Skip to content


       Szűrés lista

Ilyen ország nincs is: reggel elítélték, este kitüntették

Az osztrák és a magyar kormány 2000-ben megállapodott abban, hogy kárpótlást kérhetnek azok az emberek, akiket a II. világháború idején a mai Ausztria területére hurcoltak kényszermunkára. A kárpótlási igényeket 2003-ban lehetett beadni. Magyarországról több mint 12 ezer, romákra vonatkozó kárpótlási igénylés érkezett, csak Bács-Kiskun megyéből 300-nál több ember nevében adtak be ilyet. A megyébe több mint 300 millió forint érkezett. Jogtalanul, piramisszerűen megszervezve, a láncolatban mindenki "kivette a részét" az Ausztriából érkező kárpótlásból. A rendőrség 2004-ben kezdte meg a nyomozást.

December 18-án hozta meg az ítéletet a bíróság. Monstre kis per volt, érdekes, hogy az ítélethirdetésig néma csend volt az ügy körül. 55 vádlott, 200 tanú, 26 ügyvéd, csalás, különösen nagy kárt okozó, bűnszövetségben, üzletszerűen, folytatólagosan elkövetett csalás, magánokirat-hamisítás...

5 vádlott kapott letöltendő börtönbüntetést, 35 vádlott felfüggesztettet, 8 pénzbírságot, 1 megrovást kapott, hatan meg sem jelentek az ítélethirdetésen. A vádlottak egy részét - 150 ezer forint és 20 millió forint közötti összegű - vagyonelkobzásra is ítélte a bíróság.

Valószínűleg azért nem hallottunk az estről, mivel az elítéltek között van a a kalocsai, a keceli, a kiskunhalasi, a miskei, a jánoshalmi, a dusnoki és a soltvadkerti cigány kisebbségi önkormányzat több korábbi elnöke és tisztségviselője is.

Az elsőrendű vádlott (egy kalocsai roma kisebbségi képviselő) 150 millió forint jogtalan visszaigénylésében történő közreműködéssel vádolták ...

Rostás Lászlónak, a Bács-Kiskun Megyei Cigány Érdekképviseleti Szervezet elnöke, az Országos Cigány Önkormányzat képviselőjének kegyetlen egy pénteki napja volt.

Reggel a  a Bács-Kiskun Megyei Bíróságon kezdte napot, mint az egyik vádlott az 55 közül. Szerencséjére hamar elítélték, pénzbüntetést kapott (első fokon), így még haza tudott ugrani felölteni az ünnepi gúnyáját, és felrobogni az M5-ösön Budapestre, a Parlamentbe.

Beült szép csendben a többi vendég közzé, és elérzékenyülve hallgatta Kiss Péter dörmögő, szépen csengő szavait:


"Az oktatás és a nevelés, a tájékoztatás eszközével, a sokszínű Magyarország különleges tehetségeinek, nagyszerű egyéni és közösségi teljesítményeinek bemutatásával kell küzdenünk a bezárkózás és a bűnbakképzés ellen, a múlt levitézlett eszméivel kereskedő, felelőtlen és veszélyes alakjai, szervezetei ellen. Ma Magyarországon roma közösséghez tartozni igazi embert próbáló kihívás
Ahogyan az egész ország, úgy természetesen a roma közösség is sokszínű. Sokfajta sors, gondolkodás és mentalitás jellemzi. Ennek kimondása nem ment fel bennünket az alól, hogy elismerjük: ma roma honfitársaink többsége úgy érzi, hogy nehezebb terhet cipel, mint mások
."


Rostás László könnyes, csillogó szemekkel pillantott fel a csodaszép freskókra ... igen,  ez talán rólam is szól ... én is nehezebb terhet cipelek, mint a többiek.

Kiss Péter szavai rángatták vissza a valóságba, aki elkezdte felolvasni az idei Kisebbségekért Díjak kitüntetettjeit:


"A mai díjazottak mind-mind közösségépítő, közösségszervező emberek. Fáradhatatlan, sokszor több évtizedes munkájuk, vagy fiatal koruk ellenére elért eredményeik, példaértékű alkotásaik révén kitüntetésük tovább emeli a díj rangját."


- ... a közéleti szerepvállalásáért, a cigányság társadalmi integrációjának előmozdítása érdekében végzett tevékenységéért Kisebbségékért Díjban részül Rostás László ...

Rostás László elérzékenyülve vonult ki Sólyom László köztársasági elnök, Katona Béla, az országgyűlés elnöke és Kiss Péter miniszter elé.

Köszönöm, elnök úr!
Köszönöm, elnök úr!
Köszönöm miniszter úr!


Gyors fotózás, majd irány haza:






















Még egy gyors válasz a HírtV pimasz kérdésére:


"- Én a cigányságért dolgoztam egész életemben. Ha ha kell, akár szabálytalanságot is elkövet az ember, - már nem bűncselekményt -, hanem szabálytalanságot, mert olyanok a dolgok, hogy muszáj valamit mondani.
-Most is ez történt? 
-Hát... ööö, nekem nem, nem szabálytalanságot követtem, én akkor nem tudtam, hogy ez szabálytalan."

 

Valaki legyen olyan kedves, és egy tollvonással szüntesse már meg a cigány kisebbségi önkormányzatokat!

Köszönöm szépen előre is!

Címkék: abszurd pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr531608379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PublicEnemy 2009.12.19. 12:56:52

Mi a közös a cigányokban és a politikusokban???
.......
Hogy a lopás nem bűn,hanem érdem.

És ha az illető cigány-politikus,akkor az még kitüntéssel is jár... LOL

kispista2 2009.12.19. 13:02:15

@volánrulz: Ne találd ki azt, hogy az egész világon mindenhol járatják a buszok motorjait -10 fokban! Az összes turistabuszt is járatják éjjel-nappal?

spájdernecc 2009.12.19. 13:08:39

@volánrulz: @kispista2:
nem kell járatni
elég a kályhát, az melegen tartja a motort is, mert körbepörgeti a vizet
viszont eszi az akksit
az elfagyáson viszont nem segít.
ott patroncsere / kb 3000 / db, vagy a régebbi buszokon denszesz a fagytalanítópumpába

hoplita 2009.12.19. 13:14:32

@volánrulz:
Hát....ez azér' nem így van.
Az tény, hogy 20-25 éves, már legalább 6-8 éve a motorhoz hozzá se piszkált diesel nem nagyon szeret teljesen lefagyott állapotban beindulni, hamarabb könyököl ki az akksi....ha meg nagyon konverterezik, akkor meg az önindító dugja ki a zászlót előbb-utóbb.:D
Kompresszió a gyári érték 75%-án, az már ilyen hidegben csak úgy nem beindítható.
A megoldás az, hogy ha nem is egész éjjel járatom, nem engedem lehűlni...vagyis óránként, másfél óránként beröffentem.
Ez van.
Azért hogy egy kicsit szemléletesebbé tegyem a dolgot, szilágyiné eleonóra - vagy ki a faszom - végkielégítéséből 100 busz krehács motorját újítanám fel tökéletesen....és még nekem is szép pénz maradna a zsebemben..
Persze, csak álmodom..:(

bunko_jobbos 2009.12.19. 13:23:01

Már most látszik, hogy a kampányban az MSZP nagyban fog a cigányokra építeni.

zsoltix 2009.12.19. 13:25:18

@bunko_jobbos: Mit gondoltal, mi masert tenyesztenek oket?

kispista2 2009.12.19. 13:40:37

@hoplita: A metró árából meg kicserélhetnék az összes buszt meg villamost, és rendberakhatnák az összes buszsávot meg villamossínt. Helyette kapunk egy nagy szart.

A Zorbánista rasszista bíróság ítélte csak el a bátor romavezetőt, aki csak jót akart. Ez csak koncepciós eljárás, amit szegény Vadász is elszenvedett, akire egy gárdista hajtás-pajtás támadt.

@bunko_jobbos: a romák aránya 5%, ezen fog osztozni a maszop meg a szadesz, de a többi párt is vásárol majd tőlük szavazatokat, így a maszopnak csak 1-2% marad csak.

zsoltix 2009.12.19. 14:12:01

@kamasuka: Nem hinnem, mivel az ilyen esetek nem kapnak nagy medianyilvanossagot.

Roxvox 2009.12.19. 14:42:33

Kedves Rostás Úr.
Igen be kell menni a parlamentbe, közölni kell, hogy eljárás folyik ellenem és ha bebizonyosodik hogy ártatlan vagyok, majd később átveszem a "megérdemelt" kitüntetésemet.
Ez a tisztességes, gerinces magatartás, de sajnos ezek utópisztikus fogalmak. :((((

2009.12.19. 15:03:13

@spájdernecc: Tulajdonképpen mi a faszom fagy el egy légrendszerben? A kondenzvíz? Hát könyörgöm, nem lehetne azt leereszteni, kifúvatni esténként?

@hoplita: Nem tudom, én ma a -7-ben simán életre krehácsoltam a 200e km-et futott 20 éves szívódieselemet. Nem mondom, hogy pöcc-röff, de azért harmadik nekifutásra csak elindult, pedig amióta nálam van (25e km) még a szelepdekli sem volt levéve, az tuti. Szerintem a néphit erősen túllihegi ezt a diesel+hideg kérdést. De még ha nagyon lóg is a bele egy dieselnek, na bumm, egy bojlerbetét kell csak a vízkörbe, indulás előtt egy órával rákapcsolni a 220-at, és máris semmi gond. A hiánygazdaságban is ezt csinálták az ifások. Sőt, Quebecben minden autóban van ilyen, és minden közterületi nyilvános parkolóhelyen van egy-egy konnektor, ahova be lehet dugni. Állítólag Svédországban is. De úgy látszik, a BKV-nál még nem gyűlt össze ennyi üzemeltetési tapasztalat az elmúlt száz évben. :)

2009.12.19. 15:05:22

@kamasuka: ha jól értem, itt csicskáztatás folyt... de azért nem kaptak semmit, csak a bántalmazásért. De legalább azért rendesen. 15 év fegyházba frankón bele is lehet őrülni.

Beer Ninja 2009.12.19. 15:16:59

Mindenről az Orbán tehet, tudjátok: nem voltak elég konstruktívan ellenzékiek, ráadásul folyton támadják a kormány munkáját, nem hagyjk őket dolgozni, ezért becsúszhatnak ilyen apróbb hibák. Ja, és az elmúlt hét évben minden pénzt ők loptak el, mégis a szocikra kennék, még a bíróságok is úgy dolgoznak, ahogy Viktor fütyül. :) :) :)

Az a szánalmas, hogy van olyan hülye, aki az ilyen lózungokat komolyan eregeti. :(

Roxvox 2009.12.19. 15:17:50

A vasút legalább működött, míg be nem zárták, a helyette beállított buszok meg majd működnek nyáron. Csak -8 fok van, mi lesz télen?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.12.19. 15:20:07

@dr. dodó:

azért azt nem árt figyelembe venni, hogy az önkormányzatok jó 80%-a fideszes vezetés alatt működik elég régóta :)

Tündér_Lala 2009.12.19. 15:23:03

@Sörömpőőr: Egyet értek veled. Ehhez azonban törődés, pénz és eszközök kellenek.

Roxvox 2009.12.19. 15:23:34

Az önkormányzatoknak, az Ön kormánya adja a támogatásokat. Nem is olyan nagy ellentmondás. :)

Tündér_Lala 2009.12.19. 15:24:18

A poszthoz: 2009. Magyarország.

nyg 2009.12.19. 16:05:29

"Ahogyan az egész ország, úgy természetesen a roma közösség is sokszínű". Sokszínű? Ezt vajon hogy értette Kiss Péter?

Hannibal22 2009.12.19. 16:10:42

A múlt levitézlett eszméivel kereskedő, felelőtlen és veszélyes blog ez!

2009.12.19. 16:12:39

@Tündér_Lala: Ehhez egyetlen egy dolog kellene: hozzáértő döntéshozók a túlfizetett nepotista csőcselék helyett. Mert az eszközök megvannak, a személyzet is megvan rá, és ahol százmilliók vannak végkielégítésekre, ott bőven jutna pénz erre is. Megvan itt minden ami kell, csak éppen ez a gulyáskommunista csőcselék szarik mindenre egészen az utolsó utáni pillanatig. Akkor aztán a vállukat vonogatják és a markukat tartják újabb milliárdokért, amelyeket persze szintén nem a közlekedésre költenek majd, hanem vezetői jutalmakra, irodabútorra, kompjuterekre, pijártevékenységre, fénymásolószámlálásra, meg gps kijelzőre a buszmegállóban, aztán bejön egy tetves rozsdás 17 éves busz, és szétesik, vagy kigyullad.

Kartal (rezervált) 2009.12.19. 16:30:20

"Magyarországról több mint 12 ezer, romákra vonatkozó kárpótlási igénylés érkezett" - ezt senki nem ellenőrizte, csak fizettek hozomra? Cigányoknak? NOOORMÁLISAK???

@Zetek: mert barmok.
@dr. dodó: van. Sajnos egy közeli barátom is... sajnos őt is a "barmok" kategóriába sorolom.
@Roxvox: egy házatlan csiga ezekhez képest gerincoszlop...
@bunko_jobbos: úgy 240E cigány szavazatot remélnek, plusz idióta barátomét.

Kartal (rezervált) 2009.12.19. 16:31:41

@nyg: kékre-zöldre vert cigányokra gondolt? Szemét rasszista!

törökszultán 2009.12.19. 17:26:17

Nézem ezt a parlamenti fotót. Érdekes, de nekem a muppet show ugrik be.

postabelyeg 2009.12.19. 17:28:33

Most már Sas József is megkaphatná a Kossuth-díját. XD

hoplita 2009.12.19. 17:28:48

Csak kicsit off....

"A Vasárnapi Hírek az ünnep közeledtével szaporodó bolti lopások kapcsán többek között megírta: Komárom egyik önkormányzati képviselőnőjét, aki ráadásul "dr." - lopáson kapták a Tescoban.

Komárom jegyzője megerősítette: valóban érkezett egy önkormányzati képviselő ellen ilyen bejelentés, és bizonyítékokat is csatolt hozzá az áruház."

Kizárásos alapon....

www.komarom.hu/tagok.php

Dr. Juhászné Dr.Gordán Ildikó - FIDESZ-KDNP (5-ös számú szavazókerület)

Mekkora blama.......te jószagú...!!!!

hoplita 2009.12.19. 17:30:44

@hannibal22-73(1pár hal 1 db téknősbéka kiskutya):

Nem szúr-nyom-feszít valahol?
Ma már sok mindent gyógyítanak....de legalábbis tünetmentessé tesznek.:DDD

2009.12.19. 17:37:26

@Kartal (aki beleszól): Hát alig hiszem, hogy a cigányok eredeti okmányokkal tudták volna igazolni hogy a családjukból kit hurcoltak ausztriába és kit nem... szerintem simán bemondásra kifizettek egy csomó pénzt a magyar cigányoknak, az osztrák adófizetőket meg azóta is a guta ütögeti, hogy ilyen szarságra költik a pénzüket.
Amúgy meg... nagyanyám házikóját földig rombolta újpest terrorbombázásakor egy amerikai pukkanó, kifizeti-e nekem annak a háznak az értékét Obama? Nagyapámat börtönbe hurcolták szálasi pribékjei, mert zsidót bújtatott a gyümölcsösében, kapok kárpótlást Bajnaitól? A dédapám súlyos cukorbeteg volt, Budapest ostroma alatt nem tudtak neki inzulint szerezni, és nyomorultul elpusztult, kapok érte kárpótlást Putyintól? Ja, hogy az csak a kisebbségeknek jár... értem, köszönöm. Majd bekenem bagarollal a képem, és én is sorba állok...

tudi 2009.12.19. 17:42:04

Ennek a "jóembernek" is elég vastag az arcán a bőr, avagy súlyos gerinchiányban szenved. Amúgy Sólyom helyében én utánna néztem volna a kitüntetetteknek és elutasítottam volna a kitüntetést, bár ő csak egy "báb" nincs ilyen joga sem(bár én nem tudom a közt. elnök jogait, ha van akkor bocs) ez a baj a mi "demokráciánknak egy semmi joggal nem rendelkező köztársaságibáb. Ehhez hasonló estek a környékünkön is előfordultak, és ott is a kissebbségi önkormáyzati tagok vették kibelőle a legtöbbet, szegény elhurcoltaknak, meg dobtak egy kis alamizsnát.

2009.12.19. 17:46:40

@hoplita: Szegény, megvonták a karácsonyi jutalmát, és most megélhetési bűnöznie kell, hogy legyen karácsonyra lila hagyma a zsíroskenyérre. ;-) Amúgy végülis miért is ne? Azért van a mentelmi jog, hogy lophassanak, nem?

2009.12.19. 17:58:41

@tudi: Amikor főiskolába jártam, a hallgatói önkormányzaton ("KISZ") keresztül lehetett a rászorultsági segélyeket igényelni. Kiértesítették a hallgatókat, hogy elutasították a kérelmüket, és felvették a segélyt a nevükben. Oltári botrány volt, aztán végülis eltussolták, mert "ez a százéves múltú iskolánkra is szégyent hoz". Ma azok az emberek diplomával a zsebükben zsíros pozíciókban ülnek. Politikus-keltető, bazze! Úgy szar ez az egész rendszer, ahogy van, a velejéig romlott, azt se tudnám, hol kezdjem a rendrakást, ha egyszer rámbíznák... mint ahogy nem hiszem, hogy valaha is rámbízzák, hiszen nem akar itt rendet senki, itt mindenki azt akarja, hogy ugyanilyen rendetlenség legyen, csak ne a másiknak legyen lehetősége lopni, hanem neki. Ezért megy a küzdelem. Lám, még a négymilliós keresetű bkv igazgatócskák meg a korlátlan költségtérítéses képviselők is megbotlanak, eleven bizonyságául annak a tételnek, hogy azért lopnak az emberek, mert kevés a pénzük. Lófaszt! Azért lopnak, mert gerinctelen senkiháziak. Iszlám törvénykezés kellene ide, és motivált nyomozóhatóság!

hoplita 2009.12.19. 18:13:57

@Sörömpőőr:
Hohó...ennek nincs, ez csak egy nullahúsz kis városi képviselőcske.
Igaz, a jegyzőnek is azért ment a papírocska, mert nyilván 20 ezer alatt volt a molesztálás alá vont tárgy értéke...de akkor is..!
Az üzenet, cimbora, az üzenet...!!!
Hogyaszongya....ezek akarnak rendet tenni, akik még a boltból is csórnak...?
Kálvinista létemre saríját akarok....legalábbis ami a lopások elbírálását illeti...!!!!!!!

hoplita 2009.12.19. 18:15:04

@Sörömpőőr:
Hopp...most olvasom, hogy te is javaslatot tettél az iszlám jogrend bizonyos szankcióinak az átvételére..:DDDDD

Rorgosh 2009.12.19. 18:18:41

Ez nagyon lol...

Ritkán lepődöm már meg a hazai politika húzásain, de ez azért.... Komolyan, nem találtak valakit aki még nem áll büntető eljárás alatt?!

abandi 2009.12.19. 18:22:25

Hááá, dikk!
És még vigyáZZZva is kellett álnia a rühösnek!
A picsába, hogy nem tudnánk az ilyeneket (meg aki felterjesztette, átadta), talpig nehéz vasban áthúzni a zajló Duna jege alatt !
Lámpavas!

abandi 2009.12.19. 18:23:28

állnia- a kurvapicsába bassza meg!

Horizont 2009.12.19. 18:25:19

Arról álmodozom, hogy egyszer amikor kinyitom a Vastagbőrt olyan című posztot találok, hogy ma nem történt semmi rossz kicsiny hazánkban!
Nem tudom, hogy 2000-ben minek kellett már ez a kárpótlás, több mint fél évszázad után. Ha ennyire "jókodni" akartak tették volna előbb. Aki osztotta a pénzt: Osztrák Megbékélési Alap (!!!) aki itthon koordinálta:Zsidó Örökség Közalapítvány (!!!) és akik mindezt ellopták csalva, hazudva azok bizony a Cigány Kisebbségi Önkormányzat (!!!) tagjai.
Ez elment vadászni, ez meglőtte.ez hazavitte,ez az iciri-piciri mind megette. Megfájdult a hasa tőle.
Én meg már szó szerint rosszul vagyok mindentől ami itt megy. Istenem, mennyi börtönt kéne építeni ahhoz, hogy az összes szemét patkány méltó helyére kerüljön. Ha be is rakná őket valaki oda, ha nem lennének ügyvédek, ha...ha... egy csomó "ha" amiből nem lesz hahaha....

2009.12.19. 18:41:22

@hoplita: mennyi rokkantnyugger lenne.... száz- és százezrek! Mert itt nem csak Anti lop...

abandi 2009.12.19. 18:44:09

@abandi:
VigyázVVVa- az idegeim sincsenek már rendben.
@Horizont:
Szibériai bér-rabtartási egyezményt kell kötnünk. És az elhasznált paksi fűtőelemeket is velük küldenénk...
Kész, vége, többlövetű vasvillát kovácsolok...a másik végén kasza lesz!
(fasza lesz...)

hoplita 2009.12.19. 18:52:57

Na....néztem a telavívkettőn a gyáli gyilkosságot.
Baromságokat beszélnek benne.
Az a rohadék egy elöltöltős Remingtonnal ölt....ezóta a cimborák habzanak a dühtől, ahogy én is.
Hogy rohadna meg a fajtája is az ilyen állatnak..!!!!!!!!!!!!!!

hoplita 2009.12.19. 19:00:05

@Sörömpőőr:
Szerintem ha hasonló módon hajtanák végre az ítéletet, mint az Öböl mentén, akkor egy darabig menne az üzem, aztán leállna...DDD
Nyilvánosan, a piactéren, érzéstelenítés és vacakolás nélkül....szóval a leendő delikvensek egy ilyen látványosság megtekintése után komolyan magukba szállnának és viharsebesen jó útra térnének.:DDD
Azért Abu Dhabiban a nyitva hagyott kocsid első ülésén hagyhatod a pénztárcádat....3 nap múlva is ott találod, érintetlen.
Vajon miért?

abandi 2009.12.19. 19:01:34

@hoplita:
De ahhoz "csappantyú", azaz detonátor is kell!
Így lesz betiltva ez is....egy X DÁVID miatt!
Alakul.

Horizont 2009.12.19. 19:15:33

@hoplita: Na én is azt í híradót néztem mint te. Tömör borzalom volt. Nem volt közte egyetlen jó hír se. Ölnek, lopnak, elakadnak a hóban, rendőrök elnézik a gyorshajtást 1-2 mobilért. Most nem aratnának, mert nem tud senki gyorsan menni:)) Istenem meghülyültek az emberek, egyik szar anyagi előnyért, a másik mert nem tudja feldolgozni ha szakítanak vele.
Most akkor mi van ezzel a gyáli gyilkossal? Miért beszélnek baromságot? Olyan szörnyűség, nem is tudjuk kik élnek köztünk.
Láttam a héten ahogy megköveztek egy férfit (nem tudom hol) házasságtörésért, beásták derékig a földbe és akkora kövekkel dobálták meg, bele is halt persze. Nem is folytatom amire gondolok, mert elszégyellem magam előtt is magam!

hoplita 2009.12.19. 19:30:59

@abandi:
Csappantyút és lőport most sem tarthatsz, vagy vehetsz, lőszerelemnek számít, engedélyköteles.
Odaát vette, a túlsó Komáromban...ott vehetsz, amennyi jól esik.
Ahogy hallottam vett is, meg csinált is lőport...biztosra ment a rohadék, mert azért fegyverbe való, jó minőségű port nem egyszerű csinálni, abba nem rakhat olyan összekotyvasztott petárdaelegyet.
Hogy betiltják...?
Affene tuggya....gyilkoltak már nem egyszer elöltöltőssel, illetve konkrétan kétszer, asszem.
Valamelyik évben nagy port kavart - olyan 4-5 éve - a Kolosi téri kettős gyilkosság, egy fodrászüzletbe...az is valami féltékenységi dráma volt. Azt is perkussziós, elöltöltős revolverrel követték el...
Szal, már nem az első eset.

@Horizont:
Á, semmi....csak szakmailag beszéltek baromságot...a híradó is, meg a zsernyákok is.
A fegyvernek a gyártmánya olasz, vagy Uberti, vagy Pietta valszeg, de nem olasz, hanem igazi, echte jenki stukker, Remington New Modell Army 1858 .44-es kaliberű jószág.
Hamisítatlan polgárháborús vas, hasonló ahhoz, ami az avataromban szerepel.
És azt mondta a zsaru, hogy lassan lehet csak vele két, vagy több lövést leadni...
A lófaszt..!
SA rendszerű, de villámgyorsan kiküldöm belőle mind a hat skúlót, olyn gyorsan, amilyen gyorsan hátra tudom a kalapácsot a hüvelykemmel húzni.
És ezek a szagértők...ááááá!!!!

2009.12.19. 19:36:34

@hoplita: Az a baj, hogy a legszigorúbb büntetés is hatástalan, ha a bűnesetek túlnyomó többsége észrevétlen marad, vagy ha észre is veszik, sose derül ki, ki volt a tettes. Én a mai Magyarországon ezt tartom a legsúlyosabb problémának. Itt nyugodtan kilopnák a tárcát a kocsiból, hisz sehol egy rendőr, de már a rendőrhívó gombokat is rég leszerelték. Meg különben sem törődnek annyit egymással az emberek, hogy ha azt látják, valakinek a kocsijából éppen kilopják a buxát, akkor elfogják és rendőrkézre adják a tolvajt. Fapofával mennének el az egész eset mellett. Ezért lehet bármit megcsinálni. Elrettentő ereje 2-3 év börtönnek is van... de ha elhanyagolhatóan kicsiny a kockázata annak, hogy egyáltalán bíró elé kerüljön a bűnöző, akkor az akasztásnak sincs. :-(

hoplita 2009.12.19. 19:42:32

@Sörömpőőr:
Nem tudom....szerintem meg van.
Egy handzsárral lecsapott kézfej nem egyenlő pár hónap kecskeméti, vagy állampusztai héderezéssel, ebben azért meglehetősen biztos vagyok.

2009.12.19. 19:47:27

@hoplita: Miért baj az, hogy pont egy elöltöltős remingtonnal ölt? Nagyonis komoly kis pisztolyok azok, az összes aranyásó meg cowboy olyanokkal nyomta, és frankón halomra tudták ölni vele egymást.

Horizont 2009.12.19. 19:47:45

@hoplita: Drága lehet egy ilyen fegyver? Mert alkalmi munkából élt a család. Szegény lány.Azt mondták 3 évig jártak együtt. Tehát a 13 éves kislány és a 18 éves fiú. Hihetetlen, hogy a fiú családjának semmi nem tűnt fel. Ennyi pszichopatát.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.19. 19:56:25

És valahol felnyöszörög egy kommentelő: tessenek mondani, nagysos uraimék, hölgyeimék ott a Magyar Parlamenteben: Rostást vagy hogy híjják a nemtelen szarjankóját, L_O_P_Á_S_É_R_T tüntették ki?
Mer' nem világos se nekem, és talán még másoknak se...
Oszt' mennyit kell lopni, hogy kitüntessék az ember gyermekit? Nagyon sokat?

Néha, nehéz álmaimban olyasmi tévelyeg az agyamban, hogy Magyarország tulajdonképp nincs, illetve van, de a Fekete Lyukon túl, ahol minden mindennek a fordítottja: ott, ahol az antifasiszta antianyag állapotában leledzik egy egész ország.

Megnézem egy gugli maps-en, rajta vagyunk mi még Európa térképén?

Az angol anyakirálynő nem fogadja eme mokkabogarat, akit azért tüntettek ki,mert lopott? Azért ez nem egy mindennapos történet. Ilyet még regényíró is nehezen találna ki.

abandi 2009.12.19. 19:57:08

@Horizont:
Nem olcsó, de 50+ eft környékén legálisan adható, vehető.
Csak hivatalos lőtéren használható!
Tuti, hogy etnikumi (cigány/zsidó) bűnöző!

hoplita 2009.12.19. 20:06:43

@Horizont:
Viszonylagos, hogy mit tekintünk drágának....
Ahogy @abandi mondja újonnan 75 körül van, de most karácsony előtt a neten láttam az öt és fél colos, .36-os verzióját 35-ért is..persze használtan.
Nekem is van, csak még nem fizettem ki, úgyhogy csak elvileg az enyém..:DDDD

hoplita 2009.12.19. 20:10:22

@Sörömpőőr:
Azér' vazzeg, mert ezek a kocsogok egy ilyen eset után hajlamosak szigorítani, nekem meg ez az időtöltés - mármint az elöltöltős lövészet és fegyverek gyűjtése - az egyik hobbim és nem szeretnék egy ilyen állat miatt szopni papírokkal, engedélyekkel.

Horizont 2009.12.19. 20:14:47

@hoplita: Na, na, na....:DDDDD Most már legalább értem az avatarod.:)))
Na szóval akkor olcsó az emberélet. Azt hittem egy ilyen muzeális dolog több százezer forint, minimum. Nézzétek el nekem tudatlan nőnek:) Általánosba én is jártam lőni kispuskával, nagyon jól is ment és szerettem is, csak egyszer nagyon pofán csapott:)) Homályosak az emlékeim olyan nagyon régen volt:)))

Horizont 2009.12.19. 20:16:31

@Doña ¡Cara(mba)!:
A hét mondata: "Megnézem egy gugli maps-en, rajta vagyunk mi még Európa térképén?"
:DDDDD

hoplita 2009.12.19. 20:21:26

@Sörömpőőr:
Egyébként ez a Remi a legnagyobb aratást a polgárháborúban végezte, a legkedveltebb hadi revolverek egyike volt a 1860-as Colt Navy mellett.
De valóban, a klasszikus nyugati terjeszkedés idejének az egyik "sztárszerszám" volt, jópár nézeteltérést rendeztek el vele.:D
Wild "Bill" Hickock már a szerelt lőszeres revolverek idején is a legendás elöltöltős, perkussziós 1851-es Colt Navy-jét használta.....igaz, hátulról lőtték fejbe négy lépésről a gyilkosát pedig felmentették...önvédelemre !!!!! hivatkozással.:DDDD

abandi 2009.12.19. 20:23:16

@hoplita:
Ennél a fegyvernél, csak lőszerrel való visszaélés "törvényi elmeszelés" van, jobb esetben...
(otthon, önvédelemből, satöbbi esetén...)
Na, jó! Ugorgyunk...

hoplita 2009.12.19. 20:31:17

@Horizont:
Ez ugyan hivatalosan muzeálisnak elnevezett kategória, de ezek replikák, tehát az akkoriakkal teljesen megegyező utángyártottak.
Elsősorban az olaszok a nagy gyártói, ők uralják ennek a fegyvernek a gyártását olyan 70%-ban, nyilván ezért kutyulták össze a híradóban is....és szerintem a zsaruk jó része, olyan 95%-a se konyít hozzá egy hangyafasznyit sem.
Lehet kapni eredeti, originált is, itt Európában is és odaát az amiknál is.....1000 ajrónál kezdődik az ár, de egy kis szériás, jó állapotú vas ára elmegy akár 10000-ig is...szal, az már egy kicsit vastagabb pénztárcát igényel.
Az én avatarom egy Ruger Old Army, egy modern anyagokból, modern technológiával gyártott revkó, az egyik legjobb a piacon, amit kapni lehet.
Fáj is rá a fogam piszokul, pedig igazából nem is autentikus, de egy dobcserével a modern, szerelt lőszert is tüzeli, vagyis egy nagyon komoly darab.
Leállították tavaly a gyártását és az új darabok ára elindult az egekbe....affenébe.:(

hoplita 2009.12.19. 20:34:34

@abandi:
Szerintem is, ezt itt ne feszegessük, mert ezek a buzik megpróbálnak mindenhol ott lenni....amúgy meg az is 2-8, tehát előélet és bírófüggő, vagyis megúszhatod szigorú nézéssel, de akár letöltendővel is.
Mert hát ugye, Magyarország, én így szeretlek.:((((

Horizont 2009.12.19. 20:45:04

@hoplita:
Na akkor most örülgetek, hogy a férjecskémnek nem ez a hobbija:DDDD
Minden hónapban hazaállítana egy ilyen Ruger-rel és még engem is elzálogosítana érte!
Amúgy azért én irigylem ha valakinek ilyen "hobbiszeretete" van! Gratulálok:)

hoplita 2009.12.19. 20:53:41

Na, itt is.....ezek egymástól szedik a baromságokat, ahelyett, hogy megkérdeznének egy hozzáértőt.:((((

Diszfegyverből készítette pisztolyát a gyáli lány gyilkosa
[origo]MTI

www.origo.hu/itthon/20091219-gyali-gyilkossag-elfogtak-a-feltetelezett-gyilkost-a-lany-volt-baratjat.html

2009.12.19. 20:55:49

@hoplita: 35-ért az nekem is szép karácsonyt szerzett volna... célba lőni az is ugyanolyan jó, mint a 44-es. :) Amúgy nem valami olyansmi van ezekkel, hogy amelyik be van vizsgálva, és lövészetre használható, azt már ugyanolyan fegyverszekrényben kell tartani, mint mondjuk a vadászpuskákat? Vagy ezt a hülyeséget már elsikálták?

@Horizont: ami tényleg korabeli (múzeális) azzal már épeszű ember nem próbál lőni, mert könnyen a képébe robbanhat az egész miskolansz. Ezek replikák. Mostanában épp a kovbojosdi a divat a milliomos aranyifjúknál, coltot vesznek, meg quarter horse-okat, sőt, a hobbiló mellé még hobbimarhát is, hogy terelhessék. Hétvégén beülnek a hummerbe, fölteszik a stetson kalapot, és elmennek az El Bronco-ba. Ez is megy majd két-három évig, mint az óbudai tengerjáró yahtok, a veteránautó-rallyk, a hegymászás, a búvárkodás meg a többi, aztán majd kitalálnak megint valami hülyeséget, megírják maguknak a Mister Magazinban, és akkor oda tódul az egész. Hacsak addig Thümler Gyuszi bácsi jól be nem államosítja őket. :)

hoplita 2009.12.19. 20:56:30

@Horizont:
Höhö...
Amikor én is hazaállítottam az első puskámmal, amiről nem tudott az asszony, nos nekem is volt anno néhány izgis percem.:DDDDD
Finoman szólva nem ugrott ki a bőréből örömében, de belenyugodott.......

2009.12.19. 21:00:01

@hoplita: Ez király, tisztára, mint a filmekben: egy hatlövetűből legalább 8x lőtt. :)

2009.12.19. 21:02:34

@Horizont: aszittem azért örülsz ennek, mert féltékeny típus... ;-)

hoplita 2009.12.19. 21:17:11

@Sörömpőőr:
Az tényleg egy jó vétel volt annak, aki megvette.
Én is gondolkodtam rajta, de az egunon vettem három vasat és azt ki kell köhögnöm, ez már nem fért bele, sajnos
Igazából MKH-ni kell, vagyis ha lövészetre akarod használni, akkor be kell vizsgáltatni és utána mehetsz, de nem kell fegyverszekrény és a többi franc, mert továbbra is engedélymentes, lőport és csappantyút a lőtéren ad hozzá a lövészetvezető...illetve ad, ha megveszed.:DD
Ez 2004 szeptemberétől van így, előtte ugyanannyi volt a macera, mint a szerelt lőszeresekkel.

Várjál csak.... a MLAIC, vagyis az elöltöltős nemzetközi szövetség versenyein egy csomó olyan szám van, amit csak eredeti fegyverrel lőhetsz.
Vannak ám olyan pöpecen konzervált puskák, pisztolyok, revolverek, hogy alig tudod az újaktól megkülönböztetni....na jó, megtudod, de kifogástalanok.
Sőt, aki már lőtt ezeknek a javával azt mondja, hogy ugyanazt tudják, mint a replikák, ami azért valljuk be, nem kis dolog...150-200 éves fegyverek esetén.

2009.12.19. 22:14:25

@hoplita: Igen, igen, én úgy tudom, hogy addig díszfegyver, amíg nem mhk-ztad, onnantól lőfegyvernek minősül, és ennek megfelelően a fegyvertartás szabályai elkezdenek rá vonatkozni, annak dacára, hogy engedély nélkül tartható. Más kérdés, hogy valószínűleg senki se fogja azt ellenőrizni, hogy fiókban tartod vagy fegyverszekrényben... de ha mondjuk egy lakásbetörésben elviszik, akkor már agyalhatsz, hogy bejelented-e a rendőrségen, és vállalod a szabálytalan tartás miatti macerát, vagy inkább sunyin kussolsz, hogy hátha mégsem bankot rabolni mennek vele... ezek azért nem játékszerek, még ha valaki ki is járta, hogy hivatalosan annak minősüljenek.
Hát én nem tudom, hogy 150-200 évig hogy tudnak úgy konzerválni egy fegyvert, hogy használható maradjon... elvileg lehetséges, és csakugyan, ugyanúgy le lehet nyomáspróbáztatni a csövét, mint ahogy a replika pisztolynak is le kell használatbavétel előtt, és ha kibírja, akkor lehet vele lűdözni... de ha nem bírta ki, akkor sikerült egy értékes régiségből egy értéktelen vasdarabot csinálni. Na persze van, akinek ez nem számít...

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.19. 22:30:55

@Horizont: Te már lassan fegyverszakértő leszel:)))))
Látom, Hoplita, Abandi meg Sörömpőőr képeznek, rendesen:-D
Bizisten, én is megtanulnám a csízióját, de most csak kapkodom a fejem ennyi elnevezés, kaliber, itt töltöm, ott töltöm, ide hord, arra hord - szal tiszta Amerika:-D
Ha így folytatjuk, még bárdista leszek (a g.rdistát nem szabad kimondani, se leírni, ezért van helyette bárdista - bár ennek a szónak nincs értelme, de legalább félrevezető:)))). Ez olyan, mint egy Csendes-óceáni szigeten a tabu: ha kimondod, helyben meg is hóttál:-((((((
Na, ezzé' nem mondom ki! Mármint azt se mondom ki, hogy mit nem mondok ki:))))))))))))))))))
Pápua-ÚjGuinea-beli törvényeink vannak, jó is az, haladó, mint az ökrösfogat:)))))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.19. 22:38:30

Itt hagyom mára a hölgyeket, urakat!
Látom, ebből nem lesz költészet:-DDDDDD
Kicsit mesze kanyarodott az élet ettől a műfajtól, a krimit meg nem szeretem, nyugtalan lesz az álmom tőle:((((((
Sziasztok, jóéjt mindőtöknek!

hoplita 2009.12.19. 23:47:21

@Sörömpőőr:
Nem, nem jól tudod.
Az MKH csak azért kell, hogy legyen amiből ez az ingyenélő bagázs megél, legalábbis gyári replikák esetében, hiszen mindegyikbe be van ütve a CIP bélyeg, ami a nyomáspróba meglétét jelenti...ez csak olyan fegyverek esetében kellene - már ha nem abszurdisztánban lennénk -amelyben nincs ilyen jel.
De ez van.
Azután mehetsz vele lőni és oda teszed a fegyvert, ahová akarod, eladhatod, kidobhatod, hiszen a 24/2004-es törvény alapján nem lőfegyver. Sőt, még a 253/2004-es korm.rend. alapján még közbiztonságra különösen veszélyes eszköznek sem számít, mint mondjuk egy kard, vagy egy gázfegyver, vagy akár egy 8 centisnél nagyobb pengéjű kés.
Én a szobafalon tárolok, ott szépen mutatnak...:D

Ezek cirka 150 éves revolverek és "funktionsfähigek"...mi az hogy, nagyon is...!!!:DDD
Igaz az áruk is szép magasra kúszik, mire vége a licitnek, szerintem mind megrúgja majd az ezret....de nagyon szépek.
Hej, ha úgy lenne pénzem, mint ahogy nincs...!!!!

www.egun.de/market/list_items.php?mode=user&nick=schumenia

asz_tapasz (törölt) 2009.12.20. 08:00:23

előtérben Sólyom László köztársasági Elnök Úr, mint jogállamiságunk szülőatyja és védelmezője két lábon járó alapköve... ezeken már csak a fehérterror fog segíteni

f.m.j. 2009.12.20. 09:49:18

mindig meglepődöm, hogy még mindig meg tudok lepődni...
a lejjebbtől is van lejjebb, és nincs, nem lesz vége soha...

2009.12.20. 10:22:01

@hoplita: Azért ez már önmagában abszurdisztán, hogy egy colt navy vagy egy remington egy homi politikusok szerint ne minősüljön lőfegyvernek, még ha elöltöltős is... Szerintem ez nagyon gáz, igenis meg kellene szigorítani, osztán akinek sportcélokra kell, annak orvosi alkalmassági és fegyvervizsga után adják meg az engedélyt, akinek meg csak falra akasztani, az vegyen spiáter díszfegyvert. Nem normális állapot, hogy a sarki trafikban veszünk egy coltot, komáromban lőszert hozzá, és már kezdődhet is a szerelmi leszámolás, bankrablás stb, mint a vadnyugaton...

hoplita 2009.12.20. 11:01:11

@Sörömpőőr:
Ne legyél már pápább a pápánál.
Ehhez is kell a szövetségi vizsga, a sportorvosi...igaz ezt nem mondtam fennebb.
Nézd már meg, hogy ezekkel a fegyverekkel hány hasonló cselekményt követtek el és ahhoz mérd már a társadalmi veszélyességét.
Egész Európában engedély mentesek az elöltöltősök...bár mondjuk a többlövetűek nem, ez magyar "sajátosság".
Az áruk sem annyira bagatell - ennyiért a feketepiacon "valódi" vasat vehetsz - és az ilyen istenverte állatok ellen nem védekezhetsz a józan észen túlmenő szigorításokkal, mert ezzel sok ezer jogkövető életét nehezíted tovább.
A mi fegyvertörvényünk már amúgy is indokolatlanul szigorú, önkényes és a jogkövetőkre nézve hátrányosan megkülönböztető.
Mit gondolsz tótiában, vagy az osztrákoknál miért lehet lőport, csappantyút szabadon venni...?
Azt ne hidd már, hogy ott még nem követtek el állatságot ilyen stukkerekkel, de egy szökőévente kirívó, védhetetlen eset miatt nem basznak ki azzal, aki nem tesz rossz fát a tűzre.
Lőport meg gyárthatsz akár te is, kis odafigyeléssel, nyolc osztályos kémiatudással, pár ezer forintos felszereléssel akár szinte gyári minőséget...és a csappantyút is kikerülheted, ha kovás pisztolyt veszel....mondjam tovább?
A legtöbb gyilkosságot késsel követik el.
A megoldás az, hogy tiltsuk be a késeket?
Ugggggyanmán....

2009.12.20. 11:45:46

@hoplita: Ismerem ezt a libsi szöveget, csak éppen én itt nem a fegyvertörvényt kívánom minősítgetni, hanem a fegyvertulajdonos felelősségéről beszélek, valamint arról, hogy pusztító erő tekintetében nincs jelentős különbség egy colt navy meg egy magnum között, szerintem ennek megfelelően azonos veszélyességűekként kellene kezelni őket! A középkori mordályok másik eset... de komoly, huzagolt csövű revolvert nyomni minden futóbolond kezébe, aki fel tud mutatni 50-100e Ft-ot, hát az szerintem finoman szólva is felelőtlenség. Kész csoda, hogy még nem lett itthon vadnyugat... de szerintem ez főképp annak köszönhető, hogy egyelőre nem köztudott, hogy ilyesmi engedély nélkül vásárolható, tartható. Nyilván a nehézsúlyú bűnözők nem fognak erre kattanni, nekik megvannak a maguk beszerzési forrásai, de az ilyen éretlen és felelőtlen személyek kezébe, mint ez a féltékeny kis fasz, nem való ilyesmi, őket valahogyan csak ki kellene szűrni, nem? Belegondolni is iszonyú, hogy lehet, pár év múlva a dzsippók szamurálykard helyett holsterrel járnak majd lopni, és a biztonsági őröket száz méterről szó nélkül keresztüllövik, mint a kutyát... Akkor már késő lesz szigorítani...

hoplita 2009.12.20. 12:04:22

@Sörömpőőr:
A fegyverrel akár csak érintőlegesen foglalkozók körében köztudott, hogy ezek nem engedély kötelesek. Igaz egy ilyen fegyver ellenes és fóbiás országban ez csak egy szűk réteget jelent.
A kafferek tele vannak fegyverrel, legalábbis a maffiózóknak nevezett csordáik, tehát az részükről nem fenyeget, hogy az alja a 20 ajrós katanáról átáll a 300 ajrós, meglehetősen komoly szakértelmet igénylő elöltöltős revolverre....hidd el, ez nem az ő műfajuk.:DDD
A másik pedig, ami ennek ellentmond az, hogy ha egy töltött Colttal kapnak el, akkor ugyanazt kóstál, mintha egy Glock-kal csípnek meg....2-8 évig mérik, vagyis mindegy.
Akkor aki rosszban sántikál melyiket választja..?
Hozzátéve, hogy még hülye is, mint a segg...
Egyébként nem olyan könnyű ezekkel pontosan lőni, nagyon precízen kell a töltet, lövedék, kenőanyag, huzag, kaliber összhangba hozása...ez nem egy ork műfaja.:DD
Én elég jól lövök szereltessel, a hadseregben hadtest lőbajnokságon a húszban voltam, pedig sosem foglalkoztam komolyan lövészettel és mégis, amikor először lőttem a Hawkenemmel ötvenre, bizony alig bírtam a feketében tartani a szórást....illetőleg nem is bírtam.:DD
Ez egy egészen más pálya....ez az állat csak egy nagyon szabályerősítő kivétel ebben az esetben, nem félek attól, hogy ez általánossá válik.
Akkor meg miért akarsz szigorítani?
Ki akarsz baszni velem is??D

2009.12.20. 13:34:02

@hoplita: És miből gondolod azt, hogy ha engedélykötelesek lennének ezek a dolgok, akkor pont te nem kapnál rá engedélyt? De ha így van, akkor vajon miért is nem? ;-)
Az orkokat nem fogja őket érdekelni a töltény meg a kenőanyag, megtöltik, rádfogják, ha szerencséd van, szétrobban a kezükben vagy célt vétenek, ha nincs szerencséd, akkor meg a te fejedet loccsantják szét vele. Az autóhoz sem értenek, mégis vezetik...
Érdekel a fegyver maga, mint műszaki alkotás... de ahogy így elnézem a mai magyar társadalomban az emberek egymáshoz való viszonyát, szerintem semmi szükség nincs arra, hogy felfegyverkezzenek! Nem érettek, nem felelősségtudatosak az emberek, nem tisztelik a fegyver pusztító erejét, sokan tudatmódosító szerekkel (alkohol, narkó) élnek, másoknak elborítja az agyát a gyermeki önzés, nem nézik, kin és min gázolnak át a vélt boldoguláshoz vezető úton... és ezeknek fegyvert? Na ne! Csak akinek a személyisége nem beteg.

tempefoi · http://tempefoi.blog.hu/ 2009.12.20. 15:52:50

mit csodálkoztok, csak azt teszi amit Marx megjósolt: reggel halásznék, délben vadásznék, este a kritika kritikáját gyakorolnám. Nem jelent mást, mint hogy eljött a kommunizmus.

ugye, ti is örültök

hoplita 2009.12.20. 15:57:56

@Sörömpőőr:
Pesszimista vagy és túlzottan bedőlsz annak a széltében-hosszában hangoztatott véleménynek, miszerint a magyar társadalom nem "ért "még meg egy liberálisabb fegyvertörvényhez.
A szlovák mennyivel másabb?
Vagy a baltikumi...esetleg a horvát vagy a bolgár?
Ugyan...
Egyébként rövidesen - ismerve Brüsszelt, meg az ott terpeszkedő bürokraták hozzáállását - néhány év és egységesítik a fegyvertörvényt, mert az eltérő helyi szintű szabályozások elég kaotikus állapotokat eredményeznek és lásd a mi esetünket, amit itt nem szabad, lehet a szomszédban jellegű állapot nem szerencsés....a tagállamból másik tagállamba való szállításról, egyebekről nem is beszélve.
De szigorításra, vagyis a mi gyakorlatunk európai szintre emelésére ne is gondolj, azt az olasz, német, belga, spanyol, finn, svéd fegyvergyártók - és itt a polgári, hobbi és vadászfegyver szegmensre értem - nem fogják engedni, sok-sok pénz és sok-sok munkahely kerülne ezzel veszélybe.
Nekem most okozna problémát az engedély, van egy kis saram...:DDD

2009.12.20. 18:00:27

@hoplita: Nem, nem vagyok pesszimista. Realista vagyok. Nagyon primitív sötét tahó bugrisok is laknak ebben az országban, mégpedig szép számmal. Hogy most jó helyen van-e meghúzva a határvonal a kérdésben, ki tarthat lőfegyvert, és ki nem, azon lehet vitatkozni, de szerintem erre a határvonalra VALAHOL feltétlenül szükség van! Legalább a pszihiátriai kezelés alatt állók ne vehessenek, vagy aki már többször ült a sitten fegyveres rablásért... ez a minimum lenne, nem?

hoplita 2009.12.20. 20:24:39

@Sörömpőőr:
Na, ebben nem fogunk vitázni, mert nyilvánvalóan nem lehet mindenkinek lőfegyvert adni a kezébe.
Nyilván kell valami cenzus, de most rossz, úgy ahogy van, ez tuti.
Ez meg messzire vezetne....
Nekem az a véleményem, hogy a túlzott szigor és bürokratikus akadályok nem csökkentik a fegyverrel elkövetett bűncselekmények számát, viszont jelentősen megkönnyítik a rosszfiúk dolgát.
Én egyébként az ön és főleg az otthon és tulajdonvédelem tekintetében liberalizálnék.
Ott nagy előrelépést jelentene a dolog.
De amíg nálunk a bűnöző politikusok rettegnek a fegyvertől - és ez oldaltól független - azon egyszerű oknál fogva, mert attól félnek, hogy alkalomadtán ellenük fordítják, addig itt nemigen lesz változás.
Mert igazából ettől fosnak és nem attól, hogy a zemberek egymást lövöldözik agyon.
Például már csak ezért is a Jobbikra szavazok....mert ők egyfajta tulajdon és otthonvédelmi liberalizációt hirdetnek....ha nem lennék egyébként is jobbikos.:DDDD

Cutbertus 2009.12.20. 20:41:02

@hoplita:
teljesen egyetértek a leírtakkal.
ez a helyzet ami itt kialakult az országban, nagyban hajaz a "vadnyugatra".
tehát nyugodtan járhatna a fegyvertartás állampolgári jogon.
úgyis minden olyan hozzájut aki nem a megfelelő célokra kívánja használni (elmebetegek, bűnözők, politikusok-ennek a szónak lassan nem is tudom az értelmét, szinonimája lenne a seggnyaló és bűnözőnek?).
tehát csak kapjon mindenki aki Magyar állampolgár és a tulajdonát, testi épségét kívánja megvédeni. tekintettel arra is, hogy a bohóc-rendőrség erre képtelen. meg nem is nagyon akarja mert elfoglalt a közúti szabálysértésekkel illetve a Magyar emberek zaklatásával.

hoplita 2009.12.20. 21:38:14

@Cutbertus:
Egy adalék ahhoz, ami te is mondasz...

A nethírlapon vannak fegyverrel foglakozó topicok...meg joggal, meg különböző fegyveres sportágakkal, ott akit érdekel a dolog olvasgathat, böngészhet, beszélgethet erről napestig.
Na, a lényeg..
Egyik srác írja, hogy a környékükön már minden tanyát kifosztottak, mindenhová betörtek, jópárba már többször is - természetesen a biztosan nemcigányok - kivéve egyet, az öreg Pistáét.
Oda nem mennek, mert mindenki tudja, hogy az öregnek két puskája is van.
Nem ragozom tovább.

2009.12.20. 21:40:17

@hoplita: Én azt hiszem, hogy nincs igazad. Pl. ha én most nagy hirtelen bankot akarnék rabolni, bizony tanácstalan lennék, hogy hová forduljak, honnan vegyek nagy hirtelen egy hátultöltős stukkert. De nem volnék sokáig gondterhelt, mert fapofával vehetnék két elöltöltős hatlövetűt, ami azért már egy kisebb fajta móri mészárlásra elegendő lenne.
Ami a tulajdon védelmét illeti... hát persze, seggbe lőheted a sóspuskával a bodzaszedőket a kertedben, de azt biztos te is tudod, hogy ezzel az ügy nem volna lezárva... másnap az egész pereputty ott hőzöngene kapával-kaszával, és akkor mi van? Halomra mészárolod őket? Félre ne érts, nekem ugyan nem hiányoznának... de szerintem nem az önkényeskedés a megoldás, hanem a rendőrség lássa el a feladatát: ha kihívják, küldjenek ki egy járőrt tíz percen belül, a tetten ért bűnözőket fogják el, és kaszlizzák be szépen! Majd ha meglesz az ítélet, akkor le lehet belőle vonni...

hoplita 2009.12.20. 22:11:56

@Sörömpőőr:
Ha komolyan gondolnád azt a bankrámolást, akkor tudnád hová kell fordulnod.:D
Két elöltöltős áráért meg már komoly szereltes öntöltőt kapsz...
Ha én a kertemben lövök valakire, akkor azt nem seggbe és nem sóval.
És a pereputtynak esze ágában sem lenne hőbörögni jönni, azt garantálom.:D
Igen, kell(ene) a komoly, megbízható, kötelességét tudó rendőrség, de azt is vedd tudomásul, hogy minden polgár mellé nem állíthatsz zsarut.
Megakadályozni nem tudják a bűncselekményt........de majd kimennek és ügyesen körberajzolnak.
Elsősorban visszatartó ereje lenne, ha minden házban feltételezhető volna az önvédelmi fegyver.
Tudod, én úgy vagyok vele, hogy inkább legyen és sose kelljen, mint hogy ne legyen, amikor nagyon kéne.
És azért elég sokan gondolkodunk így.

Cutbertus 2009.12.21. 05:11:52

@Sörömpőőr:
" a rendőrség lássa el a feladatát: ha kihívják, küldjenek ki egy járőrt tíz percen belül, a tetten ért bűnözőket fogják el, és kaszlizzák be szépen! "
de nem teszik! most fontosabb nekik az új lehallgató szoftverük, és egyébként is millió fontosabb dolguk van. valami azt súgja nekem, hogy a jövőben is hasonlóan "hasznos és fontos" dolguk lesz ami miatt csak engedélyezni kellene a fegyvertartást azoknak akik nem feltétlenül rossz szándékkal kívánnak fegyvert birtokolni. hiszen.. minden embernek joga van a biztonsághoz és ha az állam ezt nem tudja biztosítani akkor fel kell hatalmazni az embereket ahhoz, hogy ezzel a jogukkal élhessenek.
különben is ebbe az irányba fejlődnek a dolgok (mert engem pl. már nem érdekel, hogy megvéd-e az "állami biztonsági szolgálat" és ha nem akkor milyen következményekkel jár, hogy ha én végzem az általa nem végzett feladatot).
valamiért azt hiszem, hogy ezzel pedig egyre többen vagyunk így.
és ebben a gondolatban pedig teljesen osztom a véleményt:

"Elsősorban visszatartó ereje lenne, ha minden házban feltételezhető volna az önvédelmi fegyver.
Tudod, én úgy vagyok vele, hogy inkább legyen és sose kelljen, mint hogy ne legyen, amikor nagyon kéne."

2009.12.21. 07:39:38

@Cutbertus: A rendőr azzal foglalkozik, amit parancsolnak neki. Ha azt kapja napi parancsba, hogy lehalgasson, akkor azzal, ha meg azt, hogy járőrözzön, akkor azzal. Nem sok dolog van ebben az országban, ami egy tollvonással megoldható, de ez egyike azoknak a dolgoknak. És remélem, hogy az új kúrmány, mely a nép széles rétegeinek támogatottságát fogja élvezni, s így nem lesz rászorulva az AVH-sdira, remélem, hogy az új kúrmány meg is húzza majd ezt a tollvonást, és a rendőr is épp úgy tíz percen belül kiér és intézkedik majd, mint a mentő vagy a tűzoltó. Szerintem ez a jövő útja, nem a vadnyugatosdi. Az csak a helyzet eldurvulásához, polgárháborúhoz fog vezetni, aztán majd jön a nátó, és lebombázza a dunahidakat meg a kínai követséget, és végül elmehet mindenki a fenébe, mint Jugoszláviában. :-(

fokabacsi 2009.12.21. 08:34:56

"" most fontosabb nekik az új lehallgató szoftverük, és egyébként is millió fontosabb dolguk van. valami azt súgja nekem, hogy a jövőben is hasonlóan "hasznos és fontos" dolguk lesz ami miatt csak engedélyezni kellene a fegyvertartást azoknak akik nem feltétlenül rossz szándékkal kívánnak fegyvert birtokolni. hiszen.. minden embernek joga van a biztonsághoz és ha az állam ezt nem tudja biztosítani akkor fel kell hatalmazni az embereket ahhoz, hogy ezzel a jogukkal élhessenek."" legfontosabb és legsürgősebb dolguk az volt, hogy a Gárda, és a gárdaruha ellen "törvényt" hozzanak. Mert majdnem hetente van egy cigány bűnözők által elkövetett gyilkosság, rablás, de ez nem érdekes , mert az a fontos az utasításra rettegőknek, ki hogyan köszön. Van-e rajta oroszlános mellény? Hogyan legyen az autója azonnal kivonva a leggyorsabban a forgalomból, ha valami hiba miatt nem felel meg a vizsgán . Mennyi bírságot tud begyűjteni a rendőrség, előírás szerint. Na ezért félnek a díszpolitikusaink a fegyverektől, nem a mi biztonságunk miatt. Mi lesz ha a sok magyar megelégeli ezt a teszetosza élősködő siserahadat? Mert ha egymillió ember kimegy az utcára, akkor gubanc lesz.Az nem a füvön ülő Gárdista könnygázzal lefújása lenne. Változik-e valami valaha is ebben az országban??!?

hoplita 2009.12.21. 09:00:18

@Sörömpőőr:
Az új kúrmány támogatottsága igen csak törékeny és illékony lesz, ezt jegyezd meg ha nem hiszed, jövő ősszel visszatérhetünk rá.:D
Azt gondolod véletlen, hogy a fidesz kussol arról, hogy az ávó mit művel és mi folyik itt rendfenntartás és rendészet címén?
Hogy államilag szervezett és irányított rablóbandává züllesztették a rendőrséget?
Szerinted a 2-3 évvel ezelőtti, akkor még vehemens tiltakozó és bíráló hangok a választások közeledtével miért halkultak el a "polgári oldal" részéről?
Hogy pintérek neve merül fel rendőrminiszterkén?
Ha az lesz, amit saccolok, akkor oviék nem húznak ujjat túlzottan az ávóval, mert elképzelhető, hogy jövő ősszel már nekik is szükségük lesz rá, ha felharsan az utcán az Orbán takarodj....:(
Te kinézel a fideszből egy kőkemény radikális fellépést a cigánybűnözés ellen, mikor még a létezését is tagadják és bálógartúrók fidelitasz tagok?
Amikor a belső köreikben nyüzsögnek a fajvédők, a problématagadók, a széplelkek, az idealisták...????
Ugyanez fog folyni tovább, apró, észre sem vehető finomhangolásokkal.:(
És azt hiszed a fidesz nem a politikai ellenfeleire történő nyomásgyakorlásra használja majd a szerveket..?
Na ja, nem a maszopszadesz bagázsra, ez tény, hanem a "szélsőségesek" ellen.....ahogy a műkuruc kövér már be is ígérte...
Ááááá......!!!!

Horizont 2009.12.21. 09:10:55

@hoplita: Nem örömmel ugyan de sok mindenben igazat kell adnom. Most hallom a hírekben Orbán kormány terveit.Visszaállítják a Belügyminisztériumot, ami oké. De akar egy Humán minisztériumot (egészségügy, szociális, kulturális, oktatás) így egyben (!!) de ráadásul Mikolát akarja miniszternek ide. Ez még viccnek is súlyos.

hoplita 2009.12.21. 09:22:30

@Horizont:
A fidesz olyan, mint a Bourbonok, semmit se felejt, de semmit se tanul.
És nekik is vissza kell jönniük egyszer még ahhoz, hogy végképp elfelejtsék őket.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.21. 10:39:13

OFF

Hehe. Bokros szerint Vona "Nemzet és társadalomellenes". LOL

hvg.hu/itthon/20091221_bokros_lajos_vona_gabor.aspx

ON

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.21. 10:42:43

@Ásómaci: Vajon hol tanulta ezeket a szavakat, hogy pl.: Nemzet???

hoplita 2009.12.21. 12:00:21

@Ásómaci:
....és vajon milyen nemzetre gondolt....?

A társadalmat nem is bogozom, mert ha valaki ENNEK a társadalomnak a feltétlen híve és védelmezője, az már önmagában egy LMPVS kategória.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.21. 12:28:50

@hoplita: Egyetértek. Bár lehet, hogy Bokros már felismerte a porblémát (A'la Galla Miklós) hogy nem a Maszoppal kell már foglalkozni, mert sikeresen kinyírta magát, hanem a Jobbikkal, amely tör föl, mint borban a gyöngy. Minezeken kívül megérdemli az Andrássy út egyik ékítménye őt is.

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2009.12.21. 12:32:12

Tűzre vele. Csak így, szerényen fejezem ki a véleményem.

hoplita 2009.12.21. 13:25:30

@Ásómaci:

Itt van Vona válasza.
Nem teszi lajcsi ki az ablakba...:DDD

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.21. 14:08:12

@Ásómaci: Ásomaci, gondoljuk már egyszer jól végig a dolgainkat:
van-e elegendő hely az Andrássyn? Sok a körösztapa:))))))))
Nem kellene időben új színhely után nézni?
A LMPV-akat meg sűrűn köszörülni, nehogy éle csorbuljon idő előtt:-D

Kartal (rezervált) 2009.12.21. 19:59:19

@Horizont: hát ha valakit feltétel nélkül utálok mint a háromnapos poshadt macskaszart, az a Mikola. Ha Viki megint előkaparja a pöcegödör mélyéről, akkor több százalékot veszt, mintha Morvait tenné meg belügyminiszternek...
@Doña ¡Cara(mba)!: támogatom. Elhatárolódok. :DDD
@hoplita: Pokorni már felvezette a cigányprobléma megoldását: integrálni kell őket, fel kell emelni a cigányságot, mert anélkül nincs fejlett Magyarország...

Horizont 2009.12.21. 22:47:41

@Kartal (aki beleszól):
Lehet, hogy Orbán megijedt a nagyon jó közvélemény kutatási adatoktól és már nem is akarja annyira átvenni ezt a vagon szart? :DDDDD Egy kis Mikolácska egy kis Pokornicska, egy kis ez meg az , aztán le is esik az a %! És arathat vagy kaszálhat a Jobbik?

Cutbertus 2009.12.22. 10:08:04

@Sörömpőőr:
vazze'
Te vagy idealista vagy.. vagy pedig valami más.
ezt nem gondolhatos komolyan " És remélem, hogy az új kúrmány, mely a nép széles rétegeinek támogatottságát fogja élvezni, s így nem lesz rászorulva az AVH-sdira, remélem, hogy az új kúrmány meg is húzza majd ezt a tollvonást, és a rendőr is épp úgy tíz percen belül kiér és intézkedik majd, mint a mentő vagy a tűzoltó. Szerintem ez a jövő útja, "
persze lehet, hogy csak egyszerűen nem olvasol újságot, nem hallgatsz rádiót, nem nézel tv-t és nem beszélsz senkivel..
honnan gondolod, hogy itt bármi is történhet a narancsosok nélkül? nekik pontosan olyan szükségük van a hallgatózásra mint ezeknek akik most vannak.
együtt keverték a sz@rt és pontosan annyira benne is vannak, tehát ne várjon senki csodákat tőlük. ugyan ezen az úton fogják nyomorogtatni a népet és ugyan úgy sz@rnak a fejükre (volt idejük megmutatni már tehetségüket és azt is, hogy mennyire fontos számukra az emberek biztonsága) pedig akkor még jobb idők jártak. most pedig remélem a jobbik idők járnak majd! ;)
továbbá, úgy gondolom, hogy a képviselő "urak" semmivel nem jobbak az átlag Magyar állampolgárnál és amennyiben nekik jár a fegyverviselési engedély..
akkor mindenkinek jár!
illetve: elvenném még azt a mocskos mentelmi jogukat is mert az mögé bújva nem kevés szemétséget követtek/követnek el.
milyen alapon is van az?
javasolnám a személyes példamutatást nekik!
arról meg, hogy egy tollvonással nem megváltoztathatóak a rendeletek?
csak annyit említenék, hogy ha az érdekük úgy kívánja akkor bármikor képesek rá (még visszamenőleges hatállyal is).

süti beállítások módosítása