Skip to content


       Szűrés lista

A produkció, ami legyőzte Susan Boyle hangját

Britain's Got Talent tegnap esti döntőjét ugyanis nem Susan Boyle nyerte. Hanem meglepetésre egy fiatalokból álló londoni tánccsoport, a Diversity. Részletek a Velvet cikkében.
(Remélem, egyszer majd a mi országunk is elég érett lesz, hogy egy olyen professzionális televíziós műsort készítsen, mint a brit tehetségkutató műsor.)

Diversity a döntőben:

Az első szereplésük a műsorban 1 hónappal ezelőtt:



Pedig Susan is jól nyomta a döntőben:



Az eredményhirdetés:

 

Címkék: zene tv

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr931154458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsa! 2009.05.31. 10:47:53

Há én nem láttam a táncikálásban nagy koncepciót, de, ügyesek na. A magyar felhozatal azért "erősebb" :)

zsoltix 2009.05.31. 11:07:31

Helyes,hogy ìgy döntöttek. Egyrèszt Boyle màr enèlkül is befutott,nem sokat szàmìtott,hogy nyer,vagy sem,ìgy legalàbb hagytak màsokat is èrvènyesülni.Màsrèszt ez a müsor nem csak ènekverseny.

Csutkaa · http://flickr.com/photos/csutka/ 2009.05.31. 11:11:16

tánczikálásban én sem láttam koncepciót, de megérdemelték

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.31. 11:28:23

@kacsa!:

Ne viccelj ... a "Csillag születik"-ra gondolsz?

LOL

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.31. 11:29:24

én láttam koncepciót, de nem érdemelték meg

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.31. 11:29:26

@Csutkaa:

"táncikálás"

A Zöld Pardonban hajnal 2-kor merevrészegen mozogni az a "táncikálás" ... :-))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.31. 11:30:36

@tesz-vesz:

MIvel ez tehetségkutató volt és nem énekverseny, nehéz összevetni egy hangot egy táncsoporttal ...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.31. 11:32:58

@zero: értem
és azt mondom, h megérdemelték ha csináltok posztot Drábikból :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.31. 11:49:47

@tesz-vesz:

Nem csinálunk :-)
Egy 1,5 órás videót nem teszünk ki ..

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.31. 11:58:08

@zero: Drábik egy kicsit tényleg paranoid nem is rá gondoltam, hanem Síklakyra inkább.
mindegy akkor

AkinekSemmiSemTetszik 2009.05.31. 12:01:08

Hát a többi finalista mellett egyedül a Diversity-t tudtam végignézni, ez már jelenthet valamit.

Susan Boyle meg énekelhetett volna valami mást, ha már a média szerint ennyit készült rá egy titkos lyukban. Lehet akkor nyert volna, bár nekem már alapjába véve nem jött be az, hogy egy az egyben Paul Potts-ot utánozta volna le így.

Aradebil 2009.05.31. 12:14:20

Ez a táncikálás elég érdekes,a robotos részek viccesek voltak,de amúgy kb. össze-vissza rángatóztak :O

dr. Aullah 2009.05.31. 12:39:20

Nekem nagyon nem jött be. Sokan vannak, egyszerre csinálják, de ennyi, én nem nekik adtam volna.

Conspiracy Geographic 2009.05.31. 12:39:34

GYF remélem nyomon követte...

maxwell murder 2009.05.31. 13:08:08

nem szeretem az ilyen árenbíre táncoló táncosokat, egyszerűen nem jön be. jójó, biztos sokáig gyakorolták, meg sok munka van benne, de egyáltalán nem mozgat meg. Susan sokkal durvább:)

Kis ország, kis megasztár...

kartonbagoly · http://leadombrol.blogspot.com/ 2009.05.31. 13:26:02

Ez az ugra-bugra csapat látványra elég gyenge volt. Elismerem, van benne munka, de ha már street dance akkor:

www.youtube.com/watch?v=kNK_r6iFRVQ

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.05.31. 13:28:14

Két különböző műfaj. Egyébként szerintem a maga nemében mindkettő remek volt. A táncosokéban biztosan több munka volt. Susan meg egyszerűen született tehetség.

wladyslawsky (törölt) 2009.05.31. 15:10:04

Itt most nem érzem jogosnak a "mi húde szarok vagyunk, bezzeg a nyugatiak"-féle fikát. A Megasztárban pl. nem egy nem kettő olyan szinten tehetséges énekes fordult elő, akik simán felveszik a versenyt a nyugati tehetségkutatókban szereplőkkel.

Ami Susan Boyle-t illeti: ha nem lenne meg nála ez az iszonyatosan nagy kontraszt a külseje és az énekhangja/tudása között, kis túlzással a kutya nem lenne rá kíváncsi, szvsz. Vagy ha pl. a magyar Megasztárban fordult volna elő egy hasonló csúfság ilyen hanggal, az meg nem tudott volna ekkora publicitást kapni.

Corry 2009.05.31. 15:40:06

@wladyslawsky: Ezzel maximálisan egyetértek, szíből kívánom az országunknak, hogy mindenben csak annyira legyünk lemaradva, mint a tehetségkutató műsorokban.
Az már más kérdés, hogy a felfedezett tehetségekkel mi történik...

System failure. :) 2009.05.31. 16:08:52

Nekem tetszett a csoport. Iszonyat munka volt benne, hogy összhangban legyenek. Susan tényleg énekelhetett volna mást.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.31. 16:16:07

http://www.youtube.com/watch?v=jLOuDbsJNaE
ez is jó, de már szakállas, a golf reklám, gene kellybe singing in the rain

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.05.31. 16:17:49

susan boyle a skót gönc kinga

Horizont 2009.05.31. 16:29:56

Szerintem mind a két teljesítmény fantasztikus volt. Ez akkor is így van , ha a műfaj nem jön be valakinek. Nehéz lehetett dönteni két ilyen különböző produkcióban.Aki a döntőig eljutott az kimagasló eredményt mutatott be a műfajában. Susan Boyle-n látszott, hogy megkönnyebbült, nehéz lehet ilyen egyszerű teremtésnek egyik napról a másikra világhírűnek lenni. Állítólag Lloyd Webber szán neki szerepet. Ő sínen lesz.
A táncosok szédületesek voltak.
Ezt olvastam róluk:
A társaság az utcai táncosok akrobatikáját fejlesztette tökélyre, koreográfiájának egyik fő eleme a mozdulatok, különböző táncelemek szinte robotszerű egyidejűsége és összhangja.
Ezt maximálisan hozták.
Jó volt nézni.
És az örömüket is.

hunberga 2009.05.31. 18:19:58

A műsor valóban professzionális, olyannyira, hogy egy szirupos, "amerikai mintára" kitalált színjáték az egész. Susan Boyle a műsor előtt is már ismert énekesnő volt szakmai berkekben, bár önálló albuma nem volt. De hát persze nézettséget és hisztériát így hoz a műsor, hogy elhitetjük a zemberekkel, hogy ez a "rút kiskacsa" első színrelépése... Ügyes. A youtube is tele van nevetséges videókkal, például a kisfiúval, aki annyira gyengén énekel, hogy az egyik zsűritag leinti, majd belekezd egy másik számba, amelyet aztán a zsűri elismerő bólogatása és nézőtéri hisztéria közepette fejez be...
Ez egy ostoba brit szemnek már nem tűnik fel, de azért szerintem minimum gyanús, olcsó feszültségfokozás... De hátha leszünk mi is olyan "érettek" majd, hogy be tudjunk fogadni hasonló műsorokat. Jó úton haladunk.

Horizont 2009.05.31. 18:55:09

@hunberga: Ízlések és pofonok különbözők!
Honnan veszed,hogy Boyle már ismert volt? Bennfentes vagy-e?
Ja és "mi" már túl vagyunk 1-2 műsoron.
Megasztár, 4 folyamban, Kiscsillag. Rémlik?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.06.01. 00:06:52

ha már tánc és britains got talent, akkor inkább stavros flatley :o))
www.youtube.com/watch?v=7gHvATmUsSg

Dr Minimum 2009.06.01. 09:27:26

Hát én nem tudom mi ez a nagy felhajtás az öregasszony körül. Ráadásul elnyomja ugyanazt a dalt, amit az elődöntőben vagy hol. Uncsi.

Sokkal jobban tetszenek azok az előadók, akiken látszik, hogy sokat dolgoztak a produkciójukon, pl egy táncos, mint az, akinek "csak" hangja van.

Pl. tavaly a Jacko hasonmás sokkal jobban tetszett, mint az ideiek. Persze az is csak elsőre volt igazán élvezetes. Nem sok olyan előadó van itt sem, aki a másodszorra is tud valami meglepővel szolgálni.

kacsa! 2009.06.01. 10:09:55

Nemigaz, hogy pünkösdHÉTFŐN nincs új poszt!! :D

ZmanUK 2009.06.01. 11:17:18

Hat lehet meg fognak kovezni, de szerintem itt a legnagyobb bundat lathattuk amit csak el tudok kepzelni. Hogy nemes cel erdekeben volt e vagy sem, az kerdeses.

Susan Boyle, ahogy az ujsagok is megirtak, nem tudta feldolgozni a gyorsan jott sikert, rajongast, es igen kozel kerult az idegosszeroppanashoz.

Sajnos a donto utan is idegosszeroppanas szeru tunetekkel szallitottak korhazba, szoval eleg sajnalatos, de gondoljunk bele, akkor mit erzett volna ha o nyeri meg, es onnantol aztan vegkepp minden figyelem ra oszpontosul.

Susan annyira fel volt "futtatva" az elmult idokben Angliaban, hogy ketlem hogy egy tanccsoport meg tudta elole nyerni a dontot. Eleg furcsa hogy "csak" 4 millioan szavaztak Boyle-ra.

En azt sejtem hogy talan manipulaltak a vegeredmenyt, hogy minel kevesebb "stressz" erje, mar ha ez egyaltalan lehetseges volt.

Mit gondoltok?

Horizont 2009.06.01. 11:36:52

@Zlot: Én erről teljesen mást gondolok. Nehéz beleképzelni magunkat Boyle életébe.
Képzeld el, egy 47 éves nő aki előnytelen külsővel rendelkezik, háztartásbeli, még soha nem volt párja, nincs gyereke, egyszerű hétköznapi teremtés, akinek ez a csoda van a torkában, de soha semerre nem indult el, nem indították el az éneklés terén, csak élte a kis átlagos életét. Egyszer csak elmegy egy ilyenre és utána 100 millióan (!!) töltik le az éneklését, szétszedi ízekre a média, mindenki rajta csámcsog vagy neki drukkol. Na ezt nagyon nehéz lehet megélni. Semmi köze az idegösszeroppanásának ahhoz, hogy első lett vagy második.
Nem hiszek semmi manipulációban. Egyszerűen Paul Potts-nál "kiélte" magát mindenki.
Ettől függetlenül semmi nem kicsinyíti a Susan Boyle tehetségét. A mesékben szokott kizárólag csodásan végződni a történet. Az élet meg már csak ilyen......

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.01. 11:47:26

http://www.youtube.com/watch?v=ktHxY30xImA&feature=quicklist
azért mennyivel jobb fej a két műsorvezető, mint a "magyaroknál"

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.06.01. 12:15:22

@misikeh: hamár döntős, akkor tessék szvsz-t írni imho helyett :P

Nem tudom, Paul Potts tényleg igazi szerény ember volt, ez a Susan Boyle valahogy nekem nem volt az a csoda.

Marcellusca 2009.06.01. 12:40:43

@kacsa!:

Mi nem kéne mán? Tennap GYEREKNAPon kaptál! :D

Horizont 2009.06.01. 12:54:48

@Dr Minimum:
"Hát én nem tudom mi ez a nagy felhajtás az öregasszony körül. "
Esetleg azért mert gyönyörűen énekel....
Ja és ha valaki neked öregasszony 47 évesen!
Hm.... nem irigylem Édesanyád!:))

Dr Minimum 2009.06.01. 13:13:31

@Horizont:
Nem néztem utána hogy hány éves, mert nem érdekelt, de ha 47 éves is, attól még úgy néz ki mint egy öregasszony.

És lehet hogy gyönyörűen énekel (ez tény), de olyan nagy munka lett volna egy másik dalt is megtanulnia? Vagy nem ismer más dalt? Varietas delectat...

És egyáltalán. Mi köze ehhez anyámnak? :\

Horizont 2009.06.01. 13:43:43

@Dr Minimum:
Megnéztem te hány éves lehetsz, és kb. ennyi idős lehet Édesanyád is mint Boyle. Nem bántásból írtam.
Tehát nem öregasszony egy 47 éves, még ha előnytelen is a külseje:)
Amúgy idős nő, idős hölgy, idős asszony, ha már tényleg idős. Szerintem.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.01. 13:45:51

off, de tótagyerekhez nem tudok kommentelni.
de a 2. verzióban nem is volt olyan szó.

Roxvox 2009.06.01. 14:32:12

Idegösszeroppanás szerű tünetekkel vitték egy pszihiátriára, mert balhézott egy szállodában.
Na ugye, nem csak énekelni tud.

Bicskas 2009.06.01. 17:54:50

Ugyanmár gyerekek, ti még nem hallottatok az angol bukikról? Bármire lehet fogadást kötni, pont erre ne lehetett volna? A fél ország feltett kisebb nagyobb összeget a "tuti" befutóra, a világcsodára. Még bundázni se volt nehéz csak be kellett izzítani pár SMS küldő automatát.

Viktus 2009.06.01. 18:55:07

ez a táncikálás egy hulladék ...

Tündér_Lala 2009.06.01. 20:09:51

@hunberga: Mondjuk a zsűri nyilvánvaló szinjátéka nekem is szöget ütött a fejembe. Nem tudom elképzelni, hogy válogató versenyek nélkül valaki oda kerülhetett volna. De a lényeg, hogy majdnem tökéletes, professzionális volt a produkció.
A hírverés után elég kitolás szagú, hogy végül is nem nyert és elhiszem, hogy rosszul élte meg.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.01. 23:16:57

@Horizont:

Már megint a Lenin avataros fake-et emlegeted?:P

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.06.02. 01:34:10

megnézte valaki a STAVROS FALTLEY-t? :o))
hivatkozás följebb.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.03. 19:53:10

@vero: én megnéztem, jó volt
(láttam a radarba, gondoltam válaszolok:)

süti beállítások módosítása