Skip to content


       Szűrés lista

Hülyepicsa II.-Metzker Viki

Heteken keresztül lázban égett az ország a 2007-es playmate választás miatt. Mindenki megnyugodhat, bejött a papírforma, a  leginkább playboysztenderd leányzó nyert,jelentette be a lap főszerkesztője, Radnai a Madách Színházban.
Természetesen készülhet a közszereplésre ezért nézzük meg mit tudunk róla, ha esetleg egy kávé cigi mellett eltöltött beszélgetésen felbukkanna a téma,ne nézzünk bután.
Blikk:18 éves, Sülysápról érkezett. A modellkedés mellett nyelviskolába jár, ruhatervezéssel is szeretne foglalkozni. Szereti az állatokat, különösen a lovakat, kedvenc időtöltése a lovaglás. Ki az a sötétség aki, ennyi idősen még mindig azt emeli ki magáról,hogy szereti az állatokat?Döbbenet.
szintén Blikk:Vikiről annyit sikerült megtudnunk, hogy jelenleg modellkedéssel foglalkozik, de emellett a Budapesti Gazdasági Főiskolán tanul, bár most épp halaszt. Talán a legújabb hobbija miatt, a playmate-győztes ugyanis minden idejét a lemezjátszók mögött tölti. A modellkedés mellett azt tervezi, hogy dj.-ként is szeretne némi pénzt keresni
Modellkedés, fizetős főiskola, semmi kül...djként dolgozni. Vajon ő mit fog magán lecelluxo
zni?

Címkék: modell playmate picsa

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr72178299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jocó 2007.10.02. 10:04:17

Szerintem minden playmate ilyen, most nem azért de mit vártok, szép pofi kerek popsi más nem kell, az hogy szereti a lovakat? Istenem Csicsolina is

jikommon 2007.10.02. 10:21:17

sikere van, megnyerte a választást. tv video mindenki teli van vele, bár ezen a videon annyian nem ismerik azért: href.hu/x/3mmc

Stanley 2007.10.16. 10:45:55

Szokás szerint valami elkényeztetett hülye csirke, aki nem tud magával mit kezdeni, fogalma sincs a munkáról. Ő sem lesz egy világmegváltó lángelme. Csak a szavakkal dobálózik. Még hogy gazdasági főiskola, modellkedés, DJ-zés, lovaglás...
Mellesleg majdnem elhánytam magam, amikor írták róla, hogy a szex után mindig párban tusol. Basszuskulcs, nekem ennyi idősen időm sem volt a csajozásra, annyit kellett tanulnom.

én 2008.02.06. 06:58:28

De azért megbasznám

eva5412 2008.02.06. 12:07:56

én-nek: elhiszem hogy szeretnéd de ő már biztos nem "akárkivel" áll szóba!

djxp01 · http://rosszpcjatekok.blog.hu :) 2008.02.06. 13:11:42

idióta gyökér krva, aki némi ismeretséggel, apuci pénzéből szilikonozott műmellekkel próbál betörni a többi IQ-a-magmában hulladék "playmate" közé.
szánalmas.

Dr.Slick · http://nehasznaldkiatestem.ru 2008.04.09. 13:51:19

..uraim..a "világbékét" mindenki kihagyta:)))

Chronik 2008.04.09. 22:57:15

Lehet háborogni, meg kurvázni, lehet készpénznek venni a Blikk nevű "újság" hülyeségeit, de attól ez a lány már megoldotta az életét 20 évesen. Szerintem nem ő a szánalmas kedves djxpo1, hanem inkább te. Egyébként hallottam nyilatkozni a Mokkában, és nem volt benne semmi kivetni való.

pitaa 2008.04.10. 13:37:33

nincs elég dídzsékurva?

ermi50xn6j2 (törölt) 2008.12.10. 17:06:14

Nekem tetszik a lány, szivesen elmondanám neki, kis szösszenetem: nekem az a legnagyobb öröm, ha combjaid közt öreg derekam töröm!

Johnny336 2008.12.10. 17:45:34

Szerintem nincsen műmelle.
Egyébként valahonnan ismerős volt. Most, hogy leírták sejtem: 1-2 évvel ezelőtt talán szemeztünk a sülyi vasútállomáson, egy álmos reggelen, előtte már többször láttam arra, de emlékszem rá, mert kifejezetten helyes csaj volt. Azóta valszeg felvitte az isten a dógát, és rám se pillantana :D

Sebaj, van feleségem, aki szebb nála :D

pógárjenő 2009.03.27. 11:01:34

Bóóóáááá.....mint egy felfújható guminő.....

mukibuci2 2009.05.19. 12:35:26

nincs műmelle nem.neki plussz 2 mandulája van amit a gigája alatt hord:) igen dj... hát hogyne,én is az vagyok mikor a rádió hangerőszabájzóját tekergetem ütemre

djxp01 · http://rosszpcjatekok.blog.hu :) 2010.01.11. 10:38:59

@Chronik: Nem tudom mitől lennék Én szánalmas, rólam lófaszt sem tudsz. Viszont erről a picsáról azt is tudni lehet már, hogy milyen színű a fanszőrzete, úgyhogy hagyjuk a hülyeségeket, és ébredj fel!

fokabacsi 2010.09.06. 17:18:03

Tudjátok, ha ezt a "műsort" az értelmi fogyatékos ápoltak adják elő, akkor teljesen rendben van ! De így?

fokabacsi 2011.03.18. 18:20:54

Még kifelejtettem, hogy onnan kitakarodtak az oroszok '55ben ! Nem ültek a nyakukon a bolsik 42+12 évig.

süti beállítások módosítása