Skip to content


       Szűrés lista

A Nyakó házaspár a hátrányos helyzetű gyermekekért

Regőczi Miklós szerint Nyakó István (MSZP képviselő és szóvivő, blogunk egyik legendás főszereplője) a BKV-tól általában 8-10 buszt vitt el, és nem fizetett érte. Általában, vagyis nem egyszer, nem kétszer. Általában.

Nyakó ezt beismerte, a legendás "lehajolok minden forintért" sajtótájékoztatón:


"Az állítás az, hogy feleségemmel néhány alkalommal buszokat kértünk kölcsön ifjúsági táboroztatásokhoz. Ez igaz. Fogok is még ilyet csinálni. Hátrányos helyzetű gyerekek táboroztatásáért küzdök sok éve, nincs az a forint, amelyért le ne hajolnék ezért a célért. Ha kell, pályázatot írok, ha kell, ingyenbuszokért kuncsorgok, ha kell, magam kalapozom össze a forrásokat. Szerintem egy politikusnak ez is a dolga. A kérés sok esetben meghallgatásra talál, feléled a cégekben a társadalmi felelősségvállalás igénye, és igen, előfordul, hogy segítenek. Máskor meg nem.

Kértem és eszem ágában sem volt fizetni, épp azért kértük a buszt, mert bérelni nem volt pénzünk. Jótékonyság gyanánt kértük a BKV-t és sok más szervezetet, vállalatot is. Kértük és nem követeltük - követelni sem jogunk, sem lehetőségünk nem lett volna."


A HírTV az egyik sajtótájékoztatóján ismét megkérdezte (jogosan) Nyakót, hogy ha bemenne egy "átlagember" a BKV-hoz, hogy "jótékony" célra szeretne 8-10 buszt ingyen, vajon ő is kapna, de Nyakó elterelte a választ ... amit úgyis tudunk: nem kapna.

Azóta kiderült, hogy "gyermektáboroztatásra több tíz millió forint közpénzt nyertek el a Nyakó István MSZP-szóvivő felesége érdekeltségébe tartozó alapítványok és civil szervezetek."

Zuschlag óta viszont tudjuk, ha egy szoci "táboroztat" pályázati pénzből, akkor ott valami biztos nem gömbölyű ...

Mert lehetséges, hogy Nyakó Istvánnak és feleségének mindene a hátrányos helyzetű gyermekek táboroztatása, ezzel kelnek, ezzel fekszenek, de sajnos inkább arra hajlok, hogy nem. Ez nem így van. (Nyakó és b. neje sajátos rekordot tudhat magáénak: 4 év alatt ők markolták fel a legtöbb költségtérítést, 36 millió forintot. Nettó 36.)

Természetes az egész "ingyen buszok" sztorit rövidre is lehetne zárni, hiszen a BKV-nál nyoma kell hogy legyen, ha onnan buszokat visznek el ... ki, mikor és hány buszt kapott ingyen? Kocsis úr talán nyilatkozhatna. Hol vannak ezek a dokumentumok?

Nyakó, Nyakóné és a hátrányos helyzetű gyerekek:

2005. decemberében másodfokon 1,5 év felfüggesztett szabadságvesztésre ítélték Rácz Pétert (2007. májusában másodfokon is), a Magyar Úttörők Szövetségének vezetőjét. (A csillebérci úttörőtáborban található, 94 millió forintot érő vadászházat 1999-ben 15 millió forintért adta el az unokatestvére tulajdonában álló cégnek, hogy az ingatlant visszabérelve ő maga költözzön az épületbe. Hétköznap szoci-sztori. Akkor nagy szám volt, ma már csak apróbetűs hír lenne.)

Az "ügy" alaposan megtépázta az Úttörőszövetség hírnevét, így a romjain 2006-ben három "új" szervezet is alakult.

Az egyik szervezet a Grund Klubhálózat volt. A vezetője Nagy Nóra, Nyakó István felesége, az MSZP országgyűlési képviselője 2002-2006 között. Nóra 2006 tavaszán elbúcsúzott a parlamenttől, és úgy látszik, megtalálta álmai hivatását ...
A gyermekprogramok szervezésére alakult alapítványt Rácz Péter és Nagy Nóra hozta létre, képviselője és elnöke Butor Klára, aki  -döbbenetes fordulat- Rácz Péter élettársa (együtt éltek a fenti elmutyizott vadászházban) és az MSZP pártigazgatója volt. De az alapítók között volt például Dobolyi "Makaó" Alexandra is.
 
"Három, egymástól független szervezetről van szó, amelyek közös cél érdekében működnek: hogy legyen jó a gyerekeknek." - nyilatkozta akkor Nagy Nóra.

Nagy Nóra elmondta, hogy a mintegy húszfős alapítói körben főleg pedagógusok találhatók, de akadnak volt úttörőszövetségi vezetők, és az MSZP-től semmilyen segítséget nem kértek. Állami pénzekre sem pályáztak, hiszen még be sem jegyezték az egyesületet, de természetesen szeretnének majd pályázni. A volt képviselő hangsúlyozta: "nem a politikai kötődés a lényeg, hanem a gyerekek".

A Grund honlapján csak a 2007. évi közhasznúsági jelentés található meg, ebben ez olvasható: 


"A Grund Klubhálózat - mint kiemelkedően közhasznú civil egyesület - működését 2007 nyarán kezdte meg. A magánszemélyek kezdeményezésére létrejövő egyesület taglétszáma az év végére - hatékony szervezői munka eredményeként - közel 3.000 főre növekedett. A tagok 42 klubba szerveződve, s országos hálózatot alkotva végeznek értékes és sokszínű munkát. A Klubhálózat kezdeti kiadásait a Magyar Úttörők Szövetségétől kapott 100.000 Ft vissza nem térítendő támogatásból, valamint, ugyanettől a szervezettől rövid lejártra kapott 1.720 eFt összegű kölcsönből finanszírozta. E kötelezettség visszafizetését a Klubhálózat szponzori támogatásokból és együttműködő partnerek segítségével kívánja megteremteni. Bevételei növelése érdekében kiemelt figyelmet fordít a pályázati lehetőségekre, amelynek keretében pályázatot nyújtott be a Gyermek és Ifjúsági Alapprogram tanácsához, illetve a Nemzeti Civil Alapprogramhoz. Ezen túl egyedi támogatási kérelmekkel és ígéretesnek tűnő támogatói hálózat kiépítésével igyekszik bevételeit gyarapítani."


Na persze, ami jó a gyerekeknek, az jó az elvtársaknak is. Sok tábor = sok pályázat = sok pénz.

Ez az elementáris szeretet a gyerekek iránt már akkor, 2007-ben is feltűnt, mivel a Magyar Nemzet megkapirgálta egy kicsit ezt a témát, Rácz Péter és Nagy Nóra írtak is egy köremailt:


"Ahogy azt gondoltuk is, a Magyar Nemzet nyomozásba kezdett a Színtér Alapítvány és a Grund Klubhálózat ügyében. A kérdések sorában egyrészt firtatják az úttörőszövetséggel való kapcsolatot, az esetleges személyi átfedéseket, valamint azt, hogy állami pénzekre pályázott-e a Színtér Alapítvány. Azt javasoljuk, hogy a nyilatkozatok elől lépjetek el.

Ami az egyéni szerepvállalásokat illeti, az bizonyára kezelhető válasz, miszerint az úttörőszövetséggel megszűnt (már akinél egyáltalán volt korábban ilyen) a közvetlen kapcsolat, azonban a gyerekekért és fiatalokért érzett felelősség megmaradt, ezért gondolták az alapítvány munkájában részt vevő magánszemélyek, hogy önkéntes munkában szívesen tesznek valamit a felnövekvő korosztályért."



A MN szerint "a javarészt egykori úttörőszövetségi vezetőkből verbuválódott alapítvány a Grund Klubhálózattal együtt a közelmúltban azért jött létre, hogy a múltja és a hozzá kötődő gyanús ügyletek miatt nehezen vállalható szövetség helyett legyen olyan szervezet, amely indulhat az ifjúságnevelésre adható állami támogatások elnyeréséért."

Nem zörög a haraszt ... Gyurcsány Ferenc miniszterelnök személyesen egyeztetett
az MSZP Vérmező utcai irodájában 2007 tavaszán Juhász Ferenccel, az elítélt Rácz Péterrel, Nagy Nórával, és Butor Klárával, aki nem tudom milyen tisztségében volt jelen, mint Rácz Péter élettársa, mint MSZP pártigazgató, vagy mint alapítványi elnök? Hogy miről tárgyaltak, arról nem nyilatkoztak. Biztos a nehéz sorsú csenyényeti gyerekekről ...

Aztán persze megnyíltak a pályázati csatornák:

- 2,5 millió forint 2007-ben a MSZP pártalapítványától, a Táncsics Alapítványtól.
- 2,55 millió forint 2006-2008 között a Forrás Alapítvány a Gyermekkultúráért alapítványnak, melynek pályázatát Nagy Nóra írta (mint a kuratórium tagja).
- 2,2 millió forint 2009-ben a Forrás Alapítványnak.
- 3 millió forint 2009-ben a Nemzeti Civil Alapprogramon keresztül.
- 2,5 millió forint a Szociális és Munkaügyi Minisztériumtól.
- Az Oktatási Minisztérium 237 millió forintot különített el 2009-ben "integrációs nyári táboroztatás" céljára. 189 pályázat érkezett, de csak 74 iskola nyert, átlagosan 3,2 millió forintot. Azért, hogy ne történhessen visszaélés, a pályázatokat egy húszfős szakértői csoport értékelte, majd egy teljesen különálló bírálóbizottság javaslata alapján alakult ki a sorrend. A Grund Klubhálózat nem nyert. Az esélyegyenlőségi főigazgatóság munkatársai "felülről" külön felszólítást kaptak arra, hogy a Grund mégiscsak jusson hozzá a pénzhez, így Nagy Nóráék mégis kaptak 5 millió 418 ezer forintot. Csak mert "odaszóltak". Így megy ez ...
- összesen 11 milliós állami támogatást kaptak 2009-ben. (Eme tények közléséért Nyakó beperelte a Magyar Nemzetet. Vastagbőr.)

A Grund honlapján amúgy ez található:

2009. Szabadidős nyári tábor Siófok-Sóstón



Ezek szerint nyertek egy köteg állami pénzt, elszedték ingyen a BKV buszait, majd kifizetették a rászoruló gyerekekkel tábor árának egy részét.

No, ilyen amikor a szocialisták minden forintért lehajolnak a hátrányos helyzetű gyerekek részére ...

Szerintem örüljünk annak, hogy "csak" buszok kellettek nekik, mi van, ha hajókázni szerettek volna? Egy telefon a Mahartnak? Vagy ha egy különvonat kellett volna? Egy hívás a MÁV-nak?

És szemmel láthatólag Nyakó Pista nem is érti, mi ezzel a a probléma. 2010-ben. (Halkan jegyzem meg, ezért teljesen felesleges volt a rendszerváltás. Milyen váltás? Ugyanazok az emberek, ugyanaz a mentalitás.)

A szocialista gondolkodás szerint, ha mi kormányzunk, minden állami és önkormányzati cég a miénk. Mint régen, mikor a kiskatonákkal építtette a párttitkár elvtárs a nyaralóját. Ugyanúgy mentek a telefonok a Párttól a 80-as években, mint most, 20 évvel a rendszerváltás után. Elképesztő.

Na, pont az ilyen pökhendi, pofátlan földesúri mentalitás miatt kell az utolsó mocskos kommancsot is elzavarni a redves ****-ba április 11-én!

Címkék: mszp pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr151884488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egymilliomod · http://gyermekvedo.blog.hu 2010.04.01. 09:18:31

Anyátok picsáját, mocsadékok. Szegény és hátrányos helyzetű gyerektől lopni??? Mikor a gyerek 60%-a még a két kilóméterre lévő faluban/városban sem járt. Nem hogy táborban.
Gratulálok Korózs Lajos és társai.
Rohadjatok meg!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 09:19:43

zero! grat, ez megint 5* !

nem tudom miért, de végigolvasva a postot egy tengeri állat jutott eszembe: a polip...

arlequin 2010.04.01. 09:20:55

éljen április 1-je!

azért ilyen kistehetségű bohóccal kijönni zero, aki még hazudni sem tud rendesen. itt álltam/térdeltem lesen, hogy mivel jössz ki egyenesen, erre reményem porba zúztad, szám kiszáradt, ujjamban csúz van, rettenettel jött a bakó, kicsi vagy te drága nyakó UFF!

spájdernecc 2010.04.01. 09:21:53

mivel a cégem üzemeltet buszokat / 40 db körül / hozzánk is futnak be ilyen KÉRÉSEK
no, ilyenkor az ügyvezetők eldöntik, hogy az illető klub, egyesület, fittyfene kap-e valamiféle kedvezményt
a helyi fogyatékos gyerekek és szülők klubja pl kap
annyiba kerül nekik, hogy a sofőr ebédjét ők fizetik, cderébe az illető birkózik a kerekes székekkel
Lehet gesztust gyakorolni
de nem utasításra

arlequin 2010.04.01. 09:25:03

@arlequin: mellesleg a posztnak bravó

nfgy 2010.04.01. 09:25:37

Fasza cikk,száz ilyet írtatok már,remélem májustól lesznek következmények is.(börtön, fegyház, stb.)

órarugógerincű felpattanó 2010.04.01. 09:25:49

Nyakó family baszod. Tegnap fényképeztem :)

kepfeltoltes.hu/100401/100_6817_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Olyan szép kék az ég :) Né csak mi van még a képen :)

Denimm 2010.04.01. 09:30:03

Ez nem feltétlenül kommancs mentalitás.Ez az elkapatott kutya effektus. Azért ne legyünk naívak. Akinek hatalma van az valószínűleg élni is fog vele.Különben minek a hatalom?
Itt inkább tényleg az a baj hogy az mszp és kistestvéréhez tartozó emberek valami furcsa okból kifolyólag nagyobb valószínűséggel élnek vissza hatalmukkal és használják lenyúlásra.
Ha a 4 éves ciklus teljes egészében őrölne a kerék az ügyészségnél talán visszább vennének az arcukból.Engem legjobban az b*sz fel hogy pofátlanul lenézik az embereket és nemes egyszerűséggel isteneknek hiszik magukat. Pedig Z. János is annak hitte magát, most meg a börtönben csücsül.

nfgy 2010.04.01. 09:33:04

@nfgy:
Ja még annyit,hogy jó lenne végre,ha a Nyakó és mások sajtótájékoztatójára olyan felkészült újságrók mennének,akik a rizsálás közben ilyen dolgokat nyomnának a Nyakó félék orra alá.
Zéró jó lenne ha néha Te lennél a kérdező!:)
Mert pl.amikor Nyakó az elesett gyerekek önzetlen megsegítéséről rizsált,csak közbe kellet volna vetni,hogy bocs de ti erre x milliót kaptatok az államtól.

Agyalap 2010.04.01. 09:33:43

Mint már írtam, egy gyermekeket táboroztató alapítvány is kért buszt a BKV-tól - nem kapott. Pedig ők nem ingyen kérték, fizettek volna érte...

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.04.01. 09:36:48

Ha jól számolom, ez az olyan 147. bejegyzésetek, amiért teljes mértékben egyet kell, hogy értsek az utolsó megállapítással! : )

Jobbágy 2010.04.01. 09:42:53

Csak halkan jegyzem meg, hogy a hajolgatós beszólásával nálam egyértelműen a hónap nyertese a pofátlan férge.

PublicEnemy 2010.04.01. 09:44:06

Csatlakozom Seduhoz! Valóban 5* a poszt!
Bazzeg,azért 25rugót elkérni a szegény családoktól 6napra....a pofám leszakad.
Nekem még mindig kósza szellemként cseng a fülemben "szarházy"Ati jelmondata:"csak az mszp lépett fel a korrupció ellen"......b@zd meg anyád!....már bocs

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 09:50:44

@PublicEnemy: "csak az mszp lépett fel a korrupció ellen" - és ezzel igazat is mondott a szentem. a maszop ugyanis INTÉZMÉNYESÍTETTE, sőt, igyekszik mindent elkövetni, hogy állami monopóliummá tegye. Hát kérem alássan mi ez, ha nem a leghatékonyabb fellépés a korrupció ellen? :)))

pakesz (törölt) 2010.04.01. 09:51:54

@Denimm: a Zusit feldobtak...
bealdoztak

PublicEnemy 2010.04.01. 09:59:16

@Seduxen: Ja,igen a szocik szerint minden állami tulajdon őket illeti.Tehát,ha maguktól lopnak az nem bűn.Ergo nincs is korrupció,ú.hogy csak fogjuk be a pofánkat.
Az ingyen busz meg a támogatás pedig alanyi jogon jár nekik. LMPVS

eszkep 2010.04.01. 09:59:18

Remélem, Nyakó a rács mögött is megőrzi ezt a széles mosolyát...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.01. 09:59:44

zero király a poszt!
Amúgy rádióban/tv-ben menő MSZP reklámokért én a FIDESZ helyében perelném ezeket a fattyúkat rágalmazásért! Bassza meg! A saját bűneiket olvassák a FIDESZ fejére!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 10:01:15

Gyerekek! Kövezettek meg, de ez a "Nóri-néni" nem rossz buksza :)))

Akit érdekel wiw-en fent van - gondúútam - hátha van róla valami szaftos kép, de sajna nem.

iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8685204

Jobbágy 2010.04.01. 10:02:23

A legeslegaggasztóbb, hogy szerintem elhiszik: "a gyerekekért és fiatalokért érzett felelősség megmarad", miközben pakolják tele a zsebüket, mert az nekik jár a "jótékonyságért"

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 10:03:23

Ejnye kedves Nóra! Még nem törölte ki az ismerősei közül a Parizerkirályt!!! :))))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.01. 10:04:31

@Seduxen:
:) Őt is elhívjuk a blogbulira?? De a férjét hagyja otthon, mert még véletlenül nyakón verné valaki:)

Jobbágy 2010.04.01. 10:04:44

@Seduxen: Ez még a szétpósztolt pornóscica hatása :)

z666 2010.04.01. 10:05:41

Basszus, ez a Butor tesitanárom volt általánosban...

PublicEnemy 2010.04.01. 10:05:51

@Noname Cowboy: Mondj egy olyan baloldali kampány filmet,amely nem egy jobboldali párt lejáratásáról,bemocskolásáról szólt volna. Nekem így hirtelen egy sem jut eszembe.Ez az ő módszerük.Sosem azt mondják,h miért válaszd őket,hanem hogy miért ne mást.....ennyit tudnak. Nehéz úgy érdemeket felsorolni,ha nincs.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.01. 10:07:07

@Seduxen:

Te olyan perverz vagy, csak a szoci politikusnőkre buksz?

órarugógerincű felpattanó 2010.04.01. 10:07:57

@Seduxen: Azért van egy ízlésed hallod. A pókok komoly veszélyben vannak a sarokban :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 10:12:48

@zero: ezt kikérem magamnak, te keversz Marcellusca-val! Nekem Pelczné is bejön :))))

@órarugógerincű felpattanó: LOL, félpercenként kellene rászólni, hogy "Ne fogazz!!" :)))

@Jobbágy: lehet. vagy csak az a perverz alapfeltevés, hogy eddig ők sz*pattak minket, ezen most változtatni kellene :))))

_alesi_ · http://alesi.tumblr.com 2010.04.01. 10:13:35

Nem tudom, hogy ebben a 21.000 forintban mi van benne, de ennyi pénzért már támogatás nélkül el lehet vinni egy csapat gyereket hat napra+koszt+szállás. De jóindulatú leszek és elhiszem,hogy a támogatás biztos hajókázásra, finom ételekre, Annagora aquaparkra, Badacsonyi túrára ment el.

eszkep 2010.04.01. 10:13:48

@spájdernecc: Szánalmas... Csak nem enyhébb elbírálást ígértek neki...?

PublicEnemy 2010.04.01. 10:14:14

@Seduxen: Na most megkaptad. :)) Bocs,de tényleg rusnya egy teremtés azzal a tükörrepesztő mosolyával. :)

eszkep 2010.04.01. 10:14:37

@zero: Pfff... Bottal sem piszkálnám...

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.04.01. 10:15:47

@Seduxen:

Megnéztem ezt a pókarcú görényt és egyvalami biztos: Nyakó apuka nem ezt a hányingert szállította egy kellemes péntek késő délután a Balaton felé egy nagy fekete autóval.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 10:15:50

@PublicEnemy: @eszkep: előítéletesek vagytok, csak azért nem kéne, mert Pista is "használta", mi? :)))

na jó befejztem az OFF-ot, mert "nem lesz ennek jó végeee, közeleg a hóvégeee", ahogy a Kazinczy-díjas D.Nagy Lajos énekli :))))

reKorrekt 2010.04.01. 10:16:10

Mi került 6 napban 21000 forintba? Nézzük mit tartalmaz az ár:
- Napi 3 étkezés: egy gyerek napi étkeztetése bőven kijön 1000 forintból.
- Szállás: egy 4-8 ágyas faház 1 főre jutó napi díja bőven kijön 1000 forintból (és ezért még lehet nem is kellett fizetnie a szociknak)
Ez 2000 forint/nap/fő, de de legyen 2500, vagyis 6*2500 = 15000 Ft. És nem 21000 és 25000 vazze!!! Meg állami pénz, a faszomat már!

ati27 2010.04.01. 10:16:43

Egyik ismerősöm egy kisvárosban vezet egy klubbot, ami fogyatékos gyerekekkel foglalkozik. Heti foglalkozások, évente többször színházlátogatás szervezése, évente egy többnapos kirándulás, általában mahyarországon belül, de eljutottak a gyerekek külföldre is. No, ha ez nem lenne, akkor több gyerkőc még a városból sem tudott volna kimozdulni. No, ők pl nem használtak ingyenbuszt, sőt mindig kifizették a kirándulás teljes költségét. A pénzt pedig sok-sok pályázatirással, "szponzorok" gyűjtésével, és jótékonysági koncertek szervezésével teremtik elő. Na ez a kemény munka! Volt alkalmam közelről látni, pedig én csak egyszerű segítő voltam, aki a szabadidejéből áldozott egy kevés időt.. Szóval számomra igencsak "szaga" van a Nyakó sztorinak..

f.m.j. 2010.04.01. 10:17:02

@z666: és akkor is odavolt a gyerekekért? :)

f.m.j. 2010.04.01. 10:18:48

@reKorrekt:

hát, egy nem támogatott tábor kb. ennyibe kerül (ott alvás nélkül)
szóval mindenképpen lehúzás, és visszaélés
mondjuk én eleve nem adnám mszp-s táborba a gyerekemet :) :) még kimossák az agyát :)

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.04.01. 10:22:31

@Seduxen:

Lófaszt: www.napiszar.com/?s=bencsik+tamara

Valami egyébként szúrható muffot, de mondjuk Pisti után le sem köpném az ilyen kommerszopó puncikat : )

PublicEnemy 2010.04.01. 10:23:30

@Seduxen: Nem,engem tényleg a feje zavar.:)) Mondjuk Budai"kapjelferi"Bernit dugnám...de őt is csak bosszúból. :))

reKorrekt 2010.04.01. 10:23:56

@alesi: Mint olvasható is, ezek nincsenek benne az árban.

nfgy 2010.04.01. 10:24:32

Nem ehhez a cikkhez tartozik közvetlenül,de múltkor hallottam,hogy a 15.vagy 16.kerületi OTP-ből beszóltak a zsaruknak,hogy a Hatvani Szabó János a/4-es dobozokban hordja kia trezorból a lóvét.A rendőrök meg azt mondták,hogy semmi közük hozzá.Ha egy Nokia dobobaz 15 miller fér akkor egy a/4-es dobozba mennyi?
Ti nem hallottatok erről?

PublicEnemy 2010.04.01. 10:25:37

@Von Siebenbuergen: Na,ezt tegnap én is láttam. Gratula a sztájlisztoknak,hogy sikerült egy elfogadható nőt faragni belőle. :)

órarugógerincű felpattanó 2010.04.01. 10:25:49

Az egyébként egy dolog, hogy kiharapja a pókot a sarokból, de a fogai színéből ítélve a szájhigiéniája a komodói varánuszéval vetekszik. Annak meg, mint tudjuk a harapása vérmérgezést okoz.

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 10:26:41

@Seduxen:

A Psita nem , mert külön kocsival jártak, és külön lakásban is laktak, mint aköltaségtérítésükből kiberül. Esetleg talán az M3-a egyik pihenőjében egy gyors numera...:-)

@eszkep:

én meg azt, hogy esetleg még tágítanak is azon....:-)

Jobbágy 2010.04.01. 10:26:52

@Seduxen: Egyetértek, vállalnék én is szoci hölgyeményeket, dühből...lampertet mónikáztatni, váááááá

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 10:29:22

@PublicEnemy: "de őt is csak bosszúból. :)) " - LOL!! :))))

@Jobbágy: na jó, én elhatárolódok tőled, meg az egész brancstól. Ja, meg magamtól is :)))

@órarugógerincű felpattanó: bazz, látom megint kiengedtem a szellemet a palackból...

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.04.01. 10:30:42

@Jobbágy: Miközben gurgulázza, hogy "Hello, my name is Mónika Lamperth"... : ))))))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.01. 10:31:54

@Jobbágy:
pfujj bezzeg mónikáztatni a lamperthet....:D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.01. 10:33:10

@derelyegrádi szellem:

Az kevés. Nem elég hogy külön lakásban laktak Budapesten és külön kocsival jártak, de a két külön kocsival minden nap -a vasár és ünnepnapokat is beleértve- hazamentek Miskolcra, vagy hova a picsába.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.01. 10:34:30

Kicsi Off:
Na az ilyen baromságokkal a MH lement népszava kategóriába...
www.magyarhirlap.hu/hirek.html?r_id=5&hir_id=193549
On

Agyalap 2010.04.01. 10:35:36

@El Topo (Sgt. Elias): Ez már lerágott csont. MSZP-s logisztikusok és matematikusok már dlogoznak a probléma megoldásán (miszerint ha mindennap hazaautóztak, hogy tudtak a bérelt két lakásukban aludni Budapesten)

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 10:35:55

@nfgy:

erről konkértan nem, de a Hatvani a Bp-i MSZP pénz szétszortírozó és beszedő embere.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.01. 10:37:27

@Agyalap:

Marha egyszerű. Odaautóztak, megfordultak a körforgalomban és jöttek vissza alukálni.
Ennyi.
Kérem a bögrémet!

órarugógerincű felpattanó 2010.04.01. 10:37:57

@El Topo (Sgt. Elias): Virágokat gondolom meg kellett otthon öntözni. Mindenki a saját virágait ofkorsz.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 10:38:12

gigaLOL:

index.hu/belfold/2010/valasztas/kuncze_gabor_mszp-szavazo_lett/

Kedves Gábor! Sokáig gondolkodtam, hogy eme elégedetlen hangvételű nyilatkozatoddal kapcsolatban mit is kívánhatnék neked, de nem jut frappánsabb eszembe, mint hogy vedd be ugyanazt a tablettát, amit a Klubrádióban te ajánlgattál másnak. te fasz!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.01. 10:39:36

@El Topo (Sgt. Elias):
Életszerű nem?:) Persze havonta újjáépítik a házukat, mert mire hazamennek szorgos munkáskezek mindig elbontják:D

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 10:39:59

@El Topo (Sgt. Elias):

Mondjuk tőled nem vártam, hogy az Acélvárost le "vagy hova a picsábázod" :-)

NYakó egyébként nekem régi kedvencem. A kontraszelekció talán legpofánvágóbb példája a volt varbóci körjegyző úr (előtte - legjobb tudomásom szerint - APEH ellenőr volt ez a kis zseni.)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.01. 10:42:05

@derelyegrádi szellem:

Ne vicceljünk, gyakorlatilag az egész ország a hovaapicsába kategóriába tartozik, fenntartva természetesen minden kötelező tiszteletünket és szeretetünket.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.01. 10:42:29

@El Topo (Sgt. Elias): Na ugye. Ráadásul a halak etetésének elmulasztása törvénybe ütköző:

1998. évi XXVIII. törvény

az állatok védelméről és kíméletéről

3. § E törvény alkalmazásában:
4. állatkínzás: az állat szükségtelen, fájdalmat okozó bántalmazása, vagy olyan hatást eredményező beavatkozás, bánásmód, valamint szükségleteinek olyan mértékű korlátozása, amely tartós félelmet vagy egészségkárosodást okozhat, továbbá az öröklődő betegségben szenvedő - nem kísérleti célra szánt - állategyed tenyésztése, szaporítása;

Ugyebár nem korlátozhatják a szükségleteit.

Jobbágy 2010.04.01. 10:42:54

Nah, miután a lehető legkomolyabban elhatárolódtam önmagamtól: nyaló pista, ha jól tudom, már nem használja a buxát, csak az üzleti érdek tartja egyben a párt...

órarugógerincű felpattanó 2010.04.01. 10:43:40

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Amit nappal felépítettek, reggelre leomlik :) Csak be kellene falazni Nyakónét, biztos, ami biztos :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 10:45:46

Na gyerekek! Kérem bekötni az öveket!

Ez a mai Magyar Közlönyben jelent meg:

Az Országos Választási Bizottság 255/2010. (III. 31.) OVB határozata
Az Országos Választási Bizottság – 2010. március 29-én megtartott ülésén – a választási eljárásról szóló 1997. évi C. törvény (a továbbiakban: Ve.) 124/A. § (3) bekezdés b) pontjában foglalt hatáskörében eljárva B. Z. magánszemély által benyújtott országos népszavazási kezdeményezés tárgyában meghozta a következő
határozatot:
Az Országos Választási Bizottság az aláírásgyűjtő ív mintapéldányának hitelesítését megtagadja.
A határozat ellen – a Magyar Közlönyben való közzétételét követő 15 napon belül – az Alkotmánybírósághoz címzett kifogást lehet benyújtani az Országos Választási Bizottságnál (1051 Budapest, Nádor u. 2.; levélcím: 1903 Budapest, Pf. 314; fax: 06-1-441-1729).
Indokolás
I. A beadványozó 2010. március 14-én aláírásgyűjtő ív mintapéldányát nyújtotta be az Országos Választási Bizottsághoz az országos népszavazásról és népi kezdeményezésről szóló 1998. évi III. törvény (a továbbiakban: Nsztv.) 2. §-a szerinti
hitelesítés céljából. Az aláírásgyűjtő íven a következő kérdés szerepelt:
„Egyetért-e Ön azzal, hogy az Országgyűlés tör vényt alkosson arról, hogy aki nagy nyilvánosság előtt a Holodomor áldozatának méltóságát azáltal sérti, hogy a Holodomor tényét tagadja, kétségbe vonja, vagy jelentéktelen színben tünteti fel, bűntettet követ el és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő?”
Az Országos Választási Bizottság megállapítja, hogy az aláírásgyűjtő ív mintapéldányán szereplő kérdés nem felel meg az Nsztv. 13. § (1) bekezdésében foglalt egyértelműség követelményének. A népszavazásra bocsátott kérdésnek mind a választópolgár, mind a jogalkotó számára egyértelműnek kell lennie. Az Országos Választási Bizottság álláspontja szerint a választópolgároktól nem várható el, hogy tisztában legyenek a „Holodomor” kifejezés pontos jelentésével, ezáltal nem lennének pontos ismereteik azzal kapcsolatban, hogy egy eredményes népszavazás esetén pontosan milyen kérdés támogatásáról vagy elvetéséről döntenének, így a kérdés nem felel meg az egyértelműség követelményének.
Az Országos Választási Bizottság az Nsztv. 10. § c) pontja szerint, mivel a kérdés megfogalmazása nem felel meg a tör vényben foglalt követelményeknek, az aláírásgyűjtő ív hitelesítését megtagadja.

Kedves Szigeti és Halmai "úr": kettős -e mérce -e?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.01. 10:47:59

@Seduxen: Azért a kíváncsi lennék, hogy meilyen gyomor kell ahhoz, hogy valaki egy nyakó szintű emberre kösse össze az életét.

Mindig nehezen tudom elképzelni, hogy ilyen férgek mellett ki és miért tart ki.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 10:49:06

@molnibalage: szeretlen az utolsó filléredig. mondjuk :))) az sokaknak komoly indok :)

picur3ka 2010.04.01. 10:50:50

@Seduxen:

Jajj, de milyen szepen megfogalmaztak az egyik problemat a Holokauszt torvennyel...

Vagy csak nem tudjak, mi az a Holodomor?

rolika 2010.04.01. 10:53:02

Utolsó mondat király :-)

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.04.01. 10:57:36

@molnibalage: Van az a pénz, amiért korpásodik a hajuk. Ennyi. Különben hogy a vérbe jutna el például a kis patkány Athénba, a "világ végére", Mexikóba, meg a fasz tudja hova. A "szerelem" nélkül maximum Csillebércre, vagy Zánkára.

PublicEnemy 2010.04.01. 10:58:04

@Seduxen: Én a Holodomorral pár éve láttam egy dokumentum filmet.Az érintettek beszámolói alapján.Az emberek a saját gyerekeiket ették,hogy ne haljanak éhen.Iszonyat volt.A világ valaha volt legnagyobb népírtása.A halálos áldozatok száma 6,5-10millió közé tehető.És mind éhen halt!!!
Persze ők nem zsidók voltak,ezért nem is olyan érdekes... LOL

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.01. 10:58:32

@Seduxen:

De mennyire! Én is eléggé hánytam, mikor annak idején Malek Andrea magyarázta, hogy mennyire szerelmes a zurába.

kamasuka 2010.04.01. 11:00:16

"2005. decemberében másodfokon 1,5 év felfüggesztett szabadságvesztésre ítélték Rácz Pétert (2007. májusában másodfokon is), a Magyar Úttörők Szövetségének vezetőjét. (A csillebérci úttörőtáborban található, 94 millió forintot érő vadászházat 1999-ben 15 millió forintért adta el az unokatestvére tulajdonában álló cégnek, hogy az ingatlant visszabérelve ő maga költözzön az épületbe. Hétköznap szoci-sztori. Akkor nagy szám volt, ma már csak apróbetűs hír lenne.)

Az "ügy" alaposan megtépázta az Úttörőszövetség hírnevét, így a romjain 2006-ben három "új" szervezet is alakult."
Ezt picit nézzétek át, mert sok "elírás" található benne!

"Na, pont az ilyen pökhendi, pofátlan földesúri mentalitás miatt kell az utolsó mocskos kommancsot is elzavarni a redves ****-ba április 11-én!"
Oké! És kire szavazzunk?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 11:04:04

@El Topo (Sgt. Elias): máshogy vannak ezek a "népek" összerakva, mint az ecceri ember, mindig rájövök. Mert az, hogy munkahelyi kapcsolatépítés, vagy üzleti élet bizonyos területein olyanokkal is kell "boltolni" egy-egy jó üzlet, vagy egy gyümölcsöző kapcsolat miatt, amit nem feltétlenül vesz be az ember gyomra, az egy dolog. Na de együtt élni egy "ilyennel"...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.01. 11:04:51

@Seduxen: Nem tudtad, hogy semmi nem volt, csak Holokauszt? Minden más csak mese! Sőt, még a Benes-dekrétumot is a rohadt faszista-náci-rasszista-irredenta magyarok találták ki!
Ezen is felb@sztam magam. Nem kell kv.

Agyalap 2010.04.01. 11:05:27

@kamasuka: Rád bízom, ha folytatni akarod - az MSZP-re.
Ha nem , valaki másra. A másik nagy vízfej - a Fidesz is gyanús, mégiscsak 20 éve ott vannak...
Valamelyik újat javasolnám, hátha tényleg nem kamuznak. Seres Máriáék például szimpatikusak (egyelőre).

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:05:55

@El Topo (Sgt. Elias):

ez wellness hétvége szint. Ne szerénykedj, az nem a te műfajod. :-)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:06:13

@Seduxen: Szevasz öreg.Tegnap eszembe jutott édesanyád.:)))) Hogy van az az áldott jó asszony.:))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 11:09:01

@PublicEnemy: @Ásómaci: én csak azért csesztem fel az agyamat, mert ugye a kérdést feltevő kínosan ügyelt arra, hogy a holocaust-tagadó jogszabályi helyet PONTOSAN idézve tegye fel a kérdést.

Ha az OVB szerint "nem egyértelmű" a kérdésfeltevést, mert "nem várható el", hogy tudja az ember, hogy mi is volt a Holodomor (amit adott esetben még meg is lehet érteni), akkor miért várható el, hogy a Holocaust kapcsán PONTOSAN tudja az ember, hogy mit nem lehet tagadni, vagy jelentéktelen színben feltűntetni? A jogbiztonság alkotmányos elve nem sérült ennek Btk.-ba iktatásával?

reKorrekt 2010.04.01. 11:10:59

@Seduxen: "a választópolgároktól nem várható el, hogy tisztában legyenek a „Holodomor” kifejezés pontos jelentésével"

Anyád.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:11:19

Na most a fidesz vagy a jobbik pénzel titeket Zero?Mi ez a választási felhívás a végén?Jó,hogy nem azt írtad a végére,hogy : Itt az idő. Amúgy meg ez csak pár tízmillió.Hol itt a vastagbőr?

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:11:27

@Agyalap:

egy hiba van benne. Nem fognak bejutni a Parlamanetbe, ennélfogva ők biztosan nem tudják elzavarni "az utolsó mocskos kommancsot " a "..csába".

Mindössze ennyi a gond velük. Ami -lássuk be - a cél szempontjából nem elhanyagolható.

kamasuka 2010.04.01. 11:11:44

@Agyalap:
Én ezért kérdezem: "Na, pont az ilyen pökhendi, pofátlan földesúri mentalitás miatt kell az utolsó mocskos kommancsot is elzavarni a redves ****-ba április 11-én!"
Bár tudom kire fogok szavazni, de hogy ezért kivel kéne összeállni, nos, az számomra kérdéses. Amikor az MSZP az idén is biztosan 20% körüli szereplésre lesz képes, elképzelésem sincs, hogy miként lehetne ezt elérni, pedig nagyon szeretném ...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:13:11

@Seduxen: Jövőre alapból Európa Ligások lesztek,vagy még az sem jön össze??:))))
Amúgy mijeza YNWA ?

kamasuka 2010.04.01. 11:14:18

@Tigeri: Pár tízmillió/fő, és benne vannak vagy negyvenen.

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:15:37

@reKorrekt:

Hát igen, az hogy Szigeti mint régi marxista kommunista nem tudja, vagy nem akarja tudni, az nem jelenti azt, hogy más se.

kamasuka 2010.04.01. 11:15:48

@derelyegrádi szellem:
Előbb dugom meg Geronazzo Máriát ... :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:16:25

@kamasuka: Hát a tegnapi föld eladós írás jobban felidegesített.:((

kamasuka 2010.04.01. 11:17:05

Erről is kéne egy népszavazás. Nem érinti a költségvetést, és mégis fontos. :D
index.hu/tudomany/2010/03/31/a_fold_magneses_tere_olhette_ki_a_dinoszauruszokat/

Rikki Harcos 2010.04.01. 11:18:42

"Ez igaz. Fogok is még ilyet csinálni."

neeeeeeem, Te már nem

PublicEnemy 2010.04.01. 11:20:25

@Seduxen: "mind a választópolgár, mind a jogalkotó számára egyértelműnek kell lennie"
.....Holodomor(definíció).........ennyi. És már a hülye átlag polgár,aki még nem hallotta ezt a szót,az is tudná,hogy miről van szó. Amúgy tényleg,miért nem hallottam még soha ezt a szót a TVben?! ...költői kérdés

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 11:21:11

@Tigeri: "Amúgy mijeza YNWA ? " - műveletlen tuskó :))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:23:00

@Seduxen: Jól van na,Én csak a Y.M.C.A.-t ismerem.:))

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:23:00

@kamasuka:

Van akkor egy másik ajánlatom:

Akkor szavazz ezekre, annyira jók, hogy még a halottak is támogatják őket:

"Elhunytak nevei is szerepelnek azokon az ajánlószelvényeken, amelyeket Herényi Károly MDF-es politikus adott le. A helyi választási bizottság a rendőrséghez fordult a felettébb furcsa ügy miatt."

:-)))

Agyalap 2010.04.01. 11:23:41

@kamasuka: Nem is magával az MSZP-vel van bajom, legyen minél több párt a Parlamentben. Hanem azzal, hogy hogy tudták (hogy engedtük) átmenteni magukat az elmúlt 40 év párttitkárai, KISZ vezetői? És hogy van most pofájuk az igét hirdetni?
Na ezeket (Lendvai Gyurcsány stb) már az MSZP helyében is rég elzavartam volna a 'csába. Ja hogy ők vezetik a megváltó sereget? Na ez az igazán szomorú

eszkep 2010.04.01. 11:24:19

OFF:
borsonline.hu/news.php?op&hid=28480
Na', ezt ist megértük... Hmm, vajon mi lehet az oka?
barikad.hu/node/50246

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:24:59

@zero: Több áldozata volt mint a holokausztnak?? Ilyen nincs is.

Marcellusca 2010.04.01. 11:25:00

@Seduxen: Én megódottam a rejtélyt. :)
Azé' köllött a sok támogatás, mer' Rómában, Athénban, Mehíkóban és Egyiptomban is táboroztattak. :D

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:25:04

@Tigeri:

You"ll never walk alone...

A Liverpool indulója....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.01. 11:25:31

@Tigeri:

a csipázod ezt a bagázst, akkor nyugodtan szavazhatsz rájuk ...és minket már mindenki pénzel, most jöttem a Puchtól, holnap meg megyek a Simicskához ...

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:26:54

@Agyalap:

meg aztán a többi is pontosan ugyanilyen (kiegészülve egy-két új rablóval)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:27:21

@zero: Amíg nincs vastagbőr-párt,addig marad a jobbik.:))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 11:27:28

@zero: ne szívass, hogy még csak nem is hallottál róla?

kamasuka 2010.04.01. 11:28:36

@Agyalap: Az a baj, hogy bárki tudna úgy sikeres üzletember lenni, ha a háta mögött az állampárt maradéka és kapcsolatai állnának és haveri cégek nyomán áramoltatnák ki a pénzt a hivatalokból, állami cégektől ... :( Ha ezt elvágták volna 1990-ben, amire lett volna lehetőség, ma nem így állnánk!

PublicEnemy 2010.04.01. 11:30:02

@eszkep: Elfogytak a brazilok?:)
Szegény...még a végén munkából kell megéljen.
De ne keseredjünk el,úgyis kitalálnak helyette valami más agymosó szart...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 11:30:20

@derelyegrádi szellem: lári-fári! biztos az UTÁN haltak meg, hogy odaadták az ajánlószelvényeket. Te meg felülsz ilyen aljas rágalomhadjáratnak, aminek az egyetlen célja az EGYETLEN konzervatív erő lejáratása! Skandallum!

printizé :)

kamasuka 2010.04.01. 11:31:42

@eszkep: Sajnos április 1. van ...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 11:31:46

@zero: azért óvatosan, nehogy nokiás-dobozban kapd a zsetont, azt most nem jó ómen :))))

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:31:50

@Tigeri:

Olyasmi mint a MU, csak ők fociznak is....:-)

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:34:11

@Seduxen:

Így van. Azonban még a temetésük előtt kijavították az ajánlószevényt kézzel, hogy tisztán madöfös jelölt legyen rajta....:-)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.01. 11:35:35

@Tigeri:
Ugye mszp szavazó vagy?

Már csak abból gondolom, hogy nem látod, hol benne a vastagbőr. :)

eszkep 2010.04.01. 11:38:01

@Tigeri: "Amúgy meg ez csak pár tízmillió.Hol itt a vastagbőr?"
Van valamelyik törvényben olyan "értékhatár", hogy politikus mondjuk 30 millióig lophatnak???
Ha te elsikkasz 10 millió forintot, azt mennyire fogja értékelni az ügyészség / bíróság?
Egyébként a kérdésed... hogy is mondjam... felháborító!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:38:16

@Seduxen: @derelyegrádi szellem: Ők fociznak,miközben az ellenfél gólokat rúg.:))
Ez olyan mint az,hogy mi a szeretkezés? Amit a nők csinálnak miközben a férfiak b@sszák őket.:))

eszkep 2010.04.01. 11:39:47

@Tigeri: Oh, hát ők teljesen "következetesek"! Amikor a FIDESZ volt kormányon, folyamatosan őket szapulták, általában manipulatív módon. Most, hogy a FIDESZ 8 éve ellenzékben van... most is őket szapulják.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 11:40:31

@Tigeri: "Ők fociznak,miközben az ellenfél gólokat rúg" - most ugye a bőrnadrágosokra utalsz? tény, nem volt rossz meccs :))))

eszkep 2010.04.01. 11:41:01

@Vendash: Szerintem ez már inkább Április 11. :-)
Az ORTT tagjait kik is delegálják?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.01. 11:41:30

@derelyegrádi szellem:

Két mondatért szerintem maximum bögre jár. Én biztos nem adnék érte Wellness hétvégét.
Annyira meg nem strapálom magam.

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:41:51

@Tigeri:
Amíg TE nézed. :-)

@Conv:

csak volt. Most már szdsz.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:42:08

@Conv: Csak voltam. De itt a vastagbőrön már megnáczultam.:))
@eszkep: Úgy értem,hogy amilyen pénzekről szó van itt általában,ahhoz aprópénz.:((
Lásd:A tegnapi termőföld vétel-eladás.Na abban az esetben gyilkolni támad kedvem.

picur3ka 2010.04.01. 11:42:19

@Seduxen: @derelyegrádi szellem:

Ezen hangosan rohogok. Ilyenkor kellangolul elmagyarazni, hogy mi a poen...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:43:45

@eszkep: Pedig emlékszem arra,hogy a Verebes megígérte,hogy a Medgyessiék is kapnak majd tőlük.Szerintem nem jött össze.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:44:39

@Seduxen: Tudom hülye vagyok.Kik azok a bőrnadrágosok?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 11:45:47

@Tigeri: gigaLOL 2.0. Tudod az a bajor alakulat, akiktől kedd este kikapott a csapatod :))))

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:45:56

@picur3ka/beleallos kampany:

ha angoloknak magyarázod nem is fogják érteni, mert ebben az az igazi vicc, hogy valóban így van. Ezt egy angol el sem tudja képzelni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:46:08

@derelyegrádi szellem: Hát,ha itthon vagyok akkor meccset nézek.Max. a netkávézóban...:))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.01. 11:47:54

@derelyegrádi szellem: LOL, ezt az arcot :-D. A tabella meg hülyeség??? :-D

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:48:04

@Tigeri:

Kivéve a te szavazatodat... :-))))

Aztán végül fordítva lett. Ők kaptak Megyotól. Kitüntetéseket.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:49:43

@Seduxen: Namost:Otthon elverik őket 3-4 góllal vagy nyernek3:2-re és kiesnek:(( mármint MU
De hogy a Chelsea nem jutott tovább,kicsit ledöbbentem.:((

picur3ka 2010.04.01. 11:50:08

@derelyegrádi szellem:

Ne lepodj meg, de ertik. Hangos, altalanos derultseg lengi be a helyet. Lattak mar ezt-azt a sajat Labour Party-juktol is. Ok peldaul importaljak a szavazokat, szines bevandorlok formajaban...

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:51:42

@picur3ka/beleallos kampany:

...csak azt ne mond, Te is így kerültél oda...:-)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.01. 11:51:58

@Tigeri: "De hogy a Chelsea nem jutott tovább,kicsit ledöbbentem.:(("
Én már-már pezsgőt bontottam. Azért otthon Mourinho-tól kikapni. Először örültem annak, hogy Mourinho nyer :-D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 11:53:26

@Tigeri: már bocs, de a "Bébielefánt" kidőlésével (olyan 2-4 hét pihi) KI fog ott 3-4 gólt lőni? Ne röhögtess !

"De hogy a Chelsea nem jutott tovább,kicsit ledöbbentem" - én csak hangosan röhögtem :))) köcsög dinamo cselszkij, muhahahaha :)))

@Ásómaci: némááá, még egy eltévedt bárányka? :)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.01. 11:56:08

@Ásómaci: @Seduxen: Tavaly jobbak voltak a barcánál,de bíróbácsi nem akarta eldönteni a meccset.

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 11:56:39

@Tigeri:

Igen mondta is, hogy egy lapukkant cigány takarítja most a pincénket, és megengedte neki ott is lakhat. :-) Bocs-Bocs-Bocs!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.01. 11:59:25

A gengszterváltással az a baj, hogy nem mi váltottunk hanem az urak! Így a játékszabályokat is ők fektették le ahol nekünk nem osztanak csak négy évente 2 lapot. Ahová ikszelhetünk. Majd ha vérrel írtuk volna a rendszerváltást nem lehetnének ilyen pofátlanok.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 12:03:54

@derelyegrádi szellem: áhá, most lebuktatok! háztartási alkalmazott-háztartási alkalmazott hátán! az egyik pincét takarít, a másik füvet nyír. pofám leszakad! és "tébét" fizettek utánuk? :))))

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 12:07:05

@Tigeri:

:-)

De ismer, ezért is szólt, hogy ne lepődjek meg. Meg hogy valami tigerinek hivatja magát...

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 12:09:48

@Seduxen:

A pincetakarítás után nem, mert úgy tudtam, ha fogyatékost foglalkoztatok, akkor nem kell.. :-)))

picur3ka 2010.04.01. 12:10:31

@Seduxen:

Nem, de lancon vannak.

@derelyegrádi szellem:

Hogy maskepp? Azt kell nyomni, ami megy.
A legszarabb, hogy az MDF-nek kertek a kopicedulamat, keszulok a legrosszabbra.

picur3ka 2010.04.01. 12:11:25

@Tigeri:

Szerintem massal vitazna...

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 12:13:36

@picur3ka/beleallos kampany:

az semmi, de képzeld amikor exhumálnak hogy javítsd is ki... :-)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.01. 12:20:37

@Tigeri: Ebben igazad van. Kb. 3 11-est nem adott meg a bíró.

picur3ka 2010.04.01. 12:26:40

@derelyegrádi szellem:

Az a hulye, aki rossz partnak irta meg, meg is erdemli!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.01. 12:31:55

@Seduxen: némááá, még egy eltévedt bárányka? :)))
És ez így most hogy? :-D

arlequin 2010.04.01. 12:37:44

@Ásómaci:

Kib@szott Báprilis Melseje...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 12:41:48

@Ásómaci: még egy MU-drukker. Tigeri haverodnak már osztottuk az acélt. Visszaolvasod, és magadra veszed, vagy leírjam újra? :)))))))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.01. 12:57:07

@Seduxen: Isten ments, hogy MU drukker lennék! Dehogy is!!!!

A szent hely! www.tonyishere.co.uk/news/wp-content/uploads/2009/04/emirates_stadium.jpg

Mellesleg meg Go Gunners!!!!

ifrance 2010.04.01. 13:01:15

Nem magamat akarom ezzel fényezni, csak a tisztánlátás végett:
mi is szoktunk (feleségemmel és baráti körrel) nyári tábort vinni (idén lesz 6. éve, hogy elkezdtük), csak mi tényleg nonprofit módon csináljuk. Buszokat nem a BKV-tól kérünk, hanem megkérjük a picit jobb anyagi helyzetben lévő apukákat, hogy segítsenek ki egy fuvarral. Meg pályázatot sem szoktunk nyerni 2,5-3 millát/év.
Elmondjam, hogy nekünk mennyibe fog kerülni az idei tábor? 13.000HUF/gyerek, 8napra. Ehhez jön még 7.000HUF/fő támogatás a plébánosunktól. Oké, nem rántotthúst eszünk rántotthússal, és bizony nálunk mindenki magának pucolja a krumplit, mosogat maga után. De eddig még csak arra volt példa, hogy valaki az 50ezres iskolai táborból előbb hazament, hogy a miénkben végig részt tudjon venni. És következő évben már nem is ment az iskolai táborba (nem anyagi okokból... :)).
Nyakó úr, ha valaki számára tényleg a gyerekek táboroztatása a fontos, akkor azt ennyiből is ki lehet hozni. Ha nem hiszi, jöjjön el, és nézze meg. Nem fogunk örülni, hogy ott van, de mindent megmutatunk szívesen. A gyerekek miatt...

arlequin 2010.04.01. 13:01:51

@Ásómaci:

nem

Költségkímélő Bizottságok Minisztériuma

arlequin 2010.04.01. 13:05:32

@Ásómaci: köhönöm. képzeld minden évben van egy nap, amikor... ...jól érzem magam. és az mindig ma van. sohase holnap ;-)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 13:22:19

@Ásómaci: na ez egy fokkal jobb, de azért MUHAHAHA :)))

na jó, azért - 'pool drukkerként - én Nektek szurkolok a mostani bajnokságban, de az Arsenal is egy közepesen nagy kalap kaki az idén. ofkorz kellene pl igazolni végre egy KAPUST. Mert az az Almunia... vicc...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.01. 13:48:24

@Seduxen: Azért tegnap sikeresen kifogta a Barca szemét. Neki köszönhetjük, hogy a végén nem 10-2 lett a végeredmény. Egyébként meg szerintem egy jó csatár kellene már. De megvan a jelölt:
Maruan Samah
www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.fc-arsenal.hu/design/images/fejleckepek/kepek/01.jpg&imgrefurl=http://www.fc-arsenal.hu/rovid/304,samah-.html&h=150&w=252&sz=51&tbnid=qJMIWaz8zfjAzM:&tbnh=66&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3DMaruan%2BSamah&hl=hu&usg=__J4RG0ac7DxlfZydzRiM_E2e-1ms=&ei=0oe0S771A6GgnQOtsMFD&sa=X&oi=image_result&resnum=8&ct=image&ved=0CBUQ9QEwBw

Mellesleg teljesen olyan a felépítése és a mozgása, mint C. Ronaldo-é

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 13:50:25

@Ásómaci:

te valami arab csapatnak szurkolsz? :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 13:54:14

@Ásómaci: barátom, ha JÓ csatárt akarnátok igazolni, akkor bejelentkeznétek Rafa bácsinál "A kölyök"-ért :))))

bár ő asszem - sajnos - a Cselszkijbe fog menni, állítólag nagyon meg akarják venni :(((

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.01. 13:59:06

@derelyegrádi szellem: Marokkóinak illetve Algírnak :-D Ott beszélnek franciául! (Kell, mert Arsene Wenger 11 éves Angliai edzősködése alatt sem bírta levenni azt az idegesítő Francia akcentusát :-D)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.01. 13:59:48

@Seduxen: Nem bírom. Úgy vagyok vele, mint Zlatan Ibrahimoviccsal. Tudom, hogy jó focista, de nem bírom a fejét :-D

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 14:03:30

@Ásómaci:

..és mit zavar az bárkit az Emirátusokban? :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 14:03:41

@Ásómaci: na álljon meg a menet! Zlatan barátunk hatványozottan ellenszenvesebb figura, mint Torres.

Bááár, amióta a svéden ez a gránátvörös-kék mez van, kezd egyre elviselhetőbb lenni. Döbbenetes, hogy egy mez mennyit tud javítani valaki megítélésén :))))

picur3ka 2010.04.01. 14:07:43

@Seduxen:

En nem a mezzel szoktam elfoglalva lenni.

Egyebkent, jutott eszembe, hogy a mostani akar a dogcedulas valasztasok neven is befuthat a tortenelembe.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.01. 14:13:13

@derelyegrádi szellem: Hát, hogyha valaki kommunikálni akar a mesterrel, előbb tanuljon meg franciául :-D
@Seduxen: :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 14:16:15

@picur3ka/beleallos kampany: "En nem a mezzel szoktam elfoglalva lenni." - ezt kifejtenéd, mert én nemérteni :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.01. 14:27:14

@Seduxen:

Igen, a polip jó szó, ezek behálóznak mindent.
Lassan Indiában nem lesz olyan kasztrendszer, mint nálunk, mindenhova a régi jóelvtársak, a rokonaik, a haverjaik, meg azoknak a rokonai kerülnek. Aztán mindnek születik 1-2-3 gyereke, és idővel azoknak is állás meg villa kell.......

picur3ka 2010.04.01. 14:31:01

@Seduxen:

Mit nem lehet ezen erteni? A technikaval, termeszetesen, cselezessel, kapura lovessel, meg ilyesmikkel.

@laspalmas:

Nem is tudod, mennyire ratapintottal. Egyben tevedsz, a kasztrendszereseknek tobb a gyerekuk ennel.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 14:38:33

@picur3ka/beleallos kampany: és az abszolút közömbös, hogy MELYIK csapat játékosai teszik mindezt? Ezért volt a visszakérdezésem...

@laspalmas: de konkrétan. olyan szintű összefonódások vannak, hogy csak pislogok. rendet ebben az országban? kb lehetetlen...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.01. 14:47:24

@Seduxen: Mindenesetre a Pool tényleg jó csapat. Az Arsenal után a másik kedvencem. Csak nagy hülyeség volt eladni a középpályáról Alonso-t, mert szerintem ő volt a csapat motorja. Gerrard meg már kiöregszik, ráadásul nincs olyan irányító párja, mint a fentebb említett Xabi Alonso volt.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 14:49:18

@Ásómaci: "Csak nagy hülyeség volt eladni a középpályáról Alonso-t, mert szerintem ő volt a csapat motorja. " - abszolút igaz! érezhetően hiányzik Xabi Alonso a középpályáról.

Állítólag Torres azt nyilatkozta, ha a nyáron nem lesz legalább 3-4 sztárigazolás, és nem erősítik meg nagyon a csapatot, akkor elmegy. Meg is érteném...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.04.01. 14:50:55

@Seduxen: Majd visszahozzák helyette Németh-et :-D

derelyegrádi szellem 2010.04.01. 14:53:34

@Seduxen:

"Csak nagy hülyeség volt eladni a középpályáról Alonso-t,"

Pedig az autóversenyzés is egész jól megy neki...

Marcellusca 2010.04.01. 15:15:48

@derelyegrádi szellem: Hááát, ez a mondat nekem sem jelentene mást. :)))

@Seduxen: Mé? Van ilyen nevű futbalista is? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 15:24:03

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: műveletlen tuskó! :)))

@Ásómaci: Raúlt??? Anyááám, az mennyi idős is? 50? 60? :))))

picur3ka 2010.04.01. 15:30:37

@Seduxen:

Ah, hogy azert. Persze, mivel csak soderoltam egyet, nem kovetem a futballt nagyon. Rozsaszin tangaban is lehetnenek akar.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.01. 15:39:11

@picur3ka/beleallos kampany: "Rozsaszin tangaban is lehetnenek akar" - nem is rossz ötlet, hamár pártként - sajnoooos - méltó helyükre kerültek, azért a Szadesz FC elindulhatna az I. Ratyi-bajnokságban :)))

Kartal (rezervált) 2010.04.01. 16:36:23

2007-ben volt egy aranyos vicc: ha nem történt volna rendszerváltás, ki lenne a miniszterelnök? Gyurcsány Ferenc....
És ez sajnos minden másban is pontosan így működik.

picur3ka 2010.04.01. 16:43:18

Az anti-meggyes fanboys a szeretgom.hu-rol, politikai vitaforumot hirdetnek:

www.szeretgom.hu/full/10837

picur3ka 2010.04.01. 16:44:20

@Kartal (beleszól):

Nagyon igaz.

@Seduxen:

Sajnos, mas partokban indulnak egyelore.

tudi 2010.04.01. 17:05:08

Nyakó és drága nejénnek az arcán olyan vastag a bőr, hogy ha a Titanicon lett volna ilyen vastag az acélréteg, akkor a jéghegy sűlyed el. Az lenne szép, ha még az LMP is megelőzné őket.

==T== 2010.04.01. 18:54:34

Az utolsó mondat nagyon tetszik, benne van minden....

Agyalap 2010.04.02. 10:02:06

@tudi: Sajnos annyira birkák az emberek, hogy az MSZP ott lesz 20% körül a Parlamentben. A birkaságot súlyosbítja, hogy a maszopos TV reklámot is simán benyelik - én már többször rángógörcsös agyvérzést kaptam miatta...

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.04.05. 22:59:03

@picur3ka/beleallos kampany:

Ne zavarjon, hogy a képet az MDF-es jelölt töltötte fel a saját maga által létrehozott esemény oldalára:

www.szeretgom.hu/content/61713-heller-agnes-debreczeni-jozsef-jonas-laszo-beszelget-hazarol-jovorol-demokraciarol-igazsagrol-hitrol-a-hotel-esztergomban-

Esetleg olvasd el a kommenteket is, amiket kapott érte.

picur3ka 2010.04.05. 23:43:38

@cserepj:

Nem zavar, kosz.

Melyik Mdf-es Szocialista, miegymas jelolt reklamja zavarja a weboldalt?
Semelyik.
Koszonom az interjut.

süti beállítások módosítása