Skip to content


       Szűrés lista

Demszky nyugdíjba vonul(na)

Nem zörög a haraszt ...

05.26
"A hírek szerint az előzetesben ülő Hagyó Miklós már vallomást tett. Hamar több új szereplő is a nyomozók látókörébe kerülhet a fővárosi korrupciós botrányok kapcsán."

06.01
"Demszky nyugdíjba vonul"

Mu-ha-ha ... nem nyugdíj lesz az, Gáborkám!

Két interjúval is megajándékozta ma a Zembereket a Nagy Világvárosépítő:

Index:

"Arra számítok, hogy a rendőrség tanúként meghallgat majd. Ezért el is küldtem nekik a BKV-botrányokat vizsgáló bizottság meghallgatásomról szóló anyagát, ezeroldalnyi dokumentációval, és ezen túlmenően is segíteni kívánom a rendőrség munkáját."

"Arra, hogy Hagyó Miklóst a mentelmi jogának megszűnése után őrizetbe veszik, a rendőrségi nyilatkozatok alapján számítani lehetett. Ugyanakkor az, hogy embereket így visznek el, nekem felidéz egy rossz korszakot. ... meghívták rá a sajtót. Nekem ez túl teátrálisnak tűnik, és eltúlzottnak."

"Amikor a gyanú árnyéka felmerült, hogy olyasmi történik, ami szabálytalan lehet, akkor közbeavatkoztam. Antal Attilának távoznia kellett az Alfa-busz-botrány után, és akkor is léptem, 2008 tavaszán, amikor több közműcég vezetője szólt, hogy különböző emberek Hagyó Miklósra hivatkozva megjelentek náluk. Ha alapos okkal feltételezhető lett volna, hogy akármelyikük bűncselekményeket követett el, feljelentést tettem volna. De nem tettem, mert nem volt rá okom."

"Az igazgatók – itt három közműcég vezetőjére gondolok elsősorban, ami a sajtóban is megjelent, az FKF, a Vízművek és a Főkert vezetőire –, konkrét cégnevekről, pénzről nekem nem beszéltek, csak arról, hogy nagy a nyomás rajtuk.

Én ekkor írtam egy levelet Hagyó Miklósnak, amiben felhívtam a figyelmét, hogy nem delegálhatja tovább a hatásköreit.  Ő cáfolta, hogy tudomása lenne közvetítőkről. Ezzel együtt elment egy körlevél az összes közműcég vezetésének is arról, hogy a helyettesre hivatkozó közvetítőkkel nem tárgyalhatnak, csak saját maga intézkedhet.
Itt megálltunk, és én megnyugodtam, hiszen úgy gondoltam, hogy ez nagyon erős, tizennyolc év alatt példátlan súlyú figyelmeztetés. Nem is jött több jelzés a cégek vezetőitől, hogy a korábbi gyakorlat megismétlődne."

"Semmiféle osztozkodásról a két párt részéről nem tudok. Arról, hogy a Városházáról finanszíroztak volna pártokat szintén nincs információm. Ellenkezőleg, amennyire tudom, az SZDSZ-nek éppen az volt a legnagyobb problémája az elmúlt néhány évben, hogy nem volt pénze kampányra, üres volt a kassza."

"Erről nekem nem volt tudomásom."
"Az egész ciklusnak a legnegatívabb tanulsága az, hogy óriási koncentrált hatalom került egyetlen emberhez, Hagyó Miklóshoz és köreihez, és hogy ezt nem akadályoztam meg idejében. Mondhattam volna 2007–2008-ban vétót emelve, hogy nem, és elvehettem volna a cégfelügyeletet, lépést téve a koalíció felbontásának irányába…
Tulajdonképpen korábban is felmondható lett volna a koalíció, elvehettem volna a felügyeletet, de annak lettek volna nem kívánatos következményei. Ez az én politikai felelősségem.
(...) annak az lett volna a következménye, hogy a város valószínűleg működésképtelenné válik, merthogy politikailag most is annak a határán van. Ha ez a ciklus elején következik, akkor az utolsó három évet nem tudtuk volna végigvinni, és akkor jön a Fidesz. Ezt akkor nem bocsátották volna meg  nekünk a baloldali szavazók."

"Nem látunk világosan és tisztán"

"Szerintem egy területet kell rendbe tenni: a pártfinanszírozást. Mert nyilvánvalóan nem annyiba kerülnek a kampányok, amennyit a pártok bevallanak, hanem sokkal többe. Ez azt jelenti, hogy valahonnan elő kell teremteniük a forrást. És ez legális csatornákon nem történhet. Inkább azt tudom mondani, hogy a kis pártok kevésbé érintettek ebben az ügyben."

"Folytatódni fog  az a folyamat, amit úgy lehet nevezni, hogy a városvezetés kriminalizálása."

"Hatvan éve nem volt egyszerre ennyi fejlesztés Budapesten. Szerintem, ha a folyamatban levő beruházások, például a metróépítés, az oktatási központok kialakítása, a kórházfelújítások, az útfelújítások futnak, akkor nem mondható, hogy nem történik semmi."

"Az SZDSZ maradványának és a különböző liberális formációknak össze kellene állniuk valami laza hálózattá, és közös, független jelöltet kellene támogatniuk. Mondjuk, az LMP-vel."

"Van egy világos feladatom, hogy összegezzem, megírjam az elmúlt húsz év történetét. Én ebben az időszakban hét miniszterelnökkel voltam kapcsolatban, az egész politikai elittel, Európában szinte minden vezető politikussal találkoztam. Ezt meg akarom írni, az lesz a címe a könyvnek, hogy Budapest-maraton."

"Egyszerűen nyugdíjas leszek. Nyugdíjat fogok kapni ezek után az évek után. De nem sokat."

Népszava:

"A Financial Times felmérésében Budapest például bekerült Európa 25 legjobb városa közé, sőt a magyar főváros lett Kelet-Európa harmadik legvonzóbb befektetési környezetet biztosító nagyvárosa - megelőzve Prágát és Pozsonyt. A legnagyobb amerikai befektetési magazin, a Site Selection szerint pedig Budapest és környéke a kelet-közép-európai térség leginkább befektetés- és munkahelyvonzó nagyvárosi régiója."

"Kósa nem tud egyetlen mutatót, gazdasági vagy statisztikai adatot mondani, amelyben Debrecen ne állna rosszabbul Budapestnél, ráadásul az ottani fejlesztésekre az EU adófizetői mellett éppen a budapestiek biztosítanak pénzt a személyi jövedelemadó-befizetéseikből. A fideszes bezzegvárosok, így Debrecen fejlesztésére is ebből jut, és ezt igazán nem sajnáljuk tőlük, de a budapesti adófizetőknek azért kijárna egy köszönet.

"Jó lelkiismerettel adom át a várost utódomnak, mert ma Budapesten fejlődik szinte egyedül a gazdaság az országban, a város és környéke termeli meg az állami adóbevételek csaknem felét, miközben a világháború befejezése óta nem volt ennyi fejlesztés." 

Nem is tudom melyik mondata a legpofátlanabb ...

Hogy az SZDSZ-nek üres évek óta üres a kasszjája, mikor a gazdasági minisztériumot, és ezáltal az összes autópályaépítést ők irányitották?
Hogy mindent eltűrt "Hagyónak és köreinek", csak hogy nehogy jöjjön a Fidesz?
Vagy hogy akár az LMP-vel is összeállna?
Vagy hogy a debreceniek köszönjék meg a budapestieknek hogy adóztak?
Vagy hogy szerinte a nyugdíja nem lesz sok?

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr592047190

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.01. 11:07:54

Ja persze soha semmiről nem tudott. Sejtem milyen kemény figyelmeztetés lehetett. Mert ezek szerint Hugyó Maki szart az egészre!
Hogy rohadjon meg a celláján a műanyaglakat!

Rwindx 2010.06.01. 11:08:25

Idén 58 éves, hogy a f.szba vonul nyugdíjba amikor neki a nyugdíj korhatár 62 év?

Rwindx 2010.06.01. 11:12:00

@Noname Cowboy: Igaz, akkor viszont jogos. Mea culpa :)

OkoskaTo:rp 2010.06.01. 11:13:52

@Rwindx: Ha megnéznéd a nyugdíjba vonulásról szóló jogszabályt, ő még jogosult előrehozott nyugdíjba vonulásra (az összes, vele egykorúval együtt). Szerintem se nyugdíjnak hívják, ahová ő vonuljon, de erről kivételesen nem ő tehet.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.01. 11:14:31

"Ha alapos okkal feltételezhető lett volna, hogy akármelyikük bűncselekményeket követett el, feljelentést tettem volna. De nem tettem, mert nem volt rá okom." - Gáborom, itt a bullshit a mesédben! Ennek megítélése ugyanis NEM A TE DOLGOT lett volna. Tettél volna egy feljelentést ismeretlen tettes ellen, és majd a nyomozóhatóság intézi a többit. Szóval messziről bűzlessz te is, remélem elnyered méltó (10-15 év) jutalmadat...

OkoskaTo:rp 2010.06.01. 11:15:26

@Rwindx: Azon miért nincs felháborodás, hogy a belügyminiszterünk egy nyugdíjas? Merthogy Pintér Sándor 48 évesen eltávozott nyugdíjba, majd azt a pénzt továbbra is kapva újra foglalkoztatja az egyetem (illetve most kapja majd a miniszteri illetményét).

Kicsit Karcos 2010.06.01. 11:17:12

Nyugdíjba vonul, ír majd kurva jó könyveket a liberalizmusról, oszt jónapot. Tud élni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.06.01. 11:19:32

@OkoskaTo:rp:

Pintér rendőr volt, leszolgálta a 20 évet ...

Kicsit Karcos 2010.06.01. 11:20:25

Demszky eszi a húst, a babot,
Hagyó a csirkét, amit ő otthagyott,
Ó igen... a gazember!

Rwindx 2010.06.01. 11:21:19

@OkoskaTo:rp: Fel vagyok háborodva. Most jobb? :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.01. 11:23:29

@OkoskaTo:rp: Pintérnek nem merünk beszólni,mert elintézi a blogot.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.01. 11:23:37

@zero: Viszont akkor a nyugdíjat felejteni kellene ameddig állami alkalmazásban van

megvagy hadnagy 2010.06.01. 11:24:58

>>Mit jelent önnek a politikai felelősség?

Politikai felelősség az, hogy valakit megválasztanak, megbíznak, ígéretet tesz, azt beváltja-e, és utána ezt hogyan ítélik meg a választók, újraválasztják-e.<<

Számomra ez a legsúlyosabb része az interjúnak. Ha megválasztottak, csinálhatsz bármit, legfeljebb a végén nem választanak újra... Elképesztő.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.01. 11:30:00

@megvagy hadnagy: nézd: a politikai felelősség VALÓBAN ezt jelenti. Amivel Gáborunk nem számol, az a BÜNTETŐJOGI felelősség. Szerencsére ennek megítélése nem a választópolgárok, de még csak nem is az Ő dolga! Vannak erre felkészült emberek... :))))))

jozicsenko 2010.06.01. 11:36:31

????

Gábor b.szod, 400 MRD FT-tal emelted a metród árát és elhiggyem, hogy magától nőttek meg az árak ennyire?

b.szod, hülyébb vagy, mint aminek nézel minket...

hehehehe 2010.06.01. 11:41:02

azért csak ügyesen lavírozott a szarházi, hiszen a rendszerváltás óta abban a székben ül. Van még más politikai szereplő, aki 20éve van ugyanabban a hivatalban?

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.06.01. 11:43:31

Hát b+, én itt adtam fel végleg:

"ekkor írtam egy levelet Hagyó Miklósnak, amiben felhívtam a figyelmét, hogy nem delegálhatja tovább a hatásköreit. Ő cáfolta, hogy tudomása lenne közvetítőkről. Ezzel együtt elment egy körlevél az összes közműcég vezetésének is arról, hogy a helyettesre hivatkozó közvetítőkkel nem tárgyalhatnak, csak saját maga intézkedhet.
Itt megálltunk, és én megnyugodtam, hiszen úgy gondoltam, hogy ez nagyon erős, tizennyolc év alatt példátlan súlyú figyelmeztetés."

Ez az ember 18 év alatt ennyit tett, hogy megakadályozza a lé széthordását, és büszke rá. Írt egy levelet, ami példátlanul súlyos retorzió...Komolyan nem találok szavakat.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.06.01. 11:43:55

Erről egy Pink Floyd dal jutott eszembe, kicsit átírva:
"Good bye Demsky!
Good bye Demsky!
Good bye!"
:-D
www.youtube.com/watch?v=_0v07InoFiU

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.01. 11:45:44

@Von Siebenbuergen: Az lett volna a retorzió, ha Hugyó Makit kilógatják a városháza tetejéről és megmondják neki a frankót! Na az fenyegetés. Nem ám egy ilyen pöcs levélke!

picur3ka 2010.06.01. 11:59:38

@Rwindx:

Mert magas a vernyomasa?

Mas. Elkezdodott, itt a masik Barandy.

atv.hu/cikk/20100531_eb3_barandy_gergely

Egyebkent a Pinter - szerintem igen jo es praktikus - javaslatait is tamadjak mar.

megvagy hadnagy 2010.06.01. 12:01:03

@Seduxen:

nem, a politikai felelősség biztosan nem ezt jelenti.

zsírgyík 2010.06.01. 12:05:35

@Von Siebenbuergen: Ezen akadt meg az én szemem is. Milyen vezető az, aki leveleket küldözget a "beosztottainak", ha azok elcsesztek valamit? Hihetetlen!!!!! A Hagyó meg fogta és olvasatlanul törölte ezeket a szigorú leveleket. A Demszky egy akkora a arc, hogy néha még én is elhiszem, amit mond. Olyan kis ártatlannak, meg tutyi-mutyinak tűnik, hogy az ember szemei elhomályosodnak a könnyektől ahogy úgy tesz mintha nem tudott volna semmiről. A "kis nyugdíjas"- beszarok:D

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.06.01. 12:05:44

Nem is tudom melyik mondata a legpofátlanabb ..."

Én viszont tudom, hogy ki lesz 2010. júniusban a Hónap Vastagbőre. Ez elsején igen szép teljesítmény Demszkájtól. :-/

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.01. 12:06:45

@megvagy hadnagy: pedig de. nem akarom elvitatni sem sky-tól, sem bármelyik másik politikustól, hogy politikusként a legjobb szándékkal (=paradox) hoznak bizonyos döntéseket, amelyek "rosszul sülnek" el, és ezért politikai felelőssége van, ergo: lemondatják, ha olyan súlyú, vagy önmagától lemond, végső esetben legközelebb nem választják meg. Vagy szerinted mi lenne a politikai felelősség? De meggyőződésem, hogy ebben az esetben NEM politikai felelőssége van, hanem büntetőjogi, és ez ki is fog derülni!

megvagy hadnagy 2010.06.01. 12:13:08

@Seduxen:
Egyetértek, ha D tudott Hagyó+Mesterházy műveleteiről, akkor büntetőjogi felelőssége van (bejelentési kötelezettség vagy még rosszabb stb. stb.). De tegyük föl, hogy D nem tudott Hagyó dolgairól. Ez esetben az általa vezetett szervezet súlyos hibáiról nem tudott, amire nincs mentség.

A választók többsége felhatalmazta őt, szó szerint: hatalmat adott, hogy ezt a szervezetet a lefektetett szabályok szerint vezesse, de erre alkalmatlannak bizonyult. Véleményem szerint a városvezetés ilyen magas szintjén a korrupciós botrányba keveredés a komplett testület azonnali lemondását kellett volna maga után vonja. Duma és kifogások nélkül.

100 éve ilyenkor főbe lőtték magukat. Nem azt mondom, hogy ez kellene most is csak a viszonyítás végett.

Lebuktak, le kell mondani. Nem magyarázkodni. Akár tudott róla, akár nem.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.01. 12:15:36

@megvagy hadnagy: "De tegyük föl, hogy D nem tudott Hagyó dolgairól. Ez esetben az általa vezetett szervezet súlyos hibáiról nem tudott, amire nincs mentség." - itt van a kutya elhantolva! :)))

Ha nem tudott ezekről - bazze, 20 éve főpolgármesterről beszélünk, nem egy tejfölösszájú kezdőről - akkor egész egyszerűen alkalmatlan a főváros vezetésére, és le kellene vonnia az egyetlen helyes konklúziót.

Szóval nem beszélünk el annyira egymás mellett :)

megvagy hadnagy 2010.06.01. 12:21:12

@Seduxen:
igen :)
ezt nevezem politikai felelősségnek... felelős vagyok az általam vezetett szervezet működéséért (nyilván büntetőjogilag is, de ha az nem áll meg vagy fent, akkor is).
Demszky (és az egész "elit" - pfejjjj - tulajdonképpen, pl. Szekeres) azt mondja, hogy "ha büntetőjogilag nem tudnak rámbizonyítani semmit, akkor kitölthetem a mandátumomat".

Ld. még Horn Gyula "Na és" és Kiss Elemér "nem etikus de törvényes".

Marcellusca 2010.06.01. 12:23:58

@hehehehe: Hááát, ha nem is 20, de 12. :)))))

Ez mekkora sz@r duma: "Tulajdonképpen korábban is felmondható lett volna a koalíció, elvehettem volna a felügyeletet, de annak lettek volna nem kívánatos következményei. Ez az én politikai felelősségem.
(...) annak az lett volna a következménye, hogy a város valószínűleg működésképtelenné válik, merthogy politikailag most is annak a határán van. Ha ez a ciklus elején következik, akkor az utolsó három évet nem tudtuk volna végigvinni, és akkor jön a Fidesz. Ezt akkor nem bocsátották volna meg nekünk a baloldali szavazók."

Az, bazzeg, csak a fityiszes mumus eljövetelének megakadályozása volt a cél.
Szegény, szegény baloldali szavazók!
Most miattuk szívott még min. 2, de inkább 3 évet az egész város.
Meg az ország.

f.m.j. 2010.06.01. 12:25:35

én őszinte szívből örök nyugalmat kívánok neki

minimalista 2010.06.01. 12:26:27

@Seduxen:
Főpolgármesterként széles körű jogosítványokkal és hozzá ugyancsak terjedelmes felelősséggel is tartozki az általa irányítottak és az állam, végső soron a budapestiek felé. Jogosult és egyben köteles is ellenőrizni a szervezet működését - természetesen külön erre szakososdott szervek, bizottságok beszámolói alapján - és ha hibát vagy szabálytalanságot észlel, azt nyomban kivizsgálni/ kivizsgáltatni!
Az interjúban elismeri, hogy látott gyanús jeleket - erre "válasz" a levél - és nem tette meg a tőle elvárható minimum intézkedéseket, amiért a választók, a pógárok felé felelősséggel tartozik!
Ha vagyoni kár keletkezett - márpedig az lett, bőven... -, kerüljön megállapításra a kártérítési kötelezettsége a közrehatása arányában!
Emellett természetesen büntetőjogilag is jár neki a 10 év. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.01. 12:26:28

@megvagy hadnagy: így van, ehhez már csak alapvető morális tartás szükségeltetne politikusaink részéről...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.01. 12:28:14

@minimalista: eegen, ezen én is gondolkodtam egy sort, hogy feltehetően polgári jogi (=kártérítési felelősség is terhelné), de tudod mit? (miután nem tíz-száz milliós tételekről beszélünk, ergo: annak megfizettetésére minimális az esély): ha kapna egy alsóhangon 10 év letöltendőt, az már komoly elégtétel lenne :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.06.01. 12:29:49

@Marcellusca: Ez a szokásos panel a bolsilibsi politikai elittől. Hogy jön a Zorbán, és retteghetünk! Mindenesetre nem hiszem el, hogy nem tudott volna az alatta folyó dogokról. (Max akkor nem tud róla, ha egész nap be lenne lőve! Mondjuk ezt el hiszem, alapul véve az utóbbi időkben leadott sajtótájékoztatókat és testületi ülések levezetését.)

minimalista 2010.06.01. 12:30:37

@Marcellusca:
"Ez mekkora sz@r duma: "Tulajdonképpen korábban is felmondható lett volna a koalíció, elvehettem volna a felügyeletet, de annak lettek volna nem kívánatos következményei. Ez az én politikai felelősségem."

És igen! Ez felér egy beismerő vallomással. Itt kell megfogni, ugyanis pozíciójából eredő kötelezettségeinek ezen külső, egyáltalán nem méltányolható, szervezeten és jóhiszeműségen kívüli , tisztán politikai érdekből nem tett eleget! És ezért fenn kell, hogy álljon a felelőssége!

f.m.j. 2010.06.01. 12:30:52

tegnap a klubban is volt, azt mondta, hogy a fejlődés fontosabb, mint az élhetősége a városnak... némi ellentmondást érzékeltem
ez a barom még mindig azt hiszi, hogy Budapest az ország, de hogy ez mennyire nem így van, azt már a budapestiek is érzékelik... jobb későn, mint soha

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.01. 12:33:12

@f.m.j.: "hogy a fejlődés fontosabb, mint az élhetősége a városnak" - most őszintén? mit érdekli őt ennek a koszfészeknek az élhetősége? itt él? nem. na hát akkóóómeg? :((((

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.01. 12:33:52

@minimalista: látom többeknek teccene az a kép, amelyiken a kitakart szemű sky szerepel "pórázon" :))))

derelyegrádi szellem 2010.06.01. 12:41:15

@Seduxen:

Sky szemét nem kell majd kitakarni, mert közszereplőnek számít.

bee-lah 2010.06.01. 12:48:34

Demszkinó nyugdíjba vonulását a polgármesterek jogállásáról szóló törvény biztosítja...
minden letöltött ciklus után korengedmény jár...

>öregségi nyugdíjra az a polgármester jogosult, aki
>három vagy ennél több választási ciklus - de legalább tizenegy év - során polgármesteri vagy >alpolgármesteri tisztséget töltött be, és a tisztségének megszűnését követő hetedik naptári év >végéig az öregségi nyugdíjkorhatárt, illetve a korkedvezménnyel csökkentett, reá irányadó >korhatárt eléri.

azért remélem, hogy hűvösön fogja tölteni nyugdíjas éveinek nagy részét...
B1

z666 2010.06.01. 12:55:56

Egy normális országban egyáltalán nem is kellene vizsgálni Demszky ügyeit, hanem egyszerűen kivégeznék. Nem számít, hogy a több száz ügy közül, amelyekért külön-külön is halált (és teljes vagyonelkobzást) érdemel, melyikért...

Marcellusca 2010.06.01. 12:56:29

@minimalista: És, vajh, miért fordult meg a fejében a koalíció felmondásának lehetősége?
Tán csak nem azért, mert rájött (megtudta), hogy Mikimanó nagyban nyomja az "ipart"?
De, ahhoz, hogy a helyén maradjon (és ezáltal megvédje a pöstieket a Zorbántól), be kellett csukni a szemét (pofáját).
Viszont, ha tudomása volt dolgokról, akkor nem csak politikai, hanem büntetőjogi felelőssége is van.

zala 2010.06.01. 13:02:09

Hatvan éve nem volt egyszerre ennyi fejlesztés Budapesten. Szerintem, ha a folyamatban levő beruházások, például a metróépítés, ... futnak, akkor nem mondható, hogy nem történik semmi.

valami történik Gábor, valami történik. például a 4-es metró beruházás még határozottan fut.
bár mások talán úgy fogalmaznának, hogy még mindig nincs kész.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.01. 13:04:31

@zala: A 4-es metro talán Orbán Király uralkodása alatt sem fog elkészülni! Tekintettel a jól meggründolt szerződéseknek.

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2010.06.01. 13:10:11

@z666: Fura elképzeléseid vannak a "normális ország"-ról... Esetleg disszidálj Kínába vagy Pakisztánba :)

zala 2010.06.01. 13:10:47

@Noname Cowboy:

talán igazad van, majd meglátjuk.
azonban bárhogy is lesz rendkívül furcsa Demszkytől hogy az önfényezős-sajátvállveregetős rubrikába írja a 4-es metrót.
erről mi a véleményed?

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2010.06.01. 13:12:04

@zala: Amúgy nálam ez baszta ki a biztosítékot. Koncepció nuku, ad-hoc belecsapunk mindenbe, aztán majd lesz csodálkozás, hogy a városban 2,5 óra alatt teszel meg 5 km-t.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.01. 13:14:29

@zala: Az, hogy anyját vezesse bikára. Egy olyan metróért minek a létjogosultsága nem megalapozott.

derelyegrádi szellem 2010.06.01. 13:28:30

@Seduxen:

Felesleges volt, ő is közszereplő.

De a HÍRtv-n tuti biztos nem volt kitakarva,

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.01. 13:35:26

@derelyegrádi szellem: "De a HÍRtv-n tuti biztos nem volt kitakarva," - meglepő fordulat :)))

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.06.01. 13:37:06

60 éve nem épült annyi minden, mint most?!...

- Hogy is alakult a tömegközlekedési eszközök beszerzése a rendszerváltás óta, és miket vettek, ha vettek?
- Milyen a metróvonalak épülési aránya? Hol van az M3 hosszabbítása Ferihegyre meg Káposztásra?
- Mikor döntötték el a külső körút, és a kapcsolódó létesítmények (Lágymányosi híd, 1-es villamos (amely szintén csonka maradt)) megépítését?
- A szocmodern szörnyedvények csilivili neomodern szörnyedvényekre cserélése fejlesztés? (Pláne ha ugyanahhoz az építészhez kötődnek?)
- Hol van a renovált belváros és zsidónegyed?
- Hány leplakátolt kirakat és kínaivá degradálódótt áruház volt Demszky regnálása előtt a belterületeken? Mennyi plaza kong és pang az azóta felépültekből?
- Miért néz ki több kerület is ugyanúgy, mint 20 éve (vagy még szörnyebben)?
- Miért van ezerféle díszburkolat, lámpa és utcanévtábla a városban?

Nem véletlen, hogy "befektetésről" beszél az a tanulmány is, amely szerint vonzó Budapest. Demján is csak a "gazdaság" érdekeit nézi, a "turizmus" - amely az élhetőség egyik jó indikátora - az ilyeneknél szóba se kerül... az meg még annyira sem, hogy a városlakóknak mi kéne...

Vorbis 2010.06.01. 13:38:16

Erről nincs kedvetek írni valamikor:
www.helyihirek.hu/index.php?fp=cikk&id=3465&v=cikkek
www.helyihirek.hu/index.php?fp=cikk&id=3559&v=fooldal

A lényeg röviden: van egy út, ami április 30 óta kész van, de használni nem lehet, mert a Fővárosi Önkormányzat nem veszi át üzemeltetésre.

hehehehe 2010.06.01. 13:49:19

@Marcellusca: télleg? pedig úgy emlékeztem, hogy ő van a rendszerváltás óta, bár akkor még csak 11éves voltam, és mások voltak a prioritások :)

drémon · https://www.facebook.com/orto.jozsef 2010.06.01. 13:56:29

Demszky: Egyszerű nyugdíjas leszek.Ez is egy tolvaj,de miért tagadja?Milyen főnök az aki nem tudja mit csinál a beosztott? index.hu//

Krikri 2010.06.01. 14:00:28

Remélem, Miki videózott vagy hangfelvételt készített, és várja a lakótársát......

derelyegrádi szellem 2010.06.01. 14:02:51

@Seduxen:

Ja az! :)

De szerinted aki a TV2-n látta esetleg a szemét kitakarva, és H. Györgyként aposztrofálva az nem ismerte fel? :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.01. 14:08:42

@derelyegrádi szellem: nem ez a lényeg, őt is megilleti az ártatlanság véDelme :)))

loláb 2010.06.01. 14:11:10

Demszky ezt nyilatkozza:

"Elismerem, hogy korábban komolyabban meg lehetett volna vizsgálni ezt a kérdést, és erről döntésre jutni, de annak az lett volna a következménye, hogy a város valószínűleg működésképtelenné válik, merthogy politikailag most is annak a határán van.

Ha ez a ciklus elején következik, akkor az utolsó három évet nem tudtuk volna végigvinni, és akkor jön a Fidesz."

Ezek Öszödből semmit nem tanultak? Ott is az volt az indok: hazudtunk, de csak azért, nehogy a patás kerüljön hatalomra, mert ő tönkreteszi az országot. Demszky pedig azért nem tett semmit, nehogy a patásék kerüljenek hatalomra, mert akkor tönkreteszik a várost.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.06.01. 14:11:35

@derelyegrádi szellem: @Seduxen:
Nekem az tetszett, mikor az NBH lemondott elnökét, mivel megtiltotta nevének és arcának a bemutatását, a HírTV úgy mutatta be, mint L. S. a KGB akadémián végzett volt NBH-s vezér :-D

Pörölyfej 2010.06.01. 14:15:55

hol köszönhetem meg a pestieknek, hogy értem is dolgoznak?

sunblind 2010.06.01. 14:23:58

ez az egyik moslék a garnitúrából, aki komolyan megérdemli az életfogytiglant ...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.06.01. 14:26:57

Nagy mókamester ez a Gábor, de félelmet érzek ki a szavaiból.
Idegileg kész van, ez már évek óta látszik rajta, elvégre nem lehet valaki büntetlenül maszoppusziló szadeszos.
De most itt a vége a pályafutásának, így az eddigi magabiztossága elillant, és már nem segítenek az altatótabletták.
Mennyire igaz, hogy magasról lehet a legnagyobbat esni.

Marcellusca 2010.06.01. 14:27:06

@hehehehe: Ez volt a kérdés: "Van még más politikai szereplő, aki 20éve van ugyanabban a hivatalban?"
Erre válaszoltam. :))))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.01. 14:29:27

@laspalmas: Meghát megszűnt a finom kis védőháló. Anélkül pedig az esés nem éppen biztonságos. Védtelenül mint Hugyó Maki!

2010.06.01. 15:01:25

Remélem, hogy a börtönben irja a meg következö könyvet, mint egy (volt) szabad demokrata.Megérdemli mert lopott ö is eleget!

Taktikai Atompingvin 2010.06.01. 15:03:01

Mi van itt faschisták? Mi ez az alacsony kommentszám? Mi folyik itt Gyöngyösön, kérem?!?!
Azért durva. Kb akkor lett főpógi amikor én megszülettem. Azért csak nem fogok utánahalni :D

ZioN 2010.06.01. 15:08:45

"Kósa nem tud egyetlen mutatót, gazdasági vagy statisztikai adatot mondani, amelyben Debrecen ne állna rosszabbul Budapestnél, ráadásul az ottani fejlesztésekre az EU adófizetői mellett éppen a budapestiek biztosítanak pénzt a személyi jövedelemadó-befizetéseikből. A fideszes bezzegvárosok, így Debrecen fejlesztésére is ebből jut, és ezt igazán nem sajnáljuk tőlük, de a budapesti adófizetőknek azért kijárna egy köszönet."
"
Kurv@ anyád! Én meg mindkettőtökét !

Petrow 2010.06.01. 15:15:48

@laspalmas: lásd szegfűillató Ibolyka esetét, pedig őt egy ideig a mentelmi jog is védte. Most alig pár hét után már mehet a bíróságra.

Kicsit Karcos 2010.06.01. 16:19:19

OFF, de FONTOS!

"2010. május 1-jétől azonban a fizetési megbízás azon a napon teljesül, amikor a pénz a kedvezményezett (pl. a szolgáltató) számláján megjelenik."

www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/press/kozlemenyek/2007/csekk0.html

Ha jól sejtem, egy emiatt elcsúszott törlesztőrészlet miatt a háza is elúszhat valakinek.

Felháborító, elfogadhatatlan szabály. Miért nem azt írják elő, hogy 1 másodpercen belül kell teljesülnie egy-egy befizetésnek? Nem a 3. évezredben élünk? És mi az, hogy így kell megtudni, egy hónap csúszással egy civilszervezettől?

tudi 2010.06.01. 16:52:37

"Arra, hogy Hagyó Miklóst a mentelmi jogának megszűnése után őrizetbe veszik, a rendőrségi nyilatkozatok alapján számítani lehetett. Ugyanakkor az, hogy embereket így visznek el, nekem felidéz egy rossz korszakot. ... meghívták rá a sajtót. Nekem ez túl teátrálisnak tűnik, és eltúlzottnak." Én pl.: örömmel nézném, amint bréking nyúz téged is rabszíjon vezetnek el és villognak a vakuk. Na és Gabikám melyik rossz korszakot, mert amiket én ismerek azokban egyiken sem volt ott a sajtó és nem rabszíjon vezettek el, hanem beültettek egy fekete autóba, vagy simán felraktak egy teherautóra.

belzebubó 2010.06.01. 16:59:04

Remélem a legközelebbi interjúját már a beszélőn adja.

Kartal (rezervált) 2010.06.01. 17:16:21

"Ugyanakkor az, hogy embereket így visznek el, nekem felidéz egy rossz korszakot" - nektek rossz korszak lesz, csezd+! Nekem nem annyira xD
"Én ekkor írtam egy levelet Hagyó Miklósnak" - miért, nincs vele beszélőviszonyban?
"Nem is jött több jelzés a cégek vezetőitől" - mivel reggelre levágott lófejet találtak a hálószobájukban...
"Semmiféle osztozkodásról a két párt részéről nem tudok." - nem mered azt mondani, hogy nem volt ilyen, mi? Csak azt, hogy nem tudsz róla. Nagy spíler vagy te.
"az SZDSZ-nek éppen az volt a legnagyobb problémája az elmúlt néhány évben, hogy nem volt pénze kampányra, üres volt a kassza." - ahhoz képest elárasztottatok minket szarabb nál szarabb plakátokkal. Hány milliárdba is került ez közpénzből???
"óriási koncentrált hatalom került egyetlen emberhez, Hagyó Miklóshoz és köreihez" - hát kérlek szépen, ahol az alpolgármester nagyobb úr, mint a főpolgármester... ez minimum azt bizonyítja, hogy alkalmatlan vagy, faszikám.
"a kis pártok kevésbé érintettek ebben az ügyben." - mondod ezt azután, hogy a szadesz átvedlett hobbipárttá, aminek már elnöke sincs. Mekkora egy szar alak vagy te...
"Folytatódni fog az a folyamat, amit úgy lehet nevezni, hogy a városvezetés kriminalizálása." - bazzeg, a városvezetés saját magát kriminalizálta.
"Hatvan éve nem volt egyszerre ennyi fejlesztés Budapesten." - és az elmúlt hatvan év alatt nem basztatok el ennyi pénzt fölöslegesen, mint most nyolc év alatt. Gratula hozzá.
"Nyugdíjat fogok kapni ezek után az évek után." - holott börtön érdemelnél. Jó sokat!

derelyegrádi szellem 2010.06.01. 17:16:41

@tudi:

esetleg egy vagonra.

"Ugyanakkor az, hogy embereket így visznek el, nekem felidéz egy rossz korszakot."

Én ezt nem értem. Nyilván kommunizmus/szocializmus időszakára céloz. Csak az neki miért "rossz korszak"? A szülei külkereskedők voltak, ami tudjuk mi kiváltságokat jelentett akkor, és miylen szinten kellet ahoz "megbízhatónak" lenni. Azt a rossz korszakot annyira szerette és védte, hogy még Kádárékat is jobboldali elhajlóknak tartotta, hisz ő maoista volt. A maoisták meg azért bírálták a Kádár-rendszert, mert szerintük nem elég elvhű és túl puha a rendszer "ellenségeivel".

Tényleg nem értem nála ezt a "rossz korszakozást".

derelyegrádi szellem 2010.06.01. 17:22:19

@Pörölyfej:

Még nem tudni pontosan, hogy a Gabit kell lecummantani, vagy a Gy. Németh Erzsit kilaffantani, de majd időben megtudod! :-)

Kartal (rezervált) 2010.06.01. 17:26:22

@tudi: és egy laktanya hátsó udvarán tarkón lőtték, aztán elkaparták. Utána még azt is elvitték, aki meg merte kérdezni, hogy hol a Demszky...

Kartal (rezervált) 2010.06.01. 17:44:38

@derelyegrádi szellem: Jajj, hát arra gondolt, amikor a GESTAPO jött az emberekért, ezzel is utal a - szerinte legalábbis - közismerten náci érzelmű Orbán kormányra. Mit vársz egy kőagyú komcsitól?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.01. 18:16:06

@derelyegrádi szellem: ne legyél álnaiv. természetesen a NÁCZIFASCHIZMUSRA gondolt. Egy "jó liberális" mi másra gondolhatna!? Na jó, esetleg egy "kiadós asszonyverésre", ami esetében szintén nem lenne példa nélküli :)))

fokabacsi 2010.06.01. 19:14:32

@Seduxen: Még, hogy nátzifaschizmusra?? Nem mondod? Ehhez már vastagbőr kell ! :-)))

2010.06.01. 19:53:54

@zsírgyík: a közhivatalokban a "belső levelezés" bevett gyakorlat. Így nyoma marad annak, hogy ki kitől mit kért, és az illető mit válaszolt. Akkor is szokták, ha az emberek véletlenül ritkán találkoznak egymással, mondjuk mert kötetlen munkaidőben dolgoznak, és véletlenül elkerülik egymást.

suski 2010.06.01. 19:58:49

"nem nyugdíj lesz az, Gáborkám!"

Nem hát. Ahogy elnézem a pofáját, kényszergyógykezelés.

Horizont 2010.06.01. 22:53:28

Mit is mondhatna jó Gáborunk a budapestiek nagy megmentője? Akinek, az elmúlt 20 év alatt a segge egybenőtt a székével? Aki metrófóbiásként tobzódott sok éven át? Akinek meggyőződése, hogy felvirágoztatta a fővárost? Aki ezek szerint még le is nézi a vidékieket ? Persze, hogy nyugdíjba szeretne vonulni! Azt mégse mondhatja, hogy tudom börtön lesz ebből! A csúcson kellett volna abbahagyni..... ha volt ilyen!
Nagyon remélem megkapja méltó büntetését! Beáldozta a fővárost a politikáért.....

Humgor 2010.06.01. 23:59:26

Ez az ember beteg.

De nem mond le, de nem mond le, de nem mond le. Akkor sem.

Börtönbe vele. Ha tudott ezekről, akkor azért, ha nem akkor meg azért!!!!!!!!

egigerogat 2010.06.02. 07:50:29

Budapestnek nagyobb az egy főre jutó GDP-je, mint az ország többi részének. Ez igaz. De az is igaz, hogy Budapestre koncentrálnak szinte minden olyan - az átlagnál jobban fizető - munkahelyet, amely az ország igazgatásával kapcsolatos és amelynek a forrásait az egész ország termeli meg. És az is igaz, hogy a Budapest központúság miatt számos nagy múltú vidéki (vidéken termelő) cég Budapestre (illetve a közvetlen környékére) vitte a központját. Valamint az is igaz, hogy az ország Budapest központúsága számos hátrányt okoz az ország fejlődésében (csak a legtriviálisabb példa: a Budapest-központú közlekedés).
Azt egyébként én is nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy Demszky LEGALÁBB hallgatólagosan ne tudott volna Hagyó és társai ügyeiről.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.06.02. 11:27:51

Ha valami befektetésvonzó, az nem jelenti automatikusan azt, hogy ott jó élni.
Tegye fel a kezét, aki szeretne Pekingben kínai állampolgárként élni.

kranführer 2010.06.02. 11:57:32

Már régóta motoszkál bennem ez a mondat:
A kurva anyádat demszki!

derelyegrádi szellem 2010.06.02. 12:54:49

"Én ekkor írtam egy levelet Hagyó Miklósnak, amiben felhívtam a figyelmét, hogy nem delegálhatja tovább a hatásköreit."

A hagyó ezt nagyon komolyan vehetette, szinte összeszarta magát, hiszen kivel is járt a pénzszerzős/behajtós körutakra? Na kivel? Igen, a Mesterházyval, akire viszont ki delegálta tovább jogköreit? Igen, a Gábor..

Gábor Gábor, ez nem lesz így jó, hidd el nekem, a rendőrségre kell majd valami ütősebb duma, ha nem akarsz ottmaradni te is...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.02. 12:58:31

@derelyegrádi szellem: " a rendőrségre kell majd valami ütősebb " - időleges amnézia? "Erre nem emlékszem!" :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.02. 16:39:07

@derelyegrádi szellem: sebaj, ha sikerül gáborunkkal elhitetni, hogy hallgatással megúszhatja, akkor élvezetes lenne a műsor :))))

Rottenbiller 2010.06.02. 19:47:00

Nekem az tetszene, hogy "Demszky börtönbe vonul" nem pedig "vonulna". Ennél a senkiházi, korrupt, nagyképű tudatlan szamizdatos rendőrbesógónál több kárt még a skizofrén Gyurcsány sem okozott hazánknak és Budapestnek. Ja, kérem, neki húsz éve volt rá. Szégyenletes, hogy ilyen sokáig lehetett főpolgármester.

arlequin 2010.06.06. 22:30:12

demszky egy szerencsés balfasz. gyakorlatilag semmi vagyona nincs és tényleg tisztának tűnik. egyszerűen egy idióta, aki pénzt sem tudott nyúlni.

süti beállítások módosítása