Skip to content


       Szűrés lista

Gyurcsány 2050-ig számolja ki az intézkedéseik hatását

Gyurcsány tegnap a blogján folytatta az ámokfutását, de most megint feljebb kapcsolt egy fokozattal. A Vastagbőr teljes stábja elhűlve olvasta a legújabb agymenését

"Azt gondolom, akkor működik jól az adó- és szociális rendszer, ha egyszerre felel meg két igénynek. Az egyik, hogy ösztönözze a munkahelyteremtést és a munkavégzést. A másik, hogy segítséget nyújtson azoknak, akik nehéz helyzetbe kerülnek. Hogy mi a helyes arány e két elem között, az bizony sok mindenen múlik. Azon, hogy milyen az ország gondolkodása, hogyan vélekednek az emberek a méltányos társadalmi viszonyokról, mit engedhet meg magának az ország, mire van pénze, és folytathatnám a sort. Ezek nem állandó dolgok. Nem úgy működik, hogy egyszer kell megtalálni az egyensúlyt, aztán ehhez tartjuk magunkat. A Magyar Szocialista Párt alapkaraktere az, hogy segítse a nehéz élethelyzetben levőket. Ennek természetesen állandó eleme, hogy a gazdaságból jövedelmeket csoportosítunk át szociális célokra. Amikor azonban a helyzet jelentősen megváltozik, mindig meg kell nézni, hogy nem kell-e hozzáigazítani az éppen működő adó- és szociális rendszerünket."

Íme, a csoda! Gyurcsány Ferenc életének kevés igaz mondata közül az egyik: "A Magyar Szocialista Párt alapkaraktere az, hogy segítse a nehéz élethelyzetben levőket."  Még választási szlogennek is kiváló. Mellesleg mondja ezt a milliárdos tőkés. Miért nem írja mindjárt oda, hogy azért, mert jó sokan vannak (hála a sok éves tevékenységünknek) és valami érthetetlen okból még mindig ránk szavaznának? Az adó és járulékfizetők fogyatkozó csoportját nem kellene támogatni? Vagy őket csak nyírni kell?

"Azok a mély átalakítások, az adó-, a szociális-, a foglalkoztatási és a nyugdíjrendszer megújítása, amelyekről a Parlamentben beszéltem, éppen arról szólnak, hogy szükségessé vált ez a hangsúlyváltás. Mégpedig azért, mert most az elsődleges feladat a gazdaság teljesítőképességének, verseny- és munkahelyteremtő képességének megerősítése, azoknak az ösztönzőknek a fokozása, hogy inkább megérje dolgozni, mint eddig. Ez a stratégia válságot is kezel és növekedést is serkent. Válságot úgy kezel, hogy csökkenti az állam kiadásait, hiszen az állam is nagyjából olyan helyzetben van, mint azok a családok, akiknek most csökken a bevételük. Ugyanúgy járunk el, mint a családok. És növekedést serkent, mert úgy avatkozik be az adó-, a szociális- és a foglalkoztatási rendszerbe, hogy nagyobb teljesítményre ösztönözzön."

"Mély átalakítások"! Biztos vagyok benne, hogy 100%-ban elhiszi, meg van róla győződve, otthon ezt meséli lelkesen Klára asszonynak, hogy Ő milyen mélyen átalakított.
Az adóemelés, áfaemelés, családi pótlék megadóztatása Mariana-árok mélységű átalakítás.
Sőt, be is jelentkezett ezzel a programmal a közgazdasági Nobel-díjért, hiszen ez a remek program (Gyurcsány-csomag, jogvédett szókapcsolat) válságot kezel és növekedést serkent. Egyszerre! Szerinte csökkenek az állam kiadásai. Hol? Hol? Hol? 
Szerinte serkenti a gazdaságot. Csak nem mindegy, hogy a fehéret, a szürkét, vagy a feketét...

"A nyugdíjak terén olyan kompromisszumra törekedtünk, hogy az átalakítás ne rójon jelentős terhet a ma nyugdíjasaira, ugyanakkor megteremthetővé váljon a nyugdíjrendszer működésének biztonsága, azaz, hogy gond nélkül lehessen fizetni a ma nyugdíjasainak és a később nyugdíjba menőknek is." 

Milyen terhet??? Nyugdíjkorhatár felemelése 2016 és 2025 között? 13. havi nyugdíj meghagyása? Ez milyen terhet ró a mostani nyugdíjasokra? Tudjuk, 3 millió választópolgár. Tudjuk, hogy tudod, hogy mi tudjuk Ferikém ... Szerinted a 3 milliós nyugdíjas-sereg megkoronáz 2010-ben? Erre hajtasz? És mi lesz, ha egyik nap itt maradsz a 3 millió nyugdíjassal, az 1 millió romával meg a jogvédőkkel? Az értelmes, dolgos magyarok meg megalapítják "New Hungary"-t Grönlandon? Mert még ott is jobb lenne, mint itt, Veled. Illetve alattad.

"Ma, a 2008-as adatok szerint, 62 éves korúak esetében a várható élettartam nőknél 82 év, a férfiaknál 77. Most azzal ne kalkuláljunk, hogy átlagosan háromévente egy évvel növekszik Magyarországon az átlag élettartam, azaz 2024-ig ez még 4-5 évvel növekedhet is. Elég, ha ebből a számból indulunk ki. Azaz 62 éves korban a nők még 20 nyugdíjas évre számíthatnak, a férfiak pedig 15-re. Amikor meg 15 év múlva 65 év lesz a nyugdíjkorhatár, akkor a nők 17, a férfiak 12 nyugdíjas évre számíthatnak még, amihez hozzájön az a bizonyos 4-5 évnyi átlagos élettartam-növekedés. 

A nyugdíj olyan ügy, ahol kötelező sok-sok évvel előre gondolkodni. 8-10 évre előre érdemes meghozni az ilyen fontos döntéseket, és úgy kell számolni, hogy mi történik az ezt követő 30-40 évben. Mi is 2050-ig számoljuk ki intézkedéseink hatását. És azt látjuk, hogy a nyugdíjrendszer így fenntartható."

Köszönetet szeretnék mondani, hogy a háromszor átdolgozott költségvetés-tervezet, a 2 hét után megbukott költségvetés, a "minket nem érint a válság" elhangzása ellenére felvett rekord hitel után olvashatunk ilyet Öntől, Miniszterelnök Úr, hogy Önök 2050-ig számolják ki az intézkedéseik hatását. Megmondom őszintén, ez nagyon megnyugtató, ilyen sejtelmes, bizonytalan időkben, hogy van egy olyan kormány, egy olyan miniszterelnök, egy ember, egy kormányos a Földön, a 200 ország közül pont itt, a Kárpátok között, pont itt a kis hazánkban, aki képes 2050-ig számolni, gondolkozni, mérlegelni...

A 3 milliós masszív nyugdíjastábor nem vicc, tökéletesen példázza, hogy Gyurcsány esti tévébeszédét leginkább a nyugdíjasok nézték.

És hogy mennyire áll két lábon a realitás és az igazmondás földjén Gyurcsány, álljon itt egy remek idézet a tegnapi Az Este-ből (M1):


"Ma uniós nagykövetekkel találkoztam, a Parlamentben délután, megkérdeztem tőlük, mind a 27-től, van-e önök közül bárki is, akinek az országában Magyarországhoz hasonló mély, átfogó, szerkezeti változtatásokkal próbálnak meg hatékony választ adni arra, ami történik a világban. És nem volt. Magyarország Európában e tekintetben, hogy nem egyszerűen csak pénzt próbál meg adni, hanem, hogy hozzányúl mély problémákhoz, szerkezetekhez, az első. Hát az elsőnél már nincsen jobb, azt gondolom."



Magyarország az első Európában. Egy unikum. Példa nélküli. És halál komolyan gondolja ...

A Blikk-nek is adott egy hosszú interjút:


"Blikk: Azt mondta a beszéd végén, hogy nem ilyen programmal szoktak választást nyerni... Ez azt jelenti, hogy az MSZP letett róla, hogy megnyeri a 2010-es választást? 

Gyurcsány: Nem jelenti azt, Isten ments! A múltban nem lehetett nyerni ilyen programmal. Nem volt még ilyen helyzet sem a világon, mint amilyen most van. A választók nem fogják elhinni, ha valaki megint 14. havi nyugdíjat fog nekik ígérni meg ingyenes autópálya-matricát. Azt fogják mondani a választók: maga rá akar szedni bennünket. Én azt látom, hogy a választók olyan kormányt akarnak, ami kemény, és nehéz helyzetben is mer cselekedni, és akár nehéz döntéseket hozni. 2002-ben vagy 2006-ban egy ilyen program minden bizonnyal öngyilkosság lett volna. Szerintem ma az az öngyilkos politikus, akinek nincsen bátorsága, ereje, képessége ilyen programmal előállni és azt megvalósítani. Most nem udvarolni kell a választónak, hanem vezetni kell az országot, határozottan és keményen. Ki a válságból! Ahhoz pedig ilyen program kell. Ezt meg fogják hálálni a választók."  
 

 

Címkék: politika gyurcsány pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr39948900

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudtad? 2009.02.18. 19:19:21

Halálunkig dolgozunk? Mivel a nyugdíjkiadások teszik ki az államháztartás hiányának jelentős részét, várható volt, hogy az MSZP „reformcsomagja” a nyugdíjkérdésre is ki fog térni. Örömmel vettem, hogy miniszterelnökünk is közétette blogjá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scarlet Crusader 2009.02.18. 14:06:38

Egy idezettel inditanek, s mivel klasszikusokat csak pontosan; Tom Berenger a Szakasz c. eposzban:
A kurva anyatokat!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 14:16:07

"Ezt meg fogják hálálni a választók."

Az biztos, csak nem úgy, ahogy Ferenc testvér szeretné.:)

dravidanyuszi 2009.02.18. 14:16:57

Ezek szerint még 2050-ben is a Gyurcsány "utórengései" miatt fogunk szenvedni? Szép kilátások.

Perverzsrac 2009.02.18. 14:18:32

zero: Ez a fasz komolyan ezt mondta: ""Ma uniós nagykövetekkel találkoztam, a Parlamentben délután, megkérdeztem tőlük, mind a 27-től, van-e önök közül bárki is, akinek az országában Magyarországhoz hasonló mély, átfogó..."?????
Hogyan beszélhetett 27!!!!!!!!!!!!!!!!! nagykövettel, amikor Magyarországgal együtt 27 tagállam van. MAXIMUM 26 nagykövettel beszélhetett volna, nem????????????

Grafithuszar 2009.02.18. 14:18:41

Én már csak azt várom, hogy mikor jön el tényleg az az idő amikor ittmarad Gyurcsány a 3 millió nyugdíjasával, meg az 1 millió ingyenélővel... de most tényleg mit lehetne akkor csinálni? Magyarországból egy óriási P+R parkolót a török/bolgár/román vendégmunkásokank?

Perverzsrac 2009.02.18. 14:20:58

mondjuk ha ezt mondta és simán rákérdeznék erre a kapcsolaton, hogy mégis, mondja csak, miért hazudik megint:)))

mumli 2009.02.18. 14:21:06

csomagoljunk, indulás Grönlandra!!
hogy nem lőtték még agyon ezt a f@szt?
meg mit is foglalkozik a kurva országával???

DArchAngel 2009.02.18. 14:22:16

Ez azt jelenti, hogy a korosztályomat már a melóhelyről viszik a temetőbe...
Mert dolgozni kell, mert lófaszt tudunk félrerakni öreg éveinkre az elbaszott szociális rendszer miatt.

Csípném, ha végre a becsületesen dolgozó emberek szavazatai tízszer annyit érnének, mint a nyuggereké. Kinek van több joga a döntéshez? Aki pénzeli az országot, vagy aki csak kapja pénzt?!

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.02.18. 14:23:37

A fogyatkozó számú adófizetőkről jut eszembe kis idézet nekem is. Azt hiszem valahogyan így hangzik:
Azt a lovat kell ütni amelyik jobban húz...
...de kevesebb ideig is él

dravidanyuszi 2009.02.18. 14:24:10

@Perverzsrac: anno Boncz Géza mondta, hogy:

"A mai napon Horn Gyula a Parlament tükörtermében találkozott saját magával, ahol enyhe italozás közben megvitatták az ország belügyi problémáit."

Egyszer a tanítvány is túlnövi a mesterét.

jpmjpm 2009.02.18. 14:27:56

Nekem lassan élni sincs kedvem végignézve az elmúlt évek alakulásait és azt, hogy semmi változás nem történt ami pozitív irányba vinné az országot. Sőt egyre rosszabb ami itt van.

Ez a kretén gázlómadár meg kiáll néha a kamerák elé, elmondja a nagyratörő terveit aztán nem történik semmi. Majd fél év múlva megint kiáll és elmondja a fél évvel ezelötti beszédének az ellentettjét ugyanolyan komolysággal és meggyőződéssel mint fél éve. Reform így, reform úgy aztán semmi nem történik. A birkák meg tapsolnak neki, meg blogtalálkozóra hívják.

És ahogy egyre jobban belemerülünk a válságba úgy egyre több hülyeség történik és egyre messzebb vagyunk a megoldástól. Visszanézve, hogy idén már hány és milyen tartalmú cikk jelent meg a blogon hát elképedek.

A héten feltünt egy videó amin 1989-ben beszél a KISZ jövőjéről, a teendőkröl stb... Persze semmi nem valósult meg belőle, a KISZ megszünt. Lassan az ország is megszünik. Ő meg csak néz bambán.

Kérem kapcsojja ki! :((

badnewbie 2009.02.18. 14:32:15

inkább " A Magyar Szocialista Párt alapkaraktere az, hogy nehéz élethelyzetbe segítse a még élőket."

Petrow 2009.02.18. 14:32:49

Agyrém. Komolyan, ezt ember nem gondolhatja komolyan.

Ha már a tegnapi m1 műsor szóba került, megint előjött a "nem csináltunk semmit" lemez, csak most már taktikusan "1998-tól nem csináltunk semmit"-re lett módosítva. "De most majd el kell kezdeni valamit, mert ez így nem mehet tovább!"

B@szd meg, te kretén, 7 (hét, HÉT!) éve TI vagytok hatalmon! Mi a f@szom kell még hozzá, hogy végre csináljatok valamit?!

rolika 2009.02.18. 14:34:12

sírok b.zmeg

www.ebroker.hu/pls/ebrk/new_cikkek_html_p.startup?p_cikk_id=202085772

ja, hogy a járai egy rohadt fidesznyik...

2050? szerintem holnapig nem látnak, a nagy nehezen összetákolt költségvetést meg felülírja a 300+ euró

Cornelius Sulla 2009.02.18. 14:36:31

Sajnos jól beszél:(
Úgy néz ki vagy 40 évre tényleg elintézték a jövőnket....Fogalmam sincs hogyan fog kimászni az ország a szarból....
Mindenesetre én elégedett leszek ha ezt az egész MAFFIÁT élén ezzel a kretén hatalomszomjas mocskos hazudozóval elszámoltatják a következő ciklusban vagy hamarabb ha lehetséges.....

belzebubó 2009.02.18. 14:49:14

@rolika: most még elevickélünk a lengyelek farvizén talán 300 alá is a héten,amig rá nem jön a piac és le nem kapcsolnak a vonatukról.ERM II-be belépést bejelentették.Ők csinálnak valamit,mi nézhetjük ahogy Ferkó kommunikálja a semmit. Ma reggel már 6.30-kor a Kossuthon kezdte.

belzebubó 2009.02.18. 14:54:47

"Gyurcsány Ferenc "nem szokványos" piaci beavatkozást kért a forint védelmében a jegybank elnökével és a pénzügyminiszterrel kedden folytatott megbeszélésein.

A miniszterelnök szerdán külföldi újságíróknak elmondta: a keddi tárgyaláson arra kérte a bankelnököt és a minisztert, vizsgálják meg, léteznek-e olyan nem szokványos piaci módszerek, amelyekkel meg lehet védeni a forintot. Gyurcsány nem részletezte, mit ért nem szokványos módszereken."

Eddig látványos hatása van,már szinte 300 alatt. Mi lehet ez a "nem szokványos" beavatkozás?
Lélegeztetőgépen vagyunk Simor kezében a gomb? Utolsó kenetre várnak?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.18. 14:56:07

Vajon, ha egyszercsak repülőre kap 500.000 magyar, és illegálisan letelepszünk egy magyarországnyi területen mondjuk Nyugat-Ausztráliában, akkor hogyan tudnak majd kilakoltatni onnan? Szerintem sehogy, inkább hagyni fogják a fenébe, nincs 1.000.000+ ausztrál rendőr, aki hónapokig ezzel tudna foglalkozni.
Feri meg tartsa meg ezt a szemétdombot. Ha majd mindenki éhenhalt itt, visszatelepszünk. Ki jön?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.18. 14:57:01

@belzebubó:
mit mit? trükkök százait kell bevetni.)

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 14:57:48

mondom ennek tényleg megbomlott az elméje.

A öszödön azt mondta még a harmadik lépést sem látja, csak az első kettőt.

2008 október végén még az egész válságtémát riogatásnak tartotta a Parlamentben.

Az idei költségvetést eddig 3 szor kellett átírni rövid három hónap alatt.

feri, aki előre lát, és kiszámol. Ahhaaa!

Most éppen ha jól láttam a forint védelmében tervez titkos intézkedéseket.

Hát most már tényleg titkosak kellenek, mert a nyílt (IMF kölcsön, amit csak azárt kértünk, hogy kelljen felvenni) nem tűnik hatásosnak (annak ellenére sem hogy természetesen felvettük), így 310 Ft 1 euro árfolyam mellett.

a 27 nagykövet. Aha. Innen látszik, hogy megint hazudott egy óriásit.

picur3ka 2009.02.18. 14:58:34

2050!!! Mennyi a kisebbsegi es altalanos munkanelkuli/hajlektalan mutato amivel szamol, statisztika nelkul, persze, a megsaccolo buvesz...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.18. 14:58:39

@belzebubó: A "nem szokványos" tapasztalataim szerint "törvénytelen"-t szokott jelenteni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.18. 14:58:44

@Vizibusz:

Új Honfoglalás?

Lehetek a casting csapat tagja, aki az 500 000 emberhez kiválasztja a sugár, tiszta vérű, nemzőképes 250 000 gyönyörű magyar leányzót?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 14:59:03

@Vizibusz: éééééééééénnnnnnnnnnnnnnnn

amugy meg érdekes a látásmódja fecónak, az adóalapemelés és áfaemelés és társai az pénz adása? vazze valahol lemaradtam...

gidabiga 2009.02.18. 14:59:49

@zero:
családok nem is mehetnek?

kirekesztő vagy :D

fulmerz 2009.02.18. 15:01:00

@Perverzsrac: Magat is belevette a beszelgetesbe. Neki ez mar csak igy megy...:D

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 15:01:24

@zero: persze,
a jus primae noctis jogot is kéred?:)))))
kinyomtatom a szórólapokat, oks?

rolika 2009.02.18. 15:01:57

@belzebubó: nekem az a gyanúm, nem szokványos alatt azt értik, hogy eszeveszett (nem szokványosan nagy :) mértékű pénzeket beleölnek a stabilizálásra. mert mégis, mit tehetnének mást? a trükkök százai piaci környezetben nem működnek...

az én nagy kérdésem: 300 alatt azonnal vegyek eurót, vagy még egy kicsit gondolkodjam?

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.02.18. 15:04:12

Zero: már nagyon várom azt a posztot, amikor brékingben bejelented, hogy ferkópákó lemondott (bár ezt elég nehéz elképzelni), vagy hogy a nép haragja elüldözte. (Ehhez meg mobil internet kell majd:))

Petrow 2009.02.18. 15:04:16

@rolika: és qrvára igaza van.
Mit is mondott ez a f@sz alig 3 éve?
"Az isteni gondviselés, a világgazdaság pénzbősége, meg trükkök százai, amiről nyilvánvalóan nektek nem kell tudni, segítette, hogy ezt túléljük."

- Trükkök százai: elfogytak, a végtelenségig senkit sem lehet hülyének nézni. De természetesen erről nekünk nem kell tudni.
- Világgazdaság pénzbősége: ez is a múlté
- Isteni gondviselés: már csak ez maradt, erre viszont "Isten fizesse meg"-re nem nagyon adnak lakáshitelt, sőt, a gyerekemet sem tudom belőle megetetni...

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 15:04:43

@belzebubó:

szerintem eurot fognak hamisítani (lássuk be, ez egy jegybanktól tényleg nem szokványos), nagy tételben paicra dobják, és így az euro veszít az értékéből. És már kész is.

rolika 2009.02.18. 15:04:46

@Vizibusz: háát, szerintem nyugat-ausztráliában nem véletlenül képviseli az élővilágot szinte kizárólag a dingókutya meg a tüskés bozót...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.18. 15:05:40

@gidabiga:

Az semmi, de két faszira egy nőt számol a kis álmodozó. :D

rolika 2009.02.18. 15:06:35

@derelyegrádi szellem: faterom is ezt mondja. végszükség esetén beindítják a bankóprést

Tilcsák Bea (törölt) 2009.02.18. 15:08:19

@rolika: a járai ért a pénzhez. kinemszarjale, milyen oldalra állt?

jozicsenko 2009.02.18. 15:08:56

... hozzányúl mély problémákhoz..."

majd ha a 800 e rokkantat elzavarja
majd ha az 55 év alatti nyugdíjasoktól elköszön
majd ha a segélyzetteket munkára fogja

akkor talán elhiszem

de addig?

huhhhhh

Otegi 2009.02.18. 15:09:24

Menjen a tököm Grönlandra! Nem szeretem a hideget! Kérjünk menedékjogot inkább Ausztráliában!!
Egyébként tényleg beválik a böszme mondása:"tessék , el lehet menni, itt lehet minket hagyni a nyugdíjasainkkal".

belzebubó 2009.02.18. 15:11:31

@rolika: a zlotyval mozog 5 perc eltéréssel.Figyeld azt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.18. 15:13:52

@derelyegrádi szellem:

Sok jóra nem számítok én se, de az általad vázolt verzió még tőlük is egészen elképesztő lenne. :)

belzebubó 2009.02.18. 15:14:20

@belzebubó: de mivel nem tudok nekik már hinni és ez most egy jó kifogás,hogy a zloty is megy fel,azt mondom ez a 300 körüli Mo-nak most épp nagyon sokban van.

reKorrekt 2009.02.18. 15:15:41

@Vizibusz: hát nemtom, de a maláv kurva jól járna :o)

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 15:15:44

@laspalmas:

vicceltem. Csak a veres miatt tettem ki a szmájlit. Mert ő fejében már megfordult ez is.

picur3ka 2009.02.18. 15:19:33

'Titkos intezkedesek' szetrohogom magam, a cigany elittol probalt mar kolcsonkerni esetleg?

rolika 2009.02.18. 15:19:47

@derelyegrádi szellem: egyébként a magyar történelemben volt már példa állami szintű pénzhamisításra :-) asszem trianon untán történt, de nem emlékszem pontosan

belzebubó 2009.02.18. 15:20:15

@rolika: A németek pont ma szavaztak a Hyporeal Estate államositásához szükséges törvényről. Én CHF-et nyomnék a helyükben EUR helyett :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.18. 15:20:16

Szerintem bazmeg beveszi a nép és nyerni fog.

Perverzsrac 2009.02.18. 15:23:33

@zero: abba a castingoló csapatba beneveznék én is:) vagy castingoló díványra:))))

reKorrekt 2009.02.18. 15:23:37

Komoly aggodalommal tölt el hogy MINDEN forrás, szakértő, külföldi elemző, tehánt MINDENKI azt mondja hogy a mostani javaslat csak fingfestés, sokkal több kell. És csakazértsem gondolják újra, csakazértsem nyúlnak a nyugdíjakhoz. Pedig már most is késő lenne, de neeeeem!!! Eszemfaszommegáll!

Petrow 2009.02.18. 15:24:31

@rolika: részben jól emlékszel, Párizsban terítette a banda a hamis pénzt, bosszúból, de nem állami szinten.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.18. 15:24:35

Feri amúgy jól számol, kb. 2050-re fog talpraállni az ország.

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.18. 15:24:47

Hagyjátok már dolgozni, nem látjátok, mennyire töri magát az érdekünkben? Az ő agyában is sok-sok kis fogaskerekecske van, mint Hitlerében, mindegyik fogaskerék egy-egy tényt, pénzügyi mutatót, vagy lehetőséget jelent, és amikor forogni kezdenek, akkor a végén kibukkan majd az egyetemes IGAZSÁG.

Perverzsrac 2009.02.18. 15:25:33

@derelyegrádi szellem: magyarország az euróövezet tagjává vált, jelentette be ma a miniszterelnök. Simor András már nyomtatja a bankjegyeket, tette hozzá a kormányszóvivő:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Perverzsrac 2009.02.18. 15:27:56

@rolika: igen. Frankhamisítási botrány, mikor a magyar térképészeti intézetben az akkori kormány tudtával nyomatták a témát, csakhát lebuktunk. Akkor is...

belzebubó 2009.02.18. 15:28:09

@rolika: hogy mit tegyél és mit vegyél:

"Több elemzés szerint is drámai folyamatok indulhatnak el, ha az euró jegyzése eléri a 320-as szintet. Ehhez hasonló előrejelzést tett közzé a Merril Lynch legfrissebb elemzésében . Június végére 315-as, szeptember végére 330-as forint/euró árfolyamot jósolnak. A befektetőház tavaly augusztusban közzétett egyéves devizaelemzésében 305 forintos euró árfolyammal számolt. Más elemzők szerint a környező országok jegybankjai a złoty vagy a cseh korona további erősebb gyengülése esetén beavatkoznának az árfolyamba, ami a forintot is segítheti."

reKorrekt 2009.02.18. 15:29:41

Felraktam kapcsolaton egy szavazást:

Ön támogatná-e a 13. havi nyugdíjak és bérek megszűntetését ill. befagyasztását, ha ezáltal jelentősen javulna a befeketetők Mo-ba vetett bizalma?

a, Igen
b, nem

Érdemes szemezgetni a nemmel szavazók közt: Horvathmami, Vica67...
Amúgy érdekes módon az igen vezet (még).

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 15:31:54

@rolika:

kicsi voltál még? :-)

@Perverzsrac: mondom

@laspalmas: feltéve, hogy addig mszpés szdszes politikus kormányra nem kerül. Mert minden olyan év 10 évet hosszabít a határidőn. Az államcsőd alatt töltött évek ebből szempontból duplán számítanak.

Perverzsrac 2009.02.18. 15:32:43

@Korrekt Standartenführer: EZEK ENNYIT TUDNAK: Pont. Nincs tovább. Nem értem miért vagy ezen meglepve? Én nem vártam csodát. A nyuggereket még mindig védjük, akárcsak a cigó segílyenélőket. Ennyit a preferenciákról. A többiek le vannak szarva.

Perverzsrac 2009.02.18. 15:36:11

@Petrow: de de. állami szinten biza. volt egy pár éve cikk róla a hvgben is...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.18. 15:44:00

@Andaxinház:
na hát végzik a dolgukat, faszért nem lehet torelálni ha leszúrnak valakit néha néha a cigányok??

rolika 2009.02.18. 15:51:05

@laspalmas: tényleg MINDENHOL az a téma, hogy smafu az egész "reform", még az atv-n is. akkor ki dolgozta ki az adóátrendezést? talán csak nem a vezető, egy személyben? és nem mer neki senki szólni, hogy te, feri, ez egy hülyeség?

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.18. 15:54:15

Azert olvassatok el figyelmesen: ez egy nagyon ügyes kis pakk.

A fö szavazo bazist: a mostani nyugdijat nem erinti, a segelyböl elöket nem erinti.

Kizarolak azokat erinti akik fizetesert dolgoznak, es azok vannak keveseben.

Azok meg egyebkent is luzerek, aki keptelen adot csalni, korrumpalni, csak huzzak az igat mint a barom - meg is erdemlik, nyugodtan jeletkezzenek meg egy nagy pofonert, söt !

Mondjak meg Ferinek:

Köszönjük Feri, söt a mi kurva anyankat"

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.02.18. 15:54:36

Még az ötéves tervekkel sem jött be a dolog, erre ez 40 éves tervet csinál? A Lipótot meg bezárták...
Most komolyan meg akarja várni, hogy kitörjenek a lázadások? Eddig még nem gondolkodtam a végleges külföldre költözésen, de most már elkezdtem nézegetni a zöldkártya feltételeit...
És hogy Fecónknak mi kéne?
Ólomterápia. 2 ccm. Egy dózisban. Fejen át.

Kuszmák 2009.02.18. 15:55:05

27 nagykövet? Itt is hazudik. Mert vagy max 26 nagykövet, vagy ha valóban "az uniós nagykövetekre" gondolt, azt meg nem hiszem el, ugyanis azok közül eggyel is félévente találkozhat, nem az összes a Parlamentben figyeli az ő nagy okosságait!

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 15:55:13

@Andaxinház:

Ezt tudták kiszenvedni jelmondatkét:

„Van-e 200.000+1 szabad, demokrata szavazó?”

A tavalyi népszavazásnál még ott tartottunk hogy 600.000 van. Most a kérdés hoyg van-e 200.000+1. Hogy ki lehet a plusz egy az talány.

Egyébként van, a szavazati jogal rendelkező nagykorúak (-a közügyektől eltiltottak) kb pont annyian vannak, igaz osztozni kell rajta az mszp-vel is, meg nem is a legfegyelmeztettebb szavazók.

De ettől még hasznukat lehet venni, mert a nem szadesz törszszavazók közül leszúrnak egyet-kettőt hetente.

Kuszmák 2009.02.18. 15:57:11

Egy komment a "BLOG"-ról:
"Nem volt annak a beszédnek csak annyi baja, hogy felnőtt, tájékozott, döntésképes polgároknak címezte a Miniszterelnök Úr.

Mivel ezekből igen kevés van, emiatt érzelmi húrokat is kellene pengetnie és demagógiát is kellene csepegtetni. Akkor tudna szólna mindenkihez. A hordó meg már foglalt, amiről ezt el lehetne mondani. Szerintem el sem mondaná."

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.18. 16:01:06

@derelyegrádi szellem: Hogy szopna lovat a Horn Gábor is. Nincs fontosabb dolguk???

rolika 2009.02.18. 16:07:03

@Vizibusz: de azok a részek már foglaltak :-)

Megélhetési rasszista 2009.02.18. 16:07:33

@belzebubó: erős különbség van a zloty/korona és a forint között. A cseh vagy lengyel gazdaság erőteljesen fejlődik, az országok számíthatnak a ezen országok gazdaságára. Ellenben Magyarországéra?

Napok óta figyelem a dev. árfolyamot, szerintem a jegybank már napok óta beavatkozik inetrevncióval. (Elemzők szerint is erre utal, hogy 310-ig csak nagyon rövid időre lett elnyomva az árfolyam). Én már várom, mikor mondjuk egy Citybeli bank hirtelen elkezdi eladni a forintkötvényeket. Legyen 400 Ft egy euró. Nekünk Mohács kell. Dőljön minden, amikor nem lesz miből nyugdíjat meg segélyt fizetni, akkor majd kiderül, kit is szeretnek az emberek.

Perverzsrac 2009.02.18. 16:08:34

@Kuszmák: ne húzzál fel az ilyen balfaszokkal. nem véletlenül nem olvasom azt a szart...

belzebubó 2009.02.18. 16:09:40

@Prinzessin Erbsen: minden gazdasági szakember,elemző szinte üvölti neki,hogy megállj ez nem elég,de ő megy csak a rossz irányba és viszi a hátán a népet.

Egy kis elemzés :"Mit tehetünk a forint védelme érdekében? Csak blöffölt Gyurcsány?"

www.portfolio.hu/cikkek.tdp?h=2&k=4&i=110360

Én szentül meg voltam győződve,hogy bankközin hivogatja le a hiteleket,hogy erősitse a forintot,mert ezt mindenki igy csinálja,de kiderül a cikkből ő ezt sem igy csinálta. A lengyelek bezzeg igen.Az eszem most tényleg megáll...

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.18. 16:15:15

OFF:
index.hu/bulvar/2009/02/18/felmentettek_a_drogdilert_lelovo_rendort/

Ez bammeg kész. Megmenti a társát, és az ügyészség börtönbüntetést akart elérni, majd 3 évig vizsgálják az ügyet.

belzebubó 2009.02.18. 16:16:10

@Megélhetési rasszista: teljesen más,persze az alapkamatok is fényévnyire vannak a mienkétől,nincsenek adósságspirálban,stb..de ma nagyon együtt mozgott a zlotyval,megtévesztően.

index.hu/gazdasag/magyar/2009/02/18/gyurcsany_vedeni_kell_a_forintot/

"De több országban például a devizabetétek befagyasztása jelentett rendkívüli intézkedést, bár erre a szakértő szerint itthon nem kell számítani."-nocsak!Megszellőztetik az argentin példát?

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 16:17:10

@belzebubó:

Olyat csak a lúzerek csinálnak. Mi itt történelmet. Egy történelmi bukást, ebbe nem férnek bele ilyen bankközik, meg hasonlók.

DArchAngel 2009.02.18. 16:20:15

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: és akkor csodálkozunk, hogy a rendőr már akkor sem mer fellépni, ha rátámadnak, inkább elkullog...

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 16:20:51

@belzebubó:

a devizabetétek befagyasztásra itt tényleg nem kell számítani, márcsak azért sem, mert gyakorlatilag ilyen nem nagyon van. Kivéve ha sikerül befagyasztani az Ausztriában elhelyezett betéteket is, de erre nincs sok esély.

belzebubó 2009.02.18. 16:25:29

@derelyegrádi szellem: ez a "nem szokványos intervenció" egyre izgalmasabb. Heckkelnek valamit vagy mi a fenét jelent ez? Már megint megy vissza 305 fölé.

Megélhetési rasszista 2009.02.18. 16:25:37

@belzebubó: Argentína és Mo. között az a különbség, hogy Argentína nem tagja egy olyan szoros közösségnek, mint pl. az EU. Szerintem elképzelhetetlen lenne, hogy az EU-n belül újra valamelyik ország kötött devizagazdálkodást vezessen be.

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 16:30:38

@belzebubó:

Talán arra készülnek, hogy idecsalják a központi bank vezetőjét és megmondják neki, hogy 250,-Ft az árfolyam, és ha ellenkezik akkor a veres lefejeli. :-)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.18. 16:32:12

Gréczy Zsolt:

"Ha a világgazdaság nem omlik össze, ez lesz a választék.
Egy ellenzék, amely amikor dolga lett volna, program híján kivonult, és egy kormány, amely rendbe tette az államháztartást, versenyképessé tette a magyar adórendszert, elismerten jól képviselte hazánk érdekeit Amerikától Oroszországon át Kínáig, és eközben autópályákat, egyetemi épületeket, gátakat, mentőállomásokat és járóbetegellátó-központokat épített."

www.stop.hu/blog/entries.php?lstresults=1&blog_topics_id=406

Mazsa- 2009.02.18. 16:32:19

A hiányt nem a tisztességes adófizetők termelik, mégis mindig rajtuk akarják behajtani. Mi van a színészekkel, zenészekkel, egyéb művészekkel, celebekkel, pornósokkal, szórakoztató kis-/nagyiparosokkal, meg az egyéb hasonló foglalkozásokkal, ahol szépen borítékban kapják a gázsit? Vagy például említhetném az országszerte elterülő kaszinórengeteget, ahol naponta milliós forgalmakat bonyolítanak, természetesen feketén. De ott vannak persze a bodzatermelők is, a trükköző vállalkozók, és még nagyon sok példát lehetne felsorolni. Aztán amikor jön az állami támogatás, ezek mind ott állnak a sor elején.
Rendet kellene tenni az APEH tájékán, valamint a fent említett területeken, és lehet nem lenne akkora a hiány (na meg nem kibaszni az ablakon milliárdokat minden felesleges szarságra). De ehhez dolgozni kell, nem is keveset, egyszerűbb a tisztességes adófizetőkkel kibaszni, rajtuk behajtani a hiányt. Ferinek is több ideje marad utánozni Hugh Grant-et (kíváncsi vagyok mikor fog összebújni egy csapat tinilánnyal, meg négerkurvát szopatni az utca szélén)

belzebubó 2009.02.18. 16:35:53

@zero: még hiányzik a mondat végéről,hogy vizen is megtanult járni.

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 16:37:32

@zero:

Szerintem a Gérczy már összeomlott, az elmebeli állapota biztos.

Arra lennék kiváncsi igazán:

1./ Azt képzeli, hogy ezt bárki elhiszi neki a kpcsolatosokon (50 fő) kívül
2./ Ő maga elhiszi-e, amikor leírja

Mert ha igen, akkor orvoshoz kell forduljon, mondjuk az egyik feriék által épített járóbetegellátó-központban. Bár ez talán már nem kezelhető a járóbetegellátás keretében.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 16:38:53

@Petrow:

De, állami szintre is felnyúlt a frankhamisítási botrány - bosszúból is indult még 1923-ban Trianonért -, Nádosy Imre országos rendőrfőkapitányon és Windischgrätz Lajos volt miniszteren keresztül (ők vitték el igazán a balhét) egészen gróf Teleki Pálig és Bethlen Istvánig. Bár Teleki valószínűleg ugyanúgy csak tudott róla, mint a miniszterelnök.

jpmjpm 2009.02.18. 16:39:28

@zero: Úristen.Gréczy Zsolt sci-fi író lett!

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 16:40:30

@Mazsa-:

a négerkurvát jelen pillanatban mi (magyar lakosság) helyettesítjük. Azzal az eltéréssel, hogy még mi fizetünk érte.

Kuszmák 2009.02.18. 16:43:46

Baszd meg Zero! Ez már nekem is sok, pedig edzett vagyok, de stop.hu-n a kommentek...
Áááááá...!!!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.18. 17:05:22

@zero:

"versenyképessé tette a magyar adórendszert"

Ja, tényleg, mindenki azon verseng, hogy csaljon vele, mert annyira jól sikerült. Az autópályákról meg főleg nem kéne beszélni, mert azok meg pláne, bár egy kicsikét drágák voltak, az igaz.

irrelevant 2009.02.18. 17:11:43

Kész, vége, ez a poszt nekem sok volt.

Horizont 2009.02.18. 17:20:33

Én csak egyik ámulatból a másikba esek:)
Gréczy Zsolt? Gyurcsány? Már elkezdtem kételkedni, nem -e megbolondultam? Miről beszélnek, te atyaúristen?
Ezt írta a blogján ma Gyurcsány Ferenc hazánk felelősségteljes Miniszterelnöke:
"Szigorú idők jönnek. Szigorú időben egy parancs van: határozott és kemény cselekvéssel vezetni ki az országot a válság legviharosabb vizeiről, és közben készülni a jövőre. Ez az, amit tenni kell, és ez az, amit teszünk!"
Talán jobb lenne ha már semmit se tenne. Ettől még az is jobb lenne....

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 17:21:02

@laspalmas:

kicsit drága, meg egy része nem is a miénk, csak béreljük. Ez kiszaladt a feri fejéből.

Az adórendszerünk egyébként tényleg versenyképes. Már csak Svédországban magasabban az adók, de hát a másodikat nem jegyzik meg, így az első helyre törünk. Közben az állam csődben. Ha ezt is figylembe vesszük, akkkor abszurd kategóriában mindekire rávertünk, mégpedig utcahosszakat. Méghogy nem versenyképes.....nagyon is!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 17:21:35

@zero:

Jézusom, ettől majdnem rosszul lettem...

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 17:23:23

@Horizont:

Egy valamit még kéne tennie, felsétál a Sándor palotába kér egy A/4-est a titkárságon, ráírja amit rá kell írni, aztán lesétál és jeletkezik az ügyészségen.

belzebubó 2009.02.18. 17:29:02

Magyar Telekomot is fel kellett függeszteni. Fele annyit ér mint 10 évvel ezelőtt. Kb. 520 Ft.

belzebubó 2009.02.18. 17:35:19

PM bejelentés: "300 milliárd közeli februári és márciusi költségvetési deficit várható"
az első negyedév végére összejön a GDP 2.2%-át kitevő deficit (az egész éves deficitterv 2.6-2.9%, tehát Q2-Q3-Q4-ben gyakorlatilag nullszaldóra lenne szükség -- na ilyen még nem történt Ferkó kormányzása idején).

És mivel a magyar állam október óte nem hitelképes, ezt is csak az IMF-ECB hitelkeret lehívásával tudjuk finanszírozni.


www.portfolio.hu/cikkek.tdp?h=3&k=3&i=110370

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 17:38:08

@belzebubó:

ezt figyeld, géniuszok (veres Vs gyenesei) ha összejönnek:

"A pénzügyminiszterrel ellentétben a turizmusért felelős önkormányzati miniszter már felismerte, hogy az üdülési csekk megadóztatása tönkreteheti a hazai idegenforgalmat. Gyenesei István megoldásként a természetbeni juttatás kibocsátásának visszafogását és a szolgáltatási területek radikális szűkítését javasolja.

felismerés nagyjából helyes, megoldás a gyenesei szerint: vissza kell fogni a kibocsátást. Az segíteni fogja a belföldi túrizmust, ha kevesebb csekket bocsátanak ki? Az mennyivel jobb?

Egyébként az üdölési csekkre 11 % tb járulékot és egy szerény 54 %os adót csaptak ki így elsőre, az adócsökkentés keretei között.

belzebubó 2009.02.18. 17:38:44

A piac lassan megmutatja,nem hajlandó finanszirozni a további böszmeséget. vagy talál Feri 1000 milliárdot, vagy le is út fel is út.

Hőzöng a piac.Nyisd már ki a szemed te jancsibohóc.

WiseLady 2009.02.18. 17:40:37

@laspalmas: "Feri amúgy jól számol, kb. 2050-re fog talpraállni az ország. "
KSH népességelőrejelzés szerint 2050-re Mo 20-60 év közötti korosztályának több mint a fele lesz cigány. Ők fogják talpra állítani? Majd keményen dolgoznak Gy tesvír vezetésével? Vagy hogy?

belzebubó 2009.02.18. 17:47:24

@derelyegrádi szellem: ráadásul konganak a szállodák semmi timbilding meg hasonlók.A marketingen és csapatépitésen spórolnak először mindig a cégek.

Ezt nem hiszem el,kezd kiborulnia bili.

Bajnai Gordon minisztériumában kezdett éhségsztrájkba egy cégvezető
Az ipari fejlesztőcégnek nem jutott uniós pénz, egy kutyawellnesszel foglalkozó cég 120 milliót nyert.

index.hu/gazdasag/magyar/2009/02/18/bajnai_minisztreiumaban_kezdett_ehsegsztrajkba_egy_cegvezeto/

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 17:55:05

@belzebubó:

Akkor ki kell baszni a csapatépítésre is 1870 % adót, be kell rá tervezni 30 milliárd bevételt, erre a 30 milliárdra 33 milliárd kiadást, aztán ha egyáltalán nem megy senki csapatépíteni (amire látok esélyt) akkor van mingyá' egy 33 milliárdos luk a költségvetésben.

Ők így szokták.

irrelevant 2009.02.18. 17:56:34

@zero: Nekem ez a poszt is sok volt, de Gréczyt három sorig bírtam... Az m2-n pedig szociális miniszterasszonyunk szónokol. A pokol kellemesebb ennél az élménynél.

more 2009.02.18. 18:03:26

azert azt elkepzelem, amint a kreten gazlomadar (wehehehe koszi jpmjpm, atvennem a jelzot) egyenkent melyen belenez a 27 eu nagykovet szemebe, vadlon, konnybe labadt tekitettel, majd az asztalra csap:

"Hat van meg egy ilyen bator orszag bator miniszterelenoke??? van??? hat nincs!!! van meg kozuletek olyan bator, aki 3 millio nyuggert es masfel millio ciganyt tart kordaban???? a maradek 5 millio nacirol mar ne is ejtsunk szot, akik naponta megkerdezik, h mester, hogyan mehetnenk el meg jobban a picsaba???
stabil es nagy a demokracia, en ellatok 2050ig, meg akkor is en leszek a kiraly...."

na erre a lesuti a szemet a 27 nagykovet....telleg feri, te vagy a messias, meg egy kis hitelt esetleg valahonnan?

meddig amokfut meg ez az elmebeteg?? miota tolja mar mindenki,a kinek egy cseppnyi agya is van, h az egesz kurva rendszert kell atalakitani, mert be fog omlani, erre o bazeg 2009 elejen, a vilagvalsag kellos kozepen feltalaja a spanyol viaszt

derelyegrádi szellem 2009.02.18. 18:06:11

@more:

27 en csak akkor lehettek a nagykövetek, ha már Magyarországnak is van budapesti nagykövete. Mondjuk nincs messze az idő, amikor ennek komoly létjogosultsága lesz..

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 18:25:21

@otvospeter:

Rögtön el is kapcsoltunk onnan...:-/

havi 2009.02.18. 18:31:02

gondoltatok már esetleg arra hogy a mi Ferink csak egy bábu amit irányítanak más népek ?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 18:34:14

@havi:

Gyakran bukkan fel ez a fajta összeesküvés-elmélet, ami már csak azért is hülyeség, mert az MSZP-szavazók választották meg miniszterelnöknek. Még akkor is, ha átverte őket.

havi 2009.02.18. 18:50:35

@Mj: nem a szavazokra gondolttam, akik írányítják Ferit, van sok vízünk jó a termöföldünk,és ez egy másik nép csoportnak kel Feri a bábu és a terepet késziti elő 2050 csak elfogy a magyar

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 19:00:07

@havi:

Tudom, hogy mire gondoltál, mert sokszor hallom. Ami viszont a külföldi tőkét illeti, azt meg Antallék gondolták úgy, hogy az államnál minden gazda csak jobb lehet. Most meg már késő visszakozni. És bizony az a legnagyobb baj, hogy mi, saját magunk szúrtuk el. A külföldi tőke pedig csak kihasználta a kiváló terep adottságait, őket minek hibáztassuk? Mi is ezt csinálnánk a helyükben. A magyar meg azért is fogy, mert kb. egész Nyugat-Európa lakossága fogy onnantól kezdve, hogy az afrikainál jobb az életszínvonal. Olaszországban egyenesen 1,0 a vállalt gyermekek átlagos száma. (Nekem mondjuk 4 nagytestvérem van, és nem túl jó körülmények között nőttek fel, mégis tisztességesen dolgozó, 1 kivételével diplomás emberek lettek belőlük.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 19:00:46

Ja egyébként nem a szavazók irányítják Ferenc testvért, ő irányítja a szavazóit.;-)

beleszolok 2009.02.18. 19:12:14

A pannon puma nem marad le, csak azért hátrál, hogy lendületet vegyen a hatalmas ugráshoz, amivel beelőz mindenkit.

Nem lehetne szólni Furcsány Geriéknek, hogy húzzanak már el a jó büdöds picsába, adóemelés helyett? Mert nekem, (és a többi átlagbér körüli/alatti fizetéssel rendelkező embernek) ez az adócsökkentés most adóemelés lesz.

Spielberg 2009.02.18. 19:12:29

valaki nyúljon már a hóna alá, és vezesse ki szegény beteget... ez egy agyatlan barom. ez van.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 19:15:18

@beleszolok:

Március 9-én én szóltam neki. Horn Gábor tudta is értelmezni a népszavazás eredményét. Aztán a kormány ugyanúgy a helyén maradt, igaz, hogy papíron kisebbségben...

Roxvox 2009.02.18. 19:16:04

Ferink 2050-ig tervez, vagyis addig MSZP-s kormányunk lesz - de jóóóóó :((((((
Élni fog őkelme addig, mert a fajtájabelieket csak a halál szokta leváltani, mint a Pápát :):(

belzebubó 2009.02.18. 19:18:13

@havi: termőföld máshol is van kihasználatlanul,milliárdokat költ az EU ugaroltatásra,csak ne termeljenek rajta semmit.Viz is van számos más helyen mégsem egy ilyen balfék van ott.Ez magától ilyen,nem kell ezt irányitani.

havi 2009.02.18. 19:26:02

@Roxvox: igen nagy tervei lehetnek ha napi 234000FT a családjára tud költeni,biztos valamikor régebben volt hogy a Feri fia a közértben lopot egy csokit, volt kitől örökőlnie, ők fogják majd át venni apjuktól a szokásokat,mert a magok már ki lassan felnönek!

havi 2009.02.18. 19:28:58

@Tudtad?: az a cél hogy a korhatárt minél
magassabb legyen és ami általad be fizetésre került azt ne keljen neked visszadni tehát az állam nyeli le a pénzedet, és kötelező lesz a piros lámpán áthaladni a gyalogosoknak!

mind2 (törölt) 2009.02.18. 19:29:57

Csak egy vers, elhangzott az átkosban is gyakorta március idusán ;)

Petőfi Sándor

AKASSZÁTOK FÖL A KIRÁLYOKAT!

Lamberg szivében kés, Latour nyakán
Kötél, s utánok több is jön talán,
Hatalmas kezdesz lenni végre, nép!
Ez mind igen jó, mind valóban szép,
De még ezzel nem tettetek sokat –
Akasszátok föl a királyokat!

Kaszálhatod a fűt világvégeig,
Holnap kinő az, ha ma lenyesik.
Tördelheted le a fa lombjait,
Idő jártával ujra kivirít;
Tövestül kell kitépni azokat –
Akasszátok föl a királyokat!

Vagy nem tanúltad még meg, oh világ,
Gyülölni méltóképen a királyt?
Oh, hogyha szétönthetném köztetek
Azt a szilaj veszett gyülöletet,
Mitől keblem, mint a tenger, dagad! –
Akasszátok föl a királyokat!

Szivöknek minden porcikája rosz,
Már anyja méhéből gazságot hoz,
Vétek, gyalázat teljes élete,
Szemétől a levegő fekete,
S megromlik a föld, melyben elrohad –
Akasszátok föl a királyokat!

Ezerfelé bús harcmező a hon,
Arat rajt a halál irtóztatón,
Itt egy falu, amott egy város ég,
Százezerek jajától zúg a lég;
S halál, rablás mind a király miatt –
Akasszátok föl a királyokat!

Hiába ömlik, hősök, véretek,
Ha a koronát el nem töritek,
Fejét a szörny ismét fölemeli,
S akkor megint elől kell kezdeni.
Hiába lenne ennyi áldozat? –
Akasszátok föl a királyokat!

Mindenkinek barátság, kegyelem,
Csak a királyoknak nem, sohasem!
Lantom s kardom kezembül eldobom,
A hóhérságot majd én folytatom,
Ha kívülem rá ember nem akad –
Akasszátok föl a királyokat!

(Debrecen, 1848. december.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 19:43:29

@mind2:

Hasonló Petőfi-idézetért kapott 1 hónapot a nagybátyám '73. március 15-én.:-/

mind2 (törölt) 2009.02.18. 19:54:14

@Mj: ugyan már, ez harsoghatott a giminkben, amikor a kedvenc magyar/ tanárunk ;) összeállította a műsort. Fiatal volt, bajszos, igazi magyar gyerek, ezért aztán át is helyezték - saját érdekében a feleségével együtt - az ország másik végébe ( Kelet - Magyarország ) .
A szívünk vérzett érte.
Azért voltak itt igaz emberek, ha nem is sokan :(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 20:03:16

@mind2:

Szerencsések voltatok, hogy legalább egy ideig harsoghatott a gimiben.:-/ Bár az átkosban a "rendszerellenes" édesapám is taníthatott magyart szakmunkás fiúknak.;-)

sebien 2009.02.18. 20:06:13

"A Magyar Szocialista Párt alapkaraktere az, hogy segítse a nehéz élethelyzetben levőket."
Hát bazmeg, amennyire utálják (utáljuk) ezeket, meg is értem, hogy nehéz élethelyzetben vannak. Ezért is segítik egymást ilyen nagy elánnal:(

mind2 (törölt) 2009.02.18. 20:23:45

@Mj: Igen, elég 1-2 ember az életünkben , ha kellő kisugárzással bírnak... aztán 1- 2 évtizeddel később segítenek a példájukkal abban, hogy gondolkodni tudj, hogy ne ülj fel a szélsőségeknek... használd az eszedet... A mai napig elgondolkodom azon, Apám mit mondana és Ő mit mondana, és Mások mit mondanának.. Mert nem elég a duma, a példamutatás rohadt fontos. Hogy ŐK tényleg becsületesek voltak, tényleg szerették ezt a csonka pár tízezer négyzetmétert, ŐKET tényleg nem lehetett megvenni, és ŐK belebetegedtek abba, hogy látták, amit most mi látunk.... amivé lettünk.
Próbálok abban hinni, hogy azok vagyunk, amit magunk után hagyunk... más értelme úgy sincs :(
De félre a nemzetkarakterisztikus depreszióval ::)))
Én most éppen harcosnak nevelem a kölykeimet ::)))

mind2 (törölt) 2009.02.18. 20:25:27

@Mj: négyzetkilométer / 93.036 = elütöttem :)

jpmjpm 2009.02.18. 20:26:02

@more: Vedd át nyugodtan! :) Találó jelző! A múltkor a Net.GeoWild-on volt egy műsor abban voltak gázlómadarak és egyből a Feri ugrott be.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 20:32:07

@mind2:

Egyszer az úton hirtelen lefékezett egy kamion, és kipattant belőle egy 40-es férfi. Hangosan, szinte könnyes szemmel köszönt édesapámnak, átszaladt az úton, a nyakába borult - mire apám felismerte az egyik tanítványát -, majd visszafutott és felmászott a kamionba, hogy tovább vezessen.
Amit pedig leírtál, na azért is szeretnék tanítani. És nem érdekel, hogy 93 km2-nyi a mostani Magyarország területe, mert az én tantárgyam az egész kárpát-medencei magyarsággal foglalkozik. Én büszkének szeretném őket nevelni, mert nemcsak, hogy van mire, hanem szükség is van rá, hogy fölemeljük a fejünket.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 20:37:29

@jpmjpm:

Ez legalább szép. Régen ornitológus akartam lenni.:)

jpmjpm 2009.02.18. 20:48:39

@Mj: Szép az tény. És még több esze is van mint Ferkónak! Kanalas habitus for president! :) Jobban járnák vele!

mind2 (törölt) 2009.02.18. 21:23:14

@Mj: Tégy így, megéri, meglátod. Mindenkit megváltani úgysem tudsz. De ha szabadnak és értékesnek neveled őket...
Látom a nagyobbik lányomon.
Nem számít más, mint az egyéniség.
Meg kell nyerni őket.
Az egyéniséged fontosabb lesz, mint 600 oldal bebiflázandó tananyag. Ha az egyéniséged rabul ejti őket : kész a 600 oldal is.
Ha unalmas, kedveszegett, és hangulatember leszel : leszarnak.
Tudom, látom... hidd el :) csak jót akarok neked :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 21:26:26

@jpmjpm:

Ferkónak van esze, csak nem arra használja, amire kéne.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 21:27:48

@mind2:

Köszi.:) Érdekes, amit mondasz, mert azok a gimis korú srácok, akiket ismerek, pont az egyéniségem alapján képzelnének el jó tanárnak, de hát majd meglátjuk.:)

Az EREDETI 2009.02.18. 22:16:45

Figyeljétek meg, hogy sokan még hinni is fognak ferinek! erre játszik a tetü szerintem

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.02.18. 23:09:39

Díjnyertes irat. Kár, hogy Ferkó seggtörlésre használja az ilyesmit. A tükör helyett is zártláncú tévéje van, és a borotválkozáskor VR-be animált Zeusz néz rá vissza. Pedig Hermész jobban pásszolna.

Kartal 2009.02.18. 23:14:34

"...átlagosan háromévente egy évvel növekszik Magyarországon az átlag élettartam..." De jó! Akkor hatvan év múlva a nők 102 évig fognak élni, tovább meg nem is merem számolni. A matematika nem hazudik! :-(
És ez még elhiszi, hogy nyerhet??? Ezek után??? Noooormális???
Áh, inkább hagyjuk!

Nanemá... 2009.02.18. 23:42:00

Vagy én vagyok hülye, vagy a...
27 nagykövettel találkozott, unijósokkal, aszongya a Feca?
Tehát nem 26-an vannak rajtunk-nélkül, vagy mi a szösz.
Nekünk is van Magyarországon magyarországi nagykövetünk?
Mondja mán meg valaki, hogyan van ez!

karnagyúr 2009.02.18. 23:47:42

Azt akarom, hogy haljál meg, Gyurcsány. Haljál meg!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.19. 00:09:48

@Nanemá...:

Simán hazudott, 1 nagykövettel sem találkozott ...


@karnagyúr:

Azért senkinek sem kívánjuk a halálát. Van elég börtön az országban ..

Pszt! 2009.02.19. 00:21:01

Tökmindegy mit csinál Gyurcsány ezeknek a károgóknak az sem lenne jó ha repülőről kétkézzel szórná a pénzt.
De jön a viki és minden szép lesz, minden igyen. KÁNAÁN!

Pszt! 2009.02.19. 00:23:32

Akárki akármit mond az én zsebemben kb 200 rugóval több marad jövőre és ez a lényeg. 20 év alatt még senki sem csökkentett adót nekünk átlagkeresetűeknek.

memo62 2009.02.19. 00:31:15

@Pszt!: Akkor te egy boldog ember vagy, de a tobbsegnek csak kivesznek a zsebebol, lasd AFA, adokedvezmenyek eltorlese cafeteria megadoztatasa, szoval ezek teged nem erintenek. Gratulalok.

webmasfel 2009.02.19. 00:33:05

Még sohasem kommenteltem, de a stop.hu-t olvasva elpöccent az agyam. Be is reggeltem, de még 24 óra míg beengednek. Olyasmi érzés, mint amikor a csere pankrátor szeretne a ringbe bemenni, de nem éri el a partnere kezét.
Ezért most itt kell kitöltenem indulataimat. Elsőre Pszt!. Mit veszel nekem a 200 rugóból? Annyira cuki vagy, hogy egy évre (illetve mikor is lép életbe ez a módosítás?) előre tervezel ezekben a napokban. A nyugdíjadat is kikalkuláltad, remélem. Találkozunk a Bahamákon, remélem meghívsz egy koktélra.

memo62 2009.02.19. 00:36:53

@Pszt!: Ja ingatlanadot sem fogsz fizetni!

Pszt! 2009.02.19. 00:40:49

Nincs ingatlan a nevemen. A 3% áfaemelés nem fog földhöz vágni, sőt még többre emelném. Ezt ugyanis mindenki megfizeti. Az ÁFA azért is jobb a SZJA-nál, mert én döntöm el, hogy mire költöm a pénzemet, nem állambácsi. Az cafeteria megadóztatása érinteni fog, de abból úgysem volt valódi pénz, csak utalvány meg tempo-baromság, amiből már gyógyszeren kívül nem lehet semmit venni.

Pszt! 2009.02.19. 00:41:41

Ja, és leszoktam a cigiről és a pálinkáról, úgyhogy csak röhögök azokon, akik a jövedéki adóról kárognak.

Pszt! 2009.02.19. 00:43:22

Elárulhatná már a drágalátos viktorotok, hogyan képzeli a bődületes adócsökkentést anélkül, hogy becsődöljön az ország.

memo62 2009.02.19. 00:44:15

@Pszt!: Termeszetesen gyereked sincs es nem is lesz, tehat ezek sem erintenek. Es oreg sem leszel soha tehat no problem.

webmasfel 2009.02.19. 00:45:01

Nekem a kedvencem egyébként az egész Fletó időszak kommunikációjából az volt - és furcsamód nem is nagyon olvastam ez ellen az arcátlan, idióta lózung ellen semmi rendes érvelést - , hogy hülyeség járulékot csökkenteni, mert attól még nem fognak még egy pincért felvenni az étterembe. Emlékeztek erre a böszmeségre? Én ugyan nem túl sokat járok étterembe, de többek között azért sem, mert vannak gyerekeim és velük különösen képtelenség kivárni, amíg előkerül egy pincer is kihozza a (szent) kólát, hogy egy kis nyugalom legyen. Én nem mondom, sok demagóg duma hangzott el innen-onnan, de szerintem ez a legdurvább.
Miért a pincér lett előszedve, nem tudom. És bárki, aki 9, 10, 11 órát dolgozik és még így is el van úszva, képes lehet beszopni ezt és nem arra gondolni, hogy ha kevesebb lenne a munkáltatói járulék, akkor felvehetne a munkaadója még egy embert és normális életet élhetne?

webmasfel 2009.02.19. 00:52:41

Pszt! Drágalátos Viktorunk nem árulja el. Én kértem, hogy mondja el neked, de aszonta, azért nem mondja, mert évekig mondta az adó és járulékcsökkentést, de egy világválság kellett hozzá, hogy drágalátos Ferink meglépje. Szerintem arra kiváncsi, hogy Feri rájön-e, hogy miért van erre szükség és hogyan kell megcsinálni. Elárulná drágalátos Ferink, hogy vajon mi ebben a ráció? Nem fog senki felvenni még egy pincért, tehát kidobott pénz a járulékcsökkentés. Csak a szemét vállalkozó zsebét tömi vele. De nem baj, mert majd az APEH vagyonosodási kommandó visszaszerzi a lóvét.

memo62 2009.02.19. 00:54:18

@Pszt!: Egyebkent pedig majd mikor bedol az orszag akkor mondj hala imat imadott miniszterednek, hisz ez eddig csak azert nem tortent meg mert EU tagorszag vagyunk, de ha a kedvenced igy folytatja akkor a jo isten sem ov meg minket ettol.

webmasfel 2009.02.19. 00:54:44

@hhh.: ez nekem szólt, vagy a blogpostnak? marha hiú vagyok!

webmasfel 2009.02.19. 00:59:18

Kedves szélsőségesen fasiszta barátaim szoktak vegzálni, hogy miért szavaztam az EU csatlakozásra. Azt szoktam válaszolni, hogy az egész Közös Piac a német-francia kiegyezésre épült és bárhogy is legyen, tény, hogy 60 éve nem volt háború Európában (-Balkán, de az izolálva maradt). Hát most meglátjuk, hogy mit bír ki ez a cucc. Én drukkolok, de azért eléggé félek. Ennek tükrében eléggé sajnálatosnak látom, aki a jövőre adómegtakarítható 200e Ft-jának örül. Persze, nem szép tőlem, hogy elrontom az örömét. De hát a blog kommentek nem a felebaráti szeretet melegágyai, sajna.

webmasfel 2009.02.19. 01:00:34

Mi van már, mindenkit álomba kommenteltem?

webmasfel 2009.02.19. 01:10:51

még a válasz előtt hirtelen elhatároztam, hogy sztárkommentelő leszek. remélem, drukkoltok!

memo62 2009.02.19. 01:12:38

@webmasfel: Nyugodtan, erdekel a velemenyed, bar en jobbara csak akkor irok ha valamelyik kommentelo idiotasagokat ir, lasd Pszt

webmasfel 2009.02.19. 01:29:20

@memo62: Akkor te vagy a sztárcsakszükségesesetbenkommentelő. OK, ez teccik. Te fogsz bekkelni nekem, ha esetleg begörcsölnék. Szóval, képzeld el, a stop.hu-n elutasították a regisztrációmat. Nem írták meg, hogy miért. És elég furcsa, mert ezelőtt tényleg nem kommenteltem semmit, az online megjelenésem egy álinformatikai techblog volt. Nem tudom, honnan sejtik, hogy nem szeretem Gréczy Zsoltot, mikor egy órája még kb. azt sem tudtam, hogy létezik. Jó szimatuk van. Mindenesetre elhatároztam, hogy semmi trágárt nem írok. Ez része lesz a sztárkommenter imidzsemnek. Viszont szarkasztikus és irónikus leszek, sőt, azt is fogom állítani, hogy személyesen ismerem pl. Fletót és Szekeres Imit is. Ő nagy kedvencem. Mindig elképzelem, mint Bem apót, ahogy ráront kivont karddal, lóháton az ellenre.
Kicsit elkalandoztam.
Az a véleményem, hogy nagy gáz van és kb. felesleges egyáltalán beszélgetni a Fletó új csomagjáról. 2 hétig bírta a költségvetés, mitől bírná tovább ez a csomag. Releváns lesz-e egy 300 pluszminusz 100 Ft-os Euro árfolyamnál. Békeidőben egy hollandiai látogatás tapasztalatai alapján dobták össze az egészségügyi reformot. Az is tele volt irreleváns hülyeséggel. Egynapos sebészet ott, ahol nem is mindennap van tömegközlekedés. És ezt így hogy? Szóval kb. annyi, hogy lehet miről vitatkozni és számolgatni, addig sem kell a válságtól annyira reszketni, mint amennyire jól esne. A nemzetközi nagyokosok is összevissza beszélnek. Mindenki tud találni egy neki tetsző Moody's vagy Financial Times, vagy tökmindey milyen "mértékadó" véleményt. Senki nem nézi vissza, hogy a mértékadók 1, 2, 3, 4, 5, 6 hónappal ezelőtt mit jósoltak mára. Naugye. Tökmindegy. Nostredamus (nem hiszek benne) épp úgy citálható ma, mint bárki.

memo62 2009.02.19. 01:42:57

@webmasfel: Nyugi en beregeltem a kapcsolat.hu-ra, mivel teli lett a hocipom kb 5 percig lehettem fenn, mert letiltottak mivel, magamrol csak annyit irtam hogy EMBER, ez betett.
Sajnos szerintem is nagy gaz van es a mi idiotanknal okosabb emberek sem igazan tudjak mit lehetne tenni, de legalabb probalkoznak es lehetoseg szerint a nepuk javara es nem a hatranyara. Bar szerintem eleg nehez lehet idotszakitani az orszag szolgalatara a blogiras es a partszintu lopkodasok kozepete.

webmasfel 2009.02.19. 01:51:07

@memo62: Hát igen. Főként, hogy most nagy kérdés, hogy mit érdemes lopni. Érted. Lopsz valami jót ma, azt holnap nem ér semmit. Valami iszonyat lehet ez az érzés, de komolyan.

memo62 2009.02.19. 02:01:11

@webmasfel: Csak azt nem tudom, hogy meddig mehet ez igy tovabb, hiszem meg mindig talal embereket akiket meg tud hulyiteni, nem hiszem, hogy egy valoban demokratikus orszagban ez ilyen sokaig turnek. Es "termeszetesen" soha senki nem fogja oket felelosegre vonni. Szerintem ez mar tragikusan sokat elmond az orszagrol.

kulalak 2009.02.19. 03:18:12

Amellett, hogy maniakus szakban van a bipolaris kreten gazlomadar (ez nekem is tetszik, kolcsonvettem) ez mar egy kisse jobbra nezo program. De kiadascsokkentes nincs pedig valsag van.
Logika sincs. Csak nehogy arra apellaljon mint Kadar 56 utan, csak elfelejtik, csak megbocsatanak, csak megszeretnek.
Ez a maszop bune. Mi lenne, ha negligalnank a hazugot, o beleszurkult a tapeta mintajaba es egyenesen a maszoposokhoz beszelnenk. Kuldjetek el ezt a barmot, aztan kezdhetjuk. Talan a csend radobbentene, hogy zart osztalyon van. Egyagyas.

DrPepper 2009.02.19. 05:15:57

GYF 7 év alatt annyi kárt tett, hogyha mondjuk egy 2 hónapos időszakban törtnetesen elfogadható döntéseket hoz, akkor is felelnie kell. Ceausescu például hitelmentesítette Romániát, Hitler autópályákat épített, ami önmagában jó dolog.
Tényleg, csak engem emlékeztet a gyurcsány házaspár a Ceausescu házaspárra?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.19. 06:24:52

@Pszt!:

Tévedsz. Egészségpénztárból lehet venni gyereknek pelenkát, popsitörlőt, popsikenőcsöt, vagy akár cipőt. Sokan ezért választják.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.19. 06:38:03

@Pszt!:aljas provokátor vagy csak, akit ráadásul igen szűk látásmóddal vert/áldott/ meg a sors, és demagóg módon látod a helyzetet.
remélem, jól megszívod a rendszerátalakulást.
ja, és mielött orbán fannak kiáltanál ki, tudd, politikus a szememben egyenlő a tolvaj, hazug emberre hasonlító képződménnyel.
ha itt államcsőd lesz, te is megszívod, bárhogy is látod most, jó lenne, a saját érdekedben, ha tágabb környezeted is érdekelne, nem csak a saját léted,mert így nagyon rábacol.

1953 2009.02.19. 06:52:46

Gyurcsány Ferenc- finoman fogalmazva- elvesztette józan itélőképességét.Egy eszement diktátor benyomását kelti.2050-ig már azt is elfelejtjük,hogy valaha a világra született.

burian 2009.02.19. 07:01:28

Nagyon nagy baj van. A pojáca olyan súlyos lelkiállapotban van, ami közveszélyessé teszi. Nem érzékeli a valóságot. Néha még tudja, hogy mi a realitás, erre utal, hogy menti a vagyonát külföldre, hogy manipulálni igyekszik a sajtót, hogy úgy használja a titkosszolgálatokat, ahogy csak a legelvetemültebbek használták, de közben itt van ez a másik énje, amelyik komolyan elhiszi magát, tényleg azt gondolja, amit mond és amelyik már rég elvesztette a kapcsolatot a realitással. Egy inkubátorban él, lassan, mint Lenin, neki nyomtatott Pravdát olvasva, bólogatójánosok között. Minden kritikát személye elleni - Orbán vezérelte - támadásnak hisz és láthatólag fogalma sincs a világ méreteiről, arányairól, erejéről és semmiféle morális gátlás nincs benne. Részint mert nem fogja fel tetteinek következményét, részint mert ezen következmények nem érintik meg lelkileg. Képtelen valódi érzelmekre. Minden érzelme mű, minden gesztusa hamis, tanult, felvett póz.
Ha egy ilyen embert behoznának a psztichiátriára, szinte első látásra megvan a diagnózis, utána már csak árnyalni kell. Súlyos eset. Ha nem lenne miniszterelnök, akkor valószínüleg sikeres bigámista, nagystílü szélhámos vagy kettősügynök lenne. Ha rosszabb helyzetbe kerülne, akkor viszont nagyon hamar lecsúszna, mert ezt a típust a durvább környezet könyörtelenül eltiporja.
Más ilyen beteg már rég összeomlott volna, hisz a legtöbb hasonló állapotban lévőt nem tartja környezete inkubátorban.
Szóval nagy a baj. Egy amorális félbolond pojáca a vezetőnk. 2050. Istenem.

Homeoffice 2009.02.19. 07:06:16

Most Őszintén....
ad1: Szerintetek itt bárki is saját maga dönt? Egy emberen múlik az egész? Sőt... Egy párton? Mindenki meg van véve, és sztem mindenki egy csoport által...
ad2: Persze hogy senki nem mer hozzányúlni a nyugdíjasokhoz... (mondjuk kiváncsi lennék rá hogyan mondanátok meg a nagyszüleiteknek hogy nyista lóvé, haljatok éhen)
ad3: Hisztizni a legegyszerűbb. Tenni már nehezebb.:) Gép mögül arctalanul:)
ad4: Várom Viktor hatalomrakerülését:) Neki még sokan hisznek:)))))))

joungen 2009.02.19. 07:07:38

Ez egy nagyon ostoba blogbejegyzés...populistább, hazugabb mint Gyurcsány és viccesebb mint Orbán. Én már nemigazán olvasok magyar nyelvű blogokat, mert teljesen felesleges, de ha véletlenül ráakadok egy ilyenre akkor a röhögés vagy a sírás közt választhatok...

"Szerinted a 3 milliós nyugdíjas-sereg megkoronáz 2010-ben? Erre hajtasz? És mi lesz, ha egyik nap itt maradsz a 3 millió nyugdíjassal, az 1 millió romával meg a jogvédőkkel?"

Az ilyen mondatok miatt nem érdemes magyar nyelvű dolgokat olvasni, egyszerűen ostoba - pártállástól, nemtől és szagtól függetlenül: primitív. Ha ezt nevezzük véleményformáló, értelmiségi írásnak akkor még nagyobb bajban van ez az ország mint amit a politikusok hozzáértési szintje okoz, mert ez alapján az ún. értelmiségi réteg is eléggé szánalmas... Mondjuk leszarom már az egészet, külföldön jó, Magyaroszágnak meg már úgyis lőttek.

(Félreértés ne essék, nem Gyurcsányt védem, mert útálom az egész kommunista bagázst, egyszerűen csak elegem van a háttértudás nélkül irogató balfékekből.)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.19. 07:09:11

@Gunther: várd csak. gép mögül, arctalanul. ezt a legkönnyebb.
mert tenni nehezebb.

Szűcslaci 2009.02.19. 07:13:54

Komolyan azt gondolja valaki is, hogy ez a szánalmas pojáca a saját csapongásait interpretálja? Marionett...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.19. 07:14:59

@joungen: milyen empátiától túlfűtött hozzászólás ez.
én meg úgy gondolom, külföldről marha könnyű beleugatni az életünkbe, mi viszont itthon vagyunk,és a saját bőrünkön érezzük a szart!
mellesleg véleménye mindenkinek van, ezt itt el is mondhatja, és nagyfokú kulturálatlanságra utal ezért bárkit megszólni. nem vagyunk egyformák, és ez a hsz-ed téged is eléggé leminősít, tehát ne nagyon örülj az IQ szintednek, vannak ott bajok.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.19. 07:30:33

opp, milyen belső ellenzéki lettem ma reggel:))

@Szűcslaci: persze, hogy nem hisszük ezt. A probléma ott van, hogy ő mit hisz el magáról.
És, mint a helyzet bizonyítja, szinte mindent, sőt úgy érzi, ő, és a pártja képes kivezetni az országot a bajból.
viszont én úgy gondolom, feri, mint miniszterelnök, felelős a miniszterei döntéséért, cselekedeteiért, vagyis ugyanolyan hibás, mint a beosztotjai.
én így látom.

redriot77 2009.02.19. 07:33:59

Kávé helyett is működött a cikk, köszönöm. :/

Tegnap viszont Navracsics miatt aludtam el nehezen. Az m1-en az Estének adott interjúban mikor rákérdezett a riporter hogy a Fidesz hogyan alakítaná át a nyugdíjrendszert olyan szinten kezdett ködösíteni, hogy 25 éve elmehetett volna ködgépnek egy Omega koncertre.

Fletó ámokfutását is könnyebb lenne elviselni, ha az ellenzék használható javaslatokat tenne, de a "nea zemberekkel fizettessék meg!" nagyon kevés.

öööö...izé 2009.02.19. 07:43:15

Parádés közgazdász a miniszterelnökünk, fényévekkel jár Európa előtt...

OFF

Ezek is inkább dolgozni mennének..


www.fn.hu/zold/20090218/veresre_tomtek_egy_not/

ON

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.19. 07:49:53

@Pszt!:

Saját magad alapján ítélsz meg másik tízmillió embert, amit már csak azért is kikérek, mert totál hülye vagy. Inkább ne hasonlítgass magadhoz. "Az ÁFÁ-t mindenki fizeti" - igen, csak a hangsúly itt nem azon van, hogy még többet, hanem hogy még többen. Átjutott a vörös ködön? Cafeteria: igen, engem érint, 1-2 ezer forinttal kevesebb lesz legalább, és az is számít. Persze havonta, évre le sem bontom. Ügyes vagy! Leülhetsz a Kapcsolatra!

kamasuka 2009.02.19. 07:52:49

Ez tisztára álomvilágban él. Az ilyen emberekről mint ez a balfasz Gyurcsány, mindig az iraki tájékoztatási miniszter, Mohammed Saeed al-Sahaf jut eszembe:

www.hilaliya.com/images/sahaf3.bmp

:D

belzebubó 2009.02.19. 07:53:44

@joungen: köszönik a Magyarországon élő magyarok,hogy mindig jön egy megmondóember aki kinyitja a szemüket, ők mennyire buták,hogy még ott élnek és jó,hogy jön valaki aki magyar nyelvü blogot nem is szokott olvasni és kinyitja a szemüket,mert ők nem látják mi megy ott.Nem ilyen népet érdemel Feri!

Magyar belpolitikáról nem magyar nyelven hány blogot irnak?

Véleményformáló értelmiségieket -legalábbis akik azt hiszik magukról ők azok-a Heti Hetesben keress.
Akinek nincs háttértudása az leginkább a Ferink,akinek ezt sikerült az egészet ideáig lezülleszteni.
Szerintem te nem érted ezek mögött a mondatok mögött milyen előzmények vannak,igy te nem érted mi, melyik tettére vagy előző évekkel ezelőtt elhangzott mondatára utal.
Ez nem baj,csak nem kell fikázni háttértudás nélkül :)

Kivlov 2009.02.19. 07:55:19

hol lesz már akkor ferkó? remélhetőleg alulról szagolja régesrég.

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.19. 08:00:04

@belzebubó:

Ne is mondd, meg is vakultam, most se látok már az IGAZSÁG iszonyú fényétől.

kamasuka 2009.02.19. 08:01:40

@redriot77:
Nem a Fidesz kormányoz. Tök mindegy mit javasol most a Fidesz, gyurcsányi még legalább egy évig fog elqurni, és mire a Fidesz a kormányrúdhoz kerül, már teljesen más lesz a helyzet: ezerszer több adósság-hiány lesz, ezerszer szarabb körülmények között lesz 5 milla ember, ezerszer szarabb közhangulat fog uralkodni.

Mondjuk Navrasics béna és ha ozzávesszük, hogy az egész fidesz kommunikációs stáb egy turha, akkor nem jó a helyzet. De ezen évek óta nem lepődöm meg ...

A parlamentbe Navrasics helyére - ha már egy balfék bentmarad meghallgatni gyurcsányi újabb agymenéseit - egy Torgyán típusú/karakterű "balfék" kellene, aki ha már ottmarad a parlamentben, akkor ha ráugrik a Lendvai vagy a Fleto, vagy ezek egyéb pincsikutyái, azonnal ugrik, harap, mar, rúg, és leereszkedik hozzájuk. Ha kell szid, ha kell mocskosul viszont és viszont beleköt mindenbe és mindenkibe. Nem ott ül, és bambán hallgatja a maszop frakció személyeskedéseit. Annyira könnyen beléjük lehetne kötni, szopatni őket egész nap, Navrasics meg kesztyűs kézzel bánik az egész tolvaj bandával.

kamasuka 2009.02.19. 08:03:51

Lehetne csalni ezzel, mégha viszontválaszra nincs is lehetőség.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.19. 08:05:38

mikor lesz már fegyenc a ferenc...?!?!
a kxrva mindenit neki...!!!

2009.02.19. 08:06:44

Gyurcsány egy mocskos gazember.

jozicsenko 2009.02.19. 08:09:00

@Pszt!: nettó hülyeség amit írsz

tudod mi a coffeteria lényege?

hogy adómentesen kapj egyévre max 400e Ft-ot: te sem adózol, utánad sem adóznak
mert itt az adóteher simán lesz másik 400e Ft
ezt költheted kajára, utazásra, egészségvédelemre, kultúrára és (figyelem, nacionalizmus jön:) üdülési csekkre, ami nagyon komoly bevételi forrás a hazai vendéglátásban

ééééééérted?

hogy ezt csak gyógyszerre tudod költeni, azt hiszem téged minősít

jap, kivezető út: radikálisan csökkenteni/felülbírálni mindenkit, aki nem 62 évesen, öregségi nyugdíjjal lépett le

tlac 2009.02.19. 08:09:20

ez az idióta megvette a megyei elnököket, Toller is lobbizott érte, az öreg gárda megtette Kis Péter helyett miniszterelnöknek, 2 évig bohóckodott, a választásokon győzött, azóta nem tudják és nem is akarják levakarni. Szar lehet neki, nem csak napközben kell színlelnie, hanem este a családban is, Apróéknál. A hatalom egyedül ami élteheti, más sikere, öröme nincs. Max a káröröm.

2009.02.19. 08:13:51

@joungen:

Na figyelj. elhúztál innen, mert neked szűk ez az ország. OK. Külföldön akarsz boldogulni. OK.

De ki vagy te, hogy köpsz mindenkire aki itthon él, küzd, igyekszik boldogulni, és tele van a töke ennek a nyomoronc kormánynak a balfaszságával?

Hazádban megmaradni, élni, lúzerség? Van neked hazád? Vagy csak házad van?

irrelevant 2009.02.19. 08:14:02

@joungen: Pont egy olyan ember minősíti hülyeségnek ezt a mondatot (miszerint Gyurcsány majd itt marad 3 milla nyugdíjassal meg 1 millió cigánnyal) aki már le is lépett az országból? Saját magadból csinálsz hülyét egyetlen mondatoddal...

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.19. 08:16:08

@tlac:

Klára asszony? :P :D

Színlelnie aligha kell. Nem teszi, nincs is minek. Nem éri meg az erőfeszítést, hiszen a birkák nem tesznek semmit. Holnap lecseréltethetné a szolgálati kocsi rendszámát LOP-001-re is, és bemehetne beszédet tartani a parlamentbe "Feri vagyok, lopok-csalok" pólóban, az sem érdekelne senkit.

Sőt, a nyuggerek még örülnének is, hogy milyen bátor ember, ő bevallja! (Öszödnél TANÁROM mondta, hogy nincs semmi baj azzal a beszéddel, tökös igaz magyar politikus). Majd nem mondja, ha eljön a nap . . .

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.19. 08:25:10

Valami történt.... 302 csak az euró.

irrelevant 2009.02.19. 08:29:07

@laspalmas: Éjszakánként mindig visszaaraszol 300 közelébe. Egyébként szerintem a zlotyi és a rubel megmentéséről szóló hírek hatása miatt lehet, meglátjuk hamarosan, hogy napközben megint zuhan-e.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.19. 08:29:21

@laspalmas: most figyelj,a pannon puma ugrani fog:)))
csak nehogy a falnak!

Homeoffice 2009.02.19. 08:34:46

joungent ne bántsátok igazi fletó hivő...hallgatott a szép szóra (akinke nem tetszik el lehet innen menni:))

Dr Gregory House 2009.02.19. 08:47:56

Éljen a párt és éljen népünk szeretve tisztelt bölcs vezére!

szmoker (Homo Trollicus) 2009.02.19. 08:48:21

@neantropus: a leírásod pont illik Dexter Morganre is.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.19. 08:54:31

@laspalmas: ferenc-tezsvír varázsolt... lehet, hogy újabb "trükkök százai" ?

Bit Rot 2009.02.19. 08:57:53

Még szerencse, hogy a 800 ezer (ál)rokkant nyugdíjashoz nem nyúl hozzá a kormány...

Minek is, van pénz dögivel, szórjuk csak, szórjuk, attól megy a gazdaság!

belzebubó 2009.02.19. 09:03:12

@Bit Rot: és a 45 évesen nyugdijas katonákhoz,rendőrökhöz?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.19. 09:14:54

@belzebubó: hüle...már majdnem rohantam a pezsgőért!:))))))
óóóóóó de szép is lenne..ahogy a viccben is van, mindegy fiam, az a nap ünnepnap lesz:))))

mind2 (törölt) 2009.02.19. 09:17:08

@Seduxen: hy :)
Szerinted milyen ..." nem szokványos " megoldáson gondolkodnak ezek ..... bevezetik az eurót egyik napról a másikra mint mondjuk Montenegró, aztán annyi ?
Vagy feltesszük a kezünket mint a lengyelek anno, hogy kész, nem tudunk fizetni ?
Vagy mától kezdve mindenki ingyen kapja a Xanaxot ? :)

rolika 2009.02.19. 09:17:54

@laspalmas: a zloty húzza magával, mert ott léptek. messziről, a nagyban játszóknak mi egy régió vagyunk

Dr.Hátrányos Elonóra 2009.02.19. 09:20:57

feri-feri! a jóóó kurva anyádat !!!!!

bocage 2009.02.19. 09:22:16

Szerintem ez már a teljes vég kezdete. Ez már maga is elhiszi, eddig csak hazudta a nagy reformert, de már.... LOL

belzebubó 2009.02.19. 09:24:02

@rolika: mindjárt rájönnek,aztán lekapcsolják az utolsó szerelvényt a zloty-vonatról is.

öööö...izé 2009.02.19. 09:32:28

@belzebubó: azokhoz már hozzányúltak, egyébként nem életkorhoz, hanem szolgálati időhöz kötött a nyugdíj, de a legkorábbi helyzetben, 25 év után 65%-t kapja csak a nyugdíjnak, ami a nyugdíjkorhatár elérésére emelkedik csak 100%-ra. Azok, akik 2012 dec31 után mennek nyugdíjba, 25 év szolg viszony után a 43%-át kapják csak a nyugdíjnak, ami azért nem nagy flash, tekintve, hogy ha dolgozik mellette, akkor addig kapja a nyugdíjat, amíg bruttó éves jövedelme meg nem haladja az minibálbér 12-szeresét (kb 700.000 ft) (ezt egy diplomás mondjuk márciusra kilövi) utána a nyugdíjat nem folyósítják.

Fletóról egy aranyos cikk:
hvg.hu/velemeny/20090218_gyurcsany_valsagkezeles.aspx

Péter51 2009.02.19. 09:32:36

Már 1990-ben is elqrva adták át az országot - pld.nyugdíjkasszában egy vas sem volt,a nyugdíjintézet vagyonát a szakszervezetek kapták -el is tünt -utána maguk közt szétloptak párszáz-milliárdot stb.Most 2010-ben egy olyan "céget" adnak át,akinek annyi adóssága van,hogy a költségvetése nagy részét ennek a törlesztésére kell költeni,ergo nem tud Viktor sem csodát tenni.
De NEM Ő QRTA EL!! Nem ilyen hülyeségeket kellene írni,hogy ő se lesz jobb,először el kellene ismerni,hogy Fletó bohóc tönkretett mindent.

belzebubó 2009.02.19. 10:15:05

@öööö...izé: nem tudtam,köszönöm.
Ha a HVG is ilyet ir,akkor ez már valóban a vég jele.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.19. 10:19:42

Az euró megy lefele, már csak 300. A zloty felfele megy.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.19. 10:25:07

@Péter51: elismerjük, hogy ő tette tönkre.
de te magad írtad, hogy viktor se tud csodát tenni. akkor miért mondjuk róla azt, hogy jobb lesz?
hiszen nem lesz jobb.
amúgy lécci, mond már el, mit tesz viktor a válság kezelésére? szerintem a mostani helyzetben akkor tenné a legjobban, ha kiállna a nép elé egy határozott, tökéletes , végrehajtható, és a felemelkedést biztosító programmal. az emberek 20 másodperc alatt mellé állnának, és máris kormányozhatna. de nem ezt teszi, scak a vállát vonogatja, meg kivonulóst játszik.
vagyis ő sem tesz semmit. hát ezért nem jobb.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.19. 10:28:55

Szanyi Tibor, MSZP:
"Ha nem avatkozunk be durván a folyamatokba, akkor még ebben az évben beállhat az államcsőd, és EU-protektorátus alá kerülünk. Bár ha belegondolok, már most is a gyarmatosítás útján haladunk: az IMF mondja meg, mit tehetünk és mit nem."
www.fn.hu/belfold/20090218/szanyi_bilincsben_vinne_el/

Azért a FIDESZ -irányította ügyészségről is beszélt.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.19. 10:34:19

@laspalmas: nahát, észrevették, hogy baj van? ááááá, nem hiszem, valaki végre elmondta nekik, és nagy nehezen elhitték.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.19. 10:41:20

kicsit félve írom le, hátha kapok a fejemre, de én valami hasonló beszédet vártam volna gyurcsánytól, sokkal hitelesebb lett volna.

memo62 2009.02.19. 10:45:05

Sajnos mikozben ezek toketlenkednek, a nemzetkozi sajto szerint az orszag ujra ott tart ahol oktoberben az allamcsod szelen es szep lassan leirnak minket.

redriot77 2009.02.19. 10:45:32

HVG-s cikkből: "Ha a baloldal 2006-tól következetesen végigviszi a reformkurzust, a „beteg” már rég lábadozhatna. S ma a válság járványát is erősödő immunrendszerrel vészelhetné át."

Azért azt se felejtsük el, hogy a vizitdíjas balhé óta épeszű politikus nem fog itt csinálni semmilyen komolyabb megszorítást, mer ha a kelleténél kicsit keményebbre sikerülne, akkor olyan szinten visszanépszavazzák az anyja p*csájába, hogy csak pislog.

Nem lesz itt semmilyen átalakulás, egy százalék jobbra egy százalék balra, az IMF-hitelből a 13. havi nyugdíj 12 felé osztva, látszatkormányzás, sodródás az árral, ez van. A másik oldalról meg ködösítés, kormolás, vetítés, maszlag.

irrelevant 2009.02.19. 11:13:53

@redriot77: Ne mondd már, hogy a vizitdíj, a kórházi napidíj meg a tandíj lett volna az a hatalmas reformfolyamat, amit hogyha nem torpedózmeg Ordas, akkor az ország már régen jó irányba haladna. Ezt a dumát legfeljebb az Újásgíróklubban lehet eladni.

Valójában nem volt ez semmi, csak maszatolás amolyan jól bevált kommunista népnevelő beütéssel, erős autoriter, paternalista mentalitással fűszerezve ("tanítsuk meg a Zembereket arra, hogy...") Nem csoda, hogy ezt az arrogáns elitista SZDSZ-maszlagot nem vette be a lakosság. Főleg azok szájából nem hangzott hihetően, akik egy csomó társadalmi réteg számára fenntartják az ingyenebédet 20, mit beszélek! 60 éve.

Amit komolyabb megszorításnak nevezhetünk, azt tegnapelőtt jelentették be és nem lesz róla népszavazás.

Boka1 2009.02.19. 11:24:17

"Hazádban megmaradni, élni, lúzerség? Van neked hazád? Vagy csak házad van?"


Az ilyen mondatokért röhögtük körbe régen a kisz-titkárokat ! Úgy látszik, az embertípus ugyanaz marad, csak a címke változik.

Boka1 2009.02.19. 11:28:56

"Ne mondd már, hogy a vizitdíj, a kórházi napidíj meg a tandíj lett volna az a hatalmas reformfolyamat, amit hogyha nem torpedózmeg Ordas, akkor az ország már régen jó irányba haladna"

De ! Csak minden kommunista érzelmű polgártársunk fel volt háborodva, hogy " Ne az EMBEREK, hanem az ÁLLAM fizessen !

Persze mindezt 10 ezer orvos érdekében. Okos nép vagyunk, mindig sokra vittük.

irrelevant 2009.02.19. 11:33:55

@Boka1: El vagy te tévedve, a vizitdíj semmit nem oldott volna meg. Jobb helyeken nem ezt nevezik gyökeres átalakításnak. A segélyekhez meg a nyugdíjrendszerhez kellett volna hozzányúlni először is, aztán lehetett volna folytatni az állami bürokrácia leépítésével, az önkormányzati rendszer racionalizálásával, és a többi, ha már reformot akarunk. Ehhez persze nem volt bátorság, csak a vizitdíj-szintű, provokatív látszatintézkedésekhez.

Egyébként meg van valami jogos abban, hogy fizessen az állam, hogyha 40%< adót von el, és ezzel Európában a második Belgium után.

Boka1 2009.02.19. 11:45:03

"El vagy te tévedve, a vizitdíj semmit nem oldott volna meg."

De ! Legalább a Te világnézetedet is formálta volna ! Az jobban járuljon hozzá, aki használja !


Ezzel a 40% adóelvonással meg nem tudok mit kezdeni, mert nem tudjuk pontosan mennyi, mivel a zsebbe kapott minimálbéres fizetésnél nem annyi, a bejelentett 500 ezernél biztos több. Ez egy komcsi ország, sajnos már vannak húszévesek is, akik nem hisznek az egyéni boldogulásban, folyton nemzeti összefogást meh maszatolást sürgetnek, mint az előző rendszerben. Amikor Pozsgay címlapon követeli a Feri lemondását, akkor úgy érzem a tehetségesebb néprétegnek nem sok lapot osztanak, a tehetségtelenebb meg beburkolja magát nemzeti cukorba és hangos . Én élvezem, hogy a jobboldali barátaim kommunisták, a baloldaliak meg nem utálják ( irigylik) a tőkéseket, multikat és a tehetséges embereket.

memo62 2009.02.19. 11:46:26

@Boka1: Ha nem europa legmagasabb TB-jet fizetnenk, akkor talan konnyebb lenne elfogadtatni az emberekkel a vizitdijat stb-t. Het bort lenyuzni mindenkirol, kozben szetlopni az orszagot csak ehhez ertenek.

irrelevant 2009.02.19. 11:49:20

@Boka1: A kormánynak nem feladata, hogy az én világnézetemet formálja, köszönöm. Az ilyesmi diktatúrákban divat.

derelyegrádi szellem 2009.02.19. 12:00:05

@Boka1:

te tényleg teljesen hülyének tűnsz.

A vizitdíj, mint reform. Azt a mindenit, de komoly reform, hogy fizeted a világ egyik legmagasabb eü járulékát, (ez ugye maradt) de ha orvoshoz mész vagy kórházba, akkor fizess mégegyszer.

Ez olyan bazmeg, mintha a mindekinek kötelező venni BKV bérletet, aztá ha fel is száll akkor jegyet is. (De bérlet a világ egyik legmagasabb összegű bérlete legyen.)

Nyilván az is elkerülte figyelemedet, hogy a viziítdíj várható bevételét előre elvonták a kórházaktól és a háziorvosoktól. (ezt onnan lehet biztosan tudni még neked is, hogy hordágy ági a nsz. után mondta, nem pótolják vissza a kieső bevételt). Ebből az is követekzik, hogy ez mennyire szolgálta volna az eszközfejlesztés. Semmennyire. Egyszerű fizess mégegyszer arc.

reform, ugyanmár.

Aki pedig a nagyon magas befizetett tb járléka után szolgáltatást vár az kommunista. Ahha. Tudod a kommunista az, aki a semmiért vár szolgáltatást, te szerencsétlen. Én nem a semmiért várok ellenszolgátatást, hanem évi többszázezer befizetett forintért.

Ugyanazt tudom neked mondani, amit horn gabi szerint a zemberek mondtak a ferinek a népszavazás kapcsán.

redriot77 2009.02.19. 12:17:41

@derelyegrádi szellem: és a tandíjhoz mit szólsz? Az is teljesen értelmetlen és igazságtalan volt? Az teljesen elvetendő irány, hogy ha vki igénybe vesz vmit, az fizessen többet?

Még mindig nem kellett volna az egész tandíjat kifizetnie, csak egy részét! De nem!

Jól van, megszavaztátok: fizetjük a sok alibidiplomát, ha vkinek kedve szottyan rá, nyugodtan járhatja 8-10 évig a bölcsész-filozófia szakot, 35-38 éves korára csak elvégzi, utána magár kanyarítja a kocsmaszagú kordzakóját, és szépen az SZDSZ-re szavaz. Te is fizeted neki, otvospeter is, meg én is. Egyformán. Így a jó, igazad van, örökké maradjon is így, nehogy változtassunk rajta!

Nem esett még le, hogy a "fizessen a zállam!" nem létezik? Ilyen opció nincs! A zállam pénze az nem Fletó privát bankszámlája. Az az a pénz, amit adóba befizetsz. Ha ebből túlkoros bölcsészeket szeretsz szponzorálni, rendben van. Ha nem, akkor talán egy X-et rossz helyre húztál tavaly...

redriot77 2009.02.19. 12:38:08

@otvospeter: "Ne mondd már, hogy a vizitdíj, a kórházi napidíj meg a tandíj lett volna az a hatalmas reformfolyamat, amit hogyha nem torpedózmeg Ordas, akkor az ország már régen jó irányba haladna."

Nem mondtam ilyet, nem is fogok ígérem. Nem volt önmagában reformfolyamat, de alapjában véve jó irányban tett lépések lettek volna.

Ezek ellen népszavasát indítani egy egészen kicsit sem volt populista húzás? Akar Ön fizetni? Nem! Há' jóhogy nem he!

Boka1 2009.02.19. 12:53:57

"Ha nem europa legmagasabb TB-jet fizetnenk, akkor talan konnyebb lenne elfogadtatni az emberekkel a vizitdijat stb-t"


Írtam fent, hogy relatíve magas a TB ! A minimálbéres magasjövedelműé alacsony, a lakás -és egyéb támogatott középosztály részben visszakapja, a többi népréteg meg amúgy se fizet.
Dregelyvár:

Ezek miatt a kommented érvényét vesztette.

"kormánynak nem feladata, hogy az én világnézetemet formálja"

Nem is a kormány, hanem az élet. De úgylátom, a lakosság nagy részének nem formálódott generációkon keresztül, ami nem baj, csak ne akarjon senki változást. Az a kisebbség szív, aki többet akar, mint , hogy legyen egy rakás téglája meg könnyűfémfelni a daewoo-ra.

Persze azok meg hülyék és kozmopolita ballib mittudomén !

Multkor a gárda gyűlt a hősök terén ! Kb 3000 Sztojka Iván ( még a szókincsük is hasonló ) próbált a szónok valami ultrabaloldali mondatot kicsikarni magából. Mindig azt kérdezem, hogy miért nincs még írmagja sem a jobboldaliságnak magyarországon !

Boka1 2009.02.19. 13:03:57

"Aki pedig a nagyon magas befizetett tb járléka után szolgáltatást vár az kommunista."

Ez viszont az egészségügy feladata ! Pont, aki tiltakozik ellene.

Az egészségügy a betegrő szól, a BKV az utasokról, a TESCO meg a vásárlókról !!!!
Ha ezt valaki nem érti meg, azzal nem is szabad vitatkozni. A baj az, hogy egyszer én is leszek beteg, utas, vásárló ! Ha megkérdezem, miért szar az orvos, akkor azt mondja majd: sajnálom uram, az állam nem ad elég pénzt ! Ezért nem szabad erre a kamu magas tb-re hívatkozni. Ráadásul a házunkban is azok anyáznak leghangosabban akik nem fizetnek közös költséget (
( úgy lehet őket elhallgattatni, hogy megkérdezik tőlük, hogy felolvasák-e a tartozók listáját)

memo62 2009.02.19. 13:14:48

@Boka1:
Talan a sorrenden kellenne valtoztatni, tiszta kormany!!!! (lopas mentes), tiszteseges, elviselheto ado- es jarulekrendszer, tiszteseges berekkel. Csak persze ebbol az elso jelenleg megvalosithatatlan! A masodik meg tul nagy falat egy idiotanak.

derelyegrádi szellem 2009.02.19. 13:20:13

bokázó tesóm

""Aki pedig a nagyon magas befizetett tb járléka után szolgáltatást vár az kommunista."

Ez viszont az egészségügy feladata! Pont, aki tiltakozik ellene."

Ezt az összfüggést kifejtenéd bővebben?

"Ha ezt valaki nem érti meg, azzal nem is szabad vitatkozni."

Így van. Pédául ilyen mondatok miatt:

"Ráadásul a házunkban is azok anyáznak leghangosabban akik nem fizetnek közös költséget ("

:-))

"Dregelyvár:

"Ezek miatt a kommented érvényét vesztette.

"kormánynak nem feladata, hogy az én világnézetemet formálja" "

Hol is írtam én ezt barátom?

Egyébként tök jó, hogy itt vagy és érvényesíted, vagy érvényteleníted a kommentek. Nem vagy te kommunista, mert azok szoktak ilyeneket képzelni magukról?

@redriot77:

a tandíj más kérdés, mert arra nincs külön erre célra megfizett járulék. De mielőtt kérdeznéd, a népszavazást abban kérdésben is jogosnak tartom, hisz a 2006-os választások előtt minden csatornán mindegyikük (killer, gyurcsány) konkrétan és tárgyi valójában tagadta, hogy bevezetik. Ha be kívánják vezetni, akkor tessék ezt elmondani, és érvelni mellette, nem összevissza hazudozni.

A népszavazás erről szólt elsősorban. Meg feriről, de ezt már horn gábortól tudom.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.19. 13:22:42

@Boka1:

2008-ban én és a munkahelyem 1 millió forintot fizetett be utánam a TB-kasszába.

Egyszersem voltam orvosnál.

De ha netán bajom lesz, akkor fizessek napidíjat, meg vizitdíjat.

Rendben, de akkor ezt vonják le a TB-ből.

redriot77 2009.02.19. 13:41:30

@derelyegrádi szellem: "A népszavazás erről szólt elsősorban. Meg feriről, "

Ez a gond. Sokan nem is a díjak ellen szavaztak, hanem Fletó ellen. Talán itt jön elő legjobban, hogy már akkor is hiba volt Gyusányinak a székébe kapaszkodnia, mert ha a ő nincs a színen talán nem került volna sor erre a népszavazásra.

"Ha be kívánják vezetni, akkor tessék ezt elmondani, és érvelni mellette, nem összevissza hazudozni."

Hidd el, ha kormányt alakít a Fidesz 2010-ben, ők is fognak megszorító lépéseket tenni. Nem lesz más lehetőségük. A kampányokban persze hülyék lennének majd ilyenekkel előrukkolni. Csak ne érjen majd kellemetlen meglepetésként. Nem tudom hogy jobban vagy rosszabbul kormányoznának, az viszont biztos hogy cselekvőképesebbek lennének a mostani klikknél. Majd meglátjuk mi lesz.

picur3ka 2009.02.19. 14:00:59

Na, hiresse lettunk, megint egy arcpirito kifejezes kerul a vilagnyelvbe: 'gulyasba fordulni' = csod.

Gratulalunk, Feri.

www.portfolio.hu/cikkek.tdp?hn=1&k=3&i=110408

derelyegrádi szellem 2009.02.19. 14:41:32

@redriot77:

én mindent elhiszem csak akkor azt kell eldönteni, hogy a tandíj reform vagy megszorító intézkedés.

De itt valami komoly féreértés van. Én nem ellenzek semmilyen értelmes kiadáscsökkentő intézkedést. Értelmeset. Ami nem arról szól, hogy szarok az egészre meg nem is értek semmihez, ha pénz kell akkor emelem az adókat, bevezetem a vizitdíjat, amít bő szájjal tagadtam. Ez egy primitív dolog, bárki, egy 8 elemis hülye is meg tudja csinálni, így kis híjján a ferinek meg janinak is sikerült

kreatív, végiggondolt kiadáscsökkentés, és adóbevétel növelés (nem feltétlenül adóelemléssel) az valóban elkerülhetetlennek látszik.

Egyébként a kiadáscsökkentés legjobb és legegyszerűbb módja az elvtársak és szadeszos társaik elzavarása az állami pénzek körül

Nem építünk 50 milliárdért felesleges völgyhidakat, 60 millárdért alagutakat oda ahol nincs hegy, meg most már úgy tűnik 600 millárdért metrot, aminek a reális ára max 250-300 milliárd. Meg nem engedjük kartellezni az autópályacégeket, meg nem cserélnének gazdát komplett utcák a belvárosban bagóért, aztán az "ügyes" vevő keres csak egy épületen (Balett intézet) 4 milliárdot.

Meg nem csinálunk olyanokat, hogy feri rosszat ámodik és reggel ráébred az új tulajdonosi programra, aztán elvágunk vagy 2.5 milliárdot az előkészítésére a semminek. Meg 23 milliárdot "kommunikációra". Meg amikor kilóg a seggünk a gatyából nem stafírozunk ki semmire sem jó "emberjogi" alapítványt 3 milliárddal. Nem csinálunk olyat, hogy meghírdetünk szélessávra egy pályázatot, aminek feltétele, hogy olyan helyre kell kiépíteni ahol MÉG NINCS (mert csak az érdelmel támogatást, ahol a piaci szereplők nem építenek ki, mert nem éri meg nekik), aztán ebből a pénzből kiépítik pl. Siófok kereken 19 . szolgáltatóját, meg így tovább mindenhol, csak arra nem jutott semmi, amire valóban szánták volna. Aztán még kb kétszeresre túl is számlázták a beruházásokat. Nyilván puszta tévedésből. A támogatást kiosztó meg nem tud semmiről, nem hibázott semmiben, meg különben sem akar beszélni a dologról.

redriot77 2009.02.19. 15:14:34

@derelyegrádi szellem: ezekkel egyetértek. A legnagyobb baj, hogy a kiadáscsökkentő intézkedések hiányoznak.

Hiányoznak, annak ellenére, hogy évek óta a kiadások csökkentését szorgalmazza mindenki: az EU, a külföldi és a hazai szakemberek, mindenki aki él és mozog. A válságra AZONNALI kiadáscsökkentéssel kellett volna reagálni, annak azonnali hatása van. A nyugdíj körüli szöszmötölésnek nincs. Az adóátcsoportosítás nem lenne feltétlenül rossz, de annak is legkorábban 1-2 év múlva lesz hatása.

Nem nyúlnak a kiadásokhoz. A 13. havi nyugdíjra és a segélyekre meg IMF hitelt vettek fel. Mint a hülye család a tévéreklámban, akik Provident kölcsönből vesznek mikrót. Csak más, mikor egy hülye család jelent csődöt, és más mikor egy állam.

Az az aggasztó, hogy most, a 25. órában sem teszik meg a szükséges lépéseket, még mindig mind a két nagypárt a választói megtartásáért bűvészkedik...

irrelevant 2009.02.19. 15:47:44

@Boka1:

Írod:

"kormánynak nem feladata, hogy az én világnézetemet formálja"

Nem is a kormány, hanem az élet. De úgylátom, a lakosság nagy részének nem formálódott generációkon keresztül, ami nem baj, csak ne akarjon senki változást. Az a kisebbség szív, aki többet akar, mint , hogy legyen egy rakás téglája meg könnyűfémfelni a daewoo-ra.

Persze azok meg hülyék és kozmopolita ballib mittudomén !"

-----

Fogalmad sincs a jelenlegi helyzetről, így megpróbálom elmagyarázni, hátha megérted.

Először is elmondom a politikai kultúrával kapcsolatban újra: semmi szükségem arra, hogy a számla nélkül költségtérítést felvevő rablóbanda valamiféle népnevelő, paternalista szemlélettel áthatva megpróbáljon engem (a tudatlan, kádárista állampolgárt) ránevelni akármire is, pláne olyanra, ami ellentétes az ő viselkedésükkel. Ez a népnevelés demokráciákban nem szokás (diktatúrákban annál inkább), csak hát MSZP-SZDSZ-ék még mindig a Kádár-korban érzik magukat.

A másik: ma az országban irreálisan magasak az adók és ehhez képest irreálisan alacsony színvonalúak az állami szolgáltatások. Ennek kiküszöbölésére két út van:

1. Csökkentsük az adót, ezt a szar színvonalat kevesebből is fedezni lehetne, ha nem lopnák el az adóforintokat. Ezt szajkózza az általad lekomcsizott Fidesz. Szerinted ez nem járható út.

2. Legyen több állami szolgáltatás, de lagalábbis ne szüntessenek meg több, jelenleg még meglévőt. Ez az általad lebolsizott nép érdeke. Szerinted ez nem járható út.

Amit te mondasz, az az az álliberális maszlag az öngondoskodásról, hogy tanuljanak már meg önállóan élni a Zemberek (magyarul: építsük le a maradék állami szolgáltatásokat is, nade az adó maradjon ilyen magas, mert valamiből lopni is kell).

Nemtom, hány éves vagy, de remélem, kinövöd még ezt a naiv korszakodat.

derelyegrádi szellem 2009.02.19. 16:02:14

@redriot77:

egyetértek, szóról szóra. Csakhogy a két "nagypárt" közül csak az egyik kormányoz immáron 7 éve, a másik meg nem.

Ha tudsz olyanról Mo-n, hogy valaki ellenzékből kiadáscsökkentő intézkedéseket tudott megszavazni, és közigazgatáson azt végigvinni a végrehajtó hatalom hinyában egyből szólj.

Abból Nobel díj lesz, és én szeretném megkapni! :-)

belzebubó 2009.02.19. 18:14:38

@öööö...izé: én most utána néztem és rengeteg 62 év alatti rendőr,katona van kiemelt nyugdijjal nyugdijban,tehát azok nem csak a 65%-át kapják a nyugdijuknak.És állitólag ez tömegesen jelentkezik,nem kevesen kapják ezt.

picur3ka 2009.02.19. 18:28:39

@belzebubó:

En azt olvastam, hogy 2007-ben -megvaltoztattak a torvenyeket a rendor elleni tamadasrol es jogos onvedelemrol - sok rendornyugdijba menekult. Jo, mi?

belzebubó 2009.02.19. 18:45:06

@laspalmas: Ez a cikk elég mellbe ütött.Na nem azért mert meglep,leginkább az lep meg,hogy mindezt ki mondja el. Főleg ez a mondat:
"Milyen esélyünk lehet az euróbevezetésre, ha a válság előtt sem ment?

Egy válság átírja a szabályokat. "

Itt már csak az a kérdés milyen árfolyamon?

Ki kellene rakni ezt a cikket oldalra,hogy megtalálják többen.

picur3ka 2009.02.19. 18:47:42

Az europai szocialistak is tamogatjak am oket...

www.stop.hu/articles/article.php?id=455721

picur3ka 2009.02.19. 21:17:01

Na itt egy kis kritika a csomagot illetoen, s egy idezet amit meg talan a nyuggerek is megertenek, semmi nyugdij nem lesz, kerem szepen, addig szavazgattak erre a csapat marhara:

'az országot összességében a versenygazdaságban dolgozó - és nem minimálbérre bejelentett - 1,7 millió ember tartja el. '

'A magyar állam működési költségei az unióban a negyedik legmagasabbnak számítanak, szociális kiadásaink három százalékkal magasabbak a Visegrádi országok átlagánál (Szlovákiánál durván 1500 milliárd forinttal többet költünk ilyen címen). Ehhez jönnek kimagasló kamatkiadásaink és az állam gazdasági funkciójára szánt pénzek'

www.hirszerzo.hu/cikk.a_veszely_nagy_a_helyzet_remenytelen_-_kozgazdaszok_szerint_rossz_a_gyurcsany-csomag.98511.html

öööö...izé 2009.02.20. 09:04:42

@belzebubó: persze, nem azt mondtam, hogy annyit kapnak, hanem 65%, ha 25 év után mennek el, aztán az sávosan emelkedik a nyugdíjkorhatár eléréséig.

Ebben az országban bármit meg lehet tenni, mindenesetre a jogszabály szerint ez van:

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0100095.TV

203.§ -tól

picur3ka 2009.02.20. 11:34:16

A nap megnyugtato, jo hire:

a valsag hozzajarul ahhoz, hogy kevesebb a capatamadasok aldozatainak szama, mindenki vigadhat...

www.stop.hu/articles/article.php?id=455962

derelyegrádi szellem 2009.02.23. 10:13:39

Most ez a kedvenvem:

gyurcsány legutolsó 4+3 pontjánek egyike:

"Válságot nem kezelük hitelből!"

Tényleg, akkor mi most mit csinálunk??

Bár annyi igaz lehet belőle, hogy a válságot ténylegleg nem kezelik. Csak a hitelt része áll a dolgonak, de az nagyon.

EZ EGY BAROM!


süti beállítások módosítása