Skip to content


       Szűrés lista

Kocsis István mindig a legjobb választás! Most éppen a BKV élére?

Kül és belföldön keresett rátermett, hozzáértő válságmenedzsert a BKV élére a Városháza. Ugyanis nemzetközi jellegű pályázatot írt ki a Fővárosi Közgyűlés Gazdasági Bizottsága a BKV vezérigazgatói posztjára. Nos, ez lett belőle .... (talán nem felesleges felsorolni a Gazdasági Bizottság tagjait akik döntenek: Somlyódy Csaba MSZP (elnök), Székely Gábor SZDSZ és dr. Fónagy János FIDESZ (alelnökök), Andó Sándor MSZP, dr. Bagdy Gábor KDNP, Dancs Gábor  SZDSZ, Halmágyi Judit SZDSZ, Kolozs András MSZP, Szaniszló Sándor MSZP, Wieszt János MSZP, Csatlós Csaba MDF, Hutiray Gyula FIDESZ,  Molnár József KDNP)

Nem árt felidézni, mik voltak a feltételek:
- ötéves vezetői gyakorlatot
- két éves államigazgatási és per- vagy közszolgáltató szektorban szerzett vezetői tapasztalat
- egy idegen nyelv, angol vagy német tárgyalási szintű ismerete
- műszaki-gazdasági egyetemi végzettség
- stratégiai látásmód
Előnyt élvez:
- reorganizáció, a vállalati válságkezelés és a krízishelyzetben, sztrájkhelyzetben szerzett tapasztalat

Nos, meg is találták a legrátermettebbet: Kocsis Istvánt, a szocialista típusú vezérigazgató prototípusát. Kiváncsi vagyok, vajon nyilvánosságra hozzák-e a pályázatát, és hogy milyen szempontok alapján lett lesz Ő a győztes. Vajon mennyit nyomott a latba a "szocialista" a hátszél, és hogy a fővárosban MSZP-SZDSZ koalíció van, mely jelenleg létszámban döntetlenre áll az ellenzékkel? Vagyis "necces" a helyzet a Fővárosi Közgyűlésben. Az SZDSZ-nek kell minden MSZP-és szavazat. Innentől kezdve a szocialisták azt kérnek, amit csak ... hopp, most a BKV-t ... de szép is a politika!
 
Kínzó kérdés: Vajon mikor utazott BKV-én Kocsis elvtárs igazgató? Vett már valaha vonaljegyet?

Nézzük a mezőnyt, amelyből a legjobbnak Kocsis elvtárs igazgató úr találtatott meg:  a BKV vezérigazgatói pályázatára tizenhárom személy és egy zártkörűen működő részvénytársaság jelentkezett. Közülük az MSZP-frakció 4 pályázót tartott alkalmasnak (Kicsit pikáns, hogy egy ilyen horderejű ügyben az MSZP-frakció az előválogató. Kik ők? Senkik.)  Balogh Zsolt megbízott BKV-vezérigazgatót, Hidvégi Gábort, a Vidámpark Zrt. volt igazgatósági elnökét és Devecz Miklóst, a Hídépítő Zrt. magyarországi vezetőjét. Egyáltalán, a BKV igazgatói posztnál követelmény, hogy a jelölt értsen a közlekedéshez? Mert ezzel az erővel Lamperth Mónika vagy az örök jolly joker Draskovics is simán lehetne BKV vezető ...

Kínzó kérdés: Mindegyik szocialista "topmenedzser" bevethető bármely területre? Ezeket direkt így gyártották?

Ipar, privatizáció, atom, áram, vasút, tömegközlekedés, tökmindegy: Kocsis mindenevő és bárhol bevethető!

Oké, próbáljunk meg belebújni egy gazdasági bizottsági tag fejébe, redukáljuk le a bennünk buzgó racionalitást és értelmes, vessük el az erkölcsi korlátainkat és találgassunk: Miért éppen Kocsis?
-Kocsis úr beadta a pályázatát, és a tisztességes elbírálás alapján az övét tartották a legmegfelelőbbnek.
- Kocsisnak szakmai kihívás a BKV megmentése.
-Az MSZP ezt a posztot kérte a fővárosi koalícióért cserébe. Ők pedig a hű emberüket, a már "jól bevált" Kocsist nevezik ki.
-A tulajdonos (a Főváros) mégis szeretné privatizálni a BKV-ét. Ehhez ki más lenne a legmegfelelőbb ember, mint a főprivatizátor, Kocsis istván? A BKV elindult a  szokásos "privatizációs úton": céget lerohasztani -> állam rossz gazda -> tőke kell -> céget eladni (lehetőleg külföldi tulajdonosnak). Az első pont már megvan, kipipálva. BKV rohad rendesen.

A Hírszerző értesülései szerint az állás a MSZP legfelső vezetésében dőlt el, és Gyurcsány Ferenc rábólintott Kocsis kinevezésére. Az SZDSZ, mivel egyedül képtelen lenne BKV-vezért állítani - kivár. A Hírszerző információi szerint az SZDSZ számára Balogh Zsolt és Kocsis István is elfogadható jelölt.

Nézzük
meg ezt a csodálatos karriert, ami úgy néz ki, hogy a BKV-hoz is elér:

Kocsis István közel 15 évig tanított és kutatott a Műszaki Egyetemen, bár oktatóként megragadt az adjunktusi fokozatnál. Tagja volt a BME pártbizottságának, és 1985-ben kollégiumi igazgatónak is kinevezték. Kapcsolatban volt a KISZ reformköreivel, A rendszerváltás idején is aktívan politizált, egyetemi irodájában MDF-szervezetet alapított. Politikai karrier helyett azonban 1991-ben elment főmérnöknek a stratégiai fontosságú Fegyver- és Gázkészülékgyárba (FÉG), amelyet volt tanárkollégája, Latorcai János irányított. A KDNP egyik fontos politikusának számító Latorcai János hamarosan az ipari minisztériumba került, ahová Kocsis is követte. Mikor Latorcai miniszter lett, Kocsis helyettes államtitkári rangot kapott.
 
Hozzá tartozott az úgynevezett „piszkos 13” csoport, vagyis azok a nagy iparvállalatok, amelyek rendbetételét a kormány stratégiai fontosságúnak tartotta, többek között a Taurus, a Rába és a Borsodchem. „A gazdaság stabilitása érdekében ezeket a vállalatokat meg kellett mentenünk, viszont nagyon kevés pénzünk volt erre. Sikerült kihozni őket az adósságspirálból. Izgalmas feladat volt. Néhány privatizációjában később részt vettem” – emlékezett erre az időszakra Kocsis.

„Kocsis tipikus végrehajtó ember. Amire parancsot kap, azt maradéktalanul teljesíti. Amikor az volt a feladat, hogy a költségvetésnek szállítani kell több száz milliárdot, akkor ő besöpörte a pénzt” – emlékezett egy, a Horn-kormány idején a Pénzügyminisztériumnál dolgozó vezető.

Majd az ÁV illetve az ÁPV Rt. vezérigazgató-helyettese, később utóbbi vezérigazgatója volt. Az ÁPV vezérigazgató-helyetteseként ő szervezte az energetikai szektor privatizációját. Csányi Sándor üzlettársa és barátja. A Tocsik-botrányból kimaradt, de vezérkar mellőle Suchmann Tamással az élen repült. 1997-ben innen távozott az RWE német energetikai cég. Az RWE több privatizációban is érdekelt volt, többek között ők vették meg a Mátrai Erőművet, e szerződés egyik aláírója az állam részéről Kocsis István volt.


2002-ben, a második MSZP-SZDSZ kormány megalakulásakor nevezték ki újra fontos pozícióba Kocsis Istvánt: 2002-2005-ben a Paksi Atomerőmű Rt. vezérigazgatója volt. Néhány ismerőse szerint Kocsis nem érezte igazán jól magát Pakson, számára inkább parkoló-pálya volt az MVM tulajdonában lévő, és ezért csekély önállósággal bíró cég vezetése. Többen is mondták, hogy ő inkább az MVM vezetését akarta már akkor megszerezni, ezt azonban a Medgyessy-kormány Pál Lászlónak adta. Az erőműben 2003 áprilisában, alig fél évvel kinevezése után súlyos üzemzavar történt. Kocsisnak ugyan közgazdász elődjéhez képest valamivel több köze volt a nukleáris iparhoz, de gépészmérnökként azért ő sem volt teljesen képben. „Ezt az ügyet csak nagyon erős politikai támogatással lehetett túlélni” – vélte egy közeli barátja is. Túlélte.

2005-ben nevezték ki az MVM élére, ahonnan Veres pénzügyminiszter rúgta ki idén tavasszal, miután Kocsis nem értett egyet az MVM szétdarabolásával és esetleges privatizálásával. Júniusban lett a MÁV-Start elnöke. Onnan pedg most irány a BKV?

Egyből kezdhet majd a 4-es metró ügyével, betömjük-e az alagutat, Kocsis elvtárs?

 

Címkék: politika mszp bkv szdsz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr10628308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.08.25. 08:51:25

Nem értem, miért nem lehet elhinni, hogy vannak még polihisztorok. :)

Egyébként nézzük a jó oldalát: ez az ember jóban van azokkal, akik a pénzt osztják, esetleg a BKV-nak is jut belőle. Talán Demszkynél is több hatalma lehet, mert a főpolgármester évek óta izolált, és csak a gyengeségük miatt viselik el. Ha kaarierizmusból vállalta el a BKV-t, és mi másból, talán lesznek olyan ambíciói, amelyeket remek kapcsolatrendszere lévén meg is tud valósítani.

Szerintem naivitás azt várni, hogy a BKV élére majd teljesen tiszta és fedhetetlen emberek jelentkeznek, pontosabban, hogy meg is nyerik. Mellesleg mi is Kocsissal a fő baj? Hogy már sok helyen volt vezető? Vagy, hogy amint a kép sugalmazza, a Gyurcsány Rt. érdekeltségébe tartozik?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.08.25. 09:01:14

"Kocsis ágazati karrierjét ismeretségeinek köszönhette, és menet közben, a gyakorlatban tanult bele a szakmába. Jobban szerette éttermekben, „fehér asztal mellett” intézni bizalmas megbeszéléseit, és többek szerint „jobban hitt a személyes kapcsolattartásban, mint a papírmunkában”. " (M.M.)
Majd belejön menet közben ebbe is,na.
Amúgy az lett volna a meglepő,ha egy teljesen ismeretlen,nem politizáló,viszont SZAKEMBERT neveznek ki.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.08.25. 09:04:14

"hopp, most a BKV-ét"
Ebbe úgyis bele fog kötni valaki,ezért gyorsan,csendben leírom:ez is olyan,mint a "DVD-t".Nem kell bele az é betű.
Tudom,csak az hibázik,aki dolgozik. :)

tetulada 2008.08.25. 09:08:35

"Mellesleg mi is Kocsissal a fő baj?"

Nekem az,hogy ezért felesleges volt a birka..ööö...parasztvakítás,hogy ilyen-olyan komoly nemzetközi pályázat lesz. Aztán Kocsis majd közli,hogy ez egy komoly sz**ban lévő cég,mire ha valaki próbálja előadni,hogy ez nem tegnap kezdődött,akkor majd megkapja,hogy mocskosorbánbérenc,mert orbán kiéheztette ezt a várost 98-02 között,mert az ő cimborái is mi mindent elloptak.
Én nem bánnám, ha pártkatona is ül ott,de legalább működne normálisan ez a cég is -- ilyen volt pl. Vajda Pál, szintén MSZP-s arc.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.25. 09:14:26

tetulada 2008.08.25. 09:08:35

ja, pont erre akartam kihegyezni:

mekkora parasztvakítás volt ez a NEMZETKÖZI PÁLYÁZAT! :-)))

Ezzel az erővel simán kinevezhették volna, ahogy előtte Antalt meg Abát ....

Johnny336 2008.08.25. 09:17:15

Mit csodálkoztok ezen?

Teljesen elfogadott Magyarországon, hogy a saját nacsalnyikjaikat nevezik ki vezető pozíciókba. Bebiztosítják magukat.
"Ha kirúgnak, mint államtitkárt, majd a spanom felvesz tanácsadónak az MVM-hez, elvégre én juttattam az ügyvezetői pozícióba."

Nagyon sok magyarországi érdekeltséggel rendelkező külföldi mammutcég helyi vezetője is valami mutyizás során került oda, ahova. Ld. a post főhőse... Energetikai-szektor privatizáció -> RWE Energie...

Sajnos, ez a divat ma nálunk, itt Magyarországon, a Kánaánban, ahol jobban élünk, mint négy éve...
Lófasz!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.25. 09:19:37

Johnny336 2008.08.25. 09:17:15

Bassza meg, ne legyen elfogadott!

Te elvállalnád a posztot, mint hű pártkatona, amikor tudod, hogy nem értesz hozzá? Azért ez nem a sarki újságosbódé amit vezetni kell ...

10 000 ember munkahelye, meg 1 millió utas a tét ...

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.25. 09:23:35

Nyugi! Ha a BKV-nál üzemzavar lesz, az nem jár atomsugárzással. Még ha nem is tudják elhárítani.
Ergo: jó választás.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.25. 09:31:57

Apropó! Mekkora póz! Notesz a kézben, jobb kéz az ajaknál, mellyel tollat fog. Kamerában néz!
A fotográfus még a dagerrotipia korában sajátíthatta el a beállítás alapfogásait.
Ha ez a fotográfia volt az önéletrajz mellé csatolva, minden bizonnyal sokat nyomott a latban a második körös meghallgatásnál. :o)
Csodálkozom, hogy nem retusált. (?)

Johnny336 2008.08.25. 09:38:16

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.08.25. 09:19:37

Nem számomra elfogadott, hanem a vezető réteg számára elfogadott, hogyha valamit szarul csinál (konkrétan a munkáját), akkor majd felfelé buktatják. Nekem ugyanúgy kinyílik a bicska a zsebemben, mint az ország lakosságának 95%-nál, az ilyen hírek hallatán.
Mondhatnánk azt, hogy mi választottuk meg őket, de az a gond, hogyha a másikra szavazol, akkor is ugyanez megy.
Nem tudom elképzelni mi lehetne normális, törvényes, alkotmányos, demokratikus megoldás ezek elkergetésére...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.08.25. 09:55:37

Szerintem a noteszos kép olyan pincéres, vagy inkább lakájos?

Tőlem az ördög öreganyja is lehetne a BKV - vezér csak legyen már kicsit jobb!

Egymás pozícióba juttatása meg minden egyes ország, minden egyes rendszerének fejesi szokása. Nem kell, hogy tessék, de ez a realitás. (És valahol a hatalom értelme is.)

tetulada 2008.08.25. 09:56:30

Azért elképzelem, kinevezik Mr. John Smith-t, a világhírű angol szakembert, első reggel:
- Jó reggelt, akkor kezdeném a munkát. Kérnék minden aktuálisan futó projektet
- Hááát, abból csak egy van.
- Egy? Melyik az? - JS
- 4-es metró.
- Ühüm. Mennyibe kerül? - JS
- kábé 500 milliárd
- Kábé? - JS
- Mikorra lesz kész?
- Kábé 2011.
- Kábé?
- De igényeltünk rá uniós támogatást.
- Mennyit, mikorra lesz kész?
- Kábé 1 év, nemrég' adtuk be.
- Mennyi megtakarítást hoz majd? - JS
- Ezt még kábéra sem tudom megmondani.
- Vonal? Szerelvények?
- Vonal kb. Kelenföld-Keleti, táv. kb. 7 km Szerelvények készülnek.
- Akkor mi az ami nem kábés? - JS
- Az, hogy ki mennyit lop belőle. Arról névreszóló listánk van.

És itt tépi ki a haját egy igazi szakember.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.25. 10:50:47

tetulada 2008.08.25. 09:56:30

xDDD nagyon jó, telitalálat :-)))

amfiteatrum 2008.08.25. 11:04:27

Nem értem mér csodálkozik itt bárki? Ha banki IT főnökből lehetett valaki metróépítésért felelős BKV vezérhelyettes, csak azért mert Demszky szomszédja, akkor nincs itt semmi gond. Egy az alom...

RnYk 2008.08.25. 11:26:21

Újabb politikai vicc...
Komolyan mi lenne, ha bevezetnénk (visszahoznánk) a politikai aligazgató posztot.
Legalább nyilvánvaló lenne, hogy miért kapja a csórikám a pénzt és talán kicsit kevesebb kárt okozhatna, mivel esetleg egy szakember lehetne a vezér.

A vasvillás felvonulás meg majd tudná,hogy kit kell a menet élére tűzni. Veszélyes szakma a semmittevés, de legalább jól fizet. Kockázatok és mellékhatások tekintetében ugye meg kérdezze, meg akit csak akar. Egyébként jó lenne, egy ilyen mondjuk állampolgári büszkeség napja, hogy megmutassuk vezetőinknek, hogy figyelünk ám! Aztán talán a vezér helyére nem elvtárs, hanem a kárenyhítő szakember kerül.

füligjimmy77 2008.08.25. 11:35:13

Nincs semmi baj ezzel a politikai hátszél dologgal. Ilyen típusú állásokhoz a világ szinte bármely pontján csak így lehet hozzáférni. A legnagyobb problémám, hogy valószínűleg nem ért hozzá. Na, ez tragédia (a pestieknek, én igazából leszarom). De kérdem én, miért van még ott mindig Demszky? Mert e legnagyobb ellenfele Tarlós István volt. Itt kezd az egész komolytalanná válni. Sajna be kell látni, míg ez a korosztály ki nem pusztul, érdei változásokra nem lehet számítani.

füligjimmy77 2008.08.25. 11:35:59

Azt írtam, leszarom, de mégse, hát az én pénzem is ott fekszik abban a szemétkupacban, hogy az a...!!!

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.08.25. 11:40:19

Nem lenne baj, ha egy nem közlekedés-szakértő vezetné a BKV-t, hanem egy dörzsölt menedzser, aki begyűjti maga mellé az ország (a térség?) legjobb szakembereit, megfizeti őket, és tartja a hátát, ha gáz van.
Még Che Guevara is jöhetne, ha tudná ezt hozni.

Csak itt van ez az ember, aki meglepően gyorsan ül át egyik főnöki székből a másikba, és semmi látszatja nincs annak, amit csinál. A paksi üzemzavarról szerintem nem tehet, de le kellett volna mondani.
Egy jó pontja azért van, Kókáékkal még ő sem szívesen közösködött.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.25. 11:40:54

Jimmy, azért adózunk ennyit, mert ezek a dillettánsok nem értenek semmihez. Emiatt mint a tésztaszűrőn, folyik el mindenhova ...

BKV reformmal mi lett? Semmi. Van a kurva nagy vízfej, minden ágazatnak (troli, metró, villamos, busz) külön igazgatósága van, külön bérszámfejtéssel, igazgatókkal, titkárnőkke..
Összevonta, karcsúsította ezt Antal? Nem ...

A szerelőknek meg nem jut alkatrész ... vicc ... de

Dale 2008.08.25. 11:46:51

Kocsisnak már akkor megígérték a BKV-t amikor kinyomták az MVM-ből. Minden egyéb parasztvakítás.

Bit Rot 2008.08.25. 11:56:17

Azért adózunk ennyit, mert ellopják!

Egy ismerős cégénél jelentkezett pályázatíró, hogy "segít"', hogy nyerjen az EU-s pályázata. (Ami szakmailag megállja a helyét.)

A pályázott összeg kb. 40 millió lett volna, ebből legalább 25 milliót "le kellett volna adni" a pályázatírónak.

Hát így.
Nem csoda, hogy ennyi luxusautó van az utcákon Budapesten!

is 2008.08.25. 12:01:05

1. konkrétan nem foglalok állást Kocsis ügyében, hogy ő most jó-e, vagy sem.
2. általában jó nagy hülyeségekkel riogatás folyik. a nagy, kapitalista USA-ban is a vezérigazgatók cégről-cégre járnak. a cégvezetés ugyanis külön szakma. nem a legjobb géplakatos lesz a legjobb vasöntöde-vezető, és nem a legjobb buszsofőr lesz a legjobb BKV vezető. _ez_ volt a tévhit 1949-ben, amikor az addigi vezérigazgatókat kirúgták, és jómunkásembereket állítottak oda. az volt a szocializmus, és annak lett meg a tankönyvekben olvasható végeredménye. szóval ezt a gyakorlatot ostorozni a témához való hozzánemértésről tanúskodik, és egyszerű hangulatkeltés.
3. a második vonali vezetők (vezig.h, igazgatók) kérdése viszont fontos, és azt majd lehet ostorozni, ha kiderül, hogy kik lesznek ők. majd ha kiderül.
4. "poltikai igazgató" van már, Regőczinek hívják :-) meglátjuk vele mi lesz, bár őt is a szocik tették oda, de ő az SZDSZ-es Antal elensúlya volt, amire Kocsis mellett már nincs szükség.
5. amióta tudjuk, hogy az M6-osból hogyan lopják ki a betont a melősok, meg a kedves magyar adófizetők, azóta tetulada (de szép nick, gondolom jellemzo!) leírása erősen sántít, nem pedig telitalálat. röhögni jó, csak tudjuk, hogy a valóságtartalma alacsony.
6. tekintettel a mai politikai blogoszféra színvonalára én nem reménykedem, hogy a következő generáció jobb lesz, mint a Demszky-Tarlós-féle. a posztok 80%-ban itt is hülyeségek terjesztése, és botrányblogolás folyik.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.25. 12:11:27

Azt nem tudjuk, hogy jó-e, de az biztos, hogy tetemes összegű végkielégítéssel fog távozni.
Hanyadik helyről is?
Nem hülye ez a gyerek!

Higany 2008.08.25. 16:39:57

"Sajna be kell látni, míg ez a korosztály ki nem pusztul, érdei változásokra nem lehet számítani. " Nyugi, lesz utánpótlás, nekem van olyan ismerősöm, aki egyetemi szakot is az alapján választott, hogy azzal majd milyen jó korrupt állásban lehet elhelyezkedni (ő fogalmazott így), jelenleg meg valami kerültei pártbizottságban férgelődik-forgolódik, előbb-utóbb önkormányzati képviselő lesz, de ennél komolyabb ambíciói vannak. Büszkén számolt be már vmi sokmilliós támogatást kapott "sportegyesületről", ahová "mehetünk, ha kell a papír az egyetemi tesi miatt". Amolyan Zuschi-hasonmásnak tűnik. Melyik párt? Elég, ha annyit mondok, amikor az volt a módi, nagyobb kokárdát hordott, mint a tenyerem...
Ez a kibaszott rémisztő...

Spéter46 2008.08.25. 17:52:56

Érdekes, hogy ez az elvtárs mindenhez ért. Legyen az atom, vagy áram, netán közlekedés....?
Miért nem ő a miniszterelnök?

málészájú tévésztár 2008.08.25. 21:24:13

bocs a tudatlanságomért, de egy pályázat mitől lesz nemzetközi jellegű (részemről a hangsúly ez utóbbi szón van)? vagy ez csak valami topmanageri szófordulat?

Horizont 2008.08.25. 21:45:07

Imádom az ilyen zseni honfitársaimat akik annyi mindenhez értenek,
mint Kocsis úr/elvtárs!
Sajnos ez mindig így működött,
a szocializmusban annyival volt rosszabb hogy 8 általánossal is vezetők lehettek.
Aki annyira fiatal hogy nem is emlékszik az Orbán érára az most optimista még, mert azt hiszi hogy ezektől csak jobbak jöhetnek.Hát a szomorú valóság az hogy nem jönnek jobbak és nem lesz jobb.Van utánpótlás!Bőven.

Keményen Trollkodó Kisember 2008.08.25. 22:50:57

Szerintem legyen a Drazsé elvtárs a békávé vezére, mert amekkora polihisztor, minden tudományok doktora, páratlan képességű és tehetségű szakember ő, biztosan gyerekjáték lesz számára a cég irányítása jelenlegi rendészeti miniszteri munkája mellett...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.08.26. 14:38:44

Előre ittunk volna a medve bőrére? Vagy éppen az ilyen rosszízű vélemények miatt ugrott egyelőre a széke?

index.hu/politika/belfold/budapest/kocsi8646/

more 2008.08.26. 14:55:33

en tudom, miert nem lehetett o a vez.ig!!! mert nem o jon a nevsorban. antal zsolt az elozo gyik kisfia johetne, vagy mosma a B botu kovetkezne lassan, de K semmikepp

Keményen Trollkodó Kisember 2008.08.26. 15:08:02

BREAKING NEWS:
Egyelőre nem lesz vezérdiri Kocsis elvtársból!!
index.hu/politika/belfold/budapest/kocsi8646/

(Én továbbra is Drazsé polihisztor elvtársra szavazok!)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.08.26. 15:41:43

Persze!
Én gyors vagyok, mert BMW-vel utazom!

(Busz, Metró, Willamos - szóban jobb!)

Horizont 2008.08.26. 16:24:02

Hihetelen de egy szoci képviselő a "nem" szavazatával torpedózta ki Kocsist.Nahát....
Képbe került Aba Botond!!!Ilyen már tényleg a mesébe sincs.Még ott is megküzd a legkisebb királyfi a trónért.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.08.27. 08:27:06

Viccen kívül, lehet, hogy alkalmas lett volna?

more 2008.08.27. 13:00:44

oooo, hala Joistennek, hat megis osszejott....jovan, ugyesek ezek a sracok, lehet toluk tanulni

Horizont 2008.08.27. 16:28:59

Sikerült.
Meglelték a BKV géniuszát!
Éjjel csak forgolódtam,annyira izgultam sikerül-e mindentudó Kocsisunknak?
Én csak egyetlenegy egy feltételt szabtam volna neki.Bérletvásárlás után csak és kizárólag tömegközlekedéssel utazhat mindennap.
Persze ez nem fordulhat elő, tudjuk abban a "magasságban" még a nap is másképp süt.

vazzze 2008.08.27. 21:08:14

Na helló mindenkinek!

Ismét itt egy frankó reform....átírtuk a számokat, igy a szél is másképp fúj. Sokkal jobb. A buszon elöl 54, belül 55 szám figyel. Már ha kint van egyáltalán. de kérdem én mi ebbe a reform? Mennyibe került ez?
A menetrendről ne is beszéljünk. Azt hazudják már évek óta hogy minden fasza lesz. De csak ritkításról, megszűnésről beszélhetünk. Most a munkahelyemre bemenni egy katasztrófa. 20 perc plussz. A nagykőrösin a busz sávba 30km/h a max... ha bringával mennék feltartana. a reform szónak utánna kéne nézni a értelmező szótárba, itt is és a Gyurcsótány féle gengszter kormányba is.

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2008.08.27. 23:22:45

Egyébként szóba került már Kocsis elvtárs férfias orgánuma?
Azaz hallotta már valaki beszélni? Érdemes!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.28. 19:05:01

Na, így legyen ötösöm a lottón, ahogy megjósoltam:

"A BKV új vezérigazgatója holdinggá alakítaná a BKV Zrt.-t, majd az úgynevezett értéktermelő leányvállalatokat - amelyek az alaptevékenységet végzik - részben magánkézbe adná; mindezt Kocsis István vezérigazgatói pályázata tartalmazza, amelyet az új cégvezető csütörtökön juttatott el az MTI-hez."

www.hirszerzo.hu/cikk.holding_lehet_a_bkv-bol_-_nezze_meg_mire_keszul_kocsis_istvan.77885.html