Skip to content


       Szűrés lista

Hévíz után kormányközi bizottságok élére is

Milyen könnyen kipukkadt a fanok naivitásbuborékja, hogy dr. Nagy Róza biztos nem lesz államtitkár, biztos nem vállal a Fidesz egy ilyen arcot. Feljelentés sikkasztás miatt, és Célpont-riportok a hozzá tartozó hévízi gyógyfürdő ügyeiről....á, vállalhatatlan. Mondták páran. Persze nem lett igazuk, Rózát kinevezték.

Ráadásul nem csak államtitkárnak, a szeptember 15-i Közlönyből kiderül, hogy emellé még 3 jó kis pozíciót sikerült megcsípnie. Ugyanis a mindenféle nemzetközi bizottságok éléről is kiszanálták az eddigi vezetőket (pl. Veres Janit, aki pedig a a Magyar–Mongol Kormányközi Gazdasági Együttmûködési Vegyes Bizottság elnökeként nagggyon dolgozott), és beültek a helyükre az újak.

Tanulságos lista, érdemes végigpörgetni, hogy hány és hány helyen tevékenykednek szeretett politikusaink, mennyi mindenhez értenek. Például az államtitkárasszony is.

 

 

Címkék: politika fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr152313782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.09.27. 12:49:39

Nem szabad többet politikát olvasnom, ma azt álmodtam, hogy ültünk az egyetemen és Fletó jött be analízist oktatni...

Szekuriti Blogger · http://szekuriti.blog.hu 2010.09.27. 12:57:11

Úgy kell ennek a szopadék országnak. Ennyi marha között mit lehet csinálni? Vagyunk kb. 10000-en, aki érti, mi (lenne) a demokrácia, a többi lófasz.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.09.27. 12:57:20

És ezt most így hogy? Meginterjúvolták a sok szarházit, hogy hová szeretne ingyér' utazni a kiscsaláddal?
ps.: előbb nem a magyar-MAGYAR gazdasági együttműködéssel kellene foglalkozni?
Ezek is lámpavasra valók. Mind.

martonx 2010.09.27. 13:02:06

Ezek a kormányközi bizottságok pénzzel is járnak? Mert szerintem nulla hasznuk van. A hülye Fidesz milyen magabiztos volt, hogy ők magukkal kezdenek spórolni, meg ennyivel kevesebb lesz az önkormányzati képviselő, meg 2012-től annyival lesz kevesebb parlamenti képviselő.

Közben meg jókat röhöghetnek rajtunk, hogy tényleg elhittük, hogy akárcsak egy talpnyalóval is kevesebbet fognak alkalmazni. Olyan ez, mint amikor Fletóék nagyarányú köztisztviselő leépítést hajtottak végre, minek eredményeképpen ugyanazt a munkát immár Kft-kbe tömörülve végzik el ugyanazok az emberek, csak éppen több pénzért, mint addig.

Félek megisszuk még a levét a Fidesz saját magán kezdett költség csökkentéseinek, bár lehet hogy csak az utóbbi 8 év tett ilyen hitetlenkedőve?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.27. 13:03:12

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": ha ez az "egyetem" mondjuk a venyige utcai ebédlő lenne, akkor kezdésnek aláírom :))))

hujjujjuuuuj kis post lesz ez, már látom :) index-címlapot neki, hadd jöjjön, aminek jönnie kell :)))

derelyegrádi szellem 2010.09.27. 13:04:48

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Akkor időlegesen át kell állj a p.ornóra.

Csak annak meg az lehet a vége, hogy Rocco jön be analizálni..:-).

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.27. 13:12:37

...és rózsa még csak nem is a legvállalhatatlanabb köztük.
annak idején asszem írt zero egy ilyen postot, amelyikben volt kb 50% akikre esküdtek a fityisz fanok, hogy na ő biztos nem lesz, mert nem olyan a fityisz :)
rósza és pintér volt a két legerősebb "biztosan nem" :)
a minisztériumi leépítések is micsoda átverés volt :) lett kevesebb miniszter és több helyettes, meg szakállamtitkár, összességében végül többen lettek :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.09.27. 13:13:37

@derelyegrádi szellem: Hát, még mindig jobb...mint Feca... amúgy rohadt szar volt, mert én voltam egyedül kiadva, a többi meg ott bambult és ettől lettem ideges...

Baldrick68 2010.09.27. 13:13:39

Most ezek után alig várom hogy megjelenjenek a naribotok és elmagyarázzák hogy bezzeggyurcsány8évig.......

f.m.j. 2010.09.27. 13:16:46

lehet, hogy nem jól értem, de a célpont készített a fidesz visszaélésekről is riportot?

Kicsit Karcos 2010.09.27. 13:18:01

Ezt a Mester Zoltánt kár volt kirúgni, mert elég kiterjedt a nemzetközi kapcsolatrendszere, de majd dr. Becsey Zsolt tudja őt helyettesíteni, akinek három kontinenssel is van nexusa.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.09.27. 13:20:26

@f.m.j.: jól érted. Ütős kis riport volt az is...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.09.27. 13:22:16

Huhh, de lassú a blog..Pintér úr hájják meg, nem én voltam, csak véletlenül tévedtem ide!!!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.09.27. 13:22:27

@f.m.j.: ugye milyen hihetetlen? nem tudok másra gondolni, mint a veress-szilvássy féle "lebuktató" akció nem volt alaptalan. Krakkó és Kisberk tényleg tolhatnak valami tudatmódosító cuccot :))))

Rwindx 2010.09.27. 13:26:49

@Baldrick68:
Ha maszopos vagy én szívesen elmagyarázom, ha nem, akkor viszont nem érdekel. Az én álláspontom "naribotként" az, hogy maszoposnak jelenleg nincs joga semmit sem bírálni. Bárki másnak van.

Kicsit Karcos 2010.09.27. 13:27:43

Ez amúgy a diplomáciában bevett dolog, hogy egy ország vegyes bizottságot alapít egy nyelvterülettel vagy egy tartománnyal?

Baldrick68 2010.09.27. 13:31:52

@Rwindx:
Nem vagyok maszopos, de a naribotot ezek szerint magadra vetted :-)

Rwindx 2010.09.27. 13:33:52

@Baldrick68:
persze, hisz írtam nem? :)

Kicsit Karcos 2010.09.27. 13:41:00

@Baldrick68: függetlennek tetszik lenni, aki fontosnak tartja új kerékpárutak létesítését?:)

Témához: Nagy Róza jól járt, én is Kubát választottam volna. Indonéziát persze irigyelném egy kicsit Becsey "Superman" Zsolttól.

Wrex 2010.09.27. 13:41:36

@Rwindx: Ha egy fityiszes azt mondja hogy 2x2=5 és erre egy maszopos beszól hogy nem is annyi, ahhoz nem egyszerűen joga van, hanem duplán szánalmas. Egyrészt azért mert így kiderül hogy a kákán is csomót kereső, mindig mindent "csakazértmertemeszpés" alapon ellenző fityisz mégse atomtudósok gyülekezete akinek mindig igaza van, másrészt mert így a maszoposoknak már hazudniuk sem kell a fityisz mocskolásáért...

Baldrick68 2010.09.27. 13:44:48

@Kicsit Karcos:
Tudom hogy 1 bites aggyal nehéz , de aki egyformán hányingert kap a maszop, szadesz és a fidesz, kdnp -s brigádtól az hová álljon???
Imádom ezt az árnyalt gondolkodást kb. olyan szinten vagytok mint a rendőr viccben:
- Van akváriumod?
- Nincs
- Akkor buzi vagy.

Rwindx 2010.09.27. 13:47:40

@Wrex:
Nem, rosszul látod. Ha egy fityiszes azt mondja 2x2=5, és egy maszopos beszól hogy nem annyi, miközben korábban örült a maszopos 2x2=6-nak, akkor annak én személy szerint azt mondom ne pofázzon. Én nem fogok vergődni 2x2=5-ön, ez halálbiztos.
Nem tudom érzed-e a különbséget.

A_Harlem_Fekete_Führere 2010.09.27. 13:48:13

Nem látom a Magyar-Piréz Kormányközi Gazdasági Kulturális Vegyesbizottságot. Diszkrimináció!

derelyegrádi szellem 2010.09.27. 13:51:39

@Baldrick68:

A jávor benedek mellé, vagy ha nincs akváriuma, akkor mögé...: )

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.09.27. 13:54:45

@martonx:

Az tuti, hogy nem ingyen csinálta/ja egyik sem, de a bizottságokra rákeresve 3 találat volt a maximum. Jól megbeszéltek mindent, aztán annyi.

Rwindx 2010.09.27. 13:55:27

@Baldrick68:
Senki nem mondta hogy nem lehet véleményed ha mindenkitől hányingert kapsz. Szerintem erre direkt kitértem. Szándékosan.

Kicsit Karcos 2010.09.27. 13:56:27

@Baldrick68: szerintem ennél sokkal árnyaltabban fogalmaztam... amúgy a témához valami, vagy csak a vélt vagy valós hozzászólókról van markáns véleményed?:) Mit szólsz ahhoz például, hogy a piréz bizottság elnöke az a faszi, aki még kuvaiti nagykövet volt nemrégiben?

Wrex 2010.09.27. 13:56:35

@Rwindx: Igen. Tehát ha az én haverom hazudik az oké, és ha erre a hazugságra nem egy másik haverom mutat rá, akkor az én haverom hazugsága pláne oké. Erre csak egy közhelyet tudok idézni: ezért tart itt ez az ország. Tessék már végre észrevenni hogy a hazugság az hazugság, mindegy hogy piros, narancs, kék vagy zöld színe van.

Rwindx 2010.09.27. 14:04:45

@Wrex:
Ez hülyeség, nem ezt mondtam, ha vitatkozni akarsz velem akkor abból indulj ki. Ha az én haverom hazudik az sem ok, de ne hogy már az vádolja meg úton-útfélen hazugsággal a másikat aki már "sitten ül" lopásért, csalásért, sikkasztásért. Vannak más emberek is az országban mint a hazug a sittes meg én, akiknek a véleményére jobban oda lehet figyelni. Nem gondolod? Vagy magadat is csak ebbe a 3 kategóriába tudod csak besorolni? (illetve 2 mert én nem lehetsz)

Kicsit Karcos 2010.09.27. 14:05:55

Na, a sok független vélemény után jöhetne már valami narancsos is, mielőtt kikerül címlapra a poszt:)

Még egy észrevétel: ha már ennyi bizottmány van, akkor három szomszédunk miért maradt ki: Horvátország, Szlovénia, Ausztria?

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.09.27. 14:07:41

"Kedves Rózsa! Örömmel értesítelek, hogy felvételt nyertél a Magyar-Belorusz Gazdasági Vegyesbizottságba, mint elnök. Gratulálunk, a vonatod holnap 9:17-kor indul, a szükséges papírokat az állomáson megkapod, a lakásodra pedig ne legyen gondod, egy rászoruló borsodi cigánycsalád 31 tagja nyerte el pályázaton a jogot, hogy beköltözzön (sajnos csak ennyien férnek el benne, a maradék 64 családtag viszont nem messze tőle Hagyó Miklós egyik elajándékozott lakásában lett elszállásolva, így bármikor láthatják egymást).

Sok szerencsét és jó utat kívánunk!

Fideszes Elvtársaid

U.I.: Róza, arra majd figyelj, hogy a Pintér miatt le kellett fizetni az ügyészeket és a bírókat (sajnos ez így lesz addig, amíg ők is sorra nem kerülnek a "helycsinálásban"), ezért neked csak a marhaszállító vagonban tudtak jegyet adni. A visszautat sem állt módunkban emiatt állni. Vigyázz magadra, állítólag elég durva a helyzet odakint."

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.09.27. 14:11:40

Gyengébbek kedvéért: ezek nem zsíros pénzek, hanem utazási ajánlatok, ki hova szeretne a mi pénzünkön eljutni. Róza speciel Kubába, vannak szerényebb igényűek, de vannak modern Marco Polo-k is.

Ennyi.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.09.27. 14:13:01

@f.m.j.:

Igen, az előző rózás posthoz linkelve vannak, de a célpont+hévíz kombóra is kidobja a gugli :))
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=283481
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=278322

Rwindx 2010.09.27. 14:15:01

@Kicsit Karcos:
Kell hogy legyen. Ott esetleg nem történt semmi változás.

arlequin 2010.09.27. 14:22:30

@derelyegrádi szellem:
kihagytad zagyvát az összesítésből...

dr. Aullah 2010.09.27. 14:29:45

Rohadt mocskos fidesz, rohadjanak meg az összes naridroiddal együtt!

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.09.27. 14:33:01

@Rwindx: @Wrex: Csak annyira szeretnék beleszólni a vitátokba, hogy a hazugság az hazugság, akárki is mutat rá. Hogy utána ki hogy fröcsög összevissza, már egy másik kérdés.

Igazából az lenne a legszebb, ha mindegyik leleplezné a másik hazugságait (ami nekik könnyebben menne, mivel mindegyik hazudik, 2 hazug pedig könnyebben észreveszi a másik hazugságait), és a civilekre bíznák, hogy mi legyen a büntetés. Mondjuk így is a civilekre van bízva, választásnak hívják, és a sok hülye be is dőlt. Ha úgy vesszük, most megkaptuk. Kellett nekünk.

Rwindx 2010.09.27. 14:44:38

@pszicho pete:
És honnan tudod hogy a hazug igazat mond-e akkor amikor hazugsággal vádolja meg a másikat? Úgy hogy te magad is el tudod dönteni hogy a megvádolt valóban hazudik-e vagy sem. Nem? Szerintem igen. Ha ezt meg tudod tenni, márpedig miért ne tudnád, akkor mi szükség van a már korábban elzavart hazugra? Semmi.

rolika 2010.09.27. 14:49:54

Legalábbis az adott ország nyelvéből tett középfokú vizsgát megkövetelnék a bizottsági tagoktól. Egyből nem lenne ennyi belőlük.

dr. Aullah 2010.09.27. 14:56:05

@Rwindx: Szerintem meg UGYANAZT csinálják, mint az elődök... csak még nem telt el annyi idő. Az meg hogy ha ők is akkor mi is... szánalmas, azok vagytok. Egyszer mondaná valamelyik fityisz buzi... hogy igen... talán ezt nem kéne. De nem. Mindig van valami magyarázat.

Kicsit Karcos 2010.09.27. 14:58:39

@rolika: dehogynem, éppen akkor lennének többen, és nem szegény Becseynek kellene esténként meg hétvégén mongolul, arabusul, hollandul meg indonézül tanulnia, mint szegény H. Kovácsnak, amikor biztosnak készült.

Kicsit Karcos 2010.09.27. 14:59:59

@Aullah: rossz helyre címzed szerintem.

Rwindx 2010.09.27. 15:02:40

@Aullah:
Nem lehet hogy ha olyat írok akkor éppen nem fityisz buzizól le hanem valami másnak gondolsz? Mert ha ez így van, és ennek ellenére ugrálsz mint egy fütyi, akkor neked nincs akváriumod nem?

derelyegrádi szellem 2010.09.27. 15:03:08

@pszicho pete:

Én meg csak annyit:

Hol itt a hazugság?

Mondta valaki, hogy pl. Veres Jani meg Oszkó maradhat a gazdasági vegyesbizottságok elén? Mondta?

Ez jelen poszt kapcsán lényegtelen, de én speciel azért mentem el szavazni, hogy ők (különösen a tajtparaszt veres) semmiképpen semmilyen poszton ne maradhassanak, mert elég volt belőlük.

Ha maradhattak volna, akkor most azon menne a karate, hogy lám-lám a veres is maradhatott a vegyesbizottság élén, lám-lám összenő, ami összetartozik. Ez ezerszázalék. :-)

Vagy tévednék?

dr. Aullah 2010.09.27. 15:03:41

@Kicsit Karcos: Jó helyre ment. Azt mondta, hogy ők 6ot mondtak, pedig szerintem ugyanaz... mindkettőnél ugyanúgy "multitask"olnak.

derelyegrádi szellem 2010.09.27. 15:06:42

@arlequin:

Az az csávó, aki meg akarta "bácizni" a Hetek újságíróit? :-)

guma 2010.09.27. 15:07:13

@laspalmas: Kezdtek megint bele jönni, érdemes idejárni, még ha csak a gépet nyúzzuk akkor is.

De ez és a kinevezett oktatási államtitkár meg a két (szinte titokban) kitüntetett orvos teljes képet ad életünk távlatához (múltunkban is sok mindent megmagyaráz!) kormányunk milyen alapon politizál "dolgozik" (?)!

Rwindx 2010.09.27. 15:09:47

@Aullah: nyilván a 6-on volt a hangsúly... mert az nagyobb mint az 5, ha 4.5-öt mondok akkor mit hozol ki, hogy maszopos vagyok? :D

Áhh ennyit erről.

dr. Aullah 2010.09.27. 15:13:47

@Rwindx: De itt most az álláshalmozásról van szó. 5öt kell mondani. (Mondjuk most több hatalmuk van, szóval ők még jobban csinálják...)

Rwindx 2010.09.27. 15:18:44

@Aullah: De én nem az álláshalmozásról beszéltem, hanem arról hogy egy maszoposnak nincs joga bírálni a fidesz egyetlen hibáját sem, ha tapsolt az előző kormányoknak. Mindenki másnak van.
Igen, valóban off voltam.

Énbagoly 2010.09.27. 15:23:53

Mi a f.szért ennyi vegyes bizottság?
Költsék már azt a pénzt valami hasznosabb dologra.

Wrex 2010.09.27. 15:26:44

@Rwindx: Az a probléma ezzel, hogy a "nem hazug" (aka fityiszes) nem fogja a másik "nem hazug"-ról kijelenteni hogy márpedig ő hazudott. Pontosan az ilyen hozzáállás miatt. Hogyha mindenhol az lenne az alapértelmezett, hogy amint a saját kutyánk kölykét hazugságon kapja valaki - tökmindegy ki - akkor nyilvánosan karóba húzzuk, kanosszát járunk, és sűrűn bizonygatjuk hogy mindent megteszünk hogy soha többé, stb. És akkor nem lenne az a gyomorforgató érzésem, mint amikor cenzor ildikó kiállt a pártkeltében siránkozni hogy "ez így kérem nem demokratikus", és kénytelen voltam igazat adni neki. Majd hogyha a fityiszesek egyből rárontanak a hazug fityiszesre, akkor gyere a "nehogymár a maszopos jóskapista kritizáljon" szöveggel. Mert ha nincs a maszopos jóskapista, akkor ki fogja a fityeszeseket a hazugságaik miatt basztatni? Talán a "fasiszta" jobbik? A "fidesz területi képviselője" kdnp? A nemlétező szdsz ill. mdf? A "szdsz 2.0" lmp? Mindenkire lehet fújni, hogy dehát ő ilyen meg olyan, ezért nehogymá kritizájjon. Tessékmondani, akkor ki az aki kritizálhat? Erkölcsi bizonyítványos Töhötöm bácsi aki soha életében nem szavazott még egy pártra sem, így garantált a pártsemlegessége? Vagy elég hozzá egy fityiszes pártigazolvány is?

Kicsit Karcos 2010.09.27. 15:28:21

@Énbagoly: és ők még csak az elnökök. Egy valamirevaló bizottságba kell még legalább 2, de inkább 3 elnökhelyettes, ugyanennyi alelnök, jogász, gazdasági igazgató, kommunikációs igazgató, sajtóiroda, miegymás. Aztán mivel vegyes bizottságokról van szó, kell még tolmács és koordinációs főosztály. Titkárság nem kell, mert az NGM-ét használják. Ja, tagok is kellenek.

Wrex 2010.09.27. 15:28:37

@Rwindx: Mindenkinek joga van kritizálni a másikat, ha az a kritika jogos. Mert az igazságnak nincs színe, vagy párttagságija.

szkeptikus vagyok 2010.09.27. 15:31:00

@Énbagoly: pl. költhetnék Tom Lantos Intézetre. Mert még nem kutatták elegen a kisebbségeinket, és még van hova fejlődni a tolerancia területén is : kuruc.info/r/2/66874/
Kíváncsi vagyok, hogy ebben a nélkülözhetetlen és feltétlen prioritást élvező intézetben kik fognak "dolgozni".
Komolyan mondom, az MSZP nem volt ennyire cigány-tutujgató, mint ez a banda!

Énbagoly 2010.09.27. 15:32:08

@Kicsit Karcos: Basszus, annak idején (1990) annyit agitáltak, hogy lépjek be a fideszbe, de én hülye nem akartam. Mentségemre legyen mondva, hogy sosem voltam semmilyen párt tagja.
De ha akkor belépek, most engem szidnátok, én meg valami jó kis zsíros állásból szarnék a fejetekre! :)

Énbagoly 2010.09.27. 15:39:23

@szkeptikus vagyok: én igazából sosem voltam cigányellenes. Érdekes, még most sem vagyok. De a tököm tele van már azzal, hogy minden szar pénzt rájuk, meg az ő kutatásukra, meg felmérésükre költenek.
Közben látok a környezetemben nem kevés olyan családot, akik ahogy mondani szokták, tisztes szegénységben élnek. Spórolnak, amin csak lehet, de így is épphogy csak a felszínen tudnak maradni. Ja, és ők persze nem kapnak támogatást, csak amit központilag előírnak. Pl kedvezményes étkezés a gyereknek, vagy ingyentankönyv. És dolgoznak, élnek ahogy tudnak. Tisztességesen. És azt akarják, hogy ők pl toleránsak legyenek azokkal szemben, akik kisírnak maguknak nem kevés pénzt, és még nem is dolgoznak meg érte?
Jó, tudom, sokan, és sokszor mondták már ezt. De ha ennyire fontos a tolerancia, akkor pl. szüntessék meg ezeket a bizottságokat, és költsék azt a pénzt az intézetre.

dr. Aullah 2010.09.27. 15:50:43

@Wrex: Haggyad úgy sem érti meg... csak az imhotep megy.

szkeptikus vagyok 2010.09.27. 15:55:46

@Énbagoly: ez nyilván megérne egy másik posztot, de szerintem itt a "cigány"-nak nincs nagy jelentősége, mert a cigányság ebből szimplán sohasem lát majd semmit. Ez az intézet (nem véletlenül Lantosról kapja a nevét), azon Fideszhez közelálló szociológusok és büfészakosok gyűjtőhelye lesz, akiknek vajmi kevés közük van a magyarsághoz, viszont frankón megmondják a tutit, hogy miért nem toleranciadíjas pl. a fenti fejtegetésed. Vagyis közpénzért magyart gyaláznak. Néha kiadnak tanulmányt, hogy mennyire rasszisták vagyunk, stb. stb. Persze biztos vagyok benne, hogy Balogh Artúr és társai azért kapnak valamilyen státuszt benne, csakúgy mint a Lungo-Drom megfelelő csatolmányai, akiket eddig nem lehetett valami állami csecsre csatlakoztatni. De valószínűsítem, hogy az intézet fő haszonélvezői a Fidesz izraelita műhelyéből kerülnek ki, hisz különben Dankó Pistáról nevezték volna el...
Nesze nekünk nemzeti fülkeforradalom!

greybull 2010.09.27. 15:57:51

Na, asszem, most ideillik az alábbi:
"Üdvözöl bennünket
Feri, a
hegyről!
Milyen Feri?
Hát a Gyurcsány Feri!
Aki a f...át a szánkba veri,
egyből!"
Menjen a fidesz a büdös picsába! Vasárnap engem nem biztos, hogy láttok szavazókör környékén....

arlequin 2010.09.27. 16:01:19

@derelyegrádi szellem:

az bizony. csakhogy a dzsobbik ki ne maradjon a palettáról.
elméd, mint a meretva!

@Wrex: hogyne lenne színe!
sárga az kérem, nézd meg a vastagbőr hátterét és egy kis félcédula jár melléje...

arlequin 2010.09.27. 16:02:39

OFF

és mit szóltok a Tom Lantos Intézethez?
szerintem... megér egy kóservágást, ha nem is egy misét.

ON

szkeptikus vagyok 2010.09.27. 16:09:40

@arlequin: Én csak azon töprengem, hogy hogy lehet, hogy Gyurcsánynak is pont ez jutott eszébe?? És még mondja valaki, hogy nincs alapjuk az összeesküvés-elméleteknek a globális háttérhatalom orrgörbületére vonatkozóan.

Kicsit Karcos 2010.09.27. 16:12:29

@szkeptikus vagyok: csakhogy Dankó Pista nem antimagyarizmusban utazott, mint Lantos, hanem cigányzenében meg magyar nótában. Dankóra büszkék lehetünk, Lantos meg ott tett keresztbe Magyarországnak, ahol tudott.

Jól mondod egyébként, sorolom is, kik kapnak először mágneskártyát: Balogh Zoltán és Hegedűs Zsuzsa biztosan, de Semjén Zsolt meg Lázár János sem fog sokat várni rá, és Tarlós mondja majd a beszédet a megnyitó ünnepségen. Már csak az a kérdés, melyik palotát kapja majd meg az intézet.

Fel nem foghatom, mi szükség van ezekre az SZDSZ-es allűrökre. Ettől megenyhül a zűddojcse, vagy mi?

arlequin 2010.09.27. 16:13:09

@szkeptikus vagyok:
az orrgörbületesek többsége csak egy kis pajzsocska és minél erősebb az antiszemétizmus az annál jobb a pajzstartó kéznek. mert nem a kezet nézik, hanem a pajzsot. pláne nem a fejet.

Rwindx 2010.09.27. 16:14:22

@Wrex:
Még egyszer mondom, szerintem az országban van többmindenki azon kívül hogy fideszes vagy maszopos.
Egyébként Aullah jól látja, én "fityisz" szavazó vagyok, ennek ellenére ha kell bírálom én is a fideszt, azért mert ha a bírálat belülről megy akkor talán hitelesebb és több lehet az eredménye. És igen ott a jobbik, ott az lmp, ott vannak azok akik nem mentek el szavazni, bármelyiküktől jobban néz ki a kritika. Ki kell még? Ezzel ugyanis kb lefedtük az egész országot.

A maszop brigád bebizonyította hogy jó esetben is lövése nincs arról hogyan kell egy országot irányítani, tehát az inkompetenciájuk révén nem kell hogy bármibe is beleszóljanak, ugyanis ahogy én látom csak manipulatív, propaganda céljük van. Mennyire hiteles az amikor a tények birtokában kérdőre vonják a kormányt a hiánnyal, a gazdasággal, az emberek életszínvonalával kapcsolatosan, ahogy ezt nemrég tették?

Nézzük a fenti kérdést hogy ne legyen annyira off az egész. Itt egy rahedli bizottság amelyek ki tudja mióta működnek, és a fene tudja mennyire van ezekből valóban szükség. Tegyük fel idejön egy maszopos akinek korábban ezzel semmi problémája nem volt és kijelenti hogy szemét fidesz nem szünteti meg ezeket a bizottságokat.
1. Igaza van, tényleg nem szüntette meg. Feleslegesek? Igen, valószínűleg felesleges ennyi, és csak pénznyelők.
2. Ha nem mondja akkor magadtól erre nem jöttél volna rá? Az ő véleménye kell ahhoz hogy elfogadd hogy szükségtelenek? Többek lettünk tőle? Kötve hiszem.
3. Korábban ezzel miért nem volt problémája? Ha 2 éve mondja valaki ugyanezt akkor is ezt mondta volna? Ugyanmár, fasiszta vagy és kész.

Ha az a célja valakinek hogy felfedje az igazságot ami adott esetben nem publikus, akkor az dicsérendő, ezt jelen esetben megtették Laspalmasék. Viszont egy immár publikus és mások által már kritizált dolog esetében részükről ez nem tesz a közöshöz semmit, érezhetően nem az igazságért teszik, és nem is felháborodásból, hanem egyszerűen politkai okokból, vagy kárörömből, hogy nem ők buktak be ezzel. Ez kevésbé dicsérendő. Egyébként meg milyen emberek gyülekezete az ahol 2 éve még azt mondták hogy piros a buli színe, most meg zölden virítanak mindenhol. Mégis milyen építő jellegű kritikát vársz tőlük, ha önnön tetteiket, kritikájukat sem vállalják?
Ezért fenttartom a véleményem hogy feleslegesek.

Na most már abbahagyom az offolást.

szkeptikus vagyok 2010.09.27. 16:17:36

@szkeptikus vagyok: A dologban az igazán gyilkos szerintem a következő: magyar közpénzből, zsidó áruló neve alatt, magyar-gyalázó kisebbségiek lógathatják a lábukat jó pénzért.
Sakk-matt: nem tudom, hogy az országnak okozott kár hogyan minimalizálható, ha jól "dolgoznak" az elvtársak a fizetésükért, vagy ha inkább hanyagolják a munkát.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.27. 16:19:24

@Kicsit Karcos:
"Fel nem foghatom, mi szükség van ezekre az SZDSZ-es allűrökre. Ettől megenyhül a zűddojcse, vagy mi? "

Ez újdonság? Emlékszel még a fityisz indulására? Az szdsz-hez képest örjöngő vérlibbant banda volt az elején. Aztán popularlizálódtak, majd polgáriasodtak, végül nemzetiesedtek öltözékükben... de ne felejtsük már el, hogy kinek a vállán van a köpeny.

greybull 2010.09.27. 16:20:06

@Rwindx: barátom, tudod milyenek vagyunk mi ezzel a "belülről bírálattal"? olyanok, mint azok a párttagok a rendszerváltás előtt, akik a kérdésre, hogy miért léptek be a Pártba, azt válaszolták, hogy belülről több esély volt a változtatásra (89 után a válasz úgy módosult, hogy: bomlasztásra).
Szerintem lófaszt nem foglalkozik a fideszben senki a mi kis kritikánkkal. Elmehetünk mi a picsába.
Az azonnali nagy adócsökkentés, meg az új adórendszer már 2013-ra van ígérve. Szerintem elírtak egy számot: 2113-ról van szó valójában.
Isten áldjon testvérem!

Kicsit Karcos 2010.09.27. 16:25:12

@Conv: na ja, de egy húszéves az legyen is vérlibbant, de húsz ilyen évvel később?

@greybull: 2011. január 1.-et mondott Matolcsy tegnap, 16%-os SZJA-val, családi adókedvezménnyel. Felülbírálta az államtitkárát, aki előtte felülbírálta a bosst.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.27. 16:33:24

@Kicsit Karcos:
ismered a viccet: két öreg ül a padon, azt mondja az egyik:

- úgy érzem magam mint fiatal koromban
- ?
- nincs hajam, nincs fogam, és nedves az alsóm

úgy tűnik a fityisz a születésétől mára eljutott az aggkorba, ismét olyan mint ifjúkorában... vajon ki az utód? :)

Rwindx 2010.09.27. 16:36:37

@greybull:
Nézd, ezek szerint ha néha bírálom a fideszt mert szembegy azzal amit én gondolok a világról az baj mert mentegetem magam. Ha nem bírálom hanem egyetértek, akkor meg fityisz buzi vagyok.
Van sapka, nincs sapka?

A belső alatt azért próbálj ne párttagot érteni, nem vagyok az.

derelyegrádi szellem 2010.09.27. 16:45:34

@greybull:

Mindenki azt bírál amit akar, ez egy szabad ország*. Csak legyen igaz, vagy legalább közelítsen az igazságra.

Adócsökkentés: Javíts ki ha tévedek, de úgy tudom a társasági nyereségadó 19 %-ról 10%ra csökkent.

Ezt én adócsökkentésnak tartom, bár lehet, hogy valójában nem az. :-)

Eltörölték a vagyonadót (meg még vagy tucat "kicsi" adót, minek semmi értelme nem volt azon túl, hogy fizetni kellett, mert többe került beszedni, mint amennyi bejött belőle), amit én szintén annak tartok.

Bár lehet ez se az, mert a létező gyurcsányizmusban (és közvetlenül az után) ezt sem lehet biztosan tudni, mert ott az "adócsökkentés" azt jelentette, hogy újabb adókat vezettek be, a meglévőket meg megemelték.

Legjobb tudomásom szerint a személyi jövedelemadó egységes 16%-ossá válásának ideje jelenleg 2011. jan. 1, az új adóév kezdete. Tehát, hogy ez nem valósult meg, 2013, meg ilyenekkel majd 2011. január 2-a után kéne előjönni. Legalábbis szerintem.

De ennek kapcsán - ha már offolunk tiszta erőből - lenne néhány észrevételem. A maszoposok (ez nem rád vonatkozik, a maszoposokra) kínjukban azt kommunikálták (ők már simán csak beszélni nem tudnak), hogy ez igazából adóemelés (!!) , meg csak a gazdagoknak jó, a szegényeknek fullszar, így neki pl. üdvözölniük kéne, ha nem kerül bevezetésre,ezzel ellentétben most meg a bevezetését hiányolják. Ők ilyenek, ezzel nincs mit csinálni. Csak felülni nem kéne nekik, mert összevissza hazudoznak, pont mint amikor kormányon voltak. Vagy a bíróságon - egyelőre - tanúként. Mint feri meg attis.

Én így látom.

*Kivéve kispesten, ahol a bírálók blogjának szerverét simán lekapcsolják. Miközben a diktatúrától, meg a "város szabadságáért" aggódnak szünet nélkül. :-)

Illúzióromboló kockacukor 2010.09.27. 17:01:24

Azta... Ezek szerint, ha elég közel ül a tűzhöz az ember, még alapítanak is neki egy országot, hogy jusson valami kis pozíció neki is.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.27. 17:24:04

Nekem a bizottságoktól egyből görcsbe rándul a gyomrom.Mondjuk nem értem ,hogy a választási bizottság emlékezetes produkciója után(a legszebb az volt aki majdnem előadta ,hogy végül is ő ott sincs,nem terheli semmi felelősség) miért nem még legalább 9m embernek .Amúgy az ilyen gazdasági kapcsolat építés nem rossz dolog ,de nem ebben a formában vagy ebben de hatékonyságot emelve ,a jelenlegi 5-10 szeresére .

Jurganov 2010.09.27. 17:27:19

@derelyegrádi szellem: érdekes ez, néhányan annyira elvakultan fityisz-hívők ( bizonyára más pártoknál is előfordul, de a fidesznél a legdurvább), hogy a tényekkel szemben is a hit adta válaszokat preferálják. ebben az a megdöbbentő számomra, hogy az amúgy gondolkodó, művelt emberek ebben az egy kérdéskörben egész egyszerűen a bigott vallási fanatikus majd minden ismérvét felvonultatja..

2010.09.27. 17:33:15

ORBÁNTAKAROGGY!
Fülke-ellenforradalmat!

2010.09.27. 17:39:52

@derelyegrádi szellem: Nézd, a legtöbb zember eddig se fizetett se társasági nyereségadót, se vagyonadót, nekik nem volt adócsökkentés, főleg nem azonnali és nagyarányú, erről ennyit. Speciel nekem majd 10%-al lesz kevesebb a nettóm, ha tényleg eltörlik az adójóváírást, bocsásd meg, ha nem tapsikolok örömömben azért, mert ezentúl a 6 millión felüli fizetés-részek is csak 16%-ot adóznak majd. Ez nekem nem adócsökkentés, orbán menjen annya csicsájába az összes lopkowicz kis haverjával együtt, akik a saját szájuk íze szerint facsarják a törvényeket, és magasról leszarják, hogy akik bíztak bennük és rájuk szavaztak (én ugyan nem) hogy boldogulnak.

f1rst 2010.09.27. 17:40:59

@Jurganov: MSZP-nél durvábbak is vannak. Én egész közelről ismerek ilyen személyt. Úgyhívom: Nagymama.

2010.09.27. 17:45:49

@szkeptikus vagyok: Ha globális nem is, de lokális összeesküvés biztos, hogy van! Minden parlamenti párt rohadt hazaáruló, akik a nyakunkba telepítették a brüsszeli bürökratákat és az amerikai pénzügyi irányítást.

Zuzu Petals 2010.09.27. 17:47:00

@csernaja obca: Igazán remek gazdaságélénkítő hozzáállás, mondhatom! Látom, nem sikerül értelmezni, hogy miért is jó az egykulcsos, EGYSZERŰ adózási rendszer. Próbálkozz még ezzel kérlek, mert én nem akarok az elkövetkezendő húsz évben is visszafelé araszolni.
Amúgy, amit most mondanak, az jó, csak félek kicsit, h bevzetnek egy hiperbruttót, és maradunk a dágványban.

2010.09.27. 17:56:55

@szkeptikus vagyok: Á, csak ráreccsentek orbánra a külföldi gazdái, hogy most már oldja meg, hogy ne menjenek a magyar cigányok Franciaországba rabolni, különben elzárják a pénzcsapot. Márpedig orbánnak kell a külföldi hitel, mert belföldről már mindent elloptak az elődei, ő csak hitelből tud osztogatni a narancsszín sáskahadnak, márpedig ha nem oszt, kiutálják a pártjából, mint ahogy gyurcsányt is kiutálták.

2010.09.27. 18:04:29

@Zuzu Petals: Lári-fári, a gazdaság nem úgy élénkül, hogy Akárki János vállalkozónak csökken az adója havi 80e- ft-val, és erre a fejére csap, hogy "de jó, most felvehetek még egy embert minimálbéren!" - lófaszt! Majd ha akkora lesz a kereslet a termékeire, szolgáltatásaira, hogy a meglévő gárdával és eszközökkel már nem győzi, majd AKKOR fog fejleszteni. De most a magyar piacra nem éppen ez jellemző. Ez egy belföldön kereslethiányos és majdnem teljesen exportképtelen gazdaság, itt attól nem lesz előrelépés, hogy néhány hájas újgazdagnak több marad a zsebében azon az áron, hogy a széles néptömegeket még mélyebbre tapossák az ingoványba.

kuki123 2010.09.27. 19:53:07

@laspalmas:

CSODÁS

A FIDESZ NEM HAZUDTOLTA MEG ÖNMAGÁT

HA MÁR ITT VAGYUNK:
Szarvason Hiper-Superman-t indít a Zsidesz, jelenleg 9 pozíciója van

A szarvasi időközi választáson a Fidesz-KDNP jelöltje jó eséllyel pályázhat a Jobbik által alapított Superman jelmezre, hiszen amennyiben megválasztják, két teljes embert kívánó munkakört is be kell töltenie. Dankó Béla ugyanis Kondoros nagyközség polgármestere, és most parlamenti képviselő helyért is indul a választáson.
A Fidesz jelöltje emellett a Békés Megyei Közgyűlés képviselőjeként is kap fizetést, de térségi tanácsnokként szintén szép summát tesz zsebre polgármesteri fizetése mellett. Ezen kívül más fontos pozíciók betöltésére is van ideje a kondorosi polgármesternek: a Regionális Munkaügyi Tanács tagjaként, az MLSZ elnökségi tagjaként, az MLSZ Békés megyei elnökeként, a Békéscsabai Torna Club elnökeként, valamint a Békés megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány kuratóriumi tagjaként is „dolgozik”.
A Jobbik számára egy országgyűlési képviselői munka olyan fontossággal bír, hogy emellett más közfunkciót – polgármester, alpolgármester, megyei vagy települési képviselő stb. - szabályzatunk értelmében senki nem tölthet be, hiszen a képviselői munka csak felelősséggel végezhető.
Ezért várom Dankó Béla válaszát, hogy a szarvasi választókerület lakóit kívánja-e cserben hagyni polgármesterként, vagy a kondorosiakkal nem foglalkozik majd – amennyiben megválasztják – országgyűlési képviselőként? Egyik pozíció és fizetés megszerzéséről le kéne mondani, ha komolyan gondolja munkáját.
Samu Tamás Gergő, országgyűlési képviselőjelölt

BAZZEG 9 ÁLLÁS!

2010.09.27. 20:03:05

@volánrulz: De durva! Még ha egy Bp-i tanácsnok mondja, hogy ő közben teljes értékű képviselő, akkor is hitetlenkedve csóválom a fejemet, de ez a Dankó már szemenszedett pofátlanság. Na persze az is hülye, aki ezek után megszavazza...

ermi50 2010.09.27. 21:28:33

Most komolya. Ezek mindezekért külön pénzt kapnak? Mer hogy nem, ezt ezt nem hiszem el.Ezekhez Brassai Sámuel kismiska volt, pedig Ő egy igazi polihisztor, nagy tudós és kitűnő pedagógus volt. Különben az angolok is meszívták a brokit. A munkáspárt elnöke hitét gyakorló zsidó fiatalember lett.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.27. 21:39:15

OFF

lusta vagyok megkeresni a hagyó lesitteléséről szóló postot, ide dobom be;
most kaptam egy lesifotós feklvételt a mi miklósunkról hogyan megy a sora a sitten.
kepfeltoltes.hu/100927/hagyo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

On

Zuzu Petals 2010.09.27. 22:35:59

@csernaja obca: Nem is a magyar vállalkozóra kell várni, ő ugyanis minimálbéren fogja 12 órában dolgoztatni a népet. A külföldi viszont most nem jön, mert kint olcsóbban termel.

Kicsit Karcos 2010.09.27. 23:14:01

@Conv: így már értem, miért panaszkodott, hogy csak heti kétszer engedik fürödni:)

Kicsit Karcos 2010.09.27. 23:57:43

"pl. Veres Janit, aki pedig a a Magyar–Mongol Kormányközi Gazdasági Együttmûködési Vegyes Bizottság elnökeként nagggyon dolgozott"

Ó, most veszem csak észre a kedvencemet:) No majd rácsekkolok a napokban, hogy is áll a projekt:)

2010.09.28. 07:06:13

@Zuzu Petals: A külföldi sem azért jön, hogy a pénzét pocsékolja. Lásd tesco, ami Bécsben 1000 eurót fizet a pénztárosnak, Bp-en meg 90e Ft-t. Ásványkincseink, energiánk nincsen, ahhoz, hogy egy külföldi ideszarjon egy gyárat, a kínai munkásokkal kellene árversenyre kélnünk... nem egy üdítő jövőkép. Ki kellene már bújni a nyugati seggből, és kitalálni valamit, különben rabszolgák leszünk a saját országunkban. Géza fejedelem óta a nyugattól SEMMI jót nem kaptunk, csak szivatnak és kihasználnak.

greybull 2010.09.28. 14:28:44

@derelyegrádi szellem: nézd én még nem felejtettem el, hogy amúgy bolíviai, vagy kolumbiai vagy tudom is én milyen módra a szocik a választások előtt már elkezdték előkészíteni a vízművek-művek (sic!) privatizációját, hogy a nép ne csak éhen dögöljön, de haljon is szomjan majd a megfizethetetlen vízdíjak mellett!!! mindezt a vizekkel a Földön legjobban ellátott országban!!
Szóval ha másért nem már azért megérte, hogy a Fidesz győzött, hogy a vízprivatizáció nem valósult meg.
Mindazonáltal a 29 pont, a Nenyi, a sok lózung lófaszt nem ér. A járulékot - ami az adó mellett még egy iszonyat tehertétel - jottányit nem csökkentették, a 16%-os egykulcsos adó népellenes mivoltáról meg még néhány éve épp a fidesz papolt doszt. Amúgy egyébként az egykulcsos adó mindenütt a gazdag keveseknek kedvez, ezért erőlködik Viktor a családi adózással való kombináláson - vizet akar olajjal elegyíteni. Ideig-óráig elmegy, aztán elválik, aminek el kell válnia.
Egy szó mint száz: amíg lengyel módra az ország nem követeli a külső adósság nagy részének - esetleg egészének - elengedését, a maradéknak, ha marad, a kamatmentessé tételét, továbbá a törlesztése Mo-n való kötelező befektetését: nos addig minden üres szócséplés, az is, amit eddig itt leírtam.

greybull 2010.09.28. 14:47:58

@csernaja obca: nyugi, ha így folytatják, az is meglesz, a fülkeellenforradalom, meg a nemzetiegyüttnemműködésnyilatkozata is!

derelyegrádi szellem 2010.09.28. 15:38:57

@greybull:

Nagyrészt egyetértünk. Amiben nem, az meg nem ér kommentet.

cyberlolita400001 2010.10.02. 13:30:26

Nagy Róza bűnöző, szabadlábon van és állami tisztségviselő! Köszönjük, Viktor, bízunk benned... Pintér, Fellegi... Kik is az oligarchák?? Parasztok, nézzetek már körbe, több az ex-MSZMP-s a jelenlegi Fidesz kormányban, mint a szociknál összesen..!!!! Ez ám a sav, Nagymagyarok!

süti beállítások módosítása