Skip to content


       Szűrés lista

A karcagi jobbikosok tájékozottak

Méghozzá széleskörűen!

Kérem, aki nem bírja a párt kritikáját, az ne a tovább-ra, hanem ide kattintson.

Tehát. Egy plakát Karcagról:

Alatta néhány sor:

Néhány nap múlva beszámoló az eseményről:

 

Nos, egyvalami nem stimmel csak. A helyi jobbikosok nem ismerik kellően a saját városukban álló szobrot, amihez megemlékezést szerveztek....


"Ez a kompozíció épp a városháza és a református templom közé esik. Nem messze tőle áll a Kossuth-szobor.
Maga a szobor két emberi alak. Egy haldokló katona, és az anyja. Egy hatszög alakú, 210 cm magas sötétszürke gránittal fedett talapzaton láthatjuk őket.
Mögöttük hat, félkörívben elhelyezett, középen megtört oszlopsor van, melyek 510 cm magasak.
A talapzaton az áldozatok neveit, és korát olvashatjuk ábécérendben.
Az alsó részen az egyik oldalon olvashatjuk az alábbiakat: 'Örök emlékül a haláltáborokban és munkaszolgálatosokként meggyilkolt 446 karcagi zsidó mártírnak.' "

 

Mekkora öngól az idiótáknak....LOOOL

Novák Előd azért próbálta megmagyarázni a kurucoknak:

"Beszédemben akkor épp azt mondtam, hogy az évnek már szinte minden napjára jut valamilyen holokauszt-megemlékezés, így szép, hogy végre az 1945. februári kitörők előtt is méltó módon tiszteleghetünk. Mármint a karcagi rendezvény létszámára, a színvonalas programra gondoltam; nem erre az amúgy jellemző helyzetre, ami végülis csak alátámasztotta mondandómat" 


(fotó: szoljon.hu)

Címkék: vicces jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr112689491

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kutas József - VADPLAKÁTOK 2011.02.28. 09:38:18

Ez úton közlöm Mindenkivel, akit érint, hogy szép Budapestünk utcáin új veszély ütötte fel a fejét! Egyes független híradások szerint a köztereken, a sétálóutcákon, az árnyas és napsütötte tereken, az aluljárókban – és egyáltalán: mindenütt &ndas...

Trackback: Eltévedtek 2011.02.26. 11:56:52

A Jobbik (Novák Előd) és az új gárdisták egy csoportja Karcagon a Becsület Napjára – a német / magyar alakulatok budapesti kitörésére emlékezve – a II. világégés zsidó áldozatai emlékműve előtt … Mit csináltak? Díszőrséget álltak? P...

Trackback: Jobbik: Őfelsége ellenzéke 2011.02.25. 18:29:10

Ahogy minden ellenzéki párt, a Jobbik is a konstruktív ellenzék magasztos célját tűzte ki maga elé az országgyűlési választások után. Ezzel szemben az új kormány első ülésszaka alatt a két másik ellenzéki párthoz képest sokkal gyakrabban támogatta a ko...

Trackback: Keresztállítás fejlődése a jobbiknál 2011.02.25. 17:51:39

Egyszeres kereszt, kettős kereszt, hármas kereszt, négyes kereszt, ... hetes kereszt, nyolcas kereszt és kész is a fenyőfa. A kezdetekben ezen pártegyház, olyan 2003-2007 körül, sima ókori kivégzőeszközöket állított még, jellemzően tömör hulladékfáb...

Trackback: Monty Python kurucinfósítva 2011.02.25. 17:15:16

A papagájjelenet (kék norvég)MONTY PYTHON CSOPORTA most következõ sketch egy úgynevezett kisállat-kereskedésben játszódik. Olvassátok el a Papagájjelenetet szeretettel! – Jó napot kívánok! Reklamálni szeretnék... Elnézést, Miss! – Hogyhogy ...

Trackback: B125: a Jobbik is beszáll az ígéret-cunamiba? 2011.02.25. 16:11:54

Nem volt elég az őszi kirohanás (125-ös segédmotorokat magyarországra), most a Jobbik a regisztrációs adó eltörlését kezdeményezi a nyolcadliteres kisebb motorokra – úgy látszik, ők vették észre először, hogy itthon egymillió embert elérhetnek az...

Trackback: A jobbik barbár szárnya 2011.02.25. 15:01:17

  "Arra a büntetőkérdésünkre, hogy "Ugye tudod, hogy holokauszt nem volt, hanem lesz?", azt a politikusi választ adta: "Sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánom." novák elődöt és vona gábort azonnal el kell távolítani...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.26. 20:25:59

@kamuszutra: úgy látom olvasni nem tudsz, de ez egy cigánytól nem meglepő.

kamuszutra 2011.02.26. 20:27:09

@Conv: sajnos a napi hírek nem szólnak a magyarbűnözésről, arról, hogy pl. a közbeszerzések 90 %-ához vesztegetés kapcsolódik. ezeket sajnos megússzák a magyarbűnözők. a cigányok sokkal butábbak a bűncselekmények elkövetésekor, a magyarok ravasz bűnözők, és sokkal kevesebbszer buknak meg. ezért van börtönben sokkal több cigány, mint magyar.

kamuszutra 2011.02.26. 20:28:50

@Conv: úgy látom te csak hazudozni tudsz, de ez egy magyartól nem meglepő. főleg ha jobbikos. ez valami génhiba nálatok, jobbikosoknál?

bandika gazdája 2011.02.26. 20:40:05

@Conv: Ne fáradj! Reménytelen! A tragédia az ilyenekben az, hogy ők ártanak legtöbbet azoknak, akiknek talán segíteni akarnak! Ha beszélni lehetne a problémákról megoldást is lehetne rájuk találni! Legnagyobb bűn (és nemcsak ebben a témában, sokminden másban is) az elhallgatás! Azt hiszem nem tehet róla. Arra tanították, hogy aki erról beszélni mer az rohadt náci jobbikos! Semmi kincsért el nem hinné hogy jószerivel mégcsak nem is tudunk túl sokat a jobbikról! A nácizásra meg már nem is mondok semmit! @kamuszutra: Sajnállak téged! És nem gyűlöllek bármennyire szeretnéd, hogy legyen ellenség akin kitöltheted a mérgedet meg az elkeseredésdet!

kamuszutra 2011.02.26. 21:06:39

@bandika gazdája: nekem nincs ellenségem, csak nem csípem a jobbikos nácikat. inkább 10 bűnöző cigány, mint egy jobbikos náci. remélem 100 év múlva a cigányok lesznek többségben, és ők fogják szopatni a magyarokat. főleg a náci szarmagyarokat.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.26. 21:12:41

@kamuszutra:

tessék egy kis szakirodalom, hogy képben legyél azzal mennyire nincs vizsgálva a cigány bűnözés, és mennyire nincsenek róla adatok, random kiválasztva olvass bele egyikbe másikba és meglátod mennyi adat támasztja alá azt, hogy mi a pálya a cigány bűnözés létével és jelenségével.

Ha ezen átrágtad magad akkor áttérhetünk a kriminológiai tárgyú szakirodalomról a szociológiai és pszichológiai szakirodalomra :)

Albrecht, H-J.: A nemzetközi bűnözés, mint a rendszerváltás következménye. In: Irk, F. (Szerk.): Társadalmi átalakulás és bűnözés. Magyar-német kriminológiai szimpózium 1995. Budapest, 1997. pp. 215-240.

Állami Bér és Munkaügyi Hivatal 2095/1984. V. 5. sz. tájékoztatója a cigány népesség foglalkoztatottságáról. Budapest, 1984.

Balogh Sándor: Kultúra, szubkultúra, bűnözés. In: Kriminológiai Közlemények 1993. No. 47. 73-79. pp.

Bársony János: A készülő kisebbségi törvény és a cigány kisebbség. In: Rendőrtiszti Főiskola Főiskolai Figyelő, 1993. No. 2. 206-209. pp. Bolyai János: A rendőrség és a kisebbségek. In: Főiskolai Figyelő, 1996. 1. szám 30-45. pp.

Cigány lét, tanulmányok. Szerk.: MTA Politikatudományi Intézet 1991. A cigány bűnözésről. Az OKKrI értesítője, No. 25. Budapest, 1982. Csalog Zsolt: Magyarországi cigányok szociális helyzete. 1993. No. 2.186-191. pp. Csányi Klára: A kisebbségi ügyek rendőri kezelése Magyarországon. In: Belügyi Szemle, 1999. 7-8. szám. 111-119. pp.

Csepeli György: A kisebbségek diszkriminációmentes észlelésének esélyei. In: Főiskolai Figyelő, 1996. 1. szám. 9-15. pp.

Csepeli György; Örkény Antal; Székelyi Mária: Szertelen módszerek. In: Szöveggyűjtemény a kisebbségi ügyek rendőri kezelésének tanulmányozásához. Budapest, 1997. 130-172. pp.

Csire Tibor; Berkes, László: A cigány önkéntes rendőri csoport tevékenysége Hajdú-Bihar-megyében. In: Belügyi Szemle, 1989. No. 10. 36-38. pp. Csorba Zoltán: Kisebbségek és emberi jogok a hivatalos szervek gyakorlatában. In: Rendőrtiszti Főiskola Főiskolai Figyelő, 1993. No. 2. 210-215. pp. Dános, Valér: A fővárosi bűnözés szervezettsége. In: Belügyi Szemle, 1987. No. 6. 35-40. pp.

Dávid Gábor; Tauber István; Vigh József: A hátrányos helyzet és a bűnözés összefüggései. Budapest, 1984.

Dénes Sándor; Tauber István; Tóth Lajos: A fiatalkori bűnözés és a 80-as évek társadalma. In: Belügyi Szemle, No. 3. 1987. 7-17. pp.

Dénes Sándor, Tauber István; Tóth Lajos: A fiatalkori bűnözést meghatározó makrostruktúrális ellentmondások. In: Belügyi Szemle, No. 6. szám. 1987. 19-26. pp.

Enyedi György (Szerk.): A legnagyobb kisebbség. Tanulmányok a cigányokról. Magyar Tudomány, 1997. 6. szám.

Farkas, Endre: (Szerk.); Gyerekcigány. Budapest, 1994. 43-55. pp. Fenyvesi, Csaba: A nemi bűncselekmények sértetti jellemzői egy pécsi vizsgálat tükrében. In: Belügyi Szemle, No. 11. 1988. 36-39. pp.

Finszter Géza: A kisebbségi probléma a rendőrségi modellek tükrében. In: Főiskolai Figyelő, 1996. 1. szám 46-52. pp.

Garamvölgyi László: A fiatalkori cigány bűnözés megelőzésének problémáiról. In: Belügyi Szemle, No. 7. 1988. 13-17. pp.

Geskó Sándor: Rendőrök, romák, emberi jogok. In: Belügyi Szemle, 1999. 7-8. szám. 102-110. pp.

Gönczöl Katalin: A hátrányos helyzet és a bűnözés. In: Valóság, 1982. No. 8. Gönczöl Katalin: A bűnelkövetés családban megvalósuló társadalmi reprodukciója, In: Kriminológiai Közlemények, 1986. No. 11. 4-36. pp. Gönczöl Katalin: Bűnös szegények. Budapest, 1991.

Gönczöl Katalin: A bűnözés és bűnmegelőzés Magyarországon a rendszerváltás időszakában. In: Magyar Jog, 1991. No. 11. 646-652. pp.

Gulyás, Sándor: Cigányokról pedagógus szemmel. In: Farkas Endre (Szerk.): Gyerekcigány. Budapest, 1994. 17-29. pp.

Gyergyói Sándor: A kirekesztéstől a beilleszkedésig. I.kötet. Budapest, 1990. Gyúró, Imre: A társadalmi beilleszkedés zavarai kialakulásának sajátosságai Szabolcs-Szatmár megyében. In: Kriminológiai Közlemények, 1990. No. 34-35-36. 5-16. pp.

Havas, Gábor: A cigányság és a területi hátrányok. In: Rendőrtiszti Főiskola Főiskolai Figyelő, 1993. No. 2. 195-199. pp.

Havas Gábor; Révész Sándor; Solt Ottilia: Nyerőviszonyok. In: Beszélő, 1995.11. Ili Márton: Civil társadalmi kezdeményezések szerepe a konfliktusok enyhítésében. In: Nagy G. T. (szerk.): Félünk. Konferenciakötet. Etnikai és szociális konfliktusok elkerülésének, feloldásának lehetőségei. A Fővárosi Önkormányzat Kisebbségi, Emberi Jogi és Vallásügyi Bizottságának konferenciája. 1993. 01. 29. Humanitás Civitatis Alapítvány. Budapest, 1993. 45-47. pp. Huszár László: Roma fogvatartottak a büntetésvégrehajtásban. In: Belügyi Szemle, 1999. 7-8. szám. 124-133. pp.

Kársai László: A cigánykérdés Magyarországon 1919-1945. Út a. cigány Holocausthoz. Budapest, 1992.

Kemény, István et al: Beszámoló a magyarországi cigányok helyzetével foglalkozó 1971-ben végzett kutatásokról. Az MTA Szociológiai Intézet Kiadványai. Budapest, 1976.

Kemény, István et al; [MTA Szociológia Intézet és MTA Közgazdaságtudományi Intézet] Beszámoló a magyarországi roma [cigány] népesség helyzetével foglalkozó 1993 októbere és 1994 februárja között végzett kutatásról. Munkaanyag. Budapest, 1995.

Kiss Mihály: Rendőrök és romák együttműködése Veszprém megyében. In: Belügyi Szemle. 1999. 7-8. szám 120-123. pp.

Krémer Balázs: A cigányok és a, bűnözés. In: Belügyi Szemle, 1999. 7-8. szám. 40-51.pp. Kuratórium der Polizei Führungsakademíe Niedersachsen (Hg.): Polizei und ethnische Midnerheiten - ethnische Minderheiten in der Polizei. Schriftenreihe der Polizei Führungsakademie 2/95. Hannover-Lübeck-Münster, 1995. Ligeti György: Információ-integráció. In: Belügyi Szemle, 1999. 7-8. szám, 52-61. pp. Miltényi László: A társadalmi beilleszkedési zavarok kulturális háttere. In: Kriminológiai Közlemények, 1990. No. 34-35-36. 49-67. pp. Münnich Iván; Moksony Ferenc (Szerk.): Devianciák Magyarországon. Budapest, 1994.

Az MSZMP KB PB határozata a cigány lakosság helyzetének megjavításával kapcsolatos egyes feladatokról. 1961. VI. 20. In: A Magyar Szocialista Munkáspárt határozatai és dokumentumai 1956-1962. Budapest, 1964. 497-499. pp. Nagy Gábor Tamás (Szerk.): Félünk. Etnikai és szociális konfliktusok elkerülésének, feloldásának lehetőségei. Budapest, 1993.

Noszkai Gábor: A rendőrség és cigányság 1990 előtt és után. In: Rendőrtiszti Főiskola Főiskolai Figyelő, 1993. No. 2. 200- 205. pp.

Noszkai Gábor: Konfliktusmegelőzés, kezelés, békéltetés. In: Nagy G. T. (szerk.): Félünk. Konferenciakötet. Etnikai és szociális konfliktusok elkerülésének, feloldásának lehetőségei. A Fővárosi Önkormányzat Kisebbségi, Emberi Jogi és Vallásügyi Bizottságának konferenciája. 1993. 01. 29. Humanitás Civitatis Alapítvány. Budapest, 1993. 103-110. pp.

Palásti Sándor: A diszkrimináció természete. A kisebbségek jogainak védelme a magyar jogrendszerben. In: Társadalmi szemle, 1998. 5. szám 67-77. pp. Póczik Szilveszter: Regionalism, Federalism and the National Minorities in East-Central-Europe. In: Kétnyelvűség - Nyelv- és Kultúrökológiai Szaklap, 2. évf. 1994. 4-5. sz. 68-80. pp.

Póczik Szilveszter: Egy kisebbség végzete - Cigány sors és cigány Holocaust Németországban. In: Valóság, 1996. június. 73-102. pp.

Póczik Szilveszter: Cigányság, nyomorúság, bűnözés. In: Népszabadság, 1996. szeptember 28. 17-18. pp.

Póczik Szilveszter: Cigányság, bűnözés, bűnüldözés: nyitott kérdések, adatok és tapasztalatok. In: Belügyi Szemle, 1997. 6. szám 5-11. pp. Póczik Szilveszter: Külföldi és cigány bűnelkövetők a rendszerváltáskori Magyarországon. In: Irk Ferenc (szerk.): Társadalmi átalakulás és bűnözés. Magyar-német Kriminológiai Szimpózium. Budapest 1995. augusztus 20-25. Budapest, 1997. 203-210. pp.

Póczik Szilveszter: Navigare necesse est. Válasz kritikusaimnak: megjegyzések és továbbvezető gondolatok egy hozzászólás kapcsán. In: Belügyi Szemle, 1997. 12. szám 106-119. pp.

Póczik Szilveszter: Nemzetközi szervezett bűnözés tegnap és ma. In: Társadalmi Szemle, 1997. november. 19-34. pp.

Póczik Szilveszter: Etnikai hátrányok és a roma kisebbség kriminológiai nézőpontból. In: Belügyi Szemle, 1999. 7-8. szám 15-39. pp.

Raskó, Gabriella: A cigány bűnözésről, In: Kriminológiai és kriminalisztikai tanulmányok. Budapest, 1982. 5-58. pp.

Sárkány István; Tauber István: Egyes hátrányos helyzetű csoportok kriminológiai és előítéleti problémái Magyarországon. In: Rendőrtiszti Főiskola; Főiskolai Figyelő, 1994. No. 4. 447-469. pp.

Szikinger István: Rendőrség a demokratikus jogállamban. In: Mozgó Világ, 1998. 7. szám 19-28. pp.

P. Szűcs Julianna (Szerk): A rasszizmusról. Mozgó Világ, 1998. 1. szám Tájékoztató a cigány bűnözés alakulásáról 1983-1987 (Szerk.): A legfőbb ügyész titkársága. Budapest, 1988.

Tarján G. Gábor: Szolgálunk és (elő)ítélkezünk? In: Főiskolai Figyelő, 1996. 1. szám. 16-29. pp.

Tauber István: A cigány bűnözés kriminológiai problémái. In: Rendőrtiszti Főiskolai Figyelő, Budapest, 1982.

Tauber, István: Cigányság, társadalmi beilleszkedés, társadalmi problémák. In: Rendőrtiszti Főiskola Főiskolai Figyelő, 1993. No. 2. 192-194. pp. Tauber István: Kultúra - Társadalmi változások - Bűnözés. In: Kriminológiai Közlemények, 1993. No. 47. 50- 72. pp.

Tauber István: Szubkultúrák és konfliktusok Magyarországon. In: Nagy G. T. (szerk.): Félünk. Konferenciakötet. Etnikai és szociális konfliktusok elkerülésének, feloldásának lehetőségei. A Fővárosi Önkormányzat Kisebbségi, Emberi Jogi és Vallásügyi Bizottságának konferenciája. 1993. 01. 29. Humanitás Civitatis Alapítvány. Budapest, 1993. 31-35. pp.

Tomka Miklós: Vélemények, előítéletek, társadalom. In: Belügyi Szemle, 1999. 7-8. szám 3-14. Pp.

Vabrik László: A gyermekkornak és az állami gondozottak bűnözéséről. In: Kriminológiai Közlemények, 1985. No. 5. 69-80. pp.

Vavró István: A cigány bűnözés vizsgálatának elméleti és módszertani kérdéseiről, ín: Belügyi Szemle, 1984. No. 2. 65-68. pp.

Vigh József; Tauber István; Madácsi Imre: A hátrányos helyzet és a bűnözés kapcsolata. Budapest, 1988.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.02.26. 21:17:37

@laspalmas: nagyon buta vagy

eddig nem tűnt fel ennyire. pedig valaha te voltál a kedvenc vbőr szerzőm.

de lentebb segítettem, nem olvastad a kommentjeimet, édes?
a "fantasztikus memóriáddal" pedig sokáig kéne emlékezned rá, mert fontosak.
megtalálod bennük a választ, miért buta az írásod

tekniko 2011.02.26. 21:20:40

@Béla Bácsi: Bela Bacsi Hogyan lehetsz nemzeti parti, ha nem vagy jobbikos? Meg tudnal nevezni egy masik nemzeti partot?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.02.26. 21:25:40

@jvizkeleti: hoppá, nem újdonság annak ez, aki tud gondolkodni.

a prolik blogján.
najó ezt nem kellett volna...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.26. 21:26:48

@Conv:

a folytatás a nemzetközi vonallal, adatok és elemzések fényében, hogy ne érezd úgy elhanyagollak és csak a magyarországi cigányokról vannak adatok mert a magyarok nácik :)

Bízom benne, hogy bár eddig nem tudtad, hogy milyen elemzések, felmérések vannak a témában, most már tudod.
Megérteni, felfogni sosem fogod, hamarabb sül ki a libbant agyad, minthogy a tényeket értelmezve fel tudd dolgozni azokat, és a megfelelő következtetésekre juss. Kondicionálásodnak köszönhetően a tények ördögtől való dolgok szerinted, melyekkel a piszok nácik próbálják bemocskolni a világot, ezért nem igen alkalmas az agyad ezen dolgok befogadására.
A fej seggből történő kihúzásával a hozzád hasonló idióták bizony a megvakulást kockáztatják a fényben, melyet az értelem megcsillanása okoz a távolban, ahogyan megpróbál utat törni a sütétségbe a homlokereszed mögött. :)

Albrecht, H. J. (1997): Ethnic minorities, crime and criminal justice in Germany. Crime and Justice: A Review of Research 21. pp. 31–100.
Amnesty International (1999) Race drives use of death penalty in the U.S. judicial system, new Amnesty International report finds. www.
Bólyai J. (1997): A rendőrség és a cigányság viszonya Magyarországon. In: Csányi Klára (szerk.): Szöveggyűjtemény a kisebbségi ügyek rendőrségi kezelésének tanulmányozásához. OSI COLPI, Budapest, 219–235. o.
Borjas, G. J. (1989): Economic Theory and International Migration. International Migration Review. Vol. 23. No. 3. 457–485. o.
Burt, C. (1925): The Young Delinquent. London Univ. Press.
Charney, M.–Yeoh, B.–Tong C. K. (ed.) 2003: Chinese Migrants Abroad: Cultural, Educational and Social Dimensions of the Chinese Diaspora. World Scientific and Singapore University Press. Singapore 2003.
Csányi K. (szerk.) (1997): Szöveggyűjtemény a kisebbségi ügyek rendőrségi kezelésének tanulmányozásához. OSI COLPI, Budapest.
Egedy G. (2006): A multikulturalizmus dilemmái: Nagy-Britannia példája. Polgári Szemle. 6. sz. 21–30. o.
Erős F. (1998): Előítélet és etnicitás. A cigányellenesség dimenziói a mai magyar társadalomban. In: Erős F. (szerk.): Megismerés, előítélet, identitás. Új Mandátum Kiadó. Budapest. 237–245. o.
Fehér L. (szerk.) (2004): Kézikönyv az emberkereskedelem megelőzéséről és kezeléséről. Nemzetközi Migrációs Szervezet. Budapest.
Ferracuti, F. (1968): European Migration and Crime. In. Wolfgang, M. E.: Crime and Culture – Essays in Honor of Thorsten Sellin. Wiley. New York. 189–219. o.
Finszter, G. (2002): Jogi válaszok a migráció jelenségére. Kriminológiai Közlemények 60. 149–162. o.
Guglielmo, R.–Waters, T.: Right Denied: The Roma of Hungary. New York 1996. (Magyarul: Jogfosztottan: Romák Magyarországon. Magyar Helsinki Bizottság, Budapest, 1996.)
Havas G.–Kemény I. (1996): A magyarországi romákról. Szociológiai Szemle. 3. sz. 3–20. o.
Holmes, M. D. (2000): Minority threat and police brutality: Determinants of civil rights criminal complaints in U.S. municipalities. Criminology 38 (2). 343–368.
Junger-Tas, J. (1997): Ethnic minorities and justice in the Netherlands. Crime and Justice: A Review of Research 21. 257–310.
Junger-Tas, J.(2001): Ethnic minorities, social integration and crime. European Journal on Criminal Policy and Research 9. 5–29. o.
Huszár, L. (1999): Roma fogvatartottak a büntetés-végrehajtásban. Belügyi Szemle 7–8. sz. 124–133. o.
Kertesi G.: Cigányok a munkaerőpiacon. Közgazdasági Szemle 1994. 11. sz. 991–1023. o. Kymlicka, W. (1995): Multicultural Citizenship: a Liberal Theory of Minority Rights. Clarendon Press. Oxford
Korinek L. (1995): Félelem a bűnözéstől. Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó.
Korinek L. (2006): Nomádok és letelepedettek – gondolatok a közösségi bűnmegelőzésről. Jogtudományi Közlöny. 7-8. sz. 247–267. o.
Lukács É.–Király M. (szerk.) (2001): Migráció és Európai Unió. AduPrint. Budapest
Majtényi, B.–Vizi, B. (szerk.): Európa kisebbsége. A roma kisebbség a nemzetközi dokumentumokban. Gondolat Kiadó. Budapest, 2005. 209. o.
Martin, Ph.–Wildgren, J. (2002): International Migration. Facing the Challenge. Population Bulletin. 57. 1. o.
Park, R.: Race and Culture. The Collected Papers of Robert Ezra Park. Vol. I. Ed.
Hughes, Everett Cherington, et. al. Glencoe, IL. The Free Press, 1950.
Piers, B.–Messerschmidt, J. (1991): Criminology. Orlando. Harcourt Brace Jovanovich College Publishers.
Póczik Sz. (1999): Cigányok és idegenek. Felsőmagyarország Kiadó. Miskolc.
Póczik Sz. (2001): Roma bűnelkövetők a statisztikák tükrében. A romákkal kapcsolatos kriminológiai kutatás mai állása. Kriminológiai Tanulmányok XXXVIII. Budapest. 266–293. o.
Póczik Sz (2003): Cigány integrációs problémák. Kölcsey Intézet, Budapest
Póczik Sz (2004): Roma kisebbségi vélemények és vonatkozások a 2003. évi országos viktimológiai adatfelvételben. In: Irk F. (szerk): Áldozatok és vélemények II. kötet. Országos Kriminológiai Intézet. Budapest 151–202. o.
Póczik Sz. (2005): Allah forradalma. Népszava – Szép Szó. November 5. 1. o.
Salt, J. (2005): Current trends in international migration in Europe. Council of Europe. 150. o.
Schneider, H. J. (1987): Kriminologie. Walter de Gruyter, Berlin–New York.
Sellin, Th. (1938): Culture Conflict and Crime. Social Science Research Council. New York.
Shaw, C. R. (1952): Brothers in Crime. Albert Saifer. Philadelphia.
Shaw, C. R.–McKay, H. D. (1969): Juvenile Delinquency and Urban Areas. Chicago Univ. Press
Sowell, Th. (2004) Affirmative Action Around the World: An Empirical Study. Yale Univ. Press.
Sutherland, E. H. (1947): Principles of Criminology. 4. ed. Lippincott Co. Philadelphia 75–77. o.
Szabó M. (1997): A katakombákból a professzionizmus felé. A jogvédő civil szervezetek helyzete Magyarországon a rendszerváltás után. Fundamentum 2. sz. 124. o.
Tauber I. (1986): A hátrányos társadalmi helyzet és a bűnözés összefüggései, különös tekintettel egyes kisebbségi csoportokra. Tankönyvkiadó. Budapest.
Tonry, M. (1997): Ethnicity, crime, and immigration. Crime and Justice: A Review of Research 21. 1–30. o.
Trasher, F. (1927): The gang. Univ. Press. Chicago.
Turk, A. (1969): Criminality and Legal Order. Rand McNally. Chicago. UN Population Division (2003): World Population Prospects: The 2002 Revision.
Vavró I. (1984): A cigánybűnözés vizsgálatának elméleti és módszertani kérdéseiről. Belügyi Szemle. 2. sz. 65–68. o.
Vold, G. (1958): Theoretical Criminology. Oxford Univ. Press. New York.
Yeager, M. G. (1996): Immigrants and criminality: a meta-survey. Ministry of Citizenship and Immigration, Government of Canada. Ottawa.
Veer, K. v. d. (2003): The future of western societies: multicultural identity or extreme nationalism? Futures 35 (2). 169–187. o.
Wacquant, L. (1999): Suitable enemies: Foreigners and immigrants in the prisons of Europe’, Punishment and Society 1 (2). 215–222. o.
Weyrauch, W. O.–Bell, M. A. (1993): Autonomous Lawmaking: The Case of the Gypsies. Yale Law Journal 103 (2). 323–401. o.

anchor 2011.02.26. 21:27:16

@Conv: Vigyázz vele! Észrevétlenül lerángat a maga szintjére, és ott simán legyőz a rutinjával.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.26. 21:35:29

@anchor:

már lehasaltam, így is lefelé kell néznem a nyomorultra, a talaj nem engedi, hogy odáig süllyedjek ahol ő van :)

nem vitázok vele, elmondtam a véleményem és adok neki adatokat, bizonyítékokat, ha már kérte, arról, hogy miért is állítottam amit állítottam :)
ennyi.
az sem érdekel, hogy nem érti, az sem ha érti, az sem ha megvilágosul, az sem ha a tények súlya miatt még jobban utál, nagy ívben szarok rá, se nem ellenfél, se nem tényező egy vitában :)

kamuszutra 2011.02.26. 22:03:44

@Conv: sajnos továbbra is benne vagy a hazugságodban, ugyanis ezt állítottad:

1. "cigányokra világszinten elmondható 90%-os gyakoriságú a cigány etnikumhoz köthető bűnözési formák"

kiemelném: VILÁGSZINTEN+BŰNÖZÉSI FORMÁK

2. Mondj nekem olyan etnikumot még a cigányon kívül, melynek felnőtt tagjaira a közösség 70%-ában igaz a büntetett előélet.

kiemelném: 70 %-BAN BÜNTETETT ELŐÉLET

egyiket sem sikerült igazolnod.

szép próbálkozás volt, látom sokat dolgoztál, de számomra továbbra is csak egy hazug, jobbikos tetű maradsz.

kamuszutra 2011.02.26. 22:31:06

@Conv: sok szmájlit én is tudnék írni, de sajnos inkább elszorít, hogy hazugságokkal szítasz gyűlöletet a cigányok ellen.

de ki lenne az a barom (a jobbikos náci agyhalottakon kívül), aki elhinné neked, hogy a 800 milliós cigányságból, aminek felnőtt része kb. 600 ezres, 80 %-nyi a büntetett előéletű? az 480-500 ezer embert jelentene.

vagy ki gondolná komolyan (a jobbikos náci agyhalottakon kívül), hogy világviszonylatban, csak és kizárólag cigányok rabolnak, lopnak öregektől, gyilkolnak brutálisan, és a többi népre ez nem jellemző?

egyszerűen olyan fokú barom vagy, hogy nem érdemes veled tovább foglalkozni. hazudozz csak tovább, remélem egyszer tényleg elkap majd téged egy bűnöző cigány, vagy a családod valamelyik tagját. mert az ilyen fokú gyűlöletkeltést egy egész nép ellen megbünteti az élet.

bandika gazdája 2011.02.26. 22:41:22

@kamuszutra: Te tényleg nem érted vagy nem akarod? Hol írta azt, hogy CSAK ÉS KIZÁRÓLAG? Azt állította, hogy a népesség ARÁNYÁBAN nem darabszámra (!) több a bűnelkövető és jobbik nem jobbik (de miért lenne ettől jobbikos???!!!) sajnos ez így van! Arról lehetne beszélni hogy miért, de annak az az előfeltétele, hogy lehessen beszélni! De télleg mit fecsérelem itt rád az életemet! Mielött meggyanúsítanál, tájékoztatlak, hogy úgy tudom a városunkban nincs jobbik, továbbá elvből nem járok szavazni!

bandika gazdája 2011.02.26. 22:45:22

@kamuszutra: Ja és náci sem vagyok! Egy darabig azt hittem, hogy a cicám hasonlít a Béla Bácsi náczicicájára, de a minap jobban megnéztem, és rájöttem, hogy a Charli Chaplinre hasonlít lány létére, úgyhogy még ez sem jött be!

kamuszutra 2011.02.26. 22:53:18

@bandika gazdája: tessék, csócsaljad náci kollégád hazugságát: "cigányokra világszinten elmondható 90%-os gyakoriságú a cigány etnikumhoz köthető bűnözési formák". ez azt jelenti nálam, hogy egyes bűncselekményeket 90 %-os gyakorisággal világszinten cigányok követnek el. 90 %, ráadásul világszinten, az nálam a "csak és kizárólag" kategória. sarkítottam a 90 %-ot, hogy még nyilvánvalóbb legyen a hazugság mindenki számára, aki olvassa ezt az oldalt.

kár, hogy nem jársz szavazni, potenciális jobbikos droid vagy.

kamuszutra 2011.02.26. 22:59:59

@bandika gazdája: potenciális náci vagy, az előítélet már elég nagy benned ahhoz, hogy ne kérd számon a büdös nácin azt a hazugságot, hogy a felnőtt cigány lakosság 70 %-a büntetett előéletű. nem véletlen, hogy velem szemben támadsz, pedig nem én hazudok. a nácit véded, mert belül, mélyen te is az vagy. ha lehetőséged lenne, negatív jogi diszkriminációt alkalmaznál a cigánysággal szemben. de sebaj, jön még kutyára úthenger. meg fogod bánni, hogy így gondolkodsz, és nem állsz ki a nyílt, nagy nyilvánosság előtt folytatott gyűlöletkeltés ellen, ami a szemed előtt folyik.

kamuszutra 2011.02.26. 23:07:52

na el is húzok innen, egyszerűen hányingert kelt nácikkal, és más gyűlöletkeltő emberi hulladékokkal hoszasan egy térben lenni, akárcsak virtuálisan is.

a sors, az élet, isten, vagy nevezzétek ahogy akarjátok, meg fog büntetni titeket azért, amit a cigány nép ellen tesztek. nem a bűnöző cigányok ellen, hiszen azok megkapják amit a törvény kimér rájuk, hanem a "maradék" cigány emberek ellen.

ezen kívül pedig az a véleményem rólatok, hogy emberi selejtek vagytok, érzelmi fogyatékosok, és röstellem, hogy veletek egy nemzethez tartozom. miattatok szégyellik magukat a normális magyarok.

további jó náculást.

arlequin 2011.02.26. 23:09:07

@kamuszutra: te egy igazi kamuszutra vagy és ha ezt valaki érti - te biztosan nem, mert oly sötét vagy, mint a szülőcsatorna napfogyatkozáskor - akkor tudja, hogy röhögni sem érdemes rajtad, hacsak nem kapsz érte pénzt.
egyébként köszönöm az ingyen hibbantkabarét. nem is olyan rossz.
megmondanád az, hogy ki a náci?
és miért nem vagy képes az irányadó szakirodalmat feldolgozni?
ejh.
ez tényleg 'falba' hányt borsó.
és még azt hiszed, hogy tudsz magyarul beszélni. höhöhö.

bandika gazdája 2011.02.26. 23:11:23

@kamuszutra: Te tényleg beteg vagy! Befejeztem! Én vagyok a hülye hogy megpróbáltam!

arlequin 2011.02.26. 23:12:38

@kamuszutra: te tényleg illen buta vagy, esetleg fizetnek érte? mert ha nem akkor a lenini hasznos idióta kategóriában tündökölsz.

ÉS

nem tartozunk egy nemzethez, semmiféleképpen. egyfelől is, te cigányozol. ez csúf és galád dolog.

továbbá, ahogy úriember nem zsidózik, úgy nem is nácizik, és nem is fasisztázik. vannak gazemberek és kész. nem lehet ideológiával takarózni.

te ezt teszed. szomorú. na menj is. takarjon be téged az aki akar. végén pedig közös barátunk, a szemfedél.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.26. 23:22:35

@kamuszutra:
Ahol jelentős számban élnek cigányok ott bizonyos bűnelkövetési formák bizony 90%-ban ezen cigányok által vannak elkövetve.
Fentebb felsoroltam őket, és megnézheted a hivatalos adatokat is, a statisztikákat, ha veszed rá a fáradtságot.
Kaptál szakirodalmat elég sokat, tanulmányozd :)

egyébként milyen 800 milliós cigányságról beszélsz? :) egész európa lakossága ennyi :)

Ne kapkodj cigány, megütöd magad, vagy a guta üt meg.
Kemény dolgok a tények, 10 nagykorú cigányból 7 büntetett előéletű.

De hogy mondjak neked valami érdekeset, egy olyan embertől aki autentikus véleményt tud megfogalmazni, lévén ez a szakmája és az élete ekörül forog, hivatalos statisztikákat, elemzéseket készít.

Póczik Szilveszter: magyar történész, kriminológus, nyelvész, a történelemtudomány kandidátusa, Az Országos Kriminológiai Intézet tudományos főmunkatársa:

"Az etnikai megoszlást tekintetében a fogva tartottak között 43,5% magyart, 41,5%-nyi cigányt és 15% asszimilánst találtunk. A cigány szubetnikai alcsoportok vonatkozásában - az asszimilánsok figyelembevételével - a következő megoszláshoz jutottunk: asszimiláns 26,5%; beás cigány 8,4%, oláh cigány 22,9%, magyar cigány 35%; (7,2% vallotta magáról, hogy etnikailag vegyes házasságból származik.)
A cigány alcsoportok megoszlását vizsgálva figyelembe vettük az asszimilánsok csoportját is. A közvetlenül vagy közvetve a cigány etnikai közegből származó elítéltek között a magyar cigány és az asszimiláns elítéltek együttes aránya 62%.
Az asszimiláns és a cigány csoportban a bűnismétlők aránya egyaránt mintegy 80%, a magyar csoportban talált érték több mint kétszerese. "

"A magyar lakosság 7%-át teszik ki a cigányok. A börtönben mégis több cigány van mint magyar és más nemzetiség együtt véve.
becslések a börtönnépességben a romák arányát 40-60%-ra, a fiatalkorú szabadságvesztésre elítéltek arányát 60-70%-a tették. Tapasztalat szerint a romák főleg vagyon elleni és erőszakos bűncselekményeket - zsebtolvajlás, besurranásos lopás, kisstílű rablások, lakás- és üzletbetörések, autófeltörés, gyermekek kifosztása, markecolás - követtek el "

"A magyar és cigány bűnelkövetők egyaránt a leszakadó, elszegényedett, hátrányos helyzetű rétegből kerülnek ki. A magyar lakosság körében a szegény anyagi körülmények közt élők létszáma 1 360 000 főre a cigány lakosság körében mintegy 280 000 főre tehető. Az arányaiban negyedakkora létszámú szegény réteg azonban a bűnelkövetőknek több mint a felét taszi ki a felmérés szerint, azaz nyolcszoros a gyakoriság a csoporton belül. Ennek okai visszavezethetőek etnikai-kulturális gyökerekre"

"A cigány származásúak esetében a mai modernizációs problematikák mellé társulnak olyanok, mint a tradicionalitás felbomlása, asszimiláció, integráció. Hiszen körükben a tradicionális cigány minta a megélhetés kultúrájában rendkívül hatékonynak bizonyul, olyannyira, hogy a hazai "cigánykérdés" keletkezése, vagyis idestova 300 éve akadályozza a cigányság integrációját és asszimilációját. Köszönhető ez annak is, hogy a cigányok bevándorlása a trianoni katasztrófáig folyamatos volt, a már beágyazottá vált cigány csoportok helyére és mellé délkeletről (Belső Romániából) újabb és újabb hullámokban jobbára menekülő oláh és beás cigányok érkeztek. Ezek életmódját peripatetikusnak, megélhetésüket - eufemisztikusan - vegyesnek szoktuk mondani, ami nem jelent mást, mint a természeti és társadalmi környezet kóborlás közbeni kiélését, akár kiuzsorázását. Ebben meghatározott helye, értéke volt a bűnelkövetésnek, mint a megélhetés egyik lényeges forrásának is. Ez a fajta magatartás részben máig hagyományozódott és ma is hatékony. Ennyiben valóban van etnokulturális meghatározottsága a cigányok bűnözésének"

Póczik Szilveszter (1999a) Magyar és cigány bűnelkövetők a börtönben. Egy kutatás tapasztalatai. OKRI. Budapest
Póczik Szilveszter (2001) Roma bűnelkövetők a statisztikák tükrében. A romákkal kapcsolatos kriminológiai kutatás mai állása. Kriminológiai Tanulmányok. XXXVIII. 266-293. OKRI. Budapest

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.26. 23:33:18

@Conv:
Upsz, ez kimaradt:

" Mivel a cigányság számára a magyarok (értsd: a magyar középrétegek) életmintája követendő példává vált, a közeli jövőben újabb és újabb cigány csoportok fognak nekirugaszkodni a vázolt modernizációs ugrásnak, és vállalják a vele járó megrázkódtatásokat. Ennek megfelelően valószínűleg folyamatos lesz, vagy esetleg bővülni fog a bűnelkövető cigányok utánpótlása, mivel a középréteg életviteléhez szükséges anyagiakat nem munkával, hanem a tradícióikból eredő "könnyebb" úton érik el.
Tanulmányunk alapján nem megítélhető, hogy a felvételben szereplő generáció utódai esetében a kiegyensúlyozatlanságok növekedni vagy csökkenni fognak-e, illetve a bűnözési hajlandóság fennmarad, vagy lecsengésnek indul. Azzal mindenképpen számolni kell, hogy a cigányság még több generáció - történelmi hosszúságú - időtartamára a hazai bűnelkövetés egyik legbőségesebb hozamú forrása marad.
A cigány származásúak speciális csoportját képezik az asszimilánsok. Ezek a kutatásban minden tekintetben köztes csoportnak bizonyultak. Szociális mutatóikat tekintve inkább a magyarokhoz állnak közel, devianciák és bűnözési jellegzetességek tekintetében inkább a cigányokhoz, de mindkét csoporttól elég markánsan különböznek. Legfőképp abban, hogy megtalálták az utat a többségi társadalommal való azonosulás és befogadás, tehát az asszimiláció irányába. A többségi társadalom, mint ez kutatásunk több részletéből is kitűnik, első látásra cigányként sorolja be őket, civilizáltságuk és habituális jellegeik alapján azonban, mintegy hallgatólagosan, elfogadja a cigányoktól való különbözőségüket. "

A piszok náci Póczik mi? :)

Béla Bácsi 2011.02.27. 01:28:20

@tekniko: Nem igazán szerettem a pártoskodást sohasem. Nem az alkatom, nem az estem. Sokban egyetértek a Jobbikkal, többek közt a politikusbűnözés felszámolásával (nem feltétlenül részletekbe menően), a vidéki közbiztonság helyreállításával (cigánybűnözés gyors megnevezése és visszaszorítása), a magyar oktatás fejlesztése (különös tekintettel a magyraságtudat a nemzettudat ápolása és erősítése), de pl. nem vennék részt a rendezvényeiken (lásd a vitaindító cikket), nem igazán tartom szalonképesnek a külpolitikai és gazdaságpolitikai elképzeléseiket. Meg kell hagyni, hogy "grassroots" mozgalomról lévén szó, egyelőre szinte 100%-ban mentesek a korrupciótól, ill. a korrupcióra csábító gazdasági és politikai kötelékektől.
Meg lehet támadni érte, de úgy érzem, a Fidesz az jelenleg, aki a nagy általánosságban vett "magyar" érdekeket képviseli jelenleg. Tojáshéjon táncolás ez, mert szeretnék, ha újraválasztanák őket, ehhez szavazóbázis kéne, az meg nagyon diverzív jelenleg (lásd egy-két korábbi teljesen debil hozzászóló beleböfögéseit a témába).
A Jobbik egy kicsit "könnyű" és egy kicsit (hansúlyozom! egy kicsit!) demagóg, nem igazán alkalmas többre, mint ellenzéki pártnak lenni jelenleg.
Tény és való, hogy egy kisebbség Magyarországon a kommunizmus 43 évében teljesen kisajátította a politikai hatalmat, a velejáró hatalmi intézményeket (kormányszintű személyes külkapcsolatok, kül- és belgazdasági nemzetközi kapcsolatok, titkosszolgálatok és a média). Hatalmas feladat lesz őket egy legalább akkora szintre "visszaszorítani, hogy ne ők legyenek továbbra is túlsúlyban! A Jobbik petőfis, forradalmi harcával csak letepernek bennünket ezek az erők és egy új Palesztinát vagy Afganisztánt csinálnak belőlünk a saját -magyar nevű- Babrak Karmalunkkal (lásd Rákosi Mátyás, Kádár János).
Szóval, igyekszem magyarnak maradni, azért is vettem fel magamra a náci monikert (ha már minden magyar érzelmű embert ezzel bélyegeznek meg!) de igyekszem (már amennyire nekem sikerülhet) a realitás talaján mozogni (inogni?).

Béla Bácsi 2011.02.27. 01:36:10

@kamuszutra:
"de sebaj, jön még kutyára úthenger. meg fogod bánni, hogy így gondolkodsz, és nem állsz ki a nyílt, nagy nyilvánosság előtt folytatott gyűlöletkeltés ellen, ami a szemed előtt folyik."
Nem folyik itt öcsém semmi, csak a marhaság fakadt ki belőled! Ha nem nőtök föl gyorsan és így tovább ökrendeztek, csak magatoknak ártotok! Mi nem süllyedünk le a szintetekre, nektek csak egy irány maradt: ELŐRE! (Mindig csak a valagunkat kövesd!)

anchor 2011.02.27. 01:38:58

@bandika gazdája: Neki már egy kis vagdalkozás is felér a győzelemmel.

turcsány karcsi elvtárs 2011.02.27. 02:14:58

valamit azért kérdeznék azoktól akik szerint utólag rakták rá a holokausztos táblát az emlékműre és nem kizárólag a zsidók miatt épült:
miért pont 6 oszlop van és a talpazat miért 6 ágú?

Nurrddin 2011.02.27. 10:33:34

ez a kamuszutra melyik bolygóról jött?
tuti ufó a faszi

Béla Bácsi 2011.02.27. 12:47:13

@turcsány karcsi elvtárs: A Hét Vezér miatt! Egy elesett közülük, hat gyászolja. Ne kezdjünk itt spekulációkba megint, hogy a zsidók nélkül még emlékezni se tudnánk...A Don-kanyarnál hősi halált halt magyar katonák (mondhatni) "egyenemlékműve" nem volt a Holokauszt áldozataira tervezve. Nyugodj bele, elvtárs, hogy utólag tették oda a neveket (valószínűleg takarékosságból) egy kalap alá derék városvezetők. (Az is lehet, hogy az elhunyt vagy eltűnt zsidók hozzátartozói, reprezentánsai úgyszintén költségmegtakarításból kiindulva)

bandika gazdája 2011.02.27. 13:04:41

@Béla Bácsi: És egyébként meg illik is mindkettőhöz! Gyászoló anya! Mi a f... ezzel a baj?! Mondom én, mondogatom, hogy mind a két szembenálló fél bolond. Csakhát jó lenne, ha nem így lenne! Ha én lennék Novák Előd (Isten ments!) ezt mondtam volna: Mit csodálkoznak? Ez így elegáns! Hánem?!

Hutyibetyár 2011.02.27. 13:05:05

Ki az a degenerált, aki még mindig képes elhinni, hogy a Trianon a zsidók miatt volt, sőt mitőbb, a holocaust sem volt, de ha volt is az is a zsidók miatt volt. Persze jól hangzik ez minden judeofób provokátornak, de értelemmel ellátott ember még akkor sem hiszi el, ha a kurucinfós barmai beidéznek áltudományos szennyirodalom hegyeket. Nem hiszem, hogy mondjuk keresztény vallású embereket nem tudnánk találni könnyedén, akik meghozták a Trianoni döntést (sőt mi tőbb, szerintem magasan felülreprezentáltak lesznek).
Másik óriási tévedés, hogy itt a Jobbik majd valami fajvédő módon megvédi a hős magyarokat a nacionalista szomszédainktól, a cigányoktó, a zsidó lobbytól, a nyugattól, a kelettől, stb. Egy rakás éhes megélhetési politikus, akik a szavazóiknak odalökik a csontot, semmi több. Mivel dolgozott Novák előd többet életében, mint mások? Kétkezi munkát életében nem végzett, az tuti. És Vona? Kitől védene meg bárkit is? Egy hivatásos provokátor, akinek néha megpaskolja a hátát egy hatodrangú iráni vagy palesztin diplomata maximum. Ennyi. Zéró az egész banda, gárdástúl, mindenestűl. Nem hiszem, hogy bármilyen cigánybűnözést meg tudnának állítani. Semmi koncepciójuk nincs, ráadásul összemossák az összes általuk magyarellenesnek titulált nációt. Ugyanmár...

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.02.27. 13:17:52

sakkoztok itt jónéhányan, pedig dominóban nincsen gól.. írták már páran - és az egészről már megint a kuruc.info számolt be elsőként, mint annyi minden másról is.. (kedves bértollnokok és bértrollnokok! zavar titeket a "nácifasiszta" kuruc.info? akkor tán le kéne pipálni a hírek teljes(!) megírásában! de az valamiért nem megy.. csak a fasisztázás, butanácizás,rasszistázás.. szánalmas..) - a kuruc.info leközölte egy karcagi olvasójuk levelét. aszerint nem "holoemlékmű", hanem második világháborús - és azért van egyáltalán rajta, hogy zsidók emlékére is szól; dacára annak, hogy megizenték a pesti zsidók vezetői, hogy "Gyilkosokkal nem aluszunk!", mert a nácifasiszta-rasszista-antiszemita magyarok rátettek egy ilyen tartalmú táblát és azóta is koszorúzzák a megholtak emlékére (mindenkiére). no, akkor mégis ki a rohadék gyűlölködő?!

az a karcagi magyar honvéd, vagy életét vesztett civil lenne a gyilkos náci, akivel nem akarják alusztatni - valójában közösen emlékeztetni pesti zsidó vezetők a magyar zsidó munkaszolgálatosokat? nyilván annyira ráértek karcagon is a háború közepette az emberek, hogyha akár a zsidó szót meghallották, akkor kiköptek, aztán hátradőltek a kényelmes karosszékeikben.. hát normálisak vagytok bazmeg pesti zsidó vezetők? de tényleg..

bár élnének akiknek az emlékére állították az emlékművet és pusztulna az összes gyűlölködő, bármelyik oldalról!

aki azt írta, hogy a zsidók nem finanszírozták a háborút.. neeem???? baszki megvették palesztinát (kicsit szerencsétlenebbek vagyunk akkor trianon mellé, magyarországot veszik meg, engedve hozzá a román, szlovák, szerb igényeknek.. be lett nyújtva az igény!!) 1920-tól 1948-ig.. az angoloknak korlátozniuk kellett az európai (mindenünnen kiüldözött) zsidók cionisták általi beutaztatását palesztinába, mert akkora méreteket öltött!! miért volt olyan kevés zsidó franciaországban, az orosz birodalomban, angliában, vagy spanyoloknál és miért olyan sok az éppen csak létező lengyelországban, németországban és a magyar királyság területén? hmmm? nem gyanús? egy molylepke is megértené.. a magyar zsidó hitközség vezetői meg másfél millió dollárt (!) fizettek ki annak az eichmannak, akit később kivégeztek, hogy a kasztner vonaton (más zsidók élete árán!) haverjaikat, művészeket, "tudósokat" auschwitz helyett svájcba, és ausztriai és német munkatáborokba (mert figyelem kedves lemaradottak, németország területén csak munkatáborok voltak, meghalni ott is lehetett, de ott aztán pláne nem történt szovjet kivitelezésű gázkamrákban tömeggyilkosság..) utaztassák.. ha nem veszik meg plaesztinát, akkor mindenkit kivásárolhattak volna. de a cionistáknak nem az emberek voltak fontosak.. de az angliai zsidók nem finanszíroztak ám semmit, hiszen olyan szegények voltak, mint a zsinagóga patkánya..

feláldoztak 1,1 millió jobb sorsot érdemelt zsidót, és a világ minden nemzetéből kb. ugyanennyit nemzetenként, hogy a harctéren, hazájában meghaljon a háború alatt és utána. és még csak békében sem nyughatnak ezek az emberek. mert gyűlölködnek felettük feszt.. és ez a gyűlölet hamarabb volt, mint a jobbik koszorúzása, ami ráadásul így nem is volt öngól. gyilkosokkal nem aluszunk?! rohadt központi zsidó hitközség..

bandika gazdája 2011.02.27. 13:32:06

@fogsunder: Ha lenáciznak téged, ha nem, igaz!

Emiksz 2011.02.27. 14:07:15

Innen lehet tudni, hogy miként történt ez a blamázs:

emiksz.blog.hu/2011/02/27/8_elkoszoruzas

"Köszönjük szépen az útbaigazítást, bátyám, el nem tudja képzelni mit bolyongtunk már itt, majdnem megkoszorúztuk a negyvenötös kilométerkövet..."

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.02.27. 14:17:30

@bandika gazdája: az olyanoknak igaz ez mint te. pont nem hat meg a téves, gyűlölködő véleményetek. még azt se tudjátok, hogy a németeknél volt olyan, hogy "náci" pontosabban nazi, olaszoknál inkább csak fasiszta, magyaroknál nacionalista, hungarista, fasiszta, nyilas. de nem náci! még a németbarátok sem nácik voltak. (nem is engedték volna, hogy az "árja" faj közé mások keveredjenek, főleg nem náciként.) na mindegy.. a józan ész üti leginkább a az érveknek nem nevezhető gyűlölködő véleményeiteket..

érdekes egyébként, hogy én véletlenül pont tényleg magyar vagyok (jó régről talán lengyel, francia, olasz ősökkel részben, de a legnagyobb népmozgások idején nem határokon túlról érkezett másvallású és/vagy idegen-máshol élt, gyűlöletet magában melengető néptömegek leszármazottja. őseim a magyar nép tagjaként a magyar királyságért és annak népéért (mindenkiért) harcoltak a történelem folyamán), mégis vagy talán pont ezért: voltam én már zsidó, szláv minden fajtája, kommunista, fasiszta, náci és minden amit buta ténytagadó ostobák képesek rámaggatni. nem baj.. ami vagyok, nem gyűlölködő, becsületes magyar ember (magyar és ember) azt ugyanúgy nem olyan ostoba senkik döntik el, mint akik egyébként engem zsidóznak, szlávoznak, kommunistáznak, fasisztáznak, náciznak - gyakran egyidőben. na ez az igaz, nem más!

Béla Bácsi 2011.02.27. 14:44:13

@Hutyibetyár: Hát kéremszépen, ez én lennék. Csak nem az ön által fölvázolt, leegyszerűsített képben, ami világosan arra irányul, hogy a témában kevésbbé tájékozttak azonnal lássák ennek a nézőpontnak az abszurditását. Le tetszik becsülni az úrnak a zsidókat. Méghogy Kohn Béla jelentéktelen történelmi figura! Vagy Roth Matyi (az igazságos)! Ne legyünk kérem antiszemiták! Ahogy a Bandika gazdája tegnap csendesen (de kitartóan!) forszírozta: ez egy platform lenne, ahová mindenki elhozza az érveit (mint üveggolyókat) és mi (kis gyerekek) megnézzük (megcsodáljuk) egymásét és nyugodtabban, boldogabban megyünk este haza a játszótérről.
De ha itt ki tetszik jönni ilyen nagy arccal és mandínerből leköcsögölni a félországot, ki fog akarni magával játszani? Ha?

Béla Bácsi 2011.02.27. 14:52:21

@fogsunder: Hát ha előbb olvasom ezt, nem zavartattam volna magam Hutyibetyár okításával! Te jobban megtetted!
Mellesleg: erről beszéltem! Hozzunk adatokat, tényeket az asztalhoz, ne indulatokat! Főleg ne sztereotip (entellektüel?) lekicsinylő náczizást, fsisztázást, nyilasozást (mintha az önmagában, "élből" csakis szörnyű lehetne!)
Igazad van, gratulálok!

Béla Bácsi 2011.02.27. 15:08:04

@fogsunder: Tetszel nekem! (Náczikok összeborulnak!)
PS. Bandika gazdáját félreértetted, ő arra írta, hogy ha lenáciznak érte téged, ha nem, igaz, amit írtál!

turcsány karcsi elvtárs 2011.02.27. 15:22:56

@fogsunder: "Ha valamit nem tudsz megakadályozni, állj az élére!" ez a kurucinfó

tekniko 2011.02.27. 15:42:53

@Béla Bácsi: Attol felek ,hoyg a fidesz tul sok engedmenyt ad kulso erdekeknek /nem reszleteznem/ a magyarral szemben, nem tudhatjuk a jobbik mit tenne ha legalabb koalicioban lenne, most csak vergodik. Nagyon sok okos ember van a hatterben naluk,epitenek arnyek kormanyt

fokabacsi 2011.02.27. 15:47:33

MEGINT EGY JÓKORA GUMICSONT ! LEHET RAJTA RÁGÓDNI.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.02.27. 16:56:45

@Béla Bácsi: akkor azt kellett volna írnia. ;-) én csak annyit láttam, hogy egy mondatban elintéz a hsz-em kapcsán, és ráadásul szerepel a náci benne, méghozzá úgy, hogy rám lehet érteni a nácizás igazságát ahelyett, hogy az lenne igaz amit írtam attól függetlenül, hogy egyesek ezért lenáciznak (vagy nem). mindenesetre bocs bandika gazdája, én x-re adtam, hogy engem nácizol érvek nélkül vagy a kommentem igazságát méltatod (és dícséretnek sem szokásom hinni), de Béla bácsi fix 2-esre hozta. :-)

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.02.27. 16:57:19

@Béla Bácsi: akkor azt kellett volna írnia. ;-) én csak annyit láttam, hogy egy mondatban elintéz a hsz-em kapcsán, és ráadásul szerepel a náci benne, méghozzá úgy, hogy rám lehet érteni a nácizás igazságát ahelyett, hogy az lenne igaz amit írtam attól függetlenül, hogy egyesek ezért lenáciznak (vagy nem). mindenesetre bocs bandika gazdája, én x-re adtam, hogy engem nácizol érvek nélkül vagy a kommentem igazságát méltatod (és dícséretnek sem szokásom hinni), de Béla bácsi fix 2-esre hozta. :-)

2011.02.27. 17:01:39

@bandika gazdája: @Béla Bácsi: Szépen beszéljetek az IQ bajnokkal, mert ők fogják megkeresni nekünk a nyugdijat. Még elveszitek a kedvét a munkától is, olyan dolgokat irtok itt neki.Mert dumája az van, de helyesen irni nem tud.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.02.27. 17:24:37

ehh a duplázás. na hibádzik a blogmotor de a "postmotor" is. ezért lett ez a post mortem. rá akart a vastagbőr dolgozni a jobbikra, lehetne is, mert nem különbek ők sem a deákné vásznánál, de sok erőlkedésnek.. lehetne kapirgálni kik ők, honnan jöttek, kiknek a köpönyegéből bújtak elő, meg, hogy mekkora divatos szóval demagóg dumákat nyomnak megvalósíthatatlan ellenintézkedéstervek ismertetése mellett, miközben úgy viselkednek mintha a spanyolviaszt is ők, miközben csak halvány árnyak ők.. de nem olyanba belekötni, amiben éppen nem hibásak.. hááát biztos célra fog vezetni az állandó a jobbik egy butanáci, sőt ha azt mondják a kék égről, hogy kék az ég, akkor a géza aki helyesel csakis egy frusztrált hazug butanáci lehet - féle lózung..

@turcsány karcsi elvtárs: ez csak első olvasatra tűnhet helyesnek. (sőt nekem elsőre sem.) a kuruc.info nem jár (élre állva) betörni, gyilkolni, sikkasztani. vannak hülyeségeik, az 100, egy jól működő demokráciában nem is lenne helyük. DE a demokráciát nem ők csinálták egy korrupt, eszement liberális kiskirálysággá; és a leghitelesebben még ők tájékoztatnak!. (és ezt azoknak is a figyelmébe ajánlom, akik szerint semmi nem igaz abból amit a kuruc.info ír -> felőlem lehet így, de attól még teljes joggal tartható az előbbi tényekre alapozott véleményem: a leghitelesebben még ők tájékoztatnak.. igen a többiek ilyen nagyon NEM..)

ott van az a Budaházy. egy ugráló, magyarkodó valakinek tartom, aki ha kell ha nem másokat eltapostatva csakazértis megvalósítja az elképzeléseit, viszont kurvára nem terrorista, álljon bár elő akármilyen kamu bizonyítékkal egy legújabbkori róth manó! és mikor is oknyomozta ki a pártpolitikusi segget nyaló zsúrpubinaliszta társaság Sukorót? mert azok még ott tartanak, hogy (nb!) Jellasics ott futamította meg a magyar honvédséget.. és akkor a Budaházy van előzetesben, a kuruc.info meg egy fasiszta hírportál?! hát b+..

bandika gazdája 2011.02.27. 17:30:40

@fogsunder: Bolond vagy?! Neked adtam igazat!!!!! :) Máma má ne igyá többet!

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.02.27. 17:43:19

@bandika gazdája: @fogsunder: ;-)

valamint SS/kém adj egy kis kimenőt! ;-)

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.02.27. 18:25:26

@jános515: mi a gondja - mondja.. nem a sírás helye a a helyesírás, de mintha azzal inkább te nem tudnál elszámolni..

Hutyibetyár 2011.02.27. 23:17:31

@Béla Bácsi: Induljunk ki abból, hogy nem általánosítunk, máris egyszerűbbé válik a képlet. Nem minden jobbikos nyilas, de minden nyilas érzelmű szimpatizál a jobbikkal. Nem minden magyar antiszemita (sőt) és nem is volt az, de tény, hogy nálunk ennek roppant nagy hagyománya van. Nem minden zsidó gonoszbankárkizsákmányolómagyargyűlölőkommunistacionista, sőt. Van aki magyarnak vallja magát és még az izraeli politikát is elitéli.
Hiába írjátok le két percenként, hogy kunbéla, vagy rákosi milyen vallású volt, az ő ténykedésüknek bizonyára voltak zsidó kárvallottjai is. Ráadásul a kommunista Magyarország igen Palesztin és arab-barát politikát folyatott a rendszerváltás előtt.
És nem győzném hangsúlyozni, hogy prekoncepciót nagyon könnyen össze lehetne állítani keresztény vezetőkre is, akik jó sok mindent tettek ahhoz, hogy a magyarok megszenvedjék az elmúlt évszázadot. Én a kollektív bűnösségben nem hiszek, akár magyar, akár zsidó, akár keresztény, akár más nációról van szó. És nem hiszek a szélsőségekben és nem hiszek a populizmusban és nem hiszem, hogy a nacionalizmusnak idegengyűlölőnek kellene lennie, meg homofóbnak, meg antiszemitának, meg alapból gyűlölködőnek. Hiába vannak igazságfoszlányok abban amit írtok, azért amiért írjátok tesztek a nyilasok szája íze szerint. A primitívebbje csak ezeket skandálja, hogy így kohn meg úgy róth, és közben a mai zsidóságot általánosítja le és próbál ellene fellépni össznépileg. De miért? Milyen jogon?

tekniko 2011.02.28. 01:42:44

@Hutyibetyár: rakosi es kunbela, nem a vallasuk volt zsido, a fajtajuk! Micsoda kulonbseg!

2011.02.28. 05:39:54

@fogsunder: Bocs, de kibicnek nem osztottam lapot!

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.02.28. 08:54:21

@Donna (Cara)mba: értem, hogy miért azt írtad, hogy sajnos, de nem értek veled egyet. az igazság nem "sajnos" vagy sajnálatos, főleg nem lesajnálandó. inkább az a szomorú, hogy az igazság gyakran mit sem számít.

Hutyibetyár 2011.02.28. 08:55:49

@tekniko: És ezt te mondod, vagy ők vallották? Mert fura, hogy magyarosították a nevüket és megtagadták az Istent, vallást egyaránt...

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.02.28. 09:05:19

@jános515: nincs olyan szava az iménti mondatodnak (sem), ami ne lenne totál hülyeség. túllendülve azon, hogy te nem osztasz itt semmit senkinek (lapot sem, észt meg aztán pláne) még azzal sem vagy tisztában, hogy a kibic az aki mások "játékába" az egyik játékos háta mögött ön"segítő" szándékkal beleugat. te pont ezt tetted. a kibic te vagy. te nagyon hülye.. az olyanokat mint te, kíméletlenül el szokták hajtani. szerencsére ezt te már magadtól is tudod, és nem kell, hogy kihajtsanak a mezőre legelni hajnalban, mész te önként.. csak előtte bőgtél egy keveset ma is.. (s alkonyattal jő majd a sötét!)

Donna (Cara)mba 2011.02.28. 09:08:45

@fogsunder: Félreértettél.
Én nem sajnálom le az igazságot.

Azt szeretném, ha igaz tényeket közölne a média. Csakhogy ez naivitásra vallana:(

A fősodratú médiától (akár fidesz-akár más) korrekt, érdekmentes magatartás SAJNOS nem várható el.

Mert réges rég elqrvult a média.

Nem mai történet.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.02.28. 10:18:33

@Donna (Cara)mba: azt már nem rád értettem. ;-) hiszen te nem azt mondtad, hogy lesajnálod. szerintem a médiától/pártoktól egyébként elvárható lenne az érdekmentes magatartás, és nem is kéne, hogy alább adjuk / adják ennél. tudnának a tényekhez is programot csinálni, még az érdekük is megmaradna, csak ha értelmesek lennének egy kicsit is. így marad az uszítás, a kőbutaság, a pökhendiség..

elqrvult bizony. vagy még inkább egy rossz riherongyként született.

hoplita 2011.02.28. 10:53:24

Laszpalmasz.....
Ha már a kamuszutrákat itt csont nélkül eltűröd. ami azért valljuk be, tán nem is kristálytiszta.....akkor hogy van az, hogy egy másik posztnál anyázókat figyelmeztecc....??????
Ez így két dologra utal.....
A másik az, hogy ki kellett volna baszni innen az ilyeneket..
Az első az, hogy te ezt élvezed...és így akartad.
Na, akkor gratulálok.:(((((

2011.02.28. 12:22:15

@fogsunder: Én nem hülyéztelek, ugy hogy ha megkérhetlek, ne légy bunkó, tahó! Azonkivül ugatni csak te szoktál, mint ahogy most is tetted. Hogy sötét vagy agyilag is, azt tudom, hiszen amit irtál, az téged minősit. Amugy ha jól tudom, nem veled kommenteltem és nem téged szólitottalak meg. De beleszóltál. Igy hát tényleg kibic vagy !

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.02.28. 16:01:03

@jános515: hogy te mennyire hülye vagy.. :-O

jános515 2011.02.27. 17:01:39
@bandika gazdája: @Béla Bácsi: Szépen beszéljetek az IQ bajnokkal, mert ők fogják megkeresni nekünk a nyugdijat. Még elveszitek a kedvét a munkától is, olyan dolgokat irtok itt neki.Mert dumája az van, de helyesen irni nem tud.

fogsunder · fogsunder.blog.hu 2011.02.27. 18:25:26
@jános515: mi a gondja - mondja.. nem a sírás helye a a helyesírás, de mintha azzal inkább te nem tudnál elszámolni..

stb..

szóval járd ki előbb szépen a bértrollnok-képzőt, és csak aztán gyere blogokba játszani, jó? és tényleg hihetetelen, hogy nem érted még mindig (naná majd pont te fogsz valamit is): te pofáztál bele mások beszélgetésébe, te kibiceskedtél te ökör!

hülyézni (a magam részéről legalábbis) meg csak hülyéket szoktam. vond le szépen a megfelelő következtetést ebből.. vagy az sem megy?!

Béla Bácsi 2011.02.28. 17:36:39

@Hutyibetyár: Na látod, mihelyst leszállsz a magas lóról és illendően köszönve öreganyádnak szólítasz, más a hangvitele a levelednek! Párbeszéd, megvitatás igényét érzem benne, ami jó! Így kéne és így kell! Beszéljünk! Itt megtehetjük (mint egy gyóntatószékben). Ez a leveled egészen más, mint amire a válaszom írtam először. Hadd idézzem:
"Ki az a degenerált, aki még mindig képes elhinni, hogy a Trianon a zsidók miatt volt, sőt mitőbb, a holocaust sem volt, de ha volt is az is a zsidók miatt volt. Persze jól hangzik ez minden judeofób provokátornak, de értelemmel ellátott ember még akkor sem hiszi el, ha a kurucinfós barmai beidéznek áltudományos szennyirodalom hegyeket. Nem hiszem, hogy mondjuk keresztény vallású embereket nem tudnánk találni könnyedén, akik meghozták a Trianoni döntést (sőt mi tőbb, szerintem magasan felülreprezentáltak lesznek).
Másik óriási tévedés, hogy itt a Jobbik majd valami fajvédő módon megvédi a hős magyarokat a nacionalista szomszédainktól, a cigányoktó, a zsidó lobbytól, a nyugattól, a kelettől, stb. Egy rakás éhes megélhetési politikus, akik a szavazóiknak odalökik a csontot, semmi több. Mivel dolgozott Novák előd többet életében, mint mások? Kétkezi munkát életében nem végzett, az tuti. És Vona? Kitől védene meg bárkit is? Egy hivatásos provokátor, akinek néha megpaskolja a hátát egy hatodrangú iráni vagy palesztin diplomata maximum. Ennyi. Zéró az egész banda, gárdástúl, mindenestűl. Nem hiszem, hogy bármilyen cigánybűnözést meg tudnának állítani. Semmi koncepciójuk nincs, ráadásul összemossák az összes általuk magyarellenesnek titulált nációt. Ugyanmár... "
Ismered a régi viccet a részeggel meg a vendéggel az étteremben? (Egy férfi leejti a pénztárcáját az asztalnál a vendéglőben. Hirtelen utána kap és a heves mozdulattól elfingja magát. Aztán zavarában, hogy elmaszkolja a fingás tényét ide-oda tologatni kezdi a szék lábát a padlón, reménykedve, hogy a fingást is székcsikorgásnak gondolják. Erre odaszól neki vigyorogva egy részeg: "Ugye milyen másképp szól, hapsikám?")
Visszatérve erre a nem minden zsidó zsidó, meg van olyan cigány, aki egyszer dolgozott témára: Ezek a kivétel kereséséek nem fognak előre vinni. Az emberbe állítólag már a Pleisztocén-korban beidegződött, hogy ha kígyót lát ugorjon el, kiabáljon, sivalkodjon, lehetőleg üsse agyon. Állítólag (szovjet tudósok szerint) a széleskörű elterjedtségére az "eléőitéletnek" a magyarázat pofon egyszerű: aki nem rendelkezett ezzel az előitélettel és esetleg játszani akart a kígyóval, vagy magához édesgetni, az bizony nem élte meg a holnapot (kígyómarás következtében) így nem tudta génszekvenciáit megosztani az emberiséggel.
Namármost: mielőtt egy olcsó párhuzamot vélnél látni tőlem a zsidók és a kígyók közt, elmondanám, hogy nem itt van a kutya elhantolva. A kutya sírhelye az a határvonal megkeresése az intelligencia (környezettudat, környezetismeret) és a (rossz értelemben vett) előitéletesség között. Egyszerűsítve, ha valaki azt mondja: "Az olaszok alacsonyak és feketék, a svédek meg szőkék és magasak." nem igazán lehet lehülyézni azzal, hogy én ismerek egy szőke magas olaszt, Antonio a neve, és láttam már Stockholmban egy őslakost, akinek sötét haja volt és alacsony.
Tehát az emberekben kialakulnak értékitéletek bizonyos egyedekről, aztán (tudányszervezés alapon) ezekben a közöst keresi, hogy kategorizálhassa őket, hogy ne kelljen minden egyes indivídummal ezt megtennie. Ez teljesen emberi cselekvés és a túlélést szolgálja (most jön be a kélgyó a történetbe!) és erre jönnek egyesek és a "Gyufaárus kislány" meséjével rígatják itt a jónépet szegény, jóravaló cigányokról, akik sírva keresik a munkát napról napra, de csak zsirszagú, büdös bőrbakkanccsal pofánrúgást kapnak nap mint nap és csak az fog segíteni rajtuk, ha hozunk egy törvényt (annak aki olyan bunkó, hogy magától nem látná be) miszerint ilyen nincs hogy cigány és még ha annak látszana se szabad annak nevezni, nézni vagy éreztetni vele, hogy te úgy látod, hogy ő esetleg, véletlenül cigány.
Ez szerintem gyerekes, idióta szemlélet és egyszerűen nem is működött sohase, nem is működik és nem is fog működni. A baj viszont itt van (már mint acigányokkal) és gyorsan kellrámegoldást találni mellőzvén ezeket az álértelmiségi, álpszichológus, álszociológus nyavajgásokat. Mert egyre több ember susmorog róla, hogy a zsidók (szociológusok, rajvédők, cigánymosdató media) ennyire nem lehetnek hülyék, hogy ezt fújják, ez a magyarok pusztulásához vezet, ergo ha nem hülyék és tudjákezt,akkor csakis szándékkal csinálják,tehát ki akarnak irtani bennünket.

2011.02.28. 17:40:36

@fogsunder: Ezek szerint magadra vetted? Gratula érte, pedig nem neked cimeztem.( Hiába, a nagy arc! Nyugodj meg, vannak tőled tahóbbak is, aki sértegetnek, mert azt hiszik hogy ez a menő!)
Barmozni és hülyézni légyszives otthon , annak vagy azoknak, akik elédbe rakják a kaját. De tudod, az uriembereknél az a mondás járja, hogy mindent el kell viselni, urtól és bolondtól. De te nem az uriemberek kategóriájába tartozol, igy a sértést nem veszem fel. Nehogy megsértődj, de leirom, hogy a kibicnek, mifelénk--itt Borsodban--kuss a neve!

Ha itt kommenteztél volna már régebben is, láthatnád, hogy itt egy olyan társaság van, aki már nem 1-2 éve kommentezik egymással.Igy megtiszteltetésnek veszik, ha az illetőt nicknéven szólitják meg . Ugy hogy kedves "okostojás", mielőtt megszólalsz, próbálj emberi módon viselkedni és kommentelni. Ne sértegess senkit, ne végy magadra mindent és ha lehet, ne légy, bunkó, tahó, nagyképű barom.Ja és ne hidd azt hogy mindenki a te kommentedre válaszol, mint ahogy én sem, hiszen nem téged szólitottalak meg, hiába magyarázkodol.

bandika gazdája 2011.02.28. 18:11:11

@jános515: Mi tudtuk miről beszélsz, de nekem már nincs kedvem gyermeket nevelni! Ahhoz már öreg vagyok! :-)

bandika gazdája 2011.02.28. 18:19:19

@jános515: Egyébként nem tudom mi van a gyerekkel, de ugyanígy jártam vele! Félreértett, megtámadott, de mivel bocsánatot kért kibékültem! Két perc múlva téged értett félre, rád támadt! És úgy támad, mintha védekezne, pedig seki sem bántja! Három eshetőség van: 1. nem figyel, csak csapkod vaktában, 2. egyel több volt a sör a kelleténél, 3. nem kerek szegény! Gondolom erre majd kapok megint, úgyhogy elmegyek olvasni!

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.02.28. 18:53:14

@bandika gazdája: na valamit tisztázzunk. "a királynőt megölnötök nem kell félnetek jó lesz" lényegileg ilyen volt amit te írtál. lehetett bumfordi nácizásnak is érteni. írtam, hogy rövid volt a kommented, dícséretnek nem szoktam elfogadni semmit, ezért nácizásnak vettem, mert annak is lehetett olvasni - mindaddig, amíg Béla Bácsi más irányt nem valószínűsített. akkor elfogadtam azt (hogy szerinte te nem butanácizó vagy), és mivel úgy már túlzás amit írtam veled kapcsolatban, odadobtam egy érthető bocsit is. amit először mondjuk te sem láttál, és úgy sikerült lereagálnod.. na mindegy. ez már bőőőőven túl van tárgyalva.. és akkor mégegyszer, mert ezt is leírtam már: nem értettelek félre.

@jános515: ne add már itt az ívet ennyire.. bandika gazdájának és Béla Bácsinak is egy hozzám intézett kommentjük kapcsán írtad amit írtál. olyan a stílusod ezekkel a gyatrán bújtatott hülyézéseiddel, mint a megfázott lengyel parlamenté.. slejm.. mindezek mellé hülyeségeket írsz.

ja nem szólítottál meg. csak lehülyézel baszki alá natúr két másik kommentelőnek. :-D nem semmi elkefélt drótozása van az agyadnak. javaslom próbáld ki ezt élesben, mondjuk egy nálad akár csak fél fejjel magasabb, kicsivel izmosabb járókelővel. szólj oda két másik sertepertélőnek, hogy mekkora faszkalap az illető, és amikor közelebb lép, sűrű szempillarebegtetés mellett mondd neki azt, hogy nem hozzá szóltál.. :-D dr. ravensburger fogja meggyógyítani az arcod..

az is egy kategória, hogy arra hivatkozol, hogy te (is) már több éve kommentezel itt. váháháháhá.. amíg csak egy-egy mondatot erőltettél ki magadból, csak egy (már ránézésre) fellengzős, eltévedt inteligencsnek látszódtál. most, hogy többet írsz már röhögök is rajtad (van miért). koptasd csak a billentyűzetet, ha majd megunok röhögni rajtad: szűrés. :-D

a kibic és jelentése meg elég zavaros a te zavaros fejedben. egyszerre szánalmas és mókás, hogy még mindig erőlteted, hogy nem te kibiceltél. persze, mondjad még, hogy nem, biztos attól lesz igazad, hogy mondod.. ;-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.28. 19:13:15

@jános515:
azért erősen végig kéne gondolnod a kioktatást internethasunálat és blogrendszer hasznáűlat szempontjából.

a továbbiakban leírom miért:

@bandika gazdája:
azt el kell fogadnotok, hogy jános515 amire válaszolt, (amely kommentekre mutatott a nevetek) a azok a kommentek fogsündérnek lettek címezve, teljes joggal gondolta azt, hogy fogsündérről szólt a "Szépen beszéljetek az IQ bajnokkal, mert ők fogják megkeresni nekünk a nyugdijat." hozzászólása.

magyarul:
fogsündér pont, hogy jól használja a rendszert, a nevek, megszólítások adott kommentekre mutatnak ha a válasz erre gombbal teszitek be, nem pedig simán csak megszólítások.

tehát jános515 egy kicsit elhamarkodott (botor) a kioktatás részedről lévén éppen Te nem érted ezek szerint a blogrendszer működését és használatát.

Azt hiszem ideje elnézést kérned, ha nem fogsündérről beszéltél mint "IQ bajnokról", s megtanulnod miként használd a rendszert, nem pedig a saját ostobaságodból kifolyólag hőbörögni, és besértődni, ha félreértik ahogyan kommunikálsz.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.28. 19:17:32

@fogsunder: nekem van egy olyan gyanúm, hogy vannak itt egy páran, akiknek halvány fingjuk nincs hogyan kell használni a rendszert és mi a funkciója, hogyan működik.

OFF
az előző kommentet meg már egy órája megírtam, csak elfelejtettem elküldeni vazze, most miután elküldtem láttam csak, hogy közben te is megírtad nekik :))))))))))
ON

Donna (Cara)mba 2011.02.28. 19:34:59

@fogsunder: Oké:)

Nem is vettem én magamra az ümeget;)))
A riherongyon fogcsikorgatva nevettem:(

A média manipuláló szajha.

Pénzért válogathat a t. megbízó párt, mit közöljenek róla, és MIT NE.
Legalább 80 esztendeig...

Teccik nekem nagyon ez a 80 esztendő.
Aki elkövette a bűnt, az - hacsak nem fogantatása előtt mondjuk 210-20 évvel kezdte bűne titkosítással való sikálását, jól megfizetett hazaárulását: még e siralomvölgyben (ami esetében=kastély, személyzet,helikopter á la Kóka, luxus qurvák, stb.) - az boldogan mehet a menyországba vagy pokolba:)
Vagy a materialista nirvánába;)

Lényeg: jól elvolt amíg élt.

bandika gazdája 2011.02.28. 22:14:56

Van még valakinek hozzászólnivalója az ország legnagyobb problémájához Fogsunder, Béla Bácsi, jános515, mostmár Conv meg szerény személyem világrengető viszályához?!!! Mert ha nincs, talán be is fejezhetnénk lassan, a holnap munkába indulók akár nyugovóra is térhetnek! Jóéjt! (Én még benyalok egy nyuszis kakaót.)

Donna (Cara)mba 2011.02.28. 22:22:30

@bandika gazdája: Jóéjt:)))
Viágraszóló dráma bontakozott ki a szemem előtt:)

Erre én is iszok valamit, de nem kakaót:)
Részemről egy parány kupica sompálinkát, mert az állítólag jó idegnyugtató. Meg tele van vitaminnal és szívvédő antociánokkal (nem ciánokkal vagy arzénnal, mint Gödöllőn az ivóvíz)...;)

Na, koccintsunk rá és aludjunk egy jót:)

2011.03.01. 10:47:15

@fogsunder: Bocs, de értsd már meg, hogy nem rád próbáltam célozni, hanem arra, aki @Béla Bácsi-nak dumált itt, és sértegette , csak mert nem egyezett a véleménye az övével.

@Conv . Hidd már el, már csak tudom hogy kire és miért irtam. Arra céloztam, amit te is és mások is, mint meglévő tanulmányokat emlitettek a cigányságról és a velük kapcsolatos agoniákról. Meg arra, aki mivel nem akar "magyarkodni" ezért kisbetűvel ir mindent.

@bandika gazdája: A részemről befejeztem a vitát, mert értelme nincs, olyan dolgokról, amit egyesek, kettesek félreértenek. Innentől kezdve, szürés bekapcsolva.

ketroot 2011.03.01. 12:55:31

@Anatómus:

Na meg ott voltak azért még a '48-as forradalomban is elég szépen, csak a végén még ezt is gyorsan letagadják.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.01. 13:01:01

@jános515:
úgy látom nem érted hogyan működik a blogrendszer, mire való a válasz erre gomb továbbra is a saját ostobaságodon sértődsz be, ha pedig valaki mert te hülye vagy ahhoz, hogy normálisan használd a funkciókat, emiatt félreért, aztán megpróbálja elmagyarázni mit nem jól csinálsz, akkor még te vagy besértődve és szűröd az illetőt :))))))))

gratulálok, nem csak a blogrendszer használatához vagy ostoba, hanem úgy tűnik anblock.

Béla Bácsi 2011.03.01. 14:09:12

Van valami félelmetes az avatarodban! A felelőtlenül nevető kislány. Se a kor, amiben élünk, se a magyarországi közhelyzet nem ad sok okot a felhőtlen nevetgélésre.
Valószínű a South Park epizódja (szerinted) úgy kapcsolódik ide, hogy itt is mindenki "white thrash" (fehér söpredék), aki baromfiként kotkodál, hogy "Elvették a munkánkat!"
Tudod, kedves jóéletű zsidó lányka, nektek ez vicces lehet. Amerikában is és Magyarországon is. A ti munkátokat nem lehet elvenni, mert ti kontroláljátok, hogy kijét mikor veszi el ki. De hidd el, hogy ez most nem igazán vicces Amerikában se (mégha a két zsidógyerek alkotó annak szánta is), nagyon is véresen komoly! Tényleg elvettétek a munkahelyeinket Amerikában is és Magyarországon is és helyette Kínával dolgoztattok és nekünk meg eladjátok drágán az olcsó szart. Nem fog sokáig tartani!
A nevetgélés helyett nektek is fel kéne már ébredni, akár a cigányaitoknak: A ti időtök lassan lejárt! Hihetetlen feszültség forrong a történelem üstjének leszorított fedele alatt az egész világon! És valahogy mindenki tirátok mutogat, titeket szid (miért is nem a nigériai virágkertészeket okolják már megint?) Nagy baj lesz, derűském, nagyon nagy baj! És nagyon hamarosan!
Rábasztatok már egyszer Spanyolországban Izabella királynéval, mert nektek a végsőkig kell mindent feszíteni, kapzsiságotok szó szerint nem ismer határokat! Addig szívattátok a németeket, hogy végül (egy kicsit csak sajnos!) picsán rugdostak benneteket. Putyin (a geci nacionalista diktátor!) seggbe rugdosta a tolvajvezéreiteket. Lett is ajvékolás, hogy "oda a demokrácia!" (Fura dolog ez a demokrácia: ahol fölüti a fejét, ott azonnal eljő a szabadság. Szabadság a zsidóknak kifosztani rabolni. Akinek nem tetszik ez, az "terrorista", arra jön az amcsi teherautó, mert a buta amcsi gojokat még lehet hülyíteni ezzel a demokrácia hozós marhasággal.) Most legutoljára(?) Amerikát kostolgatjátok! Tönkreteszitek, aztán a szemüveges, fekete göndör kis legényke megcsinálja a South Park epizódját, hogy "jót nevessünk" a bunkó párásztokon!
Hát derűsködj, cicám! Ti se sokáig csinálhatjátok már a kis eszközeitekkel egyetemben (magyarországon él(ősköd)ő cigányok), kezdenek elfogyni a tartalékok (külső és belső), forrong a fazék, senki sem nevet már veletek a derűs tréfáitokon, te könnyed, művelt, minden felett álló tünemény. AMERIKA LESZ AZ UTOLSÓ, AKIVEL KIKEZDTEK! Ha a redneck rájön, hogy ki is okozza folyamatosan a mizériáját, nagyon pipa lesz (és neki van fegyvere!). Szar ügy!

Béla Bácsi 2011.03.01. 14:11:13

@ketroot: Van valami félelmetes az avatarodban! A felelőtlenül nevető kislány. Se a kor, amiben élünk, se a magyarországi közhelyzet nem ad sok okot a felhőtlen nevetgélésre.
Valószínű a South Park epizódja (szerinted) úgy kapcsolódik ide, hogy itt is mindenki "white thrash" (fehér söpredék), aki baromfiként kotkodál, hogy "Elvették a munkánkat!"
Tudod, kedves jóéletű zsidó lányka, nektek ez vicces lehet. Amerikában is és Magyarországon is. A ti munkátokat nem lehet elvenni, mert ti kontroláljátok, hogy kijét mikor veszi el ki. De hidd el, hogy ez most nem igazán vicces Amerikában se (mégha a két zsidógyerek alkotó annak szánta is), nagyon is véresen komoly! Tényleg elvettétek a munkahelyeinket Amerikában is és Magyarországon is és helyette Kínával dolgoztattok és nekünk meg eladjátok drágán az olcsó szart. Nem fog sokáig tartani!
A nevetgélés helyett nektek is fel kéne már ébredni, akár a cigányaitoknak: A ti időtök lassan lejárt! Hihetetlen feszültség forrong a történelem üstjének leszorított fedele alatt az egész világon! És valahogy mindenki tirátok mutogat, titeket szid (miért is nem a nigériai virágkertészeket okolják már megint?) Nagy baj lesz, derűském, nagyon nagy baj! És nagyon hamarosan!
Rábasztatok már egyszer Spanyolországban Izabella királynéval, mert nektek a végsőkig kell mindent feszíteni, kapzsiságotok szó szerint nem ismer határokat! Addig szívattátok a németeket, hogy végül (egy kicsit csak sajnos!) picsán rugdostak benneteket. Putyin (a geci nacionalista diktátor!) seggbe rugdosta a tolvajvezéreiteket. Lett is ajvékolás, hogy "oda a demokrácia!" (Fura dolog ez a demokrácia: ahol fölüti a fejét, ott azonnal eljő a szabadság. Szabadság a zsidóknak kifosztani rabolni. Akinek nem tetszik ez, az "terrorista", arra jön az amcsi teherautó, mert a buta amcsi gojokat még lehet hülyíteni ezzel a demokrácia hozós marhasággal.) Most legutoljára(?) Amerikát kostolgatjátok! Tönkreteszitek, aztán a szemüveges, fekete göndör kis legényke megcsinálja a South Park epizódját, hogy "jót nevessünk" a bunkó párásztokon!
Hát derűsködj, cicám! Ti se sokáig csinálhatjátok már a kis eszközeitekkel egyetemben (magyarországon él(ősköd)ő cigányok), kezdenek elfogyni a tartalékok (külső és belső), forrong a fazék, senki sem nevet már veletek a derűs tréfáitokon, te könnyed, művelt, minden felett álló tünemény. AMERIKA LESZ AZ UTOLSÓ, AKIVEL KIKEZDTEK! Ha a redneck rájön, hogy ki is okozza folyamatosan a mizériáját, nagyon pipa lesz (és neki van fegyvere!). Szar ügy!

bandika gazdája 2011.03.01. 14:12:07

@Conv: Szeretlek, de ájjá má le! Ha nem szálltál volna be, már rég elfelejtettük volna az egészet! Fogsündörgőt is szeretem, Béla bácsit is, János515-öt is, ők meg engem és kész! Térjetek rá a Zorbán csomagra!

Béla Bácsi 2011.03.01. 14:16:21

@ketroot: Ezt neked szántam!
Van valami félelmetes az avatarodban! A felelőtlenül nevető kislány. Se a kor, amiben élünk, se a magyarországi közhelyzet nem ad sok okot a felhőtlen nevetgélésre.
Valószínű a South Park epizódja (szerinted) úgy kapcsolódik ide, hogy itt is mindenki "white thrash" (fehér söpredék), aki baromfiként kotkodál, hogy "Elvették a munkánkat!"
Tudod, kedves jóéletű zsidó lányka, nektek ez vicces lehet. Amerikában is és Magyarországon is. A ti munkátokat nem lehet elvenni, mert ti kontroláljátok, hogy kijét mikor veszi el ki. De hidd el, hogy ez most nem igazán vicces Amerikában se (mégha a két zsidógyerek alkotó annak szánta is), nagyon is véresen komoly! Tényleg elvettétek a munkahelyeinket Amerikában is és Magyarországon is és helyette Kínával dolgoztattok és nekünk meg eladjátok drágán az olcsó szart. Nem fog sokáig tartani!
A nevetgélés helyett nektek is fel kéne már ébredni, akár a cigányaitoknak: A ti időtök lassan lejárt! Hihetetlen feszültség forrong a történelem üstjének leszorított fedele alatt az egész világon! És valahogy mindenki tirátok mutogat, titeket szid (miért is nem a nigériai virágkertészeket okolják már megint?) Nagy baj lesz, derűském, nagyon nagy baj! És nagyon hamarosan!
Rábasztatok már egyszer Spanyolországban Izabella királynéval, mert nektek a végsőkig kell mindent feszíteni, kapzsiságotok szó szerint nem ismer határokat! Addig szívattátok a németeket, hogy végül (egy kicsit csak sajnos!) picsán rugdostak benneteket. Putyin (a geci nacionalista diktátor!) seggbe rugdosta a tolvajvezéreiteket. Lett is ajvékolás, hogy "oda a demokrácia!" (Fura dolog ez a demokrácia: ahol fölüti a fejét, ott azonnal eljő a szabadság. Szabadság a zsidóknak kifosztani rabolni. Akinek nem tetszik ez, az "terrorista", arra jön az amcsi teherautó, mert a buta amcsi gojokat még lehet hülyíteni ezzel a demokrácia hozós marhasággal.) Most legutoljára(?) Amerikát kostolgatjátok! Tönkreteszitek, aztán a szemüveges, fekete göndör kis legényke megcsinálja a South Park epizódját, hogy "jót nevessünk" a bunkó párásztokon!
Hát derűsködj, cicám! Ti se sokáig csinálhatjátok már a kis eszközeitekkel egyetemben (magyarországon él(ősköd)ő cigányok), kezdenek elfogyni a tartalékok (külső és belső), forrong a fazék, senki sem nevet már veletek a derűs tréfáitokon, te könnyed, művelt, minden felett álló tünemény. AMERIKA LESZ AZ UTOLSÓ, AKIVEL KIKEZDTEK! Ha a redneck rájön, hogy ki is okozza folyamatosan a mizériáját, nagyon pipa lesz (és neki van fegyvere!). Szar ügy!

ketroot 2011.03.01. 14:24:00

@Béla Bácsi:

:)

Mellé lőttél, ugyanis nem vagyok lányka, teljesen irreleváns az avatarom... Egyébként nem értem a célzásod? "Kóstolgatjátok", "tönkreteszitek". Kik? (persze tudom, hogy kikre célzol) Én biztos, hogy nem!

Ami a linkelt videót illeti:

Nem "kisemmizett, fehér söpredék kotkodálását" akartam kiemelni, nem ez volt a célom, hanem ha végig olvasod a kommenteket, talán észreveszed, hogy egyeseknek milyen "vitakultúrájuk" van (nincs?), független attól, hogy mi mellett, mi ellen érvel.

Béla Bácsi 2011.03.01. 15:03:45

@ketroot: Akkor azt írjad, bammeg, ne csak egy bipsi rajzfilmet adjál le, ami szerinted kifejez minket itt, mert akkor az ilyen faszkalapok, mint én -látod- rögtön beizgulnak és neked esnek, mint tót az anyjának!

ketroot 2011.03.01. 15:07:59

@Béla Bácsi:

Okok, azon leszek, csak nyugi!;)

bandika gazdája 2011.03.01. 15:53:05

@ketroot: @Béla Bácsi: Ha még @Conv is megenyhülne, netán nyugtázhatnám, hogy mindenki mindenkié, mehetünk tovább?! Na ennek örülök! :-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.01. 15:58:25

@bandika gazdája:
sajnálatos módon a szereteted nem igen változtat semmit a világon.

az már inkább, ha beletolod valakinek az arcába, ha hülye.
Jelen esetben szerencsétlen János515 bár egy mukkot nem ért a blogrendszer működéséből, ezért fel sem fogja hol követte el a hibát, egyáltalán azt, hogy ő hibázott, (kicsit olyan kinézete van, hogy Te sem) azonban arra hivatkozva, hogy ő már két éve itt kommentel jobban érti a dolgokat, erőteljes bizonyítékát adja ennek.

egyébként valóban nem értitek mi a gond?
vagy inkább csak megy a "hagyjuk már ezt a témát, lejárt lemez" terelés - csak ne kelljen szembenézni azzal, hogy esetleg bocsánatot kellene kérni és beismerni, hogy; Igen, én voltam a hülye, megkövetlek, mert ebből kifolyólag lehülyéztelek.

guma 2011.03.01. 16:03:52

@Conv: tudod, hogy rám is rá kellett szólnod jó párszor, mert elbambultam és előbb összeolvastam mindent, majd az utólsora kattintottam...
(ja és néha még mindig tévesztek. D
a babhoz meg nem akartál senkit odaengedni???)

Csoda egy türelmed van! :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.01. 16:48:51

@guma: na ja, csak amikor neked, vagy másnak szólt bárki emiatt, nem lehülyézted :)

Béla Bácsi 2011.03.01. 17:02:07

@bandika gazdája: Béla bácsival nincs baj. Béla bácsi jóindulatú, szeretetreméltó és igazságos. (Csak ne basszák föl!) :)))

bandika gazdája 2011.03.01. 17:10:14

@Conv: 1. Nem hülyéztem le senkit! 2. Ez az a pont, amikor ezt követően legalább egy hétig csak olvasok! Én már öreg vagyok, szarrágásra nincs időm!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.03.01. 17:34:09

No, most lett időm ide pislantani, és háááát......inkább bezárom már a bazárt.

süti beállítások módosítása