A héten ez is eléggé kiverte a biztosítékot:
13. Leszbikus, Meleg, Biszexuális és Transznemű Fesztivál, plakát, rajta 3 kisgyerek és egy szlogen:
"Gyerekként azért is kiálltál, amiről azt sem tudtad, miről szól. Most Rólad van szó. Magadért kell kiállnod".
13. Leszbikus, Meleg, Biszexuális és Transznemű Fesztivál, plakát, rajta 3 kisgyerek és egy szlogen:
"Gyerekként azért is kiálltál, amiről azt sem tudtad, miről szól. Most Rólad van szó. Magadért kell kiállnod".
Kell-e reklámozni egy melegfesztivált, melegfelvonulást? Akit érint, az úgyis ott lesz, tud róla.
Ha szerintük kell reklámozni, tényleg 3 kisgyerekkel kell? Ha ezt így lehetséges, mi jöhet ezután?
Nem lehet hogy előre hergelik az ellentüntetőket ... ?
Ha szerintük kell reklámozni, tényleg 3 kisgyerekkel kell? Ha ezt így lehetséges, mi jöhet ezután?
Nem lehet hogy előre hergelik az ellentüntetőket ... ?
A kuruc.info-n le is csapták a magas labdát :
"Látható, nem tanultak a tavalyi esetből, és most július 5-én ismét végig akarnak vonulni egymást nyalva, nemi aktust imitálva, keresztyén jelképet és a bibliát gyalázva. Nincsenek tekintettel a többség véleményére, gyermekeinkre, erkölcsre.Hazafiak, már most készülhetünk a július 5-én minden jóérzésű embert megbotránkoztató, undorító felvonulásuk elleni küzdelemre."
A balhé ezzel máris garantált július 5-én ...
A kampányért a BBDO reklémügynökség felelős:
"Nem azért használtuk a gyerekeket, mert a kutya és a gyerek elad mindent, hanem azért, mert a gyerekekre még nem úgy néznek, hogy 'buzi'. Ha egy harmincéves férfit raksz a plakátra, abból buzi lesz" - mondta Tóth Petra. "Arra építkezünk, hogy a gyerekekhez még nem fűzödik előítélet, őket az ember még feltétlenül szereti." A kreatívoknak eszükbe sem jutott, hogy ez a - melegeket célzó - kampány visszafelé sülhet el, és sokakat sérthet a gyerekek szerepeltetése. "Aki homofób, annak úgyis mindegy, hogy mit teszünk a plakátra" - jegyezte meg a szövegíró."
Steiger Sándor, a fesztivál egyik szervezője, a Pride.hu szerkesztője:
"Ez egy buzdító plakát, ami a meleg közösséget akarta megcélozni, hogy a tavalyi atrocitások ellenére jöjjön el, emelje fel a hangját" - fogalmazott. "A gyerekek a maguk igazságáért vehemensen tudnak küzdeni, kiállnak érte. Ezzel akartuk megerősíteni azt az üzenetet, hogy az igazságtalanság, az oktalan bántás ellen fel kell lépni.Akik eddig is pfújoltak, akkor is megcsinálták volna a saját kis cirkuszukat, ha egy hintalovat vagy pöttyös labdát szerepeltettünk volna. Az nem probléma, hogy így megosztja a közvéleményt. Jó a plakát, azért beszélnek róla".
Az Önszabályozó Reklámtestület elnöke, Fazekas Ildikó: „De mivel nem gazdasági célú reklámról” van szó, nem lehet büntetést kiszabni”.
Magyar Reklámetikai Kódex, 12. cikkely 11. bekezdés:
"Gyermekek és fiatalkorúak nem szerepeltethetők az olyan termékek, szolgáltatások reklámjában, amelyek reklámozására alapvetően alkalmatlanok”
"Látható, nem tanultak a tavalyi esetből, és most július 5-én ismét végig akarnak vonulni egymást nyalva, nemi aktust imitálva, keresztyén jelképet és a bibliát gyalázva. Nincsenek tekintettel a többség véleményére, gyermekeinkre, erkölcsre.Hazafiak, már most készülhetünk a július 5-én minden jóérzésű embert megbotránkoztató, undorító felvonulásuk elleni küzdelemre."
A balhé ezzel máris garantált július 5-én ...
A kampányért a BBDO reklémügynökség felelős:
"Nem azért használtuk a gyerekeket, mert a kutya és a gyerek elad mindent, hanem azért, mert a gyerekekre még nem úgy néznek, hogy 'buzi'. Ha egy harmincéves férfit raksz a plakátra, abból buzi lesz" - mondta Tóth Petra. "Arra építkezünk, hogy a gyerekekhez még nem fűzödik előítélet, őket az ember még feltétlenül szereti." A kreatívoknak eszükbe sem jutott, hogy ez a - melegeket célzó - kampány visszafelé sülhet el, és sokakat sérthet a gyerekek szerepeltetése. "Aki homofób, annak úgyis mindegy, hogy mit teszünk a plakátra" - jegyezte meg a szövegíró."
Steiger Sándor, a fesztivál egyik szervezője, a Pride.hu szerkesztője:
"Ez egy buzdító plakát, ami a meleg közösséget akarta megcélozni, hogy a tavalyi atrocitások ellenére jöjjön el, emelje fel a hangját" - fogalmazott. "A gyerekek a maguk igazságáért vehemensen tudnak küzdeni, kiállnak érte. Ezzel akartuk megerősíteni azt az üzenetet, hogy az igazságtalanság, az oktalan bántás ellen fel kell lépni.Akik eddig is pfújoltak, akkor is megcsinálták volna a saját kis cirkuszukat, ha egy hintalovat vagy pöttyös labdát szerepeltettünk volna. Az nem probléma, hogy így megosztja a közvéleményt. Jó a plakát, azért beszélnek róla".
Az Önszabályozó Reklámtestület elnöke, Fazekas Ildikó: „De mivel nem gazdasági célú reklámról” van szó, nem lehet büntetést kiszabni”.
Magyar Reklámetikai Kódex, 12. cikkely 11. bekezdés:
"Gyermekek és fiatalkorúak nem szerepeltethetők az olyan termékek, szolgáltatások reklámjában, amelyek reklámozására alapvetően alkalmatlanok”
(Transznemű wikipedia link itt. Nem igazán vágtam le egyből...)
Nincs vége, itt a folytatás, egy újabb plakát ...
Velvet cikk erre.
Az utolsó 100 komment: