Skip to content


       Szűrés lista

Orbán Viktor, a nép gyermeke

Avagy néhány perc a FIDESZ elnökének életéből.

Szerintem már csak megszokásból hajtogatja a rigmust, a szíve mélyén nagyon jól tudja ő is, hogy az előrehozott választásra nincs semmi esély. Nem tehet hát mást, mint hogy a jövő évi rendesre készül. Fejben, lélekben és persze a Zemberek között.

Most éppen Overdose-t, a Mikóczy Zoltán szlovákiai magyar üzletember tulajdonában lévő csodalovat látogatta meg. Remek kampányfogás, a nemzeti érzelmű magyar állampolgároktól és a kettős állampolgársággal kecsegtetett határontúli magyaroktól sok-sok pluszpontot (szavazatot) jelenthet Viktornak. 

Címkék: kampány orbán fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr851072574

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kifordított ország 2009.04.18. 13:45:59

Előre elkönyvelve? Szilit már most polgármesternek tekintik... Felettébb érdekes. Egy június 11-re meghirdetett konferencia meghívójára Szili Katalint már polgármesternek tűntetik fel. Vagy nagyon bíznak magukban, vagy tudnak már valamit. Egyik sem sze…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laura2 2009.04.19. 00:05:06

@aranyszegélyes pogácsa: közben néztem a neten, ott úgy írták le, hogy x dkg meggy, 2 dl meggylé, 4 dkg cukor, keményítő, citromlé. ezt összekeverjük, besűrítjük. ilyesmi lenne?

Laura2 2009.04.19. 00:07:22

már mindenki elment aludni? csak @otvospeter: @aranyszegélyes pogácsa: maradtunk itt? én elaludtam a Tv előtt, és még nem vok álmos. Ti?

aranyszegélyes pogácsa 2009.04.19. 00:08:57

@Laura2: már én is kigugliztam:) elküldtem üzibe

aranyszegélyes pogácsa 2009.04.19. 00:09:41

én még ilyenkor nem alszom, várok egy filmet a tévébe

Laura2 2009.04.19. 00:10:15

@aranyszegélyes pogácsa: köszi!! aranyos tőled, ki fogom próbálni, és leírom, milyen lett!

irrelevant 2009.04.19. 00:12:54

Én már álmosodok, de még van egy kis dolgom a gépen sajnos, úgyhogy még itt kukorékolok.

aranyszegélyes pogácsa 2009.04.19. 00:13:24

rendben, kiváncsi leszek, hogy ízlik

Laura2 2009.04.19. 00:14:16

@aranyszegélyes pogácsa: már le is mentettem a receptjeim közé, holnap ki is próbálom! még egyszer nagyon köszönöm!!!:)))

gidabiga 2009.04.19. 00:14:17

@Laura2:

ilyenkor fagyasztott meggyet cukorral, fahéjjal, szegfűszeggel ici-pici vízzel felteszed főzni és elfőzöd róla a lé nagy részét.
akkor lesz sűrű, de a meggydarabokba bele lehet harapni.
finom.
én túrógombóchoz szoktam.
vagy ugyanilyet szilvával.


nálunk ma bográcsban főtt marhagulyás volt, házi csipetkével :)

Laura2 2009.04.19. 00:17:07

meglátszik, hogy a nőknek szükséges azt a néhány ezer szót elmondaniuk naponta, mert ma nem nagyon beszéltem, és ezt most az írás pótolja. ha a gyerekek itthon vannak, akkor zajlik az élet. akkor meg a csndre vágyok. na, velem se tud könnyen kiegyezni az élet ezek szerint

Laura2 2009.04.19. 00:20:02

@gidabiga: köszi a receptet, neked is!!:)) érdekes, ma nem kocsival, hanem csak robogóval mentem az úton, és nagyon sok udvarról kiérződött a bográcsos kerti főzések illata. a szomszédban szalonna sütés is volt. itt a tavasz, vagy nyár, nem tom, időnként kimarad 1-1 évszak.

irrelevant 2009.04.19. 00:20:40

@Laura2: Inkább tanulásnak mondanám. Nem unalmas, csak már késő van és korán keltem.

aranyszegélyes pogácsa 2009.04.19. 00:20:51

azért vicces, hogy lesz szegény orbánból marhapörkölt:)

Laura2 2009.04.19. 00:22:01

@aranyszegélyes pogácsa: még mindig jobb, mint az "énekes halott"...(( felénk ezt így mondják:)))

gidabiga 2009.04.19. 00:24:19

@aranyszegélyes pogácsa:
nem olyan nehéz az.
a vacsoránál mi a marhapörkölttől jutottunk Orbánig :)

Laura2 2009.04.19. 00:24:47

@gidabiga: ezt is lementettem, a neveddel:))) köszi!

Laura2 2009.04.19. 00:27:40

a férjem átjött, nem tud aludni a billentyű zajától, meg az én időnkénti felkuncogásomtól:(( úgyhogy jó éjt mindenkinek, sziasztok!

aranyszegélyes pogácsa 2009.04.19. 00:29:52

nekem meg jön a cápás filmem, úgyhogy mindenkinek jó éjszakát kívánok.

IdősAsszony 2009.04.19. 00:35:06

Hát miféle világban kell felnőnie az unokámnak ezek után? Maguk nyíltan mutogatnak egy puccsistát!

Marcellusca 2009.04.19. 00:37:03

Na, mire visszatérek az EMBEREK ágyba parancsolják a zasszonyokat? :)))
Így nehezen fog összejönni "valami", mert kaja már volt ... :D

gidabiga 2009.04.19. 00:38:34

@Marcellusca:
az ember alszik.
mindjárt én is.

IdősAsszony 2009.04.19. 00:39:27

Erotika... Az imperializmus ópiuma...

Marcellusca 2009.04.19. 00:47:07

@IdősAsszony: Őőőő, modják ezt azok, aki nem élvezik vagy már nem érdekli őket. :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.19. 07:20:03

Micsoda kis főzőtopic lett itt éjjel...
Hogyan lehet eljutni Orbántól a meggypörköltig? xD

kill004 2009.04.19. 07:47:46

@mind2: "Ilyenkor látom lelki szemeimmel a vérliberális szadesz prominenseket, ahogy fikázhatják a Viktort meg az asszonyát. De azért egy jó marhapörköltet ők is kétpofára ennének nem beszélve egy igazi- hamisítatlan és bio sárgabarack- szilvalekvárról, vagy füstölt sonka házi kenyér újhagyma trió ?"


www.youtube.com/watch?v=IvBVXXwRkzI

Reformer 2009.04.19. 09:07:33

Vakok közt félszemű a király. Valamiért ez jut eszembe, ha Orbánt látom megnyilvánulni és arra gondolok, hogy kinek kéne vezetnie az országot.

Spielberg 2009.04.19. 09:09:20

@Mj: remélem nem te vagy képen (avatar)!
mer ha igen tényleg jó csaj vagy, és az hogy veszi ki magát egy ilyen helyen...:):)

Spielberg 2009.04.19. 09:10:55

ááá, nem jön be az avatarképem.....::((((

Laura2 2009.04.19. 09:26:45

@Spielberg: ki volt írva hogy rondák és gonoszak kommentelhetnek? vmit nem vettem észre talán? :))

more 2009.04.19. 13:12:16

vitya hajszinenek kifejezetten nem tett jot a tobb eves outsider let. bar nemtom hogy nezne ki, ha insider lett volna he he.
es telleg van benne vmi mr bean-i vonas, de hat az a poenflash mar evekkel ezelott terjengett a neten, amint orban arca atalakul mr bean-be.

az is teny, h o mindigis termeszetesebben hozta a nepfia figurat, mint az elmeroggyant gazlomadar. az o eroltett paradezasat rossz nezni valljuk be

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.04.19. 14:44:42

Egy ilyen csodaló oda tesz a lovinak: mert ugye a favorit bejön ugyan de nem fizet, amelyik esélytelen az fizet de nem jön be.

Ovedose ellen fogadni, nem nagy pénzben:viszont akkor a nyeremény se olyan nagy, de ha bejön még mindig többet fizet, mint Overdos, ha mégis bejön.

Kicsit belebonyolódtam.

Nem olyan egyszerű dolog a lóverseny, mint gondolnánk.

jozicsenko 2009.04.19. 15:10:07

hova irjam?

most ment a Bajnai élőben, bár ha ezért a képért adtak 250 millió Ft-ot, megérdemelne az informatikus egy khmmmm (nem írom le, nem uszítok)

azt mondta, többek között BG, hogy pl: közösségi közlekedés támogatást vissza kell fogni

vajon a mávra vagy a metróra gondolt ? :-)))
(a mávra is) - remélem Demszky mosolya megfagy, ha a metrót visszafogják (még mindig nem mondta ki a metró megkurtítását!)

Laura2 2009.04.19. 15:30:17

@jozicsenko: ez annyi lózungot mondott megint, mint az elődje. semmi konkrétum. talán nincs még meg a Nagy Ötlet a gazdaság megmentésére??? Majd nézd csak meg, hogy kicikizik szokás szerint. és 2 évről, meg többről is beszél. hát hol lesz ő már akkor,

kill004 2009.04.19. 15:35:33

@jozicsenko:"Helyi" közlekedést is említett.

kill004 2009.04.19. 15:39:39

@Laura2: Néztem én is, hosszan mondta a semmit. Amikor odaért a " hogyan érje meg dolgozni inkább mint otthon hereverélni"-hez kezdtem reménykedni: Tán csak nem a cociális segílykérűl van szó? De hamar kiderült, csak a táppénzt csökkentik 70-ről 60%-ra.

Spielberg 2009.04.19. 16:26:01

asszondja mán meg valaki, nekem miért nem látszik az avatarom...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.19. 16:48:18

@wladyslawsky: konrádgyörgy szdszes író a genetikáról:
"A zsidók nem lesznek utcaseprők, mert a sok évezred alatt felhalmozódó intellektuális tőke tovább öröklődik az utódokra. Az érzékenységet, az alkatot és valószínűleg intelligenciánk természetét is összeadjuk abban a GÉNkoktélban, amik a gyerekeink. Hordozható örökség ez, és bárhol működtethető."

micsoda szemét náci ez a konrád, ez pedig szélsőséges nacionalizmus: "mi különbek vagyunk".
hát igen: a kiválasztott nép.

www.dia.pool.pim.hu/html/muvek/KONRAD/konrad00001a/konrad00018/konrad00018.html

kill004 2009.04.19. 16:53:43

@Spielberg: indanet-->adatlapom--> profilkép feltöltése megvolt?

kill004 2009.04.19. 16:58:42

@kill004: Bocs látom, megvolt, akkor meg lövésem sincs....

Horizont 2009.04.19. 16:59:19

@Spielberg: A gépház azt mondta hétfőn javítanak minket :)

Laura2 2009.04.19. 17:16:47

@Spielberg: ma már 3*cseréltem avatart, és működik. szentem nincs olyan, hogy egyiknél jó, a másiknál nem. amikor a profilképet cseréled, van a feltöltés után még egy sor, ahol elküld van, azt is használod? lépésről-lépésre követsd, és sikerülnie kell!! tuti! Jó???

Laura2 2009.04.19. 17:21:37

@Spielberg: a képekre kattins 2*, aztán előjön a profilkép feltöltése. először tallózol, aztán ha kiválasztottad, feltölt magától, utána kiírja hogy sikeres voltál, elküld, és kész. próbáld meg úgy, hogy ez után kijelentkezel, és vissza. lehet hogy akkor már frissíti a rendszer. hajráááá Spielberg!

Laura2 2009.04.19. 17:24:28

@kill004: azt hallottad, hogy ficsort is kikutatták, hogy 18 évesen 100H földet vett? és 38 oldal a vagyonbevallása ilyen fiatalon?

kill004 2009.04.19. 18:16:15

@Laura2: Megdolgozott érte...van ilyen. :)

Horizont 2009.04.19. 18:47:34

Overdose fölényesen győzött, Orbáné még várat magára.....

eszkep 2009.04.19. 20:11:34

Most ez a blogbejegyzés tulajdonképpen miről szól???

Spielberg 2009.04.19. 20:14:08

@Carnivora: nemis
@Horizont: ehh értem. miért is ne nekünk lenne szar.
@Laura2: köszi, de túl vagyok rajta. tegnap működött is vagy 2 órát... ma nem megyen.

Spielberg 2009.04.19. 20:18:17

@tesz-vesz: Edu barátomat azért nem szeretem posztokban látni, mert annyi paraszt szól hozzá, és akkora okosságokat, közben meg sosem látták, vagy beszéltek vele, de ebben a nyomorult országban mindenki olyan kurvára okos. a comment.com-on is csak ment az ész, legszívesebben pofán vertem volna párat.
innen is üzenem: (ott már leírtam):Anyátok picsája!!!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.19. 20:51:43

@Spielberg: mert mit mondanak róla a parasztok?

egyébként szerintem Viktor állandó poénkodása jellemgyengeségre vall, olyan furcsa, h mindig viccelni akar. (jó mondjuk a hazug meg elmebeteg)
viszont a futamot vmi elképesztő béna kameraszemszögből mutatták, élvezhetetlen lett.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.19. 23:52:54

@Horizont:

Ezzel a 70%-osozással pont az ellenkezőjét fogják elérni a közvéleménykutatók - valójában közvéleményformálók -, hiszen így a mindig döntő ingadozók nem fognak elmenni, és így még a kétharmad sem lesz meg.
Egyébként ma tövig benyalt Vikinek a TV2 Overdose futama előtt, látszik, hogy már készülnek átnyergelni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.19. 23:57:16

@Laura2:

Te jó ég, te szeretted nézni a Heti Hetest?:-O

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.19. 23:58:29

@BálnaUhr:

Nem, ő inkább a kor előrehaladtával csúnyul. A kiálló homlokcsontja például egyre hangsúlyosabb, ahogy az orra ferdesége is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 00:00:53

@dr.justice:

Igazából nem érdekel, hogy ki mennyit tud rólam, mert egy vadidegen előtt is fölöslegesnek érzem titkolni azt, amit itt adott esetben leírok. Ráadásul én magam döntöm el, hogy mit akarok megosztani magamról és mit nem. Egyébként az, hogy gyerekkorom óta lovagolok, akár önreklám is lehetne, hiszen lovaglóórákat is szívesen adok.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 00:03:47

@tesz-vesz:

Horthy Budára, a Gellért térre lovagolt be, ahol az utolsó vörös tűzfészek volt.:P
Amúgy nemrég világosítottak fel, hogy az LMP-nek kifejezetten konzervatív társadalompolitikája van, és hogy Orbán Viktor egy régi tanácsadója is benne van, tulajdonképpen egy elegypárt. Majd kiderül, hogy mit tudnak ezzel kezdeni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 00:05:47

@Marcellusca:

Mivel gyerekkorom óta fegyelmezetten gyakorlom, ezért el szoktam boldogulni a nyeregben (akár szőrén is), bár versenyre sajnos nem tudtam már menni. A másik fajta lovaglást pedig nem tőlem kell kérdezni, hanem a partnertől.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 00:07:25

@fmj:

Gyurcsány Ferenc tud lovagolni - azt nem mondanám, hogy jól:) -, volt is róla még régebben egy pálinkázós, lovaglós videó.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 00:10:56

@Laura2:

Hmm, én meg fincsi, húsvéti sonkás bablevest ettem tejföllel.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 00:12:02

@otvospeter:

Hát inkább marhapöci, mint hollandi mártás.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 00:13:15

@gidabiga:

Ne kínozzatok, ilyenkor már nem kéne enni.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 00:16:33

@Spielberg:

De, én vagyok, még pár évvel ezelőtt, és azóta sem változtam szinte semmit. Egyébként meg tökéletesen mindegy, hogy hogy nézek ki, mivel nem vagyok szabad préda.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 00:17:32

@Spielberg:

Én látom, ha rád kattintok, de az csak a névadód.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 00:21:32

@Laura2:

Ja, ez olyan, mint amikor látok egy húsz év körüli csajt egy Audi TT cabrióban. Biztos félretett a diákhitelből, esetleg szorgalmasan szórólapozott.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 00:23:02

(Basszus, bocs, hogy ennyit kommenteltem, holnapra úgyis eltűnik a lap aljáról.)

f.m.j. 2009.04.20. 07:48:55

Hahó, nem tudom fog-e még itt járni valaki, de ha már én visszajöttem, akkor az Overdose-sztoriról eszembe jutott valami. Nekem nagyon tetszik, hogy mennyire vigyáznak erre a lóra, és a jó magyarnak mondott szokás szerint, ill. annak ellenére...bár szerintem ez egyetemes emberi probléma, bocs túl sok a közbevetés:)... (tudom, nem véletlenül óvják, hiszen anyagi, és eszmei értéke is magas) de ahogy nem lenyúzzák, kihajtják, az példaértékű. Mondom mindezt csak azért, mert tanulhatnák ezt a mentalitást a hatalmasok...:) A mézet se pergetik ki teljesen-természetesen a jó méhészek-, akiknek szívük is van, hanem előre gondolkoznak, és hagynak valamicskét a méheknek is télire, amikor nem tudnak gyűjteni, és enni. Sok kapzsi méhész pedig elvesz mindent, pillanatnyilag nagyon jól jár, aztán következő évben ő is betakarítás nélkül marad.

@Mj:

tényleg kicsit túltengtél, de ez már lassan megszokott :)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.04.20. 08:59:30

@Mj: látom te is kevés kivételek közé tartozol.

Azért érdekes ezen elgonodolkodni, hogy mindenki bátran megmondja a véleményét, de csak úgy ha ennek nem lesz következménye, mert ugye azért nem árt óvatosnak lenni.
Nem is tudom miért vártam mégis többet az avatartól?

A lóról: bár sokan voltak kint a lovin, de nem lehetett túl izgalmas a futam.

Lovakkal leginkább az ügetőn szoktam találkozni (a galop engem nem hoz lázba, de nagyon jó hogy egy ilyen csoda ló ki viszi az amatőröket is a lovira, hátha ez segít a magyar lósportot feltámasztani.

Egyszer talán azt is megerjük, hogy a totalizatőri rendszert is megszüntetik végre, mert így a fogadásnak nem sok értelme van.

Spielberg 2009.04.20. 12:05:49

@tesz-vesz:
comment.blog.hu/2009/04/17/rozsa_flores_rosszfiu_volt_a_kisvarosban
olvasd el a kommenteket.
egy kettőnek olyat bebasznék a fejébe.
azt se tudják, kiről beszélnek, csak jár a pofájuk.

Spielberg 2009.04.20. 12:08:07

@Mj: na, nem is az érdekelt, hogy szabad préda vagy-e, mert én nem csajozni járok ide, de a rajongói klubod egy fővel többet számlál.:)
még szép, hogy Spielberg mester, amúgy sem vagyok Szabó Tibor. :):)

Laura2 2009.04.20. 12:22:01

@Mj:1. valami altató is kell. :)) akkor még nem voltam "itt" jó sokáig:))

2. @gidabiga, és @ Mj: ma megcsináltam a meggyragut a túrógombóchoz, tényleg nagyon finom lett! eddig pirított zsemlemorzsával készült, de ez is nagyon ízlett mindenkinek:)
3. ja,ja! meg sok volt a húsvéti locsolópénze!

4.@laspalmas: látod? nélkülem is főztek itt megint!

5. ismersz-e egy R.Z nevű lovasoktatót? Állítólag ő maga a csoda. egy régi száma a mienkhez hasonlít, és heti-kétheti rendszerességgel őt keresik nálunk.:) A múltkor riadtan hívtak, hogy induljunk, mert kigyulladt a szénakazal, és terjed a karámra. Na, mondtam a tűzoltókat célszerűbb lenne! A pasi erre degurult, hogy miért nem szólok a Z-nak én? Ember! nem is ismerem! Ha te ismered, mond, hogy sajnálom, de nem tudok segíteni...Jó? Köszi!

Laura2 2009.04.20. 12:25:37

@Mj: az 5-ös pont neked szól az oktatóról, mint kérdés. :)

molaris 2009.04.20. 16:15:53

@Mj:
Kicsi Bogaram!- dehonnem, szabad préda vagy, csak még Te sem tudod. Már mióta udvarolgattunk itt kép nélkül is. És a megérdemelt jutalom?- nehogy már még egy jó éjt puszit se kapjunk.:::)))

Na, de lássuk a medvét.
Pacalpörkölt- szerintem:
Veszünk szép, előgőzölt pacalt, mintegy 3 kg- t.
Hozzá:
0,3 kg marha ín
0,4 kg füstölt szalonna
1 kg vöröshagyma
2 tv paprika
2 csípős paprika
2 közepes paradicsom
2 fej fokhagyma
bors, só, kömény, őrölt paprika, babérlevél.
A pacalt csíkokra vágjuk, egy órán keresztül abáljuk. A marha inat lassú tűzön szintén főni tesszük. Az abát levében hagyjuk kihűlni. Az ín min. 3 órát főjön, majd az is a levében hűljön ki.
A szalonnát süssük ki, és a hagymát dinszteljük meg rajta. Munkánk erre a napra véget ért.

Másnap reggel, a pacalt elszűrjük, félretesszük. A marha inat kivesszük, és a pacalhoz hasonlóan felcsíkozzuk, és azzal összekeverjük, hozzáadva a dinsztelt hagymát is. A bográcsunk kb. 3/4 részéig zsírral kikenjük, a keverékünket beleöntjük és kb. fél liter vizet öntünk alá. A tetejére aprózzuk a paprikákat, paradicsomot és lassú tűzön főzni kezdjük. Amikor az anyag "össze hugyozza" magát, finoman fűszerezzük, és 2 ek. sót dobunk hozzá.

Kb 2- 2 és fél óra múltán kóstolunk és amennyiben szükséges vizet adunk hozzá. Keveset.
Amikor ezt a vizet elfövi, megszórjuk a megtört fokhagymával, ha beforrt, hozzáadjuk a fűszereket ízlésünk szerint. Kb. 10' múltán a már alig buggyanó pörköltünk megszórjuk 4- 4 és fél ek. jó minőségű fűszerpaprikával meghintjük és hagyjuk, hogy magától beleforrjon. A sósságát ellenőrizzük, ha jó a tüzet megszüntetjük, és egy jó fél órát pihenni hagyjuk.

Friss kenyérrel, savanyúsággal és jóféle Cabernet- Sauvignon- nal adjuk az éhezők elé.
Jó étvágyat.

Ps.: úgy fog ragadni, mint a körömpörkölt, és nem kapja le a köröm bőrét, amivel eddig szaftosítottunk.

Laura2 2009.04.20. 17:25:18

@molaris: és még @laspalmas nehezményezte a főzési tanácsadást! :))) nálunk a férjem főz isteni finom bográcsost, ő általa disznóvágáskor félrerakott húsból. fincsi!

Laura2 2009.04.20. 17:28:03

@Spielberg: én meg azt próbálom kiszűrni, hogy az írásaik alapján egyáltalán nő, v ffi az illető. mert lehet azt írta be, hogy nő, de a hozzászólásaiból nekem ffi ugrik be. :)) jó móka ám!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 19:20:29

@fmj:

A lovasember számára a ló nem eszköz, hanem társ, és ez sajnos a legritkábban érvényesül a teljesen üzletre építő lósportban.:-/ Amúgy tényleg bocs, nem nagyon szoktam nézni, hogy hány dologra reagálok sorban.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 19:29:25

@Prinzessin Erbsen:

Mármint miben vagyok kivétel? A nyíltságban, vagy hogy arccal vállalom a véleményemet? (Amúgy ha valaki regisztrál Facebook-on, a nevemet is kitalálhatja.) Talán éppen azért sem szoktam lámpavasozni, mert ezt nemhogy névvel, de még arccal sem akarnám vállalni, sőt, a személyiségemtől is távol áll. Ide gyakorlatilag csak olyan dolgot írok le, amit bárki másnak is elmondanék - tehát egyrészt ne érezze senki magát kivételezett helyzetben, ha egy blogon írok neki:P -, másrészt mivel elég nyílt személyiség vagyok - ez van, le lehet szarni, ha valakit nem érdekel -, ezért sokminden személyeset is le szoktam írni magamról, és ezek egyáltalán nincsenek egymással ellentmondásban. Minek féljek? Az NBH úgyis azt tud meg rólam, amit akar, haragosaim meg nincsenek.:P
Én is csak az ügetőre jártam ki régebben a mesterem miatt, és az se volt egy stresszbomba, mit mondjak, de azért Dózit megnéztem volna.:) Fogadni sosem fogadnék - még ha az összes lovat, istállót, edzőt és zsokét/hajtót is ismerem -, mert szerencsejátéknak tartom, ahogy a nyerőgépet, vagy a pókert is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 19:30:09

@Spielberg:

Rajongói klub?! És kik a tagjai?:) Te jó ég, hová kerültem?:D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 19:34:32

@Laura2:

1. Jézus ereje, nekem az felér egy dupla kávéval...:)

2. Hmm, én meghagynám a pirított zsemlemorzsát - én is abba hempergetem mindig a túrógombócot -, és úgy önteném le. Az az érdekes, hogy pár napja anyósjelölt csinált sült csirkéhez és krumplipüréhez meggymártást, és isteni volt.:)

5. Sajnos nem ismerem, mert vidékre járok lovagolni, a fővárosi, főleg elismertebb trénerekkel meg már jó régóta nem találkoztam.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 19:46:00

@molaris:

Végülis még nem lettem eljegyezve, viszont nem is a gyűrűn meg a formális dolgokon múlik, hanem azon, hogy szerelmes vagyok-e, illetve hűséget fogadok-e.:P
Megérdemelt jutalom? Mondjuk jutalmul megmutathatod az avatarodat, ha már ilyen sok szemed és szájad van.;-)
Na, pacalpörit még soha az életben nem csináltam, és vasárnap is csak kint fogunk grillezni valami pácolt húscafrangot.:( Azért köszönöm a receptet, ha lesz rá alkalmam, kipróbálom.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 19:47:53

@Laura2:

Hehe, rólam páran már hitték, hogy pasi vagyok, pláne, hogy nem szoktam műkörmös/szépítkezős/fogyózós/ezoterikus témák iránt érdeklődni.:)

Laura2 2009.04.20. 21:07:09

@Mj:1. amennyi stressz van az én kis életemben manapság, tényleg altató az összes ilyen beszélgetős műsor. Fábry is, őt is elalszom a designe center után :)
2. a meggyet kicsit zselatinnal kevertem, így olyan volt, mint amit készen lehet kapni, külföldi kaják, de ez mentes volt az összes E betűtől.
3.Szerintem te nagyon is nőcis vagy:) a pasik esze és sszófordulatai másabbak. nem mondom, meg lehet vezetni mindenkit, de ezekkel a dolgokkal elég sokat foglalkozom mint foglalkozási ártalom.
4. mindegy is, ez az oktató állítólag közép-magyarországi. nem lényeg. mindig elmesélem, nem, nem az ő telója.:)

Spielberg 2009.04.20. 21:39:32

@Mj: visszelsz?:) Rögtön ott vagyok Peter Parker mögött a 2. MJ (Mary Jane)

Laura2 2009.04.20. 21:56:37

@Spielberg: majd ha hosszabban kommentelsz, meglátjuk, kiderül-e rólad:)))) a pasik amúgy is kevesebbet írnak, kevesebbet beszélnek. a nőknek 5-8 ezer a napi szókészletük, szükségletük, a pasik 2 ezter körül megállnak...)) tudom a férjemen mérni a zuhatag hatását:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 21:56:50

@Laura2:

1. Fábryn én még tudok röhögni.:)
2. Pedig a zselatinban van egy "e" betű.:P
3. Élőben hajlamosabb vagyok csúnyábban és lazábban beszélni, ami fiúsít. Mondjuk én már az oviban is autósat játszottam a fiúkkal, később meg legovárat építettem, és lovagokkal meg kalózokkal csatáztam.:)
4. Egyszer felhívott két telefonbetyár kamaszsrác - én is voltam vagy 18 éves -, és a végén már röhögtem rajtuk, amiért nem tudtak valami igazán durvát mondani, csak megkérdezték, hogy csaj vagyok-e, van-e barátom, meg ilyesmik.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 21:59:23

@Laura2:

Hajjaj, a barátom is szokott ide kommentelni, és kb. ezerszer többet írok Nála, aki amúgysem egy szószátyár.:) Én meg eleve egész nap beszélek, vagy ha nem, akkor neten diskurálok, borzalmas.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 22:00:25

@Spielberg:

Nem, nem, az én monogrammom az én nevem kezdőbetűire vonatkozik.:P

Laura2 2009.04.20. 22:03:50

@Mj: persze, én is, de amikor már a vendégeivel beszélget, na, onnan már se kép, se hang...alszok. addig jókat derülök rajta, kedvelem is az egyedi humorát. na, ő megdönt minden ffiről alkotott ítéletet szószátyárságban. van néhány ilyen ismerősöm. a pasik azt mondják maguk közt, "lepcsesszájú", ha sokat beszél. 2. nem szinezett zselatin volt. 3. a fiusítást ismerem, 1 bátyámmal, és 3 uun okabáttyal ajándékozott meg a természet, de én nagyon szerettem fára mászni, evezni a kis folyón a kert végében, korcsolyázni uott télen, nagyokat beszakadni, rám fagyott koricipőben haza menni,... és nyakast kapni anyutól. na, lehet ezért nem csináltam méég róla portrét. á, vicc, imádom őt! ill., már csak ő él...:(((

luucy 2009.04.20. 23:01:45

Csak élném már meg, hogy egyszer nem keresünk semmilyen hátsószándékot abban, hogy ha valami olyat csinál, aminek nincs köze a politikához.

Most attól, hogy elment megnézni Overdoset, majd ki is ment a futamra, attól nem fognak többen rá szavazni. Az a szavazó, aki emiatt tesz egy x-et ide vagy oda, az egy nulla. De a lényeg, ebben semmi kampányfogás nem volt.

Mint ahogy a focival sem azért foglalkozik, mert ezzel akar kampányolni, hanem mert gyerek kora óta fontos számára. Ezért támogatta a Puskás akadémiát, és ezért jár ki Vidi meccsekre.

Ne keressünk már minden mögött hátsószándékot de tényleg.

Az a baj, hogy a Fideszben is vannak nagyfasz emberek, de nem ők vannak előszedve hanem Orbán. Pont ő, aki valóban őszinte, és nem csak megjátsza magát, mégis őt szivatja mindenki. Ő nem megjátsza, hogy egy egyszerűember,hanem tényleg úgy is gondolja. Bármennyire is nehéz ezt elfogadni :-))))

luucy 2009.04.20. 23:05:04

Jah és nehogy már ne mehessen el sehova, csak azért mert ő Orbán. Az, hogy xyz is ott volt, az senkit nem érdekel. Azzal senki nem foglalkozik. De kérdem én,miért nem?

Komolyan,már levegőt se vegyen, mert netán akkor is azzal vádolják,hogy szavazatokat szerez....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 23:39:32

@Laura2:

Apám is sokat beszél, meg az egyik sógorom is.:) Egyetemen meg gyakorlatilag csak fiú jóbarátaim vannak - nagyon kevés igazi barátnőm van -, és ők extrán sokat beszélnek.:)
A zselatint úgy értettem, hogy a szóban is van már "e" betű.:P
Nekem egy bátyám és három nővérem van, de a természetemet valószínűleg apai nagyapámtól örököltem - nagyon sajnálom, hogy sosem ismerhettem:( -, az édesanyámtól tanult-öröklött empátiát kivéve. A szűk családom most éli gyarapodó korszakát, de nekem a nagyszülők is nagyon hiányoznak már, főleg apai nagymamám.:(

süti beállítások módosítása