Skip to content


       Szűrés lista

A Fidesz megfogadta - Bajnaival kampányolnak

Mit szoktak tanácsolni a Fidesznek a választási győzelem érdekében?

Első és legfontosabb:  Tavaszig kuss!!!

Ahogy Bencsik András (jó, tudom, messze nem tökéletes, de mindenkinek vannak jó pillanatai) írta 2006-ban: "Vezénylő Tábornok Úr! Ha az áprilisi választásokat azért nyeri meg a posztkommunista bűnszövetkezet, mert a polgári erők néhány idiótája kötelességének érzi, hogy hibát hibára halmozzon, akkor jó, ha tudja, hogy eme idióták, ha százezer évig élnek sem lesznek képesek vezekelni azért a bűnért, amit a magyarság ellen követnek el."

Második:  Nem kell semmi extra kampány, elég kitapétázni az országot a szocik büntető-, illetve kétes ügyeivel.

Megfogadták, megcsinálták nekiláttak. Persze csak úgy a maguk módján.

Kiadtak egy tájékoztató füzetet és indítottak egy honlapot "Önnek is joga van tudni" címmel. Kicsit kerekít, kicsit pontatlan, de legalább kész van.


"Nyitrai Zsolt, a Fidesz operatív igazgatója hétfőn (12-én) azt mondta, a következő napokban és hetekben a Fidesz önkéntesei postaládákba bedobva, személyesen, illetve közterületekre kitelepülve a lehető legtöbb emberhez el fogják juttatni a füzetet, amelynek egy példánya 9,4 forint plusz áfába kerül. Nyitrai nem tudta megmondani, hogy pontosan mennyi füzetet adnak ki, de azt mondta, hogy várhatóan milliós tételről lesz szó." 

 

Rögtön az első oldalon becsúszik egy orbitális pofátlanság: a nagy, közkedvelt célközönség, a nyugdíjasok elcsábításának kísérlete. 

Érik a 13-14-15. havi nyugdíj, érzem... Ja, és Hunvaldnak nem is 1 millió a havi fizetése, hanem "csak" 742.560,- forint. Persze az nem olyan hangzatos.

A kiadvány ebben a szellemben folytatódik, baloldalon Zuschlag, Veres, Kóka, Oszkó, Hagyó és a BKV, Sukoró, jobboldalon pedig egy elvonás.

Nincs kedvem végigmenni mindegyiken és kielemezni, az [origo] különben is megtette, náluk el lehet olvasni. Csak a legnagyobb hibák, hogy mindenki képben legyen:

- Hunvald fizetése

- a gyerekétkeztetés támogatása marad

- nem a MÁV-ot privatizálták, hanem a MÁV-Cargot!!!!!!

Balfaszok....

Végre egy jó ötlet, és akkor is elkúrják. Sőt, továbbmegyek, még ötlet sem nagyon kellett, az élet tálcán kínálta nekik a lehetőséget. Semmi másra nem volt szükség, csak összepárosítani a híreket a "szakértői" kormány intézkedéseivel. Nem sikerült!

Persze az egyszerű népek biztos zabálni fogják, ahogy ennek is sikere volt:

 Én meg sírok.

 (fotó: fidesz.hu)

Címkék: kampány fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr791475568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tokmányos 2009.10.26. 22:10:17

Üdv mindenkinek! Nem akarok offolni,talán figyelem felkelteni ? Reménykedni egy jó ötletetekben?Sokszor írtam már, ismerhetitek a cigány utálatomat.Megint kifolyatja a genya a fekáliát a telkére !! Az utcán is lehet érezni!Senki nem szól????!!!!Holnap bemegyek a (most már nem titkolom) a 21,ker. antsz -hez és harmadszor teszek bejelentést.Az első egy baráti beszélgetés volt ,mivel a barna genya igéretett tett ,hogy befejezi a "szivatást". Másodszor 5hét múlva jöttek ki a helyi antsz-esek????????????? .Megállapították,hogy nincs bűz!! Különben is a szomszéd tagadta,hogy ilyet tett volna.A büdös kurva anyját az ilyen korrupt geci világnak! Fényképeim vannak a szivatás eseményeiről,ezt mondtam ezeknek a szupper cigányvédő ," egészségvédő szakiknak".Elfogyott a türelmem lehet ,hogy nagy baj lesz Csepelen! Vannak védelmezőim ,de ez a bajban fog kiderülni, hogy mennyire igaz.Én csak magamban hiszek.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.26. 22:13:50

@tokmányos: Bele kell nyomni az orrát. A macskánál bejött.Bocs de most jobbat nem tudok.

tokmányos 2009.10.26. 22:17:40

@Tigeri: itt nem lehet priviben beszélni?

abandi 2009.10.26. 22:25:30

@tokmányos:
Rászista vágy egybül!
Csatorna van-e?
Egyébként: birtokvédelmi eljárást kell indítani a helyi jegyzőnél.
(Meg jó éles tömegoszlató éberséggel felkészülni a tezsvírek "jószándékára"...)

gidabiga 2009.10.26. 22:25:43

@abandi:

kolor szerint nem tudták, mit kell csinálni a szavazólapon és nem ikszeltek, hanem aláhúztak :D

llll5 (törölt) 2009.10.26. 22:35:11

@Tigeri: hát, persze:))Akkor még fütés-támogatást sem kell kérnie:))Azért, remélem, Seduxen 115 kg alatt van, mert különben holnap futhatok:)))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.26. 22:38:10

@llll5: Nem jönnek be a testes emberek vagy a futás csak előjáték?:))

llll5 (törölt) 2009.10.26. 22:40:28

No, elkezdödött a film, OO.15-kor I'II BE BACK,ha még itt lesztek.

llll5 (törölt) 2009.10.26. 22:42:36

@Tigeri: hát, ha max. 115 kg. de nem szálkás, akkor nem futok:))Egyébként, meg ne gonoszkodj:))

abandi 2009.10.26. 22:49:53

@gidabiga:
Mer' előtte a földeken dolgoztatták magukat...
Ej, nem lesz ennek haszna.

gidabiga 2009.10.26. 22:53:57

@abandi:

arra várok, hogy egyszer beleszakadnak a sok munkába :D

tokmányos 2009.10.26. 22:56:27

@abandi: Köszi az ötletet. Csatorna az nincs. De amikor adtam neki egy fűzfa ágat elvitte, de nem ültette el,melózni kellett volna. Csodálkozik,hogy nekem a szippantó ritkán jön. hihetetlen mit szív fel a fűzva.Ezt egy 4 elemisnek mondhatod.A tesvirek megfognak lepődni, ha próbálkoznak.

abandi 2009.10.26. 22:58:08

@gidabiga:
Mér", leszázalékolási bizottsági tag vagy?

gidabiga 2009.10.26. 23:03:11

@abandi:

nem lenne akkor olyan könnyű a leszázalékolás :DDD

nem, nem vagyok :D

abandi 2009.10.26. 23:03:19

@tokmányos:
Szívesen, de:
Gondolom nem két szomszédos tanyán éltek és vannak tanúként használható szomszédok.
Ellenkező esetben valami náczi-rászístá muzsikát kell a kerítés mentén bömböltetni, reggel...
Azt nem szeretik, állítólag...

tokmányos 2009.10.26. 23:03:32

a 154-es ikúúút nem a kutya szarta.@abandi: 10 kancigányt elviszek a sírba az biztos.Akármilyen alattomos férgek,kiszámíthatók.Nem szemből,nem egyedül támadnak,keresik a leggyengébb pontot.

tokmányos 2009.10.26. 23:12:38

A legnagyobb védelem a nyilvánosság. Na meg a 2m-es barátaim . Ők nem kézilabdások.@abandi: Persze milyen jó lenne nyugodtan élni , ez a világ elkurvult.És már a tanult emberek is önzővé, állattá válnak, hát még ezek az ösztön lények.

abandi 2009.10.26. 23:16:34

@tokmányos:
Bazmeg.
Rám ne hivatkozz, mert tehetetlen vagy!

abandi 2009.10.26. 23:18:39

@abandi:
Egyébként a cigányokkal elbánni kell, és megtanulják akár az....
ábécét is.

tokmányos 2009.10.26. 23:21:22

@abandi: Nem értelek? Szarul esik amit mondtál-"tehetetlen".

tokmányos 2009.10.26. 23:24:16

@abandi: Nem írhatok mert,az ávó is árgus szemekkel nézelődik .Hidd el a szomszéd már kétszer látta, hogy nem vagyok normális.

abandi 2009.10.26. 23:29:50

@tokmányos:
Barátok nélkül az ember, egymaga...tehetetlen.

tokmányos 2009.10.26. 23:47:31

@abandi: Miről beszélsz? Barátok? Ha azt mondod sorstársak,üzlettársak,munkatársak, igen ,de barátok? Talán haverok.

abandi 2009.10.27. 00:20:35

Állítólag mértékadő szociológusok -tudjukkik- társadalmi atomizálódásnak nevezik a jelenlegi állapotot.
Te vagy a hibás!
Mert nem:
-jársz
-kelsz
-jösz
-mész
eleget.
kocsmába.

Jégvihar 2009.10.27. 01:24:58

Üdvözlök mindenkit.
Szigorúan a témánál maradva. Az emberek 3 féle módon (ritkán valósul meg tisztán) választanak. 1: érzelmek (nekem jó most vagy nem ) ez általában az iskolázatlanabb réteg.
2: Elvek. (én így gondolkodom), értelmiségnek nevezett réteg.
3: Látom ki mit csinál és összefüggéseket keresek, miérteket. Mindkét rétegben előfordul csak nagyon ritkán. Nos a baj hogy mind meg lehet vezetni. A harmadik verziót azért nehezebb.
Ami most van az pocsék. A Fideszről elfelejtette már a többség a bűnöző belügyminisztert, a folyamatos gazdasági ügyekben is 10-x évre titkosítást.

Jégvihar 2009.10.27. 01:40:27

Egy picit off:(majd max kidobnak) Mindenki pontosan azt teszi veled amit megengedsz neki, lehet az Cigány, Zsidó, Hotentotta, Vagy akár politikus is. Nem csak őket kell hibáztatni.

Jégvihar 2009.10.27. 01:57:04

A kampány sima üzleti fogás. Nézd meg ki mit csinált kikkiel barátkozik. Van e valami realitása annak amit mond.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.27. 04:29:31

@Seduxen: menjenek haza az Úr békességével? inkább az Úr ítéljen felettük! a bírónak csak mezeien meg kéne mutatni az árvákat, hogy a nagy megbánás az apjukat nem támasztja fel.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.27. 04:40:21

a füzetkéről meg egy apróság, hogy miért önkéntesekkel terjesztik: a tömeges szórásokat 2006 óta egyszer sem fizették ki a Postának - mondván a 99%-os szerződéses teljesítés szerintük kevés - így a Posta megtagadta a további megrendelések felvételét. Mielőtt nekem esne bárki: tudtommal ugyanezt a bulit várhatóan az mszp-től is megtagadják majd, ugyanis ők is csak reklamációban járnak az élen, fizetni ők se nagyon szeretnek.

@Jégvihar: ezen az alapon mondjuk szívem és eszem szerint lelőném mindet, nagyon kevesen maradnának életben, legalábbis a felső vezetésből biztosan nagy irtást kéne rendezni.

tokmányos 2009.10.27. 06:58:23

@Jégvihar: Igazad van . Minek születtem meg? Bocsi az összes cigánytól zsidótól stb...., hogy létezem! Hogy mit engedtem meg? Amikor kb.10-en" huncutkodtak" ,és miután elküldtem a cigány kurva anyjukba őket ,az egyik egy szamurájkardal,jött elő! A závár csattanása iszonyú gyorssá tette a férgeket. Nyúúúúl cipóóó volt.Úgy hogy nekem ezzel ne gyere ,mert sért.Gondolom nekem címezted a kommentedet.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.10.27. 07:21:51

Laspalmas.
Én értem, hogy szorítasz a fidesznek, de mi az, hogy - Tavaszig kuss? -
Önnek is joga van tudni - ugye?
Csak tavasszal tudjuk meg, ha nagyon hülyék?
Legjobb, ha mindenki kiadja magából, ami leglényege.
Visszatartani egészségtelen.
Ha a lényeg az, hogy a nyuggerek azért szavazzanak a Fideszre, mert le tud csukni embereket, akik eddig sokat kerestek , akkor ez a lényeg.
Ne fogja vissza magát senki a megmondásban.
Ha ezért, hát ezért.

Marcellusca 2009.10.27. 07:30:39

OFF

Most láttam az egyik portálon és jól felröhögtem (pedig igaz).

Kommentelő nick-neve: Orbán lassan nyugdíjas és sose volt munkahelye !?!

LOL!

ON

Marcellusca 2009.10.27. 07:34:53

@simonmondja.: Nem az a lényeg ebben a posztban, hogy hülyeségeket, demagóg dolgokat mondanak, ezért kussoljank, hanem az, hogy, ha nem akarnak veszíteni az előnyükből, akkor jobb, ha meg sem szólalnak.
Mert már beigazolódott, hogyha megszólalnak, akkor csak rontanak a helyzetükön.
Még akár választást is veszíthetnek azzal.

Szóval, ha sokat dumálnak, akkor kitartó munkájuk gyümölcse az lesz, hogy jócskán megcsappan az előnyük.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.10.27. 07:46:25

@Marcellusca:
"Szóval, ha sokat dumálnak, akkor kitartó munkájuk gyümölcse az lesz, hogy jócskán megcsappan az előnyük. "
Hát igen. De biztos vagy abban, hogy nem azért csappan meg, mert ha kinyitják a szájukat, akkor idegborzolóan hülyék?
És talán nem valószinű, hogy a csöndben kussolók sokkal okosabbak lennének.

A maszoposokról is kiderült, hogy ha egy-egy jól megaszondja a frankót, akkor nagyon hülye, de azért a csöndben lapítók mind ugyanazt gondolják.
Most akkor az kell, hogy meglepi legyen tavasszal, mikor leveszik a szájkosarat?

Sültbolond 2009.10.27. 08:12:42

Főbb vonalaiban egyezik mindannyiunk véleménye. Ki így, ki úgy közelíti meg, de a lényegen ez mit sem változtat. Visszatérve a nyugdijas aki az elvont 19eFt miatt szavaz a komcsikra:
Az én szüleim is rég nyugdíjjasok már. Abban mindannyian megegyeztünk, hogy cigány nem kell az ország élére. A zsidókkal pedig már tele a puttony, tehát Zsidesz kilőve! Az msz(m)p ugyan nem cigány fejjel rendelkezik, de mióta ők hatalmon vannak, a zsidóknak nem kell wc-papírra költeni, szal ez is kiesett. Mindkét öreg, a jobbikra szavaz majd, mert egyszerűen nincs más akikben még bízhatnának. S most a témához visszatérve:
1. Ha már a zsidesz csinál egy ilyen kiadványt, akkor legyenek oly kedvesek és szembesítsék az összes politikust mindazzal a sok jóval, amit ők tettek a maguk (hatalmi) idelyében.
2. Honnét a francból van erre pénzük? Ha pedig olyan jól áll a pártkassza, akkor ebből a pénzből hőn szeretett roma testvéreiket telepítsék be a zsidó közösségeik közé! (tesség az integráció)
3. Folyamatosan azt hangoztatják, hogy az Msz(m)p csak látszatintészkedéseket tesz, s a valós történésekkel veszéjekkel nem törődik, azokat a szőnyeg alá söpri! Felmerül tehát a kérdés: ez a kiadványuk miről is szól voltaképpen?
4. Egy olyan "ember" neve fémjelzi ezt a kiadványt(?), akinek a papája maig napig sarcot szed az összes bányatársaságtól az országban. Kissé hiteltelen így minden megmozdulásuk már.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.27. 08:13:20

@simonmondja.: a meglepetés kizárható, inkább a maradék illúziókat rombolják le sokakban.

Sültbolond 2009.10.27. 08:14:42

A nyelvtani hibákért elnézést, de kissé elkapott a lendület :)

f.m.j. 2009.10.27. 08:24:37

@Tigeri:

én is Aranyszőrű Albán Urat hallgatok, (by Csermely P., minden pénteken a Magyar Nemzetben, de csak online olvasom) meg Oroszt is, és nálam pont azt érték el, hogy radikalizálódtam, olyan menthetetlenül utálom az ún. baloldalt, és azokat a politikusokat, akik megszólalnak eme eszmekör jegyében, nevében, hogy nincs rá hasonlat, és szó ezen a nyelven, amit ismerek :)

f.m.j. 2009.10.27. 08:30:50

Egyébként szerintem sem lesz meg a 2/3 a Fideszenek, hacsak nem vetik be a Greyhund-ot, de csak azt :)
Úgyhogy kár elhatárolódgatni bárkitől is a nagyképű Fidesznek, mert nehogy aztán a Jobbikra legyen szükségük, de ha összeállnak az mszp-vel, mert ők is vannak annyira antifák, ezt ugye bizonyítani kell, na akkor mi lesz? Mert egyszerre nagyon is el tudom képzelni, ugyanakkor meg nagyon nem, de ezeknél nem lehet tudni...

A Jobbik kampányfilmje iszonyat demagóg, de tuti Goebbelstől, vagy a szovjetektől tanulták a propagandafilmes alapokat :):):) Hatni fog, aki megnézi, mindenki rendszer akar majd dönteni :)
Én enélkül is...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.10.27. 08:31:55

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
És ahogyan te tévedsz.
Nyolc év alatt felnőtt egy generáció, amelyik még zsebpénzen élt 2002-ben, és akiknek gyerekszoba, anyu főztje és álomvilág volt az Orbán korszak. És felnőtté válásuk összes nyűgje alatt Gyurcsány volt a hibás és az előrehozott választás a megváltás.
Ezek fognak még koppanni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.27. 08:31:58

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ó, ez új infó, hogy nem fizettek. Szép, konzervatív viselkedés...... Tényleg igaz?

Meg az is érdekes, hogy ahogy láttam, október 10-én a tüntetésen kezdték el osztogatni a füzeteket, ma 27-e van. Egy pár tízezres városban lakom, van Fidesz-iroda is (nem is olyan messze), de ide még nem hoztak egy darabot se. Sőt, nem is láttam a városban papírozó aktivistákat.

Hozzáteszem, az EP-választások előtt minden elképzelhető felület tele volt ragasztva jobbikos cuccokkal. Ilyenekkel:
http://vadika5.spaces.live.com/blog/cns!CCA2F80DC05B5EA5!792.entry
Volt Kolompár, Gyurcsány, Bajnai, még talán Veres is. Rövid, lényegretörő, hatásos.
Fideszes akkor sem nagyon volt. Szóval akarják-e egyáltalán?

f.m.j. 2009.10.27. 08:32:44

@abandi:

te olyan vagy, ill. az írásaid, mint egy Petri-vers :):):)
szavak egymás mellett, és nem mindig értem :)

eszkep 2009.10.27. 08:34:54

@laspalmas: Azért hülyét ne csinálj magadból légyszíves...
Egyébként apósom is ingyen osztogatta a jobbikos szórólapot, mi ezen a hihetetlen?

eszkep 2009.10.27. 08:37:22

OFF
Egy tipp, hogy valami értelmesről is írjatok: miért esik a távhőszolgáltatás más ÁFA kulcsba, mint maga a gázszolgáltatás? (Tekintettel arra, hogy Mo.-n bevallottan a távhő majdnem 100%-át gázból állítják elő, mert a szemétégetést a mai napig nem sikerült (akarták) megoldani?)
Vajon mi lehet az oka ennek, fél évvel a választások előtt?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.10.27. 08:38:41

@Sültbolond:
Végülis a szüleid voltak a célcsoport a Jobbik létrehozásánál.
Gondolom.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.27. 08:39:40

@simonmondja.:

@Marcellusca: és @ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: már válaszoltak neked, nagyjából én is úgy gondolom.
Egyszerűen muszáj most a Fidesznek győznie, a szocikból elég volt.
Viszont ha győzni akarnak, akkor muszáj csendben maradniuk, semmi hirtelen jött ötlet, semmi spontaneitás, mert akkor bizony kiderül, hogy a király meztelen = észbeli képességek tekintetében nincsenek a topon.
Most sokan úgy tekintenek rájuk, mint a messiásra, hát ne rombolják le az illúziót, fogják be, különben vagy a szocik nyernek vagy a jobbik. Egyik se lenne szerencsés.

eszkep 2009.10.27. 08:40:00

@simonmondja.: Mondjuk az tény, hogy sajnos a FIDESZ kampányai eddig tragikusak voltak, ennél már az is jobb (főleg jelen helyzetben), ha meg sem szólalnának. Mint azonban már leírtam, ez a prospektus pont jó annak a célközönségnek, akinek szánják!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.27. 08:41:49

@eszkep:

Szerintem most nem értjük egymást....

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.10.27. 08:44:02

@laspalmas:
Ja, eddig mindig azért kellett rászavazni valamelyik kreténre, mert a többi nem lenne szerencsés.
Hát idejutottunk az okoskodással.
Nem lenne jobb, ha minden faszfejről szép felszabadultan megmondanánk, hogy faszfej?
Aztán marad, aki marad.

eszkep 2009.10.27. 08:44:34

@laspalmas: Akkor lehet, de lyon az önkéntes aktivistákról írt...

eszkep 2009.10.27. 08:54:37

@simonmondja.: nekem ez kicsit anarchizmus szagú...
Nem tudom megfigyeltétek, hogy a szoci kommunikáció - amióta a fasisztázás már nem annyira nyerő kommunikációs stratégia - átterelődött a "mindenki annyit lop mit mi", meg "mindenki annyira nem ért a gazdasághoz mint mi" című történetre. Persze, aki elhitte a "dübörög a gazdaság", meg "nagyot ugrik a pannon puma" kommunikációs stratégiát, ezt is beveszi...

jozicsenko 2009.10.27. 09:09:19

@eszkep: mert a főtáv közel áll az összeomláshoz: a hirre, hogy leválnának (tömegesen) a házak, majd összecsinálták magukat elvtársék - no nem sajnálom őket, mert 20 éve megy a nyilt rablás, nyáridőben is olyan számlát fizettettnek veled, ami a téli (gáz)fütés számlának is megállna: undorító, visszataszító, igazi elvtársi árszabás: ha nem fizetsz, oda a lakásod...

más kérdés, hogy a hirtelen 5%osra csökkentett áfával sem mennek sokra, ha közben a gázára száguld össze-vissza (6 év alatt a gáz árát simán megtöbbszörözték, de most, hogy kb egy éve vissza esett az olaj ára a harmadára, valahogy nem sietnek a csökkentéssel)

eszkep 2009.10.27. 09:13:47

@jozicsenko: Ez mind igaz, mind bele lehetne írni a cikkbe. Ügyebár a gáz és az olaj ára együtt mozog, és tényleg harmadára csökkent az olajár!

eszkep 2009.10.27. 09:17:04

@laspalmas: tegnap idézted József Attilát:

"dolgozni csak pontosan, szépen,
ahogy a csillag megy az égen,
úgy érdemes. "

Ügye ezt mondtad Zeronak is, tehát jogosan várok egy "Hibaigazítás" című blogbejegyzést, melyben helyrerakja két legnagyobb - számokat meghazudtoló - baklövését? (Korábban már beszéltünk róla, melyek ezek.)

f.m.j. 2009.10.27. 09:22:14

@eszkep:

anyám, mióta olvasom ezt a blogot, ezen lovagolsz :)

ha akarná se felejthetné el, hogy egy valamihez biztos jobban értesz mint ő, mi is tudjuk, továbblépnél? :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.27. 09:38:35

@simonmondja.: most oké, aki a szemét csukva tartja direkt, annak fájni fog. ez mindig is így volt, és így is lesz.

@laspalmas: igaz a dolog, röpke 109 millió forintról van amúgy szó, a Posta perelt is érte anno.
persze mivel szoci oldalon se divat kifizetni a tömeges szórást, teljes teljesítést legalábbis tudtommal ők SEM fizettek ki még sose, így a per érdekes lehetett. Tudtommal egy időben pont ezért egyik nagy párttól sem fogadtak el megbízást a Postánál.

jozicsenko 2009.10.27. 10:09:26

vasnepe.hu/cimlapon/20091026_leszakadt_a_raba_hid_egy_resze

vajon mien minőségű lett volna, ha nem alvállalkozó alvállalkozójának az alvállalkozójának a minimálbéres munkásai csinálták volna?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.27. 10:09:45

@laspalmas: mondjuk ja :D bár a felsővezetés amúgy ott is erősen kádertemető. ennek ellenére még mindig nyereséges cég ...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.27. 10:10:38

@llll5: hy all!

nem, csak 5-kor lejárt a munkaidő :)))

Kampókéz3?? Szerintem te kevered a "koktél-nevű" hölggyel (bládiméri). Annak kell a nevét 3X kimondani a tükör előtt, és történnek cúúúnya dolgok, nem?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.27. 10:13:39

@jozicsenko: ugyanilyen? bár, lehet egy fokkal jobb, mert kevesebb pénz tűnik el, abba meg talán belefért volna egy fokkal minőségibb munka. akkor a fővállalkozó brazil gépsora kapta volna a munkát, már ha van neki ilyenje egyáltalán.

z666 2009.10.27. 10:32:54

A Fidesznek tutira meglesz a 2/3-a, mivel szinte az összes egyénit el fogják vinni...
Ilyen szempontból nem számít, hogy listán 40 vagy 60%-ot szereznek...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 11:01:31

@z666: Hát a fene tudja 20%-os jobbik,10%-os mszp 5%körülimdf mellett meg lehet nekik a 2/3.

eszkep 2009.10.27. 11:41:50

@mókusfüles bukósisak: "ha akarná se felejthetné el"
Ez a szándék...

"továbblépnél?"
Rögtön a hibaigazítás után... :-)

eszkep 2009.10.27. 11:43:19

@z666: Bár én nem rájuk fogok szavazni, én is abban bízom, hogy meglesz nekik. Racionálisan nézve a dolgot viszont szkeptikus vagyok... És ebben az esetben érdekes lesz, hogy a 2/3-os törvények esetében kihez fordul támogatásért?

llll5 (törölt) 2009.10.27. 11:47:31

@Seduxen: aha, lejárt a munkaidő...persze, persze:)))Nem tévesztem össze, Kampókéz nevét 5x kimondod a tükörbe nézve és megjelenik..persze , ez csak film vagy ki tudja, próbáld ki:)))

llll5 (törölt) 2009.10.27. 11:50:00

@z666: nem lesz meg a 2/3, fogadunk?
@eszkep: az mszp-hez, ebbe is fogadni mernék

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.27. 12:36:18

Én is kinézem a fideszből hogy az mszp hez fordulnak segítségért mondván hogy inkább ez mint a szélsőségesek.Viszont így 2014-ben meglesz a 2/3.A jobbiknak.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.27. 12:38:08

@z666: hajjdenagyonis számít! ha megnyered az összes egyénit, az még 1/2 se, és kaparni kell a listás szavazatok közül is szépen egy 2/3-hoz. ráadásul a Fidesz sem valószínű, hogy megnyerné az összes egyénit. a nagy idiótái meg simán elszúrhatják nekik a kétharmadot, gondolom te is érzed ezt.

@llll5: lejárt a munkaideje, ment gyilkolni, mert az hobbi :D

llll5 (törölt) 2009.10.27. 12:58:15

@Tigeri: igen, 2O14-re lehetséges, addigra kiderül kik állnak mögöttük.
@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: ROFL És vitte a PIZZA HOT-os pincérfiukát is?:))))

llll5 (törölt) 2009.10.27. 13:01:31

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: még valami:látom, senki nem mer velem fogadni, hogy nem lesz meg a fidesznek a 2/3...pedig mennyi fogadást megnyerhetnék:D

z666 2009.10.27. 13:30:01

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Akkor matekozzunk: a 176 egyéniből legalább 170-et elvisz a zsidesz. A listásoknak mondjuk az 50%-át. Az összesen 71,24%. Ennél valamivel kevesebb a végeredmény a töredékszavazatok miatt, de azt qrvára nem értem, hogy hogyan számolják...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.27. 13:35:11

@z666: a töredékszavazatoknál előnyben vannak azok, akiknek megvan az 5%, de nem kaptak helyet egyéniben. nem véletlenül hívják ezt a részt kompenzációs listának. azaz töredékszavazatból a te számításod szerint kb. 0 mandátumra számíthat a Fidesz.

a kétharmadhoz ugye 258 mandátum kell. ennek megfelelően az egyénin felül még úgy 90...

@llll5: valószínűleg egyedül nem lesz meg a kétharmaduk, főleg ha még 1-2 marha nyilatkozik, vagy épp keveri a szart.

Mourinho már nem a király 2009.10.27. 13:45:12

Hmm, amugy most jöttem rá, hogy Zuschlag már több mint 2 éve előzetesben van. Ez ugye olyan szempontból jó, hogy azóta hűvösön van, de olyan szempontból viszont egyáltalán nem, hogy még nem voltak képesek lerendezni a dolgot.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.27. 13:52:00

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: és történetesen tényleg! ne tudd meg mennyi arabot, mert ultranacionalista orosz lázadót küldtem át az örök vadászmezőkre, mielőtt jött Kaled Al Asaad barátunk "big bomb"-ja :)))))

llll5 (törölt) 2009.10.27. 14:08:21

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: stimt.No meg ehhez hozzájönnek a "botrányos" polgármestereik:Meggyes, Pokorni/bár ő most visszakozott/, Rogán, stb.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.27. 14:19:47

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: Hát ezaz, bazmeg, a Fityisz lekéste Meggyes kirúgását. Ha ezután lámpavasazás lesz, akkor az természetesen már mint a szocik érdeme fog bevonulni a történelembe.
El. Bach. Ták.
Mert megint csak a tökölés ment, meg az elkenés, meg langymeleg lábvíz.
Ahelyett, hogy Viktor Viktor behívta volna egy kellemes kis elbeszélgetésre (gondoskodva róa, hogy a sajtó is megtudja). Ráadásul a beszélgetésen még csak le se kellett volna b*szni: isznak egy kávét , elbeszélgetnek a csajokról, aztán Viktorunk sokat sejtető mosollyal ajkain kivonul a teremből a sajtósok vakujai elé, és elmondja, hogy csak kávéztak, meg a csajokról beszélgettek, Esztergomról nem esett szó, neki nincs beleszólása ebbe.
Mindenki nyer. Meggyes maradhat, (a köv. választásokig) Viki jófej lesz, szocik meg hopponmaradnak.
Ez tényleg ennyire k*rva nehéz?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.27. 14:39:56

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

Látod, hogy igen.
Csak itt a blogon -tök ingyen- már nagyon sokan, nagyon jó ötleteket adtak nekik. Elég lenne itt, meg úgy általában a neten körülnézni.
De nem, megy bénázás, mer' a kampánystáb jópénzért jobban tudja.

llll5 (törölt) 2009.10.27. 14:47:01

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: @laspalmas: abszolút igazatok van.Igy meg mi történt?A tegnapi Ogy. majdnem végig Meggyesről szólt.

z666 2009.10.27. 14:53:32

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Ebben az esetben kb 55% kell nekik a listáról, az szerintem sem lesz meg... :)

cooper (törölt) 2009.10.27. 21:08:40

öööö, jogom van azt is tudni, mekkora példányszámban nyomják ezeket a szarokat?(jjaaa, azt nem tudja:D:D:D:D) Mibe került(9,4FT+Áfa, naneeee, színesbe:):)? Miből(tényleg, miből, adóból tán)? Ez mán a kampány? A MÁV-ot nem privatizálták????

Kodomo 2009.10.28. 15:57:30

Laspalmas!
"- Hunvald fizetése
- a gyerekétkeztetés támogatása marad
- nem a MÁV-ot privatizálták, hanem a MÁV-Cargot"

Mér' ezeket emelted ki? Ez tényleg szőrözésnek tűnik.
Hunvaldról az volt az első ilyen börtönös, tiszteletdíjas hír, hogy kap valami 250 eFt-ot felügyelőbizottsági tagsága miatt. (Pl. www.privatbankar.hu/frisshir/hircentrum/hunvald_az_elozetesben_is_negyedmilliot_keres_77175)
Utána lett hír, hogy a polg.mesteri tiszteletdíját is kapja. (Pl. www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=289008)
Azt nem tudom, hogy kap-e költségtérítést ezen felül.

A gyerekétkeztetés lehet, hogy marad a felháborodások nyomán, de faktum, hogy korábbi költségvetési tervezetekben ki volt véve.

A MÁV részeként működő MÁV-Cargót meg privatizálták.

Kodomo 2009.10.28. 20:00:53

A köszvényemény kutatások szerint 60 % fidesz. (index.hu/belfold/2009/09/14/szonda_ipsos_fidesz_60_mszp_23_jobbik_11_szazalek/)
A listás szavazás tükrözi a leginkább a közvélemény akaratát. Ezt torzítja az egyéni, mert ott 51 %-os támogatással elvihetik a mandátumot.
Jelen állás szerint meg lesz a 2/3.

OFF
Csak hogy náczuljak (helyesírás-náczi):
Nem "ügye, ügyebár"!
Szerintem "Úgy van-e?" rövidülve: "Ugye".
Ügye a Cusinak van, hiába mondta, hogy nincs.
ON

llll5 (törölt) 2009.10.28. 21:24:12

@Kodomo: na, fogadjunk, hogy nem lesz meg!Sosem a biztos pártválasztok számitanak...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.29. 00:10:21

@Kodomo:

Igaz, de én is ezt írtam:

"a szocik büntető-, illetve kétes ügyeivel"

Stimmt, nem?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.29. 00:12:29

@Kodomo:

Nem szőrözés, ezek ütötték meg a szememet.
A MÁV-Cargo összemosása az egész MÁV-val különösen fáj.

Marcellusca 2009.10.29. 07:43:27

@laspalmas: Héló, héló, héló!
Én egy szóval nem mondtam, hogy muszáj a fityisznek győznie!
Abban egyetértünk, hogy a maszoposok mehetnek a kukába, de nem mondtam, hogy jöhet a fityisz!
Sőt!
Azt vauzgatom, hogy ők sem különbek, úgyhogy kéne valami új hús a piacra!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.29. 08:03:31

@Marcellusca:

De nincs (nagy kár), úgyhogy marad a kisebbik rossz. Tetszik, nem tetszik, ez van.
Apró vigasz, hogy legalább az SZDSZ nem lesz benn. :))))

Marcellusca 2009.10.29. 08:38:43

@laspalmas: Már ez is uncsi!
Kisebbik rossz. Na, ne már!
Elég volt!
Mert mindegy, hogy fos vagy szar, mindkettő fekália!

Krikri 2009.10.29. 09:14:37

@Marcellusca: ehhez valakinek pártot kellene szerveznie, amiről, ha nem áll be a sorba, akkor hamarosan megtudhatnánk, hála fityisz és maszop mesterkedéseknek, hogy az ÖRDÖG van mögötte. Olvasom a hozzászólásokat, én tuti nem fogok szavazni: mszp, fidesz, jobbik, mdf (szadeszt nem akarom írni se már :-) ). Marad a Munkáspárt, meg az Lmp, Civilmozgalom (Seres Máriáról is már "szépeket" hallottam) ?
Nem a passzivitás a megoldás, ezzel egyetértünk... Minél régebbóta olvasom ezt a blogot annál jobban ki vagyok bukva..

Marcellusca 2009.10.29. 10:34:01

@Krikri: Abszolút egyet értek.
Csak látva a különböző próbálkozásokat, amik mind bukovárik voltak (pölö FKGP, Centrum), nem csodálkozom, azon, hogy sokan úgy gondolkodnak, mint 'Palmas.

llll5 (törölt) 2009.10.29. 10:56:57

@Krikri: Széles Gábor megtehette volna, minden háttere megvolt hozzá.Ehelyett beállt a fidesz mögé.Szégyellheti magát.

Kodomo 2009.10.29. 13:22:10

Kétfarkú kutya vagy semmi!

Off
Emléxem anno a Kétfarkú szedett kopogtatókat úgy hogy tán előre mondta, hogy nem fog indulni (nem is hivatalos párt), erre Tóth Zoltán választási szakértő úr (egyébként részemről respekt) annak a véleményének adott hangot, hogy ez tevékenység, mint választás eredményét befolyásoló tényező, akár még bűncselekmény is lehet.
Arról nem volt véleménye, hogy milyen az a tevékenység, amikor a nagy pártok gőzerővel gyűjtik a kopogtatókat aktivistáik közreműködésével, még az induláshoz szükséges mennyiség leadását követően is, csak azért, nehogy más pártok könnyen össze tudják szedni. Esetleg kitöltetlenül szedik mondván, majd mi kitöltjük a párt pontos nevével, aztán ezzel a biankó cédulával megsegítik a politikailag számukra hasznos másik pártot.
Hogy a nyilvánvaló "pénzért kopogtatót" című -per pillanat még nem kodifikált- választási eljáráson kívüli más politikusi trükköt is megemlítsek.
On

kamasuka 2009.10.29. 13:55:29

A Fideszt fikázzátok, így pillanatokon belül index címlap lesz, ha még nem lenne az. :)

kamasuka 2009.10.29. 14:00:27

@laspalmas:
Kapnak egy esélyt tőlem. Elkúrják, ajánlom Orbánnak, hogy alapítson új pártot, mert ezekkel a Fidesz menthetetlennek tűnik.

Mikola, Deutsch meg a többi mókus. Pfuj!

@Krikri:
LMP? Egy újabb társaság azoknak a politológus - jellemében liberális, amúgy inkább balos - hallgatóknak, hogy nekik is sanszuk legyen arra, amire Orbánéknak, Fodoréknak és más fiataloknak 1990 környékén, vagyis, hogy munka nélkül, párttagként, politikusi pályára menjenek, és jól éljenek. Amúgy meg semmi extra, csak az SZDSZ mézes mázos utánzata - egyelőre - a jelenlegi SZDSZ-es arcok nélkül. :)

Ennyi!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.29. 14:59:25

@kamasuka:

Nem ez a cél, csak az őszinteség. :)

bunko_jobbos 2009.11.01. 22:24:32

Most mit kell kötekedni apróságokon. A marketingben a lényeg, hogy valamit az agyakba súlykolj. Nekem tetszik, végre valami.

süti beállítások módosítása