Skip to content


       Szűrés lista

Mennének


"Aláírásommal kinyilvánítom és tiltakozom a magyarországi cigányságot ért sorozatos terrortámadások és diszkrimináció miatt, és ezért Magyarországról el kívánok költözni." 
 

Ez a mondat és 150 aláírás állt azon a kérelmen melyet vidéki romák nyújtottak be Kolompár Orbánnak az OCÖ elnökének és azt kérték, hogy olyan igazolást adjon ki számukra, hogy ők "Magyarországon politikai üldözöttek, és sorozatos terrortámadásnak vannak kitéve". Mindezt azért, hogy az OCÖ segítse őket kivándorolni Kanadába, esetleg Angliába, Svédországba, Belgiumba, Egyesült Államokba. 

Az egyik aláíró, Báder András az MTI-nek azt mondta: családja és rokonsága félelemben él a cigányságot ért sorozattámadások miatt, a jövőjük pedig kilátástalan a hétköznapi életben tapasztalható diszkrimináció miatt. Kijelentette: a hat halálos áldozatot követelő támadássorozat gyanúsítottjainak elfogása még nem garancia arra, hogy nem lesznek újabb gyilkosságok, fenyegetések a cigányság ellen. Báder András szerint "nem alaptalanul félnek" a vidéken élő romák attól, hogy lesznek követőik a most elfogottaknak.

Farkas József, aki szintén aláírta a kérelmet, az MTI-nek úgy fogalmazott: félelemmel tölti el őket, hogy Magyarországon megerősödött a szélsőjobboldal, újraalakult a magyar gárda, és parlamenti tényező lehet a Jobbik a maga radikális ideológiájával. Közlése szerint szervezett formában kívánnak - lehetőleg a tengerentúlra - kivándorolni, ehhez kérnek "politikai segítséget" az OCÖ elnökétől. Kolompár szerint azonban, ilyen igazolást csak az OCÖ közgyűlésének engedélyével adhat ki és különben sem a kivándorlás jelentheti a probléma megoldását. Ami tökéletesen igaz, hisz nem nagyon van már olyan ország ezen a sárgolyón, mely befogadná őket. 

Hát, tisztelt kisebbség, van egy rossz meg egy jó hírem! Kezdjük a rosszal!
Senki, sehol nem fog ilyen "igazolást" kiadni. Mégis hogy képzelték, mondjuk elméleti síkon mozogva? Bekopogtok a Magyar Terrorveszélyt Mérő Hivatalba, a papírért? Az pedig a nonszensz plusz ultra, hogy a sikkasztással és egyéb más bűncselekményekkel gyanúsított Kolompár ilyen igazolást kiállíthat állítása szerint, mégis hogy csinálná,  lepecsételné egy elefántos bélyegzővel, amitől hasra esnek az EU-ban?! Az EU-s állampolgár EU-n belül nem is kérhet politikai menedékjogot, ezt már eljátszották 2006-ban Malmőben, ez egy zsákutca ...

Na, de jöjjön a jó hír!
"Az EU polgárai szabadon utazhatnak, tanulhatnak és dolgozhatnak az Unió 27 tagországának bármelyikében."
Önök bármelyik Európai Uniós országban, szabadon, útlevél nélkül kiutazhatnak, sőt, mindenféle papír nélkül munkát is vállalhatnak, mivel Önök Európa Uniós állampolgárok!

Tessék, lehet csemegézni:


"1. A Következő országok munkaerő-piacára való bejutás a magyar munkavállalóknak korlátozások nélküli (nincs szükség munkavállalási engedélyre):

Belgium
Bulgária
Ciprus
Csehország
Dánia
Egyesült Királyság
Észtország
Finnország
Franciaország
Görögország
Hollandia
Izland
Írország
Lengyelország
Lettország
Litvánia
Luxemburg
Málta
Norvégia
Olaszország
Portugália
Románia
Spanyolország
Svédország
Szlovákia
Szlovénia

 

2. Munkaerő-piaci korlátozásokat (munkavállalási engedélyezési rendszert) fenntartók:

Németország
Ausztria
Lichtenstein
Svájc

Németország, Ausztria és Svájc esetében államközi egyezmények (gyakornoki egyezmények) vannak érvényben, amelyek lehetővé teszik, hogy akik az egyezményekben meghatározott feltételeknek eleget tesznek, könnyített eljárással (munkaerőpiac vizsgálata nélkül) szerezzék meg a munkavállalási engedélyüket az imént említett országokba."
 

Egyre több magyar vállal külföldön munkát, elég, ha mindenki végigfut az IWIW-en az ismerősei közül, ki hol, merre található. Tavaly már írtunk erről: "Egyre több magyar megy külföldre dolgozni".

Szó nélkül, igazolás és sajtótájékoztató nélkül, szép csendben bepakolnak, és elmennek. Amit Önök művelnek, az csak a szokásos hiszti és figyelemfelhívás. Ha akarnának dolgozni az EU-ban, bármikor belevághatnak, a határok nyitva állnak. De ugye emlékszünk, hányszor mentek ki Önök nagy dérrel-dúrral "dolgozni" külföldre, majd hetek múlva utaztak is haza, állami pénzen? Komolyan azt hiszik, hogy az EU-ban kapkodnak a általános iskolai végzettséggel (sem) rendelkező szakképzetlen munkaerő iránt? Persze, lehet menni narancsot szedni Spanyolországba, almát szedni Írországba, epret szedni Angliában ... de Önök nem mennek. Mert ez kemény, kőkemény munka lenne, és Önöknek az már büdös!

Egy példa:


Vári János narancsot szed Spanyolországban, pedig kőműves a végzettsége.
Az utazás költségét mindenki maga állja, fejenként a szállás napi négy euró, és a benzinre is majdnem elmegy ennyi. Mivel szabályos munkaszerződésük van, havonta 80 eurót kell fizetniük társadalombiztosítás és adó címén. Maguknak kell gondoskodniuk a betevő falatról is.

"Reggel hétre kell kiérni a narancsligetbe, ami a szállástól 50-100 kilométerre van. Ezen a részen, Valenciától Alicantéig amerre a szem ellát, csak narancs- és mandarinfa van. A munka addig tart, míg egy csoport, 25-30 fő meg nem pakol egy kamiont. Ez nyolcszáz darab húszkilós ládát jelent. Úgy délután négy-ötre szoktunk végezni."

A rang mögött teljesítmény van: narancsból hét perc alatt kapkod tele egy ládát, mandarinból ez tizenkét percbe is beletelik. Egy láda narancsért 80 centet, ugyanennyi mandarinért másfél eurót fizet a munkaadó. Kezdetben 20-25 láda volt a normája, de egy hét után narancsból már hetven, mandarinból 35 ládát teljesített.

"A litvánok, a románok, a marokkóiak, az ecuadoriak jól viselik a terhelést, de a magyarok körében nagy a lemorzsolódás. Az első csoport hatvan százaléka ott is hagyta az ültetvényeket, és hazautazott." A sztrájkoló honfitársak miatt ő is majdnem elvesztette az állását, mivel a kellemetlenség után minden magyartól meg akartak válni a munkaadók.

"Keresték a kifogásokat, mert nem tudtak teljesíteni, felélték a tartalékaikat, türelmetlenek voltak. Én is megszenvedtem az elején, de megérte."

És egy másik példa:


A mohácsi romák többsége a malmői kaland Angliába ment. Kovács István, a Mohácsi Cigány Kisebbségi Önkormányzat elnöke megerősítette a zóna értesülését, kiegészítve azzal, hogy az „angliai különítmény” talált munkát, és tagjai rendszeresen hazalátogatnak, megmutatni, hogyan gyarapodnak.

„Salátaüzemekben, csokoládégyárakban dolgoznak, van, aki sofőr. Aki teheti, már bérelt lakásban lakik” – mondta Kovács István, hozzátéve, hogy az Angliában dolgozó mohácsiaknak „megvan a számításuk”. Kérdésünkre, nem félő-e, hogy mások is követik Mohácsról a szigetországban jól élők példáját, Kovács azt mondta, „ez már nem cigánykérdés, hiszen a többségi társadalomból is sokan keresnek munkahelyet”.

Külföldön nincs segély, nincs családi pótlék, nincs krízisalap, nincs mohácsiviki, nincs kolompárorbán, nincs charta, nincs puha rendőrség, nincs digitv, nincs maunikasó, Önök külföldön csak a sokféle kisebbségek közül (indiaik, pakisztániak, lengyelek, románok, feketék, ázsiaiak, arabok ... hosszú a lista) csak az egyik lesznek, és senki sem fog foglalkozni Önökkel. Míg ugye itthon ... hát itthon egy egész "iparág" épült ki, politikusok, jogvédők, alapítványok, kisebbségi önkormányzatok, internetes oldalak, szervezetek, pártok. Mi lesz Velük, ha Önök tényleg mennek?

Anyagi veszteség nem fogja érni az államot, nem fog hiányozni a költségvetésből az Önök adó és egyéb járuléka, a TB kassza sem fog hátast dobni, a játékgép és kocsmatulajdonosok pedig valahogy átvészelik a csökkenő forgalmat...

Szóval csak bátran, használják az EU-s állampolgári jogokat, ha nem kapnak munkát itthon, de szeretnének megélni a becsületes munkával megkeresett fizetésükből, akkor irány az EU!

De hagyjuk már ezt a terrortámadásos faszságot ...

Címkék: társadalom pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr621339148

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Túlléptem a hatáskörömet 2009.08.29. 14:41:41

Egyik roma származású betegem kérdezte, hogyan tud hosszabb időre gyógyszert íratni magának, mert Kanadába települ. Az illető kisgyermekeit egyedül, de tisztességesen nevelő nő, akinek több éve nincs munkahelye. Értelmes, bár szakképzettsége nincs, ide...

Trackback: Orbán és Perez; Fidesz és Likud; Izrael; Nemzetgazdaság 2009.08.28. 09:58:38

Míg az egész "jobbos médiának", Reakciónak és a Konzervatóriumnak az orosz befolyás fáj leginkább (érdekes módon csak ez); addig minekünk beszélnünk kell egy olyanról, amit csak a náczik emlegetnek. Ugye mindannyian emlékszünk simon perez, li...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 15:53:07

@zero: Jajj, ne kezdjél már Te is rettegni itt nekünk, bőven elég Kolor és Mohácsi. Ha meg nagyon parázol, akkor legfeljebb nem kippában és szívárványszín -pólóban jössz xD

Estig minden 'bőrös postolónak kötelező 2-3 témát megírnia, így legalább a hét végéig biztosítva lesz a látogatóitok kiszolgálása, utána majd néhány évtized múlva találkozunk!

Vigyetek magatokkal hideg-élelmet is! xD

mind2 (törölt) 2009.08.27. 15:54:24

@Plutonic: csak neked, csak most :))

Vacogó gondolat, hogy mennek mind :
fiatalok, öregek, vének...
Hátrahagyva mindent, mitől élet az élet :
bodzát, kardot, csörömpölő játékgépet..
Vonulnak sorban, Nyugatnak tartva
Élen jár mindnyájuk vezére a Vajda.
Egyikük kérdezi : Orbánunk miért maradt vesztébe rohanva ?
Mért várja, hogy lecsapjon reá az Ügyészség vasmarka ?
Vajda csak mosolyog... ugyan már kérlek :
Orbánunk volt és lesz, legyen ez a lényeg.
Harcol majd értünk, hisz maradunk még páran, örök elnyomottak ebben a világban....

Nzoltan 2009.08.27. 15:54:28

Meg kell alapítani a "vanvéjtikit túrszt"!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 15:55:00

@Félkupica_Fehér_Főnök: vagy választunk "ezek" helyett 2 új bloggazdát... lenne is ötletem :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 15:55:21

@Tapmancs:

Előbb nicknév, mjad rendes név, anyja neve, bejelentett lakcíme, születési dátuma, idézés átvétele, aztán már jön is az első sör.

Tapmancs 2009.08.27. 15:56:07

@zero: én vinnék egy táblát az avatarommal és azt mutatnám fel. :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.27. 15:56:53

@zero: Egyébként a mai BKV-s post után, ha terelődik a figyelem, tényleg neki lehetne állni, még komolyabban tényfeltárni, esetleg bőr TV stb...

Bár Index már igyekszik eltávolítani a bőrt!:DDDDDD

index.hu/tudomany/2009/08/27/kotelezove_tennek_a_korulmetelest_az_usa-ban/

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 15:58:26

@Seduxen: És milyen irányzatot képviselnének, Te is a méjsztrím vonalat erősítenéd? :o)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 15:59:20

@Félkupica_Fehér_Főnök: abszolút :)

kapizsgálod, hogy ki(k)re gondoltam? :)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.27. 16:05:41

@Seduxen:

ilyen sótlan, humortalan, demagógot úgysem találnál mint én ...

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.08.27. 16:06:39

@Félkupica_Fehér_Főnök:
...ám ha megvárjátok a szeptember 5-i buzifesztet,vihettek MELEG-élelmet is...MUHAHAHA!

Plutonic 2009.08.27. 16:07:21

@zero: Elmenjünk testőrködni? :)))
Mondjuk kicsit megértelek, mert én is utálom az ilyen nyilvánosságot. :))
És nem csesztetésből mondom, de 'palmas mai posztja után meglepődnék, ha nem venne más is szemügyre Titeket.... :(((
De azért nagyon sok sikert kívánok Nektek!!!!

@Horizont: Dehogy bántásból!!!! A Facebook már így is naponta ajánlgat Téged, mint lehetséges ismerőst. :)))
Mit szólsz? ;)))
Osztom a véleményedet és pont ma kaptam valamit, amit mindjárt be is másolok ide....

@mind2: Isten látja lelkem, de ezt lementem! :))))))
Köszi Dzsí! :DDDD

Plutonic 2009.08.27. 16:10:00

@zero: De mi ragaszkodunk Hozzátok, marad a Bőr! XDDDDD

És még a guglit sem használjátok! :))))
De azért erősíts egy felessel Zero, mert a nagy izgalomban nehogy fejhang legyen! :DDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 16:29:36

na csákócskacsumikácskapuszikácska mindenkinek!

eriggyen haza mindenki, és nézni ám a bl-sorsolást :)))

anarcho78 2009.08.27. 16:34:04

"aláírásommal igazolom és kijelentem, hogy a mai Magyarország területéről szeretném kivándoroltatni az ingyenélőket, a dolgozó emberek kizsákmányolóit."

a jó hír az, hogy ezek természetesen nem csak romák (ugyan, miért lennének azok?), hanem a segélyen élő, "rokkantnyugdíjasok" stb. is.

a rossz hír viszont az, senki sem fogja aláírni, ugyanis nem áll fenn összeférhetetlenség az engedély kiadói és a "kizsákmányolók" között. gyk: mindkettő politikus:)


tudom, hogy sokszor kérdeztem már, de nem tudom eléggé hangoztatni: nem akarjuk (akarjátok) a Vastagbőr valahogy az utcán is elindítani? fanzine szerű tákolt újságként először. nyilvánvalóan nem a tarisznyás bölcsész célcsoportot megcélozva, hanem azuccaemberét. nyomtatni sokan tudnak munkahelyen, csak össze kéne állítani egy heti merítés jellegű szösszenetet és osztani ész nélkül. mondjuk a bkv-s cucc elég ütős lenne így:)

anarcho78 2009.08.27. 16:34:41

@Seduxen: milyen haza? még egy óra meló:( :)

Agyalap 2009.08.27. 16:47:05

"De hagyjuk már ezt a terrortámadásos faszságot ..."
Nagyon jó a befejezés :)

Mr. Acid 2009.08.27. 16:52:35

Ez vicces. Srácok, Hódmezővásárhely környékén dolgozok egy régészeti feltáráson. Napi 10 óra, közepesen nehéz fizikai munka (ilyen melegben pedig inkább nehéz fizikai). Van 40 munkásunk. Közülük 3, azaz 3 darab roma származású (nagyon rendesen is dolgoznak, minden megbecsülésem az övéké). Pedig ez egy kisebbség által eléggé sűrűn lakott környék, ráadásul ezt a munkát lehetne 4-8 általánossal is csinálni...

Marcellusca 2009.08.27. 16:54:05

@Horizont: Nagyon szívesen! :DDDD

Azé' a vérnyomásod már rendben van, ugye? :)

Egyébként nekem is ez volt az első reakcióm.

Marcellusca 2009.08.27. 16:56:28

@mind2: Micsoda poéta kedvetekben vagytok ma Horizont "nénivel". :DDDDD

Marcellusca 2009.08.27. 16:58:08

@zero: És még humorod sincs. :D

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.08.27. 17:00:19

@Tapmancs:

1.
Menj be a Document and settings-be, ott keresd ki a profilodat, és nevezd át, pl Tapmancs-ról Tapmancs.old -ra. Utána minnden a legalapabb alapbeállításoktól fog indulni, valószínűleg a sütis probléma se lesz többet. Neked nem lesz más dolgod, mint a rédi profilodból szépen lassan átmásolni-mozgatni azokat a cuccokat, amik kellenek.

2.
Telepíts Ubuntut, azzal nincsenek ilyen problémák


A magyarellenes cigányok meg remélem mind kimennek valahova jó messzire, én támogatom a szándékukat.

tudi 2009.08.27. 17:02:50

Menjenek, csak nekem nem fognak hiányozni. Amúgy szerintem ezek nem ilyen tipikusan 6-tól 2-ig dolgozó emberkék, csak hát nekik jár a média hiszti. Sok magyar dolgozik külföldön az nem média hír, ez megint olyan, mint a zámolyi cigányok esetében, kimentek nagy dirrel-durral, hogy itt őket diszkriminálják, üldözik, azt lehet egy sincs közüllük szabadlábon Franciaországban.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.08.27. 17:03:19

Miért nem alapítanak rögtön egy-két légitársaságot(szigorúan adóforintból!),hogy roma polgártársainkat(akiknek nagy hányada ~99%,törvénytisztelő,adófizető,az együttélés szabályait maximálisan betartó..de minek is mondom én ezt,hiszen tudjátok,minden a kirekesztő többség hibája!) megszabadítsák ebből a a mocskos -náci-kirekesztő-fasschista-rasszista mocsokból?

Sajnos még keveset adóztam(szánom-bánom),minden megtakarításomat pedig a hétesi romamentő-felemelő(erre annak a tévútra futott 1% van szüksége/!/) tábornak ado,m ezért ebben az ügyben csak egy-két légitársaság név ötlettel és szlogennel szolgálhatok :'( :

RomAir "Hagyományok útján,a náczik földjéről el"

LungoDreamAir "Álmokba repítjük,a rasszísta fertőből"

Kolompair "Nálunk nem csak ön, a pénze is repül"

Dögkúthansa "A hagyományok útján"

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.08.27. 17:04:34

OFF!
Gondom van a matekkal: ha jelenleg 3 811 millió fő dolgozik Magyarországon, és 405 ezer fő a munkanélküli,akkor hogyhogy még 10% alatt vagyunk???

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.08.27. 17:05:37

Célpontban:
ROMA - az örök város...:-)

Marcellusca 2009.08.27. 17:07:05

@blas - Ki szelet vet, vihart arat.:
"Kolompair "Nálunk nem csak ön, a pénze is repül" - LOL! És mennyire igaz.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.27. 17:12:09

@Féldecis Rezsim:

Sőt!
Ezek csak a REGISZTRÁLT munkanélküliek!

analfaomega 2009.08.27. 17:17:29

@Féldecis Rezsim:
A számaidat nézve 3811+405=4216 az összes.
Ennek a 405 kb. 9,6%-a, ami ugye 10 alatt van.

szabogyula 2009.08.27. 17:18:31

@blas - Ki szelet vet, vihart arat.:
ROMAFLOT - "Szárnyakat adunk lóvéjának "

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.08.27. 17:22:30

@zero:
Igen és Mellár kirúgása óta már osztani sem tudunk rendesen,vagy mi a szösz???
Bár lehet, hogy "analfaomega" a KSH főmatekosa...

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.08.27. 17:22:49

@Féldecis Rezsim: ma Magyarországon mondjuk 7 millió munkaképes korú ember van. Mondjuk 18-74 év között. Ebből dolgozik mondjuk 55 % ma, 45 % meg valami miatt nem (kiskorú, nyugdíjas, gyesen lévők, fogyatékkal élők és a többit nem mondom).

Ez a 400 ezer fő van regisztrálva munkanélküliként, ahogyan goldenglobe nyertes @zero: barátunk is fogalmazott. Vagyis a maradék 35% nem tartozik ide.
Ergo, a munkanélküliségi ráta ma Magyarországon 10 %.

Asszem :)

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.08.27. 17:23:09

@analfaomega: ...húúúú,de mekkora sötétben éltem eddig...!
:-)

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.08.27. 17:24:48

@zero: Így van,ez csak a regisztrált,játszunk el a gondolattal: ehhez a 400.000 vegyük +aki nem regisztrált,előnyugdíj,,""rokkantnyugdíjas"",
"munkaképes nyugdíjas"(volt rendőr, katona,stb.,40-60 év között),potenciális munkanélküli:közcélú munkásként alkalmazott,akik a munkaügyi központok által szervezett továbbképzésben vesznek részt,egyetemisták,"továbbtanulók"(akik azért tanulnak,hogy ne munkanélküliek legyenek és "kihasználjanak még egy két dolgot(csp,árva járadék,stb.) ,simán van egy millió.

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.08.27. 17:26:28

@BálnaUhr:
tényleg abban a tévhitben éltem,hogy a "nemdolgozikosztvadolgozik" adja a munkanélküliségi rátát...elvtársak,ezúton tudatom: ma nagyon sokat fejlődött a tudatom !

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.08.27. 17:27:34

@analfaomega: Amit remélhetőleg épp eszű ember nem hisz el,hogy 9,9% Mo.-on a munkanélküliség....az még nem látta,hogy megy itthon a statisztikai munka :).

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.08.27. 17:31:56

@Féldecis Rezsim: Nem értem ezzel mit akartál mondani. Aszittem komolyan kérdezed, én meg válaszoltam. De ha nem így van, akkor azt lehet korrigálni.

analfaomega 2009.08.27. 17:35:36

@blas - Ki szelet vet, vihart arat.:
Világos.
Én csak azt vázoltam fel, hogy jön ki az adott számokból a 10% alatti érték. A bemenő paraméterek helyességért nem vállalok feleősséget:)

analfaomega 2009.08.27. 17:41:14

@blas - Ki szelet vet, vihart arat.:
Amúgy az Index azt írja:
index.hu/gazdasag/magyar/2009/08/27/csak_latszatra_biztato_a_magyar_munkanelkuliseg/

"...jelenleg 3 811 millió (sic!) fő dolgozik Magyarországon, a 15-74 éves népesség 49,5 százaléka"

Ez nem hangzik túl jól...

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.08.27. 17:41:49

@analfaomega: Persze,de azért mekkora szánalom ,hogy van pofájuk a "Hír"adóban kiírni ,hogy 9,9%(LOL),miközben Marinéni a sarki boltban a 179es kenyérért 180-at kér :D (demagógia on ˇˇ),persze értem én ,hogy jobban néz ki a 9,9 mint a 11,mint a boltban....

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.08.27. 17:46:53

@analfaomega:
"A képet azonban árnyalja a kormányzati közmunka program hatása. A hírek szerint az elmúlt néhány hónapban mintegy 50 ezer fővel emelkedhetett az ilyen programokban dolgozók száma."

Erről beszéltem fentebb, az index is kezd már keményíteni....,nem tehetnek mást,elég komoly dolgok vannak abban a rövidke cikkben ha utána gondolunk kicsit :(.

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.08.27. 17:57:25

@BálnaUhr: komoly volt a kérdésem,a megjegyzésem kevésbbé...

nazális menyétpornó 2009.08.27. 17:58:04

AZ utolsó odafelé jegyét fizetem.
DE CSAK ODA!

Balyka 2009.08.27. 18:13:30

Valaki írta, hogy valami kis szigetre kéne őket kiutaztatni, ebben az esetben én arra lennék kíváncsi, mikor kezdenék el egymást enni.
Az egerek ezt teszik, ha már menthetetlen a helyzet. Szemtanúja voltam, ahogy az egyik elkezdi enni a másik lábát...
Ők vajon bírnák addig, mint az egerek?

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2009.08.27. 18:16:46

@mind2: Azta! :DDD Mester! Folytassad kérlek! Tulajdonképpen azt hiszem, csak ettől tudtam szóhoz jutni, de nem túl sokáig... "bodzát, kardot, csörömpölő játékgépet.." félelmetes :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.27. 18:31:48

Mi a p.csa? Bede benáczult???:DDD

Villáminterjú Madonna amerikai énekesnővel
2009.08.27. 17:32 Bede Márton
Bede Márton: Kedves Madonna, mit gondol, ha leköltözne a Rózsadombról és egyetlen órát eltöltene egy borsodi faluban, ahol az idős, beteg, egész életükben keményen dolgozó magyar emberek már ki sem mernek menni az utcára, és még a sírköveket is ellopják, jobban megértené a kelet-európai realitásokat?
Madonna: Nem.
Bede Márton: Köszönöm az interjút!

pagocs 2009.08.27. 18:47:14

@Olaf.Pifpaf: Csatlakozom, erre a nemes célra én is hajlandó lennék áldozni! Akkor már csak az a kérdés, hogy ki karolja fel ezt a kezdeményezést... :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.27. 18:56:24

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

szörnyű ..ilyeneket írni poénból aztán leszólni a V'bőrt ...

irrelevant 2009.08.27. 19:05:40

@zero: Nem érted a lényeget. Nem a vélemény számít, hanem az, hogy ki írja.

Ha Bede ír ilyet, az menőőő. Ha te írsz ilyet, akkor az provinciális, proli, szakmaiatlan demagógia. Ha Puzsér beszél a korrupcióról, az bohóckodás. Ha Bächer méltóztatik megnyilatkozni alpári stílusban, akkor egyből szabad vitatkozni róla.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.08.27. 19:11:01

@Balyka: Nem lehetne, hogy itthon egyék meg egymás lábát? kezdetnek? megmaradna a pénzünk.:D
Kannibál romabál.

derelyegrádi szellem 2009.08.27. 19:14:24

@otvospeter:

ez pontosan így van. ha bedéék üzemeltetnek zsidószámláló gépet a matulán, az remek vicc, ha te, az nem az.

Ha nitsch csinál "misztérimot" keresztény vallási jelképekkel a kiscelliben, az művészet, mégpedig akkora, hogy Bodó Sanyi a Budapest Galériától egyből szórja hozzá az adófizetők pénzét is, ha te csinálnál egy ilyet másik vallás jelképeit blaszfemizálva, az nem lenne az. Sőt. És a bodó sanyi sem támogatná. Hivatalos helyekről egyetlen megkeresésed lenne, ez pedig az ügyészség.

Jól látom?

beleszolok 2009.08.27. 19:33:32

Eric basszus, ez elég szar post volt :Đ

Nehogy lebeszéld már őket arról, hogy egy jobb életet választhassanak ;)

szabogyula 2009.08.27. 19:48:30

Bárhova mész úgyis ilyet találsz .
40 - 50 fős tömeg a balesetnél :
stop.hu/articles/article.php?id=535640
A többit le se irom ...
Maradjunk annyiban: hogy 1-es kód, 1-es kód ..

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.27. 20:56:54

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Tisztelt Bede Márton úr, mit gondol, ha nem ön lenne az index egyik díszzsidaja, akkor mennyire tolerálnák az ön világfikázós, de egyben rasszista villáminterjúit, maga úgy gondolja, hogy amit szabad a zsidóknak, azt nem szabad a 'szarmagyaroknak'?

-Bede Márton: Igen!

- Köszönöm az interjút!

@zero: @Féldecis Rezsim:

Izé, szerintem ez egy kurva nagy csalás!

Vannak az aktívak, akik keresnek maguknak munkát, és vannak a passzívak (segélyezettek, nem jelentkeznek munkára, rokkantak, nincsenek beregisztrálva munkanélkülinek stb.), no szóval csak az első kategória számít bele a munkanélküliek körébe, a második réteget azt már leírták, velük együtt simán meglenne a 25-30% -os munkanélküli arány is.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.27. 21:03:44

Nahh végre cigányos post már mióta várok erre ,és csak most érek ide.:)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.27. 21:18:54

Egyébként blogtali mikor? Én öltönyben leszek napszemüvegben és majd egy zsinór lóg ki a fülemből.

Horizont 2009.08.27. 21:22:29

@Tigeri:
És hol lesz?
A Puskás stadionban?
Ahogy a létszámot nézem:))))

szabogyula 2009.08.27. 21:32:05

Az a szerencse a mai rohanó , felgyorsult világunkban , hogy vannak üditő szinfoltok, amikor egy ember a kitartásával , a szorgalmával, és a megfellebezhetetlen becsületességével értéket teremt , és munkahelyeket hoz létre .
Szinhely : Budapest belvárosa
Időpont : 2009
Tulajdonos : Belvárosi önkormányzati képviselő
Beruházó : Shalom szálloda zrt.
Egyedi jellemző : Helikopterleszálló
urbanista.blog.hu/2009/08/27/egy_onkormanyzati_kepviseloe_a_helikopteres_hotel_a_nap_kommentje
Előre a szocialista épités rögös útján !

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.27. 21:33:40

Petike mit csináltál a szünidőben? -Labdáztam ._Akkor betűzd ,hogy labda!-L-A-B-D-A .Jó Janika te mit csináltál ?- Olvastam.Akkor betűzd ,hogy könyv!K-Ö-N-Y -V . Na Gazsika te mit csináltál ?-A Peti és a JANI engem ütöttek .-Petike ,Janika ez negatív etnikai diszkrimináció.Gazsika betűzd,hogy negatív etnikai diszkrimináció.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.08.27. 22:07:45

Tökös gyerek vagyok, szívesen bevállalnék rasszistafasisztanáczi létemre anyagi támogatást, hogy szegény elnyomott cigány honfitársaink el tudják hagyni az elnyomó rasszista Magyarországot, és ösztönözzem a csoportos szervezett megmenekülésüket ezáltal is támogatva őket, mély együttérzésemmel:

Felajánlom, hogy annak a cigánynak fizetem a kiutazási költségeit európa bármelyik országába, amelyik szemtől szemben megver akár fizikailag, akár szellemi csatában.
Amelyiknek ez nem sikerül, az azonnal elhagyja az országot, és magával visz saját költségén egy másik fajtársat is.

Erre a célra már el is különítettem egy párizsis zsemle árát, hogy nyomatékot adjak felajánlásomnak.

maxwell murder 2009.08.27. 22:50:59

eric, nagyon szigorú voltál! de tetszik!:)

Marcellusca 2009.08.27. 23:06:13

Azé' a nap végére kiderült, hogy mi nem is vagyunk annyira embergyűlölő, szívtelen, zsugori banda.
A többség szívesen adakozna, hogy megsegítse néhány, elkeseredett ember ötletének megvalósulását. :D

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.08.28. 00:48:04

Mennének?
Menjenek.
Majd meglátják, hogy nekik M.ország a kánaán...

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.08.28. 00:59:13

"Aláírásommal kinyilvánítom és tiltakozom a magyarországi cigányságot ért sorozatos terrortámadások és diszkrimináció miatt, és ezért Magyarországról el kívánok költözni."



"Ez a mondat és 150 aláírás állt azon a kérelmen melyet vidéki romák nyújtottak be"


És ezt a mondatot ki fogalmazta meg nekik? Egy csapat kempingező bölcsészhallgató valami zsákfaluban, két sörért? (a megfogalmazás stílusa egyetemi elmére, a tárgyhiány pedig nagy mennyiségű vakulós fröccsre utal. :D Olvassuk csak össze! Ímhol: Aláírásommal kinyilvánítom (...) a (...) cigányságot ért (...) terrortámadások és diszkrimináció miatt, és ezért (...))


Éjj jájj úgy élvezem én a... ...z ilyen kristálytiszta alulról jövő kezdeményezéseket! :DD

molaris 2009.08.28. 04:54:06

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):
Egy cigány értelmiségi fogalmazta, ennyire futotta.::))

sanya64 2009.08.28. 05:01:03

"Aláírásommal kinyilvánítom és tiltakozom a magyarországi cigányságot ért sorozatos terrortámadások és diszkrimináció miatt, és ezért Magyarországról el kívánok költözni."
azért szólhatna valaki ám cigányéknak, hogy akik ezt aláírják, azoknak az erre a nyilatkozatukra való hivatkozással megszűntetik a segély folyósítását, és 30 napon belül el is kell hagyniuk az országot... ))

eszkep 2009.08.28. 07:17:37

Kíváncsi vagyok, hogy ennek a hírnek lesz-e olyan visszhangja az Index-en, mint a korábbi molotov-koktélos támadásoknak (biztosítási csalásoknak...)

www.blikk.hu/aktualis/fenyegetes-utan-molotov-koktel-160965.html

Így reggel még elég nagy a csönd...

mong1 2009.08.28. 07:53:31

@eszkep: Most mit vársz? ez csak "gyerek csíny"

Petrow 2009.08.28. 08:46:59

@Plutonic: de nehogy azt hidd, hogy nem került bele a magyarországi "wave of aggression against the Gypsies":

omg.yahoo.com/news/madonna-booed-in-bucharest-for-defending-gypsies/26947?nc

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.28. 08:57:26

az voltmár, hogy a mondat értelmetlen?
mit nyilvánítanak ki?
lyellemző :DDD

Combi a ballibes Ferkófan 2009.08.28. 09:01:48

Egyébként én is tiltakoznék aláírásommal a romákat ért rasszista támadások miatt, hátha összejönne egy repjegy Maliba :)

Calogero 2009.08.28. 09:09:33

Alapvetően ok az okfejtés, de azért azt ne felejtsétek el, hogy 0 forinttal nem lehet külföldön új életet kezdeni. Ha meg itthon sincs munkád, akkor elég nehezen szedsz össze legalább 4-500 ezret per fő (hitelt meg nyilván nem kapsz), hogy nekivágj Angliának / Írországnak. De egyébként az igaz, hogy senki nincs már röghöz kötve, nyugodtan odébb állhat bárki, ha neki itt olyan rossz

Olaf.Pifpaf 2009.08.28. 09:31:38

@eszkep:
Miért lenne? Ez ahhoz túl mindennapi, meg különben is, hulljon csak a náczija...

Amúgy meg:
Belezuhan egy Zsiguli 4 roma állampolgárral a szakadékba. Mi ebben a pazarlás?
Az, hogy 8 is belefért volna...

Fújj, el6árolódok!

Nanehogymá 2009.08.28. 09:37:27

hát én vennék nekik repjegyet de akkor vissza már nem jöhetnek! Sőt vállalom, hogy 2 évig fizetésem 10 % -át felajánlom erre a célra, csak, hogy megmeneküljenek ettől a rettenetes országtól ahol igy el vannak nyomva....

nyusziii 2009.08.28. 10:12:02

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): tudom, hogy ez már a 'metabasis eis allo' határait súrolja, de hidd el, a bölcsészkar és a "tárgyhiány" nagyon jól megférnek együtt, noha valóban rendszerint "nagy mennyiségű vakulós fröccsel" öblítik ezt le. Annyiban meg mégis a tárgynál maradunk a bőcsészek szapulásával, hogy a szegény üldözött romákok sorsán siránkozó TGM-ek meg cuciológusok nem a TTK-ra meg a műszakira járnak-jártak. Ez az egyik legjobb bölcsész biznisz mostanság, hogy valami romásat stb. stb. írunk, "kutatunk", azt biztos megtámogatja pártunk és kormányunk. (Már akié..) Egyetlen olyan régivágású, valódi professzoros habitusú cuciológust ismerek, aki szembefordul ezzel a trenddel, de nem írom le a nevét, mert holnapra kinyírná a moszat... :)

molaris 2009.08.28. 11:11:39

@Olaf.Pifpaf:
5 halott cigányt sodor a Duna. Mit jelent? Még semmit, de kezdetnek jó.
Természetesen elhatárolódom magamtól.

Kartal (rezervált) 2009.08.28. 11:33:10

Eric: köszönöm a cikket. Tök jó, hogy valaki megírta :)

Plutonic 2009.08.28. 12:24:24

@Petrow: Köszi! Azért ilyenkor tudnám értékelni, ha összekevernék Budapestet Bukaresttel. :))))
Na jó, ez csak humor, de most már Madonna is mehet picsába!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.28. 14:20:57

"Mindezt azért, hogy az OCÖ segítse őket kivándorolni Kanadába, esetleg Angliába, Svédországba, Belgiumba, Egyesült Államokba. "
Segítse is! De úgy, hogy nem jöhetnek haza, vagy ilyesmi.
Ha mind eltűnik, amelyik élősködik rajtunk (dolgozó pirézekkel nincs bajom) akkor talán jobb lesz.

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.08.29. 09:39:23

@Spielberg: Bizony! még nem késő.

Európában mindenhol jobb, sőt több a bodza is!
Ez tény. Tegnap volt a National Geographic-ban, hogy Magyarországtól távolodva egyre nől a bodzatermő vidékek száma.

Nosza rajta

Egyébként de jóó is lenne ha kapnának valamiféle igazolást. Nyilván az igazolás kis fekete(elnézést) csillagozással is el lenne látva.

A kis csillag a lap alján egyetlen aprócska mondat lenne talán.


*nem retur
:D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.29. 14:54:45

A külügy nagyon-nagyon előítéletes és rosszindulatú!!

"A Külügyminisztérium szerint anyagi haszonszerzés céljából szervezik ismeretlenek a magyarországi cigányok kivándorlását. Erről a tárca konzuli főosztályának vezetője beszélt a romák elleni támadások elkövetőinek felderítésével összefüggésben szervezett, rendőri és roma vezetők részvételével tartott találkozón."

Várom, hogy mikor fognak elhatárolódni ettől a nyilatkozattól......
A nő egyébként eloszlatta a tévhiteket is:

"Berta Krisztina felhívta a figyelmet arra, hogy sem Kanada, sem az európai országok nem adnak menekültstátuszt a Magyarországról kivándorolni készülőknek, ezért a Külügyminisztérium nem tanácsolja a romáknak, hogy elinduljanak.

Tájékoztatása szerint tavaly márciustól, amióta Magyarország ismét vízummentes Kanadával szemben, összesen 1300 menedékkérelmet adtak be az ottani hatóságokhoz feltehetően roma származású magyar állampolgárok, de egyetlen esetben sem adtak helyt a kérelemnek."

Szélpörgő 2009.08.31. 14:30:54

@belzebubó: Kedvenc részem a "Cigánygyerek vagyok, bár nem vagyok buta!" és ahogy utána néz...
Hát azon én akárhányszor megnézem felnyerítek!

arpadsavossabeszdekli 2009.09.01. 21:19:33

Egy igazán régi vicc:

- Miért nem megy el a párttitkár a munka temetésére?
- Mert nem ismeri az elhunytat....

Csere párttitkár > cigány

bundás kenyér 2009.09.03. 21:59:27

Én pedig megvonnám attól az állampolgárságot,aki innen elmenekül.És kitiltanám
Ha elmegy,akkor ide többé ne jöjjön vissza.
Ezzel az az egész országot lejáratják.

abandi 2009.09.03. 22:31:44

@bundás kenyér:
Oké, de csak aki a rászísta-fásiszta-ántiszémita kártyával megy ki!
A többi megélhetésből rákényszerülő kimenekülőt esetleg visszafogadjuk...MI...ittmaradók, akik tartjuk a frontot...sírva tallózva!

Sííva 2009.09.11. 11:11:15

Elment már a repülő? És az utolsó is rajta volt? Mi? Nem!
Ki volt az aki azt a rohadt papírt nem írta alá????????
Életfogytiglant neki!!!!!!!

süti beállítások módosítása