Skip to content


       Szűrés lista

Angliában kicsit másképpen működnek a dolgok

Belzebubó kommentje, de kiemelem ide külön:

"Az angol Ministry of Justice (Igazságügy-minisztérium!) statisztikája, hány fehér, fekete (igen black-nek van írva), ázsiai stb. van a börtönökben és regisztrálva vannak még az állampolgárság szerint is, pl. fekete brit állampolgár, ázsiai rasszú brit állampolgár, kevert vagy teljesen fekete, fekete nem brit, stb. Ezekről az elkövetők nyilatkoznak, hogy milyen etnikumhoz tartoznak.Természetesen az ő sérelmükre elkövetett bűncselekményeket is számon tartják, ugyanúgy mint azt, hogy ők mennyit követnek el.
Ha ez müködik Angliában ezzel mi a gond Mo-on? 8.,10. oldal 

www.justice.gov.uk/docs/stats-race-criminal-justice.pdf"


Vajon hol nagyobb a demokrácia? Angliában vagy Magyarországon? Draskovics, Gusztos Peti, Fodor Gabi, Helsinki Bizottság, ehhez mit szólunk? Vajon megszakítjuk a diplomácia kapcsolatokat a rasszista Angliával? Magyarország állampolgárai vajon miért nem kaphatnak ilyen jelentést az Igazságügy-minisztériumtól?
(rákattintva nagyobb:)













Egy kis segítség:
-népességbeli arányuk (general population)
-igazoltatások aránya (stops and searches)
-letartóztazások (arrests)
-figyelmeztetés/megrovás (cautions)
-fiatalkori elkövetők (youth offences)
-Kerületi bíróságon tárgyalva? (tried at Crown Court)
-börtön populáció

"The police recorded 955,000 stop and searches under section 1 of the Police and Criminal Evidence Act 1984 and other legislation in 2006/7. This is an increase of nearly 9% on 2005/6 and is the highest figure since 1998/9. Of the searches carried out in 2006/7, 15.9% were of Black people, 8.1% of Asian people and 1.5% of people of Other ethnic origin. 
Relative to the general population, Black people were seven times more likely to be stopped and searched under these powers than White people, a similar rate to 2005/6. 

Police have been required to record the ethnicity of all persons asked to stop and account since 1st April 2005."

Gyors fordítás:

A rendőrség 995 000 esetben állított meg és kutatott át embereket. 15,9% fekete volt, 8,1% ázsiai. A népességben lévő arányukhoz képest a feketéket hétszer többször igazoltatták. A rendőrségtől elvárják, hogy rögzítse az igazoltatott emberek etnikumát.


"For the 40 police force areas from whom data was available, there was a 4% increase in the number of arrests between 2005/6 and 2006/7. Of these arrests, nearly 10% were recorded as being of Black people, 5% Asian and 1.3% Other ethnic origin. 

Relative to the general population, Black people were 3.6 times more likely to be arrested than White people (compared with 3.5 times more likely the previous year)."

A letartóztatások száma 4%-kal nőtt. 10% volt fekete, 5% ázsiai, 1,3% egyéb etnikumú. A népességben lévő arányukhoz képest a fekete letartóztattak száma 3,6-szor magasabb mint a fehéreké.


"In June 2007, members of BME groups accounted for 26% of the total prison population of 79,734 (including foreign nationals). For British Nationals only, this figure is 19%. The proportion of Black British National prisoners relative to the general population was 7.4 per 1,000 population compared to 1.4 per 1,000 for White persons. In contrast, people from ‘Chinese or other’ ethnic backgrounds were least likely to be in prison with a rate of 0.5 per 1,000 population. 
The rate for people from Asian groups was higher than for White persons but lower than that for the Mixed or Black groups i.e. 1.7 per 1,000 population. Females accounted for less than 5% of the British National prison population."

1000 fekete brit férfiből 7,4 van börtönben, míg 1000 fehér brit férfiből csak 1,4. Kínai vagy bármilyen egyéb más etnikumú elítéltek aránya 0,5 1000-ből. 
A feketék aránya Angliában 2,8%, de a börtönben lévők 11%-a fekete. Kiváncsi vagyok, ezt vajon hogyan nevezik Angliában???

Címkék: társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr82917690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.02. 11:58:24

@FerencTestvér:

Ezt majd még a történelem (fajvédő és világháborúk) még megegyengetik majd egy kicsit. Én abban sem lennék biztos, hogy ember lesz a Földön 2100 körül, de ha igen, majdnem biztos, hogy fehér lesz.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.02. 11:58:29

"Magyarország állampolgárai vajon miért nem kaphatnak ilyen jelentést az Igazságügy-minisztériumtól?"

Mert nem vetkőzték még le a régi beidegződést, hogy "Amiről nem beszélünk, az nincs is.". Azért.

Meg azért, mert Kolor, Mohácsi, stb abból élnek, hogy az ilyen lépéseket megakadályozzák, népüknek csak jogokat, de nem kötelességeket biztosítsanak.

Sőt még talán azért is, mert a politika be van tojva a kisebbségtől, szívesen tesznek a kedvükre, bár így kvázi adják alájuk a lovat.

A sort lehetne folytatni, de nincs kedvem. :(

F. T.- (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.02.02. 12:01:00

@Tarackos Sül:

Én nem vagyok ilyen optimista.
Az USÁ-ban csúcsra van járatva az agymosó gépezet.

Ha érdekel a téma, olvasd el az itt index.hu/tech/blog/2009/01/27/meghalt_obama_levelezese írt hozzászólásaimat...

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.02. 12:05:35

@FerencTestvér:

Állítólag mindenféle szakértők szerint idővel el fognak tűnni a különféle bőrszínek, a keveredés és a modern civilizáció "áldásai" miatt.

Spielberg 2009.02.02. 12:06:59

Gyerekek! Beszéltem a miskolci haverokkal. Tegnap kiment tüntetni 3000 ember. Ebben volt max 30 jobbikos, 20 m. gárdista, 10 nemzeti szőrsereg. ezek kurvaanyáztak, hőbörögtek végig. a tömeg mihelyt a kurvaanyázás beindult, elkezdett fogyni, végül kb. 500 ember maradt (18.10re) Addig, amíg csak az ilyen idióták ijesztik el a változtatni akaró tömegeket, vagyis azt hiszi a nép, hogy a változás = m. gárda, addig itt semmi sem lesz. ez a nép nem megy a hőbörgők után. 2002, 2006 bebizonyította. inkább a tolvaj a hazug gané bandát választja, mint a (viszonylag) igazmondó de hőbörgő csapatokat. annak örülök, hogy Szepessy ott volt, és kulturáltan szólt hozzá. de abban 100% ig biztos vagyok, hogy ennek az országnak nem ezek az egyenruhás majmok (mert egy katonai alapkiképzést egy sem bírna) és a jobbik lesz a megváltója.

Spielberg 2009.02.02. 12:07:31

mondjuk ezt a másikhoz akartam írni, de sebaj :/

F. T.- (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.02.02. 12:08:39

@Tarackos Sül:
1. Meg kell akadályozni. Bármi áron.
2. Mert ha nem, ami ebből kisül, az egy fos lesz.

Johnny336 2009.02.02. 12:09:14

"It ain't a secret don't conceal the fact
the penitentiaries packed, and it's filled with blacks"
2 Pac - Changes

Ő már csak tudja, börtön falain belül született...

Volt egy Martin Luther King, egyenlőek lettek a négerek (ami teljesen normális dolog!), de aki bűnöző, azt picsán rúgják. Bőrszíntől függetlenül. Elvileg így kéne...
Jobb helyeken így megy.

Plutonic 2009.02.02. 12:17:45

@binike: A gond az, hogy ha azt mondod magyar vagy, akkor meg nacionalstáznak és jobboldaliznak.
Pontosabban ez IS gond.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.02.02. 12:20:20

Itthon nem lesz ilyesmi,mert nem ÉRDEK.A hangsúly az érdeken van,pont.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.02. 12:20:50

Fújj, ezek a rászistá pudingzabálók. Fúúúúúj! :D

Zorro2007 2009.02.02. 12:23:21

Ha azt mondom:
hulye cigany, kirekeszto,rasszista vagyok
ha azt,
hulye zsido akkor fasiszta
ha azt,
hulye nemet,
max. rohog egyet a nemet vagy pofanvag es ennyi...

ki erti ezt...regen konnyebben megoldottak a ciganykerdest, balhezott valamelyik cigany az esti kocsmabuliban, a KMB-s elbeszelgetett vele a bokorban es akkor 2-3 hetig nyugi volt.(Lasd hetvegi verekedes a tuzoltobuliban) Most meg fene nagy szabadsag lett, ajanlom a gusztospetinek egy cigany familiat szomszednak...

Termeszetesen azzal a 5-6% cigannyal semmi bajom aki rendesen el es dolgozik csak hat a maradek...vagy a masik oldalrol ugyanugy utalom azokat a 4-5% fehereket akik nem akarnak dolgozni, van aki ezt nem latja...vagy csak a szavazatok kellenek mint a nyugdijasoknal?

Most is van mar vagy 1Millio cigany, á 6-7 gyerek csaladonkent...mi lesz itt 10-15 ev mulva??

Zorro2007 2009.02.02. 12:25:18


Ha meg azt modnom, magyar akkor meg nacionalista....

Amerikaban nagyon sok helyen kinn van a kerben az amerikai zaszlo, mert miert ne, probalja meg valaki ezt nalunk kirakni, mar tele is lenne a szomszedsag, hogy itt van egy szelsojobbos, nacionalista, fasiszta, trapista gardista...

mind2 (törölt) 2009.02.02. 12:28:19

Churchill mondotta azt;
hogy annak a statisztikának hiszek, amit én hamisítottam. ...
::))

movhu 2009.02.02. 12:52:20

Rásszistá bolygó!

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.02. 12:53:04

Nalunk (BRD) a lakas bejelentö hivatalban megkerdezik, hogy milyen vallasu vagy - godolom a rasszt azt azert nem mert azt latjak, hogy nem vagyok neger -

szoktam kapni levelet -diszkreten felado nelkül- a a katolikus közössegtöl, hogy milyen programok vannak a templomban - tehat meg a cimemet is kiadtak

A korhazban is megkerdezik, hogy nehogy veletlenül disznohust adjanak a menüben ha zsido vagy muszlim vagy, ennyi.

Most akkor menjek en is a ombucmannhoz?

F. T.- (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.02.02. 12:59:36

Mihály Ferenc: Szózat Európához

Hova süllyedtél te drága Európa,
Világunk jelképe, dicső mementója!
Sziklaszilárd szívem szegletén szorongás
Terem, ha rád nézek, mert itt már minden más.

Pedig épp te voltál utolsó bástyája,
A tiszta lelkeknek védelmező vára.
Hiába indultak hódító háborúk
Ellened, legyőztük mind a gonosz borút.

S ebben mi magyarok épp az élenjártunk!
Teérted oly sokszor önvérünkben áztunk.
Pajzsunk csak miattad állt fel magunk elé,
S szívünkből imádság szállt fel az ég felé.

Erre meg mit látok, mikor te rád nézek?
Őrjöngő hárpiák, hülyítő beszédek,
Beszívott emberek, Valóság-show sztárok,
Előttem, épül a szodomai átok!

És én meg itt ülök, csak írom versemet.
Kezem már ökölben, de hát mit tehetek?!
Leesik az állam, a szemem is véres.
Mi gátol meg abban, hogy most észre térhess,

S kivesd magadból a pusztító férgeket,
Kik csak kárt okoznak, nem adnak életet?!
Kikkel a jövő egy hatalmas üresség,
Mert náluk ész az nincs, csupán a mennyiség.

Az meg önmagában minden csak nem érték!
Tíz hülye leszavaz kilencet, ez mérték?
És így a többségért azt látom már néha,
Hogy úgy viselkedünk, mint egy olcsó céda.

Jó reggelt, ébredj fel! Mivé lesz a jövő?
Hiába a szép múlt, előttünk temető!
És majd elmondják azt (pont úgy, mint Rómánál):
"Itt volt egy kultúra, elveszett, nincsen már."

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.02.02. 13:02:44

Hogy mi különbözteti a normális embert a rasszistától??

Hát...azon túl, hogy mindkettő börtönbe szeretné látni a bűnözőt, az utóbbi a származássát is tudni szeretné... enélkül ugyanis nem lehet habzós zájjal fröcsögni! :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.02. 13:03:44

hülye angolok angol hülyék:)

molaris 2009.02.02. 13:06:16

@FerencTestvér:
Akkorra mi magyarok is. Akkor majd a többségbe került tezsvírek gondoskodnak rólunk.:)

F. T.- (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.02.02. 13:06:41

@Bezuhov:

Butus...
A "rasszista" először is nem börtönben, hanem a kötél végén szeretné látni a bűnözőt, tudniillik rendpárti, másrészt nem azért szeretné tudni a származását, hogy "fröcsöghessen", hanem hogy megértse a probléma gyökerét, és ráébreszthesse az öntudatlan tömeket arra, hogy a multikulti szar:)

F. T.- (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.02.02. 13:08:04

@molaris:

Ha így mennek a dolgok, akkor igen.
Viszont most még egy lórúgással felérő beavatkozással vissza lehetne fordítani a folyamatot.

A gondjaink itt debrecen-megmaradas.hu/content/view/1887/9/ kezdődnek.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.02. 13:10:23

@FerencTestvér: Nem, a rasszista nemcsak a bűnözőt szeretné kötél végén látni. Ettől függetlenül Bezuhov egy barom ;)

F. T.- (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.02.02. 13:12:05

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

De igen:) A nem bűnözőt csak a határokon kívül, amúgy épen és egészségesen:D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.02. 13:17:43

Tóth Andrea:

www.hirszerzo.hu/cikk.az_ep_elme_vedelmeben.96278.html

A származási adatokkal való mindenféle bűvészkedés tiltása nem a romákat, vagy a bűnözőket és pláne nem a kettőt együtt védelmezi, hanem mindannyiunkat. Hogy személyes bűneink ne vetülhessenek a bőrünk színét viselő, a nyelvünket beszélő, az identitásunkat adó közösségre, amelybe a véletlen folytán beleszülettünk."


Nos, már én sem tudtam megállni, elküldtem a posz linkjét a kedves Andikának ...tegyétek ti is ezt!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.02. 13:18:46

@Bezuhov:

Te tényleg ennyire hülye vagy?

Szertinted az angolok miért csinálnak statisztikát a tettesek/áldozatok etnikumából bmeg?

belzebubó 2009.02.02. 13:20:23

@Hetfield: Nem lehetne.A szociológus hallgatóknak Mo-on megmondják aki ilyen statisztikát nyilvánosságra hoz,az szakmailag elvágta magát.
Ha van itt szociólógus hallgató,az ezt alá tudja támasztani.Én is tőlük tudom.Erre már az iskolapadban felhivják a figyelmet.

F. T.- (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.02.02. 13:21:34

@belzebubó:
Mert a szociológia szak az egy agymosó janicsárképző. Jusson csak eszünkbe Fleck Zozó... :D

Geza 2009.02.02. 13:24:47

Olvastam egy definíciót az 'előítéletes ember' kifejezésre: előítéletes az, aki, ha meleg vizet akar engedni, akkor a piros csap megnyitását próbálja először...

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.02.02. 13:26:24

@zero:
Tóth Andit meg a Munk Verát ki kell dobni egy repülőből ejtőernyővel a Lyukóvölgy felett.Aztán megnézni,hogy hány percig élnek miután landoltak a mokkák között..

belzebubó 2009.02.02. 13:30:16

@Prinzessin Erbsen: Német vagyok (Zorro 2007 hülyézhetsz,max.nevetek egy jót,nem csak papiron hanem származásilag is) igy tudom azért kérdezik meg,hogy az egyházi adódat melyik egyháznak utalják a németek. Ez anno amikor még ott éltem 2% volt.Lehet,hogy már nincs mert a szolidaritás-adó is megszünt azóta.Az Einwohnermeldeamt-nál ezért kérik.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.02.02. 13:34:59

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: te meg e gy fasz, de ezt már többször is megbeszéltük :)..szóval nem ragozom...de azért neked is hali!

@zero:

bazdmeg ne bazdmeg..te dolgod , nem érdekel!
szerintem egyértelmű állítmány volt mondatomban: én nem a statisztikák létjogosultságát vontam kétségbe.

A kapitány úr meg biztos valami mesiásnak hitte magát, hogy most megkutyulja a szart, mert csak két dolgot ért el vele.
Ugrottak a rasszistázók a csapdába, pedig csak tényt közölt - aljas szándékkal, megjegyzem, aztán ugrottak a csököttagyú szittyák..... és a sztori, ami amúgy a tv-hozási, rendőri és bírósági balfaszozásról szól, megy tovább. Egyik oldalról mindenki rasszista, másikról meg senki... :D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.02.02. 13:44:08

Bezuhov on the top!

Ha valakiben nem lehet csalódni, akkor az ő!

Egyébként eléggé nyilvánvaló, hogy ott miért lehet és itt miért nem.
Anglia volt utolsó náci csatlós? A britek kollektív bűnösök a holocaust és a második világháború miatt? Nem! És mi? Mi igen!
Vegyük tudomásul 7 generáción keresztül szenvedni fogunk a vészkorszak miatt!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.02. 13:53:35

@TaTa86.: Az 1919 -es vészkorszakra gondolsz? (Vagy azért ki fog szenvedni?)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.02. 13:55:02

@Bezuhov:

Te azt mondtad, csak azért kell az etnikumot tudni, hogy a rasszistáknak legyen munició ... hát ez egy nagy faszság.

Szerinted az angil minisztérium az angol rasszistáknak gyártotta ezt a statisztikát???

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.02. 13:56:26

@Bezuhov: Sajnálom, hogy még egy definíciót is képtelen vagy normálisan megtanulni. De nem baj, mi szeretünk így félhülyén is :)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.02.02. 13:56:59

@zero: akkor miért csinálnak....mert marhára nem értem.
Ha kiakasztják az utcai hírdetőre, hogy x meg x % piréz lopja a talpig becsületes britteket, akkor a pirézek hirtelen elszégyelik magukat, és nem lopnak tovább... vagy mi???..(van egy másik ötletem is, de tudom, hogy ti nem vagytok fasiszták xD....szóval nem tudom, mire gondoljak )

esetleg ha 5 gyerköc "megerőszakol" (muhaha..ÍGY UTÓLAG IS) egy kislányt, akkor nyomozás nélkül a kisebbségre lehet fogni ( mégnagyobb MUHAHA...az kurva nagy lyukrafutás volt tőletek xD)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.02. 14:00:56

@Bezuhov: Miért volt lyukrafutás? Mert a rendőrség még nem nyilatkozott? Hogy is tehette volna, amikor a rendészeti miniszter direkt parancsokkal irányítja a rendőrséget? (lásd fenti post)

Egy ekkora nyílvánosságot kapott ügynél miért van ekkora hallgatás?!?

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.02.02. 14:04:12

@Félkupica_Fehér_Főnök:
nem kellene annyi kurucot olvasni, és akkor láthattál volna riportot a dologról (a szülők akarják, hogy ne kapjon nyilvánosságot az ügy, a gyerek védelmében)
....jah de tudom, a Ti igényetek az lenne, hogy bárcsak cigányok lettek volna....még egy adu ász lnen a pakliban.

Egaesz Homo 2009.02.02. 14:05:11

Az (is) a baj itthon, hogy a magyar társadalom még nem eléggé érett, nem mozog otthon a demokráciában ezért amiket most tapasztalunk azok afféle gyermekbetegségek.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.02. 14:10:29

@Bezuhov: + a tanárok is ezt szeretnék... de ezzel elkéstek, kb egy egész ország csámcsog ezen. Igazából ebben a történetben én a gyerkőcöket (igen, az "elkövetőket" IS), meg a tanárokat sajnálom... Akiknek itt - szerintem - komoly felelőssége van, azok a SZÜLŐK. És szerintem kibebaszott módon irreleváns, hogy pirézek -e, vagy sem...

more 2009.02.02. 14:20:45

ne izgujja bezu, most itten is pepita a neger, nincs fejetepeter:)))) mert 30 ev utan behavazott....ugyh a mocskosnaci brit bobbyk ovatosabban vagjak a fekat a falhoz, miutan kirabolta a somerfieldet, mert nem biztos benne, h most eppen egy arja felsobrendu feheret bilincsel vagy egy utolso, emberisegmocskat, merhaaat belepte a ho, kerem szepen....

ugye szted is igy van?:)))

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.02.02. 14:21:11

@Félkupica_Fehér_Főnök: Az 1. népi demokratikus reformköztársaságra gondolsz, aminek következtében felszabadultak a magyar megszállás alatt álló rémuralmunktól szenvedő gyarmataink?
És ahol megkapta megérdemelt büntetését néhány magyarsoviniszta imperialista? Ahol végre nem csak a kizsigerelt zsellérek, hanem a kulálok is tucatjával haltak éhen?
Hogy nevezheted azt vészkorszaknak? Te megátalkodott magyarfasiszta!

@Bezuhov: Nem természetesen nem a zsidók, biztos a Mohácsi klánnak van akkora befolyása (mind Magyarországon, mint Európában), hogy a PCt ránk erőszakolja. Esetleg Kolornak. A mostani eset kapcsán sem zsidók rinyáltak, és helyezték magukat szembe az egész országgal.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.02. 14:23:20

@Bezuhov: Életemben kb. 5x keveredtem a kuruc.infora, önmagában nem tartom hiteles forrásnak. Bár sok helyen hivatkoznak rá, így ismerem a fent említett oldal véleményét.

Szerinted a rendőrségi nyilatkozatok a család kérésétől függenek? Amúgy a család részéről teljesen jogos a kérés, a médiában nem is nagyon tartják bent a köztudatban... Amikor hivatalosan is kiderül az elkövetők származása, akkor lesz pofáraesés, de ha a vastagbőrnek lyukrafutás (szerinted) a téma, akkor ha ne adj' isten most is kiderül, hogy valóban romák voltak az elkövetők, akkor magadra is magadra veszed a fentieket? Vagy azt elintézed egy vállrándítással, hogy az előzetesen kiszivárgott infókkal elentétben a származás csak véletlen egybeesés?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.02. 14:26:02

@Félkupica_Fehér_Főnök: Valamiért én most a kiskunlcaházi esetre gondoltam, de közben leesett, hogy miről van szó. (biztos a hiányos kurucismeretek miatt)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.02. 14:28:36

@Bezuhov:

Gondolom azért csinálják a statisztikát, higy kiderül belőle, hogy 7x több fekát ítélnek el mint fehért, annak valami oka kell hogy legyen, és akkor lehet célzott programokkal készíteni CSAK a feketéken.

De ha nincs ilyen stat, akkor kb, annyi van, hogy minden a legnagyobb rendben van, vannak tettesek és áldozatok, szörnyű ...

A másik: nem tudom milyen lyukrafutásra godnolsz, Rékuc nem írta a cikkben hogy a romak erőszakokoskodtak a kislánnyal. Ha te ilyeneket gondolsz, nagyon sajnállak Téged, de őszintén ...

Javasolnék egy villámlátogatást valamelyik SZDSZ-es pártirodába egy nagy adag fejmosásra és továbbképzésre ...

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.02.02. 14:29:09

@more: esetleg majd magyarul....akkor tudok válaszolni.

@Félkupica_Fehér_Főnök:
Elkövetők?? Hihi! XD ... látom képben vagy

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.02. 14:29:47

A szegedi eset már ki lett tárgyalva, itt lezárom erről a kommenteket.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.02. 14:30:44

@Bezuhov: ugye ezt a kérdést magad sem gondolod komolyan!?
Ha egy 8-9-10 éves gyerek pornót tud nézni, az szerinted ki a tökömnek a felelőssége, ha nem a szüleié? Bocsásson már meg a világ, de tudomásom szerint még mindig a szülő felelőssége a gyereknevelés, és nem az iskoláé. Vagy bárki másé...
Egy ekkora gyereknek NE legyen lehetősége pornót nézni otthon. Merthogy az egyik gyerek ötlete volt - állítólag -, hogy a "tévében látottakat ki kéne próbálni"...

Szent Ibrahim 2009.02.02. 14:33:18

S világ ellensége lesz világnak
Emberek, rasszok, összezárnak
A pokol pribékjei portyáznak
S így kerekedig vége a világnak.

more 2009.02.02. 14:33:20

btw angliaban nem mehez ezt a statisztikat felallitani, miutan havonta sittelnek le egy-ket bandat, mert vagy bandahaboruznak vagy a 'civilek' kozott vircsaftolnak. miutan az ujsagok cimlapjan is ott virit a fejuk, ami nem a nyomdafestektol fekete, tan mit kene mondani?? tudjuk, semmit, mert hat nem az a lenyeg h fekete kovette el, hanem h el van kovetve....

node egy nagy kulonbseg megiscsak van: mivel ezek a statisztikak leteznek, a gang-war meg kifejezetten afrikabol importalt szuvenir az angolokna, ezert mindenfele 1000000millio haveri fontot igenylo kutatas nelkul rajottek, h ez biza problema, tehat meg kell oldani.

nem a szonyeg ala tolni a szart, hanem MEGOLDANI. es tudod mit bezu, meg a tobbi okoskodo, az itteni afrikaiak nagy resze aki dolgozik, adozok, beilleszkedik, ugyanugy ketesegbe van esve a szemetjeikert, es kozossegen belul is tesznek azert, h ezek a sracok beileszkedjenek

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.02.02. 14:33:27

@zero: "Javasolnék egy villámlátogatást valamelyik SZDSZ-es pártirodába egy nagy adag fejmosásra és továbbképzésre ... "
De a miskolcit nagyon nagy ívben kerüld, azok is nácik! Drávapiski sem biztonságos!
Sőt a legjobb ha Budapestre szűkítjük a kört.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.02.02. 14:35:13

@zero: hú, de nagyon frappáns válasz! szakad a vakbelem.

...ha szerinted az a baj, hogy MO-n még nem ismerték fel a problémát, és nem az, hogy nem bírják megoldani a szélsőséges álláspontok miatt, akkor én sajnállak téged! :)

Aztán lyukrafutás: olvasd vissaz Rékuc kommentjeit, ja mega sajátjaidat is, kedves blogger! :) Aztán irgalmatlan sokszor olvasd el azt a posztot, amelyiket ide trackback-eltek vissza a "vastagbőr cigánya" címen. Ha sokszor próbélkozol a végén megérted a mondanivalóját.

Szent Ibrahim 2009.02.02. 14:38:13

Feleim:

Anglia sziget
Smaragd liget
Határa tenger
S jól él az ember.

Nem dúlt kutya tatár
Töröktől védett a határ
S labanc sem kiabált.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.02. 14:49:28

@belzebubó: köszi legalabb ezt is tudom, mennyivel egyszerübb mint a bevallasnal nyilatkozni

mind2 (törölt) 2009.02.02. 14:51:32

@Bezuhov:
A statisztika szerepe a társadalomban:

•Általában: Az alapvető társadalmi, gazdasági jelenségeket méri, hogy hozzásegítsen ahhoz, hogy a rendszeresen ismétlődő folyamatokat megismerjük, mérjük.

•Történetileg: XIX. Században alakult ki.
4 nagy ága van a statisztikának:
1./ Népesedés statisztika
2./ Társadalom statisztika
3./ gazdaság statisztika
4./ Környezet statisztika

•Napjainkban: képes arra, hogy mérje a legfontosabb, rendszeresen ismétlődő
társadalmi, gazdasági jelenségeket.
Egyre gyakrabban alkalmazunk a statisztikában mintavételes eljárásokat.
- Fontos ezért a módszertan szerepe
A statisztikai hibahatár 0,4%, tehát 5,5 +;-0,4% 5,1 / 5,5 / 5,9
- A bizalom fontossága: Az adatszolgáltató a kérdezőnek pontos adatokat szolgáltasson.

A régmúlt:
A KSH 135 éves története 1848-ban jött létre, újra 1867-ben. Ma is ugyanott van. Fényes Elek és Keleti Károly voltak az első elnökök.
Az alapfunkció: Valósághű képet adjon a gazdaság, a társadalom viszonyairól.
A jogi háttér már akkor is fontos volt.
1874-től kezdődően 20 évenként egy statisztikai tv-t alkottak.

1993. évi XLVI. Tv. hatályos statisztikai tv.

Feladata és célja:
- valósághű
- tárgyilagos képet adjon a társadalom és a gazdaság állapotáról
- a környezet és tulajdonviszonyok változásairól

Az államhatalmi és közigazgatási szervek valamint a társadalom szervezetei és tagjai számára.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.02. 14:53:12

@belzebubó: ezt a wohnung behördet meg keptelen vagyok megjegyezni - hiaba magyar vagyok

BummBummBasszameg 2009.02.02. 15:02:41

@mind2:

És ez ki a faszt érdekel?
Várom a választ mi erre felel.

mind2 (törölt) 2009.02.02. 15:04:07

@Bezuhov:
A bűnügyi statisztikáról, egy kis történelmi visszatekintés :
mek.niif.hu/00000/00060/html/017/pc001742.html

mind2 (törölt) 2009.02.02. 15:15:15

@BummBummBasszameg: az olyan faszokat biztos nem amilyen te is vagy, --- ha már így megkérdezted.... nem nincs kedvem beszélgetni veled... reagálj kérlek annak, aki szóba áll veled. köszi :)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.02.02. 15:21:22

na szóval, ha lesznek faintos statisztikáink...meg indulóban zengi majd a nép, hogy "márpedig van cigánybűnözés" akkor minden megoldódik....

...csak el kell slattyogni a sárga úton Ózhoz, a nagy varászlóhoz, és ő teljesíti a kérsünket :)

Johnny336 2009.02.02. 15:30:19

@Bezuhov: Ha nem nevezzük meg a problémát, akkor hogyan akarsz rá megoldást találni? Ezt nagyon jól megfogalmazta a miskolci rk.

derelyegrádi szellem 2009.02.02. 15:31:25

@Bezuhov:

nem, szerintem az lesz a megoldás, hogy elslattyogunk gusztoshoz (vagy másik "liberálishoz") aki megmondja, hogy nincs cigánybűnözés, aki ilyet állít az rasszista/náci/szélsőséges, aztán kész is.

Csak azért említem, mert eddig ez volt, és az eredmény szabad szemmel is látható. Már persze nem neked, hanem azoknak, akik látnak is.

CoolBrady 2009.02.02. 15:45:13

Nálunk azért lenne nehéz ilyen statisztikát készíteni, mert csak az cigány, aki annak vallja magát (meg esetleg akiről a sértett ezt állítja; de a rendőr nem írhatja le a jelentésébe), míg pl. Angliában nem az a black, aki ezt állítja magáról, hanem a fekete/sötétbőrű.

belzebubó 2009.02.02. 15:56:10

Ez a Mohácsi Viktória nem csak a magyarokat rasszistázza le Brüsszelben és nem csak Mo-on fut oda hirtelen felindulásában ahol valami médiamegjelenést sejthet és nem csak a magyar belügyekben kavarja a szart ez Rómába is elment és lerasszistázza az olasz kormány inkluzive rendőrséget is. Én erről nem is tudtam,azt hittem ez a nő csak minket degradál.
www.youtube.com/watch?v=EOrfa1Np1lI
ördzsent intervensönt akar Rómában.

belzebubó 2009.02.02. 15:59:15

@CoolBrady: Nem nem nehéz,mivel akkor hozzád nem jutott el az a mondat amit a miskolci rendőrkapitány elmondott de az Index 2 óra után levette,miszerint ha nyilatkozik,hogy cigány akkor enyhébb büntetést kap és ezért erről nyilatkoznak.
Mert a törvények és a büntetési tételek mindenkire egyformán vonatkoznak ugyebár...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.02. 16:31:40

@Tarackos Sül:

Miért nem ázsiai? Manapság Kínának áll a világ.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.02. 16:37:16

@Zorro2007:

Nekem kint van a magyar zászló, és még senki nem szólt érte, lehet követni a példát.;-) (Ha meg szólnak, akkor mi van? Magát minősíti, pereljen be.:P)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.02. 16:37:50

@mind2:

Én ezt úgy ismertem, hogy annak sem hitt.:)

Virág et. 2009.02.02. 16:50:17

@Bezuhov:

Cigánybűnözés van, ez nyilvánvaló.

Ha egy problémának a puszta létét is tagadjuk, akkor hogyan próbáljuk megoldani?

Virág et. 2009.02.02. 17:00:59

Borzasztó egyszerű. A mélynyomorban élők többsége nem roma. A bűnözők között viszont rendkívül felülreprezentáltak a cigányok.

Ez azt jelenti, hogy a cigányok szociális viszonyai, kultúrája jobban elősegíti a bűnöző életmód kifejlődését, mint a nem cigányoké. Kb ezt mondta a rendőrkapitány is, nem azt, hogy a "vérükben" van. Mert ez nem igaz. Senki nem születik bűnözőnek. De cigánynak lenni, nemcsak faji kérdés, hanem szociális is. A bűnözéshez meggyőződésem, hogy az utóbbinak van köze és nem az előbbinek és ez NEM rasszizmus, hanem realizmus,

H Stahl 2009.02.02. 17:18:30

Moldova György remek riportkönyvet írt a magyar börtönökről '90-ben, Szabadíts meg a gonosztól! címmel. Most olvastam, nagyon durva. Ugye akkor még volt *CENSORED*bűnözés meg nyilván is tartották az etnikai hovatartozást. Minden egyes börtönről részletes leírás van benne és az elítéltek etnikai arányairól is. A kérdéses számok minden börtön esetében 70-90%-között szóródnak a *CENSORED*ok javára. Még jó, hogy elmúltak azok az idők és a kérdés is megoldódott a CSODÁLATOS DEMOKRÁCIÁBAN!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.02. 17:26:58

Richárd -aki Pásztort Hitlerhez hasonlítja- várja a kommenteket a címlapos postjához. :)

probadolog.blog.hu/2009/02/02/a_nacik_nem_voltak_fajgyulolok_ok_csak_tenyeket_kozoltek

Virág et. 2009.02.02. 17:30:26

@laspalmas:

Olvastam. Nem mondott semmi újat, amit Gusztos vagy Dési ne mondott volna el korábban, csak ő kevésbé köntörfalazott.

Ez nem érdemel kommentet.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.02. 17:37:36

@Virág et.:

Azért ha többen mondják neki, hogy hülye, hátha megérti. :)

dr.justice 2009.02.02. 17:43:47

@Bezuhov:

A rendőrség még arra sem válaszolt, hogy a cigányok elleni bűncselekmények kivizsgálására létrehozott nyomozócsoport milyen eredményeket ért el. Hány rasszistát fogtak el, mennyit ítélt el a bíróság ? Ja, egyet sem ?

Virág et. 2009.02.02. 17:43:48

@laspalmas: Az interneten senkit nem lehet meggyőzni. Kár a fáradságért.

Egyébként egy jó kis Budai Bernadettes-ájulós-Ferenc lovagos cikk, az nagyon jó lenne. Szép, megható pillanat volt. A világsajtót is bejárta. :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.02. 17:47:32

@laspalmas: Mivel nem aludtam a hétvégén csak 6 órát, azt is 20 perces etapokba, és általában kávét sem szoktam inni, így nem szeretném az akut koffeinmérgezésemet tovább fokozni, de talán majd holnap :o)

azt hiszem ma már inkább nem kommentelek, kezd szétesni a szövegem :o)

H Stahl 2009.02.02. 17:55:05

Jaja! SzuperCsányMen!

derelyegrádi szellem 2009.02.02. 18:35:53

@Virág et.:

Ja, az jó kis jelenet volt. :-)

Nem mondom, hogy olcsó rá a jegy (pláne forintban), de műsor az ott van. Hiányozni fog 2010 után.

Azért remélem lesz egy-két ilyen ájulós jelenet - de frankó - mondjuk ítélethírdetés után, és azt is a feri kapja el, mert ítélethírdetéskor leveszik a bilincset... :-)

bonobonohu · http://bono.hu 2009.02.02. 18:45:47

igen, de azt ne felejtsük el, hogy Anglia (Nagy-Britannia) egy "balkáni" állam, fejletlen kultúrával, közigazgatással, sötét politikusokkal, vezetőkkel a mégsötétebb középkorból. hovatovább még mindig királyság. hát mit vártok tőlük? :-P :-D

derelyegrádi szellem 2009.02.02. 19:03:09

@Bono:

Így van, ezek középkori, visszamaradott nácik.

Bezzeg a drazsé elvtárs, akinek már a külsejéről lerí, hogy egy európai kultúrált szociáldemokrata ember, aki nem cigányoz. Végre, fehérek közt egy európai.. :-)

HZ323F · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=33417 2009.02.02. 19:17:23

Csókolom, csókolom, nincs mit hozzá fűzni. Ennek így kell mennie. Támogatom nálunk is!
EZ NEM RASSZIZMUS!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.02. 20:05:49

@Virág et.:

Nekem egy darab kommentet megért. Ennél többet nem szoktam értetlen emberekre pazarolni, mert rohadt önző vagyok, és sajnálom tőlük az időmet.

Nem foglalkozunk szirupos dolgokkal, vegyél egy lányregényt. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.02. 20:09:00

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Ne pocsékold rá az idődet, nem ér annyit. Amúgy meg, az az igazi legény, aki hétfőn is legény! :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.02. 20:10:06

@derelyegrádi szellem:

"Nem mondom, hogy olcsó rá a jegy (pláne forintban), de műsor az ott van."

xD

Carnivora (törölt) 2009.02.02. 20:22:04

Nálunk így működik:

www.youtube.com/watch?v=K13lRFhCWgc varázslatos miskolci éjszaka ... cigány terror

Corry 2009.02.02. 22:11:48

@Virág et.:
Szerintem meg kell adni a mi Ferinknek is ami a Ferié: ezt az egyet csinálta jól a sajtótájékoztatón, de ezt tényleg jól csinálta. Ennyi jár neki is, de ezen felül azért még más is:
sokan közülünk örülne azonban ha a kitűnő kormányszóvivő elkapás mellett legalább pár közepes ötletet is összehozott volna a sajtótájékoztatón és nem a fradivárosi siralmas szereplésre keresni az amúgysem működő közjogi ellenszert.

Én értem, hogy a Ferinket jobban foglalkoztatja a fradivárosi eredmény, de értse meg, a nép egy részét a gazdaság is aggasztja, ott is kéne homorítani már...

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2009.02.03. 07:35:13

Köztudott, hogy az egész világ rasszista, kivéve minket. Magyarország a demokrácia és az emberi jogok utolsó mentsvára. Épp ezért kell vigyáznunk, hogy nehogy bűnbe essünk, és elkezdjünk cigányozni, ahogy ez felelőtlen rendőrkapitány, mert azzal kinyilik Pandóra szelencéje, és eljő az Apokalipszis, Gyehenna színtere lesz a világ. Már a kertek alatt baktat a négy lovas...
Csak az SZDSZ menthet meg minket, SZDSZ-t minden kormányba, és klónozzuk Gusztit, legyen ő az új Dolly.

Nzoltan 2009.02.03. 07:42:33

@zero:
Rika hülye ez a Tóth Andrea :-)

Nzoltan 2009.02.03. 07:50:53

Tóth Andrea cikkéhez:

"Azonban mivel több köztük a szegény, mint a nem romák közt, és lakóhelyi szegregációjukból eredően egyes helyeken koncentráltan vannak jelen...."

Bocsánat, hogy kirángattuk a cigányságot a putriból, és lerángattuk őket a szekerekről, ezáltal szegregálva őket! Már megbántuk, hogy ingyen lakással, étellel, szociális ellátással, és iskolázással mélyszegénységbe sodortuk őket! Igérjűk, hogy többet ilyet nem teszünk!
?:-)

Hülye picsa.

Nzoltan 2009.02.03. 07:53:55

Még egy:

"Egy példával illusztrálva: hogyan hangzana mondjuk a móri mészárlás nyomozását vezető rendőr szájából a következő mondat: "az elmúlt évtized legbrutálisabb bűncselekményét kivétel nélkül fehér bőrű, magyar származású emberek követték el". Tényeket tartalmaz a mondat? Azokat. És tényszerűnek is érezzük egészében? Nagy valószínűséggel nem. "

Hát, a tanár agyonverése nem tartozik a legbrutálisabb bnüncselekmények közé? Mikor a megerőszakolt öreg nénit összeszurkálták?
hamár tények...

Carnivora (törölt) 2009.02.03. 08:41:15

@Nzoltan:

Miért engem nem sértene. A sorozatgyilkosok is fehér középosztálybeli férfiak szoktak lenni ... na és, akinek nem inge ... bár szegény szerencsétlen picsa ezt sosem fogja fel.

Johnny336 2009.02.03. 08:55:24

@Carnivora:
Mindig Mórral jönnek a jogvédők.
Ehhez képest ott se kapták el a tetteseket, csak valószínűsítik, hogy fehérek voltak. Bár a miskolci rk is megmondta: bankot, benzinkutat (szerintem pénzszállítót is) fehérek rabolnak ki.
Védtelen, magányos öreg néniket, 300 Ft-ért cigányok.
Ahogy az iskolában tanárokat is általában cigányok bántalmaznak. Meg tűzoltókat, mentősöket is.
Viszont a fehér bűnöző is nekimegy a rendőröknek.

Miért nem lehet vezetni statisztikát arról, hogy adott bűncselekményt általában kik követik el? Egyszerűbb lenne a nyomozás.
Hülye példa: Gyilkos elmék c. sorozat. Abban is tudják statisztika alapján, hogy kb. kit kell keresni, fehér 30-as férfi; 20-as évei elején járó fekete férfi. Mert valószínűleg van ilyen statisztika, a nagy demokratikus, liberális USA-ban, ahol a rendőr bevisz a fogdába, ha kiszállsz a kocsiból közúti igazoltatásnál, pedig ő utasított, hogy maradj bent.

picur3ka 2009.02.07. 18:36:01

Együttműködést keresünk olyan munkaügyi központtal, amelyik eljárási rendszerébe beépíti munkaerő-piaci szolgáltatásaiba a hozzájutás, a jogosultságkövetés kritériumait és a hatékonyságmérés lehetőségét, figyelemmel az állam etnikai hovatartozásra vonatkozó adatgyűjtési kötelezettségére vonatkozó EU szabályozásra is.

(A Szociális Jogok Európai Bizottsága kimondta, hogy ha általánosan elfogadott megítélés szerint egy adott csoport elleni diszkrimináció vagy ennek lehetősége áll fenn, az államnak kötelessége a személyes adatok védelmének biztosítása és az ezzel kapcsolatos visszaélések kizárása mellett adatgyűjtést végezni, ide értve az etnikai hovatartozás és más szempontok alapján diszeggregált adatokat. Az ilyen adatok alapvető fontosságúak a szociális felzárkóztatást megvalósító, racionális politika kialakításához. (ERRC kontra Görögorsz., ERRC kontra Olaszorsz. kollektív panaszok)

A Roma parlament web oldalarol. Kell nekik europai jogszabaly szerint, ennyit a f$szsagrol.


süti beállítások módosítása