Skip to content


       Szűrés lista

Luxus Audi A6 a BKV elnök segge alá - Kávé helyett VI.

Kissé csodálkoztam is, hogy miért kell várni ilyen sokat az első Kocsis-botrányig ...

A BKV szolgálati járműparkja Renault Lagunákból áll, ezt használta Aba Botond is, Antal Attila pedig saját autóját használta. Nos, Kocsis István, az új BKV elnök egy harmadik utat választott. Neki ugyanis bérelnek egy Audi A6-ost (TDI 3000, extrákkal). Nem megvették, nem lízingelik, bérlik.
Egy Audi A6-os bolti ára olyan 15 millió forint körül mozog. A bérlése viszont ....
Az egyik autókölcsönző oldalán egy Audi A6 3.0 TDI A/C (PDAR) egy napra 56 000 forint, egy hétre 339 600 forint. Igen, tényleg ez a legolcsóbb megoldás, gratulálunk! (A kép csak illusztráció)

Nyomasztó hitelállomány? Sztrájkhangulat? Roncstemető a BKV-garázsokban? Ki nem szarja le, csak Audi A6-os legyen az Elnök úr segge alatt...

A BKV szerint:
"Az autó nem tekinthető luxusautónak és a BKV eddigi legdrágább szolgálati autójának, mivel bérelt - diesel - járműről van szó, így csak a bérlés költségeit lehet egy ilyen összehasonlításban figyelembe venni."

Éritek, ugye ... Mire ez a nagy felhajtás, hiszen még csak nem is egy rohadt luxusgépjárműről van szó? Vajon a BKV-nál mi számít "luxus"-nak? Az Audi A6-os az nem, úgy látszik ...

Kocsis István vagyonos ember, így biztosan rendelkezik megfelelő gépjárművel. Ha egy csődközeli helyzetben lévő vállalatot veszek át, talán nem egy Audi A6-os bérléssel kellene kezdeni. Járjon a saját autójával, talán futja a havi 1,5 milliós fizetéséből és az évi 27 milliós prémiumból, vagy nem?! És ha a BKV adósságállománya eltűnik, a cég helyzete pedig normalizálódik, akkor vegyenek/béreljenek neki luxusautót ... vagy járjon BKV-vel.

Utazott már vajon BKV-én a kinevezése óta Kocsis István? Mindennap azzal kellene munkába járnia és haza, több okból kifolyólag: hogy dönthet céges ügyekben, ha Ő maga sosem használja ezt szolgáltatást? Amellett pedig mint a cég első embere, példamutató magatartást kellene tanúsítania a beosztottjai előtt. De ilyen "kocsiselvtársaktól" hiába is várnánk valamilyen példamutatást ...

Na mindegy, nem is az az igazán pofátlan a történetben, hanem 2 nyilatkozat.

Demszky Gábor főpolgármester levélben szólította önmérsékletre a BKV vezérigazgatóját, Kocsis Istvánt. "Az egy BKV-hoz hasonló költségvetésű magáncég első emberének valóban járna egy hasonló vagy még jobb szolgálati autó, a közlekedési vállalat viszont közpénzekből gazdálkodik, és nehéz anyagi helyzetben van. Az egyre drágább jegyet váltó utasoknak "nehéz lenne elmagyarázni, miért jár drága, új autóval a BKV vezetője."

Demszky Gábor ÖNMÉRSÉKLETET kér?! Azt hittem, már sikerült bemérnünk at orcádon lévő bőr vastagságát, kedves Gábor, de most a szenzor új mélységeket fedezett fel.
Na kezdjük:
Először is, Kocsis István a BKV Zrt. vezérigazgatója, mely cégnek a tulajdonosa a Főváros. Melynek a főpolgármester -  bármilyen meglepő is - Te vagy, immár 18 (!) éve. Te ne leveleket irkáljál, hanem UTASÍTSD a tulajdonodban lévő vállalatot, a hétszázát. Behívod Kocsist, és jó főnökhöz illőn leordibálod a fejét ...
(Mellesleg amúgy milyen érzés Budakeszin lakni, Gábor? Tök szar bejárni Budapestre mindennap, nem? Hallom, most nyitott a Tesco egy új üzletet Budakeszin ... épül-szépül az agglomeráció, nemde?!)

Másodjára, a Tesco vezérigazgatóját például egy Mercedes S350-sel furikázzák. A Tesco egy magáncég. Azt csinál a profitjából, amit akar. A BKV nem magáncég, és nem csinálhat azt a profitjából, amit akar. De még profit sincs, csak évi 30 milliárdos mínusz!

Harmadjára, ha van ember, aki NEM szólíthat fel önmérsékletre gépjármű-ügyben senkit, akkor az pont Te vagy, Demszky! Ugye emlékszel még 2004-re? Mert mi emlékszünk:

"Demszky Gábor főpolgármester 156 ezer forintért bérel a Fővárosi Közterület-fenntartó Rt.-től egy terepjárót. A Magyar Hírlap információi szerint azért béreli az SZDSZ-es politikus a terepjárót, mert a szolgálati autót nem vezethetik családtagjai, és neki nemrégiben gyorshajtásért elvették az egyébként lejárt jogosítványát. Demszkynek egy autó kevésnek bizonyul a nyaraláshoz, ezért tegnap Horvátországba indult szolgálati sofőrje a szolgálati Audival. A városháza szerint erre azért van szükség, mert nem lehet mindig a főpolgármesterrel valamelyik családtagja. Demszky Gábor egy főjegyzői utasítás és egy közgyűlési határozat szerint jogszerűen veheti igénybe a szolgálati autót a sofőrrel külföldön is."


A másik nyilatkozat még ennél is pofátlanabb. Szilágyi Károly, BKV szóvivő:
"A BKV adósságállománya jelenleg 82 milliárd forint, az idei költségvetésüket pedig 17 milliárd forinttal lépték túl. A vállalat szóvivője szerint pont azért van szükség az új Audira, hogy Kocsis István eljusson olyan tárgyalásokra, ahol újabb kölcsönökről tárgyalhat.
Szilágyi Károly megfogalmazása szerint sokat lendíthet az ügymeneten, ha a vezérigazgató el tud jutni azokra a helyszínekre, ahol dolga van, és tárgyal, hogy a BKV-nak stabilabb legyen a finanszírozása."

Egy kissé még a szavam is elakadt. Ezek tényleg hülyének néznek minket ... aztán meg este, a whisky mellett szivarozva az elegáns étterem különtermében vörösre paskolják a combjukat, úgy röhögnek rajtunk, hogy ezt is bekajáltuk szépen, nagykanállal? Hol marad ilyenkor a sajtó? Miért nem szögezik ki a BKV székház falára ezt a senkiházi Szilágyi gyereket?

Komolyan azt hiszi, hogy a CIB vagy az OTP bank elnöke kukucskál a függöny mögül, figyelve, hogy milyen autóval érkezik Kocsis? 
- Suzuki Swift-tel jött a Kocsis, de kínos, Klárika, csak 1 milliárdot adunk neki.
- Volkswagen Passat-tal jött a Kocsis, Klárika, 10 milliárd hitelről lehet szó lehet max., írja át a szerződést.
-Audi A6-os, ez igen, így kell ... megkapja a kért összeget! 

Címkék: közélet bkv demszky pofátlan kávé helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr2809828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Narrátor (törölt) 2008.12.08. 13:05:49

Fel vagyok háborodva!!! Hogy kerülhette el a figyelmét a BKV-nak a még módosabb S vagy Q széria. Szörnyű.

beqrock 2008.12.08. 13:13:13

Napalm... MG42... atom... Mindegy, csak tűnjenek már el!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.08. 13:16:40

beqrock

nem tűnnek el SOSE, ha jön a váltás 2010-ben, jön a másik oldal sleppje, akik már jól ki vannak éhezve a 8 évnyi koplalásban, és SOKKAL éhesebbek lesznek ..

Ha pedig marad Demszky, akkor marad ez a slepp is ...

Narrátor (törölt) 2008.12.08. 13:18:44

Szolg. közl.:
Zero, nem akarsz az 54000-es bandáról postot. Komolyan, ilyen hülyék nem lehetnek az emberek. index.hu/politika/bulvar/ft081203/
/Szolg. közl.

Szőröstalpú Jeti 2008.12.08. 13:19:09

Szánalmas az autón rugózás mindkét oldalról. Egy ekkora cég vezetőjeként elfogadható egy ilyen autó _ha_ az elvárások is hasonlóan alakulnak egy versenyszféra-beli céghez.
Nem azért fogják kiröhögni, ha szuzukival megy, hanem ha izzadtan/gyűrötten jelenik meg valahol (és azért az audiba egy kicsit kisebb erre az esély)

buckafej 2008.12.08. 13:21:06

"pont azért van szükség az új Audira, hogy Kocsis István eljusson olyan tárgyalásokra, ahol újabb kölcsönökről tárgyalhat."
Miért bazd+, hová tud el eljutni ez a kocsi, ahová más autó nem?
Mindenkinek Audi A6- ost!
Mennyi helyre el tudnánk jutni, ahová most nem!!!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 13:23:03

" ... Mire ez a nagy felhajtás, hiszen még csak nem is egy rohadt luxusgépjárműről van szó? Vajon a BKV-nál mi számít "luxus"-nak? Az Audi A6-os az nem, úgy látszik ..."

Ha már itt tartunk, az Audi és a foslágen konszern autói csak a magyar embernek luxusautó :)

Aztán, ha tovább boncolgatjuk, akkor egyrészről jogos a post, hiszen, miért bérlik (amúgy koránt sem hiszem, hogy annyiért amennyi a post-ban fel van tüntetve.) Azért is jogos, mert a BKV olyan amilyen. (Fos) De ettől függetlenül, azért ne egy 1.1-es Swift-el kelljen járnia egy vezérigazgatónak. Bár az is tény, hogy az ő keresetéből futná rá......

derelyegrádi szellem 2008.12.08. 13:23:23

1. Demszky gáborna lenne elsősorban nagyon sok elmagyarázni valója az egyre drágább (ne lacafacázz Gábor, már a LEGdrágább) jegyet váltó budapestieknek.

2./ Önmérséklet. Jó példával jár elől. Te egy Tuareget vetettél magadnak, hogy Budakezsiről be tudjá járni.

3./A f.szért irogatsz neki.Hívasd be, magyarázd el, végülis acég tulajdonosa az önkormányzat, akinek vizsont te vagy törvéynes képviselője. Ja, hogy arról nem tudna sajtó? Értem...

"A vállalat szóvivője szerint pont azért van szükség az új Audira, hogy Kocsis István eljusson olyan tárgyalásokra, ahol újabb kölcsönökről tárgyalhat.
Szilágyi Károly megfogalmazása szerint sokat lendíthet az ügymeneten, ha a vezérigazgató el tud jutni azokra a helyszínekre, ahol dolga van, és tárgyal, hogy a BKV-nak stabilabb legyen a finanszírozása."

Ez a jó szilágyi karcsi elviszi a pálmát, ez hülyébb demszkynél is. Ez egy szóvivő. Kabaré. Minden szó, minden mondat.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.08. 13:26:05

Ez az ügy van olyan, mint a MÁV székházbérlése. Igazi magyar módi mind a kettő.

Szilágyi pedig ilyen szöveggel akár kormányszóvivő is lehetne. Riszpekt neki.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.08. 13:28:27

Jancsibohóc

Persze ne járjon Suzukival. Senki sem kérte / mondta.

Ott van a céges Renault Laguna.

Ha nem jó / nem teccik őméltósága Elnök Úrnak, járjon a saját autójával ....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.08. 13:29:59

laspalmas

Hogy bírta Szilágyi ezt faarccal elmondani?

És miért nem kérdezte meg valamelyik kamerás vagy riporter tőle, hogy anyukája hogy van?

Nagy karriert jósolok ennek a Szilágyi gyereknek ...

Vajon mennyit tanakodhattak, hogy mi legyen a BKV álláspontja? És ez született ....

Tapmancs 2008.12.08. 13:32:57

Ez már annyira abszurd hoogy nem lehet rá mit mondani, csak fogni a fejünket.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.08. 13:35:43

Szilágyi valszeg igen jó pénzt és/vagy kapcsolatokat kap a pókerarcért cserébe.

Riporter szerintem nem jutott szóhoz.

Karrierben egyetértünk, írtam is.

Nem tanakodhattak sokat: legjobb védekezés a támadás. Magyarázni a bizonyítványt igen kínos lett volna, és a kocsitól is meg kellett volna válni.

Petrow 2008.12.08. 13:37:16

Bazzeg, épp a kávémat szürcsöltem, azt hittem, a mai adag már elmarad, erre itt van ez...

Egyébként itt egy stílusos megoldás: kicsit hátratolat a 4-es metró fúrópajzsa, belökjük oda az összeset, fullajtárostól-mindenestől, aztán szépen mászófokozatban előre.

rolika 2008.12.08. 13:37:42

ha egyszer megint lesz egy rendszerváltás, ez a blog lesz a vádirat

Bit Rot 2008.12.08. 13:41:53

"A vállalat szóvivője szerint pont azért van szükség az új Audira, hogy Kocsis István eljusson olyan tárgyalásokra, ahol újabb kölcsönökről tárgyalhat."

Ez kész!

Ahogy mások is írták: mit tud ez az autó, amit a többi autó nem tud? Esetleg repülni tud?

Másik kérdés, hogy melyik magyarországi bankhoz nem lehet eljutni, csak Audi A6-ossal?

A bank pedig nem azért fog adni pénzt, mert a BKV vezér audival ment, hanem azért, mert tudja, hogy az állam úgyis fizeti a BKV tartozását, nem hagyja csődbemenni.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.12.08. 13:42:45

Valóban nem luxus-autó az A6, de pofátlanság. Egy Mondeo is megtenné neki szerintem, pláne, hogy gazdasági világválságot élünk meg :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.08. 13:42:57

A dolog margójára. Nagyon jó barátom már egy ideje Mexikóban él. Összejött egy csajjal, eladta mindenét és itthagyot csapot-papot. Megjegyzem jól tett. A lényeg: Mexikóváros, 20.000.000 lakos ugye. 14 metróvonal van, 2 peso. 1 peso olyan 18 Ft. Namost, mind a 14 vonalon annyiszor utazhatsz, ahányszor akarsz, míg fel nem jössza felszínre. Mondanátok: De a koszos-rablógyilkos Mexikóváros, azért ne hasonlítsuk össze! Minden állomáson rendőr áll egy emelvényen ill. s a nőknek, meg a gyerekeknek 2 külön kocsi (az első 2) van fenntartva, amit szintén külön őr figyel, hogy biztonságban legyenek. Ennyi.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.08. 13:43:47

rolika 2008.12.08. 13:37:42

"ha egyszer megint lesz egy rendszerváltás, ez a blog lesz a vádirat "


A NAP MONDATA!

Köszönjük!

VrapThor 2008.12.08. 13:46:12

"Ha már itt tartunk, az Audi és a foslágen konszern autói csak a magyar embernek luxusautó :)"

Ezt rosszul tudod, ugyanis a szóban forgó A6 mindenhol ugyanolyan nagypresztízsú autónak minősül, nemcsak nálunk. A VW pedig (amit egyébként így kell írni: Volkswagen), egy-két típusától eltekintve nem gyárt luxus autókat... nemcsak itthon, sehol.

Bocsi az offért, de hülyeségeket nem írkáljunk már... :)

szénhidra 2008.12.08. 13:51:12

Annyira ostobák ezek egytől egyig. Vezető, szóvivő, hozzánemértő...
Mégis marad a kávé, mer' az leviszi a vérnyomásom.

Johnny336 2008.12.08. 13:53:54

Mellékesen, BKV-val is el tudna jutni olyan helyekre, ahol tárgyalhat. Mi az anyja picsájáért nem száll fel a 4-6 vilire? Király combinok vannak már az ICS-k helyett, csomó extrával: nem működő klíma, nem nyitható ablak, összehányt ülés, büdös csöves a sarokban, zsebes-késes cigány a blaha megállónál. Vannak ilyen extrák az A6-ban? Vagy Ingolstadt-ban nem szerelik ilyen magas szinten az extrákat?

Én is elfogadnék egy Mondeo ST220-at a gagyi 3.0 TDI A6 helyett :D

Grafithuszar 2008.12.08. 13:54:09

"A vállalat szóvivője szerint pont azért van szükség az új Audira, hogy Kocsis István eljusson olyan tárgyalásokra, ahol újabb kölcsönökről tárgyalhat.
Szilágyi Károly megfogalmazása szerint sokat lendíthet az ügymeneten, ha a vezérigazgató el tud jutni azokra a helyszínekre, ahol dolga van, és tárgyal, hogy a BKV-nak stabilabb legyen a finanszírozása."

Hát ez kész. Eldobom az agyam. Miért? Csak Audival lehet odaérni? Érdekes nekem amikor üzleti utam volt, a cég Opel Astra/For Focus-val is oda értem....
Amúgy nem úgyvolt hogy az előző vezérnek (A.A.) vettek egy Passat-ot? Amibe hónapokig nem mert senki sem beleülni? AZ miért nem neki? Mi van azzal az autóval?


"Ha már itt tartunk, az Audi és a foslágen konszern autói csak a magyar embernek luxusautó :)"

Tényleg luxusautó, ahogy azt már előttem is leéarták

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 13:54:57

VrapThor most nem fogok belemenni a "melyik a menő autó" vitába. Én Bécsben azt tapasztalom, hogy ott nem presztízs autó. Sőt Németországban járva sem az :) De ha ettől elvonatkoztatunk, én a magyar gondolkodás módról beszélek. A foslágen nálam foslágen marad, és vannak autók a német "csodákon" is túl ;)...és ha egy kicsit utánaolvasol -ha már te beszélsz hülyeségekről ugye :

"A VW pedig (amit egyébként így kell írni: Volkswagen), egy-két típusától eltekintve nem gyárt luxus autókat... nemcsak itthon, sehol."

A két cég egy konszern :) Sőt, majd mielőtt szívrohamot kapsz itt a német perizitástól, ezek az autók is a "népautós" körökbe tartoznak mint:

Bentley (Egyesült királyság)
Bugatti (Franciaország)
Škoda (Cseh Köztársaság)
Lamborghini (Olaszország)
SEAT (Spanyolország)

VrapThor 2008.12.08. 14:02:13

"Én Bécsben azt tapasztalom, hogy ott nem presztízs autó."

Én pedig Münchenben azt, hogy presztízsautó. Ugyanúgy, ahogy az 5-ös BMW és az E-Merci. De ha szerinted azok sem presztízsautók, akkor az A6-sem.

"Sőt Németországban járva sem az :) "

Németországban (félig-meddig) élve az :)

"A foslágen nálam foslágen marad, és vannak autók a német "csodákon" is túl ;)."

Nem mondtam, hogy nincs. De ha nem tudsz leírni valamit helyesen, akkor ne is fikázd.

"ezek az autók is a "népautós" körökbe tartoznak mint:

Bentley (Egyesült királyság)
Bugatti (Franciaország)
Škoda (Cseh Köztársaság)
Lamborghini (Olaszország)
SEAT (Spanyolország)"

Skodát és Seatot nem vennék, (mert már a jelenlegi is jobb), ha pedig a többi 3 közül kellene választani, nem érdekelne, mi a neve az anyavállatnak. Mint ahogyan a potenciális vásárlóikat sem érdekli.

Erről szerintem ennyit.

Endoril · http://musicisforrichpeople.blogspot.com/ 2008.12.08. 14:04:07

" "ha egyszer megint lesz egy rendszerváltás, ez a blog lesz a vádirat "


A NAP MONDATA!

Köszönjük! "

Szerintem az év mondata :D Lehetne akár szlogen is.

Grafithuszar 2008.12.08. 14:04:25

Jancsibohóc 2008.12.08. 13:54:57

Nem valóban nem luxus sem Ausztriában, sem Németországban, de ahogy a "szerencsésebb történelmi fejlődésű országok" egyikében sem.
Ott az átalg köztisztviselő is meg tudj a venni ha ez szeretné, legfeljebb többet kell spórolnia, ugynais az viszont tény, hogy 2x anniyba kerül mint az azonos felszereltségű Skoda Octavia/SuperB/Renault Laguna/Form Mondeo/Citroen C5 / Opel Vectra /insignia
Tény hogy sok német is azért vett Skoda-t mert ugyanazt megkapta mint az audi-tól, csak feleannyi pénzért, szóval lehet hogy nem luxus, de mindenképp presztizs autó, és teljesen fölösleges volt bérelni. (mielőtt nagyon elkanyarodnánk a témától)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 14:06:14

VonPerez margójához meg annyit tudnék hozzáfűzni, hogy nem is kell olyan messze menni, hogy az ember lásson normális tömegközlekedést. Ismét csak második otthonomat hoznám fel példának. A másfél milliós városkának van 6 azaz hat darab metróvonala. Ezek hajszál pontosak, tiszták. A régi metrószerelvények, és az újak kompatibilisek, így mindenhova jut legalább egy alacsony padlós szekció, ami ugye nem rossz a babakocsisoknak, mozgáskorlátozottaknak. Az állomásokon mindenhol van normális tájékoztatás, vakvezető sávok, és itt is a tisztaság a jellemző.
Még a metróvonalakról annyit, hogy dem SKY és az inasai kijöhetnének kicsit körbenézni, ugyanis itt a metrók nem mindig a föld alatt mennek ;)
Aztán a villamosok, és a buszok is tiszták, és pontosak. A megállókban kijelző tájékoztat a következő villamos érkezéséről, és arról is, hogy az adott jármű alacsony padlós-e. A schnellbahn-oknál is ugyanez a helyzet. Mindenhova el lehet jutni gyorsan tömegközlekedéssel....Az egy útra érvényes jegy ára: 1 euro 70 cent.

Johnny336 2008.12.08. 14:07:43

Igazából az autó egy használati tárgy. Lehet szeretni, becézgetni, kötődni hozzá, de hogy az alapján ítéljenek meg. Pont leszarom. Jól érzem magam a kocsimban. Nem mellékesen 10 éves létére, és kis mérete ellenére tökéletesen megfelel két embernek városban rohangálni, hosszabb utakat is be tudunk vállalni, és fel van annyira szerelve extrákkal, mint ismerősömék presztízsautója. Ami kb. 5x ennyibe került. Pedig ugyanazt tudja a kettő. Csak más jel van az orrán.

jozicsenko 2008.12.08. 14:08:10

hi!

ez a szilágyi gyerek pénzügyminiszter akar lenni?

mert ott még jól jön az ilyen pókerarc, kb igy kell majd azt is elmondani, ha :

600Ft lesz a Bkv jegy, mert a zorbán
nincs nyugdíj, semmi, mert a zorbán
a gáz árát holnaptól 300%kal növeljük, mert...

szóval ha véletlenül nyernének 2010ben (sajnos erre is van esély, mert a Zorbán), akkor ilyen kaliberű gyerekeknek kell kiállnia és elmondani, hogy ..., mert a Zorbán

szép napot :-)))))))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 14:08:53

Garfithuszar pont. Csak a "hülyeségeimre" reagáltam :) ..és semmiképpen nem beszélt belőlem a német autók iránti -tapasztalat útján szerzett- gyűlöletem :)

Narrátor (törölt) 2008.12.08. 14:09:29

Szőröstalpú Jeti 2008.12.08. 13:19:09

Nem, nem fogadható el. Itt a fordítva lovaglás típikus esete forog fönt
A BKV-ról mindenki tudja, milyen sz.rban van, nem titok. Ez után marhára hiteles, ha a vezérig. egy A8-cal érkezik. Ez nagyzolás.
A másik fele, Kocsis még semmit nem tett le az asztalra, hacsak az orkokat nem számítjuk oda. Semmit. Ha tényleg elér valamit, akkor tarthatja a markát. Vagy szerinted mit szólna hozzá a te vagy az én főnököm, ha bemennék, és azt mondanám, hogy kérem a 2014-dik évi jutalmamat is, mert akkor vehetnék magamnak egy fingmentes Suzukit, amitől bizti jobb munkakedvem lenne.

Sajnáljuk, ha Kocsis et.-nek ez a szlk visszalépés, de nyugodtan elmehet a versenyszférába is dolgozni, ott vajon mit kínálnak az ő "tudásáért"? Ja, hogy elhajtják a vérveres f.szba...

Johnny336 2008.12.08. 14:17:43

A fingmentest is kiparkolja valaki a konténerből. Honnan tudod, hogy nem evett előző este "baffőzeléket"?! :D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 14:18:45

Amúgy, ha ezen vezetőket autóval kéne megajándékozni az eredményeik után, én egy Skoda S100-ast ajánlanék fel, mondjuk utastérbe vezetett kipufogócsővel.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.08. 14:21:52

rolika 2008.12.08. 13:37:42

"ha egyszer megint lesz egy rendszerváltás, ez a blog lesz a vádirat "


Máris ez az új szlogenünk, csekk jobb felső sarok, nagyon megtetszett!!!

Köszönjük!

Johnny336 2008.12.08. 14:28:04

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.12.08. 14:21:52

Egy kis javítás:
"Ha egyszer lesz egy rendszerváltás..."

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.12.08. 14:31:07

Ha kocsis egy év alatt gatyába rázza a békávét (nem fogja), szerintem kaphatna akár ajándékba is egy ilyen _nem_ luxusdizelt... Addig viszont szarjon sünt.

Hetfield 2008.12.08. 14:35:52

Óóóhh, hogy menne át az összes rohadék nyakán a combinó!!!!!!

krtek 2008.12.08. 14:38:58

Faszkalap nagyarcú pesti atomtudósok, mikor zavarjátok már el a demszkájt a jó prosti annyába? Kicsi apeh átvizsgálással, vagyonelkobzással, közélettől való eltiltással?
Közgyülésestől, havercégestől, pártpénzmosástól, együtt???

Johnny336 2008.12.08. 14:40:34

"Kicsi apeh átvizsgálással, vagyonelkobzással, közélettől való eltiltással?"

Mit is szokott javasolni misikeh? :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.08. 14:54:51

Jah igen, a Ford elnöke, meg autóval ment pénzért kuncsorogni a Fehér Házba, nehogy megszólják, netán, hogy minek annyira megmenteni az autókonszernt, ha úgyis magángéppel repülget a pénzért. Szóval Kocsis úr üljön csak szépen az öltönyében 8ami, ugye 5 tisztítás után teljesen elkopik) a hányásszagú ülésekre és ügyesen menjen a bankba..., nem fog belehalni...

Tassadar 2008.12.08. 15:00:00

Nagyon jó kis szlogen:)

more 2008.12.08. 15:07:20

ehehehhee, csatlakoznek a rendszervaltas megtartasarol szolo nepszavazasi kezdemenyezeshez es a rolika-fele jelmondathoz! :))) hol kell alairni?

toxikus 2008.12.08. 15:14:06

ez bazmeg kész. pofátlanság unlimited:D

toxikus 2008.12.08. 15:19:06

laspalmas 2008.12.08. 15:17:30
ez duplakávé így:D

Szőröstalpú Jeti 2008.12.08. 15:20:22

Fogadjuk el, hogy egy ekkora cég vezetőjének jár cégautó (megjegyzem, van olyan ország, ahol nem ciki tömegközelkedni, de most nem ez a vita tárgya). Ha én kapnék céges autót, akkor nyilván nem szeretnék rosszabbat, mint amit jelenleg is hajtok. Ha valaki vezérig, akkor feltételezhető, hogy nem egy szuzukit használ. Innentől kezdve meg csak azon megy a vita, hogy laguna vagy a6. Nem érzem lényegi kérdésnek (főleg, hogy emiatt ilyen indulatok szabaduljanak el)

Rwindx 2008.12.08. 15:26:46

árok, temetés, élve
lámpavas, kötél, akasztás
puska, golyó, lövés (nem a dunába, védjük a környezetet)
sötét, rothadás, börtön

kb ez ami eszembe tud jutni az effajta tetvekről, a sleppjükről, meg erről az egész körről. A politikusoktól kezdve, a "független" köztisztviselőkig, a rendszerváltás után milliárdossá váló igazgatók, volt tanácselnökök, volt kommunista ipari/stb miniszterek-ig.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 15:35:24

VonPerez ne adj ötleteket a Kocsis-DemSKY párosnak, mert a végén össze fogják kötni a bankokat is a metróval. :)

szmoker (Homo Trollicus) 2008.12.08. 15:36:41

Amikor ez a mocsadék Kocsis benyalta magát ide a BKV-hoz, a zatomerőműtől, sokan mondták hogy nem lesz ez jóság...

Egy állami cég vezetője, akinek magánhelikoptere van (azzal járt Leányfaluból Paksra), az necces.

De majd jövőre lesz másik, aki még 20-30 milliárdot elintéz az elvtársaknak.

Amúgy miért van az, hogy minden héten más a BKV szóvivője? Hol az a hogyishíjják, a Kiricsi "Benyeli" Karola?

Na mind1, összességében, én most ünnepélyesen felajánlok egy (I.) darab jól behűtött Carlsberg sört annak, aki
a, Kocsis elvtárs fejére borít egy vödör híg szart
vagy
b, ugyanezt a vödör híg szart a (bérelt) kocsijára önti.

Jelentkezéseket e-mailen fogadok :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 15:38:50

Nekem egy dán sör nem elég motiváció... ;) még hűtve sem :(

Hosszúlépés 2008.12.08. 15:47:09

Engem két cseh vár, a hűtőből :D

more 2008.12.08. 15:47:54

egy dolog nem hangzott meg el: ezek a kiadasok mar nem szamitanak....azt szoktak mondani, h a kar mar akkora, h 1 milliarddal tobb vagy kevesebb eves szinten, nem mindegy??? mongyuk ha az elvtarsaknak ezeket a ugyismindegy-milliardokat vissza kellene fizetniuk sajat zsebbol, asszem mingya nem legyintenenek olyan nagyvonaluan. amig a mas (az adofizetok) f***val van verve a csalan, addig lehet kuralyul elni...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.12.08. 15:51:22

Zero nem jön napi Kolompár, hogy meghalt drága antifasiszta vezérünk drogdíler unokatestvére? :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 15:53:23

Pedig így is meg lehetne közelíteni a kérdést. Ennek az Audi-nak az árából mennyi mondjuk hattengelyes csuklós buszt lehetne venni? Ha jól tudom kb. egy harmadot. Gyorsan okoskodjuk ki, hogy Kocsis elvtárs felakasztása után melyik harmadot igényeljük meg a MAN-tól. Az elejét? A közepét? A végét?

Combi a ballibes Ferkófan 2008.12.08. 16:06:58

Jancsibohóc 2008.12.08. 15:38:50
Úgy hallottam, hogy a dán sört fókavérből főzik :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 16:13:24

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.12.08. 15:51:22
Úgy hallottam, hogy az egyik dánnál találtak kis anyagot is a rendőrbácsik. Az meg azt hangoztatta:

"Jáj há' anyám életére, hogy az nem az enyimé jáj"

Holnap temetik szerintem a kedves mamát is.

Maestro 2008.12.08. 16:17:22

Igazából, engem nem az zavar, hogy audival jár, csak basszameg a fene, dolgozzon meg érte a rohadék.
Addig viszont leginkább rágyújtanám az egészet. Csináljunk már valamit...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 16:21:54

weheh, ez jó:

"Büdös náczik tenap éjjel holokausztolták drága Kolompár Orbán 114. unokatestvérét is! Elhatárolódom!!! És mégegyszer!
Szegény csak sietett 190-el, jószándékkal és vitte a cuccot egy drága liberális testvérünk análpartijára...és meg kellett halnia, mert elé ugrott orvul egy fa, ami nem volt anti! Egy antifa soha nem ölte volna meg a drágát, ez egy náczifa volt ! Mindenki náczi, azonnal kivágni, különben ki tudja hányszorosára nő a holokauszt áldozatainak a száma! Kérem az elvtársak szíves intézkedését! ( az nem baj ha növekszik, csak ne pont értékes szabadságharcosok kárán - a szerk)"

rolika 2008.12.08. 16:22:30

hoppá, kösz a megtiszteltetést :)

amúgy tök normális lenne, hogy a bkv vezére budapesten éljen, és tömegközlekedéssel járjon be dolgozni. aztán hogy onnan mivel furikázzák hitelt kuncsorogni, az egy más kérdés.
be kellene vezetni, hogy az államapparátusban csak hazai gyártású autókat lehessen használni. ugyan elég nevetségesen festenének az elvtársak a suzukiban, de az ország állapottyát hűen tükrözné :) (persze, ez nem ilyen egyszerű, mert eu meg közbeszerzés, de mégis, érdekes, a románok megoldották valahogy, hogy a rendőrautóik honi gyártású daciák legyenek...) meg aztán nemsokára lesz mercedesünk is.

rolika 2008.12.08. 16:24:16

Jancsibohóc 2008.12.08. 16:21:54

antifa: azt a pihent agyukat, ez tényleg k.rva jó :-D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.08. 16:26:42

Körülnéztem a BKV honlapján, tényleg szarban vannak, egy csomó dolgot kínálnak megvételre. Ez a kedvencem:
M270/045-604-0750/Szelepfedél tömítés/01/2 db/97 Ft
A többi:
www.bkv.hu/hirdetesek/100.html

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 16:31:22

Ezek az alkatrészek jól jöhetnek más közlekedési vállalatoknak, ugyanis mondjuk az 50 éves villamoshoz nem biztos hogy gyártanak csatlásfejet, avagy ha a te példádat nézzük, szelepfedél tömítést egy buszhoz. Így mondjuk a Zala Volánosok műhelyéből felnéznek ide, és ha van valami olyan alkatrész amit nem tudnak kibányászni egy donorbuszból, akkor megveszik innen. Szerintem jó kis lista. :)

Johnny336 2008.12.08. 16:42:15

Ja, csak már a Zala Volánnál is donorbusznak használják az Ikarus 260-280-at, helyettük újabb, modernebb tipusokat alkalmaznak. De ha az egyik szerelőre rájön a nosztalgia, akkor kedvére restaurálhat egy csuklós IK-280-at :D

Virág et. 2008.12.08. 16:43:23

Nem akarom feltámasztani a már lezárt vitát, de az A6 tényleg nem luxusautó. Lehet persze nézőpontokon vitatkozni (valahonnét nézve még a Skoda S100-as is luxus), csak az a baj, hogy az autóipar már előttünk kitalálta ezeket a kategóriákat.
Az A6, az E-klasséhez és az 5-ös BMW-hez hasonlóan prémium autó. Azért nem luxusautó, mert ha már ez a luxus, akkor az igazi luxusmárkákat hová sorolnánk? Egy Bentley, egy Rolls Royce vagy akár - márkán belül - egy Audi S8 akkor micsoda? Nem okos dolog Blikk színvonalat megütni és ennyire alacsonyan meghúzni a luxus határát.

Ezért nem lesz látjátok sose rendes vezetője egyetlen állami cégnek sem. Napok óta azon rugózik mindenki, hogy kapott a CEO egy 15 milliós autót (nem, nem 22, meg 20, 15, annyi a reális ára egy nem quattro 3.0 TDI A6-nak), amikor milliárdokkal gazdálkodik. Komoly top manager pont ezért, hogy az okos megmondó emberek napokig cikkezzenek róla, pont ezért sosem fogja elvállalni ezt a posztot, a BKV meg marad az ilyen Kocsis et-aknál. A vezetés színvonala dettó. Ja, és havi 1,5 millió, az aprópénz ilyen szinten. 2-3 millió alatt topmanager nem keres.

A bérlet pedig azért jó ötlet, mert elődjéből kiindulva, arra a pár hónapra már nem érdemes autót venni neki. :)

Perillustris 2008.12.08. 16:48:05

"Mondanátok: De a koszos-rablógyilkos Mexikóváros, azért ne hasonlítsuk össze!"

A Nyugati téri aluljáróba már régóta szükséges lenne posztos rendőrt telepíteni. SZVSZ ott lesz a következő utcai rablógyilkosság.

AsgardV 2008.12.08. 16:54:03

Bevagni oket BKVba, szivjanak! Lehet errol nepszavazast kiirni vajon?

"Egyetert e on azzal, hogy az allami kozlekedesi vallalatok (BKV, MAV) kozep es felsovezetoi kizarolag az allami kozlekedesi vallalatok (BKV, MAV) hasznalataval utazhassanak belfoldon?" I/N

Tarolna jobban mint a vizitdij.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 16:56:47

AsgardV..ezt megoldanák a vezetők azzal, hogy luxusbusszal, és első osztályú IC. kocsival közlekednének. Az olcsóbb volna-é?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 16:59:50

Mert akkor én kiegészíteném azzal hogy:

Felhasználható járműtípusok:

-szurkolók által szétvert metrószerelvények (takarítatlanul)
-cigányok által szétvert, és összehugyozott másodosztályú leselejtezett vasúti kocsik
- okádás szagú, takarítatlan buszok
- hajléktalanszagú villamosok

Ezek persze mind fűtetlenül a téli időszakban, ahogy az utasok kapják!

Ha valami kihagytam volna majd kiegészítitek.

Csillagszemű Juhász 2008.12.08. 17:33:00

Azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy a számok amiket közöltél nem teljesen valósak. A céges autókat tartós bérletben szokták bérelni és nem napidíj árban. Nem csaka BKV, de a legtöbb cég is ezt a konstrukciót választja ugyanis a bérleti díjat le lehet írni egyből költségként. Az amortizáció 5 év és áll benne a lóvé. Nálunk egy autó bérleti díja kb 120ezer havonta, ha a napi áron nézem mondjuk a Europcar-nál az napi 20 körül van. Az a napi 56ezer szerintem kijön ebben a konstrukcióban havi 3-400ezerből és nem 2 millióból.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.08. 17:39:07

Jancsibohóc 2008.12.08. 16:31:22

Szerintem te sem gondolod komolyan, hogy a Zala Volán műhelyében dolgozó 52 éves Németh Ferenc beletörli olajos kezét a szolgálati kezeslábasba, majd olvasószemüvegét az orra hegyére biggyesztve, nyelvét kidugva böngészni kezdi, hogy ugyanmár mit kínál a BKV a neten.
Minden cégnél annyi annyira elöregedett a géppark, hogy több a donor-, mint a jó állapotú busz.

Az új kedvencem a listáról:
M280/591-238-0024/Univerzális parkettalakk higító/01/26 l/417 Ft :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 17:47:02

De bizony Jancsibohóc komolyan gondolja, még ha nem is Németh Ferenc 52 éves olajos kezű, + mellékállásban mosógépszerelő és Calgon reklámarc fog alkatrészért kutakodni, de mondjuk az az ember aki az alkatrészellátásért felel. vagy azon megszállottak/cégek, akik öreg járművek felújításával/restaurálásával foglalkoznak.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.08. 17:52:52

Megállapítom, hogy nem egyezik a véleményünk. :)

derelyegrádi szellem 2008.12.08. 17:54:53

Virág et.

Én nekem semmi bajom nem lenne a dologgal, és nem tartom általában túlzásnak egy ilyen vállalat vezetőjének az A6ot, de:

- ne ez legyen már az első, ahogy egy állami vállalatnál elhelyezkedig valamelyik ilyen régi ejtőernyős.
- a BKV hihetetlen adósságállománnyal bír, ami jelentős részben a rossz gazdálkodás (értsd: elképesztő lopás, lásd 6 milliárdos tanácsadó szeződések) eredménye. Ezt hozza rendbe addig jó lesza laguna, aztán majd óudi. Nem az Audival van probléma, hanem szemlélettel. És nem csak Kocsisnál.

De én nem ezen akadtam fenn elsősorban, hanem a szóvivő dumáján:

"A vállalat szóvivője szerint pont azért van szükség az új Audira, hogy Kocsis István eljusson olyan tárgyalásokra, ahol újabb kölcsönökről tárgyalhat."

Szóval, na. Ez a szóvivő. Neki egy összevonalas havibérlet is túlzás lenne ezért az elmés mondatért. MIndentől függetlenül.

p.s meg egy kicsit tartok attól mi lesz ha át kell festeni a verdát, mert az biza' 4 milla, mint tudjuk. :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.08. 18:01:18

laspalmas akkor leírom kicsit másképp :D

Ha teszem azt vonatbuzi vagy, és szert teszel egy V43-as típusú villanymozdonyra, amit leselejteztek, és ezt szeretnéd felújítani. Kellene mondjuk hozzá új vontatómotor. Kihez fordulsz elsőként, annak tudatában, hogy a Ganz mint gyártó már megszűnt mint olyan. Na kihez? Első körben ahhoz, aki üzemeltette.(itt mondjuk a MÁV) Az üzemeltető meg -ha nem tud segíteni- továbbirányít azokhoz a műhelyekhez, akik végezték az adott típus felújítását. Jelen esetben mondjuk az északi Járműjavítóhoz :) Nem? De.

Ha gondolod ragozom még tovább :D

Virág et. 2008.12.08. 18:05:23

szia derelye

Na, na, ne ferdítsünk. A 4 milla az az A8 fényezése volt, a páncélozott kormányzati biztonsági autó. Az nem is 15 millió, ha olyat kapott volna Kocsis, mot eggyel többen vernék itt az asztalt.

Nagyjából mindenben igazad van. A BKV süllyed lefelé és rendbe kéne már valakinek tenni. Nem profitot kell termelnie, egy állami közlekedési cég közszolgálatot lát el (részben), ezért itt nem cél a profit, csak a deficit minimalizálása és az utazási körülmények fejlesztése, hogy tényleg valós alternatíva legyen a BKV. Nyugaton nekem sem derogál villamosra szállni. BKV-n évek óta nem utaztam és nem is fogok, elég mások élménybeszámolója, hogy lássam, a dolgok nem hogy nem javultak, még ha lehet rosszabbak lettek.

Engem az bosszant, hogy ezer téma közül pont a filléres autóvásárlást veszik elő.

Az meg egyenesen komolytalan, hogy járjon BKV-vel. Persze. :) Hány cégvezető dobta el a jaguár kulcsot, hogy együtt tolonghasson a villamoson a hajléktalanokkal? Neki nem "példát kell mutatnia", hanem eredményeket.

Virág et. 2008.12.08. 18:17:41

Még valami.

Én nem ismerem ezt a Kocsist, úgy lehet miattam kiváló szakember, mint elfekvőben lévő mihaszna jóelvtárs.

De, ha az emberek már egy autón elkezdik az asztalt verni, akkor tényleg ne várjunk komoly szakembert a posztra. Mert az elmegy inkább egy multihoz kétszer ennyiért és ott is megkapja az A6-ost, ha azt szeretne. Az értékes szakemberek ugyanis onnan ismehetőek meg, hogy értékesek, tehát fizetni kell értük. Értéktelen, de küldetéstudatos "lelkes hülyéket" persze lehet aprópénzért is találni, de nem gondolom, hogy az sokat segítene a BKV-n vagy Budapesten.

Mindez nem Kocsisról szól, mondom. Őt nem ismerem, nem tudok róla semmit.

derelyegrádi szellem 2008.12.08. 18:22:08

Virág et.

Ja tényleg az A8 volt, úgy rendben van, akkor reális :)

Én - mivel belvárosban van az irodám - BKV-val járok, mert a parkolási helyzet még annál is szarabb, vizsont annyiban hasonlítanak, hogy mindkettő ára világszínvonalú.

Hány cégvezető dobta el... Erre azt tudom mondani, hogy utaztam ázsiai fapados légitársasággal, egy sorban ültem a társaság elnök vezérigazgatójával (mögöttünk indonéz munkások, stb.) Neki nem derogált felszállni a fapados gépre, meg a kíséretének sem (magas rangú állami tisztésgviselők, az egyik mellettem ült, életeme gyik legtanulságosabb beszélgetése volt). Márcsak azért sem derogált, hisz ha neki derogálna, miként várja másoktól, hogy azzal utazzanak.

Nem magyarázom, érted te szerintem. A szemlélet. Ők hipersikeresek, mi meg, hát finoman szólva nem.

Virág et. 2008.12.08. 18:32:33

derelye

Fapados repülőjárattal én is utazok. Nincs azzal semmi baj.

De, mondd csak, hány nagy cég vezetőjével találkoztál a 28-as villamoson? A meglehetősen alacsony számnak talán köze lehet ahhoz, hogy konkrétan össze vannak sz.rva az ülések és ha épp nem hányod el magad egy hajléktalan bűzétől, akkor a cigányok akarnak megkéselni.

huhaha 2008.12.08. 19:03:03

Télleg jó a szlogen!

Meg az egész! :D

phaidros 2008.12.08. 19:04:06

Zero,

tetszik az új szlogenetek, viszont szeretném, ha a Redbullhoz hasonlóan Ti is kiírnátok a veszélyeket. Komolyan mondom, a kv már leviszi a vérnyomásomat utánatok. :(

Roxvox 2008.12.08. 19:35:05

Luxus Audi a BKV elnök segge alá.
A segge fölé meg egy 1000 tonnás betondarab, kicsit leejtve.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.12.08. 19:44:39

Virág et.

Én konkrétan kettő személyt ismerek topmanageri pozícióban, akiknek nem derogál a public transportation.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.08. 20:05:28

Jancsi, hagyjad. :)

Azt tudtátok, hogy annyira spórol a BKV, hogy 2 szóvivője van? Valaki hiányolta Karolát, nos, még ő is ott dolgozik, csak "a megnövekedett érdeklődés miatt" felvették Szilágyit is. "Kiricsi Karola szerint kollégája nagy segítség lesz a kommunikációs iroda munkájában, újságírói rutinjára és teherbírására nagy szükség lesz ebben a pozícióban, hiszen volt olyan nap, amikor Karola 25 interjút adott."
Szegény, Istenem, mindjárt sírok.......

www.hirszerzo.hu/cikk.boszniabol_a_bkv-hoz_ket_szovivo_lesz_a_kozlekedesi_vallalatnal.71484.html

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.08. 20:12:18

laspalmas 2008.12.08. 20:05:28

Mi a szóvivő munkája? 8-től 5-ig adja az interjúkat ...

Amúgy meg ha nem lenn egy ügy/botrány, talán nem kellene annyi interjút adni ... érdekes, a MÁV/FŐGÁZ/ELMŰ/VOLÁN/MAHART szóvivőjét sose látom, azt sem tudom ki az ....

Roxvox 2008.12.08. 20:18:58

Az a baj, hogy tele vagyunk ilyen mindenhez értő csodagyerekekkel, lásd a miniszteri posztok cserélgetése, a nagy állami vállalatok vezetőinek körforgása. Mindent tudni, mindenhez érteni, nagyon ritka képesség, ehhez legalább A6-os dukál.

Alfredd 2008.12.08. 20:24:01

Mennyibe is kerül egy A6-hoz hasonló prémiumkategóriás autó bérlése, arra itt egy példa:
mbrentals.hu/hu/jarmuvek/reszletek/27/type_4/
516.000 jó magyar Forint 2 év esetén, ennek egy részét (vagy az egészet) gondolom leköltségelik (2 év alatt 12 millió Ft csak a bérleti díjra...)
Bár valószínű olcsóbban jönnek ki mintha vennének egyet 17.5 millióért, 2 év múlva meg eladják jóesetben 8 millióért (vagy ha hamarabb rúgják ki, akkor az új górénak az első dolga lenne, hogy eladja piaci értékéhez képest gombokért valami csókosnak...)

Egyébként Renault Lagunákkal multicégeknél nagyjából középvezetői szintig furikáznak a rabszolgák (bár ott van miből nem a 30 milliárdos mínuszból finanszírozzák).

Mindezektől függetlenül én is egyetértek azzal, hogy amíg évről évre nagyobb mínuszt termel a bkv addig a hasonló "luxus"kiadásokat mellőzni kéne

Roxvox 2008.12.08. 20:34:35

Mitől van az, hogy a BKV-nál, hazánk "legjobb" szakemberei fordultak meg, a cég mégis a bányászbéka segge alatt van 70 millió fényévvel?

Alfredd 2008.12.08. 20:38:23

VonPerez · tokfa.blog.hu/ 2008.12.08. 14:54:51
"ah igen, a Ford elnöke, meg autóval ment pénzért kuncsorogni a Fehér Házba, nehogy megszólják, netán, hogy minek annyira megmenteni az autókonszernt, ha úgyis magángéppel repülget a pénzért"
GM nagyfőnök detto.

Mondjuk ezért mindkettőnek jár képmutatásból a csillagos ötös.
Lefogadom se előtte, se utána nem ülnek be többet olyan kocsiba (Chevy Volt) , csak amíg elfurikáztak Wasington DC-be felvenni a tizensokmilliárd dollárt ( vissza talán már a biznic klásszon pezsgőztek kézenfogva ... )
DE!!! Ők legalább bevállalták, hogy hamár csak ez a kölcsön mentette meg a céget a csődtől, akkor az elkövetkező x (1-2 nemtudom) évben 1 dolláros fizetésért fognak dolgozni (tudom, más jogcímen így is felvesznek majd évi pármilliót, ezzel kapcsolatban nincsenek illúzióim...)

Horizont 2008.12.08. 23:37:00

Tudhattam volna hogy ilyen éjszakai időpontban megárt a "kávé".
Nem szabadott volna elolvasnom, sikerült felturbózni az agyam.Nemcsak a poszton, 1-2 kommenten is.Nem az a kérdés, hogy luxus-e az Audi A6-os, nem is az, hogy megéri-e bérelni, nem is az, hogy hová tudja leírni, nem is az, hogy a szóvivő mit pofázik??!!
A lényeg ott van, hogy milyen szinten néznek bennünket hülyének ilyen kocsisok,demszkyk,meddig mennek el, és magukat milyen szintre helyezik el ebben a kis magyar valóságban.Pár polccal feljebb az tuti. Még olyan se akad aki figyelmeztetné őket az önmérsékletre, erkölcsre, illemre, önkritikára, szolidaritásra, adósságra, esküre, önfeláldozásra, hazára, a haza szolgálatára, 10 millió honfitársra, stb.
Uri-muri 2008-as módra!!
Lassan eljutok gondolatilag a "lámpavasig"!
Más megoldást nem látok.

Rwindx 2008.12.09. 00:15:21

Én ma nem is ittam kávét, pedig napi kettő be szokott figyelni. Tiszta spórolás a vastagbőr :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.09. 03:03:18

Demszky "Q7" Gabriella magyaráz még? Phej, ez tényleg a vastagbőr legvastagabbja. Bár nekem eszembe jut még valami vastag, amit megehetne. Az a vimes doboz méretű szar, amit csak neki szülnék ki!!!

molaris 2008.12.09. 05:40:46

BKV alkalmazott?- igen, ingyenbérlet, tömegközlekedés, info elsőkézből, ellenőrzés a terepen, az utasok véleményének torzítattlan megismerése. Csupa előny, na erről mond le, vállalva mingen áldozatot.:)

mong1 2008.12.09. 07:03:15

Jó reggelt!
Nem tudom volt-e már a kommenteket most nem nyálaztam végig, de itt egy ellenpélda: totalcar.hu/magazin/szerelem/drtrabi/

Respect az úriembernek. ;o)

jozicsenko 2008.12.09. 07:17:14

hi!

azért a jenkik szopatják bőven az autógyárakat

www.mr1-kossuth.hu/index.php?Itemid=99&id=58799&option=com_content&task=view

figyeljeték a kulcsszavakat:

Megbizhatóság
Elszámoltathatóság
résztulajdon
Topmenedszerek fizetésének a maximaliázálása (a hiradóban tegnap azt mondták, mindenre vonatkozik, tehát részvényopciókra is!)

szerinted nálunk a szóvivő kibirná mondani röhögés nélkül a fenti követelményeket?
és mi kibirnánk? :-))

Virág et. 2008.12.09. 09:21:32

misikeh

Kiváncsi lennék azokra a topmanagerekre ... Ha legközelebb látod Csányit vagy Leisztingert az 1-es villamoson, akkor add át nekik üdvözletem. :)

Komolyan. Ha így is van, akkor ők a kivétel, ami erősíti a szabályt. Én is ismerek pl. Peugeot-val járó cégvezért, de BKV-val nem megy senki. Max aki olyan, mint derelye h belvárosból belvárosban megy és nincs sok értelme autóznia. De ezt is csak egy fővárosi ügyvéd teheti meg, mert vidéken autó nélkül ügyvéd nem jut el sehova. Még megyeszékhelyen sem.

KuKori

Én úgy tudom Audi Allroadja van Demszkynek, nem Q7-ese. Lemaradtam valamiről?

Virág et. 2008.12.09. 09:25:18

De könnyen végezhetünk magunk is luxus-tesztet. A fővárosi kommentező-társak tegyék meg, hogy hazafelé menet számolják az A6-osokat út közben (metróval utazók kiestek).

Én kb 15-20 percet autózok be reggelente a munkahelyemre. Ezalatt kb. 10-15 A6-ost látok. Újat, tehát a régiek nem számítanak. Namármost vagy hazudik itt kérem mindenki, és Mo a jólét és a luxus hazája, ahol minden extra igényt kielégítő luxuslimuzinok tucatjaival furikáznak az emberek vagy esetleg az A6 mégsem az olajsejkek és világsztárok kedvelt márkája, "csupán" egy nagyon jó prémium autó.

Johnny336 2008.12.09. 10:11:13

Üldözési mánia, vagy felső emberek látókörébe kerültünk itten a szalonrasszizmusunkkal, meg ellenzékiségünkkel?

www.rtlhirek.hu/video/36446

Tegnap egész nap szidtuk az anyját, este bejelentik, hogy ő lemondana a kocsiról.

derelyegrádi szellem 2008.12.09. 10:15:19

Virág et.

Mégsem érted. A fapados repülőn nem az a példa hogy fapados repülő, hanem az, hogy az elnök.vezárigazgatónak nem derogál felszállni annak a társaságnak a járatára, amit igazdat. Kocsisnak a BKv vezéreként derogál. Akkor hogy várja el mondjuk tőlem (meg még fél Budapesttől), hogy felszálljak.

Arra, hogy az A6 luxus vagy prémium arra szarok, mert nem erről szól probléma. Hanem fentiekről.

És kikérem magamnak nem belvárosból belvárosba járok BKV-val, hanem Budáról a belvárosba. :)

Mo-n meg igenis nagy és stabil a jólét, ezt már a Feri is megmondta. A pannon puma meg helyeselt, így ténynek vehetjük, mert ők soha nem hazudnak! :)

Virág et. 2008.12.09. 10:25:18

derelye

Budán is van belváros, bár nem Belváros, az tény. :) De elnézést. Én a helyedben akkor autóval járnék, igaz én a sarki boltba is azzal járok, ezért talán nem én vagyok a legjobb példa.

A példádból nem volt egyértelmű, hogy az elnök vezérigazgató a légitársaság elnök vezérigazgatója. De még ebben az esetben is vitatkoznom kell veled, mert nem jó a példád. Egy A kategóriás légitársaság és egy fapados között korántsincs akkora különbség, mint pl a nyugati téri auljárós metró - 7-es busz kombináció és egy kényelmes autóval való közlekedés között.

Gumidomino 2008.12.09. 10:28:51

Bármilyen demagóg is ez a szöveg de én mint gyalog külön örülök hogy a tömegközlekedési cég vezetője egy háromezer köbcentis turbódízellel járul hozzá a főváros levegőminőségének rontásához.

Persze ha vidékre kell menni hitelért kuncsorogni mert itt már nem adnak akkor megértem. Úgy tényleg szükség van a nagyobb köbcentire hisz percek múlhatnak egy gyorsuláson.

Trabanti 2008.12.09. 11:39:49

Éves BKV bérletet neki oszt mehet mindenhova....

Rwindx 2008.12.09. 16:42:08

"www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=248996

höhöhöhöhö "

Igen. így már jobban adja magát. De miért kellett ehhez a botrány nekik? Arra gondoltak nem derül ki?

viszont itt van most ez is:
index.hu/politika/belfold/nyako081208/

nyakó "megmondó ember" istván.
Gondolom természetesen ez neki jár. Persze nem ő az egyetlen, de azért bekaphatja.

Véraláfutás 2008.12.09. 20:43:16

Roxvox 2008.12.08. 20:34:35
"Mitől van az, hogy a BKV-nál, hazánk "legjobb" szakemberei fordultak meg, a cég mégis a bányászbéka segge alatt van 70 millió fényévvel?"

Talán azért, mert a budapesti önkormányzat nem rak bele annyit, mint más országok városaiban szokás (kb 1/3-1/4 annyit finanszíroz, mint ahogy az máshol szokás)... "hajrá" Demsky

nyelv-ész 2008.12.10. 06:22:26

Jancsibohóc, te valójában nem éltél Bécsben soha, ugye?

Gyanítom, hogy csak a Shopping City Süd-ig jutottál életedben, nem tovább. Különben nem írnál ilyet:

"A másfél milliós városkának van 6 azaz hat darab metróvonala."

Valóban láthattál U6 feliratot jártadban-keltedben, viszont kíváncsi lennék, hogy pl. az U5-ös vonalnak melyek a végállomásai?

Persze Bécs tömegközlekedése attól még valóban kiváló, hogy csak 5 db metrója van.

nyelv-ész 2008.12.10. 06:27:46

Említsük meg, hogy nálunk szerencsésebb országokban sem feltétlenül nyereséges egy tömegközlekedési vállalat. Az önkormányzat és az állam a működési költség 2/3-át szokta állni, pont azért, hogy a tömegközlekedés az autóforgalom reális alternatívája lehessen.

Na most a BKV-nál pont az a lóvé hiányzik, amit a demszkigrádi csinovnyikok kispórolnak belőle, mert kell a lóvé más hülyeségekre.

derelyegrádi szellem 2008.12.10. 10:25:08

nyelv-ész

Nem várja senki, hogy BKV nyerséget termeljen. Az alábbiakat viszont várnám:

1./ Európa egyik legdrágább jegyáráért, ne egy balkáni szolgáltatást nyújtson
2./ Ha veszeségesen gazdálkodik, ne költsön már 6 milliárdot "tanácsokra"
3./ A tulajdonos főváros vegye ki a részét a finszírozásból, ne költségvetést húzogassa, mert az nem arra való. A balmazújvárosiak nem kötelesek deszkigrad BkV-ját finanszírozni. Majd ha idejönnek és használják, akkor vesznek jegyet.
4./ Ne ez legyen már a MSZP-és SZDSZ-es haverok kifizetőhelye.

Ennyit várnék, és szerintem ha ez megvalósulna, akkor működne is. Amíg a jelenlegi rezsim uralja Budapestet, addig nem fog. Ez biztos.

Horizont 2008.12.10. 10:31:01

nyelv-ész
Biztos máshol sem nyereséges.
De 80 milliárdos adósság??? Úgy , hogy már egy csomószor "megmentették" őket? Milliárdokat kidobálnak felesleges dolgokra, a műhelyben a szerelő meg az otthonról vitt szerszámmal dolgozik? Felháborító!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.11. 15:29:52

"Az MTI városházi tudósítójának információja szerint a közlekedési vállalat vezérigazgatója ugyanazzal a rendszámú Audi A6-os gépkocsival érkezett a tárgyalásra, mint amivel az elmúlt hónapokban is járt.
Kocsis István december 8-ai keltezésű levelében arról tájékoztatta Demszky Gábort, hogy felvetésére megszüntette a szóban forgó autó bérletét. "
www.hirado.hu/Hirek/2008/12/11/14/Egyenesbe_hoznak_a.aspx

Horizont 2008.12.11. 17:53:21

Úgy látszik mostmár nemcsak minket néznek hülyének hanem Demszkyt is....Ha hagyja akkor tényleg hülye.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.11. 20:34:02

Nem, nem Optimista, most olvasom a 168órát, aszongya:
"Lapunk információja szerint az történt, hogy a BKV-vezér saját autója szervizben van, és a közlekedési vállalat a szerződést valóban felmondta. Az autó bérletét Kocsis saját zsebből fizeti, amíg el nem készül a tulajdonában lévő autó."

Horizont 2008.12.11. 22:25:15

laspalmas most így már megnyugtattál...
Szegény Kocsisunk majdnem kocsi nélkül maradt!
Ettől függetlenül is hülyének vagyunk nézve!Folyamatosan.

Johnny336 2008.12.11. 23:53:04

Ugyan már!

Kis naívak. Egyszer már "mondta" azt, hogy letette az autót. Most azt "mondja", hogy saját pénzen, amig csinálják a saját kocsiját. Legközelebb vajon mit "mond"?

Egyébként tuti, hogy ajándékba kapja az autókölcsönzők és -kereskedők szakszervezetétől, mert olyan fosszar a BKV, hogy mindenki kocsival akar járni, és ők hányásig keresik magukat ezáltal! :D

merre 2013.04.17. 13:34:24

Mikor csukják már le ezt a Kocsist?

süti beállítások módosítása