Skip to content


       Szűrés lista

"Ön szerint?"

A szuperszenzitív Tóbiás MSZP-frakcióigazgató ahogy érzékelt, azonnal cselekedett is:




Az Országgyűlés által elfogadott törvényjavaslat ugyan január elsejétől nem engedi az állami alkalmazottak és vezetők körében a havi bruttó kétmillió forintnál nagyobb fizetést.

Hip-hipp hurrá!

Ja, hogy olvassuk el előbb a lábjegyzet is?

A törvény csak az újonnan kötött szerződésekre vonatkozik, visszamenőleges hatása nincs.

Aztabetyár, micsoda remek törvény!

De látom nem értik: Nem az a  baj, hogy a kedves vezérigazgató x milliót keres, hanem hogy veszteséget veszteségre halmoz, nem ért hozzá, hazudik és pofátlan és felveszi a 180%-os prémiumot, 13. havi bért és szabadságmegváltást!

Hegedűs Miklós, a GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatója pedig azt mondta, hogy "nem tart attól, hogy a visszanyesett fizetések miatt elvándorlás indulna meg a nagy állami és önkormányzati cégektől a magánszférába. A magánszférában elsődleges szempont a teljesítmény, míg az állami cégeknél a lojalitás a legfontosabb."

Ha nem "szempont" a teljesítmény, akkor miért kellene nekik multifizetés?

Nyitva áll a magánszféra mindenki számára, aki kevesli a bruttó 2 milliót, nyugodtan felmondhat és elmehet a magánszektorba! Sok sikert!

Itt van például Reményik Kálmán, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. elnök-vezérigazgatója.

Ő szintén nem érti.

Reményik
"demagógiának nevezte az állami cégvezetők bérének limitálását, az egyes állami intézmények, vállalatok irányítóinak ugyanis a piaci társaságok élén állókhoz hasonlóan jár a teljesítmény szerinti javadalmazás. Reményik Kálmán a lapnak elmondta: a közszférában már ma is alacsonyabbak a bérek, mint a versenyszektorban. Így további korlátozások esetén félő, hogy a tehetséges, illetve jól teljesítő vezetők a jövőben inkább a vállalkozói szektorban keresnek majd boldogulást. Jogi szempontból is aggályosnak tartotta, hogy csak egy bizonyos kör számára korlátozzák a jövedelemszerzési lehetőséget."

Ha legalább nullszaldós lenne a BKV és a MÁV, nem lenne már vagy 125 külföldi online bolt tiltólistáján Magyarország a Magyar Posta miatt, kit érdekelne mennyi pénzt keresnek a vezetőik, nem?

Címkék: politika kávé helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr751517920

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szerencséje, hogy nem én voltam a riporter 2009.11.12. 06:55:02

  A kiemelkedően felháborító videó itt elérhető:

Trackback: Adj egy pacsit! 2009.11.11. 19:20:55

- Szevasz Lacikám!- Szevasz Lajos, mivan veled?- Á, semmi. Most jöttem haza Kubából, erre látom, hogy már megint balhézik ez az Ibolya a rádiók miatt.- Kubából? Szidjátok itt a komcsikat, és kimész Kubába? Tudod nálunk gazdasági válság van, meg figyeln...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.11.11. 15:08:55

Az a baj, hogy a vb-n ket fele iras van. Egyik amihez nem lehet erdemileg hozzaszolni, mert benne van minden. Mint peldaul ez. A masik meg a celebes, bulvaros szarsag, amihez meg miert hozzaszolni. :)

Persze a fo problema sracok hogy hiaba jartatjuk itt a pofankat par ezren, es ti is irjatok itt a frankot naprol napra, semmi nem tortenik ebben a buvalbaszott kurva orszagban, ami egy kicsit is elorebb vinni a jovobe vetett hitunket.

Grafithuszar 2009.11.11. 15:12:14

Mindig eldobom az agyamat amikor arról beszélnek hogy a versenyszférában is hasonló bérek vannak. Mintha bármi közük lenne hozzá. A legtöbb állami vezető portásként sem dolgozhatna egy multinál (ugyanis még annak is tudnia kell angolul)

Marcellusca 2009.11.11. 15:12:30

Ehhez tényleg nincs mit hozzátenni.
Ha keveslik a lóvét, húzzanak el a magán szférába!
Majd rádöbbennek, hogy ott nem osztogatják a nagy zsét a semmire, ill. a veszteségre.
Sőt!
Abban az esetben egészen mást osztogatnak.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 15:15:21

"Az Országgyűlés által elfogadott törvényjavaslat ugyan január elsejétől nem engedi az állami alkalmazottak és vezetők körében a havi bruttó kétmillió forintnál nagyobb fizetést.

A törvény csak az újonnan kötött szerződésekre vonatkozik, visszamenőleges hatása nincs."

nem tudtok még mindig olvasni a sorok között. ez inkább egyfajta "szeretetcsomag", rajta a post it : "Az mszp-szdsz koalíciótól a fidesznek".

nem kell hozzá sok ész, hogy JÖVŐRE - májustól - ahol lehet, nagytakarítás lesz, és az új nomenklatúra hozza a sleppet. NA RÁJUK már vonatkozik ez.

fityesz mit tehet:
1: megváltoztatja a törvényt (maszop is csak erre vár), ezzel szembeköpi a választókat
2: meghagyja a 2 millás fizetési sapkát, ezáltal a csókosokkal baszik ki.

na melyik ujjamat harapjam meg?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.11.11. 15:16:08

"De látom nem értik: Nem az a baj, hogy a kedves vezérigazgató x milliót keres, hanem hogy veszteséget veszteségre halmoz, nem ért hozzá, hazudik és pofátlan!"

Bizony, bizony ott a pont!
A törvény meg prolivakítás. Tőlem egy százmilliárdos költségvetésű cég vezérigazgatója nyugodtan keressen havi nettó 100millát is. De akkor végezze a dolgát! Ha nem akkor pedig vállalja a felelősséget.
Kit érdekel, hogy az ingyenszenvicszabáló elhízott jóelvtárs most 2milkával kevesebbet kap, ha egyszer havonta milliárdos veszteséget termel a dilettáns vezetésével, és a korrupció támogatásával, vagy legalább tűrésével?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.11. 15:18:46

Hát igen. Egyrészt legyen visszafelé is hatályos illetve a nem elég csak a felső bérstop! Hanem ezzem párhuzamosan a prmiumrendszert is le kell húzni. Milyen már a versenyszférával összevetni az államit!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.11. 15:19:50

@Seduxen:

Tényleg ... ez micsoda akna ....:)

Ravasz, nagyon ravasz ...

2009.11.11. 15:21:16

ezt pont láttam én is, ezek után pofán kellett volna baszni a köcsögöt, kiakasztó!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.11. 15:21:18

@TaTa86.:

Három dolgot még ki is hagytam, javítva!

minimalista 2009.11.11. 15:23:53

@Seduxen:
azért ezt a bruttó 2 misit én nem élném meg akkora kibaszásnak...:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 15:25:25

@minimalista: dehogynem, ha tudnád, hogy az 1 évvel korábban UGYANEBBEN a székben ülő maszopos efftás még - mondjuk - 4 millát keresett.

Marcellusca 2009.11.11. 15:25:27

@Seduxen: A fent írtakon kívül ez is eszembe jutott.

Nesze semmi fogd ... be a pofád, mer' mi meghúztuk a plafont, azaz mos' má' jófijúk vagyunk és, ha a Viktorék módosítják a törvénytet, akkó az a demokrácijja arculcsapássa, mer' kényük-kedvük szerint osztogatnak, pediglen nem eztetet ígérték, hanem a lefaragásokat.

rolika 2009.11.11. 15:26:08

@Seduxen: Megtalálják majd a módját a kistafírungolásnak, hidd el...

z666 2009.11.11. 15:27:17

@Grafithuszar:
Azért egy csomó multis felsővezető ugyanúgy nem ért semmihez, mint az állami szektorban. Ott is kiemelt szerepet kap két testrész: a nyelv és a fityma...

Marcellusca 2009.11.11. 15:28:54

@z666: Őőőőő, illetve az utóbbi hiánya. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 15:30:29

@rolika: persze, hogy megtalálják, de éppen ez a lényeg. szerinted ez a tóbiás fasz, vagy botoxléjjdi, vagy nyakópityu mennyi idő alatt fogja telesírni a médiát, hogy "na itt a fidesz demokráciája", etc-etc... talán még cián gábor "Lop Stop!" tábláit is előszedik...

@Marcellusca: igen, erre utaltam azzal, ha hozzányúl a fidesz, akkor ez lesz a reakció...

hogy is van a klasszikus? pheeeej....

ha az lett volna a cél, hogy példát mutassanak (wehehehehe, mit is gondolok), akkor már RÉG megszavazzák ezt a törvénymódosítást (emlékszünk még böszman ferenc könyörgős sztorijára??), és - mondjuk - 2009.07.01-től MÁR a csökkentett bért kapják. Ez így lófasz!

(érdekes, nálunk a cégnél nem szaroztak sokat a 10% bércsökkentéssel... ja, ez nem az állami szféra, mindig elfelejtem...)

Véraláfutás 2009.11.11. 15:31:56

Eső után köpönyeg...

schnee 2009.11.11. 15:37:13

@zero: És neked eddig nem esett le :P

schnee 2009.11.11. 15:38:31

@z666: nem inkább a fityma hiánya véletlenül (fúj nekem fúj nekem!) :D

Tapmancs 2009.11.11. 15:38:49

Ha mindent megvalósítanának amire "igény van", hú mi lenne az országban! :)

sz_ 2009.11.11. 15:44:57

@Seduxen: És ez szerinted probléma lesz a fideszeseknek? Vállalkozói, tanácsadói szerződéseken keresztül ki lehet egészíteni a havi 2 milliós fizetést.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.11. 15:46:55

Én az állami céjek vezetőinek a fizetését maximalizálnám 2 milkóban, ÉS bevezetnék egy olyan mutatót ami a cégvezetés minőségét méri. A mutató pozitív, akkor kapnának bónuszt, de itt is lenne egy maximum, ha pedig negatív akkor kevesebb pénzt vinne haza HAVONTA hasonlóan a BÓNUSZHOZ csak minusz előjellel.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.11. 15:49:13

hát igen a totális félreértés. versenyszférával akkor hasonlítsa össze magát, ha éppenséggel ott dolgozik, nem hiába vannak megkülönböztetve a versenyszféra munkahelyei és az állami cégek akol meleg szabadidő eltöltésre is kiválóan alkalmas cégei.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 15:50:50

@sz_: igen ki lehet, de olvasd el, mit írtam fentebb. ez egy kibaszott időzített bomba, és csak robbanásra vár. mert TUTI, hogy ezt fogja CSINÁLNI a fidesz, a maszop meg kéjelegve fogja a közvélemény tudtára adni... és tetszeleghet majd a tisztességes ex-kormánypárt szerepében, a "bezzeg mi" bilétával a nyakában...

phejj...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.11. 15:51:12

Nálunk itt versenyzőéknél úgy van megoldva hogy 2 éve nem kaptam egy fillér emelést sem, és én még nem is panaszkodhatom mert van olyan kollega aki 4 éve nem kapott. Míg az alulfizetett megprémiumolt állami cégeknél ha törik ha szakad az infláció mértékével emelgetik a bért ugyebár. Vagy rosszul tudom?

FSchleck 2009.11.11. 15:52:45

Tényleg az lett volna a tökös válasz a riportertől, hogy jól pofán bassza az ön szerint kérdésre

szmoker (Homo Trollicus) 2009.11.11. 15:53:24

@sz_: de az sokkal rizikósabb. A jelek szerint a Maszop mostantól beállt a következő kúrmány szopatására.

Jah, és Gyurcsótány is blogbejegyzést írt ma.
kapcsolat.hu/blog/demokratak_ebreszto_20091111

Vajon kiről? :)

(elolvastam pár hozzászólást, ez rosszabb mint a Drágabolgárúr! Csak saját felelősségre!!)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 15:56:24

@szmoker: aztabüdöskurvaéletmocskosfaszát...

ez ám a kávé baszdmeg!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.11. 16:00:36

@Seduxen: "Kedves Feri!

Nagyon, nagyon, nagyon kell minden mondatod.
Abban már nem vagyok biztos, hogy meg is hallják, akiknek kellene.

Mi megtesszük, amit tudunk, bombázzuk azokat, akiknek tenni kellene valamit, nemhogy eredmény, de egy árva válasz nélkül.
Sajnos, azt látom, hogy a Te szavad sem jut el hozzájuk....nem hallják, vagy nem is akarják?

Köszönjük, hogy vagy nekünk.
csitri"
LOOOL

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.11. 16:01:30

@szmoker:

Ja, nem is mertem kitolni ide a Drága Feri legújabb mesterművét!
A bónusz: a kommentek ...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 16:04:16

@Talon Karrde: @zero: ez, ez.... nem találok szavakat. komolyan. áááá, kész. cigiszünet....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 16:06:45

"Csak olvasni kell a blogot, ha elsőre nem megy, akkor lassan, tagoltan. Ha akkor sem érzed, nem érzékeled belőle az ország féltését, sajnálom, az a saját, egyéni problémád."

hijjnyebaszdmeg... mit szívhatnak ezek??? én is kérek belőle...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.11. 16:09:53

@szmoker:
ez az ember beteg. az általa felsorolt nagy jótéteknek már semmi nyoma. de nem is tudom, miért nem inkább autópályákat említette vagy a kormányzati negyedet, vagy a bkv ügyeit, vagy a máv szétlopását, vagy a kaszinóvárost, vagy a világ legszarabbul szervezett építkezéséért kijáró díjjal jutalmazható metro4 projektet, vagy.... stb.
hihi ez az ember még azt is elhitte hogy ő nem hazudott, miközben ő maga mondta. beleesett abba a csapdába hogy ha elismerem szűk körben a hazugságot akkor az akkora igazság hogy felülírja amit előtte tettem.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 16:13:40

Dzsízzisz:

"Én úgy vagyok vele, hogy mindegy ki, csak "vezénylő tábornok" úr, s szélsőségek ne... És két dolgot szeretnék: ne kelljen a gyerekeimnek nyögni a most, indokolatlanul felvett kölcsönöket (Magarország "fénykora"=Orbán-kormány), és lábaljunk ki a nehézségekből. Ha ehhez megszorítások kellennek, összeszorított foggal, de tűrünk! Hajrá!! "

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.11.11. 16:17:57

@Seduxen: Hogy úgy van.
Lehet ezt még fokozni: Tekintettel a sok undámbundámra, a MÁV állami támogatását beszüntetjük*, a mocskos, népnyúzó banki hiteleket kifizetjük a szegény, egyszerű dolgozók helyett*, és mindenkinek jár az ingyen sör*.

* 2010 júniustól.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 16:26:42

"A hatalmi harcok helyett jól tennétek, ha azon dolgoznátok, hogyan építhetnénk fel egy sikeres kampányt. S nem azzal hogy szidjátok a valaha is létezett legjobb kormányfőt."

- Jegyzetel Kolléga?
- Igen főorvos úr, csak egy a baj: nem tudom van -e raktáron ennyi kényszerzubbonyunk?

reKorrekt 2009.11.11. 16:31:43

- Az adható prémiumot nem korlátozták?
- A végkielégítést nem maximálták?

Mert ha nem, akkor ez is csak fingfestés.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.11. 16:35:32

na jó, cikkáj, ennyi elég volt mára...

tudi 2009.11.11. 16:41:13

Okosak ezek a jóelvtárask látom, a régieknek a fizuja marad, ők biztos tudnak egysmást a csontvázakról a szekrényben. Azt én sem értem, miért nem lehet megszabni, hogy minden állami cég vezetője max 2 millát keres oszt jónapot, akinek nem tetszik, mehet kapálni, prémium, csak akkor, ha nyereséges a cég, ja és minden cégvezető jogi és anyagi felelősségel tartozik az álltala írányított cégért. Nem így.
@szmoker: aztarohatgennyeskurvaélet, ez tényleg saját felelősségre, én csak az első talán 10-20 kommentig jutottam, de az is sok volt.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.11. 16:45:07

@tudi: Hehe sokat én sem bírtam elolvasni. A posztot meg pláne! :-)

hoplita 2009.11.11. 16:54:52

A kaccsolat-kommenteket olvasva Fábry poénja ugrik be...kicsit parafrazálva.
Nyüzsögnek a bizonyítékai annak, hogy van élet az agyhalálon túl is.:)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.11. 17:38:40

@Grafithuszar: Erre csak azt mondhatom: Ja, ja! Vagy yes, ahogy tetszik.
Ki a búbánatos dolmányos-attilás-kaftános tőkés alkalmazna olyan vezetőket, akik csak veszteséget termelnek, azt egyre jobban teljesítik, mert egyre nagyobbak az állami, önkormányzati cégek veszteségei. Már a CIB is belerokkan Pécs újabb 6 milliárdos adósságállományába:-DDDDDD.
Na, ez blamázs is és cinizmus is, amit a cikkben idézett utolsó fa...pofa állít. Hogy ugyanúgy teljesítenek,mint a versenyszférában!!!!!!! Te jószagú Jehova, csak azért nem dől rá a berlini fal, mert szerencséjére már lebontották....
Hát melyik magáncég engedheti meg magának azt a baromságot, hogy 180%-os külön prémiumot fizet ki azért, mert sikerült még X%-kal növelni az adott cég veszteségét!!!!! Urak, hölgyek, jól halljuk: nem profitját, hanem veszteségét. Na, ennek a fazonnak is krokogyélus cipőfelső a pofázmánya!

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.11.11. 18:17:59

Ez az 1000+n-edik történet,amihez értelmeset hozzátenni nem lehet,változásokra van szükség,radikálisokra,a zemberek fejében is,mert addig nem lesz "rend",és ez nem egy kétperces folyamat.Nincs se értéke,se megbecsülése a _munkának_ma Magyarországon.

jozicsenko 2009.11.11. 18:30:28

@Seduxen: szerintem ha egy csókos fidesz-es most akar 2 millánál többet, elmehet a jó búsba: lesz még októberben egy önk-i választás, ha orbánék nem fogják meg a janicsárokat, akkor az mszp visszajön az önkormányzatokon keresztül...
@TaTa86.: féligoff: évekkel ezelött volt egy autópálya felügyelő cég új vezetőjével egy interjú (a fickó azt hiszem a kulcsár- botrány után került oda vezetőnek, de bevált és megtartották): a lényeg: ésszel, mértékkel vezette az addig stabilan veszteséges céget úgy, hogy évi 1-2 mrd minuszbol 3-4 pluszt hozott ki - az elvtársak most (kéthete?) találták ki, hogy nem jó, át kell szervezni: egy rakás irodát zárnának be, most folyik a kitakarítás...
@reKorrekt: és a hallgatási díjat? a napi 400 km-es utiköltség térítést? stb... ezer módja van, hogy lopnak majd...
@szmoker: demokraták ébresztő! jön gyurcsány és kilopja a nagyi szájából a protkót!
@DexterMorgan78/Séfbácsi: nem jellenző: hiába van előírva ezeregy helyen, hogy milyen munka után mit kell fizetni, ha nincs keret (veszélyességi pótlékra, nyelvpótlékra, stb), akkor nincs keret: elvállalod vagy nem? szerződés egy érettségis munkának megfelelően, de a munka mindent lefed: ha nem tetszik, a határozott idejű szerződés lejártával viszlát...

loláb 2009.11.11. 18:30:36

"A törvény csak az újonnan kötött szerződésekre vonatkozik, visszamenőleges hatása nincs."

Ez zseniális húzás volt az MSZP-től.
A fidesz nyilván kirugdossa az összes szocialisták által kinevezett vállalaltvezetőt. Helyükbe vagy beülteti a saját embereit, 2 milliós fizetéssel (még akkor is, ha az elődje esetleg duplannyit keresett, mivel az volt a reális a végzett feladathoz), vagy visszavonja a törvényt, akkor viszont hetekig-hónapokig azzal lesz tele a sajtó, hogy ki mennyiért és hol dolgozik, és bezzeg a fidesz nem harcolt a túl magas állami bérek ellen, hanem csak a saját vastagon fizetett klientúráját építi.

loláb 2009.11.11. 18:32:41

@loláb: Látom, már Seduxen is rájött a lényegre.

Tündér_Lala 2009.11.11. 19:08:00

Tipikus szoci álságos megoldás, mert ezt minimum egy de inkább három évvel ezelött kellett vona (ha tisztasségesek) meglépni.
Ha jól emlékszem a 4. metroval is ezt csinálták, az új kormány kontójára fogadtak el törvényt a megvalósításról. Orbánék nem értettek egyet, megváltoztatták, Demszky dúlt-fúlt és felhasználták az építtés leállítását a következő választásnál.
Személyes véleményem viszont, hogy 2 M-os fizuból lehet élni és reprezentálni vezérigazgatói szinten is. Nem kell többszáz M-os vagyonokat gyüjteni a fizetésekből.
A veszteséges cégekről pedig annyit (BKV, MÁV) viszont annyit, hogy abban igaza volt Kocsisnak, hogy ezek nem veszteségesek, hanem alulfinanszírozottak. Pld. a BKV esetében, ha a Főváros odaadná a ráeső támogatási pénzt akkor működőképes lenne a cég és el lehetne várni a fejlődését is. Így viszont nincs az a vezetés aki ezt produkálni tudná vagyis zavaros mocsárrá válik az egész. (Sejtem, hogy ez is a cél a mutyi elfedésére.)

jozicsenko 2009.11.11. 19:23:27

@loláb: szerintem közelítsük meg a dolgokat más oldalról!

az mszp vesztét egyértelműen a janicsárok okozták (=másod-harmadvonalbeli polgármesterek, cégvezetők), akik olyan mohók, hogy az mszp által kinevezett ügyész (nem ám Polt Páter!) csukja le őket sorra, a média meg minden héten hoz valami hülyeséget

ne felejtsük el, hogy Orbán a történelemkönyvbe akar bekerülni, olyan országépítő munkával, mint Horhty volt a világháború elött: szivfájdalom nélkül rúgnak ki bárkit a cégtől, ha keresztbe tesz nekik, plusz már 2 választást elbuktak: nem gondoljátok, hogy akár csak a lehetőségét is kockáztatják pár mohó cimbora miatt?

bekerülhetnek a jóelvtársak jó helyekre, de tudomásul kell venni, hogy az mszp-s aranykort nem érhetik el, mert nincs miből: a baloldali média ugrásrakészen várja, hogy pl a hódmezővásárhelyi polg. mesterről valami kiderüljön, vagy hogy a fideszes vezetésű máv vezetői milyen hülyeségekkel szivattyúzzák majd ki a pénzt: aki itt lebukik, attól a fidesz el kell hogy határolódjon (nem lehet zushclag v. hunwald módjára remélni, hogy pénz pedig lesz és jár nekik...)

jozicsenko 2009.11.11. 19:26:53

@jozicsenko: szumma, ezt hagytam ki: az mszp pont hogy szivességet tett nekik: nem elég 2 milla? elmehetsz kapálni is kispajtás! ez nem az mszp és te nem vagy hunwald!

dolgozol nekünk max 2 milláért vgy mész vissza a balettba táncolni? (=ahogy macskafogóban a patkányok ;-) )

Tündér_Lala 2009.11.11. 19:40:57

"- Ön szerint volt rá igény ?
- Szerintem volt.
- Akkor nem voltunk elég figyelmesek."
Muhahaha

szabogyula 2009.11.11. 20:10:54

Volt ma itt szó kaccsolatos kommentekről .
Itt egy másik , a kommentek egészen elképesztőek , magára valamit adó lap , blog nem engedné meg magának .
nol.hu/belfold/20091111-parlamentarizmus__vagy_putyini_modell_
Be vagyok regisztrálva a NOL-ra , de ilyen cikkhez azért még én sem szólok hozzá , elsősorban a kommentek miatt .

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.11.11. 20:58:14

"A tehetséges vagy jól teljesítő vezetőkelmennek a magánszférába" Bazmeg a legtöbbjének annak kéne lennie!

Tündér_Lala 2009.11.11. 21:01:15

@ostoba 8o: A nol alulmúlja önmagát.
Magyarországon a miniszterelnöké a legfőbb hatalom, mindaddig amíg a választásokon győztes párt bizalmát bírja. Ez így működik Németországban, Nagybritániában és sok országban. Létezik elnöki rendszer is Franciaországban vagy az Egyesült államokban.
Mi köze mindennek a császársághoz a primitív rémísztgetésen kívül ?
Az szükséges volna, az elmúlt évek történései nyomán, hogy valakinek legyen joga népszavazást kiírni arról, hogy feloszlassa magát a parlament vagy sem. Mert az lehetetlenség, hogy ha valakik csellel, hazugsággal, csalással hatalomra kerülnek és ártanak az országnak, azokat a nép döntő többségének akarata mellett sem lehet alkotmányos úton elküldeni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.11.11. 21:01:33

Pár éve mondta egy ismerős:Nem számít lehet zsidó ,miépes, homokos,náci egy adott pozícióban csak ne lopjon és értse a dolgát.

fokabacsi 2009.11.11. 21:20:53

Nem tudom miért gondolja egy állami cégnél dolgozó valaki, hogy neki ott kötelező x Ft-ot keresni? Kevesli a fizetést? "el lehet menni"! Pl a versenyszférába ! meg lehet mutatni, ki-mit tud ! Azt hiszik be vannak betonozna? ( sajnos nem) Millen jó helye lenne egyik másiknak a Dunában, a "csizmával" a lábán!vagy a helyük úri hitbizomány? Állítom a fele naplopót elzavarnák, vagy egy oroszlá elkezdené őket megenni észre sem vennék. fel sem tűnne.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.12. 07:04:15

@Tigeri: 'reggelt!

én ezt úgy ismertem, hogy az ideális munkaerő 3 ismérve:

Légy éber,
Légy stréber,
Légy héber

Marcellusca 2009.11.12. 07:29:32

@Seduxen: Reggelt!

Tanúkból lesznek a legjobb vádlottak. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.12. 08:34:22

@Marcellusca: ÁMEN!!! Én szurokolok a szociknak, hogy minél hamarabb összejöjjön LEGALÁBB a minimális létszám, amit a jogszabály új párt alapításához előír (ha azóta nem változott). Ez 10 fő.

persze nem dőlnék a kardomba, ha SOK-SOK "új kis" párt alapításához szükséges efftás kerülne cusi, meg huni mellé :)))

ErEr 2009.11.12. 10:01:26

Az összes ilyen "nagyembervagyok" sokatkereső vállalati vezetőt betenném egy külföldi multiba, vagy egy magyar feltörekvő kis- vagy közepes vállalkozásba, egyből eldőlne hogy a versenyszférában mennyit is ér a tudásuk, borítékolnám a kirugásokat. Ott nem úgy működik hogy hosszú 7vége előtt be sem megyek, meg péntek nem fél nap és a hétvége szent.

f.m.j. 2009.11.12. 10:19:04

nol.hu/ajanlo/ebbol_lett_a_botrany__a_teljes_kertesz-interju_magyarul_

hehe, szerintem így se jobb, semennyivel sem árnyalja jobban a képet Kertész Imréről

Bocs, ez csak úgy kikívánkozott :)

suski 2009.11.12. 10:26:50

ha csak alkalmazottakra vonatkozik, akkor ez semmit nem jelent. Csókos Elvtárs Kft. megalapít és vállalkozásban "szakért" továbbra is havi 5 milláért.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.11.12. 13:43:55

@mókusfüles bukósisak: Belenéztem és elolvastam Pentagram kommentjét 2009 nov.11 08:40 -kori és ez a komment nagyon ott van.B+ ez az ember Berlinben érzi jól magát ott kezdődött az egész.

loláb 2009.11.12. 17:58:47

@jozicsenko: Nohát, én azért nem tartok a fidesz önmérsékletétől egy cseppet sem. No, nem gondolom, hogy többet lopnának, mint a szocik, de hogy 2010 után is lesznek ügyek, az biztos. Én igazából leszarnám az ügyeket, ha mindeközben haladna az ország valamerre. De hogy nulla kormányzati teljesítmény, és 8 év döntési kompetencia és kézség nélküli kormányzás mellett még lopnak is, szemtelenül, az felháborít. Jöjjön csak a fidesz, ők legalább csinálni is fognak valamit. Ennek is meg lesz az "ára", nem lesznek makulátlanok, de ha haladunk valamerre, akkor megéri. Ha nem, akkor viszont ők is húzzanak a francba, csak viszont akkor nem tudom ki jöjjön. De egyelőre a bizalmat megelőlegezem nekik.

f.m.j. 2009.11.12. 19:10:41

"Tóbiás, az óriás, és Barnabás, a pléh vitéz,
mentek, mentek, mendegéltek,
míg egy nagy városba nem értek
nagyvárosnak minden háza talpig gyászba, mert :
Tóbiás, az óriás, és Barnabás a pléh vitéz....
.........................................................................."

ez az ember ennyit ér, mint ez a kis versike, amit este a fürdőkádban ordítasz kiskorodban :P:P:P

Horizont 2009.11.12. 21:05:03

@mókusfüles bukósisak:
Ez azért aranyos volt :)) Ha már Tóbiás nem az:((

krtek 2009.11.13. 09:07:51

Ez szánalmas és dühítő.

Egy szaros máv vagy bkv politika által seggberakott jókáder, minek hasonlítgatja magát egy multis vezetőhöz? Bármelyik pl. vasutas nagyfőnököt szívesen megnéznék, egy interjún hogyan röhögné ki egy HR-es már az első kanyarban. Max addig vennék fel, amig garantálni tud valahonnan kismutyival támogatásst, vagy van állami forrása és kapcsolata a lopásra.

krtek 2009.11.13. 09:16:51

Egy nyeretlen kétéves is tudja abszurd kis balkáni hazánknan (is) az állami nagyvállalati rendszer eleve nem működik. Alulfinanszírozott, hazudozásra épül, pártkifizetőhely, számlagyár, kádertemető, stb.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.11.14. 08:04:16

" - Ön szerint?
- Szerintem én kérdezek. Én vagyok a riporter. Ön szerint?"

mekkora kocsog, vazz! :DD

Marcellusca 2009.11.14. 09:42:34

@vero: Én ez a visszakérdezés után közöltem volna vele, hogy itt vége a riportnak és úgy magyarázkodik a főnökeinek/szavazóinak, ahogy akar.
És ezek után a fejébe beépítettem volna a kamerát és az ánuszába a mikrofont.
Csak, hogy jól érezze magát!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.11.16. 12:43:24

"Így további korlátozások esetén félő, hogy a tehetséges, illetve jól teljesítő vezetők a jövőben inkább a vállalkozói szektorban keresnek majd boldogulást."
Házi feladat : Mondjatok legalább egy, jól teljesítő, közszférában dolgozó vezetőt!

süti beállítások módosítása