Skip to content


       Szűrés lista

Nem jött be az életsors-kimutatás az ÁSZ-nak

Kicsit lassan ugyan, de azért őrölnek azok a malmok ...

2009. november. 30-án írtuk meg, hogy a józsefvárosi szdsz-es polgármestert, Csécsei Bélát a lemondása után egy trükkös, ámbár vékonyka, 2 oldalas szerződéssel foglalkoztatta tovább az önkormányzat, többek között a "legendás" életsors-kimutatást készített a kerület számára. legalább is tavaly ezt nyilatkozta a Béla. Mindezt havi nettó 750 ezerért, 2014. október 15-ig. (Életsors-kimutatás by Csécsei)

Idén márciusban az új, fideszes polgármester jelezte, hogy felbontaná a szerződést, Csécsei a Magyar Hírlapnak akkor azt mondta, ő fenn szeretné tartani azt, hiszen a megállapodást "be kell tartani". Dörzsölt róka ez a Béla ... kár, hogy az önkormányzat nem volt erre vevő, és végül közös megegyezéssel csak felbontotta a szerződést.

Az ÁSZ a 2010-es évre megállapított menetrend szerint vizsgálta júliusban Budapest VIII. kerület önkormányzatának gazdálkodását, e vizsgálat során természetesen sor került az ominózus Csécsei-szerződés vizsgálatára is (a teljes ÁSZ-jelentés, 53-55 oldalon foglalkoznak a Bélával). Vagyis nem Fidesz vetette be az ÁSZ-t a kampányba ... 

Nézzük, mit talált az ÁSZ. Az biztos, a SZDSZ-esek egymás között nagyon profin tudtak szerződést kötni:


- A szerződést csak a két fél együttes szándékával lehet felmondani. 
- Ha a szerződést a lejárta előtt bontják fel, akkor a kerületnek a fennmaradó megbízási díjat ki kell fizetnie Csécseinek. Ez alól csak a politikus halála és cselekvőképességének megszűnése jelent kivételt.
- A dokumentum arra vonatkozó kitételt nem tartalmaz, hogy mi történik, ha Csécsei nem végzi megfelelően a munkáját. 
- Az ÁSZ szerint a Csécsei által elvégzett munka nem volt arányos a megállapított nettó 750 ezer Ft/hó összegű díjazással. 
- A jelentés szerint a polgári törvénykönyvbe ütközik, hogy a szerződést csak Csécsei halálával, illetve cselekvőképességének halálával lehet megszüntetni. 
- Problémás volt az is, hogy a szerződést aláíró jegyző nem tájékoztatta a kerületet akkor irányító Takács Gábor SZDSZ-es alpolgármestert arról, hogy a Csécsi számára 2014-ig biztosított összeg nem áll rendelkezésre. Az összeg fedezetét jogszabályellenesen a polgármesteri hivatal egyéb bérmegtakarításaiból akarták fedezni. 
- Mivel az önkormányzatnak járulékfizetési kötelezettsége is volt, így a tényleges kifizetések havonta 1,6 millió forintot tettek ki.
- A szerződést a kerület új fideszes vezetése szüntette meg közös megegyezéssel, idén márciusi hatállyal. A felbontás előtt a két fél abban egyezett meg, hogy Csécseit kéthavi díjnak megfelelő összeg, másfél millió forint illeti meg. A Csécsei Béla, volt polgármesterrel kötött megbízási szerződés alapján az önkormányzatot összesen 8 millió 352 128 forint kár érte.

Az origo ügyesen megkereste az önkormányzat részéről Takács Gábort, Józsefváros SZDSZ-es alpolgármesterét is, aki a szerződést megkötötte, hogy mit szól az ÁSZ jelentéséhez?


Az alpolgármester azt mondta, ő már korábban is ismerte az ÁSZ észrevételeit, és jelezte is hogy nem ért velük egyet.
"Szerintem nem érte kár az önkormányzatot. Ilyen helyzetekben nehéz megítélni, hogy mi okoz kárt, mi nem, de szerintem Csécsei Béla egyetlen tanácsa is hozhatott milliárdokat az önkormányzatnak."
Csécsei a szerződés alapján sokszor szóbeli konzultációkon vett részt, adott tanácsokat, de ezt nem dokumentálták, így az ÁSZ sem láthatta. Aa Közbeszerzési Tanács szerinte korábban nem talált problémát a szerződésben, azt azonban nem tudta megmondani, mért maradt ki az általa is aláírt dokumentumból, hogy mi történik, ha Csécsei nem teljesít. 


Az ÁSZ 3 dolgot talált, amin Csécsei dolgozott:


A 2009. október 1-i kifizetés alapjául szolgáló, a megbízott munkavégzését bizonyító írásos anyag figyelemfelhívást tartalmazott az Önkormányzat költségvetési koncepciójának összeállításánál figyelembe veendő szempontokra.

A megbízott 2009. október hónapban végzett tevékenysége – az alpolgármesternek írt levél szerint – oktatási javaslatok előkészítése, illetve ahhoz kapcsolódó adatgyűjtés volt, melyről írásos dokumentumot nem készített.

A 2009. december 1-jei kifizetéshez a megbízott az általa végzett munkavégzés igazolásaként pályázati lehetőségre, illetve egy kutatási eredményre történő figyelemfelhívást nyújtott be.  


Nettó 750 ezerért igazán csipkedhette volna magát jobban is a Béla ...

Címkék: budapest pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr272282219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.09. 11:19:53

@zero: "2010. május. 17 ELŐTT történt" - nem is bazze, nem emlékszek a Vezénylő Tábornok Úr szavaira? "Hétfőn már egy másik országban ébredünk."

Marcellusca 2010.09.09. 11:20:27

@Seduxen: Hehe!
Gondolod, hogy bárki is megtámadott ilyen munkaszerződéssel? :)
Akkor - már bocs, de - sz@rnék a fejetekre és nem itt idegesítenélek benneteket. :DDDD

@zero: Nem azt mondta, hogy ne írjatok róla, csak már uncsi, hogy megen egy szadeszes poszt van. Hogy tanult(?) kollégát idézzem: "...a haldokló szarógalambba nem illik belerúgni ez igaz,..." (Sedu)
Ráadásul úgy, hogy (ha jól tévedek) ezt már megírtátok és kiveséztük.

S.O.A. 2010.09.09. 11:24:45

@Marcellusca: nem értek egyet, mivel nem egységesen, nem azonos mértékben haldoklanak bizonyos szarógalambok (van, amelyik nem is haldoklik), ezért igenis rugdalni kell kivétel nélkül mindegyiket, nehogy egyik-másik szép csendben elmenjen szarás után... hovatovább egyszer visszatérjen, ha ismét szarnia kell...

Papcsák meg eddig kábé csak luftokat rúgott..

Tapmancs 2010.09.09. 11:26:13

Na az ilyen élősködő faszkalapokat kéne kibaszni a kőbányába, hadd rohadjon ott, és termelje meg azt az értéke amit kifizettek neki.

Szekuriti Blogger · http://szekuriti.blog.hu 2010.09.09. 11:27:20

Nem köthető olyan szerződés sem írásban, sem szóban, mely törvénybe ütközik. Ha ilyet megkötöttek, akkor az visszamenőlegesen is semmis. A PTK-ban törvények vannak, szóval simán fel lehet mondani a szerződést végkielégítés, lelépti díj nélkül.

Azért kurva jó lenne, ha a hülye fideszesek is ismernék a törvényeket, és nem faszkodnának össze-vissza.

guma 2010.09.09. 11:28:46

@Seduxen:

El vagy tévedve!

Ő köti a szerződést! A folytatás pár év múlva nyilvánosan olvasható itt D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.09. 11:33:02

@.Pierre Bezuhov.:

bezu, én rajtad besza-behu :) régebben míg hatalmon voltak a kispajtásaid, jobban teljesítettél - nem mondom, hogy akkor nem voltál irritálóan ostoba sokszor - de mióta a budi aljából pislogtok felfelé, mintha a szellemi tevékenységed is ugyanoda süllyedt volna :)

az aktuális hírekről ír a vbőr, nem visszamenőlegesen veszi elő őket :)
mindent akkor kell kitárgyalni, amikor kiderül, nem hamarabb, nem kérőbb, ez most aktuális.

Marcellusca 2010.09.09. 11:33:36

@Rettegő: Abban abszolute egyetértünk, hogy ezeket a szarógalambokat el kell zavarni.
Jó messzire!
Vissza se találjanak!
Meg se forduljon a fejükben, hogy visszatérnek!

wlakos 2010.09.09. 11:42:58

Majd ír a Béla is egy panaszkodó levelet valahová, mint a fő bankos hogy elvették a pézit ami neki JÁR!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.09. 11:43:37

@Marcellusca: az előző vastagbőr post, még nem bírt ilyen tényszerű adatokkal, ott még csak feltételezések voltak, milyen az a munka amit végez a jóember, most már a munkavégzés eredményét is látjuk :)

Úgy szeretnék egyszer olyanért pénzt kapni, hogy valakinek felhívom a figyelmét arra, amit szakmai vállalásából, beosztásából adódóan tudnia kellene :)

Persze, ha titkári teendőim lennének, akkor ez előfordulna, igaz. Mondjuk ha titkár lennék, akkor valszeg lófaszt dugna a seggembe a főnököm, ha elemzőként tetszelegnék a külvilág felé. A titkári munka is tiszteletreméltó, de bruttó másfél millát csak akkor adnak ilyen tevékenységért, ha ezzel a tevékenységgel milliárdos nagyságrendű bevételeket hozó ember titkára valaki. Legalábbis, a liberálisok által oly gyakran emlehgetett piacgazdasági alapú szférában :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.09. 11:44:07

@wlakos: "Majd ír a Béla is egy panaszkodó levelet valahová," - javasolnám a Legfőbb Ügyészt, hátha sikerül egy fasza kis vádalkut kötnie Blerónak, mert szerintem rajta már csak az segíthet :))))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.09. 11:44:28

index.hu/belfold/2010/valasztas/nem_torvenyserto_orok_eletet_igerni/ ez is megérne egy postot, a kommenttelőfeljelentgető, és a hírcsárdafeljelentő arcok után :)

eszkep 2010.09.09. 11:46:50

@Énbagoly: Én is szeretnék ilyen állást! :-)

- nettó 750000 fixc, + telefonhasználat
- kirúgni nem lehet
- "szóban" végzem a munkámat, láthatatlanul,
- ha történetesen nem csinálok semmit, akkor sem rúghatnak ki, csak,ha kicsengetik 4 évre szóló fizumat.

Ez igen! élni tudni kell!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.09. 11:47:06

@Conv: ezt magam sem értem. a megvalósulására kb annyi az esély, mint a "nem lesz gázáremelés", illetve az "azonnali radikális adócsökkentésre" :)))

Kicsit Karcos 2010.09.09. 11:47:14

@Conv:

" a liberálisok által oly gyakran emlehgetett piacgazdasági alapú szférában"

Oszt mit tudnak arról az SZDSZ-esek? Mondj egyet, amelyik nem állami vagy paraállami cégnél / megbízatásokból szerezte a vagyonát.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.09.09. 11:53:45

@Marcellusca:

az eset tanulságos, mondhatni a jéghegy csúcsa, és a Fidesz is tanulhat belőle

2010.09.09. 11:54:14

"Az összeg fedezetét (...) a polgármesteri hivatal egyéb bérmegtakarításaiból akarták fedezni." - mijafasz? Hogy keletkezik egy hivatalnál nagy összegű bérmegtakarítás??? Pártízezer még keletkezhet, azt el tudom képzelni, hogy valaki mondjuk kilép, és egy-két hónapig nem tudják betölteni a státuszát, de havi sokszázezer az hogy? 8-o

2010.09.09. 11:55:03

@zero: Ne félj, tanulnak is belőle, a következő négy évben ők is így csinálják majd, aztán utánuk a vízözön.

eszkep 2010.09.09. 11:56:06

@.Pierre Bezuhov.: Az a szomorú, hogy elvbarátaid folyamatosan szolgáltatják az anyagot (bár szerintük nincsenek "csontvázak"). Végül is "teljesen lényegtelen", pl. hogy a börtönben lassan külön-külön kijönne egy SZDSZ-es, MSZP-s focicsapat (már vannak jogerős ítéletek is!).
Szerinted tehát nem lehet beszélni olyan FOLYÓ ügyekről, melyek KÖZVETLEN ELŐZMÉNYEI május előttre datálhatók? Ahhoz képest elég jól tudtok "Ezüsthajózni" meg nem is tudom miket emlegetni, melyekről az ügyészség BŰNCSELEKMÉNY HIÁNYÁBAN megszüntette a nyomozást jó pár évvel ezelőtt (2004-ben ha jól emlékszem)!

Tulajdonképpen arról is lehetne poszt a Vastagbőrön, ha egy focimeccs alatt / közben / után balhé történik, csak ez egy KÖZÉLETI témákkal foglalkozó blog, tehát uszkve senkit nem érdekel itt, másrészt elég egysíkú lenne a blog, ha vamaennyi balhéról írnának...

eszkep 2010.09.09. 11:57:04

@Conv: igen, amióta a szocik így leépültek a választáson szegény elvbarátjuk is nagyon megrendült :-)

eszkep 2010.09.09. 12:01:04

@Marcellusca:
- Tekintve, hogy nálunk kártyás rendszer van, az biztos, hogy 8-16-ig a munkaheleymen vagyok míg Csécseivel szemben ez nem követelmény.
- A legtöbb munkavállalónak konkrét feladata van (nem csak úgy alibi ész-osztás), amit ha nem csinál meg kirúghatják. Csécseit nem lehetett volna.
- Ha mégis kirúgnak, kapok kettő (?) hónapnak megfelelő végkielégítést, sécsei 2014-ig (!) megkapta volna a járandóságát.

Tudom, ezek a "nüansznyi különbségek" egy átlag szoci szavazónak nem tűnnek fel - alacsony értelmi képességeik okán - de hidd el, egy épeszű embernek szemetszúróak!

Marcellusca 2010.09.09. 12:03:21

@zero: Mondjuk, az igaz. :)
BÁRKI tanulhatna. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.09. 12:04:30

@csernaja obca: pedig nem olyan ördögtől való. Van egy X összegű bérkeret, amibe érthető okokból nincs ELŐRE belekalkulálva a táppénz, GYED, GYES, stb-stb. Szóval könnyen lehet ez akár több százezres tétel is egy önkormányzatnál.

Viszont ha jól tudom, ennek felhasználására szigorú szabályok vannak. De Bélánk gondolom ebbe beleszart...

Marcellusca 2010.09.09. 12:10:27

@eszkep: Látom, nem értitek, hogy mit akartam mondani.
Nekem is feltűntek ezek. Már anno, mikor először kitudódott.
És, igen, engem is irritál.

Arra utaltam, hogy már uncsi, hogy minden nap ez a téma.
Minimum FELJELENTÉSEKET akarok!!!
Mert addig csak porhintés, gumicsont.

regression 2010.09.09. 12:21:11

"Ez alól csak a politikus halála és cselekvőképességének megszűnése jelent kivételt."

Megoldható.

nestrot10 2010.09.09. 12:49:44

a "beszari" Kettős mérce"- blog nem enged kommentelni, ezért ide írom a hajléktalan kinézetüek elemzését:))))

Hogy Orsós Viktor baromi ronda és cigó is...Pintér az egy igazi ronda bűnöző arc, de a legfaszább hajléktalan fazon az 1 százalékos Pedagógusok Demokratikus(kamu) Szakszervezet ( Fidesz seggnyaló), elnöke az igazi hajléktalan kinézetű Kerpen Gábor...akik ugyanúgy hazudnak mint Orbán ,hogy pártoktól független...hihihi ez is kamu. Az igazi Pedagógusok nem is azonosulnak ezekkel és nem ebben a szakszervezetben vannak...hanem az "igazi"-ban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.09. 12:52:14

@Kicsit Karcos:
nem azt mondtam benne élnek, hanem, hogy emlegetik :)

z666 2010.09.09. 12:53:36

@regression:
""Ez alól csak a politikus halála és cselekvőképességének megszűnése jelent kivételt."
Megoldható. "

Na végre valaki megtalálta a legjobb megoldást, ami még jogszerű is! :)

derelyegrádi szellem 2010.09.09. 13:10:44

@Énbagoly:

Úgy kell kezdeni, hogy belépsz az Szdsz-be...A többi megy magától.

derelyegrádi szellem 2010.09.09. 13:16:52

@zero:

már próbálta, de posztonként csak 3 hozzászólója volt hónapok alatt, abból is minimum egy ő maga. :-)

Mondjuk jól megírt, fasza témák is voltak, mint pl vekker viktor, meg valami teszt mennyire vagyol náczi, de már nem emlékszem pontosan.

dr. Aullah 2010.09.09. 14:25:23

"Ha a szerződést a lejárta előtt bontják fel, akkor a kerületnek a fennmaradó megbízási díjat ki kell fizetnie Csécseinek. Ez alól csak a [b]politikus halála[/b] és cselekvőképességének megszűnése jelent kivételt."

Megtaláltam a megoldást. Jöhet a következő!

regression 2010.09.09. 14:53:04

@Aullah: Én már előbb mondtam, de beszállhatsz te is ;)

dr. Aullah 2010.09.09. 15:03:18

@regression: Igen. Előbb kommenteltem gyorsan, aztán olvastam kommenteket.
Oké. Én átdobom a kötelet a csillár felett, te meg addig a nyaka köre szorítód, k? :D

regression 2010.09.09. 15:04:29

@Aullah: Nekem a "cselekvőképességének megszűnése" valahogy jobban megfogta a fantáziámat...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.09.09. 15:53:17

@Marcellusca:

Tudod mi "uncsi" még? Hogy 3 darabból áll a kommenttárad:
a) "sunáznám"
b) "szar post, mellément"
c) valami debil humorkodás

Kettő éve olvasom ezt a blogot, és nagggyon-naggyon kevésszer olvastam tőled mást (ezért az általánosítás, hogy az arabos postra is utaljak), folyton csak ezeket a sablonpaneleket.

A gumicsontos véleményed kapcsán pedig szeretném megkérdezni tőled, hogy te csináltál már valamit? Te személyesen tettél már valamit, pl feljelentést?
Tudod, mi Zeroval dolgozunk (nem, mi nem nyugdíj mellett, hanem főállásban), van családunk (tudom, neked is) + írjuk a blogot, emiatt a)elég sok érdeklődő / utánajáró / hivatalos levelet írunk a blog (sok megjelent a blogon, sok pedig hamvába halt, mert nem válaszoltak, de attól mi még megírtuk), b) követjük a híreket, c) kezeljük az olvasói leveleket.
Úgy érzem, mi eleget teszünk.
Hát te?

Marcellusca 2010.09.09. 15:55:44

@laspalmas: Nem kell csinálnod!
Nem kell olvasnod!

Nyugodtan ki is moderálhatsz!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.09. 16:02:23

@laspalmas: @Marcellusca: na de Hőőőgyem és Urrram!

Saját fészekbe nem szarunk, és nem harapjuk azt a kezet, amelyik etet. Ki-ki ossza be magának, amelyik szerinte rá vonatkozik!

UFF, én beszéltem! :))))

Marcellusca 2010.09.09. 16:03:33

@Seduxen: Aha, tehát csak bólogatni és bégetni szabad.

Köszi.
Majd megjegyzem.

Homeoffice 2010.09.09. 16:05:07

Hűha...
Valamiről lemaradtam....

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.09. 16:06:58

@Marcellusca: eszem az érzékeny lelkedet, nem ezt mondtam. de a fasznak kell:
a) fél oldalas kommentben ekézni a kommentelőt
b) az ekézésre reagálni

Mindkettőtöknek lehetne több esze!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.09. 16:07:45

és igen, ÁLTALÁNOSÍTOK (=mindketten hibásak vagytok), mert én NÁCZI vagyok :))))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.09.09. 16:08:27

@Marcellusca:

Nem kell berágni.
Csak kérdeztem :)
Vagy nem szabad? Úgyse válaszolsz?
Végülis nem muszáj. Se nekem, se másnak. De legalább magadnak tedd meg.

Marcellusca 2010.09.09. 16:08:55

@Gunther:
Semmi extra, csak L'Palmas-nak nem tetszett a VÉLEMÉNYEM, ezért "leugatott".
Ennyi.

Homeoffice 2010.09.09. 16:09:30

@Seduxen:

AZ BIZONY!
JAH ÉS FOTEL-PANEL-PROLI!!!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.09.09. 16:10:32

@Seduxen:

Nem értek egyet, miért kéne mindenkinek mindig mindenkivel egyetértenie?

derelyegrádi szellem 2010.09.09. 16:10:35

@laspalmas:
.
.
d.) naridorid vagyol-e?

Ezt lefelejtetted.

Egyébként igazad van! :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.09. 16:11:05

@Gunther: még jó, hogy nem panelfotel-proli :)))) bár az nem tudom mi lehet, de hogy böszme egy bútordarab az biztos :)

Homeoffice 2010.09.09. 16:11:26

@Marcellusca:

Marcellmarcell... hazai terepükön vagyunk.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.09. 16:12:32

@laspalmas: nem mondtam, hogy egyet kell érteni, a saját fészekbe szarás nem erre vonatkozott, csak szerintem volt legalább 1 igen bántó elem a kommentedben, én legalább is úgy vélem...

@derelyegrádi szellem: na megszólalt a "számlaképes naridroid" is... :)))

Marcellusca 2010.09.09. 16:15:42

@laspalmas: Tudod mit? Megteszem.

Szoktam érdemben is hozzászólni (lehet, nem túl sűrűn, ezért egy "geci idegesítő" vagyok), de ne várd, hogy mindenre bólogassak. Ha 2 éve olvasod, akkor az is feltűnt, hogy a legelején mennyiszer mondtam ellent, mind a posztolónak, mind néhány kommentelőnek.
Csak ez sokaknak nem tetszett.
Mint, ahogy most sem tetszene, ha bővebben fejteném ki véleményem.
Mert az nem egyenbégetés lenne.

És, igen.
Tettem már feljelentést.
Volt bírósági ügyem/tárgyalásom is belőle (mint, ahogy jelenleg is van).

Megtettem, mit a ..... megkövetelt.

Homeoffice 2010.09.09. 16:19:02

Szerinem itt senki nem akarja a NER szellemiségét:)
Főleg az egyetértésre gondolok...

Marcellusca 2010.09.09. 16:20:52

@laspalmas: Bocs, de nem úgy tűnt. :)

Marcellusca 2010.09.09. 16:22:18

@Gunther: E'mész, Te, a NER-rel meg a NENYI-vel a ..... :DDDDDDDDDDD

derelyegrádi szellem 2010.09.09. 16:22:52

@Gunther:

Beelőzöm seduxent:

Dehogynem a "számlaképes naridridok" igen.

Muhhahhhahha!

2010.09.09. 16:22:53

index.hu/belfold/2010/09/09/zsinorban_veszti_el_a_pereket_a_bkv/

nem megmondtam, hogy megússzák simán. Ezt is megfogják. A bíróságok is tök korruptak szerintem

Marcellusca 2010.09.09. 16:23:00

@derelyegrádi szellem: Ezt nem szoktam kérdezni.
Az kiderül a kommentekből. :D

derelyegrádi szellem 2010.09.09. 16:25:32

@derelyegrádi szellem:

ma ennek a szónak leírása nem nagyon meg: droidok.

@Marcellusca:

a sunáznámosokból?

Homeoffice 2010.09.09. 16:28:04

@derelyegrádi szellem:

Értettem :)))
Tudtam hogy veszed a lapot:)))
IM-HO-TEEEEPPPPP!!!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.09. 16:28:08

@derelyegrádi szellem: " szónak leírása nem nagyon meg" - pontosabban ennek a szónak a leírása SEM nagyon megY :))))

tudi 2010.09.09. 16:33:41

"Ha a szerződést a lejárta előtt bontják fel, akkor a kerületnek a fennmaradó megbízási díjat ki kell fizetnie Csécseinek. Ez alól csak a politikus halála és cselekvőképességének megszűnése jelent kivételt." Oh véletlen balesetek mindig előszoktak fordulni, néha 1-2 zongora le szokott esni az égből, meg hasonlók.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.09. 16:34:07

nu jól van nácziakok további jó marakodást, én húzok haza megünnepelni a Törpeterroristát :))))

abandi 2010.09.09. 16:36:03

@derelyegrádi szellem:
Ilyenkor mi van a legendás "jó erkölcsbe ütköző", vagy a "nem értékarányos" alapizével?
Judeojogállamban nem él, vagy miafasz...?!

szmoker (Homo Trollicus) 2010.09.09. 16:49:34

"Ez alól csak a politikus halála és cselekvőképességének megszűnése jelent kivételt."

Kapott másfél millió plusz áfát igy is.
Szerintem egy 9mm lőszer olcsóbb lett volna, és "a megállapodás is be van tartva."
(esetleg kenderkötél, az környezetbarát és újra használható / hasznositható)

abandi 2010.09.09. 16:50:10

@derelyegrádi szellem:
A címben szereplő szerződésre gondolta volt vala...
Bocsesz!

dr.justice 2010.09.09. 17:24:14

Miért hagytátok abba ? Már kezdett érdekes lenni.

abandi 2010.09.09. 18:26:18

@dr.justice:
elmentünk az iGazságszolgáltatás függetlenségét tanulmányozni drkende és drszeszák honlapjaira.
A végső érvek ütköztetése végett....

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.09.09. 19:35:53

@Conv: "az aktuális hírekről ír a vbőr, nem visszamenőlegesen veszi elő őket :)"

ja-ja!! egy jacksontánc, vagy hogy hol fényképezkedett demszky vagy hogy mikor kelltek a tiszttanoncok a gonosz kormány idejében (az volt a legnagyobb LOL-poszt amúgy a sorban) nyilván fontosabb téma mint az olyan bakfitty dolgok, hogy a devizahiteleseknek már a gigájára ér a broki, vagy hogy a megváltó kormányunk megváltó gazd-i politikáját pár haver dobta össze egy hétvége alatt ...

a lényeg, hogy mindig ott vana régi gumicsont, oszt be lehet dobni ha a helyzet úgy hozza. sőt, nem is kell azt bedobni, a birkája maga veszi elő... mint azt a jelen példa is igazolja

dr.justice 2010.09.09. 19:58:12

@.Pierre Bezuhov.:

Neked nem tök mindegy miről írnak ? Érdemben amúgy sem szoktál hozzászólni. Egyébként - ahogy már többször elhangzott - az ő bloguk, arról írnak , amiről akarnak, nem kötelező olvasni.

Horizont 2010.09.09. 22:07:07

@.Pierre Bezuhov.: Te most tényleg ilyen vagy vagy csak a hatás kedvéért tetted magad? Azt hiszed, hogy a választáskor húztunk egy vonalat egy lapon és onnan másik élet kezdődik ebben a legatyásodott országban és el felejtsük is el , hogy mi történt ELŐTTE??? Mert szerinted természetesen semmi régi ügynek nem isszuk a levét. A szar csak úgy hipp - hopp felszívódott vagy beszippantottuk! A választás másnapján egy új országban ébredtünk. Orbán szerint is csak ő másképp gondolja mint te. Mindennek van következménye! Igen annak a sok szemét aljas gerinctelen féreg dolognak amit itt tettek az orrunk előtt évekig. Csak te nem akarsz kilátni a fejedből a baromi nagy elfogultságod okán. Megáll az ember esze.
Én azon csodálkozom hogy a fenébe tud működni még ennyire is ez az ország ennyi aljasság után, mellett. Ilyen sok -sok csécsei bélával teletűzdelt országban.....Néha úgy érzem egy dögkútba dobtak élve és ilyen csécseikkel megdobáltak, rajtam fekszenek és fulladozom, és többször kerültem a klinikai halál állapotába. Undorító. És hányingerem van tőlük.
"a haldokló szarógalambba nem illik belerúgni ez igaz,..." (Sedu)" A szarógalamba nem is de ezeket szét kéne rugdalni! Bocsánat, de már tele van az egésszel a t.. -hócipőm:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.09. 22:43:16

@.Pierre Bezuhov.:
hát én úgy emlékszem volt a gigáig érő brokiról is szó
no meg a fityisz 29 pontjáról is.

szerintem a jacksontánc van olyan méltó bemutatása az mszp-nek, mint a fityisz nyenyije :)

abandi 2010.09.09. 22:54:48

@Conv:a (P)ierre.(u) (B)ezuhov.(i), csak a libsi dumát és gondolatmenetet nyomja....és nyomja.
Igazi elméleti bibsi.

Rwindx 2010.09.09. 23:33:52

@.Pierre Bezuhov.:
Ha nem érdekel minek olvasod?
Ugyanmár, remegve nyálcsorgatva várod hogy újabb poszt megjelenjen és rávethesd magad.

Jason Bourne 2010.09.10. 07:54:05

engem az ilyen sztorik - a semmi munkáért százezres-milliós fizuk, persze közpénzből- teljesen elkeserítenek. ez a faszi is a semmiért kapott havi 750k-t és ki tudja hány ezer ilyen eset van még? én meg havi nettó 180k-ért végzek igencsak felelőségteljes munkát, (amit ha elszúrok akár tízmilliós kárt is okozhatok és amit ki is fizettetnének velem, igaz én hülye a versenyszférában húzom az igát)
mikor ilyen történeteket olvasok-hallok, akkor gondolokodom el hogy mi a jóégnek fizetek én adót? ezeknek? ilyenekre?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.10. 08:32:13

Semmi gond, a változatosság kedvéért most bezukának ér torkáig a broki, emígyen:

index.hu/gazdasag/2010/09/09/igy_vedene_a_devizasokat_a_fidesz/

namármost: ha ennek csak a FELE is megvalósul jogszabály formájában, az már így is fényévekkel több, mint a csodás ballib koalíció tett a 8 év alatt.

arlequin 2010.09.10. 08:48:01

@Jason Bourne: az állam a legnagyobb maffia. vhol egyszer már beírtam ide az állam kialakulásának hamvasi elméletét, de álljon itt megint:
„A völgy összeszűkül, és az utasoknak, messze földről, a szoroson kell áthaladniok.
A sok utasra megjelentek
az árusok,
a sok árusra megjelentek
a zsiványok,
a sok zsiványra megjelentek
a rendőrök,
a rendőrök törvényesítésére megjelentek
a hivatalnokok,
a hivatalnokok védelmére megjelentek
a katonák,
a sok katonára megjelentek
a kurvák,
a kurvák dicsőítésére megjelentek
a költők.”

(én soha, de soha nem írtam verset, de 'a lányok angyalok!')

OmegaMale 2010.09.10. 09:08:18

Ez a csávó kishal a többiekhez képest. Megállapítani a hűtlen kezelést és a megbízóból meg a megbízottból kipereleni a zsét plusz még pár millát, hogy legyen elrettentő ereje a dolognak.

jozicsenko 2010.09.10. 09:48:38

@Horizont: és mindenki más: reggelt!

amikor Orbán kiállt a pulpitusra és szövegelt, a legtöbb vicc azzal jött, hogy más napra ébredtünk

szerintem ezt így pontos: másnapra ébredtünk

egy fasza kis politikai másnapra, ahol most józanodunk és agyalunk, hogy mi a f.sz van, mert nem ezt mondták a buliban a múlt éjjel...

pl arról sem volt szó, hogy mindenestől mi fizetünk mindent (bár egyértelmű volt, hisz a társadalmi szolidaritás jegyében ki vár el segítséget a bulit rendező -mszp- legjobb cimboráitól: a nyugdíjasoktól és a segélyezettektől)

most elég keserű az ébredés

ja, ami a legjobban fáj: pár részeg hőzöngő még mindig piát követel, miközben mi már tudjuk, a cehhet b.sszák meg, mi fizetjük...

ja, a legszebb: a nyugdíjas, mint hivószó továbbra is, bár a név alatt a banda felének semmi köze a dolgokhoz, csak jó az ingyen kör, meg a fene fizet (ezeknek???)

szumma: aki azért sír, mert miért jövünk ilyen régi hülyeségekkel: azért b.szod, mert eltart négy évig, mire valami értelmes eredménye lesz a munkának, az mszp egyfeszt azon magyaráz, hogy nem is miatta van, hanem mert orbánahibás (jaa, persze, a jővőre és után miafakkért fizetünk majd 2-3 ezer mrd Ft-ot, évente????)

ehhh, mindegy: az mszp bünei most jönnek elő, ha meg zavarja őket a gondolat, hogy ősszel nem érnek el a helyi választásokon csak max 15%-ot, hát, ez van: loptak volna kevesebbet az urak

ui: a fidesznek meg nem ártana észhez térnie, mert jön négy év mulva egy választás...

derelyegrádi szellem 2010.09.10. 10:45:08

@.Pierre Bezuhov.:

Szerintem Zero szívesen írna a Szadesz jelenkori kiváló újító elképzeléseiről (bár ezeknek nyomát nem láttuk az elmúlt 8 évben, de ettől függetlenül), jól átgondolt hasznos javaslatairól. De ilyenek nincsenek, nem utolsó sorban már azért sem, mert szadesz sincs. (szerencsére, jegyzem meg). Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy terriblekk is mszp színekben indult el.

Azt is értem, hogy te emiatt durcás vagy, meg hogy e tragikus eseménytől új időszámítás kezdődött nálad (A Teljes Benáczulás 1. éve), de be kell látonod, nem köteles ezt mindenki figyelembe venni, vagy ehhez igazítani magát, esetleg a blogját.

Meg aztán ezek a jó szadeszes fiúk/lányok/fiúlányok/lányfiúk csak loptak itt, így nem nagyon van velük kapcsolatban más téma.

Rövidebben: ha nem tetszik, húzz innen a faszba.

arlequin 2010.09.10. 10:48:05

@derelyegrádi szellem: amíg olvastam, végig a szellemes csattanóra vártam...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.10. 18:23:22

@arlequin: vigyázz, ha meghág, nem lesz ekkora a pofád!

arlequin 2010.09.10. 19:03:16

@Conv: ki?
szellem?
a nyúl?
vagy a medve?

esetleg a bezu?!

ne idegelj kérlek. elkezdődött a sabbat.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.09.11. 00:35:49

@derelyegrádi szellem:
Figy, nyuszómuszó (és elvtársai)!
a kommentnek tudtommal az a funkciója, hogy véleményt/megjegyzést/észrevételt/kritikát közöljenek a nagyérdeművel. Az a baj, hogy ti magatokból indultok ki, és azt gondoljátok, hogy a saját kis értékrendetemet akarom ráhúzni mindenkire, utasítani - ez ugyebár jobbik-fitymasz tempó...miközben én csak megjegyeztem, hogy a gonosz kurmány mendemondáján megerősödött blog - amely a hazai pofátlanságok legnagyobb leleplezőjének vallja magát - még a kormányváltás után is ugyanazt a lejárt lemezet nyomtatja - pitiáner dimenzióban, miközben nagyságrendekkel nagyobb arcátlanságok történnek.

"Rövidebben: ha nem tetszik, húzz innen a faszba"

ha nem tetszik nem kell olvasni ( azt hiszem egyelőre ez még nema te blogod, mint ahogy MO sem a kis nyilasfanok tulajdona.) jah, és tudtommal pár hónapja lett bevzetve a lendvaiildikó-funkció a kis komcsi lelkületeteknek - a Conv nevű úttörő révén.
használd gazdagon!

Meridian74 2010.09.11. 07:13:09

Egyébként akinek baja van a poszttal, kérdezem, ha nem a vastagbőrre való, akkor hova máshová?
Mert a fentiekhez tényleg pofátlan vastagbőr kell.

Valaki írta, hogy 180 nettóért geci sokat kell melóznia, akkor az aki még ennyit sem kap az mit szóljon (itt most nem arról van szó, hogy a 180 sok vagy kevés - szvsz még az sem éri el a tisztességes havi jövedelem mértékét - főként, ha azt nézzük, hogy a liberális megmondó-elkúró-embereink mennyit kaptak kézhez a NAGY semmiért!)?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.11. 12:22:42

@.Pierre Bezuhov.:
"a gonosz kurmány mendemondáján megerősödött blog"

nem igazán ezen erősödött meg, de ez most lényegtelen, a lényeges az a tény, miszerint egyre inkább bebizonyítod, hogy a maszop-szadesz süllyedéssel együtt süllyed a szellemi képességed is.
Tudod, Te problémázol, hogy a színvonal így meg úgy, és hogy ez is szar post, meg az is, mégis olvasgatod, idejössz hülyét csinálni magadból. Mindegyik általad felvetett témáról volt már post itt a vbőrön, hidd el nem kell mindig ugyanarról írni. Mindig újat kell, még ha az ugyanahhoz a nyomorúságosan ostoba és rosszindulatú bandához köthető is, akikhez Te. Tudom ez fáj, de az neked jó, hiszen mazochista vagy, különben nem járnál ide kommentelgetni, olvasgatni a szar postok földjére :)
...vagy ami valószínűbb az elvbarátaid eltűnését igen nehezen viseled, kezdesz masszív alkesszé válni, vagy eltűnt a beszerzési forrásod és jönnek az elvonási tünetek, esetleg simán megroggyant az elme a veszteségtől amit a szarba süllyedés okoz és a valós kép áttűnése a fellengzős ballib dumákon :)
A lényeg, hogy kötözködhess, még, ha annak alapja nincs is :) Bánatos vagyok, hogy egyre silányabb szellemi teljesítményt sikerül kipréselned magadból, toplák már klasszikusokkal feletted áll, pedig ez valamikor nem volt így.
...sőt lassan lassan már csernaja obca is magasabb szellemi képességekről tesz tanúbizonyságot mint amit Te produkálsz újabban.

tényleg az a megoldás, hogy ha ennyire nem tetszik a blog színvonala, - mert Te ilyen kis értelmiségi rétékgyűjtő vagy - akkor nem kell idejönnöd, vagy kommentelgetned. Tégy úgy ahogyan a többség tette a blogoddal. Kerüld el, ahogyan ők tették. Miként ők megbírták állni, hogy ne olvassanak értéktelen szart, Te is meg kell, hogy tudd, hiszen Te jobban érted ezt a dolgot, mint látjuk kommentjeidből, felismered és kezelni tudod az értékrendeket a blogszférában a tartalommal kapcsolatban :)

Kicsit Karcos 2010.09.11. 15:40:15

@Conv: El Topo az jó arc, én bírtam, kár, hogy elszokott innen, szerintem jól fűszerezte a beszélgetéseket, vitákat. csernaja obca messze áll a butától, de vérlázító a stílusa.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.09.11. 17:10:02

@Conv: üdv cenzur uram!

megtisztelő, hogy ily hosszú írást szánt rám. kár, hogy csak a szokásos panelek puffognak benne, s ebből kifolyólag csak "bla-bla" kategóriába sorolható a hsz. :)

a beszerzési forrásom köszöni, jól van. a moszad továbbra is egy szlovák folyószámlára utalja a kurucoktól kiszipolyozott csilliárdokat, szóval háváj van :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.11. 18:16:07

@.Pierre Bezuhov.:
sebaj, nem anyagi beszerzési forrásokra gondoltam, hanem másra az elvonási tünetekkel kapcsolatban, ami a leépüléshez vezet :)

@Kicsit Karcos:
igen, szimpatikus arc volt, csak nehéz volt vele vitázni amikor a fűről is tagadta, hogy zöld, mert az nem fért bele az előző gondolatmenetébe :)

Kicsit Karcos 2010.09.11. 19:10:50

@Conv: hát senki sem lehet hibátlan:)

süti beállítások módosítása