Skip to content


       Szűrés lista

A VEKE-elnök a BKK-nál szeretett volna dolgozni?


A közösségi közlekedés jobbításáért tenni igyekvő civilek 2000-ben megalapították a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesületet (VEKE), amely paraméterkönyvet, előkészítő tanulmányt, javaslatokat készített elsősorban a budapesti tömegközlekedés javítása érdekében. A VEKE egyik alapító tagja, 2002-től elnökségi tagja, 2006-tól szóvivője Vitézy Dávid, aki 2010.november 16. óta a BKK Zrt. vezérigazgatója. Szembetűnő, hogy Vitézyt azóta mennyire támadja korábbi egyesülete, és személy szerint annak elnöke, Dorner Lajos. Szinte nincs olyan intézkedése a BKK-nak, amit ne kritizálnának, az idő múlásával egyre vadabb hangnemben. No nem mintha nem lenne ok kifogásolni a BKK némely döntését, de a VEKE részéről érkező bírálatokból a szakmai kifogások mellett fokozatosan növekvő düh olvasható ki.

Az egyesület tegnapi Facebook-kommentjében a buszok légkondicionálója kapcsán épp a BKK-s szolgálati autókban utazókat csírázta le.

veke.jpg

Ehhez képest birtokunkba került egy levél, miszerint Dorner Lajos VEKE-elnök (aki az egyesület honlapján többek között azt írja magáról, hogy "Büszke vagyok arra, hogy egy teljesen demokratikusan működő, az igazságot bátran felvállaló, cselekvő, az igazi civil kontrollt megvalósító szervezetnek lehetek részese és építője.") maga is nagyon szeretett volna egy ilyen BKK-s szolgálati autót.

A levelet György István főpolgármester-helyettes írta Dorner Lajosnak 2012.augusztus 07-én. Hivatalosan ugyan az egyesület buszok színével kapcsolatos észrevételeire reagál, a közel 4 oldalból bő 2 mégis arról szól, hogy Dorner  hagyjon fel a BKK és Vitézy elleni "romboló munkájával". György István leírja, hogy őt meglepte, hogy Vitézy Dávid nem választotta be Dornert a BKK vezetésébe, de tiszteletben tartotta Vitézy döntését. Ugyanakkor szeretett volna méltányos megoldást találni, Dorner szaktudását hasznosítani, ezért felajánlotta neki, hogy menjen hozzá a városüzemeltetési főpolgármester-helyettesi kabinetbe dolgozni. Dorner azonban nemet mondott, sőt a BKK-n belül is csak egy bizonyos poszt lett volna számára megfelelő: vezérigazgató-helyettesként szeretett volna a közlekedésfejlesztési projektekkel foglalkozni, illetve ha ez nem megy, akkor külső tanácsadóként ezeket a projekteket menedzselni. A főpolgármester-helyettes ezután leírja, hogy valamilyen okból egyik megoldás sem jött össze, és kéri Dornert, hogy hagyjon fel a BKK és Vitézy elleni ámokfutásával, személyes elfogultság helyett koncentráljon az építő kritikára, amire nagy szükség van.

Így már picit érthetőbb minden....

Címkék: veke bkk

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr315086362

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.02.18. 12:13:04

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.18. 09:49:05

Nem volt elég zsíros az állás, vagy mi? :D

Illetve, sosem értettem, a BKK fejeseinek minek szolgálati autó. Közlekedéssel foglalkozó cég, csak be tudnak járni melóba a saját szolgáltatásukkal... ^^

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.18. 09:50:03

Ja, meg zsák a foltját. Dávidka, meg ez? :D

Dr. Kix 2013.02.18. 09:57:12

A vicc az, hogy azt a Vitézyt még tiszteltem is anno, amikor még VEKE-s volt. De kár volt. Most, hogy cselekedhetne, lófüttyöt sem csinál. Csak azt, amit a többi politikus.

dr. Aullah 2013.02.18. 10:13:33

@ColT: Most lehet, hogy sokan hülyeségnek tartják, de szerintem van benne valami.

kifordított nagyanyó 2013.02.18. 11:08:13

Ej ej Palmi.ti most vitézi ellenségét szidjátok.Tehát a fidesz ellenségét.
Ti most segget nyaltok a fidesznk?:)) Mi ez a pálfordulás?!:))
Amúgy ez a másik faszkalap is megéri a pénzét,hogy egyből vezérigazgató helyettes akart lenni.

GaZe 2013.02.18. 11:08:43

(biztos nem leszek nepszeru, de olyan azert van egy tobbmilliardos vallalat csucsmenedzsmentjeben, hogy az autoban valo utazasok idejere van betablazva egy-ket megbeszeles, telefonkonferencia, ilyesmi. tehat nem csak a konyak szurcsolgetese mikozben az ebenfaberakasos setapalcaval dobolja az utemet a sofor tanyersapkajan. ettol fuggetlenul persze nagyon hulyen nez ki a dolog, de a MAV top menedzsmentje ennel meg milliardszor gazosabb ahogy ev(tizedek) ota nem ultek a sajat vasutjukon.
)

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2013.02.18. 12:03:04

Az hagyján, hogy nem ülnek a saját "vonalaikon", de azért az übergáz, hogy a BKK vezérének jogositványa sincsen, tehát a közlekedés egyik fontos eleméről fingja sincs...

OkoskaTo:rp 2013.02.18. 12:09:20

Azon kívül, hogy a Pártközpontból kiadták az utasítást a NER (és a Vitézy-klán) ellenségeinek ekézésére, Dornernek konkrétan miben nincs igaza szerintetek? Nem utaztatok még gázkamrás Ikaruson? Fosszagú plüss ülésen?

pagodalom 2013.02.18. 12:13:47

Tulajdonképpen minek a BKK-soknak szolgálati autó? A saját közlekedési eszközeik nem felelnek meg nekik?!!!!

gmihaly@citromail.hu 2013.02.18. 12:13:48

És hol van az a levél, amelyre György István válaszolt?

Jimbo75 2013.02.18. 12:19:26

Dorner nem a rokona Orbánnak, Vitézy viszont az. Ennyi.

HaCS 2013.02.18. 12:21:54

Ez a Vitézy gyerek tényleg egy zseni.
14 évesen civil szervezetet alapít, 16 évesen már elnökségi tag.
Járt ez a srác valaha iskolába?

És még mondja valaki nekem azt, hogy a születésed, családi háttered nem determinálja a leendő életedet.

WLaci 2013.02.18. 12:21:54

Azért azt látjuk ugye, hogy az eszköze lett itt ez a blog valamiféle kampánynak. Dorner kritikájának helyes/helytelen voltát befolyásolja akár az, hogy szeretett volna pozícióba kerülni? Ráadásul tudjuk azt ezekből a dokumentumokból, hogy ő jelentkezett a pozícióért? (A csírázás persze ettől függetlenül gáz.)

Peetee 2013.02.18. 12:24:57

Ez a Vitézy gyerek a legjobb példa arra, hogyan nő rá a Zemberek fejére a következő kizsákmányoló generáció. A mai 50-60éves politikusok által kinevelt saját almos kölök.
Aki már új szinten nyomja a kitalicskázást, és csillagos ötöst érdemel a a "semmittevés milliókért" c. versenyen. vitézy az egyik legnagyobb fertő az ország testén!!!

WLaci 2013.02.18. 12:26:35

@Peetee: Ja, apák és fiúk. Ugye Lázár mondta, hogy fontos a család? Erdős Péter megvan?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.02.18. 12:32:04

Miért furcsa ez? A Demszky-s időkben is folyamatosan támadta a Vitézy által irányított VEKE a BKV-t. Ez volt a dolga, meg is lett a jutalma. A kormánmyváltás és Vitézy kinevezése között aztán mit ad isten nem voltak támadások. Most meg megint vannak. Szolgálati autót mindenki szeretne.

lyken 2013.02.18. 12:33:03

Hát igen. Kevés a korpa így a ciklus vége fele, meg kell válogatni, hogy kiket engednek a vályúhoz.

Csigataposó 2013.02.18. 12:42:38

Ez a Dorner Lajos nem ugy nez ki mint Jockey Ewing?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2013.02.18. 12:45:14

270 éves buszokkal, metrókkal nehéz bármit is csinálni. Főleg, hogy a stadion építés a prioritás...

Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.02.18. 12:48:27

@HaCS: Természetesen Vitézy járt iskolába, a VEKE-t is a Lauder Javne zsidó iskolában alapította. Saját anyag, de nem spam (kapcsolódó, a pedigréjéről is van benne szó): www.youtube.com/watch?v=T_PDjsFI_pk

((Adam)) 2013.02.18. 12:51:41

@pagodalom: Mindenki tudja hogy a BKV megbízhatatlan, büdös, és pontatlan. Nehogy már nekik azzal kelljen közlekedni... :)

guszti 2013.02.18. 12:53:19

Ez az issuu nagyon szar, muszáj ezt erőltetni? Lassú, macerás, felesleges erőforrás-fogyasztó dizájn-csicsa, ami a használhatóságot egyáltalán nem javítja, pont ugyanekkorát ütött volna a poszt egy sima beembeddelt nagyítható jpeggel, csak anyázás nélkül...

Prof. Dr. Simon Templar 2013.02.18. 12:54:54

@HaCS: "Járt ez a srác valaha iskolába?"

Ja, a Lauder Javne Gimnáziumban végzett. Gondolom ez mindent elmond...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.18. 12:57:53

hát a hűség nem sokat jelent Vitézynek...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.18. 13:00:41

@GaZe: "az autoban valo utazasok idejere van betablazva egy-ket megbeszeles, telefonkonferencia"
Mindjárt megsajnálom őket! Majd vennének halkabb buszokat :)
Illetve, ja, az autóval való utazások idejére, mondjuk a dugóban ücsörgés közben, amiket az idióta döntéseik okoznak?

Geza 2013.02.18. 13:03:45

@Prof. Dr. Simon Templar:
El hát. Bárcsak inkább egy másik 'JavNe'-ben nevelkedett volna, gondolok itt pl. az aszódi JAVító/NEvelő Intézetre...

GaZe 2013.02.18. 13:03:53

@ColT: nem vedeni akaorm oket, de ennyire fullba ne is nyomjuk mar a rockandrollt, nem csak budapest belteruleten belul lehet dolga egy-egy csucsvezetonek.

2013.02.18. 13:05:52

a veke facebookja már egy jó ideje egy vicc. egy-két hónapja többen többen is bekommentáltak nekik teljesen normális hangnemben, hogy unalmas a "ha van rajta kalap, azért, ha nincs, akkor azért" típusú bkk-kritika. ordít a pósztokról, hogy egy-két vekésnek személyes ügyek miatt van a bögyében vitézy. természetesen a veke-admin előbb jól elküldött mindenkit a picsába amolyan update norbi stílusban, majd jól törölte az egész bejegyzést úgy, ahogy van.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.02.18. 13:06:53

@ColT: Igen, ez egy visszatérő kérdés. Minek a BKV, BKK, MÁV vagy bármelyik másik tömegközlekedési cég vezetőinek céges autó?

nofacebook (törölt) 2013.02.18. 13:08:47

Dorner sz.tem orvosi eset lehet, mert a Facebookon is rendszeresen fenyegetőzik mind nyílt felületen, mint magánlevelekben is, ha olyan vélemény hangzik el, mely számára nem szimpatikus. Pletykákat terjeszt stb. Igazi troll. Annak idején le is tiltottam, be is jelentettem, de ugye, a közösségi oldalon ilyesmivel nem foglalkoznak a moderátorok, felügyelők. Ez egy szaralak, amikor a Demszky-féle tervet Tarlós kénytelen volt megcsinálni a budaörsi úti 500 méteres buszsávval az osztyapenkótól beefelé s közben az autópályán 10-15 kilométeres dugó alakult ki, mert ott nincs buszsáv, így a VOLÁN és BKV buszok ott álltak másfél órát a dugóban, ez a véleményen szerint gyökér faszfej kiállt az Erzsébet hídra, hogy igen, ezt mi erőszakoltuk ki a Tarlósból, igen, ezt mi csináltuk, igen, ezt a dugót mi akartuk, ezt akartuk.
Meglehet, elmebeteg lehet a faszi, de nem vagyok orvos, ezt igazából csak szakember tudná eldönteni, így maradok a kis magánvéleményemnél. De ki kéne vizsgáltatni, mert a VEKE-t járatja le. Szomorú ez.

béla a görög (törölt) 2013.02.18. 13:14:34

Én is akarok egy vezérigazgatói állást! (hamár így megy ez)
Na jó egy alpolgármesteri is jó lesz! (hamár így megy ez)
Amúgy nem lehet, hogy párkapcsolati problémára vezethető vissza ez a fajta dacos gyűlölet amit még egy kabineti állás sem tud orvosolni? :) /akar beszélni róla?/

Prien-u47 2013.02.18. 13:15:15

A levél alján a dátum meg van buherálva. Utólag került rá, javítva lett stb, nem tudom.

De hogy összeesküvés van, az biztos.

nincs1itt 2013.02.18. 13:21:53

@GaZe: Akkor hol a búbánatban, ugyanis, a neve a "vezetett" műintézetnek: BUDAPESTI Közlekedési Krvaannya... Tesókám, a Vitézy csibike, pont ugyanakkor xarházi, mint a többi politikus... Hogyhíjják asztat a qrva drága szállodát, ahol "munkaebédelni" szok a kicsi Dávid??? Mer' az is jár, bár a busz/metro/villamos egyre kevésbé...

nincs1itt 2013.02.18. 13:27:14

@GaZe: Ja, gondolom a parkingolás is ingyé van, mer' megérdemli...

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2013.02.18. 13:46:52

Jó kis egyesület ez a VEKE, először a főnök egy Orbánrokon aki parancsra nyüszített, meg is kapta a semmittevőknek járó aranyéletet. De már itt van az utóda aki egy ugyanolyan potyaleső csak épp hoppon maradt.

Ja és a kedvenc részem a posztban... "A közösségi közlekedés jobbításáért tenni igyekvő civilek 2000-ben megalapították"... cöhhh, ezek ugyanolyan értünk küzdő civilek, mint a civil összefogás fórum az orbánista patkányokkal.

Buzidémon. 2013.02.18. 13:47:02

Csíra mondja a csírára, hogy csíra.
Az persze elég abszurd, hogy Vitézy nem BKV-val jár.

dark future · http://www.andocsek.hu 2013.02.18. 13:55:00

a magyar civilszervezetek sajnos már csak ilyenek...

flimo13 2013.02.18. 13:58:32

@Távmunkás: Sőt, anno a Malév-vezéreknek minek kellett autó? Jártak volna repülővel! Annyira mókás, amikor az átlagember azt hiszi, szaros pár (tíz) milliós autókon bármi is múlik egy bkv méretű cégnél. Csámcsogni persze jó, a valódi probléma helyett.

Szilv Eszter 2013.02.18. 14:06:22

ehehe:

“A Fideszt lényegében nem érdekli, mi történik Romániában, az sem, hogy mit tesz vagy nem tesz a romániai magyar közösség, őket az érdekli, hogy szavazatokat nyerjenek a magyarországi választásokon” – mondta Ponta.

HaCS 2013.02.18. 14:09:18

@flimo13:

Elmondom én mi a valódi probléma!

Nem tízmilliókról van itt szó. A legnagyobb bajok abból képződnek, hogy ebben az országban a vezetőink egy más világban élnek, mint a lakosság túlnyomó többsége. Soha nem tapasztalják mi is történik a vezetésük alatt. Valamiről a sajtó(osztály)tól értesülni, vagy személyesen tapasztalni sosem ugyanaz. A BKV(K) igazgatói nem utaznak buszon, a MÁV-osok vonaton, a Posta vezetője sosem jár postára stb. A parlamenti "képviselők"-ről nem is beszélnék.

Nem azt mondom én, hogy ne legyen céges autó, valamivel el kell menni mondjuk Bécsbe is esetleg, de hétköznap igenis legalább néhányszor tapasztalják meg mi folyik az irányításuk alatt!

Kossuthcímermiattvertek89ben 2013.02.18. 14:15:21

Valaki el tudná röviden magyarázni, miért jó az nekünk, hogy a rendszerváltás óta veszteséges BKV mellé felfejlődött egy VEKE és egy BKK?

Több vezérigazgató, több karrier??

eMM2 2013.02.18. 14:21:12

Hát én nem tudom eldönteni hogy kinek van igaza de a vitézi buzika elég gusztustalan állatfajta.

Vitéz László 2013.02.18. 14:39:53

a lopásban nagy taposás van
a közpénzek 2/3-át lopják el a mafia pártok !

kis értékelés az elitünk utóbbi 30 éves ténykedéséről
a legmagasabb adók mellett a legkevesebb közszolgáltatást kapjuk...
de miért? hol vannak az adóforintok?

1980 óta hazánkból 53 240 000 000 000 Ft-ot menekítettek offshore számlára a hazai (adó vagy más) hatóságok elől (ez 5 324 000 Ft/lakos, beleértve az újszülötteket és 10 millióval számolva...)

ezzel a világon abszolút értékben 13-dikok,
egy főre vetítve harmadikok vagyunk... (Kuwait és Szingapúr után)
de a két előttünk lévőnek a szumma hosszabb távon gyűlt (nekik 1970-től regisztrált, magyaroknak csak 1980-tól lehetséges lopni)
illetve Kuwait esetén a forrás nyilvánvalóan az olaj...
szóval dinamikát tekintve VILÁGELSŐK VAGYUNK pénzeltüntetésben

csak pár összehasonlítás
-ez hazánk GDP-jének 300%-a
-az offshore-ban parkoló összegből a teljes államadósság (17 437 500 000 000 Ft, azaz 1 743 750 Ft/lakos) HÁROMSZOR lehetne kifizetni
-kb a GDP harmada az éves befizetett adó...
tehát ez a kilopott pénzhegyért cserében 10 évig nem kellene adót fizetni
-vagy másképp: 30 éven át minden befizetett adó átlag 1/3-át ellopták...
-a 7 éves EU támogatásunk, ami (a 2004-2013-as) 25 milliárd euróról épp most (2013-2020) NŐTT 20 milliárd euróra, az 5 840 000 000 000 Ft, azaz 584 000 Ft/fő a 7 évre, ami gyakorlatilag az offshore-ba rejtett pénzek tizede

www.taxjustice.net/cms/upload/pdf/The_Price_of_Offshore_Revisited_Presser_120722.pdf

a grafikonon szinte egész európát kitakarja a magyar összeg...
amikor tavaly megjelent a magyar sajtóban csak annyi jött hogy az első húszban vagyunk...
erről szó sincs...
csak egy osztás és látszik, hogy a világon a legnagyobb nálunk...
amúgy a 100-300 % GDP-hez képest is túl halvány, mert épp tavaly picit a 300% alatt volt ez a ráta...
vagyis most már az a lila is rikítana...
ez a lényeg
ez a teher az országon, ezért kell megosztani minden csoportot, hogy a maradó adómorzsákon elszórakoztassák magukat...
nagyon nagy teher a gazdaságon...

ebben még nincs benne a nem offshore országokba kimentett és a hazai ingatlanban tartott lopott közpénzek tömege…

johevi 2013.02.18. 14:41:10

A VEKE régebben is pont ugyanannyit kritizálta a fostalicska BKV-t mint a mostani BKK-t. Vitézy VEKE vezetőként többet tett a fővárosi közlekedésért, mint amióta hozzá tartozik. Mondjuk kintről kritizálni ( mégha jogosan is ) kicsit könnyebb, mint magát a többezer fős vállalatot tapasztalap nélkül, huszonévesen vezetni, mégha fújja is a hátszél.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.02.18. 14:42:09

@flimo13: A Malév és a BKV nem egy kategória, a tömegközlekedést említettem, nem a Malévet.
Nem a pár tízmilliós spórolás a lényeg, hanem az, hogy a cég vezetője ismerje a saját cége szolgáltatását, ha ez lehetséges (nem a temetkezési vállalkozókra gondolok, mielőtt felhozod...)
Szerintem alapvető lenne, hogy a BKV vezetői és családtagjai névre szóló, fényképes, másra át nem ruházható BKV-bérletet kapjanak és a vezetőknek kötelező legyen hetente legalább egyszer használnia valamelyik járatot.

Nuuk 2013.02.18. 14:44:23

@WLaci: Az mindig nagy baj, ha a szakmai jellegű kifogások összekeverednek a személyes sértettséggel. Ha valaki hitelesen akarja közvetíteni a véleményét, akkor érzelmek nélkül, csak a tényekre összpontosítva szabad megnyilvánulnia.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.02.18. 14:45:42

@johevi: Vitézy szóvivő volt, csak az a kérdés, hogy ki adta a VEKE-s ötleteket, amiket ő kommunikált.

Vitéz László 2013.02.18. 14:46:05

amugy lehet hogy olcsóbban kijönne a z ország ha a metrók stb hejett minden utast szolgálati kocsival hordanának...

vagy minden 4 nek adnának egy kocsit... vagy minden 8dik utasnak egy mikrobuszt:)

mert már jönnek a tragédiák ! nem soká összeomlik ez a xar társaság, hiszen MINDEN PÉNZT ELLOPNAK

Vitéz László 2013.02.18. 14:47:04

jaa és dávid vitéz nem rokonom, nem druszám !

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.02.18. 14:50:26

@HaCS: Bécsbe mehet vonattal is (MÁV szolgáltatásáról összehasonlítási alapot szerez, közben használhatja a közalkalmazotti kedvezményét) és utána megnézheti, hogyan működik egy nyugati országban a tömegközlekedés. Tanulmányúttal egybekötött tárgyalás :)
Egyébként milyen gyakran kell egy BKV-vezetőnek Budapesten kívülre mennie? Vagy konkrétan, az irodáján kívül dolgoznia? Legfeljebb a Városházára mennek be...

johevi 2013.02.18. 14:52:33

@Távmunkás:
Még azzal is többet tett :-) (köszi a javítást)

esef 2013.02.18. 14:57:56

@Dr. Kix:
vitézi már akkor is egy kis pöcs volt , azóta meg egy jól meghízott kishörcsögre emlékeztet a pofija...

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.18. 15:10:02

Szerintem akin most a t. poszter gúnyolódik, kivételesen korrekt egyednek tűnik.
Vitézy elvtársrokonúr annál kevésbé. A minimum az lett volna a korábbi VEKE-s működése után, hogy minimálbérért végezze a jelenlegi láblógatást.
Kíváncsi leszek, egy kormány és budapesti vezetőség váltás után mimindent fognak annak a szerencsétlen kis kreténnek a nyakába varrni... (hűtlen kezeléssel minimum be lehetne próbálkozni, az úgy látom, tökéletesen megfoghatatlan valami, bárkire ráhúzható)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.18. 15:11:01

@GaZe: Arra az esetre meg
- taxi
- lehet olyan céges autó, mondjuk KETTŐ, amit erre tartanak fent.

@Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.): Szerinted is egy újabb Hagyó-Demszky párharc kialakulásának lehetünk tanúi?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.18. 15:12:57

@GaZe: Különben meg Budapest a világ, vagy mi a franc, nem sokat mászkálnak ezek ki onnan.
De nem baj, ha akár bérautóval megy el esetleg egy-egy buszvállalathoz tárgyalni a köcsögje, kifizetem szívesen, csak az az elégtétel lenne meg, hogy nap mint nap a saját cégének a szolgáltatásával szív :D Lehet akkor lenne motiváció a rendcsinálásra :)

(Pesti lakhelyű politikusoknak dettó BKV járna.)

FOMA 2013.02.18. 15:20:52

@GaZe:
Most elég nagyot tévedsz, mert pl. a MÁV-START Zrt. vezérigazgatója szinte naponta vonattal jár munkába vidéki lakóhelyéről, a MÁV Zrt elnök-vezérigazgatója meg jelenleg éppen vasúti járművezetői engedély megszerzésére készül.:-)

Viszont kétségtelen tény, hogy autóval több szolgálati helyre lehet eljutni egy kiutazás során, mint vonattal.

¿Qué tapas hay? 2013.02.18. 15:56:47

@FOMA: "MÁV Zrt elnök-vezérigazgatója meg jelenleg éppen vasúti járművezetői engedély megszerzésére készül."

No, az fontos. És mire fogja használni?

Lencsés István _ 2013.02.18. 16:00:42

Szegény ifjú efftársnak nem jutott elég jó hely újcucuista efftási együttműködésben, mert az ifjú efftársa cserben hagyta szegény efftársat.
Szegény efftárs milyen irigy a nagyobb zsákmányt szerzett másik efftársra.

Ha a többség, az 55% tényleg nem megy el választani 2014-ben, márpedig úgy néz ki, hogy nem megy el, mert nincs kire, akkor 2014-től egyre több ilyen belső csörte lesz az egyre kevesebb koncért.

Remélem, addigra már valahonnan Európából tudom nevetgélve figyelni a végső disznócsörtét.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.18. 16:33:20

@FOMA: És nem tűnik fel neki a szolgáltatás színvonala? Vagy ott nem késnak a vonatok? :D

¿Qué tapas hay? 2013.02.18. 16:52:59

@Blogin: ", a VEKE-t is a Lauder Javne zsidó iskolában alapította."
No ez konkréten hülyeség. A VEKE alapító közgyűlése a BME "E" épületében volt. A tagság meg elsősorban innen: forum.index.hu/Article/showArticle?t=9008229 szerveződött.

tede 2013.02.18. 17:51:37

Kik ezek és milyen szakmai vagy tudományos munka áll mögöttük, ami miatt ilyen pozíciókban akarnak dolgozni?

Normális környezeteben valaki évekig, akár évtizedekig dolgozik több pozícióban és tanul mire a felsővezetés közelébe juthat. Normális, értem ezalatt verseny és tejlesítménykényszer mellett dolgozik.

Vitéz László 2013.02.18. 17:53:48

@tede: "Kik ezek és milyen szakmai vagy tudományos munka áll mögöttük, ami miatt ilyen pozíciókban akarnak dolgozni?"

láttak villamost kiskorukban és játszottak kisvasúttal...

nem mellesleg meg vkinek a vkijei...

mert ha értenének vmihez akkor a versenyszférában dolgoznának
nem pedig a feudális mafiaálamnak

dr. Aullah 2013.02.18. 18:01:15

OFF:

Bazdmeg, bazdmeg és bassza meg az összes féreg

hvg.hu/itthon/20130218_En_Matolcsynak_hiszek

Horizont 2013.02.18. 20:17:19

Nem vagyok fővárosi, nem utazom a BKV-n. Nekem az jött le, hogy ez a Dorner Lajos úr megsértődött, hogy nem lett főnöki állása "természetesen" olyan amit megérdemelt volna! Ezen György István főpolgármester-helyettes úr nagyon, de nagyon elcsodálkozott és csalódott is lett és nem értette ő sem hogyan is történhetett egy ilyen méltatlan dolog. Dorner úr bekattant és csapkodta jó Vitézynket ahol csak tudta, ütötte vágta. Na ezt a főpolgármester-helyettes úr nem hagyhatta csak úgy szó nélkül mivel a kis Vitézy mégiscsak a nagy Orbán úr rokona. Írt a Dorner úrnak egy megtévesztő levelet a buszok színéről amibe beleszőtte negédes dörgedelmeit is.
Ezt (is) írta neki: " te ennek ellenére maximálisan elvégzed azt a munkát amit saját presztízsrombolásod ügyében tehetsz."
Na ez a beszéd:) Urak??? Túlzás! Micsoda harcok mehetnek a helyekért! Förmedvény!
Ja és nem csodálkozom, hogy a BKV ott van ahol van. A béka segge alatt!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.18. 22:33:54

@Dr. Kix: Orbán Viktor unokatestvérétől mi mást vársz?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.18. 22:40:22

@Peetee: +1 Ezt én sem tudtam volna jobban megfogalmazni, gratula!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.18. 22:43:53

@pocakos focista: Nem csak szolgálati "ötöt", hanem "zsírosbödöntöt", azaz jól fizető állást is!

Hánynom kéne, de csak azért nem kell, mert szerencsére én már kívülállóként szemlélem ezt a történetet.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.18. 22:49:08

@lyken: Anno én még az úgynevezett rendszerváltás előtt voltam gimnazista, egy nagyor "reformer" gimnáziumban. Amikor negyedikesek voltunk, már mindenki (tanárok is, diákok is) tudta, hogy meg fog bukni a gulyáskommunizmus. Az irodalomtanárunk, aki mellesleg az osztályfőnökünk is volt, ezt mondta: "Figyeljetek gyerekek: A vályú marad, csak a disznók változnak". Nem hittük el neki, pedig milyen igaza lett...

Nekem meg ebből lett elegem, elég későn sajnos.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.18. 22:56:56

@GaZe: Tök mindegy hogy hol van dolga, ha sz@rul csinálja - márpedig a kinevezése óta fejlődés nincs, illetve több a visszafejlődés, mint a fejlődés - akkor ki kell rúgni, mint macskát sz@rni. Erről szólna egy NORMÁLIS országban a történet. Ja, Magyarországról van szó, ez arra az országra nem vonatkozik...

GaZe 2013.02.18. 23:03:22

@Jani haverja: azert ennyire mar tenyleg ne menjunk el orkba. tedd a szivedre a kezed, nezz a tukorbe es mond ki hangosan, hogy amiota Vitezy tolja a BKK-t, azota semmi fejlodes nincs, minden szar.
mert ezt egeszen egyszeruen nem lehet kijelenteni.
Vitezy teljesen friss es nyugatias szemlelettel rendelkezik (raadasul jarmubuzi is). azt kell megertenetek es elfogadnotok, hogy egy akkora robosztus nagy monstrum szervezet, mint a BKV nem fog 1-2 ev alatt gyokerestul megvaltozni. ido kell amig ez a baszom nagy galya recsegve-ropogva iranyt valt.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.18. 23:05:23

@Távmunkás: Te írtad:
"Igen, ez egy visszatérő kérdés. Minek a BKV, BKK, MÁV vagy bármelyik másik tömegközlekedési cég vezetőinek céges autó?"

Én vagyok olyan szemétláda, hogy innen külföldről beleugatva tovább feszegetem a kérdésed, egy kicsit átalakítva, illetve nem is átalakítva, hanem lerövidítve :):
"Minek a BKV, BKK, MÁV vagy bármelyik másik tömegközlekedési cég"
DDD
Ez így jó kérdés, nagyon jó, Magyarország GDP-jének legalább 2%-át érinti, ha nem többet...
Lehetne ott növekedés, de az ilyenek miatt SOHA nem lesz, legalábbis addig amíg ezeket a legális pénznyelőautomatákat fel nem számolják, vagy BRUTÁLISAN át nem alakítják.

Vitéz László 2013.02.18. 23:07:44

@Jani haverja: ez csak eszköz...

a lopásnak egy formája... ha lélegeztetőgépgyártást fojtatna csak az álam azt is ellopnák...

axióma, avagy a 2/3-os törvény: "minden befizetett adó (azaz közpénz) 2/3-át ellopják"

mindegy mijjen cimke van a számla mellékleteken...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.18. 23:11:04

@béla a görög: Ajjaj. Jó álláshoz hosszú nyelv is kell ám.
Itt az albán szomszédaim azt mondják, hogy sem nekik, sem a görögöknek általában nincsen hosszú nyelvük :)

A Vitézi család szerencsés ebből a szempontból...

Mindez genetika, genetika...

DDD

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.18. 23:58:32

@nincs_itt: A parkingolásnak "ingyé" kéne, hogy legyen, kivéve a belváros legözepe. NORMÁLIS helyeken ugyanis így van.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.19. 00:19:59

@GaZe: Válaszolok a felvetésedre, ami ez volt:
"azert ennyire mar tenyleg ne menjunk el orkba. tedd a szivedre a kezed, nezz a tukorbe es mond ki hangosan, hogy amiota Vitezy tolja a BKK-t, azota semmi fejlodes nincs, minden szar."

1./ Lesz@rom, mert szerencsére másfél éve nem élek Magyarországon, azóta sem jártam arrafelé.
2./ Lesz@rTAM, mert amíg Magyarországon éltem, addig sem éltem Budapesten.
3./ Amikor néha anno Budapesten jártam, túlnyomórészt, értelemszerűen kocsival mentem, a parkolási díjak (nem én voltam a rokikártyás, aki ingyen parkolt) horrorisztikusak voltak. Most egy másik országban élek, a főváros mellett. Ha bemegyek a fővárosba (sokkal gyakrabban, mint anno Magyarországon), általában ingyen parkolok (legálisan), ha nagyon a belvárosba megyek, akkor pénzért, viszont töredék áron.
4./ Vitézy Dávid Orbán Viktor unokatestvére. NORMÁLIS országokban a miniszterelnök rokona nem tölt be vezető funkciót, semilyen közintézménynél (állami múzeumnál sem, nemhogy másol).
5./ Már akkor feltűnt (még akkor Magyarországon éltem), hogy honnan lett hirtelen ilyen "ijú" szóvivője a VEKE-nek. Most már tudom melyik szél fújta oda... A poszt meg arról szól, hogy mindezt ő nem nagyon hálálta meg a VEKE-nek, ami alapjában véve nem is lenne baj, csak a többi ténykedése a baj...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.19. 00:25:27

@Vitéz László: Nagyon köszi!!! D

Ezt a 2/3 definíciót még nem hallottam, nem olvastam, stb., de nagyon jó!!! :)

Na akkor hátha ráizzítjuk a nagy guglit:
2/3 = a közpénz kétharmadát ellopják
2/3 = a közpénz kétharmadát ellopják
2/3 = a közpénz kétharmadát ellopják
2/3 = a közpénz kétharmadát ellopják
2/3 = a közpénz kétharmadát ellopják
2/3 = a közpénz kétharmadát ellopják
2/3 = a közpénz kétharmadát ellopják
2/3 = a közpénz kétharmadát ellopják

Nem folytatom, mert kitiltanak innen, és jogosan is :)

GaZe 2013.02.19. 00:50:30

@Jani haverja: tehat osszegezve: fingod sincs, hogy mirol mondasz itt szeles plenum elott velemenyt.
Velemenyedet ekkepen is erdemes kezelni.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.19. 00:54:58

@GaZe: Nagyon is van "fingom" Magyarországról.Nem véletlenül költöztem onnan el családostól kisgyerekkel, másfél éve.
Sajnos néhány rokonom-barátom MÉG ott van. Miattuk kommentelek.

nincs1itt 2013.02.19. 06:26:19

@GaZe: Nem kell Bp.-en élni, hogy tudja valaki, mekkora kupac... Én Bp.-en születtem, ott is éltem évtizedekig, majd az agglomerációban. Már Mo.-on sem... Szóval, pontosan láttam, megéltem, éreztem, hogyan pusztult le a tömegközlekedés, amit manapság közösségi közlekedésnek csúfolnak. Az autós közlekedésről nem is beszélve. A parkolás, szerencsésebb történelmi fejlődésű országokban, a legtöbb helyen INGYENES, frekventált, ó- vagy belvárosi részeken fizetős, de nem 1-2 eur/óra ott sem... Maradjunk annyiban, hogy ez az ifjú "titanilla", nem javított semmin, de azt legalább drágán...
@Jani haverja: Bezony, élhetetlen hellyé lett a főváros(is), köszönjük drááága(de nagyon) politikai és gazdasági "elit"!

Vitéz László 2013.02.19. 09:16:46

@Jani haverja: persze hogy nem hallottad, épp abban a kommentben találtam ki.... mert én egy zseni vagyok

amugy nem is ezt szeretem magamban hanem a szerénységet....

ja... nagyon sok jó szóalkotásom volt diktatúra témában...
nagyon vidám rencer a diktatúra ! sok jó szójátékra ad alkalmat...
pl én találtam ki a
"Nertársak és Nertársnők !" formulát de számos más gyönyörű szójátékot tudnák sorolni....

Vitéz László 2013.02.19. 09:17:50

@nincs_itt: miért ne pusztulna? ha nem költenek rá egyetlen közpénz forintot sem

mert hol a közpénz ? a 80as évek óta ellopják !

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.02.19. 09:47:57

@Jani haverja: Tömegközlekedésre szükség van, viszont nem politikusoknak kellene irányítani és ha van állami támogatás, azt csak teljesítményarányosan szabad adni. Mint ismert, az utasszámlálásokat folyamatosan elszabotálják, ugyanúgy, mint a nyugdíjasok és egyéb kedvezményezettek számának mérését (lásd regisztrációs jegy eltörlése).

BPO654 2013.02.19. 22:57:49

A Laspalmas által belinkelt idézet amelyet a Veke elnök ír saját magáról, pedig így folytatódik:
"Külön örömmel tölt el, hogy az a stratégia, amelynek mentén az egyesület halad, egyre több kézzel fogható sikert tud felmutatni, így elismertségünk egyre nő, egyre többen hisznek a munkánkban. Én még emlékszem például arra, amikor villamos járt a Rákóczi úton, sokkal élhetőbb volt a környezet. Valami nagyon elromlott a városi életmódban, a mi generációnkra vár, hogy rendbehozzuk, amit még rendbe lehet. Ilyen a városi és elővárosi közlekedés is."
Nos tehát most ismét elővette Dorner a Rákóczi úti villamos dolgot ott van a Veke facebook oldalán, mivel épp átalakítják a Ferenciek terét csak épp nem úgy ahogy Ő szeretné, mivel buszok mennének középen és nem villamos. Figyelem most a LÉNYEG KÖVETKEZIK!!!!!!
DORNER LAJOS VEKE ELNÖK A RÁKÓCZI ÚTON LAKIK. ÍGY MÁR ÉRTHETŐ AZ A RENDKÍVÜLI ÜGYBUZGALOM AMIT ÉVEK ÓTA TANÚSÍT H ÁLLÍTSÁK VISSZA A VILLAMOST A RÁKÓCZIRA. Eme project legalább 100 Mrd Ft-ba kerülne, de inkább többe!!!! Újabb 100 Mrd tehát nem elég a négyes metró hivatalosan 452 Mrd.-ja!!!!!!! Persze a négyes metró nem pont arra megy, csakhogy ha nem is uazon az útvonalon de végül is arra megy az M4. Az M4-ben 3 felesleges megálló van (Bocskai út Fővám tér II.János Pál pápa tér). Ezek bekerülési költsége 70 Md Ft. Ebből ma is lehetne venni kb 1000 db új buszt, VAGY ennyiből talán még meg is lehetne hosszabbítani még mai árakon is a Bosnyákig. Persze a Keleti-Bosnyák szakaszra 3 közbenső megálló van tervezve amiből 2 felesleges, csak a Hungária krt-it kellene megépíteni, s akkor ki is jönne tán 70 Mrd-ból.
Mindent elárul a Veke villamosok iránti elfogultságáról a logójuk amiben egy 41-es villamos ábrája van. Épp ma siklott ki a külső szakaszon egy 41-es villamos, a hév nem járt kábelopás miatt, Szegeden is ellopták a rézkábelt a felsővez.-ből így holnap valamikor majd ismét elindulhat a villamos.
A Rákóczi úton azért járnak buszok mert 1972 dec 31.-én megszűnt a vill.közlekedés. Nyílvánvaló h a rossz állapotú pályára nem volt pénz felújítani, s inkább leállították s tették helyükbe a buszokat, amihez csak aszfalt kell meg gázolaj. Mivel akkor olcsó volt a gázolaj és volt dögivel ezért ez akkor ésszerű döntés volt, a körny védelemmel Kádár elvtársék akkoriban különben is nagyívben tettek (pl:Bakony Művek területe............).
A felszíni tömközl eszközök között a legdrágább megépíteni és fenntartani a villamost. Nálunk az utolsó villamost 1978-ban gyártotta a Ganz, azóta csak egy próbálkozás volt de azt inkább hagyjuk (3750 Csufi gugliba beüti akit érdekel a gúnyneve nem véletlen...).
800 millió-1 Mrd Ft/km a villamospálya fektetés költsége, a legtöbb egyedi alktrészt is a villamosok tartalmazzák, nehézkes meghosszabbítani tehát rugalmatlan, drága, a legolcsóbb új villamos 500000000 (500millió) Ft/db -Pesa swing (lengyel) ilyet vett Szeged, ahol most levágták a fvez.-ről a rezet....és ezért nem jár a villamos.... . A szegedi vill project 18 Mrd Ft volt a Pesa bef képessége 208 fő (5fő /nm-rel számolva, csakhogy az EU standard 4fő/nm, tehát akkor mindjárt csak 167 fő kapacitása, ennyit meg egy csuklós troli is tud, tehát nem kellett volna villamos egyáltalán, sem oda sem máshova). Pécsre is terveznek villamost min 100Mrd lesz az is. Nos ha még gyártanánk villamost akkor megérteném ezen beruházásokat, csakhogy nem gyártunk helyette épp tönkremegy a busziparunk.......................................:DDDDD
Bécsben 1970 óta LPG-vel járnak a buszok (autógázzal).
A gázhajtás nagy konkurense a villamosnak és a troliüzemnek is, hiszen nem kell hozzá pályát építeni, felsővezetéket fvezeték tartó oszlopokat telepíteni, és sokkal kevésbé szennyez (zajilag is) mint a dízel üzem. Mi persze ebben a negytív trendben is élen járunk h miért arra innen kaphatunk választ: (CNG hajtásról):Közép-Kelet Európában kevésbé elterjedt, de igazából Magyarország az a kis sziget, ahol az alkalmazása a nullát közelíti még napjainkban is, feltehetőleg az olaj- és üzemanyag-forgalmazó cégek érdekeinek megfelelően. Az EU-ban ez az energiafajta elsősorban környezetvédelmi okokból, a biogázzal együtt jövedéki adómentességet élvez 2018-ig, ráadásul a napokban felröppent hír szerint ezt ki akarják tolni 2023-ig.

A jövedéki adó viszont masszívan be van kalkulálva a magyar költségvetésbe, érthető, hogy nem annyira propagálják ezt az üzemanyagot. Néhány hónapja volt egy kísérlet nálunk a földgáz megadóztatására, de az EU ezt nem támogatta."
energiaoldal.hu/amit-a-cng-rol-tudni-kell/
A szegedi lopás:
energiaoldal.hu/magasfeszultsegu-vezeteket-loptak-el-szegeden/
(Képen egy bengáli becenevű magyar ócska villamos)
Villamos helyett troli v gázüzemű busz kellene. Vidéken mindenképpen. Épp Szegeden fjlesztettek ik ilyen trolit.
energiaoldal.hu/magyar-fejlesztesu-onjaro-trolibuszt-mutattak-be-szegeden/
Ha a német ipart támogatjuk akkor miért csodálkoznak h nincs GDP növekedés itthon?:D
energiaoldal.hu/ilyen-citarok-jonnek-budapestre/
Az árak is ott vannak tehát a szóló kocsi 64 millió Ft/db a csuklós meg 100 Ft/db. íaz biztos h a magyar gyártók ennél olcsóbban adnák és nem rossz minőségben sőt... .
Ma is van 1 db Ikarus v187 csuklós Kelenföldön ebben a cikkben is benne van. Jó képet ad a jelen helyzetről:
totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/01/10/autobuszt_gyartanak_a_bkv-nal/

BPO654 2013.02.19. 23:05:43

Ha már a Mercit veszi Vitézy Dávid akkor íme a Capacity amiből a szlovákok vettek 40 db-ot Pozsonyba (93.95-ös vonalakra).
VITÉZY VEZÉRIGAZGATÓ ÚR ÉS A VEKE ELNÖK FIGYELMÉBE AJÁNLOM A SZOLGENT:
www.mercedes-benz.hu/content/hungary/mpc/mpc_hungary_website/hung/home_mpc/bus/home/new_buses/models/regular_service_busses/capacity/overview/economy.html
ÍRJUK LE AZÉRT IDE:
TELJESÍTŐKÉPES MINT EGY VILLAMOS. CSAK GAZDASÁGOSABB. A CAPACITY.
Valszeg a németek a hülyék nem Mi ugye Dorner Úr?.................................................... .

ZBR 2013.02.20. 01:21:00

@GaZe:
You have a point. Pontosan.

ZBR 2013.02.20. 01:21:57

@BPO654:
Ha buszgyártó lennék én is leírnám, hogy a világon mindennél gazdaságosabb.

ZBR 2013.02.20. 01:24:55

@nincs_itt:
Sok általánosítás, kevés konkrétum.... Nem tudom, hogy hol élsz, de a parkolós rész (ami legalább marginálisan konkrét volt) szintén nem igaz.

ZBR 2013.02.20. 01:31:35

@Jani haverja:
"A parkingolásnak "ingyé" kéne, hogy legyen, kivéve a belváros legözepe. NORMÁLIS helyeken ugyanis így van."

Meg ahogy azt Móriczka... Lófa***t a parkolás nem alapjog. Nem kell ingyen lennie és külföldön sincs.

Kakadu01 2013.02.21. 05:12:18

Rendszamos gyagya, teged megrontott egy vill. vezeto hogy ennyire a jarmu ellen vagy? S jossz a nemetekkel holott naluk villamosban gazdagabb orszagot nemigen talalni te kis butus.

nincs1itt 2013.02.21. 15:34:03

@ZBR: Csak általánosítás, semmi konkrétum... Mondj egyetlen konkrétumot, amivel/-től jobb lett a fészkes főváros közlekedése, bármilyen szempontból?

nofacebook (törölt) 2013.02.21. 18:50:46

@Jani haverja: Lehet, de ezek még mindig csak a tízezredét lopják, mint a Bajnai-Gyurcsány páros. És tömegbe se lövetnek. Tán még a szomszédos országok is kezdik mintául venni at orbáni-gazdaságmodellt ... hoppácska! Szopás van balfelől, hány szervezet van már ott? 10? 20?

BPO654 2013.02.22. 21:28:59

@ZBR: Ha Én is villamosbuzi lennék mint Te, akkor Én is azt írtam volna amit Te.:D

BPO654 2013.02.22. 21:42:36

" S jossz a nemetekkel holott naluk villamosban gazdagabb orszagot nemigen talalni te kis butus."
A megoldás egyik része a mondatodban van, csak ki kell hagyni belőle a "villamosban" szót.
A másik részét már leírtam de mivel Te egy tuskó madár vagy neked nem írom le mégegyszer elég annyi hozzá h a buszhoz nem kell semmi se sín se fvezeték, ami a villamoshoz kell és ettől a vill. rohadtul drága, nehéz meghosszabbítani stb. Az árakat fentebb leírtam a troli kimaradt azt ide írom; egy szóló troli kb 100-120 millió, a csuklós 200-250 millió/db - ez feleannyi mint a legolcsóbb villamos. A troli hálózat építési ktg.-e 150 millió Ft/km.
Egy új Siemens Combino amit már Avenionak hívnak 1,2 Mrd Ft/db.
"A buszok büdösek"
Nem mindenhol; írtam a bécsi példát de van itthon is Zalaegerszegen pl ahol CH4-gyel (biometángázzal) járnak a buszok, van ilyen máshol is.
Elég beütni a gugliba,h ; "szennyvízzel jár a busz Zalaegerszegen", "szennyvíz busz" stb és máris megtudod mi az ha érdekel, bár nyílván nem, csak beleszólni jársz ide.
A gáz ára egyébként évek óta stagnál, a gázolajé meg szépen nő, úgyhogy mára a legdrágább rendszer az amit Bp.-nek finanszíroznia kell, épp most megy a harakiri. Persze a politika a könnyebb irányba megy, a dolgozóknak béremelés nulla, és önthetjük tovább a gáz- és motorolajat hektoliter számra a kivénhedt buszokba. Hát a sztrájkbizottság már megalakult... .
Tehát könnyebb spórolni a dolgozókon mint áttérni vmi másra ami olcsóbb. Csak ez nem megy így tovább, és ha Z.egerszegen meg tudják csinálni akkor Bp-en is meg kéne tudni. Ott a 120Mrd-ért megépített csepeli szennyvíztisztító abból nyeik uais a CH4-et.... .
Jó éccakát..

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.23. 15:22:59

@nofacebook: Melyik szomszédos országok is veszik példának a dilettáns Viktátor-Eltolcsy páros dilettáns gazdaságmodelljét???
Egy példát kérek, de igazat!!!
A magyar baloldali pártoknál meg tényleg szopás van, mert a Viktátor mindenkit beelőzött balról...

Jelenleg a Fidesz a legkommunistább párt Magyarországon az igencsak erős mezőny ellenére is!

kantorlaszlo 2013.02.26. 16:46:55

Legjobb a MÁV baszki. Pár éve olyan fullos batárok álltak a székház előtt, és egy sem volt Thomas a gőzmozdony.

törzsmókus 2015.02.11. 14:43:50

nyilván véletlen az egybeesés Dorner mostani főtanácsadói kinevezése ill. Vitézy feljelentése közt.

v2peti 2015.08.18. 16:59:56

@HaCS: A Laudert végezte el.

süti beállítások módosítása