Skip to content


       Szűrés lista

Lázárék a kuruc módszert alkalmazzák

Igaz, hogy a tegnapi újságban jelent meg, de még azóta is ott van, tehát nem tréfa.

Teljesen komoly, hogy a híres - megvágott, ám nem hamisított - hangfelvétel miatt kurucinfósan kipakolta a hódmezővásárhelyi Fidesz három, általuk felelősnek tartott férfi nevét, lakcímét, mobilszámát (!) a helyi hirdetési újságba.

Szuperpress, 4. oldal (irtó lassan tölt be):

 

"a munka nem szégyen, a munka eredményét se kell szégyellni", ugye Jani? 
Na de azért ez.... ez.... valami nagyon ócska, ugyanakkor durván arrogáns tempó, amit vagy kurvára letagadtok majd (nehéz lesz), vagy rezzenetlen arccal megmagyaráztok (előre várom).

Illetve puffogás helyett örüljünk inkább, hogy csak az újságba kerültek bele a rádiósok, nem rögtön a nagy fekete autó ment értük?!

Havránek Ferenc egyébként azt mondta az [origo]-nak, hogy soha nem mondott olyat, hogy manipulált a szöveg, és a "vágóként felsorolt két férfi közül az egyiket nem is ismeri". Azt mondta, munkahelyén, a helyi Rádió X nevű rádióban 2008-ban volt egy olyan műsor, amelynek az ominózus hangfelvételrészlet volt a szlogenje, de akkor "még senkit nem érdekelt ez a képviselők közül". Havránek szerint ez a felvétel már 2008-ban "lecsengett Hódmezővásárhelyen", és arról nem tud, hogy most miért került be az országos médiába.

Külön szórólap is készült, hátha a kedves hódmezővásárhelyi polgár nem lapoz bele az újságba...

Havránek Ferenc amúgy a hódmezővásárhelyi képviselőtestület tagja évek óta. Az elhíresült 2008-as jegyzőkönyben is szerepel, mert apirend előtt azt kezdeményezte, hogy valamennyi képviselő hozza nyilvánosságra a közpénzből kapott jövedelmét.

Lázárral pedig már 2007-ben is bajszot akasztottak: ő kezdeményezte az Állami Számvevőszéknél (ÁSZ), hogy vizsgálják ki a polgármester választási kampánypénzeinek a felhasználását, Jani meg előrukkolt azzal, hogy Havránek apja Ferenc fia születése előtt 1 évvel a Nyilaskeresztes Párt tagja, sőt a helyi vezetőség tagja volt...

Friss: az Index elérte a hirdetés megrendelőit

Az ügyben megkeresték Lázár Jánost, de ő nem kommentálta a történteket. Egyik munkatársa szerint ez a helyi Fidesz konfliktusa, Lázár csak a sajtóból értesült a hirdetésről. A helyi szervezet elnöke, Havasi Katalin is azt állította, Lázár nem tudott az akcióról: "Nem mondom, hogy soha sem beszélünk, hiszen munkatársak vagyunk, de ezt a helyi szervezet intézte."

Havasi szerint a hódmezővásárhelyiek "nagyon fel voltak háborodva", mert Lázár "messze nem szegényellenes".

"Ott készült, nyilván valamilyen szándékkal manipulálták, kérdezzék meg tőlük", indokolta Havasi, miért adták meg a tulajdonos és a műsorvezető, illetve Havránek elérhetőségét, ami szerinte a városban köztudott volt, a rádióban be szokták mondani. "Mi is onnan vettük" , mondta.

Kérdezték Havasit, hogy miért nem a kurucinfósok telefonszámát adták meg, de ő újra csak a manipulációt emlegette, amit szerinte Ágostonék követtek el. De a Kurucinfóról is megvan a véleménye. "Rengeteg idejük lehet, hogy rendszeresen olvassák a vásárhelyi hirdetési újságot, lehet, hogy súg nekik valaki", vélelmezte.

Igen, ez az okos nő a helyi Fidesz-elnök. :-)

 

Címkék: fidesz abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr702794116

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Na, álljon meg a fáklyás menet! 2011.04.03. 19:05:19

  Olvasom az ATV.hu-n, hogy kollégái összefogtak Stohlért"Túlzás az ítélet, Andris értett volna a fél szóból is: a felfüggesztettből vagy egy pár hónapos börtönbüntetésből. Több riportot is készítettem börtönökben, borzasztó helyek ezek....

Trackback: Lázár János a Fidesz pénzéből fenyegeti ellenfeleit 2011.04.03. 10:26:42

A párt hirdetésben tette közzé a Lázár-hangfelvétel kiszivárogtatóit....

Trackback: Lázár újabb hazugsága - pár millióval drágább az új AUDI 2011.04.02. 20:44:54

Blogunk fotósa buktatta le januárban Lázár Jánost: a lézerblokkolós Audi A8 S8 luxuslimuzin fényképe bejárta a teljes hazai médiát. Kóka János a botrány kirobbanása után egy ideig még pökhendi módon próbálta védeni a védhetetlent, majd lecserélte a ver...

Trackback: János, hol itt a hamisítás? 2011.04.02. 20:44:26

Lázár János - Kóka Jánost megszégyenítő - beszédét a Fidesz döbbenetes huszárvágással akarja kimagyarázni:"A Fidesz azt vizsgálja, hogy milyen jogi lépéseket tehet a hamisítók ellen, mert a megvágott, manipulált szöveg semmilyen módon nem fedi a v...

Trackback: A kuruc.infó módszerét használja Lázár János? 2011.04.02. 19:58:42

Lázár János igen kínosnak érezheti azt amit a szegényekről mondott. Először a szövegkörnyezetről hazudozva beszéltek hamisításról, noha nem megélhetési politikusokról beszélt ott Lázár, mert a kifejezés sem szerepelt a szövegben. Most azonban bedurvult...

Trackback: Hova tűnt Selmeczi Gabriella? 2011.04.02. 19:01:44

  Egy hónapja egy kiflicsücsök nem sok, annyi hír sincs felőle, pedig most nagy szükség lenne rá! Jó, tudom kemény harc volt az, amit vívott a tőzsdecápákkal. Fárasztó lehetett a százmilliárdok zsákba pakolása és átcipelése a magánkasszákból ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ringlósztár 2011.04.03. 11:09:55

Faszba már, a fidesznél elvárás a magyar helyesírás semmibevétele?

Neve Senki 2011.04.03. 11:22:23

Köszi, hogy kitettétek. Meg is csörgetem őket, kíváncsi vagyok a történetre tőlük is.:-D

fg56 2011.04.03. 11:36:09

Undorító banda. Ha a Hír TV egy lejáratni kívánt emberrel pl. az MSZP-ből interjút készít, akkor azt természetesen úgy vágja, ahogy neki tetszik és azokat emeli ki, ami az ő céljainak a legmegfelelőbb. De ha bárki - bármilyen média valahonnan, valakivel interjút készít, azt természetesen rövidíti, vágja és próbálja a lényegeset bemutatni. Ott ezzel nincs baja senkinek. Akkor egy ilyen idézettel mi a franc baja van a Fidesznek? Ha az kompromittáló Lázárnak, arról csak ő tehet. Ha a Fidesz idéz, vág és kommentál, az rendben van, ha bárki a Fidesz mocskairól számol be, az aljas lejáratás? Bravó - degenerált jobboldal.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.04.03. 11:42:04

de legalább világosan összeért a kuruc patkány népe a fidesz-szel.
ugyanaz a bűz, nem vitás.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 11:45:09

@.Pierre Bezuhov.:

nem nagyon szoktam veled egyetérteni, de most igazad van... már majdnem ugyanolyan jellemtelen szaralakok mint a maszop és a szadesz volt, és attól tartok, a lendületüket elnézve, hamarosan überelik is őket.

igényes 2011.04.03. 11:54:06

@f.m.j.: Dobott, de nagyon. Ismered egyébként?

f.m.j. 2011.04.03. 11:56:46

@Conv: ezzel a kiegészítéssel helyes a megállapítása bezuhovicsnak :)
én teljes egyenlőségjelet tudok tenni az összes párt közé...csak egy példa: a köccségérítést jobbikostól az lmp-sig mind felveszi, mindegy, hogy jár vagy sem, és ugyanolyan gennyesen néznek hülyének...

f.m.j. 2011.04.03. 11:59:54

@igényes: akkor jól döntött, mert nem fair kitenni, de te is örülhetsz, mert "nézd meg az anyját, vedd el a lányát"-esetedben persze tárgytalan... :):):))))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 12:05:12

@f.m.j.:
igen, a jobbik és lmp még egy kicsit shy e téren, de igyekeznek belejönni nagyon és méltónak lenni a parlamenti pártokról kialakult szarrakás képhez. persze minden kurva félénk és zavart az elején, de gyorsan ráéreznek arra hogyan a legkönnyebb érvényesülni.

ember67 2011.04.03. 12:16:58

Az IMF nem mondja meg, hogy mire adja a pénzt! Neked kell megmondani, hogy mire kéred és hogyan csinálod meg. Ezen kívül már csak a fedezetet kéri, amely a kölcsön tárgyát képező reform végrehajtása. Az IMF nem ad pénzt megenni. Nem önti a pénzt a semmibe. Ez olyan, mintha Te belázadnál azért, mert az építési hiteledet nem engedi a bank játékgépbe tölteni, hanem elszámoltat az építkezés folyamatával. Cigány stílus az, mikor pénzt kérsz valakitől valamire, azután meg mikor már a zsebedben a pénz, akkor visszapofázol, hogy mi közöd ahhoz, hogy mire költöm...

ember67 2011.04.03. 12:18:52

Valószínű, hogy az elérhetőség változik: szerintem nincs 2 hónapjuk addig, míg kirúgják őket!!!!
2 hónap múlva térjünk vissza, hogy mi az állapot!

moncayo 2011.04.03. 12:23:13

Én Lázár elvtárs alábbi adataira lennék kíváncsi:

Szülerési hely:
Anyja neve:
Anyja születési időpontja:
Anyja lakcíme:
Lakcíme:
Telefonszáma:
Adószáma:
TB száma:
Felesége neve:
Felesége leánykori neve:
Felesége adószáma:
Felesége mellbősége:
Bankszámlaszámuk:
Bankkártyaszámuk:
Gyermekük neve:
Gyermekük születési ideje:
Gyermek apja neve:
(Csak akkor kell kitölteni, ha ez nem L.J):
Gyermek svájci bankszámlaszáma:
Kutyájuk neve:
Vallása:
Keresztelési időpontja:
Bérmálkodási időpontja:
KISZ tagság kezdete:
Cipő mérete:
IQ mértéke:
Alsónadrág mérete:
Meglévő fogainak száma:

Azt hiszem ennyi adat most kielégítené kíváncsiságomat.

DArchAngel 2011.04.03. 12:29:10

Szörnyű, hogy ennyi hülye ember él jól az adónkból, és tetszeleghet a bölcs hazamentő szerepében. Komolyan mondom, rosszabbak, mint azok, akik munka helyett segélyért nyújtják a markuk: azok legalább ha nem csinálnak semmit, nem is tudják elb*szni, és a segély 50000, nem 500000...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.04.03. 12:30:53

@Conv: pont ez a hisztérikus maszop-szadeszezés vezetett ide, hozzájárult ahhoz, hogy ezek a szarházi kommunisták most teljes gőggel, kontroll nélkül tombolva bármit megtehetnek. értelmi fogyatékosokat, családtagokat tesznek fontos pozíciókba. kirúgathatnak ha csak minimálisan sem értesz velük együtt. vagy csak egyszerűen kikészítenek, kitesznek egy újságban címmel, telefonszámmal - s ezek már nem az amerikai szervereken bujdosó zugnácik, hanem állampárti csinovnyikok.

hadd gratuláljak! csak így tovább!

f.m.j. 2011.04.03. 12:37:48

@.Pierre Bezuhov.: hidd el, nem ez vezetett ide, hanem az, hogy ippeg olyanok, mint azok
"pont ez a hisztérikus maszop-szadeszezés vezetett ide"-tehát csendben azt kellett volna tűrni... én tényleg nem értelek, hogy nem látod, hogy ez ugyanaz a "szarházi kommunista" banda?

DArchAngel 2011.04.03. 12:44:31

@f.m.j.: Akinek van esze, az látja, hogy nem változott is semmi. Az egész 20 éve regnáló tehetségtelen, beszari bandát ki kéne innen toloncolni, családostul. Nem hiszem el, hogy az emberek nem látják, hogy rohad szét az ország minden fronton, és ezek a lelketlen, opportunista rohadékok felelnek érte. Mind, kivétel nélkül.

f.m.j. 2011.04.03. 12:49:12

@DArchAngel: nagyon pontos helyzetleírást ad erről a kibulizott országról szóló Beleznay cikk, és a féltudású magyar elitről szóló írások...

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.04.03. 13:06:05

Jön a jó kis igazi FORRADALOM és úgy fognak menekülni a Fidesz fijjuk, hogy élve maradjanak!!! hehe

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.04.03. 13:06:46

Hamarosan eljő a polgárháború, és akkor kivégzik az összes politikusbűnözőt, muhahaha hahaha.

sáfrányos szeklice 2011.04.03. 13:12:42

Talán abban is ilyen vehemensen kellene intézkedni a Fidesz önkormányzati képviselőinek és a polgármesternek, hogy a helyi kisvállalkozásoknak is több hónapja, féléve adós Polgármesteri Hivatal egyenlítse ki a tartozását, ne csak a szöveget nyomják. Talán be kellene jelenteni a fizetésképtelenséget.....

bolemann 2011.04.03. 13:14:32

@Vidéki:
"Havasi szerint a hódmezővásárhelyiek "nagyon fel voltak háborodva", mert Lázár "messze nem szegényellenes"."

A Fidesz szerint egyikük, Havránek Ferenc, a Zöld-Baloldal önkormányzati képviselője a Független Hírügynökségnek azt mondta szombaton: csak támogató hívásokat kapott péntek óta, azóta, hogy nyilvánosságra kerültek adatai, bár a hirdetési lapban megjelentetett közleménnyel valószínűleg más szándéka volt a Fidesznek. "Szóval fenyegetés helyett inkább reklámot csináltak nekem" - tette hozzá a képviselő.

Húsleves 2011.04.03. 13:27:28

Eredeti szöveg:
"megvágott, ám nem hamisított".
Megvágott szöveg:
"megvágott, hamisított".
Csak megvágtam, nem hamisítottam.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 13:27:41

@.Pierre Bezuhov.:
a lófaszt. dehogy ez vezetett ide.

az vezetett ide, hogy pártfüggetlenül, szarházi, jellemtelen szaralakok vannak a parlamentben szinte kivétel nélkül, és az, hogy választójoga van minden szellemi fogyatékosnak is, aki saját életét nem tudja kontrollálni, nemhogy felelősen, átgondoltan döntsön bármiben is, főként, hogy a többség csak a pártmédiumok hazugságait, ferdítéseit kajolja.

f.m.j. 2011.04.03. 13:33:51

@Conv: jaja, de erre meg az a válasz, hogy minden nép olyan elitet érdemel, amilyen van neki, me'hogy a nép választott... nincs jó megoldás

Húsleves 2011.04.03. 13:35:16

@Conv:
Azért fejtsd már ki, hogyan képzeled el a "szellemi fogyatékosok" nélküli választásokat a gyakorlatban. Vagy hogy képzeled el a pártmédiumok hazugságai nélküli életet. Mert elvileg nem lennének ezek rossz gondolatok, ahogy elvileg - "ideális" embereket feltételezve - a szocializmus is jó lenne.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 14:02:53

@Húsleves:
erről már hosszabban is értekeztünk itt többen.

tőszavakban:
cenzusos szavazati rendszer
IQ, katonaviseltség, gazdasági hozzájárulás a feltételei a választójognak.
IQ 100 alatt nincs szavazati jog, nem vállalja a haza védelmére felkészülést, nincs szavazati jog, soha egy fillért nem adózott, csak kapott az államtól, nincs szavazati jog.

nincs pártlistás parlamenti bekerülés, csak egyéni listás.
a pártokat tartsa el a párttagság, ne kapjanak állami támogatást.
így a parlamentben nem pártok és érdekeik, hanem érvek, ellenérvek, szakmai viták alapján lenne döntéshozatal.
fele ennyi képviselő sem kell, viszont aki képviselőként akármilyen szinten vállalja a szereplést, azon legyen felelősség, ne csak jogai, kiváltságai legyenek
intelligencia, általános műveltség, nyelvismeret, történelmi, gazdasági ismeretek, stb szintmegfelelősége az alap feltétel, hogy egyáltalán képviselő jelöltként indulhasson.
visszahívhatóság, személyes felelősség a politikai, gazdasági döntésekért.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 14:07:53

@f.m.j.: abaj ezzel van, hogy nincs választási lehetősége. odabasznak elé pár pártlehetőséget vagy a párt pár egyéni lehetőséget oszt puszi.
a pártlistás bejutottak, (a többség) ha konkrétan rájuk kellene szavazni, esélyt sem kaptak volna a szavazóktól.
no meg nem igen értem, hogy miért kell pártoknak állami pénzt adni. a párt éljen meg a tagsági adományokból. ha erre képtelen, akkor milyen pártideológiai elhivatottságot mutat az a tagok és vezetők részéről?
az ország eltartása, működtetése majd jobban megy, ha a saját szűk köreikben is képtelenek bármiféle áldozathozatalra az ideológiáért amit képviselni akarnak?

Horizont 2011.04.03. 14:20:19

@Conv: A baj az, hogy kétféle választásunk van! Vagy a sok szar közül választasz a kevésbé szarra, és optimistán hiszed jobb lesz, vagy nem vagy optimista és nem szavazol senkire! Egyik sem jó választás! A hiba nem a mi készülékünkben van! Kéne egy jó garnitúra ...... bánná a franc melyik oldali mi a nevük:)

'98- '02 között már a Fidesz kimutatta a foga fehérjét! (már annak aki nem annyira fiatal:D) Mára szinte majdnem mindenki eltűnt Orbán "testközeléből" egyedül Orbán maradt fixen - és minden rosszabb lett! Bíztam mind a két oldalon abban, hogy majd a fiatal feltörekvő ifjúság jobb lesz, de be kell látnom tévedtem. Rosszabb garnitúra! Az is szörnyű nekem, hogyha az MSZP bármiben is szólal meg és hiába is van amúgy igaza kiráz a hideg tőlük és annyira hiteltelenek. Szegény kicsi ország, szegény kicsi népe:)

KopaszMercis 2011.04.03. 14:22:58

Ezek a fideszesek mekkora fergek.. alig varom hogy elinduljon a nepfelkeles.. bar csak olyan verszomjas es pusztito nepek lennek a komcsik meg a zsidok, mint ahogyan azzal a jobbik riogat.. rogton rendet tennenek itt pikk pakk.

Húsleves 2011.04.03. 14:22:59

@Conv:
Rendben, először is elnézést kérek, mert ha tényleg le volt ez írva korábban, akkor teljesen jogos a célzás, hogy mielőtt kérdezek, kicsit körülnézhettem volna.
És sokminden talán igazatok is van, de azért szerintem ez akkor sem mehetne így.
- Katonaviseltség: miért ne szavazhatna olyan, akinek nem volt lehetősége vagy alkalma katonának lenni (esetleg egészségügyileg alkalmatlan)?
- Gazdasági hozzájárulás: a gazdagok okosabbak? Egy nagyon jól működő piacgazdaságban talán még lehetne valami korreláció a kettő között (kiválasztódás), de maradjunk annyiban, hogy nálunk nem ez a helyzet.
- "IQ 100 alatt nincs szavazati jog": az IQ egy mesterséges mérőrendszer, elég megbízhatatlan, például különleges zenei tehetségek esetén szinte semmi pozitívat nem mutatnak. Pedig Erkel vagy Kodály nem lehettek buta emberek. Remélem nem veszi senki összetákolt tanmesének, de tényleg az a helyzet, hogy sok kétkezi emberrel kapcsolatban tapasztaltam, hogy az értékrendjük, felfogásuk helyesebb, értelmesebb, mint egyes értelmiségieké. Igaz, hogy az IQ elvileg nem a tanultságot mérné, de ez a gyakorlatban nem lehetséges.
- "nincs pártlistás parlamenti bekerülés, csak egyéni listás": ezzel meg az a baj, amin mostanában a legtöbbet rugóznak az ellenzékiek (bár ennek a fő oka nyilvánvalóan a vereség), hogy ha például (egyszerűsített számpélda) 100 fős parlament esetén 100 választókörzetben az X párt minden jelöltje 51%-kal nyer az Y párt jelöltjének 49%-ával szemben, akkor X pártnak 100 képviselője lesz a parlamentben, Y-nak pedig egy sem.
A többivel nagyjából egyetértek.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 14:25:25

@Horizont:
"Vagy a sok szar közül választasz a kevésbé szarra, és optimistán hiszed jobb lesz, vagy nem vagy optimista és nem szavazol senkire! Egyik sem jó választás! "

ez így van és ez a baj.
ez megszűnne a párt szavazósdi megszüntetésével és a pártlistás bekerülések megszüntetésével.
ezt kiharcolni azzal lehetne, ha nem menne el szavazni a sok a rosszabbik szarra szavzó, hanem azt mondaná egyik szar sem kell, és ezt kimutatom azzal, hogy nem megyek el szavazni amíg a szavazási rendszer csak szart kínál különböző méretben és halmazállapotban.

KopaszMercis 2011.04.03. 14:30:40

inkabb ellen szavazatra lenne szukseg... akkor nem csak arra menne ra a sok a buzerans, hogy a sajat fergeinek imponaljon, hanem h a masiknak ne legyen antipatikus...
Igy kapasbol kikerulne a jobbik a fidesz es az mszp a parlamentbol.. az LMP csak azert nem, mert meg nem volt idejuk lejaratni magukat. Majd 4 ev mulva..

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 14:35:54

@Conv: szerintem a jelen formájú demokratikus felépítésnek ez a legnagyobb rákfenéje, a mindenki szavazhattal együtt.
látszatválaszték van, valódi nincs, és mindannyian tudjuk, hogy az ország szavazóinak nagyobbik része képtelen felelős átgondolt döntéshozásra, szavazásra.

amikor valaki nagykorú, és úgy dönt szavazni szeretne majd, akkor menjen el , áldozzon rá egy kis időt, akár pénzt jelképes összeget a(a papír nyomdaköltségét, a munkadíjat, mondjuk 1000 ft-ot ) és végezzen el egy tesztet amivel megkapja a szavazókártyáját. ennek felmutatásával a nyilvántartásba vétel után szavazhat névtelenül.
nem lenne ez olyan bonyolult.

csak az újkori libbant vonalú demokrácia elbaszott sajátsága ez a mindenkinek ugyanolyan jogai vannak álszent, valójában hazug duma.
nincsenek mindenkinek ugyanolyan jogai az életben, mindenért meg kell küzdenie (dolgozni, tanulni, áldozni az idejéből, energiájából) hogy joga legyen az életét könnyebbé, jobbá tevő dolgokhoz.
miért éppen a közösség életét befolyásoló a legfelelősebb döntésekhez van mindenkinek (annak is aki semmit nem tett a közösségért, vagy ellene tett, annak is aki önmagát is képtelen fenntartani) beleszólási joga?
megmondom miért. mert a hatalomnak az az érdeke, hogy az ostoba, irányítható tömegek által, a saját céljainak megfelelően érvényesíthesse a saját akaratát a demokrácia betűképpel takarózva.

Húsleves 2011.04.03. 14:46:44

@Conv:
A libbantakkal kapcsolatban tökéletesen egyetértünk, de sajnos a valós erőviszonyok terén ma az a helyzet, hogy ha a libbantakat nem a saját eszközeikkel verjük meg, akkor nemzetközi szinten feljogosítva érzik magukat arra, hogy beavatkozzanak a belügyeinkbe, ehogyan azt a közelmúltban rendszeresen megtapasztalhattuk.
A legutóbbi választási eredmények viszont azt mutatták, hogy meg lehet őket verni a saját választási rendszerükben is, egyszerűen azért, mert már az utolsó vécépucoló is úgy utálja őket, mint a szart.

Horizont 2011.04.03. 14:55:37

@Conv: " mert a hatalomnak az az érdeke, hogy az ostoba, irányítható tömegek által, a saját céljainak megfelelően érvényesíthesse a saját akaratát"
Mitől is más ez mint az a sokat átkozott szocializmus??? Már aki azt hiszi, hogy így volt ott is! Lehet, hogy így volt nem vitatom de mégse éreztük magunkat ennyire bedarálva .szarnak nézve! Meghagytak nekünk egy kis teret, terecskét! Amitől embernek érezhettük magunkat! Most meg.....

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 14:56:01

@Húsleves:

"- Katonaviseltség: miért ne szavazhatna olyan, akinek nem volt lehetősége vagy alkalma katonának lenni (esetleg egészségügyileg alkalmatlan)?"

az egészségügyi alkalmatlanság természetesen és logikusan nem lenne kizáró ok, de azt hiszem ez csak kekeckedés volt részedről. más esetben katonai szolgálatnak számít a polgári szolgálat is, ami jelen jogszabályok szerint is így van. tehát nem kell fegyvert fognia, de menjen el pl eü szolgálatosnak, tanulja meg a segítség módozatait a hadviselésen kívül, vagy menjen be kőművesnek, ácsnak, karbantartónak fegyveres szolgálat nélkül.
érted a lényeget ugye, mutassa meg, hogy igen, ő nem csak elvár, hanem ad is a hazájának a jogaiért cserébe.

"- Gazdasági hozzájárulás: a gazdagok okosabbak? Egy nagyon jól működő piacgazdaságban talán még lehetne valami korreláció a kettő között (kiválasztódás), de maradjunk annyiban, hogy nálunk nem ez a helyzet."

bazz nem a gazdagság mértékéről van szó, de aki soha életében nem fizetett adót, az ne követelhessen semmit, ne szavazhasson.

"- "IQ 100 alatt nincs szavazati jog": az IQ egy mesterséges mérőrendszer, elég megbízhatatlan..."

az életfelfogással nincs baj, persze lehet tisztességesebb egy 70-es iq-val rendelkező fogyi, mint egy 130-as, de ugye elhiszed, hogy öszetett gondolkodást és helyzetfelismerést igényel a döntés az ország sorsáról? legyen neked most, hogy értsd 60-as Iq-val most ugyanúgy hordják százszámra szavazni a polgárokat, és nekik ugyanolyan értékű a szavazatuk (aminek irányáról hidd el nem ők döntöttek) mint a tiéd aki végiggondolja mire és miért szavaz. ez így nem jó.

a pártlistás dologról annyit, hogy nem jól értetted. nincs párt. nem a pártra és tagjaira, hanem emberre szavaznak. ezért nincs pártlistás bejutás. a képviselőjelöltek pedig ha pártdolgokkal korteskednek mennének a levesbe. programok tevei, igéretei alapján döntsenek az emberek, ne pedig mert ez komcsi volt ez meg fasiszta, ez meg szidó, ez meg 56-os veterán.
szarom le, hogy valaki komcsi volt, ha most olyan gazdasági programot tud javasolni amivel előrébb jut az ország.
szarom le, hogy valaki fasiszta volt, ha olyan programot javasol amivel a közbiztonság megteremthető törvényes keretek közt.
szarom le, ha valaki szadeszes volt, ha olyan oktatási rendszertervet tud javasolni, amivel ismét európa élvonalába kerül az oktatás
szarom le, hogy valaki viktor seggnyalója akár, ha olyan egészségügyi fejlesztési tervet rak az asztalra amivel megoldódik a probléma.

és legvégül, szarom le, hogy ki milyen párt tagja, ha ostoba és csak árt az országnak a tevékenységével.
a baj, hogy ezzel a többség nem így van. vagy mert pártzombi agymosott, vagy mert agymosás nélkül is buta mint a tök.

bgp 2011.04.03. 15:02:15

@Conv: nem az a gond, hogy mindenki szavazhat, hanem az, hogy tök mindegy kire szavazol.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 15:04:37

@bgp: erről beszélek. nincs választási lehetőség valójában a jelenlegi választási rendszer szerint. így működik. ez a szar benne.

igényes 2011.04.03. 15:04:56

Na, de ki is ez a dr. Havasi Katalin?

Nagyon remélem, hogy anyukája Havasi Lászlóné nem rokona ennek a Havasi Lászlónak, www.abtl.hu/archontologia/f?p=108:5:638857008267107::NO::P5_PRS_ID:951567

Nagyon remélem ennek a Havasi Lászlónak sem: www.utolag.com/Ilkei/Ugynok/BM_III_II_csoportfonokseg_kemelharitas.htm#havasi

Havas László (Hutschneider) Kovács Margit 1929.07.03. Zalaegerszeg 1989.09.16.
Havasi László Kádi Mária 1922.06.17. Pápa 1992.09.15.

Don Quixote de la Ferko 2011.04.03. 15:08:41

Kicsit később, mint számoltam, de jönnek a kuláklisták.

Hajrá fidesz, egész ügyesen toljátok a maszop 2014-es szekerét.

nu pagagyí 2011.04.03. 15:11:24

Lázár már azért sem lehet szegényellenes, mert övé a legeladósodottab, legszegényebb megyei jogú város. Ő aztán tudja milyen loehet a nincsből osztogatni.

Mr. Waszabi 2011.04.03. 15:50:34

Lehet, hogy nem szegényellenes, de hogy szociális érzéke 0, az bizonyos. Egy normális országban a vezető politikusok nem heccelik a válság súlytotta népek havi 600ezerért bérelt luxus sportkocsikkal. Különösen nem közpénzen. és pláne úgy, hogy utóbb kiderült, megvehette volna a sjaát pénzén is az igényeinek megfelelő járművet(mivelhogy megvette).

Mr. Waszabi 2011.04.03. 15:51:47

@waszabi: bocs: "válság sújtotta népet" akartam írni.

igényes 2011.04.03. 15:53:40

Dr. Havasi Katalin magába kell, hogy nézzen! Vajon miért is foglalkozik titokban idősek, fogyatékosok bentlakásos ellátásával? Mi a nyeresége, szerepel-e bevallásában?

Cateran 2011.04.03. 16:09:38

Sigh..ennyire ne legyetek mar szovegertelmezi problemasak: Lazar apo a zembereket fikazta "aki semmire sem vitte, az annyit is er" es az ilyen ne menjen el politikusnak ,mert csak megelhetesi lesz belole, nem pedig sikeres haracsolo...Fel nem foghatom melyik resze nem ertheto...
Lassan, tagoltan: Az aki sikertelen, az annyit er...es abbol ne legyen politikus, mert az nem profi hazudozo es tolvaj...(penz beszel, kutya ugat...)

armadax3 2011.04.03. 16:13:21

Éljen a fidesz 2/3-ad!!!!!
Remélem ilyenkor örülnek a birkák!!

Cateran 2011.04.03. 16:23:54

@Conv:
"az életfelfogással nincs baj, persze lehet tisztességesebb egy 70-es iq-val rendelkező fogyi, mint egy 130-as, de ugye elhiszed, hogy öszetett gondolkodást és helyzetfelismerést igényel a döntés az ország sorsáról?"

Ez igy tuti nem igaz...ha az lenne,akkor az "okos" emberek sosem tevednenek es becsapni megteveszteni sem lehetne oket...az intelligencia nem egyenlo a bolcsesseggel es elettapasztalattal...mint ahogy 180-as IQ-val se vagy feltetlenul gazdasagpolitikai szakember...es bizony lehet, hogy az a 80-as iqju jobban eligazodik a politikaban, mert eppen jobban erdekelte az egesz....
Szvsz mind az iskolazottsagi, mint az intelligenciahanyadosi megiteles hamis...illuziokba ringatod magad (eleg csak korulnezni a diplomazottak kozott ma...1 lyukas 2 fillerest nem biznek rajuk...tisztelet a kivetelnek..)

bandika gazdája 2011.04.03. 16:40:04

@Conv: Hiába van sok dologban igazad (más dolgokban meg szerintem nem) te is tudod, hogy amiről beszélsz, az kivitelezhetetlen. Elképzelem magam elé amint a választópolgárok az előtérben rágják a ceruza végét az IQ teszten! Nemá! És a nőknek is menni kell katonának? Az egyetlen ami kivitelezhető lenne, ha az emberek nem mennének el szavazni, hogy ezzel értésükre adják, hogy "köszönjük szépen nem kérjük többet ezeket a pöcsöket sem jobbról, sem balról". Mert abban viszont egyetértek veled, hogy mindegy melyik oldali szarik a fejünkre, nem kéne már tűrni! De ez meg azért kivitelezhetetlen,mert ahhoz meg össze kéne fogni, és az meg nem mi vagyunk! Most nem otthon lakom, itt nincs kábeltévé, de otthon időnként hallgattam mindkét oldalon ezeket a betelefonálós műsorokat, és komolyan mondom a hideg futkosott a hátamon ennyi barom hallatán. Épp ezért én sajnos nem látok megoldást! Ami nagyon szomorú! Én meg mást nem tehetek, saját lelkiismeretem megnyugtatására, helyben elmegyek szavazni, mert itt ismerem a fazonokat, országosan meg leszarom, mert nem tehetek mást. Torkig vagyok már a "kisebbik" rosszal!!!

Ironfist 2011.04.03. 16:41:03

Mi ezen a meglepő? Ők megetehetnek olyat is, amit másnak tiltanak. A fideszes troll patkányok meg a szokásos suttogó kampányt folytatják, amit most Vidéki. Jön, és trollkodással védi a fideszt.

Nem érez valaki párhuzamot azzal, ahogy hatalomra kerültek?

Gy.k.: a kommunista párt kettévált, az egyik fele az mszp lett, a másik a fidesz, de mindkettőben vérkomcsik ülnek/ültek. A fidesz, mint egyik tősgyökeres kommunista párt hirtelen forradalmárnak tünteti fel magát, és a másik darabra mutogat, hogy mer' bezzeg ők meg komcsik! A zemberek ezt beveszik, mert hülyék, és megszavazzák a komcsi pártot azértz, hogy ne legyenek komcsik a hatalomban. Itt ugyanez. A fidesz véresszájúan mutogat a kurucinfóra, hogy mert személyiségi jogok, de ha ő csinálja ugyanezt, akkor az egyből jó.

Férgek.

Dendrobatidae 2011.04.03. 16:41:44

@luciferko: Na ennél többet én sem látok ki a Fidesz eddigi ténykedéséből, minthogy újra felhozza a szarból at Mszt-t. Ha így haladnak sikerül belőlük kormánypártot csinálni 2014-re.
Bár nekem már az "előző nyóc év" is gyanús volt, hogy a szocik egyetlen célja az, hogy a folyamatos elkúrásaikkal Orbánt újra kormányra segítsék.
Végül is ez a módszer sokkal jobban fekszik nekik, mintha valami pozitív mondanivalóval kéne folyamatosan előállni, vagy netán tenni is valami előremutatót. Így is egymást váltják meg úgy is egymást váltanák, de mennyivel kényelmesebb megoldás ez a mai! Kúrd el minél látványosabban, legyén minél tahóbb, lopd magad degeszre, oszt' cseréljetek a másik párttal, aki ugyanezt csinálja. Egyszer kimaradsz a dobásból, de utána újra te jössz!
Na ez igazi hungarikum!

igényes 2011.04.03. 16:43:38

Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat
1055 Budapest, Kossuth tér 4.
________________________________________
Tárolt Cégkivonat
A Cg.06-06-007923 cégjegyzékszámú DR. HAVASI Egészségügyi Szolgáltató Betéti Társaság (6800 Hódmezővásárhely, Andrássy u. 45.) cég 2011. január 13. napján hatályos adatai a következők:

I. Cégformától független adatok
1. Általános adatok
Cégjegyzékszám: 06-06-007923
Cégforma: Betéti társaság
Bejegyezve: 1996/07/31

2. A cég elnevezése
2/1. DR. HAVASI Egészségügyi Szolgáltató Betéti Társaság
Hatályos: 1996/05/23 ...

3. A cég rövidített elnevezése
3/1. DR. HAVASI BT
Hatályos: 1996/05/23 ...

5. A cég székhelye
5/1. 6800 Hódmezővásárhely, Andrássy u. 45.
Hatályos: 1996/05/23 ...

6. A cég telephelye(i)
6/2. 6800 Hódmezővásárhely, Lázár u 10.
A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

8. A létesítő okirat kelte
8/1. 1996. május 23.
Hatályos: 1996/05/23 ...

8/2. 2002. október 21.
Hatályos: 2002/12/17 ...

8/3. 2005. július 15.
Hatályos: 2005/07/27 ...

8/4. 2009. április 21.
A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

902. A cég tevékenysége
9/24. Egyéb humán-egészségügyi ellátás

Bejegyezés kelte: 2009/02/28
Hatályos: 2009/02/28 ...

9/25. Általános járóbeteg-ellátás
Főtevékenység.

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/26. Egyéb nem bolti, piaci kiskereskedelem

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/27. Számítógépes programozás

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/28. Információ-technológiai szaktanácsadás

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/29. Számítógép-üzemeltetés

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/30. Egyéb információ-technológiai szolgáltatás

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/31. Adatfeldolgozás, Web-hoszting szolgáltatás

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/32. Reklámügynöki tevékenység

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/33. Médiareklám

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/34. Szakmai középfokú oktatás

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/35. Sport, szabadidős képzés

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/36. Kulturális képzés

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/37. M.n.s. egyéb oktatás

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/38. Bentlakásos, nem kórházi ápolás

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/39. Mentális, szenvedélybeteg bentlakásos ellátása

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

9/40. Idősek, fogyatékosok bentlakásos ellátása

A változás időpontja: 2009/04/21
Bejegyezés kelte: 2009/05/21
Hatályos: 2009/04/21 ...

10. A működés befejezésének időpontja
10/1. Határozatlan
Hatályos: 1996/05/23 ...

11. A cég jegyzett tőkéje
11/1. Megnevezés Összeg Pénznem
Pénzbeli hozzájárulás 6000 Ft
Nem pénzbeli hozzájárulás 0 Ft
Összesen 6000 Ft
azaz hatezer Ft.
Hatályos: 1996/05/23 ...

12. A képviselet módja
12/1. Önálló
Hatályos: 1996/05/23 ...

13. A képviseletre jogosul(tak) adatai
13/3. Gaizer Tamás tisztségviselő (vezető tisztségviselő) (an.: Móc-Richter Mária)
6800 Hódmezővásárhely, Andrássy u 45.
A képviselet módja: önálló
Jogviszony kezdete: 2002/10/21
Hatályos: 2005/07/27 ...

20. A cég statisztikai számjele
20/3. 21747117-8621-212-06.
Bejegyezés kelte: 2009/05/26
Hatályos: 2009/05/26 ...

21. A cég adószáma
21/4. Adószám: 21747117-1-06.
Bejegyezés kelte: 2008/02/27 Közzétéve: 2008/03/27
Hatályos: 2008/02/27 ...

32. A cég pénzforgalmi jelzőszáma
32/3. 57400262-10014420-00000000
A számla megnyitásának dátuma: 2008/09/06.
A pénzforgalmi jelzőszámot a FONTANA Credit Takarékszövetkezet (6800 Hódmezővásárhely, Andrássy út 50) kezeli.
Cégjegyzékszám:

Bejegyezés kelte: 2008/10/10
Hatályos: 2008/10/10 ...

II. Cégformától függő adatok
1. A beltag(ok) adatai
1/2. Gaizer Tamás (an.: Móc-Richter Mária)
6800 Hódmezővásárhely, Andrássy u 45.
Hatályos: 2002/12/17 ...

2. A kültag(ok) adatai
2/2. Havasi Lászlóné (an.: Papp Mária)
6800 Hódmezővásárhely, Andrássy u 45.
Hatályos: 2002/12/17 ...

3. A társaság kültagjai betétjének együttes összege
3/2. 1000.-Ft, azaz egyezer Ft.
Hatályos: 2002/12/17 ...

________________________________________
Készült: 2011/01/13 15:54:14.
Microsec Céginformációs szolgáltató

Az alábbi excel táblázat 136-os folyószámon megtalálható, hogy már 2006 óta a Bt. Telefonját használja a gyermek:
www.lovasszovetseg.hu/_feltoltott_fajlok/PHP-DUMP/rev_reg.xls

Gaizer Tünde
Tünde
1989/06/05
Hódmezövásárhely
6800
Andrássy út 45.
30/3828255
gaizer.tunde@invitel.hu
Díjugratás
2006-06-22
19890605

Kültag:
Havasi Lászlóné (an.: Papp Mária)
6800 Hódmezővásárhely, Andrássy u 45.

Névrokona, vagy esetleg volt felesége Havasi Lászlónak, aki a Lázár János által szponzorált „SZT” listán szereplő Havasi Lászlónak. (Lehet csak névegyezés, lényeg egy Havasi László megtalálható itt: www.utolag.com/Ilkei/Ugynok/BM_III_II_csoportfonokseg_kemelharitas.htm#havasi

igényes 2011.04.03. 16:54:34

Gaizerné dr Havasi Katalin nevét viselő céget a férje vezeti. Sajnos havonta rendszeresen csalnak, mert ugye a BT költségére számolják el a tehetséges lovas dijugrató leányuk hívásait.

Havasi Dr. Bt.
(30) 3828255 (Ez a kisleány telefonja)
6800 Hódmezővásárhely Havasi Dr. Bt.
(30) 4063498
6800 Hódmezővásárhely Havasi Dr. Bt.
(30) 5958808
6800 Hódmezővásárhely

A fenti számokon lehet náluk érdeklődni a visszaéléseikkel kapcsolatban. Anyukának, Katalinnak persze van önkormányzati mobilja is.

2009 óta ugye már időskorúak ellátásával is foglalkoznak, de nem jelzi dr Havasi Katalin a vagyonnyilatkozatában.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 16:59:42

@Cateran:

"az intelligencia nem egyenlo a bolcsesseggel es elettapasztalattal...mint ahogy 180-as IQ-val se vagy feltetlenul gazdasagpolitikai szakember...es bizony lehet, hogy az a 80-as iqju jobban eligazodik a politikaban, mert eppen jobban erdekelte az egesz...."

nem, ez biztosan nem igaz a 80-as intelligenciahányadossal rendelkező emberre.
egyrészt 85 IQ alatt gyenge értelmi képességűekről beszélünk (szellemi fogyatékosság, jogilag is korlátozott döntés és cselekvőképesség). 50-70 IQ debilis, 25-50 IQ imbecillis, 25 IQ alatti érték idióta minősítést jelent.
az emberiség 68%-a 85-és 115 közti értékkel bír, ez az átlagos (normál) intelligenciasáv.
(persze ez általános statisztikai adat, közelről sem pontos, nem hivatalosan ennél kisebb %-a tartozik az embereknek ebbe a tartományba, - a statisztikai eredmények és kalkulációk alapján az 50+1% ami az átlag (normál) intelligenciaérték a 105 pont - mivel a méréseket önkéntes jelentkezők felmérései adják, értelemszerűen az alacsony intelligencia hányadosú réteg nem igen jelentkezik ilyesmi felmérésre érdektelensége okán)

másrészben a választási döntéshozatalban nem gazdasági szakembernek, vagy politológusnak kell lennie az embernek, hanem megfelelő realitásérzettel, helyzet mérlegelési képességgel, logikai kombinációs készséggel kell rendelkezni a megkapott információk alapján történő döntés meghozatalához.
bármilyen élettapasztalattal is rendelkezik egy átlagosnál szerényebb szellemi kapacitású ember, általánosságban nehezebben vagy egyáltalán nem ismeri fel/érti meg /szűri meg a hamis, félrevezető, manipulatív információkat amelyek alapján döntenie kell.

pl. egy olyan triviális 5 másodperc max reagálásidejű kérdés esetében, mint a következő;
- egy ponty 10x gyorsabban úszik az embernél 15fokos vízben. a víz hőmérsékletének minden1 fokos emelkedésével 7%-os egyenes arányú teljesítményjavulás van az ember javára. ennek függvényében meg kell adni mennyivel gyorsabban úszik az ember a sivatagban 47fokos környezetben a pontynál.
gyorsan kiderül, hogy a válaszoló mely sávba tartozik a 105 alattiba vagy a 105 felettibe.
ha a helyes választ adtad a kérdésre, könnyen láthatod, hogy az összetett információk halmazának logikai áttekintéséhez, a helyes válaszhoz nem iskolai végzettség kell, csupán átlag intelligencia. biztosan szeretnéd, hogy a sorsodról olyan emberek döntsenek, akik nem tudják a kérdésre a választ azonnal?

"Szvsz mind az iskolazottsagi, mint az intelligenciahanyadosi megiteles hamis...illuziokba ringatod magad (eleg csak korulnezni a diplomazottak kozott ma...1 lyukas 2 fillerest nem biznek rajuk...tisztelet a kivetelnek..) "

még jó hogy az intelligencia egyáltalán nem függ az iskolázottságtól, ellenben pontosan a logikai összefüggések felismerésének és problémamegoldás lehetőségének minőségbeli jellemzője.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 17:13:36

@bandika gazdája: bazz, fentebb írtam, szavazókártya. amikor eléri a 18 évet valaki, elmegy és elvégzi a tesztet, megkapja a szavazókártyát. egyszer tölti ki, nem a szavazás alkalmával minden alkalommal :)
igen, a nők is részt vehetnek honvédelmi oktatáson, gyakorlaton (egészségügy, konyhaszolgálat, varroda, bármi tevékenység) amivel hozzájárulnak a sereg fenntartásához. a nem fegyveres szolgálat körébe minden beletartozhat, pl a seregnek irodistákra is van szüksége, ez voltaképpen akár egy kis gyakorlatot is adna.
akár olyan formában is kivitelezhető a dolog, sőt már biztosíthatná is a szavazati jog "adózási" kritériumát.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 17:14:36

@egyittlakó:
libbant = liberális hibbant.
szerintem nagyon kifejező tartalmában a szó

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 17:20:25

@egyittlakó:

neked ez a nem tudod mi a végzeted :)

egyittlakó 2011.03.30 16:22:39
Ja, és mi az a "sün"?

egyittlakó 2011.04.03 10:12:24
Elmondaná valamelyik szabálytalankodó párti köcsög, hogy mi az a "Lambó"?

egyittlakó 2011.03.04 15:46:14
"Egyébként a 353D az mi?"

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 17:21:25

@egyittlakó: bazzeg :)
a politikust találtad nem helytállónak? :)

egyittlakó (törölt) 2011.04.03. 17:31:17

@Conv: "neked ez a nem tudod mi a végzeted :)"

ja, szedd össze, mert sok mindent nem tudok (a valóságban igen, de itt mindenki a közönségnek játszik, meg a gyengébbek kedvéért)...
aztán be lehet küldeni a narancsos ávh irodájába...
:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 17:39:32

@egyittlakó: szedi a fene, csak egy pillantást vetettem a tevékenységedre és hirtelen az utobbi 4 témánál amihez hozzászóltál, ezek voltak :)

guma 2011.04.03. 18:07:03

@Conv: :)
jajaj!

a példádon nevettem (mielőtt valaki személyeskedésnek támogatásának venné! :DDD), de azon nagyon!!!

guma 2011.04.03. 18:24:44

@Conv: :)))

rájöttél te magad is, hogy megint "szórakozott" vagyok és lemaradt a macskaköröm. DDD

lac666 2011.04.03. 18:50:57

@igényes: ez nagyon komoly!
Gratula!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.03. 19:47:56

A 3 faszi azóta nemzeti hős :)
Ezt a Lézert le kéne már állítani, mert több kárt csinál bárki másnál.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.03. 19:48:49

@igényes: Mily' "érdekes".
És ez ezután is így fog menni, még ha személyesen Viktornak is meséljük el.

Gandalf Garaboncias 2011.04.03. 21:49:07

No, most hogy kiderült, nem "Lázárék" alkalmaztak kuruc-módszert, hanem a helyi Fidesz-szervezet ("Havasiék"), a korrektség jegyében akár át is lehetne nevezni ezt a posztot.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.03. 22:02:36

@Pisti, az aragorn:
:))))))))))
igen, nevezzék át: a fityisz a kuruc-módszert alkalmazta :)

lázár a "havasiék"-féle helyi fityisz szervezet góréja egyébként, ha jól tudom :)

Gandalf Garaboncias 2011.04.03. 22:12:08

Akár Fidesz-re is átnevezhetik, az is korrektebb lenne. Van elég egyéb Lézer János rovásán, nem kell olyasmit is rákenni, amiért a hülye helyi haverjai felelősek.

Nem, nem Lázár az elnök, hanem Havasi.

gudmen 2011.04.03. 23:35:43

vastagbör már csak a fideszt birja ekézni?:(

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.04.04. 00:12:09

@Conv: Szerintem felesleges a katonaviseltség. Tudod vannak olyan emberek, akiknek a katonasággal elvieken van problémájuk, és még csak háttérszemélyzet sem szeretnének lenni egy ilyen helyen. De azt, hogy ezek az emberek ne szavazhassanak? No way.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.04.04. 00:22:21

Bár én beszélek? Főképp jobboldali vélemények alapján nekem semmi jogom nicns semmibe beleszólni odahaza, miután leléptem onnét.

Overdream 2011.04.04. 00:33:13

@Conv:
Azaz logikád szerint az állami alkalmazottaknak nem járna szavazati jog? Hisz ők, logikád alapján kiveszik a pénzt a gazdaságból, nem termelik.
Már nem azért, tisztellek, intelligens embernek tartalak, kedvtelve olvasom hozzászólásaid, de ne haragudj, de ez nettó baromság. Nem hinném, hogy egy mentős, tűzoltó, orvos, etc szava kevesebbet számítana mint az X ezredik kis bolt tulajának voksánál.
Persze, azzal egyetértek, hogy valamilyen cenzusos rendszert fel kellene állítani, de nem hinném, hogy a te ötleted teljes mértékben megfelelő lenne. Inkább gondold át még egyszer, barátom:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.04. 01:49:36

@Overdream: őőőőőőőő... ugye tisztában vagy vele, hogy a sereg is állami alkalmazás:) gondolom tisztában vagy vele, hogy az adórendszerbe ugyanúgy beleszámít az állami alkalmazott adója is, nem csak a kohászé, még ha a bérét a köz vagyonából is kapja? :)
természetesen értem a problémád a kérdésben csak kissé erőltetetten kifacsart ez a szó szerinti értelmezés beerőltetése :)
tudom, hogy azt azért te is belátod, hogy a "soha egy fillért nem adózott, csak kapott az államtól" az bizony nem konkrétan nem az adóforintokra vonatkozik, hanem bárminemű értékteremtő munkára a köz hasznára.
a rend- a tűz- az egészség-védelem és az államigazgatás, közigazgatás keretein belül végzett munka, ugyanúgy mint az állami bérfinanszírozású iskolák, óvodák dolgozóinak munkája ilyen tevékenység.

jópofa ötlet volt megpróbálkozni a kérdéssel, de logikai kereteken belül azért belátható, hogy ennyire nem vagyok hülye, bár kétségtelen, hogy vannak témák amikben jóval járatosabb vagyok mint az államigazgatás szervezésének átalakítása, ám ez egy kissé sértő volt :)

@tildy:):
mondd, milyen elvi-etikai problémád van azzal, hogy sérült emberek gyógyításában, ellátásában, élelmezésében, gyerekek felügyeletében, oktatásában részt vegyél, megtanuld egy esetleges háborús, vagy politikai, gazdasági katasztrófa nyomán kialakult helyzetben a sérültek ellátására vonatkozó teendőket, esetleg be is gyakorold polgári szolgálatosként?

vagy valami általam még nem hallott vallást gyakorolsz, vagy olyan elveid vannak amelyek tiltják a segítséget más embereknek. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.04.04. 07:12:16

@Doktor Kotász:

Persze, aki kapott az újságból, az meg csukja be a szemét, mi?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.04.04. 07:15:39

@Húsleves:

Nem vágtak össze szavakat új mondatokká, ezért nem hamisított.
Egy hosszabb szövegből vágtak ki teljes, a Lézerjani által bemutatott jegyzőkönyvben is szereplő mondatokat. Rövidítettek, hasonlóan ahhoz, ahogy a tvhíradóban a nyilatkozatokat szokták.
Ezt érted?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.04.04. 07:21:02

@gudmen:

Mindig a kormánypárt van olyan pozícióban, hogy a legnagyobb pofátlanságokat csinálja. :)

Horizont 2011.04.04. 08:05:22

@Pisti, az aragorn:
Te tényleg azt hiszed, hogy Lázár nem tudott erről?
Te még hiszel a mesékben? :)
Tessék gyorsan felnőni, ez Magyarország!

f.m.j. 2011.04.04. 08:17:38

@Horizont: ezt én se értettem, hogy miért fontos, hogy helyi fidesz... Lázár maga a tömény fidesz, ott helyben is, meg országos szinten is, lassan az egész világot bekebelezi, annyi van belőle (ma egy tornacipő, holnap az egész világ?...by Holló Színház :):)))

Horizont 2011.04.04. 08:37:17

@f.m.j.: :D
Módosítok egy kicsit az előbbi kommentemen:) Két eset lehetséges. Egyik, hogy Lázár tudott róla, sőt esetleg ő találta ki és adott erre utasítást. A másik verzió, hogy az alattvalóknál ilyen rugalmasan működik a főnök seggnyalása (nem csak Hódmezővásárhelyen), és maguktól önként, dalolva, a főnökért mindent elv alapján megcsinálták! Mind a két eset egy tragédia! El tudok képzelni egy olyan ülést ahol Lázárnak is úgy tapsolnának mint Rákosinak annak idején! É-l-j-e-n L-á-z-á-r! Mekkora kis(nagy) király lehet már a városába te atyaúristen!

eszkep 2011.04.04. 09:38:23

"Illetve puffogás helyett örüljünk inkább, hogy csak az újságba kerültek bele a rádiósok, nem rögtön a nagy fekete autó ment értük?!"

laspalmas, nálad megszakadt a tér-idő kontinuum? Ezzel Draskovics fenyegetőzőtt, nem tudom, hogy jön ide?

"a munka nem szégyen, a munka eredményét se kell szégyellni"
Muhaha...! Miért kellene szégyellni? Ott van név, cím!

"ő kezdeményezte az Állami Számvevőszéknél (ÁSZ), hogy vizsgálják ki a polgármester választási kampánypénzeinek a felhasználását"
Gondolom véletlenül, kimaradt az ÁSZ ide vonatkozó akkori jelentése... Tán' pótolni kellene...

"Havránek apja Ferenc fia születése előtt 1 évvel a Nyilaskeresztes Párt tagja, sőt a helyi vezetőség tagja volt..."
Ez amúgy egyáltalán nem meglepő. Történelmileg dokumentált tény (belépési nyilatkozatok, lásd a Terror Házában). hogy az egykori "kisnyilasokkal" duzzasztották fel a kommunista párt tagságát.

eszkep 2011.04.04. 09:43:12

@laspalmas: "Nem vágtak össze szavakat új mondatokká, ezért nem hamisított."

Kiragadtak mondatotat eredeti szövegkörnyezetükből, úgy, hogy nem állapítható meg egyértelműen, kiről van szó. tehát hamisított. Kiváncsi vaghyok, hányan vették itt a fáradságot, hogy meghallgassák az eredetit?

"Rövidítettek, hasonlóan ahhoz, ahogy a tvhíradóban a nyilatkozatokat szokták."
Na, ezért nézem inkább az országgyűlést vágatlanban. Egyébként már csak az a kérdés, hogyan rövidít az adott média? mert pl. az Orbán beszédek eredeti kontextusát nem nagyon lehet felfedezni általában az index-es összefoglalókból. Bizonyára véletlen...

eszkep 2011.04.04. 09:46:39

@laspalmas: Kicsit korlátolt a gondolkodásmódotok mostanában... Régebben (2010 tavasza előtt) nem voltak ennyire demagógok.
Adjak téma tippeket?

Marcellusca 2011.04.04. 09:50:18

Látom, észkép "barátunk" a hétvégén továbbképzésen volt. :)))

Horizont 2011.04.04. 10:00:30

@Marcellusca (I'm happy): ha tudná Orbán milyen nagy híve és védelmezője mossa itt az agyunkat nap mint nap biztos hálás lenne és kitüntetné:DDDDD

Marcellusca 2011.04.04. 10:05:39

@Horizont: Akár képviselő vagy pógárjenő is lehetne belűle. :D

guma 2011.04.04. 10:27:41

@Horizont: @Marcellusca (I'm happy): ne adjatok tippeket. :)))

(de lehet, hogy valahol ilyen álom munkehelyen álom dotációt kap (!?), mint egyre több helyen több foglalkoztatás esetén kiderül : "ifj. Balsai István megbízási szerződés alapján havi bruttó 300 ezer forintot kap a KEH-től, ezért a pénzért pedig legalább heti 2 napon 6-6 órát kell dolgoznia, igaz, szerződése szerint ez időn túl is a KEH rendelkezésére kell állnia szükség szerint. ")

Overdream 2011.04.04. 10:39:11

@Conv: Mea culpa. Vedd úgy, hogy nem kérdeztem semmit. Kissé félreértettelek, elnézést:)

Horizont 2011.04.04. 10:51:10

@guma:
Jó helyre tudni kell születni! Amúgy úgy sajnálom szegényt! Mekkora teher lehet már, hogy az apja ismert ember. Neki a többszörösét kell teljesíteni nehogy azt mondják rá, hogy könnyű neki az apja miatt! Halálra dolgozza magát !!Heti 12 óra az is elosztva!!300 ezerért!!!
Jól kiba..tak vele:))))

Ironfist 2011.04.04. 13:33:33

@eszkep:
"Kiragadtak mondatotat eredeti szövegkörnyezetükből, úgy, hogy nem állapítható meg egyértelműen, kiről van szó."

KÖHHÖMKÖHHÖMŐszödibeszédKÖHHÖM...

@Horizont:
Szerintem simán ki van már tüntetve, csak nem tudunk róla. Tuti már legalább egy életműdíjat is kapott ezért XD

Tényleg eszkep, volna itt pár dolog.
1.-Te ugyanaz az ember vagy, mint a Vidéki nevű kommentelő? Olyan mértékben ugyanolyan elvakult fideszmosdató írásokat küldtök mindketten, hogy az a minimum, hogy mindketten a fidesz alkalmazásában álló blogtrollok vagytok.

2.- Ha már idejössz gúnyolódni, hogy kíváncsi vagy, ki vette a fáradtságot, akkor talán vissza is olvashatnál, és rájönnél, hogy Vidékinek kb tízszer lett elmondva, hogy igen, van itt olyan, aki hallotta az eredetit, és AZ MÉG SOKKAL DURVÁBB, mint a "hamisított"

3.- Mindent egyből benyalsz, ami a narancskomcsik szájából kiesik? Most épp, hogy hamisított a felvétel (ugyanis ha nem értesz a médiához, akkor ne ugass bele, hogy szerinted ez meg az hamisított, igenis csak vágott, és ez igenis bevett szokás MINDEN médiumban, a 200 példányszámos falusi hírmondótól elkezdve a BBC-ig), de ha teszem azt azt böffentené ki a vigánykirály az arcán, hogy innentől az ég színe zöld, akkor azt ilyen habzó szájjal védenéd meg?

3.- Ha egy embertől idézel, akkor muszáj spammolni a kommenteket? Nem lehetne, hogy szépen idézed EGY kommenten belül azt amire akarsz válaszolni, majd válaszolsz rájuk? Mert így a kapkodós idióta benyomását kelted, bár nem tudom, annyira nem ismerlek, hogy megmondhassam, kapkodós vagy-e.

Homeoffice 2011.04.04. 13:55:22

@Ironfist:

Már ne haragudj, DEAZAGYURCSÓTÁNY VOLT!
Ez meg itten kérem szépen Lézer Jankó:)

Ironfist 2011.04.04. 15:52:04

@Gunther:
Jaj, én kérek elnézést :D

2011.04.04. 20:29:17

- Miért nincs "Orbán kolbász" ?
- Még él a disznó.

Orbán megáll a spejzában őrzött Lenin kép előtt, és így szól:
- Drága Lenin elvtárs, ezt nagyon elk*rtuk. Mi lészen itt a megoldás?
Leszól Lenin a falról:
- Semmi gond fiam, helyet cserélünk! Engem leakasztanak, téged meg fel.

Egy napon meghal Orbán Viktor. De minden virág elhervad a sírján. Először hívják a holland kertészeket, de bármilyen tudományos módszert is alkalmaznak, az összes tulipán napokon belül elszárad. A francia kertészek is felsülnek, sőt a bolgárok is. Hosszú tanakodás után helikoptert menesztenek Bábolnára a Pista bácsiért, mert ő mindennek tudója. El is hozzák az öreget, lehajol a sírhoz, felvesz egy göröngyöt, majd sokáig porlasztgatja az ujjai között, és erőteljesen
csóválja a fejét. Mindenki feszülten figyel, mikor végre az öreg megszólal:
- Itt soha az életben nem fog nőni semmi, nem hogy virág !
- Miért? - kérdezik kétségbeesetten.
- Mert túl mélyen van a gané

Miért nem szunyókál el Orbán sosem a Parlamentben?
Mert az ördög sosem alszik.

Orbán beszédet tart a Művészetek Palotájában. A nézőközönség sorai közt :
- Hölgyem, ha megkérhetném: levenné a kalapját, mert nem látom jól Orbán elvtársat !
- Hölgyem, kérem húzódjon egy kicsit már odébb, hogy tökéletesen lássam .
- Hölgyem, ha megkérhetném, még egy kicsit arrébb ülne?
Mire a hölgy:
- Mégis mit képzel uram? Távcsövet ne adjak?
- Nem, köszönöm. Az van a puskámon is ...

Délután hatalmas dugó az M1-sen. Helikopterek, rendőrség, mentők, a tűzoltók, meg persze millió autó! A sorok közt fiatalember kopog az ablakokon.
- Mi történhetett? - kérdezi a sofőr.
- Valami arab terroristák elrabolták Orbán Viktort ! 10 millió dollárt követelnek, és ha nem kapják meg, lelocsolják benzinnel és elégetik! Én most arra gyűjtök!
- A többiek mennyit adtak?
- Hát nem mindenki egyformán, de az előtted álló 2 litert ...

Orbán, Csurka és Torgyán csónakázik a Balatonon . Egyszer csak vihar támad, a csónak elsüllyed . Ki menekül meg ?
- Az ország !!! ...

- Orbán Viktor genetikai adottságai miatt mindig igazat mond!
- Orbán Viktornak nincs szüksége szövetségesekre. Ő maga a szövetség!
- Magyarországon 3 leggyakoribb örömforrás: a szerelem, a szülői szeretet és Orbán Viktor!
- Orbán Viktor egyszer azt gondolta, hogy minden háztartásba ingyen bevezeti a sört. Aztán úgy döntött, hogy nem, mert Orbán Viktor csak olyan dolgot vezet be, amit mindenki szeret!
- Orbán Viktor semmit sem tud elrontani. Nem tanították meg rá!
- Az emberi agynak csak 10%-át használjuk. A maradékot Orbán Viktor használja helyettünk!
- Orbán Viktor nem tanulni járt iskolába. Felmérte a terepet, hogy hol fognak róla tanítani!
- Minden ember szereti Orbán Viktort. Minden EMBER!
- Orbán Viktor nem akar miniszterelnök lenni. Orban Viktor A MINISZTERELNÖK.

- Mi az, Orbán sósavban?
- Oldódik a probléma!

Honnan lehet tudni, hogy egy fideszes igazat mond?
- Orbán leváltja

Pistike jelentkezik az iskolában.
Tanító néni! A kutyámnak született 10 kiskutyája és mind FIDESZ-es. A tanító néni maga elé mered a közlés hallatán, majd kis ido múlva azt mondja: Rendben van Pistike. A hét végén úgyis itt jár az Orbán Viktor bácsi, majd neki mondd el! Biztos örülni fog neki. A látogatáskor odamegy Pistike a vendég elé és mondja.A múlt héten született 10 kiskutyám, és abból 5 FIDESZ-es.
Nagyon derék, és a másik öttel mi van? - kérdezi OVI.
Azoknak már kinyílt a szemük.

- Tudtad hogy Orbán kórházban van?
- Hogyhogy?
- Megülte a gyomrát a meggyes pite!

Orbán Viktor imádkozik:
- Uram, rengeteg pénz hiányzik az ország kasszájából. Mit tegyek?
- TEDD VISSZA !

Kihirdetik, hogy Amerikába megveszik az emberek agyát . Gondol egyet Orbán Viktor és kiruccan, hogy eladja ő is.
- Ön mennyit kér az agyáért ?
-100.000 $
- Húhhh egy kicsit sok . Nézze volt itt egy atomfizikus maguktól, annak adtunk 15.000 $, akkor volt itt egy programozó matematikus . Ő 35.000 $ kapott .
- Ja kérem, de ez még nem volt használva !

Mikor lesz Magyarországon jó világ?
- Amikor Orbán özvegye bemegy Kósa Lajoshoz a börtönbe, hogy el újságolja neki: Matolcsyt lelőtték Szijjártó temetésén

Egyszer egy ember fel kerül a mennybe. Találkozik Istennel, aki bevezeti egy órával teli szobába. Kérdezi az ember:
- Miért van ilyen sok órád?
Isten: - Ezek nem órák, hanem hazugságvizsgálók, aki keveset hazudik, annak lassan megy a mutató, aki sokat hazudik, gyorsan megy a mutató!
Ember: - És Orbán órája hol van?
Isten: - Azt ventillátornak használom a szobában.

Kérdezi a gyerek az anyukájától:
-Anya! Te kire fogsz szavazni?
Erre így válaszolt az anya:
-Fiam, én nem szavazok senkire! Győzzön a "Jobbik" !

gudmen 2011.04.07. 11:49:50

@laspalmas:
Hál'istennek olyan szerencsés helyzetben vagyunk, hogy az ellenzékünk is napi szinten szolgáltat municiot a "célbaköpés döglött oroszlánra" cimü vetélkedöhöz...erröl is posztoljatok sürübben, ugy mint régen;)

süti beállítások módosítása