Skip to content


       Szűrés lista

"Elnökválasztás": Elég egy cv és egy öt perces "interjú"

Csütörtökön megválasztotta a  Közszolgálati Közalapítvány kuratóriuma a közmédiumok új vezetőit. 2-2 jelölt közül kellett választani a Magyar Televízió, a Magyar Rádió, a Duna Televízió és az MTI élére.

A jelölteket személyesen Szalai Annamária Médiaatyaúristen jelölte. A 8 tagú kuratóriumban 2/3-os arány kellett egy jelölt megválasztásához, a 8 tagból 3 fideszes, 1 lmp-s, 1 mszp-s, 1 jobbikos, 2 tagot pedig a Médiatanács nevezett ki (vagyis Szalai Annamária). 

Az első fordulóban egyik jelölt sem kapta meg az elegendő szavazatot, tegnap azonban minden összejött.


A Duna Televízió elnöke Ókovács Szilveszter lett. Ókovács a HírTV műsorvezető-szerkesztője (volt).

A Magyar Televízió elnöke Medveczky Balázs lett, aki jelenleg is a MTV ügyvezető alelnöke.

A Magyar Rádió elnöke Jónás István lett. Jónás a Lánchíd Rádió főszerkesztője (volt).

Az MTI elnöke pedig Belénessy Csaba lett. A Lánchíd Rádió alapító főszerkesztője volt, jelenleg az MTI stratégia alelnöke. 

A négy neven végigfutva gondolom Gyurcsány most fogja a fejét, hogy nem csinált Bolgár Györgyből mondjuk rádióelnököt...

De nem is ez a lényeg, hanem hogy hogyan lehet valakiből közmédium elnök. Azonkívül természetesen, hogy jobbos.

Nos, a szabályok szerint a "jelölteknek" elég elküldeni az önéletrajzukat a kuratóriumnak ... és ennyi.
Nincs felvételi interjú, nem kell pályázatot benyújtani, nem kell papírra vetni az elképzeléseiket, nem kell semmit sem csinálniuk. Csak az önéletrajzot beküldeni, és várni a szavazás eredményét.

Az első, érvénytelen szavazás előtt azért a Kuratórium megpróbálta személyesen is meghallgatni a jelölteket, igaz, a 8 jelölt közül 3 el sem ment.  Balogh László, a Kuratórium elnöke szerint "ismerik a jelöltek munkásságát egyébként is és megkapták az önéletrajzukat. Azok közül, akik megjelentek a meghallgatáson azok közül volt, akivel több mint fél órát is tudtak beszélni."
Sőt, Balogh szerint "ugyanakkor a jelölés és a koncepciók ismerete, elfogadása nem volt feladatunk. Különben is, a végeredmény a fontos".

Hűha, "harminc perc"!

Kránitz László, a testület MSZP-s delegáltja azonban azt nyilatkozta, hogy a jelöltek öt perces bemutatkozási lehetőséget kaptak, de hosszú távú stratégiai elképzelésekről nem beszéltek a közmédiumokat illetően.

A szavazás után Balogh László szerint "azt várják, hogy folyamatosan emelkedő színvonalú, sokszínű, pártatlan, a kulturális sokszínűséget bemutató rádióval és televízióval találkozzanak a fogyasztók a jövőben, és hogy "teljesítsék kötelezettségeiket".

Hogyan legyél közmédium elnök?
Küldd be a cv-et, majd beszélgess 5 percet, ami nem is kötelező.

Baszki, egy kocsitologatónak a Tesco-parkolóban komolyabb felvételi eljáráson kell túlesnie az állásért, mint ezeknek az elnök uraknak.

A kurva Való Világba nehezebb bekerülni, mint egy közmédium élébe, a szerencsétlen valóságsó-szereplőnek vagy három körös interjún kellett maguknak átverekedni, hogy aztán élő adásban vagy még vagy 45 percen faggassa hót unalmasan a műsorvezető.

A kuratórium a szavazás után egyből megkötötte a 4 új elnökkel a munkaszerződést, határozatlan időre, havi 1,7 millió forint bruttóval, plusz 25 százalék prémiummal.

A NMHH honlapján a szerződések és az önéletrajzok nem találhatóak meg. Csak tisztán, átláthatóan, ugye?

ui:
Belénessy az első napján, mint MTI-elnök kinevezte Szabó László Zsoltot helyettesének. Szabó Zsolt az Echo TV vezérigazgatója. Úgy néz ki, ez kell ahhoz, hogy Vincze Mátyás végre eltakarodjon. Na, melyik a kisebbik rossz. (Vincze-interjú a NOL-on, egészen elképesztő ...  330 dolgozó, pártatlan és kiegyensúlyozott MTI, komolyan híradót nem lehet az MTI nélkül csinálni ...)

Lánchíd Rádió, HírTV, Echo -> Duna, MTV, Rádió, MTI
Done.

Címkék: média politika fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr122459051

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hezitátorok 2010.11.24. 06:23:07

Az új undokok mintha új stílust hoztak volna. Még mindig mindent a népért, és már a nép által is: nemzeti konzultáció, kétharmados fölhatalmazás, az emberek elnökének kinevezése, a nép jussának visszavétele a közszolgáktól. Mindent a nép álta...

Trackback: A FIDESZ csapás 2010.11.22. 19:06:13

politikai mese Atyafiak, ami most következik az nem (teljesen) a képzelet műve, minden a valósággal egyező részlet nem pusztán a véletlen műve.Őszi felhők sodródtak az égen, és mint súlyos színházi függöny, takarták el a még erőlködő napot. Az épü...

Trackback: Krasznahorkai László és a bolond, bőgő magyarság 2010.11.22. 13:13:21

"Egyáltalán nem vagyok büszke arra, hogy magyar vagyok, Isten oda teremtett, azt a kenyeret ettem - mondja Krasznahorkai László , tarr béla barátja - Képtelen vagyok büszke lenni, hogy bolondok közé születtem, és hogy bolondok között éltem. Az én ...

Trackback: Rossz és használhatatlan. 2010.11.22. 12:55:51

bulvármeseAtyafiak, egyszer- kétszer-háromszor volt, azt hittem többet nem lesz. De mégis itt a negyedik rókagerezna a műmájer Való Világ teteméről! Már a neve is tetszik, Való Világ! Tényleg, a láblógatás, vedelés, henyélés egy luxuslakókörnyezetben, ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.22. 09:08:31

"Udvari kérdezők lepik el az én pénzemből is élő csatornákat, pedig jogom lenne megtudni, mit gondol az ellenzék a kormány ámokfutásáról."

Gréczy Zsolt, ma

arlequin 2010.11.22. 09:11:43

éljen az éljen!
"a múltat végképp eltöröljük"
ha kell gyorsított eljárásban, 5 perc alatt.
azért ennek a belénessynek jobban megkaparhattad volna a felszínét. 'változatos életpálya' van nekije...

dr. Aullah 2010.11.22. 09:12:51

(Apró elgépelés : "tározatlan időre")

És mennyi minden nem derül ki, hogy mik történnek még ott...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.11.22. 09:16:18

na, szilveszter barátunknak is megérte az a sok évi alákérdezés és mélyre nyalás hörtévében :)
karakkó "tényfeltáró" ákos elvtársnak is bejött az élet, akkor neki miért nem :)

bár tökmindegy... addig amíg lehet gyurcsányozni (lásd poszt) vagy gréczyni (lásd 1. hsz) addig ezek azt csinálhatnak amit akarnak, legfeljebb mérsékeltebb csápolás közepette

Dan_W_Smith (törölt) 2010.11.22. 09:27:03

Nem értem mi a bajotok ezzel... ahhoz, hogy a duplagondolt a médiumokban is tudják csinálni, ahhoz saját ember kell, ez evidens...
Viszont lehet, hogy a következő alkalommal én is küldök CV-t, hátha :D Bár ha belegondolok, ennyit most is keresek :-/ Bár azért a prémium cuki. Plusz a ki nem mondott. Plusz a kenő... izé... kenó.
Mellesleg csak egy kérdés: 8 embernek a 2/3-a az 5 és egyharmad (5.3333...). Na most akkor 5 ember szavazata kellett (tehát az első körben csak maguk között nem tudtak megegyezni a narancsok) vagy 6 (tehát valakit le kellett kenni az lmp/jobbik/mszp szavazók közül)?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.22. 09:28:38

"A Duna TV újonnan megválasztott vezérigazgatójának első dolga lesz, hogy megtudja, mikor állíthatja munkába a helyettes-jelöltjeiből álló öt-hattagú stábot.

Ókovács Szilveszter leszögezte: ez nem jelenti azt, hogy ne számítana a csatorna több mint ötszáz dolgozójára."
www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-394226

Énbagoly 2010.11.22. 09:49:52

Kénytelen leszek most már tényleg rendesen megtanulni angolul, ha Magyarországról pártsemleges híreket akarok olvasni?
Ezzel az a legnagyobb gáz, hogy az adófizetők pénzéből megy a saját segg nyalatása.

Énbagoly 2010.11.22. 09:52:01

@laspalmas: Ó, mamám. Ez jólesett így hétfő reggel nagyon...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.22. 09:52:09

@.Pierre Bezuhov.:

Szokás szerint értetlen vagy...
Zero pont azt írta, hogy még Gyurcsány sem volt annyira pofátlan, hogy pl. Gyuribát kinevezze rádióelnöknek...
Az MTV mondjuk "függetlenként" is eléggé balos volt, ezért raktam be a Gréczy-szöveget.

kej 2010.11.22. 09:53:46

komolyan mondom egy vicc az egész. öt perces interjú, személyre szabott törvénymódosítások, vagy éppen a legújabb: kontrát nóra esete a tárogatóval. mindeközben az ország gazdasága rohad. sőt. erkölcsileg is nullán van. kicsit lebontjuk a jogállamot, majd elkezdünk garanciákat beépíteni a jogalkotásba. ennél még egy robotporszívó is több egyéniséggel rendelkezik:(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.22. 10:17:51

@laspalmas:

Akkor összegezzük a közmédiákat:

500 dolgozó a Duna TV-ben
1660 dolgozó a Magyar televízióban
330 dolgozó az MTI-nél
800 dolgozó a Magyar Rádiónál

SUM: 3290 dolgozó

Khmm ... egy picit magas ez a szám.

Kicsit Karcos 2010.11.22. 10:21:25

Rákay "Philip" Kálmán nem küldött be cévét?

Sátán meg a Jocó 2010.11.22. 10:33:04

Vincze Mátyás, aki az "Antiszemitizmus Magyarországon" c. éves förmedvény lelkes kiadója és terjesztője, különösképpen a nagykövetségeket szereti vele megszórni, keltve kis azánk "jó hírét".

(itt a Btk-ba is ütköző gondolatok jönnek)

kamasuka 2010.11.22. 10:54:43

De most komolyan: a tiétek lesz több cég. Mindegyik cégnél van lehetőséged arra, hogy picsagyorsan a saját embereidet nevezd ki, mert:
A. megvan a kellő hatalmad hozzá
B. vannak saját értelmes embereid erre a célra

Akkor, ti ott hagynátok egy Vinczét vagy más naplopót, aki az előző vezetést szolgálta? Fogadjunk, hogy nem.

Az meg, hogy a túlmozgásos nem Bolgárt jelölte hasonló posztra, az annak volt betudható, hogy Bolgár sokkal jobban keresett máshol, és még nem is vájkáltak a pénztárcájában, mert nem olyan poszton volt. De az is lehet, hogy nem akarta Bolgárt odatenni. Az, hogy nem lett volna hozzá mersze? Lófaszt! A tömegbe belelövetett, lovasrohammal zavart szét embereket nemzeti ünnepen, hagyta kifosztatni a tévészékházat, szóval az elszántság meg volt, csak valami miatt ezt nem lépték meg. (Mondjuk Rudi Zoltán azért elég alulteljesített 2006ban ...)

bi2025 · http://civilkurazsi.blog.hu/ 2010.11.22. 10:55:59

Nem telt el még egy év se, de azaz X millió fülkeforradalmár lassan elmondhatja, "elqurtuk", nem kicsit nagyon.

(Mert azt nem hiszem, hogy az összes fideszes szavazó állva tapsol annak, amit lát, hall, nap mint nap).

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2010.11.22. 10:56:16

@zero: Őszintén Zero... Jobb lett volna egy látszatválasztás amin meghallgatják fejenként félórában a jelölteket akik bekötve, szépen rendezve leadnak valami pályázati anyagot amely nagyjából hasonlít a parlamenti pártok választási anyagához, tehát a megválasztás után a kutyát nem érdekli, hogy mi valósul meg belőle, hisz ők csak bábok, jól megfizetett bábok.

Tényleg elég a színjáték, attól jobban éreznéd magad, sőt, attól jobban éreznénk magunkat? Legalább felesleges műsor meg hazugságáradat nélkül letudták. Erre számítottunk az elmúlt fél év ismeretében, sallang nélkül megkaptuk. Számomra ez is előrelépés, legalább Peti vagy Anna nem próbált meg a pofánkba hazudni szemrebbenés nélkül valami pártmaszlagot a kiválasztottak kivételes szakmai kvalitásairól.

U.i.: Hol van Rákay 'Pilip'?????

2010.11.22. 10:57:41

még Ákos hiányzik, mint könnyűzenei miniszter.

engem gyíkká változtatott 2010.11.22. 11:02:19

@zero: így van, több ezer "dolgozó".
nekem nem az fáj, hogy kiket és hogyan választanak meg, hanem hogy egyáltalán LÉTEZNEK ezek a médiumok, ennyi embert "foglalkoztatnak" és ennyi milliárdot szívnak fel.

a szalai annamáriák engem nem érdekelnek, igazából szerintem megnyugtató, ha egy szalai annamária annyira felkészületlen, hogy a tévét, rádiót (és nyomtatott pártlapokat) tekinti sajtónak 2010-ben.

dr. Aullah 2010.11.22. 11:04:03

Eddig semmi mást nem csináltak, csak maguknak ágyaztak meg. Összes hír arról szólt, hogy kit hova mikor ültettek. Milyen törvényeket módosítottak, hogy jó legyen maguknak. Rohadt két év miatt átírnak egész törvényeket. Én azt mondom, hogy a k*rva anyjukat, húzzanak a p*csába!

engem gyíkká változtatott 2010.11.22. 11:11:36

@Valahol Máshol: egyébként én is erre jutottam, hogy ebben az új rendszerben az a jobb, hogy legalább NEM TESZNEK ÚGY, MINTHA.
hanem lehet tudni, hogy ez most a jani, ez lop.
nincs susmus, hanem asztal tetején táncolás van.
ha ezt akarom, ezt a pártkatonát kell megkennem, kész. lehet tudni, mikor vagyok ellenség.
nem játsszuk el, hogy jogállam van, hanem megmondjuk, hogy nincs.
meg nem játsszuk el a egyenlősdit meg a PC-t, hanem megmondjuk, hogy eddig sem volt ilyen.

komolyan gondolom, hogy ez jobb a sunnyogásnál, igaz, másnál meg rosszabb.

Idős Asszony (újra aktív)2 2010.11.22. 11:16:25

Látják? Amiért maguk éngem kiröhögtek most az történik, újra teret nyer a nyilasnácik mocska!

Homeoffice 2010.11.22. 11:19:10

@Idős Asszony (újra aktív):

Kézcsókom, hogy tetszik lennI,
A hidegtől remeg vagy a rettegéstől?
A pártkönyv még megvan?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.22. 11:20:43

@Gunther: ne offolj! :)))

@Idős Asszony (újra aktív): tessék mondani, ha már teret nyer(t) a "nyilasnácik" mocska; Önt mikor lőtték bele a Dunába? :))))

jozicsenko 2010.11.22. 11:36:04

@Aullah: nem elgépelés az: az üres kalas tározatlan, nem? (najó, inkább tárazatlan), amikor újratöltesz, az lehet a tározatlan idő :-DD

tkgabor 2010.11.22. 11:38:31

"A 8 tagú kuratóriumban 2/3-os arány kellett egy jelölt megválasztásához, a 8 tagból 3 fideszes, 1 lmp-s, 1 mszp-s, 1 jobbikos, 2 tagot pedig a Médiatanács nevezett ki (vagyis Szalai Annamária)." Az még mindig csak 5 "Fideszes", ami még csak 62,5%.

LMP, MSZP, JOBBIK - vajon melyik adta be a derekát???

Idős Asszony (újra aktív)2 2010.11.22. 11:43:19

@Seduxen: Már csak idő kérdése! Majd ha csak náci törvények lesznek majd akkor kezdődik az igazi fasizmus aminek már látjuk az arcát!

jozicsenko 2010.11.22. 11:43:58

@tkgabor: elsőre a jobbikot mondanám, de az lmp-n sem lepődnék meg...

viccesebb, hogy lendvai ildike szerint az elempé lemp (ami lengyel munkáspárt, vagy mi a szösz) :-))

dr. Aullah 2010.11.22. 11:45:10

@Idős Asszony (újra aktív): Már bocs... de én kívánnám, hogy bárcsak náci törvények lennének... mert akkor történne is valami. De nem... nincsenek ilyenek, sajnos. Úgy hogy nyugodtan vissza húzódhatsz a lyukadba, ahonnan előbújtál.

arlequin 2010.11.22. 11:47:54

@Idős Asszony (újra aktív):
csak az arcát?
nem az egész hátgerincét a szorosokkal és szakadékokkal egyetemben? nem beszélve a lavinákról...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.22. 11:49:44

@Idős Asszony (újra aktív): ha el tetszik fogadni egy tanácsot egy magamfajta fiatal náczifaschisztától:

1: tessék kevesebb kaccsolatot olvasni, atv-t nézni, és klubrádiót hallgatni, mert az látható, hogy ennek az élettani hatásai igen kedvezőtlenek
2: ne tessék annyi technokol rapid ragasztót szívni, mert kirohad a néni maradék agya.

remélem segítettem :))))))

chemicalshop(hajrá nem romák!hajrá nemromaország!) 2010.11.22. 12:03:25

@Seduxen: a technokol már nem jó, ajánlanám a nitro hígítót , abból is csak a cell típusút.

tkgabor 2010.11.22. 12:04:20

@Idős Asszony (újra aktív): A kampánynak vége, már nem fizetnek a bérkommentelésért, vagy lemaradtam? :)

2010.11.22. 12:09:56

-És mondja csak, mik a stratégiai tervei az MTV elnöki székben?
-Kritikátlanul ki fogom szolgálni Pártunk és Kormányunk érdekeit.
-Köszönjük. (igen-igen-igen-igen-igen-igen-nem-nem)

@laspalmas: Az MTV olyan független és semleges volt gyucsány alatt, hogy még a saját ostromát sem közvetítette. Baló György kocsija méteres lángokkal égett az udvaron, ő meg közben mosolyogva társalgott a kiadott műsortervnek megfelelően. Ezt szerintem nem lehet überelni. :)

@bi2025: pedig az én mikrokörnyezetemben az összes fideszes állva tapsol ám! Egyetlen egytől sem hallottam, hogy "ez talán azért mégis túlzás egy kicsit", lelkesen örülnek a szép új világnak, az agymosott zombik. :-(

2010.11.22. 12:10:53

@Seduxen: Szégyelld magad, hogy lehet így beszélni egy idős hölggyel?! Huligán!

galambduc (törölt) 2010.11.22. 12:11:50

Fizesd magyar az udvartartás költségeit!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.22. 12:15:50

@csernaja obca: most miért? konzultáltam egy toxikológussal, és ő mondta, hogy a komment alapján valamilyen bódító hatású szerre gyanakszik (példaképp' mondta a technokolt) :))))

@chemicalshop: én még ilyen maradi vagyok :))

ucsacsu 2010.11.22. 12:16:34

@zero:
És ha a családfákat is megrajzolnánk,érdekes vonalak alakulnának ki.

Kurt S. Earp 2010.11.22. 12:25:19

Idős Asszony nem ember.
Idős Asszony gép.
Idős Asszony : Első Generációs Kommentgenerátor -Automata Klikkfunkciós szoftverrel.
Az automata rendszer a Kapcsolat-Klubrádió-Szombat-Népszava-Nol virtuális mező kulcsszavaira keres rá és ezek alapján épít fel kommenteket. Minden, a kommentjeire érkező "válasz erre" kattintásnál új kommentet épít fel, de ekkor már a bázisanyaghoz hozzátoldva azokat a szavakat amelyek a válaszreakciókban szerepelnek. Minél többször reagálsz annál több és teljesebb választ produkál. Ha nem jönn több válasz, az a költséghatékonyság jegyében beépített burmai túlmelegedésgátló túlmelegedése miatt bekövetkező robbanásnak az oka. Ilyenkor a rendszergazda lemegy a pincébe egy vödör jéggel és a vászonzacskót megtöltve újraíndítja a gépet.

De ha mégis ember, akkor 13 éves, egy beázott lakásban ül, szódásüveg szemüveggel az orrán és a furunkulusait vakargatja egy nyeletlen fésüvel.

Ha felnőtt ember, akkor ennek az országnak vége.

Illúzióromboló kockacukor 2010.11.22. 12:26:41

Hamarosan a TV Maci esténként felolvashatja nekünk a NENYI-t... \o/

Idős Asszony (újra aktív)2 2010.11.22. 12:30:59

@Seduxen: Maga milyen alapon gyalázza ennek az országnak a legigazabb médiumait?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.22. 12:34:17

@Idős Asszony (újra aktív): na itt tetszett kimondani az igazságot: ezek a sajtóorgánumok MÉDIUMOK :)))) tessék helyén kezelni az általuk az éterbe juttatott információkat! :))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.22. 12:35:29

@Kurt S. Earp: összegezve kommentedet az öregasszony maga a mesterséges intelligencia :)))))))

Kurt S. Earp 2010.11.22. 12:44:34

@Seduxen: Mesterséges Unintelligencia. Azt létrehozni, sokkal nagyobb kihívás.

Port Kennedy(Australia) 2010.11.22. 13:03:56

@Idős Asszony (újra aktív): Csókolom Mama. Honnan a búbánatos szikkadt sivatagból tetszett előkerülni?Valóban félni kezdett a nácziktól már megint?Ne tessék remegni nincs rá semmi oka.Csak nyugi..........

Idős Asszony (újra aktív)2 2010.11.22. 13:10:03

@Port Kennedy(Australia): Az elmúlt időben a fasiszták elől bujkáltam, most azonban akkora már a baj, hogy muszáj ismét színre lépnem! LE AZ ORBÁNISTA NÁCIKKAL!!!!!!

belzebubó 2010.11.22. 13:23:08

Én ismerem ezt a Medveckyt az egész pereputtyával, (tesó tévés egy kertévénél, apuka még az átkosban MTV-s volt) de ott mindenki balos. Honna veszitek, hogy jobbos?

Port Kennedy(Australia) 2010.11.22. 13:28:13

@Idős Asszony (újra aktív): "Az elmúlt időben a fasiszták elől bujkáltam, most azonban akkora már a baj, hogy muszáj ismét színre lépnem! LE AZ ORBÁNISTA NÁCIKKAL!!!!!! "
Na tetszik látni,mennyire veszélytelenek ezek a mai nácik.Ugye az igaziak elől még bujkált ,a maiak ellen pedig "színre lép",Igazi hős kis primadonna.Tessék zsebre vágni bátran a gázsit.

abandi 2010.11.22. 13:40:34

Olyan ajvékolásos, kipa földhöz csapásos, zűrzavar lesz a fősodratú médiákban, hogy csak na!
Remélem...

szkeptikus vagyok 2010.11.22. 13:43:54

@belzebubó: Igen, ez nagyon pontatlan megfogalmazás, mert ha jobban megnézzük, akkor megszűnt a "balos" és "jobbos" felosztás, bár nem úgy, ahogy Vona mondta (nemzeti vs nemzetközi), hanem úgy hogy Fidesz pártkatona a kívülállókkal szemben. És ha megnézzük a Fidesz embereit egyáltalán nem gáz, ha valaki MSZP alelnök volt, vagy párt-tag, komcsi főember, stb. stb. CSAK az a lényeg, hogy most Fideszes, és teljesíti a feladatot: minden más Fideszest elvtelenül, és eredményektől függetlenül támogat, tisztára most, míg minden nem Fideszest szintén eredményektől függetlenül fúr, mocskol. Ha ez egy olyan komcsi, aki nem lépett át idejében (MSZP-s maradt), akkor dokumentálható a Fidesz "elszámoltatás iránti elkötelezettsége", ha meg mondjuk jobbikos, akkor arra is gyártanak egy ideológiát.
Ha jól tudom, a Such rádióelnök is Fidesz támogatással lett anno elnök...
Amúgy elfogadom, hogy ezt teszik, erre szavaztak a narik, és nagy hiba volna a médiumokban nem tisztogatni. Ami nekem Nem tetszik, az az, hogy a Fidesz nagyon tág fogalom, és sajnos a "nemzeti" oldallal csak részben mutat átfedést (és sajnos itt sem annyira a vezetőségre kell gondolni, hanem az egyszerű szavazópolgárra).
Bónuszkérdés: ha ennyire tisztogatnak, akkor Alföldit mikor fogják végre kidobni?? Miért nem sürgős nekik, amikor okot is szolgáltat rá? Vagy hozzáállása szépen belesimul a Fidesz vezérkar elképzeléseibe?

bástya · http://magyarcitrom.postr.hu 2010.11.22. 13:45:22

Zero, Zero. Rossz vagy. Most tehetnek arról, hogy tehetségesek és pont jobboldaliak?
bastya.blog.hu/2010/11/22/rokonok_26

zsombor 2010.11.22. 13:47:45

@tkgabor: @jozicsenko: ebben a körben már csak egyszerű többség kellett, az meg séróból megvan.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.11.22. 13:53:33

Az mdf-fel kezdődött ez az egész.
Ők voltak azok, akik a ciklus végére elfoglalták a közmédiákat, utána már csak mindenki ezt kopírozta.
A helyzet nem rosszabb és nem jobb, mint 2-3 éve, csak akkor más volt a pénisz két végén.
Helycsere, nem több.
A jelenlegi ellenzék semmit sem kritizálhat, évekig őrizték Aczél-Baló-Orosz hármast az MTV-ben, a volt Duna elnök búcsúzója pedig nemcsak önmagáért beszél, de egyenesen pszichiáterért kiált.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.11.22. 13:54:34

Felhívom a figyelmet, h Zéro háborgása jogos, de bármely ballibber észosztása ebben a témakörben simán kettős mérce

Nádasi Balázs 2010.11.22. 13:55:02

Rákay "Phillip" lejárt szavatosságú ... elkúrta azzal, hogy fiatalkorában nem echte díszmagyarosch nevet vett fel, hanem a kis hülye tini csajszik kedvéért angolosan írta a nevét :)

Amúgy meg, angolul eddig is tudni kellett ahhoz, hogy az ember normális műsort nézzen. De amúgy is, ki az a földhözragadt, aki az MTI-MTV-MR-DunaTV műsorait nézi-hallgatja? Még az MTI hagyján, de nemsokára Reuters és BBC híreket lehet majd csak hallgatni, esetleg a Független Hírügynökségtől valamit :)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.11.22. 13:58:54

Ókovácsról nem feltételezem, h ne tudna kiegyensúlyozott Duna tv-t csinálni.

Ő sokkal fontosabbnak tartja a szakma szabályait, a szerep adta korlátait, mint azt, h jó droid legyen. Már a Hírtv-ben is rendre hívta a szocikat - más kérdés, h nem mentek be - , tehát törekedett az egyensúlyra. A betelefonálós műsorokban pedig határozottan és többször szólt a megfelelő hangnem használatáért, a durvaság ellen.
Sztem Ókovács rendben van. Az értékelvűség nem nyalás, keverik néhányan a fogalmakat.

abandi 2010.11.22. 14:07:21

@malacz69 rettegéselemző:
Ahogy a nóta-refrénje is mondja:
"Nincs egyebünk, csak a remény...,
A remény..."

esef 2010.11.22. 14:08:33

@Nádasi Balázs:
De külföldi híreket is csak akkor nézhetünk/hallgathatunk hamarosan, ha a cenzorok megengedik.

@somewhat damaged:
Ákos még nem nyalt eleget. De rajta van az ügyön...

MEDVE1978 2010.11.22. 14:10:49

Ugyan, ez csak a vége. Anno néztem a köztv 1-et, amikor kirobbant a magánnyugdíjpénztárak körüli botrány. Boldog hangulatjelentés, miszerint így és így változik a rendszer és ettől majd jobban járnak az emberek, valamint kihangsúlyozása, hogy a magánnyugdíjpénztárak eddig mennyire rosszul működtek.
De reggelenként a regionális híradó erejéig is megy az M1 otthon, néha még utána is bekapcsolva marad, hogy láthassam Obersovszky Péter kormányseggnyaló tevékenységét. Az Obersovszky vs. Paul Lendvai forduló volt mostanában a legjobb. Obersovszky ugye egy büdös bunkó, aki szereti irányítani a beszélgetést és ha nem arra megy, amerre szeretné vagy valaki eltérő véleményt fogalmaz meg kapásból leugatja. Na Lendvaival ellenfelére talált, próbált közbeugatni, de Lendvai a telefonban mindig túlharsogta.

z666 2010.11.22. 14:13:35

@Idős Asszony (újra aktív): "...újra teret nyer a nyilasnácik mocska! "

Bárcsak úgy lenne!

Murderface 2010.11.22. 14:17:52

Politikusok, mégis mit vártok tőlük? Hogy majd becsületesek lesznek, csak azért, mert nem vörös, hanem narancssárga a logójuk színe? :D Ennyi naiv embert egy rakáson :P

csárli hárper 2010.11.22. 14:22:23

lassan újra aktiválni kéne a Szabad Európa Rádiót :)

Peetee 2010.11.22. 14:25:52

Havi 1,7millió, és még 25% bónusz.

A 25% bónusz mire jár? Van követelményrendszer, aminek meg kell felelni?
Mert a NOERMÁLIS munkahelyeken fel van állítva néhány feltétel. Aki azt nem teljesíti, NEM KAP BÓNUSZT!!!
Ezeknek az oligarchák-nak meg a havi 20db minimálbér mellé még kell havonta plusz 432.000Ft azért, mert bejár a munkahelyére, és néha még 1 kis időt is tölt ott.
Plusz szolgálati lakás, autó, laptop, telefon, és 3 tankolókártya a családnak.

MIT KÉPZELNEK? Féreg Fideszes pénzgyűjtők!!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.22. 14:31:09

@Peetee: "Mert a NOERMÁLIS munkahelyeken fel van állítva néhány feltétel. Aki azt nem teljesíti, NEM KAP BÓNUSZT!!!" - szerintem tévedsz! aki normális munkahelyen "nemteljesítés" esetén KIBASZNAK, MINT A MACSKÁT SZARNI!

baxxameg, miért nem küldtem be ide is az önéletrajzomat. ennyi pénzért tuti azt csinálnám, amit mondanak, hogy csináljam :))))

2010.11.22. 14:33:31

@esef: Annó a nyilasok begyűjtötték a rádiókészülékeket, hogy a zemberek ne tudják a külföldi híreket hallgatni, csak a cenzúrázott magyar lapokból tájékozódhassanak. Vajon lesz még ilyen?

@Peetee: az nem bónusz, hanem prémium, vagyis nyereségrészesedés. Magyarul az MTV havi veszteségének 1/4 részét levonják a béréből. :)

starace 2010.11.22. 14:34:06

"Itt a Szabad Európa Rádió, a 16, 19, 25, 31, 41 és 49 méteres rövidhullámon."

Hehe, sikerült emlékezetből, pedig mióta nem hallottam!

abandi 2010.11.22. 14:35:48

@Seduxen:
hamarabb kellet volna sopánkodni...(meg a helyesen kitöltött kopicédulát lefénymásolni...)!!!

P.mester 2010.11.22. 14:36:48

Szalai Anika aztat mondta, hogy mostantól a politika távolabb kerül a médiától. Föl nem tudom fogni, hogyan lehettek ilyen ostobák, hogy nem hisztek neki.

abandi 2010.11.22. 14:39:24

@abandi:
Kellett...egy T kimaradt...(ÁtmentAz új TTT+T mint "Tezsvírizség"...

mediacapic 2010.11.22. 14:47:20

Valójában a 4 médium (MTV,DUNA) nézettsége kimutathatatlan... Valójában egy zárt láncú TV hálózatként működik...

Link Elek 2010.11.22. 14:49:29

aki akkora marha, hogy a allami TV-t nez az megerdemli.

Senkifia 2010.11.22. 15:09:25

nem értem a felháborodást. akkor miért nem háborgott senki,mikor a szocik tettek minden vezető pozícióba saját embert? mert ez megy itt 20 éve.Mikor ki van épp kormányon, függetlenül a hozzáértéstől, kip.csázza az előd embereit,és odateszi a sajátjait a tűz mellé. Most mitől a felháborodás? mert az eddigiek jobban értettek hozzá? ló.szt,mama.Ugyanolyan dilettánsok voltak.Úgyhogy nyugodtan lehet kussolni,és élvezni/jézusmáriázni a kétharmadot.Ilyen egyszerű ez

Senkifia 2010.11.22. 15:11:12

@Idős Asszony (újra aktív): jééézusmááária...rémüldözzünk :)

Alvarez 2010.11.22. 15:11:47

Először úgy olvastam, Annamarinak kell benyalni.
na az tényleg durva horror lenne. Azt csak Ókovács vállalná, miután a másik szemét is kilőtték.

Egyéves Önkéntes 2010.11.22. 15:13:32

Meglássátok, hamarosan visszajön a Szabad Európa Rádió, bolgár györgy offshore villájából fog adni a demszky touaregjének aksijáról.

Nagykorú 2010.11.22. 15:15:59

@csernaja obca:
"Annó a nyilasok begyűjtötték a rádiókészülékeket, hogy a zemberek ne tudják a külföldi híreket hallgatni, csak a cenzúrázott magyar lapokból tájékozódhassanak. "
Nem igaz. Csak a zsidóktól gyűjtötték be a rádiókat (Az írógépeket és egyéb készülékeket is.). A kommunisták viszont olyan rádiókkal látták el a "lakóóóságot" (Néprádió) amin nem volt kereső, hanem fix kapcsolóval lehetett váltani Budapest 1 és Budapest 2 között (Az írógépeket pedig jegyzékbe vették, és leütés mintát kellett leadni.).

Nagykorú 2010.11.22. 15:20:16

@Senkifia:
Én is épp ezen morfondíroztam. A többség a cion-bolsik eltakarodását választotta, akkor a többséget nyilván nem fogja zavarni, ha nem a vesztes elkötelezett hívei irányítják az állami tévét, rádiót, hírszolgálatot. Volt egy rendszerváltoztatás, de ez a sajtón, főleg a tévén, rádión nem nagyon látszik meg. És érzésem szerint valószínűleg továbbra sem fog látszani...

whyyy 2010.11.22. 15:25:53

Ne feledjuk! es ha meg maradt ketely barhol hogy nem a "megfelelo" hireket infokat adjak le azokat is lehetetlenne teszik a hirugynoksegek monopolizalasaval, pontosabban, ingyenes lesz a MTI! Senki nem fog venni mashonnet hirt, kapjuk majd a szepen kitalalt Viktor kiralyunk mondandojat. Tobbi hirugynokseg meg ha maradni akar majd filozzon el honnet kap/szerez hireket ha senki nem mond nekik semmit.
Szep jovo ...

Nagykorú 2010.11.22. 15:30:07

@whyyy:
Ha jól emlékszem, 1998 és 2002 között sem lett OV király, pedig milyen jó kis pletykákat nyomott a suttogó propaganda, szerintem most sem fog totális diktatúrát bevezetni... És miért szűnne meg minden hírszolgáltató? Szerintem sokkal kínosabb volt az elmúlt nyolc év balos hírmonopóliuma. De gondolom, téged akkor nem zavart...

bluman 2010.11.22. 15:35:20

Ákos mellett Pataky is hiányzik még a Nemzeti Kultúr Bizottságból.

ThufirHawat 2010.11.22. 15:44:18

Kit érdekelnek a közmédiumok 2010-ben, jó reggelt kívánok?!
Van élő ember, aki figyeli őket? Tök mindegy, hogy a kilencéves Szalai mit kavar a szemétdombján...

Egyedül az zavar, hogy vannak egyáltalán közmédiumok. Az én pénzemből. Teljesen értelmetlenül. Most pedig még a nyelvük is kakis lesz.

p.bubus 2010.11.22. 15:45:47

@Nagykorú: De neked sem az egyoldalúság volt a bajod az elmúlt 8 évben, hanem az, hogy nem a neked tetsző segget nyalták!
Barom.

alibaszna de bamba (törölt) 2010.11.22. 15:46:59

Még jó,hogy a bolsi libsi kormány csak úgy haverság és komaság alapján osztotta a poziciókat!
Mostmár nem így lesz! A forradalom nagy harcosai ülnek be a sajtóba tudásuk és rátermettségük által.Lesz itt kultúra,még szerencse,hogy vannak forradalom mentes kereskedelmi televíziók.

ThufirHawat 2010.11.22. 15:47:37

@Nagykorú: Te szimplán hüje vagy. Viktor totális hatalmi rendszere már kész. Média, alkotmány, ügyészség... Folytassam? Minden tőle függ, még csak nem is közvetve.

Milyen balos hírmonopóliumról beszélsz?

alibaszna de bamba (törölt) 2010.11.22. 15:53:08

Én még arra lennék kívácsi,Kudlik seggnyaló Júlia és nagyonMagyar Philip Milyen zsíros állást kap!?

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.11.22. 16:05:44

nyerjetek bazmeg ti is kétharmaddal aztán majd akkor járjon a pofátok

pejzlerka néni 2010.11.22. 16:08:50

nullának és a legtöbb kommentelőnek elkerülte a figyelmét a legkézenfekvőbb megoldás: vagyis ha magát a nagy Ferenc vezért négyelték volna fel, és negyedjeit tűzték volna ki az MTI, a MR, a Duna tv, és az MTV élére; attól lett volna közszolgálatiság, demokrácia-védelem, és objektivitás

whyyy 2010.11.22. 16:10:54

@Nagykorú:
Nem lett kiraly, de eleg jol haladnak a demokracia egy "formaja" fele. De ez nezopont kerdese.

Miert szunnenek meg? Eddig mely komoly, nagy es mindennel foglalkozo ugynoksegek voltak? MTI es Fuggetlen hirugynokseg. Tobb politikai, osszefogo ugynokseg nem volt, talan par kisebb. Jelen esetben csoppet tobbsegi, es nem egyensulyi kormanyzas van, nagyon egymas veret szivni nem fogjak tudni, pontosabban ki kivancsi a maradek partok velemenyere, es ki ad ra?! Innen kezdve, mit erdekel hogy Ok mit magyaraznak a masik oldarol? Marad a kormanytobbseg, komoly informacios aparattal. Mar nem csak kormany szovivo, elnoksegi es egyeb szovivok is lettek szepen, foglalkoznaka temaval,ontjak a hireket. Mivel az MTI csoppet ugye kormanyparti, minden kormany ideje ajatt a sajatja ugye, es meg igyenes is, ki fog majd draga penzert "elvileg" ketes kispartok gagyi megnyilatkozasaivol valo hireket vasarolni?
Na meg melyik felelos szerkeszto, foszerkeszto , akiket most szepen osszetoltak (lasd itt az irast is) majd a "ellentaborbol" dolgozo, operali ugynoksegtol valogatni?!
Ez hogy eddig hirmonoploium volt te se gondolod komolyan! Vagy akkor veled kar errol vitazni, orulsz hogy a "mi Viktorunk" operal. Mennyi ellentmodas, verszivas, allandoa ellenzeki hangok oknyomozasok, es allando ellenervek,stb voltak a hirekbe?!
Most nezd meg mirol szol ... csak nezzuk a koltsegvetes "kicsit megcsuszsat", amit a nem degradalando, de mar csonton tul ragott, 100szor ismetelt iszap temaval probaltak fedni... Hogy haynszor vannak, es egyre tobbszor bulvar, blikk, story szintu gagyi hirek az osszes komolyabb mediaban?!

alibaszna de bamba (törölt) 2010.11.22. 16:13:46

@Blassius: Igy történt 4 éve,seggfej és a ti pofátok sírt folyamatosan.
Ez már csak így lesz mindíg,amig politizál a magyar.

Vidéki 2010.11.22. 16:18:35

A szerző akkor lenne elégedett, ha legalább két ötéves terv időkeretét felhasználva egyeztetgetnek és nem hamarkodják el a döntést.

Szerinte az örökös hezitálás, a döntés halogatása a végtelenségig lenne az abszolút demokratikus megoldás.

firg_firg 2010.11.22. 16:19:06

@csernaja obca: "Baló György kocsija méteres lángokkal égett az udvaron, ő meg közben mosolyogva társalgott a kiadott műsortervnek megfelelően."

Lassuk, ennek több oka lehet:
1) Balo György egy profi, leszarja ha ég a kocsija, the show must go on
2) Balo Györgynek fingja se volt arrol, hogy ég a kocsija
3) Balo György magasrol leszarta hogy ég a kocsija, ugyis kap masikat az allami flottabol

:D

Idős Asszony (újra aktív)2 2010.11.22. 16:31:25

@z666: Maga miért nincs börtönben a terrorista főnökével együtt?

alibaszna de bamba (törölt) 2010.11.22. 16:37:20

Kedves FidesznyikekTi tényleg nem veszitek észre,hogy ez az életnagyságú kertitörpe,Viktátor,ez a cigányhitler,épúgy megszivat ahogy a fecó tette a balodallal!
Most lopja ki a szemeteket és még tapsoltok neki?!
A gyurcsányt legalább elhagyták a hívei akiket megszívatott.
Ti meg birkák vagytok!!!

igényes 2010.11.22. 16:37:41

Egy a baj, hogy a fizetésük ennyi, ennek harmadáért is vállalták volna. Furcsa nem alkudott egyik sem!

Judea · http://roleplay.blog.hu 2010.11.22. 16:38:22

Szerintem, nincs ezzel baj. Nekem tetszik a névsor. Az a lényeg, hogy a komcsik minél kevesebb lehetőséget kapjanak. Nekik ott marad az ATV. Ott anyázhatnak. Magyarország én így szeretlek.

Nagykorú 2010.11.22. 16:42:15

@whyyy:
"Miert szunnenek meg? Eddig mely komoly, nagy es mindennel foglalkozo ugynoksegek voltak? MTI es Fuggetlen hirugynokseg. Tobb politikai, osszefogo ugynokseg nem volt, talan par kisebb. Jelen esetben csoppet tobbsegi, es nem egyensulyi kormanyzas van, nagyon egymas veret szivni nem fogjak tudni, pontosabban ki kivancsi a maradek partok velemenyere, es ki ad ra?! Innen kezdve, mit erdekel hogy Ok mit magyaraznak a masik oldarol? Marad a kormanytobbseg, komoly informacios aparattal. Mar nem csak kormany szovivo, elnoksegi es egyeb szovivok is lettek szepen, foglalkoznaka temaval,ontjak a hireket. Mivel az MTI csoppet ugye kormanyparti, minden kormany ideje ajatt a sajatja ugye, es meg igyenes is, ki fog majd draga penzert "elvileg" ketes kispartok gagyi megnyilatkozasaivol valo hireket vasarolni?
Na meg melyik felelos szerkeszto, foszerkeszto , akiket most szepen osszetoltak (lasd itt az irast is) majd a "ellentaborbol" dolgozo, operali ugynoksegtol valogatni?!
Ez hogy eddig hirmonoploium volt te se gondolod komolyan! Vagy akkor veled kar errol vitazni, orulsz hogy a "mi Ferink, mi Gordonunk, mi Péterünk" operal. Mennyi ellentmodas, verszivas, allandoa ellenzeki hangok oknyomozasok, es allando ellenervek,stb voltak a hirekbe?!
Most nezd meg mirol szol ... csak nezzuk a koltsegvetes "kicsit megcsuszsat", amit a nem degradalando, de mar csonton tul ragott, 100szor ismetelt iszap temaval probaltak fedni... Hogy haynszor vannak, es egyre tobbszor bulvar, blikk, story szintu gagyi hirek az osszes komolyabb mediaban?! "

Nagykorú 2010.11.22. 16:46:49

@p.bubus:
Napkelte nyolc éven át, minden hétfő Botox néni aztán végig minden nap egy "szakember". Az jó volt. Neked. Mert kizárólag azt hallottad, amit belédprogramoztak. Most mást is hallasz. Szerintem kezdj csomagolni...

whyyy 2010.11.22. 16:51:27

@Nagykorú:
:D
Azert ez nem ennyire inverzalhato sajnos :( Legalabbis az elmult honapok alatt egyeltalan nem.

alibaszna de bamba (törölt) 2010.11.22. 16:52:40

@Nagykorú: Most lesz helyette kiflitolvaj selmeci botox szájú szenátor asszony!
Aki megmagyarázza,miért jobb ha a cigányhitler lopja el a nyugdijatokat mint a fecó!
Ti meg boldogan nyaltok tovább!

whyyy 2010.11.22. 16:53:51

@Nagykorú:
A napkelte meg ... sztm az egesz Gyárfás tema messze nem ilyen egyszeu mint ahogy ide bekarcoltad. Meg azon se csodalkoznek hogyha Gyarfas nemhogy elokerulne megint. Az az ember nem egy kispalyas riporterke, kis reggeli gagyi musorral , de ezt egy kisebb utanaolvasassal is megalapithatja barki.

(Amugy ha mar tema, nagyon jo kis keveres van rola is itt: konteo.blog.hu/2010/11/17/a_fenyo_gyilkossag )

TGabi 2010.11.22. 16:57:28

Látszik már a hatásuk a TV-s híradókon. A kertévék az új kormány óta egyre nagyobb számban öntenek olyan híreket a lakosság arcába, hogy két vidéki proli összekapott valami kályhacsövön.

Érdemi dolgokról persze semmi, de semmi, de semmi...

igényes 2010.11.22. 17:01:41

A KDNP-s Pálffy is tv-s volt, most a piálás miatt nem lett elnök valamelyik tv-nél? A Csintalan Sanyi is érdemelt volna valamit. Ajunk már nekik is egy posztot, mert mennek tovább. A Jobbik lehet fogadja őket, de nem hiszem.

alibaszna de bamba (törölt) 2010.11.22. 17:03:00

@Luella Menendez: Teljesen igazad van,a ker tvéken is Orbán Viktátort és forradalmár népét, kellene reggeltől estig mutatni,nem elég a rémHír tv,az echo,M1,M2,Duna tv,Lánchíd,Infórádió

igényes 2010.11.22. 17:07:10

Schmitt Pálnál lehet már Ambrus Attila és Farkas Péter kegyelmi kérvénye, őket hová helyezik?

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2010.11.22. 17:10:55

@tkgabor: Nem kellett senkinek sem beadni a derekát, az ismételt választáson már elég volt 50% is.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.22. 17:13:31

"A kurva Való Világba nehezebb bekerülni, mint egy közmédium élébe"

Ez 10 pontos volt!

TGabi 2010.11.22. 17:16:11

@alibaszna de bamba:

Nem figyeltél oda rendesen a kommentre, sajna...Én nem azt mondtam, hogy Viktátort mutogassák. De! Már volt az ELTE-n vitaest az új kormány viselt dolgairól, stb-na, ilyet még csak véletlenül sem láttam...

TechMon 2010.11.22. 17:17:22

Már érződik a médiaterror !
Szegedi szuperlézerről kus van, de már mennek az alsófüttyöspusztai felújított templomról a hírek M1-en !

Nagykorú 2010.11.22. 17:29:40

@alibaszna de bamba:
cigányhitler?
Ettől hiteles amit írsz?

Nagykorú 2010.11.22. 17:31:35

Rózsa Misi a fedélzeten? :oD

vakvarju 2010.11.22. 17:31:41

@Aullah: Elhiszem, hogy Ön örülne a náci törvényeknek, főleg akkor, ha Ön lenne az első, akivel szemben alkalmaznák. Jó örömködést!
@bluman: és a Csikidám. Jaj, ő olyan jó kiállású, igazi férfi.
@EÖ: Vazze, én meg azt hittem ,hogy a felcsúti villából. Bocs, közben eszembe jutott, hogy onnan a fülkeforradalmat irányították a fülkeforradalmárok a fülkeforradalmároknak a fülkékbe, hogy fülkeforradalom legyen.
@whyyy: "Meg azon se csodalkoznek hogyha Gyarfas nemhogy elokerülne megint." Tartalmilag mit jelent ez a mondat? És a helyesírás? Csak nem a köztársasági elnök hivatalában gépelték? Mondjuk abban az esetben nem csodálkoznék.

whyyy 2010.11.22. 17:34:01

@vakvarju:
Kb szarok a helyesirasra. GrammarNaze :P
Az ertelmezest radbizom. Az ekezetek kiegeszitesevel egy akar magyarul is ertelmes mondatot kapsz.

whyyy 2010.11.22. 17:35:52

@vakvarju:
Sz@r.k a helyesirasra! Grammarnazi!

Ekezetek behelyetesitesevel amugy egy egeszsen ertelmes magyar mondatot kapsz :P

alibaszna de bamba (törölt) 2010.11.22. 17:40:14

Elnök úr!

. Mondjad, Jánosom.

. Lenne rám néhány perce?

. Hát hogyne lenne, Jánosom! Te vagy a mi frakcióvezetőnk, hogy a bánatba ne lenne terád időm!

. Köszönöm, elnök úr!

. Hagyd már ezt az elnökurazást, Jánosom! Szólíts te is úgy, ahogyan a többiek.

. Köszönöm. Szóval, Viktátor...

. Viktátor? Hát ez meg mi a fene, Jánosom?

. Bocsánat, Viktort akartam mondani.

. Na, ki vele Jánosom, mi a pálya?

. A végkielégítések visszamenőleges megadóztatásáról lenne szó.

. Ez jó, Jánosom, nekem is tetszik. Láttad a kommancsok pofáját a parlamenti vita közben? Majd behaltam a röhögéstől, ahogy néztem a savanyú képüket.

. Tényleg nagyon mókás volt. Hanem lenne itt valami.

. Mondjad Jánosom, megoldjuk.

. Tegnap benn voltam az egyik kereskedelmi tévében, ott kérdezte a riporter, hogy miért éppen öt évre visszamenőleg kell a végkielégítések után adót fizetni. Amikor pedig, így a riporter, az első Orbán-kormány távozó miniszterei és államtitkárai is nagy végkielégítéseket vettek föl.

. És te? Mit mondtál annak a firkásznak Jánosom?

. Szó szerint azt, hogy senki nem tiltja meg nekik, hogy ezt visszafizessék. Én azt gondolom, hogy ez lelkiismeret kérdése is alapvetően. És, ezt mondtam a kamerák előtt, meg fogok keresni minden érintettet, és jelzem nekik, hogy a frakció álláspontja szerint ez helyes.

. Nagyon jól mondtad, Jánosom.

. Hát most itt vagyok, Viktor.

. Látom, Jánosom, hogy itt vagy. Elmondanád, hogy miben segíthetek? Tudod, sok a dolgom...

. Amikor 2002-ben távoztál a kormányfői székből...

. ... és ellenzékbe került a haza...

. ..akkor te, Viktor, 5 597 000 ezer forintot vettél fel. Ebből 3 525 000 ezret kellene visszaadni.

. Három és fél milliót? Már miért kellene visszaadnom? Az a pénz nekem járt.

. A törvény szerint, Viktor, tényleg járt. A jó erkölcs szerint viszont...

. Tudom, Jánosom, hogy mi a jó erkölcs, a Szijjártó is mindig elmondja a tévében: visszaszerezzük a pofátlanul magas végkielégítéséket. Te, Jánosom, megfigyelted, hogy milyen mulatságosan mondja ezt a Szijjártó? Tőle tudom, hogy két napig gyakorolta a tükör előtt. Először mindig elröhögte magát, de végül sikerült neki. Ügyes fiú a Péter, lehet, valamikor őt nevezem ki utódomnak...De mondd, Jánosom, miről akartál velem beszélni?

. A három és félmillióról, Viktor. Hogy vissza kellene fizetned.

. A Fletó már visszaadta a pénzt? Vagy az a másik... a Bajnai.

. Ők egy forintért voltak miniszterelnökök, Viktor.

. De végkielégítést kaptak!

. Kaptak, de nem vették föl. Továbbutalták valamilyen gyerekeket segítő alapítványnak.

. Na, és azoktól nem lehet ezt a pénzt visszavenni?

. Viktor, nem tetszene az embereknek. Éhes és beteg gyerekektől visszavenni a pénzt...

. Jó, Jánosom, de áruld már el, tulajdonképpen mit akarsz te tőlem?

. Mondtam már, Viktor. Vissza kellene fizetned a 3 és félmilliót. Tudod, a jó erkölcs, amiről mindig papolunk.

. Miből, Jánosom, mondd meg nekem, miből fizessem vissza? Nagy a család, öt gyereket kell eltartani, tavaly Anikóval Mexikóban voltunk.

. Értem, Viktor. Tehát nem fizeted vissza a három és félmilliót?

. Most nézz meg alaposan Jánosom, madár vagyok én? Tollas a hátam?

. Nem tudom Viktor, még sosem zuhanyoztunk együtt...

. Na, jól van, ezt megbeszéltük, Jánosom. Van még valami?

. Nincs más, Elnök úr. Ennyi lett volna.

. Szólíts csak nyugodtan Viktornak. Tudod, hogy nem szeretem a csendőrpertut.

gakken (törölt) 2010.11.22. 17:51:28

@Nagykorú: "Ha jól emlékszem, 1998 és 2002 között sem lett OV király, pedig milyen jó kis pletykákat nyomott a suttogó propaganda, szerintem most sem fog totális diktatúrát bevezetni... És miért szűnne meg minden hírszolgáltató? Szerintem sokkal kínosabb volt az elmúlt nyolc év balos hírmonopóliuma."

Te is nagy humorzsák lehetsz. Már totális diktatúra van, és nemsokára média-monopólium lesz. É ebbe fog belebukni Orbán Úr, csak még nem tudja (mármint az Internet miatt...)

2010.11.22. 18:12:16

@firg_firg: Baló György nyilván profi, de azért ha tüntetők ostrom alá veszik a köztévé székházát, annak talán mégiscsak lehetne annyi hírértéke, hogy kidugjanak egy kamerát az ablakon, és megmutassák a nézőknek, nem? ;-) Nagyon furcsa volt, hogy úgy tettek, mintha mi sem történne.

@Nagykorú: Én nem így emlékszem, de most nagy hirtelen sehol sem találom, hogy volt... minden esetre a "néprádió", amivel csak a helyi politikai propagandát lehetett hallgatni, eredetileg Göbbels doki ötlete volt: www.transdiffusion.org/rmc/features/hitlers_radio.php

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2010.11.22. 18:20:13

Húha, a balosok által berakott balosok után most jobbosokat raknak be a jobbosok.
Ez volt idáig is, mindenki tudta, hogy ugyanez lesz, csak jelenleg forditott beállásban.

@gakken:
A Fidesz minden gazembersége ellenére alapvetően jó állapotban adta át az országot, nemhiszem, hogy abban az időben nem lett volna erkölcsös felvenni a pénzt, ami ráadásul csúcsmenedzseri szinten nem olyan nagy összeg.

Egyébként meg vesszenek a vörösök a narancsosokkal együtt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.22. 18:30:48

@EÖ:

Ha így lesz, hallgatni fogom!! xD

zsurzsenka 2010.11.22. 18:51:55

Izgatottan várom a független, igaz tényeket közlő, cenzúrázatlan híreket az új felszabadító vezetéstől.
Éljen a forradalom!

szempontpuska 2010.11.22. 19:18:55

Nagyjából mostantól feláll az egykori MSZMP Agit Prop rendszere.
Médiahatóságból, közszolgálatiaktól, MTI-től mindenhonnan kisöpörtek mindenkit aki nem fideszes, csak és kizárólag (nem ám kétharmados arányban!) átvették az irányítást, kézivezérlést, ellenőrzést.

Az utolsó méiatörvényt szintén 2/3-al még a Horn Kormány idején alkotta meg. Az pluralizmus, egyeztetés és dmokrácia szempontjából mérföldekkel előtte járt a mostani Fidesznyik totális médiauralomnak.

és még ezek féltették a demokráciát a komcsiktól. Bolsibbak a bolsiknál.

DoktorNapalm 2010.11.22. 19:18:59

Üdv mindenkinek! Ha megengeditek, még egyszer nyomatékosítanék egy mások által már felvetett apróságot, miszerint az MTV élére delegált régi-új vezér nem igazán titulálható "jobbosnak". Az előélete legalábbis erősen negálja ezt. Ezer meg egy éve tévés, különböző pozíciókban (szinte sohasem túl messze a fazéktól), de az igazán vastagbőr, hogy az a Rudi Zoltán helyezte őt alelnöki státuszba utolsó előtti munkanapján, akit aztán annak mandátuma lejárta után az ügyvezető alelnökké avanzsált M.B. azonnal visszahívott stratégiatervezési és kommunikációs igazgatónak. Na erre mondd, hogy komszomol, ahogy régen mondották vala! Már csak ezért a húzásáért is napalmot érdemelne, de állítólag az ő neve is szerepel azon a roppant "előnyös" székházszerződésen, amit az új kormány nem győz napi szinten ócsárolni. (Teszem hozzá : joggal.) Na most akkor hogy is van ez?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.22. 19:21:18

"Hogyan legyél közmédium elnök?
Küldd be a cv-et, majd beszélgess 5 percet, ami nem is kötelező.

Baszki, egy kocsitologatónak a Tesco-parkolóban komolyabb felvételi eljáráson kell túlesnie az állásért, mint ezeknek az elnök uraknak."

A fasznak szórakozok itt mindenféle IT-s állással! Megyek a médiába...

...de még ha arról lett volna szó, hogy végzettséghez kötött a cucc, de még az sem...
...és ha a 8 jelöltből 3 nem megy el a meghallgatásra, akkor azok helyett másik kellett volna! Ugyanis akkor azok szarnak rá esetleg...

...eszem-faszom megáll, pedig ugye pont ennek a mutyizásnak a felszámolásáról volt szó!

szempontpuska 2010.11.22. 19:22:23

@DoktorNapalm: Medveczky jó esetben is csak gyártásvezető, középvezető volt, szó sincsen húsosfazékról....

Ő azzal alapozta meg mostani mandátumát, hogy előre kiszórta és/vagy megszüntette azokat a műsorokat, műsorvezetőket akik szálkák voltak a Fidesz szemében.

Rudiról meg annyit, hogy a szocik őt már 2006 óta akarták leváltani. Éppen a plurális rendszer tette lehetetlenné, hogy egyetlen erő (kormánypárt) kényére-kedvére leváltsa a közmédiumok vezetőit.

Na most ezzel a törvénnyel aztán nincs is szükség ellenzékre. Mindent a Fidesz visz.

DoktorNapalm 2010.11.22. 19:22:31

Mellesleg az ő regnálása alatt is zavartalanul folytatódott az a R.Z. által már bevezetett gyakorlat, hogy másutt már megrágott és kiköpött, levitézlett médiamunkások menedéke lett az MTV, akik horribilis fizetésekért csinálták a semmit, miközben a műsorokra és a műsorkészítési feltételekre egyre kevesebb jutott. (Bombera K. Central Parkra néző lakását is a cég fizette, mint ahogy a Mamagésa vagy Szulák szabadidejét is sokáig azután, hogy műsoruk már rég megszűnt.)

DoktorNapalm 2010.11.22. 19:24:22

@szempontpuska:
Jawohl, de egy produkció pénzügyi keretét éppen a gyártásvezető kezeli. És nem mindegy, ki melyik műsor kasszakulcsáért felel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.22. 19:25:16

@szempontpuska: "és még ezek féltették a demokráciát a komcsiktól. Bolsibbak a bolsiknál. "
A komcsitól azért én jobban félteném.
Mondjuk nem vagyok megelégedve az eddigi kormányzásukkal, az tény, de a szocikat ehelyett sem akarnám vissza.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.22. 19:27:54

@alibaszna de bamba: Jóvót :)
Bár mondjuk Ferike tuti többet lopott, mint amit feltételezünk, meg aztán, hogy ő 1Ft-ért volt miniszterelnök?
Nekem ez nincs meg. De mondjuk az "egyéb" bevételei mellett nem hiszem, hogy az a pár milla hiányzott volna neki.

szempontpuska 2010.11.22. 19:33:39

@ColT: "A komcsitól azért én jobban félteném."
Az ún. komcsik sokkal demokratikusabbak voltak.
Sőt,, az az igazság a nyolcvanas évek Kádár rendeszere is plurálisabb volt, de akkor még leépülőben volt a pártállam. Most meg kiépülőben :-)

szempontpuska 2010.11.22. 19:34:50

@DoktorNapalm: Medvezckyt régóta ismerem.... Nem korrupt alak.
És azelőtt egyáltalán nem poliitzált..

úgyhogy ezt felejtsd el!

jardel 2010.11.22. 19:36:24

Azt hiszem, annak van igaza, aki szerint egy pályázat felesleges színjáték lett volna. Nincs meg az alapvető szándék korrekt médiumok kialakítására, innen kezdve teljesen mindegy, hogy ezt leplezik-e vagy sem. Mindenki eldöntheti, hogyan reagál erre - én például 4 éve nem nézek tv-t (nincs is). Más kérdés, hogy az emberek többsége minek alapján alkot véleményt, de gondolom, hogy ha a (köz) Tv alapján, akkor nem 2/3-al nyer OV. Szóval azt hiszem, hogy lesz böjtje ennek, még ha most valószínűtlennek tűnik is.

szempontpuska 2010.11.22. 19:47:38

@jardel: Azelőtt legalább bárki nyújthatott be pályázatot és a civil szervezetek delegáltjai megkerülhetetlenek voltak.

Megvoltak a kiskapuk ebben a rendszerben is de, ahelyett, hogy befalazták volna, ütöttek inkább eg yhatalmas lyukata falon ... maguknak :-)

jardel 2010.11.22. 20:20:42

@szempontpuska: Igen, erre mondom, hogy legalább őszinték :-(

Nagykorú 2010.11.22. 20:21:50

Beindult a rettegő apparátus! :oD
Az alkotmánybíróság nem hozta lázba a népet, most meg kell próbálni a fideszdiktatúrával, meg totális médiauralommal riogatni. De ez megint nem fog bejönni... :oP
Mondjuk érthető a rettegés, mert a média fontos fegyver...

szempontpuska 2010.11.22. 20:42:18

@jardel: Mármint melyik részében őszinték?
Hogy garantálva van a független média, vagy mégis mire gondolsz?

szempontpuska 2010.11.22. 20:43:14

@Nagykorú: Erről a dumáról is le kell szoknotok.
Mostanra nagyjából minden teljesült, amitől félteni kellett a jogállamot.
Pont

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.11.22. 20:44:20

jóféle kommentfolyam, van benne minden :)
- az Idősasszony fake nicket még mindig sok hülye beszopja
- a hírhedt fideszdroid, malac is megjelenik félidőben, hogy elmondja: ez lényegében ugyanaz mint amit a szocik is csináltak, és nincs semmi gond (adódik a kérdés, hogy akkor miért a_forradalom_ :)
- végül pedig a hard core rohamdroidok, akik erőből védik be szegíny érdemtelenül lejáratott pártot. Biztos a hírhedt balos médiatúlsúly :-)

alibaszna de bamba (törölt) 2010.11.22. 20:48:38

@laspalmas: Nem az igazmondó rémHír tvből!!!
Sem az echoból,sem a lánchíd rádióból!!!

Nagykorú 2010.11.22. 20:56:41

@szempontpuska:
Pedig ez az igazság! Rózsa Misi, és a többi munkásmozgalmi hős most félti a demokráciát, meg a zsebpénzét, meg a múltját és jövőjét... :oD
Van is miért félni, az inga elindult visszafelé... :oP

jardel 2010.11.22. 20:57:29

@szempontpuska: nem, arra, hogy egy-az-egybe bevállalják, hogy az van, amit mondanak és a párt-tvk/rádiók emberei kerülnek a közszolg médiumok élére. 2/3 mellett minek a látszat, az alkotmánymódosításánál is csak gond volt vele.

alibaszna de bamba (törölt) 2010.11.22. 20:58:35

@ColT: Jogos.
Várd ki a végét.
Élvezetes,hogy ezen drukkolunk ,hogy kinek a szabadon, általunk megválasztott szutyka lopott,ill. lop többet,Ők meg röhögnek rajtunk a demokrácia fényében és azt várják,hogy legközelebb ki lesz a főtolvaj.

alibaszna de bamba (törölt) 2010.11.22. 21:02:49

@szempontpuska: Még csöndben annyit,hogy az igazi komcsik (Pozsgai,Szürös,Pitér,Csintalan,stb....) az mszMp ből rég a Fidesz táborát erősítik!!

alibaszna de bamba (törölt) 2010.11.22. 21:06:10

@kisa: Kell a hely a sok forradalmárnak,meg különben is spórol a kormány!

alibaszna de bamba (törölt) 2010.11.22. 21:08:20

@Nagykorú: Akkor ezért nyivákoltatok eddig egyfolytában?!

szempontpuska 2010.11.22. 21:19:01

@Nagykorú: Azt már féltheti!
Annak lőttek
A pártállam már kiépült.
Misi ezt még nem látja, de majd rájön. Kádár alatt is egész jól tűrték Lakatos elvtársat.

Attól, hogy nem tetszik neki még nem kommunista.

szempontpuska 2010.11.22. 21:19:44

@jardel: Hát azért nyomják az álszent dumát a független közmédiáról :-)

jardel 2010.11.22. 21:24:42

@alibaszna de bamba: hát ez az. abba kéne hagyni ezt az egészet a picsába.

pejzlerka néni 2010.11.22. 21:41:42

minő kár, hogy sokan nem szisszentek fel a közmédia nem független voltára, mondjuk pl. Kádártól Gyurcsányig; most hirtelen fájós lett; hát fájjon; s amúgy is, ha majd mutat nekem (per globál) valaki egy független "médiát", alá nyomom az az ásómat, és talán kilövök egy petárdát is gyerekes örömömben a nagy felfedezésre

szempontpuska 2010.11.22. 21:44:57

@pejzlerka néni: A legtöbbet a fidesz szisszengetett. Még saját közszolgálati adót is követeltek.
:-)

finomanarancs 2010.11.22. 23:54:23

Ezért a mondatért érdemes volt felcsapni a blogot:

"A kurva Való Világba nehezebb bekerülni, mint egy közmédium élébe" :D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.11.23. 00:43:55

Eh,Zero!Már megint elégedetlen vagy.Az uraknak minden bizonnyal megfelelő a szakmai múltjuk,tevékenységük,stb.Ők már biztosan bizonyítottak.
Amúgy a forradalom lendületében ilyen gyorsan mennek ám a dolgok!

Béla Bácsi 2010.11.23. 03:03:28

Basszus, én még ennyi köcsögséget egyrakáson nem olvastam. Főleg a coitusra alkalmatlan szemtelenkedő egyén, aki cigányozza Victort! Mi a fasz bajotok van? A Fidesz nyert és végre él vele. Amikor nem nyert, akkor mindenki arról okoskodott, hogy azzal baszta el a dolgot, hogy nem vette komolyan az örökkön rasszizmusról, antiszemitizmusról firkálgató zsidókat. Akkor most hogy van? Victor cigány vagy nyilasnáczi? A lényeg, hogy pont az ilyen kacsapicsaszájú firkálgató köcsögök kordában tartására kell egy plénum, aki montirozza és időben picsán rugdossa őket, ha már megint nagyon az agyukra menne a "demokrácia féltése" meg a "rettegés".

whyyy 2010.11.23. 08:08:15

@Nagykorú:
Na "okoska" erre mit tudsz akkor folhozni?!
index.hu/kultur/media/2010/11/22/az_mti_gyartana_a_kozszolgalati_internetet_is/
Meghogy nem lesz monopolizalva, hogy nincs ellehetetlenitve senki mas?! Szoal kis Viktoristank, mesejj, mi a magyarazat erre! :P

Vidéki 2010.11.23. 08:26:24

@zero:

„Egy indián kovács olyan ügyes, hogy 5 perces munkát képes elhúzni egy napig.”

Írta Traven csaknem száz éve mexikói élményei alapján.

Ön is azt szeretné, ha a Közszolgálati Közalapítvány kuratóriuma is követné az indián kovács példáját?

Ön szerint ez lenne a szuper jogállami. szuper Alkotmányos és szuper demokratikus megoldás?

z666 2010.11.23. 10:06:32

@Idős Asszony (újra aktív):
Na ez is egy különbség a magunkfajták és a magukfajták között:
Én csak a párszáz (talán egy-két) ezer főbűnöst akarom kivégezni illetve (picit többet) börtönbe csukatni. A simán csak megvezetett/hülye baloldali embereket - akik nem követtek el semmit, csak a vörösökre szavaznak - nem bántanám.
Maguk viszont legszívesebben MINDEN EGYES másként gondolkodót hűvösre tennének vagy elpusztítanának...

pejzlerka néni 2010.11.23. 11:54:11

éjmen Béla Bácsi, végre valaki telibe találta a szög fejét

pejzlerka néni 2010.11.23. 14:13:07

bár szellemi fogyatékosokat nem illik kritizálni, csernaja obca bejegyzéséhez mégis lenne hozzáfűznivalóm: obca nyilvánvalóan nem fidesz rajongó, de akkor hogyan áll le valaki cigányozni és zsidózni egyetlen mondatban, amikor a kedves ballib és holdudvara Viktort évek óta fasisztázza és antiszemitázza; vagy a szocliberális eszme és csernaja szerint, a sok jó cigány és zsidó közt a kormányfő és felesége a kakukktojások? de belátom, obcával, aki szemlátomást tér-idő, realitás és agyi problémákkal van heves konfrontációban, nincsen mit vitázni; hacsak nem jobbikos vagy elempés, mert akkor kezdhetném ugyanezt előlről

Béla Bácsi 2010.11.23. 22:25:48

@Cuppanj a végére!:

@csernaja obca: Büdös fasiszta szar vagy!

Az a jó! Minél több faszista kell Magyarországnak! (Vagy ritkább zsidó?)

Béla Bácsi 2010.11.23. 22:26:41

@pejzlerka néni: Nem kell komolyan venni! Csak élcelődik! :)))

süti beállítások módosítása