Skip to content


       Szűrés lista

Vörös Csepel így fehéredik

Térjünk vissza egy kicsit ehhez a könyvhöz.

Múltkor a bennem motoszkáló kérdést feltettem az illetékesnek:


"feladó: laspalmas
címzett: polgarmester@csepel.hu
dátum: 2012. január 25. 13:02
tárgy: Vörös Csepel c. könyv

 

Tisztelt Németh Szilárd Polgármester Úr!

Szeretném megkérdezni, hogy nem áll-e szándékukban a Vörös Csepel című könyvet pdf-ben feltölteni a csepel.hu-ra, hogy bárki -lakhelytől és anyagi helyzettől függetlenül - elolvashassa?

Válaszát előre is köszönöm, üdvözlettel:

.....
szerkesztő
Vastagbőr-blog"

 

Másnap jött a válasz, a könyv szerkesztőjétől:


" feladó: Ábel Attila
címzett: vastagborblog@gmail.com;  laspalmas
dátum: 2012. január 26. 14:53
tárgy: Vörös Csepel

 

Tisztelt ......, tisztelt Vastagbőr Blog!

A Vörös Csepel című könyvet minden csepeli lakcímmel rendelkező polgár ingyenesen megkaphatja, most is felvehető az önkormányzat portáján. Természetesen idővel elektronikus formában is elérhető lesz, de nem addig, amíg könyvesboltban is kapható. Tehát még szerintem ebben az évben nem tesszük letölthetővé, viszont lehetséges, hogy kiállítást rendezünk a könyvben leírtakból. Tanulságos például saját szemmel látni azokat a hamutartókat, melyekért ötvenezer forintot fizetett egyenként a helyi vagyonkezelő. Nekem az okostelefonom is "csak" 37 ezer forint volt, újan, kártyafüggetlenül.

A könyv a csepeli visszásságok egy nem túl nagy szeletét vizsgálja. A mai napig esnek ki csontvázak a szekrényekből, például tegnap sikerült nyilvánosságra hozni az MSZP irodavásárlásait, melyek túlságosan is furcsa módon vagy a Hagyó Miklós nagy fővárosi lenyúlásaival estek egybe, vagy olyan MSZP-közeli eladókkal, melyek pl. Csepelről sok százmillió forintos közpénzes megrendeléseket kaptak, a munkát viszont, amiért felvették a százmilliókat, sokszor egyáltalán nem végezték el.

Ma éppen egy újabb Inveszt-Alfa beruházást vizsgálatát kezdtük el, mert egyelőre megint úgy tűnik, hogy egy újabb fiktív munkavégzéssel kerültünk szembe. Ennél a cégnél ez már a sokadik ilyen, és sok ilyen cég van. De meg kell azt is érteni: dolgoznunk kell, nem lehet folyamatosan csak a régi munkákat vizsgálgatni. Ezért van az, hogy sok bűncselekménnyel csak akkor szembesülünk, amikor azt látjuk az ellenőrzésénél, hogy pl. egy utca, amit felújítottak, nem is létezik vagy, hogy egy papíron két éve elvégzett beruházás ötven éves.

Az elmúlt másfél évből az első háromnegyed évben kétmilliárd forintot tudtunk megtakarítani csak azzal, hogy leállítottuk a korrupció-gyanús ügyleteket, és a munkákat sokkal olcsóbban, másokkal végeztettük el. Például papíron évente ötször volt fűnyírás Csepelen, csak éppen ezt kétszer vettük észre, nyár közepén és nyár végén. Most már nem papíron, hanem valóságban is van öt fűnyírás, és egyből sikerült kb. 30 millió forintot csak ezzel megtakarítanunk. Csak mert nem külső cég "végzi el" a munkát, hanem valóban megtörténik a munka, és a saját vagyonkezelőnkkel. Ilyen pici kis ügyekből bizony összejött a kétmilliárd.

A Vörös Csepel egy olyan történet, amely nem MSZP-s, nem fideszes, hanem örök érvényű törvény: aki belemegy a mutyikba, előbb-utóbb elvész benne. Akár vörös, akár narancs, akár zöld, mindegy. Van erre egy mondás is: aki korpa közé keveredik... Csepelen egy kettős gyilkosság vetett ennek véget, ahol azt az MSZP-s politikust gyilkolták meg, aki éppen a tisztesség oldalán állt. Ezek után, hogy a könyv maga is erről szól, kapjuk mi meg, hogy pártoskodunk, meg, hogy ilyen-olyan fideszes iromány. Pedig csak az igazságot írtam, írtuk meg, és bizony a képeken, a szövegben pozitív értelemben előfordul MSZP-s, LMP-s politikus vagy éppen olyan civilek, akik soha nem voltak Fidesz-közeliek. Ja igen, ha kétmilliárd csúszott el évente, azért nem az MSZP jön ki belőle pozitívan, ez tény. Na de kényszerítette őket erre valaki? Szerintem nem. Az új önkormányzati vezetés meg nem tett mást, mint teljesítette/teljesítettük az egyik választási ígéretünket, a számonkérést.

Aki nem ismeri a könyvet, könnyen bírálja. Mellékeltem ezért a könyv kiadás előtti, nem végleges PDF-változatát, de csak személyes olvasásra. Nyilvánosságra hozatalához, továbbadásához nem járulunk hozzá. De akkor már legalább nézzék meg, hogy minek ugrottak úgy neki.

Még valami, a Munkásotthon ügye. A Munkásotthon kuratóriumi elnöke is kénytelen elismerni, hogy a Fidesznek ötször annyit kellett fizetni egy bizonyos terem bérletéért, mint az MSZP-nek. Ott vannak a számlák, teljesen egyértelműek. A kuratóriumi elnök csak azt állítja, hogy ez nem politikai okokból történt, hanem mert neki a Vitányi a kultúra egyik atyja. (Pedig nem Vitányi fizette a termet.) Meg azt állítja, hogy Avarkeszi Dezső MSZP-s politikus sem azért volt ott, hanem mert olyan sokat dolgozott. Mi ez, ha nem vastag bőr? Bele tud gondolni, hogy Önnek milyen érzés lenne, ha valamiért rendszeresen ötszörös árat kellene fizetnie, mint a "csókosoknak"?

 

Üdvözlettel:

Ábel Attila
alpolgármester
0630-xxx-xxxx"

Következő nap újabb levelet kaptunk tőle: 


"feladó: Ábel Attila
címzett: vastagborblog@gmail.com;  laspalmas
dátum: 2012. január 27. 10:19
tárgy:    "Roncsderbi"

 

Tisztelt Szerkesztőség!

Ha van hozzá kedvük, a jövő hétre össze tudunk hozni egy kis csepeli "roncsderbit", hogy a helyszíneken mutassuk meg azt, amiről a Vörös Csepel szól. Méregdrága utcai bútorok, papíron felújított utak, és más olyan beruházások, melyeket igazán érdemes megnézni. Megpróbálnánk bejutni egy olyan lakásba is, amelyet az MSZP-s Inveszt-Alfa "újított fel". Ha összejön, a jogászokkal is találkozhatnának, akik a feljelentéseket tették.

Ennek a történetnek - legalábbis szerintem - biztosan lesz folytatása, hiszen az Inveszt-Alfa neve felbukkant a pártiroda-botrányban is. Arra gyanakszunk, hogy a BKV-ból és a kerületekből a pártközeli cégekkel kiszivattyúzott közpénz változhatott át pártirodákká, amikből ismét pénzt csináltak, 550 milliót. Csak a Hagyó perben több, mint egymilliárd forintos a vádirat szerinti károkozás, csak Csepelről 800 milliót vitt el az MSZP-s Inveszt-Alfa és a társcégei.

 

Üdvözlettel:
Ábel Attila"

 

Még aznap, 27-én válaszoltam:


"Tisztelt Ábel Attila Alpolgármester Úr!

Köszönjük levelét, terveink szerint a jövő hét folyamán jelenik majd meg a blogon egy külön bejegyzés keretében.

A "Roncsderbi"-re szóló meghívását sajnos nem áll módunkban elfogadni, mert a Vastagbőr-blog teljes szerkesztősége  - vagyis mindketten -  vidéki lakos.

Szintén köszönetünket fejezzük ki a Vörös Csepel című könyv pdf-változatáért, természetesen az Önök, mint jogtulajdonosok akaratát tiszteletben tartva nem hozzuk nyilvánosságra, és nem adjuk tovább harmadik félnek.

Egy olvasónk ugyan volt olyan kedves, hogy elküldte nekünk a Vörös Csepel című könyv beszkennelt változatát, mi mégis szeretnénk a papíralapú kötetet megvásárolni, hogy ezzel is támogassuk - lehetőségeinkhez mérten - Vörös Csepel kifehéredését. Kérem, tájékoztasson arról, hogy interneten keresztül rendelhető-e a könyv, mert erről sehol sem találtam információt.

Ami levelének konkrét tartalmát illeti:

- Nekünk, a Vastagbőr-blognak sem az MSZP-t, sem Hagyó Miklóst nem kell bemutatni. Amennyiben Ön új olvasónk, szeretettel ajánlom figyelmébe archívumunkat, melyből külön is kiemeltem a fent említett pártot és személyt (kérem, nézze el az átfedést a fővárosi közlekedési vállalattal) az Ön kedvéért :

http://vastagbor.blog.hu/tags/mszp
http://vastagbor.blog.hu/tags/hagy%C3%B3
http://vastagbor.blog.hu/tags/bkv

- Mivel postunk megjelenésekor még nem olvastuk a Vörös Csepel című könyvet, értelmes emberek lévén természetesen nem is azt kritizáltuk. Az a tény háborított fel minket, hogy közpénzt költenek egy politikai ellenfeleiket, a korábbi városvezetést lejárató kötetre. Még ha "csak" hatmillió forintot is, és még ha az MSZP annak idején (jóval) többet is költött könyvkiadásra és/vagy másra. Ez az Önök számára nem mentség.
Véleményem szerint a könyv minden csepeli háztartásba való "ingyenes" (=közpénzből) eljuttatása teljes mértékben kimeríti a pártpropaganda műfaját.
Ha Önök, a városvezetők vagy a csepeli Fidesz tagjai kiadták volna a saját költségükön, akkor lenne valós a vele kapcsolatban hangoztatott erkölcsi üzenet, így azonban erről szerintem nem beszélhetünk.

Üdvözlettel:

.....
Vastagbőr-blog"

Ezután közbejött némi hó és gyereknátha, így megcsúsztam 2 hetet, mégsem kaptam választ.

Pedig a kiállításra direkt rá sem kérdeztem.

Remélem, azért nem reagáltak nekem, mert minden kapacitásukkal azon ügyködnek, hogy még a Kerényi is csodájára járjon majd. Ha esetleg még nem kiforrott a koncepció, szívesen felajánlom az ötleteimet hasznosításra:

- belépő egy darab Vörös Csepel
Aki nem hoz magával,  a pénztárnál kap egyet, természetesesen "ingyen".

- Ábel Attila minden nap 10 és 18 órakor dedikálást és kiselőadást tart

- a terem végén felállított Orbán-oltárnál minden óra 5 perckor közös Áldóima-mondás

-  a pénztárnál szuvenírként megvásárolható a Vörös Csepel diákoknak szánt zsebkiadása, a Németh Szilárd saját kezű aláírásával díszített áldóimás könyvjelző, és a méltán híres terembérleti számla eredeti másolata

De kanyarodjunk vissza a könyvhöz.

Nyilvános élete a csepeli képviselőtestület 2011.11.10-i ülésén kezdődött, ezzel az előterjesztéssel:

hat.jav.jpg

Az ülés jegyzőkönyve valami egészen csodálatos, érdemes idézni belőle, 4.oldal végétől / 5.oldal elejétől a   vonatkozó rész:

jk1.jpg

jk2.jpg

jk3.jpg

Tehát a szoci képviselők zizegnek, hogy miért az utolsó pillanatban lett kiosztva az előterjesztés, mennyibe fog kerülni a könyv, miért pont a Magyar Ház fogja kiadni, és annak a mellékletként csatolt cégkivonat szerinti tulajdonosa AZ a Bencsik és AZ a Seszták?

Borbély pedig megnyugtatja őket, hogy azért csak az ülés előtt adták körbe az előterjesztést, mert az ülés előtt 1 órával még az utolsó simításokat végezték rajta, az akció amúgy a közbeszerzési értékhatár alatt lesz, így "(...)jogszabály nem teszi kötelezővé az ajánlatkérést. Megnyugtatásul elmondja, ő tárgyalt a Magyar Ház Kft-vel (...)", és  kifejezetten megkérte őket, hogy legyen ajánlatkérés, mivel a legtöbb a nyomdai költség lesz, és a Magyar Ház majd bekér 3 vagy 4 árajánlatot, és vélelmezi, hogy majd a legolcsóbbal dolgoznak együtt. Elmondja, hogy ő javasolta a Magyar Ház-at, akink nem tetszik, adjon be módosítót (úgyis leszavazza majd a fidesztöbbség), a kft. tulajdonosai azok, akikre gondolnak, és bezzeg a szocik sose osztottak szét cégkivonatot.

Őszintén átlátható antimutyivilág vagy tengermély cinizmus.......?

Nos, a Borbély elmondása szerinti régebbi (rész)tulajdonosai a Magyar Ház Kft.-nek:

- Bencsik András
A Demokrata alapítója és főszerkesztője. Létrehozta a Szkítia könyvesbolthálózatot és a Magyar Ház Könyvkiadót. Alapító tagja a jobboldali Sajtóklubnak. A minapi Békemenet egyik főszervezője.

- Seszták Ágnes
1994 óta a Szabad Újságírók Szövetségének szóvívője. 1994-2002 között az Új Demokrata illetve Demokrata, majd Magyar Demokrata főszerkesztő-helyettese volt, 2002 óta médiatanácsadója. 2004 óta a Magyar Nemzet főmunkatársa.

A KIM-adatbázisban 2012.02.08-án nyilvántartott cégtulajdonosok:

- Bencsik Dávid
Bencsik András fia, Budapest brüsszeli képviseletének vezetője.

- Bencsik Gábor
Bencsik András testvére. A Magyar Mercurius Kiadó ügyvezetője, tulajdonosa. A KIM 3 millió forintos megbízási és felhasználási szerződést kötött vele az új alaptörvény megismertetéséhez és terjesztéséhez kapcsolódó kiadványszerkesztési, továbbá a kiadványok nyomdai munkálatainak ellenőrzéséhez kapcsolódó feladatokra. A szerződés alapján 2014 április 25-ig közreműködik a kiadványok utónyomásaiban is. Az Alaptörvény díszkiadását a Magyar Mercurius Kiadó adta ki, 16.000,- forintért megvásárolható náluk.

Tovább.

Úgy gondolom, nem szegem meg az Ábel Attilának tett ígéretemet, ha ezt az oldalt megmutatom a Vörös Csepelből:

vcs.jpg

A Demax Nyomda 14 éve működik, forgalma évi 1,1 milliárd forint. Tulajdonosai Miklóssy János és Tábori Szabolcs.

demax.jpg(kép forrása: hatvannet.hu)

Két érdemleges találat van rájuk a Google-ban:

1, Orbán kampánykönyve (2010)

"Ma, amikor minden a virtualitásról szól, fontos, hogy olyan alkotások is szülessenek, melyeket újra és újra kézbe lehet venni – mondta el az Egy kampány krónikája – Orbán Viktor 2010 című fotóalbum bemutatóján Miklóssy János, a Demax Művek ügyvezető igazgatója. Burger Barna munkája ilyen – folytatta Miklóssy, hozzátéve: ő hozta a fotókat, a „Magyarországon adózó” Demax pedig csak adta hozzá a színeket és a papírt. Kiemelte, hogy az albumon egy miniszterelnök, egy fotós és egy nyomdászstáb dolgozott „nagy kedvvel”, ami jó lenne, ha Magyarországon mindenki számára megadatna.  (...) Hiába jó a fotó, ha a nyomda ördöge elbánik vele, ez azonban jelen esetben nem áll fenn – kezdte a kiadvány készítőinek címzett gratulációját Orbán Viktor. A kijelölt miniszterelnök a kampányt feszült időszaknak nevezte, amikor „nem jó, ha az embert privát pillanataiban zavarják, ám Burger Barnánál ez nem áll fenn. (...)"

2, Furcsa közbeszerzés (2011)

"A Közbeszerzési Döntőbizottság (KDB) megsemmisítette az Országos Igazságszolgáltatási Tanács Hivatala által a Bírósági Közlöny kiadására kiírt közbeszerzés felhívását, és minden ezt követő döntést. (...) Nyertes a CompLex Kiadó Kft. és a Demax Művek Kft. közös ajánlata lett, míg a második legkedvezőbb ajánlatot a Komáromi Nyomda és Kiadó Kft. adta. A szintén felkért Magyar Közlöny- Lap- és Könyvkiadó Kft. nem tett ajánlatot, viszont jogorvoslatot kért a KDB-től. A problémája az volt, hogy a felhívásban és a dokumentációban nem voltak világosak a határidők. (...) A helyzet érdekessége, hogy előbb jelent meg a KDB döntése, mint a CompLex Kiadó Kft. és a Demax Művek Kft. közös ajánlatát nyertessé nyilvánító közlemény. A KDB január 12-i döntése már aznap nyilvános volt, míg az eredményhirdetés - a megsemmisítésre utalás nélkül - csak január 14-én jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben. Ez utóbbiból viszont kiderülnek az árak. A nyertes ajánlat nettó 2.871.000 forintra szólt, míg az azt követő legkedvezőbb ajánlatban nettó 7.712.100 forint szerepelt. Az ellenszolgáltatás eredetileg becsült értéke 2,4 millió forint volt."

Hát így fehéredik Vörös Csepel. Illetve narancsosodik.

demokrata.jpg

(a postot részben lecsó kommentje ihlette)

Címkék: közélet fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr984135145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ironfist 2012.02.25. 00:12:19

Ja és igen, anno kértem, hogy ez a kis geci legyen már megfegyelmezve amiatt, hogy következetesen pöcsnek szólít, de ha neki szabad, akkor nekem is szabad így beszélnem.

conv 2012.02.25. 00:32:13

@Rufus78:

itt kezdődik:
kedves ifjú barátom.

és itt végződik:
!!!!!! érzékelni tudtad így, hogy mire gondoltam? !!!!!!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.25. 01:18:31

@conv: Oké, kösz, akkor folytatom.

Nem kizárólag politikai oldal szerint nézem a dolgokat, annyira azért nem vagyok sem fiatal, sem hülye, de mivel ez a konkrét eset politikai oldalak mentén zajlik, talán elfogadható, hogy itt ezt tettem.

A céklafaragós dologról meg annyit, hogy speciel én sem szeretem, ha felteszek egy kérdést (általánosságban, politikai oldaltól függetlenül:)), és nem arra kapok választ, hanem "enyhe" terelés megy, akárhányszor kérdezek is vissza. Ha engem a céklafaragás érdekel, és rákérdezek egy céklafaragóra, hogy hogyan kell faragni a céklát, akkor a céklafaragó ne arról beszéljen, hogy hogyan kell trágyázni meg kapálni a céklát, felajánlva, hogy akár ki is mehetek vele a céklaföldre, mert ő nagyon szívesen megmutatja a trágyázást meg a kapálást, mert engem nem az érdekel. Főleg ne adja elő, hogy pedig ő milyen nagylelkű volt, én meg egy beképzelt városi ficsúr vagyok, akinek büdös a céklaföldi munka, és nem becsüli azt, amit ő a céklaföldön elért. Attól én gerinctelen lennék, mert egy ilyen esetben nem mennék ki a céklaföldre? Jó indok-e az, hogy azért nem megyek, mert messze van a céklaföld, vagy mindenképpen meg kell neki mondanom (a sokadik jelzésem után, mely szerint engem a céklafaragás érdekel, és nem a cékla előállítási folyamata és párzási szokásai), hogy leszarom a céklaföldjét? Mert szerintem ezzel csak adnám az "értetlen parasztja" alá a lovat, aki már most is kétpofára üvölti az éterben, hogy mekkora lusta, hazug, nagyképű kretén is vagyok, mert azt hazudtam, hogy engem érdekel a céklafaragás, aztán megnézni sem voltam hajlandó azokat. Pedig ő tényleg olyan segítőkész volt...

conv 2012.02.25. 01:42:53

@Rufus78:

persze, hogy elfogadható, ha politikai oldalak mentén nézed az esetet. de ha nem arról beszélnek, vedd észre.

ha a hazugságait akarod leleplezni, akkor bizony hazugsággal kihátrálni a lehetőségből, (tudod, hja ő azt mondja, gyere megmutatom a trágyázást, de téged nem érdekel, viszont a céklafaragás igen,akkor szemtől szemben megkérdem, úgy nehezebben kerüli el a választ. főleg ha diktafon és kamera van nálad) úgy gondolom, ugyan nem gerinctelenség, de erősen megkérdőjelezi az elkötelezettségem.
ha pedig utána eldicsekszem vele, hogy hazudtam és azon viccelődök, amit nem tudtam meg a céklafaragásról, úgy állítva be, mintha nem rajtam múlt volna, hogy nem tudtam meg róla semmit, akkor bizony gerinc hiányával állunk szemben.

persze a céklafaragó oldaláról főként, csak hát neked sem lehet ez esetben egy szavad sem a hazugságok és az elterelés kapcsán.

elhiszem neked, hogy nem látsz semmi kivetnivalót laspi megoldásában és a postban. nincs vele semmi bajom. szerencsére nem vagyunk semminemű emberi kapcsolatban, nem zavar a dolog.

de ugye lehet nekem más az értékrendem?
mindamellett, hogy nem tartom laspit sem gerinctelennek, sem gyávának, még tarthatom elhibázottnak a történteket és öngólnak ebben a formában, ahogyan megtörtént, és el is mondhatom ezt pártérdek nélkül igaz?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.25. 02:21:07

@conv: Szerintem van különbség aközött, hogy "semmi kivetnivalót nem látok benne" és aközött, hogy "nem írom le az egész posztot pár fenntartás miatt", de ez is biztos az eltérő értékrendünk miatt van. Például nem próbáltam olyan szavakat adni a szádba, amik nincsenek benne, így aztán kár is úgy tenned, mintha az engedélyemhez lenne kötve az értékrended, vagy hogy mit mondhatsz el mivel.

Horizont 2012.02.25. 09:05:55

@conv:
Már bocsánat, hogy a csapos belepofázik:) Természetesen lehet más az értékrended, ahogy mindenkinek lehet más, a blogolónak is. De ha valakinek más mint a tiéd nem biztos, hogy rosszabb is!
"nem tartom laspit sem gerinctelennek, sem gyávának"
Csak hazugnak!Igaz nem mondtad ki szó szerint az előző két jelzőt, de sugárzik a kommentjeidből.
Értem te miről írsz. Nem védek senkit, Laspalmas nincs is rászorulva:) De én biztos a mai világban nem fedném fel az inkognitómat.
Mert ez Magyarország.

conv 2012.02.25. 09:52:26

@Ironfist: ne hisztizz pöcs.

@Rufus78:
"Például nem próbáltam olyan szavakat adni a szádba, amik nincsenek benne"
Elolvastad te a saját első kettő kommentedet hozzám? olyan dolgokról beszélsz benne amikről én egy halovány gondolatot nem ejtettem.

"kár is úgy tenned, mintha az engedélyemhez lenne kötve az értékrended"
az irónai a tollak országa, a szarkazmus pedig a szarkák politikai ideológiája.

Ironfist 2012.02.25. 10:28:27

@conv:
Pöcs ám a kurva anyád te faszrágó féreg. Mégis mi a kurva anyád bajod van velem? Baromarc. Nem szóltam hozzád egy rossz szót sem, te mégis csak folyamatosan engem baszogatsz, és flémelsz. Gusztustalan, amit csinálsz, nem tűnt még fel? Vagy egyáltalán hogy merészelsz nekem ilyen minősíthetetlen hangnemben ugatni, te szarzsák? Kényszerít erre valaki? Baszottmódon elegem van abból, hogy te ilyen felsőbbrendű komplexussal lehülyézel, csak mert volt anno valami, amit merészeltem megkérdezni. Köcsög vagy bazmeg, és ezen nem változtat az, hogy te itt nagypofájúkodasz. Úgyhogy talán jobb lenne, ha amikor rádjön ez a bunkózási kényszer, akkor szépen befognád azt a fasz pofádat, és jobb lenne a világ.
És ha nem vetted volna észre, azt a másik nyomorult regedet igenis letiltottam, csak te nem voltál hajlandó tudomást venni róla, és folyamatosan írogattad nekem a faszságaidat. Úgyhogy jó volna, ha inkább elfelejtenéd amit előbb javasoltam, és eltakarodnál inkább a büdös kurva anyádba, mert már baszottmódon tele van veled a tököm.

Buzeráns, szarrágó, kötekedő paraszt bazmeg, és még neki áll feljebb. Hogy képzeled?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.25. 11:01:12

@conv: Ja, hogy te nyafogsz, hogy "de ugye lehet nekem más az értékrendem?", meg hogy "és el is mondhatom ezt pártérdek nélkül igaz?", és akkor még én kapom a kioktatást?! Igazad van, a gerinces dolog az lett volna, ha ironizálás helyett elsőre megmondom, hogy vádaskodásom és személyeskedésen kívül eddig nem sokat láttam tőled, és már így is túl sok időt szántam rád.
Kösz a beszélgetést, innentől tied a terep.

Ironfist 2012.02.25. 11:08:05

@Rufus78:
Ugye, mennyire szánalmas? Személyeskedő, vádaskodó moslék hangnemben tud csak válaszolni, ráadásul hiába nem írtam semmi rosszat neki, egyből azzal kezd, hogy pöcs. De ezek szerint nem csak nekem tud ilyen gerinctelen módon válaszolni, nem is tudom, miért nincs még innen kibaszva.

conv 2012.02.25. 12:04:04

@Rufus78: :)))))) igen, az irónia az nyafogás :)

vádaskodás?
- tényeket mondtam. cáfold, melyik az ami nem tény abból amit mondtam.
a véleményem a tények alapján pedig azt hiszem szintén nem vád.

személyeskedés?
- azon kívül, hogy konkrét személyről beszéltem, hol?

ha a pöcsre reagálásaimra gondolsz, az megint nem az. ne személyesíts már meg minden összetett fehérjehalmazt.
ennyi erővel akkor személyeskedő lehet egy valódi pöcsnek, hogy egy kalap alá vettem a pöccsel.

conv 2012.02.25. 12:15:24

@Horizont:
"De én biztos a mai világban nem fedném fel az inkognitómat."

Tőled is megkérdem, mert a többi erre hivatkozó nem nagyon válaszolt még rá, hátha te elárulod;
- komolyan gondolod, hogy ha akarták, nem tudták még, hogy laspi vagy zero kicsoda, hanem úgy akarták kideríteni, hogy odacsalják őket? :))))))

Ironfist 2012.02.25. 12:39:08

@conv:
Te miért vagy ekkora kikúrt nagy fasz? De komolyan. Bántottalak én téged, mielőtt elkezdtél nekem trollkodni, hogy én volnék a pöcs? Ártottam neked valamilyen módon? Rosszat szóltam hozzád? Megöltem a kiskutyádat? Mert ha egyik sem, akkor csak egy szimpla troll vagy, akit bannolni kéne innen a picsába, ugyanis undorító, és irritáló faszfej vagy, aki még értelmeset nem tudott szólni más emberhez, semmi több.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.25. 12:46:48

@conv: Nem, az irónia a tollak országa, ahogy ezt oly figyelmesen megosztottad velünk:).

"Az pedig aki ebbe, a gerinckérdésbe bármilyen párt vagy politikai oldalvonal képet lát az megérdemli, hogy ennyit lásson az életből. Bízom azért benne, hogy vannak akik értik amit beszélek, és nem politikai oldalak szerint nézi az emberek reakcióit és cselekedeteiket nem ez alapján ítéli meg, hanem morális vagy/és logikai alapon dönti el mit ér és mit mutat egy tett. Hátha érted a dolgot, hogy mit magyarázok, akkor, ha nem szerepel a mondatban politika."

Ezt a részt személyesen nekem írtad, a jelzett határok között van, és talán nem én vagyok a túlérzékeny, ha ebbe a részbe személyeskedést látok bele. Ítélkezni az első válaszposztban nekem személyeskedés. Meg persze ott van a "az irónai a tollak országa, a szarkazmus pedig a szarkák politikai ideológiája", almátakörtévelkeverős-aztsetudodmirőlbeszélszős-ostobánaknézős-deénnemisaztmondtampedigdes mondatod, azt is hozzácsaphatod.

A pöcsözés, amíg nem engem pöcsözöl, a kettőtök dolga, meg esetleg a blogtulajoké.

Vádaskodás ügyében majd laspalmas rávilágít a mondataidban levő önellentmondásra, ha akar.

Ironfist 2012.02.25. 12:48:37

@Rufus78:
Hagyd, pont saját trollsága miatt nem fogja látni, mekkora nagy szardarab.

Horizont 2012.02.25. 13:01:33

@conv:
Tényleg ennyire hülyének tartasz?:) Azt gondolom, hogy odacsalják őket ilyen ürüggyel? :)
Na azért ennyire nem fontos nagy emberek "ezek" a bloggerek:DDD Még!!!:)
Igen igazad van a "hivatal" ha akarja semmi perc alatt megtudhat bárkiről, bármit, hiszen ez a dolguk, és lehet vannak olyan élethelyzetek amikor tudni is kell ki az a névtelen blogger! De a VB esetén szerintem (még) nincs ilyenről szó. Nem is ilyenre gondoltam, hogy úgymond az állam csekkolja le őket. Nem és nem! Én (a magam nevében szólok) azért nem fedném fel a kilétemet, mert egész egyszerűen hülyék az emberek. Iszonyatos düh, mocsok rakódott le nagyon sok emberben. Gondolkozás nélkül laposra vernének egy bloggert is ha olyat ír, ami neki nem tetszik. Sok agyatlan ember van. Ha most nagyon utálja, gyűlöli a Fideszt, és ha valaki szidja az MSZP-t ölni tudna. Időzőjelben. Ha valaki elmegy egy ilyen invitálásra egy olyanhoz akit kritikával illet, akkor nem sokáig maradna anonym. Ha még család is van, akkor meg tényleg nem kockáztatnék. lehet ezt túlzásnak érezni, de a mai világban nem gondolnám, hogy az!

Horizont 2012.02.25. 13:03:15

@Ironfist:
Már bocs, de Conv nem troll, csak egy más véleményen lévő ember, aki kicsit keményen tud fogalmazni:)

Ironfist 2012.02.25. 13:38:39

@Horizont:
Nem. Aki csak azért, mert őnaccságának valami nem tetszik, konzekvensen pöcsnek szólít, csak hogy bosszantson, az igenis egy troll, és nem emberek közé való.

conv 2012.02.25. 13:40:03

@Rufus78:

Az idézett rész tényközlés. nem személy szerint rólad szól, csupán a halmaz része vagy. ez zavarhat, de tény.

a válaszposztban a véleményem van leírva, tényekre alapozva.
azzal nem tudok mit kezdeni, ha nem érzed az iróniát és a szarkazmust. és nem is akarok. leszarom.
miként azt is, amint már írtam, hogy nem igen értetted mit kifogásolok a postban, és amit kifogásolok, miért határozza meg az egész post értékét.

@Horizont: dehogy tartalak hülyének.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.25. 13:46:31

@conv: Látom ma is a bunkó fölényeskedő stílusod került előtérbe! :))))

Ironfist 2012.02.25. 13:47:37

@conv:
Ja, most hirtelen visszavonulsz, és normálisnak láttatod magad mások szemében, hogy engem bannoljanak, amiért mertem neked visszaszólni? Undorítóan aljas is vagy ezek szerint.

Ironfist 2012.02.25. 13:48:16

@Tigeri:
Van más stílusa is? Csak mert én még nem láttam.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.25. 13:48:40

A múltkor írtam csak szarakodott a renccer:
Beeezzzeg a jobbikosokhoz el tudtak menni annakidején!
Bár nem tudom mennyire esett útba,volt rá idejük stb..

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.25. 13:50:12

@Ironfist: Nyugi,tud ő normális lenni leggtöbbször.Ezeket nem kéne annyira zokon venned senkitől.

Ironfist 2012.02.25. 13:55:42

@Tigeri:
Tényleg? Ez volna tőle a normális viselkedés?
"@conv: @Ironfist: pöcs vagy"

Ez a normális viselkedés? Nem, ez egy undorító, gusztustalan féregnek a trollkodása, akit már tényleg ki kellene bannolni a faszba, mert rohadtmódon irritáló. De tudom, úgyse lesz, mert ő itt mindenki nagy barátja.

És nem zokon veszem, csak irritál. Irritálónak tartom, hogy míg egy ilyen szarházi szabadon ámokfuthat, és gúnyolhat bármikor, bárkit, addig én egyszer merészeltem régebben anyázni, abban a pillanatban kaptam egy hét bant. Neki miért szabad baszogatnia a másikat? Vagy csak az anyázás nem fér bele, de a másik szándékos, végsőkig való hergelése az még belefér? Vagy az, hogy spammolja azt, hogy "Ironfist, pöcs vagy, pöcs vagy pöcs vagy" az belefér? Miért? Csak azért, mert őt így hívják, engem meg nem?

Horizont 2012.02.25. 13:59:33

@Tigeri: Mikor voltak a Jobbikosoknál? Ki és kinél?

Horizont 2012.02.25. 14:01:58

A férfiak néha olyan gyerekesek tudnak lenni:)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.25. 14:03:29

@Horizont: Mi van kisanyám?Nem olvasod a blogot rendszeresen?:))
Nem emlékszem pontosan,lehet nem politikusoknál voltak hanem aktivistáknál.
arról érdeklődtek,hogy megy ez az egész náluk.a szervezés.
asszem kampányidőszakban voltak náluk.

@conv: Na a bunkó.:))

conv 2012.02.25. 14:19:34

@Tigeri: mindig, mindenkinek azt amit kér és érdemel:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.25. 14:20:49

@conv: És miért?Mert nem tudjuk mitől libás a bajnai?:))

Horizont 2012.02.25. 14:21:59

@Tigeri:
Kisanyám??? Pöcs??? Jobbnál jobb!:DD Melegfront?
Én olvasom a blogot:) És arra azért emlékeznék ha a Jobbiknál "jártak" volna! Kizárt. Esetleg tettek fel kérdéseket, de hogy odamentek volna?? Félreérthető voltál. Jó magyar szokás szerint.
Azt írod: bezzeg a Jobbikosokhoz el tudtak menni!

Ironfist 2012.02.25. 14:22:06

@conv:
Na jó, most untam meg.

conv 2012.02.25. 14:24:12

@Tigeri: nem, semmi baj, ha valaki nem tudja, csak ne anyázzon le mást, mert az tudja és ennek megfelelően használja a libás kifejezést :)
de hát ez csak ízelítő az ostobaságból és a mentalitásból

Ironfist 2012.02.25. 14:27:16

@conv:
Téged anyázlak le egyedül, mert egy utolsó senki vagy, és téged is csak azért, mert indok nélkül trollkodsz. Úgyhogy bekaphatod, szánalmas troll.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.25. 14:37:44

@Horizont: Pontosabban:Le mentek a Mátra környékére,de valami vegyészmérnök öreglány útjukat állta.:))

Komolyra fordítva.Én pedig úgy emlékszem elmentek valami helyi alapszervezethez,mert kíváncsiak voltak a szervezésre.támogatókra. De valahogy nem egészen azt kapták amit vártak.
Néhány kérdésük válasz nélkül maradt.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.25. 15:15:23

@conv: Köszi szépen.Akkor jól emlékszem,hogy merre voltak.
Mégse vagy te mindig olyan gonosz...:))

Horizont 2012.02.25. 15:23:02

@Tigeri: Na jó megkövetlek, jól emlékeztél:) Tudtam, hogy @conv: -ra "számíthatunk" :)
Szóval akkor most kórusban: bezzeg a Jobbikékhoz lementek Fideszékhez ide Csepelre meg nem.
Fel vagyok háborodva:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.02.25. 15:36:55

@conv:

Te, értem én, hogy munkál benned a sértettség a múltkori rádszólás miatt, de régen azért értelmesebb voltál. Most komolyan gyógypedezzek? Hát ha ez kell.....

"a könyvben leírt állításokat" = a csepeli szocik ügyeit
"közpénzből pártpropaganda" = a fideszes önkori kiad az önkori pénzén egy könyvet a szocik ügyeiről

Sokadjára írom le, 2 elfogadható útjuk lett volna a csokrétát kiadni, mint önkori:
-pdf-ben a csepel.hu-n
- részletekben a csepeli újságban
ha mindenáron papíralapú könyvet akartak, akkor mint csepeli fidesz, annak a pénzéből kellett volna, esetleg a saját zsebükből

"emailben feltetted a kérdéseket"
ott van a 2. levelem végén, igaz nem konkrét kérdőmondat, de azért válaszolhattak volna a benne megfogalmazott felvetésre

"vagy szépen leültél "
ezen logika alapján elvárnád, hogy mindenkihez elmenjünk, akiről írunk? visszamenőlegesen is? Demszky, Hagyó, Color, Feri stb: :)
Amúgy igen, leültem, és rágugliztam a jegyzőkönyvre, nyomdára stb.

"mert úgy tűnik a postból, hogy lezártad a témát, nem nagyon erőltetted tovább"
Hát ha neked úgy tűnik, akkor fuss neki mégegyszer: én írtam nekik, ők nem válaszoltak.

"nem kell hisztizni és felfújni amit írtam"
Akkor ne csináld. Szépen ismerd el, hogy már csak konokságból kötekszel.

"öngól a post a dolog miatt szerintem"
szerintem meg a baráti kiadó és a haveri nyomda nagyobb horderejű , mint az én indokom

conv 2012.02.25. 15:56:39

@laspalmas:

"értem én, hogy munkál benned a sértettség a múltkori rádszólás miatt,"

dehogy munkál.
azon baszott jót röhögtem, egészen pontosan idézzem, milyen istentelen baromságokat hordtatok össze érvként a hülyeségetekre, amik közt a fentebb már említett juhász ferences mellékszál egy bölcsesség volt? nem mondod, komolyan, hogy azt hiszed ezen megsértődtem :)
ezek alapján arra gondolok, szerinted a pöcsöt azért pöcsözöm, mert megsértődtem rá valami miatt, vagy megbántott? :)

"Szépen ismerd el, hogy már csak konokságból kötekszel."
válaszolok csupán a kérdésekre.
nem kötözködés volt amit írtam, hogy szerintem öngól volt hazudnod és utánaháborognod más hazugságán.

"szerintem meg a baráti kiadó és a haveri nyomda nagyobb horderejű , mint az én indokom"
tehát nem kell olvassam még egyszer azt részedről, hogy miféle érv az, hogy de a szocik is és ők többet, mert innentől kezdve ugyanúgy hiteltelenné vált a részedről ez is, mint a hazugság számonkérése.

látom tényleg nem érted miről beszéltem, miért öngól és miért nem hiteles a post.
köszöntem a beszélgetést.

viszlát.
kitiltottam innen magam az értelem nevében.

Ironfist 2012.02.25. 16:24:05

@conv:
"ezek alapján arra gondolok, szerinted a pöcsöt azért pöcsözöm, mert megsértődtem rá valami miatt, vagy megbántott? :)"

Nem, hanem azért, mert egy ordas nagy faszfej vagy, értelmi szinted meg mint egy óvodásé. Gyökér.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.02.25. 16:38:28

@conv:

dehogy-dehogy, de azért csak nem bírod betartani az akkori ígéretedet, miszerint soha többet nem szólsz itt hozzá :) meglátjuk, most meddig bírod :)

Aranyos egyébként , hogy elegánsan figyelmen kívül hagyod azokat a részeket, ahol elbillentem az "érveid". :)

"tehát nem kell olvassam még egyszer azt részedről, hogy miféle érv az, hogy de a szocik is és ők többet, mert innentől kezdve ugyanúgy hiteltelenné vált a részedről ez is, mint a hazugság számonkérése. "
Ezt nem egészen értem, egyre jobban belezavarodsz.... Bár elfogadom, hogy neked ennyire szigorú az értékrended, és sose mondtad még például a feleségednek, hogy "persze, hogy jó a hajad, drágám", csak hogy elinduljatok már végre :)
Nálam viszont horderők és súlycsoportok vannak, mondhatni nem szoktam almát körtével összehasonlítani. A többit meg már leírtam korábban.

Tényleg kár ezt folytatni, ennél még a kilincsfényesítés is hasznosabb. :)
Viszlát.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.02.25. 16:41:27

@conv:
@Ironfist:

Tudom, hogy utáljátok egymást, de beszéljetek meg egy randit, aztán boxoljátok le, ki a kakasabb, itt meg vagy normálisan.... nem, tudjátok mit, inkább sehogy se szóljatok egymáshoz.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.02.25. 16:49:05

@conv.:

"értelemszerűen tehát bevallottan lófaszt sem tudva a könyv VALÓDI tartalmáról (nemhogy arról, hogy cikkgyűjtemény) írtak egy fikázós postot."

Ezt már korábban beraktam neked az első postból, de hátha most....

"A napokban kézbesítik a csepeli háztartásokba a fideszes kerületvezetés nagy leleplezőkönyvét "Vörös Csepel - Gyilkosság, visszaélések, mutyivilág a XXI. kerületben " címmel, amelyet Ábel Attila alpolgármester írt szerkesztett a csepel.info (egyik legfontosabb szerzője Ábel Attila ellenzéki fideszes önkormányzati képviselő volt anno), a HVG, egyéb újságok cikkeiből, és eredeti dokumentumokból, jegyzőkönyvekből."

Utána nem sokkal van egy ilyen mondat: "Szily Laci már el is készült az olvasónaplóval, mi még a novemberi könyvbemutatóval is adósak vagyunk."
Vagyis Szily cikkét olvastam, tehát tisztában voltam a könyv tartalmával, ha nem is olvastam még. Tudod, mint mikor a haverod elmesél egy filmet.

És a végére is egy idézet:
"ennyit értesz az általad olvasottakból, - de ez nem először derül ki - tehát nincs mit csodálkozni azon, hogy nem érted mi a probléma az egésszel."

Hogy is mondtad? öööööööööö..........Öngól? :)

Ironfist 2012.02.25. 16:51:40

@laspalmas:
" inkább sehogy se szóljatok egymáshoz."

Ha nem kezd megint pöcsözni, én benne vagyok.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.25. 23:21:28

@conv: "Az idézett rész tényközlés. nem személy szerint rólad szól, csupán a halmaz része vagy. ez zavarhat, de tény."

Tehát nem személy szerint rólam írsz, hanem meghatározol egy halmazt, és belesorolsz. Jelentkezzen, aki ebben nem lát önellentmondást! Plusz a szubjektív véleményed ténynek nevezni és hinni szimplán csak gáz. Szerintem.

Na mindegy, úgy érzem, túl van ez már lihegve, ezentúl igyekszem a poszt témájára szorítkozni.

Csepelfigyelő 2012.02.26. 15:44:55

@laspalmas: Kezdjük ott, hogy egy átlagos önkormányzat részt szokott venni újság- és könyvkiadásban. Lehet, hogy ez neked nem tetszik, de ez tény. Csepelen a Vörös Csepel előtt ugyanakkor nem volt rá példa, hogy ilyen könyv kiadása a csepeliekhez is elért volna (kaptak volna belőle), és nem is döntöttek soha ilyenről a képviselők. A polgármester csak kiválasztott egy szerzőt, azt megfizette, kiválasztott egy kiadót, és kinyomták a könyveket, mindenféle felhatalmazás nélkül. Most először ez nem így történt. A számonkérés a jelenlegi önkormányzati vezetés egyik választási ígérete volt. A választók erre is szavaztak akkor, amikor megválasztották a jelenlegi önkormányzati vezetést. A könyv állításai mellett mindenhol szerepel az is, hogy milyen feljelentéseket tett az önkormányzat. Egyébként törvény is előírja, hogy az önkormányzatoknak be kell számolniuk a munkájukról, márpedig a politikai korrupció és bűnözés felszámolása is munka. Tehát lehet, hogy laspalmasnak azért lesz egyenlő egy évi kétmilliárdot elsíboló MSZP-s vezetés a Fideszessel, mert a fideszes ugyan felszámolja a politikai korrupciót, megment évi kétmilliárdot, de meri teljesíteni a választási ígéretét is, és a törvényben előírtakat. Csak ez éppen azt mutatja, hogy laspalmasnál nem pusztán nagyon erős a kettős mérce alkalmazása, hanem egyenesen elvakultan nem veszi figyelembe a tényeket és az arányokat.

1. A könyv kiadását a csepeli választók és a csepeli képviselő-testület is megszavazta. A jogi elszámoltatás is folyamatban van, de az sajnos sokkal lassabb (Hunvald esete meg azt mutatja, hogy nem biztos, hogy megtörténik). Még a kettős gyilkosság ügyében sincs bírósági döntés, pedig ott diktafonos hangfelvétel a bizonyíték.

2. A könyv kiadása a piaci ár alsó szegmensében történt, ráadásul kiváló minőségben. Darabáron 180 forintból megírva, tördelve, korrektúrázva, fűzve és ragasztva, cseppálló fóliázva és 32.000 példányban kiszórva lett a könyv. Szerintem egyébként ennyiből ezt nagyon nehezen tudná bárki megismételni.

3. A csepeli önkormányzat a politikai korrupció megszüntetésével nagyjából kétezer millió forintot tud megtakarítani évente. Tessék csak megnézni: a források csökkenése mellett is - válság van, és nem csak az állami de a budapesti forrásmegosztás is százmilliókkal csökkent - több, mint kétmilliárd forinttal sikerült csökkenteni a költségvetési hiányt.

Tessék, itt a bizonyíték: www.csepel.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=2745:elfogadtak-csepel-koltsegveteset-ketmilliarddal-csokkent-a-koltsegvetesi-hiany&catid=1:helyi-hirek

4. Ha valakinek ez nem munka, akkor nem tudja mi a munka. Ha valakinek az a baja, hogy leleplezik a tolvajokat, akkor a tolvajok pártján áll, vagy tolvaj maga is - erre nem tudok jobbat. Ha pedig valakinek az a baja, hogy egy önkormányzati vezetés teljesíti a választási ígéretét, legközelebb szavazzon olyanra, amelyik ezt soha nem teszi meg. Akkor legalább nyugodt lelkiismerettel szitkozódhat azért, hogy vannak akik dolgoznak, és betartják az ígéreteiket.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.02.26. 16:22:57

@Csepel.info:

Ne haragudj, először a korábbi kommentjeidre reagálok, sorban.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.02.26. 16:29:22

@f.domino:

"Jó dolog ülni a fotelben, és egy nick mögé bújva sérelmezni, valaki más nem vállalja az arcát. "

Ja, elég vicces :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.02.26. 16:31:57

@hspn:

"szerintem én sajnálhatom azért, hogy egy tökösnek tartott blog tökösnek tartott szerzői személyesen már nem mennek el utánanézni valaminek, amiről írnak"

Majd ha időmilliomosok leszünk, akkor kérünk audenciát mindig, minden postszereplőtől, és akkor is elmegyünk, ha messziről látszik, hogy tök felesleges. De ki fog akkor írni? :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.02.26. 16:35:46

@lecsó kolbász:

Lecsókám!
Betettelek a post végére, mert ami igaz, az igaz! :))

levelet írtam
olvastam a kommented
elolvastam a doksikat
rágugliztam a nyomdára

aztán úgy döntöttem, hogy megírom egybe :))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.02.26. 16:51:34

@Csepel.info:

"A Vastagbőr blog szerkesztői valóban csak a számítógépük mögül kritizálnak."
Tudod, mi munka és család mellett csináljuk, nem főállásban.

"Lett volna lehetőségük elmenni, és a saját szemükkel meggyőződni arról, ami a Vörös Csepel című könyvben az évi kétmilliárdos csepeli MSZP-s mutyivilágról megjelent."
Elhisszük, sőt tudjuk, hogy loptak a szocik, mint állat, nem ez érdekelt minket.

"Lenne lehetőségük arról is írni, hogy mi folyt a fővárosi MSZP-s irodák körül"
Most Fidesz-vezetés van, így az aktuálisabb téma, jobban érdekel. Az archívumunk tele van az MSZP-vel.

Horizont 2012.02.26. 17:42:21

@Csepel.info: Úristen! És komolyan úristen! Nem tudom ki vagy a nick név mögött.Milyen pozícióban? De ez már több mint borzalom amiket írogatsz! Tudjuk, hogy a szocik loptak. Sajnos politikusaink már csak ilyenek. Ugye nem gondolod, hogy a Fidesz szentek gyülekezete? Szóval loptak, ti pedig megígértétek a választóitoknak az elszámoltatást. Oké, hurrá! Éljen Csepel! Na de ezt az öntömjénezést hagyd már abba, mert annyira visszataszító. Amit esetleg jól csináltok azt is elrontjátok. Mintha csak és kizárólag az MSZP és az "elmútnyócév" körül forogna valami abnormálisan az agyatok. Lépjetek már túl. A jelen a fontos b+!!!Tudom 2 milliárdot megspóroltatok.(???) Leállítottatok ezt azt, folyószámlahitelből adtok fizetést a kerület dolgozóinak, egészségügyiseknek, tanároknak meg nem tudom kiknek még, a polgármester javasolta hogy kivel KELL nyomtatni a Vörös Csepelt. Ti sem vagytok makulátlanok. Értőn olvasni megtanulhatnál, mert itt senkinek nem az a baja, hogy leleplezik a tolvajokat! Sőt!! De már annyira agyondicséred magatokat, hogy meg is utáltatod magatokat! Stílus! Azért, mert az MSZP lopott ti még lehetnétek úriemberek! De nem megy! Az istennek se!

Csepelfigyelő 2012.02.27. 07:05:48

@Horizont: Úristen! És komolyan úristen! Nem tudom ki vagy a nick név mögött.Milyen pozícióban? De ez már több mint borzalom amiket írogatsz!

Te azt gondolod, hogy mindenki lop, mindenki rossz. Mert ha a politikusok mind lopnak, akkor csak olyanok, mint mindenki más ebben az országban. Olyanok is, mint te. Tehát te is minimum lopsz, ha csak nem vagy egyenesen anyagyilkos. De a mentősök is mind pózolnak az ájult betegek felett, a bábák mind kitörik a gyerekek nyakát, a buszvezetők mind ittasan vezetik a szembe jövő sávba a buszaikat, az orvosok mind felveszik a lóvét aztán belevarrják a szikét a sebbe, az adóellenőrök mind csak a tisztességes embereket büntetik, az építészek csakis összeomló házakat terveznek, a rendőrök banditák, a tűzoltók gyújtogatnak, az informatikusok meg mind csak vírust írnak és honlapokat törnek fel. Csak a rossz emberek lehetnek jók a te degenerált világodban vagy nem csinálhat senki semmi tisztességes dolgot? Komolyan érdekelne a válaszod, mert ilyen torz gondolkozású ember lelkivilágával még nem volt szerencsém megismerkedni.

Amúgy ki mondta, hogy a Fidesz mindig jó? Hol látsz te ilyet tőlem? Nézd már meg, hogy mit írtam!

1. A könyv az elszámoltatás része, amit a választók is megszavaztak. Érted? Ez egy olyan könyv, amiben az van benne, amiről szavaztak a választók, és a választók szavazták meg, hogy legyen. Éred?

2. A könyv azért készülhetett el, mert most már kétmilliárd forintnál is többet spórolt az önkormányzat azzal, hogy megszüntette a politikai korrupciót. Megszűnt a csődveszély, csökken a folyószámlahitel. Ugyanakkor egy önkormányzatnak dolgoznia kell, törvény írja elő, hogy tájékoztatnia is kell a munkájáról. Ez egy máik ok arra, hogy az önkormányzati vezetésnek el is kellett számolnia a munkájával. És laspalmas: nem mindenkinek van internete és nem mindenki értesül interneten arról, hogy mi történik az önkormányzatban.

"Mintha csak és kizárólag az MSZP és az "elmútnyócév" körül forogna valami abnormálisan az agyatok."

A kétmilliárdos megtakarítás szerinted kinek a munkája volt, és minek köszönhető? Szerinted nem kellett volna? Mert ha szerinted nem szabad az elmúlt nyolc évet vizsgálni, akkor most Csepel már csődben lenne már egy éve. Nagyjából fél év hiányzott a csődig 2010 őszén. Te azt gondolod, hogy ha valaki lop, akkor azt nem szabad megbüntetni, mert az bűn, ha a múltat vizsgálják és a korábbi bűnökért büntetnek? Te kiengednéd az összes bűnözőt is? Mert a te gondolkozásod szerint ki kellene. Igaz, a te gondolkozásod szerint kint is csak bűnözők élnek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.27. 10:41:10

@Csepel.info: 1. A könyv az elszámoltatás része"

pontosítsunk: a könyv az elszámoltatás kulminációja.
Dübörög az elszámoltatás, jáksó is elégedett a milliárdjaival, az állami vezetők a prémiumokkal, az ügynökök a pozíciójukkal, Szájfel a kimes cigányfilmjével, a fideszes jogászok a tandíjjal, budai és ókovács az audikkal, L simon a verseskötetével és az NKA elnöki évi 7 milliárdjaival, kerényi a festményeivel, Azori is örül a turisztikai érdeklődésnek. Az IMF kedveli a fidesz hajlandóságát a tárgyalásokra, Zsák Ferenc és Szima Judit is örül, Budaházyval, hogy végre nincsenek már börtönben
szóval mindenki örül, mindenki boldog

lecsó kolbász (törölt) 2012.02.27. 12:19:50

@Csepel.info: "A könyvkiadás normális korrektor és tördelő nélkül nulla minőséget ad. Nem tudod? "
Na látod, ebben nagyon is hogy egyet értünk. Engedelmeddel ismételném:
Nálunk a kiadványszerkesztők a korrektori feladatokat is ellátják, ha a
megrendelő úgy kívánja. Mert meg van a szakképesítésük és értenek hozzá.
A helyzet viszont az, hogy manapság már a legtöbb esetben a kiadó/megrendelő
kész anyagot hoz, úgy hogy(szerintük) a tördelés/korrektúra rendben van.
Megcsináltatják valami kutyaütő senkiházival az anyagot, leadják, nálunk
meg megy a szörnyülködés, hogy úristen, ezt a szart már megint ki hozta össze.
És bár nincs benne a megrendelésben a korrektúra, mégis megy az "állandó"
egyeztetés, mert annyi hibát találnak a kollégáim.Sőt, volt hogy én vittem
vissza a nyomólemezt a formakészítőbe, mert annyira gáz volt az adott szaklap
egyik címsorának az elütése. És kijavították, pedig nem lett volna feladatuk
a megrendelés szerint.
Szóval tarthatsz minket igénytelennek , szíved joga, de tudom, hogy milyen
a kollégáim és a saját hozzáállásom a munkához, és nekem ez számít.

lecsó kolbász (törölt) 2012.02.27. 12:31:03

@laspalmas: Köszönöm drága! Elmorzsoltam egy
könnycseppet a szemem sarkában :)))
És még egyszer gratula a posztért, fájint.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.27. 12:43:58

@lecsó kolbász: Tulajdnképpen csak az utolsó mondatot kéne végre Csepel.infonak is felfognia és elfogadnia a saját esetükre, és már azzal hozzájárulna a nemzetgazdaság eredményességéhez. Leírom, hátha így egyszerűbb lesz:

"Igen, tarthatsz minket tolvajnak, lehet, hogy amit tettünk, az egyeseket emlékeztethet arra a mutyitengerre, amit a szocik Csepelen hátrahagytak, és tarthatod túlzónak, hogy miért kellett ezt egy ilyen könyvként, ennyiért kiadni, a szíved joga, de tudom, hogy milyen a kollégáim és a saját hozzáállásom a munkához, és nekem ez számít."
IGEN - NEM (a kívánt rész aláhúzandó!)

A többség ezt várja itt, legalábbis én biztosan, hogy a nagy demokráciázásban legalább a lehetősége hadd maradjon meg annak, hogy mit gondolok, anélkül, hogy győzködnének, és akkor nem kéne ötödször beírni ugyanazt, amiben eleve sem kételkedett senki, nem kéne szélsőségesen szar példákat hozni az álláspont igazolására, és meg lehetett volna spórolni a "jajajobbosokatfolytoncsakbántják"-dumát, a vádaskodásokat és a személyeskedéseket.

Horizont 2012.02.27. 14:25:47

@Csepel.info:
Na ezért szerettem volna tudni ki is vagy te valójában Csepelnek?? Már bocs, de azt is gondolhatnám, hogy a polgi mindenes fullajtára vagy! Hát a jó isten nem sok észt adott az egyszer biztos. Mi a francnak állsz neki kommentelni? Magasról nagy ívben leszarod amiket mi írunk, vagy nem is érted meg! Olyan nagy baromságokat válaszoltál nekem ami köszönőviszonyba sincs azzal amit én írtam! Sértegetünk? Nem áll jól!
"Csak a rossz emberek lehetnek jók a te degenerált világodban vagy nem csinálhat senki semmi tisztességes dolgot? Komolyan érdekelne a válaszod, mert ilyen torz gondolkozású ember lelkivilágával még nem volt szerencsém megismerkedni."
Először is kikérem magamnak ezeket a baromságokat. Másodszor a te politikusi seggnyaló világod a degenerált!!!!! A torz gondolkodást is visszapasszolnám neked, te kis zseni 1-2 kommentemből megállapítottad rólam?? Hahahahaha!
Tudod mit leszarom a két milliárdot spóroltam szövegedet is! További jó seggnyalást kívánok politikai köreidbe, kritika nélküli mindennapokat, és remélem előbb utóbb csak belerokkansz agyilag ebbe az "elmúltnyócév" a hibás dologba! Majd a választóitok eldöntik, hogy mennyire vagytok jók! Emberileg már most innen kijelenthetem te egy nulla vagy!!!!!Gyakorold az értő olvasást:)
Ne is válaszolj, ha kérhetem!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.28. 13:51:59

@Csepel.info: ángyán józsef ügye nem lesz elszámoltatva?

Csepelfigyelő 2012.02.29. 09:51:16

@Horizont: Minden kérdésre válaszoltam. Egy probléma van, hogy droidokkal nehéz szót érteni, mert itt ráadásul azokból is csak az egybitesek vannak. Itt az a dogma érvényesül, hogy mindenki tolvaj, és kész. Még azon sem gondolkoznak el, hogy akkor ők is tolvajok. Egy bittel nehéz is.

Ha egy önkormányzat megfékezi a politikai korrupciót, és ezzel több, mint kétmilliárd forintot takarít meg, és ez tisztán bizonyítható, akkor a droidok kitalálják, hogy biztos ez is csak lopás. A megtakarítás. Lopás. A kevesebb pénzköltés, az lopás. Egy bittel ez a logikus.

Amikor egy önkormányzati vezetés beszámol a munkájáról, amire a törvény kötelezi, és amire a választók felhatalmazták, akkor az itteni droidok kitalálják, hogy már csak azért is tolvaj az önkormányzat, mert csak. Hiába takarít meg kétmilliárdot a lopások meggátolásával, hiába jelenti fel a tolvajokat, hiába rendezi az önkormányzat helyzetét, hiába kerüli el a pénzügyi csődöt, hiába van kétmilliárd forinttal kevesebb pénzből több szolgáltatás Csepelen, hiába adja ki potom áron a korrupcióról szóló könyvet az önkormányzat. Az a baj, hogy volt pofája jobboldalinak könyvet kiadni. Mert ilyen jobboldali nem tehet. Mert az igazi drioid a nácik szellemi szintjén él, neki vannak az isteni balliberálisok, akik bármit megtehetnek, és vannak a jobboldaliak, akik levegőt ugyan vehetnek, de az a maximum. Mert ha megpróbálnak kiadni egy olcsó könyvet, amire a választók felhatalmazták őket, és ami arról szól, miért sikerült több mint kétmilliárd forintot megtakarítani, akkor a droid azonnal levonja a következtetést: ja, akkor ez is tolvaj. Azért tolvaj, mert nem baloldali.

tesz-vesz: Ángyán József csepeli vagy Csepelen dolgozik valakinek? Mégis miért kellene a csepeli elszámoltatásban foglalkozni vele?

lecsó kolbász: a ti nyomdátok ennyiből nem tudta volna azt megtenni, amit megtett az a csúnya önkormányzat és az a gonosz nyomda, ami pusztán azért csúnya és gonosz meg tolvaj, mert nem baloldali, és ezért egy balliberálisnak éppen úgy muszáj tolvajt kiáltania, mint a mezei nácinak, ha meghallja a zsidó szót. 180 forintból ez a könyv megírva, tördelve, korrektúrázva, kinyomtatva, fűzve és ragasztva, védőfóliával, kiváló minőségben lett úgy kiadva, hogy 3200 postaládába is ki lett szórva. Ti erre az általad említett adatok alapján nem lettetek volna képesek.

zrobasé 2012.02.29. 10:22:13

@Csepel.info:
Na, akkor megvan a bűvös 6-os...ennyiszer tettem fel neked ezeket a kérdéseket, de egyszer se válaszoltál rá, talán majd most...és csak a kérdésekre válaszolj, mellébeszélés, új fantazmagórák bedobása csak még nevetségesebbé tenne téged...

naszóval, elöre illéri,elöre :

"a szavak emberei. Konkrétum nulla, a szavak maximumon. Minden lopás, a munka is, meg a nem munka is. Nyilván ti is loptok, ha dolgoztok azért, ha nem dolgoztok azért, ha meg loptok, akkor azért. Szép, logikus gondolkozás ezen az oldalon. Itt elmegy. "

még mindig nem válaszoltál a kérdéseimre...megint terelsz...de akkor hajrá, újabb kérdés :

-hol irtam én olyat, amit te nekem tulajdonitasz ? hmm ? idézd csak !!! hajrá !!! te kis elnyomott jobboldali...

és itt vannak a régiek, lehet nekifutni :
ad1."De a választások eredményét 2014-ig akkor is tessék elfogadni, demokrácia van, tetszik vagy sem, de egy demokráciában így szokás."
pontosan hol nem fogadtam el a választások eredményét ? nos ? idézd csak !!! hajrá !!!

ad2. " és sokkal-sokkal olcsóbb volt,"
kinek a pénzéből lett ez kifizetve ? a te pénzed volt ? magánadomány ? pártpénz ? esetleg adóforintok ?

Csepelfigyelő 2012.02.29. 11:15:53

@zrobasé: Mármint mit tulajdonítottam neked? Szívesen válaszolok, ha rendes kérdést teszel fel. Amit rendesen feltettél, arra itt a válasz:

ad1: A csepeli önkormányzati választásokon nyertes, és 2/3-ot szerző csepeli Fidesz-KDNP egyik kardinális választási ígérete a számonkérés volt. Ennek része volt a jogi és gazdasági elszámoltatás: az önkormányzat kb. negyven gyanús ügyet vizsgált és sok esetben tett rendőrségi feljelentést. A gazdasági elszámoltatás során megszüntette az önkormányzat a korrupciógyanús szerződéseket, és öt- tíz vagy százszor olcsóbb módon, piaci árakon, másokkal kötött szerződéseket. Igen, van olyan terület ahol tíz- vagy százszoros a költségcsökkenés, és ezzel több mint kétmilliárd forintot takarított meg az önkormányzat. Az elszámoltatás erkölcsi oldala az, amikor az önkormányzat beszámol az elszámoltatás tényeiről, a korrupció-gyanús esetekben tett feljelentésekről, megtakarításokról, és arról, hogy mit vizsgált, mit tett. Ez egyébként törvényi kötelezettség is, ás ennek része a Vörös Csepel című könyv.

A Vörös Csepel című könyv egyébként igen olcsó kiadása egy olyan választási ígéret része volt, melyre a csepeli választók adtak felhatalmazást. Te mégis olyan állításokat tettél, melyek szerint ezt szerinted nem lett volna szabad megtenni. Mégis, milyen alapon kérdőjelezed meg ezzel a választási eredményeket, és a választók által adott felhatalmazást? Igen, a választások eredményét 2014-ig akkor is tessék elfogadni, demokrácia van, tetszik vagy sem, de egy demokráciában így szokás.

ad2. Már megint ez az egybites droidagy. A csepeli önkormányzat az elszámoltatásnak köszönhetően évente több mint kétmilliárd forintot takarít meg, és ez bizony az adófizetők pénze. Az adófizetők járnak jobban azzal, hogy volt egy tényleges elszámoltatás, a pozitív gazdasági következményeivel együtt. Milyen alapon kérdőjelezed meg egy választás eredményét, a választói akarat teljesítését? A választások eredményét 2014-ig akkor is tessék elfogadni, demokrácia van, tetszik vagy sem, de egy demokráciában így szokás. Még akkor is, ha neked ez nem tetszik. Mindenki tudja, hogy miért fáj olyan sok embernek az adófizetők pénzének megtakarítása...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.29. 13:22:17

@Csepel.info: Egy mondat, kicsit átírva lecsó kolbász mondatát. Leírom, hátha így egyszerűbb lesz:

"Igen, tarthatsz minket tolvajnak, lehet, hogy amit tettünk, az egyeseket emlékeztethet arra a mutyitengerre, amit a szocik Csepelen hátrahagytak, és tarthatod túlzónak, hogy miért kellett ezt egy ilyen könyvként, ennyiért kiadni, a szíved joga, de tudom, hogy milyen a kollégáim és a saját hozzáállásom a munkához, és nekem ez számít."
IGEN - NEM (a kívánt rész aláhúzandó!)

A többség ezt várja itt, legalábbis én biztosan, hogy a nagy demokráciázásban legalább a lehetősége hadd maradjon meg annak, hogy mit gondolok, anélkül, hogy győzködnének, és akkor nem kéne ötödször beírni ugyanazt, amiben eleve sem kételkedett senki, nem kéne szélsőségesen szar példákat hozni az álláspont igazolására (a korábbi anyagyilkosozás vagy mi a szar), és meg lehetett volna spórolni a "jajajobbosokatfolytoncsakbántják"-dumát, a vádaskodásokat és a személyeskedéseket ("egybites droidagy" és társai).

Megoldható?

zrobasé 2012.02.29. 13:28:11

@Csepel.info: "Te mégis olyan állításokat tettél, melyek szerint ezt szerinted nem lett volna szabad megtenni. "
Hol tettem, és mik voltak azok ? Idézd !
" Mégis, milyen alapon kérdőjelezed meg ezzel a választási eredményeket, és a választók által adott felhatalmazást?"
Hol kérdőjeleztem meg ? idézd !

"Már megint ez az egybites droidagy. "
nana, ne magadból indulj ki...sértegetni meg sértegesd magadat...

"Milyen alapon kérdőjelezed meg egy választás eredményét, a választói akarat teljesítését?"
Semmilyen alapon, mivel ilyet nem irtam...vagy idézd !!!

De a "kinek a pénzén" egyszerű, még neked, pártdroidnak se bonyolult kérdésre megint nem válaszoltál...

"A választások eredményét 2014-ig akkor is tessék elfogadni, demokrácia van, tetszik vagy sem, de egy demokráciában így szokás. Még akkor is, ha neked ez nem tetszik. "
Hol irtam, hogy nem fogadom el a választásokat ? Hol irtam, hogy nekem mi tetszik, mi nem ? Idézd

Ja, és most ha lehet, ne hazudj,ne terelej,ne vádolj...tudom, neked ez nem könnyű, a véredben van, de próbáld meg...hátha egyszer sikerül neked is az életben !!!

"nyomorúságos kudarc az életed..."

Csepelfigyelő 2012.02.29. 15:39:55

@Rufus78: Ez az IGEN-NEM mondat biztos, hogy nem az én véleményem.

A csepeli választók egyértelmű többségi akarata volt a számonkérés, melynek köszönhetően több, mint kétmilliárd forintot takarít meg a mostani vezetés az előzőhöz képest. Évente. Ennek a számonkérésnek az egyik eleme az a könyv, amely a választói akaratnak megfelelően megjelent. A pénz tehát az adófizetők pénze, és a mérleg erősen pozitív ugyebár, hiszen több, mint kétmilliárd forintról van szó, ami pluszban jelenik meg. A könyvet azért nincs értelme egymagában nézni - bár kétségtelen és megcáfolhatatlan tény, hogy nagyon olcsón lett kiadva - mert a könyv nem egymagában létezik, hanem az elszámoltatás egyik részeként.

Ad abszurdum ráadásul az a fajta vélekedés, hogy a mostani önkormányzat azért ugyanolyan mutyis, mint az előző, mert a törvényben előírt és a választási ígéretnek is megfelelő tájékoztatást adott ki arról a munkájáról, amellyel éves szinten több, mint kétmilliárd forintot takarítanak meg.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.29. 16:07:01

@Csepel.info:
Tehát "NEM.", ennyi is elég lett volna.

Köszönöm, ehhez a témához nincs több kérdésem. Továbbra sem értem, hogy a könyv kiadása mennyiben segítette az évi kétmilliárd forint megtakarítását (nem a könyvben foglalt dokumentumok összeszedése, a felderítési munka, hanem a könyv maga!), miért kellett ezt ilyen formában megtenni, miért nem volt elég ehhez egy kevésbé igényes, kevésbé drága tájékoztatási forma, de elismerem az elszántságodat, amivel hitkérdést csinálsz ebből az egészből, visszajárva ide, sokadszor beírva ugyanazt, azzal meg én nem akarok vitatkozni, mert nem érdemes.

Csak azt mondhatom ismét: gratula a kétmilliárdhoz, és kívánom, hogy a példa ragadós legyen, kellően tudja ösztönözni a többi önkormányzatot is arra, hogy még sok-sok kétmilliárdnyi mutyi kerüljön felszínre az országban. Kívánom, hogy a megtakarítási ötleteiket a csepeliek osszák meg a többi önkormányzattal, és ebben az sem érdekel, hogy ha ehhez kétmilliárdonként hat-hétmillióért ki kell nyomtatni egy könyvet...

Ironfist 2012.02.29. 22:32:52

Őszintén megvallom, élvezem nézni, ahogy próbáljátok meggyőzni arról, amit ő is pontosan nagyon jól tud, viszont miután fideszes, kötelessége, és egyetlen képessége a hazug terelés. Ezt ő nem azért mondja, mert hiszi, hanem hogy titeket felbasszon/elterelje a témát/mert fideszes(=hazug). Ennyi lehetőség áll fenn csupán.

Csepelfigyelő 2012.03.01. 09:12:35

@Ironfist: Mi a hazug terelés? Mi az amit mindenki tud? Milyen kérdésre nem kaptatok választ?

Értelmes mondanivalód még nem volt.

zrobasé 2012.03.01. 09:40:46

@Csepel.info: "Milyen kérdésre nem kaptatok választ? "
akkor sorolom :

"Te mégis olyan állításokat tettél, melyek szerint ezt szerinted nem lett volna szabad megtenni. "
Hol tettem, és mik voltak azok ? Idézd !

" Mégis, milyen alapon kérdőjelezed meg ezzel a választási eredményeket, és a választók által adott felhatalmazást?"

"Milyen alapon kérdőjelezed meg egy választás eredményét, a választói akarat teljesítését?"
Semmilyen alapon, mivel ilyet nem irtam...vagy idézd !!!
Hol kérdőjeleztem meg ? idézd !

"A választások eredményét 2014-ig akkor is tessék elfogadni, demokrácia van, tetszik vagy sem, de egy demokráciában így szokás. Még akkor is, ha neked ez nem tetszik. "
Hol irtam, hogy nem fogadom el a választásokat ? Hol irtam, hogy nekem mi tetszik, mi nem ? Idézd

Csepelfigyelő 2012.03.01. 09:48:19

Nem megyek bele szövegértelmezési filozofálgatásba és ezzel egy tökéletesen értelmetlen vitába: a könyvről szóló kérdések láthatóan elfogytak. Örülök neki. Mindenkinek további szép napot!

zrobasé 2012.03.01. 10:09:46

@Csepel.info: muhaha...fuss csak, menekülj...hazudozni , azt nagyon tudsz...

"Nem megyek bele szövegértelmezési filozofálgatásba"
ez nálad azt jelenti, hogy te megvádolsz valakit valamivel, amit el se követett, és mikor ő ezt szóváteszi, és megkérdezi, hogy ezt honnan vetted, akkor elmenekülsz ?
gerinc, tudod, gerinc...na az kellene még neked...

Csepelfigyelő 2012.03.01. 11:07:10

Nem veszed észre, hogy már tök értelmetlen apróságokon puposkodsz? Miért is kellene egyes szavak jelentésén vitatkoznunk?

Olvasd már el objektív szemmel a 2012.03.01. 09:40:46-os hozzászólásodat. Sérült az egód.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.03.01. 12:00:08

@Csepel.info:

"a Vastagbőrön sem számít jó magatartásnak, ha valaki arról ír, mi történt itt az elmúlt nyolc évben, miért tart itt az ország."

Tudjuk, hogy miért tart itt az ország, csak már unjuk az állandó hátrafele mutogatást. "Az elmúlt nyolc évben" elvileg a Fidesz készült a kormányzásra, tehát lássuk végre a megoldást., azért vagytok most elvileg hatalmon.

"Most az a ballib divat, hogy nem szabad korrektnek lenni. Az MSZP-re nézve negatív hír ezért az öncenzúrával fegyelmezett honlapokon maximum akkor jelenhet meg, ha a szerző jó pártmunkás módjára a Fideszt is egy rántással lehúzza az MSZP szintjére. Na ez történik itt is."

Röviden: hülye vagy. Hosszabban: most a Fidesz van hatalmon, így az érdeklődés középpontjában.

"A szerzők a Csepelen történteknél úgy tettek egyenlőségjelet a Fidesz és az MSZP közé, hogy megjegyezték, hogy az egyébként piaci áron kiadott Vörös Csepelt nem balliberális cég adta ki. Nyilvánvaló a balliberális médiában, igazi evidencia, hogy mocskos szemét az, aki úgy mer könyvet mer kiadni, hogy nem balliberális, jobboldalinak ilyet ugyanis nem lehet. Mert ugyebár tessék csak elolvasni a cikket, erről van szó."

Röviden: hülye vagy. Hosszabban: nem az a gond, hogy a kiadó nem balliberális, hanem hogy a pártállása egyáltalán felmerül. Semmi ajánlatkérés, hanem direkt kijelölés, mert ők "a mi kutyánk kölykei".

"Ezek után pedig nem számít, hogy hány száz milliót, sőt milliárdokat síboltak el a csepeli szocik, ahol még gyilkosság is volt"
Dehogynem számít, de mint Hunvald esete is mutatja, nem biztos, hogy megkapják érte a kívánatos letöltendőt.

"A Vastagbőr nagyvonalúan nem foglalkozott egy mondatban sem például a fővárosi MSZP pártiroda-botrányáról"

Most Fidesz-vezetés van, így az aktuálisabb téma, jobban érdekel. Az archívumunk tele van az MSZP-vel. Tessék rendőrségi feljelentést tenni.

"nem volt hajlandó arra sem, hogy személyesen győződjön meg arról, ami a Vörös Csepelben van"
Elhisszük, sőt tudjuk, hogy loptak a szocik, mint állat, nem ez érdekelt minket.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.03.01. 12:22:43

@Csepel.info:

"tévedés, hogy az önkormányzatoknál mindent meg kell pályáztatni. Egy bizonyos összeghatár alatt sokkal-sokkal olcsóbb, ha ez kimarad, ezért is engedi maga a törvény is azt, hogy pályáztatás nélkül, mindössze árajánlatkéréssel történhessenek ilyen megbízások."

Akkor a Vörös Csepel esetében miért nem történt ajánlatkérés? Miért osztották ki csak úgy, Borbély javaslatára Bencsikéknek?

"A könyv egyébként is a képviselők által megszavazott összeg alatt kijött, tehát még az a kritika sem állhatna meg, hogy biztos lemutyizták az árat, és pont annyiba került, mint amennyi a keret volt. A könyv kiadása a mi információink alapján piaci áron, mutyi nélkül, és teljesen törvényesen történt."
Ehhez 2 kérdés:
- Szükség volt-e egyáltalán a könyv kiadására.... az önkormányzat pénzéből?
- Ami törvényes, az egyúttal etikus is? (vigyázz, beugratós kérdés MSZP-vonatkozással)

Bee-zony 2012.03.01. 16:58:46

@laspalmas: Szívesen. Nem kerül pénzbe, és az elveimmel sem ellenkezik, tehát rendben van.
Törődjünk egy kicsit egymással, ha már így virtuálisan összejöttünk.

Csepelfigyelő 2012.03.02. 07:58:36

@laspalmas: "Tudjuk, hogy miért tart itt az ország, csak már unjuk az állandó hátrafele mutogatást. "Az elmúlt nyolc évben" elvileg a Fidesz készült a kormányzásra, tehát lássuk végre a megoldást., azért vagytok most elvileg hatalmon."

A csepeli önkormányzat több mint kétmilliárd forintot takarít meg azért, mert nem lopnak, hanem dolgoznak. Ez nem nyolc évvel ezelőtti hír, hanem mostani. Nektek kétmilliárd forint megtakarítás smafu? Az nektek nem munka, hogy ennyivel kevesebből több szolgáltatást nyúlt egy önkormányzat? És el sem gondolkoztok azon, hogy ez miért történhetett meg, mi az oka? Ejha!

"Röviden: hülye vagy. Hosszabban: most a Fidesz van hatalmon, így az érdeklődés középpontjában."

Akkor miért nem mentek utána a hírnek, a lehetőségnek? Ti nem vállaltátok be, hogy a helyszínen nézitek meg, miért tudnak Csepelen több mint kétmilliárd forintot spórolni azon, hogy megszüntették a politikai korrupciót.

"Röviden: hülye vagy. Hosszabban: nem az a gond, hogy a kiadó nem balliberális, hanem hogy a pártállása egyáltalán felmerül. Semmi ajánlatkérés, hanem direkt kijelölés, mert ők "a mi kutyánk kölykei".

Ki is forszírozta, hogy milyen pártállásúak? A törvény szerint kellett kérni árajánlatokat, és úgy tudjuk, hogy ez meg is történt. Ha a piaci ár legalján készülhetett el a könyv, talán még az is lehet, hogy pont azért történhetett így, mert jobboldaliak adták ki. Akkor most majd ez lesz a baj, hogy olcsó volt? A könyv megírva, tördelve, korrektúrázva, kötve és fűzve, kiváló minőségben, védőfóliában, 32.000 példányban kiszórva, 180 forintba került darabonként. Mutassatok bárkit, aki ugyanezt megcsinálja!

"Akkor a Vörös Csepel esetében miért nem történt ajánlatkérés? Miért osztották ki csak úgy, Borbély javaslatára Bencsikéknek?"

Történt ajánlatkérés. A törvény szerint is kell ajánlatkérés, ilyen esetekben három helyről. A csepeli képviselők a keretösszegre és a kiadás végigviteléről megbízott személyre szavaztak, egy önkormányzat ugyanis nem könyvkiadó, így nincs könyvkiadó embere. És akkor most bocsánatot fogtok kérni?

"- Szükség volt-e egyáltalán a könyv kiadására.... az önkormányzat pénzéből?
- Ami törvényes, az egyúttal etikus is? (vigyázz, beugratós kérdés MSZP-vonatkozással)"

Az önkormányzatokat törvény kötelezi arra, hogy beszámoljanak a munkájukról, és hogy átláthatóan dolgozzanak. A számonkérésre pénzt költött az önkormányzat, és jelentős pénzt, több mint kétmilliárd forintot "keresett vele". De itt nem csak a törvényről, hanem a választási eredményről is szó van, ugyanis a Fidesz-KDNP a választási kampányban azt ígérte, hogy rendbe teszi az önkormányzat pénzügyeit és végigviszi a számonkérést. Tehát duplán jogosan és etikusan járt el az önkormányzat, amikor a számonkérés eredményeiről beszámolt.

Vegyünk egy egyszerű példát: téged megbíz a főnököd azzal, hogy szállítmányozási célból vegyél egy kisteherautót. Szétnézel a piacon, és a lehető legolcsóbb ajánlatban benne van a légzsák és a légkondi is. Megveszed a kocsit, és akkor a főnököd lebasz, hogy mutyiztál, a teherszállításhoz meg nem is kell a légkondi meg a légzsák. Akkor te tolvaj vagy?

A számonkérésnek van jogi, erkölcsi meg gazdasági vetülete. A jogi az, hogy az önkormányzat feljelentést tesz, és az ügyet szerencsés esetben a bíróság tárgyalja és elítéli a bűnözőt. Erkölcsi az, hogy mindenki tudjon arról, ami történt, és arról is, ami erkölcsileg felháborító, bár nem törvénybe ütközik, mert "le van zsírozva". Gazdasági meg az, hogy a hibát kijavítják.

A ti bajotok mindössze az, hogy az erkölcsi számonkérés is megtörtént.

Viktus 2012.03.02. 08:05:48

CBA: svájci cégháló a magyar üzletláncnál
Több vezető cége svájci társaságok tulajdonában van, aminek az egyik oka az adóoptimalizáció lehet.

index.hu/gazdasag/magyar/2012/03/02/cba_svajci_ceghalo_a_magyar_uzletlancnal/

Ide is küldik majd a NAV-ot?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.03.02. 10:23:21

@Csepel.info:
Ha ez a stílus, akkor legyen:

"A csepeli önkormányzat több mint kétmilliárd forintot takarít meg azért, mert nem lopnak, hanem dolgoznak. Ez nem nyolc évvel ezelőtti hír, hanem mostani. Nektek kétmilliárd forint megtakarítás smafu? Az nektek nem munka, hogy ennyivel kevesebből több szolgáltatást nyúlt egy önkormányzat? És el sem gondolkoztok azon, hogy ez miért történhetett meg, mi az oka? Ejha!"

De, elgondolkodtunk, és nagyjából az jutott eszünkbe, hogy ezzel söpritek félre a mutyis szocikat, hogy nektek több jusson a húsosfazékból. Ami tiszta sor, az ember végső soron ezért lesz politikus, de azért ha már ennyiszer elmondod, érdekelne, hogy mikből áll az "ennyivel kevesebből több szolgáltatás"-dolog. Esetleg láthatnánk egy költségvetést és egy éves elszámolást? Vagy lenne itt csepeli, aki megosztaná velünk, érzi-e a +kétmilliárd hatását?

"Ki is forszírozta, hogy milyen pártállásúak? A törvény szerint kellett kérni árajánlatokat, és úgy tudjuk, hogy ez meg is történt. Ha a piaci ár legalján készülhetett el a könyv, talán még az is lehet, hogy pont azért történhetett így, mert jobboldaliak adták ki."

Ha már így forszírozod, akkor az elsődleges forszírozó a közgyűlési jegyzőkönyv szerint Borbély Lénárd volt! Ugyanis az ő személyes javaslata volt a Magyar Ház Kft., ő lobogtatta büszkén a cégkivonatot (Bencsik nevével), és ő gondoskodott róla, hogy a Magyar Ház Kft. kiválasztására ne történjen ajánlatkérés! Pont ez veti fel a kérdéseket, amiket egy hete próbálunk a narancsbőrös fejedbe verni!

"Vegyünk egy egyszerű példát: téged megbíz a főnököd azzal, hogy szállítmányozási célból vegyél egy kisteherautót. Szétnézel a piacon, és a lehető legolcsóbb ajánlatban benne van a légzsák és a légkondi is. Megveszed a kocsit, és akkor a főnököd lebasz, hogy mutyiztál, a teherszállításhoz meg nem is kell a légkondi meg a légzsák. Akkor te tolvaj vagy?"

Vegyünk egy egyszerű példát: téged megbíz a főnököd azzal, hogy szállítmányozási célból vegyél egy eszközt, amivel egy 1 köbméteres, 50 kg nehézségű csomagot el lehet vinni a raktár egyik végéből a másikba. A főnököd legközelebb azzal szembesül, hogy vettél egy kisteherautót, és amikor lebasz, hogy mutyiztál, akkor te azzal védekezel, hogy de hát kisteherautóra ez volt a legolcsóbb ajánlat, nézze meg, még légkondi meg légzsák is van benne. A főnököd elmondja, hogy egy ekkora csomaghoz kurvára nem kellett volna egy kisteherautó, egy kézi targoncával, de igazából két jó erős emberrel is megoldható lett volna a dolog, és igencsak gyanúsnak találja, hogy a teherautót attól a cégtől vetted, ahol a legjobb ivócimborád az értékesítő. És nem, ebben a véleményében az a tény sem ingatja meg, hogy az előző raktáros ehhez a feladathoz egy óceánjáró tankert vett volna, attól a cégtől, amelyikben igazgatósági tag. Akkor te most tolvaj vagy?

Csepelfigyelő 2012.03.02. 11:00:10

@Rufus78: "De, elgondolkodtunk, és nagyjából az jutott eszünkbe, hogy ezzel söpritek félre a mutyis szocikat, hogy nektek több jusson a húsosfazékból."

A mínusz neked plusz? Tanultál valaha matematikát, hogy ha úgy fogod fel, hogy a kevesebb pénzköltés az ugyanannyi vagy több?

"Ami tiszta sor, az ember végső soron ezért lesz politikus, de azért ha már ennyiszer elmondod, érdekelne, hogy mikből áll az "ennyivel kevesebből több szolgáltatás"-dolog. Esetleg láthatnánk egy költségvetést és egy éves elszámolást? Vagy lenne itt csepeli, aki megosztaná velünk, érzi-e a +kétmilliárd hatását?"

A Vastagbőr nem volt rá kíváncsi, hogy mi miből áll. A költségvetés pedig a Csepel.hu oldalon bárki számára elolvasható. És nem plusz kétmilliárd, nem érted? Kétmilliárddal CSÖKKENTEK a kiadások, NEM NÖVEKEDTEK.
Itt a költségvetés: www.csepel.hu/anyagok/dokumentumtar/Testuleti_anyagok/2012/0223/49_EtRendterv2012.eviktgv.pdf
Itt a független könyvvizsgálói jelentés: www.csepel.hu/anyagok/dokumentumtar/Testuleti_anyagok/2012/0223/49Et-hez_fuggetlen_knyvvizs_jel.pdf

Bár láthatóan nem tudod mi a plusz és a mínusz közötti különbség, azért leírom, hogy a költségvetés 2010 őszén év végére várható hiánya 4,1 milliárd forint volt. Már 2011-ben és idén sincs folyó évi hiány, csak az MSZP-s időkből áthúzódó költségvetési hiány létezik. Tehát az új vezetésű önkormányzat egyensúlyba hozta a fizetésképtelenség határán álló kerület költségvetését, és jelenleg már csak az MSZP-s önkormányzati vezetés alatt felhalmozott hiány és a hitelek lefaragása, visszafizetése történik. Bár aki nem tudja mi a plusz és a mínusz közötti különbség, annak ez már nagyon magas.

A példád pedig nagyon rossz. Aki nem tudja mi a mínusz és a plusz közötti különbség, láthatóan nem tud példát sem írni. A költségvetésről itt is olvashatsz egy beszámolót: csepel.info/?p=18475

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.03.02. 11:32:20

@Csepel.info:

Tudod, már többször elgondolkodtam rajta, hogy miért áldozom az időmet rád, és mindig arra jutottam, hogy engem borzasztóan zavar, hogy egy ekkora arrogáns, narancsbőrös, kőagyú tahó megpróbál engem/minket egyre hülyébbnek beállítani, főleg úgy, hogy eddig próbáltam/próbáltunk viszonylag diplomatikus(ak) maradni (oké, Ironfist nem, de ő már zsigerből gyűlöli a Fidesz minden porcikáját:))! De ha neked ez nem kell...

Képzeld, tanultam matematikát, és bár lehet, hogy egy integrálás kifog rajtam, de azért az összeadás-kivonás napi szinten megy, néha még fejben is. Viszont nem keverem a húsosfazékban levő hús mennyiségét azzal, hogy ti mennyit kanalaztok ki belőle! Ha a szocik kétmilliárdot locsoltak szét per év, és közben ti nullát, most meg ti hatmilliót osztotok ki belőle a haveroknak, a szociknak meg marad a száraz kenyér, mert elzavartátok őket a retekbe, akkor bizony előáll a csoda, és AMI PLUSZ NEKTEK, AZ MÍNUSSZÁ VÁLIK ÖSSZESSÉGÉBEN! Sőt, ha figyeltél volna, és menne neked az olvasás (mert te láthatóan ebben küzdesz kihívásokkal), akkor már rég leírtam azt is, hogy ha minden kétmilliárdos mutyibeszűntetésnek az az ára, hogy időnként ki kell adni 6-7 millióért egy könyvet, áldásom rá. Vehetitek jutaléknak... Nekem belefér, mert így 1,994 milliárddal több jut, többet hagytok meg Csepelnek...

Úgyhogy miután bebizonyítottam, hogy tisztában vagyok a matematikai alapműveletekkel, talán újra elolvashatnád a példát, hátha ezúttal felfogod a tartalmat is.

Kösz a dokumentumokat, ha időm engedi, majd átolvasom...

Csepelfigyelő 2012.03.02. 12:06:25

@Rufus78: Miután letolvajoztál mindenkit, talán magyarázd már el, hogy miért tolvajok. Mert te vagy az Isten, és te mondod meg, hogy ki a jó ember és ki a rossz? Ránézel valakire, és eldöntöd, hogy tolvaj, ha jobboldali, akkor tutira az, ha meg baloldali, akkor is. És ki nem tolvaj, te? Vagy te is tolvaj vagy?

"Most meg ti hatmilliót osztotok ki belőle a haveroknak." Nem haverok, hanem VÁLASZTÓPOLGÁROK. A csepeliek a választásokon arra szavaztak, hogy legyen fejlődés, rend és elszámoltatás. A könyv az elszámoltatás része volt, az egyik olyan könyv az elmúlt pár ezer évben megjelentből, ami választói felhatalmazással került nyomdába. Az ára pedig a piaci ár alsó szegmensében volt. Még nem láttam olyat, aki ugyanezt, ugyanilyen minőségben, olcsóbban meg tudta volna csinálni.

Végtelenül arrogáns és bunkó vagy ezzel a primitív, minden bizonyíték és alap nélküli folyamatos tolvajozásoddal.

zrobasé 2012.03.02. 12:25:54

@Csepel.info: "Végtelenül arrogáns és bunkó vagy ezzel a primitív, minden bizonyíték és alap nélküli folyamatos tolvajozásoddal. "

aha,aha...
Tanultál valaha matematikát,
Bár láthatóan nem tudod mi a plusz és a mínusz közötti különbség
Bár aki nem tudja mi a plusz és a mínusz közötti különbség, annak ez már nagyon magas.
Nem veszed észre, hogy már tök értelmetlen apróságokon puposkodsz? Miért is kellene egyes szavak jelentésén vitatkoznunk?
Sérült az egód.
Értelmes mondanivalód még nem volt.
Már megint ez az egybites droidagy.
tök értelmetlen apróságokon puposkodsz?

de még az a szerencse, hogy te nem vagy végtelenül arrogáns,bunkó,primitiv...
bár csak ilyen lehetnék mint te...és én is az államtól kapnám a pénzemet...nade mindegy, jó ez igy is nekem, nekem legalább, veled ellentétben, nem kell leköpnöm magamat... :)

további szép napot, és sok sikert majd egyszer neked is a versenyszférában...tudod, ott, ahol az emberek azért melóznak, adóznak, hogy neked legyen az önkormányzatnál fizetésed...

"nyomorúságos kudarc az életed"

Ironfist 2012.03.02. 12:26:20

@Rufus78:
"oké, Ironfist nem"
Kösz. :D Amúgy de, ahhoz képest, amit az ilyen szánalmas zombik, és hazaárulók érdemelnének, még roppantmód diplomatikus voltam.

"de ő már zsigerből gyűlöli a Fidesz minden porcikáját:)"
És ezt a retardált fideszeseken kívül mindenki megérti, hogy miért.

"hátha ezúttal felfogod a tartalmat is."

Mondom: ő ezt nagyon is jól, és pontosan tudja. Abszolút jól tudja, hogy egy retkes cigány tolvaj csak lélekben, semmi több. Ahogy a szánalmas, gusztustalan narancsos bandája is az, és ezt ők is mind-mind tudják. Ezt ők nem hitből teszik, mert a hazug hirdetéseikkel ellentétben olyan nekik nincs. Ezt kizárólag önző érdekből teszik. Sulykolják bele a védhetetlen faszságaikat az emberekbe, akiknek ettől már a belük fordul ki, de nem számít, mert addig is nem foglalkoznak olyan dolgokkal, amik mondjuk egyből a végromlásba vinnék ezt a kommunista, gusztustalan, féreg bandát, amit egyesek a "hűség" latin jelentésével mertek felruházni. PONTOSAN tudják, hogy mi ezeket tudjuk, de nem fogják elismerni SOHA, mert akkor nem folytathatják tovább a szánalmas műsorukat, hogy lopjanak. Nem csak a kezüket kellene levágni, hanem a nyelvüket is ki. A farkukat meg szintén le, hogy ezt a hazaáruló, hibás génállományt ne terjeszthessék tovább. Igen, rólad is szó van, Csepel.info. Te is egy ugyanolyan előgerinchúrtalan váladék vagy, aki a főnöke morzsáiból él, és ezért képes elárulni a magyar népet. Jobboldaliak jogait tiporjuk? A jobboldaliak letagadják, hogy bármi közük lenne hozzátok. Ti nem, ismétlem NEM vagytok jobboldaliak. Ti kommunisták vagytok. Ismétlem, kiemelve a lényeget: TI KOMMUNISTÁK VAGYTOK! IGEN, ROSSZABBAK VAGYTOK, MINT AZ MSZP, pedig ez azért igencsak nagy szó.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.03.02. 12:28:12

@Csepel.info: Nem, csak azokat tolvajoztam le, akik pofára osztanak ki hatmilliós munkát, és nyílván mélységes döbbenetet fog okozni, hogy nem vagytok egyenlők a "mindenki"-vel!

Oké, én arrogáns és bunkó vagyok, te arrogáns és bunkó vagy, én tolvajnak nézlek titeket, te hülyének nézel engem, kvittek vagyunk, mehetünk dolgozni...

Horizont 2012.03.04. 13:49:22

@Csepel.info:
Megpróbálok úrinő maradni és a sok személyes sértegetésed figyelmen kívül hagyni.Nem is akartam válaszolni, de nem tudom elviselni, hogy azt hidd neked van igazad.
Miért van az, hogy aki politikus lesz vagy a politikusok vonzásába kerül, szelektív hallással áldatik meg? És miért van az, hogy bármelyik oldalon áll is nem is tudja elképzelni, hogy élnek olyan emberek is akiknek tele a hócipője minden oldallal és ha egyiket bírálja nem jelenti azt, hogy a másikat szereti. Annyira fájó...
Nem is érted miről írtunk itt neked. Nem akarod érteni, mert a könnyebb utat választod. A sértegetést. Tehát: mindnyájan nagyon örülünk ha elkapják azt aki lop, csal, hazudik. Mindegy is melyik oldalon vannak. Megtörtént, rendben.Egyik kezetekkel adtatok, a másikkal meg jól pofán csapjátok az embereket. Nem szeretjük ha állandóan megy a dicsekedés, a múlton való rágódás, naponkénti hivatkozás az elmúlt időkre, emberekre. Ezt a stílust amit te is képviselsz olyan "fideszes" stílus, na ettől meg nagyon rosszul vagyunk. A legnagyobb baj, hogy nem is érted miről beszélünk, mit hiányolunk, miből van sok belőletek. Ha igazi úriemberek lennétek, akkor másként viselkednétek. De nem vagytok azok. Sajnos.
Találtam egy érdekes adatot:

"Az alábbi adatok a Csepeli Önkormányzat által közzétett hivatalos kiadási adatokat:

KIADÁSOK MINDÖSSZESEN:

2007. évi tény: 19.278.023.000,- Ft.

2008. évi tény: 21.005.418.000,- Ft.

2009. évi tény: 18.318.229.000,- Ft..

2010. évi tény: 20.486.705.000,- Ft.

2011. évi tény: 20.015.026.000,- Ft. "
Hol is van az a 2 milliárd???

Ironfist 2012.03.04. 18:22:20

@Horizont:
" A legnagyobb baj, hogy nem is érted miről beszélünk, mit hiányolunk, miből van sok belőletek. "

Nem. A legnagyobb baj, hogy PONTOSAN tudják, miből van elegünk. De az argumentum ad nauseam értelmében csak nyomja, nyomja, nyomja, sulykolja, sulykolja, csak löki a mantrát, mantrázik, mantrázik, nem érdekli, hogy más is mondott valamit, ő csak nyomja, nyomja, nyomja, nyomja. Közben pedig tudja, hogy hazudik, de ez őt a lehető legkevésbé sem zavarja. Fideszstílus.

Horizont 2012.03.04. 20:06:03

@Ironfist:
Politikusstílus.....:(
Legyünk igazságosak és reálisak!

Ironfist 2012.03.04. 20:10:39

@Horizont:
Mástól én még ezt nem láttam. Az MSZP is szar alakok gyűjtőtégelye, de ne akarjuk olyannal bántani őket, amit nem csinálnak. Van így is pont elég a számlájukon.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.03.04. 22:27:50

@Ironfist: Nekem is ez a legnagyobb bajom velük. Hogy elbasznak ezt-azt, még tulajdonképpen oké, kódolva van a rendszerben, elvégre csak kísérletezés az egész politika, lassú reagálás a világ folyamataira, itt-ott felvetett-kipróbált módszerek alapján. Viszont soha nem éreztem még, hogy egy párt tagjai és képviselői ennyire hülyének néznek, hogy ennyire elvárnák tőlem, hogy ne higgyek a saját szememnek, hogy eszembe se jusson mérlegelni a tetteik lehetséges hasznát és kockázatait. Hogy még a korábbi mondataikat sem hagyják, hogy számon kérjék rajtuk, mert akkor jön a "ne arra figyeljenek, amit mondok, hanem arra, amit csinálok"-szöveg. Hogy pajzsként használják a magyarságukat, kardként a nagyképűségüket, és úgy adják elő, mintha a sérelmeik egyetemesek lennének (ld. a rizsa a Magyarország elleni támadásokról, Orbán éppen a hétvégén nyafogta tele a Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitungot), a sikereik meg személyesek... és mindezt úgy, hogy már Orbán is csak részben minősíti sikeresnek a gazdaságpolitikájukat. Illetve de, az MSZP-nél is ott volt Horváth Ágnes, de más nem jut eszembe...

De ez végül is mindez ered abból az össztársadalmi hazugságból, hogy az egyéneknek nincs felelőssége abban, hogy az MSZP törzsgárdája okkultista, elvakult, robotizált bábokat lát a Fidesz választóiban, az MSZP-re szavazók pedig szerencsétlen, megtévesztett birkák Orbán Viktor szemében, és mindkét oldal baromira meg van lepődve és sértve rajta, hogy a másik ezt így gondolja.

Ironfist 2012.03.04. 23:18:12

@Rufus78:
"az MSZP törzsgárdája okkultista, elvakult, robotizált bábokat lát a Fidesz választóiban, az MSZP-re szavazók pedig szerencsétlen, megtévesztett birkák Orbán Viktor szemében"

Nem is tudják, milyen igazuk van. Mindkettőjüknek.

Horizont 2012.03.05. 15:13:57

@Ironfist: A Fidesz stílusa ugyanez volt az előző kormányzása alatt is. Fejétől bűzlik a hal, mert Orbán maradt, de a környezetében kicserélődtek az emberek, a stílusuk mégis megmaradt.
A "minden oldal ilyen" alatt én azt értem, hogy az MSZP se különb, sőt a kommunikációjuk egyenlő a nullával. Mit lehet szólni ahhoz ami itt egy másik posztban szereplő Horváth Csabához kapcsolódik aki egy "Gazdálkodj okosan" társasjátékkal hadonászik. 8 év után!és milyen 8 év után!!Én nem teszek köztük különbséget. Csak egyik ebben szar, a másik másban. A végeredmény számunkra ugyanaz.......

Ironfist 2012.03.05. 16:25:55

@Horizont:
A fidesznek azóta ilyen a stílusa, amióta csak léteznek.

Horizont 2012.03.06. 18:00:46

@Ironfist:
Ez nem így van! Mára ugyan nagyon szarok lettek, de mondjuk 23 évvel ezelőtt amikor még liberálisak voltak nem volt ilyen a stílusuk......
Azóta sok víz lefolyt a Dunán! Meg is öregedett az Orbán!

Ironfist 2012.03.06. 18:45:22

@Horizont:
Pusztán azért voltak liberálisak, mert azt hitték, azt akarja a nép. A "szív"ükben már akkor is kizárólag hatalmat akartak, és csőpopulisták voltak.

Ábel Attila 2013.07.10. 22:25:51

Vörös Csepel: vége a pernek

A felperes visszalépésével véget ért az utolsó olyan per is, amit az önkormányzat Vörös Csepel című könyve ellen indítottak. Persze az állja a cehhet, fizeti az ügyvédi költséget, aki a könyv állításait kétségbe vonta, tehát a felperes. És ez így is helyes.

Ezen túl már nincs tudomásom több olyan perről vagy akár rendőrségi eljárásokról, melyeket a könyv megjelenése után jelentettek be az MSZP rágalmazást, hazugságot kiáltó politikusai. Hiába állították, hogy a Vörös Csepel állításai nem igazak, semmit sem tudtak cáfolni a könyvben leírtakból.

Néha le kellett ülnünk, amikor láttuk miket műveltek

Amikor 2010 októberében, a választások után "házon belülre" kerültünk, a portások már az első munkanapon hatalmas köteg baloldali lappal vártak bennünket. Mivel a sajtó hozzám tartozott, hétfőnként a szombati szám miatt külön le kellett mennem, mert egy szabad kézben - a másikban a táskám volt - nem tudtam felvinni az újságokat. És, hogy minek kellett Tóth Mihály polgármesternek a többi lap mellett például naponta hat Népszabadság? Aligha olvasták az irodájában hatan egyszerre. Így talán arra kellett, amire a tíz uszoda, a polgármesteri hivatal-felújítás, a wellness-központ és a többi soha meg nem valósított beruházás építési tervei több mint 400 millió forintért, a kritikán aluli színvonalú informatikai és internetes rendszer több mint százötven millióért, és így tovább. A Tóth Mihály által vezetett önkormányzat esztelen, néha józan ésszel felfoghatatlan pénzszórásánál azonban volt még sokkal durvább is, amivel szembesültünk: a gondosan kiépült mutyivilág és a korrupció mértéke.

Ahogyan haladtunk ugyanis előre a munkában a 2010 októberében még fizetésképtelenséggel fenyegetett önkormányzatban, hétről hétre tíz, húsz, majd már százmillió forintokat lehetett megtakarítani pusztán azzal, hogy az új önkormányzati vezetés szisztematikusan felgöngyölítette és megszüntette a korrupciógyanús szerződéseket és az értelmetlen pénzkidobásokat. Nem egyszer bukkantunk olyan esetekre, amelyek a jogászok szerint már átléptek a büntetőjog határain, és néha le kellett ülnünk, amikor láttuk, miket műveltek elődeink. A csepeli MSZP frakcióban ma két vádlott ül. Az egyikről, a pártelnök-frakcóvezető Szenteczky Jánosról egy polgári peres ítélet már jogerősen ki is mondta, hogy közpénzből fizette a magánügyvédeit. Hozzá kell tennem: az elszámoltatás jogi oldalával kapcsolatban rendkívül elégedetlen vagyok, érthetetlen számomra a büntetőügyek folyamatos és évek óta tartó csúszása.

Kétmilliárd forint évente: ennyibe került a baloldali kormányzás Csepelen

Amikor leültem elkészíteni a könyvet, amiben végre tényszerűen beszámoltunk a csepelieknek arról, hogyan, milyen visszásságokkal működött hosszú éveken keresztül az önkormányzat, már látható volt, hogy a korrupció-gyanús szerződések megszüntetésével és a működés gazdaságossá tételével nagyjából kétezer millió forinttal lehet majd csökkenteni az önkormányzati kiadásokat. Ez bekerült Németh Szilárd polgármester által a könyvbe írt előszóba is. Borbély Lénárd alpolgármester erélyes közreműködésével hosszú, hónapokig tartó kemény és konfliktusos munkával szisztematikusan zártuk el a “pénzcsapokat”. A korábban pártközeli cégekhez kötődő szolgáltatásokat ma az önkormányzat jellemzően saját hatáskörben, külső vállalkozók nélkül látja el. Így van az, hogy nem csak olcsóbbak a szolgáltatások, de el is végzik őket. Megjegyzem: az önkormányzat vagyonkezelő cége így a közmunkásokkal együtt esetenként ötször annyi embert foglalkoztat, mint 2010 októbere előtt. Hát nem megéri?

Az elszámoltatás pénzügyi eredményei is bennünket igazoltak. Amennyiben nem számolunk az inflációval, nem számoljuk, hogy a korábbiak megtartása mellett az önkormányzat új szolgáltatásokat is indított, a 2010-esés a 2012-es költségvetések kiadási oldalában a csökkenés számszerűen 2.070.180.000 forint lett. Ennyivel kevesebb pénzből tudta tehát az új, Fideszes vezetés működtetni a csepeli önkormányzatot - vagy mondhatjuk úgy is: ennyibe került, hogy az MSZP vezette Csepelt. Hozzáteszem, hogy ha reálértékben számolnánk ugyanezt az összeget, és kivonnánk még a 2010 októbere után bevezetett új önkormányzati szolgáltatások költségeit, a fejlesztéseket - például, hogy több mint duplájára növeltük a közterület-felügyeletet, bevezettük az ingyenes méhnyakrák-elleni védőoltást a csepeli kislányoknak, rendben tartjuk a közterületeket, a Tamariska dombot, a Daru dombot, az Akácfa utcai Kiserdőt, a Kis-Duna partot - a megtakarított összeg már elérné a 2,5 milliárd forintot.

De hagyjuk, ne beszéljünk arról, mi lenne ha... Magyarországon ugyanis ennyire tényszerűen és egyértelműen még nem mutatták ki, mibe kerül, ha egy párt maffia-szerű hatalmi hálót és mutyivilágot alakít ki maga körül. Az arányokhoz még annyit, hogy Csepelen 78 ezer ember él.

Ábel Attila alpolgármester

süti beállítások módosítása