Skip to content


       Szűrés lista

Ma este 15 perces Schmitt-show! Lemond? Nem mond le?

Van pár szerencsétlen, akik még ebből a viszonylag pofonegyszerű ügyből is szarul jönnek ki, hiába, ha kézközelben van a szopóálarc, könnyen felugrik az ember fejére ...

Societas-performansz, Ferihegyi-repülőtér, tegnap 23:00:

gyökerek_2.jpg






























A videót már felesleges is megnézni, sikerült majdnem elérni, hogy Schmitt Palinak kezdjek drukkolni ...

Öt hibát rejtettünk el a képen, aki megtalálja mind az ötöt, az egy kutyasátrat nyer a Sándor-palota előtti macskaköves placcon.
(Az ilyen szellemi sasmadarak miért nem az Éden Hotel extrát nézik ilyenkor? Az való nekik, nem a hulahopp-karika.)

A másik az egykor jobb formában lévő, de most a szopóálarcot keményen felcsatoló Borókai Gábor, aki most már hasábokon keresztül magyarázkodik, miért vették le Stumpf András Schmitt Pálról szóló pubiját. Műhelymunka, mi?
Stumpf Andris, semmi baj, indítsd egy blogot, vagy küldd el nekem és lehozzuk mint vendégblogger, ha olyat írsz, ami nem fér bele egy mérsékelt konzervatív műhelybe :-)

Este 8-kor meg irány a tévé, sör, mogyi, chips bekészítve, 15 perc hamisítatlan Schmitt-show vár ránk.

Vajon sétálni fog az interjú közben?
Lemond?
Ha nem mond le, milyen mesével áll elő?
Lehet ezt még fokozni?
Fog sírni is?
Gonosz HVG, balliberális-ármány?
Lesz legalább pár schmittpalis aranyköpés?
Az interjút beleszövik az aktuális Marslakók-epizódba?

Szóval remeknek ígérkezik a műsor, főleg az első teaser után:


Friss:
Nem mondott le, sőt, meg van sértve. A teljes interjú:


szólj hozzá: Schmitt interjú

Címkék: performansz schmitt societas exdoktor

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr734350115

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A párhuzamosok a végtelenben sem találkoznak 2012.03.30. 21:33:32

Bár a matematikusok jó része ebben eddig is biztos volt, de mégis tartotta magát az a tézis is, hogy a párhuzamosok a végtelenben találkoznak.Nem vagyok matematikus. Nem a matematika alapján bizonyosodtam meg arról, hogy a párhuzamosok sosem találkozna...

Trackback: Schmitt Pál újabb doktorira készül 2012.03.30. 21:13:44

Ma egy egészen más véleményt is meghallgattam egy egyetemi professzortól, és lehet benne igazság, bár tartalmilag lesokkolt: "Sok rettenetes doktorit láttam már, ráadásul phd fokozaton, képzeljenek el 150 oldalt, amiben egyetlen értelmes magy...

Trackback: Ez a vége vagy csak most kezdődik? 2012.03.30. 21:06:17

„Senki sincs, akitől félnék vagy tartanék.” – vallotta be egyszer Schmitt Pál, és jelenleg úgy néz ki, nincs is rá oka: személye sérthetetlen.  Méghozzá Alaptörvénybe iktatva. Ezt alátámasztotta ma annak a politikusnak a nyilatkozata is, akit államfőnk...

Trackback: Ne mondjon le Schmitt Pál! 2012.03.30. 19:53:31

Doktor vagy sem, az ország érdekében Schmitt Pálnak maradnia kéne, nem lemondani. A jelenlegi köztársasági elnökünk ugyanis olyan, mint egy átmulatott éjszaka során egy homlokunkra tetovált fallosz átgondolatlan ábra. A társaság józanabb tagjai már akk...

Trackback: További doktori vizsgálatok jöhetnek! 2012.03.30. 19:11:29

Schmitt Pál pénteken 20 órakor tévébeszédet tart tévéinterjút ad, amelyben vélhetően bejelenti lemondását valamit mond az ország népének. Az elnök doktori disszertációja körüli botrány azonban szinte bizonyosan tovább gyűrűzik majd. Magukat megnevezni ...

Trackback: Úgy döntünk, hogy nem döntünk 2012.03.30. 19:07:44

Arra kérdésre, mi lesz az államfőnkkel, igen kevesen mernének ma felelősségteljesen nyilatkozni. Az biztos, még ha marad is, semmi sem lesz már olyan, mint régen volt. Vajon kinek az érdekeit szolgálja (mert a szavazó polgárokét biztos nem), hogy Schmi...

Trackback: Schmitt Pál és a sün 2012.03.30. 17:26:32

Rájöttem. Rájöttem mit készít mindez elő. Nagyon hamar új miniszterelnöke lesz az országnak. Orbán egyre veszít a népszerűségéből és az emberek annyira kiábrándultak a politikából, hogy egyre kevésbé hajlandóak támogatni a jelenlegi pártokat.Mi a probl...

Trackback: Miért kell... 2 2012.03.30. 17:24:13

Nemrég már volt egy írásom ezzel a címmel, akkor az ügynökakták nyilvánosságának szükségességéről írtam. Ez a mai meg arról szól, hogy miért kell Schmitt Pálnak leköszönnie.Nem írogatnék feleslegesen, ha nem olvastam volna, hogy Tarlós, Budapest főpolg...

Trackback: Lemondott Schmitt Pál Facebook-oldala 2012.03.30. 16:28:49

Miközben Schmitt Pál repült – mármint hazafelé Ázsiából – és miután Tulassay Tivadar, a Semmelweis Egyetem rektora bejelentette, hogy viszavonja a doktori címet a tolvaj politikustól, a köztársasági elnök Facebook-oldalának adminisztrátorai...

Trackback: Ki mit mondott az ország legkétesebb hírű doktorijáról? 2012.03.30. 16:24:37

Nézzük, ki mit mondott az elmúlt hetekben az ország legkétesebb hírű doktori disszertációjáról! Idézetek jobboldali politikusoktól, akik az első naptól kezdve összezártak Schmitt Pál mögött a plágiumgyanús kisdoktori ügyében. A hvg.hu január 11-én írta...

Trackback: Mit jelent az, hogy a köztársasági elnök sérthetetlen? 2012.03.30. 16:23:26

Nem lehet elmozdítani, ha nem akar lemondani magától? A kérdésre a válasz az ország Alaptörvényében és a Köztársasági elnök jogállásáról és javadalmazásáról szóló törvényben található. “A miniszterelnök ahhoz az alkotmányos rendelkezéshez tartja ...

Trackback: A bukott elnök 2012.03.30. 14:28:17

Kedves Naplóm!Mai témánk a diktatúra botrányos államfője, Schmitt Pál lesz. Le sem írom többet ezt a szörnyű nevet, beleborzongok ha csak eszembe jut. Múlt héten a szomszéd Etelka néni legurult a negyedikről a lépcsőházban, mert véletlenül kiejtettem a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidéki 2012.03.31. 14:47:06

"Amikor Schmitt Pál kisdoktoriját elfogadták, akkor sem az opponens, sem a bírálók nem mondták, hogy ez így elfogadhatatlan. Miért?

Azért fogadták el, mert az akkori szabályok szerint rendben volt? Akkor most miről beszélünk?

Azért fogadták el, mert nem ismerték fel, hogy mástól származik az anyag, vagy azért fogadták el, mert Schmitt már volt olyan nagy ember, hogy nem merték elutasítani?

Akkor viszont őket is felelősségre kell vonni. Mert ők is lejáratták, talán még jobban a tudományos fokozatot.

Igen, de mi van akkor, ha erre fel elkezdenek neveket sorolni, azok nevét, akiknek ugyanúgy elfogadták az egyébként elfogadhatatlan dolgozatát.

Ettől féloldalas a dolog. Schmitt dolgozatát elfogadták, hitelesítették, tehát Schmitt joggal mondhatja, hogy rendben van.

Schmitt Pál köztársasági elnökként minden tekintetben feddhetetlen kell, hogy legyen. Tehát vegyék el a doktori címét, előírás szerint, bírósági úton, ahol felmerülhet az azt elfogadók felelőssége is. És ahol felszínre kerülhet a többi, hasonló módon elfogadott disszertáció is, készítőjük nevével együtt. Felszínre kerülhet az egész elfuserált rendszer, hogy több ilyen ne fordulhasson elő.

Schmitt Pál esete kortünet, egy elfogadhatatlan gyakorlat egyik felszínre került, de nem egyedi esete.

Senkit nem érdekelt volna, ha nincs politikai igyekezet, hogy fogást találjanak rajta.

Akik ezt elindították, merjenek tovább lépni, és vádolják meg az egész akkori rendszert.

Ha meg félni valójuk van, mert méhkasba nyúlnak, akkor fogadják el, hogy Schmitt nem adja fel, és védekezik. Ezt még egy köztársasági elnöknek is lehet." "(Dr Kvasztics Fedor, Mandiner)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.03.31. 15:01:20

@kifordított nagyanyó: TÉNYLEG nem én voltam, sajnos az itthoni "bemelegítés" miatt kakukkmarci állapotban leledzettem, ki sem tudtam volna mondani hogy fénymásoló :DDDD

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.03.31. 15:05:13

@ketroot:
"...hosszú időre tönkreteheti az egyetem tudományos hírnevét, és sérti az összes diákot, akik a dolgozataikban betartják a tudományos etika általánosan elfogadott szabályait."

És tegyétek hozzá kedves fideszgyülisek hogy tényleg megéri-e mindenkire szétkenni egy öregedő komcsi sporttitkár szarát csak azért mert Viktorkátok ügyesen tud vele bábozni.

Morcos Kartal (törölt) 2012.03.31. 15:15:16

Én kifejezetten boldog vagyok, hogy nem mondott le a Pali madár. Így legalább hitelesen tudja képviselni a teljes magyar politikai elitet: a hazug csaló tolvajok gyülekezetét. Kár lenne egy rendes embert odatenni, és elbaszni a renoméját, ez az őskomcsi ripacs pont megfelel ennek a brancsnak.

Egyetlen baj van: elvileg ő képviseli Magyarországot. Úgyhogy én ezennel kijelentem: engem nem képvisel Schmitt Pál, nem ismerem el köztársasági elnökömnek.

medvemellszobra 2012.03.31. 15:50:45

@Kartal (nem Dr.): Látod, ezzel én is így vagyok. Mint magyar polgár és mint magyar diplomás, mélységesen fel vagyok háborodva. Arcul lettem köpve. Palibácsi nem az elnököm.
És ugyanígy vagyok az alkotmányunkkal, mert pl. Pozsgay Imre MSZMP pártfunkci keze is benne van. Nem az enyém, meg sem kérdeztek róla, ráadásul KISZ-szökevények és MSZMP-szauruszok írták. Ezért nem tekintem rám vonatkozónak, kizárólag annyira, hogy ne sértsek törvényeket, és ne menjek börtönbe. De nem ismerem el.

@Vidéki: "Akkor viszont őket is felelősségre kell vonni. Mert ők is lejáratták, talán még jobban a tudományos fokozatot.... Schmitt Pál esete kortünet, egy elfogadhatatlan gyakorlat egyik felszínre került, de nem egyedi esete." ---> És részben most kell igazat adnom neked, sosem gondoltam volna. Az ő felelőssége, de az egyetemé és az oktatóké is valahol. Igen Vidéki, ezt hívnák igazi rendszerváltásnak. De továbbra is tartom magam ahhoz, hogy akkut kezelésként első körben palibácsinak sürgősen le kellene mondania, mert ha ez után még-ideig-óráig ellavíroznak emberek itt-ott, az egy dolog. A másik dolog meg az, hogy az országom elnöke a kirakatban van, ő testesíti meg a nemzet egységét, ő lehet egyfajta közjogi és erkölcsi norma. És palibácsi erre a hivatalra totálisan alkalmatlan.

UI: Pl. Sólyom sem volt a szívem csücske, sokszor bajkeverőnek is tartottam és részre hajlónak, de mégis alapvetően tudtam tisztelni, mert egy elveihez hű, nagy tudású alkotmányjogász, művelt úriember volt. Nem csak egy nagy nulla, bohóc, tolvaj, hazudós paprikajancsi, aki bármilyen rendszert és embert örömmel kiszolgált.

Bee-zony 2012.03.31. 17:32:12

Felszólítás a Práter utcai Általános Iskolának
kuruc.info/r/20/94212/

Én lemondok Schmitt Pálról
www.facebook.com/enlemondok

Folytatódnak a Schmitt-ellenes tüntetések
index.hu/belfold/2012/03/31/folytatodnak_a_schmitt-ellenes_tuntetesek/

Grafithuszar 2012.03.31. 18:43:31

@ex-dr. Orkán Piktor, a Kárpátok réme: Mondjuk szerintem is csak annak van erkölcsi alapja lemondásra felszólítani, aki 2006-ban is lemondatta volna Gyurcsányt. Én akkor is azt mondtam, hogy mondjon le, és most is azt mondom hogy Schmitt mondjon le.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.31. 18:46:58

@Vidéki: "Schmitt Pál esete kortünet, egy elfogadhatatlan gyakorlat egyik felszínre került, de nem egyedi esete.

Senkit nem érdekelt volna, ha nincs politikai igyekezet, hogy fogást találjanak rajta.

Akik ezt elindították, merjenek tovább lépni, és vádolják meg az egész akkori rendszert. "

Na ebben kivételesen igazad van.
Az akkorinak, és a mostaninak is van elég vaj a fején.

ketroot 2012.03.31. 18:49:12

@Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül):

Ezt a Stoffánt bezáratnám az OPNI-ba, ha lenne még.

Prof. Dr. Simon Templar 2012.03.31. 19:16:46

Tudjátok az a tragikus az egészben, hogy Magyarország gyakorlatilag most ott tart, ahol Franciaország tartott 1789 előtt. Gúnyrajzok (mémek), gúnyiratok (blogok) és érezni ahogy az anciéne régime minden eresztékében recseg-ropog. XVI. Lajosban és schmittpálban az a közös, hogy egyikük sem érzékelte-érzékeli a valóságot, de igaz ez a politikai elit (elit?) nagyobbik hányadára.
Olyan az ország, mint a kukta, amelyről eltűnt a szelep. Valószínűleg a végzetük is hasonló lesz és ebben egy pozitívum van, hogy akkor végre elindulhat egy tisztulási folyamat.
Csak azokat az ártatlanokat sajnálom, akik ebben a vérgőzös végzetben hullani fognak...

ketroot 2012.03.31. 19:28:39

@Prof. Dr. James Onedin a naviatika elismert tanára:

Csak az a baj, hogy mi nem vagyunk franciák. Itt ül a seggén mindenki, pár hónap múlva a kutyát nem fogja ez a dolog érdekelni.

Bárcsak tévednék ebben...

Szendike, a Kárpátok réme 2012.03.31. 19:31:34

@Grafithuszar:

Igen, itt csak pártatlanok dönthetnének. A véleményem ezzel kapcsolatban az, hogy mindazok, akik '89 óta a Parlamentben ülnek, azok már annyi kárt okoztak, hogy választhatnak, vagy a Csillag, vagy falhoz állítás. (Ebből is leszűrheted, hogy nem vagyok egyik párt híve sem).

AtiSnatch 2012.03.31. 19:53:17

@zero: jó lett a logo :) hasonlóra gondoltam én is :D

Viktus 2012.03.31. 20:03:07

"A Kereszténydemokrata Néppárt szeretné leszögezni, hogy budapesti elnökének napokban tett megnyilvánulásai nem tükrözik a párt egészének véleményét, és nyilatkozatai nyíltan szembemennek a KDNP hivatalos állásfoglalásával" – ezt a közleményt adta ki szombat délután Rubovszky György pártügyész.

index.hu/belfold/2012/03/31/a_kdnp_elhatarolodik_budapesti_elnoketol/

Talpnyalók elég morcosak lehetnek :D egy becsületes ember akadt köztük, aki komolyan is gondolja, hogy egy jobboldali kereszténydemokrata párt tagja :D

Marcellusca 2012.03.31. 20:06:22

Reggel 8, m1 Híradó, első hír: "Schmitt Pál nem perel." - Ó, de rendes. :)

Viszont, remélem, Heinemann perelni fog! :D

Horizont 2012.03.31. 20:06:25

Na akkor csak ennyi volt?? Minden megy tovább? Az ötös fogat ügyvédje, a szenátus 33 tagja, az egész HVG cakk-pakk levágott lófejet talál az ágyában? Obersovszky megkapja a Tiszti Kereszt legnagyobb súlyú kitüntetését (amit a nyakában köteles hordani:D)! Már nem doktor, nem perelő Schmitt Palikánkat egy darabig kicsempészik, becsempészik közben megírja nagydoktorit!! Mert a kisujjában van!! Beígérhette volna, hogy újra megcsinálja az olimpiai aranyat is, ha már így benne van az újrázásban:) A Fidesz fanok milliószor elugatják, hogy micsoda aljas szoclib összeesküvés készült a legtisztességesebb Elnök úr ellen!
És minden megy tovább mintha mi sem történt volna...... maradunk következmények nélküli ország! Én pedig maradok egy szomorú, csalódott, kiábrándult, tehetetlen ember!

Marcellusca 2012.03.31. 20:10:39

@abschattung: @ColT: Na, Ti, jól besz.ptátok. :)
Ez a f@sztarisznya csak smittelt (ja, nem bocs, idézőjelbe tette és megjelőlte a forrást is), nem a saját gondolatait írta le.
Az ugyanis NINCS neki.

Marcellusca 2012.03.31. 20:13:29

@Horizont: Evvan, Kislyány. :(((

Inkább dobj be egy kontyalávalót! Az legalább feldob. :D

Bee-zony 2012.03.31. 21:49:01

Kisdoktori az alkalmatlanok lemondatásáról

S. Pál KE lett az országot megosztó önkéntes frontvonal – aki kifejezi a nemzet egységét, ugye… egy frászt azt fejezi ki, ő a nemzet megosztottságát fejezi ki, és ezt nagyon jól. Akik szerint az a bűnös, aki leleplezi a csalót, azok álljanak mellé; akik szerint pedig a csaló a bűnös, azok határolódjanak el tőle, és buktassák meg.
Akik elhatárolódnak tőle, ott is két nagy tábor van, akik erkölcsileg magasabban állnak nála, és azok, akik egyszerűen csak ellenérdekűek, de egyébként kb. nekik is van annyi vaj a fejükön.

Az igen valószínű, hogy az erőnek engedő Viktátor be fogja áldozni S. Pált, ha elegendően nagy a társadalmi nyomás – tehát tüntetni kell, és mindenféle módokon nyomást gyakorolni rájuk.
Nem csak a hajnal hasad, hanem a Fidesz is; nincs párton belüli egységes álláspont, és ez az ügy szempontjából jó, mert van esélye az erkölcsileg jobb oldal győzelmének.

Hogyan érdemes tüntetni, akciózni, és hogyan nem?
Nem úgy, hogy „addig innen el nem megyünk, amíg le nem mond”, mert így nagyon sok idő és energia árán nagyon keveset lehet elérni. Úgyszintén felesleges időt és energiát pazarolni olyan szónokokra, akik a médiából már ismert dolgokat ismételgetik, mint egy elakadt lemezjátszó. Ökölszabály, hogy ha egy szónok 2 perc alatt nem mond semmi újat, azt ott kell hagyni. Már csak azért is, mert egy spontán módon összejött, vezető nélküli tömeget a titkosszolgák gyorsan a vezetésük alá vonják, és azt mondják, amit a tömeg hallani akar, viszont nem tesznek semmit azügyben, hogy a nem kívánt helyzet megváltozzon, hanem vakvágányra vezetnek és felemésztenek időt és energiát, amíg az csak végleg el nem fogy; tehát megvalósítják a gyakorlatban a „tüntetnek, megunják, hazamennek”-et.
Már a cári titkosrendőrség is alkalmazta a módszert, hogy a spontán összejött tömegek élére álltak. Ők ott buktak meg, hogy a kommunista szervezők által országos szinten olyan nagyságú szervezett tömeg jött létre, hogy azt már nem bírták titkosszolgával.

Ahogyan érdemes csinálni: havi 1 hírértékű akcióval, ami vagy nagy méretű, vagy ötletes. Néhány jó meztelen csaj, az már hírérték :)
A tüntetés úgy jó, ha össznépi, és lehetőleg országos, ha egy időben különböző helyeken demonstrálnak a különböző világnézetű, de egy közös célú csoportok. Ehhez csak az a minimális egyeztetés kell, hogy egy időben történjen, és ilyen minimális szintű összefogás csak van?

Ha a politikusok és diplomaták a saját undorérzékük alapján nem kerülnék el S. Pált, avagy „nem találnának a számára megfelelő időpontot”, akkor még mindig fel lehet őket világosítani pl. ezen cikkek angol nyelvű fordításával:

Rajtunk marad a csaló
index.hu/velemeny/2012/03/30/tovabb_vezet_minket_a_csalo/

Az állam fő problémája
hetivalasz.hu/jegyzet/a-csorte-politikai-ertelemben-mar-elveszett-47549/

Más módszerként, a közvetlen KE választás jó dolog, de csak akkor, ha a visszahívás lehetősége is megvan.
Meg lehet oldani ezt olcsón: aki KE-t akar választani, az szavazzon az interneten, vagy levélben. Pl. a svájciak, észtek megoldották az internetes szavazást, még csak nem is kell újból feltalálni, csak lemásolni. :)
Aki a legtöbb népi jelölést kapja, az legyen a KE. Viszont ugyanígy S. Pál is sok szavazatot kapott volna, és mégsem alkalmas; és ezért kell a visszahívhatóság, amikor arról lehet szavazni, hogy maradjon vagy menjen, és ahol feles szavazás (50%+1) dönt.
Ez nem egy kivitelezhetetlen dolog, és több köze van a demokráciához és a korrekt választáshoz, mint a jelenlegi rendszernek.

A szlogeneket és rigmusokat illetően, legyél kreatív. Itt a „ne gondolkodj, a párt gondolkodik helyetted” ellentétére van szükség, értelemszerűen.
A Sicc, Pál! szlogent pedig ezennel public domainné nyilvánítom, hogy ne legyen gond az idézőjelek hiányából. :) Forrás: vastagbor.blog.hu/2012/03/29/nem_kell_izgulni_jar_minden_jutattas/fullcommentlist/1#c16234065
S. Pálnak egyénileg kellett volna megoldania a dolgot, viszont itt közösségi munkáról van szó.

Tippek pl. (public domain):

S. Pál engem nem képvisel!
S. Pál nekem nem közjogi és erkölcsi norma!
Lemondok Schmitt Pálról!

A csaló, hazug ál-amfő
az állam fő problémája.

Zéró tolerancia!
„Semmi engedmény a csalás és a hazugság számára. Azonnali, szigorú büntetést kell kilátásba helyezni, és azt maradéktalanul megvalósítani, hogy kellően elrettentsen.” /Schmitt Pál/

2006 (áthúzva) 2012:
Orbán takarodj, vidd az összes haverod!
Orbánt a Dunába, Schmittet is utána!

Geza 2012.03.31. 21:55:21

@Horizont:
Eh, 'az urak odafönn egymás között szórakoznak, mink meg élünk ahogy eddig'.
'Azoknak' ott fenn, akik egymást választgatják meg mondatgatják le olykor, semmi közük hozzánk, van egy vonal húzva, amin túl egy másik világ van. Az ott a kabarészínpad, ez meg a nézőtér.
Eddig se hitt nekik senki, eztán is pont mindegy, hogy mit beszélnek. A nap ugyanúgy felkel, a pék ugyanúgy süt kenyeret, a tányérokat ugyanúgy el kell mosogatni reggeli után, a gyerektől ugyanúgy ki kell kérdezni a leckét, az irodista a hivatalban ugyanúgy lusta mocsok, a hentes viszont ugyanúgy előre köszön, minden megy ugyanúgy tovább, mint eddig.
Ha az 'urakon' múlna a dolgok menete, már régen összeszakadt volna minden, mifelénk idelenn meg semmit sem változtat az, hogy ők mit marháskodnak egymás között.
Tudjuk amit tudunk, a világ meg ugyanúgy forog tovább, mondjanak bármit is.

Csak szavak, de ha így nézem a dolgokat, kevésbé hergelem magam fölöslegesen :).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.31. 23:34:33

@Horizont: Hát, az a 33 szenátusi tag szerintem már gondolkodik az új munkahelyén :(

Horizont 2012.04.01. 07:35:28

@Geza:
Ezt nagyon kedvesen és életszagúan írtad meg! Köszi, jobb is lett (egy ici-picit ) a kedvem!
Plusz süt a nap (felkelt ma is:D) és elállt a nagy szél is! Mondjuk többre vágynék, de nem lehetek telhetetlen:)

@ColT: Rajtuk kívül még több százezren keresnek csak nem találnak:((

@FreeTibet:
Ez tökéletes!!:) Nem tudom kinek a műve, de annyira élethű, hogy teljesen hihető, hogy így üvöltözhetett Orbán, ezekkel a szavakkal! Így nem is tudtam igazán szórakozni rajta....
Gratulálok annak aki aláírta a szöveget!!

Nzoltan 2012.04.01. 07:59:54

Sajnos a magyar értelmiség elég nagy része összeollózza a diplomáját. Csak részben értem a felháborodást, mert a legtöbb kirakatháborgó pont ugyanezt csinálja. Jellemzően régen és most csak az számított, hogy legyen papír(szakma). Az, hogy hogyan, az mindegy volt/ van. SP reprezentálja a magyar korszellemet.
Persze menjen a picsába, ilyet egy elnök nem engedhet meg magának. Már akkor le kellett volna mondania, mikor elkezdték vizsgálgatni.

Virág et. 2012.04.01. 08:50:09

@Nzoltan: Ez doktori volt, nem mezei diplomamunka. Egyébként én annak idején nem ollóztam sehonnan semmit, hanem a könyvtárban ültem és dolgoztam. A felhasznált idézetek mértéke az 5%-ot sem érte el, nem a 95-öt, pedig én jogászként hatályos jogból írtam, ahol elkerülhetetlen legalább a jogszabályszöveg beillesztése. És nem én vagyok ilyen hihetetlenül zseniális, hanem ez volt az elvárás mindenki felé.

Arról nem is beszélve, hogy itt nem egy értelmiségiről a sokból van szó, hanem a köztársaság elnökéről, akivel szemben magasabbak az elvárások. Tessék olyan embert odatenni, aki nem csalt: háromszor már sikerült, nem lehetetlen.

Matt Albie 2012.04.01. 09:20:01

A Fidesznek egyszerű dolga lenne, ha tényleg le szeretné mondatni SP-t: beleirják a lemondó nyilatkozatot egy jogszabályba, azt olvasatlanul szokta úgyis aláírni.
Egyébként én ezt az egészet irodalmian szépnek találom: volt 4 köztársasági elnök, keretes szerkezetben két komoly jogtudós és két kiváló műfordító

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.01. 09:39:24

@Nzoltan: Próbáld ki, hogy "elrontasz" (mondjuk kimarad) egy mezei diplomamunkában egy irodalomjegyzékes hivatkozást, kapsz-e diplomát...
Eléárulom, úgy vágnak ki, hogy többet felsőoktatási intézmény közelébe se érdemes menned.

Az lehet, hogy sokan másokkal íratnak, ez divat. Ollózni is szokás, főleg büfé-ruhatár szakokon. Ezek is elítélendők, de messzen nem olyan arányban készülnek kamu szakdolgozatok, ahogy gondolod.

Bee-zony 2012.04.01. 10:26:59

Itt van április elseje, és megint megszólalt a király bolondja, aki (szerintem) bőven eléri az elmebeteg szintet, és aki persze nem mond le – és már meg is van a társadalmi tömegkatasztrófa. Naná, ha az ország első embere egy elborult agyú pszichopata – és annyira, hogy az már Gy. Ferencnek is feltűnt, mint az erkölcsi érzék, és a politikai realitásérzék hiánya…

Schmitt: Csak a bíróság vehette volna el a doktorimat
index.hu/belfold/2012/04/01/schmitt_csak_a_birosag_vehette_volna_el_a_doktorimat/
„"Nincs érvanyaguk. Ha ebbe kapaszkodnak (...) a kisdoktori dolgozatba, az kevés, most már ők is tudják" - jelentette ki.” -> Neki is tényei vannak, nyilván. Egy elmebeteg, aki görcsösen ragaszkodik a hatalomhoz, ez az új rekord… és úgy néz ki, hogy Schmitt és tábora übereli Kadhafit és táborát, ami igencsak jó alap a polgárháborúhoz.
Elmeorvosi és össznépi konzílium kellene arról, hogy normális-e Schmitt Pál – még mielőtt jobban elfajulnak a dolgok.
Minél gyorsabban lemond, a megromlott egészségi állapotára hivatkozva – ami így is van –, annál jobban jár mindenki.
Eljátszhatja a mártírt, hogy ő mindent megtett a legjobb tudása szerint, bezzeg ezek a hálátlanok, ugye…
De még mindig jobb így, mint hogy egy elmebeteg garázdálkodik a Sándor-palotában.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.04.01. 10:32:18

Na, a komcsi hazugláda még a helyén?

@FreeTibet: "Ne aggódj Ráhel, apu mindjárt megy focizni"
Zseniális, komolyan :)))))

@Nzoltan: Hiszed kedves barátom. Nagyon sokan vagyunk akiknek tanulni kellett a felvételhez, a zh-ra és nyelvvizsgára, lopás és csalásmentes szakdogát, diplomamunkát kellett saját kútfőből összeraknunk ami mögött valódi tudás állt. És sokan doktorálhattak úgy hogy nem bolgártól fordítottak.
Gondolom ennek semmi köze ahhoz hogy a mi szüleink nem voltak prominens komcsik akik időben köpönyeget váltottak, mi sem voltunk prominens besúgó komcsik akik időben köpönyeget váltottunk. Csak biztos mi nem hiányoztunk arról az 5 percről amikor elmondták, egy másolás, egy csalás és úgy vágnak ki mint macskát szarni...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.04.01. 10:44:03

@Bee-zony: Vazzeg és tényleg, most olvasom. Ilyen tényleg nincs, ilyen egyszerűen nem létezik, ezt nem hiszem el. Holnap arra nyomom be a netet hogy 33 doktori címet kapott, mert azoktól vették el akik ellene szavaztak és azt kárpótlásul odaítélik a sérthetetlen személyének.
Megyek, felásom a kertet mielőtt elreppenek dolgozni, az legalább hasznos.

csacsifül 2012.04.01. 11:19:44

Azért azon Én csodálkozom: hogy Ti csodálkoztok!
Már ott gyanakodni kellett volna, mikor az egész kormány NEM ÉRTI:
miért rossz hogy a mószer józsi felesegge a FŐ-FŐ tisztesség!
Már hogy lehetne az rossz mikor férjuram megírja a zalaptörvényt
a zasszonyka meg betartattya! Na ugye, hogy CSALÁD-BARÁT a kormány!
Ez cáfolhatatlan, nagy magyar igazság! S akkor a Vitézy családról, még szó sem esett!

csacsifül 2012.04.01. 11:19:47

Azért azon Én csodálkozom: hogy Ti csodálkoztok!
Már ott gyanakodni kellett volna, mikor az egész kormány NEM ÉRTI:
miért rossz hogy a mószer józsi felesegge a FŐ-FŐ tisztesség!
Már hogy lehetne az rossz mikor férjuram megírja a zalaptörvényt
a zasszonyka meg betartattya! Na ugye, hogy CSALÁD-BARÁT a kormány!
Ez cáfolhatatlan, nagy magyar igazság! S akkor a Vitézy családról, még szó sem esett!

csacsifül 2012.04.01. 11:21:07

Bocsika véletlen volt, a kétszeri küldés!

ketroot 2012.04.01. 11:42:43

orulunkvincent.blog.hu/2012/04/01/a_vincentblog_megszunt

Ez remélem komoly, mert áprilisi tréfának kicsit durva...

ketroot 2012.04.01. 11:46:17

@ketroot:

Na,most esett le, hogy tréfa, elsiklottam a név felett :D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.04.01. 12:13:44

@Nzoltan: @csizsikpizsik - pique takarodj, evra te meg tövig!: Bazz!Mikor haver jelentkezett az egyetemre (térképészet),beszéltünk a felvételi kérdésekről.Nekem elég keménynek tűntek.Mondom is neki:Bazz!Ez most a felvételi vagy már a vizsga???

Ironfist 2012.04.01. 12:17:47

@Matt Albie:
"Egyébként én ezt az egészet irodalmian szépnek találom: volt 4 köztársasági elnök, keretes szerkezetben két komoly jogtudós és két kiváló műfordító"

Eltartott egy kis ideig, de ezen fetrengtem :D

pimpalini 2012.04.01. 12:37:51

Az nem érdekel senkit sem, hogy picsán kellene rúgni azon intézmény felelős alkalmazottait, akik benéznek egy doktorit? Nem kellene átnézni néhány diplomát, nyelvvizsgát, doktorit, ami abban az időszakban keletkezett?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.04.01. 12:54:01

@Ironfist: Már a bőrön is volt:Göncz a Gyűrűk Urát fordította.
smitt a bolgár csávót.:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.04.01. 13:04:12

@pimpalini: Jaja.Leginkább egy 87-es jogi diploma érdekelne...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.01. 13:50:11

@ketroot: Haverom is nyüszített chaten, hogy sajtószabadsááááág, aztán lehűtöttem, hogy nézze meg a dátumot :D

pimpalini 2012.04.01. 15:50:36

@ketroot:

Sajnos tréfa. "Szabad-Sajó Gábor"?:)
Vicces.

exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus (törölt) 2012.04.01. 16:39:06

Ma reggel a rádióban az alany erőteljesen reklamált amiatt, hogy a Szenátus az ő meghallgatása nélkül hozta meg a döntést, mert ő hivatalosan éppen mentette a Földet az atomtól.

Ezzel szemben a tények:

Az obligát szöuli konferencia hivatalosan 2 nappal korábban ért véget, dicső elnökünk magánszorgalomból húzott még rá 2 napot. Valahogy érdekes módon éppen akkor, amikor a döntés született.

Más: Valaki utána nézhetne, hogy ezen a földmentő konferencián vajon hány ország képviseltette magát államelnöki szinten.

Naggyon kilóg az a lóláb.

exdr.posthumus incathedra deBill Vérmókus (törölt) 2012.04.01. 16:44:09

"Lemondott a Semmelweis rektora
2012. április 1., vasárnap 16:29

Bár még három hónapig érvényes mandátuma volt, azonnali hatállyal távozik a Semmelweis Egyetem rektori posztjáról Tulassay Tivadar. Az intézmény vezetője ezt azzal indokolta, hogy az egyetemet magára hagyták Schmitt Pál doktorija ügyében, a Nefmi részéről pedig személyét érintően olyan fokú bizalomvesztést érzékel, ami a Semmelweisnek árthat."

Bővebben: index.hu/belfold/2012/04/01/lemondott_a_semmelweis_rektora/

Az hiszem, megyek egy jóízűt hányni...

Horizont 2012.04.01. 16:49:37

@SztupY:
Nem hiszem el, hogy ilyen aljas országban élek! Ez a szánalmas csaló, lopó, hazudós kretén miatt lemond Tulassay Tivadar???? Hát ilyen már tényleg nincs! Obersovszky meg a MTV elnöke lesz? Szalma Botondot (bp-i KDNP elnöke) meg betonba öntik? Tényleg ki kéne menni az utcára a fél országnak, felgyújtani mindent és akkor talán megértik, hogy ELÉG VOLT!!??

Horizont 2012.04.01. 17:01:34

Megkezdődött a tisztogatás!
Nem kellett volna jósolgatnom szegény Szalma Botondnak!
"A KDNP fegyelmi eljárást indít a Schmitt Pál lemondását szorgalmazó fővárosi elnökével, Szalma Botonddal szemben. És a fegyelmi eljárásnak kizárás is lehet a vége - ezt Rubovszky György nyilatkozta a Népszabadságnak"
Én viszont gratulálok Szalmának és kitartást kívánok neki!
Orbán, Orbán ásod a saját sírod!!!
Nekem is erősen hányingerem lett, sajnálnám a finom ebédemet:)

SztupY · http://sztupy.hu 2012.04.01. 17:06:12

@Horizont: kíváncsi leszek mikor fogja valaki felhozni, hogy biztos csak azért mondott le, mert ő is baliberális, és ezzel akarja bizonyítani igazát, hisz már úgyis csak 3 hónapja volt hátra, stb., stb.

ketroot 2012.04.01. 17:17:35

@SztupY:

Most linkeljem be a mandinert, ahol pont ezeket kommentelik?

Llew 2012.04.01. 17:20:15

És mikor az ember azt hinné nincs tovább, újra rácáfolnak. A TV riport nem volt elég, még képesek fokozni:
www.origo.hu/itthon/20120401-schmitt-pal-plagiumugye-az-allamfo-aggodik-az-elnoki-poszt-tekintelyeert.html
Tudjuk meg, hogy mi vagyunk a köcsögök, mert ezzel a felháborodással meg tüntetéssel rossz hírét keltjük az országnak. Én kérek elnézést, az én kurva anyámat.

Srácok ti meg cseréljétek le végre azt az orrszarvút a fejlécből, mert az lófasz, nem vastagbőr.

Horizont 2012.04.01. 17:21:21

@SztupY: Akkor most hogy is van ez?????
Tulassay Tivadar: Tudományos pályája mellett a közéletben is részt vesz: a konzervatív Professzorok Batthyány Köre tagja. 2000 és 2002 között a Nemzeti Egészségügyi Tanács elnöke volt. 2005-től annak feloszlásáig az Orbán Viktor által létrehozott Nemzeti Konzultációs Testület tagja volt.

SztupY · http://sztupy.hu 2012.04.01. 17:29:21

@ketroot: Biztos tőlem lopták a szöveget :) Majd beperelem őket palizálásért

2012.04.01. 17:46:35

Aztakurva...

Egy ilyen beszédhibás böszme csak baloldali lehet :D

pukancs 2012.04.01. 18:23:13

BREAKING NEWS:

index.hu/belfold/2012/04/01/lemondott_a_semmelweis_rektora/

A rektor a lépést azzal indokolta, hogy személyét érintően olyan fokú bizalomvesztést érzékel, ami már az egyetemnek is árthat. "Ha egy százalék esélye van annak, hogy az egyetem rosszul jár, akkor fel kell álljak" - mondta.

Mi ez ha nem színtiszta diktatúra!
Rosszabb mint az átkos KOMCSI rendszer!
Itt az idő, most vagy soha.

Ha ezt lenyeljük, akkor megérdemeljük.

TÜNTETÉS A REKTOR MELLETT, A DIKTATÚRA ELLEN!

Egyetemisták, főiskolások MINDENKI! itt az idő, tüntetés amíg meg nem bukik a kormány!

UTCÁRA EMBEREK!
TÜNTETÉS AMÍG A KORMÁNY MEG NEM BUKIK!

lyken 2012.04.01. 18:40:33

@pukancs: Poitikai nyomásgyakorlás szagát érzem. Az új doksik meg szépen alátámasztják, hogy Palibá megint hazudott, mikor azt állította, hogy őt nem halgatták meg... Harmadszor bizonyosodik be február óta, hogy hazudott.

Szarok rá, hogy ott marad-e vagy sem. De felháborít, hogy Orbán Viktor úgy érzi, hogy ezzel az országgal még ezt is meg lehet tenni. Nem a Fidesz, ami amúgy birkák kézivezérelt gyülekezetének tűnik, akik egy kis korpáért cserébe tűrik, hogy a gazdi rángassa a gyeplőt. Alázat, hazaszeretet, becsület? Fogalmak amikkel ismerkedni kéne.
Segond, biztos boldogan otthonmarad mindenki ezek után. Biztos nem fog növekedni az elvándorlás egy olyan országban, ahol a hatalom _bármit_ megtehet. Biztos marha nagy kedv támad befektetésre is. Csak úgy özönlik majd a tőke. Különadó, chipsadó, hamburgeradó, regadó, telekomadó, BKV-adó; cégekre szabva kiírt egyszereplős "közbeszerzések"; ellenfelek vegzálása az adóhivatal hathatós segítségével...

Mind-mind olyasmi ami ordítja a stabil és kiegyensúlyozott gazdasági hátteret és mágnesként vonzza a befektetőket...

Bee-zony 2012.04.01. 18:56:56

@csizsikpizsik - pique takarodj, evra te meg tövig!: Bejött, lemondott… Tulassay.
Óvatosan a nettel, előtte relaxálj.
„... a munka pedig arra jó, hogy messze tartson tőlünk három nagy bajt: az unalmat, a bűnt, a szükséget. (...)
- Dolgozzunk, ne okoskodjunk - mondta Martin -, ez az egyetlen módja annak, hogy tűrhetővé tegyük az életünket. (...)
- Igaz, úgy van - felelte Candide. - De vár ám a munka a kertben.”
/Voltaire: Candide vagy az optimizmus/

Bee-zony 2012.04.01. 19:08:09

@pukancs: Szükséges a tüntetés, de a mikor és hol sem elhanyagolható szempont.

Bee-zony 2012.04.01. 19:23:53

Az összes kisdoktori átvilágítása menthetné Schmittet
index.hu/belfold/2012/04/01/az_osszes_kisdoktori_atvilagitasaval_mentenek_schmittet/

A kártékonyak bandája, akik lopnak, csalnak, hazudnak: Habonyi Árpád, Schmitt Pál, Orbán Viktor…
A Fidesz pedig remélem kettéválik, mert megvan hozzá az elegendő ok.

Horizont 2012.04.01. 19:41:41

@Bee-zony:
Az akol melege és a vezérbika erőszakossága még egyben tartja a nyájat!
Azért itt már nem igazán a kisdoktoriról van szó! Hanem amit Schmitt január óta alakít. Hazugság, hazugság hátán. Mert aki hazudik, az csal, aki hazudik, az lop, hazudni, csalni: csúnya dolog!Anyukája megtaníthatta volna!
Azt állította, hogy nem hallgatta meg a Szenátus, aztán hopp van egy jegyzőkönyv, hogy március 19-én mégis ! Már lehet, hogy ő maga se tudja mikor mit mondott, mikor hol volt. nem is értem mit keresnek 70 évesek a közéletben. Nyugdíj és annyi!Így meg nekünk annyi!!

lyken 2012.04.01. 19:53:17

@Horizont: "nem is értem mit keresnek 70 évesek a közéletben"
Nem a 70 éves kor okozza a problémát, hanem a becstelenség. 92-ben is. Meg februárban is. Meg azóta négyszer.

Most is hivatkozott rá, hogy aranyérmes olimpikon vívó. Holott tisztességesen az úgy hangzik, hogy aranyérmes vívó csapattag tartalékja, aki annak ellenére érmes, hogy neki magának nem volt alkalma pontot szerezni a csapatban. Valahogy az érmét megszerző csapatról soha nem esik szó.

UI: Most hallottam, hogy a NOB vizsgálódik a plagizálás miatt és valószínűleg kizárják.

Szendike, a Kárpátok réme 2012.04.01. 19:56:25

Ez a tetves szarházi fidesz a legrohadtabb gyülevész patkánybanda az NKVD óta, ezt komolyan mondom. schmitt és orbán pedig ballagjon haza, és miután kölcsönösen felingerelték egymást a szájuk segítségével, helyezzék a hímtagjukat előbb a saját, majd egymás édesanyjuk ánuszába jó mélyen.

lyken 2012.04.01. 19:58:27

@Horizont: "Nyugdíj és annyi!"
Ezt kifelejtettem. Naszóval: a törvény garantál neki mindenkor fizut, rezidenciát, kétfős titkárságot, kocsit sofőrrel és kiemelt egészségügyi ellátást. Ez így éves szinten bruttó 45-50 millió forint, minden évben. Utána inflációval nyugodtan lehet felszorozni. Sokan lennének ám elégedettek, ha 47,000 Ft nyugdíjon felül nem kapna mást...

Szendike, a Kárpátok réme 2012.04.01. 20:22:50

A felcsúti elmebeteg viselkedéséből először egyébként nehezen jött le, hogy most akkor ő buktatta le a shit névre hallgató kreatúráját, vagy az a majom akarata ellenére bukott meg. De most már biztos, ha nem a viktátor állna a dolog mögött akkor fideszes sajtós siserehad nem rugdoshatná csak úgy Plagi bá'-t, de mivel megkapták rá a "kilövési engedélyt" így tiszta sor, miről is van szó.
Csak a mi kedves felcsúti focistánk csúnyán elszámolta magát. Életében először a nagyvezír bizony zsarolhatóvá vált. Ez pedig, ha jobban megnézitek, abból látszik, hogy nem mer nyíltan schmttre támadni, aki meg már olyan, mint a falu bikája, akinek kétségbe vonták a férfiasságát. Orbán hülyeségének újabb bizonyítéka, hogy nem számolt Schmitt hiúságának mértékével, és azzal, hogy plagi bá' bizony tud erről-arról a fidesz-oligarchián belül, amivel most viki zacsiját szorongatja.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2012.04.01. 20:36:00

@Vidéki:
Vidéki!
2012.03.27 15:27:29 vastagbőr:
"A lényeg a lényeg: „A doktori eljárás a fent részletezett eljárási hiányosságokkal ugyan, de formailag megfelelt az akkor még önállóan működő Testnevelési Egyetem gyakorlatának.”
„Az akkori doktori disszertációkat az akkoriban működő Testnevelési Egyetem gyakorlatának megfelelően bírálták el.”
„Akinek ennyi jó kevés, azt érje gáncs és megvetés”.
Lehet hogy ez nem felel meg a ma élő Vastagbőr magas (kettős)mércéjének, de Vastagbőr gondoljon arra, hogy a visszamenőleges törvénykezés ellenében Vastagbőr is hörögni szokott."

2012.03.31 18:12:52
"„az egyetem mindhárom működési területén - így különösen a tudományos kutatásban - "jogilag és erkölcsileg megkérdőjelezhetetlen működésre" törekszik.

Ennek részeként "a tudomány minden művelőjétől megköveteli a magas szintű felkészültséget és a tudományos etikai normák betartását"

Ez a magas szintű felkészültség és erkölcsi színvonal megmutatkozik abban

az 1200 oldalas tanulmányban,

amit dr. Schmitt Pál 1992-ben készült

mindössze 215 oldalas

"úgynevezett kisdoktori értekezésével kapcsolatban" az egyetem tényfeltáró bizottsága készített.

Egy hidegvérű angol gentleman elmosolyodna és finoman szószátyárkodásnak nevezné azt a tényt, hogy „az egyetem magas szintű felkészültségű és erkölcsi színvonalú tényfeltáró bizottsága” képes volt ilyen hosszú és hatalmas tanulmányt írni egy 215 oldalas kisdoktori disszertációról.

Mi motiválhatta az egyetem magas szintű felkészültségű és erkölcsi színvonalú tényfeltáró bizottságát, hogy ilyen hosszú lére eresztve volt képes csak megfogalmazni mondanivalóját?

Talán ettől válik igazi tudóssá a tudós, hogy ilyen hosszú lére eresztve képes csak megfogalmazni a lényeget?

Talán az egyetem magas szintű felkészültségű és erkölcsi színvonalú tényfeltáró bizottsága nem ingyen készítette a tanulmányt és kilóra, vagy oldalszámra fizették őket és ez ösztönözte őket, hogy ne takarékoskodjanak a papírral és a tintával?"

Elárulnád, hogy mitől változott így meg a véleményed néhány nap alatt Vidéki? Vidéki, mondjuk ki: TE EGY SZAR EMBER VAGY!

Tudod jómagam PhD hallgató vagyok. Amikor ilyeneket írsz le, hogy:
"Az akkori elfogadott gyakorlat volt a források feltüntetése a disszertáció végén.

A bolgár szerző forrásként első helyen szerepelt."
akkor az egy dolog, hogy én tudom, hogy nyilvánvaló hazugság az egész, mivel én tudom, hogy kell citálni, mik a citálás hivatalos szabályai, amik bizony nem 20 évesek. De mások nem tudják, és ezen nyilvánvaló hazugságokat akár el is hihetik neked. Az, pl, hogy a bolgár szerző első helyen szerepelt egyértelmű jele annak, hogy Schmitt gerinctelen Pálnak fogalma sincs a citálás szabályairól. Ugyanis NINCS ilyen elv, ami szerint az irodalomjegyzékben az szerepel elől, akinek a művéből a legtöbbet idéztük. Ellen a citációs szabályok elég szigorúak, azok be nem tartása komoly hibának számít. Ismerkedj esetleg a bibtex-hel, mielőtt a citációról írsz "jóbarát"!

Mit mondottam PhD hallgató vagyok, alapvetően kutatással foglalkozom. Így tudom, a bírálatért nem szokott pénz járni, vagy csak elenyészően kevés. Az, hogy valaki bíráló lehet egy adott konferencián, újságban, vagy tézis esetén komoly rangot jelent, ezért ingyen végzik ezeket a munkákat. Ugye nem rég volt a holland kiadó botránya, aki komoly pénzeket kér az újságokért, pedig sem a tartalomért, sem a szerkesztésért nem kell fizetnie. Tudod Vidéki, amikor ilyeneket írsz le:
"Tévedsz: nem "azért tudtak ilyen sokat írni, mert ők legalább elovasták az eredeti anyagot", hanem mert a szöveg hossza alapján kapták az anyagi ösztönzést."
akkor bizony a teljesen magyar tudományos életet bírálod, járatod le. Természetesen én nem azért dolgozom a PhD-n néha heti hét napot, 16 órában, hogy aztán később ilyesmivel vádoljanak meg, egyértelműen politikai okokból, bizonyítékok nélkül. Te egyszerűen belehánytad a levegőbe, hogy ezek a tudós emberek politikai megrendelésre, pénzért vonták le a nyilvánvaló következtetéseket. Mivel úgy gondolom, hogy Magyarországon a jövőben hasonló hangulatkeltés fog bekövetkezni, ami eddigi eredményeim teljes elerodáláshoz vezet, így kénytelen vagyok úgy dönteni, hogy amint befejezem tanulmányaimat elmenekülök ebből az országból. Megszerszett, világszintű tudást pedig nem ebben az országban fogom kamatoztani, mivel a hozzád hasonlók megakadályoztak ebben. Nem fogom szégyelni a tudásom, nem várom meg a magyarországi kultúrális forradalmat, amit a hozzád hasonlók fognak vezetni!
Vidéki, furcsának találtad a bizottság jelentésének hosszát. Ugyanakkor véded szegény Schmitt Pált, hogy nem volt lehetősége megvédenie magát. Ugyanakkor ma felkerült egy dokumentum mediasarok.sote.hu/wp-content/uploads/2012/04/pdfmeghivo.jpg miszerint, hogy hogy nem igenis meghallgatták Schmitt Pált az ő álláspontjáról is. Vagyis hazudott. Ez a bizonyos jelentés tudod azért lett ilyen hosszú, mivel a dolog politikai háttere miatt, elképesztően alaposnak kellett lennie, hogy az ilyen és ehhez hasonló hazug vádakat ki lehessen védeni.

És végül, a sok hazugságaid közül még egy: "A természettudományok területéről is ismert, és nem kárhoztatott módszer, hogy mások addig elért eredményeire támaszkodva, azokat eredeti módon kombinálva új ismeretek születnek."
Ez nyilvánvaló hazugság! A természettudományok területén, minden tudományos értekezésnek, vagy egy "related work" része, ahol röviden leírják, hogy az adott területen mik az eddigi eredmények, a dolgozat többi részében alapvetően ezektől eltérő módszereket, és azok eredményeit kell bemutatni (kivéve a survey esetében, de egy tézis nem lehet ilyen).

Bee-zony 2012.04.01. 21:07:12

@Horizont: Mivel a frakciófegyelem által el van nyomva a fél Fidesz, és most éppen a jobbik fele, ezért remélem, hogy a repedésből szakadás lesz. Hogy jobb az országnak? Úgy, ha a jobbik fél érvényesül.
Az egy másik kérdés, hogy sokan még mindig a karizmatikus pszichopatákat választják meg a normális emberek helyett, mert bedőlnek a délibábos látszatnak.

Szerintem nem annyira a 70 évvel van a baj, mint inkább a személyiséggel – ami már régóta ilyen volt S. Pálnál, csak most bukott le vele.
Pl. Göncz Árpád ’90-től 2000-ig volt a politikában, mint az országgyűlés elnöke és köztársasági elnök, 68-tól 78 éves koráig, (most 90 éves) – és bár én pl. nem voltam mindenben megelégedve vele, a feladatait alapvetően jól abszolválta. Megmutatta hogyan kell, és ehhez képest a többiek egyre gyengébbek voltak, és most jutottunk el odáig, hogy ez már nem is 0, hanem negatív szint, úgyhogy S. Pálnak mennie kell.
Bár a jelenlegi helyzet az, hogy nem a gazemberek, hanem az értelmes emberek mondanak le – arról, hogy a gazemberek által működtetett, és kontraszelektív állami struktúrában szerepet vállaljanak… De az is egy pozitív változás, ha a máj elválik a szartól. Különválik, ami nem tartozik egybe, így megszűnik a szar-homogenitás. Ami az erőviszonyokat illeti, egy kiépült rendszerrel állnak szemben a valódi rendszerváltó erők, jelenleg szervezetlen kisebbségként – viszont tart a folyamat, ami itt a növekedés, a szemben álló oldalon pedig a hanyatlás.
Ha a drágalátos választói többségnek benő a feje lágya, és képesek összehozni önmagukból és önmaguk által egy emberileg, erkölcsileg és szellemileg valóban jó politikai társaságot, akkor lesz meg a valódi rendszerváltás, ez által és így, mert az erkölcsi és szellemi szintet és a szakértelmet nem lehet semmiféle pótlékkal helyettesíteni. A karrierista, hatalommániás, trükköző, lopó, csaló S. Pál és társai sem válnak be e helyett, amint a helyzet mutatja. A trükkök százaival csak az időt tudják húzni, de azt sem sokáig.

medvemellszobra 2012.04.01. 21:50:41

@Dr. EÖ: Hát, ez király. A szó elszáll, az írás megmarad. Hazudott reggel, hazudott délben, hazudott este.

@Tyss: Teljesen igazad van, teljesen egyértelmű, amiket leírtál!!! De mind Vidéki hozzászólásaiból, mind palibácsi pénteki interjújából teljesen egyértelműen kiolvasható volt eddig is, hogy halvány lila fingjuk sincs a tudományos életről, a tudományos kutatások működéséről és természetéről. Azt sem tudják, hogy a tudományos tevékenységet eszik-e, vagy isszák. Pedig elvileg a doktor úrtól hátbatámadással vették el a titulusát.

@T@Marcellusca (NEM smittelt!!!) gépészmérnök:
index.hu/belfold/2012/04/01/az_osszes_kisdoktori_atvilagitasaval_mentenek_schmittet/

Megkövetlek, részben revideálom a hozzászólásomat, ha jól látom itt lehet a kutya elásva: másokat is bemártani, és pár balfasz kishalat beáldozni (lehetőleg leginkább az ellenzékiek közül), hogy palibácsi megmeneküljön.
Szóval mindezek miatt az is kezd egyértelműnek tűnni számomra, hogy Vidéki tényleg hivatásos bértollnok!

Eltöprengtem, hogy vajon mi a francért mentik ennyire a szaros pelenkát, de csak öt dolog jutott eszembe:
1. palibá a legjobb aláíró, és lehet, hogy utána a zemberek olyat zelnököt kapnának, aki kérdez aláírás előtt, netán ellen tudna szegülni a központi akaratnak
2. vezérünk sosem tévedhet, palibácsi kinevezésével sem tévedett, de lehet, hogy egy beismerés és elnöki lemondás után a zemberek elgondolkodnának azon, hogy vajon a szabadságharc, a manyup lenyúlás, az új tákolatmány stb. eseteiben is tévedett-e a kedves vezető, és az nagyon csúnya lenne
3. lehet, hogy a zemberek kíváncsiak lennének ezek után arra is, hogy melyik nobilitás vette még a Józsin a diplomát/doktorit/nyelvvizsgát, és talán még arra is, hogy melyik volt anno MSZMP és KISZ tag.
4. palibácsi nyilván nem ingyen csinált hülyét magából. Van az a pénz, amiért minden szemétséget aláírt, de hogy hozzájusson a júdáspénzéhez, legalább augusztusig ki kell bekkelnie valahogy. Ha mindezt a fost most ingyen kellene kiállnia végül, akkor lehet, hogy még kipakolna érdekes dolgokat?
5. palibácsit augusztusig tartják, hogy levezessék vele az indulatokat, és eltereljék a figyelmet Ángyánról, a pártállami múltat szétkenő bizottságról, a közelgő IMF tárgyalásoktól és pénzbefagyasztásoktól, az 500 forintos benzinről?

Ezeken kívül nem értem, hogy miért ragaszkodnak ennyire egy védhetetlen helyzethez.

Károly4 2012.04.01. 22:06:38

@Orkán Piktor, a Kárpátok réme: Érdekes, amit írsz. Szerinted, van annyi esze, meg volt annyi ideje Schmittnek, hogy megzsarolhatja valamivel Orbánt? Nemcsak egyszerű töketlenkedés Orbán részéről az, amit tett?

Vidéki 2012.04.01. 22:23:34

@Tyss:

1. Bevallottad, hogy „ PhD hallgató vagyok”, és te tökéletesen tisztában vagy a doktori disszertáció . megírásának szabályaival.

Viszont az is következik „logikádból” hogy a Testnevelési Egyetem, amelyik annak idején elbírálta Schmitt Pál disszertációját nem volt tisztában vele.

Nem volt birtokában annak a magasrendű tudásnak amivel te állítólag rendelkezel.
Sem a konzulens, sem az opponesek, sem a bíráló bizottság nem rendelkezett a tudásnak azzal a magas szintjével amivel te rendelkezel (állítólag)

Fontos szempont a disszertációval kapcsolatban, hogy

volt konzulens aki még a disszertáció megírása előtt felhívhatta volna a figyelmet, ha szerkesztési hibát tapasztal,

voltak opponensek akiknek a disszertáció megismerése után ismertethették volna megalapozott kifogásaikat, ha lettek volna ilyenek.

Végül volt a teljes bizottság amely a jelöltet három órán át hallgatta meg a témával kapcsolatban és summa cum laude értékelte a disszertációt.

A SOTE Bizottság mostani döntése lejáratja az akkori Testnevelési Egyetem kompetenciáját, olyan helyzetben, hogy

egy olyan intézményt hibáztat, amelyik akkor még nem a SOTE kebelében működött,

tehát ha kívülállóként durván besározza a Testnevelési Egyetem presztizsét,

akkor az csak kiemeli, fényezi a mostani SOTE nimbuszát, miszerint „az egyetem mindhárom működési területén - így különösen a tudományos kutatásban - "jogilag és erkölcsileg megkérdőjelezhetetlen működésre" törekszik”.

Nem úgy mint mások, mint az egykor nem a SOTE kebelében működő Testnevelési Egyetem .

2. Alantas rossz szándékú képmutatásnak tartom ezt a szövegedet:

„Mivel úgy gondolom, hogy Magyarországon a jövőben hasonló hangulatkeltés fog bekövetkezni, ami eddigi eredményeim teljes elerodáláshoz vezet, így kénytelen vagyok úgy dönteni, hogy amint befejezem tanulmányaimat elmenekülök ebből az országból.”

Egy ellenvéleményre egy állítólag racionálisan gondolkodó tudósnak így kellene reagálni?

Írod: „én nem azért dolgozom a PhD-n néha heti hét napot, 16 órában,”

Úgy látszik agyadra ment a heti 112 óra munka, az összes 168 órából.

"Lazítani, próbálj meg lazítani!"

„A Hamelni patkányfogó (németül: Der Rattenfänger von Hameln) Hameln városához kapcsolódik. Több változatban is ismert.

Az egyes változatok egyetértenek abban, hogy 1284 júniusában a patkányoktól hemzsegő Hameln városába egy köpönyeges idegen érkezett, aki egy bizonyos pénzért elvállalta, hogy megszabadítja a várost a patkányoktól. Bűvös erejű sípjával a Weser folyóba csalogatta az állatokat, de a bérét megtagadták tőle.

1284 június 26-án vadász képében tért vissza, és újra megfújta sípját, de most a gyerekeket csalogatta magával. A Koppel-hegybe vezette őket, ahonnan többé nem kerültek elő.

130 gyerek tűnt el.” (Wikipédia)

Ti is fújjátok a varázssípot.

Szeretnétek kiüríteni Magyarországot ?

Ezt is tanulod a PhD-n heti 112 órában?
Kinek áll ez érdekében?

Szendike, a Kárpátok réme 2012.04.01. 22:41:32

@Károly4:

A mobiltelefon meg az Internet korában ehhez nem kell számottevő idő.
De az is lehet, hogy simán csak a tudomására jutott valami még korábban a FideSS-maffia ügyeiről ennek a hülyének, bármennyire is próbálták elzárni előle.
Vagy neked van igazad, és ez tényleg csak ennek a felcsúti negyedosztályú focistának a marhasága, és annyi. Nem számított arra, hogy a hülyéknek nem szabad túl nagy hatalmat adni, mert a gőgük miatt aztán nem akarják majd visszaszolgáltatni, és most fő a feje.

nápolyi maszti 2012.04.01. 23:12:18

@Orkán Piktor, a Kárpátok réme:
Nem hiszem, hogy Plagi bá bárkinek is a tökét képes lenne megszorongatni. Ez egy kretén, egy gumigeruncű alattvaló, akit parancsok teljesítésére idomítottak, és most is csak azt teszi. Különben is, mivel tarthatná ő sakkban Orbánt? Az ügynökmúltjával? Vagy mi más lehet róla a tarsolyában? Szerintem Ovi egyébként is zsarolhatatlan: az ország zöme behány tőle, jobban már aligha utálhatják, a szánalmas agymosottaknak meg tökéletes, bármit tesz. Lásd a nem-taggyűlések esetét, ami meg se tudta karcolni, vagy a wikileakses buktát, hogy egy szavát se kell elhinni a választási kampányban, amit már tagadnia se kellett, annyira nem számított. Szóval szerintem is bábjátékozik Plagi bával, és csak a jó ég, meg az elmegyógyásza tudja, mikor fogja szemétdombra hajítatni a bábut.

nápolyi maszti 2012.04.01. 23:38:30

Most újra olvastam SP nyilatkozatát, miszerint azért sem igazságos a plagizálás vádja, mert Georgijev munkáját, lám, feltüntette a forrásjegyzékben, mi több, az első helyen! Heineman prof. cikkét viszont, amiből megintcsak jó 15 oldalt emelt át, tudtommal nem -- akkor tehát még a saját logikája szerint is plagizált. Persze tudom, hogy az egész vita siralmas, kár ennek a politikai pr-osok által összeállított zagyvaléknak az elemzésével tölteni az időt, de halálosan bosszant, hogy még ezen a szinten is hány sebből vérzik az egész érvelés.

ketroot 2012.04.01. 23:41:38

„Mi, az alábbi nemzeti elkötelezettségű társadalmi szervezetek tagjai megdöbbenéssel láttuk a nemtelen lejárató támadásokat a Köztársasági Elnök intézménye ellen. Valójában egy hitelét és hatalmát vesztett, nemzetidegen, erőszakos törpe kisebbség követ el minden színvonal alatti megnyilvánulást, melynek egyetlen célja a médiában való megjelenés.

Mivel tömegeket nem tudnak mozgósítani, ezért néhány fizetett aktivistájuk a balliberális média segítségével próbálja az Államfőt, általa a többségi kormányt és a Nemzetet lejáratni. Támogatóik jó része a múlt rendszer haszonélvezőiből, illetve leszármazottjaikból áll. Ők törnek pálcát mások felett, akiknek része volt az oktatás lezüllesztésében, melyet a rendszerváltás utáni liberálisok tudatosan tovább folytattak.

Ők, akik előjogaik révén felvételi nélkül jutottak felsőoktatási intézményekbe és vadászházakban diplomáztak, vagy beosztottjaikkal íratták meg diplomamunkájukat. Felszólítjuk a Kormányt, hogy szerezzen érvényt a többségi akaratnak és védje meg e nemzeti intézmény szentségét, tekintélyét ezekkel az anarchistákkal szemben.

Történelmi Vitézi Rend
Szent László Társaság (1861) és Rend
Horthy Miklós Társaság
Magyar Vidék Országos 56-os Szövetség
1956 Magyar Nemzetőrség
Gloria Victis Alapítvány – Csömör
Az 1956-os Forradalom és Szabadságharc Emlékéért Alapítvány - Veszprém”

jézusatyaúristen.

dr askovich 2012.04.02. 00:25:41

azt kellene már megérteni minden, a plagizáláson rugózó elvakult fasznak, hogy nem csak azzal van a baj, hogy lopott, hanem leginkább azzal, hogy SP komolyan azt hitte, kisdoktori címet ér 10 oldalnyi értekezés. Mert ugye továbbra is kitart azon véleménye mellett, melyet szerint nem lopott. De még ha el is fogadjuk, hogy az idézés alapvető szabályait betartva írta dolgozatát, akkor is kurva gyenge lenne az eredmény, mert még egyszer mondom 10-15 oldalnyi mondanivaló, eredetiség évfolyamdolgozatnak sem elég, nemhogy doktorinak

SztupY · http://sztupy.hu 2012.04.02. 00:39:08

@ketroot: "Kisdoktori cím adományozása ügyében is igaz a futballból jól ismert hasonlat: tizenegyes az, amit a bíró megad"

Természetes, hogy focis hasonlatot kellett hoznia, azt bárki megérti :P

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.02. 03:02:35

@dr askovich: Arról nem is beszélve, hogy ÁLTALÁNOS ISKOLA felső tagozatában tanítják (és tanították), hogy hogyan kell idézni, valamint, hogy mit takar az önálló munka fogalma.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.02. 03:04:33

@SztupY: Igen, Viktor és kormánya máshoz nem is ért, sajnos ennek a levét Magyarország adófizetői isszák meg folyamatosan:(

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.04.02. 03:34:47

@Vidéki:

még, még, kérlek, nagyon szórakoztató, ahogy mindenkire próbálod kenni a szart. :)

Virág et. 2012.04.02. 07:01:43

@ketroot: Már csak az a kérdés, hogy ezek közül melyik is Vidéki. :)

@mavo: Nem semmi a fickó, mi? Egy átlagos embernek nagyon sokat kell innia, hogy ennyire hülye legyen, de neki ez józanul megy. Ilyen teljesítményért is adhatnának valami Arany Nyelv Érdemérmet vagy legalább egy alig használt kisdoktorit.

Himpellér · http://5percszerelem.blog.hu/ 2012.04.02. 07:44:10

@Tyss: remek hozzászólás, köszönöm, Bee-zony neked is. Örülök, hogy nem a lencsés féle kreténségeket kell kerülgetni, hogy az értelmes emberek hozzászólásait olvashassam (de nem festem az ördögöt a falra). Ketroot, remek a link, remélem az ilyen ingyenélő megélhetési menedzser-politikusok eltűnnek a süllyesztőbe Zsiga úrral karöltve.
Örülök, hogy nem mondott le a köztársasági elnök, ő kiválóan reprezentálja a vezetést. Én személy szerint nem érzek erőt a "forradalomhoz", nincs olyan erő, aki tömeget tudna mozgósítani, csak a választás lesz mód a vélemény kinyilvánításához. Sajnálom, hogy tömegeknek egyszerűen nincs módjuk tájékozódni, sajnálom, hogy nem is akarnak a politikába beleszólni, megérteni azt. A mesterségesen butának nevelt társadalmat könnyű megvezetni. Pedig a politika olyan mint a tűz, ha túl messze állunk tőle megfagyunk ha túl közel, akkor megégünk.

fogash 2012.04.02. 08:23:42

basszus pénteken valahová bekommenteltem, hogy a doktori cím visszavonása után a rektor úr vajon már keresi-e az új állását, erre mi a ma reggeli hír?

index.hu/belfold/2012/04/01/lemondott_a_semmelweis_rektora/#

Ezt _nem_hiszem_el. BIIIIIRRRRKKKÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁKKKK!!!!!!!!! BEEEE - BEEEE - BEEEE

psm 2012.04.02. 10:01:24

Scmitt Pál azt mondta, hogy a kisdoktori írásakor nem kapott segítséget az egyetemtől, és például azt sem mondták neki, hogy több idézőjelet használjon.

Nem vagyok járatos doktori értekezések készítésében és elbírálásában, ezért kérdezem (tényleg csak általánosságban), hogy valóban csak ennyi a hiba? Amennyiben valaki összeollózza a 200 oldalas doktoriját, de szabályosan idézőjelek közé teszi az összes idézett szöveget (tehát az egészet), és a lap alján meg is jelöli, hogy kitől idézett, akkor az rendben van? Mert ha igen, akkor lehet, én is megpróbálkozok egy PhD-vel.

lyken 2012.04.02. 10:56:57

@Dinos Aurus: Nem, nincs rendben. Pont azért maradtak le "véletlen" az idézések jelölései, nehogy kiderüljön, hogy az idézetek aránya "kissé" eltolódott.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.04.02. 11:52:34

@Virág et.:

ennek a csávónak termel valamit valamelyik mirigye

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.04.02. 12:17:15

@Dinos Aurus:

gondolom te is sejted, de ahogy dr. lyken is írta, attól sem lenne elfogadható, viszont akkor legalább formailag megfelelne. mert így nem megfelelő és formailag sem felel meg. ezt egyébként a vizsgáló bizottság is megfogalmazta, csak elég gyáván, elmaszatolva.

by the way, gyakori mosdató érv, hogy az opponensek, meg a főiskola voltak a hibásak, miért nem szóltak ők.

apró, icipici bibi van ezzel. sajnos nem is egy

1. a szóban forgó forrásmunkák akkor elérhetetlenek voltak magyarországon. és google sem volt, meg online könyvtár. ergo pali bácsinak becsszó elhitték (olimpiai bajnok, miazmás), hogy tényleg csak felhasználta.

2. ha nincsenek idézőjel közé helyezett szövegrészek, akkor az elvben azt jelenti, hogy a nincs szó szerinti idézet, tehát nem kell a lap alján forrást jelölni. megint csak elfogadott becsszó.

3. a főiskola munkatársai elhitték schmitt pálnak, hogy a dolgozat az övé, schmitt pál pedig „elfelejtette” felvilágosítani őket, hogy valójában 95%-ban másokat idéz. megint csak elfogadott becsszó.

a dolog igazi szépsége, hogy itt egy csaló konkrétan mindenki mára igyekszik kenni a felelősséget (és ezt a vidéki-féle erkölcsi lángoszlopok lelkesen reciklálják) úgy, hogy közben negédesen hangsúlyozza, hogy „én mindent jól csináltam, ők nem szóltak, ők a hibásak, ők a rosszak, és engem félrevezettek, megtévesztettek, hülyék voltak, de én, az erkölcsi mintakép nem bántom őket, mert de geci rendes vagyok” - miközben a besározni szándékozott emberek hibája leginkább az, hogy hittek egy csaló becsszavának. ez valami hihetetlenül gyomorforgató.

ezren leírták,

1. a doktori megvédésének szabályai voltak és vannak, aki nem ismeri, az ne kenegesse másokra a hibát.

2. itt egy olyan szabály „nem ismeréséről” van szó, ami időtlen idők óta létezik, aki „nem ismeri”, az ne írjon doktorit. mert alkalmatlan rá, azért.

3. még mindig ott tartunk, hogy pali bácsi „teljesen véletlenül” csak és csupán azt az egy szabályt „nem ismerte”, amit ha betart, az opponensek röhögve dobják vissza a „becsületes férfi munkát”.

4. egyszerűen félelmetes, hogy valaki azzal igyekszik magát megvédeni a csalás vádjától, hogy alkalmatlannak állítja be magát, miközben hangsúlyozza, hogy ő micsoda munkát végzett, és csak az alkalmatlan ŐK nem szóltak neki. meg a tudomány vitatkozik a tudománnyal, muhaha.

schmitt védekezése végig ilyen súlyos ellentmondásoktól terhelt, és folyamatosan másokra passzolja át a felelősséget. aki ezt tagadja, az vagy szándékosan teszi, vagy tényleg ennyire ostoba, de akkor meg azért érdektelen a véleménye.

süti beállítások módosítása