Skip to content


       Szűrés lista

Licitálj a kertévé sztárjának levetett göncére

Tegnap este belenéztem a Megasztárba, gondoltam már csak négyen vannak, ők már biztos tudnak énekelni, Eszenyi aktuális maskaráján meg legalább röhöghetek egy jót.

Jó döntés volt, a műsor alatt ugyanis belefutottam a mostanában erősen gondozatlan bulvárvonalunk abszolút ezévi győztesébe.

Egy olyan epizódba, amely az "Én érzem magam kellemetlenül a bohócpapagájnak öltözött, zárlatos diszkógömb módjára pörgő műsorvezető helyett" című 10-es toplistán nekem már örökös első marad.

Liptai Claudia két ének, a szavazzon-mantra és a nyeremények rengetegszeri bemutatása között tartott egy kis szünetet, és szomorú arccal mesélt egy 6 hónapos kislányról, akinek májátültetésre van szüksége. Donor a baba saját édesanyja lesz, a műtétet Németországban fogják/akarják elvégezni, de a családnak szüksége van még 1.000.000 (egymillió) forintra, EZÉRT ő úgy gondolta segít, és FELAJÁNLJA egy korábban viselt Megasztár-műsorvezetői ruháját LICITRE. Ebben a TV2 is nagy segítséget nyújtott neki, és három műsor -Megasztár, Mokka, Frizbi- is összefogott az ügy érdekében, Hajdú műsorának oldalán lehet licitálni (egyelőre nem nagyon pörög).

Arról a csatornáról beszélünk, amelynek 2008-ban rekord, 26,527 milliárdos bevétele volt, és 2010-ben is "bevételei csak minimális mértékben (-5%) csökkentek". És arról a nőről, aki minden pislogásával újságcímlapon van, két (?) műsort vezet a kertévében, és még egy sorozat legjobban fizetett üdvöskéje is. Nem azt mondja, hogy "Ennyit és ennyit adtam a kislány gyógyulására én, ennyit pedig ez és ez a műsorvezető kollégám, így meglett a hiányó összeg", hanem a Nézőket kéri, hogy segítsenek. Mert a Nézők, az valami elvont fogalom, egy arctalan massza, akikre mindig lehet számítani, szavaznak, esemeseznek szórakozásból, unalomból, rajongásból, és ha segíteni kell, akkor se vallanak szégyent, legyen szó vörösiszapról, árvízkárosultakról, mentőszolgálatról, rákalapítványról, bármiről...mindig komoly summa gyűlik össze, most is biztos hamar meglesz az egymillió forint.... 

 

 

Kedves TV2 és Liptai Claudia!

Szégyelljétek a pofátokat, és menjetek a jó büdös p*csába!

Adakozás helyett mástól koldul a zsugori, mi?

Nálatok már csak a Facebook-sztrájkot tartó külföldi celebecskék szánalmasabbak.

Címkék: bulvár pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr362492270

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Összedobjuk az életmentő egymillát? 2010.12.04. 11:29:07

Segíteni a rászorulón jó dolog.Csakis akkor, ha az illető valóban rászorul és a segítség valóban segítség.Nem szoktam pénzt adni a csavargónak piára és cigire, de nem támogatom azokat a megélhetési alapítványokat sem, amik a befolyó pénzek jórészét elm...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felka 2010.12.04. 18:11:00

a szülőkkel való riport megjelenés óta könyörgök e-mailban a szerkesztőségnek, hogy adjanak már egy bankszámlaszámot ahol megtehetem pénztárcámhoz mért felajánlásomat.
nem tudom kifacsarni belőlük.

aztán rájöttem: csak licitálni lehet....másképp nem lehet segíteni...le lehet vonni a következtetéseket (burkolt reklám stb..)

mindazonáltal a pénznek nincs szaga, ha a kislány meggyógyul nekem mindegy..

abandi 2010.12.04. 18:13:17

Laszpalmasz!
Te is berittyented az aktuális lószart a tömegbe, "oszt' lássuk mi lesz " felkiáltással röhögsz kétpofára!
Irányod a Mandínerpárt ?!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.12.04. 18:45:19

@laspalmas: "Nem vagyok benne biztos, hogy az övé. Inkább a csatornáé."

Lehet, de akkor meg teljes egészében a csatorna akciója, aminek ő az egyik képviselője, ha úgy tetszik szóvívője. És ez teljesen ugyanaz, mint az általad hozott példa. Az a cég se pénzt adott, hanem a maga eszközeivel segített. A Tv2 ugyanezt csinálta, hisz mégegyszer: a legnézettebb műsorából százereket érő perceket szánt erre a célra.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.12.04. 18:46:11

Nagyon találó poszt, örülök neki. Nekem is szokták csípni a szemem a szerencsétlenekhez kilátogató tévések, akik részvétteljesen pofáznak, segítséget kérnek, én pedig tudni szeretném, hogy a riporter gazdája mennyit tett be a bögrébe, felajánlásilag. A híradókban az asztalnál feszítő két haszontalan bohóc havi keresete az én éves keresetem közelében mozog, és még nem hallottam olyat, amit a poszt hiányol. Jó észrevétel.

fuszujka 2010.12.04. 18:52:40

@Atomot az indexre!: sajnos Liptai Claudiával nem vagyok annyira jó viszonyban, hogy megmutassa nekem az adóbevallását, csak következtettem, hogy ha egy mezei rádiós hírolvasó ismerősöm kézhez kap havi majd' 800ezret, akkor egy főműsoridőben leadott élő adás műsorvezetője biztos nem bagóért mosolyog a kamerába. Voltak olyan híresztelések, hogy a zsűri kap 1milla körül fejenként per adás; jó, elnézést kérek, lehet, hogy Claudia csak 5-700ezer körül kaphat.
Egyébként köpködni nem szoktam.

Viner Spicli 2010.12.04. 19:00:42

@laspalmas: természetesen az én hozzászólásomat már törölték a szarháziak...

fokabacsi 2010.12.04. 19:20:15

Meglátszik, hogy Ő nem a fenekével kereste !
hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=35675

Lucernaböde 2010.12.04. 19:51:23

@Orbán tüntet ellened az ifjúság, "itt az idő" húzz: Na te vagy az a budos bunko, amit nem maskepp nevezni csak igy: budos bunko.

Lucernaböde 2010.12.04. 19:52:38

@Schindler Pistája: Egyetertek... Undorito mocskos banda.pfuj.

Melee 2010.12.04. 20:04:28

@laspalmas: Valószínűleg egy ekkora médium úgy köti a szerződéseket, hogy az alkalmazott bármire nemet mondhat, amit nem akar megcsinálni. Így gondolod?
Persze lehet a válaszod, hogy minek megy oda dolgozni, de kérdem én, te soha semmikor nem kötöttél kompromisszumot a munkahelyeden? Tény, hogy van a celebeknek az a szintje, amely bármit megtesz azért, hogy egy szennylapba bekerüljön, de úgy gondolom egyetértünk abban, hogy Klaudia ezen akciója nem amiatt volt.

Parajpuding 2010.12.04. 20:05:42

Ez aztán a ritka "nagylelkű" felajánlás. Ingyen repi ruhát felajánlani árverésre? Bakker. Igazi celebes gigaparasztság. Még véletlenül sem jutna eszébe a kucunak, hogy 3 pár cipő árát ajánlja fel zsebből.

Jamesboci 2010.12.04. 20:18:26

@Lucernaböde: aztat se tudják, mi az a l.böde az eltásak..

Jamesboci 2010.12.04. 20:20:00

@Schindler Pistája: Pityu, ne bántsd őket,nekik kőtáblával köllött a fejükbe verni azt, amit noormális ember születésekor tud..

turcsány karcsi elvtárs 2010.12.04. 20:34:56

@Fedor: mindannyian tudjuk miért nem pénzt ajánlott fel: ez így olcsóbb, valamint nagyobb a reklámértéke, hiszen többször lehet felhozni a médiákokba vagy mikbe.
tehát a költséghatékony marketing volt a cél, az hogy közben segítenek is, az ő szemszögükből csak egy apró mellékzönge, talán nem is kívánatos.
na és akkor azt még nem is pedzegettük, h az ilyen gyűjtéseken befolyt pénzek jelentős része el szokott tűnni, fel szokott használódni.

Énbagoly 2010.12.04. 20:44:27

Hihi, így jár, aki olyat néz, amit nem kéne. :)

De különben, ha az összes médiaszereplő adakozna minden nemes célra, azért ők is úgy járnának, hogy nekik sem maradna a pénzükből. Fektessék a pénzüket maguk, meg a gyerekeik jövőjébe. És adjanak titokban, ha akarnak. Ne csinnadrattával.

ork1234 2010.12.04. 21:15:39

@Johnnyboy: el vagy tévedve, egy-egy embertől is mehet simán 50 rongy egy este SMS-re, nem hogy összesen. Biztosra tudom, nem gondolom.

Johnnyboy 2010.12.04. 21:33:26

@ork1234: Ne idegelj! Egy-egy embertől 50 rongy? Akkor én valamit nagyon rosszul csinálok, nem nagyon lehetek sikeres ember, mert a fizumból nekem 5 ezrem nem lenne erre, nem hogy 50.
Sajnos 40 csak a fűtés, 50-et meg kajára költök egy hónapban, úgyhogy éppen csak kifizetem a számlákat, és tengődök hónapról-hónapra.
De hát akinek van, az küldje, biztos csak én vagyok csóró, átlagos fizetésből élő ebben az országban.
Persze arra nem tértél ki, hogy ha csak 1 embertől 50 jön, akkor hányan szavazhatnak? Lehet, hogy csak ketten? :)))

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.12.04. 21:37:17

Miért nem moderálsz, Vastagbőr? Akkora taplóságok mennek itt oda-vissza. Ahogy átfutottam, én helyből kb. 20 kommentet úgy törölnék, mint a huzat.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.12.04. 21:39:43

Ez valahol annyira tipikus. A TV társaságnak ennyit se kellene csinálnia. Persze, kispályás dolog, de nem köteles még ennyire sem. Itt mindenki olyan marha jól be tudja osztani más emberek pénzét, hogy az valami hihetetlen.

danesdzsu2 2010.12.04. 21:44:53

@Péter Anna: Igen, tavaly nagyon a tökükre léptek a tévéknek, az addig feketén történő kifizetések miatt. Volt is nagy létszámcsökkentés, meg azóta fordul elő "olvasónk által készített" felvétel is hírműsorokban....:D

2010.12.04. 23:06:59

Annak, ha ad egy gurigát, nincs nagy reklámértéke. Ha viszont elmondja naponta kétszer, hogy ő gyűjt a szegény beteg gyereknek, akkor fürdödhet hetekig a jóságos néni szerepében.

DJ Etus 2010.12.04. 23:12:20

Gratulálok a szerzőnek, tömören és lényegre törően megfogalmazta az én véleményem is.

Kartal (rezervált) 2010.12.04. 23:21:54

@Horizont: Nyugi Horizont! Itt jóformán mindenki mellett elbeszélsz, nem divat manapság amit képviselsz. Nem trendi. De ha kicsit megnyugtat, nem vagy egyedül. Én azért nem vagyok jelent egy ideje, mert elegem lett, hányok az egésztől. A cikket elolvasom, aztán lapozok... de azért belenézek néha a hsz-ekbe is, és az ismerősöket csak elolvasom :)
Kitartás, jobb nem lesz, még nem értük el a gödör alját. Utána meg...

Kartal (rezervált) 2010.12.04. 23:24:08

@Johnnyboy: Te sem vagy egyedül ezzel. Örülök, hogy havonta valahogy ki tudunk jönni a fiziből, nemhogy még jótékonykodjak, pedig adnék én szívesen... ha lenne miből... vagy ha nekem is adna valaki, hogy jótékonykodjak.

ork1234 2010.12.04. 23:51:31

@Johnnyboy:
A nyeremények miatt küldik azt a sok SMS-t. Ki van ez találva, szavazni, kb senki se szavazna, ha nem lehetne nyerni, ha csak nem rokon, vagy családtag. Magam sem hittem volna, ha nem a saját szememmel látom. De mit várjunk, ha már a közszolgálati MTV Este műsorába is lehet SMS-t küldeni. Egyébként egy ember is tud több tízezer Ft-ért SMS-t küldeni egy ilyen műsorba egy este, igaz, az 50 rugó tényleg elég sok, de nem lehetetlen.

szanalmas 2010.12.04. 23:53:57

Most mit fáj nektek, hogy adakozik a magyar?! Önként teszi és dalolva.

"Magyar Kármentő Alap
A magyar kormány a vörösiszap tragédia áldozatainak javára, a helyreállításra adományt gyűjt."

Én úgy emlékszen, azt mondta a kormány, hogy kifizettet minden költséget a MAL-lal, ehhez képest még az iskolásoknak is adakozni kellett, nem beszélve arról, hogy akkor minek a Kármentő Alapba adomány?
(Ja, költői a kérdés...)
Egyébként szerintem annyi pénz összejöhetett már az adományokból, hogy az összes érintett falut fel lehetne építeni minimum kétszer (tipp).

Inkább arról írjatok posztot, hogy a szegény áramszolgáltatók, akik extra profitot termelnek, miért nem tudják a rendszerüket úgy megépíteni, hogy ne minden széllökéskor és első hókor ezrek maradjanak áram nélkül! És pláne jópofa, hogy ugyanezek az extra profitot termelő áramszolgáltatók a mi adónkból fenntartott katasztrófavédelem eszközeit és erőforrásait használják ilyenkor...

Klaudia egyre csinosabb! Sunáznám!

ave 2010.12.05. 00:10:08

En sem hittem el, amikor hallottam.
Ha valami 45millios mutet lenne, oke, arra mehet a "gyujtsunk kozosen".
De 1millio? Ezt csuklobol kell fizetni, ha akar vele foglalkozni okelme.

Ennel csak az volt pitianerebb, hogy az SMS osszegekbol egy reszt utalnak a vorosiszaposaknak.

Tita nick 2010.12.05. 00:34:05

Leszarom Claudiát, leszarom a könnyeit, amelyek (rekord gyorsasággal elmúltak,mert csak akkor jö a pénz, ha "dolgozik"). Undormány alja a többi celebbel együtt. Leszarom azt is, aki nézi.

belzebubó 2010.12.05. 05:18:21

@Péter Anna: A TB fizeti ki a műtétet! Hallgasd meg mint mond a csaj: először azt mondja "a műtét" majd javit "illetve a kintatózkodás költsége 1 millió forint". Hogy gondolhatja egy tájékozott ember, -eddig annak gondoltalak- hogy Németországban egy májátültetés 1 millióból kijön amikor Mo-on is ennek a többszörösét kapja a kórház a TB-től konkrétan a Transzplantációs Kilinika ahol ilyeneket csinálnak csak felnőtteknek!
Ezt a kislányt Németországban műtik úgy ahogy a tüdőátültetéseket a magyaroknak kizárólag Bécsben csinálják a klinikán, de azt is a magyar TB fizeti, azaz akik adóznak, járulékot fizetnek. Ez csak a kinti tartózkodásra kell a hozzátartozóknak.

trans.sote.hu/trans1.html
"A magyar betegeket Bécsben transzplantálják, melynek forrását az OEP biztosítja. A beavatkozás rendkívül drága, átlagosan 30 millió Ft /eset. "

Miért ne adhatná oda a műsorvezető csaj? Fábry adakozott az árvizkárosultaknak fél millát, az iszapkásrosultaknak szintén, adakozott az önkormányzatnak óvodafelújitásra, miközben kölke sincs és a szabadstrandot is az ő adományaiból csinálták a köznek, de még annyi mindenre adakozott ennél az 1 millánál sokkal többet mindenféle cirkusz és felhajtás nélkül, kussban, elegánsan ahogy kell.

Bezmag 2010.12.05. 05:44:32

Egy kérdés, 2009-ben mennyi bevétele volt?

Ugyanis, rám sem jön már fel az érettségi öltönyöm, 2008 régen volt. ű

Szóval, Ezévi bevételekről is van talán infód, vagy csak egy szokásos fos blog?

váév építők (törölt) 2010.12.05. 07:28:19

féreg claudia és egyéb celebek.

woodo1 2010.12.05. 07:41:53

Ez az idióta Fiona példát vehetne Erdei Zsoltról,aki felajánlott 1 millió forintot a vörösiszapkárosultaknak....

Büdös ribanc....

Horizont 2010.12.05. 08:36:41

@Kartal (fekete mellényben):
Köszönöm amit írtál, jó érzés, hogy vannak mások is! Ez rettenetes.Vagy még annál is rosszabb.Elkeserítő! Néha (sőt egyre többször) örülök, hogy már nem vagyok fiatal és nem ebben az emberileg kitekeredett ocsmány világban kell sokat élnem még:) A nagy baj itt az ami amúgy jó is lehetne. A Vastagbőr népszerűsége. És az Index szelektált válogatása. Ha Index címlap akkor jönnek, mint egy horror filmben amikor bújnak elő a földből a zombik. Próbálkozom egy kicsit, de minek. Nem vagyok trendi:) Ha ez a tömény emberi takony a trendi, csak sajnálkozni tudok.Egy biztos én a magam részéről nem tettem ehhez semmit, hogy ide jutottunk. De akkor ki vagy mi? És visszafordítható-e? És mi lesz azokkal akik "normálisak"? Millió kérdés tolul az agyamba kora reggel:)
Inkább megyek és főzök egy jót:DDDD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.05. 08:44:09

@belga6:

Valami kurva nagy keverés van itt....
Most már utánanéztek a bekommentelt infóknak, és javították a hozászólásukat:

"Tisztelt TV2!
A külföldi máj transzplantáció minden költségét az OEP finanszírozza, beleértve az utazás költségeit is(repülőjegy két szülő részére oda-viszza). A kint tartózkodás költségeit( Ronald Mcdonald ház napi 15 euró/szoba) egy alapítvány támogatja minden esetben „egy szív a gyermekekért alapítvány” csak kérni kell. A beteg gyermek szülei teljes anyagi biztonságban vészelhetik át ezt a nehéz időszakot.
Kérdésem : Miért van szükség a gyűjtésre? Az összegyűjtött pénz felhasználását ellenőrzi a TV2?

A FRIZBI válasza az üzenetére: Kedves Érintett!

A felhívás így szólt:

"Dorka hathónapos és az életét csak egy új máj mentheti meg! A kisbaba donora édesanyja lehet, a műtétet pedig egy németországi klinikán, Essenben tudják elvégezni. Dorka szülei az elmúlt hónapokban felélték minden tartalékukat, nem tudják fedezni az utazás költségeit, és a kint tartózkodás feltételeit. Az életmentő műtétet ugyanis hosszú hetekig tartó gyógykezelés követi."

Az OEP valóban finanszírozza az operációt, és valóban az Alapítványtól kérhető a napi 15 Euro. A 3 hónapos rehabilitáció költségét nem tudja finanszírozni a család. Ez körülbelül 1 millió forint. Természetesen így az Alapítványtól nem igénylik a szállás költségét, így ezt az összeget más család kaphatja meg.

Üdvözlettel,

Frizbi"

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.05. 08:47:44

@felka:

csöppet mintha agresszívak is lennének:

"Tisztelt Frizbi, Liptai Claudia.

Mielött licitálnék, pár kérdés.
- A külföldi gyógykezelést (ha már itthon állítólag nem tudják) indokolt esetben az OEP teljes egészében támogatja. Ezt az utat próbálták?
- Személyesen Önök (Hajdú Péter, Liptai Claudia, TV2 stb) egy levetett ruhán kívül mekkora pénzösszeggel támogatják a dolgot?
- Nem visszás, hogy 1 millió forintot kérnek miközben 1 adásnál jóval több a bevételük ennél? Azaz nem éri meg PR szempontból azt mondani (én HP, LC vagy TV2 és más celeb stb) felajánlom ezt az 1 millió forintot? Vagy legalább 100.000 forintot?

Elnézést az alkalmatlankodásért, csak kétségeim vannak az etikusságukkal kapcsolatban.
Kérdéseimet névvel, email címmel vállalom.

A FRIZBI válasza az üzenetére: Kedves Gábor!

Liptai Claudia, Hajdú Péter, a TV2 és a Frizbi Prudukció is számos esetben jótékonykodott, gyűjtött, és adokozott az esztendőben. Ez a mostani kezdeményezés arról szól, hogy egy beteg kislány mielőbbi életmentő transzplantációs operációjához összegyűjtsünk 1 millió forintot.

Sajnos mi nem tudunk mindenkinek segíteni, ezért kértük honfitársain segítségét.

Ahelyett, hogy kritizál, miért nem segít? Ezzel a hozzászólásával nem segített Dorkának, ettől a hozzászólástól Dorka nem marad életben!

Üdvözlettel,

Frizbi"

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.05. 08:49:44

@Fedor:

A benzin bizony pénzbe kerül, nem is kevésbe.
(+ az autó amortizálódása is, csak az nem olyan látványos)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.05. 08:53:22

@Melee:

Szerinted az is benne van a munkaszerződésében, hogy ő nem rakhat a kalapba egy vasat sem?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.05. 08:59:16

@Horizont:

"Ha Index címlap akkor jönnek, mint egy horror filmben amikor bújnak elő a földből a zombik."

xDDD

Azért ne csüggedj. Egyik kedvenc idézetem szerint "örökké nem eshet" :)

Beosztott 2010.12.05. 09:24:45

@laspalmas:
Nem is kell 2 szülőt finanszírozni, mivel az egyik maga a donor, aki nélkül nincs műtét.
Ha egy alapítvány kérésre megfinanszírozz bizonyos költségeket, akkor azt igénybe kell venni. Az alapítvány erre megfelelő forrásokkal rendelkezik, annak felhasználását ellenőrzi. Ez a feladata, ezért létezik.
...lehet, hogy ez a gond?

Beosztott 2010.12.05. 09:33:20

@Kartal (fekete mellényben):
Mire elérjük a gödör alját, beledöglünk. Erkülcsi, fizikai és anyagi értelemben egyaránt. Nem is biztos, hogy jelenleg létezünk. Teljesen leírták az országot és a nemzetet külföldön.

kvadrillio 2010.12.05. 10:29:14

licitáljanak rá a rokonyai !

fokabacsi 2010.12.05. 10:54:36

Nem Claudia, hanem KLAUDIA ! MAGYARORSZÁGON VAGYUNK ! Ennyit illene tudni! Orrba szájba claudiát írtok ?! Egyébként az egészre kár szót vesztegetni !

fokabacsi 2010.12.05. 10:58:15

@laspalmas: "Ezzel a hozzászólásával nem segített Dorkának, ettől a hozzászólástól Dorka nem marad életben!"
Vajon a TV" 26,5 milliárdos költségvetéséből nem futotta volna?? Ha már ennyire érzékenyek ?
Egy levetett ócskapiaci ruhára telik?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.12.05. 11:54:02

@Körömcsiga: így volt ez mindig :) laspalmas megtestesítője a tipikus vb-kommentelőnek. kisstílű, rosszindulatú,végtelenül irigy és szemforgató ember.
abba a tévhitbe ringatják magukat, h ők valami magasabb erkölcsű emberek :)

hoplita 2010.12.05. 12:06:42

@.Pierre Bezuhov.:
Huhú....:))

Mer' te ám nem egy tipikus liberális faszfej vagy, amelyik azér' csak idejár zsebhokizni, hanem egy nagyon nagyvonalú, toleráns, végtelenül nagylelkű és szilárd, kikezdhetetlen erkölcsi tartással rendelkező übermencs, mi...?

Elmész te a picsába, seggfej.:DDD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.12.05. 12:19:22

A költői kérdés, hátha egy bennfentes tudja a válasz?

Egy Megasztár alatt az 1 millió forint hányszorosát keresi a TV2 az sms-ekbeől?

(mellesleg, ki az a hülye, aki ad 200 forintot egy ker.tévének és szavaz sms-ben?!)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.12.05. 12:22:19

@.Pierre Bezuhov.:

Eztakurva!
Egy Szent és Bölcs ember pötyöghette be ezt a kommentet ...

Te vagy a legundorítóbb kommentelőfajta, remélem nagyon büszke vagy magadra

Beosztott 2010.12.05. 12:35:01

@zero:
...hogy mennyit keres, nem tudom.
Azok fizethetnek az sms-ért, akik annyira hülyék, hogy szórakozás gyanánt áhitattal nézik a ker. tv-k kultúrszemetét. Sajnálom ezt az országot, mert annyira üres a polgárainak élete, hogy már ez a sok mocsok is kielégíti az igényeiket.
Betiltanám mindet.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.12.05. 13:07:13

@zero: smír? mert úgy mondom el a véleményem- a törzskommentelőktől eltérően - hogy közben nem utalok x.y származására, arra hogy esetleg megdögölhetne vagy hogy kitakarodhatna az országból.
ez neked lehet szokatlan és irritáló.

fokabacsi 2010.12.05. 13:11:02

@.Pierre Bezuhov.: Nagy a fejed veréb, mondta a bagoly! Más szemében a szálkát, a magáéban a gerendát sem !

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.05. 13:11:44

@zero: @Beosztott: Például a munkatársam szavazott volna annak idején az Oláh Ibolyára,ha tellett volna a fizetéséből.Nem azért mert hülyegyerek,hanem mert tehetségesebbnek tartotta a másik versenyzőnél.

fokabacsi 2010.12.05. 13:13:15

@.Pierre Bezuhov.: "nem utalok x.y származására, arra hogy esetleg megdögölhetne vagy hogy kitakarodhatna az országból."
Bántja valaki a svábokat?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.12.05. 13:16:50

Amúgy fassetuggya!Ha ezzel tudnak segíteni,akkor nem olyan vészes.Csak aztán nehogy az legyen,hogy ha a C/Klaudia lánya megbetegszik akkor is tőlünk várjanak segítséget.
Nem sajnálom a gyerektől,de az anyja biztos elég jól keres.

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.12.05. 14:16:43

Na, ez az igazi vastagbőr! komolyan, a média néha(?) rosszabb a politikánál.

Amúgy meg látni az üzletet benne: ha árverés, és tudják, hogy 1 millió a szint, akkor valószínűleg tovább fog lendülni az összeg - és a maradékot szépen zsebre fogják vágni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.05. 14:16:44

@.Pierre Bezuhov.:

Szerintem meg te irigyelsz minket, hogy nekünk van saját véleményünk, nem csak úszunk az árral, mint a döglött halak.
Annyiban meg mindenképp különb vagyok nálad, hogy én egyszer sem szavaztam az SZDSZ-re. De még csak eszembe se jutott. xD

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.12.05. 14:21:48

UI1: ez a Facebook akció nem akkora hülyeség, bár ellenkező oldalról közelíti meg a kérdést, bár nekik 1 milla kicsengetése elméletben* nem okoz gondot.
* gyakorlatban viszont az EKKORA világsztárok levegőt se vehetnek a menedzsment beleegyezése nélkül...

UI2: Mondjuk az "Ennyit adtam." szövegnek is van egy hátulütője: ha kiderül, hogy egy híres és gazdag ember valaki(ke)t megsegített, akkor utána százával-ezrével jönnek a kunyeráló "Nekem is adj, mert..." meg "Miért nem engem/a mi szervezetünket?!" kérések.

Beosztott 2010.12.05. 14:51:28

@Tigeri:
...hát, nem is tudom. Ha O. I. tehetséges volt, akkor most hol van? Hova lett a tehetsége? Tudod, szerintem a média felépíti azt a személyt, akit a forgatókönyv szerint ki kell hozni nyertesnek. Itt a tehetség nem számít. Más érdekek mentén mozognak a dolgok.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.05. 15:00:39

Tegnap este belenéztem a Megasztárba, gondoltam már csak négyen vannak, ők már biztos tudnak énekelni, Eszenyi aktuális maskaráján meg legalább röhöghetek egy jót."

nem kell magyarázkodni. nézed, és kész.

vannak olyanok akiket szeretek és nézik ezt a műsort, dehát rájuk se mondhatok mást: agyhalottak

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.05. 15:01:42

@zero: nem is gondolnád a fiatalság mennyire szinten aluli analfabéta

Melee 2010.12.05. 15:08:07

@laspalmas: Szerintem tájékoztatják a témákról amikkel kapcsolatban konferálnia kell, és a szöveget a kezébe adják színpadra felmenet vagy kinyomják neki egy szöveget a monitorra, ezt be kell olvassa, érzelmileg feltupírozza, mellé meg kap néhány utasítást címszavakban, hogy mit tegyen/ne tegyen. Így megy ez a médiagyárakban. Anno Stohl valamilyen jótékonysági árverésnek pont a befutójában a tv-n keresztül felszólította a családját, hogy mostantól folyamatosan sms-ezzenek a jó cél érdekében, amit a helyszínen ülő közönség lelkes ovációval fogadott a bohócmester integetésére. Ott és akkor a pr-osok úgy találták, hogy ennek jó hatása van a szent cél = több fizetős sms begyűjtésének elérésére. Ennyire köze van a valósághoz annak, amit a képernyőn látsz.

Beosztott 2010.12.05. 15:15:24

@Melee:
Így valahogy. De figyelted mit mondott? .... úgy döntöttem. Ő. L. K. döntött. Na ja.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.12.05. 15:24:01

@laspalmas: "A benzin bizony pénzbe kerül, nem is kevésbe.
(+ az autó amortizálódása is, csak az nem olyan látványos) "

Látom nem akarod elismerni, hogy a reklámperc is pénz, meg nem keresett százezrek.

@turcsány karcsi elvtárs: "ez így olcsóbb, valamint nagyobb a reklámértéke, hiszen többször lehet felhozni a médiákokba vagy mikbe. tehát a költséghatékony marketing volt a cél"

Nem tudom mennyivel nagyobb a marketingértéke ennek, mint ha konkrétan az összeget ajánlották volna fel ugyanekkora nézőközönség előtt. Szerintem semmivel, sőt, mint ez a poszt is bizonyítja, annak jobb lett volna a marketingértéke. Költséghatékonyabbnak persze lehet mondani, ha az elmaradt reklámbevételt nem tekintjük kiadásnak (hidd el, a tulajdonosok annak tekintik).

Beosztott 2010.12.05. 15:37:46

@Fedor:
..aha, oortunity cost, azaz haszonáldozat.

turcsány karcsi elvtárs 2010.12.05. 16:47:28

@Fedor: ez a baj veletek, ha valaki azt állítja kék az ég, ti azt hogy zöld.
szomorú, de azzal hogy leállnak veletek vitatkozni már vesztettek.

turcsány karcsi elvtárs 2010.12.05. 16:53:35

@Fedor: egyébként egy ilyen gyűjtés növeli a nézőszámot, ezáltal a reklámbevételeket is, tehát nincs igazad

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.12.05. 17:13:59

@turcsány karcsi elvtárs: "ez a baj veletek, ha valaki azt állítja kék az ég, ti azt hogy zöld.
szomorú, de azzal hogy leállnak veletek vitatkozni már vesztettek."

Mi van? Most te komolyan azt hiszed, hogy én itt most valamilyen politikai okból, csakazért is alapon vagyok más véleményen? Ne röhögtessük ki már egymást...

"egyébként egy ilyen gyűjtés növeli a nézőszámot, ezáltal a reklámbevételeket is, tehát nincs igazad"

Mert ha közvetlenül a pénzt ajánlották volna fel, az nem növeli a nézőszámot... Jó van, szerintem itt hagyjuk abba.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.05. 17:34:57

@Fedor:

Figyelj, 2=/=1.
Ezt írtad korábban:

"És ez teljesen ugyanaz, mint az általad hozott példa. Az a cég se pénzt adott, hanem a maga eszközeivel segített. A Tv2 ugyanezt csinálta"

Akkor nézzük:
1) saját eszközök
autós cég: autó - TV2: műsoridő
(1:1)

2) valami plusz
autós cég: benzinköltség - TV2: semmi
(1:0)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.12.05. 17:47:39

@laspalmas: TV2: Claudia ruhája. Pár telitank annak az árából is kijön :-)

De sok értelmét nem látom ennek az összehasonlítgatásnak. Egyértelmű, hogy nem ugyanannyi Ft-ra a két adomány, de hogy melyik a több, azt a részletek ismerete nélkül nem tudnám eldönteni.

És úgy látom a vitának sincs értelme. Nem lehet titeket kizökkenteni abból az alapállásból, hogy egy kertévé és egy bulvármaca jót nem csinálhat, én viszont próbálok mindent a helyiértékén kezelni. Ha baromságot csinálnak, akkor arról nekem se túl hízelgő a véleményem, de ha speciel jót, akkor azt nem forgatom addig, amíg rossznak nem tűnik. Ilyen alapon bármibe bele lehet kötni.

Ha azt mondanám, hogy miért egy alapítvány adománykérő hangja volt a miniszterelnök a vörösiszap-katasztrófa után, és miért nem a saját millióiból támogatott, vagy miért nem az állam áll minden helyreállítási költséget, hisz az is csak az ő elhatározásától függ, akkor azzal egyetértenél? Gondolom nem, és nem véletlen, hogy nem hallhattál anno ilyen hangokat még az ellenzékiektől sem. Ami viszont ebben a posztban szerepel, az nagyjábából ezzel a példával analóg.

Azokat az olvasóidat meg, akik azt feltételezik, hogy én politikai okokból vitakozom ebben a témában veled, csak sajnálni tudom.

pimpalini 2010.12.05. 17:48:48

Kell a francnak győzike levetett és büdös zoknija... még azt a kötőféket sem vásárolnám meg, amit akkor viselt, mikor kiterelték a mezőre legelni...

zsoltix 2010.12.05. 19:00:17

Hogy is volt anno a nagy Jozsibarat jotekonysagi akcijo? Az emeltdijas sms-ek aranak csak a fele ment jotekony celra, a masik fele meg a tv2-t hizlalta. Ennyit a jotekonykodasaikrol. Mas penzebol konnyu.

fokabacsi 2010.12.05. 19:36:41

@Fedor: Nem Claudia, hanem KLAUDIA ! Én meg a legközelebbi segítségkérésnél majd felajánlom a gatyámat elárverezésre. Te meg majd magyarázzad.

fokabacsi 2010.12.05. 19:38:04

@Fedor: Te anyagilag mennyire vagy benne? Adományra gondolok.

fokabacsi 2010.12.05. 19:43:26

@Melee: "amit a helyszínen ülő közönség lelkes ovációval fogadott a bohócmester integetésére."
Mert felkapcsolták az "ováció -taps lámpát. És a közönség azt teszi amit a lámpák parancsolnak.

{*} (törölt) 2010.12.05. 20:11:12

Fizessen csak más a szarért. Jó! Engemet a tamponja érdekelne. Azt beszélik róla hogy nemi beteg, onnat ki lehetne mutatni. Az RTL meg úgyse gyerekbarát, a buzik még nemigen hódolnak ennek a népsportnak.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.05. 20:39:00

Höjj! Rákattintok a videóra, és elfeketedik az ablak.

Valaki igazán elmesélhetné, megint vigyorra állt a Klódia szája, miközben beszélt a dologról? Szokása. Én meg már vágnám képen egy evezőlapáttal.

Vélemény meg egy az egyben a cikk szerzőjéé. Nem hiszem, hogy Hajdú "Desznyó" Péteren, nomeg a megasztáros zsűri fizikumán annyira szembetűnő változást okozna 1 milla összegereblyézése. 5 ember fejenként bedob 200 ezret a kalapba, és voila.

Denem. Inkább fosztogatják a nézőket tovább. Hát tegyenek már egy szívességet, ls gyorsan bújjanak vissza az édes anyukájukba! Hátha az inkubációs idő alatt több szellemi érettségre bírnak szert tenni, mint egész eddigi életükben. Bár akár ott is maradhatnak végleg, nem fognak hiányozni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.05. 20:49:52

@harcsaparcsa:
Az haggyán, de ráadásul a nevezetes "interjú" éppen De Niro éttermének megnyitóján történt, mert Hajdú épp ott tartózkodott, mint hivatásos meghívott "vörösszőnyegkoptató". Ehhez is pofa kell azért.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.12.05. 21:40:03

@fokabacsi: Melyikre gondolsz? Clau ruhájára nem licitáltam, de a magam szerény eszközeivel azért szoktam segíteni, pl. a vörösiszaposoknak nem csak sms-eket küldtem, hanem reklámozom is a 1749-et a blogomon. Médiatámogatás kicsiben :-)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.12.05. 21:44:05

@laspalmas: "hogy én egyszer sem szavaztam az SZDSZ-re. De még csak eszembe se jutott. "

hehe ::DD
az én apukám meg erősebb mint a Tied. komolyan mondom, mintha egy faékkel vagy Selmeczi gabival beszélgetnék ... az ideális fideszszavazó mintaképe

Daihelyon 2010.12.05. 22:01:41

Minden éremnek két oldala van, ha az élére állítjuk akkor három. Vagy valahogy így szól ez a régi mondás.

Mikor a külföldi sztárok kampányát hallottam, akkor én is mérges lettem, hogy miért nem dobják össze ők a pénzt. Aztán lenyugszik az ember és gondolkodik.

Először is, ki honnan tudja, hogy Klaudia vagy másik celeb vagy híresség kinek mit szokotott adakozni? Mert az mehet névtelenül is.

Másik, hogy ha x-nek ad, akkor jön a kérdés, hogy y-nak miért nem, és akkor meg azért lesz mocsokos szemét, mert ugye x-nek adott és biztos csak mert szimpatikus reklám fogás volt.

És láss csodát, a kommenteket olvasva tényleg van sapka-nincs sapka effektus simán életbe lép.

Szóval lehet itt köpködni meg vergődni, de
1. a saját pénzével mindenki azt csinál, amit akar, ne akarja már senki megmondani pl Csányinak, hogy hova tegye, mire költse
2. ha ad, akkor meg másna 100-an állnak sorba, hogy "de ő is kapott", a pénz meg véges

Ezért gazdagok a gazdagok, és ezért szegények a szegények.

Rwindx 2010.12.05. 22:52:43

Én azt nem értem ha szerintetek ennyire kívül-belül szar ez az egész (szerintem is az), akkor miért jutalmazzátok azzal hogy nézitek?

Én eleve magasról nem foglalkozok a ker tévékkel, ezért ilyen szarrágáson sem tudok kiakadni. Vagy most jöttetek rá hogy ez egy ilyen műfaj? Sokáig tartott...

@Fedor:
Itt valóban nincs miért politkai okokon vitatkozni, de aki kommentelő posztolót névről ismerek és nem lehet megvádolni jobboldalisággal, és most mást nem mondok: is, bezuhov, te, valamiért ezt az oldalát véditek. Fura módon igényes nem, ő talán még menthető :)
Míg az általam névről ismert politikai másik oldal pedig a poszt véleményét osztja.

Mi lehet az oka annak hogy még itt is választóvonal van? Véletlen? Kultúrális különbség? Vagy a csakazért is ellentmondás kényszere?

turcsány karcsi elvtárs 2010.12.05. 22:55:58

@Fedor: "Mert ha közvetlenül a pénzt ajánlották volna fel, az nem növeli a nézőszámot... Jó van, szerintem itt hagyjuk abba." ---->"nagyobb a reklámértéke, hiszen többször lehet felhozni a médiákokba vagy mikbe"

turcsány karcsi elvtárs 2010.12.05. 22:58:05

@Rwindx: ne forgassátok ki amit írtam, fedor stílusa nem politikai nézetéből fakad, hanem a tipikus zsidó mentalitásból

turcsány karcsi elvtárs 2010.12.05. 23:01:57

@Daihelyon: klaudia felajánlása a jövedelméhez és vagyonához képest kisebb, mintha kis béla ívhegesztő szakmunkás venne 2 zsömit meg 10 deka parizert egy hajléktalannak

Rwindx 2010.12.05. 23:03:19

@turcsány karcsi elvtárs:
Nem forgattam ki semmit, legalábbis szándékosan biztosan nem. Amit írt Fedor, arra reagáltam.

hoplita 2010.12.06. 08:07:06

@.Pierre Bezuhov.:
Nem is tudom, Bezu.....
A fideszre szavazás nálam nem automatikusan üdvözlendő, olyan tevékenység, amelyet én nemigen gyakorlok súlyos kényszer hatása nélkül..:)

De a szadeszre csak hülyék, zsidók vagy gazemberek szavaztak.
Te melyik kategória vagy, bogaram...?:D

hoplita 2010.12.06. 08:25:08

@hoplita:
Pontosítok, zsidó gazemberek, mert még egy normális zsidó sem nagyon szimpatizált velük sosem.....

fokabacsi 2010.12.06. 08:41:01

@Fedor: Erre gondoltam. Én is csak egy ezrest adtam a devecserieknek.

Petrow 2010.12.06. 09:03:13

Ez is elég kiakasztó megmozdulás volt, de a közelében nem volt annak a tulokságnak, mint amikor a siket szépségkirálynőt egyszerre felléptették az énekessel daltolmácsolásra (reklámszünet volt az Ál/Arc közben :D).
"Jelbeszédre fordítja a dalt" - jah, igen, arra a tízszer fél mp-es snittre, amíg mutatják. Ehh, inkább neki sem álltak volna. Igen, tudom, trollok, "vajon hány siket nézte éjjel a megasztárt?"
Köv. kérdés, plz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.12.06. 10:12:23

@Rwindx: Nem politikai okból van választóvonal. Egyszerűen álságosnak érzem, hogy az adományozásnak ebbe a módjába belekötnek csak azért, mert az adományozó személye egyébként irritáló. Ha nem a TV2 tett volna így, hanem mondjuk a Hírtévé, és abba kötne bele valaki, akkor nem csatlakoznék hozzá csak azért, mert másik politikai oldalon állok, sőt, a Hírtévét is ugyanígy védelmembe venném. Arról én nem tehetek, hogy ezek szerint a jobboldaliak egy tettnél vagy egy mondatnál nem tudnak elvonatkoztatni a személytől, és önmagában megítélni azt. Szerintem nekem itt nincs védekeznivalóm, nem csakazértis alapon szálltam be a vitába, hanem eléggé meglapozott érvekkel.

És mivel ezt a gittet már sokszorosan túlrágtuk, részemről most már tényleg kiszállok.

The King & Kinga (törölt) 2010.12.06. 11:00:29

Én licitálni fogok mert engem nagyon izgat a Klaudija felsőbugyija. Élvezném ha megnyerném.

Rwindx 2010.12.06. 12:24:27

@Fedor:
Ez ok, de a kérdésem inkább másról szólt. Mindegy, nem érdekes.

anarcho78 2010.12.06. 12:41:44

ja és amikor a danone minden egyes joghurtjából x forintot átad egy-egy segélyvonalra? mi a picsáért nem ajánlanak fel előre x milliót erre?

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.12.06. 13:03:22

elég kivénhedt gebe már az, amelyikről a hámot magában adják el..

sok milliót bugriskedéssel, milliárdokat mások szenvedésével lehet szerezni. és abból visszajár! felejtés és nyomorgás járjon nekik, a többieknek meg a gazdagság! (hamár ilyen anyagias világban kell éljünk..)

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.12.06. 13:09:01

ja igen. az egy teljesen hülye felfogás, hogy azért adományozástatnak, hogy ne kelljen igénybevenni egy egyébként járó támogatást! ha kevesebbet használnak fel, mint számítanak rá "fentről", akkor legközelebb majd tényleg kevesebbet szánnak rá!! (a megmaradt összeget addig is saját projektek "menedzselésére" használják majd fel..)

ebből az esetből is látszik, hogy hiába lenne agy-transzplantáció, egyesek szervezete kilökné magából..

trojka 2010.12.06. 15:43:23

@The King & Kinga: szerintem ne a felsöre licitálj, hanem az alsora. abban lehet hogy még találsz is valamit...

süti beállítások módosítása