Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Skip to content


       Szűrés lista

Nincs média pornó nélkül

Visszatérve a száműzetésből, úgy gondoltam összeszedem Nektek az elmúlt években a kertévékben megfordult, pornós múltal rendelkező csajokat és kevésbé merész, csupán aktot vállaló kishugaikat. Hozzáteszem, én semmivel nem tartom erkölcstelenebbnek ezeket a lányokat, mint a karrierért szopó, vagy a pasit pénzéért szerető társaikat. De ahogy Ferkó is mondotta "kurva egy ország ez".

Talán akkor tudatosult a producerekben, hogy felnőtt egy pornón szocializálódott generáció, amikor óriási médiavisszhangot hozott az a Big Brother-ös jelenet, amikor a rozoga Renátó spontán lehegesztette az azóta megkergült BB Évit. Onnantól elindult a lavina, és nap mint nap tűntek fel a tv-ben a lazábbnál lazább erkölcsű csajok. Ma már ott tartunk, hogy egyszerű médiafogás az egész, és kötelező minden műsorba egy "dugnám csaj"  - meg egy roma is, de ez most nem tartozik ide (de ugye mindenkinek megvan a "húzzál vissza a Gangeszbe fürödni"  videó?). Abban biztos vagyok, hogy ezek a lányok nem a legfaszább értékeket közvetítik a mai gyerekeknek (de azt is el kell ismerni, hogy  a fent említett generációt kibamód szórakoztatják). Persze 3000 éve tudjuk, hogy a jó, könnyű, gazdag életbe a legkönyebb beszopni magát a nőnek, de egyikünk sem bánná asszem nagyon, ha az ő kislánya inkább egy rögösebb utat választana. Amit nem értek azonban, hogy miért kell  mindenféle béna, elcsépelt magyarázatokkal kozmetikázni a múltat? Hisz tudjuk, hogy a sok médiageci úgyis kinyomoz mindent...

Úgyhogy kedves, valóságsó castingra, médiába igyekvő-jelentkező lányok, figyeljetek ide! Ugyan Te még nem is sejted, de 53%-os bizonyossággal szerepeltél már pornófilmben! Tudjuk, most most még hevesen tagadod!
"Én, pornóban? Soha!"
Hidd el nekünk, szerepeltél már ... Ha sikerül a válogatás, és bekerülsz a műsorba, az esély, hogy szerepeltél már pornófilmben a statisztikáink szerint felugrik 87%-ra! Ezért szeretnénk megkérni Titeket, hogy olvassátok el kolleganőitek történeteit lentebb, és próbáljatok meg tanulni belőlük. És ha lehet, már most kezdjétek el magatokban összerakni a magyarázatot a pornós múltra, hogy üde, friss és frappánsnak hasson, amikor majd előkerül majd az a bizonyos felvétel ...

Nu de a sok szócséplés helyett nézzük azokat a nimfákat, kik nem a remek gondolataikkal ütöttek szöget a fejünkbe.

 

BB Évi - Legszívesebben kihagynám Évikét a listából, mert annyira taszít, mint friss apukát a szaros pelus, de mivel vele kezdődött az egész karmolok ide pár sort a micimackó fejűről is. So, a BB1 későbbi győztese azzal hívtal fel magára a figyelmet, hogy élőben megdugatta magát a gumiolasz Renátóval, mondván, hogy ő már nem bírja tovább szex nélkül odabent. Pár nap múlva kiderült, hogy anno sem bírta nagyon, és szerepelt egykét pornófilmben. Pont.

Szánalmas magyarázata: "Fiatal voltam és kellett a pénz", később "Nem is pornóztam ezek amatőr szexképek az expasimmal"

dugnám index: 1/10

VV Pandora - Pandora a Való Világba beszavazott lányzó korábban Olaszországban melózott táncosnőként. Itt történt meg vele az, amit a legtöbb bártáncosnő kikér magának, mint lehetséges jövőbeni opciót. Köh...Pandika rákapott pár faszra miközben forgott a szalag egy kamerában.

Szánalmas magyarázata: - "Nem tehetek róla, 17 évesen rákényszerítettek. Volt egy szervezőm, aki munkát szerzett nekem. Bemutatott valakit azzal, hogy fotós és a cannes-i pornófesztiválra kell kísérnem. Partikon kell vele megjelennem, csinál rólam pár képet, az egész tíz nap, a fizetség egymillió forint. Elvállaltam, gondoltam, egy csapásra megoldom anyukám anyagi gondjait. Azt ígérték, a képek nem jelennek meg itthon. Hogy is hihettem nekik! A mamám és a papám persze nem tudott semmit, később is csak anyukámnak vallottam be.
Semmi nem úgy történt, ahogy ígérték. A pasas elvette az útlevelemet, közölte, hogy két férfival kell lefeküdnöm, közben fényképeznek, és ha nem teszem meg, kirak az utcára pénz és iratok nélkül. Felhívtam a szervezőmet, aki annyit mondott, hogy oldjam meg magam. Aztán megtörtént. Én végig sírtam, a férfinak nem is állt fel, látszik a filmen. Végül elengedett, de csak a fele pénzt fizette ki. Egész életemben fájni fog ez a seb, sosem tudom elfelejteni azt a rémséget. "

Nyilván így van, sőt az ilyen kényszerítetteket, mindig szokták castingolni is. (18)

 

Dugnám index: 7/10

Hátszegi Melinda - A RTL Kísértésének producerei fölött nem nagyon lehet pálcát törni. Az volt az a műsor ugyanis ahova pont az olyan dögök kellettek akik nyelik  az örökítőanyagot, mint kacsa a nokedlit. Melinda és akkori barátja Szabolcs azért vonult el a szigetre, hogy bizonyítsák egymás előtt hűségüket és szerelmük erejét. Míg a srác végig meglepően hideg volt az őt ostromló fényekhez és hűséges is bírt maradni a játék végéig, addig Melindát már a második héten megdugták. Szabi azonban nagyon szerette a lányt(nézd az a birka tekintet) és könnyek között bocsátott meg kedvesének egészen addig, míg ki nem derült, hogy Melcsi korábban tucatnyi pornóban szerepelt. Melindának volt gerince, leszarta ki mit gondol múltjáról, nem kezdett magyarázkodni és mentegetőzni mondván: "Az is én voltam".

Dugnám index: 8/10

Még megemlítendő a két másik Kisértéses pornós fruska: Molnár Marianna (blogja itt) és valamilyen Dóra.

 

Puma Black(Viva) - Szintén RTL-es műsor volt (Árpa Attila a castingmester) a Bajkeverők, ahol fél tucatnyi suttyó járta az országot egy rózsaszín kisbuszon kiegészülve Viva-val a buta, félcigány, kényes misspicsával, meg Debreceni Zitával. Kalandoztak, buliztak, drámáztak. A sorozat 12 részt élt meg, egy erőltetett szar volt. Vivanak azonban meghozta a hírnevet, a műsor után több tucat pornóban szerepelt immáron sztárgázsiért: itt lehet mazsolázni. Magyarázat: Profi és sötét.

Dugnám Index: 8/10

 

Kelemen Anna - A magyar ribik legnagyobbika, A botránykirálynő. Best seller könyv Havas tollából, pornózás, kurválkodás (1000 euróért vihető a Drága), kokainfüggőség,  műsorvezetés, elő adásban zokogás. Ja, meg még perbe is van fogva, mert a kutyája megtépte egy öreg néni karját. Mostanában szerencsére eltűnt a tv-k képernyőiről, és csak ilyan Hajdú-s Bódi-s álhírekkel domborít. A most berakatott új szilikonbetétje (az ország eddig legnagyobbja, még Zalatnay Ciliét is veri) pedig előrevetíti a végérvényes visszacsúszást a pornószakmába.

Szánalmas magyarázatai:  – "Távol áll tőlem a pornó minden formája, mégcsak nézni sem szoktam, nem izgat fel a dolog. Bár jelennek meg rólam erotikus fotók itt-ott, de ez még nem azt jelenti, hogy annyira egoista vagyok, hogy felnőttfilmekben is szeretném magam viszont látni. Egyátalán nem tartom erotikusnak a pornófilmeket, ezzel szemben Kovi tehetségében nem kételkedem. Tisztában vagyok vele, hogy a pornónak nagy hatalma van, és ez a világ legnagyobb biznisze, de ennek még nincs kultúrája Magyarországon. Amerikában jobban elismert az egész szakma, valami oknál fogva nálunk ez még tabunak számít. Én inkább megmaradok az olyan erotikus történeteknél, amiket írni szoktam a nyuszis magazinba. Ezeknek sem az a célja, hogy felizgassam az olvasót, hanem inkább gondolkodjanak el a meséimen, majd magukon." -2006-03-16(!!!)

"Mindig előkerül valami, és mindig olyankor, amikor tiszta lappal akarok indulni. Nekem nincs semmi titkolnivalóm, ebben a leszbifilmben sem találok kivetnivalót, és az sem érdekel, ha vannak olyanok, akik keresztbe akarnak tenni nekem. Ami eddig volt, azt vállalom, de a jövőben biztosan nem vállalok újabb szerepet." -2006-12-03

És ímé egy casting 2004-ből, egy közös film előkészületei Király Katival. 

dugnám index: 7/10 (új mellekkel megelőlegezett 8/10)

 

R-GO Gida, Dóri - Dorka 16 éves korától volt gida (jó nagy kujon ez a Szikora), hogy aztán 17 évesen - szülői engedélyel - szerepeljen a Playboy-ban, újra visszahozva a csikidam életérzést a köztudatba. Legalábbis Szikora PR-ja szerint. Nu, a gida lányok címlapszereplése után 3 évig megint nem lehetett nagyon hallani az R-Go-ról, szerencsére. Egészen júniusig, mikor is Robi kikúrta Dórit az együttesből, mivel előkerültek pornóképek és felvételek a 19 éves lányról. Itt meg Nektek a csak tinik szexoldal és Mirian. És a szemfüleseknek egy ráadás gombás fertőzés is a lábai között.

Szánalmas magyarázata: "A képeken csak a párommal szeretjük egymást. Semmi kivetnivaló nincs ebben."

dugnám index: 6/10

Szalontai Ágnes - A Viasaton futó Bár 2.0 "üdvöskéje", úgy kezdte, hogy lenyilatkozta a Blikknek, őt bizony megdugta két Forma 1-es pilóta is: "Azon a héten péntek este a törzshelyemen, a Bed Beachen buliztak a fiúk. Az egyik ismerősöm felvitt a V. I. P. részbe, és bemutatott a pilótáknak. Tetszett az egyik srác, de nem tudtam, hogy ki ő, abban a hitben voltam, hogy egy jóképű újságíró. Nagyon összemelegedtünk, éjjel én vittem őt haza a szállodájába a saját kocsimon, és mit tagadjam, vele töltöttem az éjszakát. Csak másnap tudtam meg, hogy ki is ő valójában, amikor megláttam a tévében: Mark Webber volt."  Ágnes és Kimi Räikkönen – aki egyébként nős, Miss Skandináviát vette el– ismeretsége azonban nem új keletű: három évvel ezelőtt találkoztak először Monte Carlóban. – "Akkor üzletember barátom mutatott be neki, és azonnal telefonszámot cseréltünk. Amikor most megérkezett Budapestre, azonnal felhívott, találkoztunk a szállodában, ahol finoman fogalmazva megörültünk egymásnak, ágyba bújtunk."

Persze egy héttel később már tagadott mindent Ági: "Sosem volt szexuális kapcsolatom Mark Webberrel és Kimi Raikkönennel!. Nem vagyok mindenre kapható lotyó! Csupán annyit mondtam, hogy italoztunk és táncoltunk, nem tudom, miből következtették ki, hogy Kimi ágyában kötöttünk ki. Úgy érzem, valakik mindenképpen le akarnak járatni"

Újabb egy hét telt csak el, mire kiderült, hogy Szalontai kisasszony korábban pornózott is. Itt megnézhető ahogy 3 pasi "kényszeríti".

Áginak itt telt be a pohár és őszintén elmondta, hogy akkor és ott miért kellett pornóznia: "19 évesen a szüleim váltak, nagyon rossz állapotban voltam, pénzre volt szükségem, ezért elmentem egy aktfotózásra, ahol leitattak, és végül ez lett belőle. Természetesen nem vagyok rá büszke, de azt se szeretném, hogy ez bárki véleményét is befolyásolja rólam."

meg: "Azokon a felvételeken még szőke voltam, ugye? De az nem hardcore pornó, csak soft. De inkább csak szexfilm."

Aztán tegnap mit olvasunk...még egy pornó jött ki Ágikával, ki ezúttal VHS tokok gyűrűjében leszbizik. Nyilván megint leitatták...

dugnám index: 8/10

És most a kevésbé bevállalós "hugocskák", avagy a "futottak még" kategória a teljesség igénye nélkül: Molnár Anikó, Karsai Zita, Zimány Linda, Bódi Szilvi, Dundika, Bálint Antónia, Görög Zita, Hargitai Bea, Kiszel Tünde(köp)...

Legvégére pedig egy pornóproducer véleménye az egészről (forrás : Velvet)

"Általában utólag szégyellik a csajok az ilyen múltjukat. Van, aki ha meglát az utcán pár évvel később, elkezd elbújni a sapkájában. Pedig nem vagyok hülye, hogy beégessem az új izomagy mellett. Sajnos sok lány utólag meggondolja magát és szeretné eltüntetni a filmjeit. Volt olyan, hogy a forgalmazótól 800 db dvd-t vásároltatott fel a pasijával. Persze akkor már hetek óta a polcokon volt. Egy másik egy millióért akarta megvenni a nyersanyagokat, amikor tisztában volt vele, hogy már minimum négy amerikai forgalmazónál fut. Ezt kérte volna nászajándékba a vőlegényétől. A leitatással való rágalmazásról az a véleményem, hogy a rendezőket nem érdekli ez. A többi csaj meg tudat alatt úgyis tudja, hogy ő is ezt mondaná adott esetben. Általában pénzzavar vagy a pasi utáni bosszú hajtja őket. Sok egyetemista se gondol bele, hogy miképpen befolyásolhatja ez a karrierjét. A jó rendező jó pszichológus. Volt, akit hónapokig nem tudtunk rávenni valamire, majd benyitott egy roppant primitív ügynök, megcsöcsörészte, megdicsérte nem szokványos módon, és két nap múlva mindent lehetett. Tényleg nem ismerek olyat, akit leitattak. Azok maximum olyan önjelölt, amatőr filmesek.

Ági(Szalontai) egy normál hirdetésre jött. Jól elbeszélgettünk a tanulmányairól, férfiakról, egyebekről. Értelmiségi családból jött és valóban látszott, hogy volt gyerekszobája. A forgatás kb. 4-5 éve lehetett. Látom, a legelsőben még eredeti mellekkel fut. Gondolom idővel rájött, hogy jobban fog keresni, ha berakat pár centit. Forgatás alatt is rendes volt, mert partnere olyan ügyetlen volt, hogy én a helyében rég hazamentem volna. Ha jól emlékszem, a jelenet után szerette volna megkapni a fehérneműt, amiben fotóztuk. Persze neki adtuk, de ki akarta fizetni. A többség suttyomban eldugja a táskájába, pedig egyszer használatosak."

Címkék: bulvár szex

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr84675682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Perverzsrac 2008.09.24. 13:07:45

túlsúlyos: szerintem meg ezekről legalább tudod hogy kurva és tudod mit várhatsz tőlük. Az utcán járó-kelő muffokról meg sose fogod megtudni, hogy mikor kurválkodott...
MNK:) Ennyi a véleményem. Kérem kapcsolja ki:)

Perverzsrac 2008.09.24. 13:09:32

zsolt70: Neked meg üzenem, hogy inkább az öreg bárcás ildikónál maradj és őt sztárold, mint Molnár Alexát. Úgy írsz erről a ribiről, mintha csak te lettél volna a pasija. Pedig ő is csak egy kurva a sok közül.

Johnson Doe 2008.09.24. 13:09:42

Eric: ez alapján a kórság alapján gyorsan húzd le Dórika 6/10-es pontszámát a dugnám-skálán.:D

Perverzsrac 2008.09.24. 13:11:39

Johnson: nem kell lehúzni, csak átírni: CSAK GUMIBAN dugnám *-os megjegyzéssel:))))

Johnson Doe 2008.09.24. 13:12:19

Perverzsrác: rendben, az is oké, de egy-két pont mínusz azért belefér.:D

2008.09.24. 13:13:49

Perverzsrac 2008.09.24. 13:07:45

Látom szintén sokat tapasztalt szakember.
Respect :)

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.24. 13:17:30

a sok álszent (kocsogot) kedves olvasót :)
mintha nem mindenki a pornó miatt kattintott volna ide :)
Inkább a szex kéne, hogy szabad legyen a sok beidegződéstől, én akkor nem kéne kurvának hívni egy nőt, aki szereti a szexet.
Az egész csak azért érdekes, mert tilos. :(
(legalábbis a nyilvános megjelenítése, ellentétben az evéssel, pl.)

Perverzsrac 2008.09.24. 13:18:49

peetmaster: Ön fogalmi zavarban szenved. Aki szereti a szexet az fehérmájú, aki pénzt is kér érte az KURVA.

kill004 2008.09.24. 13:19:13

Szeretni szeretik, csak jó pénzért

Perverzsrac 2008.09.24. 13:20:53

A tilos részre meg javaslom keressen utána a neten a kb 2 hetes hírnek amikor az Andrássy úton vezették a meztelen kurvát mindenki szeme láttára és forgattak, meg a hősök terén szexualizáltak.
Erről ennyit.
A pornó jó. Valakinek csak a konzervpunci jut. De ha egy ilyen örökre konzervált puncus önérzeteskedik, az undorító.

Johnson Doe 2008.09.24. 13:21:04

peetmaster · nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.24. 13:17:30
Én nem a pornó miatt kattintottam. Én rendszeresített olvasókör vagyok.:D
Amúgy meg minden nő szereti a szexet (hacsak nem prűd), csak nem mindegyiknek kell utána leszámolni egy zsíros köteg bankót...

Perverzsrac 2008.09.24. 13:23:52

Sz. Ágnes nekem nem esett le sajna:( Mármint elsőre. Pedig láttam ezeket a jeleneteket, amik most előkerültek. Valahogy a hatalmas tőgyei miatt nem ismertem rá. Teszem hosszá. eredeti cicivel ezerszer jobb bőr volt.
De valahogy sose fogom érteni, hogy ezek után minek tagadni?
és végezetül az egyik kedvenc mondásom: "Kurvából lesz a legjobb feleség!" Kipróbálnám ezt a gyakorlatban is:)))))))

Tengertánc (törölt) 2008.09.24. 13:26:22

Ahhoz képest, hogy a kedves blogíró elítéli ezeket a pornós csajokat, egész korrektül összegyűjtött róluk mindent...még olyanokról is, akik már jó ideje nincsenek fókuszban. Ahhoz képest, hogy elítélően nyilatkozol a témáról, alapos munkát végeztél...

Csak csendben megkérdezem, hogy nem mindegy ( vagy akár mi közöd hozzá? ), hogy egy-egy csaj szerepelt-e pornóban vagy sem? Amúgy tőlünk nyugatra ugyanúgy szereplői a pornósok a bulvármédiának, mint itt ( lásd. Jenna Jameson, Tera Patrick stb. ). Aki pedig nem vevő rájuk, az ne olvassa a Best, Story stb. újságokat és ne nézze a Fókuszt vagy az Aktívot a kereskedelmi csatornákon. Ilyen kurva egyszerű dolog ez...és főleg ne kurvázzon le olyan nőket, akikre éjszakánént titokban a nyálát csorgatja és a farkát veri, mivel ugye az asszonynak kövér a segge, meg lógnak a mellei. Már ha van mellette asszony...Miért mondom ezt? Mert ez egy rohadt álszent dolog, és ez egy álszent ország. Ezek a lányok - és most nem piedesztálra akarom őket állítani - semmi mást nem csinálnak, mint meglévő igényeket elégítenek ki ( a szó szoros értelmében is persze ). Bár pontos adatim nincsenek, de lefogadom, az internet forgalmának kb. 70-80%-át a szex, pornó stb. letöltés teszi ki! És kik ülnek a gépek mögött? Olyanok, akik azt írják ide be, hogy így pornós kurva, meg úgy szopós ribanc...nevetséges! Már bocs, de ezerszer szívesebben nézek egy meztelen, bombázó csajt nagy dudákkal, mint mondjuk egy Tomcat kaliberű ürülékembert, amint közvagyont ( meg izlést ) rongál a Hősök terén... Én nem szeretnék egy bulvár, meg pornó, meg kereskedelmi tévék nélküli országban élni. Mert ha ezek nincsenek, akkor barátaim, nincs szabadság sem. Tehát az álszent kommentek, meg blog bejegyzések helyett inkább tanuljunk meg választani a minket érdeklő vagy nem érdeklő médiaanyagok közt. Erről szól a demokrácia.

2008.09.24. 13:26:28

Perverzsrac
""Kurvából lesz a legjobb feleség!" Kipróbálnám ezt a gyakorlatban is:)))))))"

Nem lesz nehéz.
Ebben az országban valószínűleg már csak kurvák vannak...
Válassz egyet :)

Haloperidol 2008.09.24. 13:27:53

A condyloma sem mindig múlik el egyébként, sőt, férfiakon is megjelenhet. Én sajnos találkoztam már olyan esettel is, amelyik az illető hölgy(?) egész alsófelét befedte hatalmasra nőtt szőlőfürtszerű szemölcsökkel. Mondjuk így nem sok esély volt a továbbadására, mert egy olyan nőt szerintem a kutya sem... WÁÁÁÁÁÁ!!!

Perverzsrac 2008.09.24. 13:28:02

Ebben nem volt semmi elítélő kedves Blazzo. Összefoglalt. Csak tényeket mondott. A kurva mint olyan nem elitélő:)

Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2008.09.24. 13:29:50

Gida Dóri dugnám index 4, BB évi 2, a többit bottal se.

sanyi_es_a_szex 2008.09.24. 13:30:16

Jó összefoglaló, jó így együtt látni őket, grat

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.24. 13:31:27

Blazzo 2008.09.24. 13:26:22

"Ahhoz képest, hogy a kedves blogíró elítéli ezeket a pornós csajokat, egész korrektül összegyűjtött róluk mindent...még olyanokról is, akik már jó ideje nincsenek fókuszban. Ahhoz képest, hogy elítélően nyilatkozol a témáról, alapos munkát végeztél..."

Nem a csajokat ítéljük el,m nélkülük hogy lenne pornó?
Az a baj, hogy a sima TV-ékben minden este ők vannak képernyőn...nem pedig 11-től az XXX adón.

Ron Vibbentrop 2008.09.24. 13:33:46

Ha valaki látta a Boogie Nights c. filmet, az mindent elmond erről az egészről. Csak akiket igazán érintene, azok nem nézik, vagy nem értik meg.

Amíg fiatalok, csak arra figyelnek, hogy úgyis szeretek kefélni, és itt még fizetnek is érte! De akkor miért kell utólag letagadni?! Valahol ők is úgy érzik, hogy ez nem rendjén való, csak nem idejében jönnek rá. Érdekes azért, hogy azok, akik egyszerűen csak szeretnek dugni, de nem pornóznak, azok utólag sosem bánják meg.

A postban szerintem egyébként a pornórendező szövege volt a legjobb. "A legtöbben suttysomban lopják a fehérneműt, pedig egyszer használatos." VÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

Perverzsrac 2008.09.24. 13:33:51

és hogy még reagáljak kedves Blazzo: ha nem tagadnák le, hogy kurválkodtak, akkor nem beszélnénk erről. De nézzük csak! Miért is tagadják? TALÁN AZÉRT MERT ŐK IS TUDJÁK HOGY NEM EZ AZ ERKÖLCSÖS MAGATARTÁS NETOVÁBBJA! Akkor meg igenis nem baj az, ha egy közszereplőről beszél a nép, hogy ordas ribanc. Mint az sem ártana, ha kiderülne végre ki mennyit lopott a politikusaink közül:)
A pornóval kapcsolatban meg nincs igazad. A múltkor volt vmi cikk róla, hogy pont a blogok olvasása-írása kezdi lehagyni a pornót!!!! Mily meglepő, mi?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.24. 13:34:01

peetmaster
'Inkább a szex kéne, hogy szabad legyen a sok beidegződéstől, én akkor nem kéne kurvának hívni egy nőt, aki szereti a szexet.'

Itt két ponton is vitatkoznék veled.
1. Én nagyon szeretem a szexet, de még soha senki nem nevezett kurvának (majd a következő kommentelő haha). A két dolog teljesen független egymástól, nem ok-okozat.
2. A pornó minden, csak nem szabad a beidegződésektől. Jó p0rn nagyon ritka, a legtöbb egykaptafára készült, pózolós ipari kefélés, nem pedig jófajta szex. Akinek ilyen filmeken fejlődik ki a szexuális ízlése, az nagyon szegény ember marad ezen a téren...

kill004 2008.09.24. 13:37:02

Blazzo! Ha már a nyugati példát hozod fel, tudod Clintonnal sem az volt a baj, hogy szopatott, hanem, hogy letagadta.

Perverzsrac 2008.09.24. 13:37:47

Az nem úgy egyszer használatos Rob. Hanem, hogy nem teszik el, nem mossák ki, hanem minden filmhez vesznek újat.

2008.09.24. 13:38:20

Blazzo 2008.09.24. 13:26:22

Némi igazság van abban, amit írsz.
De - könyörgöm - nem a szexszel van itt gond. Nem is a pornóval. Nézze, aki akarja. Én is nézegettem annak idején, megboldogult ifjúkoromban. Pedofil pornón kívül mindent láttam - minden műfajból láttam egy-két alkotást. Hamar meguntam - nem mintha a más műfajú filmeknek a 90%-a nem lenne nézhetetlen: részemről legalábbis.

Nem erről van szó.
Olvasd már el a legelső kommentet erről a posztról, légy szíves! Éppen az enyém.

És hadd idézzek egy kommentet tegnapról:

"Lunitari 2008.09.24. 09:33:33
Sokan félreértik a dolgokat....

Igen igény van rá és a férfiak 90% megnézi a meztelen női testeket TV-ben vagy neten is (ezek szerint 10% a buzik aránya?:)), de itt a sztárolás a probléma.... minden jött-mentből média sztárt csinálnak...álljunk már meg egy szóra a kurva az kurva a takarítónő meg takarítónő..had ne őket kelljen nézni állandóan a médiában mint valami átlag felett álló lényeket....."

Így már világos?

Demokrácia...
Nagyon felborultak az arányok.
Sok tekintetben még kőkorszaki a hozzáállás - sok tekintetben pedig már semmi hatás nincs.

Ez az ország pedig - sok másikkal együtt - nem szabad, hanem szabados. Van különbség.

Ne csináljanak belőlük mártírt, nemzeti hőst, világtehetséget, ésatöbbit.
Ez azért már túlzás...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.24. 13:39:05

Perverzsrac 2008.09.24. 13:18:49
miért, aki pénzt AD érte, azt minek neveznéd?
csak tiszteletbeli feministaként :) az egyértelmű kettős mércére akarom felhívni a figyelmet.

"De ha egy ilyen örökre konzervált puncus önérzeteskedik, az undorító."

pénzért dolgozó, egyértelmű közigényt kielégítő embertársainak tárgynak nevezni, emberi méltóságtól megfosztani - ismét a kettős mérce jegyében - szintén undorító.

Geza 2008.09.24. 13:39:18

füligjimmy77 2008.09.24. 13:07:20
"A többit 2 részre osztanám: akiken kevés a plasztikai műtét, a másik, akiken sok."
Ez jó, jegyzem :) ! Eddig a "ha jobb teste lenne, érdemes lenne lecserélni a fejét" volt a favorit, de a te változatod frappánsabb :) !

AntiChrist 2008.09.24. 13:26:28
"Ebben az országban valószínűleg már csak kurvák vannak..."
Anyu, hugi, barátnő jól vannak? Azért mert pár leharcolt ámde viszketeg luk irányítást szerzett a körülötte lévő nő fölött, még ne általánosítsunk.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.09.24. 13:40:24

Rékuc, te &#@ :)
Bocsánat, egyszerűen késztetést éreztem :D

off:
megyek este haza svédbű' :D Végre, vár a magyar rögvalóság :)
on

Perverzsrac 2008.09.24. 13:40:50

Rékuc: kérésed parancs. Te kurva:))))))))))))))))) De most meg ne sértődj. How much? :))))))))

2008.09.24. 13:42:32

* határ

Jé, szia Rékuc!!
{integet}

Teljesen igaza van ez előttem íróknak, köztük Rékucnak.
Abszolút igaz: ez nem szex. Ipari kefélés.
He-he: ez jó kifejezés... :)

Ron Vibbentrop 2008.09.24. 13:42:35

Perverzsrac

Ha kérhetném: Ron és nem Rob.

Egyébként a mondat idézet volt.

És a "VÁÁÁÁÁÁÁÁ" annak szólt, hogy ellopják, amit úgyis kidobnának utánuk.

Szabadidőmben szívesen elmagyarázom neked esetleg egy-két ismertebb vicc poénját is, hogy értsed. Ha nem sikerül, akkor meg egyszerűen csak nevess, ha szólok.

Perverzsrac 2008.09.24. 13:43:15

peet: aki pénzt ad egy szolgáltatásért? vásárló. :)

Johnson Doe 2008.09.24. 13:43:32

Erre a sebtiben kialakult "elítélem-mert-pornós" vitára csak annyit mondanék, hogy alakítsuk át a post címét egy kicsit:
"Nincs pornó média nélkül?" - avagy szerintem rengeteg olyan pornó-színésznő/vetkőzős-lány stb. van, aki a három X-el jelölt DVD felvétele után nem szerepel este a Kókuszban, hogy megmutassa milyen jót nyaralt Korzikán. Őket nem is láthatjuk ebben a cikkben.

Perverzsrac 2008.09.24. 13:45:28

peet: nem tárgy. De basszus ahogy az elvtársak is elmondták már: a krumplileves legyen krumplileves. A kurva az kurva. Nem színés, sőt nem is pornómodell. Bár Kovi modell kifejezését még mindig közelebbinek érzem a valósághoz, mint az önérzeteskedést, meg a hazudozást. Ebből a szempontból a felrebaszós Melinda legalább nem tagadott mindent. Sokkal elfogadhatóbb, mint a többi együttvéve.

gentry 2008.09.24. 13:46:54

Álszent, prűd brigád! Miért probléma, ha valaki pornózik? Miért probléma, ha valaki kurva?

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.24. 13:49:04

rékuccal egyébként egyetértek.
13:34:01 -kor.

"1. Én nagyon szeretem a szexet, de még soha senki nem nevezett kurvának (majd a következő kommentelő haha)."

azt majd kiosztom helyetted is, szerintem ez teljesen rendben van :)

" A két dolog teljesen független egymástól, nem ok-okozat."

mi? a kurvaság ész a szex-szeretet?

". A pornó minden, csak nem szabad a beidegződésektől. Jó p0rn nagyon ritka, a legtöbb egykaptafára készült, pózolós ipari kefélés, nem pedig jófajta szex. Akinek ilyen filmeken fejlődik ki a szexuális ízlése, az nagyon szegény ember marad ezen a téren..."

Technikailag ez igaz. Én csak arra akartam rámutatni, hogy az emberiség álszent módon megkülönbözteti a szexet - és annak nyilvános megjelenítésést, bármi is folyjon az Andrássy úton - mondjuk az evéstől és annak nyilvános megjelenítésétől. Pedig ugyanolyan természetes dolgok.

Johnson Doe 2008.09.24. 13:53:23

gentry 2008.09.24. 13:46:54
Nem az a gond, ha valaki pornózik, vagy kurva, hanem:
1. a média annyira beletolja maiak arcába, hogy szabályszerűen villogni kezd: feküdj ki magadnak egy értékes életet, mert ez nekik is megy. Tehát ők nem csak kurvák, hanem médiaszereplők, akikkel főműsoridőben is lazán össze lehet futni a televízió képernyőjén.
2. Nem elég, hogy azok, de minden lehetséges módon próbálják tagadni a tagadhatatlant. A cikk is javarészt erről szólt, ott vannak a "gyenge kifogások".

Haloperidol 2008.09.24. 13:53:34

gentry 2008.09.24. 13:46:54
"Álszent, prűd brigád! Miért probléma, ha valaki pornózik? Miért probléma, ha valaki kurva?"

1. Nekem csak azzal van problémám, hogy a média azt nyomja a pofádba, hogy a pornózás is "ugyanolyan" foglalkozás, mintha mondjuk varrónő vagy autószerelő lenne valaki. Ami k...ra nem így van (sztem)

2. Mint az előző napi posztban is megfogalmazódott "Ha vala k...nak megy, se sírjon, ha b@sszák... Ott is valamelyik szilikoncica besokallt azon, hogy annak nevezték egy vendéglőben ami. Hát, kérem, csak nem fáj az igazság?

Perverzsrac 2008.09.24. 13:54:38

Ron Rob: félreböktem nah. Nagy ügy. A vááát meg ilyen formában nem értem. Ebben az országban mindent visznek ami ingyen van. Ha kell ha nem. Szó nélkül elteszik a bugyit is:)

2008.09.24. 13:55:40

peetmaster 2008.09.24. 13:49:04

Kimondtad a varázsszót:
"...ugyanolyan természetes dolgok."

Így van. Respect :)
Aki eszik, az egy természetes emberi folyamatot visz véghez éppen.
De nem lesz tőle mártír, nemzeti hős, zseni, példakép, idol, ... folytassam?

És még valami:

Magamat ismétlem, tudom: az arányok :)
Amíg valaki eszik, mert éhes, az jó.
Amikor valaki mérték, válogatás nélkül, két pofára zabál - ott már valami gond van.

Szerinted amiről itt eszemcserét folytatunk - az melyik katagóriház áll közelebb?

Na szép napot Mindenkinek - ebből elég ennyi mára :)
Összehajtom a gépet, és megyek.

Perverzsrac 2008.09.24. 13:56:40

LION_heart: szívemből szóltál:)

Haloperidol 2008.09.24. 13:57:10

peetmaster · nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.24. 13:49:04

Nem értek egyet, hogy a szex MEGJELENÍTÉSE "ugyanolyan természetes" mint az étkezésé. A legősibb, legprimitívebb civilizációkban sem teszik nyilvános szemlére az elsődleges nemi szerveket, ami NEM véletlen. A legprimitívebb bushmannok is viselnek ágyékkötőt! És azok is bebújnak a kunyhójukba dugni, nem csinálják a nyilvánosság előtt!

2008.09.24. 13:57:43

* kategóriához
A sok lökött tyúk...
Zavart kavarnak van az Erőbe' :)

ex-Zep 2008.09.24. 14:00:23

peetmaster!
A szarás is természetes, mégsem szarunk mindenki előtt ugye? És főleg nem fizetnek érte. Meg tv sztárok sem leszünk tőle.

Tengertánc (törölt) 2008.09.24. 14:00:26

perverzsrac: de most őszintén, engem pont nem érdekel, hogy XY kint kurvult egyet. Na bumm, és akkor mi van? Könyörgöm, ebből él a bulvármédia, ezt olvassák a legszívesebben az emberek! Nálad, amúgy ez a központi kérdés, hogy melyik csak kivel kúrt vagy kivel nem? Öregem, te egy szerencsés ember vagy...
Az "erkölcsös magatartás" pedig egy nagyon-nagyon relatív fogalom, úgyhogy szerintem ne példálódz ezzel.

"A múltkor volt vmi cikk róla, hogy pont a blogok olvasása-írása kezdi lehagyni a pornót!!!! Mily meglepő, mi?"

1. nem hiszem, hogy a pornót lehagyta volna. A "vmi cikk" meg nem túl mérvadó bizonyíték... De amúgy meg leszarom.
2. nem meglepő, csak szimplán érdektelen

hulyemagyar 2008.09.24. 14:01:12

"Technikailag ez igaz. Én csak arra akartam rámutatni, hogy az emberiség álszent módon megkülönbözteti a szexet - és annak nyilvános megjelenítésést, bármi is folyjon az Andrássy úton - mondjuk az evéstől és annak nyilvános megjelenítésétől. Pedig ugyanolyan természetes dolgok."

Egyrészről. De a dugás intim dolog, az evés meg nem az. Lényeges különbség.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.24. 14:03:16

Perverzsrac 2008.09.24. 13:43:15
"peet: aki pénzt ad egy szolgáltatásért? vásárló. :)"

jó, de akkor a csaj meg szolgáltató :) mint mindegyik. Nem kell elítélni. Szükséged van kenyérre, internetre, szexre. Pék, ISP, kurva. Erkölcsileg ugyanaz.

Tengertánc (törölt) 2008.09.24. 14:04:40

VicGilson: a média abszolút nem csinál belőlük sem mártírt, sem ikont. Max a pornósztárok igyekeznek magukból azt csinálni teljesen feleslegesen...nagy különbség. Szerintem te is olvasd el, amit írtam.

kill004 2008.09.24. 14:10:43

Blazzo: "a média abszolút nem csinál belőlük sem mártírt, sem ikont"

Naaaaaa.....!

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.24. 14:10:48

VicGilson · spiritus.blog.hu 2008.09.24. 13:55:40
Aki eszik, az egy természetes emberi folyamatot visz véghez éppen.
De nem lesz tőle mártír, nemzeti hős, zseni, példakép, idol, ... folytassam?

Na jó, így rendben van. De Zep, Lion_heart és hulyemagyar:

a szarás köztisztaságilag veszélyes, ezért nem csináljuk az utcán. A szexet maximum megirigyelik :) megy nem is olyan kényelmes a legtöbb helyen. Az vesse rám az első követ, aki még nem kívánta meg a partnerét az utcán (nem úgy, hogy valóra is váltotta a vágyait, de legalább akarta volna :))
TV-Sztárok meg azért leszünk tőle, mert 1. ha jó (úgy-ahogy) nők vagyunk, akkor mindenki ránk vágyik, ha megmutatjuk magunkat, mert a már kifejtett álszentség miatt kajához, levegőhöz stb. sokkal könnyebb hozzájutni, mint puncihoz. Pedig ez is igen motiváló tud lenni :)

ex-Zep 2008.09.24. 14:19:39

peetmaster · nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.24. 14:10:48
"a szarás köztisztaságilag veszélyes, ezért nem csináljuk az utcán"

Ez, mint döntő érv? Na ne viccelj.
Ha kell pontosítok: szarásunkat nem hozzuk nyilvánosságra filmek formájában.
Így ok?

Geza 2008.09.24. 14:19:48

peetmaster 2008.09.24. 14:03:16:
"Szükséged van kenyérre, internetre, szexre. Pék, ISP, kurva. Erkölcsileg ugyanaz."
Aha. Aki pénzért embert öl, a bérgyilkos, a logikád szerint szintén csak szolgáltatást nyújt, ezért erkölcsileg ugyanaz. Sőt, aki pedofiloknak jó pénzért kisgyerekeket szállít, az is csak szolgáltatást nyújt, tehát erkölcsileg az is ugyanaz. Sőt, aki téged rabol el, hogy majd egy piréz szadomazo buziklub mustáros beöntés után mehessen rajtad végig, az is :).
Hát ez egyrészt nem ugyanaz, mint a pék, másrszt erkölcsileg sem az.
Vannak dolgok, amiket tisztességes pénzkereseti lehetőségnek tartunk (kenyérsütés, hálózat-szogáltatás) és vannak, amiket nem (gyilkosság, kurválkodás, mustáros beöntés), na ezen két ekvivalencia-partíció szerint vehető egy kalap alá két tevékenység avagy sem.
Persze hogy mi hová tartozik, az attól függ, hogy hányan sorolják egy adott kategóriába, de szerintem itt a figyelembe veendő két kérdés az lenne, hogy:
"Tiszta lelkiismerettel tenném-e én ill. venném-e, ha számomra értékes személy ezt tenné?" (Lennél-e kurva ill. zavarna-e, ha a barátnőd/húgod az lenne?)
"Helyesnek tartanám-e, ha velem/nekem tenné valaki ezt?"
Ha mindkettőre igennel felelsz, akkor az adott dolgot helyesnek tartod.
Ha mindkettőre nemmel, akkor helytelennek,
Ha az egyikre igennel, másikra nemmel, akkor vagy nem tiszta a véleményed, vagy hazudsz magadnak, de következetlen vagy.

(Bár nem mindenben értek egyet az öreggel, de néha érdemes Kant írásaiból gondolatokat meríteni...)

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.09.24. 14:25:05

Zep 2008.09.24. 14:19:39

"...Ha kell pontosítok: szarásunkat nem hozzuk nyilvánosságra filmek formájában."

NSFW? Na ugye :) A többségtől(?) eltérő beállítottságú személyek erre élveznek üázz :)

IdomitottFoka 2008.09.24. 14:25:38

"A legősibb, legprimitívebb civilizációkban sem teszik nyilvános szemlére az elsődleges nemi szerveket, ami NEM véletlen."

Persze azért készültek olyan vallási jellegű bálványok mammutfenyő méretű farkakkal, bálna méretű seggel (tudom, hogy a segg nem elsődleges nemiszerv, pusztán termékenységet jellemző formázás) Amiért az ágyékkötőket illeti, inkább védelmi jellege van (le ne szakítsa a rózsabokor), azóta alkalmazhatjuk, hogy elfelejtettük, hogy kell visszahúzni a hasüregbe a szerszámot.

És igenis természetes dolog a szexualitás megjelenítése. Az egyik válfaja a pornó. Mindössze annyiról van szó, hogy a pornó pornófilmekbe, a kurva az utcára való, nem élő adásba...

Loga 2008.09.24. 14:35:07

én az Indexről tudok ennek a Bárnak a létezéséről, még soha nem kapcsoltam a Piaszag 3-ra sem, igaz, szinte állandóan kikapcsolt tévén komplikált lenne.

ezeket a bőr alá feszített műanyag labdákat egyszer megmagyarázhatná nekem valaki, hogy egy ilyen morbid dolog hogy lehet szép? (dugnám index: 8/10 ??????!)
hát én nem tudom.
vagy ehhez kurvára nagyon szőröshátú tesztoszterongyárnak kell lenni? lehet, hogy én nem vagyok elég hetero?
egy mell nem így néz ki, nem néz ki így egy mell bazmeg.

meglátok egy csalánszopó Keleti Györgyi fejet, meg rajta két ilyen önálló életet élő bőrlabdát, és beugrik egy 2-300 év múlva szörnyülködő régész, ahogy öklendezve, írózva, borsódzó háttal próbálja elképzelni, hogy EZEKNEK EZ TETSZETT, hihetetlen, nem lehet.

műanyag darabokat pakolt a bőre alá a barom, mert elhitették vele, hogy az szép.

Loga 2008.09.24. 14:38:40

hibajegyzék:
* a b*megért bocs
* irtózva

Geza 2008.09.24. 14:41:35

IdomitottFoka 2008.09.24. 14:25:38:
"És igenis természetes dolog a szexualitás megjelenítése."
Igen, az, de csak normális formában, ahol azért odafigyelnek a szexualitásnak a testitől független vonatkozására. Szép és egészséges dolog két egymást szerető ember lelki és testi együttléte, de mi köze ennek ahhoz, hogy egy ordas lotyó mi mindent képes magába tömködni és hová?
Kb. az a színvonalbeli különbség, mint ami egy ízléses és hangulatos vacsora és aközött van, hogy rád basznak egy hombár norbi-müzlit :).
(Másrészt a filmmel -mint műalkotással- szemben bizonyos esztétikai elvárásaim is vannak, azaz a latin ábécével már le nem írható kategóriás vackokat, ahol a 'mű' igazából csak keret az 'eksönhöz', igazából a témától függetlenül tartom selejtnek.)

Egyébként a megítélésnél én ott húznám meg a határt, hogy a szexualitás a résztvevők egymás személye felé irányuló vonzalmából ered-e. Ha igen, akkor az szerelmeskedés, és természetes. Ha nem, akkor üzletszerű kéjelgés vagy erőszak, és undorító és eliminálandó.
(És persze bár a szexualitás magánügy, annak nyilvános ábrázolása már nem az, így ott csak és kizárólag kettő db ellentétes nemű felnőtt ember kölcsönösen önkéntes együttlétét tudom elfogadni.)

IdomitottFoka 2008.09.24. 14:52:05

"de csak normális formában"

Na most ez már oda vezet, hogy mi a normális. Ebbe nem megyek bele, mert nem tudom :) Én nem biztos hogy annak számítok... Komolyra fordítva: ha egy pornófilm normális, akkor a benne szereplőktől nem lehet elvárni, hogy önkéntes társadalmi munkában csinálják, pláne ha a végterméket forgalomba hozzák. Innentől meg üzlet, amire üzleti szabályok vonatkoznak rá (annyit ér, amennyiért megveszik). Ha nem normális, akkor... mit lehet tenni? Attól még lesz, igény az van rá (a sok nem normális részéről). Legfeljebb feketemunka lesz belőle. Jó animátorok előnyben.

Haloperidol 2008.09.24. 14:55:23

IdomitottFoka 2008.09.24. 14:25:38

A nagyfarkú szobrok, OK, vannak. Nagyseggű Wiiendorfi Vénusz is van. A TERMÉKENYSÉG az azért eléggé más, mint a PORNOGRÁFIA!!!

Az ágyékkötő is csak védelmi szempontból lenne? Hogy ne szakadjon le a bozótban a himbilimbi? És akkor a nők miért hordanak ágyékkötőt?

Egyébként a jelenlegi álláspont szerint a SZEMÉREM azért alakult ki már a legősibb civilizációkban is, mert valahogyan szabályozni kellett a szexuális életet. Ezért van az, hogy MINDEN normális emberi civilizációban takarják a nemi szerveket, és nem gyakorolnak nyilvánosan a szexuális tevékenységet. Ahol ez a norma, az egyértelmű DEVIANCIA, és ahola társadalom ezt nem szankcionálja azonnal, ott valami nagyon nagy baj van az adott társadalommal. Magyarországon mekkora lehet a baj? Ennek a tükrében???

"azta" 2008.09.24. 15:00:53

régen volt a kurváknak egy utcájuk, oszt jónapot. aki akart ment, aki nem, nem. de hogy a csapból is kurvák folynak4 hogy a nők elé, mint az érvényesülés egyik pozitív példáját a "nyuszismagazinosmegmutathatodacsöcsödet" állítják /nincs már szinte médiamunkás aki ne lett volna címlaplány.../! hogy ezek csak felnőttfilmek!? hogy a délelőtti, délutáni "ismeretterjesztő" műsorokban is a baszás a fő téma! esküszöm nem vagyok prűd! sőt! de ez kurvára idegesít!

"azta" 2008.09.24. 15:02:25

ja! igen. eric: ezek a 8as pontszámok mik akarnak lenni? szétszilikonozott kacsaszájú ostoba picsákra 8? sok az nagyon....

Médiageci · http://twitter.com/mediageci 2008.09.24. 15:03:21

Jó gyűjtemény. Pár extra (nem mind valóságshow-sztár, de a posztban is vannak kivételek):

Sandra Iron is valami R-Go Gida vagy hasonló volt, előtte is pornózott, utána már sztár volt. Michelle Wild is kimaradt a listából, a legnagyobb büszkeségünk, ő elég jól jött ki belőle. Cicciolináról se feledkezzünk meg, és Égerházi Zsanettről se (utóbbi valami valóságshow zsűritagjaként futott be nemrég kertévén, ha valaki nem ismerné).

Egyébként a bulvárlapokkal összekacsintó kertévék direkt így castingolnak, és évekkel korábban betárazzák a lebuktató anyagot. Amelyik nap esik a nézettség, akkor tolja ki a bulvárlapjuk az anyagot, ez eléggé közismert gyakorlat.

Egy kérdés: Tényleg pornózott Zimány Linda is? Miben játszott?

Haloperidol 2008.09.24. 15:03:57

"azta" 2008.09.24. 15:00:53

Teljesen igazad van. Az ember bekapcsolja a tévét és a hiradó utáni sávban a kercsatornákon azt taglalják, hogy hány férfit szopott le a Gecinyaló Mária. B+ és a gyerekem meg ezt nézi, 19 órakor a tévében???

gentry 2008.09.24. 15:06:10

Johnson Doe
Azzal én sem értek egyet, hogy tagadják, de a tagadást a társadalom álszent hozzáállása indokolja. Jó lenne olyan társadalomban élni, ahol ez nem probléma.
LION_heart
Szerintem ez ugyanolyan foglalkozás. Sőt az egyik legfontosabb, ráadásul sokkal nehezebb mint néhány kevésbé elítélt munka.

movhu 2008.09.24. 15:06:37

Szolgálati közlemény:
A Hóbelevanc a hét bloggere rovatban, és az egyik megnevezett blogra - melyet rendszeresen olvasok - éppen most kommentelek :)

Haloperidol 2008.09.24. 15:07:44

Arra egyébként kíváncsi lennék, hogy a VadKati (akinek a gyereke asszem VadMálna) LOL!!! hogyan tálálja majd a gyerek előtt, hogy anyuka "felnőttfilmekben szerepelt"... És arra is kíváncsi lennék, hogy VadMálnácskára ez milyen hatással van. Bebebe, az én anyukám már 5 férfivel is csinálta... Bebebe az én anyukám a dupla anált is simán beválalja...

Haloperidol 2008.09.24. 15:09:24

gentry 2008.09.24. 15:06:10

Szóval, ha a lányod pornózna, akkor büszkén újságolnád a szomszédoknak? Nem hinném...

Bezuhov. 2008.09.24. 15:11:33

mennyi szentéletű ember!! :DD
gondolom mindenki undorral nézte végig a videókat xD

IdomitottFoka 2008.09.24. 15:14:51

LION

Nyugi. Még senki sem flangál meztelenül. És nem sok közterületen végzett baszást láttam az utolsó 30 évben.

"szabályozni kellett a szexuális életet"

Azt csak ne nagyon szabályozzák. A probléma nem a meglévő szabályokkal van. Hanem azzal, hogy a szexszel el lehet adni mindent, ezért a szart is megpróbálják eladni. Mivel nagyon szar, ezért minél töményebb szexszel. Azért vitatkozok, mert az emlegetett műsorokat azért pécézik ki, mert hát dugtak bennük, meg olyanok szerepeltek benne, akik már szerepeltek kifejezetten a dugásról szóló filmekben. Ez igazából naésakkormivan kategória. Az ő dolguk (bajuk). A baj az, hogy ezek az alkotások önmagukban szarok. (meg az esetek nagy részében a dugásokról szóló filmek is szarok)

Haloperidol 2008.09.24. 15:22:55

IdomitottFoka 2008.09.24. 15:14:51
"Még senki sem flangál meztelenül. "
Egyelőre...:-) Mondjuk az LMBT fesztivál határeset:-)

A szabályozás alatt azt értem, hogy jelenleg minden normális társadalomban megvan az, hogy mit lehet közszemlére tenni és mit nem. Engem az háborít fel, hogy főműsoridőben értesülök arról (bőségesen illusztrálva), hogy ki vetkőzött hol és kit hány férfi kényeztetett és hogyan. Lehetséges, hogy az ilyen témákat nem este 19 órakor kellene megtárgyalni, hanem mondjuk 23 órakor. Mert lehetséges, hogy nem akarom, hogy a gyerekem erről (ezen az úton) értesüljön. Prűd-e vagyok? Lehet...

Természetesen a HÁLÓSZOBAI szexet ne szabályozza senki!

Egyébként az Indexen (különösen a velvet) is korhatárkarika nélkül vannak feltéve ezek a sztorik, sőt ezen a blogon sincsen korhatárkarika...

IdomitottFoka 2008.09.24. 15:25:42

Csak a hálószobait ne? :( Egy kis természet lágyöle meg tengerpartihomok esetleg?... A lakás egyéb helységei? (gyerek még nincs)

Geza 2008.09.24. 15:28:21

IdomitottFoka 2008.09.24. 14:52:05
"Na most ez már oda vezet, hogy mi a normális. Ebbe nem megyek bele, mert nem tudom :) Én nem biztos hogy annak számítok..."
Olyan ez, mint a felnőttkori érettség meg a 18 éves korhatár. Igazából nem lehet egy éles (és uniform) határt húzni, hogy az ez alattiak gyerekesek, az e fölöttiek meg felnőttek, már csak azért sem, mert nincs tisztán és minden téren 'érett' ember, mint ahogy 'normális' sincs. Viszont ahogy nagy általánosságban igaz, hogy 18 alatt több az éretlen és fölötte több az érett, úgy a filmekhez is lehetne egy határt húzni, amin belül az emberek többsége ízlésesnek tartja és amin túl ízléstelennek.

"Komolyra fordítva: ha egy pornófilm normális, akkor a benne szereplőktől nem lehet elvárni, hogy önkéntes társadalmi munkában csinálják...Innentől meg üzlet"
Az élelmiszer is üzlet, mégsem forgalmazható szabadon, mindenféle kontroll nélkül, mert anélkül nem lehet elválasztani az ártalmasat az ártalmatlantól.

A másik dolog meg az, hogy ami az érett emberekhez eljut, az még hagyján, mert tőlük elvárható a mérlegelés képessége, viszont ami a (még) éretlenekhez, túlnyomórészt a gyerekekehez eljut, az viszont már (akár üzlet, akár nem,) a nevelés, tanítás része, és mint ilyen, más követelményeknek kell eleget tennie, mint a tisztán szórakoztató célú dolgoknak.

És ahogy pl. az ipari mértékű alkoholizálás tönkrevághat úgy egy gyereket mint egy felnőttet fizikailag (bár a gyereket inkább), úgy a nemiségnek az ipari biodugattyúként való feltüntetése tönkrevághatja őket szellemileg. (Megintcsak hozzátenném: az alkalom adtán 'módját megadva' felhörpintett pohár bor nem azonos az öncélú nagyüzemi vedeléssel.)

"(annyit ér, amennyiért megveszik). Ha nem normális, akkor... mit lehet tenni? Attól még lesz, igény az van rá
(a sok nem normális részéről)."
Lásd a metanolos pancsolt borok ill. a 60% fölötti alkoholtartalmú piák: forgalmazása tilos, és ha megpróbálod, úgy megb.sz a finánc, hogy arról koldulsz. Na ilyesmi 'normalitás-kontroll' kéne a filmek terén is - mármint szerintem.

IdomitottFoka 2008.09.24. 15:28:33

Ha a gyerek elolvassa a blogot, akkor már elég érett a valóságra nyitni a szemét. Ha Rambót nézhet, akkor a szex nézéséhez sem öreg már (Na most itt nem egy DVDA jelenetre gondolok).

gentry 2008.09.24. 15:38:42

LION_heart
A szomszédoknak azért nem mesélném, mert - mint már leírtam - egy álszent, prűd, képmutató társadalomban élünk, ahol nem lehet mindent vállalni a nyilvánosság előtt. Amúgy egy csöppet sem zavarna a dolog.

Haloperidol 2008.09.24. 15:52:42

gentry :DD

Lehetséges, hogy valamelyik fentebb említett hölgy is a rokonod ?? :D

Haloperidol 2008.09.24. 15:53:48

A hölgy természetesen erősen idézőjeles. Nem tudom, h melyik ordas k érdemli meg ezt a jelzőt...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.24. 15:56:16

Geza 2008.09.24. 14:19:48
peetmaster 2008.09.24. 14:03:16:
""Szükséged van kenyérre, internetre, szexre. Pék, ISP, kurva. Erkölcsileg ugyanaz.""
"Aha. Aki pénzért embert öl, a bérgyilkos, a logikád szerint szintén csak szolgáltatást nyújt, ezért erkölcsileg ugyanaz. Sőt, aki pedofiloknak jó pénzért kisgyerekeket szállít, az is csak szolgáltatást nyújt, tehát erkölcsileg az is ugyanaz. Sőt, aki téged rabol el, hogy majd egy piréz szadomazo buziklub mustáros beöntés után mehessen rajtad végig, az is :)."

Ölni, erőszakolni stb. pont azért bűn, amit te is írsz:

"Tiszta lelkiismerettel tenném-e én ill. venném-e, ha számomra értékes személy ezt tenné?" (Lennél-e kurva ill. zavarna-e, ha a barátnőd/húgod az lenne?)
"Helyesnek tartanám-e, ha velem/nekem tenné valaki ezt?"

Ha szexelni kéne valakivel, azt én is szívesen venném (kölcsönös megfelelőség esetén), valamint ha a lányom, fiam stb. ugyanilyen alapon szexelni akarna valakvel, azt sem ítélném el ugyanígy. Az sem gond, ha étterembe mész (még a családi vacsora helyett sem, alkalomadtán), akkor a szex se, ha KÖZÖS MEGEGYEZÉSEN alapszik. A példáidra ez nem áll, hogy a cikkben szereplő "szolgáltatókra" áll-e, azt az álszentség és a kötelezően elvárt hazudozás ("nem is voltam kurva, csak kényszerítettek" ahelyett, hogy "épp ez fizetett a legjobban") miatt nehéz megmondani. Egyébként mintha maga a cikk is ilyemit írna:

"Melindának volt gerince, leszarta ki mit gondol múltjáról, nem kezdett magyarázkodni és mentegetőzni mondván: "Az is én voltam"."

"Ha mindkettőre igennel felelsz, akkor az adott dolgot helyesnek tartod.
Ha mindkettőre nemmel, akkor helytelennek,
Ha az egyikre igennel, másikra nemmel, akkor vagy nem tiszta a véleményed, vagy hazudsz magadnak, de következetlen vagy."

Tökéletesen igaz. Próbálok olyan véleményt kialakítani, amit a vita "mindkét oldalán állva" vállalhatónak tartok.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.24. 16:00:36

a gyerekekről:
én kaptam nevelést. Mást is, sőt, főleg mást, mint a tévét. Szépirodalmat, tudományt. Mondjuk volt is elég hátrányom belőle, amikor nem tudtam kivel játszani :)
Így aztán, amikor először juthattam pornóhoz, elég gusztustalannak tartottam, és egy darabig nem is kerestem. Aztán amikor már ismét érdekelt, akkor amúy is itt volt az ideje :)
Szóval megy ez normálisan is. Nem tévén kell nevelni a gyereket.

DArchAngel 2008.09.24. 16:13:13

...és nincsen nap ilyen hír nélkül:
index.hu/politika/bulvar/megver4336/

Külön figyelem az elsős életkorának...

gentry 2008.09.24. 16:27:05

LION_heart
Nem, egyik sem rokonom, de ismeretségi körömben van ex-pornós csaj és kurva is.
Ami meg a szexuális szokásainkat illeti, a nejemmel benne voltunk már néhány gruppenpartyban, szóval a téma nem idegen tőlem. :)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.24. 16:29:51

eric · vastagbor.blog.hu 2008.09.24. 12:59:59
az rosszabb vagy jobb mint a gomba?:D

A gomba jó eric xD
www.youtube.com/watch?v=nKOucA27K-g

lutria 2008.09.24. 16:41:22

A BB Évi helyik két pornófilmben szerepelt?Eddig csak úgy tudtam hogy pénzért indőnként elment 1-2 pasival v. párral.

neeskens 2008.09.24. 16:42:55

www.southparkstudios.com/episodes/103894/

Újfent ajánlom. Nem azzal van a probléma szerintem, hogy vannak kurvák, meg pornó. Egy igényt elégítenek ki.

A gond az, hogy nálunk kb.ezek a foglalkozások már olyan szinten jelennek meg a médiában, hogy ez teljesen rendben van,sőt megbecsülendő. Mégis milyen minta ez a tizenéveseknek: legyél kurva, rakjál szilikont a melledbe és akkor leszel valaki? De azt nem mutatják, amikor negyven éves korukra ezek a nők egy kiélt senkik lesznek, ha túlélik egyáltalán a rengeteg kokaint.

derelyegrádi szellem 2008.09.24. 16:57:17

Angel

Ja, az nekem is feltűnt. Biztos norvég volt, és az első három évet egy magyar nyelvtanfolyamon töltötte.:)

De ha már off én is egyet. Wahorn, akire sok minden tehet mondani, hogy egy jobber, meg náczi lenne, azt nem (aki nem ismerné, egy posztmondern, ultraliberális festő, és nem utolsó sorban korábban a A.E. Bizottság nevű zenei formáció tagja.) Leköltözött Kelet-Magyarosrszágra. Riportot készítettek vele. Hát az odabasz. Az érdeklődők megtalálhatják OTT.

Horizont 2008.09.24. 17:42:07

Nem vagyok férfi.Véleményem azért van. Sokan nem értik itt a problémát, vagy félreértik.
Csak nem gondolja bárki is hogy ezek a nők elmennek 3 műszakba szalag mellé dolgozni minimálért.Teste van hozzá, esze is van hozzá!Van aki kurva és pénzért teszi mert vannak olyan lökött pasik hogy ezért fizetnek.Ez mióta a világ a világ volt és lesz is.Vannak a pornószínésznők (és pornószínészek) akik általában azt hiszik hogy csak külföldön nézik a filmjeiket.Hát nem úgy van az.A pornó (ipari kefélés, Rékucnak a piros pont) nagyon sikeres (pénz)üzletág és igenis sokan, nagyon sokan nézik.Nem ezzel van a baj.
A baj a tévékkel van.Példaképnek állítják be a (kis)lányok előtt.
Minden reklámban adják.Hol nyaralt, Milánóba ruccan át ruhát venni, minden fogadáson, címlapon ott van.Munkáról soha nincs szó.Bódi Szilvyke olyan ártatlannak adja el magát hogy szinte elhisszük hogy egyetlen "művészi" aktnaptár sorozatból él ilyen szinten egész évben.Én már ugyan nem hiszem el de nem is vagyok tinédzser:)
Itt semmi álszentség nincs! Csak könyörgöm kerüljön már mindenki a helyére.És az nem a tévé sztárolása!!

Geza 2008.09.24. 18:08:03

peetmaster · 2008.09.24. 16:00:36:
"Így aztán, ...elég gusztustalannak tartottam, és egy darabig nem is kerestem... Aztán... akkor amúy is itt volt az ideje"
Itt mondtad ki a lényeget: "amikor itt volt az ideje"!
A gond csak ott van, hogy míg feltehetően Te eddigre már bőven letisztáztad magadban, hogy üzleti terméket és fikciót látsz, ami a valósághoz csak a szereplők létezésében kapcsolódik, addig (sajnos) az átlag ezt nem fogja fel, no pláne, ha ezt látja nap mint nap a filmeken, az újságokban, a hálón, a hírekben, a környezete beszélgetéseiben.
Ennek hatására teljesen természetesnek tartja, hogy a dugás az olyan, mint a kézfogás, hogy a normális bré az 35cm, hogy másodpercenkénti ötös csapásszámmal három órán át ügyködik a rendes ember, a rendes némber meg közben átsikongat Sopronból Miskolcra, és igazából a legjobb a dolog hatos csapatban, amiből legalább kettő néger, és hogy a nazális szex is teljesen normális. Aztán később meg üresnek találja az életét, mert a társas érzelmeit cikinek tartja, kifejezni amúgy sem tudja mivel, kitüntetett ember nem lesz az életében, mert miben jelenne meg a kitüntetett szerep, de még a nemiségben sem leli örömét (a fiziológiai érzeten kívül), mert az ő dákója csak 20 cm, nem elég erős ahhoz, hogy a csillárról félkézen lógva csinálja (ahogy a filmen látta).
És mindez nem azért, mert primitív vagy debil lenne, hanem mert abnormális nevelést kapott.
Ha mindezzel még együtt is tud élni, akkor is elveszíti azt, hogy milyen érzés kézenfogva sétálni valakivel, (tudni ebben azt, hogy ez többek között a bizalom jele is,) hogy milyen jó dolog emberileg is megismerni valakit, milyen dolog verset írni valakinek és rajzot kapni valakitől, és végül de nem utolsó sorban annyira szeretni valakit, hogy egy életen át mellette maradjon az ember mindentől függetlenül és akár minden ellenére is, és ugyanígy viszontszeretve lenni.
Na, hát ezt dobja el magától sok ember. hogy olyan 'trendi' módon éljen, ahogy a 'konzumpoligám' magazinban azt elé teszik, aki nem 'szerelmeskedik valakivel' (társhatározó), hanem 'megdug valakit' (tárgy), aki nem veszi észre vagy tudomásul, hogy a viszony másik résztvevője is egy ember, akinek nem csak teste, de lelke és szelleme is van.

Amit magadról írtál, az alapján biztos vagyok, hogy Te érted mindezt magadtól is, csak nagyon sokan sajnos nem...

derelyegrádi szellem 2008.09.24. 18:55:16

Optimista

Az i y-ra cserelése oylan a celebeknél, mint szegedieknél a ö (zárt és nyílt "e", tudod). Nem illeik eltévezsteni. Ő Sylvi: )

geza

Azért van legalább egy néger a gruppenbe, hogy tudják, mikor értek körbe :)

Egyébként meg egy begyöpösödött, konzervatív vagy, aki ilyen kézenfogva sétálásokra, versre, rajzra pazarolja az idejét, életen tartó szeretet, meg ilyen ódivatú marhaságok, ahelyett hogy arra koncentrálna, hogy az első randi alkalmával arcba spiccelje az illetőt, vagy hat másik társaságában. Hát sikeres ember "lehetel-e" így :)

Horizont 2008.09.24. 20:31:18

derelyegrádi szellem
szegény Sylvikénknek (igy jó?) ha idetéved a Vastagbőrre milyen rosszul fog esni ,hogy nem tudom a nevét helyesen:)
Képzeld a tiédet mindig úgy olvastam hogy deregdályi szellem (bocs) nagyon jó a neved de nekem már csak az utóbbi marad meg:)))

Perverzsrac 2008.09.24. 23:38:04

Hát igen. Optimista nem hazudtolja meg a nevét. Pedig az igazi randi szexszel kezdődik:)))))

Zsolt70 2008.09.25. 11:14:14

Perverzsrác!

Azt mondta Alexa,hogy nyugodtan lekurvázhatod és mocskolódhatsz is.
Ő is mondhatná ugyanezt pl.a mamádra,bizonyítsd be a blogban,hogy nem az.

kacsa! 2008.09.25. 14:54:52

Ez egész posztban Szikora R. a legundorítóbb! Komolyan. Máglyára vele!

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.27. 18:07:23

geza olyan szépeket írt, rólam is, hogy elsírom magam :)
szóval neki van igaza :)

süti beállítások módosítása