Skip to content


       Szűrés lista

Zugló, 2 óra 20 perc, 1 szavazat

Remekül meg lett szervezve ... törvény szerint. Lakóhelytől távol, igazolással településként csak 1 helyen lehet szavazni, és ugye minden kerület 1 település. Az csak hagyján hogy csak 1 helyen, de csak 1 helyiségben, ezt írja elő a törvény ... így sajnos nem állt módjukban új termet nyitni, hogy több helységben haladjon a szavazás.

Nos, lehet számolni, ha 1 embert 1 perc alatt adminisztrálnak le (iratok ellenőrzése, névjegyzékbe felvitele, aláírás, igazolás aláírása, szavazólap pecsételése), akkor óránként az csak 60 ember, az egy nap maximum 13*60=780 ember, ha már reggel 6 órától teljes kapacitással megy a szavazás.

És mi van, ha többen szeretnének szavazni, mint 780?
Szívás ...

Az OVB elnöke (Szigeti Péter) szerint nincs felelős, nem ők szervezik a szavazást.

Rengeteg ember, ahogy meglátta a sort, egyből fordult is haza ...

A zuglói sort felvettem mobillal, többek között a teljesen jogosan morgolódó Puhl Sándorral.

Címkék: választás voks10

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr931912471

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: CSAK A FIDESZ! - a győzelmi videó 2010.04.12. 14:34:51

Csak a Fidesz! - Szó szerint. Nagyon komoly győzelmi videó, de szigorúan csak nagyon erős idegzetűeknek.;) function iwiwshare_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://iwiw.hu/pages/share/share.jsp?u='+encodeURIComponent(u)+'&...

Trackback: Morvai és Orbán együtt ünnepel – videó 2010.04.12. 09:47:38

2010. április 12. - új korszakra ébredt Magyarország. Hajszál híján Fidesz kétharmad, bő 16% Jobbik, van ok az ünneplésre. Exkluzív videó! ;) function iwiwshare_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://iwiw.hu/pages/share/...

Trackback: Hülye törvényhozók, hülye végrehajtók 2010.04.12. 09:45:06

Két kérdés a mi kedves sorállásos botrányunk kapcsán:1) Kedves törvényhozók!Mi a fenének kellett választókörönként egy szavazókörre korlátozni az igazolással szavazókat?Az alkotmánybíróság csak azt kifogásolta, hogy a két forduló között ne mozoghassana...

Trackback: Választási kocsma 2010.04.11. 23:23:46

A pártok nemcsak a mocsokba húztak bele a véghajrában, de humoruknál is voltak az utolsó napokban. Én legviccesebbnek a lelkes szocialistákat találtam, nekik adnám az "Év Felhőtlen Kacagása" díjat. Ők

Trackback: Szavazz Rám 2010.04.11. 19:19:19

"Nem tudom, megpróbáltál-e már elképzelni engem a slágerlista élén... Nyitott Mercedesen gördülök a reptéri úton, kétoldalt délceg motorosok kísérnek. Barátságosan integetnek. Kinyílik a gép ajtaja, kilép egy férfi... kizuhan - és szájon csókol. K...

Trackback: Meg lesz a kétharmad? 2010.04.11. 18:59:38

Szavazás este 9-ig. Tippeljetek! (Még aktuális. MSZP vagy Jobbik?) 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martonx 2010.04.11. 18:15:55

Szegeden mi 1 óra 40 perc alatt jutottunk be... Szerintem ez a budapesti LMP-s és MDF-es szavazók malmára hajtja a vizet, direkt csinálták a komcsik így. Minél kevesebben szavaznak, annál több esélyük lesz az 5%-ra... Tutira több ezer ember kimaradt így a szavazásból. Alkotmányos jogaikkal nem élhettek!!!

CommanderCool 2010.04.11. 18:17:50

Nem értem hogy miért csak 1 helyen lehet az egész kerületben szavazni azoknak akik a lakhelytől távol szavaznak, miért nem mondjuk 10 helyen? Eloszlana a terhelés.Én is Zuglóban szavaztam, 1 perc alatt(Róna utcában valahol), senki nem volt előttem, utánam jöttek, de nem volt sor. Délután 1 óra körül volt mindez meg is kérdeztem hogy eddig hányan jelentek meg és mondták is hogy több mint 60%, ergo kapacitásuk lett volna fogadni még embereket...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.11. 18:19:30

Botrány volt az egész ..se kordonok, se ivóvíz, keresztül a sor a kereszteződésen, 5 óra felé felbukkant egy járőrpáros ...
+ ugyanebben a teremben szavaztak a helyi lakosok is, akiket mindig előre kellett engedni ..

Vagyis Zuglóban t9bb ezer (!) ember kapott egy termet, beszarok.

Mi a faszért nem lehetett ELŐRE végiggondolni ??

eszkep 2010.04.11. 18:19:41

"Remekül meg lett szervezve"

Muhaha... Hány nyugdíjast lehet látni köztük?? Ki szavaz lakóhelytől távol?? A munkavállalók! "Potencionális" FIDESZ / Jobbik szavazók. majd "megszervezik", hogy tudjanak szavazni mi???

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.11. 18:20:08

@CommanderCool:

Mert megváltoztatták a szocik a törvényt 2006-ben.

Hogy miért, nem tudom ....

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.04.11. 18:20:32

elkúrták, nem kicsit, nagyon.
viszont: irónia nélkül, riszpekt annak, aki kiállja a sorát, pártállástól függetlenül. szvsz a felelős állampolgári magatartás egyik kritériuma, hogy ezt a terhet vállaljuk.

Lone Wolf 2010.04.11. 18:24:50

@zero: "Csak fiatalok voltak. Csak."

Na, ezért változtatták meg a törvényt! Az átszavazás, tipikusan a fiatalabb korosztályra jellemző! (egyetem munkahelyek stb.)

Akikből ugye, meglehetősen kevés MSZP FAN van. PONT ezért kellen visszamennie azoknak, akik beelegeltek a sorok láttán ne hagyjuk hogy kitoljanak velünk! Legfeljebb még éjfél után is nyitva lesznek a körzetek. :)

anyadamedve 2010.04.11. 18:25:48

@zero: Valaki mintha azt modta volna, hogy ez 2/3-os törvény.

Csülök 2010.04.11. 18:25:53

Én reggel negyed hétkor egy perc alatt szavaztam...

gyugyó 2010.04.11. 18:25:56

Minden elismerésem! Én biztos nem várnék, még negyedórát se. Riszpekt!

Csülök 2010.04.11. 18:27:54

Különben sem értem, miért akar valaki másutt választani, mint ahol lakik...

szempontpuska 2010.04.11. 18:28:19

@zero: választási törvényt ???
Az nem kétharmados?

zrzr 2010.04.11. 18:28:53

Velünk külföldön lakókkal is kicsesztek hogy elörehozva húsvétvasárnapra tették. Èn így nem is mentem. Húsvétkor nem szavazni kell hanem a családdal otthon lenni.Ki van külföldön? A nyugdíjasok? Hát nem...

kispista 2010.04.11. 18:29:21

@zero:
"
Mert megváltoztatták a szocik a törvényt 2006-ben.

Hogy miért, nem tudom .... "

Állítólag azért, mert régebben az igazolás leadásával bárhol szavazhattál, így akár többször is ha hamisítottál.

Csak azt nem gondolták végig, hogy ahol 500 helyi szavazónál is kialakulnak párperces sorok, ott mi történik majd 2500 szavazóval.

SZVSZ nem szándékos, ezek pusztán ennyire hülyék.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.04.11. 18:29:32

Szegeden én is végigálltam. Majdnem 2 óra.
2006-ban miért lehetett bármelyik szavazókörben szavaznom?

Két nagy probléma van:
1. Ha bármelyik szegedi szavazókörben szavazhatnék, akkor jó eséllyel a legközelebbibe megyek, vagyis ÉRINT is, hogy ki a helyi jelölt, mert az én körzetem.
2. Vajon a hosszú sorok miatt hányan nem szavaztak? Hány szavazat veszett el egy hülye, ostoba barom szabályozás miatt? (Előttem is hazament egy pár, a csaj terhes volt, nem csodálom, hogy nem volt kedve végigállni.)

Horizont 2010.04.11. 18:29:36

Még ma is ezt a mondatot kell olvasnunk: NINCS FELELŐS!!!!!!!
Ezért sincs! Szégyellhetik magukat.

Index címlapon a Vastagbőr:)

kispista 2010.04.11. 18:29:58

@szempontpuska: szvsz ez csak technikai változtatás, lehet hogy csak feles törvény vagy csak egy rendelet.

Kartal (rezervált) 2010.04.11. 18:30:21

@eszkep: @zero: ebben van valami. Én bejelentett lakóhelyemen szavaztam, egy faluban, jóformán csak nyugdíjast láttam, alig egy-két fiatalt. Sor volt, de csak rövid, negyed óra alatt leszavaztam.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.11. 18:31:34

@Csülök: Különben sem értem, hogy lehet ekkora baromságot mondani...

smartdrive 2010.04.11. 18:31:35

@Csülök: erről van szó

aki nem tud hazamenni, az így járt. fél éve lehet tudni, szervezze meg úgy

Kartal (rezervált) 2010.04.11. 18:31:50

@Horizont: Vastagbőr címlapon meg nemsokára az Index :DDD

smartdrive 2010.04.11. 18:32:28

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": véget kéne vetni annak a gyakorlatnak, hogy össze-vissza van a bejelentett lakhely és a valós lakhely. tiszta kupleráj

szempontpuska 2010.04.11. 18:32:44

@kispista: Azért én inkább megvárnám Zérót honnan veszi. Technikai változtatás ????
egy kétharmados törvényben... viccesen hangzik

Kartal (rezervált) 2010.04.11. 18:32:53

@smartdrive: aki meg nem tud hazamenni, az dögöljön meg. Igazán felelős hozzáállás, köszönjük!

Lone Wolf 2010.04.11. 18:33:29

@Horizont: "Még ma is ezt a mondatot kell olvasnunk: NINCS FELELŐS!!!!!!!"

MI a jó büdös kurva anyjukat képzelnek ezek? AZT AKARJUK HOGY NEVEZZÉK MEG A FELELŐSÖKET? ÉS VONJÁK ŐKET FELELŐSSÉGRE!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.11. 18:33:48

Az a helyzet, hogy én a demokrácia elérése érdekében már régen a nem szavazást ajánlottam (kéretik nem röhögni a megadott link elolvasása előtt), de persze a szavazók józan és átgondolt döntése alapján. Ilyen eszközökkel szabotálni a szavazás lehetőségét viszont nagyon nagy botrány. Öt percnél tovább nem indokolt, hogy tartson.

gyutyka 2010.04.11. 18:33:57

Most üres az utca.

Gonoszfóka 2010.04.11. 18:34:05

Én falun élek, és mindennel együtt megvolt 5 perc alatt a dolog :-)

smartdrive 2010.04.11. 18:35:38

@Kartal (beleszól): miféle megdöglés? aki nem szavaz, az megdöglik? demagóg vagy

repecs 2010.04.11. 18:36:04

Magyarországon vagyunk! Pont ezt mérne kurták volna el?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.11. 18:36:06

@smartdrive: Egy egyetemista miért menjen haza? 2010-ben nehogy már ne lehessen lakóhelytől távol szavazni! Én is máshol szavaztam, mint ahol a lakhelyem van, de csak azért nem jelentkeztem át ide, mert többtizezer forintot buknék a kötelező biztosításomon. Az a kupleráj, hogy ezt nem lehet rendesen leszervezni...

smartdrive 2010.04.11. 18:36:46

arra mindenképpen jó lesz, hogy a kampánycsend létének értelmetlenségére rávilágít

már amennyiben nem történik semmi országos katasztrófa, csak mert a sorban állók már kapnak exit poll infót

smartdrive 2010.04.11. 18:37:21

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": direkt ezért van vasárnap, hogy mindenki ráérjen

FDToth 2010.04.11. 18:38:19

Jobb ez így. Így nagyon sok primitív ember megy szavazni, de ezzel, hogy ilyen sokat kell sorban állni, kiszűrik valamennyire az oktondi szavazókat. És ez jó.

Disznó Úr 2010.04.11. 18:38:25

Érdemes találgatni, hogy kik az említett "máshol szavazók".

Az optimista verzió szerint fiatalok, akik itt laknak, de még odahaza vannak bejelentve állandó lakosként. Lehetnek egyetemisták, akik nem utaztak haza a hétvégén, illetve a fészekből már kirepült fiatal "dolgozók". Szerintem mindkét esetben inkább nemzeti oldalra szavazókról van szó és ha valakit a nagy sor elriasztott, azok a kevésbé tudatos szavazók.

Pesszimista változat: az mszp a tuti bukó körzetekből átcsoportosított embereket a leginkább esélyes budapesti körzetekbe.

Ki mit mond?

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 18:38:27

Készülődnek a csalások. ÉS A POFÁNKBA ÖREG! Nem szaroznak a komcsik. Megoldották.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.04.11. 18:38:53

Mogyoród, Szentjakab Park szavazókörét úgy eldugták, hogy alig találtuk meg. Két másikat is előbb találtunk meg, végül egy mellékutcában, egy félig-meddig földút végén találtuk meg a sulit, ahová áthelyezték a szavazókört.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.11. 18:39:13

@Csülök:

Mert nem utazok haza egy nyomorul X-ért?

-atti- 2010.04.11. 18:39:19

Most legalább már értem, hogy Pécsett az ocsmányirodánál miért volt olyan rohadt hosszú a sor. Először azt hittem, hogy mindenki egyszerre akart szavazni, kényelmesen ebéd után..., úgy tűnik mégsem ez volt a helyzet.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 18:39:34

"Az OVB állásfoglalásában kitért arra is, hogy a szavazatszámláló bizottságoknak meg kell teremteniük annak a technikai feltételeit, hogy a 19 órás határidő után érkező választópolgárok már ne szavazhassanak.""

Ez most komoly??? NEKIK KELL MEGTEREMTENI? 6-7 szavazatszámlálónak? Gratulálok.

jorutosan 2010.04.11. 18:39:40

Bocskai út, 13:40-16:40, kereken 3 óra, mikor kijöttem, 30 méterrel nagyobb volt a sor, mint fél kettő felé.

devisionhun 2010.04.11. 18:39:42

smartdrive: lehet, h kupleráj, de a kis f*szom fogja végig csinálni az összes papírmódosítást mégegyszer, csak azért, mert mondjuk másik albiba költöztem. Még bő fél évvel a lakcímváltozásom óta is mennek HIVATALOS (pl bírósági) leveek a régi címre! Egy vallomástételre idézésre nemmegjelenés sünéknél azonnali körözést von maga után. Nem vicces.
Ellenben szavazni én is hazamentem, de megértem ha valaki nem tud/akar. Mert mondjuk ott akar szavazni, ahol lakik.

btw, előttem nem volt senki. fél perc alatt végeztem. sztem még soha nem álltam sorba szavazáson. =)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.04.11. 18:40:00

@Disznó Úr: azt mondom, hogy a nem szavazás is lehet legalább annyira tudatos, mint a szavazás valamelyik pártra.

eszkep 2010.04.11. 18:40:22

@Kartal (beleszól): Íme, mutassatok ezeken a képeken EGYETLEN "szoci nyuggert":
index.hu/belfold/2010/valasztas/sorban_allas/

Vajon miért nem oldották meg rendesen...?
(Költői kérdés...)
Apropó, remélhetőleg a demokrácia szégyene, Szigeti Péter lesz a "nagytakarítás" egyik első "áldozata".

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.11. 18:40:39

@FDToth:
igazad lehet, valóban, az idióták elfoglaltabbak mint azok akiknek esze van, ezért az idióták nem érnek rá sorban állni az okosak pedig igen.

Te nem álltál sorba ez tuti.

Solmenir 2010.04.11. 18:40:47

Én másfél órát álltam sorba. És igen, valszeg az mszp malmára hajtja a vizet, az a kevés nyugdíjas meg, aki jött, úgyis a sor elejére pofátlankodta be magát :) Hihetetlen, hogy 2010-ben itt tartunk. Hihetetlen, hogy nem lehet egy normális informatikai rendszert felállítani, és neten szavazni.

Horizont 2010.04.11. 18:41:11

@Kartal (beleszól): Én is falun szavaztam, pár perces sor volt, fiatalokkal és kisbabákkal.Hál' istennek. Mi voltunk ott (!!) a legöregebbek a férjemmel:)))
Hihetetlen , hogy még ez se megy nálunk! Mennyi kieső szavazat, ez miatt. Milyen megalázó annak aki így szavaz. Itt egy káromkodás jönne - de csak gondolatban!

szempontpuska 2010.04.11. 18:41:13

@zero: a választási törvényt hogy változtatták meg ???
Az nem kétharmados?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.11. 18:41:17

@smartdrive: Tehát jó "magyar" felfogás szerint, nem az a baj, hogy nem lett ésszerűen és jól leszervezve, hanem az a paraszt, aki át merni kérni magát?

Na ennek a mentalitásnak lesz remélem, hamarosan vége...

2010.04.11. 18:42:07

há' mé' nem menté haza a fatornyos faludba, he' há' pösti vagy mán teljesen? - de az ótód adója bivalybasznádon kisebb mi, meg az albérleted is adómentes-e?

smartdrive 2010.04.11. 18:42:08

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": az egyik bajt rosszul orvosolták, és ez okozta a másik bajt. ettől még az ALAPPROBLÉMA az, amit én írtam

Píter 2010.04.11. 18:42:14

Mi az, hogy nincs felelős??? A qurva anyjukat!! Elbaszták, a minimum az lenne, hogy újra kiírják a választást. Hogy van pofája a választási bizottságnak, és a parlamentnek 1 vállvonással elintéznie a hibát? Ez nem béta nap volt, hanem éles. Röhejes. Persze, mindenki szavazhat aki 7-ig beáll, de kurva sokan inkább hazamentek a sor láttán, sokan azok is, akik helyileg oda tartoztak, hiszen nem tudhatták, hogy őket előre engedik.

smartdrive 2010.04.11. 18:43:02

egyébként meg ezt lehet mutogatni azoknak, akik azon siránkoznak, hogy nem elég mobil a magyar munkaerő

smartdrive 2010.04.11. 18:43:55

sor láttán hazamenni mennyivel vismaiorabb, mint eső/jóidő láttán nem elmenni?

sergei 2010.04.11. 18:43:57

Nekem 3 óra volt (XI. kerület) :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.11. 18:43:57

@Csülök:

Lehet, hogy nem akar 280 kilómétert utazni az állandó lakcímére?

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2010.04.11. 18:44:41

Jellemző búcsú... még ezt sem tudják (vagy akarják) megszervezni rendesen

Rántott máj (törölt) 2010.04.11. 18:45:30

@smartdrive: Azert van vasarnap, hogy a leheto legtobb ember raerjen. Nagyon sokan vannak, akik vasarnap is dolgozhatnak - forgo muszakban, ugyeletben, vagy akar kikuldetesben. Es konnyen el tudom kepzelni, hogy valaki eppen annyi idore tudja megoldani a helyettesiteset a munkaban, hogy kiszaladjon es szavazzon (tiz-tizenot perc, fel ora). Ha egy ket oras sorba utkozik, akkor nemes egyszeruseggel lehetetlenne van teve szamara a szavazas. Tudom, hogy nem ez az elsopro tobbseg, de a demokracia arrol szolna, hogy MINDENKI szavazhasson.

szempontpuska 2010.04.11. 18:46:02

@zero: "Mert megváltoztatták a szocik a törvényt 2006-ben."
Én tényleg szeretném tudni ezt honnan vetted...
Válaszolj plíz!!!

smartdrive 2010.04.11. 18:46:25

@Conv: miért lakik valaki az ÁLLANDÓ LAKCÍMÉTŐL 280 km-re? (a kollégiumos verziót most ugorjuk át, azok úgyis hazautaznak hétvégenként)

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.04.11. 18:46:45

Annyi lett volna a megoldás, hogy ha én az ideiglenes lakcímemen szavaznék - amit ugye marha egyszerű egy lakcímkártyával igazolni - akkor mehetek a címnek megfelelő szavazókörbe, ha meg nem - tehát sem az állandó, sem az ideiglenes lakcímemmel nem egyezik, ahol szavaznék, - akkor ugyanúgy igazolás, és egy megadott kör.
Így máris jobban megoszlana a tömeg. Ennyi.

Ki volt az az ökör, aki nem látta előre, hogy ha egy pár száz, vagy ezres szavazókörbe benyomok még pár ezer embert pluszban, akkor ott nem lesz sor. Mekkora ész kell ezt előre látni?
Minimum tripla bizottság kellett volna.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.11. 18:47:15

Bazeg, ilyen van? Most mondják, hogy a nagymama elment szavazni vidéken az MSZP-re, de otthon hagyta a személyijét, erre hazazavarták és már nem akart újra elmenni. :) -1 MSZP

smartdrive 2010.04.11. 18:47:30

@piro: a szavazása idejére fizetett szabadság jár neki. akár öt perc, akár két óra

jorutosan 2010.04.11. 18:47:40

egyszerű, lehetőséget adnak a két forduló között azoknak akik kértek igazolást, de nem regisztráltak azon a helyen, ahol meg kellett volna jelenniük. addig nem szabad eredményt hirdetni. kb 10-20 000 szavazatról van szó országos szinten.

salamandeer 2010.04.11. 18:48:06

Miért működne valami is normálisan ebben az országban...

ehhh 2010.04.11. 18:48:18

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Én is máshol szavaztam, mint ahol a lakhelyem van, de csak azért nem jelentkeztem át ide, mert többtizezer forintot buknék a kötelező biztosításomon.

ugye érzed, hogy ha egyszer adóelkerülés miatt csalsz, akkor csukott szájjal kéne viselned a következményeit?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.11. 18:48:22

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Ha célzott, akkor igen az autóm biztosítása kisebb, a lakásom azonban itt van, mert itt van munkahelyem Pomázon. A lakás saját és keményen adózom utána az önkormányzatnak, mivel csak akkor nem kellene, ha ide lennék bejelentve. De én egyszerűen lokálpatriotizmus miatt nem fogom soha a saját otthonomba átjelenteni magam, mert büszke vagyok arra, hogy Fehérvár van a lakcímkártyámra írva...

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 18:48:32

Ez az egész jól kitalált, szándékos "hiba".

Lone Wolf 2010.04.11. 18:49:04

@Píter: Ez a cél! Azok akiknek, megvásárolták a szavazatukat, és azok, akiket busszal vittek oda, úgyis végigállják a sort. Ill, egyszerűen leadják a szavazatukat, aztán ccakát! De azok száma, akik tisztán szavaznak ezzel a húzással leesik!

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.11. 18:49:06

A sorban nem ment a mocskos kormány-skalndálás?

jozicsenko 2010.04.11. 18:49:16

végignéztem egy ilyen sort

nyugdíjas max 5 ha volt benne (gondolom eltévedtek)

mindenki más fiatal, max 30 év a legöregebb...

qrva anyjukat a komancsoknak...

szempontpuska 2010.04.11. 18:49:20

@zero: A retekklubban?!
Nahát!
Talán éppen a Móunika sóban :-)

2010.04.11. 18:49:51

Ez mindenesetre jól jellemzi az ország helyzetét...
+ ahogyan Szigeti úr kedélyesen előadta a "Nincs felelős" szöveget.
Durva. Nagyon durva.

Auris 2010.04.11. 18:49:55

Méltó befejezése az elmúlt 8 évnek. Ugyanúgy búcsúznak, mint ahogyan 8 évig kormányoztak. Szerencsétlenkedés, amatörizmus, szervezetlenség, átgondolatlanság...

És mindezt újra, mint eddig is az állampolgárok fizetik meg az árát. Stresszben, időben, pénzben...

Így változtatták az országot teljesen élhetetlenné számunkra.

Igen, megcsinálták!

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.04.11. 18:49:56

@smartdrive: Csak. Nem számít. A demokrácia egyik lényege, hogy szavazhass. Bárhol az országban, minden különösebb indoklás nélkül. Az elvvel nincs baj. Szokás szerint a megvalósítással viszont igen.
(Ennyi erővel én is kérdezhetném, hogy a külföldön élők miért szavazhatnak? Ha nem is itt él, mit számít neki? Ne szóljon bele.)

szempontpuska 2010.04.11. 18:50:08

@jozicsenko: na és miért pont a komancsoknak ? :-P

smartdrive 2010.04.11. 18:50:38

@jozicsenko: vagyis a fidesz megtartott egy csomó szavazatot, az mszp meg veszített azzal, hogy a nyugdíjasok nem tudnak órákat sorba állni

gondolkodnál előbb, utána komancsozz, ostoba majom

belzebubó 2010.04.11. 18:50:47

@szempontpuska:
"A választási eljárásról szóló 1997. évi C. törvényt 2006 után módosították, azóta a településeken és a fővárosi kerületekben kisorsolják, hogy melyik választókerületbe kell az átjelentkezőknek menniük, a választókerületen belül a konkrét szavazókört a helyi választási iroda vezetője jelöli ki.
A rendszer már a 2009-es európai parlamenti választáson is élt, de az kis részvétel miatt akkor a jelenség még nem volt annyira feltűnő."
index.hu/belfold/2010/valasztas/tobb_oras_sorban_allas_az_igazolasos_szavazok_miatt/

szempontpuska 2010.04.11. 18:51:36

@Auris: katatón komcsizás előtt gondolkodhatnál :-)

jorutosan 2010.04.11. 18:51:55

a kollégiumos verzióról. egy jegy mondjuk budapest-szombathely, máv, oda-vissza, diák: 4300 körül. pesten két napi kaja: kb 1600-1700 ft. Szóval, elég drága, ha hiányzik anyu főztje, vagy a család. Húsvétkor majdnem mki otthon volt. ilyen egyszerű.

smartdrive 2010.04.11. 18:52:22

@bonifac: "A demokrácia egyik lényege, hogy szavazhass. Bárhol az országban, minden különösebb indoklás nélkül. "

sőt, járjon hozzá ingyen virsli mustárral, ugye? kicsit önkényesen tágítod "a demokrácia lényegét"

(az már egy másik síkja a kérdésnek, hogy kapjon szavazati JOGOT. de nem technikai kérdés)

Fittipaldi 2010.04.11. 18:52:40

itt valaki nagyon elkúrt valamit, a szándékosságot sem lehet kizárni.

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.04.11. 18:52:53

Lesz ez még rosszabb is.

Ez csak az első, hogy minél kevesebben tudjanak szavazni.

Következő, szavazó helyiségekbe kevés hely biztosítása, egymás nyakában lihegve.

Nálunk már nyamvadt borítékra se futotta, mondjuk megértem, válság van, csak az egyenlőbbeknek jutott.

_alesi_ · http://alesi.tumblr.com 2010.04.11. 18:52:57

Remélem Vona Gábor második kérdése az lesz az első ülésen, hogy ezért ki a felelős. Mert,hogy szándékosan szívatták az embereket, az fix. Az első kérdés meg az lesz, amikor firtatják a gárdás mellényt: "Közötök?"

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.11. 18:53:00

@ehhh: Ne hogy már ne lehessen a szülővárosomban az állandó lakcímem. A kötelező biztosítás nem adó sutyikám.

picifaxu 2010.04.11. 18:53:22

Én is végigálltam Zuglót, reggel 9-től és fél 11-re bejutottam és mondhatom nagyon de nagyon sokan elmentek, volt amikor megérkezett egy család apu anyu és 2 10 év körüli gyerek, mikor meglátták mivan ezek voltak a reakciók: a picsába, úristen, kell ez nekünk, húzzunk haza. Az apuka azt mondta az asszonynak én beállok vidd haza a gyerekeket, hát az asszony úgy kiosztotta...Nem is várt a fickó:) Azt mondják a végén menjünk most nem ezen fog múlni úgyis nyernek.Na ebből gondoltam hogy fideszesek lehettek, és hány ilyen lehet. Ez pedig ugye tudjuk ki malmára hajtja a vizet, mert bizony folyamatosan azt hallottam ők bizony leszavaznak ha itt kell állni estig akkor is. Még az öreg 70 éves bácsi a szkíta kalapban is azt mondta ő kitart.

Beer Ninja 2010.04.11. 18:53:47

Szerintem ez az elkúrt választási rendszer miatt legalább 10.000 ember nem tudott élni alkotmányos jogával, vagyis a szavazással. 176 körzetben ha csak mindben 100 ember kimaradt, akkor az máris 17600, de ne legyünk ennyire pesszimisták.

10K ember alkotmányos jogával most mi lesz??

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.04.11. 18:54:25

Na full interaktív vagyok. Kezdődik a show. Go!!!!!!!!!!!!!!!

ehhh 2010.04.11. 18:54:33

vegyük szépen sorra, hogy kik akarnak máshol szavazni, mint a lakhelyük:
- éppen nyaral, vendégségben van, és a szavazás kedvéért nem akarta felrúgni a programját, szerintem kevés ilyen van
- aki nem jelentkezett be oda, ahol lakik, mert így kedvezőbb a kötelező, könnyebben kap szovtámot, stb stb, nem jogkövető magatartás, szerintem ebből van több
- annak a párt a katonája, amelyik megszervezi, hogy átszavazással kedvezőbb helyzetbe kerüljön
-aki külföldi úton van éppen, szerintem kevés
-aki kiköltözött külföldre, nem itt fizet adót, stb, szerintem ha így döntött, akkor ne akarjon szavazni.

Spiritmonger 2010.04.11. 18:55:38

nem olvastam a kommenteket, ezért lehet, hogy más megírta. 5 perce, hogy a 9. kerületi bakács térhez közel lakó tesómhoz felugrottam, most is tőle írok. a bakács tér és a knézich utca sarkától, ahol a szavazásra kijelölt suli bejárata van, a ráday utcán is túl lóg a sor, úgy, hogy az iskolában is vannak több százan

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.04.11. 18:55:44

@smartdrive: Pedig így van. Legalábbis a választási törvény szerint.
Ja, akkor legyen úgy, hogy mindenki csak állandó lakhelyen és kuss.

Akárhogy is nézem, mindenképpen módosítani kell a szabályozáson, mert ez így sehogy sem jó, akár a te ízlésed, akár az enyém szerint nézzük.

Az viszont mindenképpen elfogadhatatlan, hogy az elcseszett szervezés miatt többezer szavazat elveszett. (Mert aki egyszer vette a fáradságot, hogy átkérje magát máshová, az nagy valószínűséggel el is ment volna szavazni.)

smartdrive 2010.04.11. 18:56:03

a másik meg hogy aki az ország másik végében él, az ugyan milyen alapon akar a bejelentett lakhelye képviselőjére szavazni? hiszen őt így nem is fogja képviselni a gyakorlatban

Micocicó 2010.04.11. 18:56:04

Én most jöttem onnan. Akik a sor elején álltak 3 órát álltak ott. Na én akkor ott téptem össze a papíromat !!!!!! Éljen a közszféra.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.11. 18:56:39

A másik posztban írtam, hogy engem nem engedtek! Pedig kivártam volna. Csak az igazolásaomat későn kaptam meg. Aztán elhajtottak.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 18:57:07

@smartdrive: ennek nem az a lényege, hogy szerez e szavazatot az MSZP vagy sem.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.04.11. 18:57:08

@smartdrive: Ja, virsli mustárral. Igen. Nálunk a sor mellett ott volt az iskolai büfé. Ha kinyitott volna, szép kis pénzt keresett volna. Akár csak kávé, üdítő, kis szendviccsel.

AkinekSemmiSemTetszik 2010.04.11. 18:57:11

Hát én otthon szavaztam (kisváros), mondjuk én minden héten hazajárok, szóval nem volt nagy megerőltetés. Nem volt előttem senki, sem utánam... délben mentem, olyankor minden normális ember ebédel.. én meg szavaztam. Egyébként Zuglói vagyok már félig.. jól jártam, hogy csak félig..
Egyébként tényleg agyrém ez a szervezés..

ehhh 2010.04.11. 18:57:30

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": állandó lakcím nem attól függ, hogy régebben mi hol történt, hanem, ahol jelenleg laksz. benne van a nevében is. Ezzel a hozzáállással, gondolom, azt is rendjén valónak találod, ha valaki egy másik, pl délibb országban jegyzi be a cégét.

szempontpuska 2010.04.11. 18:57:43

@belzebubó: Köszi, a Választási törvény szerintem ab ovo 2/3-os... nem?

jorutosan 2010.04.11. 18:58:02

bocskai úton olyan civilizáltan állták végig az emberek, h öröm volt nézni. agitálást sem hallottam. egy eltévedt arc botorkált a sor mellett, h "ugye egyértelmű, hogy miért állják végig a sort? hát a hazáért." de pártozni nem kezdett. egy faszán meglendített zászló potenciálisan nagy tömeg tudatába ékelődött volna be:) szerencsére senkinél nem volt! viszont végre: megbízható véleménye lehet a sorban állóknak a társadalom öltözködéséről meg ilyenek.

Spiritmonger 2010.04.11. 18:58:47

@Csülök: nagyon igazad van, 4 évente 4 alkalommal(2ogy+2önk) el lehet menni szavazni a bejelentett lakcímre, vagy ha nem, akkor elmenni szavazni reggel 6-ra, és egyik esetben sem lesz sorbaállás

regression 2010.04.11. 18:59:19

@ehhh: "aki nem jelentkezett be oda, ahol lakik, mert így kedvezőbb a kötelező, könnyebben kap szovtámot, stb stb, nem jogkövető magatartás, szerintem ebből van több"

Nehéz felfogni, hogy aki albérletben lakik, és egy-két évente költözik, annak kurvára nincsen kedve az ÖSSZES helyen folyton átvezetni a lakcímét (közben átirányíttatni a postát, stb)? Nekem még mindig nem fogta fel minden hivatal a 4 évvel ezelőtti költözésem tényét, pedig már sokadszor küldtem miatta levelet.

Ne legyél már pöcs!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.11. 19:00:33

@ehhh: Igen egyetértek. Amire jogosan van lehetőség, azzal lehet élni. Szerintem ez nem függ össze az offshore cégekkel.

rozsomák 2010.04.11. 19:00:42

Idéznék : A 2006-os választásoknál "Az országgyűlési képviselők 2006. évi választásának első fordulóján a hazai 10 910 szavazókörben.."

Vagyis átlagosan 700-800 ember szavazott le egy szavazókörben..
Ez akkor miért nem volt probléma ??

Vasárnap egy egyetemista miért nem tud otthon szavazni ?
Miért nem tud 9-re menni szavazni az, akinek annyira fontos ?

(Ja, hogy nem kellett volna előző nap annyira bebaszni, hogy utána csak délben ébredjünk fel,
Ha már olyan fontos:-)))).
Édesfijaim, a postán is álltok sorba, nem ?

(meg majd a munkanélküli központban, ti lumpenek...:-)))

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.04.11. 19:01:04

@smartdrive: A gyakorlatban nem fogja képviselni SEMMIKÉPP. (Ha igen, akkor az egy tisztességes ember.) Ha megválasztottál valakit, úgyis ő lesz négy évig, még akkor is, ha ívben szarik a választókörzetére. (kivéve ha meghal.)

Ugyanis, ha nem tűnt volna fel, nálunk nem lehet visszahívni képviselőket a négy év folyamán.
És ha megváltoztatják a választási rendszert, akkor pont az egyéni választókörzeteket szüntetik meg, és csak a listás marad, vagyis onnantól kezdve lényegében nincs képviselőd. Valakit majd kapsz a listáról, és nesze neked.

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.04.11. 19:01:24

Tényleg Vonától valamelyik kemény riporter megmeri kérdezni, milyen buli lesz?

Szávay féle, faszpumpás,

vagy Király féle helota, füves?

sanyisanyi 2010.04.11. 19:03:50

Amíg tart a szavazás, addig kampánycsend van nem?
Akkor hogy a fenébe hozhatják nyilvánosságra a közvéleménykutatások eredményeit?!

belzebubó 2010.04.11. 19:04:06

"Meghosszabbitják a kampánycsendet addig, amig az utolsó ember be nem jutott a fülkébe."-Kossuth

Ez valami egészen amatőr módon sikerült összehozni.

smartdrive 2010.04.11. 19:06:21

kérem az OVB állásfoglalását arról, hogy ha most földrengés rombol össze egy szavazókört, de a sorban állók életben maradnak, akkor mi számít a szavazókör előterének

jozicsenko 2010.04.11. 19:06:34

@bi2025: nem tudom, de gondolom anyád ott lesz...

belzebubó 2010.04.11. 19:07:03

@sanyisanyi: Exit pollokat mondják a Kossuthon. Ki érti ezt? Akkor eddig ezt miért nem mondhatták egész nap?

szabogyula 2010.04.11. 19:07:23

@rozsomák: Miért ? Az alkotmány tiltja , hogy délben keljek fel ? Vagy mi ?

guszti 2010.04.11. 19:07:29

@Conv: "Lehet, hogy nem akar 280 kilómétert utazni az állandó lakcímére?"
Vagy esetleg nem tud, mert mondjuk pont melózik. Esetleg belátó a főnöke és elengedi félórára hogy le tudjon szavazni. Mivel erre nem számít, 2 választása van: nem szavaz, vagy kockáztatja az állását. Ha ez nem alkotmánysértő, akkor mi?

Persze a legszebb az egészben, a sluszpoén: Felelős nincs. Pedig azért elég egyszerű logisztikai feladatról volt szó, egész számok szorzásánál nem volt benne bonyolultabb művelet, ahol az eredmény is max. 4 jegyű. Azt is értem, hogy a régi rendszer elvileg lehetőséget adott csalásra, de ezt azért egyszerűen lehetett volna kezelni, pl. minden igazolással szavazót lejelenteni a központnak, vagy az igazolást kiadó szavazókörnek, amikor felveszi a szavazólapját.
Ráadásul valóban megáll az a vád, hogy a nem lakhelyükön szavazók szívatása sérti a szavazás tisztaságát, hiszen valóban nem a tipikus kitartó szoci szimpatizánsok szavaznak igazolással. Lesz mire verni magát a Viktornak, ha 1-2%-kal marad le a 2/3-ról...

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.11. 19:07:41

ááááááááááá m1-en is teljes tanácstalanság, most akkor mi van? megszakítják az adást, kampánycsend megy tovább ! :)

EZT A LÓFASZ KORMÁNYT VAZZEG! :)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.04.11. 19:07:58

Nevetséges, átgondolatlan, ostoba.
De azok a legostobábbak, akik emögött valami óriási összeesküvés-elméletet látnak. Eleve, ha 2006-ban változtatták meg a törvényt, bajosan készülhettek a 2010-es nagy szopóra. Másrészt - anélkül, hogy bagatellizálni akarnám a szavazási jog ilyetén csorbítását - lássuk már be, hogy az egész mizéria egy százalék alatti szavazatkiesést jelent. Még ha fel is tételezzük, hogy az átszavazók megoszlása nem azonos a pártpreferenciákkal, akkor is röhejes ezen ennyire besírni.
Szerintem inkább a szervezett szavazatmozgatást próbálták megakadályozni (lásd: civil mozgalom), nem számolva azzal, hogy a valóban indokoltan átszavazókat is szopatják vele.

ehhh 2010.04.11. 19:08:50

@regression: 1992. évi LXVI. törvény 26. § (1) A Magyar Köztársaság területén élő, e törvény hatálya alá tartozó polgár [4. § (1) bekezdés] köteles beköltözés vagy kiköltözés után három munkanapon belül lakóhelyének, illetve tartózkodási helyének címét a települési önkormányzat jegyzőjének nyilvántartásba vétel céljából bejelenteni (a továbbiakban együtt: lakcímbejelentés).
nem kedv kérdése. vannak jogok és vannak kötelességek, a kettő együtt működik. És szerintem, ha valaki a kötelessége elmulasztása miatt kerül kényelmetlen helyzetbe, akkor ne mondja, hogy mindenki más milyen szemét.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.11. 19:09:26

bazeg m1-en búbamara megy meg palya bea koncert! :)

gyugyó 2010.04.11. 19:09:31

nincs vége a kampánycsendnek :D ilyen ország nincs

belzebubó 2010.04.11. 19:09:33

@sanyisanyi: Az alkotmányjogász Lövétey hebeg-habog szerinte az exit poll nyilvánosságra hozása nem sérti a kampánycsendet, folyamatosan olvassák be :))))

kispista 2010.04.11. 19:09:55

@rozsomák:
"
Vasárnap egy egyetemista miért nem tud otthon szavazni ?
Miért nem tud 9-re menni szavazni az, akinek annyira fontos ?"

Mert nem túl olcsó a vonatjegy. Vagy csak nincs ideje hazamenni.

És korábban senki sem mondta hogy több órás sorok várhatóak, emiatt senki sem rohant hajnalban szavazni.

szempontpuska 2010.04.11. 19:10:17

@Szekuriti Blogger: Te átaludtad az elmúlt 1,5 évet az MTV-ben ? :-))))

szabogyula 2010.04.11. 19:11:42

@Before: Igazad van a számokban , de Te is tudod , hogy ez érzelmi kérdés ..

rozsomák 2010.04.11. 19:12:23

@ostoba 8o:
Azt se tiltja, hogy valaki éhes maradjon, ha nincs kedve időben enni és mire felkel, addigra bezár a Meki.:-)))

martonx 2010.04.11. 19:12:52

@Disznó Úr: Ez nem csak Pesti jelenség. Minden vidéki nagyobb városban ugyanez a helyzet.

rozsomák 2010.04.11. 19:13:13

@kispista: "Vagy csak nincs ideje hazamenni."
Nekem nem volt időm dugni, ezért feljelentem az Alkotmányt..:-))))

Daihelyon 2010.04.11. 19:13:21

@smartdrive:
Te melyik bolygón élsz?
Tudod te mennyi idő és pénz 280 km-t megtenni?
Az meg végkép látszik, hogy hülye vagy a témához. A kollégiumosok, albérletesek NEM utaznak minden hétvégén haza. Van (50% felett), aki 3-4 hetente megy haza. Múlt vasárnap volt húsvét. SZERINTED? Akkor mindenki otthon volt, azóta rég visszament oda, ahol tanul.
Egy Kaposvár-Debrecen MÁV út csak egyirányba 6,5 óra! Rohadt vicces lenne minden hétvégén haza utazni.

És, miért nem jelentkezik át? Már leírta más: MERT BAROMIRA NEM VICCES ÁLLANDÓAN AZ ÖSSZE PAPÍRT MÓDOSÍTGATNI!

Aki ilyen alapvető dolgokat nem fog fel, az miért szavazhat az ország sorsáról?

regression 2010.04.11. 19:13:45

@ehhh: Beszéld meg a főbérlőkkel is, akik annyira kurvára szeretnek adózni az albérlet után! Nagyon boldogok ha bejelented magad...

Jogok és kötelességek... Ja, fasza, főleg ha betarthatatlan!

belzebubó 2010.04.11. 19:13:48

@kispista: Pedig tudták,hogy hány ember várható előre. Azoknak a számát el kellett volna osztani az idővel és látható, hogy akkor tud-e szavazni kb. 8 ember 1 perc alatt????

campobaszo 2010.04.11. 19:13:55

Hiába morog a Sanyi,tizenegyes volt!

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.11. 19:14:31

@Daihelyon: jah, barátnőmmel a hazalátogatás oda-vissza 15000 Ft, és ő még tanul! Faszsopó banda!

gab78 2010.04.11. 19:15:32

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Miért gondolod azt természetesnek, hogy mindig te nyerjél? Negyedévente nyersz, négyévente egy kicsit vesztesz, de még így is mindig pozitívnak érzem a mérleged.

rozsomák 2010.04.11. 19:15:51

@kispista: "És korábban senki sem mondta hogy több órás sorok várhatóak, emiatt senki sem rohant hajnalban szavazni. "
Nekem korábban sose mondta senki, hogy meg fogok kopaszodni, ezért most beperelem az Alkotmányt !:-))))

Istenem !! Az ilyenek miért akarnak szavazni, akik azt várják, hogy majd mindent megmondanak nekik előre ??

Felnőtt vagy, nem ?

Akkor meg ne add elő itt a gyereket, hogy neked mindenki mondjon meg mindent előre..:-))

GIjoe 2010.04.11. 19:17:41

nekem konkretan 3perc volt (I.ker)
de azert ez az egesz hihetetlen. Most kitoltak a kampanycsendet, komolyan, vicc ez az egesz. Az elso valasztasokon sem voltak ennyire balfaszok.

Kovácsovics László, mosógépszerelő 2010.04.11. 19:17:48

Szívás. Kitalálnak egy rendszert, ami akkor hal be, ha elkezdik használni.:)
Az OVB gondolhatta volna, hogy a vidékiek az elmúlt két hosszú-hétvége után, ilyen benzinárak mellett nem mennek harmadjára is haza és örömmel élnek az "igazolásos" lehetőséggel.

Mennyibe került volna az elmúlt hónapok hetente ismételt reprezentatív kérdőíves felméréseinél odabiggyeszteni a kérdést, hogy ''mondja mán meg, hol tervezi a szavazást és van-e mán igazolás a jegyzűtűl?'
Még a végén kiderült volna a mai meglepetés.

belzebubó 2010.04.11. 19:17:51

@Szekuriti Blogger: Ráadásul Húsvétkor szinte mindenki hazament sok tizezerért. Erre 4 nap múlva ikszelni érthető, hogy nem megy haza ismét.
Sólyom is elcseszte ezt az időpontot, hogy Húsvét utánra tette, ejnye-bejnye...

qwertzu 2010.04.11. 19:17:53

1. Aki albérletben lakik az nem feltétlenül tud bejelentkezni hivatalosan mert a tulaj nem engedi. Aki albérletben lakik annak esetleg évente arrébb kell költöznie, és nem tudja folyamatosan a kurva sok pénzbe és időbe kerülő procedúrát végigcsinálni. Aki kollégista az biztosan hazament húsvétkor, lehet nincs pénze/ideje még egyszer hazahúzni. Könnyű saját lakásban élőknek azokat ekézni, akiknek nincs. Egy kis empátiát b+!

2. Az kormány még egyszer (reméljük utoljára) elkúrta. Gratulálok! Húzzatok a gecibe, egy kúrva szavazást nem tudtok megszervezni.

Daihelyon 2010.04.11. 19:18:09

@ehhh:
Aztán, amikor az előző címre küldik a bírósági idézést és nem jelensz meg és megb@sz a rendőrség csak pislogsz.

Tényleg ennyire nehéz a felfogásod, vagy megint rászabadult a vb-re az összes Societasos troll?

rozsomák 2010.04.11. 19:18:29

@Daihelyon: "Van (50% felett), aki 3-4 hetente megy haza."
És pont ez a rohadt fontos hétvége nem fért bele..
Na ennyire fontos..
Vagy, ha annyira fontos, akkor meg kibírod a sort..:-))

szabogyula 2010.04.11. 19:18:38

" Akár éjfélig is elhúzodhat a választás "
Nesze

kispista 2010.04.11. 19:19:46

@rozsomák: Bazdmeg hülyegyerek, eddig egyik választások sem voltak ilyen sorok! Miért is kellene bárki arra számítson, hogy néhány dillettáns fasz miatt nemhogy sorok lesznek, hanem annyi embert akarnak egy választókörbe zsúfolni, hogy nem tudnak leszavazni a teljes nyitvatartási időben!
Ha reggel 6-ra jött volna mindenki, akkor is hosszú lenne a sor este 19-kor is! Nem amiatt van sor mert mindenki ugyanakkor szavazna, hanem azért mert képtelenség 3000 embert egy körben leszavaztatni!

belzebubó 2010.04.11. 19:21:29

@ostoba 8o: Délután az OVB azt nyilatkozta a sajtónak, hogy 7-kor bezárnak a szavazókörök. Az újságirók,műsorkészitők erre készültek,erre most csak a nyeldesést hallani a Kossuthon :))) nincs töltelékműsor.

kispista 2010.04.11. 19:22:28

@belzebubó:

"
@kispista: Pedig tudták,hogy hány ember várható előre. Azoknak a számát el kellett volna osztani az idővel és látható, hogy akkor tud-e szavazni kb. 8 ember 1 perc alatt???? "
A választási bizottság tudhatta. A szavazók nem!

@rozsomák: Nemcsak a sor gáz, hanem az, hogy emiatt több órát késik az eredmények közlése! És az adott szavazókörben dolgozók meg hajnali 5-től másnap hajnali 3-4is dolgozhatnak, míg mindent össszeszámolnak. Ami tévedésekre és elszámolásokra is okot adhat.

Daihelyon 2010.04.11. 19:22:29

@rozsomák:

Igen, látom, tényleg a Societasos trollok támadnak megint.

Akkor én tartom magam az örök indián mondáshoz:
Dont feed the troll.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.04.11. 19:22:47

@gab78: Nem értelek. A kötelezőmmel nyerek, de mivel nem a lakásomba vagyok bejelentre állandóra, így az ingatlanadón veszítek.

2x 4 évente többet veszítettem azt hiszem. Talán most jobb lesz minden és akkor majd nagyobb kedvvel teszem rendbe az iylen dolgaimat is.

Egyébként Mesterházy is távol szavazott ill. több prominens személy is, most akkor mi van?

Ráadásol hajnali 4-kor még taknyom-nyálam egybefolyott a piától, mégis fel tudtam kelni, szavazni.

Énbagoly 2010.04.11. 19:22:56

Már megint valami barom kezébe került a döntés, akit már alsóban megbukott matekból...

smartdrive 2010.04.11. 19:23:58

@Daihelyon: a szavazati jog nem istentől kapott, ennyi áldozatot hozni kell érte, ha így alakul

f.fredericks 2010.04.11. 19:24:00

Most beszéltem haverommal, már 3 órája állnak Angyalföldön sorba, de már látják a tornatermet, ahol lehet szavazni.
De ez nagyon durva. Ezek azt hitték, hogy mindenki haza megy szavazni. Haverom kőbányai, így délelőtt simán átjött a 10. kerbe és leszavazott, de a barátnője szombathelyi, így miatta jelentkeztek át, mivel angyalföldön laknak albiba. És nem hiszem, hogy csak ők vannak így.

kispista 2010.04.11. 19:24:03

Ja és melyik normális országban fordul elő még olyan, hogy 3-4 órás sorok alakulnak ki? Ez max a 3. világbeli országokra jellemző

szempontpuska 2010.04.11. 19:25:17

@kispista: már kérdés, eddig miért nem volt ennyi átjelentkező?

Énbagoly 2010.04.11. 19:25:32

@kispista: Azért hihetetlen ez az egész, és szerintem megint meg fogják úszni a felelősök, mert hogy máshogy lenne...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.11. 19:26:17

@belzebubó: Te mennyivel a húsvét után írtad volna ki a szavazást, hogy az embereknek megérje elmenni rá?

Egyébként mi az, hogy megérje? Négy kurva éve várjuk, nem ér meg végre a lehetőség sokat?

belzebubó 2010.04.11. 19:26:18

@rozsomák: 4 éve eloszlott, az új tv. szerint csak abba a szavazókörbe mehet ahová tartozik. Erre, hogy sorok lesznek nem a szavazóknak kellett volna gondolniuk, hanem azoknak akiket azért fizetünk, hogy normális tv-eket hozzanak és egy számot a másikkal el tudjanak osztani.

Daihelyon 2010.04.11. 19:27:30

@szempontpuska:

Az nem lehet esetleg, hogy eddig is volt ennyi átjelentkező, csak akkor nem volt ilyen nagy fenn akadás?
Ja, nem, ez nem lehet, csak ebben az évben vannak átjelentkezők.

Hihetetlen milyen emberek szabazhatnak az ország sorsáról?

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 19:27:47

@rozsomák: mivel eddig nem ilyen volt a szavazás rendszere, az egyszerű civilek nem voltak felkészülve erre. Ez tudatos szívatás.

szempontpuska 2010.04.11. 19:28:47

@Daihelyon: Nem. Már napok óta lehet olvasni arról, hogy szokatlanul sok az átjelentkező...

kispista 2010.04.11. 19:29:09

@szempontpuska:
"
@kispista: már kérdés, eddig miért nem volt ennyi átjelentkező? "
Eddig is volt, de eddig bármelyik szavazókörben szavazhattak. Tehát több tucat helyre oszlott el a tömeg.
Most meg az pár száz helyi szavazóhoz pár ezer "külsős" érkezett.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.11. 19:29:18

Az OVB követett el hibákat nyilvánvalóan. De hogy akkora faszok gyülekezete, hogy negyed 8-kor jelentik be, hogy 7 után a kampánycsend nem szűnt meg ám, és a 7 óra01 perckor a tévék által lelkesen szétkürtölt ilyen-olyan vélemények nem is érnek, még én sem néztem volna ki belőlük.

belzebubó 2010.04.11. 19:29:46

@kispista: Ki mondta, hogy a szavazók tudhatták?
Azok tudták akiket eltartanak az adófizetők és 4 évben egyszer kell valamit letenniük, de az sem jött össze. Persze, hogy az OVB kellett volna tudja.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 19:30:23

@szempontpuska: de nehéz a felfogásod.

Volt, de eloszlottak több szavazókörben. Most településenként csak EGY szavazókörben lehet szavazni átjelentkezéssel. Menyasszonyom is így szavazott. Más kérdés, hogy mi nem egy több tíz/százezres nagyvárosban élünk és nincs tömeg.

Gera 2010.04.11. 19:31:45

@Bemmbemm: Te ezt tényleg elhiszed, hogy ezt valaki direkt csinálta? Minek?

Francokat, ez a magyar valóság. A közszféra fontosabb posztjain ma már vagy dilettáns idióták ülnek, vagy korrupt tolvajok. Az egyik nem képes, a másik nem is akar normálisan dolgozni. Itt látható az eredmény.

rozsomák 2010.04.11. 19:31:51

@kispista: Válogasd meg szavaidat, kisöcsi.. Neked még ma is anyukád mossa a zoknidat, miért is akarsz te szavazni bármire is ?
Neked még azt is el kell mesélni, hogy esik az eső, mert nem tudod, hogy kell kinézni az ablakon, mi ?
Azért, mert te előző este bebasztál, és csak délben keltél fel, nem fog hozzád igazodni az egész ország..miért kis kéne ?
Te a boltban is külön kasszát kérsz, mert nem érsz sorbanállni ?
Tipikus 19 éves anyucigyereke vagy..:-))

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 19:32:39

Eleve úgy vannak kialakítva a szavazókörök, hogy 1500 embernél ne nagyon tartozzon több egy helyre. Azért, mert a szavazatszámlálás és feldolgozás is szinte lehetetlen nagyobb létszám esetén. A szavazás meg főleg.

smartdrive 2010.04.11. 19:33:32

2014-ben egyetlen szavazókör legyen a 8 millió embernek, kezdjük már holnap a sorb... szavazást, és persze azzal együtt a kampánycsendet is

smartdrive 2010.04.11. 19:34:05

@Bemmbemm: nem is beszélve az öngyilkos merénylőkről

Mukka · http://pozor.hu 2010.04.11. 19:34:08

most jottem el zuglo, 31.sz stbol, mivel ugyeletes vagyok nem tudom vegigallni a sort. mielott eljottem volna pont a fenti szamitast vegeztem el.

szempontpuska 2010.04.11. 19:34:17

@Bemmbemm: szerintem nem volt. Napok óta téma sajtóban a szokatlanul nagy átjelentkezés

szempontpuska 2010.04.11. 19:35:38

@Gera: Ha jól értem ez nem a végrehajtók hibája. Ha TV-t módosítottak így (nem gondolva erre a jelenségre), akkor a törvényalkotó nem gondolt erre az eshetőségre (A választási törvény 2/3-os)

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 19:35:46

@Gera: Elhiszem e? 100%!

Minek? Érdeke a jelenlegi hatalomnak egy tiszta választás? 2002-ben is elcsalták, pedig nem is voltak kormányon. 206-ban is. Most ne tennék, amikor a kötél centikre van a nyakuktól? Ne nevettess már!

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 19:37:10

@smartdrive: most minek kell elviccelni ilyen hülyeségekkel ezt?

smartdrive 2010.04.11. 19:37:25

és most párszáz kollégista miatt kell várakoznom?

ha én kerülök hatalomra, ezeket halomra lőjük a sorban

Fehérszakál 2010.04.11. 19:37:39

@smartdrive: Hülyeséget beszélsz. Egy nagy állami cégnél dolgozom folyamatos műszakban, így a szavazás napján is dolgoznak az emberek reggel 7-től este 7-ig, Ez a munkaidő, azaz 12 órás műszakok vannak. Már hetekkel ezelött teleaggatták a cég folyosóit azzal a szöveggel, hogy 2 óra 30 perc munkaidő kedvezményt kaphatnak maximum a dolgozók arra, hogy szavazhassanak. A vidéken lakó illetve vidéken szavazó dolgozók sem kapnak több időt.

smartdrive 2010.04.11. 19:38:05

@Bemmbemm: ha szerinted az öngyilkos merénylők viccesek... :P

szabogyula 2010.04.11. 19:38:19

@rozsomák: Kisöcsi ! Gondolom téged szolgálati autó vitt szavazni ....és ha valaki 6-ra megy dolgozni , akkor mi van ? Bár gondolom neked a hétvégi munka az elképzelhetetlen dolog ....

belzebubó 2010.04.11. 19:38:36

@Androsz:
Mivel Húsvét után 1 héttel későbbi időpontra irta ki a szavazást, a külföldön élők Húsvétkor szavaztak. Mivel ez máshol 4 napos ünnep, emiatt elhagyták a lakóhelyüket és sokan nem tudtak szavazni, mert fővárosokban lehet csak szavazni a külképviseleteken. Az időpont nagy hiba volt.
Megérje? Én nem használtam ezt a szót, nem tudom kinek mi mennyit ér meg, de ettől függetlenül szerintem sok embernek nehézség ismét kifizetni tizenezreket utazásra, miután 4 nappal ezelőtt már megtette Húsvét okán.
Ezt nem lehet megérteni?
Az OVB-nek meg egy matematikai képlettel kiszámolható lett volna, hogy mennyi az "áteresztőképessége" a szavazókörnek percenként és mennyi szavazó várható. 8 embert 1 perc alatt nem tud senki leszavaztatni. Tehát ez is nagy hiba volt.

kispista 2010.04.11. 19:39:12

@rozsomák: Te valóban egy szánalmas szar ifjúszoci hulladék vagy.

Innentől IGNORE ON.

szempontpuska 2010.04.11. 19:39:16

@Bemmbemm: én tényleg nem akarlak megzavarni az önfeledt anyázásban, de az már leesett, hogy a választási törvény módosításához 2/3 kellett?
:-D

szabogyula 2010.04.11. 19:40:57

A XI. kerületben a 719-es sorszámot kapta az egyik sorbanálló ....

smartdrive 2010.04.11. 19:41:28

ŐK A DEMOKRÁCIA HŐSEI

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.11. 19:41:34

a XI. kerületi önkormányzatnál többszáz méteres a sor, 7kor elkezdtek sorszámot osztani, az utolsó a 719-es

átlátó 2010.04.11. 19:41:48

Azt hiszem kifényezem valamelyik Martens lábbelimet...legalábbis ez az első gondolatom a kép alapos megszemlélése után..., hogy a bőr rohadjon ezekre a tehetségtelen barmokra. Illetve valamiben rendkívül tehetségesek.

szempontpuska 2010.04.11. 19:42:07

@Bemmbemm: Kubatov nyakán is volt kötél ??? :-))))))))))))

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 19:42:41

@belzebubó: "Az OVB-nek meg egy matematikai képlettel kiszámolható lett volna, hogy mennyi az "áteresztőképessége" a szavazókörnek percenként és mennyi szavazó várható."

Ráadásul az OVB már napokkal ezelőtt tudta a pontos létszámot az átjelentkezett szavazókról! Kedvesem már vagy egy hónapja elintézte a papírokat.

Fizikai képtelenség a helyiek mellett még 2.3 ezer embert leszavaztatni.

Tényleg volt elég urna ezeken a helyeken? Mert az sem a fán terem és bizony hamar megtelnek.

kispista 2010.04.11. 19:43:41

@ostoba 8o:
Hagyjad. Ez a genetikai hulladék nem fogja fel, hogy akkor sem tudott volna mindenki 19-ig leszavazni, ha 6-ra odamegy. Nme azért lett sor, mert mindenki délben ment csak szavazni.
És azt sem fogja fel hogy nem mindenki ér rá vasárnap egész nap.

szempontpuska 2010.04.11. 19:43:47

@Bemmbemm: adalék a Te megjegyzésedhez:
XI. kerületben általában 7-800 fő szokott "vendégszavazó" lenni, most 3600 fő van.
Kinek is nehéz a felfogása? :-)))

2,5mach 2010.04.11. 19:43:51

Hehe!!! Mi meg nagyon siettünk szavazni mert mindjárt jönnek a templomból a mise után az öregek, oszt sor lesz!. A nejem azt sem várta meg hogy kiürüljön az egyik fülke, ott a rögtön firkált két x-et oszt tipli! a napi pletykákkalt + a hogyvagytok miahelyzet köszijólésti? -vel kb 4perc alatt letudtuk ezt az egészet!

belzebubó 2010.04.11. 19:44:05

Az OVB-nek szőkőévenként kell valamit produkálni és ez sem jön össze. Szégyelljék magukat!

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 19:44:35

@szempontpuska: nem anyáztam. Nem vagyok fideszes, hadd tegyem hozzá. A Jobbik sok fiatal szavazó szavazatától eleshet ez miatt és nekik ebbe nem volt beleszólásuk.

szempontpuska 2010.04.11. 19:45:21

@belzebubó: sztem nem az OVB hibája. Ha ez van a TV-ben....

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 19:46:23

@szempontpuska: de az a lényeg, hogy eddig több szavazókörben szavazhattak, ergo nem kellett órákat sorban állniuk és most sem kellene, ha nem lenne megváltoztatva a törvény. Neked nehéz a felfogásod.

tinkas 2010.04.11. 19:47:24

Vajon kinek a trükje volt a szavazókörök összevonása!!!? Ki volt az aki az emberek állampolgárok jogait kurtitották?Kik azok akik úgy gondolták, hogy az emberek megunják a várakozást és haza mennek és így nem tudják gyakorolni állampolgári jogaikat. Kinek fűződik érdeke ahoz, hogy a választáson a mást akaró, megkesededet embereknek még ettől is elmenjen a kedve? Azt hiszem nem kell újal mutogatnom rá. Számon kell Őket kérni és a megfelelő büntetést ki kell rájúk róni. Úgyanis a tömeg nem este kezdődött, már egész nap így volt. Nem lehett volna intézkedni?

szempontpuska 2010.04.11. 19:48:22

@Bemmbemm: akkor is hülyeségeket beszéltél már megbocsáss hatalomról, meg 2002-ről.
A választási törvény 2/3-os. Pont

szempontpuska 2010.04.11. 19:49:36

@tinkas: A választási törvény módosításához 2/3-nyi szavazat kellett.
Most mutogass ujjal! :-P

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.04.11. 19:49:43

@ostoba 8o: persze, ezt nem is vitattam. A szavazati jog ijeten csorbitasa megengedhetetlen. En csak az orszagos osszeeskuvest sikoltozokat rohogtem korbe.

tinkas 2010.04.11. 19:50:17

A kampánycsendet meghosszabbítoták ezért később reagálok.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.11. 19:50:25

@Mukka:

Ott szavaztam, ott készült a videó :)

belzebubó 2010.04.11. 19:50:43

@szempontpuska: De az övé, mert ha erre fekészülnek és utána gondolnak, nem egy 2 asztalos 20 nm-es szobába zsúfol be egy 3000 fős szavaókört.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 19:51:19

@szempontpuska: az én véleményem szerint nem véletlenül veszített 2002-ben és 2006-ban a Fidesz, de ebbe most ne menjünk bele. A saját véleményem szerint logikus, amit írtam.

szempontpuska 2010.04.11. 19:52:35

@belzebubó: Az OVB nem írhatja felül a törvényt. Szerintem

szempontpuska 2010.04.11. 19:53:50

@Bemmbemm: nem is véletlenül. Hanem mert megverték őket :-)

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.11. 19:54:30

@Before: 2006-ban is "csak" 1 mandátumon múlott, hogy ki alakít kormányt. Szar ügy mi?

szabogyula 2010.04.11. 19:55:24

@Before: Értjük egymást .
Sajnos a másik következmény az , hogy az eredmények is késnek pár órát , bár nem tudom , hogy ennek ellenére elkezdik kibontogatni a boritékokat , avagy sem ?

Pörölyfej 2010.04.11. 19:56:49

@rozsomák: azért nem kedves baromarcú mert hétfőn zh és több száz km-re is lakhat.

szempontpuska 2010.04.11. 19:57:23

@Bemmbemm: ohh istenem, ezek a hülye lózungok.
Ennyi év távlatból már be lehetne ismerni a vereséget. Nem ciki.
Pláne most.

belzebubó 2010.04.11. 19:58:21

@szempontpuska: A törvényben benne van, hogy 2 asztal kell legyen és 20 nm-es szobában kell szavaztatni 3000 embert?

szempontpuska 2010.04.11. 19:59:32

@belzebubó: na ezt nem hiszem. De hogy egy szavazókörben az igen.
Innentől már te is le tudod vezetni magadtól ugye?

kispista 2010.04.11. 20:01:12

@Pörölyfej:
"
@rozsomák: azért nem kedves baromarcú mert hétfőn zh és több száz km-re is lakhat. "

Egy maszopos segélyen élőnek hiába magyarázod! Ő egész nap ráér szavazna, főleg ha megkapte előtte a piát a szavazatért cserébe!

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.04.11. 20:02:09

Ki van ez találva. A vidéki állandó lakhelyű, de Bp-en és a nagyvárosokban tanuló főiskolások és egyetemisták vannak sztem leginkább érintve (ráadásul múlt hétvégén volt húsvét, nem akartak a szavazás miatt újra hazamenni). Vajon ezek a fiatalok nagy százelékban melyik pártra szavaznak?

kuki123 2010.04.11. 20:06:23

én ezt nem értem eddig miért nem volt ilyen sose?

calamites 2010.04.11. 20:16:12

magyarország, én így szeretlek

szempontpuska 2010.04.11. 20:18:36

@Bemmbemm: Agyafúrtak ezek a komcsik. Ellenzékből is tudtak csalni, most meg a hatalomból csalnak. Navazze :-))))

Karlitosz 2010.04.11. 20:18:43

második az mszp, a zsidópárt meg bejut újra. semmi nem változik.
sajnos még kb. 20 évet várnunk kell hogy jobbik kormány legyen.

szempontpuska 2010.04.11. 20:19:18

@volánrulz: mert nem jelentkeztek át ennyien...

szempontpuska 2010.04.11. 20:21:54

@Karlitosz: szerintem a 200 se sok ahhoz :-P

Karlitosz 2010.04.11. 20:24:42

második az mszp, a zsidópárt meg bejut újra. semmi nem változik.
sajnos még kb. 20 évet várnunk kell hogy jobbik kormány legyen.

Karlitosz 2010.04.11. 20:27:13

második az mszp, a zsidópárt meg bejut újra. semmi nem változik.
sajnos még kb. 20 évet várnunk kell hogy jobbik kormány legyen.

Karlitosz 2010.04.11. 20:28:44

@calamites: a helyedben én is reménykednék. bőröndödet összeraktad már? még van pár órád.

2010.04.11. 20:30:04

momentán nem most találták, hanem mint lásd fent, pár éve módosították az Ászok a parlamentben és nem a kormány. Így aki Most reklamál sztem Félig van csak igaza: amit most páran előadnak az a Mostanság divatos, "lexarom majd a végén elintézem" stílus: ezt be.opták. Igaz: Az is szívatja őket aki 1 KIJELÖLT szavazóhelyiségre zsúfol össze Előre min.: 8 nappal Tudhatóan, hogy Mennyien lesznek a szavazókörben.Így ez: a szavazást Lebonyolítók hibája hiszen Tudták a listából mennyien LEHETNEK a szavazók.
jha igen: Én is át jelentkeztem, igazolást megkaptam rajta a szavazókörrel, korán reggel! szavaztam....és olyan orbánosan: oszt jónapot...

belzebubó 2010.04.11. 20:32:38

@szempontpuska: 58.000-en jelentkeztek át általában most 60.000-en. A probléma nem emiatt van, hogy többen jelentkeztek át,hanem amiatt amit már átküldtem neked, hogy kijelölt szavazókörben szavazhatnak. Ők jelölik ki.
Korábban bemondtad a jegyzőnek hol akarsz szavazni, de állitólag sokan több helyen szavaztak,igy most ők jelölik ki. Igy viszont több ezren szavaztak egy szavazókörben,lásd Zugló. Ki van jelölve néhány körzet, ahol ezek szavazhatnak,ott áll még most is a sor.
Eddig csak sejtették,hogy voltak akik több helyen szavaztak,de sosem lehetett bizonyitani.

2010.04.11. 20:32:49

@Karlitosz: denagyon marha vagy..látszik, hogy a töriórákon anno a csajnak írkáltál és nem a füzetedbe azt amit meg Kellett volna tanulnod

nyílméregbéka 2010.04.11. 20:33:18

Rohadjon el, aki ezt a kis íróasztala mögül kitalálta! 10000 %, hogy még soha nem járt szavazáson!
Már eleve 1 db igazolással szavaztatás is kétszer annyi macera, mint egy sima választópolgáré. Nemhogy az egész kerület _összes_ igazolásosa oda gyűljön!?
És mi van, ha egy földrajzilag nagy vidéki városban vagyok ma, mondjuk a délnyugati sarkában; de a kijelölt szavazókör pont az északkeleti sarokban van? Átutazom a várost, ugye. És ha munkám van ott? Vagy esküvőn vagyok?
Továbbá, akik a szavazatszámláló bizottságokban dolgoznak, de nem helyi lakosok, ergo mind igazolással szavaznak (tipikusan ilyenek az önkormányzatok dolgozói), akik el sem hagyhatják a helyüket, csak pisiszünetre, azok szintén nem fognak szavazni? Mivel az utazás ÉS a kétórás sor ezt lehetetlenné teszi.

Alkotmánybíróság, Sólyom papi hol volt, amikor ezt a f*sz törvény (?) módosítást kitalálták? Aludtak?

Karlitosz 2010.04.11. 20:35:00

amúgy a közvélemény kutatás lófaszt sem ér. valószínűleg túl nagy eredményt ért el a jobbik, ezért ez az egész cirkusz. most van idő összecsalni a polkorrekt eredményt.
m1-en egész jó ez a kabaré, a fehér asztalnál pofázik a sok barom ovb tag. 12en okoskodnak arról hogy mit basztak el és hogy senki nem felelős. na ez folyik ebben az országban 20 éve.
ezért kell ide egy radikális erő, mert most a minimum az lenne hogy ez a 12 ember visszaadja a fizetését és feláll az asztaltó, bejelenti hogy elnézést, elbasztuk és hazatakarodik.

szempontpuska 2010.04.11. 20:35:26

@belzebubó: A helyi jegyző felelős a lebonyolítás előkészítéséért. Akkor viszont ha tudta előre, hogy hányan vannak bejelentkezve egy adott szavazókörbe, hogy retkes pitliben nem készültek fel a fogadásukra?
Vagy ezt is az OVB-nek kell(ene) helyettük megoldani ? :-)

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2010.04.11. 20:37:26

opera a piacon érdemes meghallgatnotok

(választási hírek helyett)

www.youtube.com/watch?v=Ds8ryWd5aFw

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2010.04.11. 20:38:02

opera a piacon érdemes meghallgatnotok

(választási hírek helyett)

www.youtube.com/watch?v=Ds8ryWd5aFw

szempontpuska 2010.04.11. 20:38:12

@Karlitosz: Tudtommal az OVB-ben ott van a Jobbik delegáltja is.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.11. 20:38:32

@Karlitosz:

Hát persze!:D Megvan, basszus! Most risztelik szét a jobbik szavazatait a fidesz és az mszp közt!:D

Rotfuchs 2010.04.11. 20:38:37

LMPVS az OVB-nek. Valamint gratulálok mindenkinek aki szerint inkább szervezze át több ezer kollégista ésatöbbi az életét (utazzon haza, kéresse át magát... stb.) csak azért mert pár balfasz képtelen átgondolt törvényeket alkotni, illetve megszervezni egy választást.

Ember! Ez nem a Merkúr hadművelet, hanem egy nyomorult választás. Ha képtelenek rendben lefolytatni, akkor az egész rendszerről ad alkalmatlansági bizonyítványt, kedve a törvényhozó szervekkel, folytatva az OVB-vel és bezárólag azzal, hogy ilyenkor nincs mód rendkívüli intézkedéssel helyretenni a dolgot, és kezelni a problémát. Ez mutatja, hogy nincsenek kellő biztosítékok.

átlátó 2010.04.11. 20:39:51

Ezek sok pénzért dilettánsok. Ennyi megőszült okostojást egy helyen és egymást oltják, hogy minden faszaés senki se hibás. Miközben egy egyszerű szorzás után ki lehet számítani mindent.

szempontpuska 2010.04.11. 20:40:21

@Jemby: dőlj hátra és élvezd a showt!
Miért van az, hogy mindent az utolsó pillanatra hagynak az emberek?
Az APEH bevallásnál is ugyanez a műsor.
Ez egy ilyen ország

Rotfuchs 2010.04.11. 20:41:30

@Karlitosz: az a minimum. Ha ezek után Szigeti a posztján maradna, az még ebben az országban is ritka cudar lenne.

kispista 2010.04.11. 20:41:32

"Tudósítónknak a helyi választási bizottság elnöke azt mondta, hogy egy óra alatt körülbelül száz ember tud szavazni. Az igazolással szavazók szavazási eljárása a több adminisztráció miatt lassúbb, mint a helyi lakosoké."

1 óra 100, 13 óra 1300.
És több mint 2000 átjelentkezett is volt sok helyen.

Melee 2010.04.11. 20:42:25

Nem gondoltam volna, hogy ennyi fanatikus van Magyarországon...

belzebubó 2010.04.11. 20:42:46

@volánrulz: Ez már az EU szavazáson is igy volt, de ott nem ment el kb. 60% szavazni, igy nem volt tömeg. Az ezt megelőző ogy. szavazáson pedig még te adhattad meg, hogy hol szavazol, most ők mondták meg.
@szempontpuska: nem, az OVB a helyzet ura,abszolút és sikeres botránymentes választást folytatott le.

Rotfuchs 2010.04.11. 20:43:27

@szempontpuska: legszebb öröm a káröröm , mert az szívből jön? :D

szempontpuska 2010.04.11. 20:44:02

@belzebubó: egszerű lehet a világod, ha neked minden bemondásra megy :-)))

szempontpuska 2010.04.11. 20:44:48

@Jemby: neeeeeeeeeeeem. Mert abban nincs irigység :-)

arlequin 2010.04.11. 20:46:28

@El Topo (Sgt. Elias): és kicsi hüje öcsém beszopsz, mert tényleg így van. nem lehetsz ennyire vak. mindig ezt csinálták. 48 óta. te ennyire hüje vagy? majd szerinted a koncot rabló nem követ el mindent hogy megtartsa a szákmányt? nem lehetsz ennyire butu bazzeg! ezek mindig, mindenhol folyamatosan csaltak, loptak, hazudtak. nem ismered a történelmet? nem veszed észre mi zajlik körülötted. akiket ideológiailag nem szeretsz azok nácik, de ezeket a gazemberek derűvel szemléled? egy így sima beutaló a pokolba. nekik is. ebből balhé lesz. vér. halál. szóltam.

belzebubó 2010.04.11. 20:46:32

@Melee: Dicséretes, hogy ennyi fiatal ember elment szavazni és átjelentkezett ezért, hogy meg tudja tenni, ez nem fanatizmus hanem egy demokráciában élő ember alapvető igénye.
Eddig azon siránkoztak, hogy a fiatalok nem mennek el, most megtették.

Rotfuchs 2010.04.11. 20:46:42

@Melee: egyébként én is ezen csodálkozok, hogy tényleg van aki ennyire akar ma Magyarországon szavazni. :D

Én biztos visszafordultam volna, amint meglátom a sort. Annyit nem ér meg, hogy kiválaszthassam, ki lop meg.

belzebubó 2010.04.11. 20:48:55

@szempontpuska: fél órája még én linkeltem be neked a törvény számát, fogalmad nem volt róla, de tanits minket mester!!!!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.11. 20:50:41

@arlequin:

Persze, persze, meg háború Lengyelországgal.:D

Ne jósolgass, Bohóc, nem a te műfajod.

arlequin 2010.04.11. 20:51:06

@szempontpuska: a jobbikos ovb-delegáltat leszavazzák és kész. politikai hulla. vergődnek az eftásak.

szempontpuska 2010.04.11. 20:53:52

@belzebubó: ha már a számát így kikerested dr. goolge-al, akkor vezesd már le belőle az állításodat :-)
Az már nem megy,mi ? :-)

Karlitosz 2010.04.11. 20:57:08

@Jemby: nyilván a jobbikosok azok akik kivárják a sort.

arlequin 2010.04.11. 21:03:27

@El Topo (Sgt. Elias):

kedves ember, jól figyelj.

nem lesz lo-gal háború. vicces lehetsz, de te nem lehetsz nevetséges. ennyit erről.

másodjára. neked nincs jogod bohócnak hívni engem, és ezt te is tudod. úgyhogy kérlek csak pattogtasd a labdát magadnál mert nekem semmi közöm hozzá. szép estét. boldog önámítást! ;-()

szempontpuska 2010.04.11. 21:10:26

@arlequin: szerintem inkább te vergődsz itt, mint botcsinálta nostradamus
Elgondolkodtatkó, amúgy, hogy mi vesz rá megannyi átjelentkezőt, hogy tömegesen este menjenek el szavazni, az utolsó pillanatban...

Elvégre már a 2006-os választás is ezekkel a szabályokkal zajlott. Igaz, akkor még nem volt a képben a Jobbik.
Lehet, hogy pont ez a különbség?
:-)

stevy 2010.04.11. 21:13:34

Gyurcsány annak idején megmondta, hogy "trükkök százait" csinálták meg, hogy manipulálják az embereket és a hatalomban maradjanak. Tessék! Most itt egy újabb trükk! Már a Gyurcsány sem kell hozzá, mert ez az MSZP lényegéből fakad. Itt az eredménye, hogy 89-ben nem lett kitörölve a régi rezsim, most itt vannak és ugyanazt csinálják velünk, mint a rendszerváltás előtt!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.11. 21:16:08

@arlequin:

Ja, nem lesz? Pedig tegnap kapásból olyan könnyű kézzel jósoltál háborút, mintha az valami semmiség lenne. Látod, hogy nem gondolkodsz?

Jogom, bazmeg? Ne röhögtess!:D
Egyébként megegyelőre itthagylak benneteket. A szerver alig él, ti meg pillanatnyilag annyira vagytok izgalmasak, mint a faszom, kötött kiskardigánban.

belzebubó 2010.04.11. 21:25:08

@szempontpuska: Nem gugli volt, épp a cikket olvastam.
A 2006-os választások hogy lehettek volna ezen tv. alapján amikor ezt a 2006-os választások UTÁN hozták. Hiába linkeltem be mégsem olvasod el? Ott a száma és dátuma.
Gyere le a cuccról és a jobbik fóbiádat is kezeltesd.

Az OVB meg 19.15-kor találja ki, hogy kampánycsend van továbbra is 19-től???
Micsoda szakemberek ezek?

belzebubó 2010.04.11. 21:26:48

@szempontpuska: "Elvégre már a 2006-os választás is ezekkel a szabályokkal zajlott."

Te mit szedsz???

Dr Smit Plagius 2010.04.11. 21:30:54

érdekes, hogy mely választókörökben alakult ki ilyen anomália? ott kik a jelöltek?

belga6 2010.04.11. 21:31:17

Én is itt szavaztam, szerencsére, mint zuglói, előre mehettem. Azt nem értem, hogy ugye tudták milyen sokan szavaznak majd, akkor miért nem raktak ki 20 szavazófülkét, és miért nincs ott 30 bizottsági tag????

arlequin 2010.04.11. 21:35:43

@El Topo (Sgt. Elias): igazán kedves vagy. visszaemlékeznél arra, amit mondtam, vagy fáj? ennyi éppen elég is. dehát látod te ezt. nem vagyok én überjózsi. nyomhatod a hisztit, de ez nem változtat.

@szempontpuska: szevasz te ... tavasz.
egyébként:"elgondolkodtatkó, amúgy, hogy mi vesz rá megannyi átjelentkezőt, hogy tömegesen este menjenek el szavazni, az utolsó pillanatban..."
ez tényleg elgondolkodtató. érdemes lenne utánanézni, de a választási eredmények megmutatják, a konspirációs ráta merre dől el. meglátjuk. a jobbik nem hinném hogy ilyenekre hajtana. de holnap kiderül, s majd akkor gyere nagy pofával. mert megjegyzésed szerint azokban a körzetekben 'hihetetlen' jobbikos szavazatmennyiség lesz. hát szerintem tuti nem. csak a szokásos komcsi végbélsár fog folyni. de azt mondom: lássunk csodát!

arlequin 2010.04.11. 21:36:14

kbm, kbm, kicsi kbm, kicsi kbm, kbm...

szabogyula 2010.04.11. 21:37:17

Az OVB szerint 1-2 óra a szavazás . Utána adatok . TV2

szempontpuska 2010.04.11. 21:43:35

@belzebubó: @belzebubó: Most mondták be, hogy 366 szavazattal módosították a választási törvényt.
Na ebből, hogy jön ki a gyurcsány a hibás ? :-))))
Meg az amit ZERO írt, hogy a szocik (sic!) módosították 2006-ban.
Ő persze kussol, épp nem ér rá :-)

Nincs jobbik fóbiám. Nektek van komcsifóbiátok.
Bemmbemm írta, hogy a sorbanállók jobbikosok. Honnan tudta nem világos, de beszéld meg vele! :-D

szempontpuska 2010.04.11. 21:45:42

@arlequin: Micsoda véletlen, ott voltak tömeges átjelentkezők, ahol szoci jelöltnek véletlenül volt esélye....

belzebubó 2010.04.11. 21:46:31

@arlequin: Zero délután ment, nem az utolsó pillanatban és már akkor több mint 2 órát várt.

belzebubó 2010.04.11. 21:49:40

@szempontpuska: Én annak a félnótás szociopatának a nevét soha le nem irtam,számra nem vettem. Mutasd hol van leirva a félnótás neve egyetlen kommentemben?

Lone Wolf 2010.04.11. 21:50:59

Helyzetjelentés from homefront. :) Pillanatnyilag száraz martinit nyakalok olajbogyóval :)

A kialakult sziturol.

Őszintén szólva, ezért a helyzetért, fejeket kell követelni, ezüstálcán!
Ezen túllépve, viszont azt kel mondjam, hogy ha már így alakult tiszteljük meg magának a választásnak az intézményét, és a szavazni kívánó embertársainkat, azzal hogy amíg le nem adják szavazataikat, nem kezdődik el az eredmények összesítése, közlése.

LEGALÁBBIS amíg ez, 10-20 körzetben tart. de amikor már csak 1-2 ben? Na azért már álljon meg a hegyimenet! Ilyenkor, viszont azt kell mondjam, hogy egy egész országot tartanak fenn, több ezernyi választási bizottsági tagot, a képviselőkről, pártokról és egyszerű emberekről már nem is beszélve!

És még egyszer. Ez a tökéletes megkoronázása az elmúlt 8 év balfaszságainak, és abszurditásainak! Ez a vége, ha a funkcionális analfabéla, és síkhülye elvtársak döntenek valamiről! Véges-végig ez ment, ez történt mindenben itt az orrunk előtt kitűnő kórtünete a mai állapotoknak!

szempontpuska 2010.04.11. 21:51:30

@zero: "Mert megváltoztatták a szocik a törvényt 2006-ben."
Ez mekkora ordas hazugság volt a részedről!
Az Országgyűlés 366 (!!!) szavazattal módosította a törvényt.

szabogyula 2010.04.11. 21:54:26

Hétfő hajnal 3-ig eltarthat a választás Bp.-en .
Hivatalos.

szempontpuska 2010.04.11. 21:56:48

@Lone Wolf: na belőled is tizenkettő egy tucat :-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.04.11. 21:57:04

@szempontpuska:

igen a szocik és a fidesz közösen szavazták meg, mint a liszabonit és a titkosításokat is :)

szempontpuska 2010.04.11. 21:58:44

@belzebubó: Ne bomolj! Mutasd be, hol állítottam, hogy te írtad :-)

belzebubó 2010.04.11. 22:06:49

Ezt a törvénymódositást az önkormányzati miniszter terjesztette fel? Akkor ez Bajnai volt.
Argumentum ad absurdum iskolapéldája.

szempontpuska 2010.04.11. 22:19:15

@belzebubó: 366 képviselő szavazta meg! Vetted?
Ráadásul úgy tűnik az egy szavazatkörös módosítót Salamon László (FIDESZ) módosítóindítványára vették bele.
Itt a vége. A kör bezárult!
No szevasz

muhahahaha

CrunchyFrog 2010.04.11. 22:23:06

@Conv: én utaztam. pont 280 kilométert.

arlequin 2010.04.11. 22:25:01

@szempontpuska: nem tudom ezen mit kell csodálkozni. összenőtt az ami elejétől fogva egybe volt. előbbi hülyeségeid és basztatásaid ellenére. vagy éppen azért. és hiába röhögsz. senki nem röhöghet ezen. magunkat köpjük szembe. másként mondva: minket köpnek szembe. mindahányunkat. megint csaltak. ez tök nyilvánvaló.

arlequin 2010.04.11. 22:25:47

@szempontpuska: nem tudom ezen mit kell csodálkozni. összenőtt az ami elejétől fogva egybe volt. előbbi hülyeségeid és basztatásaid ellenére. vagy éppen azért. és hiába röhögsz. senki nem röhöghet ezen. magunkat köpjük szembe. másként mondva: minket köpnek szembe. mindahányunkat. megint csaltak. ez tök nyilvánvaló.

arlequin 2010.04.11. 22:26:30

@szempontpuska: nem tudom ezen mit kell csodálkozni. összenőtt az ami elejétől fogva egybe volt. előbbi hülyeségeid és basztatásaid ellenére. vagy éppen azért. és hiába röhögsz. senki nem röhöghet ezen. magunkat köpjük szembe. másként mondva: minket köpnek szembe. mindahányunkat. megint csaltak. ez tök nyilvánvaló.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.11. 23:08:35

@arlequin:

Aha, ezt írtad: háború lesz, komák.

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2010.04.11. 23:37:16

Pedig én éjfélre be akartam nyelni az MDF győzelem miatt. Így most nem tudtam, és nem is nyertek. AJJH....

öcsi55 2010.04.11. 23:45:03

Magyarország narancssárga lett!!!
Hölgyeim és Uraim ! Mikor lesz Bokros miniszterelnöki beiktatása?

Hajrá Magyarország---------Hajrá Fidesz !!!!!

molaris 2010.04.11. 23:58:55

A Dávid-Herényi kettősnek kezdődnek az álmatlan éjszakák!!XDXD

killercsiga 2010.04.12. 00:11:19

Összeesküvéselméleteket gyártani szerintem fölösleges.
Tessék csak összehasonlítani például a zuglói 21-es és 22-es köröket.
Tök egyformák pedig csak az egyikben szavaztunk igazolással.

De az is biztos, hogy itt most pár száz embernek (akik időközben feladták a várakozást) sérült az alkotmányos alapjoga. Nem lehet mindenkitől elvárni a többórás ácsorgást.
(Ugyanakkor az meg örvendetes, hogy sokak még ezen az áron is szavaztak.)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.12. 08:12:47

Majd ha hivatalos a 2/3-ad, lehet a józan észhez jobban közelítő választási keretszabályokat alkotni. Közeleg az önkormányzati választás ősszel, ha marad az igazolós szavazás jelenlegi rendszere, megint helyenkénti sorban kígyózás lesz a dolog vége, mert a 2/3-os törvény szerint 7 embörnek kell ülnie az igazolással szavazókat fogadó bizottságban, további tagokkal efölött érdemben csak pártdelegáltakkal (pártonként 1) arányában bővül . Persze ha látszik, hogy hol lesz tömeg, bezony nem árt bespájzolni extra fülkéből, pecsétből is.

Ve.

10. § (2) A két vagy több szavazókörrel rendelkező településen a helyi választási iroda vezetője kijelöli azt a szavazókört, ahol azok a választópolgárok szavazhatnak, akiknek lakcíme a lakcímbejelentésre vonatkozó jogszabály értelmében csak az adott település megnevezését tartalmazza, illetőleg akik igazolással rendelkeznek. Ha a településen két vagy több választókerület van, a helyi választási iroda vezetője az általa kisorsolt választókerületbe tartozó szavazókört jelöl ki. A szavazókör kijelöléséről szóló döntést a választás kitűzését követő 5. napig az Országos Választási Bizottság internetes honlapján és a helyben szokásos módon közzé kell tenni.
23. § (1) A szavazatszámláló bizottság három tagját és szükséges számban póttagokat a települési önkormányzat képviselő-testülete az országgyűlési képviselők általános választásának kitűzését követően, legkésőbb a szavazás napja előtti 20. napon választja meg; személyükre a helyi választási iroda vezetője tesz indítványt.
27 § (4) Ha a szavazás napján a szavazatszámláló bizottság tagjainak száma kevesebb mint öt, illetőleg az igazolással szavazás lebonyolítására kijelölt szavazatszámláló bizottság tagjainak száma kevesebb mint hét, a helyi választási iroda vezetője a póttagok vagy más szavazatszámláló bizottság tagjai közül a bizottságot kiegészíti. Ha ilyen módon nincs lehetőség a szavazatszámláló bizottság kiegészítésére, akkor arról a területi választási iroda vezetője gondoskodik más település szavazatszámláló bizottságának esküt tett tagjai vagy póttagjai megbízásával.

Welcome to Hungary

Alex3000 2010.04.12. 09:30:08

Előbb tettem volna panaszt, mint végig álljam a sort. Ennyit nem érnek a politikusaink!

2010.04.12. 10:19:26

@Babu2000: Nem politikusokért kell szavazni, hanem elsősorban az országért, népedért, és azon belül magadért.

Néztem tegnap a közvetítéseket, azt kell mondjam hogy csak a legkirívóbb esetek kerültek rivaldafénybe. Egyik váci úti szavazókörökben –amiről egy szó sem esett- már délután ugyanaz a kép fogadott, 3-4 órás sor, lehetetlen volt bejutni. 7 után bezárt a szavazókör, aki kimaradt lemaradt. Nem kéne a választást egy elektronikai áruház nyitóakciójává silányítani. Ergo előző este megérkezni, hidegélelemmel, takarókkal meg sátrakkal. Akinek meg véletlen dolga volt, és/vagy nem tudott/akart fél napot sorbanállni egyetlen ikszelésért, attól nem kéne megvonni alkotmányos jogait, és közölni a tévében: „aki akart az tudott szavazni”. Hát nem egészen. Mi kétszer is akartunk tegnap, egyszer sem sikerült. És de hányan lehetnek így.

Ez tényleg a balkán emberek. Nem hinném hogy szándékos szabotázs volt, egyszerűen csak ugyanaz történt a finishben is, ami az elmúlt nyolc évet jellemezte: hozzánemértés, bürokrácia, nemtörődömség stb. Megint olyan emberekre volt bízva valami fontos, akik kurvára nem voltak képben.

Yoshka 2010.04.12. 10:27:47

Sok minden egyéb mellett, azt nem értem, hogy miért csak ott volt sok átjelentkező, ahol a korábbi választásokon, nem a jelenleg nyertes párt volt a favorit.

lkjpoi 2010.04.12. 10:42:04

@Jankove: nem baj, a második fordulóra el kell menni, és nem lesz semmi gond!

lkjpoi 2010.04.12. 10:43:22

@Yoshka: nem csak ott volt sok átjelentkező. Valószínűleg nem azt kellene készpénznek venned, amit a Lendvai mond.

banurr 2010.04.12. 10:47:28

Az igaz: valami elqródott. Amikor megkaptam az igazolást benne vol, hogy az ügyintéző TÖRÖLT a saját jegyzékéből ÉS FELVETT a másik jegyzékre. Egyszerű paraszti logika szerint, az április 7.-i eskü előtt szépen megnézem a rendszerben mennyi szavazóm lesz a kijelölt szavazókörben és ha gáz van átcsoportosítok, vagy saját önkormányzati dolgozóimból odaküldök x ember, hogy tegyen esküt, mert gáz lesz. És nem 7 embert állítok oda. Mint SZSZB tag és máshol lakó én is igazolással szavaztam de szerencsére csak 50 percet kellett várnom délelőtt 9.30-tól.
Viszont ha a a jegyző, körönként egy SZSZB-tagot átirányított volna, legalább egy-két órára, mindjárt könnyebben ment volna a lebonyolítás, bár nem tudom pontosan hogy mit szólt volna a delegáló párt ahhoz, hogy az emberét átküldik egy időre máshova.

erdomester2 2010.04.12. 10:48:15

A választás módját senki nem kérdőjelezi meg? 2010-et írunk és még mindig papíron szavazunk. A szavazat ellenőrzök kitölthetik az üresen hagyott szavazócédulákat és érvényteleníthetik mások szavazatait (azaz beikszelnek másik pártot/jelöltet). Mennyivel egyszerűbb és biztonságosabb lenne terminálok felállítása. Minden teremben egy-két kártya lenne (ahány box volt eddig is), amire a szavazó adatait egy olyan eszközzel írnák rá, mint amibe berakjuk a bankkártyát fizetéskor. A szavazót ez a kártya azonosítaná a terminálba való bedugáskor. A kártya természetesen kijelezné a szavazó adatait a kijelzőn, így a szavazó is látná, hogy saját szavazatot ad le. Két gombnyomás és kész. És ezzel kiküszöbölhető lenne a szavazólapok mindenféle baromságokkal való telefirkálása is.
És aki azzal jön, hogy mi van ha összeomlik a rendszer, az tanuljon informatikát. A mobil hálózat összeomlik (nem érdekel a T-mobile faszkodása)? Az ATM összeomlik? A bankkártyás fizetés összeomlik?

A dologgal sajnos egy probléma van, a költség :(

satho 2010.04.12. 10:52:37

Hát nem tudom ki az az optimista, aki úgy számol, hogy 1 szavazó 1 perc :) Én a 6.kerületben szavaztam a Színyei Merse Gimnáziumban, de, hogy mennyit pöcsöltek a vénasszonyok az azonosítással, az valami irdatlan balfaszság, pedig alig voltak szavazók a teremben. Miért van az hogy a választási bizottságban csak 90 és a Fiumei temető közötti korú aszott lógópofájú vénasszonyok ülnek, akiknek a reakcióidejük a végtelenhez konvergál ??? Beszarás, ennyire balfasz ez a rendszer. Könyörgöm, mikor veszik már tudomásul a tisztelt politikusok, hogy a 21. században élünk Európa közepén, az Eu-ban, az informatika évezredében ??? Mit fosnak az elektronikus választási rendszertől ? Miért nem lehet, egy azonosítószámmal, pl. tajszám beírásával egy érintőképernyős rendszeren szavazni? Miért kell ehhez papír, ennyi ember, pénz, idő és energia? Vagy a neten miért nem lehet, akinek van ügyfélkapu kódja ?

Gest anyó férje 2010.04.12. 11:15:35

A régi rendszer az utolsó pillanatig nem hazudtolja meg magát

Mostantól szerencsére nem ők osztják a lapokat, máskülönben hamar megtalálnák a felelőst valami soraikba lappangva beférkőzött ellenforradalmár klerikális fasiszta elem személyében

órarugógerincű (törölt) 2010.04.12. 11:23:18

zero, én rádvertem: 3 óra 35 perc. :) Persze végigállni nem volt ilyen vidám. Ja, és nem Zugló, Óbuda.

2010.04.12. 11:23:26

@erdomester2: Az informatika ingoványos talaj. Aki benne dolgozik, az pontosan tudja, hogy feltörhetetlen, szabotálhatatlan rendszer nincs. Kb olyan ez, mint az elektronikus lottósorsolás esete. Nem véletlenül szimpatikusabb egy gömbből golyókat húzó emberke, mint a csiribiri rendszer. Pedig ott még csalásra sincs szükség, olyan kicsi az esély a nyerésre...
Vannak dolgok, amiket nem szabad szoftverekre bízni, dacára a 21. század vivmányainak. A választás is ilyen.

2010.04.12. 11:25:08

@lkjpoi: ebben a körzetben nem lesz második szvsz. :( Az eljárás a felháborító...

2010.04.12. 11:46:18

Mennyire életszerű, hogy aki meglátja a 700 fős sort az még beáll egy eleve lefutott választáson voksolni tét nélkül ? Szerintem lefizetett bérszavazók voltak... nem tudom kinek az érdeke volt a botrány, de nyilván nem a mostani győztesnek.
Eleve beteg dolog megengedni, hogy ne a lakhelyén szavazzon valaki, mert csak visszaélésre ad alkalmat a két forduló között ide-oda mászkálni.. stb.

Yoshka 2010.04.12. 11:54:32

@lkjpoi: Nem kötődöm egyetlen párthoz sem, nem befolyásol, hogy ki mi mond. E politikai cirkusz kapcsán, felmerülnek kérdések az emberben. Én lennék a legboldogabb, ha valaki rendbe tenné az ország és állampolgárai dolgát. Mindegy, milyen lobogó alatt. De attól tartok, hogy én ezt már nem érem meg, ugyanis nem vagyok túl fiatal. Nem élek 100-150 év múlva.

2010.04.12. 12:40:04

@Yoshka: "én ezt már nem érem meg, ugyanis nem vagyok túl fiatal. Nem élek 100-150 év múlva."

Optimista becslés volt. Sajnos Magyarországnak lételeme a szenvedés.

digitman 2010.04.12. 13:04:02

hohohóóóó,

narancsvidék lettünk, ez jó, nagyon jó.
történelmi esemény volt, úgy gondolom most hogy aludtam egyet már a dolgokra.
megismerhetünk 2 új pártot - alig várom!
vajon lesz-e lepel lehullás a jobbikról és az lmp-ről, vagy két remek kis parlamenti párttá növi ki magát és azt adja a szavazóinak, amit ígértek?
mi lesz az mszp-vel? no nem aggódom, de érdekes lesz a vergődésük...

végére hagytam a fideszt. legyen meg a 2/3-uk. és akkor minden felelősség az övék. nem mutogathatnak, hogy miért nem ment úgy ahogy azt ígérték.
és csinálják jobban ha már ennyi ember vetette beléjük a hitet, és ráadásul nekem is sikerült asszony pajtást rábeszélni, hogy ugyan menjen már el szavazni...pedig marhára nem érdekli a parlamentális-komédia...

na leugrom egy kis tavaszi narancsért...kicsit fanyar, de legalább friss itt a zöldségesnél...

üdv
dm

erdomester2 2010.04.12. 14:00:49

@Jankove: Úgy tudom, a szavazatokat nem papíron strigulázzák, vagy igen? Tehát nincs mégis benne informatika? Semmilyen informatikai rendszert nem lehet 100%-ig biztosra tervezni, mert mindig lesznek rendszergazdák, és most csak azt említettem meg, akinek jogosultsága van hozzáférni az adatokhoz. De ha ilyen dolgoktól tartanánk, akkor menjünk vissza a kőkorba. Hiszen miért kellene bíznunk az atm-ben. Vagy a paypal-ban. A dolgot bizonyára interneten is meg lehetne oldani (mennyivel is több szavazó lenne???). És mielőtt bárki azt mondja, hogy na de ez mégis csak a választás, meg honnan tudják, hogy én vagyok, én honnan tudom, hogy a saját szavazatom adom le és az úgy is marad....akkor tegye fel magának a kérdést, hogy vajon mit gondoltak az emberek akkor, mikor bevezették a netes fizetés lehetőségét? Hány ember tart még ma is ettől?
A megoldással lenne csak sok munka. Márpedig a pártoknak nem érdeke, hogy minél több ember menjen szavazni. A % a fontos.

süti beállítások módosítása