Skip to content


       Szűrés lista

Fantázia

Engedjétek meg, hogy szokásomtól eltérően most egy személyes történetet mondjak el.

Még 2010-ben, egy szép nyári nap fülledt estéjén történt, hogy életem párja reménykedő tekintettel megkérdezte tőlem, hogy: "Te is....?", én pedig szemérmes, ám leplezetlen örömmel bólintottam. Felcsillanó szemekkel, boldogan húzódott még közelebb, és a fülembe duruzsolva fejtegetni kezdte a részleteket. A hév engem is elragadott, és hamarosan hegyomlasztó sóhajtások közepette, egymás szavába vágva osztottuk meg a másikkal a megmozgatott fantáziánk szülte óhajokat és kívánságokat. Felfokozott izgalmi állapotunkban szinte fejest ugrottunk a hitvesi ágyba.
Ez a jelenetsor hasonló kezdettel és azonos befejezéssel napokon, heteken keresztül sűrűn ismétlődött, majd az első néhány alkalom után már szólnunk sem kellett, elég volt egymásra néznünk, és láttuk, hogy a másik is arra gondol.....

Az igyekezet aztán szerencsére meghozta gyümölcsét, és tavaly ősszel megszületett a  kisfiunk.

Vagyis a legmaximálisabban meg tudom erősíteni Matolcsy szavait.


"Az egykulcsos adónak hála, már 2011-ben nőtt a foglalkoztatás, fehéredett a gazdaság és nőtt az "adótisztesség" - mondta a szaktárca vezetője. Még nincsenek egyértelmű adatok, de az egykulcsos adórendszernek köszönhetően úgy tűnik, hogy nőtt a népszaporulat is - tette hozzá Matolcsy. Szekeres Imre (MSZP) fölhívta Matolcsy figyelmét, hogy a tudomány mai állása szerint egy gyermek megszületéséig a fogantatástól kilenc hónapnak kell eltelnie - így kissé elhamarkodott dolog a 2011 második félévi születési adatokból túl messzemenő következtetést levonni. Matolcsy megköszönte a tájékoztatást, ám hozzátette, hogy ezzel a szabállyal ő is tisztában van, hisz két gyermek apja. Matolcsy szerint már 2010 nyarán megmozgatta a magyar családokban a férfiak és a nők fantáziáját az egykulcsos adó ígérete."

 

Igen, így volt!
Véletlenül sem még egy gyereket és testvért a nagyobbiknak akartunk, nem.
Csakis az ő pártjának a távoli jövő ködjébe vesző homályos ígérete lebegett előttünk, mikor belevágtunk ebbe az újabb gyönyörűséges, ám életreszóló feladatba.
Sőt.
Ha meghallottuk az "egykulcsos adó" kifejezést, egyszerűen képtelenek voltunk uralkodni magunkon, és szaladtunk, hogy azonnal, legjobb tudásunk szerint hozzájáruljunk a népszaporulathoz.
Mondhatni egy unnnortodoxx ajzószer volt számunkra ez a szókapcsolat...

Egyébként de, igenis vannak egyértelmű adatok, mégpedig a KSH-tól.


"2011 első tizenegy hónapjában 80 560 gyermek született, ami 2,8 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban.

A születésszám 2011 első öt hónapjában jelentős, 9,5 százalékos csökkenést mutatott, a június és november közötti hat hónapban viszont, átlagosan 3 százalékkal több gyermek jött világra, mint az előző év azonos időszakában. Számszerűen január és május között 3626-tal kevesebb, június és november között pedig 1329-cel több gyermek született, mint egy évvel korábban. Összességében a születésszám 2297-tel (2,8%-kal) maradt el az egy évvel korábbitól. "

 

Hiába szépítenek a részadatokkal, ez már minimum a második alkalom, mikor meghazudtolják Matolcsyt, ráadásul most olyan furmányos módon, hogy korábban adják ki a számokat, mint a miniszterúr beszél, szóval szerintem kinéz nekik, hogy előbb-utóbb úgy járnak majd, mint a Földrajzinév Bizottság.

A részadatok pedig hiába szimpatikusak, nem lehet belőlük komoly következtetést levonni, mert egy intézkedés hatását csakis hosszútávon érdemes statisztikailag vizsgálni, és még akkor is figyelembe kell venni az egyéb befolyásoló tényezőket.

Tehát összefoglalva a postot: Matolcsy, te egy barom vagy!


(forrás)
 

 

Címkék: gazdaság társadalom matolcsy

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr263968183

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Már nem kell aggódnunk a demokráciáért 2012.02.05. 14:50:48

 Ugyanis Magyarországon a demokrácia megszűnt. Sejtettük mi ezt már egy jó ideje. Sokan mondogattuk is, még a külföld is aggódott érte, de Pártunk és Kormányunk eddig tagadta, hogy felszámolta volna a demokráciát. Sőt! A kormány (élén a Kedves Vez...

Trackback: Vége a MALÉV-nak, de én megmentem 2012.02.03. 10:43:34

Hogy mi vezetett ide nem firtatom. Biztos vagyok benne, hogy az elmútnyócév! Jaj, nekem! Olyan nehéz ezt úgy kimondani, hogy senki ne értse félre. Az elmúlt 8 évben már benne van a Nemzeti Elhülyülés Kormányának két éve is. Na, szóval az elmúlt tíz év ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyiptomi ugróegér 2012.02.02. 11:59:35

Én csak annyit szeretnék mondani,, hogy a Matolcsy-féle gazdasági mechanizmusnak köszönhetően sokkal többet viszek haza, mint korábban. A középosztálybeli, sokgyermekes ismerőseim is legszívesebben összecsókolnák Matolcsy és Orbán lábát hálájuk jeléül, ha tehetnék.

Igen, a prolik és a nyuggerek rosszul jártak, de épp itt volt az ideje, hogy dolgozó és gyermeket vállaló középosztály megerősítésesét valaki nyíltan és következetesen felvállalja, akár a széles proli-nyugger rétegek kárára is.!

Köszönöm Orbán, köszönöm Matolcsy!

CyberPunK 2012.02.02. 12:04:24

@egyiptomi ugróegér: "Igen, a prolik és a nyuggerek rosszul jártak, de épp itt volt az ideje, hogy dolgozó és gyermeket vállaló középosztály megerősítésesét valaki nyíltan és következetesen felvállalja, akár a széles proli-nyugger rétegek kárára is.!"

Akarod mondani a már meglévő gyerekes középosztály-t támogassa, cserébe még jobban ellehetetlenítse a későbbi gyerekvállalást.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.02.02. 12:04:52

"Tehát összefoglalva a postot: Matolcsy, te egy barom vagy!"

Ezt már eddig is tudtuk. Egyéb?

DDD

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.02.02. 12:05:53

Remélem azért a gyerek nem Matolcsyra hasonlit :D

CyberPunK 2012.02.02. 12:07:10

@egyiptomi ugróegér: Hozzátéve, hogy a középosztály jellemzően a KKV szektor tulajdonosai, esetleg az egyéni vállalkozok. Nem ez a réteg épül le a francba jelenleg?

ámbátor 2012.02.02. 12:08:34

Én csak annyit szeretnék mondani,, hogy a Matolcsy-féle gazdasági mechanizmusnak köszönhetően többet viszek haza, mint korábban. Ugyanakkor némiképp aggaszt, hogy nem tudhatom, hogy ez a többlet pontosan mikor idézi elő az ország gazdaságának bedőlését (ezzel azt, hogy ez a több, amit hazaviszek annyit se érjen, mint a papír, amire rajzolták) és a "proli-nyugger rétegek" rosszul járása mikorra vezet el tömeges éhséglázadásokhoz. Arról nem is beszélve, hogy emberként nem könnyű nézni, amint a szegényebb sorsúak nyomorognak, miközben én többet viszek haza.

Úgyhogy Orbán és Matolcsy elmehet a mechanizmusával együtt a fenébe.

binike 2012.02.02. 12:09:37

azért kíváncsi lennék mit jelent az ma Magyarországon hogy KÖZÉPOSZTÁLY.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2012.02.02. 12:11:13

@egyiptomi ugróegér: Bár valóban jó azoknak akiknek komolyabb a fizetésük, illetve van gyerekük, de mi van azokkal, akiknek még nincs de szeretnének?
A nyugdíjasokhoz nem nagyon nyúltak hozzá, mert a költekezésük jelentős része kedvezményes áfás, így szinte semmiben sem lett nekik rosszabb, maximum a gyógyszerek terén.
És az a tény, hogy neked jó vagy éppen nekem jó a Matolcsy féle egykulcsos adó, attól még ha csődbe viszik az országot, akkor bizony lehet, hogy mégse lesz olyan jó...

jozicsenko 2012.02.02. 12:12:23

alleluja...

majd visszajön Ferkó és visszaáll a régi rend: 16 havi nyugdíj az öregeknek, ingyen fux a segélyeseknek...

nekünk meg a felemelő érzés, hogy kifizethessük mindet...

/hjajjjjj....../

a poszthoz, komolyan: fogalmam sincs, mit lehetne tenni: jó lenne ha valaki végre üzletet látna a bölcsödeiparban, hogy a 2 éves kissrácokra vigyázzanak /megbízható körülmények között/, amig anyu újra munkába áll, hogy a köv. gyerekhez elég idő legyen, a gyesre/gyedre...

RuinDone · http://newworldchaos.blog.hu 2012.02.02. 12:13:24

nekem az nem világos, hogy csökken a népesség de a GDP-t növelni kell az adósság kinövéséhez, az nem azt jelenti, hogy rohadt keményen kell majd dolgoznunk a jövőben meg sokat?
kérdés az is milyen munkahelyeken: www.zerohedge.com/news/europes-scariest-chart

kyncza 2012.02.02. 12:14:09

matolcsy! Nem hiszem el, h sose jársz boltban, utcán, itt-ott, ahol egy elkeseredett családapa nem basz pofán! (max. ez a fajta szex következik a csodás törvényeid után)

Tudsz te tükörbe nézni? Nem köp le a saját családod?

sárkányfő 2012.02.02. 12:15:14

Ezt a GIF-animációt, loool! :))
Szép volt vastagbőr, csak így tovább, még több gif-t :)

Javaslom animációnak Simicskát, amint közpénzesőben járkál kézenfogva Orbánnal széles vigyorral a fején. Orbán a szabad fél kezével lengeti a magyar zászlót, Simicska a szabad fél kezével lengeti a pénzzel teli zsákját... esetleg a háttérben a magyar nép, egy tömeg proli húzza az igát, vagy gályázik, vagy valami ilyesmi...

Seduxen (már NEM dr.) 2012.02.02. 12:15:19

Te 'palmas!

Amíg nem figyeltem, Ti - VÉGRE - kibasztátok innen Enricot? És most másik nicknéven boldogít minket ez a falubolondja?!

ketroot 2012.02.02. 12:15:27

Ennek a post-nak mi célja van, mert elég egyértelmű volt a dolog eddig is...? :D

ketroot 2012.02.02. 12:17:47

@egyiptomi ugróegér:

Én meg annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy a Matolcsy-féle gazdasági(?) mechanizmusnak(?) hálas süpped az ország a szarba.

De örülök, hogy jól érzed magad benne! :D

sárkányfő 2012.02.02. 12:19:35

@egyiptomi ugróegér:
szia egér, lenne egy kérésem: minél többet kommentálj mindenfelé, oké?
az a nyílt fröcsögés, ez a visszataszító stílus, ez a hitvány-silány jellem, az a pökhendi, tipikusan fideszes agresszió és lekezelés, ami sugárzik belőled egyszerűen olyan sokat árt a fidesznek, hogy nézni is öröm.
szóval csak kommentálj jó sokat, előre is köszi :)

Homeoffice 2012.02.02. 12:19:45

Szeretném megköszönni Viktornak, meg Gyurinak, hogy végre Jó és Igazságos adórendszert találtak ki.
Lenne egy ötletem.
Mindenki fizessen ugyanannyit. (Mondjuk havi szinten 50 000 ft SZJA-t.)
Ezzel a felső réteg jól jár, a proliknak meg a nyuggereknek meg tökmindegy, nem?

redriot77 2012.02.02. 12:22:28

@egyiptomi ugróegér: ha egyszer lezuhan a repülőgép akkor tökmindegy hogy most az első osztályon terpeszkedve zabálod a lazacot vagy a turistaosztályon kuporogva rágcsálod a kétszersültet. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2012.02.02. 12:22:45

ja, + ha lehetne egy kérésem:

www.youtube.com/watch?v=sANwBlp3K_M

ezt a post felvezetőjébe kérném :DDD

fekafika 2012.02.02. 12:26:29

helyesbítek: egy gazdag barom..

kenájkikit 2012.02.02. 12:26:34

@egyiptomi ugróegér: mi ez a prolizás? honnan jön egyeseknek ez? de komolyan, soha nem értettem...

dr. Aullah 2012.02.02. 12:27:58

Cím alapján azt hittem, hogy a politikusi adóbevallások lesz a téma.

Manatwork (törölt) 2012.02.02. 12:35:44

@egyiptomi ugróegér: Erre csak 1 finom megjegyzést tudok írni: a jó anyád a proli! Ja... és anyádból is lesz nyugger!

medvemellszobra 2012.02.02. 12:36:54

FANTÁZIA PANASZLAKAT! XD
www.youtube.com/watch?v=AV3dAbrB_6w

Ugyan, az ugróegér ironizál, vagy provokál, easy people.

mh1973 2012.02.02. 12:36:58

Valamelyik nap láttam egy grafikont, ami jól mutatja, hogy 2009-hez képest milyen hatalmas a visszaesés! Szóval nincs miről beszélni!

Egyébként meg azért jöttem fel a vbőrre, hátha van egy jó összefoglaló lézer jánosról, akikről végre az újságok címlapon is megírták, hogy szépen nyerészkedett a város pénzével és addig verte magát az erste ellen, hogy végre iii/iii-as pokornyi zoli sorsára juthat! :D

medvemellszobra 2012.02.02. 12:38:44

ps: ha még sincs igazam, akkor meg két dolgot nem árt figyelembe vennie minden címzetes- nagyságos-méltóságos, prolinegyedből, parasztházból szalajtott ugróegér "polgárnak":

1. nyugati racionalitás: nagyon hasznos, valóságon alapuló gondolat, lásd redriot 77

2. keleti racionalitás: ha az éhes és kizsigerelt plebsz errefelé begerjed, akkor semmire nem megy a méltóságos úr a palotájával, ha egyszer az udvarán húzzák karóba.

:)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.02.02. 12:39:43

Velem lehet a baj, biztos valami perverz pszichopata vagyok...
Az egykulcsossal tényleg jóval több landol a bankkártyámon havonta, de rám ez nem hatott gerjesztően. Ha most Matolcsyra vagy a 16%ra gondolok (ami nem 16%, de mindegy) nem indulok be. Kicsit sem, nemhogy annyira hogy hazarohanjak első gyereket csinálni.

A születésszám pedig azért maradt el az előző évtől mert a magyar naszád begyorsult, és pár (2%) ortodox gólya nem ért minket utol csőrében a babákkal, na.

Gyurma Pappa 2012.02.02. 12:53:58

@egyiptomi ugróegér: a poszt sehol nem állította ezeknek az ellenkezőjét, mindössze arra mutatott rá, hogy Matolcsy nem mondott igazat, illetve borzasztó nagy baromságot mondott. Ez pedig jelen helyzetben tény.

MINE 2012.02.02. 13:01:37

Amikor az egykulcsos adó terveinek első számait megtudtam, éppen 12 hetes várandós voltam. És megállapítottam, hogy a férjem a 91. napos magzat után járó adókedvezménnyel együtt is kb. 5000 Ft-tal kevesebbet fog 2012-ben keresni.
Miközben én (szerencsés, magassabb keresetű), kb. 5000 Ft-tal többet fogok keresni, HA nem vonulnék passzív állományba, mondjuk úgy 2012. I. negyedévétől.
Egyszerre hihetetlen öröm fogott el, és el is határoztam, hogy ennek az országnak biztosan szülök még vagy 5 gyereket! :-(((

kenájkikit 2012.02.02. 13:01:51

@Gyurma Pappa: de most akkor prolinyugger vagy nyuggerproli?

Zsiráfovics Zsiráf 2012.02.02. 13:04:30

@egyiptomi ugróegér: "Én csak annyit szeretnék mondani,, hogy a Matolcsy-féle gazdasági mechanizmusnak köszönhetően sokkal többet viszek haza, mint korábban. A középosztálybeli, sokgyermekes ismerőseim is legszívesebben összecsókolnák Matolcsy és Orbán lábát hálájuk jeléül, ha tehetnék. "
Négygyermekes egyetemi oktató barátom tavaly és idén is kevesebb nettót kap. Ja hogy ő nem tartozik a középosztályhoz? Akkor kik a középosztály tagjai?

xcrow · http://falevel.freeblog.hu 2012.02.02. 13:07:28

@egyiptomi ugróegér: kedves egér, kérlek segíts nekem. Definiáld légy szíves, hogy mit jelent az, hogy középosztály (ma, Magyarországon) és kit értesz prolikon (ma, Magyarországon). Akár példákon keresztül is. És arra is kíváncsi vagyok, hogy melyik nyuggerek jártak rosszul és mennyire. Segítségedet előre is köszönöm!

lecsó kolbász (törölt) 2012.02.02. 13:08:41

@Aullah: Szintén OFF:
A rák egye a gusztusom, de nekem meg ez mozgatja
meg a fantáziámat (egy kis mókázásra:)) :
joallam.kormany.hu/felvetes-bekuldese

sárkányfő 2012.02.02. 13:10:02

Van itt pár jó duma:
fn.hir24.hu/nagyinterju/2012/02/02/parti-nagy-felek-orban-osszefog-a-nacikkal/

Van benne egy kifejezés, ami nagyon találó, azonnal Matolcsyra (és az egész fideszre is persze) asszociáltam: "melldöngető pancserség".

De ez is tökéletes helyzetleírás:
"Hát mi tartja majd össze a szimpatizánsokat, ha nem egy homályos, ám rettenetes ellenség képe? A Fidesz-tábor kovásza a fóbia, most épp a gyarmatosítással a középpontban."

nagyon_buta 2012.02.02. 13:10:59

én csak azt szeretném tudni, hogy kimutatható-e, hogy milyen réteg él(het) a családi adókedvezménnyel ugymint: vállalkozó vs. alkalmazott, és az alkalmazottak közül mekkora rész a versenyszférában alkalmazottak és mekkora a köz/állami/párt alkalmazottak?
Vajon a vállalkozói rétegben emelkedtek-e a bevallott fizetések az adócsökkentés/gyermekkedvezmény hatására?
(nekem személy szerint úgy tűnik, hogy csak a közpénz egy része maradt kint)

Secnir 2012.02.02. 13:21:02

@binike:
"azért kíváncsi lennék mit jelent az ma Magyarországon hogy KÖZÉPOSZTÁLY."

segítek (mer' én egy ilyen jószándékú faszi vagyok)
szóval.
van a MÁVnál az I. osztály. Meg van a II. osztály. A kettő között a csatlakozás felett, ahol át lehet menni, az a középosztály.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.02. 13:30:10

ritka ostoba posztkommunista ez a matolcsi

Himpellér · http://5percszerelem.blog.hu/ 2012.02.02. 13:32:34

kis off:

videotar.mtv.hu

keresés... Ma reggel, 2012. február 2.

38:10-től érdekes.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.02.02. 13:36:36

Nem mintha modorosék nem csúsztak volna át a "bőven elég havonta egyszer odakattintani" kategóriába, de a Matolcsyhoz pont idevág és hát ez legalább sikerült:

modoros.blog.hu/2012/02/01/minimalberbol_elni_tiborek_kiserlete?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_02_02&utm_campaign=index

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.02.02. 13:41:12

Mondjuk azért az érdekes, mikor felvetődik, hogy gyerek kéne mert fogy a magyar, akkor jön a válasz: MIBŐL?

Majd amikor valaki adókedvezményt nyújt a gyerekekre jön a még nagyobb felháborodás:
Azt hiszed azért csinálok gyereket mert fizetsz?

Ettől függetlenül Matolcsi címeres barom. Elég csak annyit írni, hogy amennyit lendíthetett a gyermekvállalási kedven az adókedvezmény, a pénzügyi bizonytalanság 2szer annyit ronthatott.

butab 2012.02.02. 13:43:03

A posthoz csak annyit hogy:
"pics or it didn't happen" :D

CyberPunK 2012.02.02. 13:53:40

@TaTa86.: Picit félreértetted. Örülök, hogy az többet keres, akinek már nem pici a gyerek az adókedvezmény miatt, de a GYES időszakot necces átvészelni új gyereknél.

fogash 2012.02.02. 13:54:38

Amit eddig SENKI nem mondott itt: gratulálok az újabb anyasághoz/apasághoz, nőjön nagyra a poronty lehetőleg egy ennél jobb világban!

A középosztály Mo-on nem létezik. Van egyfajta középosztály, ezek lennének a diplomás alkalmazottak, a tanárok, egyetemi oktatók, mérnökök, stb., akik azért nem VALÓDI középosztályt alkotnak, mert a jövedelmi viszonyaik alapján nem képeznek hidat a "melósok" és a "gazdagok" között. (gazdag alatt itt a valóban gazdagokat, a kastély-ferrari-floridaivilla színvonalat értem)

Van egy másik fajta középosztály, a működő vállalkozói réteg, aki meg azért nem valódi középosztály, mert hiába keres többet az alkalmazottaknál és távolról sem szupergazdag, tehát jövedelmileg lehetne középosztály, az értékrendje - viselkedése - társadalmi szerepvállalása ugyanolyan nulla, mint az általa gyakran lenézett "melósoké". Direkt nem prolit írok, de mindenki előtt ott a horvát nyaralás, tizenmilliós autó, 4órára bejelentett minimálbéres alkalmazottak bűvkörében mozgó, nyelvet nem beszélő, ,színházba nem járó, minden étteremben jónagyrántotthústhasábbal rendelő nyáron papucsos-trikós-halászgatyás, télen pulcsi-farmerdzseki-pufimellényes fiatalemberek képe, ugye?

Szóval ezért nincs nálunk középosztály. A gazdag azt csinál amit akar, aki meg fejben ott lenne, hogy változtasson, az erőtlen hozzá.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.02.02. 13:58:57

@CyberPunK: Nem értettem félre semmit. Matolcsy egy fasz, a kormány egy szar.
Ettől függetlenül létezik az általam leírt magyar mentalitás.

CyberPunK 2012.02.02. 14:04:24

@TaTa86.: Lehet, hogy van ilyen mentalitás, de sajnos a tény az, hogy ma nagyon sokan nem tehetik meg a gyerekvállalást.

Ironfist 2012.02.02. 14:06:02

" és láttuk, hogy a másik is arra gondol....."

Egyértelmű. Az egykulcsos adóra. Válóok, ha valaki kétkulcsos adóra mer gondolni dugás közben.

lyken 2012.02.02. 14:11:30

"hisz két gyermek apja"

Jesszus.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.02.02. 14:35:28

@CyberPunK: Nem hiszem, hogy többen vannak, mint mondjuk a Horthy-érában... És akkor 20 év alatt 7millióról 9millióra nőtt az ország lakossága.

Meg ugye pont most írja Laspalmas, hogy nem pénz kell, hanem összekacsintás.

xcrow · http://falevel.freeblog.hu 2012.02.02. 14:42:06

@sárkányfő: a pedigré-bizottság szerint ő csak egy ál-liberális mocskolódó, mert aláírt a Gyurcsányi-féle Charta alapító nyilatkozatát, és nem szólalt fel a szemkilövető terror ellen és egyébként is csak fasisztázni tud. Te adsz egy ilyen ember szavára? Még jó hogy nem Závadára vagy egyenesen Esterházyra hivatkozol...! ;-)

CyberPunK 2012.02.02. 14:45:53

@TaTa86.: Ez azért nem ilyen egyszerű. Ha csak pénz alapon nézem: én jól keresek, asszony nem annyira. Ha asszony szülne, akkor a fizetése kb a felére esne, míg annyit az enyém nem nőne, ami miatt már a mostani helyzetben is gondjaink lennének, nem hogy akkor, ha lenne még egy gyerek is plusszkiadással. Lehet, hogy a pénz nem minden, de azért ezt a díjbeszedővel speciel nem lehet lebeszélni.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.02.02. 14:46:04

@xcrow: Parti Nagy egyrészt sablon rettegőzsidó, másrészt viszont tényleg van érzéke egy hangulat megragadásához.

A "melldöngető pancserség" pl tényleg remekül leírja az Orbán-kormányt.

Homeoffice 2012.02.02. 14:49:13

@Ironfist:

Szerintem már az is válóok, ha valaki adóra gondol dugás közben. :)))))))

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.02. 14:50:27

Valahol én is írtam facebookon, hogy Matolcsy egy barom, azóta egy csomó 'tetszik'-et nyomtak rá :D
Egyébként mit várunk egy olyan alaktól, aki a Marx Károly egyetemen tanult szocialista tervgazdálkodást, aztán az MSZMP tagjaként a '80-as években az akkori pénzügyminisztériumban szerzett gyakorlatot...

És tegyük hozzá ezt is:
tenytar.hu/hantameter/matolcsy_peldatlan_gazdasagtorteneti_siker_az_elmult_masfel_ev

bucbuc 2012.02.02. 14:56:17

A kurva anyjukat, engem edig csak hátrányosan érintett minden szarjuk, de nekem is most született még egy fiam. A nevetséges az, hgoy lenyelném, ha MINDENKINEK szorítanának a nadrágszíjon, de nem. Aki 200k bruttónál többet keres az az abszolut nyertes meg a nyuggerek.
Sanyargatni meg engem lehet.

Ezek a buzik persze engem is belevesznek majd a sikerességük igazolására. Persze tudom, aki Kelet-M.országon él és nem keres 200k-t az ne szaporodjon. Ennyi. Mivel januárban született a fiam még a feleségem gyesét is csökkentik. Bornyú kölyke nem bírt pár nappal hamarabb születni.

Wise Lady · http://www.wiselady.hu/ 2012.02.02. 15:00:19

Szerintem játszhatnak a gyerekvállalási kedv fokozódásában az intézkedések. Ha nem is az egykulcsos adó, hanem inkább az elég jelentős gyermekszám szerinti adókedvezmény és az újra 3 éves gyes-gyed.
Egyébként 2011 mínusz 9 hónap egybeesik a kormányváltással.

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.02. 15:09:12

@bucbuc: én 200 bruttónál többet keresek alapból, de kurvára nem érzem, hogy jobb lenne a fizetésem. A hónapban eddig mínusz 30E-nél tartunk, és rohadtul nem tudom miből fogunk megélni.

Tudod, nem az az ellenség, aki esetleg bruttó 200-nál többet keres.
Az az ellenség, aki ebbe a helyzetbe kényszerített minket, aki egymás ellen uszít, megoszt és uralkodik.
Mindig az az ellenség, aki így vagy úgy, de meg akar ölni.
És az nem én vagyok. Az a magyar "politikai elit".

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.02.02. 15:36:10

@Kőmíves Kelemen:

Nem-nem, szép is, okos is, tiszta anyja-apja :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2012.02.02. 15:46:18

@ketroot:

nem maradhat ki az archívumból ez a remekbeszabott kijelentése Gyurinak xD

ketroot 2012.02.02. 16:15:54

Egyébként azt lehet tudni, hogy miért pont ezt a zsenit választotta anno Orbán? MIÉRT?

ucsacsu 2012.02.02. 16:21:32

@egyiptomi ugróegér: TE EGY BAROM VAGY!!!!!
Remélem naponta egy légkondicionált szobába aktákat tologatsz,és napi nyolc órába szétülöd a segged,legértelmesebb mozdulatod,a pállott tököd hirtelen vakarása naponta ötször. Bátran gondolhatod,h nap mint nap többe kerülsz a cégednek mint ami értéket próbálsz előülni. Neked kár gyereket csinálni,mert nem csak őt de téged is más tart el.

ucsacsu 2012.02.02. 16:23:39

@Yoriyoshi Komatsuzaki:
A fideszes szegnyalók,buzik, és más egyéb nemzetiségek.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2012.02.02. 16:31:05

@ketroot: Nyilván egyvalamit tud, de azt a valamit orbánról tudja.

mitshubishi_pujaro 2012.02.02. 16:58:50

Atomot nekik, atomot a bestiáknak!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.02.02. 17:13:19

@laspalmas:

Belinkelhettél volna pár videót is! :D

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.02.02. 17:39:39

@egyiptomi ugróegér:
Csak szólok, hogy az általad prolinak degradált melős az, aki végett nézheted pölö a vadi új "laptévédet", terpeszkedhetsz az új autódban.
Ha nincs a "proli" felkopik a gyerekgyártó adócsaló, munkavédelmi szabályokra szaró "középosztálybeli". Jah, és jövőre nincs 3000 milliárdnyi lenyúlható mnyp vagyon. Baszhatod Matolcsy gazdasági mechanizmusát.
Szóval Matolcsyval és a sokgyermekes ismerőseiddel együtt bekaphatod a proli faszomat!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.02. 17:51:24

@fogash: Az egész kommented nagyon üt és nagyon igaz.
Az utolsó két mondat főleg!
@mitshubishi_pujaro: A nicked és a kommented is nagyon jó!:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.02. 17:58:51

emberke bemegy az utcáról a parlamentbe.
-Jó napot kívánok.Szeretnék Nemzetgazdasági Miniszter lenni!
-Maga megőrült?!?!
-Miért?Az követelmény?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.02. 18:04:47

"Életem párja reménykedő tekintettel megkérdezte tőlem"
-DRágám.Te is arra gondolsz,amire én?
-Igen!
-Jó.Akkor hozzál be nekem egy sört a hűtőből!

Bocs Palmi nem tudtam kihagyni.:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.02. 18:09:27

Amúgy meg a kokerók szaporulatának kéne utánanézni.Lehet az növekedett inkább.
Nem hinném hogy foglalkoznak holmi válsággal.Annál sokkal bizakodóbbak.

jani888 2012.02.02. 18:09:35

ó@Tzimisce: A csirke nyak,láb , far-hát, kedvezményes áfás lenne?Mert egyébként közel ugyanazt fogyasztják,mint bárki más.Gáz,víz,áram,kínai cipő....

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.02.02. 18:21:06

@fogash:
Az "aki meg fejben ott lenne, hogy változtasson", az 1945-ben de legkésőbb '56-ban lelépett innen. Megértem őket.

Ironfist 2012.02.02. 18:29:57

@Tigeri:
Neeem, nem tudtad? Hivatalos adatokban nincs c-típusú kisebbség, csak magyar állampolgárság.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.02. 18:32:10

Hámostmé'??? A forint-euro árfolyam is javult vagy 20 forintot.
az igaz,hogy előtte 50-et romlott de akkor is javult.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.02. 18:33:32

@Ironfist: Igen gondoltam rá,hogy írom ezt is.Hogy habár nicsen hivatalos statisztika.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.02. 18:36:25

Amúgymeg:

Enrico72:
Igen.én direkt az egykulcsos adó miatt csináltam gyereket.Arra izgultam fel,hogy vikire és gyurira gondoltam közben.
Bezzeg a gyurcsány meg a libás még ilyet se tudott.

Üdv innen a Kék Osztriga bárból.

Q-in-Law 2012.02.02. 18:41:14

És még a Duna is befagyhat bassza meg... :D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.02. 18:49:20

@Q-in-Law: Majd ott is szerveznek egy békemenetet a hívők.:))

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.02. 18:55:05

@fogash: jaj, mi már ezt MIND mondtuk, akkor amikor megszületett a kicsi :)))

@laspalmas: nyársra húzva, szépen átpirítva...

@ketroot: mert eccer már működött, Orbán megmondta, most is működnie KELL! Viccen kívül, tényleg ezt mondta.

@egyiptomi ugróegér: érzem én az iróniát, de bocs, tényleg egy barom vagy. Ilyennel mégcsak meg se próbálj viccelni, mert meglincselnek. Iszonyatos feszültség gyűlt fel az emberekben, a NÉPben annak köszönhetően, hogy szavaztak egy szépszavú, gyönyörű ígéretektől hemzsegő PÁRTra és annak lánglelkű vezetőjére, aki aztán még mocskosabbul kizsigerelte, átverte őket, mint az elődje. Az elődje legalább tudta mikor hazudik...
Ha meg nem iróniából írtad, akkor kellemes lábadozást a lobotomiából...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.02. 19:05:13

@Sandman (KaraKum): Te akkor még itt se voltál.Vagy esetleg más néven?
Én is cak pár napra rá tudtam meg,amikor valaki gratulált a babához.Én meg néztem,hogy miféle baba?Még rá is kérdeztem.

tudi 2012.02.02. 19:19:28

Először is szeretnék gratulálni a gyerekhez a szülőknek. Másrészt az én ismeretségemben most éppen megugrott a népszaporulat, bár ez inkább "véletleneknek" tudható be, mint az "egykulcsos" adónak.
@egyiptomi ugróegér: Te jóember, ha drágalátos kormány teszem azt a 16% elé betesz egy 8%-s és mögé egy 24, vagy 32%-s adót, akkor is ugyanennyi pénzed maradna és lehet, hogy a melósjózsi is jól járna nem.

Viktus 2012.02.02. 19:51:34

@egyiptomi ugróegér:

Mi a középosztály szerinted? mert éppen azt semmisíti a kormány az a felső százezres réteg nem középosztály ...
A középosztálynak több milliós nagyságrendűnek kellene lennie egy normálisan működő országban,. és olyanoknak is be kellene férniük, mint a szakemberek, tanárok, orvosok ... a 47 ezer forint pedig nem a középosztály kapuja.

Horizont 2012.02.02. 21:21:04

@egyiptomi ugróegér:
Szegény kis egérkém, az agyad is egér méretű lehet a szívedről nem is szólva. Lehet, hogy iróniának szántad, de akkor meg tanuld meg, hogy leírva minden durvább.És nem viccelődünk ilyen komoly témában. Ha nem irónia, hanem tömör véleményed akkor meg ne tudd meg mit és hogyan kívánok neked. Hol tartotok a lábcsókolgatásban?:(

Orbán előző királysága idején nyomatta a "polgárságot", majd rájött, hogy nálunk ilyen csak nyomokban van, most a középosztály a sláger, az meg nyomokban sincs!
@fogash: nak teljes mértékben igazat adok!

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.02. 21:26:35

@egyiptomi ugróegér: na ugorjál el Mexikóba, lógasd bele a hideg hóba.

or: Al-Ahli, ott van most szükség rád.

a haverjaid meg inkább ne szaporodjanak.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.02. 21:36:49

@TaTa86.: én meg azt mondom, hogy nem mindenkinek kéne szaporodni. ha valami drága gyümölcs, egyből kapós lesz (kikapós, he), aztán a népességfogyás ebben a szép utópiában csak annak a jele lesz, hogy sok a selejt. a népességnövekedés pedig igazi dicsőség lészen, áldassa az Úr. vagy hát, gondolom érted.

egyébként tudja fene, sok ám a szocpol gyerek. ez az adókedvezményesdi ez azért meg mégsem szocpol az egyszeri delikvens szemében.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.02. 21:39:22

@Horizont: Ez az agyad is egér méretű,ez jó volt.:))
De ő még mosolyt se rakott a végére.Én direkt nem reagáltam a kommentjére ,ne érezze már azt hogy most ő a világ közepe.

Horizont 2012.02.02. 21:51:16

@Tigeri: Nem lehet szó nélkül elmenni minden mellett, így is úgy érzem túl sok mindent szó (és felháborodás) nélkül hagyunk! Amikor valaki ilyen aljasságot ír, mint "ugrókánk" elbizonytalanodom első körben, mert hihetetlen, hogy valaki így gondolkozzon emberként. Aztán második körben rájövök, hogy bizony itt élnek köztünk az ilyen egérfogóra érett, magyar, ugrálós egérfejűek!

Jó lenne egy olyan statisztika (tudom nem lehet), hogy a népszaporulatunkból (ha nőtt, ha csökkent) mégis mekkora hányad a cigány szülések száma. És rögtön kiderülne, hogy még annál is kevesebben vagyunk amennyire rémálmunkban se merünk gondolni.
Lehet rugózni a szülések számán, de a "nem vállalást" mindenkinek nem lehet csak és kizárólag az anyagiakra fogni!

Rwindx 2012.02.02. 21:59:02

Laspalmas egyrészt gratula a trónörököshöz, másrészt gondoltam a régi szép idők emlékére megosztom ezt veletek, bármennyire is off:

index.hu/belfold/2012/02/02/mohacsi_viktoria_is_kivandorolt_kanadaba/

2012.02.02. 22:15:06

igazából az a helyzet, hogy a korfa szerint most és már pár éve kiugróan magas gyerekszámnak kellene lennie. De nincs. vagyis a most 33-37 éves magyar nők jelentős része soha nem fog szülni. És ez igazi probléma.
a családi adókedvezmény csak honorálja a gyerekvállalást, bár azt is nagyon differenciáltan, de NEM tudja ösztönözni.
Nincs harmadik gyerek első meg második nélkül. ha valóban a gyerekszámot szeretnék növelni, akkor az első 2 gyereket kellene iszonyatosan dotálni, nem pedig pl. bölcsödei térítési díjjal megadóztatni.
Az nem elég a szarból kimászáshoz, hogy csak azok (mind a kb 6 ezren) vállalnak még egy gyereket, akik most megtehetik. mert sokkal több gyereket ugyanazok a családok nem fognak vállalni, nekünk meg egy stabil, egyenletesen növekedő tendencia kellene, amiben minél többen részt vesznek.

S.O.A. 2012.02.02. 22:34:44

@Rwindx: ebben a pillanatban akartam linkelni. totál kész vagyok/k.o./lefagytam...

Rwindx 2012.02.02. 22:44:07

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]:
valahogy éreztem hogy sokak a rémület jeges markolását fogják a szívűkön érezni a szörnyű hír hallatán... :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.02. 23:08:17

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: @Rwindx: Elmenekült az iszonytató nácziterror elől.
Mondjuk amit az EP-ben évek alatt összeszedett meg amit összelopott a családjával,azt itthon hagyhatta volna a féreg.

Viktus 2012.02.02. 23:13:05

@egyiptomi ugróegér:

Most mutatták rtl híradóban a senkiházi prolit dolgozik az autóalkatrész gyártó üzemben tavaly kapott a mocsok 80-at idén már csak 64-et, és még a cafetériája is ugrott neki nehogy már dőzsöljön.

Viktus 2012.02.02. 23:20:19

@Rwindx:

Anyagi problémák? "felélt egy lottó hatost" ?

Rwindx 2012.02.02. 23:21:44

@Tigeri: ha igaz a hír, akkor azt már felélte, kvázi itthonhagyta. Aztán persze az sem kizárt hogy valami bankszámlán figyel titokban, mert egy politikai menekült "mégsem olyan hiteles" milliós bankszámlákkal...

Egyébként a kanadaiak általánosságban véve kezdik pedzegetni hogy mintha átbasznák őket...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.02.02. 23:43:17

@Rwindx: Mit fog csinálni vajon?Úgy izgulok.Mondjuk képességei alapján sok jóra nem számíthat.Aztán majd hazajön mint a többi.:((
Na jóéjt!

S.O.A. 2012.02.03. 08:15:04

@Tigeri: arra célzol, hogy EP képviselőként 1,5-2 MILLIÓ Ft-ot keresett HAVONTA??? Hát az már biztosan eljótékonykodta... felzárkóztatta, stb...

Ezúton jelezném, hogy a Kanada politikai menedékjogot és segílyt ad egy egykor EP képviselőnek, aki 5 év alatt 100 millió Ft körül keresett, akkor mostantól határozottan bólogatni fogok minden második South Park epizódon, ami arról szól, hogy a kanadaiak segghülyék. Mert ha ezt meglépik, valóban azok...

dr. Aullah 2012.02.03. 08:33:53

@Rwindx: Most akartam linkelni :D Végre elhúzott a m. c.

Leriel 2012.02.03. 08:54:42

Jó reggelt!

Egy kis off: megdöglött a Malév. Ma reggel 6-kor hivatalosan beszüntették az üzemszerű működést. 7-kor már tájékoztatták is a Ferihegyen várakozó utasokat, hogy az összes járatot törölték...

medvemellszobra 2012.02.03. 09:21:34

@Leriel: Affene, megelőztél, most akartam belinkelni. Friss cikk a Magyar Pravdából:

Győztünk elvtársak!
Avagy újabb siker a Liszt Ferenc repülőtéren

A nyugati liberálisok és áruló befurakodott bérenceik által terjesztett rémhírekkel ellentétben a Malév virágzik, a gépeket csak pihenteti a cég, mivel a következő hetekben alakítják át őket a Közgép szakemberei, hogy bombavetésre is alkalmasak legyenek.
A tevékenység folyamatba lépésre került, a munka kellemes, vidám, elvtársias légkörben zajlik.

Ironfist 2012.02.03. 10:28:40

@Tigeri:
"De ő még mosolyt se rakott a végére.Én direkt nem reagáltam a kommentjére ,ne érezze már azt hogy most ő a világ közepe."

És PONTOSAN ugyanezért nem szabadna senkinek Vidékivel sem foglalkozni :D

Leriel 2012.02.03. 10:51:26

Ja, és a legjobb: Orbán Viktor nyilatkozata, hogy miért nincs pénz a Malév működtetésére - MERT A GONOSZ EU MEGTILTOTTA A MAGYAR ÁLLAMNAK A FINANSZÍROZÁST! ):<

Gabor30 2012.02.03. 10:51:28

Off:
volt már?

"http://index.hu/belfold/2012/02/02/mohacsi_viktoria_is_kivandorolt_kanadaba/"

A "rosszul" fizetett EP képvielő anyagi gondjai???? Politikai alapon menedékjog kérés? Ez ám a Vastagbőr..

Vidéki 2012.02.03. 10:57:40

Vastagbőr szép története azt bizonyítja, hogy nem az egykulcsos, vagy többkulcsos adórendszernek van döntő szerepe abban, hogy a nők vállalják el az élet továbbadásának fontos szerepét, amit mindannyian az előttünk élő generációk hosszú sorától kaptunk, hanem annak tudatától is, hogy ehhez a nehéz feladathoz egy hűséges (házas)társra biztosan számíthatnak.

A tudatot a politika, a média is befolyásolja, nagy családunkban az Európai Unióban is.

A Meleg Büszkeség propagandája napjainkban az egeket verdesi.

Azt azért nem kell tagadni, hogy sok melegszívű befolyásos alak van az EU-ban döntési helyzetben, akik a melegek nászéjszakáját, az
„Elsőseggélyt”
preferálják a férfi-nő kapcsolattal szemben,

ami azért egy döntő ponton különbözik egy melegházasságtól:

Lehetővé teszi az emberi élet továbbadását és fennmaradását a Föld nevű bolygón.

Viktus 2012.02.03. 11:48:57

Na Gyusziknak bejött az élet:

Furcsa kivétel Budai Gyula az állami vezetők között: rá nem vonatkoznak azok az előírások, amelyek kikötik, hogy a képviselőként is tevékenykedő tisztségviselők csak a minimális tiszteletdíjra jogosultak. Nem vonatkozik az elszámoltatási kormánybiztosra az Orbán Viktor által meghatározott fizetési plafon sem. Miközben a kormánytól szolgálati autót kap, 626 ezer forintos költségtérítését is felveheti. A joghézagoknak köszönhetően Budai az egyik legjobban kereső honatya, aki évente több mint 26 milliót visz haza.

hvg.hu/itthon/20120202_Budai_Gyula_fizetese

lecsó kolbász (törölt) 2012.02.03. 13:34:46

Tisztelt szerkesztők!
Azt hiszem ez nektek szól:)

· velemenyvezer.blog.hu 2012.02.02. 13:23:04
OFF

Egy zárójeles szerkesztői megjegyzés a Vastagbőr emlegetéséhez, mivel az egyik kedvenc blogunkról van szó és ezt az ellentétbe állítást nem érzem szerencsésnek. A V'bőr az egyik legsikeresebb magyar közéleti blog, miközben blogok futnak fel és hanyatlanak, ők folyamatosan a csúcson vannak. Egyszerűen azért, mert jók: rengeteg fontos sztorit hoznak, utánamennek, észreveszik és összegyűjtik az információkat, amiket mások nem, és azzal sem lehet vádolni őket (ez sem kis dolog), hogy bármelyik párthoz húznának. Az élesen elitellenes szemléletükkel nem muszáj egyetérteni, de a magyar politikai elit mindenki által tapasztalt teljesítménye, illetve a Magyarországra jellemző korrupciós ráta mellett sajnos nagyon is van létjogosultsága nap mint nap felháborodni, hogy "azok ott fent" már megint mit csináltak... Valahol ez a civil média egyik fő feladata, és ebben a V'bőr szerepe szerintem lassan megkerülhetetlen.

ON

kifordított nagyanyó 2012.02.03. 13:58:46

@lecsó kolbász: Én is örülök,hogy anno rátaláltam erre a szánalmas blogra.:))))
Hála az index címlpnak.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.03. 14:26:34

Mondjuk az egyáltalán nem szép tőled laspalmas, hogy a matolcsysta gazdaságpolitikát erősíted holmi kopulálással és öncélú GYERMEKVÁLLALÁSSAL kombinálva!
Fel vagyok háborodva, azonnal kövelem az ügy alapos kivizsgálását a szerkesztőségben!

kitiltottakmindenhonnan 2012.02.03. 16:19:48

@Leriel: Vagyis a magyar államnak hivatalosan is vége. Egy európai diktatórikus szerv dönt életről-halálról.
jovonk.info:
"A kormány alárendelt helyzetét a fővonalú média is elismeri. "A kormányfő a Malév-leállással kapcsolatban - amit fájdalmasnak nevezett - azt mondta: a "ménkű" akkor csapott be, amikor az EU úgy döntött, hogy a magyar kormány nem adhat további pénzügyi juttatást a Malévnek." Vagyis Brüsszel döntése, nem a kormányé.

Korábban Orbán Viktort brüsszeli jelenését követően órákon át várta a gépe, ami végül a miniszterelnök nélkül indult el (ezt a gépen utazó Mesterházi Attila közölte). Orbánnak ugyanis sürgős dolga akadt. Ráparancsoltak az uniós döntéshozók, hogy "maradsz, meg kell beszélni a színjáték következő felvonását". Orbán pedig maradt, és megbeszélték, hogy a Malév le fog állni, mert már megvan, ki fogja felvásárolni. Orbán kijelentette, hogy a Malév kapcsán befektetők még nem jelentkeztek, de mivel a kormány mindig hazudik, kijelenthetjük, hogy a Malév felvásárlásáról írt szerződést már alá is írták."

2012.02.03. 16:49:15

Aki azt hiszi, hogy az ember azért vállal gyereket mert ilyen olyan adótörvényt hoznak, az teljesen hülye.

Régen kecskék legelnek a sírján azoknak akik 1979-ben bejelentették a hatalmas áremeléseket, csak a vaj ára nem emelkedett - ez minden gyűlésen elmondták, miért ? csak.-Nekem viszont még mindig kurva sokba kerül az a döntés, hogy akkor gyereket szültem, és amikor bevezették az SZJA-t akkor is, még azután is.

Egy ilyen gyerek projekt soha meg nem térülő befektetés, és a gyerekere való költés csak a saját halálommal szűnik meg, vagy még akkor sem, ha van mit örökölni. Kit érdekel, hogy milyen törvényt hoznak ma. Ki tudja mi lesz 20 vagy 30 év múlva? Még azt sem hogy a jövő hónapban mi lesz, azt sem lehet megjósolni. Talán feltudom nevelni, talán, ha megérem, de nem azért mert akárhány kulcsos az adó, hanem mert szerencsém volt és nem haltam meg közben.

Virág et. 2012.02.03. 16:55:07

@kitiltottakmindenhonnan: Ja, vége. Legalább egy picit gondolkodnának azok, akik EU-diktátumról beszélnek. Ha az EU nem tiltaná mindenkinek az amúgy szabad piacon egymással versengő légitársaságok állami dotálását, akkor mit gondolsz, hány éve ment volna már tönkre a Malév, meg az összes kis társaság? Szerinted egy nyereséges Lufthansát vagy egy angol BA-t egy bivalyerős német vagy angol költségvetés nem tudna úgy megtámogatni, hogy marék rizsért repülhetne mindenki? Fapados ár alatt mehetnél business classon a LH-val. Hány perc alatt menne tönkre fél Európa légitársasága és az összes fapados?

Miért van az, hogy az emberek nem gondolkodnak egy pillanatra sem. Ha az állami dotálást engedélyezik, akkor a verseny meghal, az erősebb államok visznek mindent.

Vagy egy olyan struktúrára gondoltok, hogy nekünk szabad, de a németeknek meg a franciáknak nem? Az lenne a magyaros meg igazságos, igaz?

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.03. 20:15:18

@Vidéki: most te a Szájert szidod? nice, csak így tovább!

moonchild 2012.02.03. 23:24:41

Hmm....csak mint olvasóként: ne tápláljátok mán' Vidékit meg ezt egyiptomi kártékony "élőlényt"!
Ha nem reagáltok a bértroll répákat ...Nos,az fogja basztatni őket a legjobban!
Régebben az ilyen szarfaszú senkiháziakra szabad kilövés volt. No igen, manapság más idők járnak! Még a gerinctelen humanoid jellegűeknek is jogai vannak!
Sajna, a modern kor.......

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.02.04. 08:28:08

@Leriel:
Az állami pénzszivattyúknak ez a sorsuk, ha nem etetik őket. Lásd a szintén döglődő bkv-t.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.02.04. 08:31:15

@Leriel:
Meg még azt is nyilatkozta a faszarcú, hogy készek új nemzeti légipénzszivattyút alapítani... ha lesz egy olyan lúzer, aki ezeknek odaadja a pénzét. X-DDD

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2012.02.04. 08:41:57

@kitiltottakmindenhonnan:
Te tényleg ekkora birka vagy, vagy csak tetteted?
Ha nem tiltanák az állami dotációt, akkor a gazdaságilag sokkal erősebb németek pillanatok alatt ledarálná a többi európai légitársaságot.

Scala 2012.02.04. 13:18:37

@TaTa86.: Teljes mértékben egyetértek! A mentalitás létezik! A kormányról írottakban is, ofkorsz...

2012.02.04. 14:06:24

@Yoriyoshi Komatsuzaki: Tényleg, kik a középosztály tagjai?????

Horizont 2012.02.04. 14:21:03

@Anima Sound:
Nálunk egyszerűen nincs középosztály! Miért? Két dolognak kéne összejönni ehhez a szinthez. Anyagi + agyi:) Akinek sok sok pénze van sajnos szellemileg és emberileg nem éri el a középosztályt, akinek pedig szellemileg és emberileg bőven ott lenne a helye, nos sajnos ő anyagilag a béka segge alatt van. Nagyon leegyszerűsítettem a kérdést, de szerintem ez így van. Sajnos. Természetesen biztos akad 1-2 kivétel, de nem ez a jellemző.

ucsacsu 2012.02.04. 16:48:15

Látom,még mindig bírj ez a kuszaszemű szexológus a tempót.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.02.04. 23:16:56

Igencsak nem kedves Matolcsy nem úr!

Én nemhogy nem csinálok még egy gyereket az ön egykulcsos adója miatt, hanem a meglévő egyet is elvittem az ön által gazdaságilag vezetett országból, és nem is szándékozom visszavinni oda, ahol jövőre a Hoffmann kartársnője által aláírt KÖZNEVELÉSI (még véletlenül sem közoktatási) törvény alapján akarnák tanítani, illetve NEVELNI (az én világomban a nevelés a szülő feladata, az oktatás pedig az iskoláé).

Félreértés ne essék igencsak nem kedves Matolcsy nem úr! Nem az egykulcsos adója miatt hagytam ott Magyarországot családostól, hanem az összes többi balfaszság, arcátlanság, pökhendiség, korrupció, stb. miatt, amit Ön, és az önnel együtt kormányon lévő párt elkövetett. Nem, nem vagyok maszopos, azokból is elegem volt, Magyarország elhagyását már az ő idejükben kezdtem el tervezni, viszont Ön és mélyen nem tisztelt főnöke intézkedései nyomán telt be végleg a pohár. Úgyhogy majd a következő népszámláláson kiderül, hogy VALÓJÁBAN hányan is maradtak Magyarországon az Önök "dicső" intézkedései miatt. Ugyanis szerintem nem mi voltunk az elsők, és nem is az utolsók, akik eltoltuk abból az országból a biciklit. Csak a közvetlen ismerősi körömben 5 hónap alatt 14 család.

Gratulálok Matolcsy nem úr!

Ironfist 2012.02.04. 23:20:51

@Jani haverja:
" KÖZNEVELÉSI (még véletlenül sem közoktatási) törvény alapján akarnák tanítani, illetve NEVELNI (az én világomban a nevelés a szülő feladata, az oktatás pedig az iskoláé)."

Pedig az iskola is ellát nevelési feladatokat, és ez így is van rendjén. Mit gondolsz, mi lenne egy ilyen helyből, ha a szülők minden gyereket máshogy nevelnének, de a tanár meg nem szólhat bele? Teszem azt, ha otthon nem nevelték bele a gyerekbe, hogy lopni, hazudni, verekedni bűn? Amit ugye szép számmal látunk manapság.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.02.04. 23:44:34

@Ironfist: Ettől függetlenül az iskola elsődleges feladata az oktatás! Ezért aztán ha már egyszer erről törvény készül, akkor azt oktatási, közoktatási, stb. törvénynek szokták kultúrországokban nevezni.

De a magyar köznevelési törvény neve találó: nem az az elsődleges cél, hogy oktassák a gyereket, hanem az, hogy a fideszes NER szellemében jó alattvalókká neveljék őket.

Nekem legalábbis ez a meglátásom, és ez nagyon nem tetszett nekem, de szerencsére már csak innen kintről.

Ironfist 2012.02.05. 10:44:34

@Jani haverja:
Amit a fideszes NERes köznevelési törvényről mondasz, az szerintem is helytálló, de az iskola elsődleges célja nem az, hogy oktasson, hanem, hogy embert faragjon a kis pöcsökből. Nem pont így hangzik hivatalosan, de mivel szakmám, ne akard már megmagyarázni pls, hogy nekem mi a feladatom - megtették ezt az egyetemen :)

Asidotus 2012.02.05. 13:39:47

szekularisfigyelo.blog.hu/2012/02/03/hosszutavu_horrorforgatokonyv
Évi 100 db jogász képzését fele-fele arányban osztották meg az ELTE és a Pázmány Péter Katolikus Egyetem között.
Nomármost, a törvények lehetőséget adnak arra, hogy az egyetem világnézeti alapon szelektálhasson.
Vagyis, a következő évek jogászainak minimum a fele hívő katolikus lesz.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.02.05. 16:08:17

@Nűnű: Ja, és azt is érdemes megnézni, hogy Magyarországon az egyetemre felvételizők hány %-a gyakorló katolikus (nem megkeresztelt!!!).

Viktus 2012.02.06. 09:44:34

Orbán titokban egy hajléktalanszállón járt
Azt akarta, ne tudjanak az érkezéséről, minden olyan legyen, amilyen szokott, mondta a Blikknek.

index.hu/bulvar/2012/02/06/orban_titokban_egy_hajlektalanszallon_jart/

:D:D:D Jóságos Mátyás király testőrök nélkül :D:D:D

dr. Aullah 2012.02.06. 14:32:18

Mikor lesz új poszt?

Horizont 2012.02.06. 17:45:35

@Viktus:
Ha én egy nincstelen szerencsétlen hajléktalan lennék, akinek nincs senkije és semmije, minden előzetes bejelentés nélkül úgy pofán b@sztam volna, hogy csillagokat látott volna! És legalább bekerülnék egy börtönbe ahol teljes ellátást kapnék és meleg lenne:)
"Úgy látom, sokaknak épp ennyi segítség kell egy utolsó esélyhez" - mondta látogatása után a miniszterelnök." Remélem se ő, se cimborái sem kapnak több esélyt egyszer majd....talán!

@Aullah: Betemette a hó a bloggereinket vagy szétfagytak:)

Bee-zony 2012.02.07. 02:09:44

A Vastagbőr írói elmentek téli szünetre?
A téma meg az utcán hever, a röpködő mínuszok között, a hóban?
Mint például…
A Malév felszámolása. A néhány ezer „jegye van, repülője nincs” utas járulékos veszteség a „gazdasági szabadságharcban”, és 1 millió munkahely helyett kétszáz pilóta maradt állás nélkül, meg a még nem számszerűsített többiek:
„Elbocsátás jöhet a Malév leányvállalatainál”
index.hu/gazdasag/magyar/2012/02/06/elbocsatas_johet_a_malev_leanyvallalatainal/
De gyorsak a fijjug, a felszámolás az nagyon megy nekik, az megvan 1 hét alatt. A két hét alatt rend lesz viszont… Melyik az a két hét, és melyik évben?

A leginkább egymásra hasonlító „elit”.
„Lakbérpótlékkal trükköző parlamenti képviselők?
Hat parlamenti képviselő annak ellenére felveszi a havi 116 ezer forintos lakhatási támogatást, hogy Budapesten és a választókerületükben is van lakása a vagyonnyilatkozata szerint.”
index.hu/bulvar/2012/02/06/lakberpotlekkal_trukkozo_kepviselok/

„Gyanúsított lett Kapolyi László
Hűtlen kezelés gyanúja miatt gyanúsítottként hallgatta ki a Nemzeti Nyomozó Iroda (NNI) Kapolyi Lászlót, a szociáldemokrata párt elnökét, az MSZP volt országgyűlési képviselőjét.”
index.hu/gazdasag/magyar/2012/02/06/gyanusitott_lett_kapolyi_laszlo/

„Huszonkilenc vádlott a pécsi egyetemen
Fiktív számlák, vesztegetés, túlszámlázás: 13 gyanúsított az egyetem dolgozója.”
index.hu/bulvar/2012/02/06/huszonkilenc_ember_vadolnak_a_pecsi_egyetemen/

A tragikomédia kismilliomodik epizódja:
„Ilyen lenne, ha Tarr Béla rendezné a forradalmat
Nyolc napon keresztül gyalogolnak Miskolcról Budapestre az éhségmenet résztvevői, akik a borsodiak kilátástalan helyzete miatt tüntetnek. Azokban az időkben pedig, amikor Gyurcsány Ferenc beköltözik az avasi lakótelepre, Orbán Viktor pedig hajléktalanszállóra látogat, az MSZP sem maradhat le, ezért ők is csatlakoztak a menethez.”
index.hu/belfold/2012/02/06/ilyen_lenne_ha_tarr_bela_rendezne_a_forradalmat/

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.07. 15:38:59

@Bee-zony: Állj, állj, állj! Ez már túlterheléses támadás!
Egyébként igen, napi öt vérlázító pofátlanságnál már az ember csak legyint és köp egyet. Ezt nem lehet követni. De pont ez a cél.

Bee-zony 2012.02.08. 02:15:03

@Sandman (KaraKum): Ilyen trágya közegben él, aki Magyarországon él… és a téma így bőséges és állandó. Úgy néz ki, hogy van egy állatfarmi rendszer, ami bedarálta a politikacsinálókat, és ahol csak kizsákmányoló vagy kizsákmányolt lehet valaki, és ahol az összes többi dolog ebből az alapfelállásból következik. Hogy ez ne így legyen, ahhoz erős igazságérzet és erkölcsi érzék kellene, ami viszont erősen hiányzik ebben az országban, és ahol a pszichopataság és a feudális rendszer, az urak és szolgák világa a trend.
Hogyan lesz ebből jól működő, élhető ország és rend? Nehezen, és a vér, verejték, könnyek útja a sanszos. Nehéz helyzetek következnek, mert nem lehet a megoldatlan problémákat a végtelenségig görgetni. Bár én jobb szeretném az értelem vértelen forradalmát, mint a véreset, a dühös tombolóst… Majd kiderül, hogy miből mennyire telik.
Egy tragikomikus-horror puzzle képet (aminek Matolcsy elvtársúr az egyik darabja) kell átváltoztatni, lecserélni, a normális, jól működő országéra. Hol vannak hozzá a megfelelő emberek, és hogy néz ki a kép, ez a kérdés. Tehát el kell jutni odáig, hogy tessék, ez a jól működő ország képe, ezt és ezt kell tenni hozzá, amihez ilyen mentalitás szükséges. Merjünk nagyot és jót álmodni. Hozzátéve azt is, hogy nem megfelelő emberekből nem lehet jól működő rendszert építeni, mert elszabotálják, és nem megfelelő anyagból (pl. szarból) nem építünk várat, mert úgyis összedől, tehát kár bele a fáradság, idő, energia, pénz. Válogatni kell, meg kell keresni azt a kevés jót, aki-ami van, máskülönben marad a kaki.

Scala 2012.02.08. 09:14:43

@Bee-zony: Mivel szószerint így látom én is, hirtelen elfogott valami skizofrén érzés, hogy ezt nem én írtam? :-D
Köszönöm! Nagyon így van.
Erőt, egészséget. :-)

Ironfist 2012.02.08. 14:19:02

@Scala:
Bort, búzát, békességet, szeressük a rendőrséget! Meg különben is. Húsz forint a forró lángos, éljen soká Kádár János! :D

trojka 2012.02.08. 18:35:18

Nem értem! Ha "macsy" azt mondta, hogy szaporodunk, akkor biztosan szaporodunk! ki meri megkérdőjelezi egy ilyen "nattudású", szavahihető ember véleményét!?

lyken 2012.02.09. 16:38:42

@trojka: pics.coldline.hu/pics/466356-20120209-VdAE69.jpg

...és még merjük azt mondani, hogy tervezetlenül csinálják.

Bee-zony 2012.02.09. 22:57:37

@Scala: Itt vagyok megint – nem veszek el, csak késlekedek –, köszönöm, és viszont.
Az jó, mert az összefogás és együttműködés kezdete, ha egy atomizált országban két ember ugyanazokat a dolgokat ugyanúgy látja.

Scala 2012.02.10. 01:33:06

@Bee-zony: 2008-ban kezdtem a blog.hu-zást, és soha nem gondoltam volna, hogy ilyen hatást tesz rám. Azelőtt meg voltam arról győződve, hogy egyedül vagyok (Bak aszcendens :-D). Aztán rájöttem, hogy igaz, amit itt valaki írt, a magyarok négy-öt párhuzamos valóságban léteznek, ebből az egyik az enyém, és itt igenis vannak még. Ettől a pillanattól kezdve ismerem mi az a határtalan nyugalom... még ha ki is zökkenek / zökkentenek belőle.
Ez a blog elmondhatatlanul hozzájárul a belső nyugalmamhoz pl. nem a felszínes felháborodáshoz... önazonosság: nem az én radarom romlott/kettyent. :-D

Pár napig nem leszek most viszont.
Mindent köszi! :-)

Bee-zony 2012.02.10. 06:03:29

@Scala: Szintén Bak. :)
Minden ember egyedi, még az egypetéjű ikrek sem teljesen klónok, viszont a világnézetben kell, hogy legyenek közös csoportok, és vannak is. A mentalitásunk szerint látjuk a világot, és értékeljük valamilyennek. Úgy gondolom, hogy a politikai világnézetben az igazságérzet és az erkölcsi érzék játssza a főszerepet, és akárhogy nézem, jobbról-balról-középről, akkor is eltérő szintek vannak ebben, és amilyen a többségi erkölcsi és szellemi színvonal, olyan a politika is. Pl. a feudalizmus, az urak és szolgák világa is egy társadalmi rendszer, csak ez nekem nem felel meg, mert semmi olyan szerep nincs abban a rendszerben, amit szívesen betöltenék. Királynak, hűbéresnek, szolgának egyaránt szégyellném magam, úgyhogy nem férek bele a feudális típusú rendszer skatulyáiba, és nem tudunk egymással mit kezdeni, mert számomra az egész rendszerben nincs olyan, ami kölcsönösen jó lehetne. Egyenlőség elvű kollektivizmus, vagy legalább egy jól működő kapitalizmus, ahova a mentalitásom alapján be tudok illeszkedni, ahol már megvalósul a kölcsönös hasznosság, a nyer-nyer szituáció.
A feudalizmusban eredetileg úgy volt meg a kölcsönös hasznosság, hogy a gyengébb védelmet kért és kapott az erősebbtől, és ezt neki ledolgozta, leszolgálta. Manapság már nincs ilyen védelem, és nem is kell. Ehelyett maradt az állami erőszak-monopólium, és a gyengébbek lerablása (úgy is, mint cigánytempó). Ez nem kölcsönösen előnyös, hanem a nyertesek és a vesztesek rendszere.
„Az erősebb a gyengébbtől, amit elvehetett, elvett. Most nem úgy van: a világot értekezlet igazgatja, s az erősebb, ha mi csínyt tesz, összeül és helybenhagyja.” /Arany János/ Ennyit „változott” a világ.
Kár, hogy Magyarországon momentán az erkölcsileg és szellemileg elmaradott droid-csoportok vannak többségben, és csak lassan halnak ki.
A legjobb az lesz, ha addig is magunkkal foglalkozunk, mert a kártevő az kártevő, és nem fog rajtunk segíteni, sőt… A lényeg, hogy kár volt belemenni az ő utcájukba. és hagyni, hogy ők formálják a rendszert. Át kell venni a kezdeményezést, és új rendszert kell kialakítani, ez az egyetlen működő lehetőség van, mert különben marad a régi. De még mennyire régi… Ők ezt tudják, és ezt csinálják.
Ha nem tetszik a rendszer… csinálj másikat.

Scala 2012.02.20. 20:41:24

@Bee-zony: Válaszolok erre is! ;-)
Holnap.

Scala 2012.02.21. 22:51:56

@Bee-zony: "Kár, hogy Magyarországon momentán az erkölcsileg és szellemileg elmaradott droid-csoportok vannak többségben, és csak lassan halnak ki."
Igen.
Mert valljuk be, jelentős rétegek vannak, akik ezt kívánják. A korábban említett magyar párhuzamos univerzumok... :-( Öt csoport kb. akiknek nincs metszéspontja. :-(
Ennek az is velejárója, hogy egy magasabb szintű, erkölcsű vagy szellemi szintű rendszer, irányzat is ilyen realitások között terjedhet... Antennára hangolni, és lassan beivódni. Lassan, megtorpanásokkal.
Minél magasabb szellemiségű valami, annál inkább tisztában kell lenni azzal, hogy mire képes, és mit érdemes. :-)

Scala 2012.02.21. 22:55:40

@Bee-zony: "A legjobb az lesz, ha addig is magunkkal foglalkozunk, mert a kártevő az kártevő, és nem fog rajtunk segíteni, sőt… A lényeg, hogy kár volt belemenni az ő utcájukba. és hagyni, hogy ők formálják a rendszert. Át kell venni a kezdeményezést, és új rendszert kell kialakítani, ez az egyetlen működő lehetőség van, mert különben marad a régi. De még mennyire régi… Ők ezt tudják, és ezt csinálják.
Ha nem tetszik a rendszer… csinálj másikat."

Igen, ezt pl. az LMP is ""megpróbálta"" hahahaha... vagy az "egymillióan a sajtószabadságért" HAHAHA. Ezt is a régi, nem működőhöz csapnám, csatolnám. És ez a nagy csapda, hogy a sok percember, egoista lejáratta az alapintézményeket, mint gyülekezés és egyesülés szabadsága olymértékig, hogy bármi újra szemhunyorgatva tekintenek a kiábrándult, még némi szürkeállománnyal rendelkezők, hogy nanemár megint. :-(

Bee-zony 2012.02.22. 17:32:08

@Scala: Igen, ez a két fő probléma. A harmadik pedig a szakértelem hiánya. Mert becsületes ember vagy eleve nem megy korruptak közé szakmai gyakorlatot szerezni, vagy nem marad ott, mihelyt rájön, hogy hová került. Viszont ha a politika egy szakma, akkor hol a szakmai gyakorlat? Ez a háromszög a politika Bermuda-háromszöge, fekete lyuka, lefolyója…
Ha csak annyi lenne a baj, hogy a választók szkeptikusak az előző tapasztalataik alapján, azon segít az idő, mert csak két lehetőség van, vagy az hogy „ezek sem különbek”, vagy az, hogy „nahát, ezek tényleg különbek”.
Nagyobb gond az, hogy a nem korrupt politikához elkötelezetten nem korrupt politikusokra van szükség, tekintve hogy megkísértésben nincs hiány, és aki nem áll ellen, az korrupt lesz – és ha az ábra csak annyi, hogy vannak a taxishiénák, és vannak a politikushiénák, akik a minél több lenyúlható pénzre utaznak, akkor nincs kivel megvalósítani a nem korrupt pártot. Akkor így olyan lesz a nem korrupt párt, mint a 3 métert helyből magasugrók klubja: tagság nélküli. Mit lehet tenni, hogy mégis meglegyen? Ha önerőből nem megy a magasság, akkor még némi technikai rásegítéssel elérhető, aminek két módja van, az egyik a csalás, a másik a valódi technikai rásegítés, a rugóláb nyuszi seriff. Ezért fontos, hogy milyen a rendszer.
Lehet, hogy úgy hitték az LMP-sek, hogy ők majd másképpen csinálják, de ehhez képest csak a címke volt más. Az is lehet, hogy csak a másságukat akarták hangoztatni (hogy ők mind buzik), végül is nem az volt a címke, hogy Lehet Jobb a Politika. Nem is olyan mellesleg, az LMP ezt a címkét is devalválta, mert így már arra gondolhatnak az egyszerűek, hogy akkor ez valami LMP-alteregó. Az összes név elhasználása és lejáratása, hmm…
Alapigazság, hogy nem megfelelő anyagból (pl. szarból) nem lehet várat építeni, mert akárhányszor megpróbálják, mindig összedől.
Ha feltételezzük, hogy élnek ebben az országban elkötelezetten nem korrupt emberek is, és ezért nem teljesen reménytelen az ügy, akkor viszont válogatni kell, szűrni, és aki-ami nem megfelelő, annak a legkülső körben van a helye, pl. a várárokban betöltheti a funkcióját.
Az egésznek a kulcsa így-is úgy-is az, hogy legyenek elkötelezetten nem korrupt, jó erkölcsi érzékű, intelligens emberek, akik megtanulják a politikusi szakmát, és a pályán maradnak.
Csodák nincsenek, de célok és módszerek szerencsére vannak, így elérhető a „csoda”. Persze ha az a feladat, hogy tessék összehozni a legsötétebb Afrikában, vagy a Kárpát-medencében egy nem korrupt pártot, amely többségileg hatalomra kerül, akkor van némi hümmögés… Nehézségben felér egy Holdbázissal, ha ugyan nem nehezebb. Az amerikaiak megcsinálják a Holdbázist, mi pedig csináljuk meg a nem korrupt, és szakmailag - hivatásban topon lévő pártot.

süti beállítások módosítása