Skip to content


       Szűrés lista

A KDNP megvédi a sajtószabadságot a médiaterrorizmustól

A KDNP nem boldog.
Pedig új pápát választottak tegnap este.
De a KDNP nem boldog. Mert a neten vicceskednek az emberek. 
És ha nem boldog a KDNP, akkor sajtóközleményt ad ki.


"A KDNP védelmezi a sajtószabadságot, tiszteletben tartja a véleménynyilvánítás szabadságát, de arra is felhívja a figyelmet, hogy a kulturálatlan megnyilvánulások, a minden erkölcsi gátat semmibe vevő vélemények valóban alkalmasak mások emberi méltóságának megsértésére, nemzeti vagy vallási hovatartozásukban való megalázására. A magyar sajtó totális szabadságát bizonyítja, hogy Ferenc pápa megválasztása kapcsán azonnal megjelentek az Egyházfő személyét kifigurázó, gyalázkodó internetes mémek és az embert méltóságában megalázó, hitbéli meggyőződésén viccelődő durva, otromba, antihumánus és kereszténygyűlölő netes kommentek. Bloggerek versenyt futva igyekeznek a római katolikusokat és a Szentatyát mocskolni és nevetségessé tenni.

A KDNP leszögezi, hogy a szabad magyar sajtó 165 éves hagyományaihoz méltatlanok azok a szerkesztőségek, a vélemény szabadság eszméjével pedig ellentétes minden olyan megnyilvánulás, amelyek az embert vagy közösségeket méltóságában megsért, hitvallása tekintetében megalázzák.

Felszólítjuk a magyar sajtó nemes hagyományaihoz hű szerkesztőségeket, hogy határolódjanak el az embertelen gyakorlattól, és kérjük azokat, akik az ilyen alpári megnyilvánulásoknak helyt adnak, hogy szálljanak magukba. Az önvizsgálat azért is fontos, mert Magyarország Alaptörvénye szerint a véleménynyilvánítás szabadságának a gyakorlása nem irányulhat mások emberi méltóságának, a magyar nemzet, a nemzeti, etnikai, faji vagy vallási közösségek megsértésére.

A KDNP bátorítja azokat, akiket a gyalázatos vélemények súlyosan megaláznak, hogy a közösséget sértő véleménynyilvánítás ellen, emberi méltóságuk megsértése miatt igényeiket bíróság előtt érvényesítsék. A Szabad magyar sajtó napján meg kell védeni a sajtószabadságot a médiában megjelenő alkotmánysértő, törvénytelen médiaterrorizmustól, és meg kell védeni az embereket az embertelenségtől."


Mindenki szégyellje magát, aki nen kellő komolysággal, tisztelettel köszöntötte Ferenc pápát!

A KDNP nevű mélysötét kútnak a figyelmébe ajánlom, hogy a kivastagított rész nem található a jelenlegi és a frissen kiegészített Alaptörvényben, nem kedveljük a csúsztatásokat, és nem is értjük azokat.
Ugyanis az Alaptövényben mindössze ennyi található: IX. cikk: "(1) Mindenkinek joga van a véleménynyilvánítás szabadságához."

Mi kettőt bevállalunk ebből a szörnyű támadássorozatból, de a többiért nem vállalunk felelősséget.
Szörnyű, hogy milyen állapotok uralkodnak Magyarországon, már a pápán is viccelődni merészelnek az emberek, főleg Mária országában!

480461_461399087262608_1389768102_n.png

480268_461406193928564_2053330907_n.png
Hírcsárda:

484889_10151509229869893_1634384146_n.jpg

Ismeretlen szerző alkotása:

576020_10151489079919183_1941535736_n.jpg
Szarvas animált műve:

szarvas.gif
A Szabad Sajtó napja azt jelenti a KDNP-nek, hogy a legmagasabb újságírói elismerést, a Táncsics-díjat 2013-ben Szaniszló Ferencnek, az ECHO TV műsorvezetőjének adták. A díjat Balogh Zoltán miniszter adta át, aki a  társadalmi felzárkózásért felelős államtitkár volt, Szaniszló Ferenc meg egy kicsit rassziszta, egy kicsit kirekesztő, an meg hibbanat is, szóval gratulálunk a miniszter gerincéhez, este majd lehet kiegyesítgetni.

Szaniszló Ferenc valóban példátlan teljesítményt nyújt, egy senki által nem nézett tévécsatornán rezzenéselen arccal elmondja a kamerába a publicisztikáját. /taps-taps/

Szaniszló Ferenc Moszkvában végzett egyetemet, majd 1986-tól az akkori Magyar Hírlap moszkvai tudósítója volt. Nyilván a kommunizmust bomlasztotta, belülről, ahogy a többi elvtárs is tette. 

Nekem mondjuk ez a médiaterrorizmus, de ha a KDNP-nek a mémek, akkor legyen ...

Íme a legutolsó adása, az ország legjobb újságírójától:

Címkék: kdnp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr485134395

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Erkölcstelen kereszténység 2013.03.14. 17:34:54

A judeo-kereszténység erkölcsi elítélésének alapjai: 1. Amennyiben a bibliai judeo-keresztény Isten, azaz  JHVH - Jáhve (JHVH = Jáhve = Jehovah = Jehova = Adonáj = Elochim = Eloah = Elohim = Necach Izrael ... ) meghalt Jézusként, akkor vé...

Trackback: Hit- és erkölcsoktatás kezdeti ceremóniája 2013.03.14. 17:33:54

Sátán létezését valóságosnak elfogadók ne tanitsanak semmit sem. Inkább gyógyuljanak ki a rögeszméikből, mint mást is megfertőzzenek vele.

Trackback: Meleg orgiák pápája 2013.03.14. 17:33:05

ErkölcsTan:  Kiszivárgott egy kép arról, milyen öltözetben is jelent meg őszentsége a meleg orgiákon.

Trackback: Szórakoztató Valláskritika megosztotta 2013.03.14. 17:32:05

ezt a blogbejegyzést. Tehát a közösségi oldal több tízezres havi aktív olvasójához is eljut. Aki többet is tudni akar tudni az olvassa el ezt a rövid összefoglalót, vagy kattintson rá az oldalra: facebook.com/szorakoztato.vallaskritika  &...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vontod75 2013.03.14. 12:53:52

Édesdrágajóistenem! Egy gyakorlatilag statisztikai hibahatárt jelentő Fideszfüggelék párt retardáltjai már megint sikeresen házhozjönnek a pofonért. Keresztényként úgy gondolom ezek a mémek teljesen viccesek és nem sértőek, persze örüljünk, hogy nem dobtak be egy pedomacit például...

Üregi nyúl (törölt) 2013.03.14. 12:57:34

A pedomacis kép nagyon ütött :D
A Tömjén-szakkör meg rugózhat, ahogy akar...

vontod75 2013.03.14. 12:59:13

@vontod75: Ja most látom, hogy valaki bedobta :(

ogremano 2013.03.14. 13:07:12

Az Alaptörvény negyedik módosításának köszönhetően SAJNOS már ez szerepel benne, csak tegnap este óta még nem vezették át: "A véleménynyilvánítás szabadságának a gyakorlása nem irányulhat a magyar nemzet, a nemzeti, etnikai, faji vagy vallási közösségek méltóságának a megsértésére. Az ilyen közösséghez tartozó személyek — törvényben meghatározottak szerint — jogosultak a közösséget sértő véleménynyilvánítás ellen, emberi méltóságuk megsértése miatt igényeiket bíróság előtt érvényesíteni." www.parlament.hu/irom39/09929/09929-0055.pdf

refakcia 2013.03.14. 13:12:48

@ogremano:
Ez még nem lépett hatályba.

Itsuka 2013.03.14. 13:17:36

@ogremano: Akkor várható, hogy hamarosan ismét máglyák gyúlnak és eretekeket égetnek - mondjuk a budapesti Kossuth téren?

Főinkvizitornak Harrach Pétert javasolnám...

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2013.03.14. 13:21:06

Amúgy ha valódi vastagbőrt akarunk kitenni akkor ajánlom a Varánusz-féle írást. Káder politikai nemzet első embere. Fasza, a két és félmillió narancsos szarházinak már van elnöke. Kár hogy a magyar KÖZTÁRSASÁGNAK nincs.

ámbátor 2013.03.14. 13:22:12

@refakcia: De a jövő héten majd megtudod, hogy visszamenőleg, 1989-től mindig is hatályban volt.

dr. Aullah 2013.03.14. 13:23:04

@Tricera bácsi: Ez hatalmas. Legjobb eddig :D

paranoid T.R. marcipan 2013.03.14. 13:24:12

"a szabad magyar sajtó 165 éves hagyományai"
Nem gondoltam volna, hogy a kdnp szerint rákosi alatt szabad volt a sajtó, örülök, hogy meg tudnak még lepni.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.14. 13:39:25

1. A képek egy része ízléstelen, a másik része kínosan szánalmas, míg egy vékony határ vicces... talán.
2. A KDNP viszont talán megválogathatná a szavait, mert "gyűlölködésről", "terrorizmusról" meg egyéb ilyenekről írni éppúgy alkotmányellenes! Ugyanis "a véleménynyilvánítás szabadságának a gyakorlása nem irányulhat mások emberi méltóságának, a magyar nemzet, a nemzeti, etnikai, faji vagy vallási közösségek megsértésére". Éppen ezért gyűlölködőnek, terroristának minősíteni idétlen és/vagy ízléstelen vicceket gyártó ateistákat sérti az emberi méltóságot!

A keresztényeknek talán illene tudomásul venni, hogy a világ nem keresztény részének Ferenc pápa jó esetben egy kedves, idős bácsi, esetleg médiaszemélyiség, mondhatni celeb, míg egyesek a világ legrégebbi, botrányoktól terhelt erőszakszervezetét látják benne, tudvalevőleg nem minden ok nélkül.

Kívánok hát Ferenc pápának hosszú, eredményes uralkodást, és erőt ahhoz, hogy meg tudja győzni az embereket, a kereszténység az elesettek támogatása és lelki vígasz nyújtása is, nem csak olyan gyűlölködő, bigott faszok gyülekezete, mint a KDNP!

mim 2013.03.14. 13:41:04

@paranoid T.R. marcipan: ne feledjük a komm/ szoc időszakot amikor nem termett sok babér állami odalról az egyháznak és úgy általában a sajtó pöttyet cenzúrázott vala.

Ezek után leszögezhető, hogy a KDNP úgy általában nem csak demagóg, de műveletlen is.

Galván Tivadar 2013.03.14. 13:51:04

Szerintem annyiban igazuk van, hogyha a legnagyobb rabbikról születne ennyi vicc meg mém, azt nagyon gyorsan levetetnék a különböző zs*dó szervezetek, mindenki elhatárolódást követelne és kapna, na meg a gatyát is leperelnék róluk és még a túlélők unokáinak is jutna a megítélt kárpótlásokból...

oOoOoO (törölt) 2013.03.14. 13:55:20

@paranoid T.R. marcipan: megelőztél engem is: most akkor dönteni kéne, hogy a kommunisták halálba üldöztek minden jóérzésűt vagy volt szabad sajtó.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.14. 13:55:27

"És ha nem boldog a KDNP, akkor sajtóközleményt ad ki."
Amin vicceskednek az emberek.

A KDNP-t nem bohócnak tartjuk? Röhejesebb dolgokat senki nem szokott csinálni náluk... ^^

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.14. 13:56:08

@Galván Tivadar: Ha eszük lenne, örülnének az ingyenreklámnak :)

@paranoid T.R. marcipan: Mégsem beszélhetnek a gazdaszervezetük ellen!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.14. 13:58:16

@Galván Tivadar:
Ja, ha meg Mohamedről, akkor lenne rájuk fatva, és bújkálhatnának a fundamentalista iszlám fanatikusok elől...

Azt is figyelembe kell venni szerintem, hogy a többi vallás vezetőt összesen nem kíséri akkora médiafigyelem, mint a pápát. Másfél napig országos csatornák egy kis kéményt mutogattak kép-a-képben, aztán meg BREAKING NEWS volt meg miegymás. Ha pedig nagyobb a merítés, akkor a merítésben a hülyék is többen lesznek.

Néhay 2013.03.14. 14:00:40

@Galván Tivadar: Soha, sehol a világon nem született annyi jó - rossz vicc, tréfa, humoreszk stb.,mint amennyit a zsidók találtak ki önmagukról és - nos igen, még a rabbijaikról is!
A zsidóknak (általában) van humorérzékük, ellentétben a bigott és álszent keresztényekkel!

A humor különös dolog: még ahhoz is bölcsesség kell, hogy valaki értse...

dean23 2013.03.14. 14:01:18

Már minden seggnyaló gyökér kaphat kitüntetést Orbánisztánban!

Ironfist 2013.03.14. 14:01:45

I. Ferenc portréja azért vicces. :D Egyébként érdekes, az nem volt a KDNP bögyében, hogy Ratzingert meg Darth Sidious-hoz hasonlította boldog-boldogtalan? :P

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2013.03.14. 14:02:54

@Galván Tivadar: de míg mondjuk a zsidó vallásban az egyik alaptétel a szemet-szemért elv, addig a keresztény vallásban a fordítsd oda a másik orcádat is - elv érvényesül(ne).

paranoid T.R. marcipan 2013.03.14. 14:04:01

@Galván Tivadar: Nem tom hogy vagy vele, én több száz zsidó viccet tudok, a katkókról meg vagy hármat. Most akkor mi lesz?

@ColT: Nem képesek ezek ilyen logikus gondolatmenetre :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.14. 14:06:13

@Ironfist: Nem, mer' akkor még nem volt bekötve a Semjénnél a net :D
Most meg valaki továbbküldött egy ilyet neki, és kiakadt :D

Galván Tivadar 2013.03.14. 14:06:44

@Néhay: Ne haragudj, de nekem a zsidókról soha nem a humorérzékük jut eszembe. Sokkal inkább a folytonos ajvékolás, meg az elhatárolódás. Azt meg hogy a zsidó vicceket saját maguk találták ki, erős csúsztatásnak tartom...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.14. 14:07:15

@Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül):
Ja, csak egyesek összekeverik a "másik orca odatartását" a képmutatással...

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2013.03.14. 14:08:42

A pápa nem számít közszereplőnek? :D Faszkivan, a KDNP egy rákos daganat a fidesz heréjén.

Galván Tivadar 2013.03.14. 14:08:46

@Néhay: Ja még annyi: ez olyan, mintha azt mondanád, hogy a skót vicceket a skótok találták ki. Hát pont nem, hanem a rájuk irigykedő angolok.

paranoid T.R. marcipan 2013.03.14. 14:12:12

@Rufus78: gondolkodtam: 3 apácásat és egy paposat tudok, a többiben van rabbi is :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.14. 14:12:47

"Nekem mondjuk ez a médiaterrorizmus"
Nincs rá szó vaze

sárkányfő 2013.03.14. 14:18:22

Vicces ez az ugató bolha. Lássuk:

"Az önvizsgálat azért is fontos, mert Magyarország Alaptörvénye szerint a véleménynyilvánítás szabadságának a gyakorlása nem irányulhat mások emberi méltóságának, a magyar nemzet, a nemzeti, etnikai, faji vagy vallási közösségek megsértésére."

Maga az alkotmánynak nevezett szarkupac irányul a magyar nemzet megsértésére.

Ironfist 2013.03.14. 14:23:35

@Galván Tivadar:
"@Néhay: Ne haragudj, de nekem a zsidókról soha nem a humorérzékük jut eszembe. Sokkal inkább a folytonos ajvékolás, meg az elhatárolódás. Azt meg hogy a zsidó vicceket saját maguk találták ki, erős csúsztatásnak tartom..."

Mondok két zsidót, akik a legnagyobb zsidózók a filmtörténetben: Mel Brooks, és Sacha Baron Cohen. Ők is biztos ajvékolásból használnak ki minden zsidó sztereotípiát, ami csak létezik, nem? :D De vehetjük akár a Sout Park egyik készítőjét, Matt Stone-t is, aki Kyle Broflowski figuráját egyenesen saját magáról mintázta. :) Hol láttál te ilyet hithű kereszténytől? :D

Néhay 2013.03.14. 14:48:21

@Galván Tivadar:
"Ne haragudj, de nekem a zsidókról soha nem a humorérzékük jut eszembe. "

Akkor talán nézz körül figyelmesebben, felejtsd el az előítéleteidet, ne másoknak higgy, hanem a saját szemednek, fülednek!
Azután sorolj fel magadban néhány sikeres, jónevű humoristát az elmúlt 80-100 évből! Ha találsz közöttük olyat, aki nem zsidó, hát az a kivétel...
Hidd el: nincs még egy közösség, amelynek tagjai olyan jóízűen tudnak önmagukon (és persze a magadfajtán is) mulatni, mint éppen a zsidók!

Néhay 2013.03.14. 14:49:34

@Ironfist: És akkor Woody Allenről még nem is beszéltünk...

Grigorij Pantyelejevics 2013.03.14. 14:57:20

A humor az egészséges önreflexió fontos kelléke. Ha a katolikus egyház nem nélkülözné ezt olyan rég, akkor most nem is röhögnék ki ennyien.

Vannak, akik képesek másokkal együtt derülni és vannak, akik erre képtelenek, azokon meg csak röhögnek mások.

kenájkikit 2013.03.14. 15:00:46

"nem, nem az álbaloldal és a liberálszocializmus vagy az aberrált liberalizmus ma már a legfőbb veszély Magyarországon. A pénzügyi háttérhatalom félrerakta ezt a számára csalódást keltő, sőt, populizmusával, demagógiájával veszélyes bagázst. Gyurcsányékat a sarokba térdepeltették, és hát a szoclib ellenzék nem tud, amikor hatalmon volt sem akart, ellenkezőleg, gázárakat, villany árakat csökkenteni"

mert ugye a villany ár csökkentés az nem populista, és ezzel példálózni nem demagóg. nagyon beteg a tag, fullretard mondhatni.

2013.03.14. 15:01:47

Ez a Szaniszló jó nagy barom! Te Jóég, még jó, hogy senki sem nézi és erre az adóra megy rá Széles Gábor pénze.

Grigorij Pantyelejevics 2013.03.14. 15:03:44

@Néhay: És nyugodtan magyarkodhatunk is, említsük meg Kishont Ferencet például. ... és nyugodtan folytathatnánk a felsorolást akár napokig, ezt jól tudjuk. De nagyon úgy érzem, polgártársunknál, aki azt a butaságot beírta a zsidók nem létező humorérzékéről, a teljes alapműveltséget kellene pótolni, amihez nem elegendő az itt rendelkezésünkre álló keret.
Így marad számára a továbbiakban is pótszer, hogy a hiányzó műveltséget süket rasszizmussal pótolja. valami azért legyen neki is!

2013.03.14. 15:10:11

@Galván Tivadar: pedig de! Legjobb zsidó vicceket a zsidók terjesztik. Kabos Gyula, kis Kabos is isteni Grün-Kohn vicceket mondott. Aki tud magán röhögni, annak könnyebb az élet.

KDNP azt nem írta, hogy felállítják újra az inkvizíciót? Hülyék ezek. És különben is, jó katolikus mióta megy fel egy mémeket preparáló oldalakra? Forgassa a Bibliát és akkor nyugton lesznek, s majd megnyugszik a nyáj egyből.

Jut eszembe: pedofil papok botrányait feltáró információgyűjtésben miért nem jeleskedik a KDNP? Arra nem szólít fel, hogy hát vigyázat, s pl. Aprószentek napján ez miért nem jut eszébe?

Képmutató banda, ennek a pártnak is a kereszténység azért kellett, hogy eladják magukat a híveknek.

tintamin 2013.03.14. 15:11:23

Minden pap buzi vagy pedofil, a pápa meg kiváltképp.

Egyébként aki egész életében nem él nemi elétet, az beteg.
Az egészséges papok meg csak eltitkolják.
Ennyi.

Na és most várom a gondolatrendőrséget.

tintamin 2013.03.14. 15:11:57

Szaniszlóért valakinek felelnie kell..

Gerardus A. Lodewijk 2013.03.14. 15:23:52

@Letícia: "Legjobb zsidó vicceket a zsidók terjesztik. [...] Aki tud magán röhögni, annak könnyebb az élet."
Az megvan, hogy miért ölte meg Káin Ábelt?
Mert az folyton régi zsidóvicceket mesét neki!

Sir Bates dö Hól 2013.03.14. 15:24:36

Én soha, senkit nem sértettem meg hitében. De, ha a katolikusok azt gondolják, hogy azon intézményük vezetőjét - mely Nagy Constantin óta az "elnyomó rendszer" része, sőt egyik legfontosabb pillére -, valóban Isteni sugallatra választják meg az arra jogosultak, függetlenül minden aktuálpolitikai megfontolástól, akkor már az agyhalálhoz közelítően naivak.
Jézus tanításaitól már rég elszakadt a kereszténység.
Ja, attól hogy valamit kereszténynek, demokratikusnak és népinek nevezünk, holott egyik jelző sem illik rá, maga az eufemizmus.
Megjegyzem kiskorú gyermekeimet előbb bíznám a Blue Oyster Bar törzsvendégeire, mint a katolikus egyház bármely képviselőjére.
A vallás nem egyenlő az azt képviselővel. Senki sem Jézust támadja. A muszlimok nem attól idegesek, ha az imámot karikirozod ki, hanem Mohamedet.
Engem, mondjuk a pápaválasztás emlékeztet az SZKP főtitkár választásaira Brezsnyevet követően. Ott is igazi megújítókat találtak.
Engem viszont az sért méltóságomban, hogy azok akik megszavazták a 4. módosítást, magyarnak tekintik magukat, így devalválva ezt a kifejezést.

Sir Bates dö Hól 2013.03.14. 15:26:47

De örülök, hogy megint sikerült egyeseknek kifinomultan zsidózni, mikor az internet szabadságát támadja pár idióta.

Crip Lee 2013.03.14. 15:43:54

@immortalis: Nem. Az egész egy rákos daganat az országon.

kenájkikit 2013.03.14. 15:51:19

@Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül): képzeld el, hogy egész nap, minden nap ilyenek járnak a fejében, és halál komolyan gondolja, félelmetes.

2013.03.14. 16:02:47

@Gerardus A. Lodewijk: Hát még az is lehet...

Mondjuk a szemét pedofil papokon nagyon nem lehet nevetni. :(

Nyílméregbéka 2013.03.14. 17:09:45

@Galván Tivadar: "Ne haragudj, de nekem a zsidókról soha nem a humorérzékük jut eszembe. "
Nem tudom ezek nevek mondanak-e valamit?
Hoffi Géza
Kabos Gyula
Karinthy Frigyes
Kellér Dezső
Királyhegyi Pál
Komlós János (író)
Markos György
Markos József (Alfonzó)
Mikes György
Moldova György
Örkény István
Romhányi József (költő)
Rejtő Jenő
Salamon Béla
Sándor György
Szilágyi György
Tabi László
Verebes István

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2013.03.14. 17:32:48

Bár nem bírom a Horváth Aladárt, azért most egyet kell értsek vele:
"Horváth Aladár polgárjogi aktivista úgy reagált a hírre, hogy "Szaniszló nézeteit én egy harmadosztályú, avítt nyilaskeresztes gondolkodásmódnak tartom, amelyik kormány az ő munkásságát Táncsics-díjjal jutalmazza - szegény Táncsics aligha gondolhatta, hogy az ő nevével fémjelzett díjat egy nyilas is megkaphatja - arról a kormányról sincs jobb véleményem. Mindez március 15-e és a március 21-ei antirasszista világnap előtt komoly figyelmeztetés, hogy ez az egykor köztársaságként funcionáló ország jelen kormányzata hogyan viszonyul hozzánk. Ez egy nyílt hadüzenet egy agyontaposott, megalázott nép felé. De legalább egy kicsit lehetnének színvonalasabbak, hogy a fasiszta gondolkodásúak közül ne a leggyengébbet tüntessék ki".
index.hu/kultur/media/2013/03/14/szaniszlo_tiltakozas/

Crip Lee 2013.03.14. 19:13:37

@Nyíméregbéka: Hofi nem Hoffmann volt? Már nem mintha számítana csak kérdem?

tatuman 2013.03.14. 19:54:08

Szólásszabadság = a kdnp-nek is lehet véleménye.
szólásszabadság= anonim módon barmit közzétenni.
szólásszabadság = a büdös kurva anyádat te anonim seggfej plusz fasszopo "memgyarosok"

amugy a memeket pattanásos faszvero informatikus anyjukkal elo köcsögök gyártják? Színvonal bazmeg...

Le_Penseur 2013.03.14. 20:10:02

Szaniszló úr kiselőadása több agysejtemet pusztította el, mint három napi részegség... Simán megérdemel bármilyen kitüntetést, vagy elismerést!

Mercel 2013.03.14. 20:11:01

"amugy a memeket pattanásos faszvero informatikus anyjukkal elo köcsögök gyártják? Színvonal bazmeg...
"

Bazmeg meneteket olvastam memeket helyett.
Persze rogton az jutott eszembe, hogy az ugynevezett bekemeneteket pattanásos faszvero informatikus anyjukkal elo köcsögök gyártják. Színvonal bazmeg...

Ja és bazdmeg.:)

"Frigyes"

Mercel 2013.03.14. 20:17:10

Khm. Szeretnék érdemben reagálni a kdnp nyilatkozatára.
Azt hiszem egyszerűbb lesz ha tömjén zsótinak címzem végülis mégiscsak ő a kdnp arca.

Szóval, kedves Zsóti!
A kdnp bekaphatja. Te is.

Vannak akik nem hívők.
Vannak akik nem hisznek egy pedofilbotrányokról híres szekta új góréjának nagy ünnepében.
Vannak akik hisznek, de nem tisztelnek.
Vannak akik szerint a vallás és az egyház két külön dolog.

Vannak az agymosottak, és van a kdnp. (A két dolog egyébként egy és ugyanaz.)
Meg van a kdnp amelyik nem keresztény és legfőképpen nem demokrata.
Szóval kedves kdenpé szerintem bekaphatjátok.
Jut eszembe, a házunkba bedobott kdnp-s lázítást az abortusz ellen összeszedtük és testületileg kibasztuk a szelektív hulladékba.
Ez egy ilyen ház, itt valahogy senki nem vevő a szarságaitokra.

"Frigyes"

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.14. 20:38:24

Semmi gond a szellemes kritikával, sőt a paródiával sem. De ezek az alkotások egyszerűen szarok.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.14. 20:40:20

@sírbateszezazegész:

"Jézus tanításaitól már rég elszakadt a kereszténység."

Tévedsz.

Sir Bates dö Hól 2013.03.14. 20:44:10

@Mercel: csatlakozom. +1 nincs mosoly, mert szívem szerint addig ütném az ilyen gyökereket amig mozognak.
Ja, és szerintem van Isten. Úgy gondolom Ő is ezt szeretné.

Sir Bates dö Hól 2013.03.14. 20:45:49

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Pontosítok. Az azt képviselő gazdasági konglomerátum. Elnézést, ha megbántottalak.

Sir Bates dö Hól 2013.03.14. 20:49:37

Meg tudj nekem valaki mondani, hogy a búbánatos francba vállhatott az az ország, ahol születtem olyan hellyé, ahol ilyen emberek kapnak kitüntetéseket?
Mostantól a Kiváló Dolgozó többet ér mint a Tisztikereszt!

Sir Bates dö Hól 2013.03.14. 20:58:00

@tatuman: "Szólásszabadság = a kdnp-nek is lehet véleménye.szólásszabadság= anonim módon barmit közzétenni.szólásszabadság = a büdös kurva anyádat te anonim seggfej plusz fasszopo "memgyarosok"amugy a memeket pattanásos faszvero informatikus anyjukkal elo köcsögök gyártják? Színvonal bazmeg..."
Az ilyen korlátolt gyökerek miatt mennek el az országból. Nem csak azért mert rossz a gazdasági helyzet. Ti vagytok azok, akik az interanciátokkal megmérgeztek mindent. Tudod mit? Remélem egyedül maradtok otthon, ès szépen felzabájátok egymást a saját szarotokkal együtt! És akkor a többiek, vagy a gyerekeik visszamennek és újra felépítik az orszàgot. De már nélkületek.

The Glow 2013.03.14. 21:02:39

Igen, ez már nagyjából a Mohamed-karikatúrák szintje. (Na jó, az minőségi különbség, hogy a kigúnyolt vallás a kigúnyolókat meg akarja öletni, vagy csak elítéli és esetleg betiltaná, de az alapmechanizmus ugyanaz). A vicc, a karikatura, a paródia, a mém, az elferdítés a szólásszabadság része. Az, hogy jó vagy rossz vicc valami, nem lehet a megkülönböztetés alapja: elég fura lenne, ha a jó vicceket tűrni kellene, de a rossz vicceket betiltanánk.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.14. 21:04:50

Nahát, nahát, mik vannak itt, kérem! Egy bocsánatkérés, mert azért van, amit már Balog Zoltán gyomra sem vesz be hányás nélkül:
index.hu/belfold/2013/03/14/balog_megbanta_szaniszlo_kitunteteset/

Azt az apró mellékzöngét csak épp érintőlegesen említeném meg, hogy ezek szerint a Táncsics-díj a szaktárca kezében egy ilyen minden alapot és tájékozódást nélkülöző plecsni, amit szabadon lehet osztogatni? Nem árt ez egy kicsit sokat a Táncsics-díj megbecsültségének? Egy "újságíró szervezet" javasol valamit, Balog Zoltánnak meg vannak homályos emlékei arról, miket csinált Szaniszló húsz évvel ezelőtt, aztán anélkül, hogy akár a Google-ba beírná a nevét, adja is neki a díjat? Nem volt esetleg több jelölt, akiknek legalább az önéletrajzát el kellett volna olvasni?

De mindegy, ma legalább egy Fideszes (az első) kiállt, és azt mondta: "Bocs, egy szervilis fasz voltam!". Ez is több a semminél, vagy amit vártam volna. Jesszusom, pozitívan csalódtam egy Fideszes miniszterben, ez már a vég :)!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.14. 21:07:03

Ennek az írásnak meg napról napra egyre nagyobb lesz az aktualitása:
hvg.hu/w/20130117_selmeczi

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2013.03.14. 21:07:20

@The Glow:

Szórakoztató Valláskritika
6.671 ember kedveli · 8.611 ember beszél erről
www.facebook.com/szorakoztato.vallaskritika

A KDNP meg:

KDNP - Kereszténydemokrata Néppárt
1.605 ember kedveli · 53 ember beszél erről

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2013.03.14. 21:41:39

@Rufus78: akár igazad is lehet, de ugye az ízlésen nem érdemes vitát nyitni

többi mondandóddal meg egyet tudokérteni

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.03.14. 21:44:52

És az Euorotourban is h kigúnyolták a pápaválasztást :)
www.youtube.com/watch?v=P7Vjtp8E5o0

LAVÓRVAGÁNY 2013.03.14. 21:53:42

Őszintén leszarom, ki a pápa. Teljesen lényegtelen, melyik öreg pedofil hordja a legnagyobb aranykereszteket, miközben az éhezőkről papol...a kdnp-től pedig nem is vártam mást, ostoba birkák. Bocsánat, keresztények. Miket mondok.

tatuman 2013.03.14. 21:54:51

@sírbateszezazegész: latom erted a lényegét,hehe... Most komolyan: mi köze a pápa memeknek ahhoz , h el akarsz menni az országból? A memek általában is szarok,vallással viccelni meg primitiv. Kb mint amikor a gyerekek csúfolják a másikat,h kövér...

Azbej Tristan · http://kerdem.blog.hu/ 2013.03.14. 22:12:24

Nem háborodom fel a vallásgyalázókon. Nem kavarnak fel, nem akasztanak ki, nem tudnak megfélemlíteni.

A náciknak leáldozott, a rasszizmus kezd lassan kikopni korunk fejlett társadalmaiból, a vallásgyalázók is a szemétdombon fognak kikötni, az ideológiájukkal együtt. Az ilyen pojácákkal együtt, akik szerint jófejség pedobearifikálni egy olyan vallási vezetőt, akit százmilliók Szentatyaként tisztelnek.

Szóval bring it on, losers ;) Egyszerűen senkik vagytok.

parrre 2013.03.14. 22:23:41

1, a kádéempének nincs humorérzéke (nem meglepő)
2, attól, hogy valaki pápa, király, miniszterelnök, még nem érdemel tiszteletet
3, alaptörvény mi ? hápeeeeer ...!

pástétom 2013.03.14. 22:24:05

Ha jól értem a kádéempé nyilatkozatát: a sajtószabadságot meg kell védeni a sajtószabadságtól. O.K, ez érthető...

VT 135 2013.03.14. 22:37:25

Szaniszló Ferenc kitüntetése tényleg nagyon meglepő, hiszen legtöbbször az EGÉSZ VILÁGPOLITIKAI ELITRŐL MONDOTT KRITIKÁT - csak ezt persze a jobb-ball bábjátékot élvezők között felfoghatatlan, érthetetlen, értelmezhetetlen. Nem baj, előbb-utóbb mindenki fel fog ébredni, legfeljebb fájdalmasabb lesz majd a csalódás, hogy az aktuális politikus-kedvenc is ugyanannak a bábjátéknak a része. :)
Neked meg Vastagbőr, köszönöm a coming-out-ot ("Szaniszló Ferenc meg egy kicsit rassziszta, egy kicsit kirekesztő") - eddig néhány bődületes baromság kivételével érdeklődve olvastam a bejegyzéseidet, de most már legalább tudom, hogy te is ugyanabba a liberális akolba tartozol, mint a többiek.

ügyfélszolgálatos 2013.03.14. 22:45:19

És még az a KDNP van megsértődve aki családok ezreit sértegeti azzal, hogy csak azokat minősíti családnak akik megjelentek valamelyik pedomaci pap előtt. Szánalmas.

ügyfélszolgálatos 2013.03.14. 22:46:18

@Azbej Tristan: Még jó hogy egyre kevesebb a vallásos ember, ti is mentek a szemétdombra.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.14. 22:52:53

A KDNP ezzel a nyilatkozatával (is) bizonyította, hogy éppen annyi köze van a kereszténységhez, mint a Fidesznek a fiatalsághoz. Zsák a foltját megtalálta, lépjünk tovább...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.14. 22:54:28

@VT 135: Most már viszont mi is tudjuk, hogy te hova tartozol...

Azbej Tristan · http://kerdem.blog.hu/ 2013.03.14. 23:05:32

@ügyfélszolgálatos:

A gyűlölködésen a fent említett megfontolásokból könnyedén túllépek.

Viszont ez a kommented nettó hazugság. Csak szólok. Sry

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.14. 23:06:16

Éljen a KDNP! Végre valaki megmondta. Ezeknek a keresztény embereknek helyén van az esze. Van, amivel nem lehet viccőni. Nem engedjük, hogy hazánkban eluralkodjon a liberálbolsevisztabuziszingli fertő.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.14. 23:10:01

@VT 135:
De szeretném olyan pihentetően egyszerűnek látni a világot, hogy abban minden rossz a Nagy Zsidó Világ-összeesküvés eredménye :)! Mert lehet, hogy ti bebújtok a "világpolitikai elit" kifejezés mögé, de azért tudjuk ám, kikről beszéltek... "kacsint", "kacsint"...
Szerintem olvasgasd nyugodtan továbbra is érdeklődve a bejegyzéseket, kifejezetten jó beszélgetőpartnerre találhatnál Bee-zony személyében, bár ő nálad hosszabban és részben színvonalasabban szokta megosztani az agymenéseit ebben a témában :)...

bearman 2013.03.14. 23:20:57

Jajj, megint báncsák szegény Tömjénzsóttit, az életvédő fővadászt.

Mondjuk Tömjénzsótti becsületét megsérteni kihívás, nemcsak az agyrák hal éhen benne. Dehát mit is várjunk tőle, hisz nem ember, hanem politikus a szentem.

Leone_510 2013.03.14. 23:26:51

Semjén úr egy álszent alak, aki passzióból öldösi Isten teremtményét az egy féreg.

Flúgatlan 2013.03.14. 23:59:09

Katolikus vagyok, de szerintem a KDNP hülye. Nyilvánvaló volt, hogy gúnyolni fogják a Pápát, bárki is lesz, bármit is mond. Ez a világ rendje. Ha úgy adódik, hogy van rá mód, cáfolni kell a Pápát érő piszkálódást, de a gúnyolódást csak simán el kell tűrni.

Na persze, a mai világ a jogsérelmek felemlegetésén lovagol sokszor meg a "politikai korrekt" beszéden és itt tényleg kettős mérce van: a keresztényeket, különösen a katolikusokat jobban lehet gúnyolni, negatívan diszkriminálni, kollektív bűnösnek tartani, stb. No de ha mi erre visszavágunk és ugyanazokat a jogokat követeljük, mint mások, akkor ez csak egy fegyverkezési verseny lesz, és mások már kisebb sérelemre is vonyítani fognak, stb. Jobb lenne ezt simán eltűrni, kedves "K"DNP.

vallatas 2013.03.15. 00:04:45

Moszkvában tanult egy magát magyarnak valló szláv, szlovák kettős ügynök, és mi kitüntetjük?
Nem sámli, csak így tovább!
Félázsiai Sanyiló!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.15. 01:47:57

@Flúgatlan:
Szerintem nem kell eltűrni a gúnyolódást sem szó nélkül... és mondom ezt anélkül, hogy katolikus lennék. Kellő erélyességgel fel lehet szólalni a vallási, egyházi jelképeket, személyeket ért valós sérelmek esetén... de a "kellő erélyességbe", úgy látom, nálad sem fér bele a napi politikai csatározásokból átemelt, szélsőségesen túlzó, csak az ügy hiszterizálását célzó, alaptalan kifejezések, mint a "gyűlölő" meg a "terrorista". De ebben nem játszik az, amikor az egyházról kiderült valamilyen mocskot, botrányt igyekszik valaki átkozódva visszatömködni a reverenda alá; azt minden jóindulatomat előszedve sem vagyok hajlandó "sérelemnek" tekinteni.

Szóval csak annyit akartam már a korábbi hsz.-ből is kihozni, hogy igazán becsülöm azokat a vallási tanítókat, képviselőket, akik alázattal és a saját választott közösségük irányi elkötelezettséggel szolgálják az embereket, és inkább őket kéne az egyház felsővezetésének is példaként tekinteni, mint fordítva, hagyni, hogy a Vatikán múltja és jelene ilyen szinten leszivárogjon. És akkor talán a KDNP-szerű álszent, hisztiző, Jézus tanításaiban csak pajzsot vagy fegyvert látó, azokat kizárólag maguk védelmére és mások kárára eszközként használó képződmények (bár biztos ott is vannak rendes emberek, csak nem nagyon látszanak az efféle nyilatkozatok éjfekete árnyékában) is elkullognának szégyenükben...

Mert azért van a nyilatkozatnak egyetlen mondata, amit komolyan lehet venni, sőt, akár még megszívlelni is: "az önvizsgálat [...] fontos"! Itt az ideje, hogy a KDNP-nek legalább a fenti nyilatkozat összeállításában segédkező tagjai jó példával járjanak elől.

ügyfélszolgálatos 2013.03.15. 03:01:04

@Azbej Tristan: Ja ja.. nyilván ezért csökken a katolikus egyház népszerűsége világszerte... persze. Nekem mindegy, hogy olyan mélyre dugod a valagadba a fejed hogy már nem is látod a világot. Szánalmas.

ComLo 2013.03.15. 06:10:38

Egy nagyon nagyon picit azért a lelkem mélyén mostmár hálás vagyok ex menyasszonyomnak, hogy pár héttel ezelőtt kiderült, 7 év után megcsalt. Iszonyat rossz érzés de, végre megszünt az utolsó kapocs ami ide kötött. Már nem üres fenyegetés, úgy néz ki a munka is megvan, lassan kezdem vágni a centiket ...

De tényleg egy Szaniaszlót kitüntetni???? Adjanak a Bayer Zsoltinak, arra azt mondom ok. Miért kell ezt tenni?? de őszintén ettől kinek lesz jobb? legalább minimális szakmai indok legyen!! hát youtube-on két sör után sírva szoktunk rajta röhögni annyira szánalmas!!! ha Anettka jobboldali lenne őt is kitüntetnék?? AGYRÉM!!!

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2013.03.15. 06:40:14

@Leone_510: van haverom aki vadászik vele. Csak szeretné megölni isten teremtményeit, de annyira szar vadász, hogy csak fát tud lőni. Még az öléshez is hülye.

2013.03.15. 08:35:38

Az ilyen "hős és nagytudású " ujságírónak nevezett nyaloncra mondotta egy székely ember--aki szobatársam volt a kórházban,---" hogy az ilyet már gyerekkorában a lábánál fogva kellett volna az asztal lábához csapkodni és utána kidobni a ganéjra.

De nem különb ebben a Balog vagy a Tömjén Zsolti sem. Őket is az asztal lábához kellett volna verdesni. Talán nem csináltak volna ennyi kárt az országnak !

ToJó 2013.03.15. 11:31:13

A kormány ezt is elintézte. Ilyen mértékben és ilyen rövid idő alatt még egyik kormány sem csökkentette a zemberek rezsijét: imgur.com/yvVkBJX

Ironfist 2013.03.15. 11:56:58

@Rendíthetetlen Álamkatona:

Woody Allen filmjeit nem ismerem, mert amit láttam tőle, nem tetszett, úgyhogy valahogy nem volt vonzó a munkássága. Ezért nem is említettem.

allegretto23 2013.03.15. 12:32:27

@ToJó: Akkor már értem, miért pont ezt nyilatkozta a Gáncsnélküli Fehér Lovag:
hvg.hu/itthon/20130315_Pinter_es_Bakondi_elegedett_az_mentessel

"Az időjárással nem vagyok megelégedve, a mentésben rsztvevő egységekkel igen" - mondta kérdésre válaszolva a belügyminiszter, aki arról beszélt, hogy elégedetlen az állampogárok viselkedésével is, mert szerinte sokan úgy indultak útnak, hogy tudták, mit kockáztatnajk, sok autón nyári gumi volt, és a rossz látási viszonyok közepette is nagy sebességgel közlekedtek.

Szintén bírálta a kamionsofőröket, amikor a sajtó arról kérdezte, miért nem rendeltek el hamarabb kamionstoppot. Szerinte ők is gyorsan közlekedtek, illetve felhajtottak a pályára, holott ismerhették a körülményeket."

(Minek is nekünk Rolla, sokkal jobb a rengeteg kamion az úton..)

Bee-zony 2013.03.15. 12:47:15

Én sem vagyok boldog. Adjak ki sajtóközleményt?
Vagy még inkább, legyen közös közlemény, a boldogtalanok állásfoglalása?

„Három angol, az már egy klub.
Három amerikai már egy vállalkozás.
Három francia már egy szerelmi háromszög.
Három magyar, az már négy párt, hét világnézet és egy háború.”
És akkor még a magyar állampolgárságot kapott, és be nem illeszkedett, élősködő, bűnöző zsidókról és cigányokról még nem is volt szó...

Pápa halálakor és pápaválasztáskor aktiválódnak a judeonácik, a talmudi programozottság megteszi a hatását. Ugyanez volt 2005-ben is pl. az azóta már kimúlt indymedia erkölcstól és józan észtől független hírportálon. Van valami új?

Ami Szaniszló Ferencet illeti, nem ő adósította el Magyarországot pl., hanem egy Fekete Jánosra magyarosított nevű zsidó, Csermanek (Kádár) János tudtával és beleegyezésével. Meghalt már mind a két kártevő, de az adósság maradt...
Fekete János „2006-ban a Magyar Köztársasági Érdemrend középkeresztje a csillaggal kitüntetésben részesült”, valamint ezek a judeonácik és -bérencek is részesültek a kitüntetésben: David Krausz, Faludy György, Heller Ágnes, Jancsó Miklós, Judith Varnai Shorer, Kende Péter, Konrád György, Kósáné Kovács Magda, Kovács László, Madeleine Albright, Martonyi János, Nancy Goodman Brinker, Pintér Sándor, Soros György, Teller Ede, Tom Lantos, Zbigniew Brzezinski, Zoltai Gusztáv. (Vö. „Hunvald..., aki a lehallgatási jegyzőkönyv szerint arra kérte Zoltai Gusztávot, nézzen utána, mi van a Központi Nyomozó Főügyészségnél, mert az ügyet „ott el kéne sikálni, mert egyszerűen nem lehet normálisan hogyishívjákolni”. Zoltai közli, hogy oda fog figyelni, és megnézeti a dolgot.”)

„Balog megbánta Szaniszló kitüntetését”; ez szánalmas. A kitüntető vagy egy síkhülye szintjén tájékozatlan, vagy pedig leadta a gerincét a ruhatárban, mielőtt az irodájába ment volna. Lehet választani.
Ahelyett hogy azt mondta volna, ha nem tetszik, el lehet menni Izraelbe vagy Indiába.
Persze judeonáci rendszerben gój politikus csak gerinctelen csúszómászó lehet... Ez nem kérdés. A kérdés az, hogy van-e olyan hely a világon, ahol megjelentek a zsidók (és cigányok), és jó? Nincs ilyen hely. Mindegyik helyről azt lehet megállapítani, hogy mennyivel jobb lenne a zsidók (és cigányok) nélkül.
A 20 770 km² Izrael az első számú tűzfészek a Földön, a judeonáci uralom alatt álló Magyarország pedig 93 036 km² „sárga ház” (van is hozzá egy sárga ötágú „seriff”csillag a Szabadság téren).
Ezmiez?
A földi pokol bugyrai, és csak az ördögnek kell. Tehát Szodomagyarországon a ragadozás, az élősködés, és a kihalás folytatódik, bűnözőknek paradicsom, rendes embereknek pokol. Ettől el kell határolódni, ahogy Lóték Szodomától, sőt annál is jobban.

Bee-zony 2013.03.15. 12:49:46

Tél tábornok győzött... egyébként pedig jön az erdész, és kizavarja a kiscserkészeket az erdőből, és a mérnök úr a Pál utcai fiúkat a grundról.

"Nem tartja meg március 15-i nagygyűlését a Jobbik"
kuruc.info/r/2/109310/

Ironfist 2013.03.15. 14:14:40

@Bee-zony:

Itt térdig érő hó esett. Erről nem a zsidók tehetnek?

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.03.15. 16:29:33

Mit tol a fecó?
Nagyon ütős cucc, ha imbolyogva jönnek ki belőle ezek a szép szóvirágok. X-DDD

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.03.15. 16:47:57

@Galván Tivadar:
"Ne haragudj, de nekem a zsidókról soha nem a humorérzékük jut eszembe."

Ostoba, bigott, balfasz vagy.

www.youtube.com/watch?v=4TAtRCJIqnk

Bee-zony 2013.03.15. 17:09:34

@Ironfist: Köszönöm a kérdésed. A „sorok közötti kérdésre” a válasz, hogy mennyire vagyok elmebeteg, mindjárt kiderül...

Hogy a térdig érő hóról a zsidók tehetnek-e, erre ez idő szerint két magyarázat is van, az egyik a teológiai, a másik a természettudományos.

A teológiai magyarázat szerint a térdig érő hó a judeokeresztény Isten akarata, és a hármas egység Atya, Fiú, Szentlélek szerint és által történt. Mivel a fiú zsidó, és az anyja is, már csak ezért is van köze hozzá a zsidóknak, és mivel a területen uralkodó vallás a zsidóktól eredő, és általuk elterjesztett vallás, tehát a zsidóknak mindenképpen közük van az ottani, úgy az emberi, mint az azon túli történésekhez, a saját tanaik alapján.
Ha viszont nem judeokeresztény lenne az adott helyen az uralkodó vallás, vagy nem lenne jelen egyáltalán, akkor már nem sok közük lenne hozzá, vagy egyáltalán nem lenne közük hozzá.
Egy földi és isteni uralkodónak mindenhez köze van, ami az általa uralt területen történik. Ha ő okozta a dolgot, közvetlenül vagy közvetve, akkor azért, ha nem ő okozta, de nem akadályozta meg, akkor azért, ha pedig meg akarta volna akadályozni, de nem állt módjában, akkor abban a dologban nem ő az uralkodó.
Ha pedig az a feladata, hogy teremtsen egy akkora követ, amit ő maga sem tud felemelni, akkor belekerült a mindenhatósági paradoxonba.

A természettudományos magyarázat szerint az Atlanti-óceán felől hideg és nedves légtömegek érkeztek, és kicsapódott a nedvesség Magyarország fölött is, aminek oka az aktuális légköri viszonyok, amely oka a Nap melege, a Föld saját hője (beleértve az emberiség által elégetéssel keltett plusz hőt és üvegházhatást okozó gázokat is) és a Föld forgása, a légkör mint gázeloszlás, páratartalom, stb., tehát a fizikai tényezőknek a káoszelmélet körébe tartozó együttállása okozta nálatok a térdig érő havat.

A zsidóknak a saját vallási tanai alapján van köze a havazáshoz, a természettudományos tanok szerint nincs.
A természettudomány hatóköre korlátozott, a vallási tanok köre nem korlátozott, illetve az emberi fantázia korlátai jelentik a korlátait, ha van ilyen korlát. Einstein ostobaságra vonatkozó állítása szerint nincs ilyen korlát...

A zsidók sztárjának néhány bölcselkedése a témában:

„A világon két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. Bár az elsőben nem vagyok biztos.”

„Végtelen számú kísérlet sem bizonyíthatja, hogy igazam van, de egyetlen kísérlet is bizonyíthatja, hogy tévedtem.”

„A kérdés, ami néha elbizonytalanít: én vagyok őrült, vagy mindenki más?”

„A képzelet sokkal fontosabb, mint a tudás. A tudás véges. A képzelet felöleli az egész világot.”

„Bárki úgy határoz, hogy az Igazság és Tudás ítészeként útra kél, biztos lehet benne, hogy hajótörést szenved az istenek hahotájának elsöprő viharában.”

Nekem egyszerre két álláspontom is van a kérdésben, a fene se tudja; és a tudja a fene; és persze egyik álláspontomat sem tudom bizonyítani „szabatosan, haladó szellemben, sőt, szabadelvű árnyalattal”./Porfirij és Razumihin vitája a „Bűn és bűnhődés”-ben/

Szerintem Szaniszló Ferenc szkizofréniára hajlamos, ami a zsenikre, az őrültekre, és a kettő keverékére jellemző, és leggyakrabban a zsidók között szokott előfordulni... de azért volt pl. egy szkizo József Attila is. Genetikailag meghatározott, öröklött, vagy szerzett? Ezt nem tudom, csak azt, hogy én Szaniszló Ferenccel több mint valószínű, hogy békében tudok élni, mert az lehet hogy vannak tévedései (kinek nincsenek?) de nem árt szándékosan, és nincs a káromra, úgyhogy a békés és jó együttélés követelményei teljesülnek, nem úgy, mint sok "épelméjűnek" nyilvánított egyén esetében, akik viszont károsak, lopnak, csalnak, hazudnak, de facto ártanak. Tehát nálam egy depressziós, vagy Szaniszló Ferenc még belefér az épelméjűségbe, bár ha nagyon szigorúan vennénk, nem tudom, hogy kik maradnának, és akik maradnának, azok jók lennének-e társadalmi vezetőnek is...?

kifordított nagyanyó 2013.03.15. 22:57:42

Mondjuk a mémek kicsit furák voltak nekem.
Már hogy egyből jöttek.
Az tény hogy más vallások képviselői már antiszemitáznának vagy robbantgatnának ilyenkor.
Zero meg átment libsibolsiba.:))
Méghogy Szaniszló rasszista,meg ilyenek.
Néha én is nézem az agymenéseit.Egész jól szokta kezdeni csak a végére valahogy elborul az egész.
Mondjuk én csak félig-meddig vagyok összeesküvés hívő,úgyhogy egy része még talán be is jön.:))
Egyébként kicsit alkesznek tűnik a csávó.
Azért ő meg Pörzse sokkal normálisabban adták elő,mikor elindultak.

Thasaidon · http://zothique.blog.hu 2013.03.16. 13:56:11

"A KDNP bátorítja azokat, akiket a gyalázatos vélemények súlyosan megaláznak, hogy a közösséget sértő véleménynyilvánítás ellen, emberi méltóságuk megsértése miatt igényeiket bíróság előtt érvényesítsék. A Szabad magyar sajtó napján meg kell védeni a sajtószabadságot a médiában megjelenő alkotmánysértő, törvénytelen médiaterrorizmustól, és meg kell védeni az embereket az embertelenségtől."

Az európai jogi kultúra egyik legnagyobb kincsének tartottam, hogy nem lehet olyan idiótaságok miatt pereskedni, mint pl. hogy a nőt emberi méltóságában sértették, mert ajtót nyitottak neki. Ezek az álszent buggyantak gyakorlatilag épp erre a gyakorlatra szólítanak fel most, csak éppen "keresztény" oldalról. Miért nem arra szólítja fel végre a népet valaki: "Seggfejek! Ne pereskedjetek hülyeségek miatt! Ha mégis ilyesmit forgattok a fejetekben, először töltsetek fel egy kádat királyvízzel, tartások benne a fejeteket fél óráig, és ha még utána is akarjátok, akkor rajta."

Thasaidon · http://zothique.blog.hu 2013.03.16. 13:56:52

@immortalis: Á, rossz a hasonlat, a KDNP annyira pici, hogy még jóindulatú daganatnak is kevés.

Thasaidon · http://zothique.blog.hu 2013.03.16. 14:05:02

@Rufus78: "Éppen ezért gyűlölködőnek, terroristának minősíteni idétlen és/vagy ízléstelen vicceket gyártó ateistákat sérti az emberi méltóságot!"

Igen, pontosan ezért véresen és veszedelmesen nagy ostobaság az emberi méltóság alapján pereskedésre buzdítani az embereket. Nemcsak hogy visszanyalhat a fagyi, de ha valamiért a bíróságok tényleg komolyan veszik a dolgot, hatékonyabb véleménydiktatúra alakulna ki bármilyen állami cenzúránál, mert bármilyen sarkított, túlzó, sztereotipizáló vélemény esetében bírósági eljárástól kellene tartania a véleményt megfogalmazónak. Igazából ezt egyelőre nem tartom reális veszélynek, de a KDNP-nek nem kellene ezzel szórakoznia.

Kristl 2013.03.16. 23:00:56

@Bee-zony:

Viszont hogy miért maradt az adóság, az bizonyos Antal József meg sleppje érdeme. :]
Ő is zsidó vót?

Bee-zony 2013.03.18. 21:46:58

@Kristl: „Viszont hogy miért maradt az adóság, az bizonyos Antal József meg sleppje érdeme. :]
Ő is zsidó vót?”

Az már adósság-görgetés volt. Lehetett volna másképp csinálni, de nem azzal a káder-garnitúrával.

Rosenfeld Rákosi Mátyás óta nincs zsidó miniszterelnöke Magyarországnak; mert a zsidó miniszterelnök akkora bukás volt, hogy még a zsidók egy része is fellázadt ellene, azóta nem kockáztatják ezt, és egy zsidók által irányított díszgójt tolnak fel a „karácsonyfa” csúcsára, vigye el ő a balhét. A zsidók tömege ott van a háttérben, anyós, feleség, tanácsadó, támogató, és a többiek.
A volt MDF-nél pl. Jeszenszky Géza külügyér a zsidó, és hazudott is, nagyot „nem szállítottunk fegyvert a horvátoknak”, aztán lebukás után: „szállítottunk fegyvert a horvátoknak, de csak a rendőrségüknek”.

Egyébként az MDF a legdilettánsabb párt volt az eddigi összes kormányra került párt közül, és ők bebizonyították, hogy nem csak lopással lehet nagy kárt okozni, hanem azzal is, ha a hülyeség akaraterővel és szorgalommal párosul.
Az összes történelmi helyzetet kihagyták (pl. adósság-elengedés, vagy csökkentés, Kárpátalja), de viszont hajmeresztő hülyeségeket, pénzszórást csináltak.
A teljesség igénye nélkül:

Taxisblokád:
„Az Antall-kormány 1990. október 25-én, csütörtökön este ~65 százalékos benzináremelést jelentett be. Az áremelést az Öbölháború miatti olajár-növekedés és a szovjet olajszállítás akadozása okozta. A kormány ezzel az intézkedéssel próbálta elrettenteni az embereket a nagymértékű felvásárlástól, mivel az országnak csak 3-4 napra volt elég olajtartaléka.
A kormány képtelen volt kezelni a válságot: a kórházban lévő miniszterelnököt helyettesítő Horváth Balázs belügyminiszter majdnem kiesett az Országház ablakából.
A taxisok kivonultak a Országház elé és kérték, hogy vonják vissza a döntést, mert így a megélhetésük kerül veszélybe. Siklós Csaba közlekedési miniszter azonban elutasította a követelésüket, mondván, nincs erre mód, az ország kényszerhelyzetben van. Erre a taxisok az utcára vonultak, és az ország több pontján megbénították a forgalmat.”

Bős(z)-Nagymaros:
„1990. október 15-én a magyar Antall-kormány képviselője elfogadta, hogy a nagymarosi erőmű osztrák kivitelezőjének 2,881 milliárd schillinget fizessen Magyarország kártérítésként a leállítás miatt, 1990. november 14-én Keresztes K. Sándor környezetvédelmi miniszter pedig aláírta a nagymarosi beruházás osztrák részvételét megszüntető megállapodást (ebben 2,65 milliárd schilling kártérítés fizetését vállalta Magyarország).”

Expo-Nixpo 1995-1996:
Az „össznépi”, de főként az 1990-94 közötti történések:
KÉPTELEN MAGYAR EXPÓTÖRTÉNET
beszelo.c3.hu/cikkek/keptelen-magyar-expotortenet

Olajszőkítés:
"Az olajszőkítés egy olyan eljárás, melynek során az üzemanyagként való használatra alkalmatlanná tett gázolajból kémiai úton használhatót állítanak elő. Az olajszőkítés a rendszerváltás utáni Magyarország egyik legjobban jövedelmező illegális „üzletága” volt, becslések szerint az 1990-es években több százmilliárd forinttal rövidült meg általa a költségvetés. Az „olajos ügyek” 1991-1992-ben ütötték fel a fejüket, de nagyobb számban 1993-tól jelentkeztek."

Na vajon kiknek volt az érdeke, hogy egy gyenge kezű könyvtáros, múzeumigazgató, és beteg legyen a miniszterelnök? Az összes hatalomátmentőnek, és azóta is judeonáci rendszer van, a Kádár alattinál is rosszabb változatban. Szeretném azt hinni, hogy 2004 körül volt a csúcspontja, de a kormánypártok, bíróság, ügyészség, rendőrség vonalon a helyzet változatlan, és ugyanúgy tenyésznek a bűnözők, és ugyanúgy ejnye-bejnyéket osztanak ki olyan dolgokért, amiért Iránban halálbüntetést adnak, és persze amely ejnye-bejnyéknek semmilyen visszatartó ereje nincs, hanem biztató ereje van, bűnözz csak nyugodtan.
Mint pl. Császár Előd... „1998 decemberében bedrogozva halálos közlekedési balesetet okozott. A Szilágyi Erzsébet fasoron autójával megcsúszott és karambolozott egy rendőrautóval, amelynek vezetője, a mindössze 25 éves rendőrtiszt meghalt. Császár ügyvédje, Zamecsnik Péter elérte, hogy 2001 tavaszán felfüggesztett börtönbüntetésre, valamint százezer forint pénzbüntetésre ítéljék. Az ítélet hatalmas közfelháborodást okozott. Emiatt Császár magyarországi karrierje véget is ért.”

Magyarország még mindig csak ennyit tud.

„1988-ban jöttek létre az első ún. rendszerváltó pártok (MDF, FIDESZ, SZDSZ), még az egypártrendszer keretei között.” Az MSZMP alakította ki a többpártrendszert. Akár dobókockával is kisorsolhatták volna, hogy te leszel a kormánypárt, te pedig az ellenzék, az új játékszabályok szerint, de a régi káderekkel...
„1989. március 15-én több tízezres tüntetés volt Budapesten. Beszédet mondott Kis János, Orbán Viktor, Tamás Gáspár Miklós...” Két zsidó, és egy zsidóbérenc. A tényleges rendszerváltás elmarad, van helyette módszerváltás és hatalomátmentés.
Aztán pedig a „szokásos” nagy csalódás: „Az új politikai intézmények nagy részének a népszerűsége 20 év alatt erősen lecsökkent, a beléjük vetett társadalmi bizalom 2009-ben minimális. A felmérésben a nyolcvanas éveket hetes fokozatú skálán a magyarok 4, 3-as osztályzattal illették, míg a mostani időszakot 3, 4-gyel.”

1990-ben ott volt a lehetőség, mindenki alapíthatott pártot, még állami támogatást is adtak hozzá. Miért nem éltünk vele? Párton kívüliként nem sok fogalmam volt erről az egészről, mondhatni hogy hülye voltam a pártalapításhoz, és azt hittem, hogy a többiek értenek hozzá; azóta már rájöttem, hogy ez nem így van, és mindezt azóta nagyon megbántam.
Az elmaradt rendszerváltásért én vagyok a felelős, Nyúl Béla, a többi nyúl-társammal együtt.

„Egy politikai rendszert hat hónap alatt le lehet váltani, egy gazdasági rendszert hat év alatt át lehet alakítani, a társadalmihoz hatvan év kell.” /Ralf Dahrendorf német társadalomtudós/

A pocakos focista és a haverja – EPIC
„Na, hogy állsz, Sándor?”
index.hu/belfold/2013/03/17/na_hogy_allsz_sandor/

A felelősséget, és a vagy ők, vagy én helyzetet átérezve, itt be is fejeztem a kommentekre a reagálást.
Ha lesz valami közlendőm, közzéteszem.

Mate Toth 2013.03.21. 09:56:15

Ferenc pápa?és Flecó Pápán született borzasztó!

Szúrófény 2013.03.27. 05:10:46

@immortalis: Az erkölcs és a sajtószabadság védelmében, sehol a magyar sajtó hírt nem adott erről A legújabb Európai kormány és egy sereg ügyvéd általi kezdeményezéssel kapcsolatban, hogy Joseph Ratzingert és más egyházi tisztviselőket bíróság elé állítsanak ezekért a bűncselekményekért, úgy érezzük, hogy elvárható az Ön közreműködése, vagy egyetértése az arra vonatkozó kísérletben, hogy elkerülje az igazságosság akadályoztatását, vagy azt késleltesse, nehogy esetleg Ön is egy bűncselekmény részesévé váljon.

süti beállítások módosítása