Skip to content


       Szűrés lista

Simicska nagy taktikus

Le a kalappal, de tényleg.

Némi pénzért, elegánsan rondított bele a Népszava és az MSZP kapcsolatába:

közgepnepszava.jpg
(fotó: Kettős Mérce)

A Népszavát a a Népszava Lapkiadó Kft. adja ki, melynek 2008 óta a Svájcban bejegyzett TGD Intermedia SA a többségi tulajdonosa (2005-2008 között az MSZP-s kötődésű Editorial Vagyonkezelő és Tanácsadó Kft. volt a tulajdonos), illetve kisebb részesedése van benne a szerkesztőség dolgozói által alapított egyesületnek. A nyomtatott sajtó válsága őket sem kímélte, ezt súlyosbítja a Fidesz-kormányzás, így nem veti fel a pénz az újságot, az újságírók fizetése rendszeresen csúszik.
"A svájci tulajdonosnak többször is tőkekiegészítést kellett végrehajtani a folyamatos mínuszban lévő kiadónál, első alkalommal 2010-ben, 73 millió forinttal emelt törzstőkét, majd 2011-ben 28 millió forintos tőkejuttatással segítette ki a Népszava Lapkiadó Kft.-t. A lap kiadója ennek ellenére három éve folyamatosan negatív mérleggel zár, 2009-ben 171,6 millió, 2010-ben 150,6 millió, tavaly pedig 13,6 millió forintos mínuszt könyvelt, miközben árbevétele is csökkent." (Hvg)

Egy ilyen féloldalas hirdetés náluk durván 800.000 forint, ami elég szép összeg ilyen helyzetben.

Németh Péter főszerkesztő a hvg.hu-nak azt mondta, „a Simicska-cég egy hirdetést rendelt meg, de elképzelhető, hogy több reklámra is igényt tartott volna”.  Azzal kapcsolatban, hogy a szerződést pontosan ki kötötte és melyik fél bontotta fel, Németh annyit mondott, „mivel egy hirdetést rendeltek meg, nem volt mit felmondani”. Azt biztosra vette a főszerkesztő, hogy a Közgép többet nem reklámoz az MSZP-s lapban, a közleményében pedig arra utalt, hogy az együttműködés már meg is szakadt.

Naná, mert elég nagy visszhangja volt, a párthívek háborogtak, a hozzánk hasonló cinikusok meg röhögtek rajta.

Németh Péter így magyarázta a bizonyítványt:


"Közgép

Megjelent egy hirdetés a Népszava keddi számában, ami persze - ismerve a mai kormányzat erőfeszítéseit - önmagában is meglepő. De: ez a hirdetés a Simicska-birodalomból származott; a Margit híd felújítását reklámozta. A Közgép megrendelte, a Népszava leközölte. Ahogy ez normális országokban szokás. Ám ez nem egy normális ország. Tudom, jól tudom, hogy az sem normális, ahogy a Közgép gyarapodik, nyeri el sorra a különböző pályázatokat. Ezt a Népszava sokszor megírta és folyamatosan meg is írja. Ennek ellenére - láss csodát - most a Népszavában költött el egy kis pénzt a Fidesz-kormány favoritja.

És mi, vessenek meg érte, nem ugrottunk félre a pénz elől. Miáltal lehetőséget adtunk mindazoknak, akik azonnal elméleteket gyártanak, konfabulálnak, s teszik ezt a tények ismerete nélkül. Schiffer András például, aki magáról azt gondolja, hogy ő bizony másként politizál, azonnal, a lehető legrosszabb reflexszel, MSZP-Fidesz összeborulást sejtet (hogyan is lettek meg a 2010-es választások idején az LMP kopogtató cédulái ?), mások egyenesen a Népszava lefizetéséről cikkeznek. Szomorú történet ez, annál is inkább szomorú, mert megint csak Simicska nyer vele: nem nálunk költi el a pénzét...


Németh Péter /"

De hiába minden, az MSZP totál kiakadt.


"Mi köze a Népszavának a Közgéphez?!

mszp.hu - 2012. július 25. 17:29

Az MSZP értetlenül fogadta, hogy a szociáldemokrata értékeket eddig következetesen közvetítő Népszavában megjelent a Fidesz-közeli Közgép hirdetése. Pláne azután, hogy a lap számos alkalommal – és teljes joggal – kritizálta a Fidesz és a gazdasági holdudvarához tartozó oligarchák nemzetellenes tevékenységét.

A Népszava azon döntése, amely szerint a Közgéppel való bárminemű kapcsolat fenntartása egy baloldali szellemiségű sajtóorgánum számára ma Magyarországon megengedhető, felháborító és megmagyarázhatatlan.  Egy magát szociáldemokratának valló lap semmiképp sem vállalhat közösséget fideszes oligarchák cégeivel.

Az MSZP elhatárolódik attól, hogy a Népszava teret engedett a Közgép hirdetésének. Felszólítjuk a lap vezetőségét, hogy azonnal szüntessen be minden gazdasági és egyéb együttműködést az említett érdekcsoportokkal!

Ellenkező esetben törölje fejlécéről a szociáldemokrata jelzőt, mert érdemtelen annak használatára.

Lukács Zoltán,
frakcióvezető-helyettes"

Nos, vitathatatlanul a nap vicce, hogy az MSZP-nek erkölcsi aggályai vannak, pláne pénzzel kapcsolatban.

Ráadásul a Margit-híd felújítását ők bízták a kettő pályázó közül az olcsóbb, de az eredetileg tervezett költségekhez képest még így is dupla összegű ajánlatot benyújtó Mh 2009 Konzorciumra (a másik pályázó a Vegyépszer volt), melynek tagjai: Strabag-MML Kft., A-Híd Építő Zrt., Közgép Zrt.....

Csak jelentették a pártlapban, hogy kész a meló, problem?

De adok egy tanácsot ezeknek a piknik és konfetti szellemi szintjén döcögő idiótáknak: ha a tulajdonunknak tekintett újságnak kevés a pénze, akkor nem a párttagokat kell előfizetésre buzdítani, hanem a saját zsebünkbe/pártkasszába belenyúlni, hogy ne legyen ilyen malőr, hogy egy kis apróért lefekszik az ellenségnek.

Címkék: mszp népszava vicces közgép

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr634678667

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ha lesz egy szamaram, Orbánnak hívom 2012.07.26. 14:53:41

Mondom majd neki: Orbán, te szamár! Magyarországon sose volt kommunizmus! Orbán, a szamár ugyanis azt mondta a Coca Cola szalagavatóján, hogy az ő gyerekkorában Magyarországon kommunizmus volt, és nem először bukott már ki ez a csacsiság a szájából: * ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Transylvanianmixedgrill 2012.07.26. 11:05:51

Erre mondják, hogy a fagyi visszanyalt.

És persze, hogy EPIC FAIL! :)

Node, még két apróság:

A Varánusz viszontközölte Andrassew Iván Népszava újságíró kinyilatkozását az ügyről és a Népszavánál uralkodó pénzügyi állapotokról. (www.andrassew.blogspot.hu/2012/07/a-folhaborodott-mszp-frakcionak-egy.html )

Idézek:

"Miközben gyakorlatilag éjjel-nappal dolgozom, az utóbbi hónapokban kikapcsolták nálam a gázt, az internetet és a kábeltévét, valamint a telefonomat - vagyis a munkaeszközeimet -, mert nem tudtam fizetni a számlákat. Többször előfordult, hogy a közművek kikapcsolását csak sürgős baráti kölcsönökkel tudtam elkerülni.
Az utóbbi két hónapban kétszer kellett azt hazudnom a gyerekemnek, hogy beteg vagyok, ezért nem tudom elhozni a hét végén, noha az volt az igazság, hogy nem tudtam volna neki enni adni. Tehetséges vízilabdázó, de ezen a nyáron szégyenszemre nem tudtam hozzájárulni a sporttáborozásához, mint ahogy gyerektartást sem tudok idejében fizetni.
Az utóbbi héten a szó szoros értelmében szalonnán, kenyéren és hagymán éltem, mert másra nem jutott. Megtehettem, mert szabadságot vettem ki, hiszen nem tudtam fizetni a munkába járás költségeit. (Ma az 1992-es bérem 60 százalékát kapom és ebben nincs benne a tíz éves infláció.)
Három hete nem tudom megvenni a cukorbetegségem karbantartásához szükséges gyógyszert.
Ezzel szemben az utóbbi héten legalább három halálos és tucatnyi rendkívül ocsmány fenyegetést kaptam, mert a Magyar Szocialista Párthoz köthető lapnál dolgozom, és az arcommal és a nevemmel vállalom föl baloldali mivoltomat."

És hogy:

"(Továbbá illik itt megjegyezni – és ezt nem tőle tudom -, hogy Németh Péter mindig utoljára veszi föl a fizetését, ha jut neki.)"

Még mielőtt Bakáts Tibor Settenkedő jutna eszünkbe, említsük meg, hogy ezek a mondatok mindenféleképpen kordokumentumnak számítanak, és a forgalomból kivont 100-as körte fényerejével láthatunk bele a szoci pártlap mindennapi életébe és még sok minden másba, hogyaszongya:

1. Németh főszerkesztő a Közgép hirdetéssel gyakorlatilag azt mondta ki kerek perec, hogy olyan anyagilag ellehetetlenült helyzetbe került a Népszava, hogyha kell, az ördöggel is lepaktál, hogy életben tarthassa a lapot.
2. 2 év alatt az egykori kormányzópárt újságját ki lehetett véreztetni azzal, hogy nem kaptak közvetlen, vagy közvetett állami csöcsös hirdetéseket, és tisztán látszik, hogy ilyen helyzetbe került médiumban mikre képesek a túlélésért. Namost képzeljük azt el, hogy azoknál a 8 évig ellenzéki lapoknál milyen szintre szökött le az igényszint a Maslow-piramisban, ha most két év alatt valaki odáig jut, hogy akár az ördöggel is cimborál egy kis pénzért. Ezek alapján könnyen el tudjuk képzelni, hogy micsoda "uzsorakamatok" megfizetésére kötelezték a mostani kormánypárti lapokat a még fennmaradó hitelezőik, és persze itt a kamat nem pénzbeli visszaszolgáltatást jelent, hanem azt amit mára nap mint nap látunk teljesen kifejlett állapotában: totális szellemi rabszolgaságot, totális pártpropaganda hűséget.

Secnir 2012.07.26. 11:06:29

@Ironfist:
szegény ember kéézel nőz? nem újdonság, "régen hittem az esti mesékben..."
www.youtube.com/watch?v=jtEDbh6DwgA

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 11:13:13

LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL :D:D:D:D:D:D:D

Ez mekkoraaaaaaaaa

De különben én is kikérem magamnak :D A tőlem ellopott pénz ne áramoljon már a szocikhoz!!!! :D
Facepalm vaze, most ez kinek, és miért volt jó? :S

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 11:14:58

@zero: Ez olyan, mint a Gripen reklámok voltak magyar újságokban.
Vettem is egyet, de nem fért be a garázsba, és pár nap múlva ellopták.

Ironfist 2012.07.26. 11:16:10

@Secnir:
És annyira igaz is amúgy...

@Transylvanianmixedgrill:
"Bakáts Tibor Settenkedő"

Mármint Bakács Tibor Lopakodó :P

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 11:16:30

@Transylvanianmixedgrill: Tényleg, mit mond ez el a szocikról?
A saját embereikre így sz@rnak? Elég gáz! Akkor mondjuk mit várhatunk tőlük, ha arról lenne szó, hogy egy országot kéne vezetni?

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2012.07.26. 11:17:40

Szerintem Némethnek igaza van. Erről szól a kapitalizmus. Attól még, hogy tegyük fel, nekem liberális nézeteim vannak, nem fogom egy szélsőjobboldali ügyfél rendelését visszadobni pusztán a nézetei miatt.

Transylvanianmixedgrill 2012.07.26. 11:22:48

@Ironfist:

Párdon, Bakács! ;)

Igen, Bakács úr is nagyon éhes volt...

Agyalap 2012.07.26. 11:25:50

Az MSZP-sek miből élnek? Ez az ál-felháborodás egyszerűen nevetséges. Mint a legtöbb megnyilvánulásuk...

jozicsenko 2012.07.26. 11:26:53

@Tzimisce: +1: nem vagyok liberális, de igazad van: a piacról kell megélni (ezt mantrázták 20 évig a srácok): tessék tenni érte...

vicces lesz, ahogyan az egykori mszp-s, szdsz-s arcok mennek majd vissza tanárnak, ügyvédnek, segédfogalmazónak :-))))

Transylvanianmixedgrill 2012.07.26. 11:28:02

@ColT:

Igen, például ezt. De a szocik ebben ugyanolyanok mint a fidesz, és a komplett magyar politikai-gazdasági elit: a végtelenül lenézett értelmiség és az újságírók propaganda csicskások nekik. Mondjuk a kiéheztetett és nagyon könnyen, túl könnyen elkurvult értelmiség tett is azért róla, hogy az elitnek ilyen lenéző véleménye legyen róluk...

kifordított nagyanyó 2012.07.26. 11:38:19

Bazd meg Zero,hogy lehetsz ilyen?Hogy ők adjanak pénzt?
Mikor ahhoz vannak szokva,hogy csak elvegyenek?
Méghogy a saját zsebükből adjanak az újságjuknak.
El vagy te nagyon tévedve zérókám....:))

Transylvanianmixedgrill 2012.07.26. 11:43:28

@kifordított nagyanyó:

Naja. Egy Szalainé végkielégítésből vajon hány Népszavás újságíró havi fizetését lehetne most kifizetni? Viszonylag sokét. Na de a Nokiás dobozok rendszere a Szalainék miatt lett kitalálva, nem a csicskába vett Népszava újságírók miatt, akiket 2010-ben már ágyútöltelékként küldtek nap mint nap a médiafrontra, hogy védjék hűen utolsó töltényig az elvtársakat.

Kandeláber 2012.07.26. 11:43:29

Óriási, ahogyan Andrassew és Lukács osztja egymást. Egyrészt Andrassew, a szegény, üres zsebű baloldali zsurnaliszta, akinek sem fodrászra, sem borotvára nem telik, és aki szinte szocialista szentté avatná lánglelkű főnökét, Németh Pétert, aki utolsónak veszi fel a fizetését, ha egyáltalán jut neki...
Másrészt a Lukács nevű szocialista országgyűlési képviselő, aki a párt ökleként ( mert ugye Kellert kigolyózták a kaszinóból) mennydörgi az oligarcháktól hirdetést elfogadó renegát Népszavásoknak,hogy nem illik beleharapni a fenékbe, amely enni ad nekik.
Utóbbi egyébként nem is igaz, mert a szocialisták csupán egyszerű előfizetőkként vagy rendszeres vásárlókként támogatják a valaha szebb napokat megélt, egykoron szociáldemokrata, de a "munkáspártok egyesülése" után először vérkommunista, majd a rendszerváltásnak titulált szabad rablás után ismételten "szociáldemokrata" sajtóterméket.
Mindenesetre a szocialisták hangos méltatlankodása ismét alátámasztani látszik azt a tényt, hogy a két "nagy rendszerváltó párt", jelesül az MSZP és a Fidesz ideológiája bizonyos pontokon bizony érintkezik egymással: jelesül mindketten az "én oligarchám a jó oligarcha, a tiéd a rossz", valamint a "piac működjön magától, de jobb ha ezt a működést mi ellenőrizzük" elveket vallják.
El fogják itt még ismerni Suchman jóstehetségét, ha ezek 2014-ben összebútoroznak.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.07.26. 11:47:32

@Tzimisce:

Erről szól a kapitalizmus. Igen. Ezzel nincs is probléma.

A történetből nekem az jön le, hogy az ellenzékben balfaszkodó kretén MSZP maga nem tudja megoldani a baloldali médiafelület financiális problémáit.

Pedig ha KURVA jól tévedek, akkor a Margithíd/M6-alagút/völgyhíd/MVM/Atomerőmű/BKV mutyikból kellene MÈG MA IS az ilyen faszságokra futnia. De nem nem futja. Ergo a most ellenzékben ülő kretén bolondok (mszp) a kormányzásukkor visszaosztott mutyipénzeket szépen privát szinten elbaszták. Lelkük rajta. De kérem ne is várják (mszp, és az ellenzék egyaránt), hogy bárki ezek után egy FAKOCKÀT is rájuk fog bízni...!!! Nem egy egész országot.

Országot, mit beszélek?? Disznóólat, bazmeg. De hogy itt senki nem akar még herélni, ez nekem kurvára érthetetlen.

Kezitcsókolom, valaki nem akar már egy kibaszott normális ellenzéket összeverbuválni...?!!!

kori58 2012.07.26. 11:55:38

A helyzet a következő: Ha van egy vállalatom, és valamit reklámozni akarok, abszolut nem érdekel az adott sajtótermék politikai irányultsága. Az érdekel, hogy mit kapok a pénzemért, kit és mennyiért érek el .Ez akkor is igaz, ha image reklámot folytatok.

Ha van egy sajótermékem, pl újságom, abszolut nem érdekel a reklámozó politikai irányultsága, az érdekel, hogy melyik felületet mennyiért tudom eladni.

A reklámfelület éppen olyan termék mint a péknél a kenyér, ott sem érdekes sem a vevő sem az eladó politikai nézete.

dr. Aullah 2012.07.26. 12:05:08

@zero: Imádom az új avatarod. Mikor perelsz? 10 fokkal eldöntve egy nagy zéró jön ki :D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.07.26. 12:23:11

@Transylvanianmixedgrill: Karma is a b*tch!

Ezt kéne az érettségiző diákoknak a kezébe nyomni díszkötéssel, nem az Alaptörvényt.

Bizony, a seggnyalás hosszútávon nem kifizetődő! Persze, amíg megy a szekér addig könnyű. De aztán ha megakad, olyan mélyen van már a seggben, hogy nem tud leugrani róla.

Kandeláber 2012.07.26. 12:34:18

@TaTa86.:
Persze szegény Stadler is hiába könyörgött annak idején, hogy az általa adott milliókból valamennyit adjanak már vissza neki.

Asztalos Gábor 2012.07.26. 12:54:02

@Transylvanianmixedgrill:

" (Ma az 1992-es bérem 60 százalékát kapom és ebben nincs benne a tíz éves infláció.)"

Nem hallott arról hogy öngondoskodás és hasonlók?

Mert a ballib oldal mindig is ezt szajkózta, ez meg a korábbi kiemelkedő fizetését jól elbaszta.

jani888 2012.07.26. 13:04:06

Még az sem biztos ,hogy a saját pénzéért

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.07.26. 13:12:58

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!:

Bizony, két év alatt totálisan felélni nyolc év "munkáját", azért az nem semmi, hogy az ilyen közeli holdudvart sem tudják már etetni... Jaj, mi lesz itt, ha még Orbán pártfinanszírozásos heppeningje is rést üt a kasszán:)?!

Bölcs volt, aki azt mondta, hogy az elv olyan, mint a fing: tartja az ember, amíg tudja. Most egy hirdetés elől nem ugranak el, aztán majd elkezdik egy kicsit kevésbé szapulni Orbánt, "csorbul" a "szociáldemokrácia", és így tovább... A leghűségesebb kutya is elvadul, ha nem etetik.

El kell végre fogadni, hogy ma Magyarországon a papírra nyomtatott "Orbán, takarodj!"-nak nincs elegendő piaca, abból megélni nem lehet, főleg, ha közben ilyen konfettis köcsögöket próbálnak kimosdatni a rájuk száradt szarból. Tényleg, nem lett volna jobb, ha a Népszava elvi megregulázása helyett a konfettik és a hozzá kapcsolódó heppening árát ráköltik egy Népszavás hirdetésre? Ja, bocs, ahhoz ész is kéne, és nehogy már én tanítsam őket a mutyira...

Ismét csak azt tudom mondani: a komplett MSZP-nek ideje lenne ismét meghallgatni A Beszédet, és ezúttal megpróbálni felfogni, ha valamit is keresni akarnak még a magyar politikában a magukból hülyét csináláson kívül! Arra a vágyukra építve, melyet egyedüliként fejeznek ki mindenféle "ostoba" gazdaságpolitikai koncepció és egyebek helyett, vagyis hogy "Vissza kéne má' jutni a tuti-mutyiba!", ugyanis nagyon remélem, hogy még az 5%-os küszöböt is csak az erőlködéstől nyüszítve fogják csak megugrani 2014-ben!

biohouse 2012.07.26. 13:19:14

Én nem értem, miért jó ez Simicskának. Oszd meg és uralkodj? De nem lenne jobb, ha a Népszava teljesen kivérezne? Meg a Maszop?
Vagy kell nekik a bejáratott ellenfél? Akikkel még a háttérben együtt lehet működni?
Andresew frankón megélhetne a Nagy szocialista mutyik című könyv megírásából!

Transylvanianmixedgrill 2012.07.26. 13:26:23

@biohouse:

Miért éri meg?
A Fideszes kiskáté szerint nem elég az ellenfelet "fizikailag" kicsinálni, lelkileg, erkölcsileg is meg kell semmisíteni. Márpedig egy ilyen "terülj terülj asztalkám" hirdetés belebegtetése egy éhező ellenzéki lap előtt felér egy megalázással.
Egyéb módszereket lásd még "karaktergyilkosság" fejezetnél.... ;)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.07.26. 13:29:21

@biohouse:
Pedig egyszerű: a kétpólusú világkép fenntartása mindkettejüknek poltikai érdeke. A Fidesznek legalább annyi poltikai haszna van a porondon tartott kreténekből, mint fordítva az orbántakaroggynak. Ehhez pedig a poliktika ellenfelet lehet hagyni "nyomorogni", lehet pellengérre állítani, fenyegetni, ugráltatni... de engedni meghalni nem.

bgp 2012.07.26. 14:08:15

@zero: amikor csak készül egy. Legalábbis, az adófizető részük.

Kandeláber 2012.07.26. 14:20:42

Nem akarják ezek kivéreztetni egymást, mivel tökéletesen megdelelő számukra a váltógazdaság.
'94 óta nem volt rajtuk kívül nyerő párt, ráadásul még az MDF és az SZDSZ is elfoglalta méltó helyét a parlamenten kívüli pártok között, bár Bokros mint MDF-jelölt vitézkedik az EU parlamentben, az SZDSZ kaméleonok egy része pedig már szolgálattételre jelentkezett Gyurcsánynál.
Kellert, az ex-közpénzügyi államtitkárt már szabadlistára is tették a szocik, feltehetően Budait is ejti majd a Fidesz egy időn belül.
A fő az, hogy nekik minél több jusson a kondérból, és azért a sakáloknak is tudjanak dobni koncot.
Ki van ez találva.

Kutchek (törölt) 2012.07.26. 14:25:18

Tehát a Közgéphez került állami mutyipénzek egy része a Népszavánál landol.:)))

A Közgép meg lassan többet költ reklámokra, mint hídépítésre. Hiába, nagy a verseny a lakossági híd és felüljáró megrendeléseknél!

Virág et. 2012.07.26. 14:25:49

@zero: Nem, ez egy PR cikk, nem egy reklámcikk. A cél, hogy a baloldali olvasók ne utáják annyira a Közgépet és ezáltal ne utálják annyira kenyéradó gazdáját, a Fideszt sem. Vagy legalábbis a Közgép miatt ne utálják.

Nekem egyébként semmi bajom ezzel a hirdetéssel. Egy normális országban kit érdekelne, hogy melyik cég melyik újságban hírdet?

ob.szerver 2012.07.26. 14:26:07

@Rufus78:

"Vissza kéne má' jutni a tuti-mutyiba!"

Az szörnyű lenne. Most, hogy így magunk mögött hagytuk má'.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.07.26. 14:31:04

@Kutchek:

"Hiába, nagy a verseny a lakossági híd és felüljáró megrendeléseknél!"

Ugyanez fogalmazódott meg bennem. Bazmeg, ehhez kell ám vastagbőr, hídépítést reklámozni.

2012.07.26. 14:32:53

@Virág et.: "Egy normális országban kit érdekelne, hogy melyik cég melyik újságban hírdet? "

Mennyiben tekinted kis hazánkat ebbe a kategóriába illőnek?

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.07.26. 14:36:46

@Virág et.:

Aham. Tehát azért van az ott a Népszavában, hogy ne utáljuk a Közgépet.

Miért, amúgy mi most utáljuk? Erre azt mondta a nagyanyám, hogy "rossz az, aki rosszra gondol".

Meg azt is mondta, hogy "a tehénszart ne piszkáld, ha az már hártyás!"

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.07.26. 14:37:38

@ob.szerver:
Bocs, de talán elkerülte a figyelmed, hogy az MSZP-ről beszéltem. Ők most nagyon messze vannak a friss hústól, és a kondérjuk aljára tapad kormos koncokért ugranak egymás nyakának, ahogy a mellékelt "ábra", ügy is mutatja. Hidd el, ők nagyon is visszasírják az emúttnyócévet, amikor egymás között lerendezhették a biznicet, és a Fidesz még nem rondított bele a homokozójukba. Az ő dédelgetett-építgetett mutyi világuk bizony romjaiban hever, és ők abba bizony nagyon szeretnének visszakerülni; Tenni ugyan nem tesznek érte semmit, de álmodozni nagyon tudnak róla. A könnyem hullik értük, komolyan, zárlatos is lesz mindjárt a monitor...

Egyébként meg: new day, same shit...

Balt 2012.07.26. 14:41:27

Ez azé' nagy poén, lássuk be: a 800e Ft-ból szerintem két főállású újságíró (van olyan?) illetményére nem fussa. (Lásd még: 30 ezüst, bár attól tartok, a bibliai hasonlatot en bloc kikérnék maguknak...) :)))

Virág et. 2012.07.26. 14:44:01

@...elmúlik...: Semennyire.

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!: A PR cikkek erről szólnak: image építés. Vagy legalábbis tűzoltás, ha már nagyon nagy a baj. Meg lehet ilyen akciókat arra is felhasználni, hogy védjék pl. a rendszeres Magyar Nemzetes hirdetéseket. Mondhatják, hogy nemcsak ott, hanem a népszavában is hirdettek, nincs itt semmi hír kérem szépen.
Szóval van ennek értelme. A Népszava meg nyilván rászorul minden fillérre, a szocik meg nem adnak lóvét, tehát szájakat ott be kell fogni. Aki fizeti a számlát, az beszélhet.

RuinDone · http://newworldchaos.blog.hu 2012.07.26. 14:44:13

92 ota nem 20 ev telt el? Inflacio csak minden masodikban volt? Nalam is hirdethetne a kozgep a napi 10 olvaso megvan es meg a matek is jobban megy

ob.szerver 2012.07.26. 14:50:34

@Rufus78:

" talán elkerülte a figyelmed, hogy az MSZP-ről beszéltem"

Nem kerülte el. De inkább azért hullhatna a könnyed hogy ma minden makromutató rosszabb mint az emútnyócév után, vagy azért, hogy az MSZP mutyi világa után a korrupció egy minőségi ugrással állami szintre emelkedett, vagy azért, hogy hogy szétverték a demokratikus intézményrendszert az összes társadalmi alrendszerrel együtt.

laci_52 2012.07.26. 14:51:30

Az MSZP ne hőbörögjön a Közgép-reklám miatt. Ha anyagi gondjai vannak a Népszavának, nyúljanak a zsebükbe azok, akik a nyolc év szoci kormányzás alatt meggazdagodtak. Sokan vannak ilyenek. De ők inkább külföldre vitték a pénzüket...

Karl Ferdinand von Buol-Schauenstein (törölt) 2012.07.26. 14:52:26

Annyira szánalmas minden próbálkozás ami ellenzéki, hogy már nekem is fizikai fájdalmat okoz.

2012.07.26. 14:55:23

@Virág et.: Na ugye. A többi csak szócséplés.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.07.26. 15:03:47

@ob.szerver:
Igen, hullik azért is, sőt, Orbán már a királyság jár a fejében (miközben azon "reménykedik", hogy talán nem kell eltakarítani a demokráciát a jövőbeni folyamatok során, ahogy azt a mai index beszámoló írja).

Viszont tegnap megvolt a Fidesz-szapulás "adagom", ma az MSZP-szapulás van műsoron, ugyanis még mindig ugyanazok a kérdések foglalkoztatnak, amiket nem elvakult volt MSZP-s szavazóként azért csak feltehetek:
- mi a pöcsömet csináltak a srácok két év alatt, ami reális alternatívává teszi őket a Fidesszel szemben?
- vannak-e vállalható arcaik, akikről nem valami vérlázító faszság jut rögtön az ember eszébe?
- elegendő indoknak kell-e lenni a rájuk szavazásban annak, hogy ők csak a megszokott dilettáns faszok voltak, a mostaniak meg még arcátlanok és holdkórosak is ugyanehhez?
- vállalták-e szembenézéssel azt, hogy alattuk se volt kolbászból a kerítés, elszámoltak-e a saját mutyijaikkal, feltárták-e a saját hibáikat?

Amíg ezekre az a válasz, hogy SEMMIT - NINCSENEK - NEM - NEM, addig nekik nálam nem terem babér...

Makkasz 2012.07.26. 15:10:12

@Transylvanianmixedgrill: Az illetonek munkahelyet kene keresnie, nem nyavajogni, es lojalisan dolgozni a hite szerint jo lapnal.

Ekkora hulyeseget, megjelent egy hirdetes penzert egy ujsagban. Mi a fenet lehet ezen a szociknak hoborogni? Talan ok allnak a svajci tulajdonos mogott? Mast nem is tudok elkepzelni, mert a kepviselt "ertekekbol" nehez megelni.

Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány] 2012.07.26. 15:14:54

Simicska Lajos patrióta nagytőkés, aki a gazdasági eszközökkel gyarapítja és erősíti Magyarországot. Ő nem tagja a cionista befolyás alatt álló pénzügyi háttérhatalomnak, mint a legtöbb üzletember. Rendkívül ritka az ilyen, ezért az aranynál is jobban meg kell becsülnünk. Talán utoljára a német Thyssen és Krupp dinasztiák adtak Simicskához hasonló, nemzeti érzelmű nagyvállalkozókat Németországnak.

midnight coder 2012.07.26. 15:16:44

@Rufus78: Nem mintha Megyó és Fletó kúrmányon nem ugyanolyan faszok lettek volna mint Viktorék. Csak akkor még kevesebb volt az államadósság, és az EU nem volt a csőd szélén.
De a mostani helyzetet Megyóék alapozták meg. Úgy hogy nem annyira látom, miért lennének ők alternatíva. Ráadásul pont olyan arcátlanul loptak mint a narancsosok, lényegében minden hétre jutott valami ügy.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.26. 15:19:42

Nem olvastam végig a kommenteket, lehet, hogy más is írta már:

A Közgépes hirdetés utolsó mondata ez: "MARADANDÓT ALKOTUNK".

Ez igaz, csak az a baj, hogy negatív értelemben kell érteni azt a maradandó alkotást :(

A baloldal felháborodása szintén röhely.

Transylvanianmixedgrill 2012.07.26. 15:21:23

@Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány]:

Thyssen és Krupp, mint nemzeti érzelmű nagyvállalkozó, ismerős nevek ezek azért, már amikor német nemzeti érzelemről van szó...
hu.wikipedia.org/wiki/Buchenwaldi_koncentr%C3%A1ci%C3%B3s_t%C3%A1bor

lobster thermidor 2012.07.26. 15:51:57

Ha az MSZP frakció minden tagja a képviselői juttatásaiból havonta akár 10, netán 100 ezer forinttal hozzájárult volna a NÉPSZAVA fenntartási költségeihez, akkor talán szerényen jelentkezhetnének szólásra.
Ameddig ez eszükbe sem jut, addig a kibicnek kuss a neve!

Kandeláber 2012.07.26. 15:55:19

@Transylvanianmixedgrill: És Hugo Boss cége tervezte az SA és az SS egyenruháit is, de ezért még szabad Hugo Boss öltönyben járni annak, akinek telik rá, ugye?

dr. mesterséges színezék 2012.07.26. 16:01:07

Nem a szívem csücske a fidesz hantamechanizmusa, de emlékeztetném a síró népszavát, hogy szerencsésnek mondhatók, amennyiben még a szerkesztőségüket sem verték szét.

Amúgy a korpával hogyan állnak?

Psyman 2012.07.26. 16:01:13

A magyar politika üdítő színfoltjai. Erkölcsi aggályaink vannak, ha a média legalább papíron független és annak ad el hirdetést, aki fizet érte. Micsoda dolog ez?! Tessék annak és annyiért adni a hirdetést, akinek és mennyiért én mondom! :P

Vidéki 2012.07.26. 16:02:19

„Ellenkező esetben törölje fejlécéről a szociáldemokrata jelzőt, mert érdemtelen annak használatára.
Lukács Zoltán,
frakcióvezető-helyettes"

Már régen törölhették volna.

A Népszava egykor szociáldemokrata lap volt és a munkavállalói érdekeket képviselve lépett fel a fékeveszetten önző munkáltatók ellenében.

Elképesztő a pálfordulásuk.

Valójában a Népszava manapság teljesen a vadkapitalisták szószólójává vált.

Jellemző a Népszava hozzáállása a rendszerváltás kalandoraihoz, akik az állami vagyon arcátlan fosztogatásával, a rendszerváltás hajnalán hirtelen milliárdosokká váltak.

De érdekes lehet a Népszava tulajdonosi háttere is. A svájci cég (a svájci Luganoban bejegyzett TGD Intermedia SA cég) 2008-ban vette meg kft.-t az MSZP-hez több szállal kötődő Editorial Vagyonkezelő és Tanácsadó Kft-től, melyet az ügylet után végelszámolással meg is szüntettek a tulajdonosai.

Innentől kezdve eléggé érdektelen az MSZP-hez több szállal kötődő Editorial Vagyonkezelő és Tanácsadó Kft és a vele összefüggésben említett Simon Dénes, Bodrogi Margaréta, valamint Láposi Elza.

Sokkal inkább kíváncsi lennék a „svájci cég” elnevezés mögött álló személyekre, akik „nonprofit” elvek alapján működtetik a Népszavát és

mazochista őrültekre jellemző módon évek óta boldogan elszenvedik a Népszava miatt keletkező veszteségeiket.

Vastagbőr ezt írja: "A svájci tulajdonosnak többször is tőkekiegészítést kellett végrehajtani a folyamatos mínuszban lévő kiadónál, első alkalommal 2010-ben, 73 millió forinttal emelt törzstőkét, majd 2011-ben 28 millió forintos tőkejuttatással segítette ki a Népszava Lapkiadó Kft.-t. A lap kiadója ennek ellenére három éve folyamatosan negatív mérleggel zár, 2009-ben 171,6 millió, 2010-ben 150,6 millió, tavaly pedig 13,6 millió forintos mínuszt könyvelt, miközben árbevétele is csökkent." (Hvg)

A Népszava, külföldi tulajdonosa a svájci Luganoban bejegyzett TGD Intermedia SA cég, (amelynek személyi összetétele homályban marad).

A Népszava újságírói valójában nem abszolút függetlenek, hanem függenek a zsebüktől, vagyis azoktól, akik pénzelik őket.

Érvényesül a Cigányzenekarok régi elve: „Aki fizet, az rendeli a nótát”.

A Népszava nem függ az MSZP-től, hanem éppen fordítva,

az MSZP függ a Népszavától, illetve annak svájci ismeretlen személyi hátterű tulajdonosaitól.

Izraelben Netanjahu fejében nem káposztalé van, hanem bőséges józan ész!

Nem engedi, hogy ismeretlen külföldi erők pénzeljék az úgynevezett „nem kormányzati szervezeteket”.

A Netanjahu kabinet 2011-ben olyan törvényt fogadott el, amely súlyosan korlátozza az országban működő „nem kormányzati szervezeteket” azáltal, hogy rendkívüli mértékben megnehezíti külföldi finanszírozásukat.

Az új szabályozásnak egyik fele megtiltja, hogy idegen országok 20000 sékelnél nagyobb összeggel támogassák az angolszász terminológia szerint

„ nem kormányzati szervezeteknek” (NGO) nevezett entitásokat.

A tilalom vonatkozik nemzetközi szervezetekre is, például az ENSZ-re.

A törvény másik fele pedig gyilkos, 45 %-os adóval sújt minden izraeli NGO-nak nyújtott külföldi pénzügyi támogatást.

Van benne ráció!

Izraelben nem tehetnék meg, hogy ismeretlen külföldi erők pénzeljenek „nem kormányzati szervezeteket”, mint nálunk.

Kandeláber 2012.07.26. 16:09:42

Vajon gréczyzsóti hogyan reagál majd a hitgyülis adón, amikor elfogódottságtól remegő hangú MSZP-szimpatizánsok követelnek magyarázatot a hallatlan injúriára a betelefonálós műsorban?

Dekatlon 2012.07.26. 16:12:05

@Tzimisce:
"Attól még, hogy tegyük fel, nekem liberális nézeteim vannak, nem fogom egy szélsőjobboldali ügyfél rendelését visszadobni pusztán a nézetei miatt. "
Akkor nem liberális vagy, hanem opportunista, mint az a kínai gyár, ami a Free Tibet! zászlókat gyártotta. :)
Ne keverjük a fogalmakat! Egy liberális is eldöntheti, hogy kinek dolgozik és kinek nem.

Vidéki 2012.07.26. 16:13:05

@Transylvanianmixedgrill:

Írja: „Németh Péter mindig utoljára veszi föl a fizetését, ha jut neki.)"

Hannibálról feljegyezték a történetírók, hogy mindig elsőnek érkezett a csatatérre és mindig utolsónak hagyta el.

Németh Péterben van valami hannibálos..

Lehet, hogy Németh Péter ősei punok voltak?

dr. mesterséges színezék 2012.07.26. 16:14:34

@Tzimisce: "Attól még, hogy tegyük fel, nekem liberális nézeteim vannak, nem fogom egy szélsőjobboldali ügyfél rendelését visszadobni pusztán a nézetei miatt. "

Meg az is hülyeség volna, ha egy demokrata nem szegődne el besúgónak csak mert éppen diktatúra van. Biznisz az biznisz.

kenájkikit 2012.07.26. 16:14:41

@Vidéki: udvarolj inkább Stefániának, összeilletek, ő még akkora trollgecaú mint te, gondolj bele milyen szép és tartalmas időtöltés lenne, ha kettesben hazudoznátok egymásnak és egymást győzködnétek, hogy a viktor és a többiek mekkora szentek és ők aztán mindent megtettek, de hát az mszp...

dr. mesterséges színezék 2012.07.26. 16:17:18

@Vidéki: A blogolás alacsony költségű, a kihasználatlan vasútvonalakat és iskolákat meg be kell zárni, amint arra a zemútnyócévben rá is mutattak.

Dekatlon 2012.07.26. 16:18:22

@dr. mesterseges szinezek: hát ezt mondom én is :) (nagyjából pont)

Kerek négyszög 2012.07.26. 16:26:46

De szép hírdetések lesznek az ellopott adóforintokból. Hiába, jó érzés lehet, amikor egy oligarcha cége versenyben a legdrágább ajánlatokkal zsinórban nyer. Közgépisztán...

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.07.26. 16:36:00

és az milyen, hogy a randagonosz Strabag főszponzor lett a Fideszoton FC Setétvárnál? megeszik a maszopos holdudvart, aztán csinálnak belőlük csicskaellenzéket, zsebenemyt, régi komcsik platformját.

A Fiatal Illemtudó Dolgozók Elementáris Szövetsége (FIDESZ) Régi Büdös Komenyisták (RBK) platformja nevében Kiss Petya az alábbi nyilatkozatot tette:
"Vezénylő urunk csillagfényben fürde. Gül baba türbéje nem áhítat, de szememből most az folyik. Urunk nyomában járunk, előre a dolgozó népért! Heil Viktor, heil Lajos, heil Közgép! Éljen a párt! Éljen nagy Sztalin! ööö... izé... Nem, elnézését, ő nem. Elnézést. "

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.07.26. 16:37:34

@Vidéki: a punok meg föníciaiak, azok meg majdnem galíciaiak, ne zsidózz, Vidéki.

Vidéki 2012.07.26. 16:38:50

@dr. mesterseges szinezek:

„Németh Péter mindig utoljára veszi föl a fizetését, ha jut neki.)"

Példát vehetnél róla!

Te is vedd fel mindig utoljára a fizetésedet, ha jut neked.

Ugyanis bizonytalan, "mint a kutya vacsorája".

Vidéki 2012.07.26. 16:51:16

@Kusics Iván:

Írod: „a punok meg föníciaiak, azok meg majdnem galíciaiak, ne zsidózz, Vidéki.”

Valóban az ember nem lehet eléggé óvatos, hogy ne süssék rá az antiszemita bélyeget.

Karinthy Frigyes frappánsan rámutatott, hogy az ide-oda információáramlás milyen következményekkel járhat.

Ady endre versét fordította kétszer oda vissza.
Az eredeti szöveg így hangzott:

„Jöttem a Gangesz partjairól,
Hol álmodoztam déli verőn,
A szívem egy nagy harangvirág,
S finom remegések az erőm.”

Az oda-vissza műfordítás végeredménye ez lett:

„A Herz féle szalámiban,
Sokkal sűrűbb a só,
Mint más efféle terményekben,
Hidd el ó nyájas olvasó!”

dr. mesterséges színezék 2012.07.26. 17:01:30

@Vidéki: Mint mondtam, a kihasználatlan vasútvonalakat be kell zárni.
És hogy én mondtam, az semmi, de a LAP is.

dr. mesterséges színezék 2012.07.26. 17:04:32

@légycsapó: Azt nem értem, hogy minek ehhe Közgép, vagy bármilyen közvetítő, mikor a zemberek nyilván arra szavaznak, az az egyértelmű akaratuk, hogy a hirdetés ürügyén ellopandó közpénzek milyen arányban kerüljenek a média ilyen és olyan felére.

kirsten 2012.07.26. 17:19:11

Sinlicskatalicskalajos egy szemét mocsok.

roki 2012.07.26. 17:25:51

1.)Németh Péter rendesen kiqrt az MSZP-vel, mert azok bőnyálú simicskázásra kívánták felépíteni politikai kampányukat ,ezzel egyértelműen a prolik zsigereit birizgálva kívántak tömegtámogatást gyűjteni, ami ugyan önmagában kevés a győzelemhez, de a régi recept szerint, jelentős osztogatással megerősítve lehet belőle valami.

A történtek után arra a kérdésre, hogy : 'és, mit csinál a Simicska a megbugázott rengeteg pénzzel' nem lehet mást válaszolni ezek után, hogy a Népszavát támogatja és itt máris mosolyra húzódnak a szájak, kommer politikai tematizálás pedig halott.

2.) Németh Péter jót tesz az MSZP-vel, mert az ő múltjukkal eljátszani ismét a rinyálós, lopásra mutogatósan lopó, osztogatós kampányt, egyet jelent a baloldali értelmiség végleges megalázásával, akiket rákényszerítenének a végtelenül elvtelen, nevetséges médiabohóc támogatói szerepre, miközben boldog-boldogtalan ujjal mutogatna rájuk, hogy miképpen bírják ezt gyomorral.

Lázadás ez a javából, a pártközpont fantáziátlan stratégiáinak szóltak be, hogy baloldali megújulásra van szükség, adekvát mondanivalóra és nem proliugattató demagógiára ahhoz, hogy a baloldali, szociáldemokrata értékrendszer ne váljon véglegesen hiteltelenné és kormányzás képtelenné....mert a jelenlegi trendek szerint a konfettis bohócokkal abba az irányba fejlődnek.

Németh Péter pragmatikus és talán többet nyert a biznicen, mint amennyit a szintén kétségtelenül nyertes Simicska..

Guillaume sous guillotine 2012.07.26. 17:33:16

és szerinted az nem vicces hogy a Népszava aki folyamatosan korrupcióval vádolja a Közgépet hirdetési felületet ad nekik? úgy látszik tényleg bajban vannak, az Mszp pártalapítványa ellenzékből nem tudja őket pénzelni,

sárkányfő 2012.07.26. 17:42:01

Kommentelgetünk, kommentelgetünk, he?

Félázsiai gyülevész népség!

Az a baj veletek, hogy nektek túl jó a demokrácia... na de már nem sokáig lesz ez így...

lobster thermidor 2012.07.26. 18:09:52

@sárkányfő:

Ide erő kell, nem ám úgy mint Skandináviában, ahol meg tudják beszélni a dolgokat!

Mondjuk azt régen tudjuk hogy orbán ázsiai származású.
De én például nem vagyok semmiféle rokonságban sem vele, sőt nekem igenis vannak északi felmenőim. Akkor én mitől vagyok félázsiai...?

dr. mesterséges színezék 2012.07.26. 18:24:05

@sárkányfő: Hogy kiakadhattak most rá a kínaiak, hogy lefélázsiaizza őket.

ketroot 2012.07.26. 18:39:00

@sárkányfő:

és bassza meg sokaknak ez még be is jön...

tényleg kár volt ennek a népnek (bocs, népségnek) többpártrendszerrel játszania.

kell valami megalomániás fasz, akinek be lehet (és kell is) nyalni a meleg szarig.

Ironfist 2012.07.26. 19:30:51

Mit pörögtök ezen a félázsiai dolgon? Tudhatnátok, hogy aki nem fideszes, az nem polgár, nem magyar, nem ember (by Orbán Viktor), tehát ti nem vagytok magyarok - ergo félázsiaiak sem.

Ironfist 2012.07.26. 19:38:01

@Dekatlon:
"Ne keverjük a fogalmakat! Egy liberális is eldöntheti, hogy kinek dolgozik és kinek nem."

Eldöntheti, csak akkor üzletileg meghal. Az üzletben nincs barátság, sem válogatás. Az üzletben üzleti szempont van - jobb helyeken. Fidesztánban viszont haversógorkoma alapon van az üzletelés.

Nash vs. Keynes 2012.07.26. 19:41:07

Azt hinné az ember, hogy egy újságot az olvasói tartanak el. Akkor is amikor a lap a nekik szóló hirdetési felületeket el tudja adni. Ennyire nincs vevő az országban a baloldali eszmékre? Vagy ennyire szar a lap?

jaegtoer 2012.07.26. 19:52:21

Annak idején az egy mszp-s nagyasszony, a neve merüljön a feledés homályába (amúgy LM) hogy a pénzt mi osztjuk.
Most pedig az a helyzet állt elő, hogy más osztja.
Nem mintha ez a helyzet olyan jó lenne, ...de már írta valaki, hogy a fagyi időnként visszanyal.

Krutzifix 2012.07.26. 19:53:45

Nem értem a polémia lényegét. Adva van egy újság, és adva van egy hirdető, aki fizetett hirdetést adna fel. Hol itt a probléma? Az elv az, hogy a hirdetések tartalmáért a szerkesztőség/kiadó nem vállal felelősséget. A pénz pedig jól jön bárkinek, és ettől még nem kell, hogy a Népszava nyalja a seggét közgépnek, vagy bármelyik másik hirdetőnek. Ez nem olyan, mint a fideszes önkormányzatok és a heti válasz szerződései, ahol kikötötték, hogy nem írhat rosszat róluk, vagy nem tüntetheti fel őket rossz színben - pl. narancssárgában -, mert akkor ugrott a 10 milla... érdekes, hogy ez nem veri ki a biztosítékot, csak az, ha egy lap helyt ad egy hirdetőnek, aki amúgy mindössze saját magát sztárolja. Én is helyt adnék neki, ha lenne lapom. Pl. négy ász! :) Egyébként pedig: "Pecunia non olet..." ... és hát tudjuk, hogy Móriczka nagymamája is hová ment, hóna alatt a Népszavával...

gnme 2012.07.26. 19:57:46

maradandót alkotunk .. aha

... ismerjük a tervezőket, tudjuk milyen ez a maradandó alkotás

elég nagy baj az, ha már a mérnök a munkáltatóját is telipofával kiröhögi (...)

aranykozep.nolblog.hu/files/orbi_update_csokkenti_a_fizetest.jpg

ketroot 2012.07.26. 20:05:26

@Ironfist:

Majd nézz be a mandira, ott már bizonygatják a kommentek között, hogy igenis félázsiaiak vagyunk, meg, hogy milyen jó, hogy ilyen erős államférfi kormányoz.

Ilyenkor mindig arra gondolok, hogy még csak kb. fél év és mehetek innét...

Viktus 2012.07.26. 21:03:24

Jól van ez a kis cirkusz a félázsiai népségnek, aztán max. rendet vág majd az új orbánizmus.

lobster thermidor 2012.07.26. 21:24:48

@dr. mesterseges szinezek:

Félek, baj lesz ha megmondom az igazat...

dr. mesterséges színezék 2012.07.26. 21:33:44

@lobster thermidor: Remélem, nem kényszeríted demokratikus rendszeren kívüli lépésekre a miniszterelnök urat,

jágör68 2012.07.26. 22:07:17

Mit kell ezön csodákozni... Egyik posztkommunista tolvajkapitalista rablóprivatizátor pénze ugyanolyan jó,mint a másiké.
A tolvajkapitalistáknak még nem sett le, hogy sokkal gazdagabbak lehetnének, ha tisztességesen szereznék a vagyont meg a munkást is megfizetnék.
Ők megelégszenek az ojrópai gazdagok listáján az 1568. hellyel.
Egy német cégvezér nem. Meg is fizeti az alkalmazottait, hogy jobban dolgozzanak.
Ez Magyarisztánban nem fog soha leesni, csak a piti tolvajlás/ kizsákmányolás marad.

Megdobbent 2012.07.27. 02:44:41

Naigen, az mszp abban kurvara nem talalja helyet, hogy ellenzekben sajat(nak mondott) mediumot rendesen penzelni. Szegyen meg csak leirni is, de ebben a fidesz nagysagrendekkel ugyesebb volt - ellenzekben.

Shawher 2012.07.27. 07:03:34

Esetleg tudna valaki javasolni egy hiteles, pártatlan, független, megbízható napilapot???
Az nem lehet, hogy az baromi népszerű lenne és megélne az előfizetésekből és a hirdetésekből?
Senkinek se jut eszébe, hogy ezeket a "nyomtatott toalettpapírokat" azért nem veszi és olvassa senki, mert a híg fos folyik belőlük????

Szenthomárság 2012.07.27. 07:56:16

@Transylvanianmixedgrill: a belinkelt idézeted olvasva végre egy kicsit úgy érezhettem, hogy a sors néha igazságos.
Ha lesz egy kis időm, akkor elmorzsolok néhány könnycseppet a szegény, éhező szoci újságírókért.
Megelőző csapásként elmondanám, hogy pont ugyanígy fogok örülni, amikor a hírtévések halnak éhen.
Egyszer hopp, máskor kopp.
Vajon honnan volt-van az a pénz, amit a pártok adnak a lapjaiknak???

Kandeláber 2012.07.27. 08:57:07

Gréczyzsóti már osztja a szocikat a DK nevében.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.07.27. 09:26:51

@Kandeláber:
Értük haragszik, nem ellenük:)...

Meg persze ellenzéki újságíróként jó előre szeretné tudatosítani, hogy amennyiben addig apadnának a pártpénzek, hogy már az ő zsebe is megérezné, akkor tudja ő hasonlóan szenvedélyesen szapulni is az MSZP-t, ahogy most Orbánnal teszi ("ha a pártpolitikai nyomás megszűnne a csapaton"... érdekes, amíg ez pénzzel járt, addig nem volt ilyen finnyás)... és akkor esetleg kevésbé vörösre színezett adatokat is le tudnának írni, urambocsá, tényeket.

Kandeláber 2012.07.27. 09:52:16

@Rufus78: Ismét verbális szintre csúszott vissza a kormány-ellenzék meccs, ezúttal tényleg Simicska lőtte a gólt.
Nekem eddig úgy tűnt, hogy inkább a Népszabóság az MSZP első számú pártlapja, és valóban kibújt a szög a zsákból: a Népszava Gyurcsány szava, ő pedig tudja, hogy a pénznek nincsen szaga.
Igazán az a mulatságos, ahogyan Andrassew és a többiek kvázi felmentik az oligarchavád alól a KÖZGÉP-et, az MSZP pedig már szegény József Attila szellemét is megidézné, hogy mint volt Népszavás-szerző hitet tegyen a lap tiszta baloldali értékrendje mellett.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.07.28. 16:38:22

Mi a faszom a taktika ebben a hirdetésben?!
Pecunia non olet. Ezt már a félázsiai Vespasianus is megmondta. 8-o

A maszopos frakcióvezhelyettes nyivákolása a konfettis párttársa performanszát is alulmúlja.
Ha annyira fontos az újság neki az újság, akkor miért nem a pártpénztárnoknál kilincsel?
Jah, hogy más faszával könnyebb verni a csalánt...

Albu 2012.08.25. 14:56:59

A Közgép-hirdetés ajnározza az áthaladó gépkocsik számát (átlag utas 1,2 fő), de arról hallgat, hogy csúcsban percenként halad át rajta egy 400 fős villamos?!

A Közgép, a nagy vasútfelújító.

süti beállítások módosítása