Skip to content


       Szűrés lista

Hétes felkészült a digitális átállásra

Hétes, az ország legnyomorúságosabb cigánytelepe:


Napi találós kérdés:

Hány tányéros tévé látható a képen?



A havi előfizetési díjat csekken fizetik a DIGI-nek, vagy banki átutalással?


Hétes, az Ózd melletti "gettó": 40 szociális bérlakás, 400 halmozottan hátrányos lakó. Mind roma.

Hétesen amúgy most zajlik a "szokásos" nyári alkotótábor, van saját blogjuk is. Ami bármilyen kulturális értéket visz Hétesre, támogatandó, kár, hogy nem használják ki jobban a tábor nyújtotta lehetőségeket.

Minden szuper, kár, hogy a hétesi telep utolsó magyar lakója, Erzsike néni ezt már nem élte meg, mert februárban három cuki-muki-aranyos gyerkőc meggyilkolta.

A tábor programjai között olyat természetesen nem találunk, ahol elmagyaráznák a pesti értelmiségi emberek, hogy gyerekek, egy esélyetek van, ha jártok iskolába, és tanultok.

De "megismertetik a gyerekekkel a média működését, (...) terveink szerint tovább bővíthetik tudásukat annak érdekében, hogy a fotó, a film és az írás valódi önkifejezési eszközzé váljon az életükben."

Roppant fontos dolgok ezek, kérem szépen. A hétesi gyerekek önkifejezéséhez csakis a digitális kamera meg a médiaismeretek hiányoznak! Biztos fontosabb annál, hogy minden nap járjanak suliba, hogy megtanuljanak írni-olvasni-számolni. Hogy legyen egy szakmájuk. Hogy betartsák a törvényeket. Fontosabb annál, hogy ne szüljenek tizenévesen gyereket, ide, a hétesi nyomorba.

Egy hétesi középkorú férfi
"Nagyon sokan vannak itt olyan gyerekek, akik nem járnak iskolába, mert nincs kedvük. Amikor elérik a 14-15 éves kort, már a megélhetést keresik, elmennek vasazni, fát gyűjteni. Csupán az érdekli őket, miből tudnak pénzt csinálni. Higgye el, nem az iskola teszi az embert, az egyenlő a nullával. Az számít, hogy mi van az ember szívében. Hiába szeretnénk jól élni, az állam és az önkormányzat nem engedi, nem kapunk lehetőséget."

Erzsike néniről már nincs szó, csak Soma áradozik a videón, bár tegyük hozzá, hogy mond olyat is, ami eddig nem volt megszokott. Csatlakozva a Mandinerhez, Soma gyorselemzésével jó lenne, ha a legmagasabb szinten kezdenének a lehető legsürgősebben foglalkozni. És ha lehet, ne a szürke, súlytalan és buta Farkas Flóriánra bízzák.

Címkék: társadalom cigány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr482240776

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.26. 13:08:19

A foto a film és az írás valódi önkifejezési eszközzé váljon:
Közösségi oldalon:Szamurájkard a kézben-fotó.
Meddöklessz keci matyar-írás.
Felvétel,amin megdugják a hugit-film.

kovego 2010.08.26. 13:12:09

"kár, hogy a hétesi telep utolsó magyar lakója, Erzsike néni ezt már nem élte meg, mert februárban három cuki-muki-aranyos gyerkőc meggyilkolta."

valszeg ezért is épült nagymihályon fal a roma telep és a város közé

InTheGajd 2010.08.26. 13:17:29

Es meg hany ilyen telepules lesz, amit a magyar adofizetok fognak "tamogatni". Csak ha elfogy a penz, es mar tenyleg a lakossag fele epphogy nem fog ehen halni akkor mi lesz? Felolosok hol lesznek addigra? Akik ezt a szuk 3 evtizedet levezenyeltek.

CyberPunK 2010.08.26. 13:18:54

Azért már bocsánat, de ez a poszt egy baroság. Ez kérem szépen a közbiztonság szavatossága a mi pénzünkből. Szerintetek milyen magas a bűnözési arány a "móunika só" alatt? :D

Az meg nagyon szép dolog, hogy ismerkednek a médiával és a kamerával, hisz gyakorolni kell azt a mondatot, hogy most 'azé, mert retkes cigány vagyok?'. :)

vviktor 2010.08.26. 13:19:21

Ja!
Ki kéne menni az áramszolgáltatónak, és leolvasni a villanyórát!
Lehet érné meglepetés!
Oda nem letranszformált áramot kéne "szolgáltatni".
És ezt mind mi fizetjük! DUPLÁN, TRIPLÁN!
Fizetjük az adónkkal, hogy segély, meg tököm tudja.
Fizetjük azzal, hogy fizetem az áramszámlát, mert a szolgáltató is belekalkulálja a lopott áramot, de kikötni nem köti ki, mert lerúgnák a szerelőt az oszlopról az új focilabdájukkal.
Miért nem lehet népszavazást kiírni, hogy az ilyenek köré falat építsünk, mint a szlovákok?
Aztán megdöglenének a saját szarukban!
Csak az utóbbi pár hónapban lettem rasszista! (illetve csak cigánygyűlölő). Azt hittem legalább a Fidesz tenni fog ellenük valamit, de nem.
Bár ettől még nem lettem Jobbikos.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.26. 13:20:16

@vviktor: Zero már csak ilyen szdsz meg cigányellenes.:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.26. 13:22:13

@vviktor: Nyugalom barátom.Egyszer eljön az az idő is.:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.26. 13:27:53

A soma videóban:A cigányok nem becsülik a két cigányasszonyt,akik összeszedik a szemetet.Direkt a szemetes mellé szemetelnek.Először belenyomni az orrukat a szemetükbe aztán bevágni úőket a szemetesbe.Aztán jöhet a szemétszállító kocsi.A többit már a fantáziátokra bízom....

esef 2010.08.26. 13:29:11

Akkor most lehet választani, hogy 0 vagy 1? Akkor én a 0 cigányt választom... :D

esef 2010.08.26. 13:30:24

@balapety:
C-kategóriás képzés... LOL!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.26. 13:31:09

Ja, a "lakások" önkormányzati szükséglakások, és havonta 5 ezer forint a bérleti díj.
De nem tudom, ki mer-e menni vki, beszedni a pénzt...

vviktor 2010.08.26. 13:33:22

@Tigeri: Sajnos nem látom, hogy eljutunk valaha oda.
Minden ellenünk szól. Az EU, a KGB, a Moszad, az FBI, a KGST, a holland szélmalmok, mindenki. Joga mindig van mindenkinek.
Már nem látom a fényt az alagút végén. Sosem merjük meglépni, amit pl a franciák, vagy a szlovákok. Fostosak vagyunk. Bíztam abban, hogy a Fidesz "törvényeitől" éhen döglenek majd, de nem. Nem tudom a Fidesznek miért nem érdeke ezt a kérdést rendezni. Én úgy gondoltam, hogy erre rájöttek most a "forradalom" alkalmával, hogy nem lehet maszatolni. De nem. Nem hiszem, hogy ennyire hülyék lennének. Gyárthatjuk az elméleteket, de logikus magyarázat nincs rá, hogy ezt miért hagyják? Vagy majd az önkormányzati választások után? Ennyire nem vagyok naív. Akkor meg már mindenki be lesz betonozva 4 évre. De tényleg csak 4 évre tervez a Fidesz? Ha ezt rendezné, a Jobbik 3% alá süllyedne. És ki az aki ellenezné cigányírtást? Az a 25 fajtavédő? Semmi gond! Fogadja be, tartsa el, és védje meg úgy.

Bocsi, de dühömben össze-vissza beszéltem, de remélem érthető voltam.
(Gyűlöllek Zero! Eddig te voltál a kedvencem, de most nagyon felbasztál. A HVG-s cikk miatt 4 adag nyugtatót kellett beszednem. Ott sem bírtam ki csendben.)

:)

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.08.26. 13:33:37

@balapety: valamivel el kell vinni azt a sok fát meg vasat...

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 13:34:33

Ez a Soma nem is annyira gyökér, bár van még jócskán mit faragni rajta... de sajnos ős csak "felülről" látja a problémát, közben szépen (forgatókönyv-szerűen) meglepődik rajta.
De legalább kimondta: Saját magukat húzzák vissza a mocsokba és amelyik ezt nem érti meg az hogy a pi...ba marad életképes a XXI. sz. EU-jában ?! Egy olyan életvitellel, ami kb.: XIII-XIV. századi.

2010.08.26. 13:35:49

Mi a baj? Ők a jövő adófizetői! :) A romák törődnek a népszaporulattal, bezzeg mi:
www.fn.hu/belfold/20100826/boross_peter_lehetnenk_kiralysag_is/

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.26. 13:38:03

@vviktor:

Sajnos az a dűhítő, hogy az ilyen hétesi telepekkel semmit sem lehet kezdeni.
Igaza van Somának, sajnos a mentalitás megváltoztatásra nincs EU-s pénz.

Nézzük, mik a a lehetőségek:
1, lédózeróljak, a telepet és elköltöztetik a lakókat máshová. Ezzel a telep ugyan megszűnik, de azzal, hogy a lakók máshol kapnak egy hasonló szükséglakást, változik valami? Nem.

2, lédózeróljak, a telepet és az állam új házakat épít nekik. Ezzel a telep ugyan megszűnik, de azzal, hogy a lakók új házakat kapnak, változik valami? Nem.

vviktor 2010.08.26. 13:38:36

@balapety: Csak kérdem? Az ilyen nem diszkrimináció? Most komolyan nem tudom.
Ki kéne próbálni, hogy egy bolt ingyen ad lisztet a magyaroknak. És mondjuk a magyarpolányi önkormányzat finanszírozná, mert benne van a nevében, hogy magyar. Mi lenne belőle?
Megérné kipróbálni, nem?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.26. 13:42:16

@Seduxen:

Ezt be sem akartam linkelni, nem is Pókos Arzén miatt ...

A 45 éves 10 gyerekes apuka?

A 400 lakóból hány gyerek lehet? 200? 250? És ha 14 évesen ők is elkezdenek gyereket szülni, akkor mondjuk 5 év múlva hány lakója lesz Hétesnek? 800? És 10 év múlva? 1500?

CyberPunK 2010.08.26. 13:43:52

Amúgy kurva egyszerű a megoldás, nem kell semmilyen szoc támogatást/segélyt kutyafülét fizetni senkinek se. Ami marad a aksszába az mehet a rendőrség fejlesztésére. Ha majd az éhendöglés határán fognak járni, akkor majd menni fog az integrálódás, figyeljétek meg.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.26. 13:44:09

@CyberPunK:

Ez egy komoly téma, picit vegyük komolyan.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 13:45:24

@vviktor:
A franciák azért tudják könnyen megtenni, mert az ottani cigányok jelentős része még csak nem is francia állampolgár. Amúgy egy hasonló problémával ők is addig pepecseltek, míg Párizs bizonyos kerületeiből "háborús övezet" lett. (Lassacskán ránk is valami hasonló vár majd.) A politikusoknak nagyon kényelmetlen a téma de ha tovább töketlenkednek, akkor az csak a helyzet durvulásához fog vezetni. A 25 fajvédő pedig lassan elkopik, nagyon újat már nem tudnak mondani és "lejárnak", mint a tesco-s virsli szavatossága.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.26. 13:46:06

@CyberPunK:

Ugyan, itt senki sem verne le egy éhséglázadást. Főleg nem egy roma éhséglázadást. Tudod mennyibe időbe telik az összes, vagyis mind a 400 katonánkat hazahozni Afganisztánból?

CyberPunK 2010.08.26. 13:46:34

@zero: Az előzőt nagyon komolyan írtam. (nem az éjszakást)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.26. 13:46:47

@Tigeri:

Mert most itt vagyok, és figyelek.

Homeoffice 2010.08.26. 13:46:49

Kezdem azt érezni, hogy M-on rövid időn belül Cyberpunk szerepjátékokhoz hasonló világ lesz.
Egyes csoportok fallal körülvett szupererődökben laknak, míg az ork hordák szabadon fognak garázdálkodni a többi területen.
A fallal körülvett lakóparkok csak a kezdet.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.26. 13:46:57

@zero: Nem tudom ezzel mi bajod? Lehetne 30 éves és 10 gyerekes is.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.08.26. 13:47:05

...és ha a vasazásnál lelopják a tányérokat? Akkor kiirtják egymást a az elmaradt maónikasó' epizód miatt? Mert akkor már viszem is a villáskulcsot.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.26. 13:49:26

@zero: Azért lenne rá elég önkéntes,abban biztos lehetsz.:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.26. 13:49:46

" Az számít, hogy mi van az ember szívében. Hiába szeretnénk jól élni, az állam és az önkormányzat nem engedi, nem kapunk lehetőséget.""
Szeretnétek jól élni b+ akkor tanuljatok meg viselkedjetek normálisan, ne lősködjetek!

F*om nekem sem volt kedvem iskolába járni, de ha lógtam volna, olyat kapok otthon, hogy egy irányba futok egy hétig.

vviktor 2010.08.26. 13:50:17

@zero: tényleg ennyi a megoldás? Tőlem maradhatnak, mert messze vannak, de nekem azért van több pontom is.
3. Megszüntetni az összes segélyt, mert az a büntetlen előéletű embereknek jár, és nem gyilkos, tolvaj állatoknak. Ha bűnöznek, elkapni őket, és a börtönben munkát végeztetni velük. (törvény-, alkotmánymódosítás) Mindenki jól járna. Nyomhatná a rendszámtáblát, vagy le a bányába, 1 géppuskás a bejárathoz 8 órás váltásba, és ha jön fel a szén, megy le a kaja. És mindenkire vonatkozna. A nem cigányra is.
Nem tudom, hogy az államnak miért kötelessége lakást biztosítani akárkinek is? Szakácsot, meg bejárónőt ne adjunk mellé? Én is szeretném, ha az államtól bérelhetnék 5000 Ft-ért lakást. Hidd el, én is el tudnám másra költeni a keresetem.
A szociális hálót be kéne szüntetni, vagy csak ki kéne lyuggatni.

vviktor 2010.08.26. 13:51:10

@Tigeri: Mert elfelejtettem odatenni a smiley-t:))))

Waldorf Rolandó 2010.08.26. 13:51:21

@zero: te tudod

ha nem lesz bróm, előbb-utóbb ólom lesz, az ilyen törölgetések oda terelik a dolgokat

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.26. 13:51:59

@zero: ami ennél is szebb, hogy vajon milyen beltenyészet lenne abból?

a hvg-s cikk szerzőjét azért november elején újfent leküldeném, hogy nézze meg a focipályát (illettve ami marad/t/ belőle)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.26. 13:52:55

@ColT: Ez a rész nekem is feltűnt.Aranyos.
@vviktor: Szakács,bejárónő ez jó.
Még hogy nem leszel jobbikos?Már az vagy.:))

CyberPunK 2010.08.26. 13:54:24

@zero: Pedig szerintem az a bizonyos rohamrendőrség most már erre is képes. Kaptak sok szép vadiúj profi tömegoszlató felszerelést.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.26. 13:54:27

@vviktor: Autót is kell adni a lakáshoz.

@Tigeri: Akkor mégsem vagyok hülye :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.26. 13:54:46

@ColT: "Az számít, hogy mi van az ember szívében" - na ja, ha pl sötétedés után az átlagpóóógár Hoszé Ármándóval találkozik, akkor példának okáért egy 20 centi pengehosszúságú kés. Markolatig.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.26. 13:55:24

@Tigeri: Bár de, nem jól gondolom, hiszen én tanultam, és nem mondom, hogy kurva jól élnék.

Marcellusca 2010.08.26. 13:55:33

"Hétes felkészült a digitális átállásra" - Bocs, de ezt olvasva kitört belőlem a röhögés. :)))

"Hétes, az Ózd melletti "gettó": 40 szociális bérlakás, 400 halmozottan hátrányos lakó. Mind roma." - Itt az ugrott be, hogy MÁR mind roma. De láttam, megemlítetted, megemlékeztés Erzsike néniről.

"...tovább bővíthetik tudásukat annak érdekében, hogy a fotó, a film és az írás valódi önkifejezési eszközzé váljon az életükben." - Bakker, ebből mit ért az a purgyé? Max annyit: fotó - fényképezőt el lehet lopni, jópízért elcsencselni, fil - detto, írás - vazze, meg sem tanulnak írni/olvasni, akkor hogy lesz az kifejező eszköz?!

Plaxi 2010.08.26. 13:55:36

@Tigeri: Mindenki jobbik szavazó, csak még nem tud róla. Legalábbis Lézerszem Gábor szerint.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.26. 13:56:22

@CyberPunK: Aztat csak a hazafiak ellen lehet bevetni.:))Cigány ellen nem jó.Legalább is még nem próbálták.

Hannibal22 2010.08.26. 13:56:22

@zero: Abszurd módon a féktelen szaporodásuk lesz a vesztük,ez ugyanis nem "fenntartó" szaporodás hanem öngyilkos. Ha valamely kórokozó elér egy kritikus számot, a szervezet MINDEN ESETBEN reagál,így vagy úgy de reagál.Általában lázzal,ami nem betegség hanem védekező mechanizmus (eg.ügyisek ne kössenek bele,nem orvosi előadás csak párhuzam).A végtelenségig egyetlen élősködő,egyetlen kórokozó sem szaporodhat. Kérdés,h mikor érik el a kritikus számot?? Úgy tűnik,hogy itt csak akkor ha egyszerűen NEM LESZ segély tovább..egyik napról a másikra.Olyan érzés lesz mint amikor egyik nap még "semmi bajunk" aztán másnap 40fokos lázban égünk...nem kéne megvárni de nagyon úgy tűnik,hogy itt addig nem kezdik el a kezelést.

vviktor 2010.08.26. 13:57:20

@Tigeri: Sosem leszek Jobbikos, mert nekem a többi része nem jön be.
A magyarok nyulainak, vagy a cigógyilkosoknak ezeket kellett volna aprítaniuk, nem az "ártatlan" cigányokat. Ezért is gyanús, hogy az nem megrendelt, megszervezett dolog volt. Nagyobbat üt, ha nem a tetves börtöntölteléket nyírják. Olyan brigád kéne, aki ilyeneknél tesz rendet.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 13:58:05

@vviktor:
Rátapintottál egy másik lényegre is... a különféle segélyeket, támogatásokat úgy veszi, hogy "ez nekünk jár" és majd a gyermekünknek (mind a 8-nak is) "járni fog", és az unokáinknak is (mind a 64-nek) "járni fog". Ez csak úgy van. De ha jól szeretnénk élni, akkor majd "visz a szívünk" vasazni, lopni, betörni, nyugdíjasokat fosztogatni.
Ezért kéne csak azoknak segélyt adni, akik tesznek is azért hogy ne ragadjanak a mocsokban, sőt az utánuk jövő generációt se a mocsokba szüljék.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.26. 13:58:23

@Tigeri: "Cigány ellen nem jó.Legalább is még nem próbálták." - arra ott van egy olcsó eszköz: VÍZágyú.

Waldorf Rolandó 2010.08.26. 13:58:46

@ColT: kábelégetést próbáltad már? kicsit büdös, de megszokod azt is, mint azt, hogy beteríti a falut a műanyag bűze-füstje, mint nálunk, aztán embereket csak 3 nap után látsz előbújni a házaikból. vagy ott a bodza, 36 hektárt telepítesz, 8 évig műveled, aztán a 9. év teljes bevételéből megvan az x5, igaz abban az évben nem eszik a família, mint ahogy az enyingiek csinálták.

Waldorf Rolandó 2010.08.26. 13:59:51

@Seduxen: á, nem jó, nem szeretik a vizet.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.26. 14:00:21

@Seduxen:

Én már azon is megdöbbentem, hogy egy helyen, ami tele van gyerekekkel, egy "idegen" embernek kell megszervezni, hogy elvigyék a szeméthalmokat, és csináljanak egy focipályát.
Bazz, ezek semmit nem tudnak megcsinálni maguktól?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.08.26. 14:00:33

"Roppant fontos dolgok ezek, kérem szépen. A hétesi gyerekek önkifejezéséhez csakis a digitális kamera meg a médiaismeretek hiányoznak! "

ez bizony fontos. fel kell ismerniük az értékeket és felhasználhatóságukat. hiszen honnan tudnák egy olyan dologról amit még nem láttak, nem tudják mire való, érdemes-e ellopni? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.26. 14:01:20

@Seduxen: Szappannal ellehet-e kergetni őket? Mint a vámpírokat a hegymával.

@Waldorf Rolandó: Hm, biztos bevételi forrásnak tűnik :D De ehhez dolgozni kell, ez fura, hogy pont ők, pont ezt :D

vviktor 2010.08.26. 14:01:21

@Tigeri: @CyberPunK: Aztat csak a hazafiak ellen lehet bevetni.:))Cigány ellen nem jó.Legalább is még nem próbálták.

Legalábbis a víz (ágyú) nem fogja őket.....:))))

Zero: Jó kis poszt! Kommentbajnokság? Lesz rendesen hozzászólás, csak el kéne valaki olyannak is olvasni, aki tenni is tud érte. Linkeld mondjuk a Fidesznek, a Jobbiknak (bár azoknak is csak a pofájuk nagy), meg Szalai Annamáriának!

Marcellusca 2010.08.26. 14:01:41

@Tigeri: Há', vallami ollasmi. :)

Marcellusca 2010.08.26. 14:03:54

Baszki, eltűnt egy kommentem. :)

Rohadék czigányok mán aztat is lopgyák! :DDDD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.26. 14:04:10

@Marcellusca:

nyugi, nem jöttetek még rá, hogy néha csak 1 perces később jelenik meg a komment ....?

vviktor 2010.08.26. 14:06:57

@hannibal22-73: Az a baj, hogy nem a kórokozó döglik meg, hanem az ember, amiben benne van.
Akkor most helyettesítsd be a dolgokat!

@zero: az én kommentem fordítva volt:azonnal megjelent, és 1 perccel később eltűnt:)))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.26. 14:08:43

Hát, de gyerekek! Igenis szükség van arra, hgoy a purdé már purdékorában tudja hogy működik a média, hogyan kell viselkedni a kamera előtt. Hát felnőve hogyan tudná eladni magát a hétórási hírekben egyébként?

Homeoffice 2010.08.26. 14:11:42

@vviktor:

Azzal ugyan nem! fel sem ismerik!

vviktor 2010.08.26. 14:12:18

Azt tuggya-é valaki nállamm okossab, hogy a Fidecc mé nem óggya meg az ijen kérdéseket dik?
Monggya mán el nekkem!
De aztat jó indokokokokat várokk!

Marcellusca 2010.08.26. 14:13:06

@zero: Én a 3. változatot támogatnám:
3. Kerítsük körbe 5m magas betonfallal, 10m-enként fegyveres őr és aki szökni akar azt "bumm a fejbe". Egy kaput, amin közlekedhetnek az arra érdemesek, de ha kint balhét csinál örökre a fal mögött ragad.

De, mán el is határolódom. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.26. 14:13:12

@Waldorf Rolandó: éppen ezért :)))) a tömegoszlató eszközt nem is kell, hogy szeresse a delikvens :)))
@CyberPunK: azért nem álltak egészen a helyzet magaslatán... egyrészt rohangáltak mint a töketlen, másrészt az milyen már, hogy be akarnak menni egy lakásba, a cigóluvnya meg ott flangászik MÖGÖTTÜK. és ha kés van nála? ne adj' Isten lőfegyver? akkor 3-4 kommandós ment a levesbe.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.08.26. 14:13:44

Sajnos mennem kell nácziak.Majd este náczulok tovább4Viszlát.

2010.08.26. 14:14:32

@CyberPunK: Ezt a segély eltörlése dolgot nem gondolod egy kicsit marhaságnak? Vannak akik azért nem cigányok, de rászorulnak a segélyre, nekem is volt rokonom akinek szüksége volt rá nem is oly régiben mert hirtelen mindkét őse annyira lerobbant hogy muszáj volt otthagynia a munkáját, mert egész nap az ő egészségügyi állapotával kellett foglalkoznia. A bank meg az egyéb szolgáltatók viszont nem fogják azt mondani hogy oké, amíg a szüleid meg nem döglenek és nem találsz munkát addig nem kell fizetned. Persze valami feltétel az egyértelműen kéne, én sem szívesen látom hogy az adóból a tányéros tévé meg a nyerőgép az első amire költeni kell és nem mondjuk egy lapát, vagy egy kapa.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.26. 14:15:22

@zero: miután nincs szocializálva NEM BIZONY. Egyszerűen nincs igényük arra, hogy ne úgy éljenek maguktól, mint az állatok.

CyberPunK 2010.08.26. 14:15:30

@Seduxen: Van egy olyan érzésem, hogy arra a luvnyára páran fegyvert fogtak oldalról. :)

Waldorf Rolandó 2010.08.26. 14:15:34

@ColT: igen, meg eleve a művelhető telektulajdon, a telepítés hektáronként 1,3 millió (mondják nekem, hogy hátrányos helyzet, ekkora indulótőkével) és akkor plusz a gondozás a kilencedik évig, addig legfeljebb nullszaldós, mert nem terem annyit.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.08.26. 14:17:04

ciganybunozes.blog.hu/2010/08/26/nyolcvan_forintot_raboltak_az_idos_nenitol_selyeben

ez sem duhito, a dehogy..
Ezert neveljuk ezeket a rohadekokat, hogy majd oreg korunkban megalazzanak, megverjenek kiraboljanak!
Ide miert nem takarodik le a Soma es pofazik okosakat?

Telepet ledozerolni ejszaka, mikor benne vannak a ciganyok. Ennyi. Oket nem erdeklik a magyar eletek, bennunket erdekel a cigany?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.26. 14:17:30

@CyberPunK: nehezen hiszem. ha meg igen, akkor miért SÉTÁL, és nem a hangyákat számolgatja fekve a fűben? nem az lenne az alap? ahogy a többi díszpinty is "heverészett" a fűben...

Homeoffice 2010.08.26. 14:17:59

Ezt a hétesi telepet tuti hogy feltelepítem a rózsadombra, ha nyerek a lottón...

DArchAngel 2010.08.26. 14:18:56

Emberek! A cigányság már most fél millió szavazó, akiket könnyű megvezetni, mert átlagosnál jóval alacsonyabb az iskolázottságuk. Valamint egyre több lesz belőlük. Szerintetek melyik párt akar ennyi szavazatot marha gyorsan elveszteni?
Arra meg hogy valami értelmeset is tegyenek a békés egymás mellett élésért és a cigányok dolgoztatásáért, nem képesek.
Mert a magyar és cigány politikus általában lopni szeret, meg önmagát fényezni. De inkább lopni.

arlequin 2010.08.26. 14:19:23

@Gunther:
"ha nyerek a lottón... "
először jelentesd meg a VB-t hetilapként, utána felőlem csinálhatod...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.26. 14:19:30

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Ne a Soma látogasson le, hanem Pintér, és OV, meg esetleg némelyik ombuccman - testőrség nélkül!

CyberPunK 2010.08.26. 14:20:19

@Bermuda: Nem bizony. Találékony nép, vezess be valami korlátozást és kijátszák egyből. Alattam lakó rétinigger szociális lakásban lakik, mikor kocsija van és plazmatévéje. Nekem lakáshitelem és adóm, amiből támogatják a lakhatását. Semmit, de tényleg semmit sem kifizetni szociális alapon.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 14:20:53

Az ilyenek szaporodásával terjedni fog körükben az írástudatlanság. Többen csak a börtönben fognak megtanulni írni olvasni. Kialakul egy olyan jelentős réteg (generáció), akik leginkább csak ösztöneik szerint élnek. Tudásuk nulla. Beszédkészségük sorvadni fog az előző generációkhoz képest... stb. DE ha marad minden így akkor az állam őket is eltartja majd mert kinézetre még mindig az emberre fognak hasonlítani, holott ezen kívül másban semmire.

Hannibal22 2010.08.26. 14:21:06

@vviktor: Azért nem minden betegség halálos:) Ebben az esetben "gyógyszerre" sem lenne szükség a láz önmagában elpusztítaná csak hagyni kellene,levenni a pórázt és a szájkosarat a rendőrségről! Többre nem lenne szükség. Pl azokat a férgeket akik fűnyírás miatt verték el a kertészt,a helyszínen agyonlőni aztán a hullájukat a mónkasó sávjában megmutatni.

szkeptikus vagyok 2010.08.26. 14:22:17

@hannibal22-73: Sajnos nem így működik a dolog. Szerintem sokkal inkább a római birodalom bukásához fog hasonlítani a helyzet, vagy Dél-Afrikai Köztársasághoz.. A segélyek nem egyik napról a másikra fognak megszűnni, és a cigányok sem lépnek le innen (sajnos). Egyszerűen azért, mert ők sem homogének. Nekik is megvannak a vezetőik, és amikor a számuk annyira megnő (kb 10 év, nem több), akkor már nem a Fideszre fognak szavazni, mint idén, hanem beleülnek a készbe (vagy lesz saját párt, vagy Orsós Viktor észreveszi a tükörben megerősödött arcvonásait). Nyilván sokkal kevesebb lesz a segély, nyilván sokkal nagyobb lesz az adó, és már a kuruc sem fog lépést tartani a napi 200-250 rablógyilkossággal. Persze lassan menekül mindenki, akinek nem telik védett városra, külön iskolára, testőrre, stb (Tényleg érdemes Dél-Afrikáról szóló cikkeket olvasgatni mondjuk a kurucon). Az állami szolgáltatások (rendőr, orvosi-ellátás, iskola) egyre inkább konvergálnak a 0-hoz. És lassan egy anarchiába fulladó gyarmati terület leszünk, ahova megérkeznek egy életképesebb ország katonái, akik nem félnek használni a fegyverüket...

2010.08.26. 14:23:08

@hannibal22-73: Az a kritikus szint akkor következik be (mondjuk egy mókus populációnál), amikor a terület eltartóképességének elérik a határát. Mondjuk egy egy négyzetkilométeres erdő képes eltartani 100 mókust, a mókusok szépen lassan szaporodnak, aztán egyszercsak a nyár végére, őszre lesznek 110-en. Nem jut elég kaja a mókusoknak, majd éhezni kezdenek, mindannyian. Nagyon kevés mókus éli túl, maradnak a tél végére talán 40-en, majd ismét beindul a szaporodás. Az eltartóképességet a cigóknál nagyjából meg lehet határozni a mi adóforintjaikban. Vajon meddig tudunk még fizetni nekik? Egyenlőre nagyon kényelmesen elélősködnek rajtunk, nincs náluk hiány semmiből.

vviktor 2010.08.26. 14:26:22

@DArchAngel: félmillió szavazó.
Ha én politikus lennék, akkor hosszútávon gondolkodnék, nem 4 évre. Én minimum 16 évig akarok lopni. Akkor viszont be kell áldoznom a jelenlegi fél millió szavazót, mert azoktól 5 év múlva semmit nem tudok majd ellopni, mert termelni ugyan nem termelnek, és még a lopáshoz is jobban értenek, mint én, ami azért valljuk meg, nem kis teljesítmény. Szóval ezért nem értem az egészet. 4 évre terveznek ezek is? Bár ők biztos tudják, ugyanis azt hiszem, hogy okosabbak, mint én.

arlequin 2010.08.26. 14:28:01

@Gunther: jól van őrmester! pihenhet!

Marcellusca 2010.08.26. 14:28:17

@Seduxen: Ajjajjjj, azt űk biztossan vegyifegyvernek minősítik. :))))

DArchAngel 2010.08.26. 14:30:32

@szkeptikus vagyok: Én már évek óta várom valamelyik ország békefenntartóit, hogy rendet tegyenek és könyvvizsgálóit, hogy a gazdasági bűncselekményeket felderítsék, no meg a külföldi befektetőket, hogy a hirtelenjében megszaporodó kényszermunka táborokban található olcsó munkaerőre üzemeket építsenek.

derelyegrádi szellem 2010.08.26. 14:32:38

@Seduxen:

nekem is ez "tűnt fel" elsőre.

Szegény Marian Cosma is így gondolhatta, akkor ott Veszprémben.....

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 14:32:41

@DArchAngel:
Én már párszor gondoltam telekspekulációra. Ahol sok a cigány, ott olcsó a telek. A 9. kerületben, sőt a 8.-ban is épülgetnek az új épületek, költöznek a cigányok elfele ... na de hova?!

senkiknz 2010.08.26. 14:34:15

@zero Nem tudom pontosan hogy is működik, de a digitv az ilyen tányéros TV-t azt hiszem kb 6 hónapra ingyen adja és csak aztán válik fizetőssé. Ez talán megmagyarázná, hogy miért nincs az ilyen telepeken egyetlen rozsdás antenna se.

Waldorf Rolandó 2010.08.26. 14:34:31

@DArchAngel: mind megvan már.
Ha megmukkansz, leütnek, béke van.
Gazd. bűncselekményeket nem kell felderíteniük, generálják és folytatják.
olcsó munkaerő, munkahelynek álcázott táborok-üzemek - jelen

jani888 2010.08.26. 14:34:51

Az integrálódást kényszerrel kell megidítani.Máshogy nem megy.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 14:35:50

@vviktor:
Szart okosabbak, ha okosabbak lennének, akkor ténylegesen a többség akaratára építve készítenek programot és nem xy párt ellen kampányolnak éjjel-nappal. Amúgy pedig ez a 4 év sokszor arra elég, hogy a cégeiket, köreiket olyan helyzetbe hozzák, amiből akár életük végéig is profitálhatnak... a cigány probléma ilyenkor ugyan kit érdekel.

Homeoffice 2010.08.26. 14:38:29

@jani888:

Azt. Integrálódást a betonba....:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.26. 14:38:34

@Marcellusca: NÁCZI!!!!! Már rávésték a neved a Pokolban a meghívólistára. :)))

Kameramannak egy ótvar nagy feketepont, hogy képtelen a dobozzal követni az alany mozgását. Rendesen féltem, hogy a kiskölköt seggpucérra vetkőzteti. Volt már rá példa annál a keresztjeles kölöknél. Bakker milyen felnőtt lesz ezekből, akiknek anyjuk-apjuk mutogatja a pucér testrészeit a tévében?

Waldorf Rolandó 2010.08.26. 14:38:57

@neccharisnyás útonálló: milyen, milyen. Du. 4-kor játszótéren üzekedő.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.26. 14:40:57

@Waldorf Rolandó: No itt a másik náczi. Nem féltek tik náczikok? :)))))))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.08.26. 14:41:39

@zero:

Nem, mert mindig mindent készen kaptak. Tényleg ez lesz a vesztük, ez az élhetetlenség. Mert az erő egy darabig működik, de egy idő után ész is kell.
Teszem azt abszurd példa: fellázadnak, leverik a teljes magyar lakosságot, elfoglalják az országot, és......mi lenne azután? Rövid dínomdánom, aztán kopp.
Aki egy zsák krumplit nem tud (nem csak hogy nem is akarja, de tényleg fogalma sincs róla) elvetni a kertjében, az életképtelen.

z666 2010.08.26. 14:42:18

@zero:
3. Ledózerolják a telepet a lakókkal együtt.
Nem éppen polkorrekt, de tudtok más megoldást?

vviktor 2010.08.26. 14:44:55

@csabapayne: én azt vallom, hogy még én sem lehetek mindenkinél okosabb, így szerintem ez a Orbán sem egy hülye ember, már amennyire az apját ismerem.
De érteni nem értem. Azt értem, hogy a magyar választók jó nagy része tényleg Taigetos-pozotív, és elhiszi, amit hall, vagy amit mondanak, és elfelejti, nem látja át a korábbi dolgokat. Sok ilyennel találkoztam. De ha én egy céget (országot) akarok felépíteni, akkor nem a leghülyébbre, leghaszontalanabbra építek. És nem hiszem el (most nézzünk tényleg mélyen a szívünkbe), hogy az okosságokat félretéve ne akarna mindegyik jót az országnak (természetesen saját maga után) Szóval nekem nem tudom milyen építőkocka hiányzik,de nálam összedől az elmélet. Valaki elmagyarázhatná.
Lehet, hogy kérek egy időpontot pár százezer Ft-ért a miniszterelnök úrtól.

z666 2010.08.26. 14:44:57

@Gunther: "Kezdem azt érezni, hogy M-on rövid időn belül Cyberpunk szerepjátékokhoz hasonló világ lesz."

Az utóbbi 10-15 évben nagyon elfelejtődött a Cyberpunk, a világ túlságosan kezd hasonlítani rá...

2010.08.26. 14:46:47

@csabapayne: Már a mai emberek többsége is csak az ösztöneik szerint él, elmennek ugyan dolgozni de csak mert ezt látják vagy ezt mutatták nekik, nem azért mert saját meglátásuk hogy ez nekik szükséges. A magyar nyelv területén meg szintén káosz a helyzet, nézz meg pár szóvivőt a híradóban vagy élő adásban miket mondanak meg hogyan, szörnyű. Van egy film, a címe a "Hülyék Paradicsoma", nem egy nagy alkotás vagy különösebben értékes tartalommal bíró film, de lassan úgy érzem hogy amit ebben a vígjátékban jövőképként ábrázolnak annyira nem is elképzelhetetlen.

Homeoffice 2010.08.26. 14:48:23

@z666:

Ha azt is hozzátesszük, hogy a KGST indiánok a sok beltenyészet miatt kezdenek hasonlítani az orkokra-goblinokra....

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.26. 14:49:21

@derelyegrádi szellem: a rásszistá vérünk, azééé! (vagy csak túl gyakran köszön vissza az, hogy a kgst-indiánok ezt tartják a problémarendezés bevett módjának...)

45 év, 10 gyerek, Pókos Arzén - így kerek. 2010.08.26. 14:50:23

Szép a világ, van pálya, már focizhatunk is munka után, mint a magyarok 30 évvel ezelőtt.

Hannibal22 2010.08.26. 14:53:54

@laspalmas: "Teszem azt abszurd példa: fellázadnak, leverik a teljes magyar lakosságot, elfoglalják az országot, és......mi lenne azután? Rövid dínomdánom, aztán kopp."
Ha van időd,olvasd el Arany Jánostól a Nagyidai cigányokat:))

Marcellusca 2010.08.26. 14:56:16

@neccharisnyás útonálló: Nah, mongya mán!
Ott legalább több az ösmerős, jobb a társaság és a hangulat. :)))

z666 2010.08.26. 14:57:40

@hannibal22-73: A nagy kérdés az lesz, hogy a "gazdatest" túléli-e majd a dolgot.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 14:58:12

@szkeptikus vagyok:

Szerintem inkább a Franciaországi állapotok lesznek nálunk is a jellemzőek. Csak itt egész települések, régiók lesznek veszélyesek. Vagy egy még rosszabb következhet be, az hogy kiszakítanak egy darabot a már így is megcsonkított országból és alapítanak egy államot maguknak.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 15:00:16

@vviktor: Egyébként könnyen lehet, hogy keverjük a ravaszság, az okosság és a bölcsesség fogalmát.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 15:03:20

@Bermuda: Láttam én is azt a filmet, nagyon nagy film. De a cigányságon már most látszanak az értelmi leromlás jelei. És ameddig csak elvannak a segélyeken és szaporodnak, addig többre nem is lesz igényük.

z666 2010.08.26. 15:06:12

@vviktor: "De ha én egy céget (országot) akarok felépíteni, akkor nem a leghülyébbre, leghaszontalanabbra építek. És nem hiszem el (most nézzünk tényleg mélyen a szívünkbe), hogy az okosságokat félretéve ne akarna mindegyik jót az országnak (természetesen saját maga után) Szóval nekem nem tudom milyen építőkocka hiányzik,de nálam összedől az elmélet. Valaki elmagyarázhatná."

Na, erről szól a demokrácia: a mennyiség uralma a minőség felett. MINDIG a hülyék döntenek, mert többen vannak.

Énbagoly 2010.08.26. 15:06:24

@zero: Nem. Szociálisan gyerekek. Azt várják, hogy mindent megkapjanak, mert nekik az jár. Ezt szokták meg az elmúlt 20 évben. Pontosabban ezt szokatták meg velük.
Mert szegénység van. De az máshol nem jár együtt ilyen szintű mocsokkal, és kosszal, mint náluk.

Különben miért mennek oda kívülről takarítani? Miért hiszik azt, hogy a jó példa használ? NEm így van. Csak röhögnek a markukba, hogy valaki már megint megcsinálta helyettük a dolgukat. Már megint volt egy pár jó hülye erre is.

Énbagoly 2010.08.26. 15:08:28

@csabapayne: Már vannak veszélyes települések, és lassan régiók is. Nézz szét Kelet-Magyarországon.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 15:08:33

@z666:
Azért egy picit optimista vagyok és szerintem az ország simán túléli ezeket a parazitákat is. Se a török, se az osztrák, se a szovjet nem bírt el velünk... miért pont egy ilyen primitív, tudatlan népcsoport tenné sírba ezt a népet?!
Azt nem tudom figyeltétek e, de ahogy durvul a helyzet, úgy hallgatnak egyre kevésbé a különféle emberijogi maszlagokra.

z666 2010.08.26. 15:10:04

@csabapayne: A demokrácia jövőjéről szól az a film, sajnos igen reális jövőkép.
Innen letölthető:
egyklikk.com/letoltes/12659/hulyek_paradicsoma__idiocracy_

z666 2010.08.26. 15:11:56

@Gunther: Az már inkább Shadowrun! Bár ott valami csúnya szélsőségesek kerülnek hatalomra Magyarországon. :)

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 15:16:58

@Énbagoly: Én valami olyasmire gondoltam, ami még a jelenleginél is vadabb. Pl.: A "veszélyes környékeken" közutak mentén útonállók hada várakozik. A rendőrség még a jelenleginél is tehetetlenebb lesz. Sőt lesznek olyan régiók, ahol rendőr se lesz. A helyi maffiavezérek törvényei lesznek életben és nem lesz ritka a családok közötti erőszakos konfliktus, uzsoraleszámolás...stb. sem.

2010.08.26. 15:21:05

@csabapayne: Pont az a baj hogy nem csak a cigányságon jelentkeznek ezek a dolgok, akkor egy könnyen kezelhető probléma lenne, de azokon az embereken is akiket automatikus módszerekkel neveltek, reggel leültették a tévé elő oszt' szevasz. Mondjuk a Soma mama ha már úgyis szerepel a cikkben. A két véglet, az egyik a cigók, a másik meg ahol annyira karrierista szülők voltak hogy a gyereknevelés kimaradt (vagy egyéb hasonló okkal kinyírták a gyermek jövőjét). Nem egyenlő ha a szülő azért nem neveli a gyerekét mert tojik rá és uninteligens, vagy azért ha nincs se energiája se ideje rá, de a végeredmény majdnem ugyanaz. A különbség talán csak annyi hogy az utóbbinak élete kezdetén lesz valami a kezében, amivel vagy tud élni, vagy elbulizza és csatlakozik a sznob, kozmopolita, gondolkodni képtelen emberek csoportjához.

Énbagoly 2010.08.26. 15:21:40

@csabapayne: Szép jövőkép.
Nekem már a mostani is sok. Azért idáig csak nem jutunk?

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 15:23:34

@z666: Az előbb írtam, hogy már láttam a filmet nem is egyszer :P

DArchAngel 2010.08.26. 15:23:40

@z666: No igen, csak olyan felemásan: orkok már vannak, csak nekem nincs mini gépágyúm...

Homeoffice 2010.08.26. 15:30:10

@DArchAngel:

Abban a pillanatban lesz, amint a lakosság módosabb része elveszti a maradék hitét is a rendőrségben, illetve a fegyvergyártó lobbi kierőszakolja a fegyverviselés enyhítését.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 15:35:07

@Énbagoly:

Sajnos esélyes, hogy idáig jutunk. Feltéve ha nem akarnák folyton elnyomni a normális lakosság természetes önvédelmi reakcióit. Sajnos Szögi Lajos, Marian Cozma halála önmagában még nem volt elég. Persze figyelemfelkeltésnek nem volt utolsó... a Magyar Gárda se a semmiért alakult. De a Gárda is csak egyfajta példamutató kezdet volt szerintem. És ha a politika nem tesz valamit (ami sajnos már komolyabb áldozatokkal is járni fog), akkor lesznek itt még olyan szervezetek is, amikhez képest a Magyar Gárda csak babazsúr volt.

Visszatérve én úgy képzelem el a változást hozó sokkot, hogy pl.:
2018: Székesfehérvár:
Rafael Armando és népes rokonsága a megyei kórház szülészeti osztályán tömegmészárlásba kezdett orvosok és betegek közt egyaránt, mikor kiderült, hogy 4. gyermeke halva született az alkoholista anyjától, aki állapota miatt szintén nem élte túl a szülést. Ezt követően a kiérkező rendőrautókra kézigránátokat dobtak. A városban több lakos az életét vesztette, mikor a népes rokonság folytatta a zavargásokat.

Énbagoly 2010.08.26. 15:37:07

@csabapayne: azért én nem vagyok ennyire pesszimista.
De az tény, hogy valamilyen módon helyre kellene tenni a fejükben azt, ami elállítódott. Mert így nem fog javulni a helyzet, sőt...

2010.08.26. 15:39:39

@Gunther: Nevetségesen egyszerű megszerezni a fegyverviselési engedélyt, lásd a pécsi ámokfutó egyetemistát. Amúgy meg akire nem hagyott apja/nagyapja néhány vadászpuskát, vagy legalább egy légpuskát az nem is lehet soha igazi czigányvadász :D És akkor az egyéb praktikákról mint a paprikaspray, halászháló, egy jól megásott árok, villanypásztor, vadrács az autó elején, házikézigránát...stb. még nem is beszéltünk. Persze itt meg jön a másik végzet hogy egy hozzá nem értő kezébe ezek egy részét biztos soha nem adnám mert ön- és közveszélyes lesz vele.

2010.08.26. 15:42:57

@Gunther: ...de mondjuk ott van a svájci rendszer ahol minden férfi évente egyszer bevonul hadgyakorlatozni, kitollják a löveget a garázsból, megtisztogatják szépen kipucollják, egyszóval ez az egy nap ott csak a hadviselésről szól. Megnézném hogy egy hasonló hazai eseményen hány magyar és hány rétinéger venne részt.

Homeoffice 2010.08.26. 15:46:29

@Bermuda:

Dehogynem...
MInden ház egy erőd lenne. Belegondoltál mennyit ér egy löveg anyagáron a fémkereskedőknél?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.08.26. 15:49:27

@Gunther: "Abban a pillanatban lesz, amint a lakosság módosabb része elveszti a maradék hitét is a rendőrségben, illetve a fegyvergyártó lobbi kierőszakolja a fegyverviselés enyhítését." - ebben az esetben szerintem sokan nem fognak fegyverviselési engedéllyel bajlódni.

inkább egy visszaélés lőfegyverrel vétség, mint hogy leöljenek a saját otthonodban, mint a barmot.

ha ilyen ütemben haladunk, sz'tem max 10 év, és minden értelmes ember háztartásában lesz lőfegyver. Kinek-kinek pénztárcája szerint.

tudi 2010.08.26. 16:55:00

Nem ilyen hülye alkotó tábort kell nekik szervezni, hanem elrángatni őket az iskolába és a fejükbe verni, hogy másképpen nem tudnak előrébb jutni, bár ez elég naiv feltételezés, hogy ezek a lelkes szervezők ezt tennék, inkább kamerát adnak nekik, hogy majd tudja miért szekálni a szüleit, akik 1. vagy pofán verik, vagy lopnak, lopott pénzen vesznek neki egyet, oszt már lehet is képeket készíteni a rajvipre.
@zero:
Bazz, ezek semmit nem tudnak megcsinálni maguktól?
Hát sajna nem, annyi féle pénzt és támogatást kaptak már, hogy elszoktak attól, hogy csináljanak valamit maguknak, kéregetők rétegét faragtak belőlük.
@z666: Én meg csak a telepet dózeroltatnám le a település maga a képet elnézve szép helyen van, a lakókat kéne rezervátumba zárni, drótkerítés, aknazár azt kész, aki már ki akart törni közülük az már megtette, a többi menthetetlen.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.08.26. 17:18:34

@tudi:

A szegregáció az oktatásban bevált volna, ha azt tudatosan, ésszerűen elkezdik még a '90-es évek végén. Csak valami idióta barom kitalálta hogy a szegregáció az rossz és rasszista.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.08.26. 18:03:20

nem semmi.. abból kiindulva pedig, hogy az Erzsike nénivel mi lett - aki szerint ha ő nem bánt senkit, akkor őt sem fogják - a Somát alaposan meg fogkák szeretgetni a vaskos lábaival, amit beletörnek szépen a muffjába.. hallani is fogja a reccsenéseket; látni viszont már nem, addigra ugyanis keresztülfűzik az utp kábelt a szemgödrén és azon a lepcses száján, amin annyira osztani szokta az észt..

dr.justice 2010.08.26. 18:09:37

@Seduxen:

Csak a pontosság kedvéért. A lőfegyverrel visszaélés bűntett, a büntetési tétele pedig 2-8 évig terjedő szabadságvesztés, annyi mint pl. az erőszakos közösülés vagy rablás esetén.

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.08.26. 18:42:44

"Higgye el, nem az iskola teszi az embert, az egyenlő a nullával. Az számít, hogy mi van az ember szívében."
Ja, aminek a formálásában bizony az általános iskola jelentős szerepet játszik.

" Hiába szeretnénk jól élni, az állam és az önkormányzat nem engedi, nem kapunk lehetőséget."
Ebben van némi igazság, de mire gondol pontosan a jól élni alatt?

xxyyzz 2010.08.26. 19:16:03

Egy klasszikus dal számomra kedves strófáját idézném:

"Hátrányosné, édesanyám!
A mindenségit, már megint kaptunk egy lakást!
Nem baj, felszedjük a padlót,
és helyette kettő lakást kapunk!"

2010.08.26. 19:20:45

@vontod75: Ezen jót röhögtem.

dr. Aullah 2010.08.26. 19:42:45

Most hallottam, hogy befuccsólt a szociális kártya. Hát a faszom nem kéne? Fel kell égetni az összes ilyen putrit...

rajen 2010.08.26. 19:42:58

A magyar társadalom önvédelmi reflexeit jogszabályokkal akarják kiirtani, de úgy látom, már nem sokáig bírja a feszültséget a rendszer. Mindenkinek tele van a töke a cigányokkal, semmit se lehet velük kezdeni. Akkor viszont mindenki védhesse meg a tulajdonát, ha majd lelövik a tolvajokat, elgondolkodhatnak. (Hogy meghurcolták a kesznyéteni Barna bácsit is, mert meg akarta védeni a tulajdonát) Nincs még egy ilyen balfasz ország, amelyik ilyen ütemben szaporítja a semmirekellőket. Jól írta valaki, bezzeg iskolába járási-meggyőzési tréning egy sincs a programban. A kezdeményezés amúgy jó is lehetne, ha nem pesti lilaköd-agyú liberálisok csinálnák.

Kartal (rezervált) 2010.08.26. 19:48:56

@hannibal22-73: egy verziót kihagytál: a vírus megöli a gazdatestet. Egyébként a szaporodásuk Magyarországon egyelőre helyhez kötött, vagyis csak bizonyos megyékben okoz komoly problémákat. Amint a populáció eléri azt a létszámot, amit már nem bír el az adott terület, elkezdődik a kivándorlás. Ha megnézed, szinte mindenhol a betelepültek a bűnbakok, csak velük van baj. A gond ott kezdődik, amikor ez a népség, a cigányság legalja - ne tessék köpködni, csőcselék minden népcsoportban van, és én most csak róluk beszélek - elkezd kiáradni az országba, és minden nagyobb településre jut pár (családnyi) ilyen betelepült, aki elkezdi az ott élők életét pokollá tenni. Egy ilyen bűnözéshullámot jóformán csak a hadsereggel lehetne megállítani, a jelenlegi rendőrség - pláne a jelenlegi politikai vezetéssel karöltve - nem készült fel ilyen eshetőségre. A dolog vége azt hiszem egyértelmű, és ha jobban belegondolunk, a jelenlegi népesedési mutatók mellett ez csak pár évre van tőlünk...

Igen, valamit kurva gyorsan tenni kéne!

Kartal (rezervált) 2010.08.26. 19:59:30

@vontod75: kurva élet. Ismerős volt Londonban pár hetet, azt mondja, fehér embert az utcán és a tömegközlekedésben jóformán nem is látott, a színesek meg bunkók mint a bűn...

@bulvármédiás =>: " Hiába szeretnénk jól élni, az állam és az önkormányzat nem engedi, nem kapunk lehetőséget." - őszintén szólva én a környezetemben nem ezt látom.

@tudi: volt pár, akit elrángattak az iskolába: Mohácsi Viki és tesója, Horváth Aladár, Balogh Artúr... folytassam? Kell ez nekünk???

@zero: pontosan. Semmit tudnak csinálni maguktól is, a valamihez már külső segítség kell.

abandi 2010.08.26. 20:00:00

ez a : Kartal (jogsértő fekete mellényben) is egy mindennapos jogsértő gecinaci!
Punktum!

arlequin 2010.08.26. 20:07:11

@Kartal (jogsértő fekete mellényben): értelmes embernek látnia kell, hogy baj van. értelmes embernek el kell gondolkoznia rajta, hogy 'politikusaink' miért nem látják. vagy ha látják, miért nem tesznek valamit. az ország keleti felén gyakorlatilag hordákban 'dolgoznak'.
attól félek, hogy az általunk kívánt rend örve alatt vmi sokkal borzalmasabbat kapunk.

Horizont 2010.08.26. 20:34:33

Balogh Zoltán államtitkár a következőket mondta ma (végre valaki a politikusok közül ) :
"....tíz év múlva Borsod-Abaúj-Zemplén megyében minden második ember cigány lesz.
Ez azt jelenti, hogy minden második ember inaktív lesz, és semmivel nem tud hozzájárulni a közteherviseléshez.
...semmiféle szociális helyzet nem mentesít a törvények betartása alól....
...ma a cigányügyön egy hatalmas, elsősorban nem cigányokból álló magyar lobbi élősködik.... "

kuki123 2010.08.26. 20:48:42

"Nagyon sokan vannak itt olyan gyerekek, akik nem járnak iskolába, mert nincs kedvük.

NINCS KEDVÜK ??? NINCS AZ ÚRISTEN MEGBASSZA A KURVA ANYÁTOK RETVÁS FASZÁT ADOK ÉN NEKTEK NINCS KEDVETEK...

Amikor elérik a 14-15 éves kort, már a megélhetést keresik, elmennek vasazni, fát gyűjteni.

TANULNI SEGGELNI ARRA NINCS LOPNI ARRA VAN

Csupán az érdekli őket, miből tudnak pénzt csinálni. Higgye el, nem az iskola teszi az embert, az egyenlő a nullával.

NA ELMÉSZ TE A JÓ KURVA ANYÁDBA BAZDMEG...EGYENLŐ A NULLÁVAL...JAH 2-SEL 18 ÉVESEN 6 ÁLTALÁNOSSAL TÉNYLEG EGY NAGY 0

Az számít, hogy mi van az ember szívében.
HOGY JÖTT IDE A SZÍV?

Hiába szeretnénk jól élni, az állam és az önkormányzat nem engedi, nem kapunk lehetőséget."

BAZDEM EZ A MONDATOT ÉRTELMEZNEK KELLETT MERT NEM FOGTAM FEL BASZKIKÁM
HIÁBA SZERENTÉTEK JÓL ÉLNI ÉS PONT AZ ÁLLAM AKADÁLYOZ

MI A JÓ KURVA ATYAA ÚRISTENBEN BAZDMEG ABBAN HOGY NEM HAVI 500.000 FT A SEGÍLY BASZKI ABBAN VAGYTOK KORLÁTOZVA HOGY NEM ÉLTEK JÓL

BAZDMEG 6 ELEMIVEL ZERÓ TUDÁSSAL MIA JÓ KURVA ISTENFASZÁT AKARTOK
EZ NEM A COCIALIZMUS MEG INGYENÉLÉS KIBASZOTTUL KAPITALIZMUS VAN AHOL 2 DIPLOMÁVAL 2 NYELVEL IS NEHÉZ AZ ÉLET BASZKIKÁM!

KÖSD FEL MAGAD A PURGYÉIDAL EGYÜTT BAZDMEG NEKÜNK TESZTEK SZÍVESSÉGET

CIGÁNYOK, egy esélyetek van, ha jártok iskolába, és tanultok DE KIBEBASZOTTUL!

arlequin 2010.08.26. 20:53:50

@volánrulz: nyugi tezsvír! jön még kutyára kamion.

arlequin 2010.08.26. 20:57:13

@Horizont: "..ma a cigányügyön egy hatalmas, elsősorban nem cigányokból álló magyar lobbi élősködik.... "
ja. úgy hívják, hogy magyar politikum... még jó hogy nem kezdett el csuklóból zsidózni szegénykém. kemény lehet neki...

guma 2010.08.26. 21:41:36

@arlequin:

Nem ma, hanem évtizedek óta, A több stimmel..

Horizont 2010.08.26. 21:42:25

@arlequin: Na jól van de legalább valamit makogott, mert eddig hivatalosan ilyen mondatok se voltak!

arlequin 2010.08.26. 21:47:56

@Horizont: na csak várjunk, hogy mi valósul meg ennek az örve alatt.
ugyanis közben szépen csendben, de biztosan viszik be a gárdistákat.
mer'hát az tényleg fontos ugyebár...

guma 2010.08.26. 21:54:01

@Horizont:
Helló Horizont látom te azért bele-bele tudsz, szólni a dolgokba, én olyan elmaradásba kerültem, hogy szinte csak olvasok!

Jól vagy?

rajen 2010.08.26. 21:55:30

Amúgy szerintem nem ez az ország legnyomorúságosabb cigánytelepe. Itt vannak házak, meg minden. Nem putrisor. Csak halad afelé ezerrel. Harminc éven belül a fél ország így fog kinézni. A fehérek építették, a barnák lerombolják. Ha hagyjuk...

Horizont 2010.08.26. 22:05:00

@gtigram: Hát már ebben a korban lassabban küzd meg az ember a technikával:)) Minden időmet elviszi a Vastagbőr:) Ráadásul lelkileg lenulláz mindennap ez a sok disznóság, mocsok. De mégis jönnöm kell, mert ha nem jövök akkor úgy érzem kimaradok valamiből amit tudnom kell. Csak azért, hogy még szarabb legyen minden itt benn:)) Azért is jövök, mert vannak itt nekem ismeretlen ismerősök akiknek számít a véleménye.....És még mennyi érdekes van itt ebben a virtuális világban. Háztartás meg félgőzzel, majd útilaput kapok itthon :)))

@arlequin: Semmi nem valósul meg tudjuk. Ez komoly ez a gárdistás dolog? Nem hallani semmit. Vagy csak én nem? Irthatnák a parlagfüvet, mert mindenkin kitört a szénanátha:)

guma 2010.08.26. 22:35:24

@Horizont:

Látod évekig csak olvastam és visszafogtam magam nem léptem be. Aztán pár nap múlva invitáltak a kocsmába, ahogy itt bele-bele pofáztam a dolgokba. Oda is nehezen mentem - és pont ez volt az indokom mint neked!!!

Féltem, hogy leragadok - és lám bekövetkezett. Ha el kell tűnöm pár napra, vagy mint ma egy napra az az első, hogy benézek ide (meg levelesembe, mert azt se bírom, szinte kezelni már) .

De ez a virtuális világ a veszélye mellett is ma az egyetlen értelmes hely...

A

arlequin 2010.08.26. 23:01:03

@Horizont: az. jó éjt. megyek pihenni.

Nzoltan 2010.08.27. 10:06:20

Ha lesz balhé és véletlenül a kisebbséget bele sikerül döngölni a földbe, akkor mekkora náci ország leszünk már.(Most is azok vagyunk, itt akkora a cigányüldözés) Lesz itt embargó, jagatóó meg sog bangó, akiknek még 100 év múlva is fizetni fogunk az alvó számlák és az elmaradt segélyek után.

Ha fordítva sül el a balhé, akkor Magyaroszágból Cigányia lesz, ahol végre sikerült megállítani a kétezeréves elnyomást.

Vagy csak simán lecsúszunk és mi dolgozók éhezünk a sok dőzsölős segélyes mellett. Ez egy büszke ország lesz. Hungry.

Nzoltan 2010.08.27. 10:07:48

@volánrulz: Úgy, hogy aki tanul és dolgozik az SZÍV. :-)

Irish whiskey 2010.08.27. 10:33:09

kazettás bombát a csótányfarmra...

Én csak azokat a tisztességes embereket sajnálom akik az ilyen fertőzött(infected) területen élnek. (főleg Borsod ugye) Felfogni nem tudom, hogy bírják ki a csótányok között. Olvasni lehet történeteket(Tom Bobb) amiből azért már lehet tudni, hol tart ez a "folyamat", de az is megfigyelhető, hogy a kurucon már szinte mindennapra jut egy késelés,rablás,gyilkosság. Valamikor kettő is. Szóval most próbálom beleképzelni magam annak az embernek a helyébe, akinek megölték valakijét ezek a férgek. A kertész akit azért vertek péppé mert füvet vágott az mit érezhet?! Retteg. És az elkövetők megússzák... azért mert szarevő cigány. Megússza..

Az igazságtalanság már akkora méreteket ölt, hogy hamarosan szétrobbanok. Meg a rendszer is, de lehet hogy nem is baj. Mert az úgy szar ahogy van..

Csurár apuka 2010.08.27. 15:06:01

...és valahol megint felsír egy gyerek.

Nagybaconi 2010.08.27. 16:33:57

@Irish whiskey:
"Én csak azokat a tisztességes embereket sajnálom akik az ilyen fertőzött(infected) területen élnek"

A fertőzött körzetekben élők többsége (segítség híján) próbál alkalmazkodni és becsicskul (stockholm-szindróma). Külön súlyosbítja a helyzetet a médiából és az állam felől érkező pécé agymosás.

picur3ka 2010.08.27. 16:59:16

Hat ez olyan, mint a romologia szak meg a roma fesztival. Nincs mit enni, bazmeg.

Digitalis falu, ruha nincs rajtuk.

trojka 2010.08.27. 17:04:04

Csernobil...betonszarkofág...atom...

Varék (törölt) 2010.08.28. 08:00:32

Látom sikerült egy újabb redves náci posztot nyitni! Sok elkényeztetett anyuci picifia középosztálybeli fasz! Beköltözhetnétek oda egy időre, hogy megtudjátok, milyen a nyomor és megmutassátok, hogyan álltok meg ti olyan körülmények között!
Mennyivel különb a fővárost szétverő, felgyújtó csűrhe? Semmivel!

VT22 2010.08.28. 10:02:13

"elmennek vasazni, fát gyűjteni."

Utálom ezt az állandó cigánymosdatás!
helyesen: Elmennek vasat LOPNI, fát LOPNI

Nem hiszem, hogy a vas magától terem a környéken, illetve hogy szegínyromákok magántulajdona az erdő.

Horizont 2010.08.28. 15:04:43

@Antifáda:
Nem tartozom az "anyuci picifia középosztálybeli fasz" kategóriádba! Miért gondolod, hogy aki ebben a posztban itt kommentel és nem védi a cigányokat (mert lehetetlen) azt csak ilyen címkével láthatod el??
"Beköltözhetnétek oda egy időre, hogy megtudjátok, milyen a nyomor "
Kérdés: te beköltöztél már egy kis időre is közéjük, éltél már a szomszédukban, volt már velük dolgod? Egyáltalán láttál már cigányokat élőben??????
Természetesen én elítélem azokat is akik szétverték a fővárost, vagy egy meccs után mindent. És azért azt még nem hallottam, hogy dicsérték volna őket ezért. De akkor most ennek jogán, okán nem szólhatjuk meg a cigányok azon részét akik képtelenek beilleszkedni saját hazájukba? Nehogy nekem kelljen már szégyellni magam? Gyorsan tedd már le az akármilyen színű szemüveged és nézzél már körbe cigányügyben. De ne csak nézz hanem láss is!!

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.08.28. 15:23:30

Bizony bizony Antifáda! Ha figyelemmel kíséred eme blogot, - bár nem hiszem, hogy meg kellene védenem Horizontot, megvédi Ő magát- reálisan látja a dolgokat, s nem mondható rá hogy antihumánus. Nem tudom, hogy közelebbről ismered a deviáns viselkedésű emberek életformáját, ha nem, ne oszd az észt. Láttál már uzsorás előtt sorban állni embereket segélyfizetéskor? Belenéztél már a szemükbe, s láttad már a félelmet? Láttál már félholtra verve ebereket akinek egy bűnük volt, felemelték a szavukat eme élősködő réteg ellen. Nálunk 38 ember íratkozott fel a cigánykissebségi listáre, -vannak vagy 200-an. Az egyik ,a fent jelzett dologban jeleskedik, a családtagjaival megválasztatja magát kissebbségi vezetőnek, annyian vannak. Na ez a borzasztó többek között.

vomit 2010.08.28. 18:22:13

@laspalmas: ez lesz, amint vege a segelynek:
"Amikor a gazdaság összeomlott, hirtelen megnőtt a nincstelenek száma, akai nem tudtak megélhetést biztosítani családjaiknak. Ez volt a fő kiváltó ok, de nem az egyetlen. Az első nagyszabású zavargások és fosztogatások következményeképpen a nép rájött, hogy a kormány és a rendőrség nem ura a helyzetnek, túl vannak terhelve.
Amikor is a bűn=bűnhődés leple lehullik, az emberek rájönnek, hogy nem kell tetteik következményeitől tartaniok: ez a vég kezdete. Hirtelen a bankrablás, rablás, lopás, emberrablás, gyilkosság már csak a személy egyéni morális beállítottságának, bátorságának, elszántságának a függvényévé válik, a büntetésvégrehajtást szinte ki lehet hagyni az egyenletből."

trojka 2010.08.28. 19:16:48

@Horizont:
Mikor volt ezeknek az én Hazám a hazajuk...

Horizont 2010.08.28. 19:33:45

@trojka:
Azt írtam a "saját" hazájukba.... Igazad van nem érdemlik meg, hogy az én hazám az ő hazájuk legyen. De valljuk be a cigányokon kívül is vannak egy páran akik szintén nem...És mivel már többségben vannak azok akik nem érdemlik meg a hazámat, így én " kiszorultam " a hazámból!!

trojka 2010.08.28. 19:39:10

@Horizont:
tán kéne egy uj honfoglalás...

Horizont 2010.08.28. 20:31:05

@trojka:
"A nagy világon e kivűl
Nincsen számodra hely;
Áldjon vagy verjen sors keze:
Itt élned, halnod kell."

trojka 2010.08.29. 07:11:09

@Horizont:
Szép, de ne nagyon idézgesd Vörösmartyt. Szerintem meg ö is fog posztomusz a vádlottak padján ulni Arannyal. Elöbbi a Vén cigányért, utobbi a Nagyidai cigányokért. A birot ugy fogják hivni, hogy Kolompár, az ugyészt meg ugy, hogy Sztojka...

mokas_gizi 2010.09.02. 00:01:06

"A havi előfizetési díjat csekken fizetik a DIGI-nek, vagy banki átutalással? "

Egyébként elég furcsa, hogy ahány "roma" telepet mutatnak vagy itthon vagy külföldön a parabola antenna/antennák mindig ott vannak a képeket...

Még annyit szeretnék megkérdezni, hogy villanyuk honnan van nekik, mert szerintem számlákat sem igazán fizetik, ha tévedek akkor bocsánatot kérek tisztelettel...

mokas_gizi 2010.09.02. 00:07:23

@Antifáda:

Jelentősen jobb, mivel, hogy jelentősen kisebb kárt okosnak az országnak és az adófizetőinek...
Ettől függetlenül én is elítélem az ilyet...

Feltételezem, hogy a 2006-os eseményekre gondolsz...
Tudod azzal annyi probléma van hogy azt a "magyar" titkosszolgálat rendezte meg mint még jó pár dolgot...(Igen tudom paranoiás náci/antiszemita vagyok...)

Csak tudod van sok probléma én ebből egyet mutatnék be, mert van ennél jobb dolgom is...
Elkötöttek egy tankot az egyik tüntetésen, ez egy igen érdekes dolog volt, csak itt az a probléma, hogy egy ilyen tankhoz kettő akkumulátor kell, a másik probléma hogy egy ilyen tank, nem indul be azonnal, csak akkor ha ezt előre felkészítették, a másik probléma hogy azt mondták hogy az a ember egyedül vezette a tankot segítség nélkül, csak itt az a probléma hogy egy ilyen tankból túl sokat nem lehet kilátni ahhoz képest igen jól vezette azt és senkit nem ütött el...

Tudod, hogy melyik a föld legrasszistább állama, a "nem létező" atom és biológiai fegyvereivel...?
Izrael

mokas_gizi 2010.09.02. 00:09:25

@Antifáda:

Az ilyen emberek hozzászólásaiban azt bírom, hogy állít bizonyos dolgokat, de mindenki tudja, hogy hazudik...
Most egy olyan etnikumot állítasz be jónak akik a föld egy országába sem tudtak és nem is akartak beilleszkedni...
Most a bolygó összes ebere a hibás vagy csak az a bizonyos népcsoport...?!

süti beállítások módosítása