Skip to content


       Szűrés lista

Nem sikerült: vége a ZP-nek

Elutasította csütörtök este az újbudai képviselő-testület a Zöld Pardon (ZP) közterület-használati kérelmét, így nem maradhat a Petőfi híd budai hídfője mellett a szórakozóhely - közölte Horti István XI. kerületi jegyző a döntés után.

Ennél a napirendi pontnál zárt ülést rendeltek el, lekapcsolták a TV-közvetítést, az LMP a Facebookon közvetítette, hogy mi történik, amíg az internetet is letiltották. (NER?)

A Zöld Pardon Budapest egyik nevezetessége volt, mivel májustól-szeptemberig minden nap volt ingyenes koncert, 13 év alatt 1800 koncert a 6,5 millió látogatónak.

Én magam is ott voltam a "nyitáskor", és minden évben voltam pár kedvenc együttesem koncertjén. Jó volt kimenni nyáron a ZP-be sört inni, csajokat nézni, meg élő zenét hallgatni.

A kerület azonban most kicsinálta a ZP-t, a lakossági panaszokra hivatkozva.

Azonban a térképet megnézve Budapesten sehol sem lehetne este nyílt területen koncertet tartani, hiszen a ZP legalább 300 méterre helyezkedik az első lakóháztól, az egyetemi campus és az Inforpark kellős közepén elhelyezkedve.


A ZP-től balra a Műegyetem épületei állnak egészen a Szent Gellért térig, köztük egy nagy kollégiummal, ahol -uramisten- kollégisták laknak, akik nem lábujjhegyen járkálnak (Kármán Tódor Kollégium Irinyi József utca 15.)

A másik oldalon az Infopark található, az ELTE épületeivel, és több nemzetközi cég székhelyével.

Vagyis a piros vonallal jelölt területen belül nincs lakóépület.

Viszont az egyetemisták és a ZP látogatói nem kerületi lakosok, nem szavaznak a kerületi polgármesterre például ...

Az, hogy 111 ezer támogató aláírás (benne 9500 kerületi lakosé) gyűlt össze nem rázta meg a Fidesz-KDNP-t, pedig biztos vagyok benne, hogy a kölyökképű Rétvári Bence (32 éves, akkor érettségizett, amikor a ZP megnyílt), a terület országgyűlési képviselője is megpróbált már legalább egyszer egy csajt befűzni a ZP-ben. Lehet, hogy nem jött össze neki ...

A ZP-t elköltöztetnék a Lágymányosi-híd lábához, ami 300 méter helyett 550 méterre van a lakóházaktól, írtak is egy levelet Rétvárinak, hogy "wtf"?

A ZP megpróbálta elolvasni a "több száz lakossági panaszt", de egyszer sem engedték meg, hogy megismerje a panaszok tartalmát és pontos számát. A ZP tudomása szerint a hely ellen 2008 óta nem érkezett az önkormányzat által rögzített lakossági panasz és a hatóság semmilyen formában nem adott tájékoztatást XI. kerületi lakossági panasz alapján induló vizsgálat lefolytatásáról.

Újbuda Önkormányzata is érezhette, hogy necces a szitu, mert hirtelen kikerültek a honlapra a levelek. Ami 5 oldal. Szellősen.

"A sajtóban megjelent nyilatkozatokkal ellentétben az önkormányzathoz folyamatosan érkeznek a lakossági panaszok. Több száz bejelentésről van szó, melyek elsősorban a szórakozóhelyeket látogatók vonulási útvonaláról származnak és joggal hivatkoznak az eldobált szemétre, éjszakai hangoskodókra.
Ezek a panaszok csupán közvetve érintik a Zöld Pardon működését, de nem választhatók el tőle. Nem a zaj-határérték túllépéséről van tehát szó, amely vizsgálatot igényelne, hanem a tágabb környezetben lecsapódó, káros hatásokról. Jelen esetben tehát nem „néhány lakó" panaszkodásáról van szó, hanem a lakosság jelentős részének véleményéről, amely eddig nem kapott megfelelő képviseletet." - írta az önkormányzat.

Néhány panasz:

"Miután a ZP. vezetői arról adtak tájékoztatást, hogy Önökhöz az  elmúlt évek során nem érkezett lakossági panasz, ezúton felkínálom  Önnek azokat, a néhány év alatt összegyűjtött fényképeimet, azokról  a "tettekről", amit néhány magáról megfeledkezett fiatal "elkövetett".  A képeken összerondított közterület, megrongált autók és  "hobbiból" elfordított elsőbbségadás tábla is szerepel. Természetesen a randalírozást nem tudtam rögzíteni, de a több tucat fénykép így is  érdekes lehet. Amennyiben igényli, a fényképeket tartalmazó cd-t,  személyesen eljuttatom Önnek."

"Az ELTE TTK egyik tanszekenek vezetojekent nagyon nehezmenyezem az Zold Pardon
nevu szorokazohely uzemeltetoinek magatartasat, illetve a vendegkor viselkedeset.
Osszegezve leszogezem, hogy nem valo az egyetemk koze, illetve a jo szinvonalon
megepitett es fenntartott InfoPark kozelebe egy ilyen jellegu intezmeny.

a - A ZP vendegkore szamara a parkolas a kornyeken megoldatlan, ezert nem hiszem,
hogy egyaltalan ki lehetett volna adni a mukodesi engedelyt. Eset 8 ora utan, kulonosen 
het vegen az uttestet elfolglalva parkolnak a vendegek, ezzel kozlekedesi szabalyokat 
sertenek, es a mi - az itt dolgozo oktatok es diakok - epsegunket veszelyeztetik. Hajnali 2 orakor (egy  kutatoegyetemen rendszeresen elofordul, hogy ekkor er veget a munka...) 
egyszeruen  atjarhatatlan a reszegen az uttesten, az ott parkolo autok kozott tantorgo 
vendegektol a Szabadsag hid budai hidfoje alatt levo kozlekedesi csomopont.
 
b - Reggelenkent munkakezeskor a budai hidfonel levo villamosmegallo es az egyetemunk 
kozott levo terulet olymertekben szemetes es gusztustalan (hasznalt ovszereket kell kerulgetni a ZP melletti parkban), hogy az az egyetemhez meltatlan. Termeszetesen a ZP elozo esti "termeke" a jardan es a fuvon talalhato szemet.
 
Hangsulyozom, hogy a kozlekedesi csomopont es az egyetemunk Termeszettudomanyi 
Karanak Eszaki Epulete kozott levo teruleten egyedul a ZP talalhato. Maga a ZP
kulso megjelenese, a kornyezetben okozott kar, a megengehetetlen forgalmi akadaly 
mind amellett szolnak, hogy az ZP mukodesi engedelyet felul kellene vizsgalni. 
A leginkabb erintett intezmeny az ELTE TTK Fizikai Intezete neveben (mint igazgatohelyettes) kerem a fenti panasz kivizsgalasat. Meggyozodesem, hogy egy kulturaltan helyreallitott zoldterulet szolgalna leginkabb az egyetem, a kerulet es Budapest erdekeit.
 
Megjegyzem, hogy meglatogattam az intezmenyt, es megallapitottam, hogy egy ilyen forgalmas hidfeljaro kanyarulataban egyaltalan nem kellemes se a hang-, se a levegoszennyezes miatt szorakozni. 10 ev kulfoldi (egyetemi oktatoi) tapasztalatara hivatkozva allitom tovabba, hogy a hely szinvonala meltatlanul alacsony az egyetemhez es a kerulethez, a varoshoz merten is."

"Üzenet: Tisztelt Dr. Hoffmann Tamás Úr!
Ma olvastam, hogy Ön kiáll a lakók érdekei és korábbi döntése mellett. Hálásan köszönöm, köszönjük. 

Nem találom a szavakat, egészen elérzékenyültem amikor olvastam, hogy még a Tarlós úrral szemben is kiáll értünk. Így már könnyebb lesz átvészelni ezt a szezont, minden este úgy fogok elaludni, hogy eszembe jut: végre van olyan polgármesterünk akinek fontosak vagyunk, akinek számítunk. A legszebb nap lesz idén október 31." 

"Azzal egyetértek, hogy ezekkel a fiatalokkal van gond, pedig én sem vagyok idős. 22 éves vagyok. :-) Akármennyire lehet ciki, bevallom, hogy engem tavaly részeg fiatalok vertek meg a ZP-ben és ki is dobtak. (Civilek dobtak ki, őrök sehol nem voltak.) Én sem tudom, hogy mi lenne a megoldás az “őrültek” ellen. Sokan azt magyarázzák, hogy a diszkók milyen veszélyesek, pedig engem csak a ZP-ben ért incidens, diszkókban nem. A ZP veszélyforrássá vált."

"Nem igazán kellemes úgy élni hogy minden csürhe legalább egy üveg pia erejéig megáll a környező utcákban leülnek a házak elé és ott vihorásznak ordítoznak üveget törnek az pl ablakom előtt alatt is... ide áll az ablakok alá, itt iszik összetöri az üveget és artikulálatlanul ordít. Ez egy éjszaka többször is előfordul, oda felé menet ugye, meg visszafelé is. A házunk előtt lassan már a fák is kipusztulnak  a sok emberi vizelettől. Na most ezt úgy szokták csinálni hogy a házunk előtt van egy bokros –fás zöld sáv. Megállnak leteszik a sört egyéb üveges piát és 3-4en vihorászva vizelnek. Aztán vagy felrúgják a sört vagy nem, de van hogy csak heccből földhöz vágják. Ez nem egyedi eset minimum hetente észre veszek ilyet, csak az én ablakom alatt, de csak áprilistól szeptemberig."

"Tisztelt Hivatal!!!

A Zöld Pardon (ZP) alig pár napos nyitva tartása után ma jöttem el először a 2 éves fiúnkkal a ZP előtti területen, majd a Skanska épületek mellett az Október 23. utca irányába. Szomorúan tapasztaltam, hogy már este nyolc előtt üvegtörmelékkel telítődött a járda felülete, plusz a környező füves részek. Ha azt nem vesszük górcső alá, hogy miért dobálják el az emberek az üvegeket, miután kiitták, és azt sem, hogy arre miért nincs évek óta megoldás, hogy ezt megakadályozzák (általában az ELTE előtti terület is inkább (üveg)szemétdombra hasonlít, mintsem világszínvonalú kampuszra), a kérdés akkor is fennmarad, hogy miért nem takarítanak a közterület tisztaságáért felelős szervek? "


Biztos a ZP hibája, hogy a fiatalok az utcán isznak és hangoskodnak a kerületben, akik amúgy lehet hogy például a Hajógyári-szigetre mennek csapatni, csak előtte még melegítenek egy kis szesszel ...

Még az amúgy nem egy bulizós típusú Tarlós István is kiállít a ZP mellett, hiszen a fiatalok, külföldiek, ha jól érzik magukat a ZP-ben, nem azt mondják, hogy milyen fasza hely ez az Újbuda, hanem hogy milyen fasza hely ez a Budapest.

"Csak a rendelkezésemre álló információk alapján tudok véleményt formálni a Zöld Pardonról. Ezek alapján a Zöld Pardon nagyon szigorú szabályok szerint működik, ahová kiskorúak csak írott szülői engedéllyel mehetnek be. Tisztában vagyok a hely népszerűségével, és azzal, hogy nem lakókörnyezetben van, hanem egy egyetemi kampusz közepén.
Kifejezetten ezeknek a szempontoknak az ismeretében mondom azt, hogy amennyiben a helyzet ez, nem pedig más, akkor ennek a szórakozóhelynek, ami olyan népszerű a fiatalok körében, a bezárása politikailag nem túl ügyes döntés.
" - Tarlós István, FB
 

Címkék: fidesz zp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr273246799

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nincs pardon 2011.09.24. 17:06:47

Nem sokat tudok a Zöld Pardonról, közös ismeretségünk a Kiscsillag együttes Van-e szándék című slágerének egy félsorával kezdődik, és ott egyben véget is ér. De valahogy mégis zavar, hogy bezárják. Kevésbé érdekes lesz tőle világ. De persze lehet, ho...

Trackback: Pardon, ZP! 2011.09.22. 22:58:04

A XI. kerületi önkormányzat képviselő-testülete csütörtök esti zárt ülésén nem hosszabbította meg a Zöld Pardon (ZP) közterület-használati kérelmét.  A döntés értelmében október 31-én bezár a szabadtéri szórakozóhely, a színpadot, a bárokat és az ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malpaso 2011.09.23. 16:54:03

@elektromotor: nem, nem vagyok törökzsóti. és egy szóval se mondtam, hogy hozzuk a szemetet. egy elvet vázoltam, egy másik nézőpontot, kedves motor.légy figyelmesebb, mikor olvasol. az elv az ellenőrzésről és az állampolgári öntudatról szól, úgyhogy miattam nem kell dühöngened, sőt, tulajdonképpe felismerhetnéd, hogy a te érdekedben szóltam, akár egyet is érthetnél velem. a rosszindulatot pedig elhagyhatod, az téged minősítene. nincs részem a ZP-ben (sajnos), asszem az ilyesmire alkalmatlan vagyok, egy üzletem volt, az is bedőlt, emberi okok miatt, és azt most nem biztos, hogy az orrodra akarom kötni. megnyugodnál?

¦卍®Ξ™ 2011.09.23. 16:54:54

@malpaso: drága barátom én is az elvekről beszéltem.
ismétlem.
"az elv alapján nem feleslegesen kell kiadásba kergetni a kerületet, hanem meg kell szüntetni a szemetelés forrását. ez megszünteti a kényszerű felesleges kiadást (takarítás minden hajnalban nagy erőkkel, plusz járőrállomány, stb.) ezt kívánja a logika."

a ZP a városnak fizeti nem a kerületnek az iparűzési adót.

"... és te még mindig a "majdénrendetteszek" hivatalnokok mellett köpködsz a ZP-re, ahelyett, hogy kinyitnád a szemed, és gondolkoznál. "

a jogszabályok, ha nem tetszik akkor is jogszabályok, melyeket be kell tartani. ha jelenleg ezek vannak, akkor ezek vannak. ezek mentén kell kármenteni, veszteségcsökkenteni.
tudod, hiába gondolkodsz, a tények tények, és a szabályok szabályok. hiába tudom, hogy ellopják a pénzem, hiába tudom, hogy átvernek, a törvémny, a jogszabály nekik ad igazat. a jog nem az igazság, hanem a rend célját szolgálja. ilyen egyszerű ez.

"nőj fel, állj a sarkadra, és tudd, mik a valódi érdekeid. "

az én érdekem jelen esetben megegyezik a ZP elköltöztetésével. nem csinálok belőle politikát, az érdekeimet nézem, lásd fentebb az elv és a logika vonalát.

"és ha bosszant, amit írok, mert hülyébbnek érzed magad miatta a kelleténél, akkor inkább hallgass méltósággal, és gondolkozz, minthogy velem küszködj, és megpróbálsz lekezelni. én nem várom el, hogy bármit is mondj és revansot vegyek rajtad."

dehogy bosszant. szórakoztat. nem próbállak lekezelni, egyszerűen helyeden kezellek az itt feltárt gondolkodásod, logikai és érvrendszered minősége alapján.

denevér3333 2011.09.23. 16:56:08

A probléma csak ott van, hogy a hely önkormányzati! Nem a működési engedélyt vonták meg a ZP-től hanem területet kell visszaadni! Ha én bérelek egy műhelyt és az valami oknál fogva zavarja a könyéken élőket és ezzel baszogatják a tulajt akkor a tulaj felmondhatja a szerződést! Ha meg lejárt a területfoglalás akkor meg pláne! Ezt nem értik meg sokan. Függetlenül attól ki mennyire vernyákol mellette vagy ellene köztük én is a helyzet és a döntés az önkormányzaté! Ahogy pl. az önkormányzat felmondja azon helyekkel a szerződést aki nem az elképzelt projekt szerint (KVK) üzemel. Még csak meg sem kell indokolni csak felmondja a szerződést és a felmondási idő után lehet pakolni! Ez történ nyáron a kedvenc helyemmel!

Zuzu Petals 2011.09.23. 16:58:41

@¦卍®Ξ™: Neked sem ártana egy kis képzés, mert alapvető kommunikációra vagy képtelen. Ti hoztatok minket ebbe a helyzetbe, mert nem a mai húszévesek szartak itt szét mindent, hanem az ilyen "én mindent jobban tudok" gyökerek. Érett értelmes hozzáállás amúgy egy termelő mérnököt elküldeni, majd jól eléldegéltek tuti a csendes, tiszta kis világotokban, amit boldog romák takarítgatnak, szépítgetnek, és tanult médiaszakemberek megannyi gyakorlott bölcsésszel tervez majd házakat és építget utakat. Akkor lesz itt kánaán Neked meg a bölcs fajtádnak boldog egyetértésben.

¦卍®Ξ™ 2011.09.23. 17:05:50

@Zuzu Petals:

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ha csak az én fajtám marad itt, akkor bizony nehéz sors vár a tarisznyás-büfészakos diplomásokra és a boldog romákra :)

malpaso 2011.09.23. 17:07:45

@¦卍®Ξ™: vagyis, ha jól értem, tulajdonképpen elviekben egyet értünk :-) azt nem tudom, hogy bp-n a fővárosnak megy-e az iparűzési, vagy a kerületnek, de mindegy is. ha odamegy, az ember azokat piszkálja. mert továbbra is, valami valamiből lesz. ha leépítesz mindent, senki nem adózik, bérel, és a többi. a kérdés, hogy mit akarsz? rendet és nyugalmat? de hogyan? megszüntetéssel, vagy haszonnal? neked kell eldönteni, és aszerint basztatni a hivatalnokokat. ezen logika jegyében nem a költséget kell megszüntetni, hanem biztosítani a fedezetét. a jogszabályok ennek ellentmondanak? kik is hozzák a jogszabályt? a hivatalnokok. akiket ha eleget basztatunk, igazítanak rajta. még ha nem is holnap. továbbra is úgy látom, hogy a logikád az egyszerűbb, és kevésbé hasznos úton jár. de az erő és a rend demonstráltatik. kár.

denevér3333 2011.09.23. 17:19:16

malpaso: Azért mert itt van a ZP még nem fog a fővárostól több költségvetési pénzt kapni a XI. kerület. Már pedig a kerület is költségvetés alapján működik!

¦卍®Ξ™ 2011.09.23. 17:26:40

@malpaso:
konkrétan a ZP-ről van szó jelen esetben, ne filozofálj, felesleges.
nem termelt hasznot a kerületnek, kényelmetlenséget azonban igen.
nincs miért jogszabályt, vagy bármit módosítani, fedezett biztosítani egy felesleges tevékenységnek, ha van olcsóbb, célravezetőbb megoldás. jó döntés volt az elköltöztetése onnan a bérleti szerződés lejártakor, és új feltételek szerint máshol adni nekik bérbe területet.
engem nem zavar a döntés, egyetértek vele, és az sem zavar, hogy te vagy bárki nem ért egyet vele, értelemszerűen csak röhögök rajta, hiszen teljesen felesleges hőbörgés.

hogy a te "elvi" vonalad kövessem; a hőbörgés, tüntetés a költöztetés ellen pont azok céljainak felel meg akik el akarják terelni a figyelmet a politika és a gazdaság nagyobb problémáiról. kihasználva az ostobaságot és élhetetlenséget, elveszem a játékát, hogy hiszti közben ne vegye észre elloptam a házát.
ez a zöld pardonért hisztiző (nem szűnik meg, mondom még egyszer, csak máshol lesz) ostoba csürhe, akik tüntetni tízezrével mentek érte, egy centit nem mozdult más jellegű, az életét, az életkörülményeit negatívan közvetlenebbül és mélyebben érintő rendelkezések miatt.
mondd azt nekem ez alapján, hogy nem ostoba, nyomorúságos seggfejek hisztiznek miatta.

Zuzu Petals 2011.09.23. 17:28:36

@¦卍®Ξ™: A legjobb az egészben, hogy valószínű egyikőnk sem hülye. A különbség csak annyi, hogy Te túlságosan a megszokásaid rabja vagy. Tudod, én még a füvet is dekriminalizálnám + árusítanám ellenőrzött körülmények között (a TASZ-nak volt egy felmérése közgazdászokkal, amiből óvatos becsléssel azt hozták ki, h évi 5mrd+), pedig nem vagyok egy nagy füves, de már unok dolgozni a naplopókért, meg azokért, akik csak az orrukig látnak.
szerintem ha az hozhat átmeneti előnyt, hogy Bp. belvárosa pezsgő (hangos, mocskos - és ezt pont annyira lehet a külföldieknek köszönni, mint a tiniknek, sőt!), akkor tegyük kicsit félre az igényeket, ha kilábaltunk a szarból, majd lehet dőzsölni. Ha te választhatnál, hogy a ygereked 12 vagy 14 órát dolgozzon egy héten azzal szemben, hogy a belvárosban mennyire van retek meg zaj, akkor szerintem te sem azt mondanád, hogy "dolgozz fiam még két órát, kibírod, de a fő a tisztaság). Rövid távon csak a turizmussal vagyunk versenyképesek, minden máshoz sokkal-sokkal több idő kell. Mert gondolom, Te sem hiszel már az 1000000 új munkahely meséjében? egyébként meg a szórakozóhelyek nem akkora szívügyeim, mindig lesz olyan valahol, ami megfelel nekem (főleg, hogy alig járok el), de egy egyetemista pl. nem tudja megfizetni a taxit sok esetben, a BKV-n pedig a maradék pénzét is ellopják, ha kiéjszakaizik a francba (ahol mellesleg ugyanúgy élnek valsz)

¦卍®Ξ™ 2011.09.23. 17:39:55

@Zuzu Petals: legyen vigalmi negyed én már ezt hangoztatom régóta, de ne a belvárosban. ha ekkora üzlet és igény van rá, biztosan van rá vállalkozó. ha nincs, akkor nincs rá igény, nincs rá kereslet. higgy az ingatlanbefektetőknek ezen a téren. ők nem a saját maguk ellenségei. a világon sehol nincs olyan város ahol a belvárosban van a vigalmi negyed, illetve ilyen kaliberű szórakozóhely. ha van, akkor az egy baszott nagy park közepén. london/newyork, lakóövezettől kilóméterre.

xstranger 2011.09.23. 17:52:03

@¦卍®Ξ™: atya eg. a Soho Londonban eppenhogy a kellos kozepen van a varosnak, de Camden se eppen kulvaros.

Ez a vigalmi negyed a kulvarosban ez erosen Bp posztkommunista lazalom. A zajos tinedzserek huzzanak a repaba mert zavarjak a tizstesseges munkasembereket.

Rendes varosban belvarosban irodak es vigalmi negyed van jo megkozelithetoseggel, kulvaros csendes es elheto. Aki a belvarosban akar lakni az vagy szereti a zajt vagy legalabb kussol mert nem engedhet meg maganak egy pecot a zoldovezetben.
Nyilvan egy olyan varosban ahol a lakossag osszetetelet egyes keruletekben kizarolag az hatarozta meg hogy mit tudott maganak elintezni 30-40 evvel ezelott ezek a dolgok mashogy neznek ki. Olyan is az egesz varos.

A masik meg hogy a te logikad 100%ig NIMBY az egyetlen mod amit el tudsz kepzelni hogy egy szorakozohely uzemelhessen hogy a biztonsagiorok korbejarnak minden buli utan es otezreseket osztanak a kornyeken lakoknak.

Amugy az egesz problema akademikus mivel a ZP nem zavart SENKIT, ezert nincsenek feljelentesek. Amikor nekunk volt egy zajos klotyoventillatorunk 3-szor jelentettek fel minket fel even belul. Ha valakit zavart volna a ZP akkor lenne nyoma, de nincs.

Az osszehanyas/uvegcserep pedig lesz amig lesz egy ejjelnappali vagy kocsma nyitva a keruletben (ja igen vannak mar olyan keruletek ahol nem lehet piat kapni este 10 utan, hajra BP szerte be kellene vezetni).

Na mindegy orulok hogy a ti adotokbol en kikepeztem magam masnap meg leleptem kulfoldre. Koszonom szepen! :)

gabesz: 2011.09.23. 18:00:12

Örülhetnek a helyiek .- ha egyáltalán vannak ilyenek- most majd az utcán fognak lerészegedni a diákok, és ha a rend őrei eddig is engedték, hogy az utcán hugyozzanak. -ha így van- akkor ezentúl bokáig gázolhatnak majd benne.
Ez van. A kultúrát ki kell herélni. Legyen az akár mainstream. Ez az aktuális ideológia. Cirkusz kell a népnek, de csak az amit a központ irányít.
Ha bevezetik az új felsőoktatási rendszert, akkor már pénze sem lesz a diáknak szórakozni.
A ZP kereshet egy új helyet, de valszeg meg kell tömni ez után is a zsebeket.

¦卍®Ξ™ 2011.09.23. 18:06:16

@xstranger: bazzeg a soho nem a nyíltteres koncertek és kocsmák, a tinibulik kategóriája, a camden már inkább, de az egy erre szakosodott "város"

nem nimby a logikám, tenni/áldozni is hajlandó vagyok érte(akár kulturális támogatásként az adómból, a fenntartása, üzemelése segítésére), csak egy ilyen felépítésű városban (budapest) a belváros nem sok keresnivalója van ilyen helyeknek.

egészségedre, jól tetted, hogy leléptél. ha meg tudtad tenni, mert volt kereslet pályakezdőként arra amit tanultál, megérdemled. sok sikert!

Rámfigyeljé' - kussojjá,dicsak! 2011.09.23. 19:20:12

Jó kis szopós gádzsik jártak oda.Kár hogy bezár.Vót sokszor hogy a magyar köcsög elment hugyozni vagy söré és a csaja leszopot adig vagy megkurtam a kurvát mig a magyar pöcs visszaért.
Most majd máshun kúrom a geciszopókat.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.09.23. 21:18:26

@Zuzu Petals: Jártam más nagyváros belvárosában és nem default az, hogy a belváorsban olyan zaj legyen, hogy üvöltve lehessen kommunikálni...

Zuzu Petals 2011.09.23. 22:48:19

@molnibalage: Pontosan, a francia és német ismerősök ezért kezdenek rákapni mostanság Budapestre. és hidd el, nem a szép parkokért meg a fantasztikus gyógyvizeink miatt jönnek, hanem inni és bulizni, mer feléjük már 1-2-kor zárnak a helyek mostanság. Szerintem ezt ki kellene használni, és egy kicsit szívni. Mert képzeld ez úgy működik, hogy először megőrülnek, annyira bejön nekik az éjszakai élet, és minden este csak mennének, többnyire szarnak a múzeumokra. Aztán legközelebb is jönnek, aztán már mennek a Balcsira... És hidd el, tapasztalatból beszélek. ismerőseim is vannak, és szeretek is külföldiekkel kommunikálni. nm Veled akarok kibaszni, én is örülnék egy tisztább városnak, de nekem a pénz jelenleg fontosabb, ezért úgy vagyok vele, hogy aki ezt nem tudja tolerálni, az költözzön pár km-rel arrébb, nem fog belepusztulni.

@¦卍®Ξ™: Ott a hajógyári, de eladtak egy jókora területet, az szerintem ideális lett volna. Óriási vonzereje lett volna Bp szívében egy csak vigadalomra fenntartott szigetnek. De a politikusainknak pár milla zsebbe fontosabb, mint az észérvek. Lenne befektető amúgy, ha be lehetne kerülni abba az érdekkörbe, de az ugye nem úgy megy...

Kandabula 2011.09.23. 23:10:18

Örülök, hogy ilyen döntés született. Gondolom, a kerületi Öregek Tanácsa csupa fiatalos vénségből áll. Ugyanakkor nagyon nem szeretném, ha új helyként esetleg valamilyen pusztai telephelyet ajánlanának fel, mert a szürke-marhák már most jelezték, hogy nem lesznek hajlandóak tejelni.... A fiatalságot egyébként is ki kell szorítani a perifériára, mert azt hiszik, hogy övék a jövő, pedig azt már blokkolták. Szóval örülök a döntésnek. Is.

elektromotor 2011.09.24. 14:06:05

@Kandabula: Örülök, hogy neked a legnagyobb gondod ez, hogy egy kocsma megszűnik! Gondolom remek szakmád van , havonta kiolvasol egy könyvet, (így mire meghalsz éppen 1200-at fogsz kiolvasni), beiratkozott könyvtári tag vagy, láttál már életedben illemtan könyvet ,( természetesen kinyitva) Akkor hajrá! Lehet butulni!
Nehogy gondolkodni próbálj, mert megfájdul a fejed!

elektromotor 2011.09.24. 14:12:57

@Zuzu Petals:
" Korábban linkeltem, hogy Belgrádnak mennyire bejött az éjszakai élet fellendítése, mert kurva sok a turista.
Amikor Nyugaton építik le a szórakozóhelyeket (No., Fro., Svájc - szóval nem a csóri országokban), akkor nekünk ezt inkább kihasználni kellene, nem pedig csak fanyalogni."
Német országból ideküldtek 2000 tonna szemetet. És mi örüljünk neki, mert fizetnek érte?
Volt ilyen felfogású alak aki most csücsülni fog érte!

bandika gazdája 2011.09.24. 14:59:44

@Kandabula: A szürkemarhák nem tejelnek, húsmarhák! A tejük a bocié! (Csak hogy tudd!)

malpaso 2011.09.24. 15:00:58

@¦卍®Ξ™: már az első hozzászólásban jeleztem, nem engem talál el a mondandód, elmegy, mellettem. és most látszik, mennyire az érdekel téged, hogy az általad kijelölt vitavonalon úgy tudd, hogy győzöl. sajnos nem vagy partner, szánalmas, hogy az elégedettséged, a kielégülés megszerzése fontosabb, mint a párbeszéd. újra hangsúlyozom, elvekről beszéltem, nem a ZP-ről, és nem zavar, hogy költözik. mivel jó, ha évben 2x betévedek, indifferens. a korlátoltság zavar, hogy attól vagy elégedett, hogy eltüntetik, és benyalsz a politikusnak, aki eltünteti, ahelyett, hogy falhoz állítanád. a te dolgod, téged szívat. és fog is, örökre, mert a hozzáállásod szerint ami van, (jogszabály, hivatal, egyebek) azt el kell fogadni. pedig nem kell. a te dolgod a felelősségre vonás, és hogy kiabáld azt: változtass! de téged meg lehet vezetni, szomorú, de igen, és még akkor is ellenkezel, ha szól erről neked valaki más, vagyis tökéletes alattvaló vagy. szólj, ha felébredtél.

malpaso 2011.09.24. 15:03:36

@elektromotor: ne vagdalkozz hülyeségekkel, motor! és németország egybe írandó, könyvtárkukac :-)

malpaso 2011.09.24. 15:14:37

@denevér3333: és denevér: te nem válaszoltál nekem, csak kötekedsz. nem mondtam, hogy kap a kerület, azt mondtam, hogy annak kell érte tennie, aki ott él. emelje fel a szavát, basztassa azokat, akiket kell, járjon utána. és akkor előbb-utóbb meglesz. erre nem válasz, amit írsz. akkor szólj, ha valami konstruktív dologgal tudsz kirukkolni

¦卍®Ξ™ 2011.09.24. 15:21:02

@malpaso: bazzeg, te egy büdös szót nem értesz abból amit olvasol.
de ez nem baj.
a baj az, hogy mégis hallatod a hangod.

GGG77 2011.09.24. 18:33:27

Csak mondom, hogy a Karinthy és a Bercsényi sarkán laktam. Sok minden zavart, speciel a ZP nem.
Hoffmann, Rétvári: ORBITÁLIS SEGGFEJEK VAGYTOK.

elektromotor 2011.09.24. 19:33:55

@malpaso:
Marha sok érvet írtál, hogy egy véletlen leütést már csak úgy idehozol! Közben meg te biztatsz érvelésre!?
Nem vagy te maszopós?!

malpaso 2011.09.24. 23:40:08

@¦卍®Ξ™:

ne téveszd össze a nem bólogatást, az egyet nem értést a nem értéssel.. és mosd ki a szád szappannal, ifiúr. én tudom, mit olvastam. ha odafigyeltél volna, hogy te mit olvastál, akkor észrevehetted volna, hogy egy rövidlátó szemléletet vitattam. csak nem voltál partner, mert leragadtál a napi témánál. (amivel kapcsolatos problémád, hogy nem tudod átugrani a korlátaidat pl a ZP-ért tüntetőket illetően sem. neked lenne jobb, ha nem csak beszűkült kritikát tudnál gyakorolni, pl nekem, ugye, nem számít, mint ahogy az sem, hogy költözik-e, vagy sem)

de az elnyomó habitusodra jellemzően engem is legszívesebben elhallgattatnál, ahogy a ZP-t is, pedig én békés és érthető voltam veled, csak következetesen érveltem. ez is bosszantó lehet neked, hát ez is duguljon el. mint a város. akkor zárjuk be-mondod. és ugyan én nem gondolom megfelelő álláspontnak, de idézem, amit azért már megkaptál mástól: "el lehet költözni." hát, ha én zavarlak, akkor ugyanúgy, ahogy a ZP-től, vagy a gyártól, vagy a körút zajától el lehet költözni, rám se kötelező reagálni.

malpaso 2011.09.24. 23:49:40

@elektromotor:

már nem biztatlak, de csodálkozol, motor? ha vagdalkozol, akkor sok szóra ne számíts. különben pedig nem attól lesz igaz valami, ha sok érv szól mellette. egy is elég, ha az jó - azért én kettőt is összeszedtem :-) a német ország (sic!) nincs köztük, azt csak azért jeleztem, mert kissé kínos, hogy épp az bakizik így, aki könyvtárral, meg kultúrával veri a nyálát, oppardon, az asztalt. vagy nem ezt nevezik az élet iróniájának? :-)
és ahogy törökzsóti nem vagyok (fogalmam sincs, ki az, de biztos valami szitokszó), úgy maszopós sem, de még holnapszopós sem. az mszp-t meg kimondottan rühellem, ha esetleg erre gondoltál, de az altáji humor elvitte a cerkádat.

¦卍®Ξ™ 2011.09.25. 00:22:50

@malpaso:
kiscsibe, te egyszerűen végtelenül ostoba vagy, ám ez bizony engem nem zavar. köztudottan imádom a szellemi fogyatékosokat, ez a perverzióm, hogy hülyéket piszkálok mint kisgyerek pálcikával a kutyaszart a bokor alatt.

érvelni nem érveltél egy bides szót sem, és bizony a téma a ZP, miként a post is erről szól.
az, hogy te itt elfilózgattál magadban, - nagyon szerény mentális qualitást mutatva paranoiás társadalomszociológiai fóbiáidat lebegtetve - nem jelenti azt, hogy más is le kíván süllyedni erre a szolid paranoiára amit mutattál magadból, s bizony más arról beszél ami a post témája, s a felvetett kérdéskört érinti.
megemlítem, hogy egy röpke pár sor erejéig itt: ( vastagbor.blog.hu/2011/09/22/vege_a_zp_nek/fullcommentlist/1#c14532154 ) érintettem a silány, lázadó anarcho-stíl elvi logikádat, kifejtve hol benne a baki, azonban ezt nem sikerült felfognod, miként magát a kérdést mint logikai eredőt sem észrevenned.
én elhiszem, hogy a környezetedben te egy kivételesen nagyra becsült szellemi minőség vagy, azonban hidd el az oligofrémiások közt kiemelkedő teljesítményed nem predesztinál még csak szólásra méltóvá sem átlag elméket tekintve. de ezt már írtam, hogy ez a legnagyobb gond veled, hogy ezt nem tudod.

¦卍®Ξ™ 2011.09.25. 00:35:16

@¦卍®Ξ™: upsz, kimaradt egy gondolat, pedig ezen végtelenül jót röhögtem, s mi sem bizonyítja jobban, hogy nem érted amit olvasol:
írod:
"... az elnyomó habitusodra jellemzően engem is legszívesebben elhallgattatnál, ahogy a ZP-t is, ... zárjuk be-mondod"

idézd már be nekem hol mondtam, hogy zárják be, a ZP-t? :)
Végig azt hajtogattam az itt a bezárástól rettegő hülyeségekkel szemben, hogy nem bezárják, elköltözik cca 500 méterrel arrébb, - ahogy eddig tudni - hacsak nem találnak egy másik helyet maguknak :)
én ezzel értettem egyet, hogy elköltöztetik arrébb, nem azzal, hogy bezárják, lévén arról sehol nincs szó, csak azon elmebajosok fejében akik hisztiznek/tüntetnek/hőbörögnek a bezárása ellen :)

Zuzu Petals 2011.09.25. 06:31:05

@elektromotor: Rendben, Okostóni. De akkor kurvára takarodó dolgozni, nem más faszával verd a csalánt!

@¦卍®Ξ™: Hasonló egység lesz amúgy a helyén kis idő múlva, ne legyünk naivak. A Kopaszi környékén ugyanis SOKKAL több a kisgyerek meg házieb, és az egy ellenőrzött terep, a Petőfi hídnál 1-2 évig csövesek és tolvajok lesznek, majd egy sokkal zajosabb, fiatalokra szaró hely. Csak éppen annak nem lesz turisztikai vonzereje, mert azt egy minden kreativitást nélkülöző fasz fogja üzemeltetni. Taps!

malpaso 2011.09.25. 09:15:11

@¦卍®Ξ™: egyre dühödtebb vagy. vajon miért? ;-) akárhogy is öltözteted, vagy próbálsz sértőn nyilatkozni, lekezelőn minősíteni, látszik ám. és téged minősít. és mivel megint elmész amellett, amit mondtam, (vagy szándékosan teszel úgy, mintha félreértenéd, vagy tényleg - nem is tudom, melyik rosszabb) újfent felhívom a figyelmed arra, hogy nem a ZP-ről nyilatkoztam. (mint a "zárják be" kis példám sem a ZP-ről szól, de a korlátaid erősek, nem tudsz átlépni a ZP esetétől az elvi mezőre. vagy nem akarsz, kis huncut? ;-) hiába kötöd, hogy de bizony arról. neked szükséges lenne, hogy arról szóljak, de látom, ezzel nem tudsz mit kezdeni. csak egyre dühödtebben, stílus és színvonal rohamos romlásával vagdalkozni. pech. nem vagy partner, ignorálnom kell téged. szia!

ja, és nem látszol komolyabban vehető gondolkodó lénynek, ha önigazolásul idegen kifejezésekkel zsúfolod tele a szöveget. én szóltam, remélem, segítettem.

elektromotor 2011.09.25. 09:26:15

@Zuzu Petals: Mindig is dolgoztam , dolgozok, soha nem kértem tőled 20 Ft-ot sem! És kocsmázni sem szoktam, mert sem kedvem, sem időm rá! És nem tombolok egy kocsma bezárása miatt! Főleg nem akkor, mikor az iskolákat zárják be például .
@malpaso: Ha nincs érved, akkor jössz egy vesszőhiánnyal ! Éppen mint a bolsik!

malpaso 2011.09.25. 09:36:36

@elektromotor: ;-) nekem szabad, nem én jöttem a könyvtárral, meg a kultúrával. amit meg elébb írtam volt, nem ismétlem meg a kis lusti kedvedért, ott az érv, a gondolat, olvasd újra. hátha a végén nem a kakaskodó vitatkozni vágyásnál maradsz, hanem a hasznodra válik.

guma 2011.09.25. 10:06:49

@malpaso: mi van, feladod?

pedig végtelenül szórakoztató volt olvasni benneteket. :)
nekem úgy tűnik, nincs humorérzéked és iróniával is gyenge lábakon állsz, csak irigylésre méltó tűz ég benned kicsit céltalanul.
(bocs! DDDDDD
ha végig olvasod szópárbajotokat rájössz, nem is mond hülyeségeket ez a krix-krax ember, és jót röhögsz te is! talán azt is észreveszed mit értettél szövegében nagyon félre, vagy talán meg sem.)

¦卍®Ξ™ 2011.09.25. 10:24:28

@Zuzu Petals: te valami jövőlátó médium vagy? :)

malpaso 2011.09.25. 10:32:32

@guma:

azt hiszem, a humorral semmi gondom, de most nem a viccre toltam a hangsúlyt, nem akartam méltatlanul bánni vele, nem nevetségessé akartam tenni. maximum kis fanyarsággal fogalmaztam :-) természetesen nem mond hülyeségeket, de következetesen nem akar a szemléletmódról beszélni, azaz felvonultat egyfajta szemléletet, ami szűkebb körben mozog, mint kellene. én inkább az öntudatról szóltam, ő azt hitte, legyőzni akarom egy vitában, és tartotta magát a saját terepéhez. én meg épp onnét mozdultam el. mivel ő nem tud, vagy nem akar elmozdulni, a ZP meg, mint közvetle téma nem érdekel, hát nincs értelme folytatni a diskurzust. be kellett látnom, nem ő a partnerem. nem hiszem, hogy feladtam volna, inkább beláttam, hogy felesleges erőltetni a dolgot. ismételgetni meg nincs értelme, amit eddig mondtam, ott van, ha érdekel valakit, elolvashatja. :-) az a tűz, amit emlegetsz, pedig nem hiszem, hogy céltalan lenne, csak nem a leghétköznapibban praktikus, ezért tűnhet annak. de van értelme a napi gumicsontrágás által takart dolgok mögül kihámozni valami általánosabb érvényű dolgot, akár az emberi öntudatot, a valódi saját érdek felismerését és kifejezését is meg lehet látni a gumicsont mögött :-) remélem, mindent értettem, amit krix-krax mondott, csak próbáltam megláttatni vele, hogy nem az az igazán fontos, hogy mi van a ZP-val, hanem ami a jelenség mögött van, hogy a beszűkült szemlélet nem az ő javát szolgálja, hanem azét, aki őt azon a szinten tartja. össze-, vagy ráugrasztották a ZP-re, látszólagos valódi és gyakorlati problémákba belelovallva, (zaj, szutyok, stb - pedig ezek nem a ZP sajátjai, hanem a nagyforgalmú helyek, céltalan emberek sajátjai, és ezek nem tűnnek el a ZP-vel, ergo nem megoldás arra, ami neki fáj), és azok a problémák nem fognak eltűnni a neki felkínált látszólagos megoldástól. vagyis azzal az elszántsággal nem a probléma részét - és nem gyökerét képező elemet kell támadni, azt legfeljebb a saját érdeknek megfelelően szabályozni kell - hanem az azzal foglalkozó, minket "képviselő" "hivatalokat, hivatalnokokat". minél később ismeri ezt fel, annál később kezdődik meg az egyáltalán nem egyszerű és rövid folyamat, annál tovább is fog tartani. hát, dióhéjban ennyi lett volna. a személyeskedő ócsárlásba belemenni meg rangon alulinak tartom. így sajnálom, hogy véget vetettem a szórakozásodnak :-) (csak zárójelben, krix-krax tényleg megnevettetett olykor :-)

guma 2011.09.25. 11:12:22

@malpaso: na az utolsó zárójeles mondatod a lényeg! nem is tudod mennyire :)

megfizethetetlen, ha valaki a mai világban mosolyt csal elő, ráadásul (mint te is elismered) nem mond hülyeségeket!
nagyon összetett és összeszedet koponya, élvezi a csörtéket (volt amikor már javasoltam, hogy innentől belépődíjat szedjenek) és szórakoztatóan alkalmazza tudását, ismeret anyagát ami nem csekély.
bevallom stílusát szeretem nagyon, mert észrevétlenül tudja "megfogni" a kiszemelt partnert. mikor velem ezt tette, meghökkentem, (mert ritkán szólalok itt meg) és elképedtem. de felvettem a fonalat és amikor a témát átrágtuk akkor már a mellékszálakat is meg lehetett dumálni vele.
na ekkor jött a meglepi : tudta olyan síkra vinni a témát, amire nem gondoltam, pedig igazamról nagyon megvoltam győződve.

egyszóval szeretnék sok mindent olyan tisztán látni, mint ő (hibáival együtt is!).
és bár személyesen még nem ismerem, (hízelegni meg utálok) de ha mindenki ennyire beszűkült lenne és a jelenségek hátterét is csak ennyire látnák az emberek akkor nagyon élhető országunk lenne.
a "személyeskedő ócsárlása" pedig külön tanulmányt érdemel. olvasd újra és rájössz miért. :)

¦卍®Ξ™ 2011.09.25. 11:23:09

@malpaso: egyre dühödtebb? :)

kiscsikó, nem igen tudsz te engem feldühíteni, azzal meg, hogy ostoba valaki, végképp nem fog feldühíteni, legfeljebb a vinnyogó röhögésig hergelni. :)

"ismét utalok arra, hogy nem érted amit olvasol, és magad sem érted.
(mint a "zárják be" kis példám sem a ZP-ről szól, de a korlátaid erősek, nem tudsz átlépni a ZP esetétől az elvi mezőre. vagy nem akarsz, kis huncut?"

nos akkor magyarázd el nekem minek a bezárásáról beszéltél itt, amire szerinted én azt mondtam zárjuk be?:
"de az elnyomó habitusodra jellemzően engem is legszívesebben elhallgattatnál, ahogy a ZP-t is, pedig én békés és érthető voltam veled, csak következetesen érveltem. ez is bosszantó lehet neked, hát ez is duguljon el. mint a város. akkor zárjuk be-mondod."

mindemellé ugye ezt mondtam:
"bizony a téma a ZP, miként a post is erről szól."
értelemszerűen a témáról és a témához kapcsolódóan beszéltem, igen.
nem elvi dolgokról, hanem tényekről. elvi esetekről nincs értelme beszélni konkrét tények kapcsán, a feltételezés és az elvi lehetőség egy szubjektum, nem vita tárgya, azzal csak annyit lehet tenni, hogy :
a, szarik rá az ember (megtettem)
b,megmutatja az elv hibáját (megtettem)
c, egyetértet vele (nem teszem, mert hibás, de részben az irányával egyetértek)

emellett, hogy veszettül hangoztatod, hogy te nem a ZP-ről beszélsz és nem is érdekel, tojsz rá, május 13-a, a regisztrációd óta csak ZP-s témához szóltál hozzá, kettő darab kajás-csajozós témán kívül.

Értem én, hogy te mit szeretnél a dologgal, csak nagyon benézted ezt a dolgot.
Azt hiszed engem a ZP léte vagy nem léte a helyszínen érdekel, pedig lófaszt, nagyjából ugyanaz érdekel ami téged, csak én a realitás talaján mozogva, közvetlenül a post témájába vágón próbáltam megvilágítani.
erről szól a már egyszer hivatkozott hozzászólásom amit nem nagyon fogtál fel, megismétlem:
"a hőbörgés, tüntetés a költöztetés ellen pont azok céljainak felel meg akik el akarják terelni a figyelmet a politika és a gazdaság nagyobb problémáiról. kihasználva az ostobaságot és élhetetlenséget, elveszem a játékát, hogy hiszti közben ne vegye észre elloptam a házát.
ez a zöld pardonért hisztiző (nem szűnik meg, mondom még egyszer, csak máshol lesz) ostoba csürhe, akik tüntetni tízezrével mentek érte, egy centit nem mozdult más jellegű, az életét, az életkörülményeit negatívan közvetlenebbül és mélyebben érintő rendelkezések miatt.
mondd azt nekem ez alapján, hogy nem ostoba, nyomorúságos seggfejek hisztiznek miatta. "

mivel látom nem fogtad fel a dolgot, elmagyarázom:
Engem nem az zavar, hogy ott van a ZP vagy sem. Engem az zavar, hogy a sok idióta amiatt hőbörög, tüntet, hisztizik, hogy megszüntetik. nem valós ok miatt. nem szüntetik meg. elköltözik másik helyre. de ha emiatt hőbörögne, hogy elköltözik, akkor is értelmetlen a hőbörgés annak fényében, hogy az életüket érintő sokkal fontosabb dolgok miatt nem hőbörögnek, ha azt simán benyelik, hogy az őket a jövőjükben, az életükben érintő kérdésekben döntenek a kárukra, akkor nem igen látom mi az oka az ostobaságon kívül annak, hogy amiatt hisztiznek, hogy a sörüket majd pár száz méterrel arréb kapják meg a zene mellé.
tetszik érteni? hasonló ahhoz amit te szeretnél mondani, csak a te "elvi meződ" életszagú valósághoz van kötve a témához kapcsolva.
konkrétan nem velem van a baj, aki a ZP-ért tüntető nyomorúságos majmokat nem nézi értelmes lénynek, hanem a ZP-ért tüntető lényekkel, csak te a kettőt összekeverted, mert hibás logikai alapról indultál neki a dolognak.
nagyjából uyganarról beszélünk mint jelenségről, csak te elszállva az elméleti elvi síkok felé, én pedig a konkrét példához ragaszkodva bemutatva láthatóan a hibát. a levegőbe beszélő filozófiálgatás nem fogja a ZP-ért feleslegesen hisztiző lényeknek, hogy mi a bibi, csak ha szépen bele van mondva az arcukba.
Az pedig, hogy te a fennálló jogszabályi rendszer betartásának szükségességét mint a rendszer iránti megalkuvást, a jó szolgaségot látod abban amikor azt mondtam, a jogszabályok szerint a ZP-nek mennie kell és ez így van jól, az csak azt mutatja fiatal/ostoba vagy (a vagylagosság lehetősége fenn áll) és nem érted a rend szükségességét, mert az élet valóságától elrugaszkodott elméleti-elvi síkokban gondolkodsz, melyek a társadalom valóságát és fennmaradásának valódi értékét ne látják. ez nem baj, csak hibás, mert nem látod miatta, hogy a rend megtartása - aminek nem tetsző elemein lehet változtatni, de nem olyan alapon, hogy ez a jogszabály nem tetszik, tehát nem tartom be, hanem a jogszabályok majdani módosításával - nem megalkuvás.
Azon pedig végképp gondolkodj el, hogy az általad is hivatkozott javaslat: "el lehet menni ha nem tetszik" nem-e kicsit furcsa egy toleranciát (a zp elviselését, helyben maradását, ott azon a helyen) követelő társaságtól. értsd: 20-30-40-50 éve ott lakóknak a tolerancia jegyében azt mondani, ha nem tetszik a ZP akkor költözzön el onnan?

==T== 2011.09.25. 11:29:03

A koliban is van, aki aludni akar, mert pl. a másnap vizsgája lesz. Ráadásul tudomásom szeritn mind a ZP mind a Rio korábbi szerződései elég zavarosak voltak.

elektromotor 2011.09.25. 12:19:58

@malpaso: Mondatot nagybetűvel kezdjük!
Általános iskola második osztály!
Éppen mint a bolsik!
Ha elfogyott az érv, akkor jöttök, hogy "nem tettek ki vesszőt" !B+!

elektromotor 2011.09.25. 12:21:06

@malpaso: Te tombolsz, én meg "kakaskodok"!

malpaso 2011.09.25. 12:39:55

@¦卍®Ξ™:

na, akkor hát csak úgy van - őszinte örömömre, és ahogy elébb már utaltam erre, hogy van átfedés a mondandónk közt. nem is kevés. de mikor erre utaltam, tovább feszültél a leiskolázós vonalon, mint most is. újból meg is nevettetettél. a különbség pedig az, hogy te a "hisztizők"-nek címzed, amit mondanál, én meg annak, aki a (természetesen különböző véleményt megfogalmazókat, és a ZP-t (ideértve a többi konfliktusnak kitett helyet, liszt ferenc tér, nagymező utca, stb) kapálják. és persze azok, akik a ZP mellett álltak ki, nem hisztiztek, viszont ahogy te emlegeted őket, lekezelő, nagyképű és arrogáns. mi szükséged erre? enéklül is meghallhagtja a véleményedet, aki akarja. és ez (ismét egy indulati szelep, csak szólok) az pedig, hogy a ZP-t nem bezáratják, hanem költözésre kényszerítik, sokáig nem volt világos, köszönhető ez részben a résztvevők (hivatalok, ZP képviselők és az azért aggódók) megnyilvánulásainak, és hogy a sajtó minél nagyobb szenzációóóónak fújta fel, mutatta be.

és továbbra is azt gondolom, hogy a jogszabályokat folyamatosan kontrollálni kell, és változtattatni rajtuk, különben nem a köz érdekét szolgálják, merevek lesznek, idejétmúltak, buták, és erőszakosak. amint azok is, akik a saját érdekeikben akarják a jogszabályokat kihasználni. de ebben pl, mint elvben, már egyet is értettünk. :-) ami amúgy a jogszabályokat illeti, kár hivatkozni rájuk, mert épp a gyakorlat az, ahol adott és akár perces érdekekért úgy kúrják meg a jogszabályt, hogy csak úgy füstöl. politikus, vállakozó, hivatal, távhő szolgáltató, éjjel-nappali üzletek (és az alkohol korlátozás, ami ugye értelmetlen), és lehetne sorolni. mert ez - és nem amerika - még mindig a korlátlan lehetőségek hazája, ahol túl sokan túl sokat, túl sokáig lenyelnek. mondjuk - újabb részleges átfedés - ez ellen tiltakoztam, veled együtt, csak más mezőn, asszem.

ám kicsit nagyobb figyelemmel légy: azt is jeleztem, hogy ezzel az "el lehet költözni" tempóval nem értettem egyet. csak mint párhuzamot vázoltam, (hiszen előbbre, mástól már úgyis megkaptad ezt a szlogent) hogy ha nem bírod a más véleményt, akkor ne ócsárolj, hanem lépd át. párhuzam: elköltözni -- úgyis, mint ellépni a témától, hozzászólótól. szóval nyugalom, a habzó szájú "el lehet költözni"-t ugyanúgy nem támogatom, mint a habzó szájú "zárják be, hintsék be sóval a helyét" - legyen az a ZP, a liszt ferenc téri akármelyik, vagy a nagymező utcai sor... érted, elvek, nem konkrét esetek. és ugye egy konkrét eset kapcsán (is) lehet elvi síkon mozogni, még ha te ezt következetesen gyengeségnek, értelmi fogyatékosságnak állítod be az esetemben. jaja, és kár fölényes tagadásba menekülni, az indulat egyértelműen tapintható a velem való eszmecserédben.

és ha valami felkelti az érdeklődésemet, mint téma, nem feltétlen jelenti, hogy elkötelezett, lojális rajongója vagyok. azt őszintén megmondom, hogy nem csípném a bezárást, mert ha tetszik, ha nem, kulturálisan is, egyéb vonatkozásban is sokkal többet, többrétűbben ad a ZP, mint a versenytársak - minden bosszantó mellékkörülmény ellenére. ha bezárnák, szegénységi bizonyítvány a közeget illetően, aki teszi, vagy hagyja. az ilyet kellően differenciált gondolkodással kellene kezelni. a költözéssel max annyi baj lesz, hogy ha oda akarok menni, kicsit többet kell karikázni. na bumm. idén is voltam már egyszer. :-)

külön öröm, és megtisztel, hogy fiatalnak látsz. az és/vagy ostobának kevésbé, de te is tévedhetsz, nem haragszom meg érte.

ezen a néven május 13-án. (kösz, legalább tudom a dátumot) de előtte 32 nevem volt, csak hogy a komcsi terroristát idézzem :-)

na, kívánok neked több rugalmasságot, bölcsebb is leszel, és az idegeidet is kíméled :-) minden jót, krix-krax

malpaso 2011.09.25. 12:44:50

@elektromotor:

én csak beszélgetek. szó sincs tombolásról. még tomboláról sem :-) jaj, vártam már a nagybetűt. igen tudom, mi a szabály.
1. tudatosan választottam ezt a formát, ha mégoly hibás is.
2. mint mondtam, nekem szabad még tudatlanságból eredően is hibázni. nem én kérem számon máson a kultúrát. és nem szerintem lenne a fiatalság helye inkább könyvtárban. természetesen egyet értek veled abban, hogy oda is kellene járniuk.

elektromotor 2011.09.25. 13:08:54

"én csak beszélgetek. szó sincs tombolásról. még tomboláról sem "
Te vagy képes oldalakat begépelni egy kocsma bezárásról?!

¦卍®Ξ™ 2011.09.25. 13:14:06

@malpaso:
reménytelenül nem érted mi a hiba a gondolkodásodban és miért az.
szórakoztató.
miként az is, hogy indulatként érzékeled ahogyan szórakoztatom magam a bokor alatt guggolva :)

Zuzu Petals 2011.09.25. 13:41:33

@elektromotor: Nem éppen erről írtam, de úgyse értenéd. Jobb lenne, ha inkább meginnál néha 1-2 pohárral, nem lennél ilyen frusztrált. Az elbutulástól minden esetre nem kell tartanod.

Zuzu Petals 2011.09.25. 13:56:02

@¦卍®Ξ™: Sajnos, már igen. Elég sokan vagyunk már. :)

Zuzu Petals 2011.09.25. 14:00:08

@malpaso: Országos cimborák amúgy, ne vedd fel a kesztyűt. Valami uncsi blogon nyalogatják egymás valagát minden nap. Ne menj bele sztem jobban.

¦卍®Ξ™ 2011.09.25. 14:06:30

@Zuzu Petals: te is az ezo tv-nél dolgozol? :)

elektromotor 2011.09.25. 16:57:26

@Zuzu Petals: Minden esetre előbb látszana, mintha egy könyvet elolvasnál!

Kandabula 2011.09.25. 18:39:51

@elektromotor: @bandika gazdája: Leni Nektek igazz! Énnekem tsak meggemlitt eztet. Nemtuttam, hoty csupa könyvestárosal mek agrómónusal van a dologom. Éncskk odalyárok az egyyetemre. Denem érdekess. Töb hjumor, boldogabg éltes.! Hanem a szürke-marhákkal kapcsolatos kritika ütős volt! Ó, én marha! A hús! Hogyan írhattam ilyen ökörséget a Bos p. hungaricusról! A fényevőről! Amelyiknek nincs teje! Csak bikákból áll az egész! Nos, ami meg a ZP-t illeti, szarok rá. Ezen aztán rágódjatok.

bandika gazdája 2011.09.25. 19:02:27

@Kandabula: Ez jó ötlet! Úgy csinálsz mintha csak viccből lennél hülye. (Van teje természetesen, csak nem arra tenyésztik, mert kevés van nekije!) Na szerbuc!
Ja, a Zöld taknyot vagy mit meg leszarom!

Kandabula 2011.09.25. 19:54:23

@bandika gazdája: köszi a választ! A szürke-marhát átléphetjük, most már csak a kerület marháit kéne helyre tenni. De ez már nem az én dolgom.

elektromotor 2011.09.25. 19:57:38

@Kandabula: Most mi a faszon rágódsz megint?!
Humorosat nem tudsz írni?!
Vegyél vissza az arcból, de nagyot , és ne dicsekedj azzal ami nincs!
Igen a szürke marhát nem fejik!
A húsáért tartják!
Téged meg nem az eszedért!

Kandabula 2011.09.25. 20:02:47

@elektromotor: Az dologravisza térvén: nemlyól láttol éngem. Hafonnta kető könnyvetT ! ? denemám kiovass, ha nem kíszinez.!! Mármintgoty ÉNN! Mármint MAGAM! Etyedűl, csak papa sug.

Kandabula 2011.09.25. 20:19:09

@elektromotor: agyvérzést ne kapj má'! Gyorsan átfutottam Brehmet, (tudod: Az állatok világa című értekezés). A következő állatokat se nem fejik: zsiráf, vaddisznó, fóka, bálna, bölény, delfin, farkas, oroszlán, tigris, kenguru, pocok, (vigyázz, beugratós: disznó, macska, kutya, bádog), de tejük van. Kérdéses a griffmadár és az erdei manó(né).

Kandabula 2011.09.25. 20:27:38

Ja, meg az elefánt! Az a nagy, meg füle is van! Kettő, bár oldalról csak egy látszik. (Ezt egyébként a többi állatnál is megfigyeltem. Ha szemből nézzük őket, az egészen más. Két fül, két szem. Csak az orruk darabszáma nem változik. A fene sem érti.)

¦卍®Ξ™ 2011.09.25. 20:56:37

@bandika gazdája: @elektromotor:

a magyar szürke marhának négy típusa van, s az egyiket kifejezetten a tejéért tartják (ez az a kisebb testű típus, amelyiknek az a vékonyabb, szép, címeres ívű szarva van)

ezenkívül a rokonai, a maremman, az olasz szürke marha (amelyiket a vérfrissítésre szokták használni magyar országon) jól tejelő, a román és ukrán szürkemarhák pedig kifejezetten tejgazdaságok által is vannak tartva

Kandabula 2011.09.25. 21:23:24

@¦卍®Ξ™: ha nem lennék egy ilyen finom egyetemi tanár, most azt mondanám: nabaszdmeg. Egyébként az egész nem érdekes, csak "elektromotor" megjegyezte, hogy "havonta kiolvasol egy könyvet, (így mire meghalsz éppen 1200-at fogsz kiolvasni), beiratkozott könyvtári tag vagy, láttál már életedben illemtan könyvet ,( természetesen kinyitva) Akkor hajrá! Lehet butulni!" És én akkor elkeseredtem, elsírtam magam. Ez az ürge a vesémbe lát! (Gondoltam magamban.) Márpedig egy táltossal jobb nem kikezdeni. Egyébként engem tényleg nem az eszemért tartanak, hanem mert szép vagyok. És tudok görögdinnyét hámozni. Aztán meg, hogy Magyarországon ki, vagy mi, hogyan és kinek tejel, az egy másik történet.

¦卍®Ξ™ 2011.09.25. 21:50:21

@Kandabula:
Én meg marhák közt nevelkedtem, ezért ismerem a fajtáikat.

Könyvet is olvastam, ez is meggyőzött róla, hogy a marháknak milyen sok fajtája van és nem lehet általánosítani ez ügyben, no meg az illem és tánctanárom is ellenjavallotta, mert távolból nem minden marhán látszik elsőre, hogy marha.

malpaso 2011.09.25. 23:21:18

@Zuzu Petals:

beszűkült látókör, a saját gondolatmenet (?!) kényszeres kötése, rosszindulat, együttműködési készség zéró, nagyképű, arrogáns műveltségfitogtatás intelligencia nélkül. ennyi a két szánalomra méltó frusztrált görcstömeg. leírták magukat, alkalmatlanok még egy jó nézetkülönbségeket összefeszítő vitára is. téged meg üdvözöllek, zuzu :-)

malpaso 2011.09.25. 23:44:33

@elektromotor:

te motor, te kamuztál, hogy a németországot elütés miatt írtad külön! valójában nem jó a helyesírásod :-) ez mekkora poén! most azt sikerült külön írnod, hogy mindenesetre! mert emlékszel? minden esetre - mindegyik alkalomra, mindenesetre - okvetlenül. mondatod része ez utóbbi eset, hát egybeírandó. csak szólok, gondoltam, nem vagy ellenére a tanulásnak, fejlődésnek. és meg ne haragudj! szia! :-)

malpaso 2011.09.25. 23:50:10

@Zuzu Petals: na jó, krix-krax kollégának is megvan a maga baja, de az nem igaz, intelligenciahiánnyal küszködik. csak korlátozza, az indulatok föléje nőnek, obejktivitását elveszti. be kell látnom, túloztam. és passz.

¦卍®Ξ™ 2011.09.25. 23:59:10

@malpaso:
úgy néz ki már másodszor nyeli be a blog a kommentem, hát részekre szedem:

nos, hogy lásd mi történt a beszélgetésünk alatt és miért is nézlek ostoba, bokortövi szardarabnak (minden indulat nélkül ténymegállapításként), s miért jutottam erre a végkövetkeztetésre. időrendbe szedve a dolgok:

itt: vastagbor.blog.hu/2011/09/22/vege_a_zp_nek/fullcommentlist/1#c14531205 ebben a kommentben azzal nyitottam, hogy rávilágítottam az elvek amikről beszélsz a hozzászólásodban, a valós világ gyakorlati és célszerű megoldásaitól logikailag mennyire különböznek attól amit megoldásként felvázoltál a ZP-vel kapcsolatban konkrétan.

következő hozzászólásomban: vastagbor.blog.hu/2011/09/22/vege_a_zp_nek/fullcommentlist/1#c14531248 feltettem egy kérdést, az érveid súlyának megvitatása kapcsán. mint kiderült halovány lila fingod nem volt róla miről beszélsz, csak kijött a fejedből, hogy az a sok adó milyen jól jön a kerületnek, mennyi hasznot hajt a ZP. aztán szépen megmutattam, hogy semennyit, és nincs adó ami a kerületnek megy.

¦卍®Ξ™ 2011.09.25. 23:59:54

@¦卍®Ξ™:

innentől kezdve elmentél az elvi dolgok és te nem is a ZP-ről beszélsz felé, itt már tudtam, hogy hülye csúszómászó vagy, éppen ezért ragaszkodtam itt: vastagbor.blog.hu/2011/09/22/vege_a_zp_nek/fullcommentlist/1#c14532154 hozzá, és a későbbiekben is az emberi csúszómászókat megillető jelzők és minősítések használatával, hogy a valóság és a téma talaján tartsalak, ne menj el egy elvi síkra, mert sem a post témájának, sem a veled való kommunikáció kezdetének nem az elvi lehetőségek, hanem a konkrét helyzet a témája, s értelme sincs elvekről feltételezésekről, "ha" és "ezt kellene" vonalakról beszélni kész tények értelmezése és értékelése esetében, mintt azt később ki is fejtettem neked itt: vastagbor.blog.hu/2011/09/22/vege_a_zp_nek/fullcommentlist/1#c14540881

¦卍®Ξ™ 2011.09.26. 00:00:54

@¦卍®Ξ™:

Persze annyi eszed azért van, hogy felfogtad ebben a konkrét témában ostobaságokat beszéltél, így igyekeztél szubjektumokra terelni a témát, hogy arról beszéljünk, igyekezve beállítani a témához ragaszkodásom, mint mentális képességem hiányát egy magasabbröptű társadalom-filozófiai vonal követésére, ami szükséges lenne ahhoz, hogy megértsem, csak egy vak fentről irányított szolga vagyok. itt: vastagbor.blog.hu/2011/09/22/vege_a_zp_nek/fullcommentlist/1#c14537088 mindezek közben felhánytorgattad, hogy én arrogáns vagyok és lenéző, stb.

A továbbiakban vagy háromszor tettem fel a kérdést, - itt először: vastagbor.blog.hu/2011/09/22/vege_a_zp_nek/fullcommentlist/1#c14539926 - hogy a vádjaidat mivel támasztod alá, vagy mi a magyarázat a mondataidra ha az nem vád, (ha már szerinted nem is arról beszéltél mint amit én láttam bele) azonban jó csúszómászó módjára sikerült elfelejtened/nem értened véletlenül hogy ott kérdések vannak amiket illik megválaszolni, ellenben tovább nyomtad az elvi síkok mantrát és a ne dühöngjek vonalat hangulatkeltésként.

¦卍®Ξ™ 2011.09.26. 00:04:28

@¦卍®Ξ™:

Nos, ennyi a történet, ez ami engem meggyőzött arról, hogy egy ostoba, jellemtelen troll vagy, mindazok mellé, hogy előbb konkrétan a ZP-ről beszélsz, meg megoldásról, hogyan kellene, aztán letagadod és elvekre hivatkozol, meg arra, hogy téged nem is érdekel, miközben májusi regisztrációd óta csak ZP-s témához szóltál hozzá.
mert nem érdekel, és nem is vagy rágörcsölve :)

troll vagy koma, az ostoba fajtából, jól felismerhetően :)

malpaso 2011.09.26. 00:43:57

@¦卍®Ξ™:

pssssz, de sistereg, esettanulmány :-) a dühöngés fokozódik, kis paranoiával fűszerezve. nem bírod, ha a másik nem kattan úgy, mint te, látom. utálod érte. és rengeteg energiát pazarolsz szerkesztésre, újraírásra, idézetekre... látlelet. most elégedetten dőltél hátra, "jól megmondtam neki, most már biztos győztem" közben szorít a görcs. rossz neked, nem örülök neki.

értlek én. de mást gondoltam, mint te, másról beszéltem. és látom, hogy bár ez így már a sokadik alkalommal olvasható, mégsem sikerült figyelembe venni (a düh homályosította el a józan elmédet, vagy a képesség hiányzik, netán szándékosan? sose tudjuk meg...). mert valamire szükséged van, hogy érezd a fölényedet. az enyhén izzadtságszagú könnyedség mögött ( legutóbbi hozzászólásodra már ez sem jellemző) meg bizony érződik a görcsösség és az indulat. tudod, nem az a lényeg, hogy mit állítasz magadról, hanem a sztereotip megnyilvánulás és az állítás mögött tapintható ellentétes valós érzület. ne erőlködj tovább, még rossz vége lesz :-) és nem érdemes egyre intenzívebben és alpáribban szólni rólam - nahát, hová is jutottunk az "az a baj, hogy szólsz"-tól :-) nem veszem magamra. kár belém. és mint mondtam, mosd ki a szád szappannal, már nagyon nem vagy elegáns, hogy finom legyek. és csak a te nívód védelmében szólok :-), mert a dühöd, az ideg, az indulat és az utálat mondat veled ilyeneket, amiket itt olvasni lehetett. ti. amikről beszélgettünk, (és amit nem vagy hajlandó objektíven látni, mert kell a muníció az utálathoz) messze nem indokol olyan kifejezéseket, amiket itt megengedtél magadnak.

ja, és ne dobj fel ilyen ziccereket: "marhák között nőttem fel" ;-)

az egyik kommented utolsó mondata abszolút figyelemre és elismerésre méltó, egyben kétségkívül a nap legjobb gondolata: "mert távolból nem minden marhán látszik elsőre, hogy marha". és viszont. szerintem jó végszó.

üdv, mosdatlan szájú marhák között felnőtt bokrok alatt bottal szarral játszó piszkáló - központozás tetszés szerint :-)

¦卍®Ξ™ 2011.09.26. 01:06:39

@malpaso:

tudod, én ugyanezt a stílust nyomom mindennemű düh, vagy érzelem nélkül a hülyéknek már évek óta itt, szóval felesleges a közönségnek szánt érzelmi töltetre apellálás, hátha a logikai érvek és bizonyítékok nem vevődnek figyelembe :)

szia trollocska.

malpaso 2011.09.26. 02:53:32

@¦卍®Ξ™:

nem azt olvasom, amit látok. az utóbbinak hiszek, a porhintésnek, amit írtál, nem.

te hol látsz itt közönséget? ketten beszélgettünk. vagy te szerepeltél is? nekem ez újdonság. legyen neked további tanulság, hogy amit vetítesz, az benned van. ez esetben a közönség, a szereplés iránti igény. hogyne, az is motiválhat, amiért mindenáron győzni akarsz. meg a félelem is, hogy úgy érzed, alul maradtál. nyugodj meg, nem égtél le, nem volt ki előtt. én csak veled beszéltem, most meg rám akarod tukmálni a közönséget :-) viszont én nem győzelemre mentem, csak közöltem, mit gondolok. vagy befogadod, vagy nem. hát nem fogadtad be. passz. a mostani mértéktartó megnyilvánulásod igazán dícséretes, köszönöm, hogy megtisztelsz, és nem azzal szembesítesz, hogy egy nívótlan, alpári figurára pazaroltam az időmet, hanem az ellenkezőjével.

szia, mindentudó okos dühös ember, jó éjt

Zuzu Petals 2011.09.26. 07:18:19

@Kandabula: A Rejtő úr könyvei nem számítanak! Mennyi bohóság, alkohol, bűnös hely, orvság van azokban. Elektró Motor úr ennél sokkal kifinomultabb, kérem! hiszen minden szabad idejét könyvtárban tölti a fertelmes kocsmaüzemek helyett. Ezt tessék megérteni, és eszerint eljárni! Egyébként meg a szürkemarha csak fotosopp, hiszen olyat Noé nem vitt fel a bárkára. Ergo, ha volt is valaha, már kihalt.

elektromotor 2011.09.26. 08:57:14

@Kandabula: Bekaphatod , de csak addig ameddig megkrétázom neked, mert még mohó volnál!
Véresszájú kocsma védő "egyetemi hallgató" !
Majd akkor írok a makogásodra, ha azt a minimumot
eléred, hogy nagybetűvel kezded a mondatodat . Ha már felcsaptál helyesírás ellenőrnek!

elektromotor 2011.09.26. 09:05:56

@Zuzu Petals: Befér a fejed az ajtón, vagy elfordítod a pofád mérete miatt?!

elektromotor 2011.09.26. 09:08:27

@Zuzu Petals: Te azt hiszed, ha sokat kocsmázol, akkor Rejtő úr "hőseihez" leszel hasonló?! Majd rájössz , hogy csak egy részeges tahó vagy.

Zuzu Petals 2011.09.26. 09:21:39

@elektromotor: Ön egy nagyszerű entellektüel. De azért, ha szabad megjegyeznem: helyesírás-ellenőr, illetve a krétás szövege is elég gyér (de látom előszeretettel használja) - vagy éppenséggel túl magasröptű ilyen magunkfajta tudatlanoknak. Némi feltörő indulatot érzek. Tán csak nem azért, mert az emlegetett kréta mérete még az Ön legjobb pillanataiban is messze meghaladja a jelölt elem méreteit?

¦卍®Ξ™ 2011.09.26. 09:21:59

@malpaso:
ha nem a közönségnek szólna a dumád, akkor a logikai és érvbeli tartalomra, a kérdésekre reagálnál, (amit nem tettél egyszer sem) nem pedig nem létező érzelmi töltetekre hivatkoznál válaszaidban, vagy "nem érted, nem fogadod be, mert filozófiai-elvi magasság" vonalra.

Cimbora te kb. a második kommentváltásnál észrevetted, hogy nyilvánvaló, hülyeség amit beszéltél, onnantól kezdve kényesen ügyelve rá, semmire, sem kérdésre, sem érvre, sem logikai levezetésre nem reagáltál érdemben, csak a levegőbe eregetted az elv és a düh szavak nagyjából random variációit értelmetlen és hamis vádaskodásokkal körítve.

szia ostoba trollocska.

elektromotor 2011.09.26. 09:33:23

@Zuzu Petals: Gondolom most is az egyetemi előadóból írogatsz?! Sok sikert hozzá mérnök úr!

Zuzu Petals 2011.09.26. 11:08:25

@elektromotor: Hölgy, ha kérhetem. És az előadót már nemigen látogatom, dolgozom, amikor nem vagyok szabin.
Továbbá ne példálózz Rejtővel, mert egyértelmű, hogy egy sort sem olvastál Tőle, csak még jobban lejáratod magad.
Ahhoz, hogy mennyit kocsmázom, nincs közöd szerintem, de ha ennyire érdekel, megsúgom, hogy nem sokat, viszont társasági életet élek, és néha kiengedem a gőzt. talán azért nem vagyok olyan retardált, frusztrált fasz, mint Te.
Ezennel pedig ezt a meddő vagdalkozást lezártnak tekintem, ugyanis nem vagy megfelelő szellemi partner. Nem csak nekem, de ahogy látom, senkinek, mert folyton csak acsarkodsz. Talán nem a világ a hülye...

elektromotor 2011.09.26. 11:43:18

@Zuzu Petals: Nem csak nekem, de ahogy látom, senkinek, mert folyton csak acsarkodsz. Ne vetítsd ki a saját dolgaidat. Te a tulajdonosi körbe tartozol. Azért véded ugrásra készen a zsákmányt. Hogy én olvastam-e Rejtőt nem a te dolgod! Még a háromkötetes Összest is !
Minden esetre nő létedre egy kocsmában múlatni a drága időt?!

bandika gazdája 2011.09.26. 13:04:42

@Kandabula: Nem mondtam, hogy nincs tejük te barom! Azt mondtam nem azért tenyésztik, hanem a húsáért, mert teje csak annyi van amennyi a bocinak kell! Én vagyok a hülye, hogy leálltam egy ilyen agyhiányossal.

bandika gazdája 2011.09.26. 13:09:05

@malpaso: Örülnék, ha összeházasodnátok ezzel a Zuzuval! Csak vigyázzatok, hogy ...! Nem minden ötlet jó, ami elsőre annak látszik!

bandika gazdája 2011.09.26. 13:15:10

@malpaso: Van egy rossz hírem! Ez a krixkrax úr nem indulatos, meg nem is paranoiás, hideg fejjel szórakozik a magadfajtákon, meg rajtam is sajnos, míg nyakon nem vágom, ha megtudom ki az! (De nem tudom meg.)

malpaso 2011.09.26. 13:53:13

@bandika gazdája: miért örülnél? :-) és én örülnék?

guma 2011.09.26. 14:22:09

@bandika gazdája: :)

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
nehogymáverekedj! :)

malpaso 2011.09.26. 14:22:36

@bandika gazdája:

ja, be ne szopd ezt a hideg fejet! :-) persze, hogy berágott, nem kicsit. halál egyszerű pszichés képlet a tag. állított valamit, meg én is szóltam valamit. neki nem tetszett, már akkor is lekezelően próbált felül kerekedni, mert neki az a fontos. nem ment, ráadásul nem egy vágányon mozogtunk - ő praktikusban, egy helyben, mókuskerékben, én tovább lépve, szemléletmódot kritizálva, teljesen világos volt, mielőtt még megmagyaráztam volna neki. de neki a győzelem tudata a fontos (mert a külvilágban megélt frusztrációt a neten folytatott "győzelmekkel" akarja kompenzálni, hogy meglegyen a komfortérzete. persze nem tudatos szegény), ezért más irányba nem folytatja a beszélgetést, csak ha ő irányít, ezért próbált vissza terelni. nem ment. :-) mivel a két dolog nem ütközött, viszont találva érezte magát, mert én már egy ideje nagyobb részt az ő viselkedését írtam le neki, úgy tett, mintha gyengeelméjű lennék, és egyre agresszívebben nyomta a saját témáját, hozzá desszertnek a személyeskedő, alpári, nagyon gyenge személyeskedő szarozást (pl. utánanézett a nicknévnek, és azzal próbált megfogni és gyalázkodni. mert egyvalakinek ugye csak egy neve lehet a neten :-), mintha az biztosítaná a fölényét. biztosította is, az ő fejében, fontos a rendületlen én- és világkép. de csak rágcsáltam azokat :-) nem bírta, egyre alpáribb lett, én meg nem. ezt ellensúlyozandó midenáron be kellett mutatnia, hogy fogyatékos vagyok. de ez visszaüt, leírta magát, kiderült, hogy hiába van jó gondolata, eszemecserére nem alkamas, elkaszálni meg nem tudott, mert nem ugrottam a stílusra, nem viszonoztam. így ő lement kutyába, ciki, persze, bevallhatatlan, muszáj az utolsó pillanatig hülyének beállítania mást. ez egy technika, teljsen átlátszó, kezelhető. még nevetégessé se kell tenni, csak hagyni, hogy ő tegye meg magával. ja, persze, ez is egy technika. bejött :-) a végén dühöng, elsősorban magának bizonygatja, hogy milyen hülye vagyok, és milyen jól megmondta nekem, miközben, érzi, hogy beégett. frusztrált tőle, de nem tanulja meg, hogy ha más techikát alkalmaz, jobban jár, és ha konstruktíven diskurál, a végén akár jól is érezheti magát. szar neki, hát így járt, így maradt. nem vágjuk nyakon, sajnáljuk :-) teljesen sztereotíp magatartási formula, ebben az esetben tipikusan befelé fordult, egy irányba kommunikáló személyiség. még azt se lehetne mondani rá, hogy egy kis köcsög. szóval nem partner, és mégis átlépjük, pedig egyszer már adtam neki esélyt, miután szóltam, hogy ignorálni fogom. :-) elérte. tégy te is hasonlóan, az ilyen monomániás addig él, míg teret biztostunk neki, ahol visszhangozhat a kárálása.

bandika gazdája 2011.09.26. 16:42:14

@malpaso: Van egy nagyon jó pszichiáter ismerősöm. Gyerekkori barát. Privátban szívesen megadom az elérhetőségét!

bandika gazdája 2011.09.26. 16:46:11

@¦卍®Ξ™: Na jó nem bántalak, de többet ne gyere ukrán meg román szürkemarhákkal ígérd meg. Nem szürkével meg rendesen el vagyunk látva úgy veszem észre! :)

malpaso 2011.09.26. 16:58:30

@bandika gazdája:

nekem nem kell :-) ismerős meg van, de azzal csak kocsmázom, csak hogy visszakanyarodjunk a kezdetekhez

Kandabula 2011.09.26. 19:59:24

Megjöttem! Történt valami? Még mielőtt válaszoltok, lerántom a leplet a szürke-marháról: helyette írhattam volna gólyakalifát is. A "gondolat" (Jó mi? Tőlem "gondolat"...) lényege az, hogy kitelepíthetik a ZP-t bárhová, valamilyen hülye ürüggyel ott is bele lehet kötni, ha akarnak. Most pedig várom a tudományos értekezéseket a gólyakalifáról.

malpaso 2011.09.26. 23:08:35

@Kandabula:

a gólyakalifa izgalmas és jó. "Az egyből kettő sose lesz: magányos méhe meddő." ez is babits, a kalifában pedig végig a kettő közti feszültség és a kettő közti tűnődés az izgalom, a krimi terepe. kiben ne lenne meg a két sík, a valóság és az érzet, és a köztük levő feszültség, és ezek felismerése, elfogadása is. ahogy erről szól a filmtörténet egyik legnagyobb filmje, antonioni nagyítása is. a végén a teniszező jelenetben lezajló öszegzéssel.

nem tudományos értekezés, csak gondolat nyomokban, mint a mogyoró a túró rudiban.

malpaso 2011.09.26. 23:09:56

@malpaso:

bocsánat: összegzéssel

Zuzu Petals 2011.09.26. 23:41:47

@Kandabula: No de tisztázzuk először, hogy a babitsosra gondoltál vagy annak az alapjára? Mert a kérdés itt kérem, hogy ki tejel. Az első verzió esetében Etelkára tippelnék, mert az ő tejét nem issza meg az utolsó cseppig a bornyú, legalábbis nem találok erre vonatkozó szakirodalmat (bár arra sem emlékszem, hogy húsmarha lenne...). Ám, ha a könyv alapjául szolgáló mítoszra célzol, akkor zavarban vagyok, mert a kalifa bizony hímnemű szerintem, és nem tudom, a kantej miatt is ugyanúgy kell-e aggódnunk, mert hát ugye azt könnyebben lefejhető? Remélem, hamarosan felvilágosítanak...

Kandabula 2011.09.27. 15:14:15

Régi rádiós baki volt: kedves hallgatóink, Adycs és Babits verseket hallottak.

süti beállítások módosítása