Skip to content


       Szűrés lista

Fidesz top secret - A Kubatov-lista a gyakorlatban

Gery Greyhound (a Mi éveink, és a Best of Gyurcsány videók készítője) egy hiánypótló és egészen elképesztő videót osztott meg a tumblr oldalán.

Ez egy "egy szigorúan belső felhasználásra szánt dokumentumfilmecske" a 2009-es pécsi időközi polgármester -választásról, ahol először pörgették fel a Kubatov-módszert.

Gery Greyhound azt írja, hogy "ez a videó annak idején egy szigorúan bizalmas anyagnak számított, fejvesztés terhe mellett gyakorlatilag esküt tettem rá, hogy tőlem nem fog kikerülni sehova se... De hát ez már régen volt, mára pedig megváltozott a helyzet, és kötelességemnek érzem, hogy ezt a videót közzétegyem. Hiszek abban, hogy minden disznóságnak nyilvánosságra kell kerülnie, és hiszek abban, hogy talán lesz pár ember, aki pont e videó hatására kedvet kap ahhoz, hogy világba kürtölje a saját disznóóljában megtapasztalt disznóságokat.

Ha mindenki így tesz, talán egy jobb, őszintébb hely lehet ez a Magyarország."

Ámen.

FIDESZ TOP SECRET - A Kubatov-lista a gyakorlatban from Gery Greyhound on Vimeo

"Pontos jelölést kérek. Kettő darab kis vonal azt jelenti hogy az illető nem a barátunk."

"A célirányos listába is csúsznak be hibák"

"A kontaktolási listából is kettő lesz. Az egyik amivel kint dolgoztatok a terepen, ezt a lövőpisztolyos rendszerrel fogjuk berögzíteni, és van egy másik lista, amit viszont letelefonáltak, és telefonon jött vissza az eredmény, azt pedig minden egyes állampolgárnak a kartonjára kell majd fölrögzíteni egy másik szűrési rendszerben."

Címkék: fidesz kubatov

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr204968041

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A hallgatók videóval válaszolnak Orbán Viktor szánalmasan gyenge próbálkozására 2012.12.16. 21:50:01

Az újabb kormányzati blöff remélhetőleg nem jön be. OVI megint szeretné eljátszani a gondoskodó apa szerepét, ő megnyugtat mindenkit, ő rendet tesz mindenhol, így lesz ez a felsőoktatási "reformmal" is, állítja. Hiszen minden csak félreértés, hiszen, h...

Trackback: Spiclikommandó is szolgálja Orbánt az egyetemisták ellen? 2012.12.16. 18:51:55

Hangulatjelentést kérhetett a Fidelitas-csemetéktől Viktor, ezt tálalta a közmédia úgy, mintha a tiltakozó diákok küldötteivel egyeztetett volna, TEK-hadsereg védelmében, egy felkapott és drága romkocsmában. Lépjük át azt, hogy Orbán a tiltakozó diákok...

Trackback: Spiclikommandó is szolgálja Orbánt az egyetemisták ellen? 2012.12.16. 18:49:54

Hangulatjelentést kérhetett a Fidelitas-csemetéktől Viktor, ezt tálalta a közmédia úgy, mintha a tiltakozó diákok küldötteivel egyeztetett volna, TEK-hadsereg védelmében, egy felkapott és drága romkocsmában. Lépjük át azt, hogy Orbán a tiltakozó diákok...

Trackback: Diákok! Mondassátok le Orbán Viktort! 2012.12.16. 18:49:50

Címlapra szerkeszttette vezetőitek személyes adatait a Magyar Nemzet, melynek online főszerkesztője a Lomnici Zoltánt a köztévés híradókból kiretusáltató Élő Gábor. Ha én diák lennék, innentől nem a tandíjak mérsékléséért tüntetnék. Nem is a közpénzből...

Trackback: Spiclikommandó is szolgálja Orbánt az egyetemisták ellen? 2012.12.16. 18:44:11

Hangulatjelentést kérhetett a Fidelitas-csemetéktől Viktor, ezt tálalta a közmédia úgy, mintha a tiltakozó diákok küldötteivel egyeztetett volna, TEK-hadsereg védelmében, egy felkapott és drága romkocsmában. Lépjük át azt, hogy Orbán a tiltakozó diákok...

Trackback: Páva beiktatásához Pécsre hozzák a koronát is 2012.12.16. 14:04:32

Polgármesteri beiktatás Közismert tény, hogy a pécsi időközi polgármester választást Páva Zsolt, a FIDESZ jelöltje nyerte meg. (Kétharmad-egyharmad arányú győzelemmel szerezve meg a polgármesteri széket Szili Katalinnal, az MSZP jelöltjével szemben.) A...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kúrórudi 2012.12.16. 23:22:30

@Rkhaylitsha:

nehéz a felfogásod: nyilvánvalóan nem mindenki járult hozzá...

S=klogW 2012.12.16. 23:22:52

Szegény szerencsétlen GG:

"talán lesz pár ember, aki pont e videó hatására kedvet kap ahhoz, hogy világba kürtölje a saját disznóóljában megtapasztalt disznóságokat"

Hát persze: pont ahogy a Hideg napokra SEM született meg a szerb önvizsgáló alkotás.

Mr. Waszabi 2012.12.16. 23:23:12

@Rkhaylitsha: hát, nem tudom, hogy Budapesten élsz.-e, de bármelyik ennél kisebb városban abból komoly problémáid lehetnek, ha az önkormányzat tudja, hogy kire szavaztál, vagy kinek "nem vagy barátja". Tudod, bármiféle engedély vagy ilyesmi kell, akkor előfordulhat, hogy keresztbe tesznek. Nem tudsz pályázni egy üzlethelyiségre, aztán az 5. sikertelen pályázatnál, amikor az erdőszéli buszmegálló évek óta üresen álló büféjét se kapod meg, akkor kezdesz gyanakodni. Vagy ugyanez a közbeszerzéseknél, hiába vagy te a legjobb kőmíves a városban. Ennyit arról, hogy mennyire ártatlan dolog ez a listázás. Ne legyünk naivak - ha nem volna fontos a lista, nem készítenének ilyet, komoly pénzt invesztálva bele.

kúrórudi 2012.12.16. 23:25:50

@flugi_:

"Szerintem egyébként nyugodtan meg lehetne engedni az ilyen eszközöket"

csak az egyik felében van igazad.
- az önkéntes alapú szimpatizáns listát én is engedném... ez kb egyenértékű azzal h önkéntesen feliratkozol egy párt hírlistára...
- de azt gecire ne tartsa már nyilván senki se h ki kinek a "nem barátja"...

komplikato 2012.12.16. 23:26:58

@a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka: Tök jogos, publikálni, pláne érintettek megkérdezése nélkül csak és kizárólag fideszesek és Fidesz-szimpatizánsok által kilopott telefonbeszélgetést, jegyzőkönyvet és videót lehet, persze kizárólag a demokrácia szabályai szerint. :D

kúrórudi 2012.12.16. 23:27:53

@Mizantró Pista:

soha semmilyen tüntetésen nem voltam...

kúrórudi 2012.12.16. 23:28:54

én ugyanis leszarom a pártokat...nem szerelmeskedem egyikkel sem... szavazok a legjobbnak gondoltra vagy az adott helyzetben legkevésbé rosszra...

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.12.16. 23:32:23

@Rkhaylitsha: Önkéntes bemondás, aha.
- Jó napot a Fidesztől jöttünk!
- Viszlát (ajtó becsuk).
- Két vonal, azaz ellenség.

kúrórudi 2012.12.16. 23:33:55

@Mr. Waszabi:

teljesen egyetértek...

persze te meg ne legyél naiv h azt hidd puszta naivitásból nem értik a jelentőségét ennek az ideírogató nyilván fideszhívők... ha ugyanez 2006ban derül ki a szocikról akkor gyújtogatni mennének...

lásd mizantro pistát aki öszöd ellen felháborodott most bezzeg "nem érti" miért mi a gond.... most "ilyen a politika"... akkor még nem...

nekik mindent szabad - erről szól a sztori és nem naivitásról.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.16. 23:33:59

@kúrórudi: oké, abban tökéletesen egyetértünk, hogy ez nem jó dolog. De látjuk, hogy van ellene törvény, és mégis van lista. Akkor mire jó az, hogy van ellene törvény?

Definíció szerint értelmetlen dolog politikusokat olyan törvényekkel szabályozni próbálni, aminek a megsértéséről csak úgy lehet értesülni, hogy egy belsős lebuktatja. Nincs érvényt szerző hatóság, még a lehetősége sincs meg. Illetve egy lehetősége van: ezen videón felbuzdulva a fidesz kétharmaddal elfogadhatja azt a törvényt, miszerint legyen egy hatóság, amely bármely pár bármely irodájában bármikor bármit elolvashat. Az első vezetője K. Gábor lenne, és nekiállnának megvédeni az emberek adatait.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.16. 23:35:45

@kúrórudi: írtam erre egy választ, de mintha eltűnt volna..

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.12.16. 23:36:42

Egyébként a videón úgy vettem észre, h azoktól sem kérdezik meg, h nyilvántarthatják-e ezt az adatot, akik lelkesen mondták, h a fideszre szavaznak.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.12.16. 23:39:52

@flugi_: Nem csak úgy lehetne. Ha csak a birka megkérdezettek 5%-a elkezdene balhézni miatta, h listázzák őket, akkor már irgalmatlan balhé lenne a dologból. Nagyobb mint így.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.12.16. 23:41:12

@kúrórudi: Igen, az öszödi beszéd okozott akkora "erkölcsi válságot", h a szentéletű fideszeseket is így megrontotta :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.12.16. 23:45:07

@flugi_: A lopas ellen is van torveny, megis vannak lopasol., akkor minek a torveny? Lehessen szabadon lopni, legalisan!

Squid 2012.12.16. 23:47:09

@Gery Greyhound / project eleven: Lehet is, csak a parlamentbe kell bejutni.

Szélmalomharcos 2012.12.16. 23:50:02

@flugi_:
Lehet hogy buta vagyok hozzá, de én nem látom hogy ebben a videóban törvénysértést követne el bárki. A jellegéből azt gondolom, hogy elég sokaknak szánták betanítási céllal, ergo vigyáztak hogy ilyesmi ne is kerülhessen bele. A legkevésbé se valami "top secret" anyagnak tűnik, viszont nyilván csak belső használatra való. Meg gondolom egy ilyen anyagot copyright véd, simán megszivathatnák aki nyilvánosságra hozta, politikától függetlenül. Bármelyik cég ezt tenné, ha az oktatófilmjét elcsórnák és a konkourens cég számára hozzáférhetővé tennék

zotyesz11 2012.12.16. 23:55:09

@Gery Greyhound / project eleven: Vagy szavazz a Bajnai-LMP-MSZP trióra és lesz megint megélhetési bűnözés - tolvajkodás, meg 20 ezer forintos jegyzői határ...

2012.12.16. 23:59:31

@Szélmalomharcos: Szerintem se annyira gáz, de az már más kérdés, hogy a jogszabályoknak nem megfelelő, és hogy vissza is lehet vele élni adott esetben.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.17. 00:00:24

@Gery Greyhound / project eleven: a lopás kiderül abból, hogy akit megloptak, az például panaszkodik. Ha nem lett volna világos, amiről beszélek.

Squid 2012.12.17. 00:02:00

@zotyesz11: " Vagy szavazz a Bajnai-LMP-MSZP trióra és lesz megint megélhetési bűnözés - tolvajkodás, meg 20 ezer forintos jegyzői határ... "

Tudod rohadtul ciki, hogy ezt így le mered írni egy MNYP lehúzás, millió új adó és komplett ágazatok és teljes state capture után....

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.17. 00:02:08

@MolnarErik: honnan vennék, hogy listázzák őket? Az, hogy bekopognak, nem jelent semmit. Simán mondhatják, hogy mindenkihez bekopognak, és csak azért van náluk a papír, hogy ne zavarjanak senkit többször. Most mit lépsz, mint tudatos civil?

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.17. 00:04:55

@Szélmalomharcos: a lényeg az, hogy a fidesz kijelentette, hogy ami a videón látható, azt nem csinálta. Tehát a fidesz valamiért szégyellnivalót látott ebben. Az, hogy te nem látsz ebben kivetnivalót, az csak azt jelenti, hogy a fidesz még a majdnem bevállalható dolgokról is inkább hazudik, mintsem hogy bevallja, főleg ha jogi vonzata lehet a dolognak.

P.Freddy 2012.12.17. 00:04:58

@Attitude Adjuster:

"Komcsinak viszont éppen nem komcsi."

Orbán? De, az. Lehet hogy te még nem élted meg élőben hogy ez milyen volt régen - akkor higgy azoknak, akik igen.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.12.17. 00:12:26

@flugi_: Mi másért kérdezné, h kire szavazok. Persze, hha csak 1 ember balhézik miatta, azzal nem kell törődniük, de 5% már rohadt sok ember, az valójában már komolyabb, mintha az ügyészség kezdene el vizsgálódni (persze az most sem fog).

Szélmalomharcos 2012.12.17. 00:18:31

@Kukoricajancsi:
"jogszabályoknak nem megfelelő"

Hol van benne ami a jogszabályoknak nem megfelelő?

Szélmalomharcos 2012.12.17. 00:25:53

@flugi_:
Hát bevallom nem nagyon figyelem a pártközleményeket. Ugyanúgy nem érdekel a kereskedelmi marketing. Amit itt nyomatnak a videón, az a marketingnek egy silányabb, végtelenül leegyszerűsített változata. Viszont kétlem hogy kellően nagyszámú választót lehetne ennél igényesebb módszerekkel megnyerni. Nézd meg, hogy az SZDSZ - amelyik pedig nem tökfejekből állt - a végére milyen silány, ócska gagyi dumákkal próbált szavazókat szerezni

Ez a magyar politikum világa, van lent, lejjebb és még lejjebb. Az utóbbinak van esélye tartósan fennmaradni. Nagy szöveg a politikusokat hibáztatni ezért, de ahogy mondják, minden népnek olyan a királya, amilyet megérdemel

zotyesz11 2012.12.17. 00:34:01

@Squid: Óóó a francba...

Olvasni sajnos nem tudok.
Így bánatomba elmegyek és felgyújtok egy Kossuth-teret...
(A fideszesek ehhez értenek csak)

Rkhaylitsha 2012.12.17. 00:53:22

@Mr. Waszabi: Ez azért elég alaptalan rettegésnek hangzik.
A szavazás titkos, senki nem tudhatja, hogy abban a pillanatban hova, kire teszem az ikszet.
Arrol nem is beszélve, hogy 4 év alatt eléggé barátbol ellenség lehetek.
Persze nagyzolhat kubatov, de még családon belul se tudják, hogy ki hova szavaz.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.17. 01:04:21

@MolnarErik: "Mi másért kérdezné, h kire szavazok."

A pártnépszerűsítés személyesen sem tilos. Miért ne kérdezhetné meg, hogy kire szavazol?

P.Freddy 2012.12.17. 01:05:27

@Rkhaylitsha:

"Tényleg nem értem, amerikában kiteszi a háza elé, hogy kit támogat, kitűzőt visel, a kocsiját felzászlózza. "

Csakhogy Amerikában azt a parasztot, aki kirúgja mondjuk egy földrajzi bizottság összes tagját azért, mert nem élteti a központi főgeci agyrémét, azt kábé öt perc alatt kibasszák a hóra, oszt jónapot.

P.Freddy 2012.12.17. 01:16:33

@kúrórudi: Szerintem a FIDESZESEK megszokták, hogy vagy az ő szájukból nyúlik ki valami, vagy az ő szájukba nyúlik be valami, ez egy ilyenfajta létforma, valamelyik nélkül már sz@rul érzik magukat. Orális addictio s3ggre és/vagy f@szra, kortól és nemtől függetlenül, lényeg hogy az ojjektum gazdája Orbán Viktor legyen.

Rkhaylitsha 2012.12.17. 01:17:41

@P.Freddy: Na igen, mondjuk ha valakit kibasznak, akkor az mindig csak azért lehet, mert politikai okai vannak, sose azért mert alkalmatlan, szar és felesleges.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.17. 01:23:08

@Rkhaylitsha: ezt egy általánosságban megfogalmazott kommentre reagálva akár írhatnád is, de így elég cinikus..

P.Freddy 2012.12.17. 01:32:38

@Rkhaylitsha:

Az ugyanaz. Aki a FIDESZ számára alkalmatlan, szar és/vagy felesleges, azt kibasszák.

A tévedés ott van a fideszes fejekben, hogy megengedik ezt: a "FIDESZ számára alkalmas" - márpedig egy gecipolitikai párt (és összes ezzel egyetértő szimpatizánsa) takarodjon a kurvannyába bármilyen alkalmasság megállapításától. Maximum azt jogosult megállapítani, hogy a széklete alkalmas-e bőrápolásra. Ha nem, akkor tessék elővenni a kanalat.

Mr. Waszabi 2012.12.17. 01:43:26

@Rkhaylitsha: kit érdekel, hogy ki, kire szavazott valójában? A lényeg, hogy nevek legyenek, hogy legyen lista, amely megkülönböztet ellenséget és barátot. Amit lehet lobogtatni, egyrészt a hívek előtt, bizonyítandó, hogy a hatalomnak igaza van, a veszély reális, mert sok ugyan a barátunk, de nem mindenki az és ők veszélyt jelentenek a rendszerre, amelyért pedig annyit áldoztunk, dolgoztunk. Másrészt a "nem barátok" előtt, hogy érezzék, valamit tudnak róluk, számon vannak tartva és még akármi is lehet. Régi panel ez, oszd meg és uralkodj, erről szól ez.
Nem tudod megmondani, hogy milyen alapon tartják nyilván az őket nem kedvelőket. Ugyanis van különbség a között, hogy nyilvántartom, mint érdekelt szervezet a saját támogatóimat, akiktől várhatok valamit, segítséget, támogatást, akiket mozgósíthatok ügyem érdekében. Ehhez ők hozzájárulnak természetesen, az ügy érdekében. Ez frankó eddig. De ez világosan meghatározza azt a halmazt, akiket szükséges nyilvántartanom. Akkor a többit miért is kell két vonással megjelölni? Egyáltalán nyilvántartani ?
Az érem másik oldala, hogy őket erről nem kérdezték meg, nem adtak adatkezelési nyilatkozatot sem gondolom. Ez problémás picit.

Rkhaylitsha 2012.12.17. 02:20:16

@flugi_: nem ismerem a történetet, amire hivatkozik.
@P.Freddy: Vagy az is lehet, hogy elkuldenek valakit, aki rögtön azzal válaszol, hogy mert ő balos, zsidó, buzi, vagy cigány. Egyszer sem hallottam senkitől, hogy azt mondta volna, hogy ő csak simán szarul dolgozott. Ebben azért van valami tyuk meg tojás - féle párhuzam. X et nem lehet leváltani, mert ha leváltod akkor az politikai ügy - ergo X posztján csak MSZPs lehet.
@Mr. Waszabi: ha van 3 lehetséges variáció éspedig jó, rossz és közömbös, akkor annyira mindegy, hogy a rosszat jelolod egy vonallal, meg a közömböset, vagy forditva, nem?
Én azért jelolném meg azt aki ellenem van, mert arrol lemondok a kampány során, nem pocsékolok rá se időt se fecniket, mig a semlegeseket talán meg tudom győzni.

kabel 2012.12.17. 02:41:16

leleplező abban az értelemben, hogy bizonyítja, hogy létezik a Kubatov listának nevezett szavazói nyílvántartás. a Fidesz többször mondta, hogy nem létezik, tehát hazudtak. nem tudom más országokban, hogy van, de ez a 'nem barátunk' megjelölés sehogyse OK. egy dolog összegyűjteni a szimpatizánsok neveit (+cím az már érdekes!), és más dolog listázni az el nem kötelezetteket.

van a jogi kategória (kampánycsend sértés, adatvédelem) és van egy másik kategória, az erkölcsi. Fair/nem fair, ildomos/nem ildomos. persze ezzel kevesen törődnek, a fenti videó szerint a Fidesz kampánystábja meg különösen nem. szomorú!

incze 2012.12.17. 05:45:50

@Rkhaylitsha: "Na igen, mondjuk ha valakit kibasznak, akkor az mindig csak azért lehet, mert politikai okai vannak, sose azért mert alkalmatlan, szar és felesleges."

Egyébként meg, ha egy kubatovlista-szagú kirúgásra vagy kiváncsi, akkor itt egy viszonylag ismert történet:

nol.hu/belfold/20120924-harom_napig_tanithatott
nol.hu/belfold/20120924-a_kirugas_lehetseges_hattere__indokai_es_mozgatorugoi

preddy 2012.12.17. 07:11:09

Oszt'jónapot!
... hogy egy klasszikust idézzek...

fefe79 2012.12.17. 07:20:01

@kabel: az egész Fidesz magasból szarik arra, hogy mi az etikus, számukra ez értelmezhetetlen kategória. A kis aktivistáik ugyanaz a kalap. Egyszer jönne egy el hozzám... a végén több füle lenne, mint foga.
Mocskos csürhe!

jardel 2012.12.17. 07:35:34

@flugi_: teljesen egyetértek, egy álszent szabályt szegtek meg, pl. Angliában kb 100 éve ezt csinálják, canvassing a neve, a Fidesz sem magától találta ki a módszert és valószínűleg más párt is alkalmazza. Szerintem elképesztően gáz, ami 2010 óta megy, viszont felesleges mindenen felháborodni, ami az 1 millió szar hazai jogszabály valamelyikét sérti. A gond szerintem ott van, ha mondjuk ezt a listát másra is használják, pl. közigazgatási állások betöltésénél a jelentkező ellenőrzésére, célzott NAV vizsgálatra és hasonlók. Márpedig ez gyakorlat, hogy pontosan ezen lista, vagy más lista alapján, azt nem tudom.

alma11 2012.12.17. 08:14:31

ezek mind bejelentett munkavállalók voltak vagy illegális kalákáról van szó?

dennisthemenace 2012.12.17. 08:21:32

@zotyesz11: Miert, most nincs, bertollnok haverom??

apanna 2012.12.17. 08:35:25

Kinek nincs listája? :)

2012.12.17. 08:43:46

@alma11: Ezek legális munkavállalók ?
Kb annyira, mint azok akik külhonból jöttek 10 rúgóért és teljes ellátásért, vagy azok a belföldi nagy magyarok, akik pénzért jöttek fel tüntetni.
Ezek mind bértüntetők csak. Mert a hivatásos megélhetés politikusok mellett, megjelentek a fizetett és hivatásos bértüntetők, a hivatásos és fizetett megélhetési bérrettegők is.
De miért csodálkozunk ?A sok lopott milliárdból, jut erre is. Ám hogy az országban mi van--az egészségügyben, az oktatásban, a közbiztonság terén--az a kóbor kutyát sem érdekli.
Csak zengjen és dübörögjön a hajrá Magyarország, a hajrá magyarok és kész.

hopptarisznya 2012.12.17. 08:50:01

Ebben a videoban semmi gaaz nincs. Nincsenek titkosszolgalattal kinyert adatok. Nincsenek a valasztasi bizottsagbol szivargo informaciok. Az aktivistak utcarol utcara jarva, kerdezgetik az embereket, hogy voltak-e maar szavazni. Valaszolni meg nem kotelezo. Elmenni nem kotelezo. Es a Fideszre szavazni sem volt kotelezo. Ez a modszer teljesen normalis egy demokraciaban. Szerintem a szimpatizansaikat nem zavarja, hogy rakerultek egy olyan listara, ami alapjan basztathatjak oket, hogy menjenek szavazni. Akkor mast miert zavar?

2012.12.17. 08:55:22

A jelenlegi kurmányról nem tudom elképzelni, hogy felhasználja a listát pl. egy pályázat elbírálásánál, vagy egyéb ügyekben. Ők nem olyanok.

Szélmalomharcos 2012.12.17. 09:05:43

@kabel:
Világosan elmondja a szervező a film elején: azokat kontaktálják, akik egy korábbi levélre válaszoltak, és - nyilván a szokásos szöveg szerint - egyúttal hozzájárultak hogy személyasan is megkeressék őket. Direkt célzott marketing, ráadásul nincs benne semmi törvénytelen. Ezer más helyen is alkalmazzák (így működik a számítógépedre irányított reklámok egy része, az ügynökök célzott telefonhívásai, az egész mai piaci világ)

Érdemes lenne elgondolkodni hogy a mostanáig érvényes választási törvények mennyire voltak időtállók, és nem hiszem hogy valamelyik degenerált adatvédelmi biztosnak (ez nagyjából mindegyikre ráillik) kell kimondani a verdiktet hóttnaív elképzelések alapján

kúrórudi 2012.12.17. 09:07:30

@flugi_:

"honnan vennék, hogy listázzák őket? Az, hogy bekopognak, nem jelent semmit. Simán mondhatják, hogy mindenkihez bekopognak, és csak azért van náluk a papír, hogy ne zavarjanak senkit többször."

hát ha megnézted volna végig a videót amit most ilyen faszul és ostobán védeni akarsz akkor nem írtál volna ilyen ostobaságot...

az infókat gépre viszik, vonalkódos papírokon h könnyebben újra gépre vihető, visszakereshető legyen stb.

szóval az adatokat tartósan használják.

kúrórudi 2012.12.17. 09:08:57

@jardel:

kiválóan megindokoktad a szöveged második felével h miért baromság amit az elején írtál...

ezt a fajta nyilvántartást pont ezért tiltja a jogszabály...

kúrórudi 2012.12.17. 09:10:47

@hopptarisznya:

"Ebben a videoban semmi gaaz nincs."

csak egy pár törvényt sért...

Szélmalomharcos 2012.12.17. 09:11:28

@Mr. Waszabi:
A példád pont rossz. Egy kisvárosban ahol mindenki mindenkiről tud mindent egy titkos lista nélkül is tudják hogy kinek a szekerét vagy hajlandó tolni. Ez így volt már anno, így van és így lesz a jövőben is. Semmit nem változtat rajta hogy egy segghülye adtvédelmi biztos mit makog a fővárosban

kúrórudi 2012.12.17. 09:13:26

1. ha hozzájárult volna mindenki az adatainak fidesz általi tárolásához ilyen szimpátia/unszimpátia lista jogellenes.
2. nyilvánvalóan nem mindenki járult hozzá... a "nem barát" tuti nem....
3. a videó kampánycsendsértést is mutat az előzőeken túl..
4. a fidesz következetesen azt állította eddig h "nincs listázás". tehát még hazudtak is...

Szélmalomharcos 2012.12.17. 09:15:59

@jardel:
"és valószínűleg más párt is alkalmazza. "

El is mondják a filmben: ugyanezt a módszert használta az MSZP a jözsefvárosi választáson. Egy másik helyen meg azt, hogy éppen most érkezett 2 autóbusznyi aktivistájuk hogy ugyanúgy mint ők végigtalpalja a várost

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2012.12.17. 09:17:05

Az egy kemény mondat:- És mi alapján dönt? - Hát az mszpből elég volt.. . Ez volt a kétharmad lényege, ezt érzi felhatalmazásnak, program nélküli Orbán. Borzasztó.. .

kúrórudi 2012.12.17. 09:18:31

@Szélmalomharcos:

a más is lopott mióta menti fel a te lopásodat??

az öszödi beszédkor is egyértelmű volt mindenki számára h más politikus is hazudik gyurcsány hazugságáért még szét lehetett verni még hónapokkal később is belvárost....

felcsutisuttyo 2012.12.17. 09:26:12

MIÓTA KUBATOB " sertepertél" a Fradiban, azóta már a Fradi is számomra közömbös...( Pedig 6 éves koromtól Fradi szurkoló voltam s 1930-62 es évben játszottam is a Fradi ifiben ( a Népstadionban is)
Mára már csak Fidesz banditák "szavazó" szerzése a Fradi...a szurkolók butitása!!!!
GYŰLÖLÖM AZT A NEMZETI SZAR MAFFIÁT.

felcsutisuttyo 2012.12.17. 09:28:28

Legközelebb akkor megyek a Fradi pályára mikor a Kubatovot húzzák fel Fradi zászló helyett....az árbócra......

Fair_ 2012.12.17. 09:36:25

AGYMOSOTT BAROMOK. (nagyon szomorú ezt látni) :(

"Majd nyerünk" - mondja egy szerencsétlen a videóban... Hát azt hitted hogy te is nyerni fogsz, hát k*rvára nem nyertél semmit...

más vélemény 2012.12.17. 09:38:30

Na akkor lehet menni tüntetni a listázás miatt. Vagy ilyenkor az nem is akkora baj? Érdekes dolog ez.
Annak idején amikor a Gyurcsány - aki reméljük nem jön vissza sehogyan sem - mondott 3 mondatot, a tömeg le akarta bontani Pestet. Most meg semmi nem történik, pedig annyi disznóság kiderült már, de ezeket a nyomorultakat valahogy nem akarja elzavarni a társadalom. Amikor meg egy jobbos képviselő félrefogalmaz egy egyébként nagyon fontos mondanivalót, akkor megint van tüntetés, de egy minket 100x jobban érintő, jelen videó által bemutatott eseményről van szó, akkor meg megint semmi. Nem értem én ezt. Valaki gyorsan magyarázza el.

Szélmalomharcos 2012.12.17. 09:46:34

@kúrórudi:
A választás ugyanolyan, mint bármi más küzdelem: mindegyik fél meg akarja nyerni, de csak az egyik lehet győztes. Ha tudom hogy az ellenfelem azt a módszert használja, de én nem, akkor csak a balek fog lemondani róla. A támogatók választási mozgósítását kezdettől az MSZP csinálta a legeredményesebben, ami érthető mivel sok évtizede megvan a listája róluk. Ezek után hülye lenne a fidesz ha nem találna valamilyen legális utat egy hasonlóra

A lopás meg nem tudom hogy jön ide, senktől nem loptak el semmit, egyedül aki kihozta a filmet arra lehet mondani hogy lopott

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.12.17. 09:52:45

Diákok! Mondassátok le Orbán Viktort!
Ha én diák lennék, innentől nem a tandíjak mérsékléséért tüntetnék. Nem is a közpénzből finanszírozott helyek számának növeléséért tüntetnék. Nem is Hoffmann Rózsa távozásáért tüntetnék. Innentől fogva én bizony Orbán Viktor távozását követelném.
Figyelem!
Az, hogy Magyar Nemzet főszerkesztője vélhetően az Orbán-kormány megrendelésére személyes adatokat jelentetett meg az újság címlapján, azért, hogy az adatok tulajdonosait megfélemítse, megalázza, és elérje, hogy visszavonuljanak a közélettől, az nem vicc, hanem egy újabb hadüzenet a demokráciának.
*Amennyire a lentebbi képen kivehető, azt nem közlik olvasóikkal, hogy a szerintük “feltűnően hosszú ideig” diákoskodó vezetőitek alapképzésen, mesterképzésen, vagy doktori képzésen tanulnak. Azt sem írják, hagytak-e ki évet bármilyen okból, és azt sem, hogy amennyiben az adófizetők finanszírozzák a képzésüket, akkor a közpénzből finanszírozható 10 félév teljesítését követően mennyi tandíjat fizetnek.
Ugyanaz az Orbán Viktor rendelhette meg ezt a listát, aki ma délután diákokkal ült le tárgyalni. Nem, nem veletek, elégedetlen diákokkal, nem is a képviselőitekkel, hanem valaki másokkal. Erről pedig azt gondolom, hogy ezek a mások bizony előre kiválogatott statiszták voltak, ha voltak ugyan egyáltalán, és a tárgyalás híre nem kamu.
A közrádió híreiben minden esetre azt mondják, hogy Orbán Viktor diákokkal tárgyalt. Azt nem teszik hozzá – hiszen nem is lenne igaz – hogy veletek, a tüntető diákokkal, illetve képviselőitekkel tárgyalt. Arról viszont hallgat a közrádió, hogy ha nem veletek, akkor kinek a megbízásából és miféle diákokkal tárgyalt.
Egyel több ok arra, hogy innentől ti, utcára vonuló hallgatók ne a tandíjak mérsékléséért tüntessetek. Ne is Hoffmann Rózsa távozásáért tüntessetek.
Tüntető diákok! Orbán Viktor nemtelen eszközökkel, igaztalanul próbálta megszégyeníteni vezetőiteket!
Méltó módon adjatok a méltatlan támadásra választ! Igen, szervezkedjetek! Állítsátok magatok mellé szüleiteket, oktatóitokat, professzoraitokat! Állítsátok magatok mellé barátaitokat, ismerőseiteket! Állítsátok magatok mellé az egész országot! Már a világ is figyel rátok!
Mutassátok meg, hogy nem nektek, és nem a ti vezetőiteknek kell szégyenkezniük!
Mondassátok le Orbán Viktort!

kúrórudi 2012.12.17. 09:53:11

@Szélmalomharcos:

világos. tehát azt mondod h a fidesz is lop csal hazudik....

eddig egyetértünk...

de akkor miért is vertétek szét a belvárost a 2006-2010 között ha ennyire nicns különbség a kettő között??

kúrórudi 2012.12.17. 09:55:34

@Szélmalomharcos:

"Ezek után hülye lenne a fidesz ha nem találna valamilyen legális utat egy hasonlóra"

a lényeg a "legális"ban van... amit a videón látsz az NEM legális...

kúrórudi 2012.12.17. 09:58:02

@más vélemény:

na pont erre keresném én is a választ.... de ne legyünk naivak... az agymosott elvakult fifyeszhívők erre úgyse reagálnak...

egyszerűen nekik mindent szabad és kész...

ők a "hazugság miatt" szétverhették a belvárost...

most akármilyen durvább hazugság derül ki akkor "ilyen a politika" és kész....

kettős mérce..

Szélmalomharcos 2012.12.17. 10:23:34

@Magyar diákok, ne bízzatok a sunyi orbáni dumákban:

Baszki, ti semmit se változtatok az első színrelépés óta. "Fegyverbe, fegyverbe!" Bántották a mi Kun Bélánkat!

Szélmalomharcos 2012.12.17. 10:25:24

@kúrórudi:
Hát ha te jogász vagy, akkor a diplomádat valahol Kurlandon szerezhetted

tit.joey 2012.12.17. 11:00:46

Ne gondolja senki, hogy ez megváltozott, jelenleg is folyik egy adat gyűjtögetés, azért gyűjtögetés mert kb. a lista szerinti szavazók, mert ne gondolja senki, hogy nincs felírva ki milyen szimpatizáns, szóval kb a fidesz bázis két harmada elhajtott minket.

Balt 2012.12.17. 11:14:19

@Gery Greyhound / project eleven: "Nekem elveim vannak, és közülük a legfontosabb a teljes őszinteség. Akinek ez nem tetszik, annak igazából nem is rám van szüksége - nekem meg őrá aztán pláne. Hazug, képmutató, régi rendszeres."

:))) Ez de édi a (2009-es időközi választás) zelmúttháromév tükrében...

lesly &jerry 2012.12.17. 11:22:34

Na és milyen jogon szól bele egy izraeli állam polgár a magyar ügyekbe? Ez az ami felháborító, na és milyen pénzből fizetik a gyülőlködést ??

Sum Péter 2012.12.17. 12:00:54

Na ennyit ezekről. És még ezek kritizálják, tesznek megjegyzéseket a szocik kampányára. Hagyjuk már ezeket az álságos figurákat. Minden szavuk hazugság. Lassan már kezd elegem lenni a politikából úgy ahogy van, maximum a tájékozottság végett futom át a hírgyűjtőportálokat (hírkereső, hirklikk.hu), mert ott legalább minden politikai oldal véleménye megjelenik.

kabel 2012.12.17. 12:02:38

@Szélmalomharcos:
- ha 'direkt célzott marketing' - ami persze nem-, akkor miért tagadta a Fidesz ennek a listának a létezését kockáztatva ha kiderül akkor viszont egyértelmű a hazugság?

- naivitás azt hinni, hogy akik neve mellé a 'nem barátunk' strigula kerül előzetesen beleegyezését adta volna bármihez is! Vagy nem így látod?

Kacagok 2012.12.17. 12:09:37

@felcsutisuttyo: Te tényleg egy suttyó paraszt vagy! Takarodj vissza anyádba! :)

kifordított nagyanyó 2012.12.17. 12:52:09

"Az illető nem a barátunk egyelőre"
Basszátok meg!Egyre kevesebb a "barátotok"!
Hülyék!

Szélmalomharcos 2012.12.17. 13:15:52

@kabel:
Hülyeség, lehet hogy már kiábrándult, vagy csak összekeverte a fideszt a szebb jövőét munkásőr egyesülettel

Andráska8 2012.12.17. 14:20:26

Még jó a memóriám a véresszájú Geryről.

Vajnon mitől tért meg?
Navra nem tömte ki elég pénzzel?

Andráska8 2012.12.17. 14:40:48

@Silkent:
" Silkent 2012.12.16. 13:59:36
Gery titokban tartotta ezt a videót éveken keresztül, hozzásegítve ezzel is a mostani helyzethez a Fdieszt. Semmivel sem jobb, mint pl. Biszku Béla, aki viszont a saját rendszerének hű csahosa maradt. Mi a különbség kettejük között? Semmi.
Egy igazságos rendszerben mindkettő börtönbüntetését kellene, hogy töltse.
Biszku vélhetően addigra kimúlik (legfeljebb a fejét el lehet hozni a sírból. ld Kádár), Gery még utolérhető, ha kell 50 évesen, ha kell 96 évesen, de elér....k....
"
hát ez az :(

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.12.17. 15:14:46

@Andráska8: tudod a spanyol polgárháborúban történt egyszer, hogy a köztársaságiak átállásra buzdítottak egy csapat olasz "önkéntest", akiknek jelentős része élt is a lehetőséggel. hálából halomra lettek lőve a köztársaságiak által. többé nem volt sürgős egy olasznak se átállni. franco győzött.

Horizont 2012.12.17. 16:15:13

Beindultak a folyamatok!!!
"Feljelentik a Fideszt a belső használatra készült, a választási listázási módszereket bemutató videó miatt"
Helyes!

Krutzifix 2012.12.17. 17:42:38

@lesly &jerry: Tanulj meg előbb magyarul írni, utána izraelizz, vazeg! Leülhetsz, egyes, Te nagy magyar!

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.17. 21:43:52

@kúrórudi: szerintem fogalmad sincs, hogy mit akarok mondani. Próbáld megérteni:

van egy videó valamiről, amit a fidesz letagadott, és lebukott vele. Semmilyen módon nem akarom védeni, örülök annak, hogy ez a videó nyilvánosságra került, és örömmel nézek minden számonkérés elébe, mert végre történik valami. Nem erről beszélek.

Arról beszélek, hogy a szabályozás olyan, hogy kizárólag az tudja lebuktatni a törvénysértőt, aki ellenérdekelt a lebuktatásban. Ez tehát egy betartathatatlan törvény. Más szavakkal: nem lehet garantálni azt, hogy bárki (akinek érdeke, hogy a törvény érvényt szerezzen) rájöjjön arra, hogy sértik a törvényt. Az egyetlen lehetőség, hogy egy kevésbé megbízható káder kiadja.

Ez tehát egy rossz törvény. Ennyit mondtam.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.17. 21:49:58

@Andráska8: ez egy fiatalka gyerek, fiatalság bohóság, egyszerűen elhitte, hogy gyurcsánytakaroggy, és hogy ettől az országnak jobb lesz.

Anno néztem a videóit, és gondoltam is magamban, hogy ez nem a szokásos fidesz hangnem, ez fanvideó. Nem az a Koltay féle távolbamerengős pátosz, ha érted mire gondolok.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.12.17. 21:53:21

@jardel: nem arról beszélek, hogy jó dolog listázni, hanem hogy _sajnos_ lehetetlen garantálni azt, hogy nem listázik senki.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2012.12.17. 22:30:28

@Andráska8: nekem is felfordul a gyomrom tole, fokent az a hazugsagvideo
meglepoen sok ertelmes embernek jo volt az a video, benyeltek kritika nelkul, mert egybevagott a hulyesege az o ohajtasukkal, ezekre a valaszt lasd: De szar itt élni, 2007, Belga

emlekszem akkoriban meg az is sikk volt, hogy a gyurcsanya hibas matricakat osztogattak

eMeL · http://emel.blog.hu/ 2012.12.18. 10:11:37

@Horizont: "Régen az Amway multilevel-marketing-en nyüzsögtek így"

Ezek ugyanazok ;)

Minden ilyenre a társadalom azonos rétegét lehet behülyíteni.

Ennek bizonnyára "genetikai" okai vannak.
Vagy agyi.
Egyszóval benne van a magyar kifejezésben: "behülyíteni" ;)

eMeL · http://emel.blog.hu/ 2012.12.18. 10:24:13

@sárkányfő: " Ha a Fidesz kapcsán fogsz csúsztatni, azt is le fogom írni, pedig őket "védeni" még kínosabb mint a szocikat,"

Az a ciki, hogy a fidesznél még csak 'csúsztatás' sem kell.
Nyakig állnak a... masszában.

Csak majd jön a szokásos álnaív rácsodálkozás: "bizonyíték?"
Ilyenkor mondanám szívesen, hogy azért nincs mert éppen most a jó keresztanyád ássa épp el az ügyészség pincéjében a 3/3-as beszervezési papírjai mellé.

Téééleg: innen jött egy új poén:

Miért nem teljes a 2/3-d?
Mert akkor már III/3 lenne!

fromdtod 2012.12.18. 15:46:23

Én nem értem, ha az MSZP nem így csinálta, vagy ha egy párt nem így csinálja, az vesztes. Ezt így kell csinálni. Ez a választási kampány.

Nyuggervadász 2012.12.18. 20:51:05

@lkovacsik:
Szerinted az is törvényes, ha valakinek a neve mellé két függőleges vonást tesznek ? Ami, ugye azt jelenti, hogy "nem a barátunk"....
Az, hogy Amerikában a "listázás" törvényes, még nem jelenti azt, hogy M.o.-on is az. Itt ütközik a választási szabályokban foglaltakkal!

amergin 2012.12.19. 15:07:46

@lkovacsik: Listázzák a "nem barátokat". Ha arról van szó, hogy valaki állami, önkormányzati pozícióba pályázik (legyen az akár az oktatás), vagy valamilyen állami, önkormányzati közbeszerzési pályázaton indul, akkor csak elő kell keresni a róla szóló kartotékot, megnézni a nevét (számítógépen van ráadásul az egész), a pályáztató látja, hogy két vonal van a neve mellett - akkor már mehet is a kukába pályázat.
Na ettől törvénytelen az egész. A pártszimpátia nyilvántartása itt "személyes adattal való visszaélésnek" számít.
"És nem sejthetem, mikor lesz elég ok / elõkotorni azt a kartotékot, / mely jogom sérti meg."

amergin 2012.12.19. 15:28:04

@lkovacsik: Ja, csak ez a Fidesznél bevett gyakorlat. Azért elég sok olyan történet kering vidéken, hogy az ideológiai szempontból nem feltétlenül megbízható tanár, hogy-hogy nem, nem nyerte el a megpályázott pozíciót. Az ideológiai szempontból nem feltétlenül megbízható állampolgár az egyébként politikailag semleges közhivatalból az első elbocsájtási hullám során lett kirúgva. Az ideológiai szempontból nem feltétlenül megbízható vállalkozó úgy nem nyert el pályázatot, hogy mélyen aláígért a nyertes pályázónak.

Bizonygatjátok, hogy ami károg, fekete, nagy ronda csőre van, és olyan mint egy varjú, az valójában nem is varjú, nem is bizonyítható, hogy varjú. Befejeztem.

l ember 2012.12.27. 12:48:41

én ha valamire kíváncsi vagyok, azt kérdezem meg, és nem valami mást, Ha valamit el akarok mondani, akkor meg nem másról beszélek, és véletlenül megemlítem emezt is...

süti beállítások módosítása