Skip to content


       Szűrés lista

Összeérnek, oszt? A híd a hibás!

Szabadság híd felújítása elkúrva, pipa.

A 4,5 milliárdos felújítás olyan jól sikerül, hogy a Fővám téri megálló és a híd között kis szakaszon összeérnek a villamosok. De egy csak picit, nem kell aggódni. És csak a hátsó tükrök. De az szerencsésen behajtható. Így a villamosvezető, mielőtt elindul a végállomásról, szépen hátraballag, behajtja a tükröt, visszaballag és elindul ... 2009, Abszurdisztán.

És ez a "csapat" épít nekünk 4-es metrót. Még szerencse hogy azok külön alagútban futnak, különben lehet, hogy ott is lenne egy kis "összeérés" ...

Még szerencse, hogy a közelben lakok, így reggel megnéztem mi is a tényállás, és csináltam pár fotót is ...

A kis tervezési malőrnek az az oka, hogy a régi, szélsőperonos megállót átépítették középperonosra. Emiatt ugyanis nem kell kettő aluljáró a 2-es villamoshoz, hanem csak egy. Viszont ez az aluljáró túlságosan közel van a híd kezdetéhez, és nincs elég távolság, hogy szép lassan egymás mellé vezessék a 2 sínpárt. Ja, ezt természetesen nem vallják be, hanem jön a jó magyaros ködösítés! Nem mi hibáztunk, a híd a hibás!

A Főmterv Zrt. amúgy szinte minden budapesti vagy országos építkezésben benne van (itt a lista),  Keszthelyi Tibor közlekedéstervezési igazgató elmondta, hogy a pályát valóban nem a szabvány szerint(!) építették át, mégpedig azért mert ilyen a híd adottsága(!).

Keszthelyi hozzátette, hogy ha a szabvány szerinti szélességeket vették volna alapul, akkor 50-80 centivel meg kellett volna szélesíteni a hidat, ami egy műemlék esetében nagyon sokáig tartott volna, és nagyon sok pénzbe került volna, ha egyáltalán kapnak rá engedélyt örökségvédelmi hivataltól.

Pofátlan egy magyarázat ... 60 éve jár villamos a Szabadság hídon, és csak azóta van ez a "probléma", mióta átépítettétek a megállót, Keszthelyi ...

Nem is ragozom tovább.
Ilyen volt az átépítés előtt:


























És ilyen a hídfelújítás után:

47-es villamos, tükör nincs behajtva

49-es villamos, tükör szépen behajtva:

 

Címkék: bkv botrány abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr10919444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molaris 2009.02.03. 10:08:11

Nagyon szép az album, nem csak ez, de a többi is.
Murphy szerint, amit el lehet b....ni, el is b....sszák.

Elipszilon 2009.02.03. 10:12:34

Figyelem!

Embereket keresek akik kijönnének velem dolgozni Angliába vagy az USA-ba. Igazság szerint arra gondoltam, hogy jelentkezem egy repülőgép hordozóra de még nem döntöttem el. Valakit érdekelne esetleg?

öööö...izé 2009.02.03. 10:13:16

hihetetlen..pofám leszakadt...

Johnny336 2009.02.03. 10:25:04

Tudom miért csinálták!
Demszky írhat ki pályázatot a villamoskocsik cseréjére, amikben van motoros tükörállítás! Gondolom már rég alá is írták a szerződést a Pista Bt-vel, hogy intézi a beszerzést, és üzembehelyezést.
Simán el tudom képzelni, ez a szörnyű...

Szent Ibrahim 2009.02.03. 10:26:08

Nem aluszik már a villamos
Fekhelye szűk, túl lapos
Mert nyel és tűr a magyar
Változtatni? Sajnos bekavar
Minek? Birka létnek...
Életét félti tétnek.

Higany 2009.02.03. 10:38:57

zero: lehet, hogy külön alagútban mennek a szerelvények, de még nem biztos, hogy be is fognak férni a rendelt kocsik az alagútba... :)

kenájkikit 2009.02.03. 10:42:32

4,5 milliárdból megcsinálnak valamit szarul(abba már bele se menjünk, hogy ebből az összegből mennyi juttot a spanoknak) és azt képes nyilatkozni, hogy, ha az egész hidat újjítják fel az sokba lett volna.A 4,5 milliárd az jó ár a szarért:D:D:D nagyon kamény.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.03. 10:44:23

@Higany:
ÁÁ ne aggódj olcsósítják a metrót egyes szakaszoknál csak egy alagút lesz:) Majd megvrják egymást:)

bonobonohu · http://bono.hu 2009.02.03. 10:45:31

nem mindegy, hogy beférnek -e vagy nem férnek -e be? sose fognak ott közlekedni, mert:
- két havonta fél évre leállítják a fúrópajzsot, mire ebben a tempóban elkészül, már rég Brúsz Vilisz féle takszikkal fogunk közlekedni, mint az Ötödik Elemben...
- az új metrókat nem lehet tesztelni, mert nincs tesztpálya, működési engedélyt sose fognak kapni...
...

... folytassam még? :-P

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.03. 10:50:45

@Bono:
majd tesztelik őket a 47-49-es vonalán természetesen behajtott tükrökkel:)

Véraláfutás 2009.02.03. 10:53:27

Töménytelen dilettantizmus, pazarlás, és a legfontosabb: hülyéneknézés... Gondolom az állami beruházásokkal megbízott cégek élén is az igazán tehetséges emberkék és nem a káderek csücsülnek.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.02.03. 10:54:21

"Nincs ez elba..va, csak valami másra lesz jó."

Örök igazság ez....

Roxvox 2009.02.03. 10:56:07

Akkor lesz kész a 4-es metró, mikor Mo.-on bevezetik az eurót - SOHA :(((((((

Lithium78 2009.02.03. 10:59:08

már megint ez a negatív hozzáállás... ez így jó, direkt ilyennek tervezték. hogy miért is? legközelebb hídlezáráshoz nem kell semmit tenni, csak kicsit összekoccantani a két villamos tükrét, forgalom leáll, helyszínelés, meg ami kell. ismerve rendőreink munkatempóját, ez hosszabb ideig tart, mint egy átlagos hídlezárás ;)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.02.03. 11:00:06

minek az a tükör? csak cicomázni van ott, hajtsák csak be :)

Roxvox 2009.02.03. 11:03:12

Demszkynek életműdíjat azonnal :)

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.03. 11:07:04

Én még mindig nem értem, hol érnek össze. A peronok végén, ahol a két vágány egymás mellé sorol, vagy hol?

Az EREDETI 2009.02.03. 11:14:37

Mondjuk ez is lehetetlen meg nem is most lesz, de ha netán mégis lesznek újabb villamosok ami mondjuk szélesebb egy picit akkor megint átépítik a hidat? :) persze lehet hogy ez az elkövetkezendő évtizedekben nem fog megvalósulni és hosszú távra tervezték..

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.03. 11:17:39

egyébként meg a 4-es metróvonal a lesz a világon első gyalogos metróvonal. lesz majd egy 10 km. hosszú szerelvény, még beiktatnak egy két megállót, mondjuk standard legyen a Móricz Zs. körtér és a piac közötti távolság (Kb. 150-200m) aztán majd lehet sétálni aki akar leszáll itt ott. Olcsó üzemeltetés, kis tömeg fogja jellemezni

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.03. 11:22:33

egyébként ha valaki a szabadság hídtól elsétál a kálvin térig és figyelmesen szemléli az újraaszfaltozott út magasság különbségeit a budára menő oldalon, ezidáig nem tudtam eldönteni hogy elbaszták a villamossín magasságát meg a demszkíbukkanókét, vagy ezzel még lesz csinálva valami. az is megérne egy képet.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.03. 11:24:44

hehe egyébként ma ez a kedvenc szavam:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.03. 11:28:35

@Tarackos Sül:

Igen, az aluljáró után ahogy megy rá a hídra

Johnny336 2009.02.03. 11:30:21

@Dexter Morgan78:
Nálunk a kerületben volt egy tükörsimára aszfaltozott út. Öröm volt utazni.
Aztán felbontották, mert csöveket kellett cserélni.
Na azt a "kisebbségi" munkát, amit elvégeztek visszafoltozás címszóval. Mintha a thökölyn utaznál egy laprugós autóban, 100-al...

eszkep 2009.02.03. 11:30:49

Már az is vicc, hogy így elszúrják, de az már nonszensz, hgy még meg is maygarázzák!!!
A híd a híbás... agyam elszáll... Hatvan évig nem volt "hibás", MOSTANTÓL az!

derelyegrádi szellem 2009.02.03. 11:32:23

zero

Én nem értem mi ebben a hír itt Budapesten.

Emlékezz a Combinora. Behozták. Nem indultak el. Aztán amikor kipróbálták kiderült, hogy a járdasziget mellett el sem fér. Járdasziegt javítás egész Körúton, káosz, zaj, bűz, por. Millárdok kifizet. Aztán kiderült, hogy nem bírja el a vezeték. Vezeték kicserél. Millárdok kifizet. Ekkor kiderült, hogy a tartóoszlop nem bírja el az új vezetéket, egy kidől a Margit hídon. Tartóoszlopok megerősít. Százmilliók kifizet.

Eljön a nyár. A Combinón meleg van (45 fok), mert tiszta üveg, és egyetlen ablakot sem lehet rajta kinyitni. Légmondícionáló utólag beszerel. Milliárdok kifizet. Most, mivel minen ajtót egy percenként kinyitnak nyáron légkondícináljuk a Körutat.

A mindezt leszervező, összehozó barmok a helyükön. Demszky detto.

Ezek után, hogy a tükrök összérnek, semmiség.

A dilettánsoknak a legfontosabb jellemzőjük, hogy dilettánsok.

Ezekre egy kutyaól építését sem szabadna bízni, nemhogy ilyesmiket, mint villamospálya, metro.

Roxvox 2009.02.03. 11:33:36

Összeérnek na akkó mivan, a vasúton is vannak bizonyos vonalszakaszok ahol bevárják egymást a szembejövő vonatok. Jaaa, hogy itt két vágány van, nem baj, örüljünk máá, szép új lett a híd!
Szétszedni és garanciában megcsinálni ingyé!
Azt a műszaki ellenőrt aki átvette, pedig életfogytig tartó tökönrúgásra ítélni!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.03. 11:42:20

@Johnny336:
ja kedvencem nemrég lakok ott a kálvin környékén, de amit leműveltek nyár óta kábelezés, ilyen olyan vezetékcserélés, csatornázás címszó alatt, az valami hihetetlen. Jó példa a vadonatúj lámpaoszlopok telepítése, kiástak egy gödröt odavitték a kábeleket,betemették a gödröt, majd jöttek egy hét múlva kiásták a gödöröt a föld alól kihuzták a lefektetett kábeleket, aztán visszatemették, újabb egy hét jöttek zsaluztak betonoztak temettek, újabb egy hét betont törik légkalapáccsal valamit csinálnak mellette a járdát körfűrésszel szerte szét kibontják aztán temetés, újabb egy hét ja hogy beton nem elég lámbaoszlopot hozzá kell erősíteni valamihez, betont törik rácsszerkezet be karimával a végén betonozás. Közben persze egy nagy lyuk itt kiásva betemetve, másnap egy kicsivel odébb komolyan már nem tudtam hogy sírjak vagy nevessek. Arról nem is beszélve hogy a lámpaoszlopokra a villamospálya vezetékét tartó keresztkábeleket valamelyik nap szerdán kb 23 óra körül jöttek, üvöltözve és ordíbálva szerelték. Gondolom a vállalkozó csúszásban volt törvényeket mi a fsznak betartani, gépek ki voltak bérelve stb. Kuva jó volt arra ébredni hogy abalakom előtt egy hülye fasz üti éjjel az oszlopot egy kalapáccsal (finommechanika mi?) miközben villog a sárga villogó a darun az ágyamtól kb 3 méterre.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.03. 11:48:08

@derelyegrádi szellem: Ott egyéterlműen kiderült, hogy nem a tartóoszlopokkal volt a baj, csak a köcsög villamosvezetők agyatlan barom módjára száguldoztak a sárga csodával, háde' most mit csodálkozunk, ha eldől miattuk egy-két oszlop?!?

mind2 (törölt) 2009.02.03. 11:48:37

@Dexter Morgan78: Nálunk most az a divat a városban, hogyha keletkezik újabb gödör az úton, akkor abba beleállítanak egy terelőtáblát :::))) Tök jó szlalomozni :)
Egyébként meg ne sírjatok a híd miatt, biztos egy embernél se volt collstock azért lett szűk. Le kell bontani a hídat, aztán több baj nem lesz vele :::)))

mind2 (törölt) 2009.02.03. 11:51:40

@Félkupica_Fehér_Főnök: jah az EON - nál is csak egy oszlop dőlt ki, aztán bedőlt egyből három megye....vizes volt a hó ::))) hogy rohadjon meg az is, hogy mert januárban esni :::))) Előre nem látható természeti katasztrófa :D Vis major :D

Véraláfutás 2009.02.03. 12:01:02

"egyébként meg a 4-es metróvonal a lesz a világon első gyalogos metróvonal."

Nem is értem, miért nem mozgójárdákat építenek, mint a reptereken...

Zorro2007 2009.02.03. 12:07:52


Egyszeruen a "kovetkezmenyek nelkuli orszag lettunk"...

elloptak, atba**sztak, szarul csinaltak... es meg ki is derul...kit erdekel???

Bezzeg ha a piacon Mari neni nem ad szamlat, mar viszik is...

molaris 2009.02.03. 12:09:24

Azért amikor a Nyugati- térnél NEM ért össze, azt is megmagyarázták. Ott is a HÍD volt a hibás!:):)

Zorro2007 2009.02.03. 12:09:39

@mind2: januarban 10 centi havat termeszeti katasztrofanak nevezni es vis majorra hivatkozni...egy kovetkezmenyek nelkuli orszagban lehet csak!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.03. 12:13:06

@Zorro2007: Mint például Angliában, wáháháháááá xDDD

mind2 (törölt) 2009.02.03. 12:13:43

@molaris: ja meg nem lesz vihar, de mégis lett, tornádó viszont lesz, de mégsem lett, aláfúrunk a Műszaki Egyetemnek, de nembajaz, építsünk völgyhidat az Alföldre, és utazzunk a Marsra, majd veszünk hitelből egy űrsiklót ..

Roxvox 2009.02.03. 12:22:07

Magyarország beszáll az űrprogramba és űrnagyhatalom lesz :):(:):(

Horizont 2009.02.03. 12:24:31

Összeér aminek össze kell érnie! Ennek spéci nem kéne ugye! Időnként (mindig) annyira örülök, hogy nem Budapesten élek!

@mind2: ezen én is ámultam és bámultam! Elősször a rádióban hallottam, aztán a tv-ben látva csak néztem, kerestem a min. méteres havat. Semmi.
A 60'-as években amikor akkora hó esett, hogy a katonaság tankkal vitte a kenyeret, tejet és vitte a szülni készülő nőket kórházba, na akkor nem dőlt ki egy villanyoszlop se. Igaz akkor -20 fok is volt és több méteres hó. Ma már a hó se a régi:)))

Roxvox 2009.02.03. 12:30:06

Az EON-ék most keményen benyújtják a számlát, jaj-jaj mibe fog ez nekünk kerülni?
Legalább kétszerannyiba, gyorsasági pótlék, stb.....

molaris 2009.02.03. 12:30:17

@mind2:
A fenét! Kitaláljuk, kidolgozzuk, majd xarért- hgyért eladjuk. Akik meg megcsinálták, kicsináljuk.
Így igazán magyaros!!

molaris 2009.02.03. 12:32:17

@Horizont:
Meg a fagy sem tartja össze az oszlopokat. Ezek azt hiszik, hogy már mindenki kihalt, aki látott telet?

mind2 (törölt) 2009.02.03. 12:32:56

@Horizont: ahha, a mai hóban van víz, a régiben nem volt : D

acel 2009.02.03. 12:35:46

@mind2:
Az villanyoszlopok igy vannak méretezve,
Próbáld ki: kifeszítesz egy drótot, és középen ágakkal felpolcolod. és utána elvágod valahol.

A két szélsőoszlop bírja csak el a több km vezeték feszítőerejét a többi csak alápolcolja a vezetéket hogy ne érjen a földre. Régem is igy dőltek le az olopsorok.

mind2 (törölt) 2009.02.03. 12:36:24

@molaris: a legszebb, hogy ugyanolyan oszlopokat raktak vissza, mint amik kidőltek :::))))
Nem tudom, ezek majd jobban bírják a havas vizet ?
Azt mondja a beszédhibás eonos nagyfőnök, hogy majd adunk 10 ezer forintot. Tudja ez, mibe kerül egy disznó lefagyasztva ? :::))))

acel 2009.02.03. 12:37:48

A villamosról:
Mérnök ember is elbaszhatja, meg is tette. Azzal nincs gond. A ciki az hogy egészet a hídra fogják.
Ahelyet hogy azt mondanák: elbasztuk, ki kell javítani és kész.

JoeHorseDick · http://kifordultvilag.blog.hu 2009.02.03. 12:38:47

@Elipszilon: csak amerikai állampolgár szolgálhat az amerikai hadseregben.

acel 2009.02.03. 12:41:22

@mind2:
Mint írtam mindenütt ilyen oszlopok vannak.

@Roxvox:
Az oszlop an EON-é szerintem. A javításért ő fizet, jobbanmondva a biztosítoja. Az persze nem fizet, mert hogy vis major, de gondolom az eon be tudja bizonyítani hogy itt a tél nem nem vis major.

mind2 (törölt) 2009.02.03. 12:45:29

@acel: csak itt az eon akarja bebizonyítani a lakosoknak, hogy ez vis major !!! azért is akar adni 10.e. ft-ot. hogy ne pereljen senki.
Egyébként nemtom, de én nem emlékszem, hogy oszlopok dőltek volna ki régebben a vizes hó miatt, hogy vezetékek szakadtak le , arra igen.
Tán az eonnak költenie is kéne egy-két dologra, és nem csak a profitot kibillenteni az országból nem ?

Perillustris 2009.02.03. 12:47:01

@Elipszilon: Bazz, tégen nagyon átvertek. A repülőgépeket nem horozni kell, azok repülni szoktak.

Vagy már ekkora válság van?

acel 2009.02.03. 12:50:17

Az eon nem szolgáltatott és kész, gondolom csak lesz egy ügyvégdaki a kárvallottakat képviseli az eon pénzéből. Lehet a pereket indítani együttesen.

Az oszlopméretezés meg nem bonyolult tudomány, meg lehet állapítani hogy alulméretezték-e vagy nem.

Perillustris 2009.02.03. 12:53:31

@Dexter Morgan78: Én kerékpáros folyosót képzeltem a 4-es metró helyére már évekkel ezelőtt.

A hídnál a tükrökkel amúgy nem lesz probléma, mert egy szerelvény fog járni a vonalon.

Perverzsrac 2009.02.03. 14:36:49

@zero: Mi lett kúrcsánnyal? Nem érem el a postot:((((((((((((((

murcicomp 2009.02.03. 14:38:13

Az oszlop is meg a hó is olyan volt mint régen, csak a hó friss volt az oszlop meg állott! :) Tudjátok milyen kurva drága egy oszlop, jobban megéri akkor cserélni ha kidől mint amikor az ideje lenne, így lehet maximalizálni a ráfordításokat!
Egyébként azt nem értem miért csak hátsó tükrök akadnak össze, viszont ki engedte ezeknek a barmoknak, hogy eltérjenek az űrszelvénytől, bezzeg probálj meg fészerre kiadott építési tervtől eltérni...

Perverzsrac 2009.02.03. 14:41:02

@zero: index.hu/gazdasag/magyar/szazm090203/
wz A kemény nem a faxom... Ebből egy kávé helyett poszt?

trewq 2009.02.03. 14:43:52

A Fővám térre minek metrómegálló? A Kálvin tér 6-7 perc gyalog. A Duna miatt még drágább is a megálló és a 2-es villamost is szétbaszták emiatt.

derelyegrádi szellem 2009.02.03. 14:52:59

@trewq:

Szerinted minek?

Helyes válasz: Pont ugyanannak mint a völgyhíd, meg az alagutak az m6-osra.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.03. 16:13:17

megvan. tender kell.
a meglévő villamosok felszerelése nevetséges extrákkal.

mint pl. elektromosan állítható, fűthető és behajtható visszapillantótükrök. esetleg integrált irányjelzővel.

ez már lassan a legprosztóbb kocsikon is van. milyen hely ez a budapest, hogy nem tudnak haladni a korral?

egyébként szerintem 4.5 mrd-ből kikött volna egy komplett híd is majdnem.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.03. 16:30:19

@denever: 37-39mrd egy új dunahíd + a hozzá kapcsolódó úthálózat megépítése.

Spielberg 2009.02.03. 16:35:00

@zero: légyszi ezeket az elsőző faszokat állítsátok már le, máshol is szánalmas!!!
most országos szinten több villamosprojekt kezdődik, EU pénzből, Szeged, Miskolc, Debrecen, kiváncsi vagyok, melyik milyen minőségben valósul meg. bár kicsit büdös, hogy jövőre kampány&választás... ki fizeti a révészt...

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.03. 19:03:16

Zero,

nem 4.5mrd. 4.9mrd, és még kellett +300 miller a világításra, mert azt elfelejtették beleszámolni.

reakcio.blog.hu/2008/10/28/hid_a_sotetben_ilyen_orszag_pedig_nincs_cxxx

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.03. 20:15:49

Benn volt az ügy a híradóban is, két nyilatkozat:

1, egy öreg faszi a kivitelező cégtől, röhögve:
Ez így nagyon jó, mert így a legjobb, meg különben is, Pesten 16 helyen van így, hogy be kell hajtani a tükröket

2, Kiricsi Karola
A probléma kiküszöbölése érdekében találkozási tilalmat (!) rendeltek el a villamosoknak.

Európa, Magyarország, Budapest

Máshol állítom már az egész bagázst fellógatták volna. Itt meg szerintem még évvégi jutalom is lesz...

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.02.04. 10:49:00

Egyszerûen csak egy oldalra kellene állítani az utasokat és eléggé megdôlne ahhoz a szerelvény, hogy ne kelljen tükröt hajtogatni s aki átáll a másik odlalra azt meg lehetne büntetni. Ilyen egyszerû lenne az egész...
Így a pótdíjelismervényre rá lehetne írni jogosan persze, hogy rossz oldalon utaztál.

Perillustris 2009.02.04. 11:15:25

Pedig örülhetnénk is: HÍD pozitívból HÍD negatív lett a Szabadságunk.

caralho voador 2009.02.04. 16:32:58

Tképpen úgy is meg lehetne oldani, hogy a kivitelező picsánrúgása helyett (merthogy ezzel nyilván valamelyik havert kéne csesztetni) a bkv építtesse át az összes villamosszerelvényt, egyesével. Dupla öröm, ezzel is leesne valakinek egy zsíros megrendelés, a bkv-nak meg úgyis annyi a fölös lóvéja, azt sem tudja, mire költse. Ez lenne az igazi abszudisztáni megoldás.
Amúgy meg annak volt igaza, aki pár hónapja azt írta itt kommentben a négyes metró kapcsán, hogy egy évig minden ismerősének megtiltja, hogy utazzon rajta az átadás után (vagyis kb. a 2031. évben), mert tuti lesz valami baleset. Azt hiszem, az meglepőbb lenne, ha nem így történne.

HZ323F · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=33417 2009.02.04. 16:55:05

Erről csak az Árpád híd féle rámpa jut eszembe. Azok is mesterek voltak...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.05. 01:49:12

@laspalmas:

Ide nem találkozási tilalom kell a Szabadság-hídon a villamosoknak, hanem látogatási tilalom a börtönben Ferenc testvérnek.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.05. 01:50:36

Egyébként még pár éve láttam egy szép kis balesetet a hűvösvölgyi végállomás előtti kanyarban, amit pont két villamos visszapillantótükre bánt.:-/

észosztó 2009.02.08. 04:22:39

Elqrták az űrszelvényt!
Gyurcsány a hibás!
Monnyonle!

Deszkás 2009.03.31. 09:27:22

Hmm, hmm. mi az, hogy hátra sétál?? Mind a 47, mind a 49es villamos vonala fejvégállomásban végződik, nem hurokban. Ergo, nem kell hátra sétálni, hanem amikor megérkezik a végállomásra, leszáll, behajtja mindkét oldalt a türköket, majd előresétál, és felszáll. ilyen egyszerű! Minek bonyolítják túl? Egyébként is, minek legyen nyitva az a tükör, amit nem használ?