Skip to content


       Szűrés lista

Új bűnözési formát fedezett fel a kormány

Új bűnözési formát fedezett fel a kormány, még az is lehet, hogy valaki elkiáltotta, hogy "Heuréka!". Végre!  Az egyenruhás bűnözés tényleg megnyomorítja a vidéken élők életét.

A büntető törvénykönyv (Btk.) szigorítását javasolja a kormány amiatt, hogy egy új bűnözési forma, az "egyenruhás bűnözés" jelent meg Magyarországon - közölte kedvenc Szijjártónk.

Navracsics villámgyorsan le is gyártotta a törvénymódosítást:
 


Mivel még csak 1 kávét ittam még, és elég nehezen forognak a fogaskerekek, így szeretném megkérdezni, hogy a "másokban riadalmat" kelt, ezt pontosan hogy fogja mérni a rendőrség?

Megkérdeznek 100 embert, ha 10-ben riadalmat kelt, 90-ben meg nem, akkor az már elég a büntetéshez? Vagy elég csak két ember riadalma?
Most komolyan lecsuknánk két évre valakit egy olyan szubjektív dolog miatt, mint a "riadalom"?

A másik: helyi polgárőrségnek a tevékenységükhöz kell az önkormányzat és a rendőrség engedélye.
Mi történik olyankor, ha az önkormányzat és a rendőrség megadja az engedélyt, de feljelentik a polgárőröket riadalomkeltés miatt? Innentől minden polgárőrt fel lehet jelenteni?
És mi történik olyankor, ha az önkormányzat megadja az engedélyt, mert az önkormányzati képviselők is ott élnek a faluban/városban, de a rendőrség nem, de a polgárőrség elindul este járőrözni? Letartóztatják őket? Mire beviszik őket, elintézik a papírmunkát, reggel lesz, és a községet szétlopják...

De nézzük a törvényjavaslat indoklását, hátha okosabbak leszünk:


A Nemzeti Együttműködés Programja kinyilvánítja, hogy az állam kizárólagos joga és lehetősége a rend helyreállítása. A jogállam nem engedheti meg magának, hogy a közbiztonság fenntartására vonatkozó állami monopóliumot civil szerveződések erre vonatkozó törvényi felhatalmazás hiányában mindenféle állami kontroll nélkül, a hivatalosság látszatát keltve szervezzék. Elszaporodtak azok a magatartások, amelyek ugyan nem érik el a közösség tagja elleni erőszak tényállásában jelenleg szankcionált erőszak mértékét, azonban az egyes nemzeti, etnikai, faji, vallási csoportok tagjaiban jogos félelmet, riadalmat keltenek, ezzel etnikai feszültséget szítva.


Most már tényleg tele van a tököm, hogy a kisebbség "jogos félelme" van a fókuszban, a botrányos vidéki közbiztonság meg le van szarva.

"Félelem" és "riadalom" > betörés, lopás.

Ki a fasznak lenne kedve kimenni éjjelente őrködni, ha lennének járőröző rendőrök, példás szigor és példamutató büntetéseket kiszabó bíróság?

Mutatnám Pintér és Navracsics uraknak, hogy mi a gond:

Jász-Nagykun megye egyik bűnözéssel legfertőzöttebb térségébe, 7 falura 6 rendőr.

"Hét település, Kuncsorba (656 lakos), Örményes (1142 lakos), Szapárfalu, Fegyvernek (6629 lakos), Tiszabő (1985 lakos), Tiszagyenda (1005 lakos), Tiszaroff (1700 lakos) tartozik hozzánk, de huzamosabb ideje már csak hat körzeti megbízott, plusz „másfél” nyomozó dolgozik a körzetünkben. Hétköznap éjszakánként, illetve a hétvégeken, összesen ketten látják el a területünkön az ügyeletet, és ez nagyon kevés. Képtelenek vagyunk szétszakítani magunkat, pedig egyszerre több helyszínen, alkalmanként egymástól akár 60-80 kilométerre lévő területen is jelen kellene lennünk." - Simon Imre őrnagy, a fegyverneki őrs parancsnokal.

Hát, bűnözök nem igazán figyelnek arra, hogy hétfőtől péntekig 8 és 17 óra között kövessék el a bűncselekményeket, az éjszaka például egy igen kiváló időszak ilyen célra. Vajon hogy érezné magát Pintér, Navracsics úr, a TASZ, az AI, az LMP meg az egész rettegő jogvédő bagázs, ha éjszaka betörnének hozzájuk, de a rendőr közölné, hogy éppen 60 km-re intézkedik egy másik ügyben, de délelőtt mindenképpen ki fognak menni, addig zárkózzon be és jó éjszakát?!

Éjjelente és hétvégén KETTŐ darab rendőr őrzi a közbiztonságot:



Orbán Viktor is nyilatkozott (Hajdú Péternek, vazze, Hajdú Péternek! Ez nem egy kibaszott bulvártéma!).
Lehet tippelni, hányszor esik szó az interjúban a bűnöző, együttélésre képtelen és a jogrendet be nem tartó romákról és a vidéki közbiztonságról, mint az egész cirkuszt kiváltó alapproblémáról.
 

 

laspalmas:

Elképesztő, ugyanakkor van valami diszkrét bája annak, hogy ugyanott tartunk, mint 2-3 évvel ezelőtt. Mindegy, hogy MSZP- vagy Fidesz-kormány, a recept ugyanaz. Ne érjenek rá foglalkozni az állampolgárok mással, kössük le a figyelmüket a rasszista széljobb vs rettegő romák örök témával, szóljanak csak erről a híradások!

Mutatom, mire gondolok:

2008.09.01-én Draskovics benyújtott egy törvénytervezetet, miszerint garázdaságnak minősülne, ha egy egyenruhát viselő csoport a nyilvánosság előtt felvonul, a csoportvezető parancsára demonstrációt tart, amennyiben ezzel másokban félelmet, megbotránkozást kelt.

2009.07.05-én Makula őrnagy bejelentette, hogy a jövőben a rendőrség intézkedést fog kezdeményezni, ha a gárdisták egyenruhában jelennek meg, illetve vonulnak közterületen, mivel ruházatuk másokban félelmet, megbotránkozást, valamint riadalmat kelt.

2009.11.26-án Draskovics nyilatkozott a friss ruharendeletről, melynek értelmében 50 ezer forintra bírságolják azt, aki a betiltott Magyar Gárda egyenruháját hordja. "Arra a felvetésre, hogyan lehet eldönteni, mely öltözék hasonlít a Magyar Gárda egyenruhájához, Draskovics azt mondta: aki ha ránéznek, úgy néz ki, mint egy, a Magyar Gárdához tartozó személy, azzal szemben a rendőrnek el kell járnia. És majd ha adott esetben bíróság elé kerül az ügy, kiderül, a rendőr jól döntött-e."

....... majd

2011.04.22-én jelent meg a kormányrendelet, melynek értelmében a jövőben jövőben százezer forintig terjedő pénzbírsággal sújtható, aki "közterületen vagy nyilvános helyen olyan, a közbiztonság, közrend fenntartására irányuló tevékenységet végez, amelyre jogszabály nem jogosítja fel, vagy ilyen tevékenység látszatát kelti".

Ugyanezen a napon a Gyöngyöspatára utazott Véderősöket a rendőrök megkérték/ felszólították, hogy hagyják el a helyszínt, vagy cseréljék le "a terepszínű jellegű öltözetet, amely esetleg alkalmas arra hogy riadalmat keltsen". 8 embert közülük előállítottak a rendőrök, "mert garázdaságot követnek el azzal, hogy megbotránkozást és riadalmat kelt az öltözékük." A hétfői (!!) tárgyaláson a rendőrség képviselője "azzal érvelt, hogy a vádlottak a roma kisebbség lakóhelyének közelében, demonstratív, provokatív módon a Véderő mozgalom tagjaként, egységesnek látszó egyenruhában jelentek meg. Ezzel kirívóan közösségellenes módon riadalmat és félelmet keltettek a helyiekben, és ezzel garázdaságot követtek el." Az Egri Városi Bíróság mind a 8 ellen megszüntette az eljárást.

2011.04.27.: Btk.-módosítás.....

.......és a mókuskerék pörög tovább. Hónapokra megvan a téma a sajtónak/jogvédőknek/vonulóknak, jön majd az első "tettenérés", letartóztatás, nyomozás,  nyilatkozatok, ítélet, tüntetések, fellebbezés stb, közben meg "gazdagabbak" leszünk pár új adónemmel,  bebetonozott káderrel, persze az nem olyan fontos. Gratulálok.

Címkék: fidesz rendőrség

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr152861510

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyöngyöspatán a romáknak volt igazuk 2011.04.28. 23:35:56

Nyilvánosságra hozta a rendőrség a gyöngyöspatai cigánysoron lévő térfigyelő kamera felvételeit. Érdekes dolog ez, mert elsőre azt mondtam, hogy nem is volt semmi. Most egy kis pisilésért, meg néhány keresetlen szóért nem kell valakit így elagyabulál...

Trackback: Börtönt kaphatnak az “egyenruhás bűnözők” 2011.04.28. 12:28:04

Mit tartanak majd riadalom okozásának? Vége a Jobbik vonulásainak?...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.04.30. 18:16:21

@majomkutya: Ez Numerus Clausus. ami egy "antiszemita" törvény volt. Akkor most erre mit mondjak. Ha a magyaroknak hátrányos, akkor européer?

mocskosbaribaszó 2011.04.30. 18:16:49

@Kartal (rezervált): Emlékezz vissza hogy az Lmp-s ürge cigánynak mondta magát és tádámm, meg is kapta a romáknak szóló pályázatot.
és az ürge még csak nem is magyar volt :D

Marcellusca 2011.04.30. 18:24:37

@Kartal (rezervált): Na, ez a másik, ami nekem is eszembe jutott.
Meg, elméletileg, nem lehet nyilván tartani, hogy ki, milyen kisebbséghez tartozik.

De, egye fene!
Ha ki akarnak rúgni, egyből el kezdek kiabálni, hogy roma vagyok és nem rúghatnak ki, mert, akkor nem lesz meg a 25%! :DDD

Mertcsak 2011.04.30. 18:30:14

Kiváncsi lennék a főnököm arckifejezésére,majd a dühkitörésére,mikor közlik vele ezt az agymenést.
Miért csak ilyen elmeroggyant barmok jutnak nálunk vezető beosztásba?!

majomkutya 2011.04.30. 18:44:50

@mocskosbaribaszó: 3-féle jogosítványom van, de az autósiskolában egyszer sem láttam cigányt. És azóta sem láttam cigány tanulóvezetőt. Honnan van ezeknek a jogosítványuk. Erre gondoltatok már?
Pedig nálunk is, mint szinte mindenhol máshol autóval közlekednek. Ja, és igen: a mélyszegénységben autóra is, meg egyre drágább benzinre is fussa.

Kartal (rezervált) 2011.04.30. 18:46:21

@Marcellusca: én meg kiabálni kezdek, hogy most azért, mert zsidó vagyok??? :D Mert a bőröm fehér és nagy orrom van :DDD

@mocskosbaribaszó: melyik volt az? A Bajnai-féle 200 cigányt a közigazgatásba programban az, aki cigány öntudatúnak vallotta magát?

@ColT: na most, én is ismerek több cigány diplomást. Nincs is velük semmi baj, normális, rendes életet élnek, sőt normálisabbak, mint jobbikos kollégáim. Ez van. Csak sajnos az általam ismert több száz cigányból nincs 20(!) olyan, aki betartaná a társadalmi együttélés alapvető szabályait. Komolyan sajnálom a normálisan - a mi értékrendünk szerint normálisan - élő cigányokat. A hátuk közepére nem hiányzik nekik egy-egy ilyen Gyöngyöspata-balhé, és ha bármi komolyabb baj üt ki, akkor ők fogják megszívni elsőnek, nem a fuxos büdös garázda uszorás maffiózó.

Kartal (rezervált) 2011.04.30. 18:51:05

@majomkutya: nekem van egy vezetés oktató haverom, tavalyelőtt nyáron többször is voltam kint vele rutinpályán. Annyi cigánykölyköt láttam ott, hogy az döbbenet. Mind tanulóvezető volt.
Nekem ezzel más a bajom: rengeteg cigányt látok nyugati kocsiban pöffeszkedni, pl. szembeszomszéd jóformán nem is jár gyalog (bár keze nem illette még az indexváltót, az is biztos), amikor a benzin közel 400 Ft. Milyen mélyszegénység???

Kartal (rezervált) 2011.04.30. 18:54:58

@Marcellusca: ismered a viccet, nem? A főnök azt mondja: egy embert ki kell rúgnom. Az irodában hárman dolgoznak. Azt mondja a fiatal kislány: engem nem rúghatsz ki, mert cigány vagyok, és akkor az rasszizmus. Azt mondja az idős nő: engem sem rúghatsz ki, mert nyugdíj előtt vagyok, és az életkor szerinti diszkrimináció. A harmincas, fehér bőrű fiatalember gondolkozik, gondolkozik, aztán azt mondja: akkor én meg buzi vagyok.

majomkutya 2011.04.30. 18:56:36

@Kartal (rezervált): Akkor azóta megváltozott a helyzet. Elfogadom. Amúgy egy autósiskolás tudna amúgy megfelelő választ adni.

trojka 2011.04.30. 19:29:06

Kukuljak meg, ha értem. Ezek szerint, buntethetök a vadászok, mert zöld ruhában járnak és félelmet keltenek (kiben?), buntethetök a természetörök, mert egyenruhában járnak, valamint a polgári remészetörök, mert nagyrészuk terepszinu ruhában jár, ugyanis igy jobban beleolvadnak a környezetbe és nem zavarják annyira a vadakat, továbbá mindenki buntethetö, aki bármilyen ruhát visel, ami "félelemkeltö". Hogy öszinte legyek, bennem félelmet keltenek a rendörök (25 éven keresztul voltam egyenruhás), amikor meglátom öket totál kopaszra borotválva, egyenruhában, mivel nagyon hasonlitanak a valamikori skinhedekre. Tessék mondani, ha én 1848-as honvéd egyenruhában jelennék meg az utcán, az is félelemkeltö lenne? (marhák).

zsoltix 2011.04.30. 19:36:12

@Kartal (rezervált): barikad.hu/node/50572 Szerintem mocskosbaribaszo erre a multikulti fiatalemberre gondolt. :)

Dendrobatidae 2011.04.30. 19:51:26

@Kartal (rezervált):
Orvosi állásba velük, aztán műtsék meg az összes fideszest sorban!:
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aq627ZjmyXg

Dendrobatidae 2011.04.30. 19:55:50

@trojka: Ennek a törvénynek pont az a lényege, hogy ez alapján mindenkit el lehet ítélni. De majd ők megmondják, hogy ki a félelemkeltő. Ha nem tetszik a pofád, bevisznek és fél nap alatt kitalálják, hogy miért is voltál félelemkeltő.
Jól működött ez a módszer a KGB és Rákosi idejében is.

Bee-zony 2011.04.30. 20:12:05

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: Politikusi kiválasztás:
Az eredményből (is) visszakövetkeztetve, valóban, legfelső szinten van kiválasztás, fordított előjellel. Pszichopatának lenni kötelező, máskülönben nincs támogatás egy bizonyos körből.
A tézisnek megvan az antitézise is, a cél szerint.

Kihalás:
Valahol olvastam, hogy van egy nyelv, amit már csak ketten beszélnek, de ők sem állnak szóba egymással. Garantált a kihalás, és ez egy kis színes hír, érdekesség. Nyelvek és kultúrák tűnnek el – de ez már régebben is így volt, lásd pl. avarok, besenyők…
A világ kb. 99%-a vállvonással intézné el Bantusztán, Urundi-burundi, Magyarország megszűnését.
Az látszik, hogy csoportként, nemzetként átlagosnál jobb túlélő képesség kell a fennmaradáshoz a népek tengerében.
Én nem tartom olyan nagy tragédiának, ha megszűnik egy rossz és életképtelen államalakulat; az egyének megmaradnak, és egy életképesebb állam fennhatósága alá kerülnek.
Ha az új uraknál nem annyira degeneráltak a törvények és a törvényhozók, alacsonyabb az adó, és nincsenek annyira elnyomva és kiszipolyozva a megszűnő állam tagjai, már nyertek a dolgon.
Amikor valaki disszidál, az is azt jelzi, hogy olyan államalakulatból megy el, amit nem érdemes fenntartani, mert olyan szinten rossz, hogy nem érdemes ott maradni.
Ha az állam vezetése nem képes megjavulni, akkor nem érdemes fenntartani azt az egész államot és az országot.
Ahhoz vajon mit szólnának orcsányék, ha tömegesen bejelentenék az alattvalók, hogy inkább egy másik ország fennhatósága alá szeretnének tartozni, és nem is mennek el?
Amelyik ország olyan, hogy szégyenkezni kell az állampolgársága miatt a világban, az kihalásra jelölt, és megérdemelten, logikusan és jogosan. Ki és mi tűnjön el, ha nem a rossz, és minek kell a rosszat fenntartani?
Én Magyarország jelenlegi vezetőinek országirányító és -fenntartó képességét kettes alára értékelem.
Állampolgárként két válsztás között: töltse ki Magyarország vezetőinek bizonyítványát... úgy sejtem, hogy a „bizony hitvány” lenne a többség szerint.

Bee-zony 2011.04.30. 20:15:34

@James Onedin (aka Zöld Ember): A polgárháború a papírforma, és nem látszik, hogy miért NEM következne be.
Emlékszem, hogy annó ex-Jugoszláviában volt egy riport, amiben arról próbálta kérdezni az ottaniakat a riporter, hogy szerintük mi lesz, ha meghal Tito. „Nem tudjuk, hagyjon minket békén”-féle válaszokat kapott. Teljes volt a struccolás, pedig előre látható volt, hogy a Tito által összetartott Jugoszlávia igen nagy valószínűséggel szét fog esni. Ott is bejött a papírforma.

Lehet kezdeni a polgárháborús helyzetre a felkészülést. Nem tudom, hogy mennyi idő van még rá… Ez az év még „békebelinek” látszik; az elkövetett állami és magánerős disznóságokkal az alapozó év, ahogy Egyiptomban is volt.
Győz-e sok lúd disznót itt is?
Már most gondolkodni kell a taktikán… Aki marad, az készüljön a polgárháborúra; aki megy, az készüljön a távozásra. Élő polgárháborús példának ott van Líbia: a fegyveresek lőnek, és a végső számlálásnál szerintem megint az fog kiderülni, hogy több a civil áldozat, mint a fegyveres. Úgyhogy én a legjobb taktikának azt tartom, hogy aki civil státuszban akar maradni, az ne maradjon a harctéren, mert felesleges, és hiba. Inkább menjen külföldre, és onnan próbálja tenni civilként, amit tud. Így a jobb, és nem úgy, ha ott marad a harctéren céltáblának.
Végül is két megfelelő választás van: aki inkább megy, az menjen, aki inkább marad, az készüljön a(z önvédelmi) harcra.
Nyilván sokkal kevesebben fognak elmenni, mint ahányan maradnak, és nem valószínű, hogy a lakosság 10%-ánál többen fognak távozni, amikor már nyilvánvaló, hogy lesz polgárháború, vagy már tart.
Azt sem tartom kizártnak, hogy ez az egész a III. vh. keretében fog megtörténni…

Kartal (rezervált) 2011.04.30. 20:18:44

@majomkutya: megkérdezem.

@zsoltix: én egy másikra, aki most írta a blogján, hogy a gyöngyöspatai cigányok ÉLETVESZÉLYBEN voltak húsvétkor... kicsit eligazítottam a faszit.

@Dendrobatidae: kihagytad a nácikat. Ők is megmondták: "Azt, hogy ki a zsidó, én döntöm el!". Na ez itt annyit változott, hogy "Azt, hogy ki a garázda (félelemkeltő), én döntöm el!".

@trojka: lásd eggyel fentebb.

majomkutya 2011.04.30. 20:26:52

Most látom, hogy a franciáknál is kvótatörekvések vannak, csak éppen másmilyenek:
sportgeza.hu/futball/hirek/2011/04/30/fekete_es_arab_kvota_a_francia_valogatottnal/

dr. Aullah 2011.04.30. 20:34:20

Látom mindenki nácul. Majdnem minden második komment kuruc linket tartalmaz.

zsoltix 2011.04.30. 20:34:56

Mai hir: ''26 fős fémtolvaj-bandát fogtak el Csepelen az április 1-jén megalakult
kerületi közterület-felügyelet munkatársai segítségével. A közterület-felügyelet a
tolvajok nagy száma miatt a rendőrség segítségét kérte'' onkormanyzat.mti.hu/hir/10810/hatalmas_femtolvaj-fogas_csepelen Ejnye. A megelhetesieknek riadalmat okozo kozteruletes egyenruhas bunozoket kellett volna elfogni. Majd lesz dada sanyi bacsitol.

Dendrobatidae 2011.04.30. 20:49:27

@Bee-zony: A Jugoszláv példa nagyon jó. Pont ezt beszéltük mi is a baráti társaságban. ha belegondolsz az a mai magyar valóságnál sokkal pitiánerebb okok miatt robbant ki. Mindannyian ugyanúgy szlávok voltak, ugyanazt a nyelvet beszélték, ráadásul rengeteg vegyes házasság volt köztük. Úgymond "integrálódtak". Aztán egyszer csak az avar alatt izzó parázs lángra kapott és az újkori történelem legbrutálisabb emberirtásába torkollott.
Ez nálunk is be fog következni, ebben biztos vagyok. Itt fog visszaütni az, hogy a magyarok az utóbbi évtizedekben mindig mindent meg akartak úszni. Ez volt az ország alapállása. A nép homokba dugta a fejét "úgyis lesz valahogy"... Hát nemsokára a fejünkre borul az egész szar, amit elődeink ezzel a felfogással felhalmoztak. De az biztos, hogy én nem megyek innen sehova. Jöjjön aminek jönnie kell. Állok elébe.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.30. 22:41:28

@Kartal (rezervált): Én nem ismerek húszat, talán ha ötöt. De jó, hogy vannak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.30. 22:48:48

@Kartal (rezervált): Viszont ha kirúgja a fehér srácot, akkor megáll a cég, mert ő dolgozik egyedül :D

majomkutya 2011.04.30. 22:56:02

Komolyan mondom az ember esze megáll!
Gyöngyöspatán a romák újból nagyon félnek és i d e g e s e k!
Miért? Na miért?
Mert egy pár magyar egy magánháznál bográcsozik és valami fura nevű bátor magyar család találkozót szervez. Az egyébként jól jelzi a jelenlegi viszonyokat, hogy ezek szerint a szervezők úgy érzik, hogy elsősorban bátorság kell Gyöngyöspatán egy kis kerti bográcsozáshoz és csak másodsorban szükséges a hús, bogrács, hagyma és krumpi.
Mégis mit óhajtanak, mire lenne szükség, hogy ne féljenek? Legközelebb a bográcsozásra kérjenek a magyarok engedélyt a CKÖ-től?
Mi lesz ezután? A romák félelmeit meghallva a kormány bejelenti a harcot a BOGRÁCSBŰNÖZÉS ellen? Mert most már az erő nyelvén kell beszélni? Szíjjártó ezt is elő tudná adni, abban biztos vagyok.
Az LMP-sek és a jogvédők úgy tűnik, hogy kiképezte a cigányokat arra, hogy ha lamentálnak, hogy ők félnek és idegesek, akkor majd az országos sajtóban szerepelhetnek és mocskolhatják a magyarokat, esetleg gy. ferenc gyanúsított küld nekik egy újabb milliót.
Az meg csak hab a tortán, hogy magukat komolynak gondoló sajtótermékek (pl. Hírszerző) ezt vezető, legfontosabb hírként tálalják. Az is vicc, hogy a fősodratú média micsoda komoly forrásokra alapozza a szánalmas kis cikkeit: "roma aktivista", "roma referens". Az viszont eszükbe nem jutna, hogy megkérdezzenek egy helyi magyart.
Bográcsbűnözés rulez! Szíjjártó! Csapj a lovak közé!

majomkutya 2011.04.30. 23:31:00

A Hírszerzőn szemlézik a Suddeutshe Zeitung cigányügy cikkét. A nagyokos újságíró azt írja benne (és ez az ő aggodalma a romastratégia kapcsán), hogy :
"eddig még sehol nem sikerült megtalálni az integrációnak azt a koncepcióját, amely a cigányok számára lehetővé teszi életformájuk megőrzését, ugyanakkor megszünteti az azzal szembeni ellenszenvet"
Hát igen! Szerintem nem is lehet olyan romastratégiát készíteni, hogy a jóérzésű ember tolerálja azt amit a cigányok problémás része művel (lopkodás, fenyegetés, testi sértés, gyilkosság, uzsorázás, stb...)
Nincsen olyan elme ezen a földgolyón, aki le tudna tenni elém egy olyan romastratégiát, aminek a hatására én azt mondanám, hogy legyen, elfogadom azt, hogy a cigányok egy jelentős része parazita és vadállat módon él és viselkedik.
Én viszont abban kételkedek, hogy van-e egyáltalán olyan zseniális kormányszóvivő/kommunikációs stáb, ami a jóérzésű emberek tömegeivel el tudná fogadtatni az egyenruhás bűnözés elleni fellépést.

Nzoltan 2011.05.01. 06:56:59

Az új bűnözési forma már nem is annyira új. Ez az öltönyös csalós, lopós, hazudozós. Csak a tisztelt képviselőknek, minisztereknek a tükörbe kellene reggelente nézni hogy ilyet lássanak.

Nzoltan 2011.05.01. 07:14:50

@Bee-zony: A polgárháború nálunk is érdekes lesz. Abból a szempontból, hogy olyanokért fog kialakulni, mint ami Gyöngyöspatán történt. Lopások, rablások, gyilkosságok, lincselések. Tulajdonképpen semmi háborúskodás nem fog történni, csak a társadalom magyar része megpróbálja megvédeni ami az övé. Kb. masírozással. Aztán a semmilyen vagyon és életellenes bűntényt el nem követő ma még többség külföldről kapja majd a nyakába azt, amit az ilyen LMP, MSZP és Horváth Aladár féle emberkék előkészítettek már odakinn. A félretájékoztatott külföld, meg az országot fogja karanténba helyezni, a más életét elvevő, folyamatosan terrorizáló cigányságot meg pénzzel és fegyverrel tömni. Ugyanaz lesz mint koszovóban. 10 év alatt teljesen kicserélődik a magyar lakosság keletmagyarországon, és borsod környékén lesz egy cigány ország. Amíg az "elkövetett bűnökért" a megmaradt Magyar részt gazdaságilag szankciókkal próbálja a nyugat jó útra téríteni, addig a létrejött cigány országot tömni fogják segélyekkel. Szlovákia, Csehország, Szerbia elsőként fogják elismerni az új államot, hiszen beteljesedik az amit szeretnének. Végleg eltűnhet a magyar veszély. Aztán a nyugat is tudja majd hova hazatoloncolni a kiutasított cigány tömegeket. Európa közben hátradől, hogy milyen jó munkát végzett.

trojka 2011.05.01. 07:15:13

Tolunk nem is olyan messzire (pár ház) Alföldröl importált cigányok laknak albérletben. Husvétkor egy népes rokonság látogatta meg öket, szintén az Alföldröl. Na, volt ott minden, csak nem ájtatoskodás. A buli korán reggel kezdödött az udvaron, késö estig. A gyereksivalkodástol, orditozástol zengett az egész utca. Ez nekunk kissé szokatlan volt, mert itt még aránylag tudnak viselkedni a "tezsvírek". Öszintén sajnálom azokat, akik ilyen környzetben kénytelenek leélni az életuket. Az egyenruhához még néhány gondolat: a cserkészek is félelemkeltöek, vagy oket is megszunteti Pintér "bajtárs" és Vikike?! Ok sem táborozhatnak és öket sem lehet normális magyarnak nevelni? Igaz, van egy oriási bunuk: jol tanulnak, tisztelettudoak, hiszik Istent, és nincs köztuk egy purdé sem!

Nzoltan 2011.05.01. 07:25:37

@majomkutya: A durva az, hogy ha rámutatsz arra, hogy akkor miből telik autóra, akkor rögtön azzal jönnének a jogvédők, hogy az autó nem luxus cikk, hanem egy olyan az élethez alapvetően szükséges dolog, ami nélkül a mai rohanó világban nem lehet élni. Ebből az következik, hogy autót is kell biztosítani szegény romáknak alanyi jogon. Különben hátrányba kerül a szegény roma a munkaerőpiacon!

Dendrobatidae 2011.05.01. 07:38:00

@majomkutya: Ha belegondolsz nem is olyan elrugaszkodott a fülkeforradalmi valóságtól ez a "bográcsbűnözés"!
A Bogrács megdöbbentően hasonlít a náczi rohamosztagosok sisakára így szegény romákban félelmet kelthet. Ráadásul egy valamirevaló bogrács jóval nagyobb mint egy katonai rohamsisak, így a félelemkeltő ereje is arányosan nagyobb.
Nem lennék meglepve, hogy az erről tájékoztatott cigányok ezentúl vascsövekkel, szamurájkarddal vernék szét az ellenük hatalmas fekete rohamsisakokkal készülő magyarokat bármely településen. A Nemzet Miniszterelnöke pedig ismét lecsapna a félelemkeltőkre, kéz a kézben Gyurcsánnyal.

2011.05.01. 07:55:49

@Nzoltan: Mondjuk azért nem egy olyan falu van, ahova naponta kétszer megy a sárga busz, egyszer reggel 7-kor, és egyszer délután 5-kor, oszt fájront. Sőt, olyat is tudok, ahova egyáltalán nem megy semmi. Ott bizony még egy kimustrált trabinak is óriási a becsülete. Amúgy a Cigányiát támogatom, de csak ha egy vasfüggöny veszi körül. (Ezt viszont lehet, hogy Sárközi meg Belrusconi meg a többi is támogatná. :))

Jurganov 2011.05.01. 08:24:53

@Hajszás Láncos: cigányiáról annyit, hogy a te szülőhelyeden legyen? vagy hol? ne az enyémen.. kb annyi kellene, hogy az összes bűnözőt bezárni valahová. ha cigány ha nem. amennyiben valami csoda folytán mégis sokkal több lenne mint bármely egyéb náció, hát Istenem. így jártak.
@Nzoltan: sajnos, hihető a forgatókönyv. a kinn élő magyarok azért megtehetnék azt , hogy csinálnak egy blogot ahol ezt publikálják. nem sok, de valami.

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 08:37:21

@Nzoltan: nekem sincs autóm, úgyhogy kibaszott hátrányban vagyok, mégsem támogat senki. Amúgy még Al Caponét is el tudták úgy kapni, hogy kimutatták: több a kiadása, mint a bevétele. Itt nem tudom miért nem megy ez. Számolják össze mennyi egy család bevétele, és nézzék meg a kiadásaikat. Ha nem stimmel az összeg, irány a börtön.

@Hajszás Láncos: erre felé is vannak ilyen falvak, értem én, de a törvény azért törvény, mert MINDENKIRE vonatkozik. Segélyek, alkalmi munkák összesen nettó 150E Ft három gyerekkel, de 10 milliós ingatlanja van, és most vett kp-ben új kocsit, bank felé meg nincs semmi adóssága? A szülők napi 2-3 doboz cigit elszívnak, és napi több liter kólát és sört vesznek a boltban? Gyalog nem járnak, a benzin meg lassan 400 Ft? Miből fussa, tessék már elárulni??? És még ők nyüszítenek mélyszegénységről? Az ilyet azonnal leültetni, mivel nyilvánvalóan törvénytelen eszközökkel jut pénzhez.

Álmodozzunk csak.

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 08:46:03

@Jurganov: Tom Bobb Kanadában csinálta egy darabig, saját domainnéven saját oldalt hozott létre, és fordította angolra a cigányokról szóló cikkeket, hogy lássa a világ mi a valóság ezzel a néppel kapcsolatban. (Mondjuk Kanadában is most kezdik felülvizsgálni a magyar cigányok helyzetét, mivel - és ez nem vicc - a cigányok felülreprezentáltak lettek a kanadai börtönökben, úgyhogy várhatóan meg fog nőni a Kanadába menekült cigányok körében a "honvágy" miatt hazatértek száma... Ezek a gyöngyöspatai tetvek is ezért az Államoktól kértek menedékjogot, nem Kanadától.)

Aztán egy éve, amikor Hős Vezérünk kiadta a Nagy Nemzeti Együttakármit, a szolgáltató hirtelen lekapcsolta Tom Bobb honlapját.
Kanadában.
Egy az egyben úgy járt, mint a Kuruc.info.

2011.05.01. 08:51:17

@Jurganov: Ha a Izrael Palesztínában lett, akkor cigányiának meg Indiában kell lennie. ;-)

@Kartal (rezervált): Az a baj, hogy itt a cigányságot egységes egészként kezelik, pedig nem az. Cigány a BMW-s uzsorás is, cigány a vízcsőfektetésnél csákányozó napszámos is, cigány a betörő is, cigány a kocsmai zenész is, cigány aki a vasat gyűjtögeti zukplatóra, és van putris cigány is, aki tényleg mélyszegénységben nyomorog, és egyetlen pénzszerzési lehetősége (a havi 28500.- jövpótlón kívül) ha elmegy a mónikasóba a famíliával 14e/fő díjazásért vernyákolni - már ha az útiköltségre valót meghitelezi neki valamelyik helyi uzsorás. Ez mind egy-egy külön társadalmi probléma, amit nem lehet egy kalap alá venni "cigánykérdés" címszóval.

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 09:11:49

@Hajszás Láncos: jól látod a dolgot. Erre megoldást találni a legnehezebb. Nem csak a magyart kell megkülönböztetni a cigánytól, de a cigányokat is egymástól. Ezért nem fog sikerülni bevezetni semmilyen integrációt, mert a cigányságot nem csak itt az országban kezelik egységes egészként - holott egyáltalán nem lehet homogén populációként tekinteni rájuk -, hanem EGÉSZ EURÓPÁBAN minden cigányra vonatkozó receptet akarnak összehozni.

Elég megnézni a spanyol gitanókat, az erdélyi gáborokat, a német szintókat, vagy nálunk az oláh cigányokat, nem sok hasonlóságot fogsz találni a kultúrájuk, mentalitásuk között. És erre akar az EU egységes receptet? Ugyanazt a gyógyszert adni a vakbélgyulladásra, mint a gyomorrákra? Na ez egy ökörség.

Nem tudom ez a Balogh honnan lett szalajtva, és miért pont ő az államtitkár, de hogy a témát még távolról sem ugatja, az biztos. Jó magyar szokás szerint megint megfelelő szakember került a megfelelő posztra.

És jó magyar szokás szerint mi szívunk, nem ők.

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 09:18:51

Na erről a spanyol témáról jutott eszembe két cikk:

Népszabadság:
"Sajátos európai sikertörténetnek számít eközben a spanyol cigányok integrációja: az ibériai ország 650 ezres saját cigány közössége ma már egészen más körülmények között él, mint a kelet-európai romák."
Index:
"A spanyolországi, gitanónak nevezett cigányoknak nincs semmilyen politikai védelmük." [...] "A spanyol kormányzat cigányügyi tervét sokat bírálták a spanyol roma vezetők, egyfelől, mert egyáltalán nem vonták be őket a program kidolgozásába, másfelől, mert nem tetszett nekik, hogy a terv kizárólag szociális, és nem etnikai alapon védte volna őket."

Jó lenne, ha ott a bal oldalon az elvtársak néha megbeszélnék, hogy mi az aktuális irányvonal, és nem írnának össze-vissza :D

hoplita 2011.05.01. 09:24:34

@Kartal (rezervált):
Tudod ki az egyik közvetlen munkatársa.....?
Ha nem, akkor nem találnád ki estig.......

Mesterházy Szilvia.....igen, annak a köcsögnek a matraca.
Nem verik nagydobra, se egyik, se másik oldalon.
Ezek csinálják nekünk a morestratégiát.....

Iszol még egy kávét...?:)))))

kukackac 2011.05.01. 09:41:09

Jézus a zsidóknak
"A sátán az atyátok, és atyátok kedvére igyekeztek tenni, aki kezdettől fogva gyilkos, nem tartott ki az igazságban, mert nincs benne igazság. Amikor hazudik, magából meríti, mert hazug, és a hazugság atyja."
(János evangéliuma 8.44)

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 09:55:07

@hoplita: valahogy már meg sem lepődök. Mi mást várhatunk az egypártrendszertől?

Jurganov 2011.05.01. 10:32:34

@Kartal (rezervált): tudom, de 50-10-100 oldalt csak nem kapcsolnak le... ha meg igen akkor lehet vernyákolni, hogy rasszista a szolgáltató. ez vmi elb*szott nézet, hogy csak a fehérek lehetnek rasszisták. jó példa erre mohácsi vész pl.
az egységes cigánypolitika meg legfeljebb annyi(nak kellene lennie), hogy nem menekülhetnek meg a büntetéstől mert ők cigányok és a kultúrájukat meg le kell sz*rni. amennyiben fontos, akkor majd gyakorolják. mint mondjuk a kínaiak. vagy arra is oszt az eu lóvét, hogy itt is tudjanak tartani kínai újévet meg ilyesmi? szvsz nem.
@Hajszás Láncos: az egy izgalmas történet lenne amikor leszáll ott 100 repülőnyi tesvír :) abban igazad van, hogy nem szabadna egy kalap alá venni mindet. és igazság szerint nem a cigányokkal van a gond hanem a bűnözőkkel (van átfedés, nem kicsi). be kellene tartatni a törvényeket velük is.

2011.05.01. 11:27:46

@Jurganov: Igen a bűnözéssel van gond. Azon belül persze lehet csoportosítgatni, hogy bizonyos jellegű bűncselekmények mely rasszokra jellemzőek. Ameddig a pitiáner tolvajlások többsége valóban cigány elkövetőjű, addig a gazdasági bűnözők túlnyomó többsége "magyar', és többségében ugyanúgy büntetlenül maradnak, mint a cigányok. Mondjuk ki: a rendőrség és az igazságszolgáltatás egyszerűen képtelen a közrend fenntartására, lassan húsz éve. És persze ennek a bűnözési hullámnak a hátterében az is ott van, hogy becsületesen nem is nagyon lehet itt megélni. Nincs munkahely, az őstermelők ki vannak szolgáltava a lehúzós felvásárlóknek (meg az éjjeli szüretelőknek), ha vállalkozást indítanál, még egyetlen ügyefeled, egy fillér bevételed nem volt, de már rádbasszák a munkáltatói járulékokat, és mindennek a tetejébe itt van egy teljesen eszement bürokrácia (uborkagörbület és kis társai), ami újabb felesleges plusz terheket jelent. Itt az egész mindenséget teljesen újra kellene gondolni az alapoktól, mert ez így épp olyan életképtelen és fenntarthatatlan, mint a kádári gulyáskommunizmus volt. De erre hiányzik a politikai szándék. Nagyjából mindenhonnan. (Talán a Jobbik meg a Munkáspárt hozzá merne nyúlni, de nekik csekély a támogatottságuk, a demokratikus többségnek nagyon is megfelel a posványban dagonyázni, zavarosban halászgatni, és utánuk a vízözön.)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.01. 12:03:14

@Jurganov: az a helyzet, hogy egyszerűen magyarként kellene őket kezelni. elvégre azok. és megvonni az összes csak cigányoknak járó támogatást. kapjanak ugyanúgy/ugyanannyi támogatást, mint mondjuk az örmények, svábok, románok, stb.
nem hallottam még sváboknak járó iskolatámogatásról, meg svábokra vonatkozó pozitív diszkriminációs kvótáról, mert ők nemzetiség.
lófasz a seggükbe. ha magyarok, kapják ugyanazt a támogatást és lehetőséget mint a magyarok. ha meg cigányok, akkor támogassa a saját államuk őket, ahogy a svábok is tartják a kapcsolatot a németekkel.
jah, hogy nincs saját államuk? nem lehet, hogy ez nem véletlen, mert kifejezetten az élősködésre specializálódott a kultúrájuk?

mocskosbaribaszó 2011.05.01. 12:13:42

Lehet én vagyok a názci, de egyes elemeknek etnikai alapon elkülönített kótert építenék

"majd megyünk a böribe ott leszünk kemények" + iskolakerülő cigó az indexes(!) videóban, kéne az elrettentés...

mocskosbaribaszó 2011.05.01. 12:30:40

"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit és ne náczulj mert hat nap mindenre elegendő."

písz

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 12:32:28

@mocskosbaribaszó: nem rá gondoltam, de úgy látszik, nincs egyedül.

Jurganov 2011.05.01. 12:50:34

@Conv: így van. csak pontosan ennek az ellenkezőjét csinálják. vajon miért? mivel már 20 éve, így annyira nem lehet véletlen.
@Hajszás Láncos: igen, igazad van. hiányzik a változtatásra a politikai szándék. talán azért mert amíg az egyszerű ember azzal foglalkozik, hogy kijét ölték/erőszakolták/verték meg, vagy rabolták ki addig sem foglalkozik olyasmikkel mint " a mi vizünk mégis másnak fizetünk, hogy ihassuk" vagy "hova tűnnek az euro milliárdok" . a csekély támogatottság pedig azt mutatja, hogy az emberek nagy részének jó ez ahogy van. most nem az öregekre gondolok, hanem azokra akiknek volt lehetőségük utánanézni a dolgoknak és az mszp-re vagy a fideszre szavaztak. ők azok akik egy szemernyi sajnálatot sem érdemelnek. persze rosszabb napjaimon megfordul a fejemben, hogy ezt a választást is meghamisították...
a rendőrség pedig azért képtelen a rend fenntartására mert egész egyszerűen szétverték azok az emberek akik itt az országot vezetik pedig egy normális országban vagy a régi rendszerben már börtönben rohadnának el :)
de ehhez a dologhoz hozzá kellene nyúlni. valamennyire (sokkal) elfogadhatóbb lenne akár még a munkatörvénykönyv változtatása is, ha érezné az ember, hogy jófelé megyünk. de nem...

majomkutya 2011.05.01. 13:11:06

@Kartal (rezervált): Szerintem abban tévedsz, hogy ne lehetne sikeres országos, egyöntetű elvek szerint működő cigánystratégiát létrehozni és működtetni.
Teljesen mindegy, hogy milyen fajtájú cigányról van szó, nagy többségükkel az a probléma, hogy:
-képzetlen és szándék sincs benne, hogy szakmát és munkakultúrát tanuljon
-megélhetési céllal szüli a gyerekeket, akiket nem nevel tissztességgel, nem a normál erkölcsös és normakövető életre neveli, nem iskoláztatja, hanem a dolgok csak úgy mennek maguktól, a puják meg fölnőnek és folytatják a szüleik életvitelét
-a gyereknevelésbeni felelőtlenség megnyilvánul a segélyek elkocsmázásában vagy elherdálásában (chips, kóla, kávé, cigi, sör...), aztán az uzsorakölcsön fölvételében
-a segély gyors felélése/egy részének uzsorásokhoz kerülése után marad a bűnözés, lopkodás, betörés, rablás, majd miután sokuk ettől az életformától elveszteti kultúrember mivoltát jön a rabláshoz kötődő értelmetlenül nagy erőszak vagy akár a nemi erőszak és/avgy gyilkosság ÉS a mindehhez a bűntudat és lelkiismeretfurdalás teljes hiánya
Nagyjából ezek a cigányság problémás rétegének a kórtünetei és nem mondom azt, hogy az összes problémás cigány végigjárja a fent leírt pontokat (de sokuk igen), viszont ha valaki a fenti pontok feléig jut el már az is épp elég tehertétel a társadalomnak.
És tetézi a bajt, hogy ennek az egésznek a tetején sokhelyütt ott van a szervezett bűnözés (döntően cigánymaffia, kisrészben nem az), ami az uzsorát, a kurvafuttatást, a drogügyeleteket, a falopásokat, fémlopásokat, bodzaszedést,stb felügyeli és irányítja.
Itt egyértelmű, hogy az egész probléma tetején lévő klánokkal kell először leszámolni, utána megakadályozni, hogy új klánok jöjjenek létre, utána pedig a problémás átlagcigányt következetesen szembesíteni kell a törvényekkel és az együttélés szabályaival,közmunkát kell szervezni, aminek a sikerességének a fokmérője az lehetne, hogy a megtermelt érték eladásakor a veszteség kisebb legyen, mint a segély. Így munkakultúrát tanulhatnának és rendszeres élethez szoknának (utána pedig a fiatalabbak és a tehetségesebbek akár szakmát is tanulhatnának). Mert mindegy, hogy milyen fajta cigányról beszélünk, sajnálatos módon a munkakultúra és a rendszeres élet egyik csoportjukra sem jellemző olyan arányban, mint a többségi társadalomra.
Bármilyen program csak akkor lehet sikeres, ha a cigányoknak előírt feladat (munka, valamilyen képesség elsajátítása) az ő számukra reális és van mögötte egy következetes, precíz és megvesztegethetetlen ellenőrzés, a feladatok vétkes nem teljesítése esetére pedig olyan szankciók, hogy kiesik a programból, megvonják a segélyt, szoc. otthonba viszik a veszélyezetett gyerekét, stb.
Az, hogy a cigányoknak különböző csoportjaik vannak az szerintem csak azt eredményezi, hogy a különféle csoportok körében nem lenne ugyanolyan könnyű/nehéz egy ilyen programot végigcsinálni. De ez nem csak a származásuk kérdése, hanem hogy az adott településen/kisközösségekben milyen fokú a beilleszkedésük a társadalomba.

2011.05.01. 13:14:45

@Jurganov: Na ja, a palesztinok sem repestek, amikor megkapták a zsidókat... de ki nem szarja le? Majd lejátszák egymás között. De akár mi is visszamehetünk az uráli őshazába, a cigányok meg rugdossák a port egyedül a Hortobágyon, kit érdekel?

Jurganov 2011.05.01. 13:50:42

@Hajszás Láncos: végülis a palesztinokat is bezárták egy koncentrációs táborba-akár velünk is megtehetik. de reméljük mégsem.

dr. Aullah 2011.05.01. 15:08:18

A büdös cigányok feljelentettek valami sportoló csoportot, mert egyenruhában látták őket gyakorlatozni érdpatakon vagy hol... Eszem faszom megáll... meglátnak egy egyenruhát és már kezdődik is a feljelentősdi... a rendőrség meg kiment is igazoltatott 18 embert.

fokabacsi 2011.05.01. 15:11:30

Dolgoztak a fiúk!
Hatalmas fémtolvajfogás Csepelen

26 fős fémtolvajbandát fogtak el Csepelen az április elején megalakult kerületi közterület-felügyelet munkatársai segítségével, áll a kerületi önkormányzat közleményében.

A közterület-felügyelet a tolvajok nagy száma miatt a rendőrség segítségét kérte: a csepeli rendőrkapitányság és központi ügyelet munkatársai a bandatagok autóiban 500 kg fémhulladékot foglaltak le. A 26 fős társaság tagjai között kettő gyerekkorú és kettő fiatalkorú is volt.

Szombaton a déli órákban a csepeli Rózsa utcában, a Loacker Holding területére a kerítés megbontásával nagy létszámú csoport hatolt be lopási szándékkal. A Szomszédok Egymásért Mozgalom – melyet Sághi Jenő, a közterület felügyelet vezetője újított meg a kerületben - hatékonyan működött, a történteket látva azonnal értesítették a közterület-felügyelők vezetőjét.

Ők a helyszínre érve tetten érték a tolvajokat, megakadályozták az elmenekülésüket, és a nagy létszám miatt azonnali rendőri erősítést kértek. A csepeli rendőrkapitányság rendőrei mellett a központi ügyelet munkatársai is a közterületesek segítségére siettek.

Az igazoltatás során derült ki, hogy 26 fő hatolt be illegálisan a telepre, köztük kettő gyermekkorú, és kettő fiatalkorú is volt. A rendőrök a helyszínen és a banda autóiban 500 kg fémhulladékot találtak, és foglaltak le. Az elfogás után a banda tagjait a csepeli kapitányságon állították elő. A helyszíni szemlével egy időben megkezdődött kihallgatásuk is.
(MTI)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.01. 15:21:56

@majomkutya: "következetes, precíz és megvesztegethetetlen ellenőrzés"
Ebben az országbaaan?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.01. 15:28:46

@Nzoltan: Az egyáltalán nem új, sok-sok éve ismert...

dr. Aullah 2011.05.01. 16:42:17

Napi Fidesz...

index.hu/belfold/2011/05/01/szocialis_konzultaciot_kezdemenyezett_a_kormanyfo/

"A miniszterelnök három kérdést idézett is a leveléből, ilyen volt a védett kor bevezetésére irányuló kérdése, de kiváncsi arra is, mit szólnának hozzá a választók, ha segély helyett inkább munkalehetőséggel segítenék a munkanélkülieket. utolsó kérdésében az oktatás átszervezéséről beszélt, úgy, hogy a jövőben "csak azokat a képzéseket támogatnák államilag, amikkel el is lehet helyezkedni".

nc.

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 17:03:08

@Aullah: airsoft egyesület volt Érpatak határában, és játszani mentek ki oda, immár nem először. Nem egyenruha, hanem terepszínű ruha volt rajtuk, a helyi cigóvezető meg rájuk hívta a rendőrséget, mert ők RETTEGNEK!!!!!!!!!!!
Hisztérikus gyáva férgek, bassza meg!

@majomkutya: a különböző csoportoknak nem ugyanolyan fokú az integrációja. Én egyébként azt mondom, hogy le kell szarni, hogy valaki cigány vagy sem. Össze kell fogdosni a bűnözőket és öt-tíz évre leültetni őket, mindegy, hogy milyen a származása. A maradéknak megvonni a segélyt és kizárólag munkára fizetni. A legkisebb gond esetén retorzió. Ennyi. De ezt ugyanolyan jól tudják "odafenn" is, hidd el. Itt másra játszanak, nem arra, hogy nekünk vagy a cigányoknak itt jó legyen.

@hoplita: Baloghról mindig eszembe jut ez a kép:
goo.gl/21kEr
Vajon miért?

dr. Aullah 2011.05.01. 17:30:52

@Kartal (rezervált): Akkor majdnem mindegyik fontos információt jól mondtam. (rádióban hallottam).

gyozo53 2011.05.01. 17:34:18

@fokabacsi: Akár hónapokra is leállhat a termelőmunka a Viessmann Modellgyártó Kft. bátonyterenyei gyárában, mert a cég telephelyéről a gyártáshoz alapvetően szükséges, nehezen pótolható alkatrészeket ismeretlenek elloptak.

www.mon.hu/szerszamlopas-miatt-leallt-a-vasuti-modellgyartas-batonyterenyen/haon-news-charlotteInform-20110223-1258137502

Erre mit lehet mondani ?

a-kis-herceg 2011.05.01. 17:34:26

@Kartal (rezervált): ezen a képen a cigányok+zsidók azt próbálgatják milyen lesz amikor az összes fehéret kiirtották?

élvezik, úgy tűnik

eccerüvagyok 2011.05.01. 17:38:04

@Kartal (rezervált):
A napokban Gyöngyöspatán cigányok, magyarok életveszélyben voltak. Mert hiába volt ott a rendőrség, végig lógott a levegőben az, ami pár napja meg is történt, amikor a cigányok elverték a keménykedő magyar fiúkat. Akár meg is halhattak volna, a rendőrök megérkezésén múlott az, hogy nem.
Szóval: ott és akkor "mindenki" életveszélyben volt. De ezzel a megállapítással senki nem védi a cigányokat, csak leír egy helyzetet.

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 18:21:01

@eccerüvagyok: Szerintem nem. 400 rendőr vigyázta a cigányok biztonságát, a kb 15 véderősből 8-at rögtön be is vittek.

Senki, de SENKI nem akarta bántani a cigányokat. Ők ellenben egyből gyilkossággal fenyegetőztek, azt ordítozták amikor hazaértek a wellness hétvégéről, hogy itten még vér fog folyni. Tettek róla, hogy úgy legyen, aztán mentek rettegni a tévébe. Hogy a Pintér megígérte a rendet, és vér folyt az utcán, meg ilyenek. De ha normálisan élnek, akkor este 11-kor mi a faszt kerestek az utcán ilyen tömegben? Miért nem családi életet éltek, ahogy ilyenkor a normális emberek szokták? És mert az utcán hugyozik valaki, azért meg kell ölni? Áh, mindegy.

Akik ott életveszélyben voltak és vannak, azok a nem cigányok. És már most megy a fenyegetőzés a CIGÁNYOK részéről, hogy ha elmennek a rendőrök, Borsodból elhívják a rokonokat, és házról házra fogják kiirtani a magyarokat. De ha ott csak egy magyarnak is baja esik, abból polgárháború lesz, arra mérget vehetsz.

@a-kis-herceg: próbálgatják a székeket...

Kicsi Kacsa 2011.05.01. 18:26:06

@Aullah: Ismerek olyan céget, ami a mai napig indít tanfolyamot (és veszi fel a súlyos pénzeket a tanfolyam résztvevői után), aki sikeresen elvégzi kap papírt róla, meg címet (másik cég), ahol jelentkezni lehet erre a munkára, de évek óta nem vesznek fel senkit sem, mert egyrészt nem olyan a cég (számlás munka), másrészt a saját tehetséges, gyakorlott szakembereiknek sem tudnak munkát adni. Gyakorlatilag éheznek a volt dolgozóik. Ez egy igen speciális szakma, ma Mo-n nincs ez a fajta "gyártás", max valami külföldi bérmunkát talán megcsíp ez a cég, de amúgy magyar gyártás nem készül. De tanfolyamot ez a régi állami cég mindig indít, pénzt mindig kap rá.

Viktus 2011.05.01. 18:47:03

Mekkora volt a híradó kiderült Gyurcsány Ferenc egy ötvenezerért gürcölő szegény szakmunkás :D:D:D:D:D ennél nagyobb vastagbőrt régen láttam.

eccerüvagyok 2011.05.01. 18:54:37

@Kartal (rezervált):
Hidd el nekem egy oldalon állunk!
De a (z akár enyhe) túlzásokkal, csúsztatásokkal, fenyegetőzéssel éppen a cigányok alá adod a lovat. Tudjuk jól mennyit érnek, de épp ezért nem lehet kártyát a kezükbe adni, mert onnantól kezdve, hogy provokálva vannak, van mire hivatkozniuk a nyilvánosság előtt. Ez pedig éppen jól jön a kormánynak, hogy van min rágódni a zembereknek, így elterelődik a figyelem arról, ahogyan szépen, csendben tönkre megy az ország.
A roma integráció komoly probléma, de senkinek nem hiányzik, hogy ezért TÉNYLEG vér folyjon. Onnantól már csak egy lépés, hogy tűzben égjen az ország, ezzel romba döntve a közbiztonságot,a gazdaságot és úgy dőljön össze ez az ország, mint egy kártyavár.
Egyszóval: sokkal-sokkal többet veszíthetünk, mint nyerhetünk a "frenkizéssel".
Kéretik inkább az ország vezetése szintjén kezdeni a lázongást, a változtatni akarást!

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 19:05:27

@eccerüvagyok: Tök mindegy mit csinálsz, ők provokálva vannak. Okot mindig találnak, abban jók, vagy segít nekik valamelyik "jogvédő". Feleségem akarták megverni egyszer, mert odanézett, ahol ácsorogtak. Érted, rájuk nézett! És ez már provokáció ahhoz, hogy egy nőt megverjenek.

Meggyőződésem, hogy a kormány egyrészt pont ezért csinálja a cigányügyet, hogy legyen min rágódni, míg ők a háttérben szép csöndesen azt csinálnak amit akarnak.

És a polgárháború nem rajtam múlik. Szerinted mi lesz, ha tényleg odamegy pár száz cigány Gyöngyöspatára, és elkezdi agyonverni a magyarokat, felgyújtogatni a házakat?

Az ország vezetése meg látod mennyire akar jót, van itt a blogon elég cikk róla. Nem tudok nekik hinni semennyire.

Dendrobatidae 2011.05.01. 19:11:27

A rettegők újra alkottak:

"...A mentők öt percen belül ki is értek, de munkatársaik a szóvivő szerint nem tudtak kiszállni a kocsiból, mert a háznál találkoztak egy körülbelül 15-20 fős társasággal, amelynek tagjai odarohantak a kocsihoz, szidalmazták a benne ülőket, majd egy férfi ütni-verni kezdte a járművet..."

index.hu/bulvar/2011/05/01/beteghez_erkezo_mentoautora_tamadtak_cegleden/

Az úgynevezett MENTŐSBŰNÖZÉS. Nem tudni, miért irritálja a retkeket a fehér mentőautó látványa de ez már kb. az ezredik eset.
A békesség kedvéért legjobb lenne betiltani a mentőket, ne riogassuk feleslegesen szegíny roma honfitársainkat.
Ja, és két hét alatt rend lesz, ugye...

fokabacsi 2011.05.01. 19:19:55

Csak be akartak illeszkedni.

""Dabas egyik városrészében 15-20 szamurájkardokkal és baseball-ütőkkel felfegyverkezett cigány támadt a helyi kocsma két alkalmazottjára, akik azonnal a helyi Szebb Jövőért Polgárőrség tagjait hívták segítségül.

Az ügy előzménye, hogy tegnap két cigány ellopta a pult mögül az egyik alkalmazott pénztárcáját és kocsikulcsát.

A tettesek a mai napon részegen visszatértek a kocsmába, s miután az alkalmazott kitiltotta onnan őket, cigánybűnöző társaikkal tértek vissza.

A 15-20 szamurájkardos és baseball-ütős cigányt a Szebb Jövőért Polgárőrség tagjai megpróbálták kiterelni a kocsmából, a cigányok azonban támadásba lendültek, melynek során a helyiséget szétverték, s három polgárőr megsérült. Az egyik fejsérülést szenvedett polgárőrt mentővel szállították kórházba. Információink szerint mindvégig magánál volt, sérülése súlyos, de nem életveszélyes. A másik két polgárőrt a mentők a helyszínen ellátták, egyiküket szintén fejsérüléssel, másikukat pedig egy vágott sérüléssel a combján.

A sérült polgárőröknek mihamarabbi gyógyulást kívánunk.""

barikad.hu

eccerüvagyok 2011.05.01. 19:33:19

@Kartal (rezervált):
Az én feleségemet is kergették már meg cigányok. Gondolhatod, hogy milyen elborult elmeállapotban, de kéjes örömmel kínoztam volna őket halálra...
Utolsó, kibaszott, aljas csürhe a többségük, ez nem kérdés. Egyrészt azért mert tudatlanok, másrészt mert megtehetik. De ezt "sajnos" nem lehet egy leszámolásszerű dologgal megszüntetni, mert az országos katasztrófával fenyeget. És ebbe mindenki belebukik. Cigány, magyar, mindenki.
Így egyszerűen nincs más megoldás, mint oktatni őket, kiemelni a gyermekeket a családjaikból (iskola, kollégium), súlyos ösztöndíjakkal kiemelni a tehetségeket, munkához juttatni őket, életpálya modellt állítani nekik, arra alkalmas cigányokból "vezetőket faragni" számukra, stb. És természetesen a bűnözőiket önfenntartó! börtönökbe juttatni. Bár itt a következő probléma, a politika és a bűnözők összefonódása, a közös üzleti élet miatti szemet hunyások.
Remélem Patán még jó darabig jelen lesznek a rendőrök vagy valami vajda, mert különben tényleg vér fog folyni.

Ami pedig az adott körülmények miatti elégedetlenséget illeti: én elsősorban a kormány elleni tüntetésekben, megmozdulásokban látom a lehetőséget arra, hogy hathatósan kifejezzük elégedetlenségünket.

trojka 2011.05.01. 19:34:25

Szépen szét kellett verni a Tsz-eket, Állami Gazdaságokat, KTSZ-eket, meg a fene tudja még miket. Utána privatizálni kellett minden mozdíthatot, egymás közt, vagy a többet fizetök között mutyiban eladni. Ki (Kik) is kezdték el ezt a játékot? Nem válaszolok, annyira egyértelmu az egész. Volt szerencsém megyéken keresztul utazgatni, elkeseritö volt a valaha több milliárdért felépitett gazdaságok, TSZ tanyák állapota. amit nem vett meg valamelyik ugyeskedö, az az enyészeté lett. ezt csak azért irtam bevezetönek, hogy kissé érzékelhetö legyen, miért nincs ebben az országban munkahely sok esetben ugyanugy a magyarnak, mint a cigánynak. Legfeljeb, "temperamentumának" betudva a cigány, ha már nem telik neki kocsira, szuper elektronikus cikkekre, lumpolásra, hát elveszi a magyarét akár olyan áron is, hogy legyilkolja öket. (fogadd el a másságot) Miért teheti meg? Mert ebben a szerencsétlen országban már mindent lehet, mert a közbiztonság romokban hever, mert egy országpusztito, magyarellenes renegát banda parancsol, mint élet-és halál ura. szinte sut roluk, hogy nem is a magyart akarják megvédeni, hanem saját hatalmukat, még azon az áron is, hogy cserben hagyják fajtájukat(?) csakhogy eleget tegyenek azoknak, akiknek a s...ét feltétel nélkul ny...ják. a másik: nem, nem fogjuk olyan olcson adni sem létunket, sem mindazt, amiért keményen megdolgoztunk. Nem fogjuk hagyni történelmunket, mert azért meg az ösök hullajtották véruket, de azok között egy cigányrol sem tudok (öseim között sem). Azért, jo lenne elgondolkodni: egy balhéban lehet, hogy elpusztulna néhány ezer magyar, de-hány cigány maradna Magyarországon? a kulföldiek meg menjenek a fenébe-foglalkozzanak a saját problémáikkal, nekik is van böven. Csak egy példa: igen tisztelt NATO! Jo érzés volt Kadhafi unokáit legyilkolni? (ök csak gyermekek voltak!!!) Mennyivel kulönbek önök ezzel az állitolagos elnyomoktol?

dr. Aullah 2011.05.01. 19:41:02

@eccerüvagyok: Ez mind szép és jó, de elvileg már 20! éve folyamatosan integráljuk őket, elméletben. Nekem már kurvára elegem van, mert:
-Ebből semmi nem látszik meg.
-Sok sok milliárd ment el erre.

Arra meg ne is számíts, hogy itt valami lesz, amíg a maszop fityisz van kormányon. Önfenntartó börtön... egyelőre biztos nem.

MÁS...

trojkáról jut eszembe: Most, hogy itt az érettségi, kicsit nosztalgiáztam és megnéztem, mi van a régi sulijaimmal. Azt tudtam, hogy mindkettőből kiköltöztek... átköltöztek egy másikkal.
Na találjátok ki mit láttam... OTT ROHADT MIND A KÉT SULI!!! SENKI NEM HASZNÁLTA... télen nem fűtötték, minden penészes. Két kibaszott nagy épület. Szerkezetileg semmi gond velük, pár ablak már be van dobva, mert senki le nem szarja... ESZEM FASZOM MEGÁLL. (Mondanom sem kell, hogy fityiszes önkori van).

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 19:45:11

@eccerüvagyok:
Oktatni? Ezeket?
goo.gl/ZO64U
goo.gl/7VBy7

Persze, tudom, hogy ez lenne a követendő út, de per pillanat ott tartunk, hogy még a normál oktatást is szétverik. A szervezett bűnözés és politika összefonódásáról meg egy Pintér vezetése alatt álló belügy esetén értekezni...
Nem lesz itt változás, mert a jelen politikai garnitúrának nem érdeke, hogy bármi változzon. És ez alatt értem a teljes Parlamentet mindenestől.

eccerüvagyok 2011.05.01. 19:52:04

@Aullah:
Igazad van, de az, hogy semmi nem történt az integrációjuk érdekében, az elsősorban nem az ő bűnük, hanem az összes eddigi kormányé. Sok pénz ment el kézen-közön, de abból igen kevés landolhatott a cigánysorok között "roma felzárkóztatás" címszó alatt.
Persze egyéb módon rengeteg pénz tűnik el náluk napról napra.

Gondolj csak bele! 22 év alatt 70000 Ft-os minimálbért sikerült kisajtolni a magyar gazdaságból...
Ezért kellene inkább fejeket követelni! Jó sok fejet.

Dendrobatidae 2011.05.01. 19:56:04

@eccerüvagyok:
"Így egyszerűen nincs más megoldás, mint oktatni őket, kiemelni a gyermekeket a családjaikból"
Szemmel látható, hogy a kitaníttatott cigányok a legaljasabb, leghazugabb fajta mind közül. Mohácsi Viktória, Horváth Aladár... Ezeknél a férgeknél még a vascsővel hadonászó előembereket is többre tartom.
Inkább be kell látni, hogy hazugság volt az, hogy minden ember egyenlő. A cigány nem hasonlítható semmi más emberfajtához. Ez egy élősködésre specializálódott organizmus, emberi formát öltve. Én ismerem őket, gyerekkorom óta. Ha erőt érez megalázkodik, sír-rí könyörög. De ha a legkisebb gyengeséget lát azonnal támad, hogy hátbaszúrjon. Cigánynak egy szavát se hidd el, mert mindig hazudik. És ezt értsd szó szerint! Mindig! Nem csak a kívülállóknak, hanem egymásnak is. Bármely élethelyzetben képesek két másodperc alatt sírni, és két másodperc alatt támadásba váltani. Ugyanakkor ösztönösen nagyon jó pszihológusok. Az első pillanatban tudják, hogy mit alkalmazzanak veled szemben.
Ha normális emberi mércével nézed, sohasem fogod megismerni őket. Mint a hülye pesti jogvédők, akik tényleg komolyan elhiszik, mikor a cigány visító hangon sír el nekik valami sci.fi szerű gárdistás történetet.

Egy szép példa: www.youtube.com/watch?v=48FsjcQNQqM&feature=related

eccerüvagyok 2011.05.01. 19:56:08

@Kartal (rezervált):
Pontosan tudom miről beszélsz és teljes vállszélességgel kiállnék egy 386? főt felvonultató Fuss az életedért! túlélőtúra megrendezése mellett.
De mindez nem változtat azon, hogy itt a hunyók nem a cigányok, hanem a politikusok. Egytől egyig.

mocskosbaribaszó 2011.05.01. 20:01:13

@fokabacsi: ezt nem lenne szabad! ez a számháborúsdi mindenkit ellehetetlenít aki téved!
lásd a 80-100 fős véderőt.
A kuruc is és az index is megírta a cigó elkövetőket, viszont 6-8 főre.

eccerüvagyok 2011.05.01. 20:03:15

@Dendrobatidae:
Sok mindenben egyetértünk. A cigányok sokszor viselkednek úgy, mit a sarokba szorított állat. Ösztönösen. Mindig a pillanatnyi helyzetnek, érdeküknek megfelelően, kevés ok-okozati összefüggést keresve. Azért mert tudatlanok.
Sőt, tartom: a cigányok legfőbb ellenségük ők maguk. Ráadásul ugri-bugri tolvaj vezetőik, képviselőik csak tovább rontanak az egyébként is kilátástalan helyzetükön.

csak_csendben2 2011.05.01. 20:12:54

@eccerüvagyok:

A gond az, mikor azt feltételezitek, hogy ez nem direkt történik úgy ahogy. Leírtad: a polgárháború nem lesz jó senkinek, se cigánynak, se magyarnak. De ez a kettő nem érdekli azokat, akiknek a polgárháború a célja.

Lehet azt mondani, hogy üldözési mániám van, meg hogy hülye, de az elmúlt 20 év egy irányba mutat, és ti azt hiszitek, hogy a politikusok hülyék. Nem hülyék, pontosan tudják mit csinálnak.

Olyan mértékü a probléma, hogy egyesek menekülnek az országból: jé, pont azok akik értenek valamihez. Közben az IKSZ nevetséges kampányt indít. Nem, nem gurult el a gyógyszerük, azt a kampányt lehet mutogatni, hogy megpróbáltuk hazacsábítani az embereket, de nem sikerült.
Akik maradnak, azoknak nincs munkája, de próbál tisztes szegénységben csinálni valamit. Őket egy dologgal lehet ellehetetleníteni: a cigányokkal. A cigány nem csak lop, de öl és pusztít is (lásd gyümölcsfák). A cigány primitívebb és kártékonyabb a patkánynál, ezért ők nem fogjá megérteni, hogy a polgárháború nekik is szar lesz, mert mennek a saját fejük után. A magyar meg már nem tud tűrni, nem fog hinni. Erre játszik az egész politikai elit: káoszra. Ahol aztán az értéke mindennek a nullára esik. Mikor érdemes épületeket, földeket venni? Háborúban, totális káoszban.

Minden jel egy irányba mutat, és ehhez nem kell összeesküvés elméletes blogokan olvasni.

eccerüvagyok 2011.05.01. 20:23:13

@csak_csendben2:
Ismét elmondom a véleményem: a politikusainkat kell leváltani. De mivel nincs széles e hazában alkalmas ember (vagy csak nincs ott, ahol lennie kellene) ezért nincs más, tüntetni, demonstrálni, de leginkább összefogni kellene. Hisz addig, amíg nem velük, hanem egymással vagyunk elfoglalva, addig ők azt tesznek ebben a megosztott országban, amit akarnak.
Egyszóval: az emberek rossz helyen kopogtatnak. Szerintem.

trojka 2011.05.01. 20:37:39

@csak_csendben2: Nem kell itt káosz, csak egy jo vezetö. Hallottál már a villámháborurol?

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 21:03:05

@csak_csendben2: az a gond, hogy sokan látjuk ezt így.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.05.01. 21:13:32

@Geza: Innen vették.:))
@Dendrobatidae: Úgy gondoltam,hogy éjszaka a párnája alatt tartja.:))

Kartal (rezervált) 2011.05.01. 21:15:05

@csak_csendben2: itt van három hozzászólás:
vastagbor.blog.hu/2011/04/28/uj_bunozesi_format_fedezett_fel_a_kormany/fullcommentlist/1#c13343028
vastagbor.blog.hu/2011/04/28/uj_bunozesi_format_fedezett_fel_a_kormany/fullcommentlist/1#c13342661
vastagbor.blog.hu/2011/04/28/uj_bunozesi_format_fedezett_fel_a_kormany/fullcommentlist/1#c13357589

Ha ehhez hozzátesszük a Tiédet is, akkor kialakul egy kép, ami logikusan megmagyarázza a kormány eddigi ténykedését. Én más magyarázatot nem tudok, mert ha ezt kilőjük marad az, hogy a vezetőségünk sík hülyék, debilek gyülekezete. És ennyire nem hiszem, hogy elmebetegek lennének.

eccerüvagyok 2011.05.01. 21:22:23

@Kartal (rezervált):
Nem, nem az a baj! Hanem, hogy nem teszünk ellene semmit!

(Ezt most harmadjára próbálom elküldeni...)

Bee-zony 2011.05.01. 23:05:07

Azt ígértem, hogy május 1-re meglesz egy új kezdeményezés – alakul már, de inkább dolgozok még rajta. Közben eszembe jutott néhány dolog, ami jobb, ha megvan, és újra átgondolom az egész koncepciót – úgyhogy május elseje helyett május eleje.
Elnézést a késésért.
Lévén hosszú távú projekt, nem vészes, ha néhány napot csúszik.

f.m.j. 2011.05.02. 07:54:51

és most még jön az atom is... (nem elég nekünk a polgárháborús helyzet)
megölték Bin Ladent, és érdekes, hogy a napokban olvastam egy kis hírt, hogy Bin Laden megölése esetén, az arabok már Európába helyeztek egy kis atomot... hm... még hogy nem szivárgott ki... de akkor legalább Európa, vagy Mo. nem lesz olyan kívánt hely egyes népcsoportoknak, -amint ezt a csúnya rémhírt terjesztik egyesek :):):)

de basszus, hogy mégiscsak rákban kell meghalnom, meg a gyerekeimnek is... :(:(:((((

f.m.j. 2011.05.02. 08:02:45

ja, és Amerika ünnepel, szerintem inkább ott robbantsanak valamit az arabok, remélem ennyi irány/arányérzékük lesz a kis Izmáel leszármazottainak...

vomit 2011.05.02. 08:51:07

@f.m.j.: 2002-ben vagy mikor mehhalt mar. persze egy halott mumus nagy elonye, hogy nehezebb elkapni.
www.youtube.com/watch?v=UnychOXj9Tg
www.youtube.com/watch?v=KnihfVw5MOc

trojka 2011.05.02. 09:44:04

@f.m.j.: Nem elég ez a "népcsoport"?

f.m.j. 2011.05.02. 10:16:24

na, most meg mégis inkább lehet, hogy mégse binláden volt... beszarok, már az USA is hazud :):)))

Béla Bácsi 2011.05.02. 15:00:51

@Dendrobatidae: Ápolni kell az oroszoeszági kapcsolatokat!
youtu.be/WOoUVeyaY_8

:))))

picur3ka 2011.05.02. 19:22:28

@Kartal (rezervált):

A nezes nagyon fontos. Ezt tudni kell. Csakugy, mint vad kutyaval, stb. A szemkontaktus az kihivas parbajra, csakugy, mint a mosolygas, ie. fogak mutogatasa a nem szocializalt elovilagban.

picur3ka 2011.05.02. 19:25:24

Na mi lett, megszavaztak ezt a faszom masik gumitorvenyt a holocaustos utan?

picur3ka 2011.05.02. 19:28:57

@csak_csendben2:

Kulonosen, hogy az egesz amerikai nagykovetseg es Richard Field ur az baszom Lehet Rajabb a Politika - nem az en sziporkam sajnos, csak loptam - parttal egyutt vastagon benne van ennek a nagyszabasu cirkusznak a szervezeseben. Zamoly 2.0.

fonok1 2011.05.05. 00:37:37

Fradi meccsre akkor most mehetek mezben vagy már azért is lecsuknak?
Legalább a 2×10 mezőnyjátékosnak lehet egyforma polója (bár ez a magyar bajnokság szinvonalán mitsem rontana)?

süti beállítások módosítása