Skip to content


       Szűrés lista

Nem iszik, nem nevet

A parlamentre vonatkozó sarkalatos törvényt április közepén szavazták meg, ami alapján a házelnök a háznagy mellett rendészeti jogkört is kapott: fegyelmi jogkörében kizárhat vagy felfüggeszthet képviselőket, akik nem felelnek meg a „házirendnek”.

Az új jogkört ki máson is tesztelhették volna le legelőször, mint Novák Elődön, akit Lezsák Sándor kitiltott egy törvény vitájáról, mert Lezsák szerint "a tárgytól eltérően beszélt a Kubatov Gábor nevével fémjelzett listázásról." Eltért a tárgytól, a szemtelenje!

Ezután jött a május 8-i ülésnap, amikor Latorcai János alelnök úr sasmadár módjára szántotta végig szemével a padsorokat és a páholyokat, mígnem egyszer csak megakadt egy a szeme az egyik páholyon:




Láttunk már alvó, kötögető, játszó, újságot olvasó képviselőket, láttunk szemetelő, hiányzó, káromkodó, bohóckodó képviselőket, de ez egyelőre még nem probléma, csak az a szakértő hölgy, az ne csinálja nekünk itt a feszkót a páholyban!

Remélem legközelebb a házelnök úr nem lesz ilyen kedves, hogy csak verbálisan figyelmezteti az Országgyűlés tekintélyét súlyosan romboló ásványvízkortyolást, hanem kivezetteti a hölgyet az Őrezreddel és meg is gumibotoztatja a Kossuth tér közepén, elrettentő célzattal!


"ELNÖK: Köszönöm szépen, államtitkár úr.

Fölhívom a 2-es páholyban világossárga kardigánban helyet foglaló szakértő hölgy figyelmét, hogy önnek nincs lehetősége ott ülve bármilyen folyadékot fogyasztani vagy enni, úgyhogy ennek megfelelően tisztelettel kérem, hogy tartsa be az országgyűlési törvényből önre eső dolgokat. (A szakértő hölgy nevet.) Nagyon szépen megkérem, hogy ne is kritizálja, még csak mosollyal sem mindazt, amit mondok, mert akkor kénytelen leszek az országgyűlési törvénynek megfelelően önt onnan a páholyból eltávolítani, és kérem ezt a továbbiak során is figyelemmel lenni. (A szakértő hölgy továbbra is nevetgél.) Úgy gondolom, egy szakértőtől külön elvárható, hogy ha bejön az Országgyűlésbe, akkor olvassa el előtte, hogy mi vonatkozik rá viselkedési szempontból. Ezt különösen ajánlom önnek. [...]"

 

Címkék: országgyűlés

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr134507880

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Fidesz nem hisz magában 2012.05.16. 04:36:52

"Mikor van vége a demokráciának?" - kérdezi Török Gábor, majd kifejti, hogy még nincs. Egyetértek vele. A Fidesz demokrácia-romboló pótcselekvéssorozata a végtelen önbizalomhiányukból fakad, abból, hogy képtelenek a valós teljesítményre, és ezt tudják....

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.05.15. 11:33:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: A nemzeti közép definíciója és a földbérlet 2012.05.15. 00:02:43

Az elmúlt hónapokban eléggé megpezsdültek a hírek az állami földek bérlete ügyében. Ángyán professzor úr lemondása az FVM-államtitkárságról, az ezt követő oligarchás nyilatkozatai végre rést ütöttek az ügyet körbevevő némaságon. Mégsem erről írok most,...

Trackback: Megdöbbentő eredményt hozott a szélsőjobboldali férfi génvizsgálata 2012.05.14. 17:07:39

Egyik olvasónk jóvoltából blogunk megdöbbentő háttér-információkhoz jutott az interneten keringő, állítólag egy szélsőjobboldali állampolgár családfakutatásához készült szakértői véleménnyel kapcsolatban. Bár a világhálón terjedő anyag - amivel kapcsol...

Trackback: Megdöbbentő eredményt hozott a szélsőjobboldali férfi génvizsgálata 2012.05.14. 17:06:58

Egyik olvasónk jóvoltából blogunk megdöbbentő háttér-információkhoz jutott az interneten keringő, állítólag egy szélsőjobboldali állampolgár családfakutatásához készült szakértői véleménnyel kapcsolatban. Bár a világhálón terjedő anyag - amivel kapcsol...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2012.05.14. 14:41:21

Amit szabad Jupiternek.... Egyébként meg gyurcsányahibás!

__tom_ 2012.05.14. 14:42:48

további táblaötlet a t. képviselők bejárata fölé: "magyar, ne lopj!"

Transylvanianmixedgrill 2012.05.14. 14:49:30

Valahogy ez jutott az eszembe, 0:50-től...

Markos - Nádas: Csúcsforgalom

www.youtube.com/watch?v=WuFDrN7ZY88

"Rögtön megragadnám aza alkalmat és megkérném a magas,szőke szemüveges fiatalembert, hogy jöjjön el a buszmegállóból...."

:DDDDD

Marcellusca 2012.05.14. 14:50:43

Le is lövethette volna! :D
A vén f@sz ...

Ajánlom figyelmébe a t. levezető úr(?)nak:
m.cdn.blog.hu/fo/foschtalicska/image/parlament.jpg

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.05.14. 14:52:05

Ne legyünk puhapöcs zero, lövessük le rögtön.

semmindenjó 2012.05.14. 15:18:16

.. és amúgy ki a picsa ez a vén köcsög? egyem meg a szívét - roston grillezve..

Scala 2012.05.14. 15:18:24

Inkább a gyerekeket is hagynák inni az órán (vizet!), mindenki meg van lepődve, hogy felnőtten sem tudja senki mennyire sokat kell egy nap inni. Kellene. Három litert.

Ez az ország nem tart sehova, ez a pahszfej típus újratermelődik sajnos, esküszöm!

semmindenjó 2012.05.14. 15:22:33

@Scala: már újra termelődött.. sőt, egy tömbbe is rendeződött - szépen, katonásan.. "F" -fel kezdődik.. :D

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.05.14. 15:23:26

@Marcellusca: A gusztustalan ganajtúrói és ezek dirigálnának nekünk mikor még a szarukat sem tudják és akarják elhordani maguk után...phejjjj....

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.05.14. 15:26:49

Mint egy iskolai portás, aki azt hiszi, hogy kurvanagy hatalma van...

Egyre gusztustalanabb ez az ország :/

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.05.14. 15:28:24

Nocsak, a tirpák komcsi paraszt Kövérnek megvan a felszopója.

Remélem ha valaha leváltják ezeket a férgeket a következő kormánynak lesz humora és hetente kidobat a házelnök egy fityeszes képviselőt valami mondvacsinált indokkal.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.14. 15:31:55

@csizsikpizsik - pique takarodj!:
Rászabadítani a TEK-et az iszákos picsára, aki -jaj, le se merem írni!- VIZET mert inni a Tisztelend... akarom mondani a Tisztelt Ház páholyában! Felháborító a tiszteletlenségnek ez a megnyilvánulása! Legközelebb esetleg valamelyik arra vetemedik majd, hogy tüsszentsen vagy ásítson anélkül, hogy engedélyt kérne rá... pedig ez már a Kis Hercegnél is hogy bevált!

Felfújt, ostoba baromság az egész.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.05.14. 15:33:01

Nemeskürthy Tanár Úr jut eszembe, aki méltóságteljes szilveszteri tévéműsort akart, mert hogy képzelik, hogy nevetni akarnak az emberek olyankor...

Remélem én nem leszek ilyen karót nyelt vénségemre.

Seduxen (már NEM dr.) 2012.05.14. 15:34:35

Asszem biztos, ami biztos alapon én is bekuncsorgok a páholyba, de előtte gondosan megebédelek: chilis bab + rakott kel + retek, meg jó sok főtt tojás.

... és kezdődhet a buli, ott néző nem marad:DDDD

Kelemen Csaba 2012.05.14. 15:35:35

Amikor Latorczai megkérdezte,hogy kinek a szakértője,a hölgy azt mondta a Jobbiké. Igazoltatáskor derült ki ,hogy az elempés Osztolykán titkára.Csak ezt a hazugságot "elfelejtette" megírni a vastagbőr...
Ezért gusztustalan mindegyik szervezet, és véleményformáló személy, mert amit a Jobbikról akarnak terjeszteni, azt a maguk jelleméből, természetéből merítik.

Zsiráfovics Zsiráf 2012.05.14. 15:38:44

@Kelemen Csaba: Mi van? Lenne kedves elmagyarázni érthetően?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.05.14. 15:43:25

Akkor a felszólaló képviselő urak és hölgyek miért kapnak inni, amikor elkezdik a beszédüket?

Házelnök úr! Tessék szépen ezeket a tiszteletlen pernahajdereket példásan megbüntetni! Nehogymá' egyenek-igyanak! Hámifélekuplerájezitten?

Ez a csávó olyan, mint nálunk a közterület-felügyelő. Azt hiszi, hogy a kis lokális hatalma az egész világegyetemre kiterjed. Faszfejek.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2012.05.14. 15:46:21

@Kelemen Csaba: Ez abszolút irreleváns itten. Senkit sem érdekel, hogy kinek-minek a szakértője a csaj. Még a DK-nak is (Úristen, micsoda fertő!) lehetne a szakértője, akkor sem érdekelne senkit sem, mert itt a Latorczai Úr monológja volt a fontos. Pártdroid!

ámbátor 2012.05.14. 15:51:31

@Scala: Akkor te vagy az, aki színházi előadásközben is meghúzza a vizesüveget, nehogy a másfél óra alatt beálljon a teljes dehidratáció és porrá omljon a tested?
Mondjuk a parlament jelen méltóságába szerintem a duplasajtburger-menü nagy kólával is befér, de szerintem ez nevetséges, ahogy felnőtt emberek nem képesek húsz percet kihúzni anélkül, hogy kortyintanának egyet a flaskából.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.05.14. 16:03:16

@Kelemen Csaba: Ja vazzeg, és mit keresett Oszkó a WizzAirben? Gyurcsány diploma, he? Ezek a lisbikomcsik mindig terelnek...

Greg C. 2012.05.14. 16:18:39

Ezek után adják be valakinek, hogy az áprilisban elfogadott törvény nem azt a célt szolgálja, hogy mondvacsinált okokkal bárkit (de elsősorban ellenzéki képviselőket) eltávolíthassanak az ülésteremből, az elkussoltatásuk végett.

Salaxxx 2012.05.14. 16:26:51

Ez ugyanaz a Latorcai, aki még az Antall alatt, elsőkörben elsikálta az olajügyet?

Whoo 2012.05.14. 16:30:20

@Kelemen Csaba: IGAZOLTATAS??? Ember, elgurult a gyogyszered? Felfogod amit irsz, vagy csak bemasolod??? Ivott. meghuzta csori csak az asvanyvizet, es ezert IGAZOLTATTAK??? Te meg itt maszatolod a sz@rt? Ez kurvara nincs jol gyerekek. Ez mar kind of rendorllam erzest idez fel bennem.

Secnir 2012.05.14. 16:41:15

erről a faszságról már írtam korábban, bemásolom:

kérem, hogy tartsa be az országgyűlési törvényből önre eső dolgokat. (szakértő hölgy nevet.)"
-csak az a gond, hogy a nyilvános hallgatóságról szóló részben annyi van benne, hogy bemehetnek. nincs arról szó, hogy ásványvízivászat bűncselekménye esetén mi a teendő.

"Nagyon szépen megkérem ne is kritizálja, még mosollyal sem mindazt, amit mondok, mert akkor kénytelen leszek az országgyűlési törvénynek megfelelően önt onnan a páholyból eltávolítani…"
-nabazmeg, még kritizálni sem lehet? nincs diktatúra, dehogy...

"20. A nyilvános ülés
55. § (1) A nyilvános ülésen e törvényben meghatározottak szerint hallgatóság vehet részt.
(2) A nyilvános ülésen a hallgatóság – ideértve a médiatartalom-szolgáltatók képviselõit is – csak a házelnök által kijelölt helyen foglalhat helyet, és a véleménynyilvánítás bármely formájától tartózkodni köteles.
(3) Az ülés rendjének megzavarása esetén az ülést vezetõ elnök a hallgatóságot vagy annak egy részét az ülésrõl kiutasíthatja"

ebben egy szó sincs a mosolyról és az ásványvízről.
a mosoly pedig nem véleménynyilvánítás. a parlamentben a képviselők feje fölött legalábbis.
tételezzük fel -jogilag-, faszkalap kidobatja, mert mosolygott.
ő meg beperli, mivel a házelnökRE mosolygott. mivel tetszik neki.
bíróságon nyer.

Secnir 2012.05.14. 16:44:58

@Kelemen Csaba:
milyen igazoltatás? azzal tisztában vagy, hogy csak rendőr igazoltathat, az meg nem kolbászol a parlament területén, egy sem?
bűncselekmény esetén a helyi legények lefoghatják (már a kövér emberei) és átadhatják a hatóságnak.

amúgy ha igazat írnál, abból az LMP akkora botrányt csinált volna, hogy még ma is arról beszélnének...

Secnir 2012.05.14. 16:48:23

különben még szép, hogy mosolygott. mit csináljon? bőgje el magát?
tépje meg a ruháját és térdeljen a sarokba?
kérte volna meg a notis csávót, hogy kötözze ki, és korbácsolja meg?
latorcai hülye, ez egyértelmű.

fogash 2012.05.14. 16:55:32

fontos dolgok ezek kéremszépen. Ha ez meg lesz oldva, jő a tejjel-mézzel folyó kánaán...

Kurt S. Earp 2012.05.14. 16:55:58

Latorcai úr.
Önnek teljesen igaza van.

Az Országgyűlés tekintélyével összeegyeztethetetlen, ha egy szomjas Ember vizet iszik.

A dögevő keselyűk például hetekig is bírják víz nélkül, a jó példa tehát adott, gondolom mind a háromszáznyolcvanhatuknak a fennt nevezett, egyébként valóban csodálatra méltó madár, a címerállata.
Nem vitás: Ön álmából felriadva is pedáns pontossággal idézné e Nemes Ház szellemét őriző Szabályok és Törvények minden sorát. E Szabályok és Törvények szigorú betartatása helyeselhető törekvés tehát, különösen ilyen zavaros és fájdalmas időkben, melyben a tiszta közélet egykor diadalmas fényére oly sok árnyék vetül és a Tisztelt Ház megítélése a lakosság köreiben erősen negatív ézelmi töltöttséggel bír.
Kár, hogy az illemben való jártasság, a kifinomult beszédstílus és a kommunikációs elegancia már nem az Ön asztala, de én igaz keresztényi szeretettel és türelemmel fordulok minden, e területen tévelygő embertársam felé, különösen akkor, ha azt kell tapasztalnom, hogy fiatal hölgyeket aláznak meg, nagy nyilvánosság előtt.

Higgye el Latorcai úr, én megértem az ön fájdalmát.
Valószínűleg Sohase fordult elő, mert az ilyen szórakoztató élmények emléke megszelidíti a férfi lelkét, de bizonyosan kijelenthető: többé már nem hullanak térdre Ön előtt a nedves ajkú lányok.

Az idő, e csalfa prostituált, tovatűnt a ködben, egy Egész Élet fizetésével a retiküljében, és Önnek nem maradt más, mint e szánalmas pótcselekvés, a Titkok Tudójának és a Pulpitus Ördögének szerepe, ahonnan lekezelően alázhat meg egy kívülállót, aki mellesleg talán adőfizetőként tartja el Önt.

Önnek nem maradt semmi.
Csak a remény.
A remény, hogy a Politika Nagy Könyvének lapjaival, melybe Ön beleírta a nevét, majd nem valami liberális fűbarát fogja kitörölni a valagát, valahol egy vidéki vasútállomás klozetjében, ahol ez a Nagy Könyv csíkokra hasogatva lóg a WC-papír tartón.
Nem lennék őszinte Önnel, ha e hiú reményeket táplálnám.

2014-ben Ön, a szentéletű komájával, Semjén Madárbarát Olasz Vadászlobby Zsolttal és az egész vicc KDNP-vel együtt, ahová Ön egy rövid Fideszes vargabetű után visszatért, pontosan oda fog kerülni, ahová való.
Mert ne feledje Latorcai úr: van Igazság a Földön, és ez úgy igaz, ahogyan abban is teljesen biztos vagyok, hogy a kis hölgyet megvigasztalták otthon, míg Önnek sem most, sem a jövőben nem jut vigasz.

lecsó kolbász (törölt) 2012.05.14. 16:59:42

@Secnir: "önt onnan a páholyból eltávolítani…" :)
Azt azért megnézném ahogy Latorcai papa szép komótosan
felkelne a helyéről, felmenne a páholyba, nyakon ragadná a
hölgyet és kivágná mint macskát... de előtte még belekortyolna
a csengettyűje mellett lévő pohár vízbe.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.14. 17:02:19

@Kelemen Csaba:
ez hazugság. Nem állított semmi ilyet, az első kérdésre megmondta, hogy kinek a szakértője. Ezt az idióta Latorcai találta ki.

Secnir 2012.05.14. 17:03:06

...és így a legvégén megkérdezném:
phaszkalap latorcai: mit keres a pulpitusodon a csengettyű mögött egy pohár víz?
tömeget oszlatsz vele, vagy -neadjisten- ISZOL BELŐLE BAZMEG?
már vezetheted is ki magad.
ja, és majd a kövér lacára is szólj rá....

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.14. 17:05:54

@Secnir: a teremőr megnézheti az illető parlamenti belépőjét. Meg is tette, úgyhogy ezért sem lehetett, hogy másnak vallotta magát, mint aki.

clegane 2012.05.14. 17:07:10

lol hozzávágtam volna az ásványvizes palackot...
felfuvalkodott hólyag!

Tilikov (törölt) 2012.05.14. 17:14:18

Bele kell húzni, különben soha nem lesz fegyelem, és akkor visszajönnek a ballibek. Az ilyen vízbűnözőknél a szíjáés vizes kínzást kellene alkalmazni, aztán meg belesütni egy billogot, hogy soha ne felejtse el.

Vagy Gyurcsányt akarjátok vissza?
Na ugye, akkor rend, csend, fegyelem.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.05.14. 17:24:31

@Scala: Ne szórakozzunk már, a legnagyobb nyári kánikula alatt sem fogyasztottam soha annyit, csak ha sportam aznap vagy egész nap a napon voltam. Valamiért elterjedt téveszme az, hogy szlopálni kell.

sunblind 2012.05.14. 17:26:33

@Kurt S. Earp:
Fuckyeah! :D +1
Remélem olvasta a félhülye állattya.

Dr.Betépett felhasználó 2012.05.14. 17:32:43

@Yoriyoshi Komatsuzaki: ez valamikor pénteken történt,egy lmp-s lotyó jobbikos szakértőnek vallva magát röhögött a karzaton,és valamit szürcsölt.igazoltatáskor derült ki a valós "lénye".
Speciel én kizavartam VONA a pi.....ba,van már elég bohóc a parlamentben.

Secnir 2012.05.14. 17:34:24

@molnibalage:
igazad van.
ha én a kánikulában a parton hevertem, nekem sem jutott eszembe pillepalackos ásványvizet iszogatni, minek az?
SÖR VAGY FRÖCCS! az inkább!

(különben azért kel folyadékot inni, hogy ne száradj ki. egy nyári napon akár a testtömeged 5%-át is elvesztheted víz formájában. az már fáradtságot, koncentrációzavart meg ilyeneket okoz. tudod, az ember túlnyomórészt folyadékból áll, körülbelül 60%-a egy felnőtt embernek.)

Szenthomárság 2012.05.14. 17:35:36

@molnibalage: Sokat kell inni és lehetőleg ásványvizet, sőt, már gyermekkorban el kell kezdeni a gyermek bőrének hidratálását drága krémekkel. Mosógépbe kalgon és ha valami elromlik, elszakad, kilyukad, akkor azonnal újat kell venni, javítani nem szabad.

lottyedtpocsok 2012.05.14. 17:37:56

@Fedor: @sunblind: @Kurt S. Earp: @Secnir: én meg csak vártam a poént és vártam, de nem volt úgyhogy csináltam... www.youtube.com/watch?v=exNulKguK0g

Szádbafingok 2012.05.14. 17:39:21

Egyszerűen túlreagálta a levezető elnök, ennyi.
Azonban abban feltétlenül igaza van, hogy napjainkban végtelenül elharapódzott a szabályok és társadalmi konvenciók semmibevétele; gyakorlatilag semmiféle belső késztetést nem éreznek egyesek, hogy tiszteletben tartsák mások - egyének vagy intézmények - méltóságát. A közéletből rohamléptekkel szelel el a tisztelet, a nyílt és őszinte odafordulás. Emberileg érthető, ha ez időnként kiveri a biztosítékot egy régivágású államférfinél, aki még egy emberibb kultúrkörben szocializálódott.

Észmegálló 2012.05.14. 17:43:50

Nem jut eszembe más, csak ez a többes jelzős szerkezet: szánni való, vén, impotens hülye!

Észmegálló 2012.05.14. 17:49:19

@Szádbafingok: "társadalmi konvenciók semmibevétele".... "régivágású államférfi"..... "emberibb kultúrkörben szocializálódott".... Hát igen, ezen eszmefuttatás minimum különösen hangzik egy SZÁDBAFINGOK nicknevű kommentelőtől. Már bocsáss meg...., Te ezt nem érzed?

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.14. 17:49:36

@Dr.Betépett felhasználó: Hazudsz. Semmi ilyet nem mondott. És nem is röhögött, meglepetten mosolygott, ennyi volt a bűne.
Már csak azért is, mert miért állítaná magáról bárki normális ember, hogy jobbikos?

demján marley 2012.05.14. 17:49:53

@Tilikov: vízbűnöző :DDD

@ámbátor: ha a színházban szomjazol meg, akkor a színházban iszol. felnőtt embernek nem kell kibírni, hogy 20 percig ne igyon, ha egyszer szomjas, lévén épeszű embert ez nem zavar, legfeljebb sznob majmot, aki azért telepedett le csak a nézőtérre, hogy disztingvált középosztálynak érezze magát egy ideig.

Gyáli úr 2012.05.14. 17:51:28

Szerintem igaza is lehet. Ugyanez van az iskolában is: lassan a tanár a hülye, mert be akarja tartatni a házirendet.

Aki nem tud viselkedni, az legalább ne legyen rá büszke.

demján marley 2012.05.14. 17:52:42

@Lastres: ha kiszivárog, hogy az elempés ügynökök már nagy erőkkel hordják ki húgyhólyagszámra a Nemzet Vizét -- kétségkívül Izráelbe -- kitör a botrány!

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.14. 17:53:37

@Szádbafingok: államférfi? Latorcai? Ne viccelj.

Valóban gyenge a normakövetés. De ha ezen abszurd módon természetes dolgok betiltásával (vízivás, mosolygás) akarsz változtatni, akkor nagyon nagy marha vagy, az csak mégjobban rombolja a szabálytiszteletet, mert megerősíti az embereket abban, hogy a szabályok rosszak, és nem kell őket komolyan venni.

Szádbafingok 2012.05.14. 17:53:44

@Észmegálló: Nézd, személyeskedésbe nem megyek bele, mert méltatlannak érzem az ügy komolyságára való tekintettel. Érdemi reakcióra szívesen reflektálok.
Kérném a moderátort/bloggazdát, hogy a kulturált eszmecsere feltételeit megteremteni szíveskedjék!

LöncsVezér 2012.05.14. 17:54:16

Ilyen emberek meg leteznek?

Mesterlövész 2012.05.14. 17:54:29

Amilyen taplók a parlamentben vannak, már fel sem tűnik egy ilyen apróság.

Liquid_Night 2012.05.14. 17:55:15

Szánalmas...

"nincs lehetősége folyadékot fogyasztani" :D

Sixy 2012.05.14. 17:55:19

@Szádbafingok: Mi? Az, hogy VIZET ISZIK?
Bakker.
Az, hogy a lökött indexes táncikál a folyosón és ez kiveri a biztosítékot a Kövérnél, arra szerintem ők is számítottak.
De ez a nő... VIZET IVOTT.
Bazmeg.
És mosolygott.
BASZKI.
Vizet. Meg mosolyt.
Ezt nem lehet túlreagálni. Aki ebbe beleköt, meg abba, hogy mosolyog, az egy IDIÓTA. Nem egy régivágású államférfi, aki emberibb kultúrkörben szocializálódott, hanem egy IDIÓTA, aki egy diktatúrában szocializálódott.

Huh.

Bocsáss meg.

Lehet, hogy túlreagáltam a dolgot. Csak hát tudod én egy olyan világban szocializálódtam, ahol még lehetett vizet inni és mosolyogni. Emberileg érthető, ha időnként kiveri nálam a biztosítékot, hogy a köztudatból rohamléptekkel szelel el a szabadság. Asszem, most megyek és iszom egy pohár vi... sört.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.14. 17:55:39

@Gyáli úr: azaz ne mosolyogjon? Magyarázd már el nekem, hogy a mosolygás mekkora bűn, és a rohadék középiskolások is milyen arcátlanul használják! :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2012.05.14. 17:55:39

Én a hölgy helyében látványosan ittam volna még egy kortyot, majd beintve kisétáltam volna...kb. ennyi.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2012.05.14. 17:57:17

Hát, szomorú is az, ha valaki huszon éve ott sertepertél a hatalom körül hű seggnyalóként, akibe már több párt vezetői is beletörölték a cipőjüket. Most végre eljött az elégtétel nagy napja!

Impotens, vén szarházi!

Szádbafingok 2012.05.14. 17:59:20

@Lastres: Államférfi, amennyiben levezető elnöke a Magyar Országgyűlés ülésének, mandátumot szerzett képviselő, satöbbi. Az államférfiúi jelző nem képvisel minőségi osztályt, ha ez a problémád.
Sajnos saját példáddal illusztrálod, hogy baj van az emberek véleményütköztetési szokásaival magyarhonban.
Az, hogy egy szabályt hülyeségnek tartasz, nem mentesít a következmények alól.

LöncsVezér 2012.05.14. 17:59:57

@Észmegálló: @Szádbafingok: Szadbafingok Troll level 3000. Eszmegallo,leeshetett volna :D

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2012.05.14. 17:59:59

@Észmegálló:
Nem érzi. A rendpártiakra és a tekintélyelvűekre NEM vonatkoznak az általuk mindenki máson számon kért, sokszor abszurd elvárások.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2012.05.14. 18:00:55

nálam is a mosolygás verte ki a biztosítékot. nem mintha a parlamentet nézve kedve lenne bárkinek mosolyogni, de az új, hogy már büntetik is.

nemjogasz 2012.05.14. 18:01:07

Szegényből kitört a kissebségi komplexus, megesik. Mondjuk szemléletesen mutatja, hogy ezek még ha a lehető legpitiánerebb hatalmat kapják a kezükbe, azzal is rögtön visszaélnek... Latorcai úrból kiváló bkvellenőr válhat ha a következő választáson elvesztené a mandátumát.

LAVÓRVAGÁNY 2012.05.14. 18:02:55

Ostoba bölcsészkurva. Minek megy oda az ilyen? Szakértő mi? A bután nézés szakértője?

Szádbafingok 2012.05.14. 18:04:34

@Reckl_Amál: @LöncsVezér: Dr Ujhelyi István levezető elnökként legalább ilyen diktatorikus hajlamot mutatott a minap. Nem állítom, hogy ez helyes (írtam is, hogy Latorczai túlreagálta a helyzetet) de nem egyedi jelenség.

Gyáli úr 2012.05.14. 18:05:29

@Lastres: Ha egy tanár épp lebasz valamiért egy középiskolást, és az ERRE VÁLASZUL vigyorog, akkor azzal saját magáról állít ki szegénységi bizonyítványt.

Szádbafingok 2012.05.14. 18:06:04

Csendben megittam egy sört. Most ki vagyok tiltva, vagy csak egy tolókomment hiányzik ide?

Dan_W_Smith (törölt) 2012.05.14. 18:06:32

Nekem ez jutott eszembe, hogy a szakértő asszony kb így szakérthet:

www.youtube.com/watch?v=7Y16HUOAmT0

Vagy inkább az, hogy én is így szakértenék meg sokmindenkit? Vagy az, hogy így szakérti meg a parlament (nem a kormány) az országot?

Már nem tudom...

2012.05.14. 18:07:17

Ez a Latorcai tényleg egy barom!

komplikato 2012.05.14. 18:07:42

Gyerekek engem sokkolt a videó!
Nem mondjátok, hogy ország egyik legfontosabb állása a VÍZHORDÓ FIÚ megszűnt a Parlamentben! Vagy csak a kis hölgy "bunkó" volt, mert nem pohárból ivott??? :D

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.14. 18:08:35

@Szádbafingok: mint fent írták: nincs semmiféle szabály, ami tiltaná a vízivást, különösen nem a mosolygást. Ami van, az egy frusztrált segg önkényeskedése, aki - azzal a felkiáltással, hogy elvárja a tiszteletet - elkezd szabályokat alkotni hirtelenjébe.

smartdrive 2012.05.14. 18:09:30

szigorú, de igazságos

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.14. 18:09:32

@Szádbafingok: Újhelyi egy zsidózó és cigányozó jobbikostól vonta meg a szót. Kicsit más eset, mint egy mosolygás.

Hihhetetlen 2012.05.14. 18:10:09

@Észmegálló:
Igen, ezen én is felröhögtem.

komplikato 2012.05.14. 18:12:28

@Gyáli úr: Hogy sikerült a Parlamentet párhuzamba állítani egy középiskolával? :D

Gyáli úr 2012.05.14. 18:16:06

@komplikato: Ezt írtam először: "Ugyanez van az iskolában is: lassan a tanár a hülye, mert be akarja tartatni a házirendet." Ez egy azonosítás, sarkosabb analógia. Van a Parlamentnen is házirendje meg az iskolának is, és ha valaki nem képes betartani, akkor annak mindenféle szankciói vannak. Például rászólnak az emberre. Erre nem az a reakció, hogy rihegek-röhögök, hanem úgy viselkedek, mint aki képes normálisan viselkedni.

Szádbafingok 2012.05.14. 18:17:05

@Lastres: Elnézést, de most egy köztiszteletben álló, éltes urat minősítgetsz és igazad van, nincs mindenre szabály. A nevelés lényege, hogy az íratlan elvárásokat is internalizálja, aki a társadalom integráns része kíván lenni. A bajkeverő, polgárpukkasztó attitűd nem visz előrébb, a kirekesztés ellen küzdő "liberálisok" igencsak rossz példával járnak elöl, ha címkézgetnek és önkényesen értelmezik a szabályokat.

dr Smittpálelnökúr 2012.05.14. 18:20:33

"Nagyon szépen megkérem, hogy ne is kritizálja, még csak mosollyal sem mindazt, amit mondok"

A vén buzeráns, komolyan gondolja, hogy még csak mosollyal sem lehet kritizálni őket?

Ez egy tipikus idióta, aki hatalmat kapott a kezébe és most visszaél vele.

Szánalmas, utolsó, senkiházi barom.

komplikato 2012.05.14. 18:20:53

@Gyáli úr: Értem az indoklást és köszönöm. Viszont úgy látom nem csak én gondolom, hogy bármit állított is a jóember, a hölgy NEM szegte meg a szabályzatot az ivással, így viszont nem tudom zokon venni tőle ha azt hitte az őt kritizáló személy hülyéskedik vagy hülye. Kicsit emlékeztet egyik műszaki tanáromra, aki elszenderedett egy órán, majd hirtelen felriadva levágott egy minden képzeletet felülmúló hosszú monológot, ami úgy kezdődött, hogy: "Mind bűnösök vagytok!!!"
Akkor mis is mosolyogtunk amíg rá nem jöttünk, hogy komolyan gondolja azaz megőrült.

nemjogasz 2012.05.14. 18:24:11

@Szádbafingok: hol "bajkeverő, polgárpukkasztó attitűd" az, ha az ember iszik két korty vizet? Bár igaz, rászólhatott volna azért is, mert túl látványosan lélegzett, és ezzel zavarta az igen nagy tiszteletű képviselő urak elmélyült munkáját...
@Gyáli úr: az iskolában felnőtt beszél gyerekkel, itt meg egy nulla jelentőségű megélhetési politikus inzultált egy másik felnőtt embert. Különben is, milyen tiszteletet kellene tanúsítani a parlamentben? Csaló, hazug tolvaj gazemberek, örüljenek, hogy nem köpik le őket, még hogy tisztelet...

dr Smittpálelnökúr 2012.05.14. 18:24:11

@Szádbafingok: Az önkényes szabályértelmezést nem vetheti senki szemére egy fidesz-rajongó.

Én még emlékszem arra, amikor 2 hetente üléseztették a parlamentet, mert igaz, hogy a házsszabályban az szerepelt, hogy hetente, de a fidesz hivatalos magyarázata erre az volt, hogy a kéthetente is hetente, csak ott van előtte a "2".

A latorcai pedig nem áll köztiszteletben, egy egyszerű senkiházi a vén majom, semmi több.

ketroot 2012.05.14. 18:25:22

@Szádbafingok:

Bajkeverő, polgárpukkasztó attitűd beleinni abba a rohadt vízbe?

komplikato 2012.05.14. 18:26:30

@Szádbafingok: Akkor még egyszer fussunk neki, miért játszik valaki istent és pedagógust a Parlamentben? A nevelés lényegének leírása meg érdekes, de ugye nem baj ha saját gyerekem inkább megtanítom önálló gondolkodásra? Nem szeretnék olyan országot, ahol van 10 millió egységsugarú középszerű gondolkodásra képtelen sablon hülye.

bioLarzen 2012.05.14. 18:26:57

Na végre, valaki rájött, miért tart ott ez az ország, ahol: a szekértőnő ásványvizet iszik a parlamentben.

Deres nincs véletlenül az udvarn?

bio

Szádbafingok 2012.05.14. 18:27:38

@dr Kangörény: Feltehetőleg a hölgy nem kritikai "éllel" mosolygott, hanem kínjában. Az elnök pedig ezt érthette félre. Senki sem "tipikus idióta" és a legkevésbé sem "Szánalmas, utolsó, senkiházi barom". Szégyellhetnéd magad.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.14. 18:28:47

@Szádbafingok: olvasd már el, amit írsz, és alkalmazd a valóságra.

A vízivás szerinted polgárpukkasztó magatartás? Meg a mosolygás? Meg kirekesztés elleni küzdelem? Nem vagy te egy kicsit paranoiás?

komplikato 2012.05.14. 18:28:54

@dr Kangörény: "Az önkényes szabályértelmezést nem vetheti senki szemére egy fidesz-rajongó."

Hát ja. Jó kis példa. Az oktatási intézmények költségeinek állami támogatását is kb. így magyarázták, hogy szerintük az van leírva, hogy legfeljebb 50 százalék, holott nem. De nekik megfelel. Fideszes szabály, jog, szöveg értelmezés rulez!

Szádbafingok 2012.05.14. 18:29:37

@nemjogasz: Evésre, ivásra egy korszerű, jól felszerelt buffet áll rendelkezésre, ha nem tévedek.

Szádbafingok 2012.05.14. 18:31:40

@komplikato: A gyermeked feltehetőleg igen kreatív makramé-művész lesz, de a diplomácia, a politika az interperszonális készségeken alapszik; itt az öntörvényű magamutogatás és az individualizmus nem vezet jóra, inkább önellenható.

Szádbafingok 2012.05.14. 18:34:01

@Lastres: Most akkor Te is olvasd el, amit írok. Íratlan szabályokról írtam és udvariasságról, normákról. Egy 60+ ember nem fog lepacsizni veled, nem érti a lazaságodat és megbotránkozik az önkifejezéseden, ha azt nem olyan környezetben teszed, ahová való. A hölgy meg, ha szomjas, menjen ki a csaphoz.

nemjogasz 2012.05.14. 18:35:19

@Szádbafingok: és ettől "bajkeverő, polgárpukkasztó attitűd", hogy van büfé? Te komolyan gondolod, hogy ott, ahol a mélyen tisztelendő képviselők szabolcsi falusi kocsmát megszégyenítő módon viselkednek, ott a vízivás kiemelt figyelmet érdemlő sértés?

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.14. 18:36:55

Nem tudom mit bántjátok. Egész életében egy kis senki volt, most végre megmutathatta. Ő egy igazi kemény ember. :)

ketroot 2012.05.14. 18:37:37

Azért jó, hogy ez:

www.commmunity.hu/ficak/files/2010/12/parlament1.jpg

kibaszottul rendben van, de ez a bölcsész, liberális (és valószínű akkor zsidó) kurva meg még inni is mer?!

szmoker (Homo Trollicus) 2012.05.14. 18:41:45

@Secnir: ő meg beperli, mivel a házelnökRE mosolygott. mivel tetszik neki.
bíróságon nyer.

Fideszes bíróságon, fideszes ügyéssszel?
Akkor már jobban jár ha lelövik.

Szádbafingok 2012.05.14. 18:42:52

@nemjogasz: Persze sarkítottam. Nem követtem nyomon élőben a közvetítést, hogy tudjam, hányszor hívták fel korábban a figyelmet az illedelmes magaviseletre. Ilyen esetben viszont annakidején az ember felállt, főhajtva elnézést kért. Manapság pedig inkább még a vétkest védik és ezáltal újabb szabálysértésre ösztönzik. Hát így megy ez.

Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.05.14. 18:43:18

Gyurcsány Ferenc idejében ilyesmit nem engedhettek volna meg maguknak ócska kurvák!!
Hát hová zülleszti le még a magyar parlament szintjét ez a náci Fidesz csürhe?
Minden jöttment zabáló vedelő disznót beengednek az Ország gyűlésébe?!
Szíjat kéne hasítani mindegyik hazaáruló mocskos fideszes náci hátából, akik eladják az országot a pöffeszkedő rabló imperialista bankároknak.
Gyurcsány Ferenc gyere vissza, te vagy az utolsó reménységünk!!
A munkás bére az égre kiált!!

nemjogasz 2012.05.14. 18:44:15

@ketroot: az ásványvizes üveg szisszenése minden bizonnyal megzavarta a képviselő urakat és hölgyeket az újságolvasásban és fészbukozásban meg hon egyéb fontos ügyeinek intézésében.

szmoker (Homo Trollicus) 2012.05.14. 18:46:40

@LöncsVezér: troll level 3000? ne vicceskedjünk kérem, gyenge tavaszi libafosnak is kevés.

Észmegálló 2012.05.14. 18:47:11

@Szádbafingok: buffet - az magyarul büfé, nem??? I fart in your mouth - csak hogy értsd. :)

Lasombra 2012.05.14. 18:48:24

az internet nagyon hasznos dolog. rengeteg dolgot tanulhatunk belőle. a legváratlanabb helyekről.
ma például Szádbafingok nevű kommenttárstól megtudtam, hogy a folyadék fogyasztása polgárpukkasztó, bomlasztó hovatovább rebellis magatartás. ha mindezt mosollyal is súlyosbítjuk, akkor pedig végképp indokolt az azonnali intézkedés foganatosítása.

hát hova jut a világ?
ma egy mosoly, holnap a terrorizmus!
hát ezért tart itt ez az ország!

míg Orbán elvtárs emberfeletti erőt és energiát fektet kis hazánk szebb, boldogabb, gazdagabb és élhetőbb hellyé tételébe, karöltve olyan államférfiakkal és államhölgyekkel, mint a tiszteletreméltó Lázár elvtárs, Matolcsy elvtárs, Szíjjártó elvtárs, Kósa elvtárs, Budai elvtárs, Semjén elvtárs, Selmeczi elvtársnő, Némethné elvtársnő, Hoffmann elvtársnő, addig a reakciós, ellenforradalmi erők lépten-nyomon keresztbe tesznek nemes törekvéseiknek, például nyilvános vízfogyasztással.
ez a legalattomosabb fajta. ártatlannak tűnő ábrázattal nyeli a nedűt, semmi gyanús, közben az euró árfolyam meg kúszik felfelé!

éberség elvtársak!
csak rajtunk múlik, hogy kiveti-e a magyar föld az ilyen mételyt, aki Orbán elvtárs ellen dolgozik!

tényleg, Gyurcsánynak megvan már a dolgozata?
csak mert addig baszhatjuk a munkanélküliségi rátát is.
én szóltam.

Szádbafingok 2012.05.14. 18:48:29

@molnibalage: Saját magadról állítasz ki erkölcsi bizonyítványt, ha legalább a kornak járó tiszteletet képtelen vagy megadni egy szépkorú embernek. Röhöghetsz rajtuk, kirúghatod a botjukat szerencsétlen elesetteknek, de jobb, ha tőlem tudod, az én korosztályomat még úgy nevelték, hogy az idős bölcsek szavára adni illik, mert sokmindenen átmentek már. Tapasztalatuk és felhalmozott életbölcsességük zsinórmértéke lehetne a mai gót meg emós meg kábítószeres fiatalságnak!

Észmegálló 2012.05.14. 18:52:11

@Szádbafingok: 2012.05.14. 18:48:29 Kezdem azt hinni, hogy csak parodizálsz. Ennyire ember hülye nem lehet :)

Szádbafingok 2012.05.14. 18:52:47

@Lasombra: Pompás paródia és lenyűgöző tisztánlátás. Gondolom, egy rágózva nyilatkozó Szíjjártó el sem érné az ingerküszöbödet. Dajcstomi - törvényes, jogszabályoknak a legmesszebbmenőkig megfelelő - twitjei sosem háborították fel azt a liberális lelkedet. Okostóbi.

nemjogasz 2012.05.14. 18:53:00

@Szádbafingok: csak azért, mert valaki idős, még nem jár neki tisztelet, főleg ha közben még pitiáner módon is viselkedi. Emellett az idős nem automatikusan bölcs, sőt továbbmennék, a bölcsesség nem korfüggő. A tiszteletet ki kell érdemelni, az nem alanyi jogon jár. Ha meg valaki parlamenti képviselő, annak meg főleg nem.

Észmegálló 2012.05.14. 18:53:12

Bocs kis szórend csere: Ennyire hülye - ember nem lehet :)

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.14. 18:53:57

Amúgy nem tudom mit kell meglepődni. A kereszténység már majd 2000 éve bizonygatja, hogy humanofób. Gyűlöl és üldöz mindent ami az ember természete, vagy létezésének velejárója.
A szakértő hölgy meg örüljön, hogy nem a középkorban él, mert vitték volna "megtisztítani" az Isten ellenes bűne miatt.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.05.14. 18:55:03

@Szádbafingok: Latorcai nem áll köztiszteletben. Köztiszteletben áll például Kemény Dénes, mert róla mindenki tudja, hogy amit csinál, azt jól csinálja. Latorcai meg csak egy politikus, ami Magyarországon majdhogynem definíció szerint jelenti a nyerészkedő aljas embert. Kérdezz meg az utcán bárkit, mit gondol a politikusokról, ha ilyen elképzelésed van a köztiszteletről.

Persze ha nem KÖZtiszteletről, hanem hatalomról beszélsz, és a hatalom által hozott törvényekkel kikényszerített engedelmességet, akkor kétségtelenül igazad van.

Szádbafingok 2012.05.14. 18:56:39

@nemjogasz: Szerintem meg a tisztelet mindenkinek jár. Világunk épp eléggé embertelenedik, miért ne lehetne ezen változtatni? Idősnek, fiatalnak vagy középkorúnak egyaránt van méltósága és nem leszünk azáltal erkölcsileg győzők, ha pocskondiázzuk és sárba tiporjuk őket.

demján marley 2012.05.14. 18:57:39

istenem, most tényleg egy trollnak bizonygatjátok, hogy hülye?...

Lasombra 2012.05.14. 18:58:17

@Szádbafingok: várjál már, he. elvesztettem a fonalat. te most végül is kinek az oldalán állsz?
csak hogy mennyire érezzem rosszul magam...

nemjogasz 2012.05.14. 18:58:51

@Szádbafingok: "Szerintem meg a tisztelet mindenkinek jár" Csak a szekértőnek nem? Azt ki lehet oktatni leereszkedő hangnemben?

Lasombra 2012.05.14. 18:59:49

@demján marley: úgy tűnik.
manapság az internet korában egész pontosan 2 db klikk, és láthatjuk, hogy pár bloggal arrébb barátunk még heveny kurvaanyázott.
de felőlem azért csak folytassák. szórakoztató. :)

Szádbafingok 2012.05.14. 19:02:21

@flugi_: Persze méricskélhetünk, hogy kit tisztelnek jobban, de nem hiszem, hogy ez a lényeg. A fenti jelenetben egy fiatal hölgy fölényeskedő mosollyal intézte el, hogy rendreutasította egy sokak érdekeit képviselni hivatott államférfi. Pont arról beszéltem eddig, hogy itt nem a hatalmi szónak, hanem egy belső megfelelési mechanizmusnak kellett volna működnie, amennyiben a liberális oktatás rákfenéje még nem harapódzott volna el ilyen kétségbeejtően.

CSENDES 2012.05.14. 19:03:31

@Szádbafingok: Mert mi lesz, ha nem megy ki? Egy ilyen finom úriember, mint te (mint az a nevedből is kitűnik) megalázza, mint azt a szegény, szerencsétlen, kínjában vigyorgó holt piros arcú lányt a parlamenti vak hangya?

Egyébként hány percenként van szünet, hogy így ajánlgatod, hogy menjen ki? Az nem tahóság, hogy valaki az előadás kellős közepén feláll és kimegy?

De mindegy is. Azt kellett volna tennie, hogy feláll (széket kirúgja maga alól emberi méltósága megsértése kapcsán), majd hangosan megkérdi, hogy elnézést kér az alelnök úrtól, de ki mehet- e pisilni, ha már bűnösen túl sokat ivott.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2012.05.14. 19:05:43

@Szádbafingok: ezzel a nickkel finoman szólva disszonáns, amit a neveltetésedről meg a mások iránti tiszteletről írsz.

tomwar 2012.05.14. 19:05:50

Tisztelt Latorcai ur!
Ha beleiszik a vizespoharaba kivezettetem!
Ven hulye...

tomwar 2012.05.14. 19:07:56

@Szádbafingok: Kijar. Es egy pohar viz mellol ne predikaljon SENKI.
Matol nekem Latorcica. Kiharcolta.

Szádbafingok 2012.05.14. 19:14:02

@CSENDES: Rendben, szóval szerinted helyénvaló az, hogy az Ország Házában, ahol a sorsunkról döntenek, pattogatott kukoricát, perecet és vattacukrot majszoló szájtátik randalírozzanak? Valahol meg kell húzni a határt. Mégha igaztalannak érezzük is, nem tartható ez a léhaság. Mi lesz a következő? Valami LMP-s képviselőnő felszólalás közben cserél tampont? At áldóját, gondolkozzatok már!

Szádbafingok 2012.05.14. 19:14:53

@Nelson M: A nikkem után jövő szöveget is elolvashatod, ha megy. Lendüljünk már túl a személyeskedésen.

demján marley 2012.05.14. 19:15:57

@Lasombra: persze, ha valakinek ehhez van kedve.:D csak nehogy valaki őszintén feldühödjön, nem ér meg egy pulzusszám-növekedést

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.05.14. 19:16:21

@Szádbafingok: A kor nem érdem, hanem állápot...
Attól, hogy valaki idős nem feltétlen bölcs... Sőt, a legbalfaszabb demagóg szövegeket jellemzően a +50 közeli vagy feletti korosztálytól kell elviselnem...

Szádbafingok 2012.05.14. 19:16:41

@tomwar: Lenyűgözően harcos kiállás ez részedről! Ezzel a nikkel nem is gondoltam, hogy a békés egymásmellett-élés mellett fogsz lándzsát törni...

tomwar 2012.05.14. 19:18:33

@Szádbafingok: Gondolkozom, es egyfolytaban azon gondolkozom, minek a viz a pulpituson?

Te tudod?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.05.14. 19:20:36

@Szádbafingok: A tisztelet említése meg vicces annak a szájából, aki "szádbafingok" névvel szól hozzám...

Szádbafingok 2012.05.14. 19:20:46

@molnibalage: Tiszteletben tartom a véleményed és még blankoltpöcsű szarzabálónak sem nevezlek miatta. Élni és élni hagyni. Jó lenne, ha mások is elsajátítanák a krédómat.

béla a görög (törölt) 2012.05.14. 19:21:01

Szenilis vén fasz.
Pubikám a tiszteletet az nem jár, azt ki kell érdemelni!
És egy olyan párt tagjaként amely államosította a MANYUP pénzemet a legnagyobb tiszteletem ha csak téged köplek le a lemenőidet nem. Tisztelet -pfej.

Észmegálló 2012.05.14. 19:21:15

@Szádbafingok: Ezzel a nikkel nem is gondoltam, hogy a békés egymásmellett-élés mellett fogsz lándzsát törni..

Hát igen, so so. Az csak természetes , hogy te nicked a konvencionális keresztény kultúra jegyében született...

nemjogasz 2012.05.14. 19:21:55

@tomwar: neki szabad. ő Államférfi. vagy mi a fene.

Szádbafingok 2012.05.14. 19:22:58

@tomwar: Gondolom azért, mert a folyamatos beszéd során kicserepesedhet az elnök szája. A folyamatos beszéd egy megtűrt "parlamenti szakértő" esetében viszont inkább hátráltatja a törvényhozást.

pukancs 2012.05.14. 19:23:19

Zero, ha már így érintőlegesen megemlítetted a témát akkor a vastagbőr jegyében megemlíthetnéd ki is ez a bájos hölgyike és mi is csinál közpénzből:

kuruc.info/r/35/96008/

Novák kitiltása is jól jellemzi azt a helyzetet amit a média és a többi párt csinál a jobbikkal
még csak a felszínt se kapargatjátok...nehéz elhinni mi? pedig igaz

A Jobbik szakértőjének hazudta magát az LMP cigányának rendzavaráson ért titkára

Latorcai János az Országgyűlés levezető elnökeként a keddi ülésen fegyelmezett egy szakértői páholyban nevetgélő nőt, de az nem hagyta abba. Az illető az igazoltatás során megpróbált hazudni, de lebukott.
Abban a szakértői páholyban, amit a Jobbik és az LMP közösen használ, a keddi ülésen egy nő nevetgélt és ivott (ezt az ülésen tilos), majd mikor az elnök rászólt, gúnyosan mosolygott csak. Részlet a jegyzőkönyvből:
"Fölhívom a 2-es páholyban világossárga kardigánban helyet foglaló szakértő hölgy figyelmét, hogy önnek nincs lehetősége ott ülve bármilyen folyadékot fogyasztani vagy enni, úgyhogy ennek megfelelően tisztelettel kérem, hogy tartsa be az országgyűlési törvényből önre eső dolgokat. (A szakértő hölgy nevet.) Nagyon szépen megkérem, hogy ne is kritizálja, még csak mosollyal sem mindazt, amit mondok, mert akkor kénytelen leszek az országgyűlési törvénynek megfelelően önt onnan a páholyból eltávolítani, és kérem ezt a továbbiak során is figyelemmel lenni. (A szakértő hölgy továbbra is nevetgél.) Úgy gondolom, egy szakértőtől külön elvárható, hogy ha bejön az Országgyűlésbe, akkor olvassa el előtte, hogy mi vonatkozik rá viselkedési szempontból. Ezt különösen ajánlom önnek."
A terembiztosok Latorcai kérésére megkérdezték, melyik frakció szakértője. A nő azt mondta, a Jobbiké, de később az igazoltatás során kiderült, hogy nem igaz, mivel Osztolykán Ágnes LMP-s képviselőé. Tipikus cigány mentalitás: rákenni másra, amit elkövettünk.
Latorcai az eset után panasszal élt a Házbizottság zárt ülésén, de az esetnek egyelőre nincs következménye, a "szakértő" továbbra is bejárhat, míg Sneider Tamás személyi titkárát, Dér Zsoltot örökre kitiltotta az épületből a kiskirálykodó Kövér (a Magyar Szigeten tett, amúgy kétségkívül kissé polgárpukkasztó előadás miatt, de akkor is túlzó és jogtalan szankcióval).
(Kuruc.info)

zsír sztory lenne pedig

moncayo 2012.05.14. 19:23:39

Ez volt Latorcai legbátrabb tette egész életében. Még az unokák is erről fognak mesélni!

Észmegálló 2012.05.14. 19:23:45

@tomwar: "Gondolkozom, es egyfolytaban azon gondolkozom, minek a viz a pulpituson?"
Ejnye tomwar, még ezt sem tudod? Hát a fogát áztatja benne....

Hertelendi 2012.05.14. 19:24:41

Az egész KDNP egy nagy rakás szar! Remélhetőleg hamar megkapják az őket megillető helyet, vagyis mehetnek a levesbe. Én még ott egy normális, nem pöffeszkedő embert sem láttam.
Kíváncsi lennék önerőből hányan tudnának bejutni a parlamentbe.

Szádbafingok 2012.05.14. 19:25:51

@béla a görög: Pár fitying és oda az emberi tartás; sajnos ez jellemző a honi közállapotokra.

@Észmegálló: Tényleg csak a személyeskedés megy? Ezért tart itt ez az ország! Így sosem jutunk egyről a kettőre...

Dour ® 2012.05.14. 19:26:49

@Szádbafingok:
Hááát....
Olyan megható vagy ....
Na, meg persze szánalmas.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.05.14. 19:29:45

@Szádbafingok: Az élni és élni hagyni elvnek mi köze ahhoz, hogy az életben hagyott akárkit szenny alaknak tarhatok...?

Dour ® 2012.05.14. 19:30:38

@Szádbafingok:
El is várom.
Meg szerény is vagyok......
@Hertelendi:
Az önerőt nyugodtan fogalmazhatod erőteljes nyelvcsapásnak.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2012.05.14. 19:34:06

@Szádbafingok: ne lendüljünk túl, tekintve, hogy ezt a nevet te választottad magadnak. nyilván a mások iránti tisztelettől vezérelve. ilyen nickkel tök hiteltelen a tiszteletről beszélni, ezt próbáld meg feldolgozni.

lorenzo von matterhorn 2012.05.14. 19:36:15

nagyon keresztényi így beszélni egy nővel(mindegy melyik oldalon áll)

latorcai egy arrogáns pénisz

Szádbafingok 2012.05.14. 19:36:49

@molnibalage: Igazad van; annak tartod, aminek akarod. Nem a Te hibád, a neveltetésedé.

@Dour ® (ius murmurandi): Azért kommentelsz ilyen bölcsen, mert a környezeted nem ért meg? Nekem amúgy nagyon szimpatikus vagy, szerintem sokra vagy hivatott. Az álszerénytelenség meg gurgulázó hahotázásra sarkallt, de szerintem nem csak engem. Döbbenetes vagy!

ketroot 2012.05.14. 19:37:11

Na, a kurucon már vörhenyes zsidózás, Duna part emlegetése megy.

Megvan megint a színvonal.

CSENDES 2012.05.14. 19:38:08

@Szádbafingok: Csakis azért válaszolok, mert van bennem tisztelet, még egy ilyen szélsőségesen megnyilvánuló úriember reakcióit is tiszteletben tartva (úriasszony ugyanis nem lehetsz, mert akkor nem példálóznál éppen LMP-s képviselőnő tamponcseréjével).
Leszögezném, hogy egyetlen LMP-s, Jobbikos, sőt MSZP-s képviselőnőtől nem láttunk ilyet. FIDESZ-est azért nem említettem, mert oly kevés a képviselőnőjük (azok közül is jó egypáran pl. Wittner kartársnő pl már nem is cserélhetnek, csak vizeletcsepegés elleni betétet). Úgyhogy pipa ennek a kérdésnek.
Engedd meg nekem, hogy azt mondjam, nincs igazad.
Az a kislány a szakértői páholyban (lehetett, vagy huszonéves) nem tampont cserél, csupán ivott. Reményeim szerint nem büfögött utána hangosan, nem nyögött, hogy "Te Jó Isten, de jólesett. Úgyhogy részemről ennyi, Latorcai úr pedig olyan személy emberi jogait sértette meg nyegle, kioktató hozzászólásával, hogy az még szerintem az Kövér MSZP-s képviselők részvételére vonatkozó hozzászólását is überelte. Az utóbbi ugyanis a gyűlölet okán hangzott el, a harag rossza tanácsadó, ezért menthető (indulati cselekmény). Latorcaié pedig egyszerű rosszindulatról szól.

Szádbafingok 2012.05.14. 19:38:32

@Nelson M: Te meg próbálj meg nem leragadni és hirtelen felindulásból géppuskázni.

CSENDES 2012.05.14. 19:43:16

@CSENDES: Hozzátenném még, hogy a holnap hajnali 2-ig tartó ülést kívánom neki ( ahogy mondani szokták: napra kikötve, víz nélkül).

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2012.05.14. 19:43:35

@Szádbafingok: hogy a megjegyzésemet géppuskázásnak minősíted már meg sem lep azok után, hogy a vízivás-mosolygás kombót randalírozásnak nevezted.
egyébként: nomen est omen

Dour ® 2012.05.14. 19:44:24

@Szádbafingok:
"Döbbenetes vagy!"
Tudom, de a hasonló "felfogásúak", mint személyed, továbbra is szánalmasak.
Tudsz valamit a jövőbeli keresztre feszítés törvénybe foglalásának időpontjáról?

Hertelendi 2012.05.14. 19:47:15

Nem akarok beleszólni a vitátokba, de egy ideje már a semmit ragozzátok és csak a személyeskedésről szól:(((

Szádbafingok 2012.05.14. 19:48:53

@CSENDES: @Nelson M: Nézd, Te engem kioktattál a nikkválasztás kimondatlan szabályrendszerével kapcsolatban, de pálcát törsz egy nyilvánvalóan konzervatív értékrendet valló, idős ember értékrendje felett. Nem érzed az ellentmondást? Miért érezném magaménak azt a normát, amit sokadszor hánysz a szememre, több pajtásoddal egyetemben? Hol a határ? Vedd már észre, hogy kurvára ugyanazt fújjátok és pont azért utáljátok egymást a barrikád két oldalán. Ti teszitek ilyenné az országot és a közhangulatot. Énteőmitiők. Köszönöm a demonstrációt, te húgyagyú barom. Válaszolnod nem kell, mert kukázom ezt a nikket.

@Dour ® (ius murmurandi): Te csak szimplán buta vagy.

Észmegálló 2012.05.14. 19:51:18

@Szádbafingok: Kikérem magamnak, hogy engem még csak le sem hülyézel ... :)

Szádbafingok 2012.05.14. 19:52:53

@Észmegálló: Ott vagy: "több pajtásoddal egyetemben". De remélem, már nem.

Netuddki. 2012.05.14. 19:53:01

Itt is csak azt tudom mondani mint a plagibánál. A tekintélyt erőszakkal nem lehet kiharcolni...

Netuddki. 2012.05.14. 19:55:24

@Hertelendi: Önerőből? Egy se. A kicsi de nem párt a fidesz szimbiótája...

CSENDES 2012.05.14. 19:55:53

@Szádbafingok: Te meglehetősen ostobán arra utaltál, hogy én a nick-edre utalok, holott nem ezt tettem.
Arra utaltam, hogy csak férfiember lehetsz, jhól megválasztott nó és LMP-s gyűlölettel, ezért éppen a tamponcserét hoztad fel például, mivel ettől undorodsz. Kérdezd meg magadtól miért, hiszen soha sem csináltál ilyet, gondolom, hisz férfi vagy. Nos, erre utaltam. Arra, hogy mizogin vagy, s ráadásul az esetleges LMP-s kötődés csak dupláz. Úgyhogy légy oly kedves ne vegyél egy kalap alá másokkal, de azért sem rimánkodom, hogy vitatható érveidet velem oszd meg.

Észmegálló 2012.05.14. 19:55:54

@Szádbafingok: Köszönöm, megtisztelsz. Most kiszállok, mert már eleget röhögtem rajtad. További jó fingadozást :)

Marcellusca 2012.05.14. 19:57:34

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Stimmt! :)
Nekem is ez jutott szembe.
Hogy ez lenne a reakcióm.
Márcsakazértis. :D

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2012.05.14. 19:58:15

@Szádbafingok: nem oktattalak ki semmiről, csak azt mondtam, hogy ezzel a nickkel a tiszteletről fecsegni röhejes. nem vagy komolyan vehető. amúgy továbbra is: nomen est omen.

Szádbafingok 2012.05.14. 20:03:27

Basszátok meg, trollkodni is csak ott érdemes, ahol az értelem szikrája csak legalább a távolban felcsillan. Igen rosszkedvű lettem.
További jó szórakozást.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.14. 20:06:02

Ilyen az, amikor biztonságiőr-kvalitású és csendőr mentalitású embereket raknak házelnöki pozícióba. (Elnézést kérek minden normális biztonsági őrtől.)

Másképpen fogalmazva: ilyen az, amikor egy jelentéktelen senki a jelentéktelenségéhez képest aránytalan, vagyis nullánál nagyobb hatalmat kap.

Április 19-én jelent meg a Magyar Közlönyben az új Országgyűlési törvény, ami a 45- 53. § -okban a házelnök FEGYELMI és RENDÉSZETI jogkörét is tárgyalja.

Ez a hülye meg nyilván komolyan vette, hogy ő mostantól RENDÉSZ is, nem csak házelnök. Ha kicsit jobban beleéli magát, táskákat is kipakoltat majd, és testüregi motozást is tart.

Az új törvény, ez is megérne egy posztot:

www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK12047.pdf

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2012.05.14. 20:06:48

@Szádbafingok: ajjajj már megint elfelejtkeztél a jó neveltetésedről... (:DDD)

Marcellusca 2012.05.14. 20:07:43

@nemjogasz: Mentes vize vo't, nem bubis. :P :DDDD

Dr.Betépett felhasználó 2012.05.14. 20:17:40

@Szádbafingok: Ilyen nickkel jobb ha nem minősitesz senkit.
Talán meg kellene győződni a helyzetről.A kishölgy röhögcsélt,pedig nem a klotyón volt a tükör előtt.Minek is jön rám az írhatnék basszus,csak felhúzom magam.

komplikato 2012.05.14. 20:25:46

@Szádbafingok: "Manapság pedig inkább még a vétkest védik ..."
Konkrétan miben is vétkes? Mert az egész abból indult ki, hogy azért figyelmeztetik mert vizet iszik, miközben belinkelt képek alapján ennél ezerszer nagyobb kupi szokott lenni ott.

kifordított nagyanyó 2012.05.14. 20:29:38

Baszki,ez kurva durva.De szerintem akár le is lövethette volna...
Bakker ,volt az a cikk ami arról szólt hogy drága honatyáink és honanyáink mekkora és mennyi szemetet hagynak ott naponta.
Nem igazán kultúremberek módjára csinálják,pedig nekik aztán tényleg oda kellene figyelniük.
Még jó,hogy már semmi probléma nincs ebben az országban.
Na csá.

sárkányfő 2012.05.14. 20:31:30

Szánalmas, piti ügy. Latorcianak bocsánatot kéne kérnie.

A magyar parlament annak a magyar demokráciának lenne a temploma, amit a Fidesz - Latrocai közreműködésével - folyamatosan megaláz, szembeköp. Nekem a nyakkendős tahók ne magyarázzák az etikettet.
Bár a mosolybűnözés már elmekórtani eset...

A másik meg.
Nesztek Orbán Viktor pohár vízzel a parlamentben:
img8.hvg.hu/image.aspx?id=6d9537d4-ff66-4d87-ad1b-9a965bd13eb1&view=77b35f82-3c9f-4f85-88fe-7bbfe9f7ce2c

Nesztek Gyurcsány pohár vízzel a parlamentben (még mosolyog is az ebadta!!!):
kep.index.hu/1/0/60_cfa0860e83a4c3a763a7e62d825349f7/404963_77b9a79a915ceb22d884d3c1e80036c1_wm.jpg

Nesztek maga Latorcai pohár vízzel a parlamentben:
84.2.38.22/gallery/keyframe/2008/04/22/m2-15256/m2-15256-04540800.jpg

És végezetül ismét Latorcai gazdája, maga a nagyvezír a parlament széktámláit használva tornázik egyet (ó kárhozat):
static5.origos.hu/i/1112/20111230-csefalvay-zoltan-a-nemzetgazdasagi-miniszterium1.jpg

Latorcai, Latorcai... kis ember vagy te, nagyon kicsi....

komplikato 2012.05.14. 20:34:36

@pukancs: "a keddi ülésen egy nő nevetgélt és ivott (ezt az ülésen tilos), ..."
Ismételten kérdem, ha tilos, mi a halált keresett ott régebben a vízhordó srác? Fentebb linkelt képen papírpohár hegyek és üdítős üvegek miként teleportáltak be? Stb.

" Tipikus cigány mentalitás: rákenni másra, amit elkövettünk."
Ez mitől cigány mentalitás? Nácik mit csináltak? És a komcsik? És a mostani politikusok? Fociedzők? Stb.

Lehet a videó szelektíven vágott, de nem tűnik úgy nevetgélt a felszólítás után, lány mosolyogni merészelt. Remélem MÉG nem lőnek le érte senkit, bár már haladunk abba az irányba úgy látszik. Ha még is jobbikos szakértő lett volna, mit írt volna a "kuruc"? Már égne a parlament padsora vagy mi?

2012.05.14. 20:38:46

Függetlenül mindentől, a hölgy vajon minek a szakértője lehet?

Dour ® 2012.05.14. 20:49:13

@Szádbafingok:
"Te csak szimplán buta vagy."
Az lehet. De csak szimplán.
Viszont a nicked alapján rólad másképpen fogalmaznék, ami mindent megmagyaráz.
@...elmúlik...:
Függetlenül mindentől, a Latorcai nem az "átkosban" szerzett "dolgokat"?

csárli hárper 2012.05.14. 20:51:18

latorcai elvtárs is hiába öregedett meg...

tomwar 2012.05.14. 20:57:55

@Szádbafingok: Vagy senki, vagy barki. Innentol nincs mirol beszelni.

nikk rivers 2012.05.14. 20:59:12

A világok legjobbikában élünk, ha országunkban EZ A PROBLÉMA.
Egy lány vizet kortyol, majd kényszeredetten elmosolyodik.

Secnir 2012.05.14. 21:03:38

@lottyedtpocsok:
baaaaaaazzzzzzzzzzzzzz
úgy látszik a te TV-kártyád érzékenyebb, mint a mienk és a halkabb hangokat képes kiemelni :D :D
:D
fasz szoftvered van öreg XD

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.05.14. 21:04:27

@Szádbafingok: Mindig is rühelltem az ilyen nagyarcú erköcscsőszöket, akik szerint a feltétlen tisztelet és illem midenekfelett. Nagyon jó nevelést kaptam, csak egyes részeire nagy ívben szarok, mert nem értek vele egyet. Tudod, azt hívják önálló gondolkodásnak, értékítéletnek és nem majmolásnak...

Secnir 2012.05.14. 21:05:00

fasz= fasza

az én öreg 14 éves ibm bilkóm meg kezd halódni, elfelejti a leütéseket.
ez van, ha eg ycég nem azörökkévalóságnak tervez, hanem a gyors fogyasztásra...

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.14. 21:12:42

@csárli hárper (nyikhaj, tollforgató terrorista):

Szép és termékeny életút áll mögötte:

1944 májusában született.

1965-ben elvégezte az Esztergomi Felsőfokú Vegyipari Gépészeti Technikumot.

1965-1971-ig a Textilipari Kutatóintézet tudományos munkatársa volt.

1971-ben gépészmérnöki diplomát szerzett.

1971-től az Élelmiszeripari Főiskolán tanársegéd.

1975-től a Munkaügyi Minisztérium Szakoktatási Pedagógiai Intézetében előbb tudományos munkatárs, majd osztályvezető-helyettes.

1976-ban műszaki doktori címet szerzett.

1976-1992-ig a Budapesti Műszaki Egyetem adjunktusa.

1989-től a FÉG szolgáltató leányvállalatánál főmérnök, majd a FÉG gyártásfejlesztési főmérnöke, vezérigazgató-helyettes, majd vezérigazgató.

1991-től az Ipari és Kereskedelmi Minisztérium ipargazdasági, majd 1992-től iparpolitikai főosztályvezetője.

1991-től tagja a Rába Rt. vállalati tanácsának, majd igazgatósági elnök.

1993-ban lépett be a KDNP-be.

1993 februárjában ipari és kereskedelmi miniszterré nevezték ki.

1994-ben a KDNP alelnökévé, majd 1995-ben a párt országos választmányának elnökévé választották.

2002-ben az újjáalakult KDNP alelnökévé választották, 2003 óta az országos választmány elnöke.

2010-ben az Országgyűlés egyik alelnökévé választották.

bgp 2012.05.14. 21:12:47

@Szádbafingok: Milyen szabályról beszélünk? Nincs ilyen szabály. A vén szaros asztalán is ott a pohár.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.05.14. 21:18:59

Hát erről az a sztori jut eszembe, amikor középiskolásként kultúra címszó alatt ki lettünk vezényelve a Bánk bán mozifilmre (igen, ilyen fiatal vagyok). Az énektanárnő kisért el minket, aki egy ilyen ölég vaskalapos hölgyemény volt, először megpróbálta felszólítani a pénztárosokat, hogy "a fiataloknak ne adjanak el pattogatott kukoricát" (jól kiröhögték a háta mögött), majd ezt követően a moziteremben két előzetes között is hangosan felszólalt: "A pattogatott kukorica evést be lehet fejezni!" Ordas röhögés volt.

A film meg nem volt jó, de örültünk persze, hogy elmehettünk a suliból (megint, akkoriban torlódtak a magyar történelmi filmek). Gondolom a parlamentben is úgy vannak vele, hogy mindegy mi megy, de addig sem kell dolgozni.

kzoltana 2012.05.14. 21:43:43

Czomba Sándor államtitkár úr pedig beállt - egyedül! - a családi parkolóba. Fotó is van róla!
www.vagy.hu/tartalom/cikk/2245_mercedes_a_rokiparkoloban

elprotector33 2012.05.14. 21:48:57

szádbafingok=vidéki. A kis sunnyancs oldalromboló dolgozik... 3/3-as módszerek,tanított praktikák. Bomlasztás,megosztás,kioktatás...Amúgy -te takonygombóc-aki átlát rajtad nem tud másképp hozzád állni. Te kis értelmiségi fospermet...

troll ellenpólus · http://trollhitvallas.blog.hu/ 2012.05.14. 21:54:28

Értékválasztásról beszélünk, kedves posztoló és kedves hozzászólók, és a magyar társadalom szerencsére már múlóban lévő értékválságának lényege tárult fel ebben a kis jelenetben. Az egyik oldalon a hagyományok tisztelete, a régi értékek, a becsület, a kemény munka - a másikon pedig a hagyományok rombolása, tagadása, individualizmus, devianciák, perverziók, multikulti. A kiscsaj ezt a szellemiséget próbálta meg behozni az Országgyűlésbe, de rajtavesztett. Ballibbant tudatú embereknek persze nehéz lehet megérteni, mit jelent a tisztelet és a méltóság, amiből Latorcai Elnök Úr jelesre, ez a pofátlanul vihogó kis SZDSZ-es liba pedig egyesre vizsgázott...

elprotector33 2012.05.14. 21:56:38

remélem én inspiráltam ezt a nickedet szardarab.

elprotector33 2012.05.14. 22:04:28

El kell menned utánképzésre , mert fingani is csak parancsra tudsz....

Szádbafingok 2012.05.14. 22:07:50

@elprotector33: Jól beszélsz, barátom. Az ilyenek nem tudják, hol a határ.

elprotector33 2012.05.14. 22:09:20

Ja igen. Gyűlöllek. Nem lenne gázkamra,csak pajesz meg fültépés....Esetleg egy-két megalázó ,vöröslő pofon....(hátha észhez térnél....)

elprotector33 2012.05.14. 22:15:05

Az "ilyenek" meg TE vagy...

indapass90210 2012.05.14. 22:16:33

Az kiderült már, hogy mit csinált oszkópéter a vizerben?

Szádbafingok 2012.05.14. 22:18:59

@elprotector33: Tudom, persze. Csak két együttgondolkodó, akit szólásra ragadtat a felháborodás. Egyébként ezek a @troll ellenpólus: -féle alakok komolyan azt gondolják, hogy nem látunk át a szitán. Höhöh, minő naivitás - ha szabad így bizalmaskodnom egy harcostárssal. Hisz' már a neve is leleplezi!! Azt gondolhatja, hogy túljárt az eszünkön, de nem, mert mi ugye elolvassuk a nikknevét, mielőtt lerendezzük.
Egyébként magunk közt szólva a "troll ellenpólus" azért méltóságteljesebb, mintha herevédőnek hívatja magát az ember. Mégha spanyolul is. Erre legközelebb figyeljünk! FEl is írom. Figyelmeztetlek majd, ha elfelejtenéd.
Na, adj neki, bajtárs!

elprotector33 2012.05.14. 22:22:11

Paraszt gyerek vagyok. Melós. Úgy írd,hogy megértsem a nyolc általánosommal.

Horizont 2012.05.14. 22:25:14

@troll ellenpólus:
Neked a foglalkozásod a seggnyalás? Abból doktoráltál vagy mi? Nem szégyelled magad??
"a tisztelet és a méltóság, amiből Latorcai Elnök Úr jelesre"
A blogodból idézek:
"És természetesen köszönjük a kitartást az igazi magyar hősként viselkedő Dr. Schmitt Pálnak, aki az igazába vetett hittel, rendíthetetlen nyugalommal nemhogy a mindenütt eluralgó rágalmazók rohama, de még a nemzeti oldal kétkulacsosainak árulása láttán sem tette le a fegyvert. Dobó István, Zrínyi Miklós vére van az ilyen emberekben." Bruhahahahahahahahahahahahaha
Na b+ sok mindent tapasztal az ember ezen a fránya interneten, de hogy ilyen emberek élnek köztünk???? Kész végem is. Anyádat, gyerekedet, feleségedet (férjedet) v. barátnődet mikor dicsérted meg utoljára?? Főnöködet gondolom jobban sikerül!

elprotector33 2012.05.14. 22:27:10

Az. De ideges is (sajnos).

Szádbafingok 2012.05.14. 22:27:51

@Horizont: Lassan alakíthatnánk egy egységfrontot ellenük, én azt mondom.

Szádbafingok 2012.05.14. 22:28:42

@elprotector33: Igyál egy unikumot. Higgadtan kell az ilyenekkel bánni.

elprotector33 2012.05.14. 22:31:10

Na azt nem tudnám meginni....Főleg ha savanyú...

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.05.14. 22:35:48

@Szádbafingok:
"Emberileg érthető, ha ez időnként kiveri a biztosítékot egy régivágású államférfinél, aki még egy emberibb kultúrkörben szocializálódott. "

Jah, a nyilas házmesterek kultúrkörében szocializálódott ez a szenilis, álkeresztény vén barom.

elprotector33 2012.05.14. 22:36:56

Csak a módszert tanították neki...

Horizont 2012.05.14. 22:38:37

@Szádbafingok:
Veled semmiképp! Isten ments! Először is a neved miatt! Szánalmas! Azt hiszed bátor fickó vagy igaz? Polgárpukkasztó nicknév? Gondolod? Ja és azért se mert egyetlen kommenteddel sem értek egyet! Te a "troll ellenpólus" szép kis párja vagy!!!

Szádbafingok 2012.05.14. 22:39:23

@OranzsDzsúz:
Komám, téged nyilvánvalóan megbaszott egy Íti. Ne mozogj, mert csak nagyobb bajt csinálsz. Ha van otthon alufólia, akkor kaparássz a fiók felé, hátha.

elprotector33 2012.05.14. 22:40:31

Esze csak a kioktatásra működik....SOHA nem lessz képes észrevenni magát...

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.05.14. 22:41:48

@Észmegálló:
De, ennyire hülye. Latorcai a "bölcs szépkorú"? "Akinek tapasztalata és felhalmozott életbölcsessége zsinórmérték lehetne"?
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

elprotector33 2012.05.14. 22:45:56

szádbafingok! szerintem teljesen dobós ez a pálya nálad....egyszerűen nem vagy képes primitív lenni...után képzés!!!! Szívesen korrepetállak... Add meg az elérhetőségeidet... :P

Szádbafingok 2012.05.14. 22:46:07

@elprotector33: Közben figyelek Rád is. Jól nyomod, nem is veszik észre magukat a kis oktondik! Az ilyent szeretem, van stílusod.

@Horizont: Nem, totális félreértés áldozata vagy! Remélem nem kellemetlen, ha ország-világ előtt ekszponálom ezt a kacagtató félreértést. Hisz' pont, hogy fordítva! Ez a troll ellenlábas (vagy kifene) teljességgel hiteltelen. Opponál mindent, mi számomra érték. Jaaj, hát úgy látszik, ez egy ilyen nap. A tévedések vígjátéka, minden összeesküdött ellenünk, csupa félreértés és málőr. A hasamat fogva kacagok!

Szádbafingok 2012.05.14. 22:47:23

@melchi zadok: Javíts ki, ha tévedek, de szerintem te liberális vagy.

elprotector33 2012.05.14. 22:55:24

A nép én vagyok. Az átlag. Köszönöm megtisztelő figyelmed. Remélem még beszélünk....;) Jó éjt.

Horizont 2012.05.14. 22:55:37

@Kurt S. Earp:
Gratulálok a kommentedhez!
Nagyon tetszett, egyetértek minden sorával.
Zseniális! Annyira szeretném ha ezt elolvasná ez a vén trotty!

Horizont 2012.05.14. 22:58:51

@Szádbafingok:
Nem tehetek róla, de ha csak a nevedre nézek hányingerem lesz! Ja és semmi tévedés nincs, tudok olvasni és értelmezni is amit írtál. Szánalmas trollocska!

elprotector33 2012.05.14. 23:04:53

Horizont! Ez vidéki. Próbálja a világnézetét poénként elsütni.....

Szádbafingok 2012.05.14. 23:07:03

@Horizont: Nos, felületes szemlélő számára talán érzéketlenségnek hat, de a gyomorproblémáid plasztikus taglalása most a legkevésbé sem képezheti alapos megfontolás tárgyát, amikor a hazát és delegáltjainak habitusát éri ilyetén nemtelen támadás.
Téged is minek taníttattalak, nemtudom.

Szádbafingok 2012.05.14. 23:09:09

@elprotector33: Nagyon olcsó fogás a népi-urbánus ellentétre hivatkozva elbagatellizálni ezt a kérdést!

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.14. 23:09:59

@elprotector33: Mármint, hogy minden megkérdőjelezhetetlen doktrínákra épül?

elprotector33 2012.05.14. 23:10:15

TE egy mágus vagy bacod..

elprotector33 2012.05.14. 23:14:10

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: HE? Úgy írd ,hogy értsem...Tudod.... Nyolc általános...

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.14. 23:17:21

@elprotector33: A papír alap tudás megítélés csak a tudatlanoknál menő. Előfordul, hogy egy 8 általánossal sem rendelkező emberke műveltebb egy egyetemistánál.

Amúgy meg ne tettesd a hülyét.

Horizont 2012.05.14. 23:18:04

@elprotector33:
Szerintem nem "vidéki". Vidéki nem forgott mint a ringlispil nyomatta az "egyvélményét" és jött az idézeteivel. De ez szegénykém a gusztustalan nevével és szánalmas kommentjeivel még Vidékihez se ér fel. Pedig az milyen mélyen van:)

elprotector33 2012.05.14. 23:20:08

De milyen tanra gondoltál? :) Engem az ilyen dolgok riasztanak...

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.14. 23:21:44

@Horizont: Egyértelmű, hogy a nick összerakás egy első támadás a kritizálóival szemben. Amúgy meg hidd el, wmikinél nincs lejjebb, azt pedig meg sem közelíti ez a stílus.

Szádbafingok 2012.05.14. 23:22:39

@Horizont: Bocsánat, azt hittem. De látom, nem.
Épp ideje volna, hogy Orbán Viktor rendet tegyen a fejekben! El vagy tévedve hapsikám!

elprotector33 2012.05.14. 23:25:26

Amúgy szerintem a gondolatmenete -1000000000,de a stílus elárulja.Nem képes primitívnek lenni,még ilyen fos nickel sem...

Horizont 2012.05.14. 23:26:10

@Szádbafingok:
Mi a francért kell élből és kapásból arra gondolni, hogy aki kommentel az csak pasi lehet!
NŐ VAGYOK b+ !!!!! Orbán Viktor meg kotorásszon a te fejedben! Nekem pont elég, hogy a zsebemben kotorászik!!!

elprotector33 2012.05.14. 23:28:28

Ti hogy vagytok vele? Engem kezd meggyőzni...:O

Szádbafingok 2012.05.14. 23:29:24

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: Most komolyan. Sokhelyütt látni a kommentedet, már-már mértékadó véleményformálónak is gondolhatnók a hangzatos nick mögött megbúvó entitást. Csak néhány támpontot adj, a bizonytalanokat meggyőzendő. Életkor és tudományos fokozat szerintem elég, de lehetsz terjengősebb, ha akarsz.

elprotector33 2012.05.14. 23:30:14

Egy személyes elbeszélgetést megfontolnék. Na papi?

Szádbafingok 2012.05.14. 23:30:24

@Horizont: Bocsánat, ha hímsovén voltam.

elprotector33 2012.05.14. 23:31:53

Hass rám és győzz meg.

elprotector33 2012.05.14. 23:32:41

juj de randa mondat volt

Szádbafingok 2012.05.14. 23:33:31

@elprotector33: Úgy volt, hogy nyugovóra térsz... De persze fincsi a jó kis akolmelegben ennyi langyos birkapopsi közé visszakapeszkedni, mi ürükém.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.14. 23:34:04

@Szádbafingok:
"életkor és tudományos fokozat szerintem elég, de lehetsz terjengősebb, ha akarsz. "
3 év, phd. Jelenleg törzsőrmester.

Horizont 2012.05.14. 23:34:32

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali:
Olyan mintha ez a két ember egy lenne: Szádbafingok+ elprotector33 !!!

elprotector33 2012.05.14. 23:34:56

Na ne igyál többet...:P

elprotector33 2012.05.14. 23:35:49

horizont: ne sértegess

elprotector33 2012.05.14. 23:37:13

Én über nácinak vagyok kikiáltva....

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.14. 23:38:29

@Horizont: Ebben az esetben Cleverbot-ot ajánlanám, így legalább hozzájárulna a tudományhoz.

Szádbafingok 2012.05.14. 23:40:52

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: Jajj, lóvá tettetek. Ezzel a kommenttel rávilágítottál a balgaságomra.
De egyébként meg nem, mert máshol, más nikken meg a vérem vetted volna, te selyemmaki.

@elprotector33: Meggyőző a keveset beszélő entellektüell álca, de hamar lebuksz, ha ostoba vagy. Te lebuktál. A következtetést a formállogika szabályai alapján már játszi könnyedséggel megleled.

@Horizont: Oké, most már mindenki tudja, hogy nő vagy.

elprotector33 2012.05.14. 23:41:10

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: De ez így van rendben...
Ne vegyítsen már vidékivel....

elprotector33 2012.05.14. 23:43:22

@Szádbafingok: Tudod van akinél nincs álca. Van aki csak vedel és max részeg.

Szádbafingok 2012.05.14. 23:46:03

Aki vedel és részeg, nem klikkel a "Válasz erre" gombra.
@elprotector33: Ezért kevertelek egy italos, de okos ismerős nikkel.

elprotector33 2012.05.14. 23:50:23

@Szádbafingok: írtam ,hogy 8 általánosom van...

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.14. 23:50:48

@Szádbafingok: "de egyébként meg nem"
Mármint mi nem?

"más nikken meg a vérem vetted volna"
Előfordul, a nick cserélgetés meg nem az én problémám.

Szádbafingok 2012.05.14. 23:54:18

@elprotector33: Jó, hát én is tévedhetek. Most már tudom.

elprotector33 2012.05.14. 23:56:36

Látod. Ilyen egyszerű.

elprotector33 2012.05.14. 23:58:31

Remélem azért valamit tanítasz majd nekem is....:P

Szádbafingok 2012.05.15. 00:01:50

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: Veled az a baj, hogy alulmúlsz minden várakozást. Egyszerűen trollnak is szar vagy, mert nincs meg a műveltséged, hogy értsd az utalásokat, az érzelmi intelligenciád, hogy ne tűnj bélféregnek, a lekszikális tudásod, hogy riposztozz és egyáltalán. Semmi sincs benned. Ettől még lehetsz jó vízvezetékszerelő, szó se róla. Sőt.

elprotector33 2012.05.15. 00:02:38

KITARTÁS,ELHIVATOTTSÁG,HŰSÉG....Egy cél,egy isten,egy hit.....Valami ilyesmi?
TANÍTS MESTER!

Szádbafingok 2012.05.15. 00:04:15

@elprotector33: Tudod-e például (wikipedia nélkül) hogy mi a prekoncepció.

A szerelő 2012.05.15. 00:04:31

Botrányos, roppant botrányos, ha ennek a lazaságnak híre megy, még a végén csökken a képviselőkkel szembeni tisztelet! :)
A hátra tett kéz és egyenes háttal való ülés júniustól vagy augusztustól lesz? :)

Amúgy ez is a hatalommal való visszaélés tipikus példája.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.15. 00:06:38

@Szádbafingok: Szóval azok közé tartozol akiket egyszer megcáfoltam. Teljesen felesleges emiatt idegesíteni magad, próbálj meg lenyugodni majd tovább lépni.

elprotector33 2012.05.15. 00:09:50

@Szádbafingok: Neked a legnagyobb hibád a gyengeséged.Azt hiszed fényevő vagy.Okoska vagy,nem tagadom,de belőlünk élsz.A nagyképű agyad kevés.Gyúrjál vazze. Tudod ,hogy miért? Mert széthajigállak az összes haveroddal együtt. És szeretek primitív lenni....

Szádbafingok 2012.05.15. 00:11:22

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: Nem kétlem, hogy volt ilyen, figyelembe véve a köröket, amikben mozogsz, de próbálj meg absztrahálni.
Hagyok egy kis időt, amíg guglizol.
Eddig semmit nem cáfoltál tapsifüles. Ha fáj, hogy rámutattam, ím vádold ezért is a világot.

Szádbafingok 2012.05.15. 00:12:01

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: Összekeversz valami családtaggal. Ami megtisztelő, de nem.

elprotector33 2012.05.15. 00:12:16

A csajom szokta kihozni belőlem ezt......

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.15. 00:12:48

Az vagy, a kis takonygerincű narancsringyó. :D

Rég láttalak! Látom még mindig nincs becsületed.

elprotector33 2012.05.15. 00:13:14

De annak brutális dugás a vége....

Szádbafingok 2012.05.15. 00:15:20

@elprotector33: Te majom. Édi vagy, ahogy keménykedsz, de nálad HANGOSABB keményfiúknak is elporoltam már a napozóját. És az énapukám akkoris erősebb.
De ha tényleg bokszolni akarsz, írj nekem privátban, a többi csak akrem.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.15. 00:19:10

@Szádbafingok: Már múltkor is megmondtam, hogy a perverz vágyaid kielégítést apádra hagyom.

elprotector33 2012.05.15. 00:19:36

Egy pajeszrángatás beleférne. A szlenget milyen órán tanítsák? Esetleg egy vöröslő pofon. Ököllel sosem mernélek megütni. Inkább hajhúzás.......

Szádbafingok 2012.05.15. 00:22:39

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: Pucus, privátban, ha van vér a pucádban!

@elprotector33: Neked is okostojás. Egy az egyben, ha ilyen magabiztos vagy. Vagy írjak rád én?

elprotector33 2012.05.15. 00:25:31

Amúgy meg meguntam a sikongatásaidat te kis buzi. Menj abba a jól informált tanult kurva anyádba.Te beképzelt kis majom...

elprotector33 2012.05.15. 00:31:33

Célszemély nem is volt....Rossz az aki rosszra gondol nem? Nem is neked írtam kislány.De ha megtalálsz állok elébe a kötekedésednek..;)

Szádbafingok 2012.05.15. 00:31:55

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: Ha tanult és tapasztalt usztavkázó lennél, nem egy ilyen, tömegjárta helyet mondanál, hanem pölö a monori erdőt, este tízkor, te gyík. Komolytalan vagy a skizo cimbiddel együtt. De a privim él, itt egyeztethetünk, rendőrök nélkül.

elprotector33 2012.05.15. 00:34:05

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: ez egy vén majom....hagyd élni. Ordít majd a pokol kapujában eleget....

elprotector33 2012.05.15. 00:37:45

csak a pajeszát fingasd...

Szádbafingok 2012.05.15. 00:38:22

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: Te tényleg mostanában érettségizhettél, ha a szövegértésed ilyen. Privátban, te gyógyegér.

elprotector33 2012.05.15. 00:38:33

kap egy pofont húsz évet kapsz....

Szádbafingok 2012.05.15. 00:39:29

@elprotector33: Akkor kénytelen leszek a neten utánatok mászni. Nem kenyerem, de most felbosszantottatok.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.15. 00:39:48

@Szádbafingok: @73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: Nem szokásom másokat szarrá verni, de te nagyon vágysz rá. Azért remélem apád nem haragszik meg, hogy beverem a kedvenc kurvájának arcát. Mondjuk a lyukadat érintetlenül hagyom, azt csak te szeretnéd ha bedugnám. :D

Gerincet meg növesszél addig. Az arcodat akarom benyomni, nem táncolni megyek.

elprotector33 2012.05.15. 00:40:25

fenyeget szádbafingok úr?

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.15. 00:41:41

@Szádbafingok: Nem apád vagy te gyökér, akivel bujkálnod kell. Mi bajod a nyilvánossággal.

"akkor kénytelen leszek a neten utánatok mászni."
Inkább a Moszkva térre másszál fel holnap.

elprotector33 2012.05.15. 00:42:53

valós,bizonyítható fenyegetés.elmentve.

Szádbafingok 2012.05.15. 00:49:24

@elprotector33: Rád is sor kerül. Pénteken épp ráérek. Csak, ha szintén találkozni szeretnél velem. Nem kötelező persze.

elprotector33 2012.05.15. 00:55:06

@Szádbafingok: Ő neten utánam nyúl. Na az a durva. A hülye úr szól a haveroknak?! Haveri kutya? Ki ez? Vidéki kiborult?! Elvisz a TEK haveri alapon?! Várom.....

elprotector33 2012.05.15. 00:57:31

Takarodj már bass...
csuklok a röhgéstől te majom....

Dinkainka 2012.05.15. 01:27:15

A TV közvetítést is azért tiltották be, mert látszott, ahogy a lábkörmét vágja a parlamenti képviselő. Most is vágja, de már nem látszik, és így nem rombolja a Tisztelt Ház image-ét.
Csak az a baj, hogy az általuk hozott törvényeket kinyomtatják, és ez heveny röhögő rohamokat vált ki minden tisztességes kocsmalátogató egyénben.
Nem a tojást kéne kilóban mérni, hanem a hülyeséget.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.15. 02:31:47

mondjuk ha holnap beulok es nekilatok egy pacalporkoltnek kisfroccsel a paholyban?

Eastbay1 2012.05.15. 04:14:39

@Észmegálló: "i fart inTO ur mouth" egyébként, csak hogy a lényeggel is foglalkozzunk.

2012.05.15. 06:13:47

Jó lesz, ha már elhúznak a búsba.
Ennyire szégyenteljes parlament még nem volt.
Képmutató, aljas emberek ülnek ott a mi beleegyezésünkre hivatkozva.

molaris 2012.05.15. 07:23:58

Ez a szájbafingó szerintem Lencsés István és Vidéki csemetéje.
Merthogy szellemi defektusokkal küzd, az biztos.
Esmét egy olyan alak, aki eléri akár Balog Artúr színvonalát is!

Politikus és erkölcs? Köztisztelet? Atyavilág!
Csak egyetlenegy tisztességes, jellemes tagot mutassatok az OGY- ben és fejet hajtok!
O.V. kivétel, Ő maga mondta, hogy soha nem hazudott!

Hazugság, opportunizmus, hazaárulás, képmutatás. Ez jellemzi azt a 386- ot. Bocs!- 385- öt.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.15. 07:56:34

@pukancs: Hazugság. Nem vallotta magát Jobbikosnak. (miért is tette volna? Az azért nem akkora dicsőség) De persze lehet zsidózni meg cigányozni, az a lényeg :)

nu pagagyí 2012.05.15. 08:03:00

Felemelő fideszék erőlködése, ahogy tekintélyt akarnak kicsikarni szokásos, bunkó módjukon. Addig a Parlamentnek nem lesz tekintélye, amíg nincs lehetőség értelmes vitára. A kormánytöbbség frakciója megkülönböztethetetlen gombnyomogató senkiházikból áll, akik saját véleményükért is a frakció kommunikációs tanácsadójához fordulnak.

tomwar 2012.05.15. 08:03:23

@Szádbafingok: Te kritizalod a nickemet, ember!? Ne nevettess....
Amugy meg a bekes egymas mellett eles alapelve az egyenlo merce. Errol itt szo sincs.

A Parlament tiszteletre melto voltat pedig epp az alszent, hazug , kepmutatok sertik, nem egy korty viz, vagy egy mosoly.

Amugy en odaintettem volna egy teremort, es megkerem, hogy szoljon szepen, csendben, ha ANNYIRA zavaro a holgy viselkedese. Nem pedig kapitalis baromkent viselkedem.

Melchi Zadok 2012.05.15. 08:12:59

@Szádbafingok: nem, konzervatív. te pedig egy idióta.

mohaa 2012.05.15. 08:50:19

Pontosan ilyen az, amikor egy senkiházi, erkölcsi- és minden más emberi tulajdonság tekintetében nulla ember kezébe valamiféle hatalmat adunk.
(ld. még közlekedésrendészet)

Anti Anyag (törölt) 2012.05.15. 09:29:54

Tipikus libsi a legaljából. Rá nem vonatkoznak a szabályok, amikor szólnak neki, röhögcsél.
Aztán amikor felelősségre vonják rutinból jobbikosnak hazudja magát.

A második röhögésnél kibasztam volna mint macskát szarni.

Észmegálló 2012.05.15. 09:37:14

@Eastbay1: ok. De ha már hasogatjuk a szőrszálat, akkor talán inkább így: "i fart into your mouth"

dr Smittpálelnökúr 2012.05.15. 09:39:01

@Anti Anyag: latorcai egy vicc, másképpen nem is lehet rá reagálni, mint kinevetni.

A szöveg, miszerint "ne is kritizálja, még csak mosollyal sem mindazt, amit mondok" a legszánalmasabb, kispolgári idiotizmus, amit mostanában hallottunk.

A vén majom húzzon haza a retekbe, jobban járna az egész ország.

ketroot 2012.05.15. 09:39:26

Törölték az avatarokat, vagy mi van? :D

qwertqwert · http://szexpina.com 2012.05.15. 10:00:31

A szutyok lmps bölcsész kurvát (szakértő lol) ki kellet volna onnan baszni a picsába,ne zabálni meg inni járjon már be a parlamentbe.Legközelebb oda is szarik?

qwertqwert · http://szexpina.com 2012.05.15. 10:06:53

@Lastres: "A terembiztosok Latorcai kérésére megkérdezték, melyik frakció szakértője. A nő azt mondta, a Jobbiké, de később az igazoltatás során kiderült, hogy nem igaz, mivel Osztolykán Ágnes LMP-s képviselőé."
tipikus szélbal cigánykodás

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.15. 10:11:47

@qwertqwert:
írja a kurucinfó. És hazudik. Ugyanis amikor a teremőr megkérdezte, a szakértő egyből mutatta a kártyáját, és hogy Osztolykán Ágnes szakértője. A "jobbikosnak vallotta magát" mesét Latorcai találta ki.

Úgyhogy nyugodtan visszamászhatsz a pöcegödörbe, és fröcsöghetsz ott tovább.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.15. 10:13:34

@Anti Anyag:
nem röhögött, mosolygott, mert annyira szánalmas volt Latorcai erőlködése.

És nem vallotta magát jobbikosnak. Ez csak Latorcai hazugsága.

vezér01 2012.05.15. 10:22:04

@Lastres: Vagy a Ti hazugságotok? Ki tudná eldönteni?

qwertqwert · http://szexpina.com 2012.05.15. 10:26:29

@Lastres: nagyon erőlködsz a 2%-os pártoddal

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.15. 10:28:30

@vezér01: A parlamenti bizottsági jegyzőkönyv dönti el. Nem kell tippelgetni.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2012.05.15. 10:30:14

@qwertqwert: mi köze az igazságnak, hogy ki mit mondott, ahhoz, hogy az LMP hány százalékon áll? Semmi. Csak erőlködsz, hogy ne kelljen beismerni: hazugságot terjesztesz. (Egyébként erről nyugodtan meg lehet kérdezni a jobbikos képviselőket is, hogy mi hangzott el: ugyanezt fogják mondani).

Thresher 2012.05.15. 10:46:56

Mit várunk el egy KDNP-stől? Szeretem szarni is zsoltárral mennek, ha valami szakrális dolgot vélnek felfedezni az ülőkén...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2012.05.15. 10:53:14

Asszem ide is illik ez a rövid vers.
nol.hu/velemeny/20120512-na_most_akkor
Igen! Elmúltnyócév, gyúrcsányahibás!

kentauri 2012.05.15. 11:10:08

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali:
Most akkor lesz bunyó? Mert kimennék levezetni....
Bár szerintem is egy beszari kis görény.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.15. 11:27:26

@kentauri: Ezek maximum táncolni szoktak, meg 20-ad magukkal keménykedni.

kentauri 2012.05.15. 11:32:03

@73. Vladys-Vonajugend tiszt, FIDESZ meg baloldali: Te azért kimész? Vagy miben maradtatok?
Mert én már az elején tahótlanítottam a barmot.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.05.15. 11:37:16

@kentauri: Debreceni vagyok, a faszom buszozik fel oda. Nem vagyok erőszak híve, de ha lejön Debrecenbe egyedül a nagytemplom elé kaphat két pofont. Az esély erre sajnos egyenlő a 0-val.

tomwar 2012.05.15. 11:52:26

@Anti Anyag: Geci kemeny vagy.
Tudod, ha valaki engem a pulpitusrol baszogatna, hogy ne igyak, mindezt egy pohar viz mellol....hat en is rohognek kinomban egy ideig, mig leesne, hogy ez a balfasz TENYLEG komolyan gondolja.
Az, hogy minek hazudta magat, mas kerdes, ugy gondolom az netto bunkosag, es semmi szukseg nem volt ra. (amennyiben valoban igy tortent, en nem lattam, de az egyszeruseg kedveert tetelezzuk fel) De tudod, amilyen az adjon'isten, olyan a fogadj'isten...

Ironfist 2012.05.15. 12:39:46

@Szádbafingok:
Ááá, hölgyeim, és uraim, íme az aktuális retardált-aki-nem-fogja-fel-hogy-röhejessé-teszi-magát-a-neten-keresztül-történő-veréssel-fenyegetéssel! :D

@Anti Anyag:
Hmm, lássuk rólad a véleményt. Tpikus keménykedő, széljobber hülyegyerek, a legaljáról, aki hall valamit, és ellenőrzés nélkül hitelt ad neki, csak akkor persze, ha az ő kis lelkecskéjét sérti a dolog, amúgy akkor sem, ha bizonyíték van rá. Fröcsögve követeli az egyenjogúságot, és az egyenlő bánásmódot, de nem veszi észre, hogy pontosan ugyanolyan, mint a libsik, akik csak akkor egyenjogúskodnak, ha a saját fajtájukról van szó. Elgondolkodni ezen persze nem fog, csak gyalázkodni, hogy hogy merészeltem én, mindenféle zsidóbérenc, meg rajvédő, libsibolsi, satöbbi beszólogatni neki, felsőbbrendű magy... jajbocsánat MAGYARnak. :D

Ironfist 2012.05.15. 12:43:10

@qwertqwert:
"A szutyok lmps bölcsész kurvát (szakértő lol) ki kellet volna onnan baszni a picsába,ne zabálni meg inni járjon már be a parlamentbe.Legközelebb oda is szarik?"

Ezt a kérdést tedd fel a drágalátos jobbikodnak/fideszednek/KDNP-dnek is! Ugyanis aki oda bejár, KIVÉTEL NÉLKÜL, eszik, iszik, nassol. Ne tudd meg, milyen szemetet hagynak maguk után egy-egy ülés után. Még egyszer: A JOBBIK SEM KIVÉTEL. Tehát. Drágalátos jobbikos képviselők, legközelebb oda is fogtok szarni?

Eastbay1 2012.05.15. 12:44:20

@Észmegálló: Mer én nem ezt javasoltam, mi?:D

molaris 2012.05.15. 13:07:52

Ez a legszebb harc: ököl, kontra IQ!!
Hová jutottunk????

Észmegálló 2012.05.15. 13:24:56

@Eastbay1: Nem. te nem ezt javasoltad. Akkor - hogy megértsd - a Te módszereddel kinagyítom a hibádat: "i fart into YOur mouth" Visszakereshető. Most már érted? Egyébként Te kezdted hasogatni a szőrt .)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.05.15. 15:10:32

@Szádbafingok: LoL, te kiafaszom vagy? :D Vidéki és Lencsés Pista retardált szerelemgyereke..? :D

Amúgy meg ez a latorcai egy pöcs, monnyonle.

Az EREDETI 2012.05.15. 22:30:10

kortyolgatunk, kortyolgatunk? ejjjejjejj hüm hüm hmm

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2012.05.16. 01:49:41

igaza volt a házelnöknek! nincs evészet-ivászat a "páholyban" és a véleménynyilvánítás is tilos. ivott, beszélgetett, nevetgélt az illető; amikor meg rászóltak debil gúnymosolyba fagyott az arcberendezése, jelezve a házelnöknek, hogy ugass csak kutya.. ez nem egy kedves mosoly volt (amely kedvesség) azért feltétele is egy mosolynak. úgy látszik (nyilván politikai vakságból) sokaknak gondot jelent a mosolyskálán belőni, hogy ez az elnyújtott grimasz, ami mint írtam legfeljebb egy debil gúnymosolyaként írható le - nem odaillő, tiszteletlen módja volt az egyébként már önmagában is tiltott véleménynyilvánításnak.. azért mindenképpen elgondolkodtató kedves liberálmenopauzások, hogy abban a teremben ahol ennél sokkal súlyosabb dolgok is megesnek; aznap csak ez a "nő" verte ki a biztosítékot a házelnöknél, nem?!

kevésbé figyelmeseknek megjegyezném, hogy a páholyban volt tilos inni; ha tehát a házelnök akart volna akkor ő megtehette volna. ez így logikus is, ugyanis míg a "szakértő" nem beszél a páholyban, és nem tetszésnyilvánít, addig a házelnök tereli a gulyát, terelő csordát.. tehát vagy kibírja feltűnő pofázás és bárminemű vedelés nélkül, vagy ha nem megy neki akkor csendben távozik. (és vissza se jön.) ennyi. attól, hogy még az ott egy kupleráj, nem kell olcsókurváskodni..

az pedig, hogy másnak mondta magát, nem egy egyedi dolog. jobbról-balról előfordul. emlékezetes még tavalyról a fideszes kerényi esete "simon zoltán"-ként, mikor tilosban cigizett. az is mentehetetlenül idióta, de legalább nem egy mszpsre kente, hanem mondott falból egy nevet. az viszont - akármennyire is széljobberezve leszek az ellen és különvéleményem + a megfogalmazás (és a kontra-elnevezés - liberálmenopauzások) miatt, de leírom /mert nem érdekel a besorolási kényszer se jobbról se balról :-D/ - hogy a pitiáner, egyértelműen szabálysértő viselkedést követően a démonizált, gőgösen és bizony alaptalanul lenézett "ellenségre" hárítani az elkövetést az bizony tipikusan szélballib szokás.

a varnus xavér esete jó évtizede remek példája ennek. ugye megállította a rendőr varnus szerint vélt szabálytalanság miatt, és amikor útlevéllel(!) igazolta a személyazonosságát (nem lévén benne anyja leánykori neve) a feltett kérdésre azt felelte, hogy az anyja: edgar allen poe. namost maga varnus és a hírt felkapó média is kéjesen-gúnyosan hencegve számolt be a "művelt" művészről és a műveletlen tuskó rendőrről, aki azt sem tudja, hogy ki volt edgar allen poe. egy nem tűnt fel egyik nagyokosnak sem: alapvetően tökmindegy tudta-e a rendőr vagy sem - azért beszédes, hogy az követett el hülyeségeket aki mást tartott hülyébbnek, műveletlenebbnek - mondani bárki mondhat bármit igazoltatáskor is; csak ha valótlanságot mond és mindezt ráadásul jegyzőkönyvbe, akkor közokirat-hamisítás miatt eljárnak vele szemben. ez történt a "művész" "úr"ral is. megrovást kapott.. a mellébeszélés, a másra kenés és utána a felsőbbrendű "lenevetés" nagyon is jellemző a "liberálisokra", mikor semmi kis ügyekben megfricskázzák (hol van ez az eset is az orrbagyűréstől) az orrukat a rideg valóság betartatott szabályai (amelyeket nem is nehéz ám betartani).

úgyhogy mondhatta azt a "szakért"nő"", hogy jobbikos, még úgyis, hogyha a nyakában ott fityegett a kártya, hogy lmps - ez nem az őt igazoltatók műveletlensége, hülyesége; hanem éppenséggel ezen delikvens szánnivaló és pont ezért otromba próbálkozása..

a vastagbőrnek kiegyensúlyozottnak sikerült maradnia sokáig. de mára már kínos feszengéssel próbálják fenntartani ezt a jobbra is balra is csapunk dolgot. feláldozva a korábbi bejegyzésekbéli tényszerűséget is akár, hogy a féloldalas cikk után minél több legyen a komment. ha széljobb hörgés lenne rá a válasz. de nem. balliberális gúnymosolyt felismerni képtelenek állnak ki az lmps "szakértő" viselkedése mellett.

van miért kritizálni a házelnököt, van miért a fideszt, a jobbikot, stb. de ez nem az az eset volt. ha a vastagbőr egy baloldali szócső lenne, nem lenne ezzel semmi gond. de látogattam régtől az oldalt és erről nem volt és úgy gondolom most sincs szó. akkor miért? ..

Mad Mind 2012.05.16. 09:41:19

Eza latorcai egy vén fasz. Megdögölhetne már a vén komcsi.

Mad Mind 2012.05.16. 09:43:28

@fogsunder:
Baromság. Nem tilos inni, belinkelték a törvényt szó sincs benne ivásról. Kiröhögni meg szabad az idiótákat, mert az nem véleménynyilvánítás. Ha lekiabálod neki onnan az véleménynyilvánítás.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.05.17. 10:28:04

@fogsunder: az ember legtermészetesebb reakciója, ha vicces dolgokon elmosolyodik. Lehet ezt "balliberális gúnymosoly"-nak tekinteni, de az már rólad árul el sokat :)

Latorcai vicces volt, én sem bírtam fapofával végignézni a videót, és ha nekem mondta volna, bizony görcsölt volna az arcom, hogy ne röhögjek bele hangosan az arcába. Az már udvariatlan lett volna :D

süti beállítások módosítása