Skip to content


       Szűrés lista

Az alkotmány hatályba lépésének emlékhelye - Ilyen ország nincs is

Szenzációs ez a Fidesz, csak így tovább :)

Ősszel bezár a Zöld Pardon és a Rió a Petőfi-híd budai hídfőjénél, a helyén egy nagy Országzászlót állítanak, a terület pedig az alkotmány hatályba lépésének emlékhelye lesz.



Beszarás-behugyozás.

Koronaúsztatás? Ugyan kérem! Haladni kell a korral! Ünnepeljük meg kellőképpen az új alkotmányt! Ezek tényleg semmit nem tanultak 1998-2002-ből. Nem a gazdasági teljesítmény miatt lehet orbitálisat bukni, hanem az ilyen szimbolikus faszságok miatt, miközben több millió embert szorongat / készül szorongatni a kormány.

Makovecz papa már biztos ácsolja az Országzászlót. Remélem nem hagyják a kereszt motívumot sem, ha lúd, legyen kövér. A zászlóavatást meg kötelezően közvetíti majd az összes tévécsatorna, ez alap.

Csak idén 800 ezer szavazót veszített a Fidesz, nem is értem, hogy miért :-)

Hogy hol fognak szórakozni a fiatalok? Ki a faszt érdekel? Emlékhely, az kell oda.
A Zalkotmányé.
Mert a Zemberek akarták, nekik készítették. Kérték, kapták.

Messze még a január elseje, vajon mit fognak még addig kitalálni? 

Címkék: budapest fidesz abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr332898200

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kövér László ürülékhez hasonlította a rendőröket 2011.05.13. 14:35:38

A Duna Televízió Közbeszéd című műsorának vendége volt Dr. Kövér László, a Magyar Országgyűlés Elnöke, aki a műsorban alaptalan és valótlan kijelentéseket tett, ráadásul ürülékhez hasonlította a rendőröket. A Duna Televízió Közbeszéd című műsorának rés...

Trackback: Megszorítás tér, végállomás 2011.05.13. 09:24:01

Tegnap óta hivatalosan Széll Kálmán tér a Moszkva tér, persze senki nem fogja így hívni jó ideig. Nem csak a megszokás miatt: Széll Kálmán egyszerűen nem volt része a magyar köztudatnak, a zemberek egészen a közelmúltig nem is tudták, hogy létezett. Na...

Trackback: Igyunk egy zászlót! 2011.05.12. 16:12:02

A hír: Országzászlót állítanak a Zöld Pardon helyére. (Az új alkotmány megünneplésével véglegesítik az újbudai Duna-parti szórakozóhelyek eltűnését.) Egy mondatban: Talán abban a pillanatban, amikor az utolsó szabad négyzetcentiméteren is sikerül egy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2011.05.13. 10:13:05

@eszkep: Na, ebből is látszik, hogy mennyire naridroid vagy.
Ennyire nem lehet hülye senki, max, ha továbbképzésre jár a Fityisz-székházba.

eszkep 2011.05.13. 10:17:11

@Marcellusca: ne is mondd, hetente háromszor van továbbképzés. A jó tanulók pedig narancssárga bögrét kapnak. Ja', bocs, az egy másik párt...

f.domino 2011.05.13. 10:18:15

Olyan jó lenne, ha cserkészek díszőrséget állnának előtte! És a turisták úgy röhögnének, mint mi gyerek koromban Bulgáriában és Kárpátalján. (Persze azok úttörők voltak, és valami komcsi emlékmű. És csak halkan röhögtünk, nehogy az idegenvezető kiszúrjon). Meg lehetne "Ki tud többet az alkotmányról" vetélkedő.
Van egy fajta émelygés, amit a 40-nél fiatalabbak már nem érezhettek. (Bár lehet, hogy az egyházi iskolákban átélhették, azt nem tudom). A 70-es években éreztem utoljára, pl amikor az úttörő szövetség minden évben jelszót adott ki. Amikor pl "őrizzük a lángot" volt a jelszó, az iskola folyosóján (azóta már egyházi) elemes fáklya volt, és óránként váltva egymást, ketten őrizték úttörő nyakkendőben. A nyolcvanas évek KISZ-es május elsejéi a nejloninges elvtársakkal már csak szimplán röhejesek voltak ehhez képest. És ez a régi érzés kezd megint előjönni.

Ez is érdekes ám! Annak idején a kisgazdák a Horthy-rendszert akarták visszahozni. Röhögtünk is rajtuk: akkoriban fiatalon még naponta kétszer is tudtak. Azt hiszik, ha visszahozzák a Horthy-rendszert, megint fog menni naponta kétszer.
Ezek a fiúk meg a Kádár-rendszerben voltak ifjú titánok...

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.05.13. 10:18:42

@eszkep: "egyelőre fogalmunk sincs, hogy lesz-e kereszt az emlékhelyen"
Igen, ez Zero agymenése volt, hogy még demagógabb legyen a poszt. És ha lesz kereszt, akkor mi a baj? Valahol le van írva, hogy csak Hanukát lehet állítani Magyarországon?"

"know" "your" "enemy".
az menóra!

:-D

Marcellusca 2011.05.13. 10:18:47

@Seduxen: Óóóóó, ne aggódj értem! Jól szórakozom. :)))
Csak kíváncsi vagyok, hogy még mekkora f@szságot lehet kihozni ebből az idióta naridroidból, milyen hülyeséggel etették a központban, amit gondolkodás nélkül bevesz a gyomra (nem az agya, mert az nincs neki) :D
És egyre "jobb". :DD

eszkep 2011.05.13. 10:18:52

@Dendrobatidae: Neked mi jött le a hírből, ha szabad kérdeznem?

Marcellusca 2011.05.13. 10:20:20

@eszkep: Melyik pártban osztanak még narancssárga bögrét?
Hollandiában biztos. :)

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.05.13. 10:20:46

@eszkep: A szociknál sem mindig XY köztörvényes bűnöző kapta, hanem a Lopok Bt/Rt/Zrt/Kft/offshore... szóval erre mit mondjak? Alapítok mindjárt énis egy Munkahelyteremtő Zrt-t, és kapok milliárdos pénzt, mert majd istibizti lesz 3000 ilyen munkahely meg húdenagy fellendülés. Lózungok, mint mindig.

eszkep 2011.05.13. 10:20:53

@fogsunder: "az menóra!"

Valóban, köszönöm. Kevertem a szezont a fazonnal...

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.05.13. 10:22:59

@Marcellusca: Ott inkább kis zacskókat osztogatnak, zöldes szinezetű növényekkel. Lazábban is veszik az élet dolgait. :))))

eszkep 2011.05.13. 10:23:42

@Valahol Máshol: "A szociknál sem mindig XY köztörvényes bűnöző kapta, hanem a Lopok Bt/Rt/Zrt/Kft/offshore... szóval erre mit mondjak?"
Nem attól lesz valaki automatikosan "köztörvényes bűnöző", hogy közvagyonnal / közpénzzel gazdálkodik, hanem hogy azzal HOGYAN gazdálkodik / mire költi. Az offshore kitételt sem értem, mert egy Magyarországon bejegyzett formációról van szó.
Egyébként, ennyi, jött le neked összesen?

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.05.13. 10:27:12

@eszkep: Semmi gond. Szép napot.

Igaza van Sedunak, minden leütött karakterért kár.

dr. Aullah 2011.05.13. 10:31:32

@eszkep: Az ehhez hasonló kommentekből lehet látni igazán, hogy te tényleg droid vagy: Nem lehet komolyan venni.

Dendrobatidae 2011.05.13. 10:32:38

@f.domino: Haha, az biztos tetszene nekik, mondjuk május 1. mintájára az Alkotmány Kihirdetésének Napján emelvényen állva szemlélni ahogyan elvonul alattuk a hálás felvonuló nép...:)
Ezek a fityeszesek mind elmerokkantak Orbánnal az élen. Nem bírnak beletörődni, hogy ez a fajta rendszer kimúlt. Nincs szükségünk új Kádárjanibácsira vagy Rákosimatyira. Ettől pedig teljesen becsavarodtak.
Pedig de szívesen hallgatnák a mostani úttörők zengő ajkairól a Kedves Vezetőhöz és munkatársaihoz szóló hálaénekeket. Már csak azt nem tudom, miről szólna ez a hálaének? A 16 százalékos jövedelemadóról, a megadóztatott minimálbérről vagy az átkeresztelt Elvis Presley térről?:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.13. 10:32:42

@eszkep: Nincsenek, de ne legél naív. Nyilván nem a szocik havercége kapja.

És ne keverd, amit mondtam, mert bosszantóan akarod kifordítani a szavaimat, ráadásul értelme sincs. Az önkormányzatok, stb., ugyanabból a lóvéból kapják a forrásaikat, amiből az emlékhely fog épülni. állami pénz mind a kettő. Létezik az átcsoportosítás intézménye. A kormány határozza meg, mire fordít. Innentől kezdve bőven mondhatnák azt, hogy OK, nem lesz emlékhely, mert 1-2 körzetben lassan már a kórház villanyszámláját sem tudnák kifizteni, inkább arra fordítjuk.

Tedat 2011.05.13. 10:32:48

Hajrá éjszakai gyerekmegőrző! :-)

Tedat 2011.05.13. 10:34:03

@fogsunder:
"Valahol le van írva, hogy csak Hanukát lehet állítani Magyarországon?"

Na, ez az! Tényleg buták ezek a Fideszesek. Azt kellett volna mondani, hogy egy nagy hanuka gyertya lesz a ZP helyén.

Akinek pedig nem tetszik a nagy hanukagyertya, az antiszemita, és börtönbe vele!

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.05.13. 10:36:14

"Csak idén 800 ezer szavazót veszített a Fidesz, nem is értem, hogy miért :-)"

ez mindenütt felbukkan mert ugye kimutatták, sőt közvéleménykutatták.. lehet, hogy vannak akik tényleg pártreferencia alapján szavaznak még, de baromira nem ők vannak többségben. (ellenben harsogva politizálnak..) pedig nem veszített a fidesz 800 000 szavazót. az mszp meg a többi sem meg nem nyert ennyit, mégha ennyivel többen is szavaznának rájuk (most hétvégén). kezdettől az megy, hogy a "mocsár" oda szavaz ahol kevesebb terror várható. aztán hullanak a fejek ígyis-úgyis.

amúgy meg túl van dimenzionálv az egész választásosdi. fidesz alatt az országnak jobban megy a mi kárunkra. mszp alatt rosszabbul megy a mi kárunkra. amíg az amerikai lufit ki nem pukkasztották addig kellett volna fideszes kormánynak lenni. (csakhát a sok ünnepeltetés, csalás - ami azt tekintve érthető, hogy az mszps kispajtások közben milliárdosok lettek; a fidesznyik vezetők így vették fel a tolvajtempót. pénz nélkül a politikában is könnyen a pénisz rossz oldalán találja magát az ember, - azaz nem is - a politikus.) és közben mindegyik párt megkapja a maga koncát az országból, a javáért cserébe. aki változtatni akar az a közelébe sem fog kerülni a kormnyzásnak, aki ártana meg törpepártként is ott lesz. lmp-t is 7 százalékra hazudják. hát ha valakinek nem tetszik a többi párt, akkor attól miért tetszene neki ez a "liberális", kizárólag külföldről finanszírozott kártékony álpárt? nem hét volt az sem hanem a'gyin..

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.05.13. 10:44:35

@Marcellusca: He-he. Teában még nem láttam, sütiben meg elszívható módon létezik a FILMEK szerint! De lehet, hogy a filmek hazudnak és csak kitaláció az egész. :D

eszkep 2011.05.13. 10:44:46

@ColT: "Az önkormányzatok, stb., ugyanabból a lóvéból kapják a forrásaikat, amiből az emlékhely fog épülni."
Ez abszolút nem igaz.

"állami pénz mind a kettő."
Ha már pontosak akarunk lenni, ez sem igaz.

"bosszantóan akarod kifordítani a szavaimat"
Nem fordítok ki semmit, hisz megint csak ugyanazt tudom mondani: Az eü. (is) szarban van 20 éve, ennyi erővel soha semmire nem költhetne az állam. Aug. 20-i tűzijáték is volt minden évben...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.13. 10:47:24

@eszkep: Na ha nem igaz, akkor halljuk, miért nem.

Többiek jöhetnek popcornért.

Amúgy ha elmaradt volna az Aug. 20. tűzijáték párszor, és azt látnánk, hogy OK, nem szórjuk a pénzt, és kezdenek jobban menni a dolgok, akkor szerintem senki nem hisztizne, hogy miért nincs tűzijáték.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.05.13. 10:53:58

@Tedat: én azt várom már, bármelyik oldalról (mert végülis tényleg látszik, hogy ki lett osztva az mszp-nek, fidesz-nek, hogy püföljék, szélsőségezzék egymást nyugodtan, sőt tiszta szerencse (bár korántsem véletlen!), hogy van a jobbik, akkor azt..) mikor fogják a masírozás után a fasírozást büntetni..

özv. kállóné. nyugdíjas. bűne: fasírozottat készített, közepes lángon. büntetés: 5 év börtön, lencseelkobzás és karácsonyra sem spejzolhat csirkefarhátat.. doktor zoltán. nyugalmazott rendőr alezredes. bűne: nem helyezte szolgálatba magát amikor felesége, kovács rezsőné fasírozott, és nem kérte meg a szomszéd c-típusosan átvilágított kölykét, hogy hegesztőpisztollyal égesse ki a neje szemét. büntetése: visszavétel szolgálatba. 2 év elteltével mérséklésként ismét egrecíroztathat civilt. legkisebb. bűne: mindmegette. büntetés: kohntár kft-nél három műszakban belezzen csirkét, közepes sebességre állított szalag mellett, minimáléhbérért..

mert most már ez fog következni..

Marcellusca 2011.05.13. 10:58:16

@ColT:
"Többiek jöhetnek popcornért." - Sör nincs? :)))

readonly 2011.05.13. 11:04:16

"Csak idén 800 ezer szavazót veszített a Fidesz, nem is értem, hogy miért"

- ruhatörvény - a cigánybűnözés mellett való NYÍLT kiállás - magyarok megfélemlítése # mit kellett volna? leszámolás a cigánybűnözéssel, tent city, gárdaszelleműségűek állami szerv alá szervezése, börtönökben totál nomád állapot kialakítása, valódi 3 csapás törvény

- felsőoktatás piszkálása - egyetem- és képzésmegszüntetési terv (eldöntött tény, tudom, forrást nem adok, mert kedves az életem) - Corvinus likvidálása (dettó eldöntött tény) # mit kellett volna? 20 évig békén hagyni a felsőoktatást, mert ELÉG MÁR A R....T K....A örökös reformokból, b+ az összes kormány, hagyjanak már minket végre legalább egy, esetleg két évtizeden át nyugodtan dolgozni. Cs+, fél év nyugalom nincs, hogy ne kéne megújítani valamit, mert ott fent egy semmihez se értő faszkalap már megint kényszeres tevékenykedésbe kezd. Üssék agyon az ilyet, inkább kapjon dupla fizetést, de hagyják már végre békében dolgozni az embereket! AJK!

protoplanetáris korong 2011.05.13. 11:19:12

Az egész azért van, mert a két szórakozóhely korrupt vezetői nem velük, hanem a szocikkal paktáltak le. Meg kell büntetni őket. Nyilván a fidesz már nem tud ilyen jó zsírosat fogni ebből, ezért ez a bosszú.

prendick 2011.05.13. 11:29:50

@f.domino: "Olyan jó lenne, ha cserkészek díszőrséget állnának előtte!"
Egyenruhában? Haha! Törvénytelen. Pláne még ha alakzatban is állnak.
Mire ezt a zászlót felvonják, már a verebeket is oszlatni fogják, ha egységes szürke tollban, sorban ülnek a villanydróton.

Marcellusca 2011.05.13. 12:47:04

Mi van?
észkép elüldözött mindenkit? :D

Nurrddin 2011.05.13. 13:12:22

amúgy ha annyira országzászlót akarnak, a szabadság térit kellene helyreállítani...

Virág et. 2011.05.13. 13:42:06

@Marcellusca: El. Egy nap csak korlátozott mennyiségben tudok pártpropagandát befogadni.

Viktus 2011.05.13. 13:44:57

index.hu/tech/2011/05/12/nem_vidam_dolog_iphone-t_gyartani/

ezért haldoklik a nyugati gazdaság 60% haszonkulcs a rabszolgákkal ... az ilyen cégek termékeit kikellene tiltani ... vagy jó nagy vámmal megspékelni, hogy Európában is legyenek munkahelyek ne csak a hitelekből fogyasztás

ftk 2011.05.13. 14:31:21

@eszkep: Folyt :)

>>"Na mármost. A zászló szép dolog. Viszont sokba kerül."
Azért remélhetőleg nem kerül annyiba, mint egy alagút a termőföld alatt...<<
Hát ezt nem nagyon értem, de nyilván bennem van a hiba. Én arra mutattam (volna) rá, hogy nem elsődleges cél kéne legyen pont most szimbólumokat építeni, de a korábbiakból sejtem, hogy te másképp látod.

>>"egyelőre fogalmunk sincs, hogy lesz-e kereszt az emlékhelyen"
Igen, ez Zero agymenése volt, hogy még demagógabb legyen a poszt. És ha lesz kereszt, akkor mi a baj? Valahol le van írva, hogy csak Hanukát lehet állítani Magyarországon? <<
Semmi baj. Kereszt legyen a templomon. Legyenek fogadalmi keresztek. Legyen kálvária. Az alkotmány (alaptörvény) egyaránt a keresztény és a nem keresztény állampolgároké. Az emlékművében vagy ne legyen vallási jelkép, vagy legyen ott minden vallási jelkép, amely vallást csak egyetlen ember követ az országban. Szigorúan szerintem.

>>"Tehát akármilyen a többség, sem a parlament, sem a kormány, sem semmilyen, az ország irányítását feladatul kapott személy nem kötelezheti el magát a munkájában semmiféle vallás mellett"
Ne keverjük a dolgokat! Ügye az állam és az egyház kb. 200 éve elvált egymástól. Az viszont tény, hogy történelmileg Európa keresztény gyökerű HAGYOMÁNYOKKAL rendelkezik, amit hangsúlyozni nem azt jelenti, hogy az egyház és az állam kapcsolatban áll egymással.<<
De bizony a keresztény, sőt katolikus hagyományok _egyoldalú_ hangsúlyozása (tekintettel arra, hogy bizony vannak minimum protestáns, különösen erős református hagyományaink, és vannak zsidó hagyományaink, és az ateizmus sem a második világháború után kezdődött - itt kizárólag a mai magyar állampolgárok személyes hagyományaira gondolok) azt jelenti, hogy az állami hatalomgyakorlásnak (katolikus) egyházi színezete is van. Ami, mivel ahogy te is írtad, az állam és az egyház jó ideje elvált egymástól, nincs rendben, mivel diszkriminatív a más vallású vagy a vallást nem követő állampolgárokkal szemben.

>>"Nagyon erőteljesen szelektálnak, legalábbis azok az intézmények, amelyeket én láttam. És nemcsak vallási beállítottság szerint. Hanem bizony családi állapot és anyagi helyzet szerint is, a későbbiekben (azaz második osztálytól felfelé)"
Kíváncsi vagyok melyeket láttad, mert amelyeket én láttam, ott ilyet nem tapasztaltam. Az anyagi helyzet alapján történő szelekció nyilvánvaló hazugság, nem is foglalkozom vele.>>
Nos, nem vagy köteles elhinni. Nekem korlátozott tapasztalataim vannak arról, hogy az ismeretségi körömből kit vettek fel és kit nem ilyen intézményekbe (én nem jelentkeztem, de azért figyeltem).

"...a gyerek korábbi eredményei szerint is"
Ez kb. minden iskolára igaz"
A jelenleg önkormányzati fenntartású általános iskolák kötelesek felvenni a körzetükbe tartozó gyerekeket. Amennyiben én pl. Érdre költöznék, az ottani önkormányzati iskola (ha van, sosem néztem utána) köteles lenne felvenni a gyerekemet 1/2-es átlaggal éppúgy, mint színötössel. Az ugyanott működő (ha van) egyházi iskola ellenben megteheti, hogy kizárólag akkor veszi fel, ha színötös. A középiskola nyilván más tészta, ott, ha jól tudom, most éppen központi felvételi rendszer van. Nekem egyelőre óvodára és általános iskolára van rálátásom.

>>"Emellett: mivel nem állami fenntartású intézmények, megtehetik, hogy a nem példás magatartású vagy szorgalmú gyerektől rövid úton megszabadulnak"
Igen, ezért népszerűek az egyházi iskolák, és ezért magasabb színvonalú az oktatás ott. Bár a "megszabadulnak" kifejezés elég érdekes ebben az esetben, mert jelenleg (még) 18 év a tankötelezettség korhatára, mint az közismert...<<
Szó sincs róla, a "megszabadulnak" kifejezést szándékosan használtam. Ugyanis az egyházi iskolából eltanácsolt gyerekre is érvényes, hogy a körzeti általános iskola köteles felvenni. Viszont a körzeti általános iskola jelenleg akkor tanácsolhat el gyereket, ha előzetesen maga az iskola keres neki másik helyet (vajon hol vesznek fel pl. egy magatartási problémák miatt eltanácsolt gyereket?). Az egyházi iskolának e tekintetben nincs kötelezettsége, nincs felelőssége, helyzetéből adódóan könnyebben és hatékonyabban válogathat. Válogatott jó gyerekanyaggal lényegesen könnyebb látványos eredményeket elérni. (Hasonló a helyzet egyébként a gyakorló iskoláknál is.) Egy átlagos képzettségű, közepesen jó képességű pedagógus kényelmesen jó színvonalat tud tartani egy válogatott gyerekekből álló osztályban, valamivel jobban küszködhet egy vidéki belvárosi körzetes iskolában, és vért izzad egy külvárosi körzetesben, ha bármi eredményt akar elérni.

>>"mintha az állami fenntartású iskolák egy cseppet hátrányban lennének, nem?"
Ha a tankötelezettség korhatárára gondolsz, szerencsére ott hamarosan változás lesz.<<
Arra gondolok, amit feljebb is írtam, hogy az állami-önkormányzati iskolák többségének jóval kevesebb lehetősége van a felvett gyerekek szelektálására. Ami nem biztos, hogy baj, de látni kell, hogy az egyházi iskola nem feltétlenül attól mutat fel esetleg látványosabb eredményeket, mert annyival magasabb színvonalon tanítanak. Ez sokkal több tényezős dolog.

>>Örülök, hogy jó iskolát találtál, feltételezem nem egy érdi iskoláról van szó... (hogy egy Budapesthez egészen közeli példát említsek...)<<
Vidéki nagyvárosban lakom. Az iskola a város legrégebbi és szerintem legkisebb sulija, s nem a legjobb hírű, főleg a vegyes helyzetű gyerekanyag miatt. A tantestület megtesz mindent, amit csak a rendelkezésre álló kevés pénzzel és egy csoport odafigyelő szülővel tehet. Sok gyereket tart ott ebben a pillanatban is a szakadék fölött a zenetanulás, a sport vagy a színjátszás.
Amúgy azt gondolom, hogy igazán a keresztényi felebaráti szeretetben gyökerező egyháznak való, nemes és mindenképpen igenelhető feladat lenne a nehéz családi és anyagi helyzetből jövő gyerekek tanítása. Velük lenne igazán hiteles a jó színvonalú egyházi oktatás.

Marcellusca 2011.05.13. 14:35:45

@Seduxen: Hehe!
Ezek szerint Lendvai efftársnő él és virul. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.13. 14:51:31

@Marcellusca: úgy néz ki :)))

nem tudom mi lehet az oka, de valahogy a pártatlanságáról elhíresült gréczy e.t. miatt nem tudok könnyeket hullajtani, visszanyalt a fagyi tipikus esete.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.13. 15:00:14

nu shalom náczi söpredék, szevenápvíkend :D

dr. Aullah 2011.05.13. 15:02:07

Gyerekek, ma nem lesz poszt?

f.m.j. 2011.05.13. 15:04:33

@Zigi: pont most akartam linkelni, felháborító
ennyit az elszámoltatásról
a fidesz ezekkel a nevetséges intézkedésekkel csak maga alatt vágja a fát, de csak folytassák, nem kár értük se
csak az a baj, hogy ez a hülye Gyurcsány simán erőre kap, csak a régiek jönnek vissza, de mit is beszélek, én már nem tudom ki kicsoda itt, mert mind egyformának tűnik

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.13. 15:14:49

@zero:

örülök h legalább téged érdekel a téma, és nem szarjátok le/ folytattok struccpolitikát, mint anno a tűzraktérnél, (hiába küldtem be egy egész posztnyi anyagot) - most már (teljesen egyértelműen) látszik h kormányzati koncepció/terv/(esetleges) bosszúhadjárat állomása volt az is.

terézvárosi basz.kodás; a tényleg súlyos west balkános incidens, mint ürügy;
a tűzraktér; egy többféleképpen értelmezhető kormányrendelet: safetysigns.hu/wp-content/gallery/23-2011-Korm%C3%A1nyrendelet.pdf ...
és most a ZéPé.

a szélsőjobberek és a fideesznyikek meg örüjjenek a zombivárosuknak:
index.hu/kultur/2011/05/10/hogyan_lesz_budapest_unalmas_zombivaros/

jön sznob dzsentriskedés vissza:
a hülye borsznob gazdagok, a lovagrendek, a lovasok kora újra eljött
(régen a ló "tömegközlekedési" eszköz/mód volt, ma csak a gazdagok, az igazán gazdagok engedhetik meg maguknak, státusszimbólum, többet ér mint ha dzsipped v bmw-d van....)
egy példa: az erre vonatkozó terv: www.bombahir.hu/budapest/a-tabaniak-nem-kernek-a-kocsmanegyedbol

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.13. 15:20:30

a kis falukban a cigóhelyzet marad a régi, de legalább a fővárosban rend van/lesz és NYUGALOM és BÉKE és CSEND.........

Cateran 2011.05.13. 15:42:36

@Geza:
""már bocs, de az, hogy valaki meg van keresztelve, az nem azt jelenti, hogy vallásos lenne."
Senki nem is mondta. Keresztény, az viszont lesz."

BS..En pl meg vagyok keresztelve, de ettol fuggetlenul ateista vagyok..Vagy szerinted kereszteny ateistanak szamitok?

zxn · http://online-munka-file-feltoltes.blog.hu 2011.05.13. 15:51:48

Észak-Koreában vagy Üzbegisztánban szoktak ilyen hülyeségeket csinálni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.13. 17:41:36

@Marcellusca: Ő magának pedig lejárt a munkaideje a Trollközpontban, és hazament :D

Persze ez csak sarkítás, hiszen mindannyian trollok vagyunk :D

jeannouvel 2011.05.13. 18:19:46

Amerikai filmekből biztos megvan, hogy a börtönben a rabok két pártra szakadtak.
Már nem lehet bírni velük, félő a börtönlázadás kitörése. Valami simlis témával egymásnak ugrasztják őket.
Parancsnok golyóálló irodaüvege mögül nézi az udvaron a kezdődő leszámolást. Az őrök úgyszintén fogukat piszkálva, csőre töltve támasztják a falat.
Lent meg elhullanak egy páran.
A feszültség oldódása után mindenki megy a szigorítóba, újabb még durvább megvonások. Parancsnok meg ledönti jól megérdemelt whiskyjét és hazamegy.
Ne öljétek egymást, ERRE VÁRNAK !
Nem ismertek (ünk) magatokra (unkra) ?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.05.13. 18:32:20

ha már giccselésnél tartunk, a másik karikába meg lehetne tenni egy 100 méteres turulmadarat :)
ha lúd, legyen kövér!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.13. 19:24:44

REND LESZ ITT !

"készül olyan szabály is, ami az engedélyeket zenei műfajhoz köti. Lehet, hogy hiphophoz nem kell, de tárogatós esthez igen. Vagyis fordítva, mert a köztársasági elnök úr tárogatózik. Egyébként ezekről, hogy mit lehet és mit nem, az önkormányzatok döntenek majd egy segédkönyv alapján. Erről Bárdos Deáknak eszébe jutott, hogy a nyolcvanas években volt már ilyen, akkor az Európa kiadóval és a Kontroll Ccoporttal voltak hol fent, hol nem különböző listákon a tanácsnál."

index.hu/kultur/2011/05/10/hogyan_lesz_budapest_unalmas_zombivaros/

[ tudom, mán linkeltem, de muszáj volt :D ]

global001 2011.05.13. 19:49:52

800 ezer szavazót vesztett a Fidesz ???
Akkor következésképp ennyivel több "mocskoskomcsi"-val lett több.
Látom szemeim ellőtt azt a zombi Szarrágot magyarázkodni:
"800 ezer szavazó ismét a népakarat ellen fordult, és végleg kiírta magát a NER-ből. aaaaaaaööööööööööö
A nemzeti együttműködés kúrmánya élni fog a nép által rá ruházott soha nem látott felhatalmazással, amúgy meg az emútnyócév meg Gyúcsány a hibás."

Ez a Petike jobb lenne ha csinálna magának 2-3 édestestvért .

vomit 2011.05.13. 20:03:53

@jeannouvel: nemsokara (ahogy most kinez, akar heteken mulhat) ez fogja lekotni mindenkinek a figyelmet
www.chrismartenson.com/blog/preparing-economic-collapse/57744
Problems much worse that what you are used to will be of daily occurrence. You’ll just have to roll with it, learn to cope with the new world you live in. Reinforce your relationships with people, fight stress by finding a hobby you enjoy, hopefully one that has a practical side as well. After the collapse, lots of people started their own business when they realized there where no jobs to be found. Maybe it's better if you get started now, just in case you ever need it to earn a living.

Geza 2011.05.13. 20:07:42

@Cateran:
Na jó, akkor a te kedvedért megint:
1. Aki meg van keresztelve és kereszténynek vallja magát, azt biztosan elfogadhatjuk kereszténynek. Ilyen vagyok pl. én meg ilyen pl. a pápa.
2. Aki nincs megkeresztelve és nem is vallja magát kereszténynek, azt biztosan elfogadhatjuk nem kereszténynek. Ilyen pl. Ahmadinezsad meg a Dalai Láma.
3. Aki meg van keresztelve, de nem vallja magát kereszténynek, attól én elfogadom, hogy nem akar hozzánk tartozni, és mivel nem erőltetem, elfogadom nem kereszténynek. Ilyen vagy pl. te.
4. Aki nincs megkeresztelve, de kereszténynek vallja magát, az vagy
- 4a., nem akarja felvenni a keresztséget, ekkor nem keresztény (vagy hazudik, vagy mást ért kereszténység alatt, mint a világ többi kereszténye)
- 4b., nincs _módja_ felvenni a keresztséget (pl. egy kínai börtönben ül), ekkor keresztény (minden felekezet egyöntetűen elfogadja annak)

A fentiek fényében te, mivel nem szeretnél a kereszténységhez tartozni és ezt senki sem erőlteti, nem vagy keresztény (megnyugodhatsz), és tiszta lelkiismerettel ikszelhetsz nemet a 'tartozik-e egyházhoz/felekezethez?' kérdésre.

Remélem, sikerült megválaszolnom a kérdésedet :).

Black Hawk 2011.05.13. 20:46:02

Én még akár egyet is értenék az ötlettel. OK, legyen az új alkotmánynak valami parkja, vagy emlékhelye, vagy ilyesmije. De ki találta ki, hogy ezen a nonszensz, képen látható majdnem szó szerinti aszfaltdugóban legyen ??? Annyi szép hely van, egy nagy rét kellene, középen félkörben faoszlopokkal, igényesen megcsinálva egy emlékhely, és kész.

Ez olyan, mintha a Hősök terét egy bokorba, vagy egyetlen házhelynyi helyre akarnák beleerőszakolni.

Geza 2011.05.13. 21:02:00

@Black Hawk:
Azt hiszem, ez összecseng Nurddin (2011.05.13. 13:12:22) hozzászólásával, miszerint ez az országzászló a Szabadság téren a szovjet obeliszk helyén pont jó lenne...
Elfér, mert azelőtt pont ott volt egy, van tér körülötte, a tervek és a látványkép megvan ergo pályáztatni/terveztetni sem kéne, és hogy a fityesznek is meglegyen a magáé, Makovecz neve is ott van már egy évtizede, őt sem kell utólag beleerőltetniük a dologba: www.magyar-eletter.hu/aktualis/zaszlo/

Cateran 2011.05.13. 21:11:58

@eszkep:
Ugyan lathatolag neked mindenfele vannak haverjaid, de ugy tunik a tenderek kornyeken megsincs...Nos, nekem van....es nem, nem az ar szamit...meg nem is a legjobb palyazat...(meseltek olyan tenderrol, aminek mar akkor meg volt a nyertese, mikor meg ki sem irtak)
Ismerosom epitesi vallalkozo...meselt olyanokat, amiket te akkor se hinnel el, ha Orban maga adna irasba...de azert ebreszto....

Cateran 2011.05.13. 21:13:04

@Geza:
Ugye vagod mi a kulonbseg az utobbi kommented es akkozott, hogy aki meg van keresztelve az kereszteny?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.13. 21:14:06

@global001: "Akkor következésképp ennyivel több "mocskoskomcsi"-val lett több."
Nem hinném. Legalább 80%-a azt mondja, hogy dögöljön meg minden politikus.

Monçada bíboros 2011.05.13. 22:14:42

@ColT: "Legalább 80%-a azt mondja, hogy dögöljön meg minden politikus."

Akkor még van remény:))

a-kis-herceg 2011.05.13. 22:27:06

@zero: elte-közgáz-sote-bme

az négy

sóskatáska 2011.05.14. 00:24:56

@Geza: Ecsém,Neked elgurult a bogyód. Itt vitatkoztok teljesen OFF dolgokrol,a többiek meg röhögnek Rajtad meg a spanjaidon.

mpsith 2011.05.14. 00:45:28

Nemtudom mért érzi úgy a kétharmad mintha közvetlenül a rendszerváltás után lennénk. Szánalom. Eleve az új alkotmány meg ez a ,,térátnevezésesdi" is tök fölösleges volt. Egy megosztott és eladósodott országban, ahol magas a munkanélküliség, ez a kormány legfontosabb feladata?

Geza 2011.05.14. 03:17:05

@Cateran:
Ugye te meg vágod, hogy már eleve azokról az emberekről volt szó, akik a népszámlálásnál kereszténynek vallották magukat, és akik közül -mint beszéltük is- aki meg van keresztelve, azt tekinthetjük is annak.

Geza 2011.05.14. 03:17:35

@Cateran:
Ugye te meg vágod, hogy már eleve azokról az emberekről volt szó, akik a népszámlálásnál kereszténynek vallották magukat, és akik közül -mint beszéltük is- aki meg van keresztelve, azt tekinthetjük is annak.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.14. 07:29:00

'reggelt. egy "érdekes" hír éhgyomorra:

index.hu/gazdasag/magyar/2011/05/13/alkotmanymodositassal_vennek_el_a_korai_nyugdijakat/

te jani, meg pista! szerintem ennek az eszement baromságotoknak is állíttassatok valamilyen emlékművet! valami olyasmi performanszra gondolok, hogy pár csont és bőr 60 éves ex-nyugdíjas utolsó erőtartalékait mozgósítva karót döf a kibaszott szívetekbe!

Marcellusca 2011.05.14. 07:35:06

@Seduxen: Émmán tennap o'vastam. :(
És csak annyit jegyeznék meg, hogy ne legyek teljesen OFF:

Hogy mé' nem csinálnak maguknak kistesót "Az alkotmány hatályba lépésének emlékhelyén"?!

uto_pista · http://www.depechemode.com/ 2011.05.14. 07:38:54

Szerintem szebben mutatna az a Zemlékhely a gyöngyöspatai Kecskekőn, nem? Oda úgyis már magától kigurul a Zaudi.

global001 2011.05.14. 09:04:50

@eszkep: Látszik, hogy fogalmad sincs a közbeszerzésekről, pályáztatásokról. Tudod, hogy működik ???
1. Megvan a nyertes
2. Ráírják a tendert
3. A nyertes cég vezetői rokonoknak, haveroknak létrehoznak még 2-3 céget
4. Miután minden cég az övék az árakat szabadon variálhatják.
5. És így a legolcsóbb nyer, ami nyilván a normál ár többszöröse.

Az autópályaépítés tökéletes példa.
De azt hinni, hogy Viktor bandája nem akar az állami csecsen lógni, lopni a közpénzből az már az idiótiznus teteje. Vagy jó cuccot szívsz, mert még mindig csak a rózsaszín felhőkben szárnyalsz .:))
Ha még mindig nem jöttél rá, hogy kiknek a pártján van a kormány akkor nagyon sajnállak.:((
(16 Szja, 3 hónap munkanélküli, táppénz - túlórapénz megnyírbálása, gyógyszertámogatás csökkentése stbstb.)
Vagy ezekre mind-mind a nép adott felhatalmazást a forradalmi kormánynak ???
Vagy megint az "emútnyócév" vagy a "Gyúcsányahibás" című darab következik ???
Ezt fogják még 2015-ben is pofázni, te meg trollkodni fogsz és tapsikolni.

trojka 2011.05.14. 09:09:48

@Monçada bíboros: szerintem már száz százalék, legföljebb kivonandok maguk a politikusok, a családjuk, a sleppjuk meg a s...nyaloik. Ez cirka 1 %!

a-kis-herceg 2011.05.14. 09:14:15

@global001: e se ismered...

láncban vannak a haveri cégek.
első vállalja a melókat (formailag megkérdőjelezhetetlen)
második alvállalkozó, mely az igazi generállal szerződik...
a generál (az igazi szakmai cég) szerződik a partnereivel...

na a második nem szokta továbbutalni a pénzt...

kétszer lopnak:
egyszer a zállami DUPLA pénzt, egyszer a zalvállakozók munkáját.
extra: haver, tehát nincs garancia sem semmi...

ügyesebb cégek harmadszor még a bankihitelt is ellopják.
de a háromszoros lopás (ami valójában 4szeres pénz) az ingatlannal kapcsolatos esetekre vonatkozik...
vannak banki haverok is...

Monçada bíboros 2011.05.14. 09:34:19

@global001: Az a legszebb, hogy ha egy fideszesnek előhozom ezt a témát, akkor az az ultima ratio, hogy legalább nem a komcsikhoz megy a pénz.... Erre mi a f@szt lehet mondani? És még ők ugatnak a kettős mércéről...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.14. 11:07:46

@a-kis-herceg: És mivel valahányadik szintig állami cég, nekik bajuk semlesz, ha nem utalnak.

global001 2011.05.14. 11:52:38

@a-kis-herceg:

Nem egy dologról beszélünk !!!
Konkrétan én a közbeszerzés NYERTESÉNEK kiválasztását írtam le.
Amit te írtál a láncvállalkozás csak ez után jön !!!!
Főváll. alváll. alalváll. ..... 20. alvállalkozó

teisfiambluetooth 2011.05.14. 12:44:42

Semmit sem felejtettek, semmit sem tanultak.

Billy the kid 2011.05.15. 08:26:57

A zemberek , főleg a fővárosi fiatal zemberek nagy része rendszeresen megfordult a zp+rióban, valószínűleg nem vörös kényszer vagy fenyegetés hatására.

Ki tudja, lehet, hogy konzultálnak a fiatalokkal és majd visszatáncolnak?:)

Szerintetek??

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2011.05.15. 11:32:09

Értem én a szándékukat, mert szép gesztus az országzászló, meg az alkotmányemlékhely...

DE EZEK HELYBŐL ILYEN HÜLYÉK VAGY NEKIFUTÁSBÓL ???

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2011.05.15. 11:32:42

Egyik szórakozóhely sem a kedvencem, de sokaknak igen... miért kell velük így kib***ni ?

global001 2011.05.15. 11:49:09

@csabapayne: Erre is a nép adott felhatalmazást !!!

Arcady 2011.05.15. 12:40:41

@zero: Az itt élőkkel mikor fogsz foglalkozni? a családosokkal? a kis gyerekkel? vagy mi nem számítunk? 6000 ember él Lágymányoson minden éjjel szenvedünk ettől helytől 10 éve. 300 méterre lakom az első lakóházban a kolesz mellett, de gondolom az lesz a válaszod hogy itt nem lakik senki. á kár belétek a szó titeket csak a buli érdekel meg hogy legyen hol lerészegedni, az már el sem jut hozzátok hogy Zp rég túlnőtte magát és már ők is keresik a következő helyet.
Minek írom ezt is csak trágárságot kapom majd meg hogy költözzek el, csakhogy amikor ide jöttem akkor ott még egy park volt, a lakást meg senki nem veszi meg pont Zp miatt. Ezer és egy dolgot tudnék mondani de persze a csendes itt élőkkel senki nem törődik. Szerintetek itt mindenki nyugdíjas mi? És a nyugdjíasnak nincs joga pihenni? ezt a korlátolt hülyeséget.
Remélem egyszer a Ti ablakotok alatt nyílik egy ilyen és a TE gyereked jön minden este sírva hogy nem tud a tuctuctól aludni.

Arcady 2011.05.15. 13:10:14

@Geza: Én pont itt lakom bő 300 méterre, tudnék mesélni hogy zárt ablaknál is megmondom mi szól (már ha ismerném ezeket populáris előadókat de én mást hallgatok).

Egyébként nem kéne az itt lakókra fogni,főleg nem a nyugdíjasokra akik már panaszkodni sem mernek ha valaki új kezdeményezést indít. sok betört ablak és telehányt ajtó valamint mostanában éjjelenet az Ébresztő Ébresztő jó hagos ordítása, ha azt mondom félelem keltő úgysem hiszitek el. Pedig amikor egy 20-30 fős csürhe ordítja hogy "úgysem alszotok nyugdíjasok", amikor kimegyek az erkélyre és észre vesznek és felordítanak hogy "pinád van kurva?"....Érdekes ősszel tavasszal és télen ilyen egyáltalán nincs, mily meglep. Ezer és egy bejelentés panasz után sem érdekelt senkit, se a rendőrséget, se az önkorit. soha nem törődtek a panaszainkkal. Az hogy az itt élőket (is) szidja a poszt egészen undorító. Ha egy picit is tájékozottabb lenne a poszt író a helyi viszonyokkal tudná hogy amióta zp áll mi csak szívunk. Most sem az itt élők miatt történik ez hanem mert valaki az önkori feje felett is emlékhelyet akar. Most. Itt. ennyi.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.15. 13:56:40

@Arcady:

a 12 sávos út benne 2 villamossávval és villamosokkal, ami mellé költöztetek ugye nem zavart

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.15. 14:06:50

@szorokin:
keveset ordítoznak a villamosok éjjel, a 12 sáv pedig nem okádja össze a járdát, sőt egészen csendben vannak éjszakánként.
tudod, nem a zp a baj, hanem a sok hülye :)
azonban a hülyéket nem lehet eltiltani attól, hogy hülyék legyenek, ezért egy olyan környezetbe kell őket helyezni ahol nem zavar senkit az, hogy hülyék.
ennyi a történet. mindenki jól jár.

Arcady 2011.05.15. 20:18:24

@szorokin: Van egy aprócska különbség az autók (ami éjjel alig van) és a folyamatos tutctuctuctuctuc között. Egyébként nincs az 12 sáv legközelebb amikor bulizni mész számold újra.

Mindenki ezzel a hülyeséggel jön csakhogy az autók zaját az ablak kizárja a tuctucot nem. ez csak egy ócska kifogás amit az itt élőknek mondtok, miközben ti nem itt éltek tehát felmérni sem igazán tudjátok hogy milyen itt éjszaka.

Kár belétek a szó, számotokra az itt élő 6000ember nem számít, csak a buli a pia.........

Arcady 2011.05.15. 20:21:56

@szorokin: Különben megpróbálhatnál érdemben is reagálni arra amit írtam kár ezt a butaságot hangoztatni. ate otthonod mellett nincs út? vagy olyan szerencsés vagy hogy sétáló utcában laksz?
Tudod a mai ablakok elég jól elbánnak az utca normális (!) zajával, de a mélynyomók (így hívják ami tuctucot hangosítja?) hangjával max valami csoda bírna el.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.16. 00:48:38

@Conv: a villamosok mostanság/hamarost éjszaka is fognak ordítozni (az ott járó 4-6 tuti)

az meg h mivel te szélsőjobbos vagy és rendpárti, nem lep meg véleményed.
sok fiatal másképp gondolja.

örülj így vagy úgy de a neked tetsző zombiváros létrejötte biztosnak látszik.
jó lesz itt.
REND LESZ ITT (bp-en).
el lesz nyomva a szabadság, az ifjúság, lehet majd fityisz gyűlésekre járni helyette
meg borospincékbe kultúráltan és nagyon disztingváltan sznobkodva borozgatni.

h vidéken a cigólakta településeken nem lesz rend.
az ugye más tészta, egyszerűbb megfojtani a másik kormányhoz köthető fiatalokhoz kapcsolható létesítményeket, mint megoldani a vidéki cigánykérdést
(azaz ott rendet és biztonságot biztosítani)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.16. 00:57:08

@Arcady:

amúgy nem szerettem a zépét, se a riót, nem is jártam oda, a tűzraktérben is ha egyszer voltam.
szóval nem az önös érdek vezérel(t).

hát a 2*4 sáv + 2*2 villamossáv tuti + van ott buszmegálló is...

úgy csinálsz mintha a szomszédodban lévő BME-s Kármán koliban nem lennének bulik, amelyeknek hagja is van, és amely közelebb van a zépénél (lakóhelyedhez)

amúgy nem lesz neked sem semmi bajod, te is boldogan élhetsz majd csendes
éjszakai élet nélküli zombivárosodban.
index.hu/kultur/2011/05/10/hogyan_lesz_budapest_unalmas_zombivaros/

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.16. 01:04:58

@Arcady:

amúgy akármit mondasz, gyalogoltam én arrafele soxor este/éjjel, pl arra van az elte TTK, meg a hídon is szerettem/ek gyalogolni, mert szép a duna...
este, és ott ahol a villamos befordul, (a Karinthy utca végén) este, hát a ZP zajábol kábé semmit nem lehetett hallani (nemcsak magamról beszélek, több ember csak nem lehet eccerre süket...), pedig a forgalom akkor már kisebb
a mélynyomókat nem rokkoncerteken alkalmazzák (ami a zépé főbb profilja), hanem a házatokhoz közelebb levő RIO diccsós zenéinél inkább...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.16. 01:23:15

@Conv:

örülök h te nem voltál se fiatal, se kamasz, se lázadó
sosem részegedtél le (hanem csak kultúráltan pálinkáztál és boroztál maximum szalonspiccig)
és persze sosem ordítoztál az utcán.

és h koncertekre sem jártál, mert gondoltál arra/voltál olyan előrelátó, h esetleg ordibálnál, ha ittasan visszafele jönnél.

@Arcady: @Conv:
hallottatok már olyanról, h VILÁGVÁROS ?
h az mit jelent ?

ha mást nem, egy zajos éjjelnappali vigalmi negyedet tuti jelent.

a szociban/kádárkorban megszűntek a magyar városok élni, sokan ezt megszokták.
a II: VH előtt pezsgő élete volt Bp-nek, a szoc/komm korszak ezt kb legyilkolta.
pár generáció másképp szocializálódott......
sokan azt a tévképzetett alakíthatták ki maguknak, h az a normális, ha nincs több/sok ember sehol [ gyülekezési szabadság ], persze május 1. és az egyéb szoci ünnepek voltak a kivételek
a lényeg persze az irányított néptömegeken van.

"normális" jól működő városoknak ÉLETE van. mégpedig PEZSGŐ ÉLETE.
épp ez vonz sok embert ezekben a városokban.

Nézzetek körül NyEurópában.....

Hova szeretnének menni a legtöbben ? Melyek a legismertebb ilyen nevek/helyek ?
Spanyolo, Olaszo, Anglia, Párizs - Fr ...
mindegyik országnak ill nagyvárosaik VILÁGVÁROSOK, ZAJOSAK, PEZSGŐ ÉJSZAKAI ÉLETTEL és ÉLETIGENLÉSSEL.

Bp-re meg majd jönnek a Nyuggerek és mi leszünk Európa Floridája (ill Florida mínusz Miami)-ja.

bandika gazdája 2011.05.16. 06:29:00

@szorokin: Már majdnem elkezdtem veled vitatkozni, de már kezdés előtt feladom! Te messze magasan hülyébb vagy mint a magyar átlag!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.16. 08:53:28

@szorokin:

igen, ez kimaradt az életemből, hogy tahó legyek.
ám jártam koncertre, rúgtam már be.
sőt fiatalként elég sok gondom volt a rendőrökkel a lázadás miatt (tudod én még a szoci érában voltam lázadó fiatal, amikor még azért ütött a rendőr, ha rövid, ha hosszú, ha színes volt a hajad, ha fülbevalód volt, ha bőrdzsekid volt, ha farmerdzsekid volt, nem csak akkor mint ma, ha már huszonötödször köpöd le, miután oldalba hugyoztad.) de nem azért mert az utcán ordítoztam részegen éjszaka.

tehát szerinted a petőfi híd budai hídfője vigalmi negyed? :)
ha vigalmi negyedben lenne a zp meg a rio, senkit nem zavarna.

minyimaaa 2011.05.17. 00:55:10

@Conv:

"tehát szerinted a petőfi híd budai hídfője vigalmi negyed? :)"
rossz következtetés.
/ csak épp a zépéről beszéltem, ennyi, az volt az apropó /

általánosságban értendő.

amúgy meg úgyis mindent a fityiszesek döntenek el, emiatt nyílván nem valószínű h tömegtűntetések lehetnének/lennének.
ha világvárosként akarják nyugaton tálalni bp-et, akkor aszerint kell eljárniuk.
ha meg nem, akkor kábé haladhatnak az eddig megkezdett utukon/irányukon.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.17. 01:01:08

jaja tudom, skizofrén vagyok.
most már télleg egyértelmű.

de nem szoktam magammal vitatkozni, feles óráimban, amúgy.
nyugodtan nézd meg a profilokat, ha van kedved.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.17. 01:05:44

@Conv:

itt a lehetőség, keresztre feszíthetsz, stb..

jó szorakozást, előre is, remélem élvezni fogod :)))

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.17. 01:08:45

amúgy az érveim ettől függetlenül (v nem függetlenül) állnak, és a mondandóm is áll.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.17. 02:34:09

szent inkvizícióval sújtsatok le:

Marduk - Holy Inquisition
www.youtube.com/watch?v=JN3o8eYt3sg

legalább így !

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.05.17. 12:16:14

@zero: Bár nagyritkán én is jártam a ZP-be, de azrét kibaszottul nem normális, hogy minden létező zajhatárt megsért a cucc. Miért van az, hogy mondjuk a Kelenföldi Erőműnek be kell tartania a zajhatárt - kicsivel több pénzt termel, mint egy "szaros" szórakozóhely - de a ZP úgy zajonghat, hogy még a Duna túloldalás in cirka 50-55 dB(A) van, mikor lakóövezetnél éjszaka 40 vagy 45 dB(A) a limit? Hm...? Mi a faszért kel üvölteni a zenének...?

süti beállítások módosítása