Skip to content


       Szűrés lista

Pál a jómunkásember

Még tavaly szeptember 24-én a kora esti órákban  Jászapátin, a Dankó-telepen (megnyerő név) két család — melyeket egyébként rokoni szálak is egymáshoz fűznek — összeveszett pöppet. Állítólag az egyik família 14 éves fiú tagja molesztálni kezdte a másik család egyik 13 esztendős lányát. Ebből kisebb vita alakult ki mely rövid idő alatt oly mértékben elmérgesedett, hogy mindkét család több tagja is a rokonai segítségére sietett, így óriási tömegverekedés tört ki. A felek puszta kézzel, kövekkel, botokkal, vasvillákkal, ásókkal, magas sarkú papuccsal(ehhe) és késekkel estek egymásnak — az apróságokkal együtt mintegy félszázan. Az összecsapásban két személyt megkéseltek, egynek ásóval eltörték az állkapcsát, és egyéb, nyolc napon belül és túl gyógyuló sérülést is elláttak a mentősök. A megszurkáltak életét csak a gyors orvosi beavatkozás és műtétek sora mentette meg.

A bal mellkason szúrt Farkas Éva azt nyilatkozta a vg-hu-nak, hogy: "- Azt találta ki K. Ágoston, hogy a kisebbik gyerekem a lányához nyúlkált. Ezért el akarták kapni, azt is mondták, hogy kikaparják a szemét. Nem engedtem, hogy megüssék, bántsák, hisz minden szülő pártolja a gyerekét. Akkorra odajött a 17 éves nagyobbik fiam, aki szintén győzködte az többieket, hogy nem üthetik meg a testvérét. Erre K. Ágoston bevágott neki egyet, amitől összeesett. Utána meg már nagyon sokan jöttek be a az udvarunkba. Engem, meg a fiamat is B. Pál szúrt meg. Az Ágoston meg egy nagy fadarabbal vágott még a hátamra. Azután elvesztettem az eszméletem, csak a mentőben tértem magamhoz. Eddig még soha nem volt probléma a családjaink között, csak most a gyerekek miatt fajult el ennyire a dolog. Mindez azért, mert szóltam, hogy ne bántsák."

A késelések elsőrendű vádlottja B. Pál kinek tegnap kezdődött a tárgyalása Szolnokon. Az első napon az Pali immáron harmadik „őszinte” vallomását tette meg első kihallgatása óta, s az általa most elmondottak csupán annyiban egyeztek meg a vádlott társakéival, hogy az ő kezében volt a súlyos sebeket ejtő kés. A többiek vallomása B. Páléval, de egymáséval sem egyeztek, a megszurkáltak nyilván pont megbotlottak a bökő előtt.

Pál így emlékszik az incidens előtti órákra: "Az úgy volt, tisztelt bíró úr, hogy, mint minden tisztességes munkásember, reggel éhgyomorra megittam néhány felest, majd délutánig borozgattam a kocsmában. Aztán lefeküdtem aludni..." Ízlelgessétek!

Az elsőrendű vádlottat több emberen elkövetett emberölési kísérlet, a többieket csoportos garázdaság bűntettével vádolják. A tárgyalás hamarosan folytatódik, reméljük hasonló aranyköpésekkel!

forrás: szoljon.hu, vg.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr87644481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tassadar 2008.09.02. 11:03:40

"Az úgy volt, tisztelt bíró úr, hogy, mint minden tisztességes munkásember, reggel éhgyomorra megittam néhány felest, majd délutánig borozgattam a kocsmában. Aztán lefeküdtem aludni..."
Ez így ahogy van mehetne a bash.hu-ra vagy qdb.hu-ra.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.09.02. 11:04:06

norvégok. mások a normák.

Hózentróger 2008.09.02. 11:04:51

Hubazmeg, már megint cigós poszt. Bár mocskosul utálom őket, nem szeretnék tudni az ilyen dolgokról, mert csak idegbeteg leszek.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.02. 11:06:05

Az ítélethirdetéskor meg a régi klasszikus:
"Hádde tekintetes bíró úr, nem sok az az öt év?"
"MONDOM KÖTÉÉÉÉÉL!!!"

GatyaPityu 2008.09.02. 11:16:42

"A megszurkáltak életét csak a gyors orvosi beavatkozás és műtétek sora mentette meg."

- Na, EZ volt a nagy hiba! Meg az, hogy a zsaruk közbeléptek. Hagyni kellett volna őket, rendezzék le egymás között, hulljon a férgese :-)
A kiemelt idézet pedig hatalmas, nem is tudok rá mit mondani. Lehet, hogy ezentúl ez lesz a fórumhozzászólásaim végén az aláírás, meg a közösségi oldalakon az adatlapjaim mottója! :-)

DArchAngel 2008.09.02. 11:19:04

...

B+, erre nem tudok mit írni.
Csak annyi: ezek a brazilok mindig meglepnek...

saku 2008.09.02. 11:23:27

Ez az idezet...ez, ez, ez....ILYEN VAN?
azonnali golyo!

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.02. 11:26:13

eric: csak az ominózus kettős mérce elkerülése végett nem akarsz/akartok hasonló szemléltető részleteket kiollózni a Kulcsár-ügy tárgyalásáról? Szerintem onnan is lehetne tanulni :-)))

GatyaPityu 2008.09.02. 11:31:42

Saku, el tudom képzelni ahogy a büdös buckalakó ezt teljes átéléssel előadja a bíróság színe előtt, miközben ő maga ezt halálosan komolyan gondolta, aki pedig meg merné kérdőjelezni a mi Palink tisztességességét, az számára egy "rásszisstáá"

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.02. 11:37:03

"mint minden tisztességes munkásember"

Wazze könnyesre röhögtem magam :D

Jim Raynor 2008.09.02. 11:39:49

azt nyilván nem merte mondani, hogy "miután egész éjszaka uborkát loptunk a magyarok kertjeiből, mint minden tisztességes munkásember reggel ......."

krtek 2008.09.02. 11:40:35

Majd jön pár megélhetési díszcigány, akarom mondani roma politikus (halmozottan hátrányos), és ki kéri magának a cigányság nevében a rasszista, kirekesztő, általánosító, gyanusítást. Hiszen, azért iszogatott az a szerencsétlen jóravaló roma ember egész nap, mert pihent. Ejszakás volt!!!
És külömben is, lefekvés után ismét kezdődött a munka. A kést valaki a kezébe adta, azt a jányt meg már 12 évesen kefélte a fél telep. Örüljenek hogy valaki még idős, 17 éves kora ellenére nyúlkál hozzá.


-----

Nekem az teccett hogy "a lányához nyúlkált". Ez vajon mitt takar jó cigánymunkás körökben?

Jim Raynor 2008.09.02. 11:42:46

jah: két család ".....mintegy félszázan".......:D

more 2008.09.02. 11:43:08

nem olyan mintha a roncsfilmbol lenne egy jelenet? :DDDDDD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.02. 11:51:14

A jelenet teljesen egyértelmű hogy filmvászonra kívánkozik...

Amúgy szentül meg vagyok győződve, hogy Pál azért mondta ez el, mert ettől várja a felmentést. Hiszen ő nem tehet róla hogy szúrt, hiszen ittas volt ....

Amúgy:

A rendőrök mikor vesznek már fel kamerával egy ilyen "családi kapás-kaszás verekedést" ???

Úgy megnézném milyen egy ilyen ...

5-6 percig előbb kamerázzank, aztán hívják a mentőket/helyszínelőket ... nem kell olyan gyorsan közbeavatkozni ..

Tassadar 2008.09.02. 13:28:34

Kész minnél többször olvasom annál jobban röhögök, kiteszem msnre:d

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.09.02. 13:38:10

Az, hogy van, hogy ilyenkor egyik sem képes megdögleni? 50en összementek kapákkal, kaszákkal, késekkel és nem voltak képesek egyetlen egyet megölni?! És ez mindig így van.

Rendőröket meg tényleg nem értem. Ilyenkor nincs kávészünet? Nem kell elvinni a gyereket napköziből? Nem kell befejezni a passziánszot? Most persze ki tudtak érni időben. Csak tudnám miért, a cigányok úgy is szeretik egymás közt lerendezni...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.02. 14:17:20

Én hiszek a mondásban,miszerint
"Az alkohol nem visz be új jellemvonásokat,csak felerősíti a meglévőket."
Pali egy igencsak egyszerű lélek lehet.

rolika 2008.09.02. 16:46:53

nyerítek b.zmeg :D
"tisztességes munkásember" rotflmao

málészájú tévésztár 2008.09.02. 17:20:32


vero norvégos kommentjén sírva röhögtem... ;)
(az ilyen sztorik pedig lassan már mindennaposak lesznek)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.02. 17:30:38

Óránként olvasom el újra és úja ...

Elemezzük!

"Az úgy volt, tisztelt bíró úr, hogy, mint minden tisztességes munkásember, reggel éhgyomorra megittam néhány felest, majd délutánig borozgattam a kocsmában. Aztán lefeküdtem aludni..."

-tisztelt bíró úr : illedelmes
-tisztességes : tehát teljesen alap, hogy a munkásember munka előtt piál
-munkásember : hamis vallomásért perelném, valószínűleg sosem dolgozott
-éhgyomorra : uramatyám!
-néhány: nem egyet, többet! uramatyám!
-délutánig: ez egy átlagos munkás nap volt
-borozgattam : feles után jöhet mindig a bor, csak mert szomjas voltam
-lefeküdtem: délutáni szunyóka, mint az oviban.Nem bírja a szeszt?

more 2008.09.02. 17:37:51

ugyamma! a tisztesseges munkasember csak egy allando jelzo mint az odusszeiaban a bagolyszemu pallasz:))
vagy csak nem akarta azt mondani, h bassza meg:))) ugyanolyan hiatustolso szerepe van

a sztori tobbi resze rendben van

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2008.09.02. 18:27:08

Elküldtem a linket, ilyet írtak vissza:
Ebben a pillanatban meséli a cimborám: Körút, cigány nő köpködi a férjét és ordít: Hát ez nem igaz! Milyen cigány vagy Te? A Gyurcsány tud lopni, Te meg nem??? Hát ez nem igaz! :D Mindezt üvöltve és köpködve szerencsétlen faszit, aki csak ült a földön. :)))))))))))))))))))))))))))))))

Tényleg nem kellene annyira sietniük a mentőknek-zsarvaknak

süti beállítások módosítása