Skip to content


       Szűrés lista

A Gyurcsány-család napi megélhetése sokba kerül

Egészen pontosan évi 114 millió forintba kerül. Ugyanis Gyurcsány minden évben ennyi osztalékot kap a cégétől, de nyoma sincs a vagyonnyilatkozatában mondjuk a 2007-es összegnek, mint megtakarítás, vagyis elköltötte. De nem vett belőle autót, házat, telket, erdőt, mert ilyenek szintén hiányoznak a vagyonnyilatkozatából.

Daróczi Dávid kormányszóvivő a bánatos szemeivel meg is magyarázza, sokba kerül a család...

Jaj, az éhhalál fenyeget a Gyurcsány-villában!!!

A nap legpofátlanabb -következmények nélküli- mondata:



A nap legjobb blogbejegyzése pedig e témában a Boldogok a sajtkészítők blogon írodott.

Ja, egy aprócska , de idevágó kis tény:

"Kedvez a vállalkozásoknak az is, hogy az osztalékadó 35 százalékos kulcsa megszűnik és csak a 25 százalékos kulcs marad. Ezek a változtatások már januártól hatályosak."

Vajon miből is származik Gyurcsány Ferenc 115 millió forintos bevétele? Csak nem az osztalékadóból? Milyen érdekes.

Idén már csak 25%-ot kell adózni belőle, gratulálok Miniszterelnök úr, egy tollvonással 11 millióval többet költhet az éhező családjára és Katus mamára!


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL 

A pofátlanja !

Hát ezen beszarok!

"A miniszterelnök nem költözött be a kormányfői rezidenciára" - kezdte kifejteni Daróczi, hogy mire is megy el a még havi bruttó fizetésnek is beillő pénz. Mivel saját lakásán maradt, meg kellett oldani a Szemlőhegy utcai ingatlan biztosítását. A berendezések és fenntartásuk költségét Gyurcsány saját zsebből állja. Ráadásul még egy helyiséget is biztosított a védelmére kirendelt kormányőröknek. A biztosítás költségein felül tavaly felújításokat is végeztek a villán, festettek és új bútorokat is vettek, ezeket azonban nem lehetett, nem kellett feltüntetni a vagyonbevallásban, mivel értékük nem éri el a bevallási küszöböt.

Emellett a miniszterelnök Daróczi közlése szerint családját is támogatja. Vele egy háztartásban él két házasságból származó négy gyermeke, valamint húga lánya, Anita, valamint anyósa, Apró Piroska is. Ráadásul amikor a család nyaralni vagy sielni megy, annak is minden költségét ők fizetik, ahogy Daróczi fogalmazott, "a repülőjegytől a takarításig".

Arra a kérdésünkre, hogy amennyiben Gyurcsány tényleg a családtagjai között osztja el az osztalékot, a rokonok fizetnek-e 11 százalékos illetéket a 150 000 forintot meghaladó adományok után, azt felelte: "Ez nem ajándék, [a miniszterelnök] a szó leghagyományosabb értelmében támogatja a családját". - Index.hu

Vagyis a fenti tételek pontosan nettó 88 millió forintba kerültek!
Még jó hogy kapja ezt az osztalékot, vajon hogy jönne ki a nettó havi 600 ezreből?!

Címkék: gyurcsány pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr43922584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.04. 16:39:58

az ajándékozásra idehaza meg másütt is korlátozások vannak. van rá adónem, izé ajándékozási illeték. max 40%os.
kp esetén 250khuf felett.

és akkor legális.

www.apeh.hu/adoinfo/inf2008/i20.html

Nanehogymá 2009.02.04. 16:43:22

Távolj áljon tőlem, hogy védjem ferit. (hű nem bírtam nagybetűvel leírni a nevét...:) ) De tudomásom szerint ő az egyetlen aki legalább a tiszteletdíját átutalja jótékonysági célokra. Ennek ellenére kurva nagy gáz, hogy ilyen nyilatkozatot le lehet adni neki is.
De az összes képviselő bevallása elég nevetséges....
Van akinek még csak bevétele sincs??!
Vagy akinek a nevén van egy 4nm2 tároló??
Vagy akinek egy fél megyényi földje van.
nevetségesek......

Virág et. 2009.02.04. 16:45:46

@Nanehogymá: Szegény Veresnek csak egy utánfutó jutott. :)

Azért Viktorért is vérzik a szívem, el kellett adni a 8 éves Golfot. Válság van, hiába.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.04. 16:51:36

hogy szegeny katusnak legyen miböl kifizetni a gazszamlat a ket szobas papai panelben.

jozicsenko 2009.02.04. 16:53:43

@Nanehogymá: 400 Ft-ot téglajegyben

erre gondolsz? :-)

phaidros 2009.02.04. 16:55:13

Az osztalék az egy dolog, legalább az általános.

De emlékeztek Gyurcsány egyik cégének áramvásárlására? Ha jól emlékszem, 5 percig lehetett licitálni a normál árnál olcsóbb áramra, megkapta, így több jutott az osztalékra is... :]

Virág et. 2009.02.04. 16:56:24

@jozicsenko: Feri az egész fizetését jótékony célra utalja.

Gondolom azt a kb 700 000,- nettót tudják nélkülözni a 7 millió mellett.

Nanehogymá 2009.02.04. 16:58:40

@jozicsenko: :D

Évről évre nagy felháborodást keltenek a vagyonnyilatkozataik... És mi történik ??? A budös nagy semmi.... Ja de lassan még annyit se vallanak be mint eddig....

Te meg küldjed be az APEH-nak oszt ők majd jól megfejik a bevallásodat...

yxcvbnma 2009.02.04. 16:59:15

Olvasgatva a vagyonnyilatkozatokat én büszke vagyok magamra:)
Jóval kevesebb jövedelmemből van saját kocsim, és lakok valahol, nem úgy mint egy-két képviselő. Tehát sokkal jobban be tudom osztani a tizedannyi pénzt amit egy átlagos képviselő kap:)

Pl az egyik:
3 éves dacia logan, rajta van még két milla hitel, mellé egy vidéki családi ház 50 % -os tulajdona, beterhelve 8 milla hitellel. Ezt tudja felmutatni havi kb 1 milla jövedelemből?:)))) Gratulálok, hihető.
Jó lenne egy fordított vagyonosodási vizsgálat, hova tüntet el ennyi pénzt...
De viszont az 5000 forintos bort, 4000 forintos falinaptárt gondosan feltüntette...

Virág et. 2009.02.04. 17:01:31

@yxcvbnma: Az egész egy vicc.

Ezekkel kéne feltölteni a Hócipőt és biztos jobban fogyna. :)

A_Harlem_Fekete_Führere 2009.02.04. 17:01:46

A 25 is sok, akkor is, ha Feri halálra keresi magát ezen (is). Szerintem sok embert érint, egyik oka a szlovákiai cégalapításnak hogy ott 0 (nulla).

derelyegrádi szellem 2009.02.04. 17:01:50

@Prinzessin Erbsen:

az a ferié. Nem add oda katus mamának, mert az egyetlen ingatlan vagyona ennek a szegény ferinek.

De az is jó hogy feriék napi 278.000 ezret költenek, de - saját elmondása szerint - az anyjának néznie kell a gázórát, mert nem jön ki a nyugdíjból.

Ha kér egy kis lét gázra, akkor meg nyilván azt mondja neki "A lószart mama!" :-)

yxcvbnma 2009.02.04. 17:06:39

Másik példa:
Vidéki nagyvárosban 300m2 ház fele, egy Budakeszin egy házikó 28m2 1/3-a.
Mellé 77 milla banki kölcsön. Mire tudott ekkora kölcsönt felvenni? Mi a biztosítéka rá?

derelyegrádi szellem 2009.02.04. 17:07:45

@yxcvbnma:

Mit csodálkozol, az a félnótás göndör istván megmondta, hogy a családja anyagilag belerokkant abba, hogy ő képviselő. A sok tombola meg minden...

Évről évre kevesebb van, mert minél tovább képviselő, annál inkább fogynak a vagyontárgyak. Nem érted? Pedig a göndör elmondta világosan.

Csak azt nem értem, hogy miért nem vetnek véget a családjaik anyagi vesszőfutásának, mondjuk feloszlatva a parlamentet?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.04. 17:07:49

0:15" nél a tányért felemelve kanalazza ki a leves utolját. Tényleg panel.

jozicsenko 2009.02.04. 17:09:40

az egyik miniszter 65milliás hitelt írt be

aminek a havi törlesztőrészlete legalább félmilla
a másfélmillás bruttó fizetésből

hogy is van ez? havi nettó 150-200ból él meg?

mmmmmmmm :-(

Virág et. 2009.02.04. 17:13:51

@jozicsenko: És Kóka A8-asa? Kb a fizetésének a 2/3-ada elmegy a lízingdíjra. :)

Nevetséges.

Cornelius Sulla 2009.02.04. 17:15:31

Röhej ez az egész.....
Ma már tisztán látszik ezek mindenkit hülyénak néznek és sajnos azt kell mondanom joggal....
Hagyjuk csak nem tudom meddig:(

belzebubó 2009.02.04. 17:19:45

@phaidros: az áram akkor Ferinek a gabonaszáritójához kellett,valahol az osztrák határ közelében?Jól emlékszem?

mind2 (törölt) 2009.02.04. 17:21:23

Tudjátok mi ez az egész ? A szemenköpésünk, a hülyének nézésünk, a mérhetetlen cinizmus és lenézés a plebs iránt.
Azt gondolják : itt van bazdmeg, csámcsogjatok rajta... amíg ránk irigykedtek, addig mi térdre fektetjük az országot, úgy, hogy kevésbé tűnik fel.
na erről van szó szvsz.

acel 2009.02.04. 17:23:19

Na eddig az volt a baj hogy a képviselő jövedelme kevés, a vagyona (ld. vagyonadó) meg nagymértékben nő.

Most meg már az is baj hogy a jövedelme nagy, de a vagyona kevés?
100 milla, azza mindenkinek küldott 10ft-t, Az még illetékmentes (nem az fizeti az illetéket aki adja hanem aki kapja). De a 10ftüok elvesztek a postan. Arról ő nem tehet.

Egyébként minek venne ki több pénzt a cégből, mint amennyi a megélhetése? Jobb annaka cégben. Nem jó neki ha vagypna van.
Házat, autót bérelni jobb stb.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.04. 17:26:01

@mind2:

Így van. És bár megnézni nem mertem, gondolom a blogján istenítik a banyák.....ez a legszomorúbb, hogy még mindig van, akinek ízlik a cukrozott kutyaszar....

mind2 (törölt) 2009.02.04. 17:26:31

@belzebubó: az egyetlen ágazat, aminek a legkevésbé árt a mostani helyzet, az a mezőgazdaság. Egyelőre még a legkevésbé érintett.
Aminek itt értéke lesz, nem is kicsi, az pölö a szárított - betárolt gabona. Erre fel ez a rengeteg szárító mostanában.

jpmjpm 2009.02.04. 17:27:06

Én utálom Ferit, mint a szart és a hír első olvasatra engem is felbaszott.

De aztán átgondolva igazából nem tudok semmi kivetnivalót találni benne azon kívül, hogy kurvára pofátlannak és hihetetlennek tartom, hogy vki. 300e ft-ot költ naponta a családra. De a jövedelmét bevallotta, tudjuk honnan van, adózott utána, innentől kezdve arra költi amire akarja. Ha toronyórát vesz lánccal vagy a családra költi már nincs különbség. Az lenne a gáz, ha iszonyat ingatlanjai, betétei stb.. lennének úgy hogy nincs meg hozzá a bevétel.

Meg aztán nem gondolom, hogy a kedves képviselők nincsenek felkészülve a vagyonnyilatkozat leadására, szóval jó előre fel vannak készülve arra, hogy hogyan tüntessék el a durva dolgokat a vagyonnyilatkozatból. Szóval szerintem az egész vagyonnyilatkozatosdinak semmi értelme, mert kijátszható.

Engem leginkább az érdekel, hogy a leadott nyilatkozatok és a valóság között mi a különbség. Csak úgy kiváncsiságból megnézni X képviselő nyilatkozatát, aztán megnézni, hogy hová megy haza munka után és mivel. Mivel párszáz képviselő van, könnyű lenne utánajárni legalább a negyedüknek. Csodálkoznánk szépen az eredményen.

Virág et. 2009.02.04. 17:28:46

@jpmjpm: A dolog megoldása ennél prózaibb. Mivel nincs tétje az egésznek, ezért mindenki lesz.rta és kb ehhez mérten vette komolyan.

Könnyebb behúzni a semmit, mint valami érdemit odaírni.

mind2 (törölt) 2009.02.04. 17:30:57

@laspalmas: @mind2: nem tudom te hogy vagy vele, de valami elementáris - szexuális vonzódást vélek felfedezni egyes nyugdíjas banyák és a feri között. Valami anyáskodó, perverz... imádatot, ami olyan mint a majomszeretet. Néha az az érzésem, kollektíve vajúdtak a ferivel, mindannyiuk szegény szerencsétlen pápai kisgyereke, akit még mindig szoptatni és bátorítani kell, mert ha nem, vége a világnak. És ez a vajúdás a mai napig tart, hisz óvják védik a széltől is.... bassza meg ami itt van az már elmebaj.

Virág et. 2009.02.04. 17:33:38

@mind2: Persze, hogy szeretik! A múltkor is hogy felkapta azt a kis Bernikét! Hát lehet ilyen snájdig fiatalembert nem szeretni? :)

Maximio 2009.02.04. 17:35:15

Kapolyinak az évi 2,2 milliárd mellé még van pofája felvenni a képviselői fizetését, igazi hőpajzsarcú. Tényleg egy dolog látszik a vagyonnyilatkozatokból, szarnak ezek magasról a fejünkre, ez az ország az ő saját Monopoly-juk, és mi vagyunk a bank.

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.04. 17:40:31

Ma hazafelé jövet fasza lámpavasakat láttam, mintha direkt akasztásra tervezték volna őket. Sőt, a villamosos postban linkelt villamosokkal foglalkozó oldal megszüntetett vonalak szekciójában is látni, van azért nyom a vonalak után, például az épületeken megmaradt felsővezeték-tartó(?) KAMPÓ, amelyket vis maior szintén lehet ilyen célokra használni. Ha nem lenne elég, saját zsebemből, ajándékként (adózva utána) biztosítok jövőbeli a magyar szükségkormánynak (akárhogy is nevezzék) az akasztásokhoz 200000 HUF pénzt, kampóra.

Bár ott tartanánk :S

mind2 (törölt) 2009.02.04. 17:44:36

@Virág et.: tőlem szeressék emlékezve arra az időre, amikor gyakran kellett bugyit váltani, de ne ilyen tupírozott szörnyek határozzák meg egy ország meg a gyerekeim életét. Most a szemük nedvesedik a meghatottságtól ha meglátják... Istenem egyre vulgárisabb vagyok, ne haragudjatok. Indulatból már jeles vagyok :(
Kádár népe helyett a munkásőrök özvegyeinek országa lettünk.

mind2 (törölt) 2009.02.04. 17:45:53

@mind2: apropó, tényleg itt van az IMF és az EBRD küldöttsége ?

Véraláfutás 2009.02.04. 17:53:58

Egy ilyen Kapolyi féle őskommancs mi a ló@t keres a parlamentben? Neki nem kell lobby pénz, ő maga a lobby!
Az meg, hogy ilyen jövedelmek mellett szüksége van az MTA juttatásokra és az államiakra is, csak mutatja a mai "nemzetért ténykedők" étvágyát...

Természetesen ezért van szűkség a LISTÁS szavazásra, hogy az ilyenek bent lehessenek a tutiban.

hu.wikipedia.org/wiki/Kapolyi_László

caralho voador 2009.02.04. 17:55:35

tetvek. Beleértve a kedves klárikát és a drága anyóspajtást. Minimum vagyonelkobzás és recsk. Az egész famíliának. Meg az egész garnitúrának. Aztán meg azoknak, akik mindezt kifogásolni merik. Meg azoknak, akik a szekerüket tolták. Kevesen maradnánk...

belzebubó 2009.02.04. 17:55:42

@mind2: itt vannak a fiúk,február közepéig maradnak.

www.hirtv.hu/gazdasag/?article_id=257757

"Megérkezett Budapestre a Nemzetközi Valutaalap és az Európai Unió delegációja, hogy felülvizsgálják a Magyarországnak nyújtott hitelkeret felhasználását.
Pichler Ferenc, a Pénzügyminisztérium sajtófőnöke azt mondta: a szakértők február közepéig maradnak, ez idő alatt a kormány, a minisztérium és a jegybank illetékeseivel tárgyalnak. "

mind2 (törölt) 2009.02.04. 18:02:11

@belzebubó: inkább kézi vezérlés lesz az, nem tárgyalás :) Ezeket most nem verik át, ha sátrat vernek nálunk, az biztos. Azért is maradnak, mert tudják hogy messziről azt hazudnak, amit nem szégyellnek. Ennek most vége.;)

belzebubó 2009.02.04. 18:04:14

Hogy mikor mennek el,azt pontosan onnan fogjuk tudni,hogy akkor áll majd elő Ferkó az újabb csomagjával.Addig a fiúk leirják neki,mi a teendő.

mind2 (törölt) 2009.02.04. 18:08:22

@belzebubó: nem , innentől kezdve kötelező lesz azt csinálni, amit az IMF mond. Olyan nincs, hogy feri ébren álmodik és nekünk is kötelező lesz rémálmodni. Aaaa, az IMF- nél erősebb kutya nincs. Ezt nem ússzák meg. Itt nem lehet agybafőbe adatokat hamisítgatni, meg itt sírni, ott táncolni. Feri most úgy táncol, ahogy neki fütyülnek majd. A békeidők véget értek.

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.04. 18:10:00

@belzebubó:

"Megérkezett Budapestre a Nemzetközi Valutaalap és az Európai Unió delegációja, hogy felülvizsgálják a Magyarországnak nyújtott hitelkeret felhasználását."

Két hét, és vagy megőrülnek, vagy diliházba kerülnek a röhögéstől :D

De remélném, hogy valamiféle pórázként sikerül kis, karikatúrává lezülött hazánk romjait technokollal bekenniük.

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.04. 18:13:33

@Tarackos Sül:

Áh, némi képzavar volt, sebaj. Ragasztóval megállítani a dőlést, úgy értem persze, nem konzerváni a sz*rt :D

mind2 (törölt) 2009.02.04. 18:14:50

@Tarackos Sül: HIDEG profik ezek, nem az érzelmek rabjai , majd meglásd ! ;)

mind2 (törölt) 2009.02.04. 18:16:27

@mind2: szerintem még azt is tudják, ki milyen gyógyszert szed, elhiszed ?;)

molaris 2009.02.04. 18:16:52

Azért az megnézném amikor Piroska Mamának egy kis zsebpénzt nyom a kezébe!::))::))

mind2 (törölt) 2009.02.04. 18:24:07

@molaris: nem baj,.... ha megpusztulnak nekik sem lesz a dögcédula aranyból a lábuk ujján. a gyerekeik meg csak a pénzért szeretik őket, később összevesznek az örökségen :) én ilyenekre gondolok, ha vígasztalni akarom magamat : D

belzebubó 2009.02.04. 18:25:08

@mind2: .A Krónikában sem hallottam utána a hirekben sem erről,csak az Origon van fent és
angol nyelvü oldalakon.
Attól én sem félek,hogy hagyják tovább álmodni Ferkót...
www.origo.hu/uzletinegyed/magyargazdasag/20090204-budapesten-targyal-az-imf-es-az-eu-a-magyar-hitelrol.html
bbjonline.hu/index.php?col=1001&id=46787

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.04. 18:26:33

De basszus ilyen, hogy a huga lányát is eltartja a az előző házasságból származó pujáival egyetemben. Hát bejelentkezek mint nagy messzi rokon. Ha Ádám Éváig visszamegyünk, hogy ugyan már Urambátyám olyan nehéz a megélhetés tartson már el engem is. BASSZA meg. Komolyan a legjobban Maximo monta. Az ország a Monopoly-juk s mi vagyunk a Bank. Pofátlan módon már a látszatra se adnak. Csak lapátolják a pénzt kifelé, hogy a következő kormány szopjon. Mekkora lesz majd ha maradniuk kell!!! Mire fogják fogni??? Akkor már tényleg nem lehet a patás ördögre!!!

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.04. 18:30:15

@mind2:

Lehet, de elmennek, mi meg itt maradunk a sz*rban, Ferikével együtt. Azaz ő - a post alapján - nem igazán :S

Plutonic 2009.02.04. 18:30:16

Ez az igazi vastagbőr!
Basszák meg!
Most úgyis felhúztak a Szondánál a paraszt szarrugdosó szociopaták.

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2009.02.04. 18:45:04

Azért az tetszett, hogy már a szóvivő is elcsuklott ekkora pofátlan hazugság kimondásakor.
Csoda hogy nem röhögte el : )

derelyegrádi szellem 2009.02.04. 18:45:59

"Megérkezett Budapestre a Nemzetközi Valutaalap és az Európai Unió delegációja, hogy felülvizsgálják a Magyarországnak nyújtott hitelkeret felhasználását"

Akko' srácok nagy a baj.

Remélem magukkal viszik ferit, mert mutogatni akarják majd a bantu négereknek, na ez a colos fehér fiú megmutatja nektek, hogy mit nem szabad csinálni, ha majd cicilizációt szeretnétek kezdeni. Este majd táncol is...

mind2 (törölt) 2009.02.04. 19:04:26

meg bekérik a legfrissebb statisztikai adatokat erről-arról, feri felhívja a KSH elnökét, kérem ezt és ezt, ő meg visszakérdez, hogy melyik verziót vigyem ? ::))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.04. 19:05:50

Na ezeket, hogy próbálja átkúrni veres jani????
Na arra kíváncsi leszek!

mind2 (törölt) 2009.02.04. 19:10:52

Már várom, hogy az IMF ellen Kolompárorbán vezetésével százezer barna ember vonul utcára, és követelik hogy az IMF csapatok haggyák el országunk területét. IMF zászlókat égetnek és taposnak sárba, a táblákon pedig : hol a cociális segéjem ájemef ?
Aztán ami IMF zászló épségben marad, azt kimossák a Dunában. A menet élén feri vonul és azt skandálja, nagyon elegem van a romló forintból ....meg a kedvezőtlen külgazdasági makromutatókból ...

HZ323F · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=33417 2009.02.04. 19:17:16

@Virág et.: Azt hiszem nem az a lényeg, hogy a keresetéhez képest mennyi a 700 000 nettó. Hanem hogy egyáltalán eszébe jutnak mások. És én sem védeni akarom, de ezt nem hiszem hogy értelme lenne támadni. Jó hogy elutalja rászorulóknak. Bár én inkább állatmenhelyeknek utalnám, de ez már magánügy...

HZ323F · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=33417 2009.02.04. 19:19:23

és még mielőtt bárki if félreértene: aki tényleg rászorul az összegre, az kapja meg, de amikor azt látom, hogy bizonyos csoportokat betuszkolnak vadiúj házakba, meg kapnak bérletet, ingyen sulit, stb, merthogy csak így tud beilleszkedni, én meg közben dögölhetek éhen, nah akkor inkább az állatmenhelyeket tartsuk életben. És végezzük ki azt, aki állatot kínoz,vagy kidob otthonról!

Roxvox 2009.02.04. 19:20:03

Kéretik minden adófizető állampolgártól, az ilyen vagyonnyilatkozatokhoz hasonló komolyságú adóbevallásokat készíteni, oszt lehet azokon is majd csámcsogni valakiknek ;)

belzebubó 2009.02.04. 19:21:32

@HZ323F: soha nem mondta és nem mondja meg hová utalta. Milyen alapitványnak,hogy az gyerekekkel vagy állatokkal foglalkozik,nem lehet tudni.Az asszony is benne van egy-két alapitványban mint köztudott.Nehogy meghatódjunk mán'

belzebubó 2009.02.04. 19:27:23

Viszont az érdekes,hogy a blogjából irt könyvének bevételéről elmondta hová utalta. Na mit gondoltok náczikok? Árváknak ment?Szögi Lajos családjának? Vagy Böjthének?
Akkor csinált neki csinnadrattát,de a havi fizuját senki nem tudja hová küldi.Miért? A könyvnél igen,ott kell a reklám a havi fixnél meg nem?
www.vilaggazdasag.hu/index.php?apps=cikk&cikk=251181

Roxvox 2009.02.04. 19:32:23

A Veres Janinak 300 millával tartoznak. Mi ő Bank, vagy netán uzsorás? :(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.04. 19:33:49

Reakción összeadták, 6 év alatt összesen fél milliárd osztalékot kapott, és nincs bevallva ebből 1 forint sem, és nem vett belőle semmit ami a nevén lenne.

Hol az 500 000 000 forint, Feri?

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.04. 19:34:05

Figyeljétek meg, majd "konszenzus kell", "egyetértés kell", "a fidesszel együtt végigcsináljuk", "kell a fidesz együttműködése", "egységes magyar program kell" klisék közül kiválasztja, amelyik kell, és szétkeni az egész felelősséget.

mind2 (törölt) 2009.02.04. 19:34:14

@Roxvox : Kelet - Magyarország mindenható ura, te kis butus...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.04. 19:34:35

@Roxvox: Na ez jó kérdés. Szerintem inkább egy szinesfémtolvaj uzsorás!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.04. 19:35:17

Off: Beírom ide is, mert egy köcsög spammer vagyok :o)

Aki akar képregényt készíteni a vastagbőr "ti küldtétek" (haromnegyzet.blog.hu) rovatába, az zizzentsen egy e-mailt és küldök neki egy olvasói regisztrációs hozzáférést.

Lehetőleg olyan jelentkezzen, aki néharitkán kommentel is itt.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.04. 19:38:19

@zero: B+!!!

Az 2 702 703 üveg sör!!

Hol a pééénz??? :o)

Lithium78 2009.02.04. 19:40:18

kapná el a nagyfosás, hogy az egész pénzt költse széntablettára.

Asidotus 2009.02.04. 19:43:31

A cikk mondanivalójával nem értek egyet.
Nem az a gond,hogy valaki mennyi pénzt költ el, akármire (legalábbis, ha az nem ütközik törvénybe, ezt esetleg lehetne még vizsgálni.)
Inkább azt lehetne megkérdezni, hogy az honnan van?
A cégéből? A cége honnan van?

mind2 (törölt) 2009.02.04. 19:44:25

@Lithium78: hogy beszélsz te szeretett miniszteri elnökünkről. A belét kidolgozza értünk ! Nemtom, holnap is blogol majd az IMf - esek között ülve ? Bocs fiúk, de írok pár sort, addig húzzatok bele :::))) mingyár jövök

Perverzsrac 2009.02.04. 19:45:18

@zero: és zero még pofátlanabb! Meg se köszöni, hogy felhívtam a figyelmét az osztalékadó kulcsának változására... SZÉP!

Roxvox 2009.02.04. 19:45:38

@Noname Cowboy:
Méghogy nem dolgoznak a cigók, Kelet-Magyarországon az összes neki "dolgozik".

belzebubó 2009.02.04. 19:47:51

@mind2: Lehet,mert Rejt E Tibor pénzét zárolták Svájcban azt hiszem 2003-ban és akkor volt nagy pánik,hová is vigye a többi a delláját...

mind2 (törölt) 2009.02.04. 19:47:57

@Nűnű: momentán erre lehetne olyat mondani, hogy Nomentana meg ilyenek. De azok elévültek, mert minél magasabban vagy, annál gyorsabban évülnek el az ügyeid. Rajtam meg lehet, hogy még az 1989 - es adóbevallásomat is keresni fogják ::))
Sőt a nagyanyámét is :)))

Perverzsrac 2009.02.04. 19:47:58

@Virág et.: Amúgy nekem büdös ez az ajándékozás. Soha nem vallják be kinek ajándékoznak, mondván nem PRből nyomják. Ismerve ferit szinte tuti, hogy a TÁMOGASSUK GYURCSÁNY BÁLINTOT alapítvány kapja meg az egészet. Vagy valami hasonló, amiből persze szinte az egészet visszakapja a család így vagy úgy.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.04. 19:50:01

@Nűnű:

Szerintem pedig kimondottan érdekes, hogy mit mond azzal kapcsolatban, mire költi a pénzt (anyu nézi a gázórát, gyereknek csak 200 Ft zsebpénz, megélhetésre napi 230.000, stb), mert ő a miniszterelnök. Ha nyilvánvaló hazugságokat képes szemrebbenés nélkül a szemünkbe mondani, akkor mire számítsunk tőle az ország dolgaiban? Semmi jóra, ez tisztán látszik. Más országban az ilyet rég lecsukták volna.

mind2 (törölt) 2009.02.04. 19:51:29

@Perverzsrac: jajj, lehet, hogy kifizeti azon zsidó család leszármazottainak a villa árát, akiktől elkommunizálták... részletekben :::)))

mind2 (törölt) 2009.02.04. 19:53:20

@laspalmas: de ő nem tudja hogy hazudik, nem érted már ? NEM TUDJA. Egy csomó ember nem érzékeli amikor hasad a tudata :::))))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.04. 19:54:55

@Perverzsrac:

Bocs, de annyi minden kérés-jelzés jön, nem emlékeztem ki szólt róla .... köszi!!!

Plutonic 2009.02.04. 19:55:02

@mind2: A szociopata után a pszichopata volt a másik tippem....
Ennyi pata!
Ő lenne a patásördög? :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.04. 19:55:59

@mind2:

"Kedves Barátaim, a hátam mögött ülő türelmetlen külföldiek miatt rövid lesz a mai bejegyzés, ezért kérlek Titeket, ne haragudjatok rám, tudjátok, hogy számomra az ország az első, mert az ellenzék nagyon-nagyon mesterkedik, az ördög sosem alszik, szegény anyukámnak meg olyan sok az a fránya gázszámla, egyébként Bettike jól van, puszil Titeket, Gyuri bácsi pedig várja a telefonokat."

belzebubó 2009.02.04. 19:57:07

Látod zero,hiába támogattad a megalakulásukat,nem jött össze.Még jó,hogy nem lett poszt,mire leirod,már nincs miért.
www.kisalfold.hu/soproni_hirek/friss_-_gyor_nem_ker_a_cigany_gardabol_padar_lemondott/2086250/

Perverzsrac 2009.02.04. 19:57:33

@mind2: ez így van. csak ezek akkora faszok, hogy konzisztensen nem tudják ugyanazt hazudni. Kétszer kérik a 2 hét alatt ugyanazt az adatot és mást fognak kapni. Na akkor lesz nagy sírás rívás! :)

Perverzsrac 2009.02.04. 19:59:07

@HZ323F: TE EZT KOMOLYAN ELHISZED? AKI HAZUDIK ÉJJEL NAPPAL? SZERINTED MIÉRT NEM MONDJA MEG KINEK ADJA? Mert akkor utána lehetne nézni...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.04. 20:01:12

@mind2:

Szerintem mániás depresszió (bipoláris zavar) skizofrén beütéssel.

mind2 (törölt) 2009.02.04. 20:02:41

@laspalmas: :D ja meg rákos volt a bal lábam, de úgy kigyógyultam belőle mint a KISZ - es múltamból... ::)))

Perverzsrac 2009.02.04. 20:03:03

@zero: KAMUUU. VAstagbőr ott is van:) És még te írsz ferifől? Te? A legjobb tanítványa? :))))))))))))))))

Plutonic 2009.02.04. 20:03:07

@laspalmas: És van egy komplett diagnózisunk. :D
Ebből már sehogy nem fog rendesen kijönni! :D

mind2 (törölt) 2009.02.04. 20:05:16

@Perverzsrac: elképzelem azt a nagy futkosást, égnek a telefonok, össze is pusmognak majd az előtérben, hogy fijúk, egyformát hazudjunk már....
De melyiket feri ? Melyikre gondolsz ? :)

mind2 (törölt) 2009.02.04. 20:06:36

@laspalmas: helyes, csak összehoztuk, ha már nincs ebben az országban egy bátor ideggyógyász.

mind2 (törölt) 2009.02.04. 20:08:31

@laspalmas: De ezek után az is tuti, hogy egy cellában ülünk mi ketten a női részlegen :::)))
Bár azt már nem várom meg. majd én is úgy írok mint more : ékezetek nélkül :::)))

Perverzsrac 2009.02.04. 20:09:27

@mind2: igggen:)))) valahogy így. Csakhát ezek faszok ehhez. Szóval le fognak bukni, nem kicsit, nagyon:)

mind2 (törölt) 2009.02.04. 20:15:23

Idézek :
Szabadságunk fokát a rendelkezésünkre álló alternatívák minősége és mennyisége határozza meg.
Döntsétek el, mennyire vagyunk szabadok ;)

Plutonic 2009.02.04. 20:26:05

@mind2: A mai nap tapasztalatából nyugodtan írhatom, hogy "modern" rabszolgaság az, ami itt van.

acel 2009.02.04. 20:28:46

Ha én kapok a szüleimtől 250eHUF ajándékot akkor lecsap az APEH. Meg kellene kérdezni a ferit hogy akinek odaadta a pénzt az befizette-e a megfelelő illetéket, vagy feketébe kapta.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.04. 20:35:54

@acel:

Megkérdezték!!!

Zero beleírta a postba. Azt mondták, az nem ajándék, Feri csak támogatja a családját. Hogy nem szakad rájuk a plafon...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.04. 20:38:16

@mind2:

Á, mi nemigen zárjuk az ajtót, szóval bárki leülhet a géphez írkodni...:))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.04. 20:39:45

@laspalmas: Ha vagyonosodási vizsgálatra kerülök akkor én is ezt vallom. Nem ajándék hanem támogatás. Kíváncsi lennék beszopnák-e! :-)))

Petrow 2009.02.04. 20:40:24

Ez az egész költéstérítés minden évben jobban megdobja a vérnyomásomat, mint a blog összes "Kávé helyett" rovata együtt.

Minden évben eljátszák ezt
Minden évben a pofánkba röhögnek
Minden évben van körülötte 2-3 nap média-cécó
és EGYIK ÉVBEN SINCS felelősségre vonás, nincs következmény, SEMMI!

Ha egyszer megalakul az új rend - mindegy, hogy hogyan, vérrel, vagy vér nélkül - a legelső paragrafusban legyen benne a mentelmi jog törlése még a szótárból is!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.04. 20:47:20

segítség!!!

Combi/SzF/Szn mit szokott beírni, amikor valami baromira nem tetszik neki?!?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.04. 20:48:34

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Olyan szavakat, amiket 10 év alatti gyerek előtt kerülünk kimondani. :))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.04. 20:57:32

van az a náci fegyver, de sosem jegyzem meg basszus

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.04. 21:01:19

@laspalmas: átlapoztam már vagy 800 kommentjét, és az "aztabüdöskurvaeget" a leggyakoribb hozzászólása, igazán meglepő...


xD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.04. 21:06:34

@Félkupica_Fehér_Főnök:

az misikeh meg a maschinengewehr :)

Egyébként mire kell? A nevében akarsz írkodni?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.04. 21:07:51

vagy azt misikeh szokta mondani? ... basszus, de ciki

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.02.04. 21:15:48

off:
hol a bánatban van a SecurID-m? Segítséééég!!! :D
on.

ó gyász nagy a család... majd segít az amit FFF keresett :D

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.04. 21:21:06

@misikeh: benne leszel a tééévééében !

csináltam neked képregényt :o)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.04. 21:37:47

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0700136.TV

2007. évi CXXXVI. törvény

a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról

eszerint Feri számlájával tele kell lennie a banki nyilvántartásnak. már csak azért is, mert alig hiszem, hogy egy fiók egy szuszra ki tudna fizetni 100millert...

belzebubó 2009.02.04. 22:04:49

Elmorgunk itt Ferkó pofátlanságán eközben Suchman teszteli a hitelezőket:
"Suchman Tamás szerint nagy segítség lenne Magyarországnak, ha a számára hiteleket nyújtó szervezetek átütemeznék az adósságot"

Ezt ugye nácikok mindenki érti hogyan mondják ezt becenéven? Kvázi kimondta.
Fogadásokat köthetünk holnap ennek a virágnyelven kimondott államcsődnek mennyi lesz a forintra árfolyamára adott válasza?

belzebubó 2009.02.04. 22:09:06

Ma reggel Kossuthon 6.45-kor Heim Péter (Aegon) aki tavaly 265-nél mondta 1 éven belül 300 lesz (bejött) azt mondta a Kossuthon,hogy a 310-nek is örülni fogunk.

bubianyu 2009.02.04. 22:19:57

Csak így ennyi:

A gyerekek tanulják az iskolában a Nemzeti Dalt.
A tanárnő mondja nekik, hogy másnapra hozzon mindenki valami tárgyat, ami a verssel kapcsolatos.
Másnap jelentkezik az egyik tanuló egy karddal. Kérdezi a tanárnő:
- Ezt miért hoztad?
- Mert "Fényesebb a láncnál a kard, jobban ékesíti a kart..."idéz a versből.
Egy másik tanulónál van egy lánc.
- Ezt miért hoztad?
- Mert "Fényesebb a láncnál a kard, jobban ékesíti a kart..."idéz a versből.
Móricka is jelentkezik. A tanárnő szörnyülködve látja, hogy Mórickánál a Gyurcsány fényképe van.
- Hát ezt miért hoztad?! - fakad ki a tanárnő.
- Sehonnani bitang ember, ki most ha kell, halni nem mer...

belzebubó 2009.02.04. 22:40:02

Ugye senki nem várja el komolyan Ferkótól,hogy ilyen árfolyamnál szépen forintban az OTP-nél gyüjtse a százmilliókat a klassz kis államkötvényében,amire nincs fedezete? Természetesen ha ismerjük, komolyan nem gondolhatjuk.Egy pár Ferkóra hájpoló nyugdijasra is kiváncsi lennék csak a szájuk nagy a Kapcsolaton, lóvé a temetésre a párnában figyel,vagy inkább vettek-e Ferkó kötvényeiből?
Az inkább feltünő,hogy szinte senkinek semmije nincs államkötvényben a képviselők közül.De szinte bakszámlán sem.Csak disznek pár milla.
De ugye mi hülyék vegyünk államkötvényt mi?
Te Ferkó mikor mutatsz példát,hogy a szarvárból amit te csináltál legalább egy havi fizudnak megfelelő államkötvényt vettél volna?

Inkább akinek van valamilye,ha már nyáron a hipp-hopp lezuhant 239-nél nem sikerült vennie mert átaludta és elhitte lesz ez még jobb is,hordja ki amig lehet.

dr.justice 2009.02.04. 22:43:02

Ferinek nyilván nem véletlenül nincs semmi a nevén. Tud valamit.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.05. 00:11:41

@belzebubó: Ha én lennék 'nyerő' pozícióban, akkor simán bemondanám az államcsődöt :o)

Nem Magyarország lenne az első ebben a tekintetben... az tuti, hogy a hitelezők elszaladnának bánatos búsba, a forint elkezdene gyengülni, de azt a gdp -hez viszonyított 70+ % -os tartozást egyszerűen elfelejthetnénk :o) Az így megspórolt pénzmagból lehetne gazdaságmentő csomagokat indítani.

Az ugyan igaz, hogy meg kellene húzni a nadrágszíjat, mert 3-5 évig senkitől sem kapnánk kölcsönt, ha esetleg megszorulnánk, de még így is pluszban jönnénk ki a dologból, legalábbis valószínűleg.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.05. 00:17:41

Izé, mondjátok, ha nagyon szar :o)
Elküldtem a háromnégyzetre is, aztán majd meglássuk.

Aki be akar szállni, az dobjon egy mailt

tikuldtetek.stripgenerator.com/

belzebubó 2009.02.05. 00:18:36

@Félkupica_Fehér_Főnök:
akinek meg államkötvényben van a pénze akkor annak integethet...Sajnos ezek nem a Kapcsolatos csápoló nyuggerek.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.05. 00:37:50

Szerintem az államkötvények nem buknának, bár ehhez a témához jó lenne egy jogász-közgazdász... én is szívesebben tartom állampapírban a pénzem, bár kétségtelen, hogy mostanában mégis kint van egy magas kamatozású folyószámlán az egész :o)

de tényleg érdekelne, hogy államcsődkor mi lesz az államkötvényekkel, de tartok tőle, hogy ebben az esetben ez csak a politikai akarattól függ.

belzebubó 2009.02.05. 00:59:42

@Félkupica_Fehér_Főnök: előtte a komák kiveszik,zuhan egy nagyot a forint és mire te vagy a többi befektető felébred,nem tudják kifizetni a kötvényeket, akkor jön az államcsőd.
(Ezért nem értem Suchmant,miért teszteli a befektetőket?Eddig az volt a baj ,hogy a patás rémisztget.Most ,hogy Suchman rémisztget nem baj?)Utána mi lesz?
Argentinában hiába volt a lakosság nagy részének dollárban a megtakaritása,befagyasztották (persze a csőd előtt sok magángép egyszerre csak hipp-hopp megjelent,vitték ki a pénzt,akkor még nem tudta a pórnép miért,csak a komák) aztán pedig csak helyi pénzben vehették ki a pórok.
A Magyarországon vezetett EUR szla. sem megoldás.Ferkónak ezért nincs itt semmije úgy sejtem,de ne legyen igazam...
Ferkóék vállalták x milláig a bankban elhelyezett pénzekre (azt hiszem 11,de nem biztos) de ha csődöt jelent,na akkor?

Véraláfutás 2009.02.05. 01:11:16

Ahova az IMF betette a lábát jóra nem számíthatott senki... Az meg, hogy a szerződés óta, többszőr is itt voltak, most meg egy csapat érkezett, kifejezetten nem jó hír...

(Argentínának 50%-os volt a kamattörlesztése a GDP-ből, mikor dobtak egy arcost előre.)

Az a cinikus duma az IMF-től, hogy a kurmány szabta meg a feltételeket, na ettől kacag a májam :D:D:D én meg szamovár vagyok New York-ban.

A kiszolgáltatott gazdaságokra lehet könnyen lecsapni és olyan kondíciokhoz hozzáférni, amihez normál körülmények esetén esélyük se lehet. Mindig a kiszolgáltatottat lehet a legkönyebben a csőbe húzni. Sajnos ehhez aszisztáltak ezek az idióták, és még csak most fog a nyakunkba zúdulni a feketeleves, meg majd később a pofánkba, hogy igazából mibe is került ez nekünk.

belzebubó 2009.02.05. 01:18:59

3400 Mrd volt októberben a külföldiek állampapir állománya és az novemberre 2400 Mrd-ra esett.a külföldiek adták el tehát a belföld vette meg,1000 Mrd.értékben az MNB is vett egy csomó állampapirt,a takarékszövetkezetek és a magyar üzleti szektor is.Ha elvesztik a bizalmat fel kell vásárolja az állam.Pont amiatt nem lehet átütemezni a hiteleket,mert állampapirban vannak eladósodva Ferkóék.Tehát mit kavar Suchman? Oka biztos van! Tesztel?
Ráaádsul a klassz államkötvényeikből Ferkóék egy darabot sem vettek,de ez csak engem zavar baromira.

belzebubó 2009.02.05. 01:29:50

Most is azért ment fel egy kicsit a forint,mert valakikkel vetettek Ferkóék forintot.Biztos megint Svájcban.Na ezek viszont iszonyatos pénzbe kerülnek az államnak és ugye semmire nem mentek,mert visszazuhant estére.
Itt vannak az IMF-es fiúk,Suchman "csődöt mond",mitől ment volna fel? Mitől nőtt volna meg a kereslet a forint iránt? 310 a határ, fölötte már drasztikusan visszaesik a hitelt visszafizetők aránya,elkezd dőlni a szarvár,ezt próbálják kitolni pár héttel,de egyre nyögve-nyelősebben megy a dolog és ezek az akciók sokat kóstálnak. Vagy hivogatják le bankközin a 3 naponta felvett hiteleket ettől is mehet fel az árfolyam,de nem tudok arról,hogy ma vetek volna fel hitelt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.05. 02:55:41

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Mondjuk a legfelső régi vicc, de amúgy egész jók.:P

kill004 2009.02.05. 06:56:53

@mind2: " nem , innentől kezdve kötelező lesz azt csinálni, amit az IMF mond. Olyan nincs, hogy feri ébren álmodik és nekünk is kötelező lesz rémálmodni. Aaaa, az IMF- nél erősebb kutya nincs. Ezt nem ússzák meg. Itt nem lehet agybafőbe adatokat hamisítgatni, meg itt sírni, ott táncolni. Feri most úgy táncol, ahogy neki fütyülnek majd. A békeidők véget értek."

Látod ettől félek én! IMF gyámság. Nem jó :(
Nagyon félek mit kérnek cserébe. Mindenhol így csinálták a világon.

" Április 8-án Banzer elnök bevezette a szükségállapotot Bolíviában. Április első hetében tüntetések és általános sztrájk bénította meg az ország jelentős részét. A tüntetések követelése az volt, hogy a Cochabamba várost ellátó vízművek eladását a kormány vonja vissza. 7-en este bejelentették, hogy a szerződést felbontják. A helyi kormányzó lemondott.

Az elnök megtiltotta négynél több személy gyülekezését, a helyi rádióállomásokat katonák szállták meg. Több újságírót letartóztattak. A katonák átfésülték a várost, a víz-tüntetések szervezőit keresték. Több mint húsz embert letartóztattak. Legalább három embert megöltek, mintegy harminc ember megsebesült. A tüntetések vezetőit letartóztatták.

A négy hónapja tartó tiltakozást az váltotta ki, hogy Cochabamba vízműveit eladták az International Water Limited leányvállalatának, mely négyszeresére emelte a vízdíjat. A Water Limited mögött álló pénzügyi befektető a San Francisco-i Bechtel Corporation.

Bolíviában sorban eladták a légiforgalmi és a vasút-vállalatot, az elektromos műveket, főleg külföldi befektetőknek. A vízművek eladására a Világbank nyomására került sor, és ez volt az utolsó csepp a pohárban.

És ez csak a Világbank! A jó zsaru-rossz zsaru közül a jobb.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.05. 07:04:36

Egyébként ha tényleg 8-an élnek egy háztartásban, abból 4 kiskorú, akkor lehet még a gázártámogatást is megigényelték...az lenne az igazi finomság.. :)

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2009.02.05. 07:42:40

Le kellene egyszerűsíteni ezt a vagyonbevallási űrlapot, hogy a sok hazugság ne idegesítse feleslegesen az embereket.

Az új űrlapon csak ennyi álljon:

VAN ÖNNEK BÁRMIFÉLE VAGYONA ? (HA NEM KÍVÁN NYILATKOZNI, ESETLEG KELLEMETLENÜL ÉRINTI ÖNT EZ A KÉRDÉS, HAGYJA A RUBRIKÁT SZABADON)

[ ] VAN


Ennyi, vazze, ennek is annyi értelme van, mint a mostaninak, de legalább nem játszik az ország vérnyomásával.
És a világ megmenekült!

belzebubó 2009.02.05. 08:34:32

index.hu/gazdasag/magyar/foreur090205/

Ez a cikk talán a háromnégyzet blog rajzfilm kategória.De ott legalább 1:1-hez arányon röhögjünk már fiúk,ha lúd legyen kövér...!

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.05. 08:43:03

@belzebubó:

Ez a gondolkodás hungarikumnak számít, számtalan alkalommal gyakoroljuk. Fenn állunk a bitófán, a kötél a nyakunkon, a kisszéket már csak az Isteni jóindulat tartja, de leordítunk az asszonynak, hogy "Magdi, vegyél virágmagot, mert este el akarom vetni!" :D

kenájkikit 2009.02.05. 08:43:32

Egyszer valaki nálamnál okosabb embernek azt kéne kiszámolnia, hogy az éves vagy négy évi költségvetés hiánya milyen arányban áll a kibebaszott képvislők anyagi gyarapodásával, nagyban mernék fogadni, hogy az összegek hellyel-közzel stimmelnének.

martonx 2009.02.05. 09:06:42

Azt mondja meg nekem valaki:

Miért van az, hogy a kurva gazdagok 25%-ot adóznak, én meg a nyomorúságos havi fizetésemből majdnem 60%-ot???

rolika 2009.02.05. 09:09:03

"
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

A pofátlanja !

Hát ezen beszarok!"

mi van zero, kezd elszakadni a cérna? :-D

kenájkikit 2009.02.05. 09:14:55

@martonx: mert madarak vagyunk és még nem húztunk el ebből az országnak csúfolt valamiből:D

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.05. 09:16:57

@martonx:

Bezony, és még az osztalékadót is csökkentették :D

belzebubó 2009.02.05. 09:34:49

Valaki leirta azt hiszem Perverzsrác,hogy az osztalékadó csökkentése volt az egyetlen ezévi tevékenységük.35%-ról 25%-ra.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.05. 09:46:12

@belzebubó: Igen ez volt.
De ezt is csak a saját zsebük tömködése érdekében.

belzebubó 2009.02.05. 09:46:58

oooOps! Eszter bekeményitett!

"Az Isten szerelmére! Azonnal oszlassa fel magát a parlament!"
hvg.hu/velemeny/20090205_gyurcsany_orban_mszp_fidesz_valsag.aspx

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.05. 10:11:22

@belzebubó:

"Azt akarom, hogy megint legyen 140 Ft 100 jen. Tudják, mekkora jenhitelem van?"

A tököm televan a síró devizahitelesekkel. Ki kötelezte őket arra, hogy feltétlen devizában legyen? Senki. Jó üzletnek tűnt? Igen. Nem jött be? Hát nem. Akkor kuss, és csend. Elmegyek lottózni, nem nyerek semmit, majd megyek az államhoz, hogy kártalanítson többmilliós értékben, mert nem jött be? :@

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.05. 10:15:11

@belzebubó: Rendesen elgurult a gyógyszere, de többé-kevésbé igaza van.
Az MSZP egyetlen problémája, hogy túl messze vannak még a választások, muszály lesz feloszlatni a parlamentet/előrehozottat tartani, nem bírják kiegyensúlyozni a szarkupacot 2010-ig. Akkor inkább dőljön a Fideszre, és akkor a 2014-es választást megint ők nyerik.
A húsosfazék közelében lévők között most azon megy az agyalás, hogy mikor van az a pont, hogy úgy tudják leadni a kormányzást, hogy már eleget loptak ahhoz, hogy túléljék a 2009-2011 -es zavargásokat a bunkerük mélyén.

belzebubó 2009.02.05. 10:26:52

@Tarackos Sül: Nekem is! Nyáron a mellüket verték és el is hitték,hogy 150 marad a CHF,mert Feri tudja a dolgát.De az is érdekes,hogy az OVB hirtelen ezzel is előállt ma:
www.origo.hu/itthon/20090204-ovb-a-parlamentnek-napirendre-kell-vennie-a-feloszlatasat.html

Mire készülnek? Izgalmas a müsor,csak ahogy laspalmas mondta,kicsit magasak a jegyárak.

kenájkikit 2009.02.05. 10:30:07

Ember ez a legnagyobb vakítás, ne szopd már be.

belzebubó 2009.02.05. 10:30:46

És most is 293 az EUR ,megint interveniáltak és erre megy el szépen az IMF hitel suttyomban. Ebből már tényleg elég.

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.05. 10:31:15

@belzebubó:

"Azt akarom, hogy megint legyen 140 Ft 100 jen. Tudják, mekkora jenhitelem van?"

Há vazz, még jobban felhúztam magam rajta azóta! :D

Én meg tudni akarom az ötöslottó nyerőszámait! A hatosét is!

belzebubó 2009.02.05. 10:35:55

Szórják a homokot a szemünkbe.Eszterke ezért mennyit kaphat? Tavaly 4 millát.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.05. 10:37:47

@Tarackos Sül: én inkább a jelenlegi kabinet tagjaninak svájci, kajmán-szigeteki számláihoz tartozó jelszavakat szeretném tudni... az az IGAZI lottó ötös :)))

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.05. 10:39:43

@belzebubó:

Hát igen :S

Főleg, hogy az a cikk teljesen demagóg. Nem tetszik neki a jelenlegi állapot, de csak azért, mert megszűnik az "ingyéebéd". A hülyéje nem látja, de azt követeli, hogy térjünk vissza a "régi állapotba", holott éppen amiatt tartunk ott, ahol . . . Szememszám becsukom, nyelem az államipénzt, és mindenki örül. Persze, a "körön" belül.

Mindjárt a Japán államot is megtámadjuk, meg megfordítjuk a Föld forgását is, nem? Feri meg megy apály-dagály emelő versenyre :S

derelyegrádi szellem 2009.02.05. 10:50:10

@Tarackos Sül:

Én érintve vagyok, de ennek ellenére azt mondom, hogy igazad van, de csak részben. Mégpedig azért mert az oké, hogy van árfolyamkockázat, azt vállalni kell, és ha nemzetközi pénzpiaci helyzet miatt drágul 5-10 %-ot egy valuta, azt be kell nyelni (erre számítnai is kell), része az üzletnek, bármikor bármiért megtörténhet.

DE! Amikor kötök egy hitelmegállapodást egy bankkal, mondjuk 2006-ban, akkor bele kell-e számítanom kockázatként azt, hogy jelenleg ezt az országot egy súlyos pszichiátriai eset ámokfutó és teljesen tolvaj bandája vezeti, akik annyira dilettánsok, hogy a forintot gyakorlatilag bedöntik, és ehhez annyi az érdemi hozzáfűznivalója, hogy "bántó ez az árfolyam", meghogy "gyűlöljük ezt az árfolyamot"

Hogy látod?

Általában ellenzem egy ország gazdasági gyámság alá helyezését, mert abból a gyámság alá helyzett (de különösen polgárai) nem szokott jól kijönni, de kivételesen most nem ez a helyzet, mert ez az egyetlen remény. Ferinél meg ennél a hihetetlen nagy faszkalap veresnél még a gyámság is kisebb rossz, és már az egyetlen esély is. Ide jutottunk ezekkel bazmeg. El sem akarom hinni, de mégis ez a helyzet, egy eu tagországot a "harmadik világ" menedzselésére szakosodott szervezet gyámság alá vesz. A feri tényleg be fog kerülni a történelemkönyvekbe, mint a hogy azt vízionálta is.

Ez történelmi bukta lesz Klára...

És megragadom az alkalmat, hogy mindezt megköszönjem az MSZP-Szdzs vezetőinek és tagjainak, valamint a rájuk szavazó polgártársaimnak is. Köszönöm a magam, és a családom nevében! Ezt így közösen elkúrtátok, nem kicsit, nagyon! Sőt egyelőre úgy tűnik végzetesen!

De nem baj, én tanult, kvalifikált ember vagyok, nyelveket beszélek, így ha bekövetkezik, mi mindenestül távozunk. Az a sok tanulatlan lumpenproli, meg "föggetlenített szakszervezeti bizalmi" nyugger, aki rájuk szavazott az meg magad (rájuk ugyanis sehol semmi szükség), és megeszi amit főzőtt. Remélem az első fogás maga a feri lesz.

Hát nagyjából ennyi.

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.02.05. 10:52:36

Azt a körösi fűzfán ücsörgő rézfaszú baglyát neki, hogy az én ősapám sóbányában vágta a sót annakidején,ahelyett, hogy csöpögő orru vándorkereskedőként, járta volna az országot! A hétszakravátját!!!!!!

belzebubó 2009.02.05. 11:07:24

@derelyegrádi szellem: a 13-havit miért nem idén veszik el a sok hájpoló proli munkásőr özvegytől?
www.hirtv.hu/gazdasag/?article_hid=257054

Az a baj,hogy ezzel sokan igy vagyunk,de sajnos együtt sirunk együtt nevetünk,megválasztották egyesek.
Az biztos,aki ki meri mondani,hogy rá fog szavazni még igy is,azt csak simán leköpöm olyan úrinősen.Már megint 10 év távolságába kerültem attól,hogy hazamenjek nekik köszönhetően.

kenájkikit 2009.02.05. 11:23:56

@derelyegrádi szellem: azta tanult kurva mindenedet, gondolod, hogy ha a viki lenne a bazmeg akkor nem ez lenne?????? pffff kutya (mondjuk én nem járok szavazni)

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.05. 11:33:26

@derelyegrádi szellem:

Részben igazad van, de évek óta tele van minden sajtó a devizaingadozással, aki ezek után is be meri vállalni (én semmiképpen nem merném, még 2005-ben, vagy 2004-ben sem, köztudott hogy ingadozik a "pénz"), az nem tudom, mi okosat tudna csinálni.

Külföldre én is húznék, de a "sors" visszahúz. Sokan "meglépnek" Angliába, ahol akár segédmunkából is normálisabban megélsz, mint itt. De a külföldi munkavállalással is rengeteg a csaló, meg a szélhámos, és mivel nincs odakint ismerős, nem merek belefogni. Ráadásul, itt a válság, alighanem gyökeresen megváltozik / megváltozott a külföldi munkavállalással kapcsolatos álláspontjuk is.
De, ha sikerül ott ragadni, a gyerekeid már eleve jobb helyzetből indulnak majd (mondjuk nekem még nincs, de ez járt az eszemben).

derelyegrádi szellem 2009.02.05. 11:34:08

@kenájkikit:

Ezzel az értelmi szinttel jobban is teszed. Bár mindegyik hasonló így tenne. Talán előbbre jutnánk.

Vikiről meg annyit, hogy amíg ő volt nem ez volt, következésképen ez nem a gondolatok szintje. Bár az sem a te műfajod, baromarcú barátom.

"Kurva mindenedet" kitételeket meg tartogasd anyádnak, ha hazaér a nyugati aluljáróból.

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.05. 11:34:53

@Tarackos Sül:

Jah, és ha úgy tűnne, azt hiszem, hogy ott paradicsom van, tudom, hogy nem. Régebben a hibrid életforma volt a legkifizetődőbb, talán most is az még (kint dolgozik, itthon "él").

mind2 (törölt) 2009.02.05. 11:42:36

@kenájkikit: ha a viki lenne, te akkor is ilyen hülye lennél mint most...ergo, a helyzeteden se nem segítene, se nem rontana.
Mondjuk, nem is olyan rossz ötlet, hogy a választási jogosultságot IQ szinthez kössük....
gyere vissza délután más néven :) Tudod, ahogy ezt egy ideje csinálni szoktad.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.05. 11:43:52

Nocsak miről maradtam le.
Én személy szerint leszarom hogy Feri mire bassza el a pénzét. Tőlem kokainozhat is akár. Osztalékadót befizette, oszt cső. Minket se basztat senki, hogy mit csinálunk a pénzünkkel miután befizettük az adót.

belzebubó 2009.02.05. 11:44:29

@Tarackos Sül: hát én olyan helyen élek,ahová az angolok jönnek vendégségbe még több pénzért dolgozni bankokba,pénzügyi téren és most hordákban nyomulnak haza.Szóval egyelőre ha nem muszáj még ne.Ráaádsul az irországi tegnap nyilvánosságra hozott munkanélküliségi adatok is elég aggasztóak.

Alfredd 2009.02.05. 11:45:08

Azért a másik oldalról is kiemelnék valakit, már csak a "polkorrektség" miatt is :P

Szíjjártó "neazemberekkelfizettessékmeg" Péter:
30 éves, mióta lediplomázott parlamenti képviselő, tehát életében nem dolgozott még egy percet sem, milye van:
- Győr 371 nm lakóház 3/5 része
-Bp, VIII. kerület 68 nm társasház
- Dunakeszi 140 nm lakás + 357 nm telek
-30,8 millió Ft értékpapír
-10.850.000 .- Ft bankszámlakövetelés
- 8 millió Forintnyi számlakövetelés devizában

Ha ezeket összeadom bőven 100 millió Ft felett vagyunk.
Miből is? képviselői fizetésből?

Vagy netán csurran cseppen egy kis mellékes "okosban" ?

Ezek mellett "szolgálati" Audi vmelyik sportklubtól...

Azért az APEH őt is megkérdezhetné, hogy ugyanmár miből?

kenájkikit 2009.02.05. 11:45:16

ehh, amíg ő volt nem ez volt? te melyik országban élsz? nyisd ki a szemed ember, és mikor látsz is akkor ugassál, hogy tanult vagy meg nyelveket beszélsz( amúgy kifaszt???????) addig meg nyald ki a viki seggét te kis madár. az meg, hogy a hozzám hasonlók miatt tartunk itt az megint csak arra enged következtetni, hogy ze annyira kurva tanult vagy, hogy azt is tudod én milyen fajta(értsd hasonló) vagyok. nagyon szeretem az olyan embereket akik azt hiszik, hogy van egy diplomájuk és már eszük is van, elárul agyon művelt drága barátom semmi köze hozzá, alapvetően meg pontosan ez a probléma, hogy megosztott az ország politikai nézetek szerint és ez a fideszeseknek köszönhető az egyszer biztos, hogy magamat ismételjem nem járok szavazni, mert egyik tolvajra sem adom a voksom, de attól függetleneül úgy gondolom, hogy minden embernek meglehet a saját véleménye, és pusztán attól senki sem lesz semmilyen, hogy ide vagy oda szavaz. szal a lényeg agyad van csak eszed nincs, de nem ezért járok ide, szal ezzel lezártnak tekintem.

kenájkikit 2009.02.05. 11:49:08

@mind2: valakivel összekeversz, de járj utána egész nyugodtan. te íkú szint.

belzebubó 2009.02.05. 11:54:01

@kenájkikit: "minden embernek meglehet a saját véleménye" csak attól függ,hogyan adja elő. De erről neked biztos megint más a véleményed.

"nagyon szeretem az olyan embereket akik azt hiszik, hogy van egy diplomájuk és már eszük is van,"
-ha pedig neked nincs és ez önértékelési zavarokat okoz,azt ne itt éld ki légyszi,ott van a Kapcsolat.hu sok magadfajtának. Vagy ha mindenképp ehhez a bloghoz ragazkodsz,akkor próbáld meg felvenni a kultúrkör szóhasználatát. Most zártuk le.

kenájkikit 2009.02.05. 12:06:42

@belzebubó: te ezekszerint pszihiáter vagy, de, ezkszerint szerinted a diploma adja az észt? ne vicceljünk már, minden rosszindulat nélkül kérdezem!

molaris 2009.02.05. 12:11:55

@kenájkikit:
Ki a jófrancos vagy te?
Na hass!

kenájkikit 2009.02.05. 12:12:11

párdon a szó ismétlésért, csak nahogy az agonydiplomázottak erre csapjanak le, bár az is egy szint lenne az igaz.(és ezzel nem megsérteni akarok senkit, félreértés ne essék)

kenájkikit 2009.02.05. 12:14:02

@molaris: igen a fenti hozzászólásban kb erre a szintre céloztam. ez a kérdés, hogy te ki vagy áhhh. miért te ki?

belzebubó 2009.02.05. 12:27:00

@kenájkikit: persze,hogy nem az,lásd Ferkó,Veres!Sőt még a pszichiáterek sem,lásd Göncz Kinga!
De általában azok jönnek ezzel egy ettől teljesen független eszmecserében akik ezen a téren kihivásokkal küszködnek.Pont beletrafáltam?

kenájkikit 2009.02.05. 12:31:48

Szerncsére nincs ilyen problémám, de köszönöm törődésed, ha valakit megsértettem volna attól ezúton kérek elnézést, nem ez volt a célom. és ez má télleg a pont, már így is túlbeszéltük a semmit.

reKorrekt 2009.02.05. 12:38:32

"Ez nem ajándék, [a miniszterelnök] a szó leghagyományosabb értelmében támogatja a családját"

Ha valaki ezt mondaná az APEH-nak, az zsigerből körberöhögné és lehetne szépen perkálni a büntetést...

Véraláfutás 2009.02.05. 12:39:17

@belzebubó: És most is 293 az EUR ,megint interveniáltak és erre megy el szépen az IMF hitel suttyomban. Ebből már tényleg elég.

Nem hinném, hogy a "Nemzeti" bankunk költene devizát (hülye lenne, hisz a Ft már rég átlépett a kritikus tömegén, és a megmaradt valuta inkább tartalékra és törlesztésre kell), inkább a svájciak vesznek Ft-t, mert látják, hogy a devizahitelek így dőlni fognak.

Inkább a helyi bankok kamatpolitikáján csodálkozom?! Mit várnak a hiteltörlesztőktől, akiknek az árfolyamot is nyögniük kell és még a megemelt kamataikat? Ezt most hogy? Az meg kamuduma, hogy a svájci bankok nem adnak pénzt. Nem, itt a tartalékráta a probléma és a likviditási zavarok emiatt.

belzebubó 2009.02.05. 13:03:12

@Véraláfutás: majd ha az MNB kiadja a februári jelentésében a tartalékok szintjét akkor meglátjuk,beavatkoztak vagy sem.
De lehet az is,hogy most hivják le a megkapott hiteleket bankközin,az mindig dob egy kicsit rajta.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.05. 20:53:13

@kenájkikit:

Akkor miért jársz ide? A betűket nézegetni?

kenájkikit 2009.02.05. 22:07:15

@Mj: jaja, aha azért, de, hogy még te is értsd, mert annyira nehéz volt levenni gondolom a lényeget, szal nem a vikirőlferiről vitatkozni magukat nagyon okosnak tartó, egyébként meg szűklátókörű emberekkel. Vágod-e???

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.06. 01:30:22

@kenájkikit:

Olló nélkül. Kár, hogy 4 napra síelni megyek, így el sem kezdhetjük ezt a magasztos vitát.

kenájkikit 2009.02.06. 08:16:08

Jólvan okos vagy(kitérdekel, hogy síelni mész ember, ne itt verd már magad). nemtudok másként reagálni, főleg annak fényében, hogy hozzád kiszólt?? Amúgy a betűket nézegetni nem rossz, duma, csak nagyon gyenge, mivel itt főleg olvasni kell ugye az meg máshogy nem megy mint, hogy nézegeted a betűket, amennyiben neked megy másként tudasd velem érdekel, na mindegy. Sejtem mi a baj, biztos mert vikit megmertem említeni, ha ő eljön nem lesz tél sem többet és minden fideszes város felett kisüt a nap. Na jónapot.

Egy kicsit karcos 2010.04.19. 20:05:24

Vazze, Gyurcsányi az anyósával lakik?

Horizont 2010.04.19. 20:21:31

@Egy kicsit karcos: Látod őt is veri a sors:))))

süti beállítások módosítása