Skip to content


       Szűrés lista

Lehet készülni az újabb listázásra

Lendvai Ildikó már tegnap megadta az alaphangot a 28.972-ik demokráciaféltő sajtótájékoztatóján a legnonszenszebb magyar választással kapcsolatban, mikor emberek még éjjel is sorban álltak, hogy szavazhassanak.

"A pártelnök hozzátette: annak megvizsgálását javasolják, hogy mi vezetett jónéhány körzetben a szavazás ilyen elhúzódásához.

Lendvai Ildikó azt firtatta: fölmerülhet-e a gyanú, hogy "a választás utolsó óráiban Kubatov-szavazók jelentek meg a szavazófülkéknél, máshonnan megjelent szavazók". Szerinte meg kell vizsgálni, hogy történt-e a törvénymódosítással való visszaélés. Hangsúlyozta: az MSZP igényli az átgondolást és követeli a vizsgálatot." - NOL (csak hogy autentikus legyek)

Videó itt.

 

Ezt most újra meg lehet lovagolni, mehet majd a csámcsogás két hétig, listázástól csaláson át diktatúráig minden rettegőelemet be tud majd vetni a becsületes emberek értékalapú közössége.

A vasárnap esti majdhogynem végleges eredmények szerint 95,34%-os feldolgozottság mellett a 19-es körzetben 1998-ban, 2002-ben, 2006-ban is győztes Szanyi Tibor nyert 37,87 százalékkal, Szalay Péter (Fidesz-KDNP) szorosan mögötte, 37,71 százalékon állt.

A 100%-os feldolgozottság után azonban megfordult az állás: Szalay Péter 38,33%, Szanyi Tibor 36,79%, szavazatkülönbség 429 darab.

Ami pedig ezt az egészet érdekessé, és rettegésre alkalmassá teszi, az az, hogy ebben a 19-es körzetben van a Kassák Lajos Gimnázium, ahol este 11 előtt 10 perccel ért véget a szavazás, mert sok más helyhez hasonlóan kígyózó sorok várakoztak.

(képek: Index, MTI)

A választókerületben a választás várhatóan érvényes, eredménytelen lesz, ezért második fordulót kell tartani. Mocskos, köpködő kampányt jósolok addig.

 

Címkék: választás voks10

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr521913883

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Másnaposan 2010.04.12. 12:55:01

A fél ország álmosan kóvályog, hisz szinte mindenki éjfél után is még a tévé és/vagy számítógép előtt ült, vagy talán épp egy pártbuli helyszínén örült vagy bánkódott az eredményeken, esetleg kínjában röhögött az OVB orbitális töketlenkedésén (de most ...

Trackback: Választási jóslat április 10-ről 2010.04.12. 12:28:39

Kedves olvasó! Ma, április 12-én minden bizonnyal nagyon sok cikket és posztot fogsz találni a tegnapi választásról és annak eredményéről; az Index címlapja is tele lesz megmondóemberekkel, elemzőkkel, és „én megmondtam!” típusú cikkek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Héttörpe (törölt) 2010.04.12. 10:20:17

Érdemes Gréczy újabb rohamát elolvasni. Komolyan megkérdőjelezhető, hogy ez a faszi normális. Szerinte itt állunk nyakig a Kubatov-botrányban, valamint figyelni fogja az új nokiás-ezüsthajó ügyeket. Azért nem linkelem ide, mert mérgező...

dr. Aullah 2010.04.12. 10:21:44

Minden tisztelem azoknak, akik kivárták a sort.

Azért kiváncsi lettem volna, mivan...
...ha nagyon sok nyugdíjas lett volna a sorban.
...ha egész nap, az ország egész területén szakadt volna az eső.

Homeoffice 2010.04.12. 10:28:53

Azért elfilóztam, hogy ha minden jól alakul, akkor a blog lassan értelmét veszti.
:)
Erről mi a véleményetek?

S.O.A. 2010.04.12. 10:30:12

@Gunther: mindig lesz téma. mindig....

Horizont 2010.04.12. 10:33:33

@Gunther: "ha minden jól alakul" Itt nálunk???

Lendvai inkább bocsánatot kérhetne!!!!

Homeoffice 2010.04.12. 10:34:23

@Horizont:

Jóvanna.. A Remény hal meg utoljára.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.04.12. 10:36:37

@Gunther:

Hm, nagyon irigylésre méltó a naivitásod. Én párszor felvetettem a felfokozott várakozás közepette, hogy a fidesz semmivel sem lesz különb, mint az mszp. Akkor sokan lekomcsiztak, holott utálom az mszpt, sohase szavaznék rájuk.

Elnéztem tegnap Orbán Viktort, és nem tudtam elképzelni mint egy felelős miniszterelnököt, és államférfit. Nekem egy populista paprikajancsinak tűnt, tegnap is, de én annak láttam 12 évvel ezelőtt is.

Felelős, állampolgári érdekeken alapuló kormányzás? Orbán Viktorral? Kubatov Gáborral? Pintér Sándorral? Meggyes Tamással? Martonyi Jánossal? Pokorni Zoltánnal?Kövér Lászlóval?

Ugye ezt nem gondoljátok komolyan?

guma 2010.04.12. 10:37:35

Minden tiszteletem az embereknek, akik sorba álltak egy kétharmados átgondolatlan törvény miatt!

De tudod a vakondos "listázás" szült egy felkészített (nem meglepődni) elnököt!

Tehát azért a Kubatov szöveg és (a bírósági ítélet az önkormányzati listáról ahol a pártoló és nem pártoló jelel a teljes lakosság szerepelt) valamint a benzinkútnál megjelenő személyről készült az elkapott listás szállító aktivistával - ELGONDOLKODTATÓ...

eszkep 2010.04.12. 10:38:03

Ez a "Kubatov-szavazók" definíció megint olyan suttyó MSZP-s butítás, ugyanis:

- Lakhelytől távol szavazni, csak ELŐZETES BEJELENTÉS alapján lehet, tehát PONTOSAN TUDTÁK, mennyi emberre kell felkészülni!
- Ki az, aki nem a lakhelyén szavaz? Nyilván nem a szoci nyugger, sokkal inkább a diákok, fiatal (egyedülálló) munkavállalók, tehát azok, akiknek tele van a fasza az MSZP-vel. Magyarán érthető, hogy az OVB szoci többsége megpróbálta elleheteleníteni ezen savazókat (ha csak a felük megunja a sorbanállást és hazamegy, az is BŐVEN eldönthet egy szoros szavazást)
- Nem igaz, hogy feltűnően többen szavaztak lakhelyüktől távol, mint akár csak 2006-ban, alig 8000 fő volt a különbség!

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.04.12. 10:38:43

Milyen érdekes, a XI. kerületben, ahol a legtovább húzódott a sor, nem mernek hőbörögni...

eszkep 2010.04.12. 10:41:10

@anti_troll: " Én párszor felvetettem a felfokozott várakozás közepette, hogy a fidesz semmivel sem lesz különb, mint az mszp."
Elég "egyszerű" mondhatni "bináris" a logikád, melybőlkövetkeztethetünk szellemi képességeidra. Már sokszor volt itt a blogon téma: korrupció mindenhol van, még Brüsszelben is. Csaka NAGYSÁGREND a nem mindegy. Téma ezután is nyilván lesz, csak a volumenek lesznek kisebbek.

Zuzu Petals 2010.04.12. 10:41:16

Én pedig szeretnék látni egy min. 1 héttel korábbi mentést a crm.mszp.hu-ról. Lécciii, Ildinéni...
Nem fér a fejembe, ez a nő hogy lehet ennyire ... Nem is tudok rá jó szót. A véremeszpések így is mind kimentek, ha sokáig pofázik, csak azt éri el h azok is elmennek a 2. fordulóban, akik most nem tették vagy visszafordultak, és van egy olyan sanda gyanúm, h ez a kör nem szegfűhuszárok gyűjtője...

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.04.12. 10:43:45

@Rettegő {készenlétes Kubatov-szavazó}:

yo a nick-ed :DDD

lendvai meg szánalmas, az intelligenciával köszönő viszonyban sincs ...

öregroka 2010.04.12. 10:45:23

hajrá Magyarország hajrá Magyarok megtettük az első komoly lépést ezt kapta az MSZP osztályzatként az elmúlt 8 évért nézem olvasom a cikkeket van mit tennünk ahelyett hogy egymásnak esnek emberek vádaskodnak gyűlölködnek talán ha közösen tennénk hogy jobb szebb országban éljünk előrébb lennénk öreg róka

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 10:45:42

@eszkep: "Lakhelytől távol szavazni, csak ELŐZETES BEJELENTÉS alapján lehet, tehát PONTOSAN TUDTÁK, mennyi emberre kell felkészülni" - részben igaz, mert pénteken 4-ig lehetett igazolást kérni. Ettől függetlenül azért kb ismert volt a pontos számuk. Tehát csak ennyire volt "előzetes".

"Nyilván nem a szoci nyugger, sokkal inkább a diákok, fiatal (egyedülálló) munkavállalók, tehát azok, akiknek tele van a fasza az MSZP-vel" - ennek némileg ellentmond az a bő 900.000 ember, aki odaszavazott. Szerintem NEM CSAK nyuggerek szavaztak oda :(

"Nem igaz, hogy feltűnően többen szavaztak lakhelyüktől távol, mint akár csak 2006-ban, alig 8000 fő volt a különbség!" - ez igaz, de az átszavazók, idén CSAK EGY MEGHATÁROZOTT szavazókörben adhatták le a voksot. Ahogy Török Gábor szemléletesen mondta tegnap: mintha ugyanakkora mennyiségű vizet egy huszadára csökkentett átmérőjű csövön akarnánk leengedni ugyanannyi idő alatt. Ettől még tény, hogy kibaszott kabaré volt az egész...

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.04.12. 10:46:52

@eszkep:
Nem tudom miért kell a másikat sértegetni, no mindegy.
Visszatérő válasz, hogy mindenhol van korrupció. Én nem fogadom el a kisebb korrupciót mint előnyt, a korrupció az korrupció, és halovány fingja sincs senkinek, mennyi az az annyi.

A Fidesz alatt is volt, 98-02 között, nyilván fele annyi idő alatt kb fele annyit loptak.

Itt az a lényeg hogy a struktúrák,beidegződések ugyan azok mindkét párt esetében.

eszkep 2010.04.12. 10:48:14

@anti_troll: Pintér Sándor egyik cask a agybutíó balos médiában jött szóba, a többi általad felsorolt személlyel nem tudom mi a gondod? Belátom, egyik sem bír olyan "kvalitásokkal", mint Vadai Ágnes (hál' Istennek)

vastagbor.blog.hu/2010/03/31/jaj_honvedelem_mi_lenne_veled_nelkulem

Hogy neked ki tűnik " populista paprikajancsinak" az a te bajod, de szerinted mit kellene mondani egy választási eredményváró rendezvényen, az ünneplő embereknek? Fel kellene olvasni az első benyújtandó törvényjavaslatok teljes szövegét??? Nekem pl. sokkal inkább Lendvai tűnt populista paprikajancsinak, aki még tegnap este (!) is arra utalt, hogy legalább nekik van programjuk... Nevetséges!

órarugógerincű felpattanó 2010.04.12. 10:48:19

@anti_troll: bezzeg vona. Benne látsz mindent, amire vágysz, gondolom.

eszkep 2010.04.12. 10:49:19

@anti_troll: , Jó, akkor te gondolkozz továbbra is fehéren-feketén, csak épp ez nagyfokú infantilizmusra utal.
Nevezz emg egy országot, ahol szerinted NINCS korrupció!

binike 2010.04.12. 10:49:46

nem tudfom ki nézte tegnap a m1-en a választási műsort. Az igazolásos szavazásnál az egyik elemző inkább az APEH figyelmének felhívását kérte hogy nézzék meg a sok balatoni nyaralóba bejelntett 'II kerületben szavazóknak a vagyoni helyzetét mert itt volt a nagyságrendiekben a legtöbb igazolásos szavazás.

eszkep 2010.04.12. 10:50:52

@Seduxen: "ennek némileg ellentmond az a bő 900.000 ember, aki odaszavazott."

No igen, de valószínűleg a "helybéliek" szavaztak oda. (Ez látszik az előző fordulók eredményeiből)

órarugógerincű felpattanó 2010.04.12. 10:51:13

@anti_troll: "Én nem fogadom el a kisebb korrupciót mint előnyt, a korrupció az korrupció, és halovány fingja sincs senkinek, mennyi az az annyi."
Akkor kénytelen leszel keresni egy másik bolygót.
"A Fidesz alatt is volt, 98-02 között, nyilván fele annyi idő alatt kb fele annyit loptak."
Nem. Tizedannyit sem.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 10:51:32

@binike: bezony, Török Gábor nyögte ezt be, Gíró-Szász meg ott vigyorgott, mint a vadalma :))))

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.04.12. 10:52:22

@eszkep:
Ne hozz fel nekem mszp-s neveket, mondom hogy hánynom kell tőlük. Ez azonban nem jelenti azt automatikusan, hogy megváltóként tudok tekinteni pl Pintérre, akiről nyíltan beszélik, hogy az ország legnagyobb keresztapája. (nem, nem balosok).

Szerintem te vagy a bináris gondolkodású, ez a kommented bizonyította.

eszkep 2010.04.12. 10:53:23

@Seduxen: "ez igaz, de az átszavazók, idén CSAK EGY MEGHATÁROZOTT szavazókörben adhatták le a voksot."

Pontosan ez a probléma. Az OVB meg nem tudott 4 év alatt (!) felkészülni (2006-os törvénymódosításról van szó), a megváltozott helyzetre? Szánalmas.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 10:53:44

@anti_troll: @órarugógerincű felpattanó: @eszkep: így-így, hajrá, essetek csak egymásnak, így kell ezt!

eszem megáll, basszátok meg, legalább egy-két napra tegyük ezt már félre!

legalább egy kicsit örüljünk annak együtt, hogy ezt a söpredék bandát elküldték a választópolgárok a büdös picsába. egy aprócska lépés, de lépés előre.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.04.12. 10:53:46

@órarugógerincű felpattanó:
Még egyszer: Nagy korrupció, sok pofátlan lopásra nem lehet kevesebb lopás. és korrupció a jó válasz.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.04.12. 10:54:47

@Seduxen:
Ok.Igazad van, tényleg örülök hogy ezek eltakarodtak.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 10:55:27

@eszkep: 2007-es módosítás, de mindegy.

Az maga a megtestesült vastagbőr, ahogy szigeti e.t. beleböfögte már tegnap is a kamerába, hogy az OVB nem felelős. Nem is basszad meg, a választópolgár a felelős, mi az apja faszának ment szavazni, ugye? ki a tököm felel a választás lebonyolításáért, ha nem az OVB?

eszkep 2010.04.12. 10:57:07

@anti_troll: "legnagyobb keresztapája."
Ez olyan népszabis urban legends, ilyen marhaságokra nem is reflektálok (mellesleg MSZP-s üzleti kapcsolatai is vannak...)
Valóban erősen kilógott a FIDESZ-kormányból, én sem értem, hogy kerül oda. Viszont nem is került szóba, hogy újra miniszter lenne belőle. (Ezek után nagy poén lenne, ha mégis, bár engem akkor sem érne csalódás, nem rájuk szavaztam...)

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 10:57:59

Lendvai felvetésére (hazudik mint mindig) észrevételezném, hogy legkésőbb péntekig, trhát a választás előtt KÉT NAPPAL kellett igazolást kérni annak, aki lakhelyétől eltérő helyen kívánt szavazni, amiből egyenesen következik, hoyg az "utolsó pillanatban" sehol nem jelenhettek meg "Kubatov szavazók". De mantrázhat bármit, az ő fejét is vennni fogják, irány a nyugdíj.

OVB. A tegnep történtek miatt Szigetinek visszak kell menni disznót őrizni, vagy Marx műveit tanulmányozgatni, ezek egyébként nagyjából egyszintű tevékenységek.

Seduxen:

Nekem úgy tűnik nem nekem kell azon morfondíroznom, hogy mikor és hol adom át a nyereményedet, hanem pont fordítva áll a helyzet. :-)))

Az LMP-nek meg Jobbiknak gratulálok, nagy teljesítmény Parlamenten kívüli pártként ez elért eredményük.

eszkep 2010.04.12. 10:58:12

@Seduxen: Én egyébként sokallom a 19%-ot...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.12. 10:58:47

@Héttörpe (az SZDSZ elveszi az emberek örömét):

Hát ez tényleg csodaszép:

"Itt állunk tehát a Kubatov-botrány kellős közepén, egy mindent megígérő és minden sikert letagadó, politikai vetélytársait a legkülönfélébb támadásokkal gyalázó párt abszolút - meglehet, kétharmados - többségével.
És mégsem ér véget a világ. A homokórát ezennel visszafordítjuk. Figyelni fogjuk a közbeszerzéseket, a különös vállalati csődöket, a új nokiás ezüsthajókat, az önkormányzati kommunikációs megbízásokat. Érdemes lesz figyelni a Fidesz által megalázott "nyuggernek" és "komcsinak", szodcemnek és liberálisnak, mit kezdenek a 13. havi nyugdíj, az adócsökkentés, a mindenkinek mindenkre lesz pénze típusú korábbi ígéretekkel. A hangfelvételek ezekről mind megvannak.
Vigyázni kell majd az emberi jogokra, a parlamentarizmusra, nemzetközi kapcsolatainkra, óvni a nemzetet a koncepciós perektől, a túlhatalomtól."

cotti 2010.04.12. 11:00:37

Az egyetlen 'pozitívum', amit az elkövetkezendő évekre jósolható, hogy beköszönt a rettegők aranykora: 2/3-ad FIDESZ, 50 fő feletti Jobbik frakció, lesz itt napi szintű csomagolás. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.12. 11:00:41

@Gunther:

Jaj de kis naiv vagy :)
Elhitted, hogy jön a Kánaán? Hahaha....

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.12. 11:00:50

@Seduxen: ezek a pöcsök csak a kampáncsend sértésekre vannak ezek szerint.

S.O.A. 2010.04.12. 11:00:50

@binike: Mindenféle alaptalan vádaskodást megelőzendő közölném, hogy mi, balatoni lakosok hagyomány szerint a választásokat a békés budai II. kerületben szoktuk tölteni, jó pár ezreren, de családias hangulatban. Állampolgári jogunk, kérem, hogy ha unjuk a balatoni nyaral... izé LAKÓházunkat, akkkor kicsit fölugorjunk a nagy Bp-re, mondjuk szavazgatni!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.04.12. 11:01:00

Lehet, hogy Kubatov-szavazók voltak, de akkor sem értem, hogy miért lenne baj, ha egy párt szimpatizánsai felhívogatják azokat az ismerőseiket, akikről tudják, hogy ők is szimpatizánsok, hogy ugyanmár emeljék fel a löttyedt seggüket, és szavazzanak. Arra, akire akarnak. Ellenszolgáltatás nélkül.
Tegyék ugyanezt a szocik is, egész nyugodtan, ebben nincs semmi törvénysértő.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.12. 11:01:18

@anti_troll: Baszod, a demokráciát eleve arra találták ki, hogy behozza a pénz általi hatalomszerzés lehetőségét a születéssel öröklődő hatalom mellé. Mindenképpen lesz kéz kezet mos, amíg demokrácia lesz a világon. De még diktatúrákban is van, még akkor is, ha halálbüntetés jár érte.

eszkep 2010.04.12. 11:02:10

@derelyegrádi szellem: Az LMP-re kiváncsi leszek... De legalább most van esély rá, hogy lesz magyarországon egy normális balos párt, aki nem ragad le a "fasisztázós" butításon. Ha így lesz, végső soron akár az MSZP is elsorvadhat mellette 2-3 ciklus alatt!

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 11:02:18

@anti_troll:

Bizonyára, így van.

De a puding próbája az evés. te írod a 98-02 közötti korrupciós ügyet, és írok rá kettő 02-10-esetet. Várom. Aztán meglátjuk, hogy igazad van-e....

2010.04.12. 11:03:37

Már bocs, hogy belevau, de nem az a kérdés, hogy hol van korrupcio, hanem az hogy tesznek-e ellene vagy állami szintre emelik. Mert nálunk, az elmult 20 évben mindenki tudta, hogy van korrupció, és nem is kicsi. Lopott itt, kormány, ellenzék, a haverok, a sógorok és a komák. Aztán papoltak itt, csára, bura, aminek értelme nem volt és most sincs. Ne pofázzon senki, hanem az illetékesek tegyék a dolgukat. Aki lopott, csalt hazudott, zárják be mint a malacot. Bár, ez csak álom marad, mert "a holló, a hollónak nem marja ki a szemét"-mert neki akkor nem jut. Amugy annak van igaza,(valahol olvastam, és bocs hogy nem tudom megnevezni, hogy ki irta) aki azt irta, hogy a politikusok között az a korrupció, amiböl öt kihagyják. Ha beveszik , és megkapja a "jattot"akkor az rendes, hivatalos ügylet.

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 11:04:41

@eszkep:

Nem kell ahhoz annyi idő. Ha valami csoda nem történik és a fidesz jól kormányoz már 2014-ben azon izgulhatnak, hogy meglesz-e az a parlamenti köszöb.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 11:05:52

@derelyegrádi szellem: egyebassza, ennyit megért :))) Ibi fejét látni tegnap este, maga volt a fodorgabi 2.0 :))))

@eszkep: szerintem minden épeszű ember sokallja :)))

cotti 2010.04.12. 11:06:00

@eszkep: Elvégre támogatóik vannak hozzá, féltucat nagykövet a tegnapi választási eredményvárójukon - köztük az USA nagykövetasszonya. A legmocskosabb párt mind közül, és a legszomorúbb az, hogy ezzel sikerült újra átverniük 7 százaléknyi embert.

eszkep 2010.04.12. 11:06:00

@laspalmas: Nem hiszem, hogy a Vastagbőr olvasói között bárki is komolyan gondolná, hogy jelen helyzetben itt Kánaán jön most.
Point ez a baj: ugyanolyan szigorú fiskális politika lesz mint 1998-2000-ben (ügye Zero, ezt már megnézted az MNB statisztikai közleményeiben?- linket már számtalanszor csatoltam). Annyi a különbség, hogy most nem két évig, hanem négy évig legalább... Közben LÁTSZÓLAG nem sok látványos fog történni.

eszkep 2010.04.12. 11:08:46

@derelyegrádi szellem: Igen, én is ettől tartok, lásd a fenti kommentemet, ami duplán jelent meg...
Lesz a RTL Klubbon, TV2-őn, Index-en, Népszabiban népbutítás ezerrel. Hacsak, meg nem szüntetik... :-)
A Heti Hetes is új erőre kaphat...

órarugógerincű felpattanó 2010.04.12. 11:10:08

"Nyugger vélemény
Ez most egy nyugger blogger írás.

Számolni is tudni kell. A szavazáson részt vett, mintegy nyolc millió magyar. Ebből szavazott, körülbelül majdnem öt millió. A győztes pártra adta le voksát több, mint kettő és fél millió honfitársunk. Ha ezt kivonom a nyolc millió jogosultból, akkor marad még öt és fél millió, ügydöntésre hivatott polgár. Azaz több. mint akik tegnap az urnákhoz járultak. Ők nem adták szavazatukat a legerősebb pártra, de tudtommal ők is magyarok. Ennyi lenne hát az egyértelmű népakarat?

Most akkor mi van? Szerénység és alázat, a nagyarányú győzelem ellenére, mondja az elnök a híveinek. Tán lelkiismeret furdalása van? A legizmosabb párt vezére stábjával együtt , eddig talán pökhendi volt és öntelt? Most meg érzi a veszélyt, hogy a célszalagot elsőként, nagy előnnyel átszakító alakulat mögött, a támogató szurkolók száma mégsem a többség?!

A 2/3-ra utaznak a következő napokban, s ezért folyik majd részükről az ádáz, szerény, alázatos küzdelem. A szurkolótábor már el van igazítva. Mint eddig is. Széchenyi István jut erről eszembe, aki képviselőházi beszédében 1848 augusztusában mondta: " Ismerem a magyart...annyi nyomorúság dacára is, még mindig okulni nem tudott, s nem tudta megtanulni, mikor kell felhúzni a vitorlát, mikor vesztegelni, s mikor horgonyt vetni, hanem csak nekimegy lelkesedésével, mint a vak légy egyik a másiknak..."

Persze egy nyugger csak maradjon nyugodtan, ne tomboljon, mint kádárproli- balhívő, ingyenélő here. Már amúgy sincs annyi ideje hátra, mint amennyi letelt. Csakhogy a legerősebb párt nyílvántartása szerint ő is benne van, abban a többségben, abban az öt és fél millióban, akik nem a legizmosabb alakulatra adták le voksukat. És ráadásul ő is magyar. Sőt, eddigi munkás életével még bizonyította is azt. Most akkor mi van? Nyuggerek! A többség velünk van! Nem velük, akik erre hivatkoznak!"

Kapcsolatról beszarás. Akkor most mégis az mszpnek kellene kormányon maradni? :-D

eszkep 2010.04.12. 11:11:12

@cotti: Első körben az lesz érdekes, visszalépnek-e a jelöltjei a második fordulóban? Esetleg valaki javára? Ez egy fontos mérföldkő lesz...

órarugógerincű felpattanó 2010.04.12. 11:11:25

@eszkep: Ja, meg a hócipő is kevésbe lesz ciki talán :-D

cotti 2010.04.12. 11:15:30

@eszkep: Valszeg vissza fognak lépni ott, ahol a Jobbikot esélyesnek tartják a mandátum megszerzésére...

www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100411-csak-a-jobbik-karara-lepne-vissza-az-lmp.html

eszkep 2010.04.12. 11:16:43

@órarugógerincű felpattanó: "Ennyi lenne hát az egyértelmű népakarat?"

Te ittál valamit, vagy alapból vagy ennyire sötét?
Az újkori Mgayar történelemben nem volt példa ilyen arányú győzelemre!!! Szerinted mi az egyértelmű népakarat??? Aki nem él szavazati jogávall, az az ő baja. Ugyanazt a retardált magyarázatot adod, mint Gyurcsány a népszavazás után????

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 11:17:50

@eszkep:

Lesz, de már nem úgy mint régen. Én jelenleg azt látom, hogy sok ilyen médium már a választások előtt megkezdte az "igazodást". Az erőt tisztelik, és sokan úgy látják ott is, hogy az MSZP-nek vége, üzlet (pl 100 milliót szórtak szét korábban köztük) velük most nincs és később se lesz, és ilyen körülmények között nem kívánnak velük tartani. Inkább új gazdi után néznek, aki ha nem is szívesen, és sokat, de valami csontot dob majd nekik is.

Szerintem ez fősodorban azon múlik, hogy ezen TV-k, újságok tulajdonosait, befektetőit meg tudja-e győzni az MSzP az elkövetkező hónapokban, hogy nincs végük, fel fognak még támadni, és lesz lehetőség "meghálálni" kitartásukat. Én erre nagyon kicsit esélyt látok.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.12. 11:19:03

@eszkep: Nem tűnt fel, hogy idézőjelben van, és alatta ott a forrás? Nem ittál eleget?

eszkep 2010.04.12. 11:19:33

@órarugógerincű felpattanó: Az még létezik??? Hány példány fogy abból? Állami pénzek nélkül csődbe megy két hónap alatt...

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 11:20:55

@Seduxen:

Akkor jól van. Szerencsés és ritka eset, ha vesztes is elégedett.

Én mondjuk nyerni szeretek, de nem vagyunk egyformák :-))

órarugógerincű felpattanó 2010.04.12. 11:21:10

@eszkep: Honnan tudjam? Csak gondoltam, most megint ellenzékivé válhat az a humor, aminek amúgy is mindig Orbán volt a célpontja :-D

eszkep 2010.04.12. 11:21:11

@órarugógerincű felpattanó: Ohh... Tegnap valóban mértéktartóan ünnepeltünk, nem ittam eleget...

tomasztroli 2010.04.12. 11:21:36

Most láttam egy videót, amiben a Lendvai beszélt, majdnem megasirattam a pártjával együtt. És van pofája azt fröcsögni, hogy most majd ők, mint legnagyobb ellenzéki párt (figyelem, az LMP-vel való barátkozást nem zárta ki, csak a Jobbikot!), arra fognak vigyázni, de nagyon, hogy ha az országot rossz irányba akarják kormányozni, akkor majd ők jól odakoppintanak nekik! Hahaha, eldobtam mindent, hogy ezeknek nem sül ki a szemük!

Homeoffice 2010.04.12. 11:22:33

@laspalmas:

ÉN?
Nem:)
Csak próbáltam azonosulni a Fidesz választási győzelmet ünneplőkkel:))) (Akik majdnem széttépték Viktor:))

órarugógerincű felpattanó 2010.04.12. 11:22:36

@eszkep: Akkor ez lehet. Direkt oda írtam, hogy kapcsolat.hu-ról van az idézet. Röhejesnek tartottam, gondoltam bemásolom ide.

eszkep 2010.04.12. 11:23:22

@órarugógerincű felpattanó: No, de legalább "következetesek" ha ellenzékben van, ha kormányon, mindíg őt szidják...

órarugógerincű felpattanó 2010.04.12. 11:23:38

@tomasztroli: Csak nehogy a második fordulóban is összeboruljanak az lmp-vel, mert akkor hozhatnak néhány vk-t.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 11:25:15

@derelyegrádi szellem: baszdmeeeg! :)))

Inkább szóljál a "tudodkinek", hogy MEGFELELŐEN nyírja le a füvet :)))

nem_hiszem_el 2010.04.12. 11:25:25

Hejj, ez kell a népnek, cirkusz és kenyér!
Hogy ez az orbán milyen tenyérbemászó! Azt mondja a szerénységüket megtartják. Nahát...

eszkep 2010.04.12. 11:25:41

@órarugógerincű felpattanó: És ilyen kvalitásokkal bíró emberből van ebben az országban 900000... Tragédia!

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 11:27:24

@eszkep:

Én arra leszek kiváncsi, hogy az LMP szavazók kire nyomják majd a 2. fordulóban. Ezen sok múlik. Ha fele erre, fele arra, már az is jó.

A Jobbikosokon nem nagyon aggódom, mert Lendvai is örgeszik és butul is, mert a végén csak befasisztázott egyet nekik, ami nagy hiba volt. Talán egy-két Jobbikos odaszavazott volna 2. fordulóban a "likudviktor" 2/3-a elllen, de így, hogy a 2. forduló nyitányaként jól lefasisztázta őket, nem nagyon hiszem.

Ugye gunther? :-))

eszkep 2010.04.12. 11:27:37

@órarugógerincű felpattanó: És ilyen kvalitásokkal bíró emberből van 900000 ebben az országban... Tragédia!

eszkep 2010.04.12. 11:29:44

@derelyegrádi szellem: Azért azt hittem, tovább tart a remény, hogy lesz normális balos párt hazánkban.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:29:48

@derelyegrádi szellem:

Lendvaiban az volt a legérdekesebb, hogy valami kimeneti csatolóegységet cserélhettek benne mostanában, mert eddig nem volt ilyen pösze. Vagy rosszul vettem észre?

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 11:30:35

@Seduxen:

felmondott, aszonta mostantól 4 évig nemigen ér rá valami csip-csup dolog miatt, nem is értettem pontosan, de valami miniszteri elnökségről magyarázott....:-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 11:32:59

@El Topo (Sgt. Elias): szerintem nem volt józan. mondjuk egy ekkora zakó után én is bebaxtam volna :)))

@derelyegrádi szellem: most mondd! már jó háztartási alkalmazottat sem könnyű találni... (max ha jól nősül az ember :))))

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 11:33:27

@El Topo (Sgt. Elias):

Jól figyelted ki, tényleg pösze lett, szerintem a fogtechnikusa b....hatott el valamit, vagy a botoxot adagolták túl neki, nem tudom.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.12. 11:33:43

@derelyegrádi szellem: Nem valami királyság volt az...? :)) Vagy császárság?

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 11:34:47

@Seduxen:

Miért, te egy takarítónőt vettél el? :-)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 11:36:28

@derelyegrádi szellem: nem, de azt is megcsinálja!!! :)))

különben én még nem nősültem, már bocsánat! tudod én úgy tekintek a házas férfiakra, hogy "Irigy vagyok, de nem hülye!" :)))))

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 11:37:09

@Tigeri:

Most nem a Vonáról beszélgetünk ám....-)

Homeoffice 2010.04.12. 11:38:31

@derelyegrádi szellem:

Szia!

Majd kiderül mi lesz a 2.ik fordulóban. :) Ismétlem miért kellett egy szerencsétlent (Krumplisbandi) indítani a 20. vk.-ben Totya ellen? Nálunk listán 30 %ot kaptak listán a Szocik és 45 (!) % ot Totya. Úgy hogy LMPs is volt. Tehát keményen átszavaztaka jobbikosok is meg a fideszesek is. (42 %ot kapott a fidesz nálunk ha jól tudom)
Szóval... Szellem... inkább a Krumplisbandinál van a hiba.:)

Horizont 2010.04.12. 11:39:05

@Seduxen: :DDDDDDD Attól, hogy nincs papírod róla más??

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 11:40:28

@Seduxen:

"különben én még nem nősültem"

Ezt tudtam.

"tudod én úgy tekintek a házas férfiakra, hogy "Irigy vagyok, de nem hülye!""

Ezt viszont nem.

Ha feleségeiket irigyled, akkor inkább tedd meg nekem, hogy postán küldöd el a boromat..:-))))

öööö...izé 2010.04.12. 11:44:05

Lendvai egy - a nyugalom megzavarására erősen alkalmas képi elem, melynek megtekintése 18 éves kor alatt még szülői felügyelettel sem ajánlott...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:44:08

@Seduxen: @derelyegrádi szellem:

Na jól van akkor, nem tévedtem. Általában csak akkor hallgatok Lendvait, ha két munkásőr kényszerít fejemhez szorított PA-val, de most valahogy mégis belefutottam.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 11:48:33

@Horizont: persze, hogy nem, de le kellett csapni eme magaslabdát :)))

@derelyegrádi szellem: házinyúlra nem lövök! (max, ha támad :)))) )

@El Topo (Sgt. Elias): persze lehet, hogy tényleg a botox ment az agyára, de annyira kereste a szavakat, és nem forgott a nyelve, hogy én azonnal delériumtrémenszre gyanakodtam :)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.12. 11:48:37

@derelyegrádi szellem: Jaaj ,bocs tényleg.Hiszen egy tiszta szívű párt tiszta szívű vezetője csakis alázatos lehet.Semmi nagyképűség semmi pökhendiség.Gyalog fog járni és mindenkit arra kér,hogy tegezzék.:))

Jason Bourne 2010.04.12. 11:49:39

bájos, ahogy lenvai cenzor asszony aggódik a demokráciáért. takarodna már inkább el a p*csába a többi mszmp-s pártfunkcival együtt.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:50:03

@Seduxen:

Jó, hát reméljük lassan elnyeli a nyugdíj, mint Gyulát.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 11:52:21

@El Topo (Sgt. Elias): most még biztosan nem, mert listáról bejutott. szóval tovább "őrizheti" a demokráciát, mert az ő pártja az egyetlen, aki megvédheti a zembereket a patásördögtől.

asszem dártányán Attila olyat bírt mondani tegnap, hogy "Ellenzék nélkül nem lehet haza!"- vagy valami ilyesmit :))))

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 11:56:36

@Tigeri:

Ha ezt ilyen jól látod, akkor nem értem az eddigi megnyilvánulásaidat. :-))

@El Topo (Sgt. Elias):

Szegény Gyulát az ÁEK VIP "vigyorgója" nyelte el.

ucsacsu 2010.04.12. 11:57:05

A féleszű átaludta az éjszakát,mert se kép,se hang róla,tőle és még a zsoca se kezdett eddig rettegni.Valami baj van a maszopnál,de hát legyen is.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 11:57:24

@Seduxen:
Azért nem mai csirke már és sokat kivett belőle az elmúlt néhány év. Gyulával múltkor találkoztam a Kútvölgyi bejáratánál. Várta a kocsiját, hogy hazavigyék. Vígan cigizett és nem is volt rossz bőrben látszólag, de fogalma nem volt róla, hogy hol van és mit keres itt.
Dártányán még különb faszságokat is fog mondani. Komolyan mondom, érdemes lesz nézni a parlamenti közvetítéseket.

Tündér_Lala 2010.04.12. 12:02:00

A második forduló után talán meg lesz a lehetőség, hogy valamit kezdjenek az országgal.
Ne tévedjünk azonban, iszonyatos az örökség. 20 500 Md (20,5 billió) Ft adósság, szétvert államigazgatás, rendvédelem, nemzetbiztonság, A csőd szélén álló egészségügy, önkormányzatok és legatyásított állami- önkormányzati vállalatok. Ehhez pedig hitehagyott, kétségbeesett és/vagy csodaváró emberek, akiknek jövőképet, értelmes életet és munkát kellene biztosítani belátható időn belül.
Ennek a kihívásnak megfelelni embert próbáló feladat lesz és csak remélhetjük a sikert. Ebben minden felelős erőnek segítenie kellene, mert ez a nemzet érdeke. A szólamok után itt a bizonyítás lehetősége mindenkinek, minyájunk érdekében.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.12. 12:02:26

Nem az Ildikóval van baj ,hanem ,hogy ERRE van rá igény.

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 12:03:17

@Tigeri:

Hát akkor ezzel megvolnánk....:-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 12:03:48

@El Topo (Sgt. Elias): mi tagadás, a napi rendszerességű Botox-Vona, vagy egy Rogán-Pörzse csörte az maga lesz a kabaré :))))

"de fogalma nem volt róla, hogy hol van és mit keres itt." - és ezzel nincs egyedül, nagyon sokan vagyunk így, akik nem értik, hogy mint keres ő itt :))))))

emigrans proli 2010.04.12. 12:08:44

Megalakulása óta figyelemmel kísérem a Vastagbőrt, egy igazi gyöngyszemnek tartom a hazai palettán; elöljáróban hadd köszönjem meg nektek, zero és laspalmas, hogy a mindennapi rettegést biztosítjátok számomra. Olyan ez már, mint egy falat kenyér.

Ambivalens érzéseim voltak a választásokkal kapcsolatban, mert úgy éreztem, akármi is lesz, az semmiképpen sem lehet jó az országnak. Győzött a sok rossz közül az egyik, minden megy tovább a megszokott módon. Megfelelő Ember és Megfelelő Politikus társai kaptak négy évet arra, hogy felmutassanak valami olyat, amit az elmúlt 12 évben nem sikerült nekik (az ország szétrablásán kívül, persze); fantasztikus lehetőség ez a Fidesznek, hogy bebetonozza magát a hatalomba még egy jó pár ciklusra. Természetesen mivel a Fideszről beszélünk, ez egy nevetséges elképzelés és biztos vagyok benne, hogy az égvilágon semmi nem fog változni. Az elmúlt évek hihetetlen korrupciós ügyei megmutatták, hogy ebben az országban mindent meg lehet tenni, és 'hiteles' politikusaink meg is ragadnak minden lehetőséget ennek bebizonyítására.

Öröm számomra a Jobbik jó, de nem túl jó szereplése. Túl gyorsan jutottak volna túl magasra, remek lehetőség lesz számukra a következő négy év arra, hogy bizonyítsanak. És remek lehetőség lesz nekünk is arra, hogy nyomon követhessük a jellemfejlődésüket (vagy éppen az 'átlagos magyar politikus'-sá való átváltozásukat. Átlagos magyar politikus = korrupt, tolvaj, hazug, stb.).

Az MSZP 20 százaléka sokkoló, azt hiszem ehhez nehéz bármit is hozzáfűzni. Az egyetlen öröm az ürömben, hogy a képviselőik fele elveszíti a mentelmi jogát és vidáman integethetünk majd nekik a rácson keresztül vagy sörrel a kézben nézhetjük őket a TV-ben, ahogy kitakart fejjel, rabláncon viszik őket a börtönbe. Sajnos biztos vagyok benne, hogy az igazi nagyágyúk jó listás helyen vannak, na de ami késik, nem múlik...

Bízom benne, hogy egyszer, valamikor Magyarországon lesz egy olyan párt, akinek tiszta szívvel oda tudom adni a szavazatomat. Akik semmi mást nem tartanak szem előtt, mint az ország felvirágoztatását, és ezért hajlandóak radikális lépéseket is megtenni. Akik szakembereket ültetnek a megfelelő helyekre a haverok/bajtársak/elvtársak helyett. Akik kivetik maguk közül azt, akire akár a gyanú árnyéka is vetül, és kíméletlenül szétcsapnak a bűnözők között. Akik minden ideológiai háttér nélkül, pusztán a magyar fellendülésbe vetett bizodalmukkal is képesek feltüzelni az embereket és újra hitet adni nekik.

Mivel szánalmas idealista vagyok, ezért én még hiszek ebben :) Addig is viszont tudom, hogy meglesz a napi adrenalin-betevőm, mert itt vagytok ti és futószalagon szállítjátok a jobbnál jobb történeteket. Csak azért nem kívánok hosszú életet a blogotoknak, mert az senkinek sem jó.

Dr Kangörény 2010.04.12. 12:11:22

Kollégák, azért emlékezni kéne az elmúlt években pl. itt is folytatott kommunikációra, miszerint a mocskos kommunista diktatúra tombol az országban, stb.

Most milyen alapon bántjátok utódaitokat, akik még el sem kezdték a rettegést?

A 2/3 ugyanis nem más, mint a törvényes "diktatúra", mivel gyakorlatilag ilyenkor mindent szabad.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 12:11:47

@Seduxen:
Vonával vitatkozni az olyasmi lehet, mint nyolcvan dekés kalapáccsal kiverni.
Pörzse Sanyi meg... háááát... sokféle embert ismerek, de ennyire semmirevaló napsugárfiút, mint Pörzse, nem nagyon.

2010.04.12. 12:12:28

@órarugógerincű felpattanó: Tipikus véleményt idéztél. Az ilyen mentalitású emberek nem fogják fel a demokrácia lényegét.. Ez van. Hála istennek a lófaszt sem számít! :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 12:13:18

@El Topo (Sgt. Elias): ha leveszed egy pillanatra az "antijobbik"-szemüveget, azért észreveheted, hogy botoxildi sem az érvek embere. szóval vica-verza lesz az :))

én őszintém mondom nem is értem ezt a "Pörzse-jelenséget". Eztetetetetet a dolgot ki álmodta meg, és MIÉRT? :)))

marós 2010.04.12. 12:13:29

Lendvai nem tudja tudomásul venni, hogy a lenini út zsákutca, a végére értek, nincs több korrupció, hazudozás, csalás, gyülöletkeltés, el kell takarodni, mert a pártjukat is, hasonlóan Dávid Ibolyához, magukkal rántva, tünnek el örökre a politikai életből. HAJRÁ MAGYARORSZÁG !

2010.04.12. 12:13:35

@eszkep: Idézett vazze, nem tudsz olvasni???

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 12:16:27

@Seduxen:
És? Láttad valahol, hogy a botoxhercegnőt dicsértem volna? Magam is csodálkoznék.

Pééééénz, péééénz, apukám. Már úgy értem, Pörzsének személy szerint egy buznyákja nincs, de van egy jól kereső felesége. Érted hogy mondom.:)

Terézágyú 2010.04.12. 12:18:18

Most ezzel mi a baj? Választási csalásról csak a jobboldalon lehet beszélni, amikor ők maradtak le? Amikor a másik oldal maradt le, akkor ők nem mondhatják?

(Mondjuk butaság, mert választási csalás nem volt az elmúlt 20 évben)

Higany 2010.04.12. 12:19:12

Még jó, hogy napokkal előbb kellett kérni az igazolást. De ezt gondolom a cenzor asszony is tudja, de úgy már nem olyan izgi a hazudozás. Ráadásul le kubatov-szavazózni azokat akikkel a béna szabállyal kibabráltak, különösen pofátlan.
Kár a benzinért, a mentelmi jog felfügesztéséhez szükséges 2/3 már most megvan az OGY-ben...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 12:22:28

@El Topo (Sgt. Elias): "Vonával vitatkozni az olyasmi lehet, mint nyolcvan dekés kalapáccsal kiverni" - ezt lehetett volna úgy is, hogy Ildivel vitatkozni. Már csak azért is, mert ilyet már láttunk egy párszor. Maradandó élmény volt mindegyik.

de persze ebben az esetben nem lehetett volna vonagabizni egy jót :))))

Hogy is szól a mondás? "Minden sikeres férfi mögött egy nő áll"

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2010.04.12. 12:25:17

@Higany:
Mentelmi jog ide vagy oda, nem lesz elszámoltatás. Bedobnak majd pár nevet a köztudatba, elbuknak ilyen mini Cuslágok, lesz nagy csinnadratta és dobpergés, Fókusz riport a börtönbe vonulásról, de az igazi nagyágyúk megússzák.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.12. 12:27:01

@Seduxen:

Igen! Mondjuk hogy a jobbik negyedik hülyéjének lenni mekkora siker, az mondjuk vita tárgyát képezheti, auf jeden fall, Sanyikának most már saját keresete is lesz. Ötven éves korára igazán szép.

Bem anyó 2010.04.12. 12:27:49

Engem csak az érdekelne, hogy Budapesten vajon miért a XIII. és a XI. kerület választókerületeiben volt ekkora az átjelentkezési kedv. Vajh miért nem például a XII.-ben, vagy akárhol máshol? Bizonyára véletlen egybeesés, hogy az előrejelzések és az eddigi tapasztalatok alapján itt az átlagnál jobbak az mszp-s esélyek. Amúgy sem gyártok összeesküvés-elméleteket. Kubatnyikok márpedig nem léteznek.

nestrot10 2010.04.12. 12:29:20

Nyuggerek szívnak majd a legjobban. A z Orsós Orbánnak csak a behüjített Nyugdíjasok szavazatára volt szükség, aztán megdögölhetnek, mint a panelprolik is. ..de hát a magyar szereti a Rákosi, Szálasi, Horty, Kádár, Sztálin, Lenin, Hitler, Orbán típusu embert maga előtt vakon követni....oszt felbukik, de nem tanul:)
A Jobbik ha azt teszi amit ígért akkor a cigánybűnözést még ha az min. elnök is....nevén nevezi! Ormányimázs központ, Ezüsthajó, Széchenyi klientúra terv....stb esetén!
Hajrá jobbik!!! Adjon Isten!

spájdernecc 2010.04.12. 12:29:25

@Bem anyó:
gondolom, ott vannak a nagy kollégiumok
de ez csak tipp

spájdernecc 2010.04.12. 12:30:52

@nestrot10:
bazmeg, pihenj egy kicsit, látom hosszú volt a kampány :)

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 12:34:10

@nestrot10:

szerintem feküdj le aludni, hosszú volt az éjszaka, meg aztán ki is kéne józanodnod...

Gest anyó férje 2010.04.12. 12:43:58

Nagy peche az MSZP-nek, hogy a szavazói nem képesek órákat sorbanállni, sőt legtöbbnyire már gondolkodni se. Kevés idő múlva meg már élni se lesznek képesek, béke poraikra

Szerencsétlen nemzedék, amelynek a letűnése így nem méltó részvétet, hanem közröhejt és megkönnyebbült sóhajt vált majd ki. Elég viszolyogtató, de hát ez a helyzet

bmezei 2010.04.12. 12:52:15

Nyertünk nyertünk végre kezdődhet a nagytakarítás.Most az MSZP-sek zokognak de nem kell sírni nem fog fájni:D. Május végén megalakul a II.Orbán-kormány juppééééé.Hajrá Viktor szép volt fiúk.

nestrot10 2010.04.12. 13:00:02

Cigány -min elnökünk lesz..Hurrá!!!!! ( a cigó, lop csal hazudik,..Ezüsthajó, Orbánimázs központ klientúrának (seggnyalóknak) Széchenyi terv vissza nem téritendő lóvéval.......(visszatérítés a Fidesz kasszába)--..Hurrá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nestrot10 2010.04.12. 13:00:41

Majd a Jobbik rendet csinál! Orsós mehet a cigánybűnőzökkel együtt a dutyiba:)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:00:41

@El Topo (Sgt. Elias): nem akarok cinikus lenni, de láttunk már olyat az elmúlt 20 év politikusai között, akiknek kb az első "munkahelyük" volt az ogy képviselőség (hogy más közjogi pozíciót ne is említsünk...) :))))

Szóval Sanyi esete nem egyedi :)))

Azért "mentségére" szóljon, ő már a médiában "tett le" ezt-azt az asztalra :)))) itt az "ezt-azt" szabadon helyettesíthető ízlés szerint :)))

@Gest anyó férje: ez a nick beszarás :))))

DArchAngel 2010.04.12. 13:02:04

Nyertetek, laspalmas: index.hu/belfold/2010/valasztas/elso_fordulo/mszp_a_fidesz_kerjen_bocsanatot/
Nyakó az MSZP.hu-n videón is látható. Remek két hét elé nézünk, lesz itt nagyüzemi szardobálás.

bmezei 2010.04.12. 13:06:02

@nestrot10: Sajnállak de nem baj majd ha jobb lesz remélem ilyeneket nem fogsz mondani.Én felsorolnám az MSZP alatt történt dolgokat(BKV,Hagyó ügy, Kormányzati negyed tender,2006 őszi esemény és még sorokhatnánk).

repens 2010.04.12. 13:06:33

Elég egyértelmű, hogy a fidesz kihasználta az elcseszett jogszabálymódosítást. A csalás határát súrolva.
Megnyerték a választást, megérdemelték. De most érdemes azon elgondolkodni, hogy hajlandók vagyunk-e biankó csekket adni egy olyan pártnak, ami a szavazók átcsoportosításával megmutatta, semmivel nem különb az eddig hatalmon lévőnél. Vagy pedig nyel egy nagyot mindenki, és akár jobbikosként egy második helyen álló "komcsira", akár balosként egy második helyen álló "fasisztára" szavaz ott, ahol még lehet. Legalább írjunk rá egy összeget arra a csekkre, mielőtt Orbán kezébe adjuk, mert ha nem, utána késő sírni!
Ha tényleg jobbítani akarnak a helyzeten, ahhoz úgyis megkapják a támogatást valamelyik másik párttól. De ha csak saját magukat akarják bebetonozni, ahhoz nem. Erre kell nekik a kétharmad, nem másra...

2010.04.12. 13:09:13

@nestrot10: Menj már a .....-ba, kérlek.

Port Kennedy(Australia) 2010.04.12. 13:10:13

@El Topo (Sgt. Elias): "Lendvaiban az volt a legérdekesebb, hogy valami kimeneti csatolóegységet cserélhettek benne mostanában, mert eddig nem volt ilyen pösze. Vagy rosszul vettem észre?"
A fogorvosa a legapróbb részleteket is meg tudná válaszolni erre a kérdésre.

öcsi55 2010.04.12. 13:11:57

@nestrot10: Mult héten azt irtad "Orbán takarodj" a nép nem így akarta !Most térdre kell
borulnod elötte.NAGYON GYŐZTÜNK!!!!
900000-még maradtak a nagy hívők,de ök legalább maradtak.Mesterházi mögül a szocivezérkar
mint sülyedő hajóról a patkányok MENEKÜLTEK!
Hajrá Fidesz!!!!

sprenczl 2010.04.12. 13:12:29

Megjelent kubatov szavazókról Botox -Ildikónak: a XI-ker-i Bocskai úton már délelőtt is soha nem látott sor állt... teli egyetemistákkal. Amiatt a kis törvénymódosítás miatt, amit ők is elfogadtak...a sorbanállók egy jó része amúgy Jobbik és LMP szimpatizáns volt :-)
Üdv. a Bp. XI-ből Sopánkának!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.12. 13:14:16

Döbbenetes bejelentés:

Kubatov kabátjából kihullott egy BEVÁSÁRLÓLISTA:

20 deka parizer
2 cola
4 tej
fogkrém
wc-papír
1 kiló kenyér
2 kiló kommu... krumpli

RETTEGJÜNK!

2010.04.12. 13:15:09

@repens: Mi egyértelmű?
Lassan mondom, hogy megértse mindenki:
Az elbaszott jogszabály miatt a nem állandó lakóhelyükön szavazókat egy-egy körbe terelték.
Ergo tömegesen szavaztak ezeken a helyeken a fiatalok, akik tanulnak az adott városban. Ha nézted a tévét a sorban állók túlnyomó része fiatal volt. A maszop hívő nyuggerek nyilván otthon ülnek, nem fognak igazolással szavazni.
Ahhoz meg nem Kubatov, hogy ezek a fiatal emberek ne mszp-re szavazzanak, hiszen utálják mint varjú a rohadt tököt.
Ez van, így jártak. Kurvára megérdemelte ez a rohadt tetves banda.

öcsi55 2010.04.12. 13:17:03

@bmezei: Nagyon egyetértek veled.

Droid 2010.04.12. 13:18:02

Kibaszottul bekaphatja a lendvai a Kubatov-szavazóival együtt. 4 órát álltam sorba Pécsen és egy centet se fizettek érte hogy szavazzak vkire...

idióta komcsi

2010.04.12. 13:18:33

@repens: Amúgy meg összenő ami összetartozik. A fideszgyűlölettől szenvedő emeszpések eszerint még az általul lefasisztázott jobbikkal is fogjanak össze, mi?
Ezt nevezik elvhű politizálásnak nálatok bolsevikoknál mi?
Lásd Molotov-Ribbentroppp paktum.
Na ideje volt hogy elhúzzatok pihenni, eleget romboltátok ezt az országot.

is 2010.04.12. 13:19:11

(többek között) ezzel a poszttal már el is kezdődött

eml 2010.04.12. 13:21:07

Lendvai lemondott már? Mire vár?

Lendvai (és az MSZP) azóta nem hiteles, amikor Gyurcsány elvonult és Lendvai egyke jelöltként lett pártelnök. Kicsit felidézte a dolog a régi pártállami szavazásokat (Mi a különbség a fehér elefánt? És mégis voltál szavazni?), és ezektől a pártállami szavazási emlékektől beindult az emberek önvédelmi reflexe. Majd az új elnökasszony kiállt a nép elé és nyilatkozott. Lendvai: "elvállalom a feladatot -MSZP elnökség- DE...." A DE mögött jött a mutyi, akkor, amikor már világosan látszott, hogy mutyinak helye nincs. Az emberek nem tűrik a mutyit.

is 2010.04.12. 13:21:44

@Bem anyó: ott vannak az egyetemi koleszok (XI.). a XIII-ban a sok új lakást mondják.

2010.04.12. 13:22:10

@nestrot10: Én neked ezentúl csak annyit fogok írni: "Netstrot10 kérem..."

Ebből tudd majd, hogy elküldtelek oda, ahonnan jöttél újszülöttként.
És az nem Trollfalva. Ott csak nevelkedtél.

is 2010.04.12. 13:23:09

"és ezektől a pártállami szavazási emlékektől beindult az emberek önvédelmi reflex"

ez nem igaz. Orbán egyetlen jelölt volt, 1191/1996-ot kapott, aztán sehol semmi reflex. te hülyeségeket írsz.

lkjpoi 2010.04.12. 13:26:46

@órarugógerincű felpattanó: ez szörnyű. Nem elég, hogy eladták a jövőnket az ő 13. havi nyugdíjukért, még van pofája ilyeneket írni?! A 8 millióból az a 3 millió azért nem ment el, mert leszarta. Amikor az ő kis kedvencei nyertek, akkor sem volt sokkal nagyobb a részvétel. Aki pedig szarik rá, és nem megy el, az így járt. Ha olyan nagyon az mszp-re akartak volna szavazni, vagy bárki másra, akkor elmennek, és szavaznak.

tlac 2010.04.12. 13:27:19

vazz 2..7 órákat állnak sorban zömmel nem otthon szavazó egyetemisták (bkire is szavazzanak, de főleg FIDESZ, LMP, Jobbik lehetett), erre egy Szanyi , egy Lendvai Ildikó kapásból ezeket is lefasisztázza. Protkója otrombán pösze. Én lennék alig várnám hogy 2 hét múlva leszavazzak ezek ellen...

repens 2010.04.12. 13:27:34

Üzenem a sok marhának, aki reflexből lekomcsizott ahelyetzt hogy megpróbálna gondolkodni:
1. fiatal vagyok, épp csak nem borítja el a szemem a narancs köd
2. inkább a jobbik, mint az mszp... de főleg egy ilyen helyzetben, még mindig inkább az mszp eggyel több képviselővel, mint a fidesz kétharmaddal.
Sajnálom, ha valaki azt nem képes felfogni, hogy a 2/3 túl nagy esély egy mai magyar pártnak. Kb annyit jelent, mintha rögtön meg is koronáztátok volna...

eml 2010.04.12. 13:28:30

@is: Onnan ez nem volt csoda!

lkjpoi 2010.04.12. 13:30:46

@repens: lehet, hogy neked egyértelmű, mert a pártközpontból azt mondták, írogass ilyeneket. Nem baj, két hét múlva meglesz a 2/3 is a kormányzás mellé, és kussolhatsz 4 évig. Jó lenne már egy kis nyugalom, és hogy az ember a saját életére koncentrálhasson, mert "felül" minden rendben. 8 éve várunk erre.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.12. 13:32:38

@Bem anyó:

Azért mert a XI. kerületben van vagy 8 NAGY kollégium, egyetemek, rengeteg albérlet.

XIII. kerület szintén, XIV. kerület szintén.

2,5 órát vártam a sorban Zuglóban (14.ker), csak fiatalok álltak a sorban.

lkjpoi 2010.04.12. 13:32:51

@repens: volt 2/3 1994-1998 között is.
Ahhoz, hogy komoly reformok legyenek, kell 2/3. Amivel riogatsz, az minden realitásalapot nélkülöz, mivel EU-tagok vagyunk, ez meghatározza a kereteket a 2/3 ellenére is.

Cs 2010.04.12. 13:33:46

A tegnap estérből számomra ez a Lenadvai mondat volt a legsokkolóbb. A Köztársasági Elnöktől kezdve a LMP át a magukra valamit is adó újságírók és politikai elemzőkig mindenki el volt ájulva, azoktól a főként fiataloktól, akik ott álltak még este is és ha kellett hajnalig is. Ez egy igazi örömteli esemény volt a botrányban, hogy a mostani fiatalok is oda mennek és ha fene-fenét eszik akkor is szavaznak. Természetesen sokak már csak dacból, meg a hatalom elleni fricskából csinálták, de akkor is.
S erre jön az MSZP-ből elsőnek Lendvai és beleröcsögi az arcunkba ezt. Csak mert ő tudja
Korábbi alkalmakkal kapcsolatban se volt túl felemelő dolog, amikor a vesztes csalást emlegetett, de ez a mostani eset annyiban más, hogy itt konkrét arcok, konkrét nevek (pl Puhl Sándor, akit sokan ismernek) állnak a vádaskodásban. Nem az, hogy itt meg ott ezt meg azt csalták, hanem a Tv-ben láthatott fiatalok, akiknek láthattuk az arcaikat, az ismerősök felismerhették őket, stb azok lettek konkréten megvádolva csalással. Nem valami általános, névtelen valami, itt arcuk van a "csalóknak"
Lendvait én szénné perelném, ha ott lettem volna, engem ne rágalmazzon. Remélem lesznek olyanok megteszik ezt.

rolika 2010.04.12. 13:35:38

Tipikus szoci vircsaft volt ez is. Hoznak egy törvényt ész nélkül, aztán kiderül, alapjaiban nem működik az egész. Ordas nagy barmok ezek, de hál istennek végük van.

tlac 2010.04.12. 13:35:39

@repens: de ki adta neki ezt az esélyt??

Sunder 2010.04.12. 13:36:22

@emigrans proli:
Köszönöm Uram, hogy legalább szikrája még fellelhető....

Ez megért egy kommentet.

EllaSalmon 2010.04.12. 13:38:01

A maszop magára rántotta az elmúlt 8 év szétlopott és széthazudott, korrupcióba fulladt valóságát, de kutyából nem lesz szalonna: most sincs önkritika, magukba nézés, hanem megy tovább a patásorbánozás. Ez nekem nem újdonság, de vajon ki az az elvakult, aki ezután még bármit is vár tőlük???

p.a.r.t.i.z.a.n 2010.04.12. 13:41:37

Mindenhol azt látom hogy a Fidesz nyert, pedig nem, a FIdesz-KDNP nyert. Kíváncsi leszek hogy a mostani ünneplők mit szólnak majd a kötelező hittanhoz, Jézus nevének alkotmányba foglalásához vagy éppen a melegjogok megnyirbálásához, vagy hogy vasárnap nem mehetnek teszkózni mert a templomon kívül minden zárva lesz. Számítani lehet erre, ha a csuhások benyújtják a számlát a 8 év agitálásért. Persze ettől még lehet jó az egész, hiszen hihetetlen nagyságú felhatalmazással nyertek, ha ésszel használják ki a lehetőségeket.

5perc 2010.04.12. 13:42:04

@Seduxen: nem, nem előre, hátra.
Egy már kipróbált és leszerepelt párt váltja a most leszerepeltet. Mégis minek örüljek?

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 13:43:50

@repens:

Gondolom pont így voltál az mszp-szdsz kétharmaddal is. :-)

Na, tűnés a kaccsolat.hu-ra, ott vannak vevők erre az okfejtésre.

Homeoffice 2010.04.12. 13:44:45

@derelyegrádi szellem:

Szellem..szellem..nem birod a kritikát:D:D
Muhaha:))))

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 13:45:08

@derelyegrádi szellem: Ök nem tudják hogy fasiszták ????????????

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 13:46:26

@5perc: ha mérelgere kell (és lehet) tenni a '98-02, és az elmúlt 8 évet, akkor azért látszik, hogy vannak fokozatok. Ha a Fidesz a visszalépés, akkor mi lett volna az előre? Mert a Jobbik kormányre kerülésének NULLA volt az esélye.

Én úgy gondolom, hogy az erős felhatalmazással együtt is, Viktorék kaptak kvázi 4 év haladékot, mielőtt mennek a levesbe. Ha jól csinálják, akkor az az országnak is jó, ha nem, akkor ők is a maszop sorsára jutnak...

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 13:48:20

@p.a.r.t.i.z.a.n: De hiszen nem túl régen Viktor az oroszokkal együtt a csuhásokat is el akarta zavarni ?! Biztosan meggyőződést váltott !

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 13:50:27

@Gunther:

Günter, günter dehogynem. Csak a hülyeséget viselem nehezen.

Ezt magadon is láthatod..:-))

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 13:53:33

@kíváncsivagyok:

ha eddig nem tudták, most megtudták ildi nénitől.

Majd a 2. fordulóban meg is hálálják az infót, és az ildi néniéknek fájni fog. De aki hülye, az hülye.

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 13:58:47

@repens: Ez a választás totálisan arról szólt hogy kit NEM akarunk a parlamentbe ! Akkor is , ha megisszuk a levét ! Pedig a neheze még most jön : a legitimizált utcai politizálás , a legkisebb változás elutasítása , ha a bőrünkre megy stb. !

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 14:00:13

@derelyegrádi szellem: Nemcsak a hülyeség pártsemleges, de a tolvajlás is ! Mindenki tudja ?

Homeoffice 2010.04.12. 14:00:21

@derelyegrádi szellem:

A hülyeségnek mindig is megvolt a létjogosultsága:))))
Meg hát ettől faszányos az élet:)
egyébként Ildi is elhúzhatna Ibi után:)

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 14:04:52

@öcsi55: Ha majd jönnek a megszorítások (mert jönnek !) Te fogod először elzavarni Orbánt. Magam részéről nem akarom elzavarni, csak lehozni a földre, mert elszállt , mint Júlia .

mbaye (törölt) 2010.04.12. 14:05:25

Feltűnt még valakinek rajtam kívül, hogy a FIDESZ elcsalta Szanyi Tibor mandátumát?
Direkt bejelentkeztettek egy csomó fiatal vidéki aktivistát a kerületébe, ahol 20 éve mindig a szocik győznek. Nyilván olyan vidéki körzetekből, ahonnan nem hiányoztak a szavazataik, mert elég erősek voltak (Debrecen).
Ez is csak azért tűnt fel nekem, mert a törvénymódosítás miatt csak egy szavazókörben szavazhattak a máshonnan átjelentkezettek, ezért lett nagy sorban állás hajnalig.
Enélkül is nyertek országosan, de Angyalföldön is ki kellett végezni a szocikat, ez volt a parancs a FIDESZ központból.
Nem szimpatikus megoldás.

lkjpoi 2010.04.12. 14:11:28

@mbaye: mivan, kell a pártbögre, hogy mindenhova becopy-zod ezt?
Kíváncsi vagyok, miért nem álltál oda tegnap este ezt közölni a sorbanállókkal, ma vszeg a balesetin ücsörögnél gipszben.

mbaye (törölt) 2010.04.12. 14:11:56

@Cs: nekem is több, mint gyanús, hogy pont oda jelentkeztek be azok a fiatal választók, ahol az MSZP egyetlen esélyes jelöltje indult. Szerintem szervezett akció volt az egész. Talán sose derül ki, hánynak ígértek valamit, vagy hánynak volt párttagkönyv a zsebében.

@rolika: A törvénymódosítást pedig mindenki megszavazta, nem szoci találmány volt.

2/3-ad meglesz a FIDESZ-nek, lehet dolgozni, nem ezüsthajózni, meg országimázsozni, bármit megtehetnek, akár az 50 fős parlamentet is megvalósíthatják.

Homeoffice 2010.04.12. 14:12:11

@mbaye:

Ez nem gond a szociknak,mert ha jól tudom második körben már nem szavaznak a diákok:)
Ugyanis, ha jól tudom nekik nem kell. (Mármint akiknek az eredeti helyükön már vége a választásnak)
Különben is hogy merészelsz igy beszélni a Fideszről?

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 14:13:01

@mbaye: Ennyire okosak lettek volna ? Ha azt nézem hogy ez a szavazási furcsaság rajtuk múlt , elképzelhető .

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 14:15:17

@mbaye: Nem kell oda pártkönyv , elég ha tudták hogy akik oda vannak irányítva milyen párt szimpatizánsai ! Márpedig úgy tűnik Kubatov óta tudják !

órarugógerincű felpattanó 2010.04.12. 14:16:57

@mbaye:
Ejróóóóóópaaaaa segííííííííííííííííííííííííts!
Egyedül vagyunk, Tibor! Egyedül. Te meg én. Meg a nézők...

:-D

dr kíváncsivagyok 2010.04.12. 14:17:37

@mbaye: Milyen Ezüsthajó ? Már átnevezték Aranycsónakra és már előre titkosítva van !

mbaye (törölt) 2010.04.12. 14:18:26

@Gunther: "Különben is hogy merészelsz igy beszélni a Fideszről? " nem vagyok a tagja, hát így...
Én is a FIDESZ-re szavaztam, nálunk el is dőlt a mandátum sorsa 62 %-kal, de ha ilyen módszereket használnak, akkor miben különbek ők?

öcsi55 2010.04.12. 14:23:14

@kíváncsivagyok: Nem kell lehozni,mert 47 éve lent van!

Homeoffice 2010.04.12. 14:23:25

@mbaye:

Jó Neked. Én nem:)
Isten bizony azt hittem hogy Szellem egy kisit megdicsér, hogy kiállok a Fidesz mellett:)
De hát:D

Egyébként semmiben, de ne legyen igazam:)

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 14:26:00

@Gunther:

Ne haragudj elfelejtettem, de most gyorsan pótolom, mert a kollégád már megorrolt rám, és az már sok lenne, ha te is. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.12. 14:29:06

@derelyegrádi szellem: látod "naridroid", így kell ezt :)))))))

Homeoffice 2010.04.12. 14:29:31

@derelyegrádi szellem: @mbaye:

Egyébként hogy a szocik fenegyerekének igenis meg kellett volna küzdeni ezzela fondorlatos fidesztrükkel is:)
Már látom ahogy, mint a kampányvdeóján, Gyula Vitéz hangjára menetel az Fidesz és a Világgal szemben... s közben mondja... "egyedül vagyok"
Muhaha!

Cs 2010.04.12. 14:37:15

@mbaye: ha neked arra van ingered, hogy összeesküvés elméleteket gyárts és és könnyen azonosíthat fiatalokról azt gondold, hogy bérszavazok voltak, akkor hajrá! Lehet kevesebb rosszindulat kéne.

ui.: A nem lakóhelyükön szavazók nem oda mentek, ahová akartak, hanem azokba a néhány szavazókörbe ami ki volt nekik jelölve.

tryclops 2010.04.12. 14:44:21

@mbaye: Én is átjelentkező voltam, én is sorban álltam.
Először is: Kurva anyát Lendvainak, megszopatnak egy csomó fiatalt az elkúrt törvénymódosításukkal, és még van pofájuk vádaskodni. Egyébként is: azzal, hogy egy körzetbe terelték a távszavazókat, pont hogy a csalás esélyét csökkentették.

Megnéztem a saját szavazókörömet, és összahasonlítottam az egész 6ker eredményével (egyéniben):

Össszesen 19262 érvényes
FIDESZ 9367 - 48.6%
MASZOP 5017 - 26%
LMP 3224 - 16.7%
JOBBIK 1654 - 8.6%

Távszavazatos kör: 1094 érv.
FIDESZ 571 - 52.1%
MASZOP 193 - 17.6%
LMP 205 - 18.7%
JOBBIK 125 - 11.4%

Hát tényleg nem volt ideális a MASZOPNAK - de nem a Fidesz kapta meg egyedül azt a -9% szavazatot, az is látszik. (3.5% - 2% - 2.8%) Meg az is szép, hogy itt még az LMP is verte. (By the way: Hatvani Csaba körzete. Hörr-Hörr :)

Egyébként meg: Nem sok választási csalásról hallottam még, amit ellenzékből szerveztek meg. Erre a mindenkori kormánynak van lehetősége/helyzeti előnye.
f.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.04.12. 14:46:09

lendvai valóban ótvar, ráadásul, a tegnapi produkciója végképp szánalmas volt a köbön ( azbeszt.blog.hu/2010/04/12/szantsad_te_a_kurvanyad ), de azért érdekesnek tűnik, hogy az ilyen problémás választókerületekben vagy egy legyűrhetetlen ősszocit nyomtak le, vagy brutálisan magas aránnyal nyert a fideszes jelölt. A kocsiban hallottam az inforádióban pár eredményt, volt olyan körzet, ahogy 600+ szavazatot kapott a fideszes, az utána következő meg 200 körül, és volt egy másik is, ahol még ennél is durvább volt az eltérés (800 vs 200). Egy kis statisztikai játszadozást azért megérne a téma, szerintem.

2010.04.12. 14:47:52

@mbaye: Ember, a kerületben elég sok egyetemi kolesz van. De biztosan azért építették azokat is oda, hogy 2010-ben kibasszanak Szanyival. :-)

nyílméregbéka 2010.04.12. 14:48:33

Egy ismerősöm elmélete szerint azért szigorították az igazolással szavazást (= összeterelés 1 szavazókörbe), hogy akiket busszal hoznak vidékről választásicsalni, azokat ki lehessen szűrni.
Ez dicséretes szándék - ha erről lenne szó -, de ugyan hogy nézne ki a gyakorlatban?! Kígyózik a sor, odamegy az SZSZB embere:
"- Nono, emberek! Titeket busszal hoztak ide, választási csaláshoz!
- Nem is. Nekünk épp erre van dolgunk ma.
- De! Látom az arcotokon! Titeket szervezetten hoztak ide!
- De nem.
- De bizony hogy igen! Valljátok be azonnal!
- Nem. Nekünk csak itt lakik a sógorunk, és hozzá jöttünk.
- Rögtön valljátok be, vagy.... csúnyán nézünk rátok!!"

Ez lenne az eszköz a csalás kiszűrésére?

Cs 2010.04.12. 14:48:57

@mbaye: Én két dolog miatt hiszem, el hogy itt lelekes fiatalok voltak, aki kezdetben lelekesedésből, később már inkább dacból és ha megszívat a (választási)rendszer akkor én is megszívatom mentalitás miatt voltak ott.

1. amiről 2 ember tud az már nem titok. Amiről pár ezer az végképp nem az. ennyi emberből annak az esélye, hogy valaki elkotyogja, annak az esélye 100%

2. Jelölj ki Budapest területén 4db szavazókört, úgy valamelyik a város bármely pontjáról könnyen és gyorsan megközelíthető legyen (tehát központban vagy ahhoz közel kell lennie) és nem lehetne hasonló vádakkal illetni.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.04.12. 14:51:40

@derelyegrádi szellem:
Kedves Szellem!

Bocsánat a késői válaszért. Látom mondanivalóm kiforgatják bárhogy fogalmazok, azért téged tisztelettel megkérdezlek még egyszer:

Elképzelhető e, hogy a Fidesz, állampolgári érdekek mentén, korrektül fog kormányozni, amikor a korábban felsorolt kétes elemek vannak a soraik között?

Az hogy Pintér keresztapa vagy sem, Neked mindenképp tudnod kell.

2010.04.12. 14:52:10

@Before: Én nem tudom miért kell összeesküvésre gondolni, mikor a dolog magyarázata nyilvánvaló: Az igazolással szavazók zöme fiatal, hiszen nem az öreg taták mennek el otthonról a nagyvárosokba tanulni, dolgozni.
Ebben a korcsoportban a maszop sehol sincs. Mit kell csodálkozni a kataszrtrofális maszop eredményen, ha több ezer ilyen fiatalt irányítottak rá a jogszabályok szerint ezekre a szavazókörökre?

Homeoffice 2010.04.12. 14:52:28

@fricy:

Nah, csakhogy szépen tisztáűn lássuk a dolgokat
Szóval, bár nem érdemli meg, hogy védelmébe kelljek, egy KDNP-s képviselő (forrás: parlament.hu irományok) önálló inditványát 5 párti egyeztetés után adta be az önkormányzati miniszter (Bajnai) és 355 en voksoltak igennel.
Szóval gondolkozz el ezen please.
Kösz!
Ui: Attól függetlenül Lendvai mondjon le!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.04.12. 15:02:50

@zulu: elképzelhető, hogy igazad van, bár én a demográfiai okokat kicsit kevésbé éreztem meghatározónak. Lehet, hogy valóban van egy ilyen hozadéka ennek a vándorszavazósdinak, de az eredmények akkor is furcsák kicsit. Első olvasatra fenntartanám mindkét kimenetel lehetőségét.

2010.04.12. 15:10:44

@Before: Olvastam olyan felmérést, mely szerint a maszop 5% körül áll a 30 alattiaknál. Ha ez nem meghatározó, akkor mi? Kérdezem én, a várható nagyarányú győzelem tisztaságát miért kockáztatná a fidesz azzal, hogy utaztat pár ezer embert? Néhány mandátumért? Ugyan már...
Itt nem arról volt szó, hogy győz-e a fidesz, hnem aról, hogy mennyire.

Persze Lendvaiék most majd ezerrel fogják tolni a kékcédulás vádat, pedig a magyar történelem ben csak az ő pártjuk élt ezzel a módszerrel.

Cs 2010.04.12. 15:13:05

@Before: mi a furcsa ezekben az eredményekben? Hogy a 30 alatti korosztályban az MSZP népszerűsége alacsony? Vagy az, hogy az LMP-é meg fiatal értelmiség körében magas? Vagy mi?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.12. 15:19:20

@bmezei: Azért tényleg röhejes, hogy olyan pitiáner ügyekkel dobálóznak... IGEN, a FIDESZ sem korrupciómentes. Viszont

- nem építettek völgyidat oda, ahol nincs völgy
- nem fúrtak alagutat, ahol nincs hegy
- nem építettek metrót úgy, ahogy nincs értelme.

Ezek összértéke kb. 800 milliárd, de inkább több. Ez CSAK 3 eset volt... Ha megfelszülsz sem találn 1998 és 2002 között ennyit.

A BKV milliárdos lenyúlásai MÁV, stb?

Valószínű, hogy lesz korrupciós ügy a FIDESZ-nél is, ahogy volt is, de azért a létékeket lássuk már...

Homeoffice 2010.04.12. 15:21:04

@molnibalage:

Hűha... Völgyhíd+ alagutak tervei 2001esek:)))
Vagy rosszul tudom?

molaris 2010.04.12. 15:24:29

@Port Kennedy(Australia):
Mint szakmailag érdekeltek , a Feleségemmel mi is ezen akadtunk fent. Gobbi Hildára hajazott, csak a fogsorpörgetés maradt el.XD

Karlitosz 2010.04.12. 15:25:21

akkor nyilatkozzon Orbán hogy mikor állítják bíróság elé gyurcsányit és a többi sz@rházit.

spájdernecc 2010.04.12. 15:26:11

@Gunther:
rosszul
a nyomvonal terve nagyjából stimmel, de pont azért hozták délebbre a mostani 6-ostól, hogy elkerüljék a drága műtárgyakat

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.12. 15:28:57

@Gunther: Azt nem tudom, de akkor meg ott bukuk az mszmp-s "szakértelem", hogy nem változatták meg...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.04.12. 15:29:58

@zulu: @Cs: Okéoké, elismerem, valóban torzulhatott ennyire a szavazás eredménye.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.12. 15:30:46

@mbaye: Az elvtársak építették oda a kollégiumokat sok sok éve. Náluk reklamálj te gyökér...

Lone Wolf 2010.04.12. 15:32:26

@zulu:
"Persze Lendvaiék most majd ezerrel fogják tolni a kékcédulás vádat, pedig a magyar történelem ben csak az ő pártjuk élt ezzel a módszerrel."

Mindenki magából indul ki.

tryclops 2010.04.12. 15:32:33

@Gunther:
Igen, már tegnap elgondolkodtam. Először akkora, amikor délután jöttek a hírek, hogy kezdenek kialakulni a sorok. (cca. 14 óra).
Aztán akkor, amikor először hallottam róla, hogy nem lehet plusz embereket beállítani ezekbe a körzetekbe, mert "írva vagyon". Nem baj, hogy már délután látták hogy szar az egész, jogszabály van, nemgyorsítunk, jóezígy.
Harmadszorra akkor gondolkodtam el, amikor láttam, hogy hogy pörögnek a helyi jómunkásemberek akik reggeltől esteig végezték az elbaszott adminisztrációt., Megállás nélkül. MAX respect nekik, főleg a XI kerületben.
Negyedszerre akkor, amikor eset 7 után kiderül, hogy az OVB ezt nem tudta 3/4 7-ig. WTF???
Ötödszörre pedig akkor, amikor az m1 leadta élőben a 8órás ködszurkálásukat, amit már Zero is megénekelt.
Az már csak hab a tortán, hogy 386 képviselő közül egy se gondolkodott el rajta, amikor nagy-nagy konszenzussal megszavazták.
f.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.12. 15:34:54

@anti_troll: D209? Fletó? Az utóbbi csak azért nem köztörvényes, mert elévült öcsém...

Endordelfin 2010.04.12. 15:35:01

@molnibalage: ööö, bocs de ezt meg kell kérdeznem, még akkor is, ha gyenge lesz:
Te a jövőbe látsz?
Olyan biztonsággal mersz kijelenteni dolgokat...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.12. 15:37:03

@Endordelfin: Valószínű = biztos?

1. Ki volt a nyelvtan tanárod? A szövegértelmezés nem megy.

2. Ki volt a matek tanárod? Mert a jelek szerint a valószínűség fogalmával is hadilábon állsz.

Leülhetsz, 1-es.

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 15:39:29

@Endordelfin:

nem akarok beleszólni de múltidőt (építeTTek, fúrTak stb) felismereted a hsz.-ben?

molaris 2010.04.12. 15:42:43

Nos ez a vád úgy baromság, ahogy kimondatott.
Ugyanis! Egy sima szavazóra is kell egy perc minimum. Mivel eggyel több papírt kell ellenőrizni, így ez több idő. Tehát ideális esetben, a rendelkezésre álló 13 óra, 780 szavazóra elegendő.
Innen már egyszerű a dolog. A többi már "túlórába esik".
Ráadásul ugyebár nem egyenletesen vonul a tudatos szavazó.

Endordelfin 2010.04.12. 15:44:51

@molnibalage:
"Valószínű, hogy lesz korrupciós ügy a FIDESZ-nél is, ahogy volt is, de azért a létékeket lássuk már... "

Nekem úgy tanították, hogy a lesz jövő időre utal. Megsúgom, azt még nem ismerjük.( ha ennyire ragaszkodsz a paraszt szintű leereszkedő hangnemhez, ami mellékesen szólva,úgy látom, rutinból jól megy ) A léptéket látni a jelenben lehet.
Tehát azt szeretnéd, ha úgy látnánk a léptéket, hogy közben a jövőbe tekintünk. [ azaz, ebből következik, hogy szerinted a fidesznél soha nem lesz olyan mértékű baromkodás, mint az mszpnél. Honnan tudod? ]
Szerintem ez lehetetlen, de javíts ki, és firkálj mögé valami többezerszer elsütött dolgot, és töltsön el az elégedettség.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.04.12. 15:52:50

@Endordelfin: Nem ismerjük = valósznű = lehet?

Trollkodsz még egy kicsit?

Endordelfin 2010.04.12. 15:59:57

@molnibalage:
Hm, Troll. Ezt ilyen vonatkozásban még soha nem hallottam, mit jelent?
Ó, várj, megvan. Most jut eszembe, elég gyakran látom, és mindig az jut eszembe, hogy robotokat látok, akik a beléjük programozott szavakat böfögik vissza. Félelmetes, be kell valljam.
Nem, látom nem érted meg mit akarok, én sem tudom megérteni, hogy te miért nem tudod ezt felfogni, úgyhogy én abbahagyom, mert itt érdemi vita nem fog kialakulni. Bár ezt meg tudtam mondani az első reagálásodból is, az én hibám, hogy visszaírtam.

tudi 2010.04.12. 17:19:52

Lendvai takarodj az anyádba, most 4-8 évig erről az "elcsalt" választásról fognak regélni.

derelyegrádi szellem 2010.04.12. 17:29:31

@tudi:
nem, ez ki fog majd egészülni megint a csonakkautratóriumos hadovával, mert azt nem tartom valósíznűnek, hogy a jobbikkal megegyeznének a kurátorok személyében. :-)

tudi 2010.04.12. 18:08:34

@derelyegrádi szellem: Meg a fidesz újra elvesz majd 25000 Ft-ot minden nyugdíjastól, amit persze vissza kell adnia ennek az "értékalapú közösségnek".

süti beállítások módosítása