Skip to content


       Szűrés lista

Ilyen csokifasszal én nem játszom!

Gondolom pár fórumon már lement a lenti videó, de én csak ma találtam meg, viszont betegre röhögtem magam.
Én személy szerint, eddig is csipáztam Havast mert értelmes, cinikus, nagyképű pofátlan köcsög, de most még magasabbra rakta a lécet ezzel a kirohanással. De pont azért mert nem tudott nyugodtan, kussban megülni a seggén, elszalasztott nekünk egy azonnali klasszikust, rudi Norbi csokifasz szopását.

És a kedvencem: "Ha ott fönt normális ember ülne már rég megállította volna ezt a szart"

Címkék: média közélet lol norbi vicces poén sztár primitív pákó ostoba ciki havas rubintréka

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr16289309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrSzolon 2008.01.08. 14:45:28

hát nekem a jelenlevők közül egyik se nagy kedvencem, viszont most igaza volt a havasnak

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.08. 15:52:21

Amúgy egy értelmes nő, mint Jakupcsek miért megy el egy ilyen bóhózatba égetni magát ?

Ennyire nem nírja ki ha nincs a TV-ben ? Mivel saját műsora van ígyis-úgyis megkapja a fizetését a hónap elején, ha nem megy el ilyen szarra ... vagy a TV2 "kényszeríti" a saját embereit erre M

Gerhard 2008.01.08. 23:59:23

Igaz, zero, Jakupcsek csak ül és kussol... errőlennyit.
havas meg most jól megmondta.
visszatérve jakupcsekre érdemes a köv isedót is belinkelni:
www.youtube.com/watch?v=BFkYcJe-PVE

Gerhard 2008.01.09. 00:00:36

pontosabban videót :)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.09. 10:16:09

nah meglestem a videód Gerhard. Csokifaszt Jakubcsek seggébe...

suedehead 2008.01.10. 10:59:20

Nagyon komoly videó...
Havasnak egyrészt itt teljesen igaza van, másrészt viszont ezt úgy mondja, mintha nem lenne ő is nyakig részese ennek az übergagyi bulvárvilágnak.

süti beállítások módosítása