Skip to content


       Szűrés lista

"Rózsadombi" Charta aláírói

"Liberálisok, bal- és jobboldaliak számára egyaránt lesznek meglepetésnevek a támogatói névsorban - mondta egyik forrásunk a szombaton megalakuló Magyar Demokratikus Charta kapcsán, részleteket azonban nem árultak el" - csigázott fel egy egész országot a pénteki Népszabadság.

Ugye, a Rózsadombról minden másképp látszik? Budapestről is minden másnak látszik? Vidéken vajon mikor jártak a kedves aláírók? És nem a helyi pártirodában, Audival ... hanem lent, mélyen vidéken, az emeberek között?

Keressük akkor a beígért "meglepetésneveket":

Ádám Zoltán
Agárdi Péter
Ágoston Vilmos
Almási Miklós
Alpár Zsuzsa
Andor Mihály
Andrassew Iván -> Árokásó
Angelusz Róbert
Antal László
Antos György
Arató András

Bacsó Péter
Bak Imre
Balassa Péter
Balázs Elemér
Bálint György
Balla Zsófia
Bán Mariann
Bán Zsófia
Bárándy Péter
Bárdos Judit
Báthori Csaba
Bauer Tamás
Békés Pál
Békesi László
Béki Gabriella
Berényi Ildikó
Bíró Kriszta
Bitó László -> Árokásó!
Bognár Róbert
Bojár Gábor
Bojtár Endre
Bolgár György -> Árokásó!
Boros László
Böjte József
Bródy János

Czeizel Endre
Csáki Judit
Csécsey Béla
Csehák Judit
Csengery Adrienne
Csillag György
Csorba László

Dalos György
Darvasi Péter
Deák Péter
Debreczeni József -> Árokásó!
Dés László
Deutsch Zsuzsa
Diósi Pál
Donáth Ferenc
Donáth László
Dornbach Alajos
Dragomán György

Eörsi Anna
Eörsi László
Erős Ferenc

Fábri Péter
Farkas Zoltán
Fehér László
Fencsik Flóra
Ferenczi Attila
Feuer Mária
Fischer Iván
Fleck Zoltán
Forgács Éva
Föld S. Péter -> Árokásó!
Frőhlich Róbert
Furmann Imre

Gábor György -> Árokásó!
Gács Judit
Galambos Katalin
Gálvölgyi János
Garai László
Garas Dezső
Gáspár István
Gáspár Vilmos
Göbölyös N. László
Göczey Zsuzsa
Göllner András
Göncz Árpád
Görgey Gábor
Gréczy Zsolt -> Árokásó!
Gusztos István
Gyekiczki András
Györe Balázs
Győri Sándor
Gyurcsány Ferenc

Halász Tamás
Hámor Szilvia
Haraszty István Édeske
Hegedüs D. Géza
Hegyesiné Orsós Éva
Hell István
Heller Ágnes -> Árokásó!
Hernádi Miklós
Hoffmann Andrea
Horn Miklós
Horváth Ágnes
Horváth Aladár
Horváth Dávid
Huszár Tibor
Husztiné Péceli Rita

Inotai András
Iványi Gábor
Iványi György

Jánosi Ferenc
Jánosi Katalin

Kállai Ferenc
Kállai R. Gábor
Kálmán C. György
Kálmán László
Kamarás István
Kamondi Zoltán
Kapás Irén
Karafiáth Orsolya
Kardos Julianna
Kartal Zsuzsa -> Árokásó!
Kelemen János
Kende Péter
Kertész Ákos
Kertész Erzsébet
Kertész Péter
Klimó Ágnes
Klimó Károly
Knopp János
Koltai Róbert
Koltai Tamás
Komoróczy Géza
Kósáné Kovács Magda
Kovács Péter
Kovalovszky Márta
Kováts Kriszta
Kozák Gyula
Kőrössi P. József
Köteles György
Kulka János
Kun István

Ladányi János
Lánczos Veronika
Lángh Júlia
Lantos Péter
Laurenszky Ernő
Lázár András
Lendvay Kamilló
Lengyel Péter
Lévai Katalin
Litván Györgyné
Litván Katalin
Lugosi Győző
Lukáts Andor

Mák Ibolya
Malek Zsuzsanna
Marosán György
Márton László
Mayer István
Mécs Imre
Mélykuti Ilona
Méray Tibor
Mérei Anna
Mészáros Márta
Mihancsik Zsófia
Mizsei Béla
Mohácsi Viktória
Moldován Domokos
Molnár Adrienne
Molnár Éva
Molnár György
Molnár Kati
Molnár piroska
Montágh Nelli
Moór Mariann
Moskovits Péter
Mundruczó Kornél
Müller Péter Sziámi

Nádasdy Ádám
Neményi Mária
Németh Pál
Németh Péter
Németh Zsolt
Novák Péter
Nyers Rezső

Orbán Júlia
Orbán Katalin
Ormos Mária
Orosz József -> Árokásó!
Orsós István
Ördögh Csilla

P. Szűcs Julianna
Pál László
Palánkai Tibor
Palya Bea
Papp Judit
Papp Oszkár
Parti Nagy Lajos
Pataki Ferenc
Péter Vladimir
Petőcz András
Pinczehelyi Sándor
Pogány Judit
Pók Attila
Pomogáts Béla
Poszler György

Rádai Eszter
Radnóti Sándor
Rainer M. János
Ranschburg Jenő
Réti Ervin
Ripp Zoltán
Roskó Gábor

Salamon András
Sándor Iván
Schiffer János
Selmeczi Tibor
Seregi László
Simkó János
Simon Zsuzsa
Simonovits András
Somlai Péter
Somló Tamás
Somogyvári Mari
Soproni Anna
Surányi András

Sz. Bíró Zoltán
Szabó István
Szabó Lászlóné
Szabó T. Anna
Szalai Júlia
Szalóki Ágnes
Szász István
Szatmári Marianna
Szegedi László
Szekeres Gábor
Szekeres Varsa Vera
Szigeti Tamás
Szilágyi Anna
Szilágyi Péter
Szirányi János
Szűcs Katalin
Szűcs Miklós

Tábor Ádám
Takács Ferenc
Tamás Gáspár Miklós -> Árokásó!
Teleki László
Terebes Mária
Tétényi Pál
Till Attila
Tillmann J. A.
Török András
Török Ferenc
Tverdota György

Ungváry Tamás
Ungváry Rudolf -> Árokásó!

Vágó István
Valachi Anna
Valki László
Vámos Tibor
Váradi András
Váradi Júlia
Vásárhelyi Júlia
Vásárhelyi Mária -> Árokásó!
Vekerdy Tamás
Vékony Sándor
Veres Mariann
Vígh Tamás
Virág Zsolt
Vitányi Iván
Vojnich Erzsébet
Volosin Hedvig
Weiler Árpád

Zachár Zsófia
Zalai István
Zéávada Pál
Zelki János
Zentai Ágnes 

Címkék: politika közélet charta

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr23651614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REPARATUR 2008.09.07. 11:17:40

valami konklúzió kéne a végére, hogy tudjak anyázni.

Marcellusca 2008.09.07. 11:20:31

zero!

Nincs segíccség??? Nem tom ki ki a csuda? Néhányukat ösmerem a tévébű, a médejákbú, meg színházbú (ja oda is szokok járnyi), de a többség neve nem mond semmit. (Lehet, hogy azért, mert tényleg senkik, csak ők gondolják magukról, hogy valakik?)

Marcellusca 2008.09.07. 11:23:19

Aztán, nehogy komplett életutakat (az összesét) írjál, elég lesz csak az érdekesebbjét megemlíteni!
Ahogy REPARATUR írja, hogy konkrétan tudjuk kit kell (lehet) anyázni.

Marcellusca 2008.09.07. 11:28:45

Azé' egy-két nevet "hiányolok" az ismertebb közszereplő (directe nem írok sztárt) és politikus közül.

Marcellusca 2008.09.07. 11:35:22

Mi van emberek, mindenki alszik?
Még nincs ebédidő!
Most keresitek a Ki kicsodában, vagy netán elmentetek félmaratont futni????

DArchAngel 2008.09.07. 12:08:16

Örülök neki, hogy ezeknek az embereknek a legfontosabb dolga az, hogy kartázgassanak, amikor az ország széthullik, vagy legalábbis jó úton halad afelé. Pofázni könnyű, példát kellene inkább mutatni!

irrelevant 2008.09.07. 12:16:19

Micsoda hasonlóságok a Reakcióval :))
Nem baj, szeretem ezt is meg azt is :)

INkvizítor 2008.09.07. 13:42:25

Hol vannak a meglepetés nevek?
Legalább is egy Bayer Zsoltira, vagy Lovas Istvánra számítottam, erre az a pár száz ember aki mindent aláír amit balról rakna az orra elé, írt alá ismét...

ahhh.... ilyen szar átlag 4 havonta születik mindig ugyan azokkal a nevekkel... csak a fejlécet és a bevezető szöveget cserélik ki.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 13:44:05

otvospeter

Este 10 kor írtam meg, csak vázlatban felejtettem ..aztán most láttam hogy a Reakció is megírta :)

Na mindegy ...

Detlef · http://www.gazdapiac.com 2008.09.07. 14:18:01

Ha például néhány (általam nagyrabecsült) jobboldali gondolkodású közéleti személy is aláírná ezt, például Sándor János ( www.szinigazdasag.hu/index.php?id=97&szineszid=12701 ) akkor egész jól hangzana a dolog, már ami az összefogást illeti. Kolompár itt se mondja ki, amit ki kellene mondania, az egyetlen realista cigányvezető Lakatos Menyhért volt. (Lásd az előző postra írt kommentemet)

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.09.07. 16:10:06

nem igazán lepődtem meg.

Farkasházy Tivadar bizonyára valami békaügetés-világbajnokságon volt Ahmedabadban, azért nem ért rá aláírni. :D

Guillaume de Saint Preux 2008.09.07. 16:53:31

Ki a francot érdekel miket irkálnak alá. Két hónap múlva senki nem emlékszik arra, hogy itt valaki is aláírt valamit. Megy a süllyesztőbe bolondfercivel együtt.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 16:57:52

Szép dolog ez a Charta, szép, nemes célok, ki nem írná alá ha
1, nem Gyurcsány MSZP elnök/min.elnök találta volna ki
2, aki az ország miniszterelnöke és egyedül Ő és kormánya tudna intézkedéseket hozni ...

A névsor 80%-a meg 15 éve ugyanaz a kör ...

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.07. 16:58:01

la tulipe noire,

Igen. És azután minden ugyanúgy tovább. Merthogy ez a helyzet:

www.kibulizottorszag.net

georg 48 2008.09.07. 17:08:34

Most ez mi a bánatos szentszarra jó? Ettől fog is változni valami? Kurvául ráértek, valami faszságot aláírtak, amiről gőzük sincs.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.09.07. 17:14:15

Pár név nagyon fáj. A többiektől nem is vártam mást.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2008.09.07. 17:20:49

Pokolpifta ( Hell István ) : árokásó.
www.kuruc.info/r/35/26770/

Megjegyzem : wishful thinking, hogy az egész banda, paprikajancsistul, elmegy a halál XXXXára. Azért folyik a bohóckodás, immár két éve, hogy ezt ne kelljen megtenni. Hasonlóképpen azért folyik az ország szétverése, a nemkormányzás, hogy ezt ne kelljen megtenni. 13 ezer milliárd HUF nagy pénz.

Nemkormányzás, elkúrás : elindult a szezon :) .

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2008.09.07. 17:24:26

14 árokásó.
Ha őket bíztuk volna meg a 4es metró kivitelezésével, akkor nem lenne fél év csusza. :)

szobatars 2008.09.07. 17:31:40

Se Fodor Gábor, se Kóka János, se Kuncze Gábor, se Horn Gábor, se Eőrsy Mátyás

se Kéri, se Petchsing, se Lengyel..

a kimaradt nevek érdekesebbek...

kamasuka 2008.09.07. 17:39:02

Csehák Judit MSZMP KB
Marosán György MSZMP KB
Nyers Rezső MSZP KB
Ormos Mária MSZMP KB

Ebből legalább még kiderül, hogy mindegyik él és virul.

(Ugyanezek évtizedekkel ezelőtt Izrael ellen hírdették az igét ...)

CrL 2008.09.07. 17:39:49

szegény aláírók, eszközök megint a legitimáljuk a kezdeményezőt és a szadesznak küldjük az antifa üzenetet nevű játékban. vagy még rosszabb: tényleg elhitték ez most akkor megoldás arra amiért ez az egész született.

☉ ☾ 2008.09.07. 17:56:26

Kurucinfós oldalt belinkelni ide, liberális közírót gyalázni - ez azt jelenti, hogy ti földprimitív emberek vagytok.
Nem is értem, miről akartok "vitázni", téma nincs csak gyűlölet, a cikk (vagy mi) egy vicc.
"lent, mélyen vidéken, az emeberek között?" - ez a lényeg, a demagóg és primitív hozzáállás, legyen a világ olyan egyszerű, hogy a malterkeverő szaki is jól értse és ti is, igaz? Mert ha nem érti, ott zsidesz furmányság lappang.

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2008.09.07. 18:00:52

Chartázgatás helyett észre kellene venni a valódi társadalmi feszültségeket, és azokat kellene kezelni. A Gárda szerintem nem jelenség, hanem reakció egy társadalmi jelenségre. A rohadt nagy PC-skedés helyett fel kellene tárni az ide vezető OKokat. Persze ezt megtenni sokkal nehezebb, mint aláírogatni. Olyan törvényeket kellene hozni, és azokat úgy betartatni, hogy azok mindenkire egyformán vonatkozzanak - minden diszkriminációt meg kellene szüntetni. Észre kellene venni azt a "társadalmi alapszerződés"-t, hogy voltaképpen mindent a befizetett adókból finanszíroz az állam, és ezért aki adót fizet, azt valós jogok illessék meg. Az adót nem fizetőknek a közösből való visszaosztását igencsak felül kellene vizsgálni.. (nem a jogosultságukat kérdőjelezem meg, hanem annak mértékét és kritérium-rendszerét).

CrL 2008.09.07. 18:06:46

1478 97 277: ön egy droid?

Horizont 2008.09.07. 18:11:03

kamasuka 17:39
Ekkora baromságot hogy a fenébe lehet leírni?????És hogy jön ez ide??
Ja és ez a Marosán nem az a Marosán!Ha már okoskodsz!

"(Ugyanezek évtizedekkel ezelőtt Izrael ellen hírdették az igét ...) "
----------------------------
1478 97 277 17:56
Miért lenne demagóg és primitív hozzáállás az hogy járnak-e vidéken, emberek között az urak?
Hát nem értünk vannak,dolgoznak?:))
Amúgy meg a ha belenézek a Kuruc förmedvénybe ezerrel írnám alá én is.(csak nem vagyok ismert)
Azért az aláírók között vannak egypáran akik vitathatatlanul tettek már le az ország asztalára....
Kár hogy nem elég ennyi a problémák megoldására!

marosy 2008.09.07. 18:11:07

Csupa megélhetési rettegő a listán. Pfúj.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.09.07. 18:15:01

ezek tehetnek arról, hogy ide jutott az ország és még chartázgatnak is, hát menjenek a picsába...

Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.09.07. 18:17:16

Göncz Árpád neve fáj - a többi meg nyalja ki a Geronazzó Marit szüret idején!

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.07. 18:20:37

Szóval attól, hogy egy ember belinkelt ide kurucinfót, már mindeki büdös? Miért VAGYUNK primitívek? Nekem inkább az ilyen hozzászólás tűnik annak mint a tied, de nagyon.

Az a helyzet, hogy olvasom mit írtak ezek az aláírók alá. Hát izé. Kenetteljes álbeszéd, maszlag. A kiindulópontjuk maga hazugság. Hogy nálunk közel két évtizede demokrácia van. Meg, hogy az most veszélyben de majd ők megvédik. Eléggé úgy túnik jó sok van köztük aki a felelősök közé tartozik azért, hogy nincs nálunk demokrácia, pedig lehetett volna. De ők kialakítottak egy áldemokráciát, ami nekik jól jött, csak közben az országot juttatta oda, ahol van.

Érdekes, ha demokrácia van., miért gondolja a fél ország azt, hogy nincs, miközben más tömegek ugyan elhiszik, hogy ami van az demokrácia de emiatt megutálták a demokráciát?

Egy zacskós teából lehet esetleg két teát is kihozni, de sokkal többet nem. Ezzel az áldumával is lehetett jönni egyszer, megpróbálhatták kétszer, de már kiment minden valóság íz (plauzibiltás), ami talán valaha legalább látszólag benne volt. Nagyon szép szavak, csak nem a valóságról szólnak és nincs fedezetük.

Ez a baj.

És ez az olvasnivaló:

www.kibulizottorszag.net

(Bocs, hogy újból, dehát van aki csak a kurucinfót veszi észre. Vagy csak azt akarja látni. Mert így jól elvannak.)

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.07. 18:22:12

1478 97 277 2008.09.07. 17:56:26 ,

Elnézést az előzőmet neked címeztem (akartam), csak valahogy lemaradt.

GatyaPityu 2008.09.07. 18:24:07

Egy neven megakadt a szemem:

Haraszty István Édeske

Ki a fax ez az ipse, aki "édeskének" híjja' magát?? Mit lehet róla tudni, azon túl, hogy e név alapján sejthető a nemi identitása?

Pelso 2008.09.07. 18:26:44

Talán, figyelmesen el kellene olvasni a Charta felhivást; nincs abban semmi rossz senkire nézve sem.

Különben, az egész jelentősége elhanyagolható. Aztán meg, aki akar, chartázhat, aki akar, gárdázhat szabadon.

Ja, a fő árókásók közül kimaradt valaki, aki persze aláiróként nem jöhet szóba.

Horizont 2008.09.07. 18:28:25

"Csupa megélhetési rettegő a listán"

Aki ilyet ír biztos hogy mindenkit ismer a listán??

A Nép Te vagy 18:22
én elovastam a www.kibulizottorszag.net
Mindenkinek ajánlom!

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.09.07. 18:30:16

Zero ugy harcoltok a demagogia ellen, hogy ti is azok lesztek?
Mond már el ezek közül kiről tudod hol lakik?
Mellesleg tudod mi a szöveg amit aláirtak?
Mire alakult a Charta?
Szerinted csak a rozsadombi milliárdosok itélik el a melegfelvonulás eröszakát?
Ebben az esetben te rozsadombi-e vagy vagy nem?

marosy 2008.09.07. 18:34:08

Andrassew Iván
Bárándy Péter
Bauer Tamás
Békesi László
Béki Gabriella
Bolgár György
Heller Ágnes
Kósáné Kovács Magda
Tamás Gáspár Miklós
Ungváry Rudolf
Vásárhelyi Mária
Müller Péter Sziámi
Orosz József

Horváth Aladár
Teleki László
Mohácsi Viktória

Mundruczó Kornél

Zsidók, romák és egy román osztja az észt.

Horizont 2008.09.07. 18:35:14

atro
Haraszty István Édeske
szobrász 74 éves
ez a művészneve
semmi köze ahhoz hogy milyen a "nemi identitása"

Spielberg 2008.09.07. 18:35:53

szép csapat...
Vitányi Iván.... bassz ez a vén majom aludni jár csak be a parlamentbe...
elképesztő...
meg a többiek is. évek óta nem dolgozik egyik se...
ehh

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.09.07. 18:36:20

Marosy egy csomó zsidót kihagytál.
Mundruczó Kornél meg román?
Hülye vagy.
Ja és megelözve téged nem, nem tervezem a költözést.

marosy 2008.09.07. 18:41:28

weisz manfréd huba:
"Marosy egy csomó zsidót kihagytál."
csak azokat soroltam fel akiről tudom, hogy zsidó.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.09.07. 18:48:50

Azt hitem te mindenkiről tudod, hogy zsidó!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 18:51:40

atro · www.keresemaparom.fw.hu 2008.09.07. 18:24:07
Egy neven megakadt a szemem:

Haraszty István Édeske

Szobrász:-)
artportal.hu/lexikon/muveszek/haraszty_istvan

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 18:54:57

" weisz manfréd huba · magyarinfo.blog.hu/ 2008.09.07. 18:30:16
Zero ugy harcoltok a demagogia ellen, hogy ti is azok lesztek?"

Azért van a címben idézőjelben, mert irónia.
Persze, hogy nem mind a Rózsadombon lakik.

Szeretem amikor a budapesti értelmiségi elit kiáll, elítél,aláír ....

Persze ez az értelmiségi elit miatt tartunk ott, mert elvtelenül tolták a megfelelő szekeret...

marosy 2008.09.07. 18:58:26

Weisz Manfréd
"Azt hitem te mindenkiről tudod, hogy zsidó!"
Ne tedd itt a naivat. Nem szokták elárulni a származásukat.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 19:03:28

marosy

nem zsidózunk, vagy moderálok

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.09.07. 19:04:30

marosy ti mindig tudni szoktátok!
zero
Szeretem amikor a vidéki értelmiég kussol, eltür, és ül othon.
Nem az értelmiség, vagy a politika , hanem az egész ország álapoa miatt tartunk ott ahol vagyunk.
Egy ország értelmisége, politikusai olyan mint az ország többi lakosa.

kill004 2008.09.07. 19:09:25

Érdekes egy fazon ez a Haraszty. A 90-es évek elején olvastam vele egy interjút az IPM-ben. A címe valami olyasmivolt, hogy :" Ismerjük mi magát Haraszty elvtárs!". Na, ott szépen elmesélte, hogy az átkosban az elvtársak, milyen mocskos módon akadályozták a művészete kibontakoztatásában. Közben Párizsban és Berlinben volt ösztöndíjas. Most meg chartákat írogat alá olyanokkal, akik őt állítólag gátolták a MŰVÉSZETÉBEN. Érdekes.......

marosy 2008.09.07. 19:12:01

zero
"nem zsidózunk, vagy moderálok"
Ez kb. úgy hangzik mint a második parancsolat:
„Istennek nevét hiába ne vegyed”

kill004 2008.09.07. 19:13:50

weisz manfréd huba: "Egy ország értelmisége, politikusai olyan mint az ország többi lakosa."

Tolvaj, hazug, rasszista? Kérdem tisztelettel.
Azért a szomszéd Mari nénit ne keverjük már Kendével, Gyurcsánnyal....

CrL 2008.09.07. 19:17:48

huba, légyszi hagyjuk ezt a naiv hülyeséget, ez a nép a felelős duma már lejárt vagy csak magyarországon ették meg sokan. látom te is. pedig jókat írtok a kettősön.

egy ország sorsának mindig is a hatalom a nagyobb felelőse, ők a döntéshozók, ők kaptak felhatalmazást arra, hogy vigyék az ország ügyeit.

itthon ha nagy szar van, akkor mindig a nép a hibás persze.

Szalahadin 2008.09.07. 19:18:51

Nincs jelentősége annak, hogy néhány magát és egymást "mértéktartónak" nevező, a valóságtól elidegenedett, azt érzékelni képtelen hakapeszi mit chartázgat azért, hogy egy politikai kalandort segítsenek hatalomban maradni. Néhány név egyébként valóban furi, dehát, ha abba belegondolunk, ki mindenki nyalta körbe Rákosi elvtársat, aki szintén "a demokráciát védte", akkor ezen nem szabad csodálkozni. Elszomorodni persze igen, egy dolgot tehet az ember, megpróbálja függetleníteni az adott emberek "alaptevékenység"-ben nyújtott, esetenként kiváló teljesítményét ettől a szánalmasan buta és rövidlátó akciótól. Nem könnyű, de nem is lehetetlen.

marosy 2008.09.07. 19:21:08

"itthon ha nagy szar van, akkor mindig a nép a hibás persze." Itthon, ha nagy baj van akkor Ferike előveszi az antiszemita kártyát, na erre való a Charta.

nyelv-ész 2008.09.07. 19:22:33

Ajánlom mindenki figyelmébe:

Hruscsov és Kennedy beszélget. Hruscsov dicsekszik, hogy a Szovjetúnió milyen fontosnak tartja az emberi jogokat, különösen a kisebbségekét.

- Nálunk például a Moszkvai Opera zenekarának 28%-a zsidó. A New York-i Filharmonikusok vajon hány százaléka zsidó? - kérdi.

Mire Kennedy:

- Fogalmam sincs. Mi nem vezetünk nyilvántartást, hogy ki zsidó. -

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.09.07. 19:23:52

CRl
Igen, csak, hogy a politika pont a szavazatszerzésre megy. És a modern politikában, nemhogy egy karta tetszési indexét mérik le hanem a kék nyakendöét is.
A politikusaink azt csinálják ami a magyar népnek szimpatikusabb.
Jelenleg a semmittevés a magyar nép állma, és a hülye ideologiai csata, ahol kitudják a dühüket adni.
Persze tudom, hogy a politikus ois képes elenyulni a néplélekbe. lásd Spin doctor stb
De a nagy lépéseket és a kis lépések hogyanjait még mindig a közvéleményktatások diktálják.

kill004 2008.09.07. 19:29:12

huba: "A politikusaink azt csinálják ami a magyar népnek szimpatikusabb."


Francot! Nem tudjuk őket elzavarni (törvényesen), így ők azt csinálják ami nekik jó!

INkvizítor 2008.09.07. 19:30:00

"a nép felelős" dumával rombolták le a tornyokat az usá-ban, ezzel a dumával küldik jehova után a helyi járatú busz utasait izraelben, stb... úgy hogy ezt sztem hagyjuk, az elit és a bűnösök mentik így magukat. (hitler tettéért is a német nép felelt, sztalinért meg az oroszok nem???)

A tetteiért, és a mulasztásaiért az ember felel, az nem lehet kifogás, hogy a többiek meg hagyták. (ráadásul nem akarták hagyni, de pofán lettek vágva)

CrL 2008.09.07. 19:32:14

huba, pls egyszer a blogotokban folytassuk le ezt ne itt. a népnek nulla hatalma van azon kívül, hogy választ ki vigye az ügyeket. az, hogy későkádári reflexekre (nyuggerek és aluliskolázottak) mentek rá a pártok az egy másik kérdés.

de a felelősség a vezetőke, a hatalom. (még egy cégben is)

0xFFFF 2008.09.07. 19:34:10

478 97 277 2008.09.07. 17:56:26

Kurucinfós oldalt belinkelni ide, liberális közírót gyalázni - ez azt jelenti, hogy ti földprimitív emberek vagytok.
Nem is értem, miről akartok "vitázni", téma nincs csak gyűlölet, a cikk (vagy mi) egy vicc.
"lent, mélyen vidéken, az emeberek között?" - ez a lényeg, a demagóg és primitív hozzáállás, legyen a világ olyan egyszerű, hogy a malterkeverő szaki is jól értse és ti is, igaz? Mert ha nem érti, ott zsidesz furmányság lappang."

Ostoba poszt.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.09.07. 19:36:26

kill004
javitok a magyar nép többségének
inkvizitor
első bekezdésedet nem értem
Itt nem egy ember cselekszik, Gyurcsány ferenv vagy Orbán Viktor az 10-20 gondolkodó embert jelent minimum.
! évente választások vannak és 4 évente mi így döntünk.
Mellesleg meg megvan a politikai szabad akarat, ez az általad emlitett két személy alatt nem volt meg.
Én nem ondtam, hogy a magyar nép bünös én azt mondom buta, ahogy a politikusaink sem bünösök.

CrL 2008.09.07. 19:40:11

nem bűnösök, de a felelősség nagyrésze az ügyvivőké

fűzfavirág 2008.09.07. 19:41:54

Hát alighanem megöregedtem.... a nagy részét ismerem (azokat, akik 90 előtt nem politikusok, hanem ellenállók voltak). Rajta van életem első nagy szerelme is:-) És maximálisan nem értek egyet velük! Szóval öregszem:-) Vagy ők lettek sokkal butábbak, mint amikor én ismertem őket.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.07. 19:49:08

Korrekció.

Túloztam előbb amikor azt írtam az aláírók közül jó sok tartozik a felelősök közé azért, hogy nincs nálunk demokrácia. Úgy helyes, hogy vannak köztük akik felelősek. De nem a többség. Csak szekértolók ahogy valaki, most nem találom ki, korábban írta.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 19:50:06

0xFFFF
legyen a világ olyan egyszerű, hogy a malterkeverő szaki is jól értse és ti is, igaz

Micsoda színvonal ...
Na: ennek a 100 aláírónak most ez a legnagyobb gondja Magyarországon?

A 9,9999 millió embernek teljesen más a "legnagyobb problémája", csak ők ne alapítanak Chartát ...

A vidék vagyis a többi ember megint le van szarva, újra ugyanaz a 100 "értelmiségi" mondja meg mi van az országban -> most éppen az elmúlt 18 éve legsúlyosabb fasiszta veszélye.

Szerintem lenn ezzel pár ember aki ezzel vitatkozna ...

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.07. 19:50:21

marosy 2008.09.07. 19:21:08 ,

Gondolom te meg azért nyomod amit nyomsz, hogy legyen mit elővennie, igaz?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 19:51:37

A Nép Te vagy 2008.09.07. 19:49:08

A szekértolók milyen meggyőződésből álltak be a sorba?
Akár ki is maradhattak volna, attól retorzió nem érte volna őket ....

Machiavelli 2008.09.07. 19:51:52

Hm. Ezek semmi újat nem tudnak. Előszedték a kartázást, mert 92-ben bejött. Azt hiszik, hogy majd elkezdenek osztogatni és akkor minden rendben lesz.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.07. 19:53:25

fűzfavirág 2008.09.07. 19:41:54

Ismerős amit mondsz. De nem butábbak lettek. Másról van szó. Rosszabbak. Sajnos.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.07. 19:59:13

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 19:51:37 ,

Igen. Nem meggyőződésből. Nagyrészt arról van szó, úsztak a réteg-árral. Viszont, főként értelmiség részéről ilyen alapon elutasítani az igazság keresését, árulás.

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2008.09.07. 19:59:35

Konlkúzió akkor van, ha az ember nem hajlandó tovább gondol(koz)ni. Charta pedig akkor van, ha az elit (???) nem hajlandó cselekedni..

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2008.09.07. 20:03:50

Egyébként szvsz nem a fasizmus veszélye nőtt, hanem a látásmód lett túlzottan fekete - fehér. Ha valaki egy kicsit is fel mer szólalni bizonyos csoportok érinthetetlensége ellen, az rögtön megkapja a fasiszta pecsétet.

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2008.09.07. 20:08:39

Es hol van anevsorbol Farkashazy Teddy?!
Vagy o nem irta ala?
Hisz benne volt a teveben...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 20:09:58

A Nép Te vagy 2008.09.07. 19:59:13

Pedig a korrekt és kritikus értelmiség legalább olyan visszatartó erő lenne a kormányzat és a kormányzati politika ellen, mint a korrekt és kritikus újságírás ...

Sajnos, ma ebben az országban mindkettő hiányzik, ezért IS tartunk itt ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 20:11:31

Niterider

Lehet csak elment az ősrégi haverokkal nosztalgiázni a régi szép 92-es Chartás időkről, de már nem írta alá ....

INkvizítor 2008.09.07. 20:15:46

Az első bekezdéssel, a bűnösök felelőség elkenésére, magyarázkodására, önfelmentésére gondoltam. Azokra akik döntési pozícióban, a szar, gonosz, rossz döntés után elkezdenek a "nép felelőségéről" beszélni.

"4 évente mi így döntünk.".. ja megtévesztve, átbaszva, hozunk döntéseket amiktől azt várjuk ,hogy jók....

"Itt nem egy ember cselekszik," senki sem egy ember felelőségről beszélt, mert a hatalom (hála Istennek) nem egy embert takar......
"felelős minisztériumot Pestre" rémlik valahonnan??? (egy réges régi követelés)

"meg megvan a politikai szabad akarat" részlegesen... (meg kell felelni külföldnek, multinacionális társaságoknak, hazai bojároknak, gazdasági érdek csoportoknak stb..)tehát egy akarat vagy szabad vagy nem, ami annak tűnik az nem mindig az...

"Én nem ondtam, hogy a magyar nép bünös én azt mondom buta, ahogy a politikusaink sem bünösök."
hogy buta azzal nem vitatkozok, de a politikusok bűnösök, mert kihasználják ezt a butaságot (és az ostobább, nyomorultabb saját céljainkra való kihasználása pedig bűn.)

És bűnös a negyedik hatalmi ág is, ami kontroll nélküli lévén szabadon butíthatja a népet ami után meg lehet arra hivatkozni, hogy "azért történik ez meg az mert a nép buta."

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.07. 20:21:34

marosy:
"Itthon, ha nagy baj van akkor Ferike előveszi az antiszemita kártyát, na erre való a Charta."

Az nem zavar, hogy a kártyán te vagy az egyik (talán csak egészen egészen apró) figura? :]

Lilyom 2008.09.07. 20:26:47

Hogy akadt volna a torkotokon az a kurva drága pezsgő miközben aláírtatok, hazaáruló senkiházi élősködő férgek. Sok aláíróban mélységesen csalódtam egyébként, hogy mekkora álarc lehet a pofikájukon.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.07. 20:27:01

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 20:09:58 ,

Lenne, lenne. Hát persze, de a dolog még roszabb, mert éppen miattuk tartunk ott ahol. Vagyis nagy szerepük van benne. Ha megnézed, amit itt már ajánlottam, látod miért. Vagy egyébként is. Gondolom, most nem volt rá időd, ahogy követed a need jövő válaszokat. De azt sejtem tetszeni fog.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.09.07. 20:40:44

ez nem megoldás,ez olaj a tűzre

látszik mennyire vannak képben,még ezt sem látják

Spiritmonger 2008.09.07. 20:41:38

ez a lista a magyar nép szégyenlistája

véletlenül se említsenek együtt velük, nagyon szégyellném magam

ezek az emberek azok, akik vagy 20 éve akadályozzák az egészséges magyar nemzeti öntudat kialakulását

akik keverik a nacionalizmust a fasizmussal, sovinizmussal, antiszemitizmussal

ezekre az emberekre, akik ezt a chartát aláírták, nincs szüksége az országnak

át kellene venni az észt példát a közélet megtisztításában, és a nemzettudat megtalálásában
csupa hivatásos antifasiszta és megélhetési rettegő

Chicano 2008.09.07. 20:41:38

Mindössze annyit akarnék iderittyenteni hogy nagyon élvezem a blogot, tartsátok az irányt! :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 20:45:19

TuRuL_2k2 · reakcio.blog.hu 2008.09.07. 20:21:34

xD

ezt jól megmondtad ....

Az ilyenek adják a muníciót Ferinek ... nem kellene ...

BandW (törölt) 2008.09.07. 20:47:12

Buta, előítéletes poszt.
Mindenféle alap nélkül feltételezi, hogy az aláírók nem ismerik a magyar valóságot, fogalmuk nincs mit írtak alá, és amúgy is csak gerinctelen belvárosi értelmiségi lumpenek.
Állítja egy noname (budapesti???) blogoló. :-))))))

Persze nincs ezzel baj, és jó, hogy ez a helyzet, és mindenki akkora marhaságot ír, amekkorát nem szégyenl, de azért mindenképpen vicces.
:-)))))

(mondjuk a legviccesebb, amikor a blogíró a korrekt és kritikus értelmiség hiányát emlegeti. :-)))

Spéter46 2008.09.07. 20:47:21

Gyönyörű csapat :-)
Bár valóban van közte pár fájó név!
Egyébként túl magasra nem tették a mércét.(Gálvölgyi)

nbcee 2008.09.07. 20:50:04

"Ugye, a Rózsadombról minden másképp látszik?"

Ez egy nagyon jól eltalált mondat. Nem szeretek politizálni, de ez ami most történt, nagyon átlátszó. Nem fogják elfogadni a kormányprogramot, érik a lemondatás, nosza játsszuk ki ismét a nácikártyát, biztos lesznek akik újra beveszik.

states 2008.09.07. 20:57:30

Nagyon hiányolom Koós Jánost és a Korda-házaspárt, így aki jól akar szórakozni annak be kell érnie Vásárhelyi Máriával...

INkvizítor 2008.09.07. 20:57:55

"Mindenféle alap nélkül feltételezi, hogy az aláírók nem ismerik a magyar valóságot," :)))) azt feltételezi, hogy az aláírók nem tök hülyék!!! csak nem ismerik a hazai valóságot.
Amennyiben ismerik, és elhiszik, hogy ez a legnagyobb probléma, úgy viszont tök hülyék.

"Persze nincs ezzel baj, és jó, hogy ez a helyzet, és mindenki akkora marhaságot ír, amekkorát nem szégyenl " :))) látom ezzel így vagy Te is.

sprenczl 2008.09.07. 20:58:52

Ezeket mind kiutasítani az országból! És akkor nyugodtan masírozhatnak fekete bakancsban, árpádsávos ku-klux-klan szerkóban a szkíta-szabír-hunogur-mahgar nyilas hordák, ártatlan cigánygyerekek beleivel a fogaik közt, mert nem lesz kit zavarjon..:-)

kisgazda.info

Roth Mano 2008.09.07. 20:59:29

az vajon mért van, hogy Rózsadomb és hasonszőrű budai kerületek stabilan fideszesek? valami nem stimmel a világképeddel...

BandW (törölt) 2008.09.07. 21:06:23

INkvizitor.
Ha egy országban annyi a probléma, mint magyarországon, akkor ottan nincs alap arra, hogy bármely probléma megoldása esetén alappal azt gondoljuk, hogy a kérdéses probléma fölvetői azt gondolják, az a legnagyobb.

Ha emberek egy csoportja nemtetszését fejezi ki a magyar közéletben eluralkodó agresszivitással szemben, attól még számos dologról gondolhatja, hogy jelentős probléma.
Egy átlagosan értelmes ember 20-25 fontos kérdést lazán tud kezelni.

INkvizítor 2008.09.07. 21:06:48

"az vajon mért van, hogy Rózsadomb és hasonszőrű budai kerületek stabilan fideszesek? "
valszeg azért, mert nem csak libsik, és kommancsokl lakják! meg tudod nem 300 lakója van a rózsadombnak... ))).(azt nem láttam sehol leírva, hogy az összes rózsadombi aláírta volna)

valami nem stimmel a nikkeddel :))))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 21:08:31

BandW 2008.09.07. 20:47:12

gyöngyösi vagyok, az szerintem vidék

nem vagyok benne ez elit, véleményformáló értelmiségben, de mindenképpen felírom, mint célkitűzés, köszi hogy rávilágítottál ...

Horizont 2008.09.07. 21:09:14

Magyarországnak egy kis mikroszelete ez a blog,de ennyi gyűlölködést,utálatot!!
...aláírtatok, hazaáruló senkiházi élősködő férgek
...akik ezt a chartát aláírták, nincs szüksége az országnak
...chartázgat azért, hogy egy politikai kalandort segítsenek hatalomban maradni.

Mégis mi történt,mekkora világtragédia?Biztos nem azok mellett a cigányok mellett állnak ki akik agyonverték Szögi Lajost.
Ők így látják,így teszik.Ezért így köpködni rájuk?
Csak egy pár név:
Bacsó Péter
Czeizel Endre
Csengery Adrienne
Fischer Iván
Garas Dezső
Karafiáth Orsolya
Hegedűs D. Géza
Palya Bea
Azt a véleményt elfogadom hogy ez nem sok mindent old meg,és a kormánynak kell(ene) lennie olyan eszközeinek amivel cselekedne.Mert az aláírás édeskevés.Sőt elfogadhatóbb lett volna ha politikus ezt nem írja alá.
Olyan könnyű mindig azt mondani hogy "ezek" miatt tart itt az ország!Igen ők a döntéshozók!
És MI?
Mi a "nép" hol voltunk,vagyunk közben???
Mi semmit nem teszünk hozzá??

INkvizítor 2008.09.07. 21:09:55

"Ha emberek egy csoportja nemtetszését fejezi ki a magyar közéletben eluralkodó agresszivitással szemben,"
nem ez a probléma, hanem hogy azok írják alá kvázi pótcselekvésként akik ,megoldhatnák a problémát.
(pótcselekvés: nem akarjuk a problémát megoldani, mert nekünk jó hogy van ez a probléma, de valamit mégis csak csinálni kell vele....)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 21:10:49

Roth Mano 2008.09.07. 20:59:29
az vajon mért van, hogy Rózsadomb és hasonszőrű budai kerületek stabilan fideszesek? valami nem stimmel a világképeddel...

Pont ez a baj ....a 100 milliós villából, a kerítéssel, sorompóval, őrrel védett utcából elég nehéz átérezni az alattunk lévő emberek problémáit ...

Roth Mano 2008.09.07. 21:11:10

mi nem stimmel a nickemmel, Torquemada koma?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 21:13:05

Optimista 2008.09.07. 21:09:14

Lett volna annyi eszük hogy egy ilyen átlásztó Gyurcsány trükkbe nem ugranak bele, MÉGHA A CÉL NEMES IS!

Mondom, ki nem írná alá egy másik idősíkban hogy védjük meg a kisebbségeket?
Én is aláírnám simán, és még nagyon sokan innen a blogról is ...

Roth Mano 2008.09.07. 21:14:25

zero,

a cimben azt sugallod, hogy charta aláirók=rózsadombi gecik.
van valami adatod, hogy
a) a chartások hány %-a rózsadombi
b) a rózsadombiak hány %-a chartás?

kill004 2008.09.07. 21:15:15

Optimista: "Mi a "nép" hol voltunk,vagyunk közben??? "

2-3 melóhelyen gürizünk egyszerre, hogy ne dögöljünk éhen?????

alf (törölt) 2008.09.07. 21:15:30

Bizonyára nem szeretjük Fletót, bizonyára sokan sok mindenkit nem szeretnek, de az miért is baj ha összeáll 300 ember és aláír valamit a nyilvánvalóan gyűlölködés ellen?

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.07. 21:16:20

marosy 2008.09.07. 19:12:01
zero
"nem zsidózunk, vagy moderálok"
Ez kb. úgy hangzik mint a második parancsolat:
„Istennek nevét hiába ne vegyed”

A mindenért a cionista zsidajok a hibás lemez kurvára unalmas már. Egyedül mi vagyunk azért a hibások hogy itt tartunk mert a rendszerváltáskor ugyanazok maradtak hatalmon mint előtte és nem változott semmi.

BandW (törölt) 2008.09.07. 21:19:59

INkvizitor,
A közéletben eluralkodó agresszivitás megállítása nem hatalmi feladat.
Nem mellesleg az aláírók túlnyomó többsége semmiféle hatalmi helyzetben nincsen.
Vagy elveti a társadalom az agressziót mint a közéleti viták megoldásának módszerét, vagy elfogadja.
Ez nem a mindenkori hatalom dolga, hanem a társadalmat alkotó egyének dolga.

Ha megnéznéd az aláírókat, hát százalékosan baromira kimutathatatlan lenne, hogy amúgy kinek lenne érdeke a közéleti agresszió.

BandW (törölt) 2008.09.07. 21:21:33

Jóvan. :-))))
Csak kiderült.

Mindösszesen annyi a problema, hogy benne vagyon Gyurcsány Ferenc.
Legalábbis a post írója szerint.
:-)))))

Akkó meg vége a "rózsadombi" vitának, meg a "pótcselekvés" vitának.

:-))))

marosy 2008.09.07. 21:26:57

"Mi a "nép" hol voltunk,vagyunk közben??? "
A nép éléggé világosan üzent a március 9.-i népszavazáson. Csak egy böszme nem érti.

Roth Mano 2008.09.07. 21:29:07

a nép nem akar 300Ft-od vizitdijat, csak a böszme nem érti.

INkvizítor 2008.09.07. 21:29:42

"benne vagyon Gyurcsány Ferenc."
konkrétan Ő kezdeményezte.
Nem egy "megvert megalázott meleg", nem egy "bőrszíne miatt munkáját elvesztő roma"
Nem bmeg, Magyar Köztársaság miniszterelnöke, a végrehajtó hatalom feje, a legnagyobb parlamenti párt elnöke, stb.
a rózsadombot, meg fogd fel mint egy jelzőt, lehetne írni normafát, vagy újlipót várost is, a lényeg azon van, hogy kisebbségek által nem sűrűn lakott vidékekről beszélünk.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 21:30:56

Roth Mano 2008.09.07. 21:14:25

Bakker, azért van idézőjelben mert irónia :-))
Persze hogy nem mind ott lakik ...

INkvizítor 2008.09.07. 21:31:32

Manó tesó! :)))

"mi nem stimmel a nickemmel, Torquemada koma? " szimpatikus, ne vedd a szívedre, de azért láttad a smájlikat ugye? (még ,mielőtt, vmi rosszra gondolnál.....)

marosy 2008.09.07. 21:32:01

"a nép nem akar 300Ft-od vizitdijat, csak a böszme nem érti. " Volt ott az oktatásról is szó.

Tiko 2008.09.07. 21:33:37

Őszintén? Egy pár kommentelő ellenében mondanám/írnám, hogy engem egy név sem lepett meg..

2008.09.07. 21:34:28

Hogyan írhatnak alá ilyen nyilatkozatot olyan emberek, akik a politikai ellenfeleiket egyszerűen lefasisztázzák?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 21:34:52

alf 2008.09.07. 21:15:30

Mert annak az embernek a fejéből pattant ki az egész, akinek egyedüli lehetősége van hogy határozottan, törvényileg tegyen valamit a kisebbségekre támadó ellen?

Aki ahelyett hogy tenne valami értelmes, épkézláb dolgot, civil mozgalmat indít?

Ez olyan kb, mint Párizsban amikor minden éjszaka 5000 autót gyújtottak fel a bevándorlók, Sárkozy akkori belügyminiszter egy Francia Demokratikus Chartát alapított volna az erőszak ellen ...

Érted?

Kenedy1 2008.09.07. 21:35:02

szánalom..hülye zsidó-kommunista az összes.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.07. 21:35:59

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.09.07. 21:16:20 ,
Kösz. Így van. De a nép csak annyiból hibás, hogy hagyta magát becsapni. Voltak akik akkor már kimondták mi van, oda is lehetett volna figyelni. A nagy többségnek kényelmesebbnek tűnt hagyni magát fölültetni. Van erre sok magyarázat, mentség, de azért igaz.

BandW (törölt) 2008.09.07. 21:37:38

Nagyon helyes, ha a a Köztársaság miniszterelnöke a társadalmi felelősségvállalás fontosságát kihangsúlyozó cselekvést kezdeményez.

Másrészt minden vidék lakott valamely "kisebbség" által.
Belőled is lehet egy környezetben kisebbség.

Újlipótvárosban is, meg a Rózsadombon is, meg a 8 kerben is.

Itt mindösszesen arról vagyon szó -ha nem értettem valamit teljesen félre- hogy a társadalmi problémák megoldásainak eszközeiből az agressziót mint olyat zárjuk ki.
Igen? - Nem?

Egyszerű kérdés.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 21:38:11

a rózsadombot, meg fogd fel mint egy jelzőt, lehetne írni normafát, vagy újlipót várost is, a lényeg azon van, hogy kisebbségek által nem sűrűn lakott vidékekről beszélünk.

Ezt akartam írni ... a felső tízezer lakhelyére szerettem célozni, ahonnan nem lopják el az uborkát, de aláírja a nyilatkozatot hogy 18 éve nem volt itt ilyen tomboló fasizmus .....

Valaki csak megértette hogy a "Rózsadombi" így időzőjelben egy jelző, nem egy helyhatározó szó ...

marosy 2008.09.07. 21:38:44

"A mindenért a cionista zsidajok a hibás lemez kurvára unalmas már. Egyedül mi vagyunk azért a hibások hogy itt tartunk mert a rendszerváltáskor ugyanazok maradtak hatalmon mint előtte és nem változott semmi."

Mondtam vagy írtam én ilyet? Tettem egy tényszerű megállapítást egyes aláírok nemzetiségéről.
A tabukat pedig nem szeretem. Szólásszabadság van.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 21:39:50

ó, ha csak egy egyszerű kérdésről lenne szó ... olvasd el mit írtak alá:

"Az elmúlt években ennek ellenkezőjét tapasztaljuk: az antidemokratikus politikai erők újra meg újra magukkal azonosítják a nemzetet, és megtagadják politikai vetélytársaiktól a nemzeti ügy képviseletének legitim voltát, idegen érdekek követőiként állítva be őket. A kirekesztés járványként terjed a társadalomban, s egyes csoportok újra meg újra elvitatják a kisebbség hez tartozóktól, a másként gondolkodóktól, más nézetet vallóktól, más életmódot követőktől, más szenvedélyeknek hódolóktól a jogot, hogy egyenrangú polgárokként a nemzeti közösség tagjai lehessenek. A mindennapi kirekesztést, rasszizmust és a terjedő erőszakos fellépést megtévedt polgártársaink szemében a politikai kirekesztés legitimálja. Amit évek óta tapasztalunk, az a nemzeti közösség visszafordíthatatlan szétesésével fenyeget. Akinek drága a magyarok szabadsága, aki híve a magyar demokráciának, annak szembe kell szegülnie ezzel a veszéllyel. Ennek jegyében újjáalakítjuk a Demokratikus Chartát. Figyelmeztetünk, tiltakozunk, szembeszegülünk, hogy együttes erővel megvédhessük a magyarok szabadságát, a fiatal magyar demokráciát."

Roth Mano 2008.09.07. 21:40:03

btw, aki úgy érzi, hogy Gyurcsány miatt hiteltelen az egész: október elején (talán 2.án?) fog vonulni a Védegylet, a Humanisták, meg pár hasonló cég z Andrássy úton, hasonló témában, GYURCSÁNY NÉLKÜL.

Tiko 2008.09.07. 21:40:12

BandW,

"Nagyon helyes, ha a a Köztársaság miniszterelnöke a társadalmi felelősségvállalás fontosságát kihangsúlyozó cselekvést kezdeményez."

A Köztársaság miniszterelnöke is vállalhatna felelősséget..

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 21:41:09

marosy 2008.09.07. 21:38:44

1, tökmindegy kinek milyen a nemzetisége, vallása stb.
2, nem vizsgáljuk mert nem tartozik ide

Kenedy1 2008.09.07. 21:41:39

"Egyedül mi vagyunk azért a hibások hogy itt tartunk mert a rendszerváltáskor ugyanazok maradtak hatalmon mint előtte és nem változott semmi."

Mi vagyunk a nép! Mi alkotjuk a társadalmat! Csak fel kéne pár millio embernek emelnie az öklét aztán lenne igazi rendszerváltás.

states 2008.09.07. 21:42:32

A "nagy nevek" árnyékában csendben húzódik meg egy ma már kevéssé ismert név, Réti Erviné, a Kádár-rendszer jeles Közel-Kelet szakértőjéé. A hetvenes években csak úgy ontotta Makai Györggyel együtt a brossúrákat, tudósításokat a palesztin nép hősies harcáról az imperialisták közel-keleti trójai falova, Izrael ellen. A rendszerváltás után aztán az imperialisták trójai falova egycsapásra az arab terrorizmus elleni harc védőbástyájává avanzsált. Ami együtt járt szegény Réti Ervin szakértői pályafutásának végével, sőt bizonyos befolyásos balliberális körökben personanongrata is lett szegény feje - nem utolsósorban éppen a származása miatt. Ez az aláírás most bizonyára felér egy rehabilitációval, de az is lehet, hogy az antifasiszta harc fokozódásával még a renegátokra is szükség van...

INkvizítor 2008.09.07. 21:42:49

"A közéletben eluralkodó agresszivitás megállítása nem hatalmi feladat." a hatalom generálta, nézzen tükörbe, btw. és nem csak a közéleti agresszivitásról volt ott szó...
"Nem mellesleg az aláírók túlnyomó többsége semmiféle hatalmi helyzetben nincsen." ez igaz, a hatalom kitartottja, vagy régi kádre a legtöbb (állami elismerések, állami megrendelések, stb.), esetleg régi szekértolója, bár van közte szimplán bepalizott is sztem.
"Vagy elveti a társadalom az agressziót mint a közéleti viták megoldásának módszerét, vagy elfogadja." agressziót eddig büntetőjogi felelősség nélkül csak a hatalomnak sikerült alkalmaznia, sikerül a megfélemlítés, és időnként az apehet + a szolgálatokat még most is politikai ellenfelekkel szembeni, politikai célokból utasítják. (amit szabad jupiternek ugye...)
"Ez nem a mindenkori hatalom dolga, hanem a társadalmat alkotó egyének dolga." ezt mond el olaszliszkán és kesznyétén is, meg még sorolhatnám hány és hány helyen (kapcsold be a híreket...)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 21:43:53

Roth Mano 2008.09.07. 21:40:03

Nagyon helyes, azon én is ott leszek ....


A Moltov-koktél dobálókat a melegfelvonuláson rég be kellett volna varrni vagy fél évre a börtönbe, utána nem venne még egyszer üres üveget a kezébe ..

Ez értendő az összes rendbontó, rendőrre támadó futballhuligán és egyéb más csürhére...

Miért nem így történt?

smidgen 2008.09.07. 21:44:22

ez kommunistázás kurva fárasztó már mintha, meg lehetne állapítani valakiről, hogy kommunista? mitől komcsi egy mai 30-40 éves ember? mert ismer olyan embereket akik 50-60-70 évesek? aki kényszerűen párttagok voltak, az egykori kereső lakosság durván 80%-a? f@szok vagytok ti ezzel zsidózó komcsizó szar dumátokkal

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 21:46:34

"Nem mellesleg az aláírók túlnyomó többsége semmiféle hatalmi helyzetben nincsen."

Az mond neked valamit hogy véleményformáló értelmiségi.

Vegyünk egy nevet a listáról, legyen Till Attila műsorvezető.

Ő is elítéli az utcai erőszakot.
Én is elítélem az utcai erőszakot.

Ő is értelmiségi.
Én is az vagyok.

Kinek a véleményét fogja lehozni az MTI, a netes hírportálok, az Aktív?

Till Attiláét vagy az enyémet ???

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 21:47:28

Ja, holnap munka, kellene menni aludni ...:-((

Tiko 2008.09.07. 21:49:01

Vagy Inotai András majd megemlíti, hogy milyen jól áll a magyar gazdaság. És még sorolhatnánk azokat, akiket elő lehet venni, ha éppen papagáj-dumára van szükség..

BandW (törölt) 2008.09.07. 21:51:59

INkvizítor,

Nem a lényeggel foglalkozol szerintem.

És ráadásul megalapozatlan kijelentésekkel operálsz.
"-a hatalom kitartottja, vagy régi kádre a legtöbb"
"-agressziót eddig büntetőjogi felelősség nélkül csak a hatalomnak sikerült alkalmaznia"

Másrészt a post írója és amúgy te is lazán "cigánykérdésként" próbáljátok beállítani az ügyet, holott a kezdeményezés alapvetően a melegfelvonuláshoz kapcsolódó agresszióból indult ki.
De kétségkívül van más hátrányos helyzetű kisebbség is, mely oly nagyon nem érzi magát biztonságban.

Venni kellene egy nagy levegőt, és eldönteni, hogy mostan akkor elfogadható-é a közéleti/utcai/általános agresszió a problémák megoldására?
Igen? - Nem?

Minden más ez után következik.

INkvizítor 2008.09.07. 21:52:14

BandW! "Másrészt minden vidék lakott valamely "kisebbség" által.
Belőled is lehet egy környezetben kisebbség." (valszeg itt is az vok)

ENNYIRE NEM LEHETSZ HÜLYE!!! :)))

egy bizonyos cigány életmódot folytató, (akik között vannak romák és NEMROMÁK is) honfitársaink által többségben lakott vidékekről beszéltem. (ahol alacsonyabbak az ingatlan árak a budai domboldalnál....:))))

BandW (törölt) 2008.09.07. 21:53:36

zero,

Most a te blogodra írok, és fingom nincs Till Attila cizellált véleményéről.

Ezt add össze.

Horizont 2008.09.07. 21:53:49

Mi a "nép" hol voltunk közben?
Pont nem azokra gondoltam akik 2 melóhelyen vagy 3 műszakban dolgoznak.
Hanem azokra akik sírnak, rínak, rinyálnak, üvöltve közlik hogy itt minden szar ebben az országban,üvöltve követelnek és egyébként mindenért Gyurcsány a hibás,csak közben nem fizet adót,minimál béren,feketén alkalmaz melóst,az ügyfelét átvágja,egészségügyben potyautas,de a 300 ft. elsőnek rohant leszavazni,lop, csal hazudik,a homoszexuálisokat lebuzizza, szerinte itthon a zsidók tartják kezükben a pénzvilágot, a nyugdíjasokat nyuggereknek hívja, és szellemi fogyatékosoknak tartja akik közülük balra mernek nézni, szeretné ha a Gárda agyonverné (helyette) az összes cigányt és persze a buzikat is (nem baj ha kiderül hogy volt közte rendes is), aki baloldali beállítottságú az csak hülye lehet, és aki a Chartát aláírta az élősködő féreg!
Különben meg Gyurcsány egy patkány mondjon le-szerinte.
Na ezekre gondoltam,vannak elegen.

marosy 2008.09.07. 21:57:39

"csak közben nem fizet adót"
Huh, megkönyebbültem. Rám nem vonatkozik a fenti duma, mert én fizetem az adót minden kibaszott forint jövedelem után.

INkvizítor 2008.09.07. 21:59:51

"Venni kellene egy nagy levegőt, és eldönteni, hogy mostan akkor elfogadható-é a közéleti/utcai/általános agresszió a problémák megoldására?"

Venni kellene egy nagy levegőt és eldönteni hogy elfogadható egy ország következmények nélküli tönkre tétele, egy nép nem kicsit való átbaszása, emberek százezreinek megalázása.....
Ha mindezt lehet csinálni következmények nélkül akkor ott helye van az erőszaknak is sokak szerint (amit személyesen valószínűleg elítélek, ugyan úgy mint a fentebb említetteket is, de ne keverjük az okozatot az okkal könyörgöm!!!).

DFK 2008.09.07. 21:59:59

Itt két nagyon ellentétes vélemény jelent meg:
A. Büdös zs... k... hazaárulók
B. Miért baj, ha valaki az erőszak ellen aláír?

A helyzet meg a következő:
Itt nem az erőszak ellen írtak alá, hanem GyF mellett! Ráadásul ugyanez a 300 bármit aláír ha azt a balról dugják az orra alá. Akár azt is, hogy akasszák fel az ellenzéket. Érdemes összevetni a listát a strassburgi aláírókkal (na az tényleg a hazaárulás határát súrolta!). Meg érdekes a volt állampárt vezetőit látni, amint a demokráciáért aggódnak... Fura, hogy olyan ember (V.I.), aki képes volt azt mondani, hogy a Kádár rendszer nem volt diktatúra, az most itt aláírogat a demokráciáért, meg az erőszak ellen.

És azt gondolom, aki még kiáll GyF melett, az vagy nem normális, vagy tisztességtelen. Származástól függetlenül.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 22:00:20

Másrészt a post írója és amúgy te is lazán "cigánykérdésként" próbáljátok beállítani az ügyet,

Horvát Aladár meg a többi meghívott mosta bele a cigánykérdést nem mi, ne fogdd ránk ....

Venni kellene egy nagy levegőt, és eldönteni, hogy mostan akkor elfogadható-é a közéleti/utcai/általános agresszió a problémák megoldására?
Igen? - Nem?

Ki az a hülye aki erre igennel felel.

Csak már régen másról szól ...
"Az elmúlt években ennek ellenkezőjét tapasztaljuk: az antidemokratikus politikai erők újra meg újra magukkal azonosítják a nemzetet, és megtagadják politikai vetélytársaiktól a nemzeti ügy képviseletének legitim voltát, idegen érdekek követőiként állítva be őket."

antidemokratikus politikai erők-> tolmácsrobot:, a Fidesz egy vérnáci, rasszista fasiszta párt.

Aki ezt aláírta, azzal ezt is aláírta, és hogy minden Fidesz szavazó rasszista és kirekesztő.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 22:02:25

BandW 2008.09.07. 21:53:36

Till Attila véleménye közismert, olvasd el a Charta-szöveget :-)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 22:04:21

Good night and good luck!

Ja, Szerbia-Magyarország U21-es selejtező 8:0

Ej, a magyarfoci ....

kill004 2008.09.07. 22:07:42

Optimista! Gyere el B.A.Z. megyébe, és halgass meg egy -két-három-akárhány embert, hogy miként vélekedik a cigányokról, baloldaliakról, chartáról, Feriről. És a nagy része nem az általad említett síró, rinyáló, adócsaló.

Roth Mano 2008.09.07. 22:09:08

zero,

ezt szerintem nem a Fideszről iirták, ez a "a magyar az én vagyok" attitűd a szélsőjobb sajátja (bár a Fideszben is előfordulnak elemei)

2008.09.07. 22:14:24

Úgy látom Huba legutolsójára nem reagál senki, pedig lehetne. Szóval:
Kedves Weisz Manfréd Huba! Próbáld magad egy gyártulajdonosnak képzelni. Képzeld el, hogy gyárigazgatói állást pályáztatsz, és felveszel valakit, aki a legjobbnak tűnik, határozott időre, mondjuk 4 évre. Eltelik pár hét, és kiderül, hogy nem mondott igazat a felvételi elbeszélgetésen, a diplomája hamis, és gyárat még csak az utca túloldaláról látott. Mit tennél? Azt mondanád, hogy jó, várjuk ki a négy évet, majd megint kiírunk egy pályázatot, azután meg majd meglátjuk? Nem rúgnád-e ki azonnal páros lábbal az illetőt?

INkvizítor 2008.09.07. 22:18:27

:)) zero!
"az antidemokratikus politikai erők újra meg újra magukkal azonosítják a nemzetet" ugye, ugye a "békés többség" :)))

"megtagadják politikai vetélytársaiktól a nemzeti ügy képviseletének legitim voltát" "a fidesz alapvetően a antidemokratikus párt, nem szabad a hatalom közelébe engedni" (bauer tamás, fialánál csütörtök reggel) :)))


Ha az utolsó mondatot ki lehetne venni, mert az szdsz-t tényleg nehéz másnak látni, akkor alá is lehetne akár írni....

"idegen érdekek követőiként állítva be őket." " az ország nem számít, az szdsz számít!" (horn gábor önvallomása a napkeltében).:)))

Horizont 2008.09.07. 22:23:33

kill004
Én is vidéken élek és nem a Rózsadombon.Én is látok hallok nekem is van véleményem cigányokról politikáról politikusokról bajokról.De nem gyűlölködök és főleg nem egyetlenegy emberre kenek rá mindent.
Tényleg jöjjön már a Fidesz és akkor vége lesz már ennek és nyugalom lesz :))

BIA 2008.09.07. 22:25:02

Meglep, hogy itt a szokásos sunyi zsidózás kontra ne zsidózz már paraszt! diskurzus közben teljesen elsikkad az a kérdés, hogy a chartázás egy idejétmúlt harci eszköz. Azok többsége, akik most aláírták a nyilatkozatot, az elmúlt két évtized nyílt kollektív felháborodásainak legtöbbjét alá (szokták) írni. Ez a technika egyszerűen kiüresedett, idejétmúlt. Volt jelentősége 1977-ben, amikor a totális diktatúra alatt egy szignóért is börtön, vagy kényszerű emigráció járhatott. De most? Ez sima listázás: mi vagyunk mi! Aki, meg nincs a listán, az vagy semleges, de még valószínűbb, hogy így, vagy úgy az ellenséghez húz. Tizenöt éve majd minden tudomány terület, vagy kulturális ágazat legtekintélyesebbjei az efféle listák aláírói voltak. Mára ezek az emberek megöregedtek, személyes súlyuk is csökkent, és a tekintélyük is, hiszen aktív közéleti szereplőként maguk is alkotói voltak ennek a 2008-as magyar demokráciának. Tovább hitelteleníti a névsort, hogy Gyurcsány ügyesen ült rá az egyébként rokonszenves tartalmú mozgalomra, hiszen Magyarország weimarizálódása tényleg kézzelfogható. Elég az elmúlt év híreit, és mondjuk a tíz évvel ezelőtti időszak híreit összehasonlítani. Ilyen aktív náci mozgás nem volt korábban. Ennyi előítéletet, negatív beidegződést a kereskedelmi TV-k nem sujkoltak az emberek fejébe. És ennyire frusztráltak, idegesek, kapkodva reagálók nem voltak a cigányok sem. A rózsadombozás legalább olyan bunkó dolog, mint a lentvidékenezés. Mára a jobboldal nagyon sokszínű harci eszközkészlettel rendelkezik, a szoftos Heti Választól, Infórádiótól a síralmasan buta Magyar Nemzeten, vagy a penetráns Magyar Hírlapon és EchoTV-n át az aktív bűnöző Kurucinfóig. A baloldal elaludt. Nincsenek hatékony eszközei, ezért kétségbeesésében előveszi a chartázást, ami már csak szánalmat ébreszt és nem sokat ér. Aligha ráz föl bárkit, hogy lám, a "nemzet legnagyobb koponyái" mind egy véleményen vannak, hiszen ma már nagyon sok kiváló elme, erkölcsileg biztos lábon álló személyiség a közelébe sem megy efféle chartáknak. A nácikról azért, akár konzervatívként is, még meg van a véleményük, - ahogyan ez a harmincas évek végén is volt. Igazi úriember, let lényen arisztid, vagy csak jeles honfiú, csőcselékkel nem keveredett

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.09.07. 22:46:02

Horváth Aladár és tsai tízen x év alatt ennyire jutottak: aláír, tiltakozik, nyilatkozik.
Hány fiatalembert segítettek tisztességes, dolgos, becsületes élethez?
Ha nem lenne miért visítasniuk, ők és gyermekeik is kereshetnének valami melót. Nem aláírósat.
Szerencsétlen tehetségtelen népség. Szégyellnék kiállni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.07. 23:28:33

"Ennyi előítéletet, negatív beidegződést a kereskedelmi TV-k nem sujkoltak az emberek fejébe. És ennyire frusztráltak, idegesek, kapkodva reagálók nem voltak a cigányok sem. A rózsadombozás legalább olyan bunkó dolog, mint a lentvidékenezés.

A baloldal elaludt."


Ezzel vitába szállnék ...

athenee 2008.09.08. 00:19:27

kermi 2008.09.07. 21:34:28
Hogyan írhatnak alá ilyen nyilatkozatot olyan emberek, akik a politikai ellenfeleiket egyszerűen lefasisztázzák?

Mert a másik oldalon nem a komcsizás a divat, igaz?

kill004 2008.09.08. 06:54:08

Optimista

Óóóó...én nem a Fideszt várnám, sokkal radikálisabbat. Nagy átlagban az embereknek a politikusokkal van baja, nem 1 emberrel. Igaz, az az 1 ember nagyon sokat tett a dolgok idáig fajulásáért. Namost menjünk le "demagógba": Adott 1 ember, akinek kirabolták a feleségét, ellopták a veteményét. Rendőrök szarnak rá, hivatal szarik rá. Nem védheti meg magát, sem a tulajdonát. Ezek után mit lát a retek klubon? Chartáznak. Azok akik nem védik meg, és nem engedik, hogy megvédje magát. Nácinak nevezik, kirablói pedig "köcsög magyarnak". És ne gyűlöljön?
Megoldást kérnék!


pepibáró:"És ennyire frusztráltak, idegesek, kapkodva reagálók nem voltak a cigányok sem."

Nem vagy képben! A helyzet a következő: a paraszttól már nincs mit elvenni, mert be sem ülteti a kertet. Fém nem nagyon van már közterületen(legalábbis nálunk), marad a rablás.
( bár a múltkor egy komplett játszóteret loptak szét 1 éjszaka alatt, na azt idegesen és kapkodva )


Ariadne:"Mert a másik oldalon nem a komcsizás a divat, igaz? "

Miért? Vitányi Iván mi a szentszar? Olasz fasisztát, meg nem nagyon látok kis hazánkban.

kamasuka 2008.09.08. 08:04:03

kamasuka 17:39
Ekkora baromságot hogy a fenébe lehet leírni?????És hogy jön ez ide??
Ja és ez a Marosán nem az a Marosán!Ha már okoskodsz!

"(Ugyanezek évtizedekkel ezelőtt Izrael ellen hírdették az igét ...) "

Ugyanez a fasz banda írogatott ugyanilyenet csak más előjellel, mondván a zsidó állam elnyomja a szomszédait, stb, stb. Meg lehet nézni a levértárat - ha még nem semmisítették meg az összeset 1994-1998 között -, de elég ha csak felcsapod a Népszabikat a hetvenes évekből és beleolvasgatsz!

Ja és Ormos Mária, Nyers Rezső, Csehák Judit sem az a banda, aki MSZMP KBs volt ...

rolika 2008.09.08. 08:23:46

szerintem az összes árokásó

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.08. 08:36:01

rolika


Kedveljük a tömör véleményeket :-))

rolika 2008.09.08. 09:13:10

aki nem írta alá, az meg fasiszta-nácista

Johnson Doe 2008.09.08. 11:27:19

Üdvözletem mindenkinek!
Eleddig csak olvastam ezt a blogot (megjegyzés: nagyon jó), most gondoltam megpróbálok hozzátenni valamit.
Azt nem láttam sehol megjegyezni, hogy míg ezt a "gyűlölet és kirekesztés-ellenes" irományt mintegy 100-an írták alá, egy korábbi, nem radikális felmérés szerint a népesség mintegy 90%-a úgy véli, létezik cigánybűnözés... Csak arról nem szabadna beszélni.. Most akkor melyik vélemény a mérvadó? 100 önmagát értelmiséginek valló aláfirkantóé, vagy néhány millió, rettegésben tartott magyar állampolgáré (legyen az roma, vagy fehér)?

kill004 2008.09.08. 11:39:50

Johnson Doe: Hogyhogy melyik vélemény? Természetesen a 100 aláíróé. A többi, az a 90%, az fasisztanáci!

Johnson Doe 2008.09.08. 11:47:19

kill004: tudtam. Megyek, és a charta nevében megvetem magamat.... :)

derelyegrádi szellem 2008.09.08. 11:57:18

Ott volt Árpi bácsi (nem a "settenkedő buzeráns" a másik).

Ahyett,hogy segítségül hívta volna megint Európát (Ajuta Europa,La Stampa 1993). Például egyenesen az olaszok segíthettek volna azzal, hogy azt a újllenyomatlevevős rendszerüket átadják (Kolompár Orbánról a helyszínen le is veszik:), bár róla már vettek a magyar hatóságok is ), meg azzal is, ha megmondják hogy kell 3000 állig felfegyverkezett katonát kivezényleni a cigánytáborok környékére meg egyéb közterületekre, a bűnözés visszoszorítása érdekében.

Az EU Bizottsága szerint az intézkedések nem rasszisták, nem diszkriminatívak.

Annak idejék az ajuta európázás miatt eltettem Göncznek egy nagy kiröhögést, hát most tessék: HAHHAAAHHA

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.08. 12:43:18

Atyaég: Trilla-Trilla is aláírta. Pedig róla nem feltételezem, hogy tisztában lenne akár a "Charta", akár a "demokratikus", szavakkal.
Az a szerencsétlen lehet, hogy azt hitte, hogy a megafrász döntőseinek a névsora, ahova aláír, mert a szerkesztők kíváncsiak az ő társadalomformáló véleményére...
A T.Miniszterelnök "úr"-nak meg üzenném: ha már JOGÁLLAMBAN élünk, akkor lesz szíves az állam kikényszerítő erejét bevetni a "szélsőségesek" visszaszorítása érdekében, nem ilyen dolgokkal bohóckodni!
Köszönöm

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.08. 12:47:40

Egy kis adalék Mezőfalvához.
"– Magyar tanúkkal fogjuk bizonyítani, hogy nem akartak mentőt hívni, és szándékosan ijesztették meg a motorost, mert látták, cigányok ülnek rajta – folytatja egyre hangosabban a férfi."

Én ezt úgy képzelem el, hogy a motoros cigus szép óvatosan ment a motorjával, erre náczia gárdisták ugrottak elő egy bokorból, meghalsz cigány felkiáltással már terelték is volna a gázkamrák felé. Erre a cigány fejvesztett menekülésbe kezdett, viszont a menekülőútat eltorlaszolta a gárda által felbérelt autós, akinek nekiment, és máris kész a szörnyű tragédia.

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=152461

Müszijő Csirke 2008.09.08. 12:50:56

pénteken 8 rettegő cigány vert meg engem meg egy haveromat.8an.szörnyű volt látni a szemükben a rettegést,ahogy felváltva ütnek bennünket boxerral és 5*5 cm-s,3 méteres gerendákkal.meg is sajnáltam őket.amúgy tök jó dolog zúzott halántékkal és lila szemhéjjal hotel recepción dolgozni.
KÖSZÖNÖM BÜDÖS TETVES ROHADT CIGÁNYOK!

derelyegrádi szellem 2008.09.08. 13:08:07

csirke

Ők nem bántanak senkit. A társadalom leggyengébb, legkiszolgáltatottabb rétegéről van szó.

A te eseted így történhetett Kolompár Orbán előadásában:

Ismét súlyos testi sértést okozott a gárda szellemisége.

A két magából kivetközött gárdafasiszta először csak szóban inzultálta a társadalom legkiszolgáltatottabb, leggyengébb rétegéhez tartozó romákat, majd amikor ez sem volt elég, akkor a fajgyűlöletüket akként élték ki, hogy többször egymás után lefejelték a békés és kiszolgáltatott roma polgártársaik boxerét, majd testükkel többször megpróbálták eltörni a sétáláshoz maguknál tartott botokat, illetve végén ájulást színlelve meg jobbak megrettentették a romákat, akik így kénytelenek voltak elmenekülni.

Egyébként részvétem.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.08. 13:13:08

szellem: "legkiszolgáltatottabb, leggyengébb rétegéhez"
Nem jó, nem hangsúlyozod elégszer a fenti szókapcsolatot, így elsiklik a lényeg... Nem lennél jó ocö-s "propagandistának" :-)))
Csirke: részvétem! Esetleg rendőri feljelentés? Vagy ne legyek hülye? :-))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.08. 13:14:12

derelyegrádi szellem 2008.09.08. 13:08:07

És még azt hittem én vagyok beteg állat :D

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.08. 13:14:59

Ja még valami Müszijő Csirke! Ne legyél előítéletes, a történet szempontjából irreleváns, hogy a "legkiszolgáltatottabb, leggyengébb rétegéhez" tartozók voltak. Biztos azért vertek meg, mert "náciul" viselkedtetek (értsd: nem akartátok önként átadni értékeiteket), és nem próbáltatok segíteni rajtuk!

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.08. 13:15:32

Combi: az vagy, ehhez kétség sem fér :-))))

Johnson Doe 2008.09.08. 13:56:53

Müszijő Csirke: náciul viselkedtél=meneteltél (sétáltál, de így jobban hangzik) az utcán, egyenszínben (fehér). Amúgy részvétem, és jobbulást.

Müszijő Csirke 2008.09.08. 14:24:06

Köszönöm-köszönöm.Minket sem kell félteni.Miután észrevettem,hogy ömlik a fejemből a vér,elöntötte a szar az agyam és a haverét is, úgyhogy ők is megismerkedtek a gerendákkal,valamint téglákkal és üvegekkel is meg lettek cirógatva.
feljelentés nem lesz:)
3-uknak viszont pár napi kórházi ellátás valószínű:)

Müszijő Csirke 2008.09.08. 14:25:57

Ja,persze amint 3 kidőlt, futásnak eredtek...jellemző.

more 2008.09.08. 14:59:32

egyebkent miert mentek nektek csirke? mar bocs h megkerdezem...csak ugy vagy esetleg volt valami indok?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.09.08. 14:59:40

zero:
A rózsadombi jelző tényleg egyszerű demagógia. Ez azt jelentené, hogy ezek az emberek, látványosan gazdagok, és sznobok, ez viszont szerintem nem igaz. Mondjuk értem, hogy ezt írtad, a belvárosi értelmiséget még valaki antiszemitának nézné...

Amúgy mindenkinek joga chartázni, engem nem zavar. Vastag bőr persze ott van Gyurcsányon, szóval a poszt abszolút jogos. Ez a charta, pont olyan mint amikor Demszky azt javasolta, hogy dudáljunk rá a kátyúkra, ha látunk egyet. Mondjuk ott legalább nem állt be mellé 200 autós.

Epedve várom, hogy a Gyurcsány Chartának mi lesz az eredménye. Gondolom a kurucok elszégyelik magukat és befejezik az egészet. A gárdisták rájönnek, hogy mekkora nácik és belelövik magukat a Dunába, a Jobbik-szimpatizánsok pedig követelik, hogy vegyék el tőlük a szavazati jogot, nehogy kísértésbe essenek.

derelyegrádi szellem 2008.09.08. 15:03:54

seduxen

"Nem lennél jó ocö-s "propagandistának" :-)))"

Így tehát bármi másra alkalmas vagyok.

csirke

"3-uknak viszont pár napi kórházi ellátás valószínű:)"

Mondom tovább:

Az etnikai indíttatású, aljas támadás következtében három roma fiatalember - akik egyébként is a társadalom legkiszolgáltatottabb, leggyengébb és legmagalázottabb és megszomorítottabb rétegéhez tartoznak - olyan súlyos sérüléseket szereztek, hogy csak a gondos orvosi ellátás tudta életüket a kis családjuknak megmenteni. Rádásul így előreláthatólag több hónapra kiesnek munkából, ami a nemzetgyazdaságnak is súlyos károkat okozott. Ide vezetett a gárda szelleme.

Müszijő Csirke 2008.09.08. 15:23:27

more 2008.09.08. 14:59:32
konkrétan pénzre,telefonra,fényképezőgépre és órára volt szükségük.
nem kaptak.
derelyegrádi szellem 2008.09.08. 15:03:54
:D:D:D:D
az,minden szavad szentigaz:Dle is porolom az oroszlános mellénykémet:D

derelyegrádi szellem 2008.09.08. 16:16:03

"konkrétan pénzre,telefonra,fényképezőgépre és órára volt szükségük."

Tovább súlyosítja a bűntettet, hogy a roma fiatalokat karitatív munkájuk végzése közben érte a rasszita, minden emberi mivoltból kivetközött aljas támadás, hisz nékülöző polgártársaik javára gyűjtottek adományokat. Azt nem kaptak, csak ütelegeket. Gyalázat.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.08. 19:26:24

Müszijő Csirke 2008.09.08. 15:23:27

Szégyeld magad hogy ellenálltál a megélhetési bűnőzésnek!

És ha miattad nem kapott volna az éhező 8 gyerek vacsorát, mert nincs miből???

Müszijő Csirke 2008.09.09. 09:00:54

mea culpa,mea maxima culpa:)

Otido · http://monarchista.blogspot.com/ 2008.09.09. 13:51:43

Nem találtam Gandit, és King doktort. Ezért nekem nem hiteles a névsor.
Persze ha Torgyán doktor rajta lenne ... akkor más lenne.

Nálam ez a név verte ki a biztosítékot: Haraszty István Édeske.
István vagy Édeske - melyik. Csak nem transzvesztita?

Tud róla valaki valamit.

Otido · http://monarchista.blogspot.com/ 2008.09.09. 13:58:47

És még egy: Optimistának mondom -

Nem elég, hogy EZ a banda becsapott sok millió embert, erre még jössz, és megkérdezed, hol volt a nép.

Olyan ez, mint amikor kirabolnak és még téged visz el a rendőr, mert hagytad magad kirabolni.
Mint ha Besenyő Pista bácsi mondta volna.

palostrend · http://palostrend.hu 2010.02.10. 00:06:23

ZSIDRÁK a PARADICSOMBAN!!!

Titkok és összefüggések (amit minden magyarnak ismerni kell)

Magyarság története meghamisításának kizárólag egy célja volt - jelentette ki egy német történész csoport:
Megszerezni, és elvenni a Magyaroktól a Kárpát medencét !!!!???
Magyarország a földi paradicsom!

A Kárpát-medence földrajzi elhelyezkedése pontosan Európa közepe. Az égtájakat figyelembe véve teljesen mindegy, hogy egy átutazó milyen irányból jön és milyen irányba folytatja útját.
Ezt a területet központi helyzetéből adódóan mindenképpen érintenie kell.
Vagyis mi jelentjük Európa közepét. A múlt és a jelenkori történelem azt bizonyítja, hogy mindig idegen népeknek volt és van szüksége erre a területre, az itt lévő tudásra és nem fordítva !
Az energiaközpont: A NASA kiadásában megjelent Gaia elmélet című munka azt írja, hogy Földünk szívcsakrája (föld szíve) a Kárpát-medencében, a Pilisben (Pólus) található. Központja Dobogókő, mely a szakrális beavatás központja.

A középkorban a Pilis olyan védett és zárt területi rendszert alkotott, melybe idegen be nem hatolhatott, a bejárás tiltott volt. (jól ismert Gertrudis királyné sorsa, aki a tiltás ellenére betette a lábát a tiltott területre. Az életével fizetett ezért.) A dalai Láma 22 évvel ezelőtt kinyilatkozta, hogy a Földön a magyaroknak energiaközpontot védő szerepük van. Brezsinszki nemzetbiztonsági tanácsadó a 70-es években
leírta: "Aki a világ fölötti uralmat meg akarja szerezni, annak el kell foglalnia a Föld szívét. Aki elfoglalta a Föld szívét, az birtokba vette Európát.
Aki birtokba vette Európát, az ura az egész világnak." Murád szultán kijelentette, hogy aki elfoglalja Magyarországot, az ura az egész világnak. Vagyis, akié az energetikai központ, az a világ ura. Bonfini, Galeotto és IV. Béla leírják, hogy Európa népei mind irigylik a magyaroktól a Kárpát-medence területét, az itt lévő gazdagságot, ezért gyűlölet veszi őket körbe.

A középkorban úgy emlegették Magyarországot, hogy itt a leggazdagabb a föld, bő a hal-áldás, nagymennyiségű a kenyérgabona, a bor pedig kiváló .
A hazánkat örök idők óta jellemző gazdagság ma is fenn áll. A bőséget jelenleg nem mi, hanem egy megszálló, idegen csoport élvezi. 2006 tavaszán a médiában bejelentették, hogy Magyarország a Föld 25 leggazdagabb országa közé tartozik!

Ezt a hatalmas mértékű jövedelmet mi nem az olaj kitermelésének busás hasznából értük el.
Ez az előkelő hely a magyarság kemény munkájának eredménye.
A hazánkra jellemző kedvező adottságok miatt nem véletlen, hogy a történelem során folyamatosan a Kárpát-medence volt mások számára a megszerzendő és vonzó földterület. Nagy Sándor hódító hadjáratának célja valószínűleg a Kárpát-medence és ezen belül a Pilis elfoglalása volt.
A Pilisben akarta felépíteni a Nap palotáját. Tudta, hogy a Kárpát-medence megszerzésével a világ legnagyobb uralkodójává válhat. Szerencsénkre nem ért célba, útközben meghalt.
A tatárok, a törökök, a Habsburgok, a németek, az oroszok mind ugyanezzel az irigységgel és sokszor gyűlölettel gondolkodtak és cselekedtek földünk megszerzése érdekében. És ez ma sincs másképp, a helyzet semmit nem változott. Trianon átkaként megszüntették a királyságot, az ősi földeket a nemességtől elkobozták, majd államosították.
A parasztság földön futóvá vált.
Az egy kézbe került állami földeket ezt követően könnyű volt (az elaltatott és elvakított néptől) privatizálni, kiárulni. Privatizálás: A jelenlegi kiárusítással végleg ki akarják húzni lábunk alól a talajt, a magyar anyaföldet. Az idegenek folyamatosan megkaparintják földjeinket és minden fontos, központi intézményünk irányítását.
Ma a magyar föld megszerzése, kiárusítása idegen népek számára potom áron történik. Ami nem kerül a privatizáció kalapácsa alá, azt az idegen tulajdonban lévő bankok szerzik meg a föld jelzálog terhelésével.
Olyan helyzetet teremtenek, melyben minél többen kényszerülnek hitelfelvételre, földművelő gazdáknak több tízmilliós hiteleket adnak gépvásárlásra, majd manipulálják a jövedelmezőségüket a mezőgazdaságból,
mindezt az EU kézi vezérlésével, aminek eredményeként az elszegényedés miatt egyre többen kénytelenek megválni földjüktől és azt az idegenek kezébe átadni.
A gazdák fizetésképtelenségük esetén elveszítik földjeiket,
melyet őseink vérükkel védtek és arról soha, semmilyen körülmények között nem mondtak volna le. 2006 őszén a gazdákkal megkötött szerződések ellenére nem vették át a megtermelt kiváló minőségű gabonát.
Feltételezhető, hogy szándékosan történt szerződésszegés.
A 2007 évi kevés termést látva, a magyar gazdák abban bíztak, hogy a maradék 2006 -os termést ( amit az állam és az EU 2500 Ft-ért vásárolt fel és tárolt be) feletetik az állataikkal, a kevés megtermettet pedig 5-7 ezer forintért el
tudják adni, amivel fellélegezhettek volna az EU megsemmisítő nyomása alól. Ehelyett az illetékesek azonnal utasítást adtak a 2500 Ft-os gabona erőművekben történő elégetésére, tették mindezt akkor, amikor tudták, hogy néhány hónap múlva ugyanezt dupla áron eladhatta volna a paraszt!

Bizonyára abban gondolkodtak, hogy a hús árának meghagyása mellett a paraszt ember képtelen a háromszoros áron adott gabonából egy disznót is megtartani!
De ez azt okozta, hogy a termelők elestek az éves árbevételtől és csN'dbe, vagy csőd szélére jutottak. Csődhelyzetben pedig a jelzálogterhelés miatt az idegen kézben lévő bankok kaparintják meg földjeiket, házaikat, autóikat.
A szőlősgazdákat arra buzdítják, illetve kapnak EU támogatást, hogy vágják ki ősi szőlőültetvényeiket és adják el földjeiket. A termelőket olyan megélhetési nehézségek gyötrik, hogy végső kétségbe esésükben a pénzt választhatják. Ha így döntenek, ezek a földterületek is idegen kezekbe kerülnek.
A gazdálkodók tudatos ellehetetlenítésére az őszi szüret idején, folyamatosan helikopterek köröztek az ültetvények fölött. A gazdát és a segítő rokonságot, a barátokat azzal a felkiáltással büntetik meg, hogy ők munkavállalóknak minősülnek és ezért kötelesek adót fizetni .
Ez egy újabb olyan trauma a földtulajdonosoknak, mely a földtől való megváláshoz vezethet.

A parlagfűről elterjesztették, hogy minden allergiás megbetegedés fő okozója, holott valójában "teljesen ártatlan". Helyette bármelyik más mezei növényt is kikiálthatták volna főbűnösnek.
Aki földdel rendelkezik, az tudja, hogy bármelyik nap bármikor és bárhol kidughatja fejét a növény a föld alól. Képtelenség egy nagyobb területen folyamatosan ellenőrizni feltűnésüket. Akinél parlagfüvet találnak, az akár több milliós pénzbírságra is számíthat.

Ezzel újra elérték céljukat: a gazdák nem bírják a büntetést kifizetni, nem érdemes a földet a nevükön tartani, így megválnak tőle. Nem, vagy keveset beszélnek az allergia valódi okairól: pl. a vegyszerezett élelmiszerekről (70 % -ban felelős az emberi szervezetben lerakódott mérgekért, ami az allergiás megbetegedések fő oka!). A génkezelt szójáról, a rákkeltő levegőjű városokról, arról a hatalmas mennyiségű kemikáliáról, melyet naponta használ és kozmetikumként magára ken az emberiség, ideértve a bőrön keresztül felszívódó ruhaöblítőket, a vegyi parfümöket, dezodorokat, különféle kozmetikai szereket, stb.
Ez utóbbi mérgeket naponta, folyamatosan, - hatalmas összegeket áldozva - reklámozzák, kínálják a kereskedő hálózatok. ecslések szerint, amennyiben a kiárusítás, a földtől történő el-és megválás, a kényszerűségből történő eladások üteme a közeljövőben a jelenlegi tempóban folytatódik, ill. nő,abban az esetben a megmaradt magyarországi földek többsége rövid időn belül, akár néhány év alatt idegen kézbe kerülhet!

A felvásárlások gőzerővel történnek.

A magyar lakosság túlnyomó része még ma sem gondolta végig ennek katasztrofális következményeit! Holnap-holnapután a térképek idegen földtulajdont jelezhetnek. Somogyban már van olyan terület, ahol falustól együtt külföldi tulajdonban vannak még az utak is!
A térképeken a Magyarország feliratot szándékoznak eltörölni! Ne adjuk oda őseink földjét!
Hatalmas árat kell fizetnünk érte!

Mi a baj velünk, miért fél tőlünk a világ? Könnyen megkapjuk a választ.

A montreali McGill Egyetem kiváló professzora, Wilder Penfield, évekkel ezelőtt (1960-65 között) megbízatást kapott a Rockefeller alapítványtól,hogy kutassa ki és bizonyítsa be melyik a földünk alapvető génje. A ki nem mondott valódi célja a kutatási feladat-adásnak az volt, hogy a szemita (felsőbbrendű) gént találják meg.

Egy egész munkacsoport dolgozott rajta. Hosszú évek után meg is találták a keresett gént, de nem egyet! Kettőt!

Penfield professzor azt rögzítette le jelentésében, hogy az egyik az amerikai Indián vidékeken, a másik tisztább vérvonal a Kárpát-medencében élő, magukat magyarnak nevező népcsoport, de hozzátette végső jelentésében, hogy ez a vérvonal Japántól Kínán át Afrika felső részéig,
majd Közép Európa és az Uralon inneni terület egészen Skóciáig megtalálható! Ez - a szemita barát - Rockefeller Alapítvány reményét tönkretevő eredmény következménye volt, hogy az alapítvány azonnal törölte a támogatását. Megvonta a szubvencióját, 40 évre pedig megtiltotta a
jelentés közzétételét és annak kinyomtatását.
Érdekesek a közelmúltban napvilágot látott történelemhamisítások is, melyeknek elsőrendű célja a Magyarságtudat megsemmisítése!
A történelemtudósok azt tanítják, hogy a Magyar nép pusztai vándorló műveletlen faj és a kárpát medencébe 896-ban érkezett. Ennek ellenére az 1961-ben talált Tatárlaki leleteken, melyek már bizonyítottan legalább 6000 évesek, és az ősi Magyar rovásírással írottak! Ne felejtsük, ekkor még a piramisok sem léteztek!

De máris 15000 éves Magyarságnál tartunk, ha a glozeli köveket tekintjük induló pontnak, melyek kora 15000 év! Amivel nem tud mit kezdeni a világ tudományos köre, mert azt nem szeretnék elismerni, hogy a Magyaroké az első írástudás, hiszen abban az időben még nem létezett írás!

Ezért csak egy kis múzeumban porosodik az egyébként érdekes lelet........de meddig?

Talán fél a világ a Magyarok dominanciájától, fél a magyarság alapvető képességeitől, nehogy azokkal más népek fölé kerekedjen. Gondoljunk csak arra, hogy a Magyar találmányok érvényesülését éppen a mindenkori kollaboráns magyar vezető réteg akadályozza meg! Gondoljunk csak bele, a sok Nóbel díjasunk közül hányan érvényesültek Magyarországon!

Ott van a világ szenzációnak számító mű-vér, Dr. Horváth István professzor találmánya, vagy a szintén világ szenzációnak számító antigén, mely a vérerekből 5 hét alatt eltávolítja a koleszterint, ami az érszűkület , magas vérnyomás, azaz a halálozás 67%-os okozója!
E kettő találmányból Magyarország annyit profitálhatna, hogy a teljes adósságát pár év alatt képes lenne visszafizetni!
Ez viszont ellentétes lenne a globalizmus szándékával, ugyanis a Magyarság elnyomására megkezdődött a betelepítés:
A közelmúltban hazánkban nyilvánosságra hozott betelepítési terv és a milliós-több milliós nagyságrend valós információ.
A keletről érkezőkre való hivatkozás miatt sokan, túlnyomóan csak a kínaiakra gondolnak és ez eltereli a figyelmet arról a fajról, melynek betelepítése már megkezdődött.

Az 500.000 zsidó betelepítésére vonatkozó megállapodást

Medgyessy Péter, Mádl Ferenc, Hiller István, Dávid Ibolya, és Kovács László Izraellel 2004. április 14-én aláírta. Jelenleg ennek a számnak többszörözése a tényleges terv. A milliós nagyságrend erről szól.
Szó nincs arról, hogy itt bárki is a magyarság 50 év múlva esedékes nyugdíjellátását akarná megoldani az újonnan betelepítettek munkájából.

A 2007-es betelepülési törvény szabad utat biztosít ezeknek a bevándorlóknak.

Az erdélyi magyarság mégis ki van zárva, számukra
különböző előírásokkal gátolják és nehezítik a betelepedést... Népirtás:
Ahhoz, hogy ma idegen népek letelepedéséhez alkalmassá váljon ez a terület, az őslakosság számát különböző megszorító intézkedésekkel, konvergencia programmal, a gazdaság, az egészségügy teljes romba döntésével csökkenteni kell ..
A hiányt a betelepítendő idegenek fiatal generációjával szándékoznak feltölteni. Már Horn Gyula és a jelenlegi kormány is nyilvánosan kijelentette, hogy a Kárpát-medencében túl sok a 10
millió magyar.. Senki ne ringassa magát abban a tévhitben, hogy az Unió majd megvéd minket. "Olyan szekeret tolunk, mely minket akar elgázolni!"

Simon Peresz: Izraeli miniszterelnök 2007. október 10-én a Telavivi Hilton szállóban egy kereskedelmi összejövetelen kijelentette: Mára az izraeli gazdaság olyan hatalmas eredményeket ért el, hogy az izraeliek többek között fölvásárolják Magyarországot. Tervek: Az elkövetkező 15-20 évben több millió zsidó betelepítését tervezik. Vagyis a tervek szerint 15-20 év múlva az országban izraeliek, kínaiak és a romák tömegei lesznek.

Az izraeliek megkapják a magyar állampolgárságot (az erdélyi magyarok pedig nem!), a letelepedési engedélyt és ideérkezésükkor az Izraeli kormány támogatásával ingyen kész lakásokba költöznek. A maradék magyarság pedig az izraeliek kiszolgálásához és eltartásához szükséges.

A hazai lakosság még ma sincs tudatában annak, hogy attól, hogy valaki magyarul beszél, még koránt sem biztos, hogy gondolkodása és szíve is magyar.
A korábbi betelepülések miatt az új zsidó generációk már itt születtek, tudják, ismerik és beszélik nyelvünket. Egyetem után azonnal pozicióba kerültek és ma már jórészt ők irányítják a bankokat, a külföldi cégek mögé bújva a maradékokat privatizálják, vidéken vásárolják fel TV készülék kíséretében a földek tömegét! Bőrük színe is fehér és többnyire nem hangoztatják származásukat.
Ezzel tévesztik meg a naiv magyarokat.

Természetesen senki nem ítéli el a becsületes munkából élő és nem elnyomó szándékú zsidó közösséget!
Milyen jövő vár ránk, ha a fentieket továbbra is közönnyel nézzük és beletörődve elfogadjuk? Valószínű az erőszak és a bűnözés elterjedése.
A munkahelyek hiányának fokozódása, tömeges kizsákmányolás, az egészségügyben a még fennmaradt kórházakban az izraeliek védelme mellett a magyarságnak alig jut majd ellátás, ezért már 1-2 évet is kell várni egy műtétre!
Számukra nem munkalehetőséget kínálnak, hanem a saját kiszolgálásukra alkalmaznak bennünket, gondoljunk a kíméletlen és zsarnokként viselkedő cégvezetőkre, irányítókra.
Az életben maradó és nem disszidáló magyarságnak a szolganép szerepét szánják. A már agyongyötört magyar lakosságot ez alapjaiban rendíteni meg, minden tekintetben. És: "Ha valakinek ez nem tetszik, annak el lehet menni ebből a k. országból! " Mondta ezt az őslakosságnak egy olyan valaki, akinek nem volt elég a rabolt vagyona, vezér is akart lenni, és mindegy hogy jobb-, vagy baloldalról beszélünk. Egy kalap alá tartoznak és egy tányérból esznek mindannyian. A kormány tagjainak zsidó származására a Kossuth téri események során hosszú, percekig tartó névsor felsorolásával próbálták a jelenlévők figyelmét felhívni.
Ez a médiában botrányos visszhangot váltott ki.
Itt nem antiszemitizmusról van szó, hanem a valóság és a tények nyilvánosságra hozásáról.
Az igazsághoz minden embernek alanyi joga van. Magyarország ma a külföldiek számára még mindig
a legjobb befektetési lehetőség.
A Kárpát-medencében más államokban befektetett tőkéikhez viszonyítva, szinte minden ágazatban a legnagyobb hasznot, bevételt, jövedelmet termeljük mi, a legtöbbet dolgozó és a legtöbb adót fizető magyarok.

A privatizálás eredményeként a külföldiek zsebét "tömjük zsírosra" szorgalmas munkával, az EU bérezés 10 %-ért, mialatt az árakat már sok helyen magasabbra emelték mint magában a régi EU országokban van! Nyugaton 800.000 - ból fizetik a 40 ezres gáz számlát, míg Magyarországon 80 ezerből! Még ekkor van képe sokaknak kiállni a nép elé és azt mondani, hogy még sok mindenben nem értünk el az EU áraihoz!
A keresetekről aljasul hallgatnak, miközben ők és a kiszolgáló udvarház népe jóval meghaladja az EU felsővezetőinek átlagát!

Kereskedelmi, pénzügyi központtá váltunk, mely intézmények többsége izraeli kézben van. Több bank van ma Magyarországon, mint a lakosság létszámához viszonyítva bárhol a világon.. Nálunk a legmagasabbak a hitel kamatok.
Ezzel nem a jobb kiszolgálást teszik a részünkre elérhetővé,
hanem a maguk számára, saját hasznukra a hatalmas mértékű uzsora kamattal a minél nagyobb "népnyúzást" valósítják meg. Már autóra, vásárláshoz nincs önrész, a pénz kölcsönöket pedig minden mérlegelés nélkül ömlesztik a lakosságra jelzálog terhe mellett. Kiépítették ezért a behajtó rendszert, amihez már az állami hatóságokat is igénybe veszik. Vehetik, hiszen ők éppen ebből a körből kerülnek ki, és ezt a kört hívatottak szolgálni!
Egy utunk lehet , mely előre visz. Ez a jobb-, vagy baloldal teljes kizárásával, kizárólag a magyarság érdekeinek szem előtt tartásával történhet. Magyarellenesség: Tisztában kell lennünk azzal, hogy a lecsatolt területeken folyó és az utóbbi időben felerősödő magyarellenesség nem a véletlen, hanem szándékos uszítás eredménye.

A jelenlegi kormánnyal rokonlelkű osztrák vezetés még mindig nem mondott le a magyar területekről, már lassan felvásárolták zsebszerződések és különböző kiskapuk által a fél Dunántúlt! A szlovákok maguknak követelik csonka hazánk északi, hegyvidéki tájait. 2006-ban szlovák vezető nyíltan hangoztatta, hogy tankokkal kell bemenni Budapestre, és porig kell azt rombolni..
A magyarverések rendszeresek. Az EU pedig alattomosan hallgat, hiszen érdeke, hogy a magyar földeket megszerezzék.

Nemzetgyilkosság és népirtás:

A lakosság csökkentésére bevezetett néhány módszer példaként: "Védő"oltások alkalmazása már kicsi, csecsemőkortól kezdve. Ma már több tanulmány foglalkozik azzal, hogy az oltások milyen mértékben károsítják a
kisgyermek immunrendszerét és csökkentik saját védekező rendszerének energiaszintjét.
Olyan betegségek ellen adják, melyek ma már nem léteznek,vagy előfordulásuk a világ távoli helyein is igen ritka. Vagyis a népesség túlnyomó többsége soha életében nem lesz veszélyeztetett, de szervezetét már életének kezdeti szakaszán legyengítik.

Elterjesztették az ingyenes védőoltásokat a megfázásos megbetegedések ellen.
Ezeket ingyen adják a gyermekek és a nyugdíjasok részére. A lakosság nincs tudatában annak, hogy a szervezetet ezek az anyagok is nagymértékben mérgezik és gyengítik.
Ha kevesebben élik meg egészségesen a felnőttkort, az kedvező a világuralmi helyzetben lévőknek , az egészségügyi maffiát működtetőknek.
A Magyar orvosokat naponta tömegével induló repülőgépeken viszik tréningekre, ahol idegen nyelvű apró betűs kötelezvényeket iratnak alá velük, a gyógyszerek alkalmazására, majd az orvos látogatók keresik fel az akció folytatásaként az alul finanszírozott orvosokat.
Ezt tudja a kormány, mégsem tesz ellene, hiszen a gyógyszergyárak tulajdonosai éppen az általuk szolgált pénzvilág.
Ezek kezükben tartják hirdetésekkel, a médiát, aki rendszeresen "szárnyai alá vesz" 1-2 megfázásos esetet, és erre a néhány példára hivatkozva, rémhírként ijesztget azzal, hogy az influenza valamelyik vírusa rövid időn belül
megtámadja a teljes ország népességét.
Hosszú évekre visszamenően bizonyított, hogy nagy, esetleg néhány áldozattal járó járványok kb. 37 évenként fordulnak elő. De ebben az esetben sem a lakosság kihalásáról van szó!
A lábon kihordott, kezeletlen megfázásnak lehetnek szövődményei.. Ezek az előfordulások mégis, csak töredékei azoknak a tragikus eseteknek, melyek az oltások mellékhatásai miatt rendszeresen előfordulnak.
Lebénulás, egyéb idegrendszeri, vagy más megbetegedés több esetben is előfordult.
Azt is világosan lehet látni, hogy a beadott injekciók ellenére minden évben vannak járványos időszakok és megbetegedések...
Most például Magyarrországon a ZSIDRÁK burjándzik legjobban!!!

arlequin 2010.02.10. 00:35:14

@palostrend: minek hisztizel? elmúlik...

szsa56 2015.05.04. 02:22:57

Micsoda névsor ez? Holtak és élők, halandók és halhatatlanok osszekeverve, betűrendben.

süti beállítások módosítása