Skip to content


       Szűrés lista

Lehúzási kísérlet a társkeresőn

Karma írta nekünk ezt a levelet. Döbbenet, hogy mik vannak ... :-)

"Sziasztok!

Az egyik netes társkeresőn kaptam egy levelet egy lánytól:

K. vagyok!
Remélem nem riasztalak el a rámenősségemmel,de bejössz nekem:-)
Ha van kedved megismerkedni velem ,üzenj a
xxxxx@freemail.hu címre.
Csak e-mailben várom válaszod!

A csaj csinos, és ezt írta magáról:

"Keresek valakit aki felvállalja magát! Hajlandó randizni és nem csak a szája nagy!!! Ha te ilyen vagy és bejövök neked írj!"

Hogy tutira menjen, a "szexuális intenzitása: hiperaktív" opciót választotta önjellemzésként. Dobtam is a csajnak egy levelet, hátha ...





A válaszlevelet szó szerint idézem, nagyon ügyes levélke:

"Köszike a levelet!
Örülök hogy megtetszettem! Talán egy kezdete ez valaminek. Írok magamról néhány dolgot!
Tudod egy kétéves kapcsolatom most ért véget. Persze ez nem olyan fontos, csak ebből kifolyólag még most nem gondolkodom komolyabb kapcsolatban. Teljesen nyitott vagyok mindenre, persze beleértve a főleg szexről szóló kapcsolatot is.
Természetesen ehhez azért előbb találkoznunk kell, mert nem úgy van hogy ajtóstul a házba! Ugye te is így gondolod?

Szeretem ha egy pasinak van humora ,szeret szórakozni,l aza. Viszont fontos nekem nagyon a szex is és ezért persze ez is egy szempont. Én azt mondom,hogy ha találkozunk,akkor úgyis minden kiderül. Általában vidám természetű vagyok és ha már megemlítettük a szexet,akkor ezen a téren pedig telhetetlen! Az igazság az,hogy kicsit nehezen megy nekem az ismerkedés, így hogy nem is vagyunk közvetlen kapcsolatban!

Azt szeretném ha találkoznánk és, akkor jobban fel tudnék oldódni én is. Most így e-mailben nem jut eszembe sok minden és nincs is nagy gyakorlatom a levélírásban.
Szerintem ha ezek után még mindig szeretnél velem találkozni, akkor küldj el nekem egy telefonszámot, amin elérhető vagy és felhívlak. Én a számom még nem adnám meg,ha nem baj, mert már nagyon sok olyan emberrel találkoztam itt a neten, aki vagy csak szórakozott velem. Megadtam neki a számom és éjjel-nappal csörgette!
Ha már beszéltünk,akkor én is megadom az enyémet természetesen. Nagyon remélem hogy ezt nem vetted magadra és megérted!
Szeretnék még tőled kérni egy feltöltőkártyakódot is. Annyi sincs a kártyámon hogy meg tudjalak csörgetni sajnos.T-mobile a kártyám és a legkissebb feltöltőkártya bőven elég is lenne! 

Nagyon remélem,hogy nem ijesztettelek el ezzel, de részemről csak így működhet ez a dolog. Ha megkapom a feltöltőkártya kódját és a telefonszámod, akkor felhívlak és szóban megbeszélhetünk egy helyet és egy időpontot! Várom válaszleveled és remélem jó így neked.
Puszillak:K."

Hát nem ügyes? Valószínűleg elküldte a csali-levelet több száz pasinak, és azon felül alapból is rávetik magukat a férfiak az ilyen frissen regsiztrált hiperaktív szexuális intenzitású lányra, így ha csak 100 balekot talál, aki küld neki feltöltőkátya-kódot, az is vagy legalább 300 000 forint ....

Apró öröm, hogy a csaj vasárnap 15:04-kor regisztrálta magát, este 20:08-perckor pedig már ez fogadott :

"A felhasználó inaktiválva lett szabálysértés gyanúja miatt, ezért az adatlapját nem tekintheted meg!"

Vajon hány balekot talált ez idő alatt?

üdv
Karma"

Címkék: pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr83642365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DArchAngel 2008.09.01. 12:31:20

Ebből a Tékozló Homáron is jelent már meg cikk, de most nincs kedvem megkeresni.
Úgy látom, még mindig próbálkoznak. Ezek szerint még mindig vannak palimadarak...

Johnny336 2008.09.01. 12:36:48

Én spam.ben kaptam ilyeneket anno. Áldott jó freemail :D

Bezuhov. 2008.09.01. 12:37:16

ezt még én sem szopn@m be!!! xD

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.01. 12:44:36

"inaktiválva lett szabálysértés gyanúja miatt": prostitúció -e ? :-))

athenee 2008.09.01. 12:52:12

nem is biztos, hogy csaj volt. remélem legközelebb nem az én wiwes képeimmel fog vki ügyeskedni... már érik bennem egy wiwes reg törlés...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.01. 13:08:58

Besz*rok!

Ez ilyen "közismert" ??

Én még soha nem hallottam ilyenről ...

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2008.09.01. 13:31:28

Ez elég közismert és tényleg mindenhol belefutni. Persze kétlem, hogy sok hülye van aki beszopja.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.09.01. 13:37:41

Igen, ez tényleg régi. Na de aki ekkora fasz, hogy egy ilyennek bedől, meg is érdemli, hogy lehúzzák. Ha még nincs, egyszer választójoga lesz, és akkor aztán reszkessetek habos sütemények...

Annó wiwen talált be engem is egy csaj, egész korrektül nézett ki. Pár napos regisztráció, egyből több száz ismerős. Magamról: szexelek állandóan, mindenhol szex. Közös ismerősök is voltak jó páran(igen, embert barátjáról). Dobtam egy üzenetet, segítsen már, mégis honnan ismerjük egymást. Pár napig semmi válasz, megnézem megint, üzenetet olvasta, nem válaszolt, több ezer ismerőse van. Jó rendben, akkor nem ismerjük egymást. Kérdezem egyik cimborámat, te ismered egyáltalán vagy csak elfogadtad a jelölését, remélve, hogy hátha leszop? A srác így megdöbbentő infantilizmussal: hát, nem tudom ki ő, de tök poén...

Ez azért nekem gáz, hogy a férfiak egy nagy részét ennyire könnyű a szex ígéretével, vagy akár a szex szóba hozásával ennyire befolyásolni

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.01. 14:08:25

Ha küldesz nekem egy ímélt, akkor válaszlevélben küldöm a számlaszámom. Ha ráutalsz félmillát bármikor bárhol szívesen találkozok veled :)

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2008.09.01. 14:20:10

Zero, kamaszkoromban olyan szexpatrner-kereső hirdetéseket adtak föl leleményes diákok az Expresszbe, hogyaszondja a végén, küldj telefonkártyát, diszkréten hívlak. Nincs új.:D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.09.01. 14:35:07

Nem értem, hogy ez 2008 szeptember elsején miért ekkora téma. Aki csetelt már, vagy regisztrálva van nagyobb létszámú közösségi portálokon az találkozhatott már ezzel, vagy ehhez hasonló esettel. Aki esetleg még nem találkozott a fenti szituációval, és szeretne ilyeneket látni, annak azt javaslom lépjen fel a chat.hu-ra, Előszoba, Erotika szoba. Itt lehet ámulni."Szex feltöltésért, nézzük meg egymást de nekem nincs kamerám" stb. stb. ezeknél csak azok nagyobb bohócok akik alászaladnak :D Köszi-puszi

movhu 2008.09.01. 15:20:09

Én nagyon társkereső mentes lehetek, de ismeretlen a téma :)
Amúgy tök jó ötlet, tuti bejön. Befektetés nulla, formalevél, és nem kell csak minden századiknak vagy sokszázadiknak benyelni az olcsó numera lehetőségét. 3000 HUF nem is olyan sok :)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.09.01. 15:26:57

De mire megy annyi pénzel a mobilegyenlegén? Nem tud belőle ebédet venni. Bár egy nőnek ugye sokat kell telefonálni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.01. 15:40:36

Jancsibohóc 2008.09.01. 14:35:07

Mivel a chat.hu ismeretlen terület, meg a többi ilyen, még soha nem hallottam ilyenről ...

de ha ez teljesen elterjedt, akkor okés :))

illetve nem okés, szemét pénzlenyúlók ! :)

movhu 2008.09.01. 15:42:37

"De mire megy annyi pénzel a mobilegyenlegén?"
Egyrészt már lehet vele vásárolni!!, pont a Trémobilossal, tehát arra.
Másrészt mobilos bolt eladja a feltöltést negyed órán belül, és kész.

krtek 2008.09.01. 16:01:00

Hátttööööö,

Kicsit nagyonrégi módszer. Elég hülyének és/vagy nőhiányosnak kell lenni, ahhoz hogy bevedd.

Bár ha azt nézem, van egy csomó barom aki bevezi hogy pl. egy kormánytag neki akar jót. Ez is hasonló. Sőt! Pár szerencsétlen lúúúzer még vidáman és őszintén, meggyőződésből tapsol is egy pártrendezvényen. Ehhez képest ez a lehúzás csak egy kis csíny...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2008.09.01. 17:47:17

Nem vagyok szép. Idősödöm is már. De nagyon szeretek telefonálni. Ha szeretnél segíteni nekem ebben ,küldj kártyát.felhívlak és megköszönöm...
szerintem ez is elég meggyőző nem?

Perillustris 2008.09.01. 19:06:01

Vannak tisztességes lyányok is, akik tényleg ismerkedni akarnak, bár tényleg elég komoly a baj ott, ahol erre pl. az iWIW-et használják, ráadásul nem is intézményes formában, hanem privát levélben keresve meg a célszemélyt.

Egyszer nekem is írt egy lány. Rögtön gyanús volt az egész, mert eszeveszett jól nézett ki, és ugye az ember azt gondolja, egy ilyen nő bármikor talál pasit magának, pedig az élet rendszeresen rácáfol erre. Altattam egy kicsit a választ, hátha valamelyik jófej havert kiugrasztom a bokorból, de aztán írtam neki. Sokadik válaszában sem kért kódot, de megmutatta a PI... a PIN-kódja a bankkártyára volt felírva. Mondtam neki, hogy ez nem túl okos dolog. ;)

Carnivora (törölt) 2008.09.01. 19:08:16

Ezzel mi a bahj? Kreatív :D amíg szar van balek is van :D

Baszkurátor 2008.09.02. 05:59:41

"Vajon hány balekot talált ez idő alatt?"

Szerintem ez a szám elég erősen közelít a nulla felé.Látod, még Te sem szoptad be ... :P

Otido · http://monarchista.blogspot.com/ 2008.09.02. 08:26:02

Én küldtem neki kódot, visszahívott, találkoztunk, ekkor derült ki, hogy fiú, aki a szomszéd lány képét rakta fel.

GatyaPityu 2008.09.02. 09:25:20

" zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.09.01. 13:08:58
Besz*rok!
Ez ilyen "közismert" ??
Én még soha nem hallottam ilyenről ... "

-- RE --
Nyilván azért nem, mert (feltétezem), párkapcsolatban élsz, és nem sűrűn regisztrálsz társkeresőre.
Pedig ez már tényleg régi "trükk", több évvel ezelőtt jelent meg. Akinek van egy kis esze, azonnal elkezd gyanakodni, hogy csalásról lehet szó. Egyszer poénból én is írtam egy ilyen "lánynak" (több mint valószínű, hogy nem lány, nem az a személy áll a fiktív reg. mögött, akit a feltett kép ábrázol), és szinte azonnal jött is a hasonló tartalmú válaszlevél. Aztán én válaszoltam neki, hogy ez így nem frankó, beszélgessünk Skype-on, Messenger-en, mert az ingyenes - persze több választ már nem kaptam, ahogyan azt sejtettem előre. :-)
Mostmár szerintem kezd visszaszorulni ez az "ipar", én egyre kevesebb ilyen reg.-et látok, talán mert a társkereső oldalak üzemeltetői is határozottan fellépnek ellenük. Egy alkalommal volt olyan is, hogy a csaj keresett meg levélben a társkereső rendszerén belül a szokásos bla-bla szövegével, hogy megtalálta az adatlapom, és hogy mennyire tetszem neki (értsd: szexelni akar velem), és persze kért, hogy a részleteket inkább email-ben beszéljük meg... Szóval, ebből arra következtettem, hogy már egyre kevesebben esnek áldozatul.

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2008.09.02. 09:50:42

de az is geciség hogy a love.hu is fizetős lett most már hát baszák meg

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.02. 10:26:38

derelye vágó 2008.09.02. 09:50:42

nem lett fizetős ... csak fizethetsz plusz szolgáltatásokért ...

GatyaPityu 2008.09.02. 11:26:56

(Off)
Zero, na ez talán egy külön post-ot érdemelne, ahogyan seggbe rúgja néhány társkereső oldal a fogyasztóvédelmet. Megtévesztés felsőfokon.
Először is, ott van a Freerandi.hu vagy Freelove.hu esete. Már a neve is azt sugallja, hogy ingyenes, és persze a regisztáció során sem derül ki, hogy majd fizetni kell azért, hogy rendeltetésszerűen használhasd az oldalt. Mit nevezünk plusz szolgáltatásnak? Konkrétan azt, hogy levelezni, kapcsolatba lépni tud az illető a többiekkel? Jó persze, nem kötelező fizetni, de akkor csak nézegetheted a többi reglapot... Ilyen a Lovebox, Parom.hu és a megújult Erintes.hu is (bár ez utóbbiaknak legalább a domain nevében nincs benne az ingyenes szó).
Amire Te célzol, arra jó példa a Randihely.hu - valóban ingyenes, és fizetés nélkül is tudsz levelezni, fizetni tényleg csak az olyan plusz szolgáltatásokért kell, mint pld. az sms küldés a másik regisztrált mobiljára (mindkét fél annonimitása mellett), vagy az adatlap kiemelése a kezdőoldalra. (Bocsi, nem reklámozni akartam a Randihelyet, semmi közöm hozzájuk, csak fel akartam hívni a figyelmet, hogy itt bizony néhány oldal esetén szerintem fogyasztóvédelmi visszásságok vannak...)

gentleman henry 2008.09.02. 17:53:59

"Egy óvodásnak minden vicc új"

süti beállítások módosítása