Skip to content


       Szűrés lista

Megmentett egy életet, megbüntették a rendőrök

Uh, a csökkentett módnak vége, "back to work", de még el vagyok "varázsolva" a tegnapi zseniális Faith No More koncert által (nézni: FNM a Download Festival-on) ... de lassan azért összeszedem magam.

Addig is egy Fókusz-videó, remek kis történet:

No komment ...

 

Címkék: videó rendőrség abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr681283425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DArchAngel 2009.08.17. 10:07:28

Röhej b+! Ennyi telik a vízfejű bandától. Bezzeg akkor nem olyan kurva szigorúak, ha valami milliárdos csalót kellene bekóterelni. Vagy ha a szerencsítlen étnikumrú van szau.
Iszonyatos szemléletváltásra lenne itt szükség...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.17. 10:10:35

FNM Zsír volt. Patton a piros bugyival a fején a tömegben!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.17. 10:12:00

@DArchAngel: pl ilyenre? :)))

index.hu/gazdasag/magyar/2009/08/17/epulhet_kaszino_sukoron/

nagy kő esett le a szívemről, el nem tudom mondani mennyire aggasztott, hogy mi lesz a kingsziti sorsa :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.08.17. 10:12:39

Nos igen, ez Magyarország. Kezd is megjönni a "jókedvem" mert egy hétig itthon leszek :D

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.17. 10:13:46

@Seduxen: Ne is mond Bazze!
Ez annyira a bibsik kezére van játszva, hogy akármi áron átverik a projektet mindenen.
Szánalma bagázs! Eldaják az anyjukat 1 kiló szarért!

kovego 2009.08.17. 10:14:48

a szabály az szabály, ha rossz is!
meg kell változtatni, de most még ez a szabály:
ha valaki gyorsan hajt megkülönböztető jelzés nélkül, akkor fizetni kell!
ha olyan hálásak a megmentettek, akkor fizessék ki a büntetést.

kondorosi nem sokat gondolkozott, csak gyorsan hoztak egy látszat intézkedést!

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.08.17. 10:18:10

teljesen rendben van. a koncepció már rég nem az, hogy Mo.on magyar emberek éljenek. aki ezt akadályozza, az megkapja jussát! ez esetben 40 ropi.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.17. 10:20:17

@Noname Cowboy: "Eldaják az anyjukat 1 kiló szarért! "

pontosabban: Eladnak MINKET 1 kiló szarért :))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.17. 10:21:02

Lenne valaki olyan jó, hogy lírja 2-3 mondatban a történet lényegét? (nem jön be a video)

Miért érzem úgy, hogy ez a post valójában Mike Pattonról fog szólni? xD

Tapmancs 2009.08.17. 10:21:11

De miért kell fizetnie, amikor 112-vel ment? vagy ez volt a hiba a levélben? Mit helyesbített a sündőrség?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.17. 10:23:42

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: nocsak. meguntuk labancföldét? :))

Taktikai Atompingvin 2009.08.17. 10:25:19

@Tapmancs: Hadd magyarázzam el:Ha elkaptunk fizetsz, még ha nem is csináltál semmi rosszat

beleszolok 2009.08.17. 10:25:39

@Félkupica_Fehér_Főnök: Látta a balesetet, egy ütközés után égő autót, gyorshajtott, hogy odaérjen segíteni, a tűzoltók megérkezéséig oltották a tüzet kézi oltókkal, meg ha jól értettem, kiszedték az ember(eke)t, és amíg odaért készült róla gyorshajtásról fotó.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.08.17. 10:31:47

@Seduxen: fater utazik Ausztráliába, és itthon kell lennem pár dolog miatt. Labancföldet nem lehet megunni ;)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.17. 10:31:49

Azért lehetne méltányosságot gyakorolni! Csak úgy kellene hozzállni a kérdéshez.

Jim Raynor 2009.08.17. 10:31:49

no, remélem senki nem fog ezek után sietni, ha égő rendőrautót lát........

ikszD 2009.08.17. 10:32:41

Nem lehet mindenki csodálatos siklósi gábor!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.17. 10:35:51

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Ausztráliába? Tyűhaaa, nem is tagadhatnád, IGAZI náczi vagy. Azok (illetve azok családtagjai) szoktak kenguruföldre menekülni a náczivadászok elől :)))

Geza 2009.08.17. 10:44:19

Ezt én nem értem. Most hatályon kívül helyezték a végszükségről szóló cuccot?
Mondjuk magam nem lévén jogász, inkább megvárnám pl. Szellem meglátását, de nekem ez az eset egy az egyben erre passzolni tűnik:

A végszükség
Btk. 30. § (1) Nem büntethető, aki a saját, illetőleg a mások személyét vagy javait közvetlen és másként el nem hárítható veszélyből menti, vagy a közérdek védelmében így jár el, feltéve, hogy a veszély előidézése nem róható a terhére, és a cselekménye kisebb sérelmet okoz, mint amelynek elhárítására törekedett.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.17. 10:51:46

@Geza: Laspalmas fent belinkelt egy cikket, ott van a rendőrség magyarázata, hogy miért nem mérlegelték a kizáró okokat.

(sikerült valakinek plüs-sünt szereznie?)

Jim Raynor 2009.08.17. 10:53:14

@Geza:

szerintem az ojjektívfelelősség körébe tartozó szabálysértéseket többek között azért tették át közig eljárásba, hogy az ilyenekkel ne kelljen foglalkozni, és lehessen büntetni orrba-szájba.....

mind2 (törölt) 2009.08.17. 10:53:22

És ha elfolyik a magzatvíz, és 2 perces fájások vannak, akkor is bünti ?...mondjuk simán leordítottam volna a zsaru fejét, ha akkor megállít...
Világ barmai :(

Tündér_Lala 2009.08.17. 10:54:01

A legnagyobb, hogy a rendőr kapitány bizonygatja az intézkedés jogszerűségét, ahelyett, hogy méltányosságot gyakorolva visszavonná a büntetést. Nem hiszem el, hogy egy rendőr kapitánynak erre ne volna lehetősége.

dr. Aullah 2009.08.17. 10:55:13

Jól kezdődik a hét.

Nekem ez nagyon zavaros a rendőrök részéről... Most akkor átlépte-e, vagy nem? Most akkor hibás papírt küldtek neki? Pofátlanok és még balfaxok is?

2009. ??? Magyarország
KRESZ > EMBERI ÉLET

mind2 (törölt) 2009.08.17. 10:57:15

@Tündér_Lala: viszont biztos jobb lesz a közbiztonság, mert cigány polgártársaink is járőröznek, SŐT igazoltatnak innentől kezdve minden fekete terepjárót.... mit mond a szóvivő ? ....ööööö...hááát nem igazoltathattak volna, csak követhették volna..... HOL ÉLÜNK ???

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.17. 10:59:07

@mind2: Mondjuk aki nem hivatalos embernek átadja az okmányati úgy kell. Mellesleg meg sem állíthat. Személyes szabadság megsértése.

Spiritmonger 2009.08.17. 11:00:18

nem tudom, ki miért mondja a tegnapi fnm-ről, hogy jó volt, mert nem volt az

ahelyett, hogy egy best of műsort adtak volna, a koncert fele csak hallgathatatlan, szar számokból állt, ráadásul a We care a lot - ot le se adták

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.17. 11:02:42

OFF:
@Spiritmonger: Mert valszeg nem best of koncertet akartak!

mind2 (törölt) 2009.08.17. 11:02:50

@Noname Cowboy: hehe, több autóval közrefogták a vadászt, előtte, mögötte... És a puskát, ami a hátsó ülésen egy tokban volt szerencsére észre sem vették...
a pali szerint neki annyi lett volna... és ha nem áll meg ? hajtson keresztül rostásékon ? öljön embert ?
Mi a pi**a van itt, Vadnyugat ?

Marcellusca 2009.08.17. 11:08:51

@csodagyerek: Úgy, úgy!

@Noname Cowboy: Nem, nem. csodagyerek megírta. Elcsíptünk? El. Fizetni fogsz, vazze, mégha mi vagyunk a hülyék akkor is. Miféle méltányosságról vakerálsz? Olyant nem ismer a TÖRVÉNY. Én meg nem óhajtok mérlegelni! Egyrészt nem vagyok bótos, másrészt meg azzal több a munkám, és lehet, hogy még a főnököm is csesztetne érte. Na, ez sem hiányzik, úgyhogy fizessé, paraszt!

Valami ilyesmi lehet a dolog mögött.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.17. 11:10:38

@Spiritmonger: Ne már! Életedben nagy valószínűség szerint most hallhattad utoljára élőben őket. Patton hangja már nem a régi, de még mindig félelmetesen tud a csávó.
(ráadásul ugyanolyan állat, mint régen, ami jót tett a bulinak)

Utolsó számnak meg betenni a diging the gravet, ááá k.rva jó volt :o)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.17. 11:11:49

@Marcellusca: Sajnos én is ezt látom. S ez nem is akar megváltozni

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.17. 11:15:14

@mind2: na abban a helyzetben meg sem áll az ember a yardnak... amikor mi loholtunk a kórházba én legalább is azt mondtam a zasszonynak. max a kórházban elveheti a jogsimat/megbírságolhat/agyonlőhet...

kyncza 2009.08.17. 11:16:16

Nem tudom miért csodálkozunk azon, hogy manapság az emberek elmennek bajba kerültek mellett, mikor ha a legjobb szándék vezérel, akkor is megbüntetnek!! Mit látni mindenhol? Belekötnek valakibe melletted a buszon, villamoson...segítesz...Téged is bevisznek...vagyis lehet, h csak Téged! Megbüntetnek pénzre, amikor úgyis alig tudod befizetni a dolgodat. Segítesz legközelebb is? Dehogy segítesz...

Azt árulja el nekem valaki, hogy amikor mondjuk a cigók kapnak pénzbüntetést, azt hogy a francba hajtják be?? Segélyből levonni nem lehet, egyébként ezt sem értem, miért nem...így semmi visszatartó erő nincs! És ebből mi jön le?

A bűnözők számláit fizetik, segélyt kap, büntetést nem kap.
Te? adót fizetsz 3x, ha elkövetsz bármi minimális dolgot, megbüntetnek, akár a fizetésed felével, vagy még többel, ha bajban vagy, nem segítenek, nyugdíjad, bár életed alatt fizeted, nem lesz!

Miért nem kergetjük már el ezt a bandát? Egyébként én egyéb ultra-radikális megoldásnak is híve lennék már...

Szebb jövőt!

_alesi_ · http://alesi.tumblr.com 2009.08.17. 11:18:09

Azért érthető a jogalkotók szándéka is. Az, hogy emberéletet akarsz megmenteni, nemes dolog és kötelességed is. Viszont, ha ezzel más emberek életét veszélyezteted (jelen esetben gyorshajtással), akkor bizony büntetendő. Azonban jelen esetben nem veszélyeztetett másokat, így a büntetést illő lenne elengedni.

@mind2: Ha a feleséged magzatvize elfolyik, attól még nincs közvetlen életveszély, viszont ha te ezért nekiállsz ámokfutást rendezni a belvárosban, akkor már igen. Ilyenkor szépen lenyugszik és mentőt hív.

Amúgy a teherautó sofőrje nem segített?

Tündér_Lala 2009.08.17. 11:18:35

@mind2: A gárdát betiltották, a betiltás ellen tüntető békés üldögélő embereket könnygázzal lefújták.
Most - hallgatólagos beleegyezéssel - cigók járőröznek mindenféle hatósági felügyelet és jogi ismeret és tegyük hozzá fegyelem nélkül.

Ha valakit ezek bántalmaznak, agyonvernek ki vállalja majd a felelősséget ? Ez bizony állami eszközökkel módszeresen előállított anarhia. Ezt a szellemet, amit kieresztenek a palackból, nagyon nehéz lesz visszatuszkolni.

beleszolok 2009.08.17. 11:22:27

@mind2: És a gárdát oszlatják fel.

kyncza 2009.08.17. 11:24:49

@Tündér_Lala:

Sztem fegyvert is kéne nekik adni, és tök felesleges megállítani az autókat...nyugodtan lőjjenek, ha úgy ítélik, hogy veszélyezteti őket az autók utasai...
Aztán szabadon eloszthassák maguk között az autót, és a személyek cuccait!

Marcellusca 2009.08.17. 11:26:36

@kyncza: Pontosan!
Nem érdektelenség az, ami ilyen esetekben mutatkozik, hanem a retorzióktól való félelem. És itt most az általad is melítettekre gondolok.
Segíts egy bajbajutotton, majd szaladgálhatsz a bíróságra tanúskodni. És, mint tudjuk, tanukból lesznek a legjobb vádlottak, mehetsz a vádlottak padjára, mert beperelnek, hogy Te kárt/sérülést/hátrányt okoztál az elkövetőnek.

Hát, kösz, inkább elfordítom a fejem.

(És mellékesen megjegyzem, hogy nagy valószínűséggel a rendőrök is így tesznek.)

Tündér_Lala 2009.08.17. 11:32:12

@Marcellusca: Az utosó mondatodban van a lényeg. Mert ha büntetés vár rájuk kitüntetés helyett, akkor nincs intézkedés és ezzel együtt közrend sem.

Geza 2009.08.17. 11:41:08

@alesi:
Hívtál már te mentőt életedben? Bp-en kb. 45 perc a szintidejük, _de_ puszta alhasi panaszra egyszerű állampolgári panaszra _nem_ jönnek ki, hanem leszel szíves kihívni a háziorvosodat, az majd megállapítja, hogy székrekedés vagy vakbélgyuszi vagy szülés lesz, aztán eszerint hívja (vagy nem hívja) a mentőt, ami így már (háziorvosi hívásra) ki is megy.
Szóval ha beteg vagy és élni akarsz, vagy ha várandós a feleséged és szeretnéd úgy őt mint a gyereketeket élve látni, akkor nem a mentőt hívod, hanem kocsiba vágod magad és mégy amilyen gyorsan csak _biztonsággal_ tudsz (nem ámokfutás: élve szeretnéd elvinni az asszonyt a kórházba, nem?).

LSL 2009.08.17. 11:43:17

mindenért csak sírtok a kommentekbe, getalife
m1-esen 4 automata sebességmérő van, 130 felett mindenkit fényképez (vagy ahol korlátozás van, ott annyira van állítva)
kép megy központba, aki 10% felett mindenhova küldik ki a levelet 50-60 nap múlva, M0sról énis kaptam már, amúgy min. 30.000, max 300.000
lehet levelet írni a feldolgozó tisztnek, valószínűleg csökkentheti is a bírságot, de bíróságon ez az ügy még simán nyerhető, persze 40.000s bírságnál többe kerül a per valószínűleg

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.17. 11:45:29

Mocskos kis náczi ez a csávó! No parasan!

LSL 2009.08.17. 11:46:09

meg úgy beszéltek mintha a bajnai és az egész szdsz mszp kormány állna a levél mögött, mocskos rablók el akarják temetni a szerenscsétlen hőst,a mikor csak egy qrva telepített sebességmérő elkapta, és gondolom jött a levél másnap fókusz, aztán ennyi

kyncza 2009.08.17. 11:59:54

@LSL: Sajnos ez nem egyszeri eset, ez is felháborító, hogy utólag nem vonják vissza!

És igenis az mszp és társai (és ősei) tehetnek az emberek egymás iránti érzéseik, segítőkészségük, felelősség érzetük szétveréséről!!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.17. 12:01:01

@LSL: Azért ez ennyire nem egyszerű. Egyébként pedig hol látod, hogy ilyeneket képzelnénk bele?
Annyiról van szó, hogy egy embereélet megmentése miatt kapták le. Van a világon méltányosság is. Ezek után ki az aki segíteni akar majd?? Mert egyszerűen nem hajlandóak figyelembe venni bizonyos enyhítő körülményket. Erről van szó.

_alesi_ · http://alesi.tumblr.com 2009.08.17. 12:01:32

@Geza: igen, hivtam. Tiz perc alatt kiertek csucsforgalomban. Igaz, nem is Pesten elek.
Sima alhasi fajdalomra valoban nem jonnek ki, de ez mondjuk ertheto is, kulonben a nap 24 orajaban rohangalnanak minden "haldoklohoz".
Mentot akkor hivunk, ha nagy a baj es szakember segitsegere van szukseg. Namost a vakbel es a szules eseteben se kozvetlen eletveszely, se szakember segitsege nem indokolt(altalaban!). Szules eseten meg mi a raknak hivnad ki a haziorvost? Azert 9 honap utan mar illik tudni, hogy most vakbeles az asszony, vagy szulni fog. Amugy tobb ismeroshoz kiment a mento szuleskor, pedig nyugisan beertek volna apukaval is, de jobbnak lattak a szakember segitseget, akik kedvesen segitettek.

Nekem is volt "puszta" alhasi fajdalmam, amitol a falat kapartam. Mivel ott a ket kis labacskam, igy ketret gornyedve ugyan, de bemasztam az ugyeletre, onnan meg furikaztam egy sort a masik ugyeletre, ahol ropke het orat ucsorogtem. Ha meg is pusztultam volna, akkor az nem a mentosok kesese miatt van.

kyncza 2009.08.17. 12:03:38

@misikeh: nácti? vagy náczi?

Nem mind1 ám!! :)

Ja, gárda-avatást betiltották, mert a közlekedést zavarnánk...a Hősök Terén...érdekes, a homárok nem zavarják majd...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.17. 12:11:25

@Spiritmonger:

lol, öregem, ez volt a best of műsor ...de aki csak a klippes számokat ismeri ...

mind2 (törölt) 2009.08.17. 12:17:58

@alesi: najóvan :) a szülés, lehet rossz példa volt, mondjuk 3. gyereknél nagyon hamar meglehet a baba...és akkor inkább személyautó, mint mentő...
Nem az a lényeg, hanem egy helyzet méltánylása.. hogy mondjuk beállok elé a rendőrautóval és segítek neki, vagy kérem a vezetői engedélyét és szívózok vele lélektelenül... na mindegy ...

@misikeh: alakultak " roma polgárőr szervezetek " , és járőröznek, meg a környékeken furikáznak Kelet - Magyarország egyes részein .Gondolom jogilag teljesen tisztán- bejegyzetten- társadalmi szervezetekként stb :(((( jah.
És felfigyeltek egy fekete terepjáróra, amiben egy vadász ült. És utána eredtek. És elébe kerültek, és közrefogták. Sok cigány. És kiszállt a kocsijából, és az egyikre ráköszönt, hogy mi ismerjük egymást. Nem is ismerte - blöffölt. De a másik tag megzavarodott, erre a többiek visszavettek. Aztán i g a z o l t a t t á k !!! A hátsó ülésen ott volt a vadászpuskája, szabályosan tokban tartva,
Nem vették észre.
55-60 közötti meglett, családos ember, megállítva egy úton..
Kérdés : mi jogon ?

Finom utózönge : a környékbeli magyarok és normálisabb cigányok azon a véleményen vannak, hogy azért járőröznek ezek a csoportok, hogy a környéket kifigyelve, megfigyeljék : hova lehet betörni, terepszemle...stb.
Na akkor most ez törvényen kívüli állapot már ? Mint a Mad Max-ben ?
Mert ha igen, akkor mindenki azt csinál egy idő után amit akar...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.17. 12:19:38

Aza baj, hogy a rendőrségnek nyilván nincs hatűsköre, hogy elemezze, miért hajtott gyorsan a delikvens.
Mer' akkor legközelebb megmagyarázom, hogy a feleségemet vittem szülni, csak nem látszik aképen, vagy rajtam volt a szapora, és haza kellett érnem.

__ 2009.08.17. 12:20:06

97-ben lemaradtam a Faith No More-ról, de most sikerült bepótolnom. Frenetikus volt! Semmi üresjárat.

Liberté__73 2009.08.17. 12:24:11

@Geza:
"A végszükség Btk. 30"
Gézuka, a gyorshajtás nem Btk kategória.


far@kyncza:
"És igenis az mszp és társai (és ősei) tehetnek az emberek egymás iránti érzéseik, segítőkészségük, felelősség érzetük szétveréséről!! "

Igazis gárdistasrác. Hiszen láttuk pl már Mohácsnál is hogy mekkora az összetartás. És azóta csak romlik.

Geza 2009.08.17. 12:24:47

@alesi:
"Tiz perc alatt kiertek csucsforgalomban. Igaz, nem is Pesten elek."
Úgy könnyű :).

"Sima alhasi fajdalomra valoban nem jonnek ki, de ez mondjuk ertheto is, kulonben a nap 24 orajaban rohangalnanak minden 'haldoklohoz'.
Mentot akkor hivunk, ha nagy a baj es szakember segitsegere van szukseg."
És ezt a beteg döntse el magáról? Vagy esetleg az a szakember pont a mentőorvos lenne például?

"Namost a vakbel es a szules eseteben se kozvetlen eletveszely"
Mindkettő konkrétan közvetlen életveszély. A vakbél azért, mert ha netán a perforálódás határán áll, akkor elég könnyen átszakad és onnantól adott egy teljes hasfalra kiterjedő fertőzés, ami (bár kórházban még épp megmenthető) szintén 'csak' alhasi panasz, csak mondjuk két-három órán belül eszméletvesztést okoz, aztán meg (ha még mindig nem jön segítség), másnapra már vége is.
A szülés meg azért eleve életveszélyesnek vehető helyzet, mert bárminemű komplikáció esetén mind az anya, mind a gyerek élete veszélyben van.

"Szules eseten meg mi a raknak hivnad ki a haziorvost? Azert 9 honap utan mar illik tudni, hogy most vakbeles az asszony, vagy szulni fog."
Én tudom, de attól még 'alhasi panasz', ergo -ahogy fentebb írtad is- nem jön ki rá a mentő, mondván mi van, ha mégis csak szélgörcs...

"Amugy tobb ismeroshoz kiment a mento szuleskor, pedig nyugisan beertek volna apukaval is, de jobbnak lattak a szakember segitseget, akik kedvesen segitettek."
Gondolom, szintén vidéken estek meg ezek az esetek. Nomármost, egy megyeszékhelyen átlag kb. negyed-ötöd annyi a mentőautó, mint Pesten, viszont a lakosság csak kb. huszada, arról már ne is beszéljünk, hogy egy átlag megyeszékhelyen szirénával 15 perc alatt bárhonnan bárhová eljut, míg demszkygrádban a fél óra már nagyon jó szintidőnek számít, annyira túlzsúfolt és dugókkal teli és egyirányú utcákkal telepakolt egy lepratelep lett a városból az elmúlt pár évtizedben, és ezen felül az emberszabásúak közlekedési morálja is itt a legtaplóbb az egész országban.

Szóval higgy nekem, ha itt Nagyfaluban lenne bármi bajod, inkább taxit hívj, mint mentőt.

"Nekem is volt 'puszta' alhasi fajdalmam,...igy ketret gornyedve ugyan, de bemasztam az ugyeletre,.."
Nekem meg gyulladt már úgy be a vakbelem, hogy görcstől kiegyenesedni sem bírtam, 50 perc múlva jött ki a mentő, és miután felkeltem az altatásból, a doktornő mondta, hogy kb. két órán múlott, hogy nem fakadt fel és ő tanácsolta, hogy -bár nekem már nem lesz esedékes-, hasonló helyzetben hagyjam a mentőt másra, és inkább adjak vastag borravalót egy taxisnak, azok amúgy is lezsírozzák jó előre a zsarukkal, hogy őket ne mérje a traffipax, és gyorsabban beérek, mint mire a mentő egyáltalán elindul.

Ja, félreértés ne essék, nem a mentősök hozzáállását kritizálom, hanem a lehetőségeiket ill. szutyok-dugó-polisz közlekedési helyzetét.

caralho voador 2009.08.17. 12:26:18

@Spiritmonger: zero, ezért a nagyonhülye hozzászólásért minimum ki kéne tiltani innen ezt a szegény marhát... Én sem térek magamhoz. Egyszerűen zseniális volt a FNM. "hallgathatatlan, szar számok" - jajajajaj.
öööö, amúgy miről is szól a post? :)

eszkep 2009.08.17. 12:55:48

Elmebaj, ami ebben az országban folyik.
"Objektív felelősség"... faszomat beleverem!
Kirúgni, felelősségre vonni az összes fasszopó ÁVÓ-st!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.17. 13:05:15

@caralho voador:

Mr.Patton a legzseniálisabb frontember akit valaha is láttam ...meg a torka is aranyból van.

Remélem lesz új album...

Ajánlom az új Alice in Chains számot:
www.youtube.com/watch?v=ADnDrgmgsbQ

Alapvető élelmiszer 2009.08.17. 13:06:40

@Geza: Sajnos nem alkalmazható. Viszont Olaszliszka óta ezt a paragrafust fújom, ha álmomból fölkeltenek, akkor is. Úgyhogy elém akár egy cigányóvoda is kifuthat ez után. El is határolódtam magamtól.

_alesi_ · http://alesi.tumblr.com 2009.08.17. 13:09:56

Geza: Azon nincs vita koztunk, hogy Pesten elni szivas es kozvetlen eletveszely eseten nem vitatom a rohanast. :)
Az se a beteg dolga, hogy felmerje allapotat es diagnozist allitson fel, de azert az esetek nagy reszeben arra azert kepes, hogy realisan felbecsulje a veszelyt, plane ha telefonon orvossal konzultal.
Te nem tudtal kiegyenesedni a fajdalomtol -> egyertelmuen mento.
Nekem rohadtul fajt, de tudtam jarni -> szepen beslattyog.

Amugy elkeserito volt latni, hogy egy 80 eves nagymamat a csalad autoval hozta be, mig a mentovel egy -khm- sved szarmozasu asszony erkezett, mogotte a fel csalad. Ez mondjuk felveti azt is, hogy:
a, miert nem ok hoztak be
b, indokolatlan gyorshajtas, hiszen a beteget nem ok vittek
c, masnak meg ezert nem jut mento

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.17. 13:12:38

Így a zsiget után a kurucon úgy fognak hivatkozni rátok hogy .:ZSero írta a vaZStagbőrön. Amúgy meg fasza rendőrségünk van (( .

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.17. 13:19:16

Lehet hogy nem a beteg dolga eldönteni a helyzet súlyosságát de ezt egy öreg cigányasszony jobban el tudja dönteni mint egy orvos.Volt már rá példa.

kyncza 2009.08.17. 13:31:53

@Liberté__73:

Te mit keresel itt? nincs jobb dolgod? Amúgy kérdezett valaki?

mind2 (törölt) 2009.08.17. 13:37:42

@laspalmas: :DDDDDDD
Azon gondolkodtam, hogy még miről tudnánk beszélgetni a poszt kapcsán, kár, hogy nem volt még 2 plusz téma :DDDDD
@zero: Danko Jonesnak hívták a franciát, aki majdnem bennégett az autójában ;) ??????? :DDDDD
@Tigeri: milyen szakterületre gondolsz ? :DD

Marcellusca 2009.08.17. 13:43:47

@kyncza: Haggyad mán! :)
Ha hozzá szólsz csak rosszabb lesz a helyzet. Még válaszolni is fog. :)))

kyncza 2009.08.17. 13:53:56

@Marcellusca: jajj, jogos!! :)

Liberté!! Tudod, mit? Igazad van!!!

caralho voador 2009.08.17. 14:03:02

@zero: Az eddigi beszámolók olvasgatása után kíváncsi voltam, az indexes fikagépezet tud-e fogást találni a tegnapiakon. :) Hiába, ami jó, az jó, ez előtt még nekik is meg kell hajolniuk. Életem legjobb koncertje volt.
index.hu/kultur/zene/fesztival/2009/08/17/a_tokeletes_fesztivalzaras/

caralho voador 2009.08.17. 14:05:42

@zero: állat az Alice in Chains szám is, ámbár most egy darabig semmilyen "más" (értsd: nem FNM) zenétől nem lesz nedves a bugyogóm. :))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.17. 14:12:24

@mind2: Nem tudom neked mi jutott eszedbe de volt egy eset amikor az öreglány be akart feküdni a kórházba de a doktornő azt mondta nem szükséges.Erre a lánya nekiesett a doktornőnek. Természetesen szőke kékszemű német-svéd leszármazottak voltak.

mind2 (törölt) 2009.08.17. 14:20:36

@Tigeri: a diagnosztika mindig is erősségük volt :)))

Taktikai Atompingvin 2009.08.17. 15:33:42

@Marcellusca: Ez volt tegnap velem is.Mekkora szívás volt:)

Marcellusca 2009.08.17. 15:36:55

@csodagyerek: Remélem már megtanultad a leckét! :)))

Taktikai Atompingvin 2009.08.17. 16:07:25

@Marcellusca: Soha nem felejtem:)
De már megint kezdi

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.17. 17:02:06

Milyen autómentő? Az egy utánfutó.

Amúgy a rendőrök meg szarjanak sünt, esetleg ilyenkor mérsékelhetnék a büntit.

epres négercsók 2009.08.17. 18:01:52

@alesi: Mentős kommentekre: az az általános (elég ilyet láttam már), hogy az ügyeleten tökmindegy, kinek mi baja van, aki a saját lábán megy be, az ülhet a folyosón reggelig, de akit a mentő visz be, azt soron kívül ellátják. Valszin ezért van az, hogy sokan ezt kijátszva kihívják a mentőt. Szenya dolog, mert sokezer forintba kerül, kitolnak egy csomó jó eséllyel tényleg beteg emberrel, de semmi gond, hát érthető, ki akarja az éjszakáját az ügyelet folyosóján tölteni, mikor mentős közbenjárással fél óra alatt végez... aztán anyu/tesó/haver/férj úgyis bemegy érte kocsival...

Liberté__73 2009.08.17. 20:21:21

@csodagyerek:
"De már megint kezdi"
azt is te kezdted puffantsch

deputy sheriff 2009.08.17. 20:24:54

Ahham, tehat vagy 3 evig terjedo szabadsag vesztes az elmulasztott segitsegnyujtas miatt, vagy 40 ropi. Lehet merlegelni.
Hungarisztan, Europa, 2009!

Jesse III 2009.08.17. 20:25:24

@kovego:
Milyen szabály?
Először is, ki se derült, túllépte-e a 130at. A levélben 11x-ről volt szó.

Ha villogó mentő, tűzoltó, rendőr jön mögöttem, köteles vagyok helyet adni neki, ha nincs más mód, még a forgalom akadályozásával is, hadd menjen dolgára minél hamarabb. (Feltételezve, hogy ahol dolga van, valaki akár életveszélyben is lehet.)

Tudtommal ez még mindig benne van a Kreszben.

Vagy majd ezután küldik utánam a csekket, meg a fotót, amiért ráhajtottam a záróvonalra?

Itt sem látok semmi különbséget. Az alaphelyzet ugyanaz. Látsz valamit, amiről feltételezed, hogy valaki életveszélyben van, és ehhez igazodsz.

A rendőr meg, ahogy magyaráz, külön idegesítő.

bunko_jobbos 2009.08.17. 21:04:18

Tipikus Gyurcsányos faszság: objektív felelősség. Mindegy, hogy mi miatt mentél gyorsan, fizess, mert mi elbasztuk a pénzt, oszt kell a lé.

Liberté__73 2009.08.17. 21:36:07

@bunko_jobbos:

Nomen est omen!

az a faszság bunko_jobbos, hogy bárki bármi szabályelleneset csinálhat, mert úgyse mondja meg, ki vezette az autót. ennek látjuk most a következményét az utakon (harctéri állapotok)

nincs semmi baj az ojjektív felelősséggel, kicsi gondolkodásra késztet

egyébként meg pont a te elvtársaid sírnak rínak a kemény és betartatott törvényekért, hát itt vannak!
ja, hogy csak másra vonatkozzanak? na az nem fog menni.

"I just wanna be Jesus without the suffering." vö: nem fog menni b.ni is és szűznek is maradni

Jesse III 2009.08.17. 21:37:23

@mind2: Erre mondtam volna kábé:

-Az, hogy engem a dutyiba vágnak, az csak egy Lehetőség.
De akin keresztül hajtok, az Biztosan meghal!
Melyik akar az utamba állni?!

Amúgy már mondtam hasonlót egyszer.
(...vagyok, és van egy késem.) Igaz, nem egy út az isten háta mögött észak-keleten, hanem egy üres dél-alföldi vasúti kocsi éjjel fél2 körül, nem bikás terepjáró, hanem egy kb20centis csontvágó konyhakés egy retikül belső oldalzsebében, de akkor bevált, pedig meg se mutattam.

Az út alatt többször is láttam a kalauz fejét ahogy pislogott az ajtón túl. De egyszer sem jött be, ahogy más se. Nem miattam.
Pedig éppenséggel az is középkorú úgyahogy meglett férfi volt, egyenruhában.
Mégis ott fosott a két kocsi között háromnegyed órán keresztül.

Taktikai Atompingvin 2009.08.17. 22:32:51

@Liberté__73: Megfogadtam, hogy nem szólok hozzád, de a második személyeskedő, bunkó megnyilvánulásodat teszed rám, pedig tudhattad, hogy beszüntettem a veled való érintkezést.Ne mondd, hogy nem tudtad, mert még a Facebookos adatlapomat is megnézted, különben nem tudnál a Nike disznós képemről.Amúgy a dagadtozás azért röhej, mert kb 180 cm és 70 kiló vagyok.Én Plutonictól tudtam meg a Facebookról, hogy engem anyázol a hátam mögött. Azért írok, mert alaposan rád férne egy bannolás.
"Körülbelül egy éve volt, hogy meghoztuk azt a döntést, miszerint csak Indapassal lehet kommentelni erre a blogra. Mindenre azért volt szükség, mert akkoriban nagyon elharapóztak a témába nem kapcsolódó vagy nyomdafestéket nem tűrő, gyűlölködő kommentek."
Úgy ezért. De kár is csinálni veled bármit, mert ahogy hallom, úgyis visszajössz.

Liberté__73 2009.08.17. 22:42:15

@csodagyerek:

Te minden fogadalmat ilyen sokáig tartasz? (censored comment on body fat% ereased)

Vigyázz! Aki itt a "Moderálási elvek"-ből idéz, azt hamar kivágják :)

Figyuka. Te belém kötöttél. Bátor voltál és nagyszájú. De odapörkölődtél, van ilyen.
Az éji bogár is így járt, csak okosabb volt, mert miután nagyott koppant, elhallgatott.

A facebookon nem vagyok regelve, így a lapodat sem láthattam, mondjuk nem is vagyok rá kiváncsi, te magad írtad itt a nikepólós személyleírást. Bocs, hogy elolvastam. Tudod, ilyen az internet.
Na, szaladj szólj apucinak, hogy bántottak.

Taktikai Atompingvin 2009.08.17. 22:49:43

@Liberté__73: "Te belém kötöttél. Bátor voltál és nagyszájú. De odapörkölődtél, van ilyen. "
Csak egy témát említs, egyetlenegyet amelyikben érvekkel bizonyítottad, hogy igazad van és nem az lett a vége, hogy belekezdtél az övön aluli sértegetésbe (lásd krízisalapos kommentek)

Liberté__73 2009.08.17. 22:53:50

@csodagyerek:
Válaszd bármelyiket.


@Liberté__73: "Na, szaladj szólj apucinak, hogy bántottak" -- ej ejj, te rögtön zerohoz mentél sírdogálni?

Taktikai Atompingvin 2009.08.17. 22:56:46

@Liberté__73: Csak egyetlenegyet keress ki, csak egyetlenegyet, please

Liberté__73 2009.08.17. 22:58:34

@csodagyerek:

Mondom mégegyszer: bármelyik.
Az azt jelenti, hogy akármelyiket választhatod.

Taktikai Atompingvin 2009.08.17. 23:13:34

@Liberté__73: Na akkor vegyük sorjában:
"azt is te kezdted puffantsch"
A krízisalapos kommenteknél is te kötöttél az enyémbe, én ostoba 80-nak válaszoltam. Oké az tárgyilagos válasz volt az tény, de mindjárt a második válaszod lekezeléssel indult:
"Figyelj, nem várom el, hogy tudd,de a profit az profit"
Te kezdtél el méregképes könyv-lelőzni ma is, én hozzád se szóltam, csak azt írtam, hogy meddő veled vitatkozni.Én a vitáink során egyszer sem vettem elő az általad az életedről írtakat. Össze-vissza hazudozol.

Liberté.........................73 2009.08.18. 08:52:52

@csodagyerek:
Nem kellene ilyen sértődékenynek lenni. Az hogy :" nem várom el, hogy tudd", arra vonatkozott, hogy még csak 19 éves vagy életedben nem láttál vállalkozást belülről működni, sajnos az érettségi nem elegendő alap a válllalati pénzügyek alapos ismeretéhez.

Ezen kaptad fel a vizet?

Vladimir Harkonnen 2009.08.18. 21:46:33

Most majd a koma kapja az újabb büntit, mert az autópálya leállósávjában állt!
Pont, mint győzike! Azt is az RTL buktatta le!

Pain2 2009.08.19. 10:33:57

kuruc.info/r/2/45368/

Lehet fogadni, hogy mikor ölik meg az első embert... mert ez befog következni azt tuti.. csak az a kérdés mikor.

Plaxi 2009.08.20. 11:09:32

ˇ"Fellebbezni lehet, de a mai törvények alapján nem igazán érdemes"...-asszem ennél a mondatnál rúgtam volna fel a tv-t a világűrbe.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.08.23. 14:12:00

ha egyszer megadatik, hogy lángoló rendőrautót lássak, a sebességkorlátozást szigorúan betartva keresek a alkalmas parkolóhelyet, szabályosan leállok, felveszem a sárga színű láthatósági mellényt, a biztonság kedvéért felállítom és kihelyezem az elakadásjelző háromszöget...
mocsokszemétnáci-e vagyok?


(amúgy fafejű sündőréket nem kell nekem bemutatni, fura egy állatfaj. jó sokat és sokáig álltam velük munkakapcsolatban, hát mit mondjak... annak előtte rendőrbarát polgár voltam. most meg...)

BPutazo · http://bputazas.blog.hu/ 2009.08.28. 08:20:08

Akkor a két "faszfej" rendőr is kapott levelet, aki a Bajcsyról kanyarodott a Bank utca felé az Arany Jánosnál úgy, hogy nekem a zebrán zöld volt, nekik meg piros? Mondanom sem kell, hogy sem megkülönböztető jelzés, se hangjelzés nem volt, csak száguldás! Plusz 2 rendőr a szemtanúm, mert éppen előtte rabolták ki az újságot és akkor helyszíneltek. Ez az egyenlő elbírálás elve???

süti beállítások módosítása