Skip to content


       Szűrés lista

Jaj honvédelem, mi lenne veled nélkülem?

Vadai Ágnes honvédelmi államtitkárasszony aggódik. Mondhatnánk, hogy jogosan, elvégre csak pár napja volt a kecskeméti malőr, a ZMNE rektora már hetek óta előzetesben van, a Kalasnyikov-bizniszre is emlékszünk még, és a minisztériumot még mindig a részeges Szekeres vezeti, de Ágnes nem ezek miatt esett kétségbe.

A mindig szolidan nőies Vadai elemezte a a választásokon induló pártok programját, hogy mit ígérnek a választóknak és a Honvédségnek. Nehogy azt higgyük az elemzés szó hallatán, hogy túlzottan megerőltette magát, saját bevallása szerint egyszerűsített keresést végzett néhány kulcsszó alapján. Vagyis Crtl+F "honvédelem" "hadsereg", "katonák". Hiába no, fantasztikus munkaerő az államtitkárasszony! Lássuk, mire jutott:


"A Civil Mozgalom programja elsőként sértés, fogalmazott az államtitkár, hiszen azt írják, a Honvédség tele van magas rangú, képzetlen tisztekkel. Mindezt Vadai visszautasította, mind a maga, mind a Honvédség tisztjeinek nevében. A Civil Mozgalom ezen felül létszámcsökkentést hajtana végre, tájékoztatott Vadai."

 

Legyünk pontosak, Seres Máriáék ezt írják: "a hadsereg tele van magas beosztású, rangú, képzetlen tiszttel, akik rokoni, baráti kapcsolatotok révén futnak előre a ranglétrán, míg tehetséges katonák csalódottan hagyják el a testületet. Ugye ez a magyar állapotokat ismerve elképzelhetetlen....

 


"Az LMP esetében két ügyet talált kiemelkedőnek a politikus. Ezek közül az egyik a komplex zajvédelem, melynek folyományaként általános éjszakai repülési tilalmat rendelnének el, míg ugyancsak csökkentenék a hadsereg létszámát, mutatott rá Vadai Ágnes."

 

Kit érdekel? Úgyse lesznek kormányon. Amúgy van még benzin éjszakai repülésekre is? Akkor sokkal jobban áll a honvédség, mint gondoltam.

 


"Az MDF programjában csupán annyi szerepel, hogy a politikai befolyástól legyen független a hadsereg, mely azonban már amúgy is így van, hívta fel a figyelmet a politikus."

 

Persze, annyira függetlenek, hogy még Bajnai elől is titkolták az izraeli gépeket.... Egyébként meg: Kit érdekel? Úgyse lesznek kormányon.

 


"A Jobbik esetében színes és szélsőséges ajánlat jelent meg a programjukban, közölte Vadai, így 100 ezer fős hadsereg felállítását tervezik, valamint a Magyar Nemzeti Gárda - a Honvédségtől független - működésének megerősítését. A békefenntartási és egyéb missziós részvételt felülvizsgálnák, totális fegyverkezést indítanának el. "Nem mindegy, hogy az okos hülyéskedik, vagy a hülye okoskodik" - zárt a Jobbik programjának elemzését Vadai."

 

A Jobbik programjában szereplő félelmet, miszerint Magyarországnak fel kell készülnie egy háborús támadásra, én is kissé túlzottnak érzem, és nem gondolom, hogy 70 ezer (nem 100, ahogy Vadai mondja) katonát kéne folyamatosan eltartanunk.

 


"A KDNP önálló pártnak tekinti magát, annak ellenére, hogy évek óta nem létezik önállóan, ezért programjuk is van. A területvédelem alapkövetelményén túl Nemzetőrséget kívánnak felállítani és fenntartani. A Magyar Honvédség állományának tagjai aggodalmukat fejezték ki a Nemzetőrség nagyon hasonlatos egyenruhák miatt. Mindezeken felül a hivatásos katonák számára kínálnának felemelkedési lehetőséget, elfeledkezve a szerződésesekről. Ezek szerint újra a sorkatonaságon gondolkoznak? - tette fel a kérdését az államtitkár." 

 

És ha igen, akkor mi van? Ráférne a sok nyegle, csenevész taknyosra egy kis testedzés meg fegyelem.

 


"Végül pedig a Fidesz programját vizsgálta meg Vadai, melyben egyetlen szót sem lelt fel a honvédelemmel kapcsolatban. Olybá tűnik, hogy az ország védelme nem nemzeti ügy. 1998 és 2002 közt az Orbán kormány még ugyan "foglalkozott" a honvédség jövőjével, Szabó János tevékenységével fémjelezve. Ne feledkezzünk meg a Gripenek beszerzéséről sem, hívta fel a figyelmet a politikus. Nem tudni tehát, hogy a Fidesz mit gondol a missziós szerepvállalásokról, a tartalékosok szerepéről, vagy hogy milyen csapatmozgások várhatók."

 

Ez tény, ezzel nem tudok vitatkozni. Orbán szerint akkor minden rendben ezen a téren, vagy csak úgy gondolja, hogy vannak ennél fontosabb dolgok is? Hát hogy viselkedhet így egy vezénylő tábornok?

 


"Legvégül pedig a szocialista programot elemezte Vadai. Ebben nagyon részletesen foglalkoznak a honvédelem költségvetésével, képességekkel, múlttal és lehetséges jövőképpel, így a képviselő úgy látja, hogy elég egyszerű a választás."

 

 

Hát mi lenne a honvédséggel Ágnes nélkül?

 

Címkék: kampány választás mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr911880522

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megküldik a Gripen-aktákat? 2010.07.29. 08:50:03

A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium megbízta a Külügyminisztériumot, diplomáciai úton kérjen tájékoztatást a Gripen-aktákról. Vadai Ágnes volt honvédelmi államtitkár a Gripen-beszerzéseket vizsgáló bizottság titkosított jelentését az átadás-átvéte…

Trackback: Az előző Fidesz-kormány honvédelmi mérlege 2010.04.01. 03:35:04

Úgy tűnik, a honvédelem nem számít nemzeti ügynek. A "Nemzeti ügyek politikája"-ban (amit most, a választás előtt 'a program'-ként mutattak be) ugyanis egy szó sem szerepel róla. Jobb híján, nézzük meg, mi történt az előző Orbán-kormány idejé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2010.03.31. 16:42:28

@greybull:
persze
az a nyavalyás hídrobbantó
de csak egy rövid ideig

tudi 2010.03.31. 16:57:54

Régen hallottam már Vadai felöl, de most a kampány finisében megszólalt és kioszt mindenkit az ellentáborból valamint dícséri magát és Szekeres elvtársat.

minimalista 2010.03.31. 17:10:01

Vadai a kivétel erősíti a szabályt kivételes esete lenne, azaz nem valószínűsítem hogy felszopta magát az államtitkári posztig, mert hát valljuk meg őszintén, hogy finoman szólva sem kívánatos egy teremtés és nem hiszem, hogy bárki is hagyta volna hogy kígyóját a szájába vegye...
De akkor mit tudhat ő? Okos? :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 17:12:42

@minimalista:
Semmiképpen sem hülye, például hat nyelven beszél többé-kevésbé.
És most ott tart éppen, hogy ő válogatja meg, hogy ki nyalja ki. Érted hogy mondom.

greybull 2010.03.31. 17:27:53

@spájdernecc: meggondoltam magam: legjobb védekezés a támadás - már jár a tankom motorja, még van mellettem egy hely...

greybull 2010.03.31. 17:28:43

@El Topo (Sgt. Elias): nem elírtad? nem hat nyelven kefél inkább?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 17:30:58

@greybull:

Ennyire nem tudom elgépelni. Tényleg hat nyelven beszél.
Mondjuk ne kérdezd meg, mennyire jól, mert azt nem fogom tudni ellenőrizni, hogy norvégül mennyire tud, de tud .

minimalista 2010.03.31. 17:32:59

@El Topo (Sgt. Elias):
Hatot? - az tényleg szép teljesítmény, akkor tényleg nem lehet annyira hülye (én meg befogom a hárommal...)
Azért abban bízom, hogy már nem sokáig "válogathat" a "nyelvek" közül, ha érted mire gondolok...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 17:41:20

@minimalista:

Tudja a rosseb. D3eb én például tudok egy paliról, aki 7, azaz hetes év alatt ezredesből vezérezredes lett. Nem tudom, mennyire világos, de az nem egy rendfokozatnyi ugrás.:)
Érted hogy mondom.:)

greybull 2010.03.31. 17:44:04

Gyerekek eddig azt mondtam, hogy van az a pia mennyiség, aminél bármely nőt megkívánok - Vadait elnézve revideálom nézetemet: mégsincs az a pia mennyiség, hogy ezt a nőt megkívánjam.

öööö...izé 2010.03.31. 17:46:05

Igen, okos. Egyáltalán nem buta. Azt tudom biztosan, hogy a hm érdekeit elég harcosan védte más tárcákkal szemben. És politikailag érdektelen dolgokban is.

greybull 2010.03.31. 17:46:08

Én minimum 10 nyelven tudom azt, hogy baszd meg a kurva anyádat, illetve, hogy aggyá két sört, meg hogy menny a picsába! Na hol van ehhez Vadai?

Krikri 2010.03.31. 17:47:42

@greybull: kíváncsi lennék ezt hogyan mondod pl franciául? :)

abandi 2010.03.31. 17:50:41

@El Topo (Sgt. Elias):
Sorállományú!
Vigyázz!
Pihenj!
Majd Ő kinyalatja:
barikad.hu/node/50184

greybull 2010.03.31. 17:57:16

@Krikri: na úgy tíz az, ahogy a Vadai hat. Arabul pl: tell ' a hasztízi, kuszummak. A franciák merde-elnek, az olaszok porco dio madonna-znak, nem minden nép baszatja a másik kurva anyját.
de az oroszom, az igen:
Jab tvaju maty na katafalke bez gandónye zzágyí! Na mit jelent? Szépet nem az ziher.

Krikri 2010.03.31. 18:00:54

@greybull: ezért kérdem - franciául konkrétan tudom h a legcsúnyább az, ha a másik hátsóját ajánlja fel saját használatra :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 18:04:33

@abandi:

Höhö, ez zsidó.:) Szerintem maga a Gólem.:)

abandi 2010.03.31. 18:04:53

@greybull:
Elég a jobtvojmáty....

abandi 2010.03.31. 18:06:50

@El Topo (Sgt. Elias):
Ez a pali pont hogy nem! Fosol, mi?!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 18:08:21

@abandi:

Jaj, nagyon! Le is szaladok a boltba széntablettáért.

abandi 2010.03.31. 18:11:27

@El Topo (Sgt. Elias):
Ej, tüneti kezeléssel nem lehet a gennyes gócot kezelni!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 18:27:53

@abandi:

Hát mégsem vághatlak ki, nem vagyok én sebész.

abandi 2010.03.31. 18:42:14

Ettől függetlenül: ez a Volner János nem kispályás!

greybull 2010.03.31. 18:43:13

Olyan a magyar hadsereg tábornokilag, mint a Brit Gyarmatügyi Minisztérium története: a brit gyarmatbirodalom legnagyobb kiterjedése idején - a fél világ mindössze - kb.200 azaz kettőszáz hivatalnok működtette. Amikor a II.vh.után saccperkábé HongKong maradt - kb. 2000, azaz kettőezer körüli fővel működött.

abandi 2010.03.31. 19:07:27

@greybull:
Na igen....
Erős, de igazságos, hatékony, de nem visszaélő államot a párnák alá!

mim 2010.03.31. 19:22:49

Topikhoz kapcsolódik a hivatalnokok és a hadsereg kapcsolata -->
Parkinzon törvényei (pdf doksi) első fejezet :
www.spreadsheetdetective.com/berglas/Articles/parkinsons_law.pdf
Angolul, ha jól tudom létezik magyar fordításban is. Szerintem örök igazságokat fogalmaz meg, bár szatirikus formában. Természetesen nem lehet 100% komolyan venni..

greybull 2010.03.31. 19:23:24

@abandi: semmit nem kívánok jobban most, mint hogy a jelenlegi kormányzó banda takarodjon. Nagyon szeretném, hogy a Fidesz győzzön. És ha a Fidesz is azt műveli, mint a mostaniak, akkor nagyon fogom kívánni, hogy a Fidesz is takarodjon és jöjjön más! És ne vegyenek új Audikat, Merdzsókat, stb. És ne üdülgessenek kormányüdülőben. És ne legyen Ezüsthajó. És ne legyen ennyi hivatal, mint most. Ne legyen cégbíróság - semmi szükség rá. Ne legyen ilyen Apeh, mint a jelenlegi. Tudni akarok minden állami pénzből kifizetett fillérről. Egy kibaszott radírgumit ne merjenek venni, ha nem tudták indokolni, hogy kinek miért kellett és mi lett az előző radírral az Isten lova bassza meg az egész bandát!

greybull 2010.03.31. 19:25:20

@mim: valami minél viccesebb, az annál halálosabban komoly - a humor ölni tud! Vedd csak Parkinsont szó szerint, abból nem lehet baj.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 19:43:26

@picur3ka/beleallos kampany:

Hát azért mondjuk, hogy itt lenne a vég az egy picit erős kifejezés.:D

abandi 2010.03.31. 19:50:33

@greybull:
Szép és igaz, amit írtál!
Ki lesznek baszva a Parlamentből akik nem így gondolkodnak!!!

abandi 2010.03.31. 19:51:12

@abandi:
Bocs: Országházból

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.03.31. 19:54:26

Egy ekkor a hadseregnek, ha 6 tábornoka lenne, az is sok lenne... Amikor több tiszt tologatja a papírt, mint amennyi a csapatoknál szolgál, akkor azt végképp nem szeretném minősíteni. PAPÍRHADSEREG!

béla bá (törölt) 2010.03.31. 21:07:15

Nem szeretnék látni idegenszívűeket magasrangú katonai vezetők között! Ebből következik, hogy a honvédelmi államtitkári poszton sem.

System failure. :) 2010.03.31. 21:10:52

Beszarok!
"A civil mozgalom az egyetlen olyan párt amelyik féken tudja tartani a hataloméhes pártokat". :)
(Megpróbáltam szó szerint idézni)
Most megy az M1-en. :)))
Kemény szavak egy nevesincs izétől... :)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.03.31. 21:16:25

@System failure. :): Nem figyeltél! Az elején ott volt még, hogy "a hataloméhes civil mozgalom az egyetlen olyan párt amelyik féken tudja..." Legalább annyi, ha nem több kutyaütő lebzsel ott, aki most látta eljönni az időt, hogy ő is szakíthasson! Jó pénzért én is féken tartanék bárkit...

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.03.31. 21:39:01

Honvédelem: GDP 1%
Nyugdíj és nyugdíszerű ellátás GDP 11,5 %

Köszöntem a szót!

egyébként 50.000 + 10-15.000 félhivatásos,amerikáji gárda szerű lenne ideális SZVSZ ,jah persze a minisztériumi állomány drasztikus(-80%) csökkentésével.

kM 2010.03.31. 21:45:49

Kurva kemény bolsi lehet a nő. :DD

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.03.31. 21:55:03

Azért "jó" itt olvasni a kádári kisemberek szánalmas vergődését...soha a büdös kurva életbe nem tesznek és nem is fognak semmi értelmeset végezni ,leélik szánalmas életüket vegetálva,fikázódva.De ők az elsők aki a szidott rendőr/katona után sírnak ha olyan a helyzet,a a szánalmas semmire nem jó életüket megvédeni.Köpedelem.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.03.31. 22:04:12

@Blás Sailor von Wolfhausery: 30.000-es hadsereg bőven elég lenne, de félek abból 28.000 irodakukac lenne... 3-6 hónap alapkiképzés, aki nagyon jó maradhat, legyen az kitüntetés. Vállalja a szolgálatot, írjon alá 3, vagy 5 évet. A tiszteket keményen képezni, ha kell, a legjobbakat külföldi intézményekben 1-1 évet. Megbecsülni és megfizetni, leginkább a csapattiszteket!!!

lótumfaktum 2010.03.31. 22:12:06

milyen sereg az ahol 5000 fő a hadra fogható? abból is 1000-1500 küjföldön kockáztatja az éltét,ne feledjük a béke fentartókat sem.
PAPÍRHUSZÁROK!!!!!!!!
És még van pofája Slotának hisztizni,hogy Mi támadunk majd!
Ez a pinyagörcs remélem örökre tablóra kerül minden megmaradt kaszárnyában a főnökével együtt""akikre nem vagyunk büszkék a tönkretevésünkért""" nyugdíj szempontjából törölni az ott töltött éveiket!!!!!!!!!!

öööö...izé 2010.03.31. 22:25:37

@Boli:
Jelen adatokat hirtelen nem találtam, de 2008. 02 havi adatok alapján:
Tiszt: 20,8 %
Tiszthelyettes: 32.8 %
Legénységi: 26,4 %
Polgári: 20,0 %

És hidd el, azóta nem lett több tiszt...szóval a világba ne kiabáld ki vélt igazad...

Ha esetleg valaki kedvet érezne az indokolatlanul sok juttatással járó feladatra, akkor a feltöltöttségi adatok alapján ennyi ember hiányzik:
Tiszt: 1173
Tiszthelyettes: 1622
Legénységi: 1875

öööö...izé 2010.03.31. 22:27:24

Lehet jönni dolgozni ide is, ne csak a szátok legyen nagy...

Varjúdombi mesék 2010.03.31. 22:29:23

@Blás Sailor von Wolfhausery: Szerintem a cikk nem a Honvédségről,hanem Vadai asszonyról(kisasszony?) szól.Miből gondolod Te másokat látatlanban kádári kisembereknek feltételező,hogy nem végeznek az itteni fikázók semmi érdemlegeset?Nem szánalmas életemet,nem vegetálva,de néha fikázva élem,értelmes dolgokat végezve.Szabad-e kritizálnom ezek után a részeges sose-volt-katona Szekerest, Vadait,meg a biztonsági őrökkel védett laktanyájú szétlopott,szétzüllesztett,MIG-eket szabad ég alatt elrohadni hagyó,valamirevaló vagyonőr céggel erejében megegyező Honvédséget? Miért nem fér meg az,hogy szidom a tehetetlen/szemkilövő/cigánytelepre ki nem vonuló rendőrséget, azzal,hogy ha szükségem van rájuk (pl lejárt személyi,betörés);hozzájuk fordulok?Nem panaszkodhatok a hentesnél a büdös párizsira,ha egyszer fizettem érte?Míg fizetek a bérletért,addig kritizálhatom a BKV-t,míg adózom,kritizálhatom a Magyar Államot.Vox populi:vox Dei.Amúgy az összehasonlítás a nyugdíjjal,azért sem sikeres,mert kicsit több a nyugdíjas.Lehet felőlem több a Honvédségre fordított pénz(vagy kevesebb részét kéne elsikkasztani,elkalasnyikovfelújítani,MIGbomlasztani,Zrínyi rektorozni,stb)csak lenne látszatja,nem egy külföldön közröhely tárgyát képező haderő,ami hátországi feladatokra,pontonhídépítésre és derültségjavító,alkoholista Szekeresekre alkalmas.

öööö...izé 2010.03.31. 22:33:16

@Varjúdombi mesék: "külföldön közröhej tárgyát képező haderő"

Nagyot tévedsz...A katonákat nem a felszerelésük, vagy az otthoni sajtó alapján ítélik meg más nemzetek katonái, hanem az elvégzett munka alapján. És nagyon nagy tévedésben vagy, ha azt hiszed, hogy a magyar katonák szarul dolgoznak külföldön. Én kérek elnézést helyetted...

arlequin 2010.03.31. 23:29:37

@El Topo (Sgt. Elias): "Hát azért mondjuk, hogy itt lenne a vég az egy picit erős kifejezés.:D "
te írtad, nem én. kucken sie aus bitte!

Varjúdombi mesék 2010.03.31. 23:49:35

@öööö...izé: Nem más nemzetek katonáiról beszélek.Nekem is vannak közvetve ismerőseim Afganisztánban -akik többféle képesítésen,vagy hogyismondjákon átestek.Nem is állítom,hogy nem végeznek jó munkát ,mint egyének vagy mint csapat.Viszont az kétségtelen ,hogy mint hadERŐként komolytalanok vagyunk.Berepkednek az izraeliek,szétb@sszuk a gépeinket(MIG,kalasnyikovtender,harcképtelen tankok-ha vannak még,stb).Egyfelől vannak a külföldön szolgáló-valószínűleg megbecsült-katonáink,másrészt meg valamirevaló hadsereg részéről úgy tekintenek ránk,mint mi az albán légierőre:Van,szorgos lelkes fiúk,rájuk lehet bízni pár dolgot,de ha sz@rba lennénk pl a pirézekkel vagy az eszperantókkal, a Tiszáig nyomulhatnának.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.01. 00:34:20

@Varjúdombi mesék:

Szerintem én meg nem a cikkről beszéltem.

Van olyan ,hogy aszongya:"akinek nem inge ,ne vegye magára" ,élj vele.

Mindennek van határa,a kritikának is,de a papírtolagató minek hadsereg, meg a kávézgató közszolga képe már színvonaltalan.

Ja és igen érzékeny vagyok ezekre mert mindkettő van a szoros családomban és kibebaszottul nem ezt tapasztalom körülöttük. Nem mindenki bp-i minisztériumi naplopó áldolgozó,vannak akiknek az ő munkájukat is meg kell csinálni,fele annyi pénzért és ugyanannyi megbecsülésért.

öööö...izé 2010.04.01. 00:36:29

@Varjúdombi mesék: nagyon egyszerű a képlet: áldozz annyit a GDP-ből (tehát a saját zsebedből) a honvédségre, mint Izrael, vagy az USA,és lesz egy olyan szintű hadsereged olyan felszereléssel.

Akkor meg azért menne a ricsaj, hogy minek kib*szni annyi pénzt az ablakon...

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.01. 00:37:38

@Varjúdombi mesék: "mint hadERŐként komolytalanok vagyunk"

Ugyanúgy mint kb. 5-6 országon kívül mindenki.

Varjúdombi mesék 2010.04.01. 00:55:15

Az 'szem most nagyot csökkent-az amúgy sem magas-népszerűségi indexem.

molaris 2010.04.01. 04:43:19

A legbiztonságosabb akasztófát érdemli. Ez a némber rosszabb mint Lendvai- Horn együtt!

fokabacsi 2010.04.01. 06:56:31

Szerintem ezt a Lúdmillát azért tették be a cikkbe, hogy mindenki láthassa mennyire kevés esze van. :-)))

Beer Ninja 2010.04.01. 07:36:03

Elkövettem azt a hibát, hogy rákattintottam a szolidan nőies linkre.... ÁÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓHHHHHHHHHH (megvakultam).
Különben minek szót vesztegetni hadseregre Magyarországon? Én felszámolnám az egész ellehetetlenített bagázst. Még külszolgálatra is addig alkalmas csak, amíg nem kap komolyabb támadást valahol Afganisztánban amcsi erősítés nélkül.
A 0-ról kezdve 10.000 profi éppen elég lenne, a mostani 15.000-es bürokrata vízfejet meg elküldeném Orbán szőlőbányáiba robotolni, hogy megtudják mi az a munka. :)

ravaluf 2010.04.01. 07:42:06

@Ásómaci: 69-ben nem volt arab támadás. 67-ben lett volna, de beelőzték a dolgot két órával. 67-ben Golda nem volt az élcsapatban, a miniszterelnök Lévi Eshkol volt, a háborút pedig Moshe Dajan, Jichák Rabin, és Ezer Weizmann vezették.

Golda Meir az 1973-as Jom Kippur-i háború alatt volt Izrael miniszterelnöke. Nem kevéssé vonzó teste állította meg meg, és fordította visszájára az első arab sikereket, hanem Ariel Sháron, amikor dandárerővel átkelt Afrikába, elfoglalta Szuezt, és bekerítette az egyiptomi 3. Hadsereget.

ravaluf 2010.04.01. 07:44:32

@molnibalage: egyezem, bár nagyon jó dolog, ide nekünk sok. Valóban Leopardokban kellett volna gondolkozni, ennek erős kontrasztja, hogy már T72 sincs, ami nem baj, mert se nem túl jó, se nem túl gazdaságos, de nincs helyette semmi? Áruló gecik ezek.

arlequin 2010.04.01. 08:34:08

@Seduxen: ragyogó napsütéses csütörtököt mondok mindenkinek!

tacskó... hát igen, ezek a szegény multik nem élnek meg mo-n. támogassuk őket. nem kell náluk vásárolni s kész.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.01. 08:34:57

@öööö...izé: Ehhez képest létszámstop van már vagy 1 éve. Elmész a toborzóirodába és közlik,hogy megtelt a ház. Érdekes.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 08:45:51

@arlequin: még szép, hogy ragyogó a napsütés főleg Neked, ez a Te napod :))))

Isten éltessen sokáig, boldog Születésnapot kívánok! :)

Spiritmonger 2010.04.01. 08:55:20

én visszaállítanám a sorkatonaságot kötelezően
aki egyetemre vagy főiskolára akar menni, annak kötelező lenne 1 évet a laktanyában lehúzni.
a sok csesznye kannabiszhuszár/emós köcsög/hivatásos rettegő/megélhetési antifasiszta/műértelmiségi megtanulná amit meg kell, megtanulnának együtt élni, túlélni, közösségben gondolkodni, szolidarítani, a honvédelmi és katasztrófaelhárítási ismereteken túl, és az egyetemre már kicsit felnőve mennének
természetesen az egy év alatt a kiképzésen túl a polgári védelmet erősítenék.
az orvosi vizsgálaton pedig csak az bukna el, aki többszörösen fogyatékos, a pszichésen alkalmatlanoktól el kellene venni a jogosítványt, és külön helyre rakni őket, nem hiszi el senki, mekkora lenne az azonnali gyógyulási arány

olcsóbb lenne, mint a hivatásos/szerződéses katonaság, a nemzet morálját is javítaná

arlequin 2010.04.01. 09:00:06

@Seduxen: köszönöm alássan!

jöttem is védeni a mundér becsületét!

virágot minden ágyúba
fejet ne hajts soha búba
örvendezz te baka is,
egyél is és igyák is!
ágikát is megszeretjük,
egy kis tankba beletesszük,
irányzék a parlament!
hoppá-hoppá! kárba ment...

Spiritmonger 2010.04.01. 09:03:17

@nagyon_buta: nebassz, már értem vadai asszony megnyilatkozásait.
36 éves majdnem milfként 61 éves a férje, a nevelt lánya kb vele lehet egyidős
csak azért majdnem milf, mert ő nem az, akit nagyon, hanem ő az, akit nagyon nem...
ki kellene nevezni valami afrikai országba katonai attasénak, valami olyan helyre, ahol sok a fiatal niga legény, és nincsen haderejük, és az neki maga lenne a mennyország, meg Magyarországnak is, bár erre a 2 hónapra már minek?

öööö...izé 2010.04.01. 09:18:01

@molnibalage: A létszámstoppat Bajnai rendelte el augusztus elsejétől valóban.
Azonban a kiemelt és feltöltésre váró helyekre lehet felvenni embert azokon a helyeken, ahol a létszámhiány a feladatellátást már jelentősen veszélyezteti.

Nyilván amiket írtam számokat, nem a valós számok, hiszen azok is 2008-ból származnak, ugyanakkor lényegesen nem változott.

ravaluf 2010.04.01. 10:16:39

@Spiritmonger:

"aki egyetemre vagy főiskolára akar menni, annak kötelező lenne 1 évet a laktanyában lehúzni."

Erre azt tudom mondani, hogy 2002-ben kemény munkámba és egy korábbi sorozási végzés másodfokú sorozóbizottság elé vitelébe került nekem, hogy be tudjak vonulni egyetem után. Nem viccelek. Két Masters diplomám, egy fél PhD-m, két felsőfokú és két középfokú nyelvvizsgám van. Őrmesterként szereltem le, utána vissza akartam menni szerződésesnek, az első érv amivel megtagadták a lehetőséget, az az volt, hogy diplomám van (nem lehet tisztet ht. vagy szerz. állományba kinevezni, amikor közöltem, hogy jelenleg is tiszthelyettes vagyok (és eléjük tettem az obsitot) akkor azt mondták hogy tts. sem vehető fel, max. szakaszvezetőig, és egyébként is túlképzett vagyok katonának. Kőpni-nyelni nem tudtam, különös tekintettel arra, hogy a volt zászlóaljparancsnokomnak nem volt érettségije, csak egy esztergályos szakmunkás végzettsége, meg két év foximaxija, amit betudtak neki főiskolának, úgy, hogy akkor már nem lehetett volna zlj. pk. alezredes semmilyen szabályozás szerint sem. Szükségtelen mondanom, hogy semmilyen nyelven nem beszélt, voltaképpen magyarul sem.

picur3ka 2010.04.01. 10:58:05

@ravaluf:

'semmilyen nyelven nem beszélt, voltaképpen magyarul sem'

Jajj. Elkepeszto az egesz kulonben.

Partallasodat nem kerdeztek?

Beer Ninja 2010.04.01. 11:58:13

Menyasszonyom is menne katonának, nyomja a fekvőtámaszokat, kezdek féni tőle. Jelentkezett, beregisztrált, de nem hívják be. Létszámstop. Vannak nyelvvizsgái, kitűnő kondija, de a sok zsírsertés valós nyelvismeret nélkül növeszti a seggét a seregben (biztos van kivétel is azért). Ennyit erről.

ravaluf 2010.04.01. 13:45:58

@picur3ka/beleallos kampany:

Nem. Mondjuk, az egyik nyelvvizsga felsőfokú héber :-D

ravaluf 2010.04.01. 13:48:42

@dr. dodó:

Van kivétel. Én a féléves szolgálatom alatt kettővel találkoztam, az egyik a saját századparancsnokom volt, a másik pedig egy igen kiváló kiképző őrmester Tapolcán, durván kilógott a sok selejtes senkiházi közül a sorból. Ettől a két embertől eltekintve intelligenciával bíró ht. állománnyal nem találkoztam, mondjuk Tapolca KK akkor is és korábban is csak egy szemétlerakó volt, meg a pesti alakulatom sem arról volt híres, hogy első lépcsős lenne :)

arlequin 2010.04.01. 13:58:21

@ravaluf: odahaza is lenyomtad a sorállományt?

picur3ka 2010.04.01. 14:08:52

@ravaluf:

Azt en kulonosen hasznosnak itelnem meg a helyukben.

greybull 2010.04.01. 14:23:58

@arlequin: Elvtársnő! Végezhetek mozgalmi munkát az alapszervében?

greybull 2010.04.01. 14:25:02

Megvan a magyar elrettentő erő: Vadai, Gurmai, Kósáné!!!

greybull 2010.04.01. 14:25:43

Lendvai a légvédelmi sziréna!

ravaluf 2010.04.02. 06:45:19

@arlequin:

Csak idehaza nyomtam le, mivel az az odahaza, nem létező fogalom. Teccik, nem teccik az úrnak, csak idehaza van.

ravaluf 2010.04.02. 06:46:58

@picur3ka/beleallos kampany:

hát még ha nem is azt, de talán a tényt hogy elég jól ismerem a muszlim kultúrákat, és akkor még valamennyire pötyögtem is arabul.... erre konkrétan rákérdeztem, nem lenne hasznos? De, az lenne. Akkor meg????? Létszámstop. B+.

arlequin 2010.04.02. 09:03:54

@ravaluf: örvend ennek szívem őszintén. 'haza a magasban'.

Kodomo 2010.04.02. 14:04:17

(Off)
A napokban nyilatkozott a tévében egy fiatal csinoska, szőke női rendőrségi szóvivő. Aláírva a neve, hogy Kis Mancika _ŐRNAGY_ !
(On)

Azt bírom a szocikban, hogy lefikázzák az összes másik párt szar, illuzórikus tervét, mondván, hogy az a tuti, amivel ők előállnak. Totál figyelmen kívül hagyják az elmúlt időszakban végzett kormányzati tevékenységüket. Mondhatni elhatárolódnak.
Vadai is kezdi sorolni, hogy egyedül az MSZP-nek vannak tervei a honvédelmet illetően. Ha voltak jó tervek, azt nem most kellene villogtatni! Most az eredményekkel kellene villogni, csókolom!
Dumában mindenki jó. (Pl. én is olyan prima elméleti hidegburkoló szakember vagyok, hogy ihaj.) Az MSZP-nek megvolt a lehetősége a bizonyításra a gyakorlatban is. Tudjuk, hogyan sikerült. Viszlát!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.02. 14:36:56

@Zigi:

Az biztos! Öt lóból két elaggott gebét eladni, az valódi hazaárulás!
Lámpavasra a ménesgazdával!

arlequin 2010.04.02. 15:35:29

@El Topo (Sgt. Elias): a gazdával? az egész ménessel! pfej.

Mitya Ivanov 2010.04.02. 16:16:25

"stabilitás és törődés női szívvel."

hol itt a nő?

Roxvox 2010.04.02. 16:42:32

A Nő ez vagy az mindenhol ott van, csak noname. :)

Zigi 2010.04.02. 16:46:02

@El Topo (Sgt. Elias): Hülye, nem a lovakra gondoltam:))) Van ott szó a cikkben pár egyéb tűzfegyverről és lőszerekről is, a mai magyar hadsereg állapotát figyelembe véve, minden ilyen fegyver eladása, megsemmisítése kimeríti nálam a hazaárulás fogalmát.

Rorgosh 2010.04.02. 19:09:11

@greybull:

Öröm az ürömben, de a szlovákoknak még akkora ütőképes erejük sincs, mint nekünk, így ha slota jani elindul, akkor bizony hamar rájön, hogy túlerővel szemben indult meg..

Rorgosh 2010.04.02. 19:12:49

@El Topo (Sgt. Elias):

Nincs szükség ugrásra. A tábornokok esetében nincs minimális kivárási idő. Így akár félévente előléptethetőek, ha van beosztás, amibe előlépjenek. A gyakorlatban 2-3 évente kerülnek új (magasabb) beosztásba.

Lone Wolf 2010.04.02. 19:22:30

Akkor már értjük hogy mitől vízfejű a magyar sereg...

greybull 2010.04.02. 19:58:03

@Rorgosh: A magyar és a szlovák legjobb ha feléleszti a régi KGST-címert: zöld mezőben hét sovány tehén egymást feji - annyi módosítással, hogy: a Duna partján két hülye barom egymást veri - ahelyett, hogy összefognának...

greybull 2010.04.02. 19:59:37

@Lone Wolf: Nem tudtad? A HM-ben munkaidő végén mindig sorsolás van, hogy másnap a 200 tábornokból ki parancsolhat a 2 közkatonának?

Lone Wolf 2010.04.02. 20:21:44

@greybull: Még Banánisztánban sincs ilyen! :D JA? Hogy mi vagyunk Banánisztán? Elnézést...

süti beállítások módosítása