Skip to content


       Szűrés lista

69,3 millió volt a 300 db új tűzoltóruha

Nemrég írtunk arról, hogy a tűzoltók új védőruhájával gondok vannak, konkrétan nem bírják a tűzzel együttjáró nagy hőt.

Az atlatszo.hu által üzemeltetett KiMitTud portálon keresztül elküldött közadatigénylésben kértük ki az R13-as védőruha beszerzéséről szóló szerződést, de egyelőre még nem kaptuk meg. Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság tájékoztatása szerint ők keretszerződést kötöttek a BM Heros Zrt.-vel technikai eszközök és bevetési védőruházat beszerzése érdekében, és ez a cég szerződött a védőruhát gyártó Respirátor Zrt.-vel.

Tehát nem tévedtünk múltkor, tényleg Zsitnyányi Attila, a Magyar Védelmiipari Szövetség elnökének cége gyártotta a tűzoltóruhákat.

Egy másik, szintén a témában kapott közadatigénylésre azonban konkrét információkat írt le az OKF:

- a 300 db védőruha 69.342.000 Ft volt (231.140 Ft/db)
- a védőruha tök jó
- a sérülés szokványos

tuzoltoruha.jpg

Címkék: abszurd tűzoltó okf

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr815388528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.07.03. 09:12:11

Ha szokványos a sérülés, akkor miért is panaszkodnak a tűzoltók?

Stenonis 2013.07.03. 09:30:23

Ha "szokványos", akkor a csapatpróbán használt régi ruhákban miért nem égtek meg a tűzoltók?

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.07.03. 09:38:08

Azt írja a szöveg, h a keletkezett sérülések (a szöveg bőrpírként utal rá, a hivatalos neve azonban elsőfokú égési sérülés) a jelenlegi ruhában is szokványosnak mondhatók. Igen ám, de a 2fajta ruhát együtt, egyszerre tesztelték, és azokon, akik a jelenleg használt ruhákban voltak, nem keletkezett semmiféle sérülés. Tehát olyan helyzeteknél, amikor a jelenleg használt ruhánál bőrpír keletkezik a tűzoltón, ott az új ruhában felhólyagosodás (másodfokú égés) lépne fel.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.07.03. 09:42:16

@Stenonis:
@MolnarErik: Pontosan. De sikerült újabb néhány milliót feleslegesen elkölteni az adófizetők pénzéből. Hajrá Magyarország címszó alatt.

Secnir 2013.07.03. 09:44:36

ööö...
...hát nem tudom. volt már rajtam tűzoltóruha (kurva nehéz). és futottam keresztül tűzön (nem most volt, '92-ben).
meleg volt benn. nem égtem meg, nem gyulladt ki a ruha.
úgy gondolom, ez az elvárható minimum egy tűzoltóruhával szemben, hogy 2-5mp tűzben történő tartózkodás alatt NE gyulladjon ki. (tájékoztató jelleggel: az igazi, régi farmeranyag 15mp-et bír ki).

csárli hárper 2013.07.03. 10:06:32

meglátjátok a végén a tűzoltók lesznek a hibásak, mert egy ilyen "szokványos" sérülést sem tudnak szó nélkül elviselni...
elbaszott egy ország lettünk.

Algopirin 2013.07.03. 10:10:57

@Stenonis: mert a régi ruha nem szokványos.

Wendiii · http://hivataliagyhalal.blog.hu 2013.07.03. 10:19:48

Tényleg tűzoltóhalál kell ahhoz, hogy észhez térjenek?
Bár ahogy ismerem ezeket, akkor is az lesz, hogy a ruha jó, a tűzoltó volt béna. :(

titan 2013.07.03. 10:29:33

@Jani haverja: biztos mind libsibolsik, meg gondolom a Bajnai bujtotta (vagy gyújtotta) fel őket.

Szelid sunmalac 2013.07.03. 10:36:24

A ruha jo, a tuzoltok jok. a hiba abban a kibaszott liberalis gyurcsanyista tuzben van, mert lobog mindenfele, meg ner-tarsakat eget ossze! Le merem fogadni, hogy EU utasitasra tamadja a magyar tuzoltokat!

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.07.03. 10:47:07

@Wendiii: Miből gondolod, h attól észhez térnének, egyszerűen vmi másra fognák.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.07.03. 10:48:54

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Mag amúgy is annak a rohadt tűznek piros lángjai vannak, meg náha vörösen izzik, ebből is látszik a politikai elkötelezettsége. Bezzeg ha valaki naranccsal dobálja meg a tűzoltókat, akkor ez a ruha biztosan megvédi őket. Na.
DDD

lyken 2013.07.03. 10:49:51

A végén mindenki ki lesz kiáltva balliberális ármánykodónak a lázadozó tűzoltókkal egyetemben, hiszen tök mindegy, a nyugdíjasok úgyis megválasztják őket ismét.

Apropó, a takarékpénztáras államosítósdi kapcsán csak nekem rémlik úgy, hogy Viktor 2011 őszén elmondta, hogy nem nyúlnak majd hozzá a zemberek pénzéhez? Vagy ha az a pénz takarékban van, akkor az már nem is a zembereké?

Szelid sunmalac 2013.07.03. 10:55:01

@lyken: Nem tok mindegy, hogy magannyugdijszamlan, bankszamlan, vagy takarekban van? Elso a haza! Vagy te nem akarod, hogy tehetseges fiataljainknak lehetoseguk legyen megfelelo stadionban felkeszulni a vb-re?! Te mocskos hazaarulo!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.03. 11:00:38

Szokványos? Akkor az OKF elnököt szeretnénk felkérni, hogy éles helyzetben mutassa be, hogy jó!
Ha abban be mer menni egy égő házba, és ki is jön... Égés nélkül, csak bőrpírral...

lyken 2013.07.03. 11:47:54

BASZKI: index.hu/belfold/2013/07/03/a_bizalmasok_kaszaltak_a_politikai_ugyeket/

"Az ügy megítélésében nem volt zavaró tényező, hogy több ítéletben szinte a teljes indoklást kopipésztelték úgy, hogy még a tanú elrontott nevét is átemelték."

Remélem ezeket egyszer valaki elviszi kényszermunkára. Természetesen legális "pártatlan" bírósági eljárás eredményeképpen.

Vidéki 2013.07.03. 11:55:50

Tehát egy védőruha 231140 forintba kerül.

Ezen a ruhák anyaga drága aramidszál, vagy a DuPont által rendkívüli igénybevételre kifejlesztett , jól látható narancs színű Nomex Confort külsőanyag, melyből 83% Nomex®, 15% Kevlar® és 2% antisztatikus szénszál poliamid védőbevonattal.

A ruhák lényegét képező szöveteket nem Magyarországon állítják elő.
A külföldről beszerzett komplett ruha sem olcsó.

A tűzoltó ezredes leveléből kiderül, hogy a csapatpróbára bocsájtás előfeltétele, hogy a ruhák megfeleljenek szigorú szabványoknak. amelyeket a genfi CENTEXBEL vizsgáló intézet tanúsított.

A csapatpróbán 3 alkalommal keletkezett olyan bőrpír jellegű sérülés, amely hasonló körülmények között a jelenleg használatos védőruhák viselése mellett is szokványosnak mondható.

Tehát Vastagbőr fontoskodása, kákán is csomót keresése nem állja meg a helyét.
Vastagbőr ne akarjon pápább lenni a pápáná!

InversioN 2013.07.03. 11:57:22

A balos tűzoltók mennek majd az új ruhában, a fideszesek a régiben. Beküldik az összeset egy égő házba, ki csak a lojális jön. Tisztogatás Fidesz módra :D

Vidéki 2013.07.03. 11:59:06

@Stenonis:

A bőrpír a megvadult propagandista agyában egyenlő a megégéssel!

Iratkozzon be egy szövegértési tanfolyamra, ha tud és nincsen ottan felvételi ponthatár, amit síkhülyék nem képesek teljesíteni!

Algopirin 2013.07.03. 12:01:22

@Vidéki: szerintem pirujjá meg faszomöccse.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.07.03. 12:02:54

@Vidéki: Kívánom neked, hogy teljesítsd ezt a tűzpróbát te is ebben az új tűzoltóruhában, és majd utána írd meg légy szíves a tapasztalataidat, ok?

csárli hárper 2013.07.03. 12:18:17

@Vidéki: már azt sem írom, hogy a kurva anyádat mert téged biztos nem anya szült...
téged a kuplerájban a lepedőre vert geciből hordtak össze a legyek.
más magyarázat nincs.

a többiektől elnézést.

AFulgens 2013.07.03. 12:26:09

Ritkan kommentelek, gyakran olvasok, de ezt mar nem birom megallni.

@Vidéki: Ajanlom tanulmanyozasra: hu.wikipedia.org/wiki/%C3%89g%C3%A9si_s%C3%A9r%C3%BCl%C3%A9s#Az_.C3.A9g.C3.A9s_beoszt.C3.A1sa

De ki is masolom az idevago reszt:
"I. fokú égés - bőrpír, duzzanat és fájdalom jelentkezik - ezen sérülésekre jellemző a spontán gyógyulás heg nélkül"

Amikor lepirulsz a napon, az is elso foku eges. Fajdalmas, kellemetlen, meg ha nem is eletveszelyes. De ha egy tuzolto I. foku egest szenved egy ruhaban, amikor a regiben nem egett meg, akkor vagy rossz a ruha, vagy nem tudom mi van (ha tenyleg atment a szabvanybizottsag vizsgalatan, akkor vagy a vizsgalattal van gond, vagy a szabvannyal - de akkor sem normalis, lattad a kepeket a gyakorlatrol?!)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.03. 12:38:35

@Vidéki: Menj ki, próbáld ki, trollocska. Majd ha neked is csak bőrpír lesz, akkor elhiszem.

SztupY · http://sztupy.hu 2013.07.03. 12:55:23

Egy gyors google keresés alapján a 200k/darab nem mondható drágának ($1000-$3000-ért láttam rendes felszerelést nyugatabra). Ha ehhez még hozzávesszük, hogy valószínűleg a felét még ki is lopták az összegnek, akkor egyből érthető miért nem véd a tűz ellen

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2013.07.03. 13:15:38

@Vidéki: mert nem egyenlő te szellemi alsónadrág? :D

Igyál még egy kis ablakmosót, és rugaszkodj neki újból.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.07.03. 13:19:10

Az áll a levélben, hogy: "genfi (Belgium)".

Bocsánat, mi van? Genf Svájc.

@Vidéki:
Az új ruhát hordó tűzoltó bement a forró konténerbe és megégett.
Ugyanabban a konténerben a régi ruhát hordó tűzoltó testén nem keletkezett sérülés.

Értem én, hogy pecsét van mindkettőn, de melyik tűnik alkalmasabbnak tűzoltásra?

Ironfist 2013.07.03. 13:20:26

Ls Vidéki elégedetten dörzsöli össze mancsait, mert megint vele foglalkoztok. Gratula hozzá! ;)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2013.07.03. 13:22:21

@Ironfist: engem kimondottan szórakoztat ez a balmenetes idióta, főleg hogy a lánglovagokon képek is vannak az aprócska bőrpírokról. De hát azt a libás szerkeszti biztos: www.langlovagok.hu/tuzvonal/797_igy-nem-egnek-meg-a-tuzoltok-az-uj-vedoruhaban

Secnir 2013.07.03. 13:24:41

@Vidéki: elfogadták a tavares-jelentést, eksön van a mandineren, szaladj!

Vidéki 2013.07.03. 13:40:45

@Algopirin:

Vegyél fel tűzoltóruhát, ha strandra mész.

Nem lesz bőrpírod!

Algopirin 2013.07.03. 13:44:53

@Vidéki: nemjárok, proli vagyok.

Foresty 2013.07.03. 13:45:46

@Vidéki: Tényleg ennyire hülye vagy? Olvasd már el @Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ által linkelt cikket, szerinted tényleg minden fasza, amikor a tűzoltók, azok az emberek, akik nap mint nap használják a ruhát azt mondják, hogy szart se ér?!
Vagy a tűzoltók is mind ballibsik, mi? Seggfej.

Vidéki 2013.07.03. 13:48:07

@AFulgens:

Ne csak írj, olvass is!

Honnan veszed?: "ha egy tuzolto I. foku egest szenved egy ruhaban, amikor a regiben nem egett meg, akkor vagy rossz a ruha, vagy nem tudom mi van"

A tűzoltó ezredes leveléből kiderül, amit te lusta voltál elolvasni, hogy

"A csapatpróbán 3 alkalommal keletkezett olyan bőrpír jellegű sérülés, amely hasonló körülmények között a jelenleg használatos védőruhák viselése mellett is szokványosnak mondható."

Nálad a hasraütés az, ami szokványosnak mondható.

Vidéki 2013.07.03. 13:49:57

@Algopirin:

Fösvény vagy megvenni egy tűzoltóruhát strandoláshoz, ezért fenyeget a bőrpír!

Algopirin 2013.07.03. 13:51:20

@Vidéki: az agyfasz fenyeget momentán.

Vidéki 2013.07.03. 13:51:21

@Algopirin:

Ne légy fösvény, vegyél tűzoltóruhát strandoláshoz, akkor nem lesz bőrpírod!

AFulgens 2013.07.03. 13:51:25

@Vidéki: A Jancsibohoc altal linkelt cikkbol:
"Az eredmény borítékolható volt, két tűzoltó az R13-as védőruhában égési sérüléseket szenvedett, ellentétben azokkal, akik a már rendszeresített - két különböző gyártmányú - felszereléssel mentek be a több száz fokra hevített konténerbe."

Akkor most csak annyit kerdeznek szep magyarosan, hogy:

eh?

Foresty 2013.07.03. 13:51:50

@Vidéki: Te is olvass, seggfej: "Az eredmény borítékolható volt, két tűzoltó az R13-as védőruhában égési sérüléseket szenvedett, ellentétben azokkal, akik a már rendszeresített - két különböző gyártmányú - felszereléssel mentek be a több száz fokra hevített konténerbe." Tudod értelmezni?
www.langlovagok.hu/tuzvonal/797_igy-nem-egnek-meg-a-tuzoltok-az-uj-vedoruhaban

Enrico72 2013.07.03. 13:52:53

@Vidéki: Nem értek egyet.
A legfontosabb az emberi élet védelme.
Jancsibohóc által linkelt oldalon látszik, hogy ez több egyszerű bőrpírnál.
Nem vagyok hivatásos tűzoltó és nincs tűzoltó ismerősöm sem, de úgy gondolom, ha ellenőrzött körülmények között ilyen előfordulhat, akkor egy stresszhelyzetben lévő tűzoltón egy kiszámíthatatlanul égő épületben katasztrófa történhet.
Egy ilyen hiba nem csak egy tűzoltóra lehet végleges, hanem arra is akit menteni akarnak. Ráadásul, ha egy tűzoltó bajban van, a társai érte fognak menni, akik szintén súlyos sérüléseket szenvedhetnek el.
Ezt az ügyet mindenképpen megnyugtatóan ki kell vizsgálni. A kiszámítható kockázatokat minimalizálni vagy megszüntetni kell, amíg van rá lehetőségünk.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2013.07.03. 13:54:06

@AFulgens: @Foresty: a langlovagokat tavares szerkeszti nem tudtátok? Na azt nem fogja elolvasni ez a majom. :D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2013.07.03. 13:55:31

@Enrico72: jól vagy koma? Iszol rendesen? Nem értesz egyet NER-társaddal? Hú bazmeg' mi lesz itt.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.07.03. 13:55:59

Azért égette meg őket a tűz, mert a panaszkodók, meg az ilyen cikkek és blogok csak olajat öntenek rá.

A panaszkodó tűzoltóról a Magyar Nemzet és a HírTV munkatársai kiderítették, hogy az unokatestvére telekszomszéd a kisbornyádi volt MSZP-s polgármester sógorával, a feleségét egyszer megcsalta egy kolléganőjével, a bátyját egyszer megbírságolták tilosban parkolásért, a fia osztálytársai pedig részt vettek a Hoffmann Rózsa elleni középiskolás tiltakozásban, amelyet az amerikai támogatók által pénzelt Bajnai pénzelt.

Ironfist 2013.07.03. 13:56:41

@Algopirin:
"az agyfasz fenyeget momentán."

És Vidéki tökéletesen elérte a célját. Tényleg ennyire nem veszed észre? Nem vitázni akar, bazmeg, hanem hogy IDEGESKEDJ! ENNYI A TÖRTÉNET! PONT! :D

Palmi, Zero: A tegnapi EP vitáról nem lesz poszt?

Vidéki 2013.07.03. 13:56:55

@Foresty:

Kérded. "Vagy a tűzoltók is mind ballibsik, mi? Seggfej."

Lehetnek köztük is ballibsik. A ballibsik ott vannak minden kilométerkőnél!

Mindenesetre a tűzoltó ezredes, akinek levelét Vastagbőr jóvoltából te is elolvashatod, normális ember lehet!

Algopirin 2013.07.03. 13:58:07

@Ironfist: ja, azt nem írtam, hogy nem tőle, hanem a kollegáktól, rá már immunis vagyok :D

Secnir 2013.07.03. 14:09:28

@Vidéki:
"A ballibsik ott vannak minden kilométerkőnél!"

szerintem meg először menj el egy pszichiáterhez, és beszélj neki a ballibsi fóbiádról. előre szólok, nyugodtan elmehetsz, a pszichiáterek NEM ballibsik, beszélhetsz velük minden további nélkül, sőt! némelyikük még a NER-t is kiszögezte a falra! igaz, egy részük lengyelül van írva, esetenként a lengyel Szolidaritás vezére, aki volt a béekmeneten is, maga Candydatus Medicus Pszychyatricus is aláírta! ott jó kezekben vagy!

CyberDog 2013.07.03. 14:25:11

@Holger Hartland:
Az is kiderült, hogy az annya egy malomtulajdonos kulák szeretője volt.

Vidéki 2013.07.03. 14:38:37

@Enrico72:

Írod: „Nem vagyok hivatásos tűzoltó és nincs tűzoltó ismerősöm sem,”
Mindenesetre a tűzoltó ezredes, akinek levelét Vastagbőr jóvoltából te is elolvashatod, hivatásos tűzoltó.

A tűzoltó ezredes leveléből kiderül, hogy

"A csapatpróbán 3 alkalommal keletkezett olyan bőrpír jellegű sérülés, amely hasonló körülmények között a jelenleg használatos védőruhák viselése mellett is szokványosnak mondható."

Ha elolvasod a lánglovagok inkriminált cikkét, kiderül, kik forszírozzák az ügyet.

Idézet a cikkből:

„Árok Kornél egykori tűzoltó, a Magyar Szociáldemokraták Pártjának ügyvezető elnöke a témában korábban már Pintér Sándor belügyminiszterhez és Bakondi György katasztrófavédelmi főigazgatóhoz fordult, de süket fülekre talált. Legutóbbi nyílt levelében Petróczi Tímeát kérte fel, teszteljék közösen az új védőruhát. Árok Kornél most újra írt a főigazgatónak, ezúttal viszont már vele venne részt egy közös gyakorlaton."

Ki is ez az Árok Kornél?

A rendvédelmi tüntetés egyik szervezője. Bohócruhában is szerepelt.
rendvédelmi tüntetés percről percre
[ORIGO]2011. 05. 06., 10:23

1. „Füstbombákkal borították ködbe a belvárost, kereplőkkel és dobokkal vonultak fel, és a Parlament parkolóját is elfoglalták a rendvédelmi dolgozók.”

2. „Kónya Péter, a rendezvény főszervezője azt mondta, hogy hétfőn keményen fognak tárgyalni. "Ha mi nem tudunk nyugdíjba menni, akkor ők fognak" - mondta Kónya.”

3. „Véget ért a fáklyás felvonulás a Parlament körül, a tüntetők eloltják és kukákba dobálják a fáklyáikat. „
(Kukákat is gyújtanak, tűzoltócsapok illegális nyitogatásával utcákat árasztanak el vízzel)

4. „ "A hétfői találkozó a kormány utolsó utáni esélye" - mondta Árok Kornél, a Hivatásos Tűzoltók Független Szakszervezetének elnöke „

5. „Indulatos tömeg előtt beszélt a belügyminiszter
A belügyminisztert beszéde közben többször is lehazaárulózta és kifütyülte a tömeg.”

6 „Kónya felszólította a tüntetőket, hogy menjenek át a Kossuth szoborhoz, mert a belügyminiszter ott fog beszédet mondani. Azt is elmondta a korábban füstbombákkal is dobálózó tüntetőknek, hogy garantálta Pintér biztonságát.”

7. „A szervezők által kért élőlánc helyett a Parlament parkolójába mentek a demonstrálók, akiket jelenleg a szervezők csitítanak. Többen is az épület díszlépcsőjén állnak,

ami egyébként tilos.

Helyszíni tudósítónk jelentése szerint néhányan álarcot viselnek,

egy idősebb tüntető pedig "Szeretnék, hogy hatvanévesen életfogytost őrizzek?" feliratú transzparenst tart a kezében.”

8. „A tüntetők megérkeztek a Nemzetgazdasági Minisztériumhoz, ahol tudósítónk szerint előbb

meggyújtottak egy hatalmas füstbombát, majd egy izraeli zászlót (fehér alapon kék Dávid-csillagos lobogót) is,”

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2013.07.03. 14:48:42

@Vidéki: te most meséld már el hogy az origo-s snittelésednek mi köze van ahhoz, hogy a régi ruhában nem égnek meg a tűzoltók, az újban meg igen ugyanazon feltételek között. Tehát?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.07.03. 14:52:26

IGEN! Negyvenhárom percen belül jött, amit megjósoltam! :D
Árok Kornél tüntetett a kormány ellen, TEHÁT a védőruha jó.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2013.07.03. 14:53:43

@Holger Hartland: azért ha már ez a fasz a személyekkel dobálózik, nézzük már meg ki is a levél írója, meddig van benne a feje a fideszes seggekben. :D Meglepő!

AFulgens 2013.07.03. 14:55:04

@Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/: Az a koze, hogy nem fogadja el a langlovagos cikket, hanem csak a hivatalos szovivo altal lehozott anyagot, amiben tenyleg nincs szo semmi gondrol. Ha nem fogadja el langlovagosat (barmi legyen is az ok), de elfogadja a szovivoi anyagot (barmi legyen is az ok), akkor bizony helyes kovetkeztetesre jutott.

Innentol valoban az a kerdes, hogy melyik anyag mennyire megbizhato. Az elmul harom-es-majdnem-fel-evbol kiindulva ezt ki-ki dontse el maga, en arra voksolok, hogy a langlovagos cikknek hiszek.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2013.07.03. 15:00:38

@AFulgens: tudtam, hogy narancsvidéki agyhalottunk egyszerű mint a szorzótábla, de azért megvárom a következő dupla sortávolságos válaszát. Remélem benne lesz a bajnai is.

Vidéki 2013.07.03. 15:02:35

@Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/:

Honnan veszed, "hogy a régi ruhában nem égnek meg a tűzoltók, az újban meg igen ugyanazon feltételek között."?

A szarkeverő Árok Kornéltól, akinek minden szavát Szentírásnak tekinted.

„Árok Kornél egykori tűzoltó, a Magyar Szociáldemokraták Pártjának ügyvezető elnöke a témában korábban már Pintér Sándor belügyminiszterhez és Bakondi György katasztrófavédelmi főigazgatóhoz fordult, de süket fülekre talált. Legutóbbi nyílt levelében Petróczi Tímeát kérte fel, teszteljék közösen az új védőruhát. Árok Kornél most újra írt a főigazgatónak, ezúttal viszont már vele venne részt egy közös gyakorlaton."

Secnir 2013.07.03. 15:03:29

@Vidéki:
"Mindenesetre a tűzoltó ezredes, akinek levelét Vastagbőr jóvoltából te is elolvashatod, hivatásos tűzoltó." - aki akkor volt utoljára tűz közelében, mikor rágyújtott. Mellesleg egy hátköznapi tűzoltó ezredes levele NEM hivatalos szakvélemény.

"Ki is ez az Árok Kornél? " - gratulálok. ha nem tudsz érvelni, akkor belekötsz az érvelő személyébe. tipikus troll terelés. régi módszer, jó módszer, és szétbaszod vele blogot.
(amúgy ha már megkérdezed, akkor tedd hozzá, hogy az az Árok Kornél, aki Kónya Péterrel együtt tüntetett a fegyveresek jogaiért - először 1997-ben, utána 2001-ben, 2004-ben, majd 2010-ben... (házi feladat: nézd meg, a felsorolt években ki volt kormányon!)
...utána már a demokráciáért kellett tüntetniük Szima Judittal együtt. (apropó, tudod ki volt SZJ és mi történt vele?).

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.07.03. 15:03:54

@Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/: Mármint Vidéki nick? Nem számít, hogy ki ő. Mindenkinek joga van hozzá, hogy névtelen kommentelő legyen, kivéve talán azt, aki a politikából él.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2013.07.03. 15:09:01

@Holger Hartland: ő-ő

@Secnir: A belügyminiszter kimagasló szolgálati tevékenysége elismeréséül előléptette soron kívül tűzoltó ezredessé Dr. Gyurka Tímea tű. alezredest, a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Hivatalának vezetőjét. Most akkor írjam a vidékiköcsögnek, hogy a ragyás seggnyalója, ezért nem hiszünk neki? Szerinted ereszkedjek le?

Borenbukk 2013.07.03. 15:09:05

230K HUF? Az nem draga. Ja, hogy nem mukodik? Ugy mar eleg draga.

Enrico72 2013.07.03. 15:13:31

@Vidéki: Nem vagyok tűzoltó, de nagyon tisztelem azt amit csinálnak. Sajnos tudom, hogy kicsoda Árok Kornél, meg vannak sejtésem a szándékairól, de itt nem az a lényeg, hogy ő mit gondol a ruhákról, hanem amit mezei tűzoltók.

Idézet a lánglovagok.hu-ról:
Az egyik tűzoltó a jobb vállán, felkarján, a másik pedig a térdén égett meg. A tapasztalataik szerint az R13-asban jóval rövidebb ideig lehet bírni a magas hőmérsékletet, mint a jelenleg használatos védőruhákban, a gyenge pont a térdnél és a vállnál van. Úgy tudni, az alkalmazott anyag már elavult technológiának számít.

Még ha sima bőrpír is keletkezett, akkor is megengedhetetlen, hiszen ez ellenőrzött körülmények között történt. Ha valamiért nagyobb a tűz, akkor katasztrófához vezethet ha nem véd eléggé a ruha. Bőrpírnak SEM szabadna keletkeznie (laikus vélemény)

Vidéki 2013.07.03. 15:13:42

@Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/:

Neked a snittelés uncsi, az olvasás fájdalmas, mert kizökkenthet téveszméid és vakhiteid világából.

Mindenesetre jellemző rád, hogy egy olyan alaknak hiszel, aki anarchista provóként viselkedett a rendvédelmi dolgozók randalírozásának megszervezésében, és semmibe veszed a legitim intézmények vezetőit.

Foresty 2013.07.03. 15:26:28

@Vidéki: Remélem egyszer bennégsz a házadban, mert a tűzöltő nem tud kihozni, mert ráolvad a ruha...

Vidéki 2013.07.03. 15:27:49

@Enrico72:

A Lánglovagok lánglelkű újságírója szerint. „Úgy tudni, az alkalmazott anyag már elavult technológiának számít.”

Semmilyen további konkrétumot nem hoz elő a „Lánglovagok” újságírója, hogy miért is számít elavult technológiának!

„Fama est”, az a hír járja, valaki azt mondta, hogy valaki azt mondta!

A tűzoltó ezredes leveléből kiderül, hogy a csapatpróbára bocsájtás előfeltétele, hogy a ruhák megfeleljenek szigorú szabványoknak. amelyeket a CENTEXBEL vizsgáló intézet tanúsított.

Valószínnek tartom, hogy a CENTEXBEL vizsgáló intézet legalább annyira érti a dolgát, mint a „Lánglovagok” újságírója.

Secnir 2013.07.03. 15:28:14

@Vidéki:
stop!
Árok Kornél is egy legitim intézmény vezetője, csaxólok, nehogy pofára ess.

Vidéki 2013.07.03. 15:29:52

@Foresty: A gyűlöletfröcsögésen kívül semmi más nem jut eszedbe?

Vidéki 2013.07.03. 15:41:37

@Secnir:

Politikusi pályára lép Árok Kornél, a HTFSZ lemondott elnöke

Lemondott tűzoltó szakszervezeti tisztségéről Árok Kornél, aki hivatásos állományból való felmentési idejének letöltése után politizálni szeretne.(delmagyar.hu
2013. 07. 03. szerda )

Új szocdempárthoz igazolt Árok Kornél
Jogutód nélkül megszűnt tegnap a Magyarországi Szociáldemokrata Párt (MSZDP), de "politikai örököseként" megalakult a Magyar Szociáldemokraták Pártja, amelynek elnöke - mint MSZDP-nek - Schmuck Andor lett, ügyvezető elnöke pedig Árok Kornél.(Népszava 2013. július 03. szerda )

Innen fúj a szél!

dr. Aullah 2013.07.03. 15:54:01

Nos... én nem vagyok tűzoltó, sem parancsok, sőt, még diplomám sincs (bár nagyon közel vagyok hozzá), de szerintem ha az új ruhában meg lehet égni, míg azonos körülmények között a régiben nem, akkor az új ruha szar.

Secnir 2013.07.03. 15:55:12

@Vidéki:
látom fasz vagy, mint szoktál lenni. kezdjük.
Centexbel, belga minősítő intézet. annyit tesz, hogy megnézi, bizonyos szabványoknak megfelel-e az adott termék (nemcsak tűzoltóruhákat vizsgálnak). oldala: www.centexbel.be/protective-clothing-standards
két tűzoltócuccost vizsgálnak be, az egyik a hétköznapi (amiről szó van) az EN1486, a másik az EN13911-es (ez a sisak alá való ruha, lásd F1 pilótáknál pl.).

az EN1486-os szabvány a következő vizsgálatokat írja elő: az esetek 90%-ban SZEMREVÉTELEZÉSSEL kell megállapítani, hogy jó-e, a maradék 10% számszaki követelmény. (figyelem! az ezredes és a tűzoltók által leírtakat hasonlítsd össze a szabvánnyal!)

Kontakt hő: 300 fokot kell kibírnia legalább 15mp-ig
hőátadás: 21 mp-ig semmi, utána lehetséges, hőáramsűrűség 80kW/m2
további tesztek 255 fokon, 5 percig:
-meggyulladás: elfogadhatatlan
-olvadás: elfogadhatatlan
-lyukképződés: elfogadhatatlan
-csöpögés: elfogadhatatlan
-egyszeri zsugorodás hosszirányú: max 5%
-egyszeri zsugorodás keresztirányú: max 5%

a múltkor linkelt videón is látható, hogy sem a meggyulladás, sem a az egyszeri zsugorodás tesztjén nem ment át, és a hőátadáson is simán megbukott.
viszlát.

Foresty 2013.07.03. 16:02:05

@Secnir: De a Zárokkornélahibás!!!4 Értsd má' meg! :)

Enrico72 2013.07.03. 16:14:42

@Vidéki:
Amit én látok:
Két kép, két tűzoltó, két enyhe égési sérülés (nevezhetjük bőrpírnak).

Normális dolog az, hogy ilyen sérülések keletkeznek a védőruha használata közben?

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2013.07.03. 16:14:59

@Enrico72:
@Vidéki:

Kérlek benneteket, "hegyezzétek ki" az ügy kapcsán a Bajnai felelősségét (is)! Postázom a kiindulási alapot.

Köszönettel: Á.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.07.03. 16:16:11

@Vidéki: "A csapatpróbán 3 alkalommal keletkezett olyan bőrpír jellegű sérülés, amely hasonló körülmények között a jelenleg használatos védőruhák viselése mellett is szokványosnak mondható."
A csapatpróbán együtt tesztelték a régi és az új ruhákat, és a régi ruhákban lévők nem szereztek semmilyen sérülést
"két tűzoltó az R13-as védőruhában égési sérüléseket szenvedett, ellentétben azokkal, akik a már rendszeresített - két különböző gyártmányú - felszereléssel mentek be a több száz fokra hevített konténerbe."
Tehát hasonló körülmények között a régi ruhában nem keletkeznek ilyen sérülések.
Az a bőrpír pedig elsőfokú égési sérülés.
Vidéki öcsém/bátyám (ahogy érzed), rólad egy 50-es évekbeli film jut az eszembe, ahol a gaz a ellen a munkásoknak való zuhanyzó építésével akarta elvonni az erőket a termeléstől, de a kohászok nem hagyták magukat befolyásolni az imperialista propagandától, jól tudván, h az ilyesfajta luxusdolgok, mint a zuhanyzók csak a tőkés kizsákmányolás kellékei, és egy öntudatos munkás nem kér belőlük.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.07.03. 16:18:20

@Enrico72:

Mi van veled, testvérem? Mi ez a bomlasztás? Megvonták a prémiumodat?

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.07.03. 16:19:21

@Enrico72: Mi ez a kétely Enrico? Hát persze, h normális, aki nem a balliberális (röviden libás) devianciakultuszban nevelkedett, annak fel sem tűnik az ilyesmi.

Enrico72 2013.07.03. 16:21:49

@MolnarErik: Nem értem miért áll ki Dr. Gyurka Tímea egy biztonságot veszélyeztető ruha mellett.
Minden tiszteletem a tűzoltóké.

titan 2013.07.03. 16:27:11

@Borenbukk: mint a viccben
- Anyjuk! Nem elég savanyú ez a káposzta!
- De hisz' ez mákos tészta.
- Annak elég savanyú.

Vidéki 2013.07.03. 16:29:23

@Enrico72:

Az USA-ban nemrég 19 tűzoltó égett halálra mert bekerítette őket az erdőtűz.

lyken 2013.07.03. 16:29:36

@ColT: Már sokan ajánlották neki, de valamiért nem akart élni igaza bizonyításának lehetőségével.

Tűzgolyó 2013.07.03. 16:33:25

"A csapatpróbán 3 alkalommal keletkezett olyan bőrpír jellegű sérülés, amely hasonló körülmények között a jelenleg használatos védőruhák viselése mellett is szokványosnak mondható."
Ez nyílt beismerése annak, hogy Petróczi Tímea, az OKF szóvivője hazudott:
www.langlovagok.hu/tuzvonal/797_igy-nem-egnek-meg-a-tuzoltok-az-uj-vedoruhaban

Vidéki 2013.07.03. 16:33:37

@MolnarErik:

Önnel szemköpszt a tűzoltó ezredes leveléből kiderül, hogy

"A csapatpróbán 3 alkalommal keletkezett olyan bőrpír jellegű sérülés, amely hasonló körülmények között a jelenleg használatos védőruhák viselése mellett is szokványosnak mondható."

A tűzoltó ezredes is konyít annyit a szakmához, mint Ön.

Enrico72 2013.07.03. 16:34:21

@Vidéki: Igen tudom, meg ott verik a négereket.

Nem ismerem a pontos körülményeket, de némi különbséget vélek felfedezni a között, hogy bekerítette őket az erődtűz és halálra égtek/megfulladtak stb. vagy ellenőrzött körülmények között enyhe égési sérüléseket szenvedtek.
A két dolgot nem lehet összehasonlítani. Van olyan ami ellen nem véd meg semmilyen ruha.

Pl: A motorosokon is van protector + bukósisak, de ha átlépnek egy sebességhatárt, ez sem védi meg őket.

Foresty 2013.07.03. 16:36:17

@Vidéki: Látom még mindig nem érted a lényeget, narancs van az agyad helyén. Nincs olyan védőruha, ami a végtelenségig ellenáll a tűznek, ha úgy tetszik "tűzhatlan". Erre egyik sem képes, nem is ez a célja. Az a célja, hogy x ideig tartós hőnek vagy tűznek kitéve megvédje a használóját a sérülésektől. Erre az új ruha alkalmatlan, a régi meg alkalmas. De persze ezt nem fogod felfogni.

Secnir 2013.07.03. 17:23:51

@Vidéki:
az erdőtűznek semmi köze hozzá. @Enrico72: -nak van igaza.

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.07.03. 17:47:54

@Vidéki: a hazaáruló kurva anyádat, rád kéne gyújtani a putrit amiben vergődsz

Vidéki 2013.07.03. 17:53:22

@Foresty:

" Erre az új ruha alkalmatlan, a régi meg alkalmas."

Szerinted!

De a tűzoltó ezredes leveléből kiderül, hogy

"A csapatpróbán 3 alkalommal keletkezett olyan bőrpír jellegű sérülés, amely hasonló körülmények között a jelenleg használatos védőruhák viselése mellett is szokványosnak mondható."

A tűzoltó ezredes a kompetens, nem Te és nem a kívülálló az új szocdempárthoz igazolt Árok Kornél, aki megpróbál vihart kavarni egy teáscsészében.

Jogutód nélkül megszűnt tegnap a Magyarországi Szociáldemokrata Párt (MSZDP), de "politikai örököseként" megalakult a Magyar Szociáldemokraták Pártja, amelynek elnöke - mint MSZDP-nek - Schmuck Andor lett, ügyvezető elnöke pedig Árok Kornél.(Népszava)

Innen fúj a szél!

Foresty 2013.07.03. 17:55:32

@Vidéki: És a tűzoltók, akik megégtek sem kompetensek, igaz?

InversioN 2013.07.03. 18:20:48

Miért van az, hogy kb. minden 3. komment a vidékié? Nem is egyszavasak, fogalmaz és kutat rendesen. Hogy van erre ideje? Miért érdekli ennyire, hogy random, névtelen kommentelők mit írogatnak egy blogon a sok közül? Sokaknak van mindenféle szenvedélye, de ezt nagyon nem értem.
Hab a tortán, hogy más blogokon is jelen van emellett.

dr. Aullah 2013.07.03. 18:38:55

@Foresty: Az igazi magyar tűzoltó alsógatyában sem ég meg a tűztől :D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.07.03. 19:17:00

@InversioN: A magyarázat az, hogy Vidéki bérkommentelő. És még az is lehet, hogy nem egy személy, hanem több, merthogy váltásban dolgoznak. Simicska lopott pénzéből, Habony utasításai alapján.

Remélem segítettem.

labrabbit 2013.07.03. 19:19:34

Igencsak alul vannak fizetve a tűzoltók ahhoz képest hogy az ilyen sérülések 'szokványosnak mondhatóak'.
Bizonyos orcákon kellene némi bőrpírnak megjelenni.

dr. Aullah 2013.07.03. 19:21:04

@saravad: politikusokat kéne beküldeni tüzet oldani... olyan vastag arcbőrrel :D

InversioN 2013.07.03. 19:21:12

@Jani haverja: Eddig is tudtam :) A hsz-om cinikus akart lenni.

labrabbit 2013.07.03. 19:26:44

@dr. Aullah:
1 próbát megérne...
Úgyse láttam még politikust pirulni.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.07.03. 19:37:11

@saravad: Én már égni láttam néhányszor. Főleg nemzetközi szerepléseken az utóbbi időben...

tryclops 2013.07.03. 19:40:55

@Vidéki: Igen, tudjuk, az Árok Kornél rohadt balliberális bolsevista kulák, ellentétben Dr. Gyurka Tímea ÚrHölgyel, aki pedig feddhetetlen NER kompatibilis nemzeti szóvivő, már-már O.V. földi reinkarnációja.
A tűz pedig valójában nem is úgy égett, illetve ha igen, akkor is direkte magasabb hőfokon, hiszen egyébként is vörös! Sőt, igazából az a bőrpír sem létezhetett, hiszen mind tudjuk, hogy a vörös szín nem is valódi, az is csak egy a kommunista átverések közül, ha jobban megnézzük, mindjárt látszik, hogy valójában narancssárga.

Nemzetvesztés! Árulás! Libák! És különben is mit keres Oszkó Péter a Wizzairben?

labrabbit 2013.07.03. 19:42:42

@Jani haverja:
A. sorozatos győzelmekre gondolsz? A dübörgő tapsra?

Nehéz lehet... a zellenség irigyli a sikereinket.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.07.03. 19:47:39

@saravad: Hát valami ilyesmikre :)

Tudod, mindig az a történet jut eszembe, hogy Pistike egy kicsit gyengébb az osztályátlagnál, nem a leggyengébb, de az átlag alatt van. Aztán mindenkinek sunyiban kioszt egy-egy tockost. Aztán az osztály előbb-utóbb megelégeli, és jól elveri Pistikét.

Ne nekem legyen igazam, de sajnos ez a hasonlat minden egyes Orbán megnyilvánulásnál eszembe jut. Csak az a baj, hogy nem Orbánt, meg a brancsát fogják "jól elverni", hanem Magyarországot :( Ami igaz, hogy engem konkrétan nem érint, de azért van éppen elég rokonom, barátom Magyarországon, akiket igencsak.

vontod75 2013.07.03. 19:51:02

@Vidéki: Mi van narancskomcsi hazaáruló, megkaptad az agitprop osztály eligazítását?

labrabbit 2013.07.03. 19:57:31

@Jani haverja:
konkrétan már engem sem érint csak elszomorít.

Tűzvályó 2013.07.03. 20:24:57

Ennél a biznisznél mekkora lehetett a nemzeti talicska? Csapatpróbán lévő ruháért ennyit fizetni?

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2013.07.03. 20:29:12

Tanulsagos szosszenet egy agyhalott droidtol, ez videki, akire mar a sajat tarsai is sandan neznek

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.07.03. 20:36:32

@Vidéki:
Agyhalottaknak, mint neked, ez persze bőven elég.
Persze a marha tűzoltó ismerős a bajtársaival fogta az új és a régi ruhát, betette a sütőbe és rágyújtottak. Az új ruha megégett, amikor másik még meg sem pörkölődött!
Ők kijelentették, az új ruhát nem hajlandóak felvenni, legyen az akár parancsmegtagadás is.
Vegye fel az, aki eladta...
Én neki hiszek, nem a hozzád hasonló agyhalottaknak - szerencsétlen szánalmas seggnyalonc vagy, de végül is ezért tartanak téged. Nem ciki még a pártközpontnak a hozzád hasonló seggarcok futtatása?

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.07.03. 20:50:02

@Vidéki: Köszönöm, h méltóztatott felvilágosítani tűzoltódandártábornok úr, ellenben azt nem én írtam, csak idéztem (ezt jelezte az idézőjel), mégpedig a tűzoltók honlapjáról:
"két tűzoltó az R13-as védőruhában égési sérüléseket szenvedett, ellentétben azokkal, akik a már rendszeresített - két különböző gyártmányú - felszereléssel mentek be a több száz fokra hevített konténerbe."
www.langlovagok.hu/tuzvonal/797_igy-nem-egnek-meg-a-tuzoltok-az-uj-vedoruhaban
Hogy világos legyen a méltóságos tűzoltóvezérezredes úr számára is, ezt egy a csapatpróbán részt vett tűzoltó írta le (fényképekkel illusztrálva), amin feltételezem, h a kegyességes tűzoltótáborszernagy úr nem volt jelen, nyilván egyéb tűzoltási tevékenységei miatt.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.07.03. 21:04:22

@Vidéki: Az talán persze a magasságos tűzoltóhadseregtábornok úrnak is feltűnt, h Gyurka Tímea levelében, nem említi, h a régi típusú ruhákban a csapatpróba során a tűzoltók megsérültek volna, tehát mégiscsak lehet valami abban, h a régi típusú ruhák azonos (és nem hasonló) körülmények közt jobbak.
Persze az sem teljesen kizárt, h Gyurka Tímea azért nem említette ezt, mert még a fényességes tűzoltógeneralisszimusz úrnál is nagyobb hülye, de ezt azért igencsak nehéz elképzelni (csak azért nem írtam @-t, mert azt még nehezebb volna).

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2013.07.03. 21:14:32

@Counter: Ternészetesen Gent, de hát ezt egy FIDESZ-es nem köteles megkülönböztetni (az újgazdag vicc jut az eszembe, csak a poén: A Lotz-freskók jövő héten érkezenk egyenesen ... hm ........ hm........ Lodzból).

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2013.07.03. 21:16:14

@vacsad: Kikérem magamnak az összes magyarországi kisebbség nevében.
Persze ha valakinak ilyen jövedelmező bérkommentelés mellett csak putri jut, akkor minden meg van bocsátva.

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2013.07.03. 23:15:04

@Vidéki: Szevasz te utolsó senkiházi orbánkorcs. Először is a kurva anyádat!
Egy tűzoltó üzeni a fajtádnak okádék anyabaszók:

"Akkor jól figyeljetek! Kerek perec megmondták, amelyik tűzoltó még egyszer kritizálni meri az R13-ast, az a parancsnokával együtt ki lesz rúgva.

Aki pedig magyar terméket kritizál (utalva az R13-ra), az magyarellenes!

Én pedig azt mondom drágalátos senkiházik, ti vagytok a magyarellenesek, és amit műveltek, azért meg fog verni titeket az Isten! De a kormányváltás után minimum a bíróságon feleltek a bűneitekért."

Szóval faszfej te és a fajtársaid a bukás után kíméletlenül számon lesztek kérve a gazdáddal együtt!!!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.07.03. 23:54:42

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !): Szép fideszkomcsi hozzáállás. Nem az a baj, hogy lószart nem ér az új tűzoltóruha, hanem az, hogy kritizálják! Gratula a NER-hez.

Kicsit viccesebben, akkor most mi itt sokan szintén magyarellenesek vagyunk, mert kritizáljuk Vidékit, és ő is egy tipikus magyar termék. Egy magyar vég(bél)termék...

kifordított nagyanyó 2013.07.04. 08:32:05

Némá!A két droid összeveszett!XD

9mmPara 2013.07.04. 08:40:20

Ebben az egészben számomra egy rohadt nagy büdös pont van. Ha én, mint gyártó oltári nagyot akarok villantani a cuccommal, akkor magam demonstrálom, hogy milyen jó. Uniós piac van, vazze, minden ingyenreklám súlyos milliókat jelentő potenciális bevétel. És a nyár tuti nemzetközi uborkahíre lett volna, hogy egy magyar védőruhagyártó főnöke saját maga mutatta be a szerelést.

Tapmancs 2013.07.04. 08:43:04

A mai poszt tanulsága:

Enrico még nem veszett el teljesen, az értelem gyenge szikrája megvan benne.

Vidéki totál reménytelen eset. Nyilván ha libsikormány alatt történne ugyanez, homlokegyenest az ellenkezőjét állítaná.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.04. 08:55:46

aki dolgozik, az hibázik is...

persze a libbantak nem ismerhetik ezt a mondást

Totof 2013.07.04. 09:11:12

@wmiki:
1) Hallottad már a kormánytól, hogy hibázott? Vagy a katasztrófavédelemtől? Nahátakkor kuss.
2) Idefigyelj, te takony! Az alábbi cikk szerint nemcsak tudta a katasztrófavédelem vezetősége, hogy nem elég jó a ruha, hanem ebben a ruhában küldte a tűzoltókat csapatprobára. Továbbá saját maguk által bevallottan hazudtak.
www.langlovagok.hu/tuzvonal/797_igy-nem-egnek-meg-a-tuzoltok-az-uj-vedoruhaban
Takarodj innen, te genny.

kifordított nagyanyó 2013.07.04. 09:11:26

@wmiki: Anyád is hibázott,mikor dolgozott.
Ezért születtél meg.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.07.04. 09:14:13

azrét nagyon megnyugtató....a tűzvédelemtől a fociig mindenhez ért mindenki.

kifordított nagyanyó 2013.07.04. 09:14:37

@Totof: Pontosan.Ezek a hibátlanok hibáznának?
Ugyan.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.04. 09:17:41

hiába... a magukat felsőbbrendű értelmiségi liberális demokratáknak képzelőkből hamar előbújik az igazi énjük, a primitív embergyűlőlő fasiszta :x

Totof 2013.07.04. 09:19:40

@FILTOL: Ó, én nem értek. De a tűzoltók igen, úgyhogy elolvasom a Lánglovagok cikkét.
www.langlovagok.hu/tuzvonal/797_igy-nem-egnek-meg-a-tuzoltok-az-uj-vedoruhaban

kamasuka 2013.07.04. 09:22:37

Bezzeg a kormányzati negyed! 2002-2010 között az csak 15 milliárdba került kapavágás nélkül ...

Totof 2013.07.04. 09:22:48

@wmiki: Ha elolvasnád a Lánglovagok cikkét, te is utálnál minden hozzád hasonló gennyet. Sajnos, te eladtad magad aprópénzért a fidesznek, és védeni próbálod a védhetetlent. Ne csodálkozz, ha majd egy tűzoltó azt mondja neked, hogy szívesen dolgozik nálad öt percet.

Totof 2013.07.04. 09:24:08

@kamasuka: És hány tűzoltó bőre égett meg közben?

nincs_nick 2013.07.04. 09:26:55

@Vidéki: Mi az a "ballibsi"? Fizetett párttársaid máig nem tudják megválaszolni?:) A baloldali (szociális, ne adj isten kommunista) és a liberális politkai felfogás egymással teljesen ellentétes. Vagy ez már az újbeszél része? Esetleg kisnagy gond van a fejedben?:D

Vidéki 2013.07.04. 09:28:23

@Jani haverja:

A te arcbőröd vastag mint a rinocéroszé, ezért arcbőrödet nem fenyegeti a bőrpír.

Ezért nem mondhatják rád, hogy céklafejű!

Totof 2013.07.04. 09:32:40

@Vidéki: Neked is ajánlom a Lánglovagok cikkét olvasásra. Utána nyilatkozz arról, kinek vastag a bőr a képén.
www.langlovagok.hu/tuzvonal/797_igy-nem-egnek-meg-a-tuzoltok-az-uj-vedoruhaban

Vidéki 2013.07.04. 09:35:11

@nincs_nick:

Írod: " Mi az a "ballibsi"? A baloldali (szociális, ne adj isten kommunista) és a liberális politkai felfogás egymással teljesen ellentétes."

Mégis a rendszerváltás után 12 évig kormányzati pozícióban működhetett nálunk ez a képződmény.

Cyrano de Bergerac monológjából:

"Talán Arisztofánesz állatja, a Hippokamp-elefanto-kamelosz hordozhatott íly húsdíszt elől!"

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.07.04. 09:39:24

200ezer egy tűzoltóruha, nah én nem vagyok szakértő, de ez nem tűnik soknak, mert ugye nem egy sima farmerről van szó...

(pláne, hogy van 30-40ezres farmer is...)

HgGina 2013.07.04. 09:43:16

@Counter: egyrészt akár elgépelhette a delikvens, mert esetleg nem tudta, hogy van Belgiumban egy Gent is. Viszont a Centexbel Ghent (igen, h-val Ghent) nem Gentben van, hanem Zwijnardeban. De mindezek ellenére lehetne egy Genf akár Belgiumban is, ha már mondjuk Manchesterből az USA-ban már így is van az angolon kívül még legalább egy tucatnyi.

@wmiki: mint te. A hibáz pl. nem ikes ige. A hibádzik viszont az. De a hibádzik nem azt jelenti, mint a hibáz.

Béla66 2013.07.04. 09:53:47

Urak!

Csaxolok: Dr. Gyurka Tímea ezt írta: "...amely hasonló körülmények között a jelenleg használatos védőruhák viselése mellett is szokványosnak mondható..." Ez nem azt jelenti, hogy most is keletkeztek ilyen sérülések, hanem azt, hogy már volt ilyenre példa. Tehát mindenki mondhat igazat :-( olyan a megfogalmazás.
Én saját tapasztalatimból (van tűzoltó rokonom, bár már nyugállományú, magam is dolgoztam hasonló környezetben) arra hajlok, hogy az ezredes asszony némileg kicsinyíti, a lánglovagok.hu némileg növeli a probléma mértékét.
Azzal egyetértek, hogy tanulmányaim szerint Genf Svájcban van. Ilyen baki egy hozzászólásban még elmegy, de egy hivatalos levélben...

Üdv

Reszelő Aladár 2013.07.04. 09:59:43

Gondolom, hogy gariban cserélik az fel sem merül senkiben. Ja persze, mert az az államnak nem jár.

Veetee 2013.07.04. 10:09:36

@Vidéki:
"De a tűzoltó ezredes leveléből kiderül, hogy
A csapatpróbán 3 alkalommal keletkezett olyan bőrpír jellegű sérülés, amely hasonló körülmények között a jelenleg használatos védőruhák viselése mellett is szokványosnak mondható.

A tűzoltó ezredes a kompetens, nem Te és nem a kívülálló az új szocdempárthoz igazolt Árok Kornél, aki megpróbál vihart kavarni egy teáscsészében."

Akkor nézzük a kompetenciákat:

Dr. Gyurka Tímea tű. ezredes:

Határőrségi, illetve rendvédelmi vezetői, szervezői tapasztalatokkal rendelkezik. Pályakezdő jogászként helyezkedett el a határőrségnél, majd már jogtanácsosként kérték fel a hivatalvezetői feladatok ellátására, ahol adat- és titokvédelemmel, illetve ügykezelési feladatokkal is foglalkozott. E tapasztalatok birtokában került a katasztrófavédelem állományába az Igazgatási Főosztály helyettes vezetőjeként.

Élettársi kapcsolatban él.

Szakmai pályája:
2001-2007 a Budapesti Határőr Igazgatóságon jogi előadó, majd jogtanácsos
2007-2010 a BRFK XIV. Kerületi Rendőrkapitányságán hivatalvezető
2010-2012. január 15. A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Igazgatási Főosztályának helyettes vezetője
2012. január 16 - 2012. augusztus 27. A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Jogi és Igazgatási Főosztályának vezetője
2012. augusztus 28 - A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság hivatalvezetője

Tanulmányok:
A Pécsi (Janus Pannonius) Tudományegyetem Állam- és jogtudományi karán jogászi végzettséget, 2004-ben közigazgatási, 2005-ben jogi szakvizsgát tett, ezzel egy időben elvégezte a határőrtiszti átképzőt.

Árok Kornél:
1997. január 1-je óta a kaposvári parancsnokságon teljesített szolgálatot mint vonulós tűzoltó, majd 2009-től szerparancsnok lett. A legnagyobb tűzoltó-szakszervezet vezetőjeként 2009. augusztus 1-jétől függetlenített státuszban, teljes munkaidőben látta el feladatát. Az ez év elején életbe lépett új katasztrófavédelmi törvény értelmében a szakszervezeti vezetők a megbízatásukkal járó feladataikkal ezentúl csak munkaidejük 10 százalékában foglalkozhatnak, így megszűnik függetlenített státuszuk.

Tehát:
Dr. Gyurka Tímea egy büdös percig sem dolgozott tűzben - ő kompetens.
Árok Kornél: 12 évig vonulós tűzoltó, szerparancsnok - ő nem kompetens.

Gratulálok.

SemBoga 2013.07.04. 10:16:22

@Vidéki:

"Mégis a rendszerváltás után 12 évig kormányzati pozícióban működhetett nálunk ez a képződmény."

a magyar választók akaratából, 2006-ban ismétlésre kérve fel őket

dr Smittpálelnökúr 2013.07.04. 10:16:31

@FILTOL: Van ilyen, na. Bár fideszes berkekben csak a felcsúti suttyó ért mindenhez.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2013.07.04. 10:17:31

@Veetee: "Élettársi kapcsolatban él." Hujúj, és a KDNP ezt hagyja? :D

Veetee 2013.07.04. 10:26:48

@Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/: "Hujúj, és a KDNP ezt hagyja?"

Hoppáhoppá! Remélem, nem én buktattam le az ezredesasszonyt. Még a végén kötelezik házasságkötésre, vagy NERinkompatibilitása miatt felmentik a posztjából. És ez közvetve miattam történne... :(

blacklord 2013.07.04. 10:28:16

@Vidéki: ember, te jártál már akármilyen magyar hivatalban az utóbbi 3, de inkább 23 évben? Nagyjából tizenötödrendű szempont a szakmai kompetencia, amire drága Viktorod még rátett egy jó vastag lapáttal (tök mindegy, hogy segghülye az illető akár a saját szakmájához is, fő, hogy lojális legyen, mint te :-) ). Ennek fényében igen mulatságos, ahogy azt igyekszel bizonygatni, hogy igaza van, mert ott ül, ahol. Bmeg, ezt egy olyan országban, ahol egy Matolcsy volt a gazdaságügyi miniszter, most meg jegybankelnök, ahol Kopipali volt a köztársasági elnök, ahol Semjén a miniszterelnökhelyettes és Hoffman Rózsika szervezi át a közoktatást, ezt komolyan érvnek szánod? Nem érzékeled, hogy mennyire röhejes az ezirányú erőlködésed? Mindannyian ismerünk tucatjával olyan arcokat személyesen is, akiknek a teljesítménye-tudása nagyságrendekkel múlja alul a pozíciójában szükséges mértéket. Nem, ne is kezdd, az, hogy a szoci-komcsiknál is volt ilyesmi, rohadtul nem ad felmentést erre a helyzetre!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2013.07.04. 10:28:45

@Veetee: rettentően sajnálnám ezt a kompetens tűzoltóführernagyságosasszonyt.

Veetee 2013.07.04. 10:30:58

@Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/:

Végülis, tűzoltóruha-tesztelőnek még jó lehet... :)

nu pagagyí 2013.07.04. 10:33:38

Mi a probléma? Az új tenderen majd újabb 69 milliót lehet kilapátolni a közpénzből és ez a lényeg. Felelős meg nincs, biztosan nem olvasták el előtte a ruha használati utasítását, mely szerint a ruhát hűtőben kell tárolni, óvni kell a napfénytől, a szobahőmérsékletnél magasabb hőhatás károsíthatja.

Totof 2013.07.04. 10:38:07

@titan: No, így rövidre is zártuk, hogy kerül Budapest Grúziába
:-)

Most megint hogy fog csalni a fidesz Baján? 2013.07.04. 10:43:05

Ennyire nincs gerince, tartás a fideszeseknek? Ezeknek mindig minden jó amit a gnóm diktátor mond?
Soha nincs ellenvélemény, tükörbe nézés, lelkiismeret vizsgálat, szégyenérzet?
Milyen emberek vagytok, semmi tartásotok nincsen? Ha a fejedre szarnak akkor kérsz a vállaidra is mert milyen jó meleg?
Az egész világ hülye, mindenki minket támad, csak mi lehetünk okosak?
A torz és beteges gazdasági vezetés mellett a lelki terror, megfélemlítés, listázás, lopás, simli, jellemtelenség az igazi komcsi időket idéző.
A fidesz a szocikon szocializálódott, már jóval túlhaladva szarháziságban mesterét!

Orbán Viktor, a cseh bukás szele már megcsapott tegnap, de ide fog érni a vihar is.

Takarodj még van egérút!

É2I 2013.07.04. 11:02:00

Mondjuk az is érdekes, hogy legyártatják az összes ruhát, majd azután csapat próbáztatják.
Ugye a célszerűség azt diktálná, hogy legyártatnak mondjuk tízet, kipróbálják, ha jó, a többit is, ha nem javíttatják a hibákat.
Igaz akkor nem lehetne kaszálni belőle.

exilis 2013.07.04. 11:16:42

Milyen bőrpírról beszéltek? Másod és harmadfokú égést szenvedtek, míg a régiben semmit.

"Árok Kornél május 22-én a belügyminisztertől azonnali vizsgálat elrendelését, független szakértői intézettel a védőruha bevizsgáltatását kérte. Erre válasz a mai napig nem érkezett. A pártvezető május 31-én Bakondi Györgynek, az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság vezetőjének írt, jelezve, tudomása szerint Petróczi Tímea nyilatkozatával ellentétben a gyakorlaton az R13-as védőruhát viselő tűzoltó jobb vállán tenyérnyi területen első fokú égést, a bal vállán 10x10 centiméteres területen másod-, illetve harmadfokú égést szenvedett."

Ez nem pártszimpátia kérdése, nonszensz, hogy visszafelé fejlődnek az eszközök és van aki ezt rendben találja.

nu pagagyí 2013.07.04. 11:18:34

A tűzoltóság várja az öngyilkosságot fontolgató devizaadósok jelentkezését! Utoljára mutassa meg Ön is, hogy mennyit ér! Legyen hős!

nu pagagyí 2013.07.04. 11:19:38

@É2I: A gyártóval kéne először kipróbáltatni a ruhát!

csárli hárper 2013.07.04. 11:20:32

és mégis kinek a farkát tisztelhetjük a majd én megmondom mi a jó főtűzoltó ezredesnében?

vontod75 2013.07.04. 11:25:32

@Veetee: Ezt te nem értheted. Ha Fideszes vagy mindenhez, igen MINDENHEZ értesz. Monetáris politikához (lsd. Matolcsy) focihoz (lsd. Viktor) de lehetne folytatni a végtelenségig...

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.07.04. 11:49:53

Nem teljesen értem a problémáT! Van egy ruha ami nem birja a tüzet. A tüzölto amúgy sem megy be a tüzbe közvetlenül (ha nem hülye), hanem elöször távolrol olt. Ennyi. A ballib huhogást pedig jó lenne abbahagyni!! SZÁNALOM!

Foresty 2013.07.04. 11:54:30

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Ezt meg mernéd mondani a szemébe annak a tűzoltónak is, aki az új ruhában megégett, de a régiben nem?
Egyébként sem érted a gondot, mert nem a tűzben égtett meg, te nagyon hülye agyamputált barom. A magas hőmérséklettől égett meg, ami - hiszed vagy sem - de távolabbi oltásnál is jelentős! Idióta.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.07.04. 11:56:41

@Foresty:

Aki kurvának áll, ne csodálkozzon ha basszák! És mennyit is keres egy tüzoltó? Nettó 200-at is akár! Ennyi pénzért vállalja el ezeket! Más meg 3 müszakban nem keres meg 80 ezret sem!! EZ NEM UNDORITÓ???!!

A Fidesz ekézés helyett kicsit nézzetek már magatokba! Úgysem lesz kormányváltás jövöre! 2018-ban sem! Ugyhogy vergödjetek csak! :))

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.07.04. 11:58:19

Mennyi undorito ballibgeczi van itt... :D :/

Foresty 2013.07.04. 12:02:30

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: A tűzoltó viszont a saját életét teszi kockára, hogy ha úgy adódik, a te hülye narancsbőrös seggedet kimenekítse a lángoló házadból vagy autódból. Van egy kis különbség...
És nem, nem kell bevállalniuk, mert a ruhától függ, hogy a hülye seggedet ki tudja-e menteni, ha baj van.... Ennyire nem lehetsz korlátolt...

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.07.04. 12:06:40

@Foresty:

Bazmeg, láttál már tüzoltást? :D Kivülröl, néháyn 10 méterröl vízágyukkal lövetik a vizet az ablakon keresztül az égö házba és utána mennek be. Aki közvetlenül bemegy a tüzbe, az meg ugy járt. Nem a ruha a hibás!!!
A tüzolto tüzet olt. Mily meglepö :DD

Foresty 2013.07.04. 12:12:28

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Fogd már fel, hogy nem az a baj, hogy a tűzbe ment be! A hőhatástól égett meg. Megpróbálom leegyszerűsíteni, hogy felfogd: A régi ruhában nem égett meg a tűzoltó, míg az új ruhában AZONOS körülmények között igen. Tetszik érteni?
Ez nem azt jelenti, hogy a régi ruha tűzálló volt, csak többet bírt, mint az új.
Mellesleg ha elég intenzív tűzről van szó, az a néhány 10 méter sem kimondottan elég ahhoz, hogy biztonságban legyenek. Azon a 10 méteren is simán megéghetnek... Ez a gond, mert a régi ruhával talán nem lenne ilyen gond.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2013.07.04. 12:15:57

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: na hokigyuri te aztán ékes példája vagy annak, hogy az agyhalál után is van élet. De azért megnéznélek egy létrán teljes felszerelésben (te ilyen tesiből felmentett kis homi lehetsz aki a bordásfalon is szédül), meg aztán megnézném a ragyavert fejed amikor felismerhetetlenségig összeroncsolódott holttesteket kell kiszedni egy autóból, és utána megkérdetném mennyiért vállalnád el. Na parádézz még narancskomcsi, mert olyan hülye vagy hogy arra szavak nincsenek.

DR. Smit Pal 2013.07.04. 12:23:24

Egy ujabb balliberalis hazugsag. Nincs semmi baj a vedoruhakkal, kizarolag az mszp-s libsi meleg tuzoltoknak van gondjuk. Csak nekik van meleguk a ruhaban, de arrol nem a ruha tehet.
Rohadt buzik.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.07.04. 12:23:50

Tök birom ilyenkor mindenki milyen tüzoltobarát lett itt, csak azért hogy mocskolja a Kormányunkat :D

Foresty 2013.07.04. 12:24:41

@DR. Smit Pal: Not sure if troll or just plain stupid. Remélem csak poénból írtad.

Foresty 2013.07.04. 12:25:48

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Tök bírom, hogy kormánybarát lettél, csak azért, hogy mocskold a tűzoltókat...

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.07.04. 12:29:38

@Foresty:

Nem emiatt állok ki a jelen Kormány mellett!!! És itt nem lesz többé ballib álmokfutás hiába is szeretnétek! NEM ENGEDJÜK!!

Foresty 2013.07.04. 12:32:27

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Nem pazarlok rád több karaktert, reménytelen vagy.

Melchi Zadok 2013.07.04. 12:36:13

@Buta Vidéki Orban segget nyalo tahó vagyok!

Bocsi, javitottam a nickeden, igy mar ertheto, amit irsz

Totof 2013.07.04. 12:37:03

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Genny vagy. Ennyi.
Aki ennyire semmibe veszi azok életét, akik őérte a sajátjukat is feláldoznák, az egy genny, egy kártékony pattanás (jelen esetben) Orbán Viktor segge lyukán. Véded a védhetetlent, te szemét állat. De nem is csoda, aki ezt a rühes tolvajbandát védi, annak se esze nincs, se erkölcse, hogy azzal ellensúlyozza.
Az biztos, hogy a tükörgyártás soha nem lesz államosítva, mert sose néztek bele.

Totof 2013.07.04. 12:43:17

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Ballib ámokfutás? Zsarolással történő Manyup államosításra gondolsz? Vagy a hírek felülről jövő manipulációjára? Esetleg a kritikák felsőbb utasításra történő elfojtására? Netán arra, hogy az idióta bizalmatlanságból történt törvényi túlbiztosítás miatt nem lehet megfelelő embert találni a médiahatóság élére? Az egyszemélyes utasítgatáson alapuló kormányzásra? Egész kerekedelmi szegmensek átjátszása haveroknak, miközben az évek óta benne dolgozók alól kihúzzák a megélhetést? Saját kutyák kölykének lejáratása, ha az kritizálni mer? Soroljam még a ballibsi trükköket?

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.07.04. 12:45:14

@Totof:
"http://hvg.hu/gazdasag/20130623_Nyugdijpenztar_veszteseg_Orban"

Köpj, nyelj!
A ballib HVG is elismeri, hogy Orbán Viktornak volt igaza és nem a nyugatnak!

A többi irományod is süket duma!

Totof 2013.07.04. 13:03:52

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Ne terelj te szemét. Mivel másba nem kötöttél bele, úgy veszem, hogy egyetértettél. Azzal is, hogy genny vagy. Köszöntem.

wrstjnethn 2013.07.04. 13:04:57

Azt megmondaná valaki mi a rossebbnek kell egy próbához 300 (háromszáz!!) ruha? 15 nem lett volna elég? Vagy csak 5? Vagy egyszerre 300 tűzoltót zavartak be a konténerbe?

vontod75 2013.07.04. 13:21:58

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Mi van narancskomcsi. Megjöttél az agitprop eligazításról. Mennyiért adtad el hazádat?

Vombatus Ursinus 2013.07.04. 13:46:00

@vontod75: Fiatal troll még, alig egy hete praktizál ezen a nicken. Az öreg trollok ilyen esetben (t.i. ha a tűzoltók valamiért pampognak) azonnal azzal kezdik, hogy ne rinyáljanak a tűzoltók, mert egész nap hédereznek a laktanyában. :) Majd belejön!

Veetee 2013.07.04. 13:57:58

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: "Bazmeg, láttál már tüzoltást? :D Kivülröl, néháyn 10 méterröl vízágyukkal lövetik a vizet az ablakon keresztül az égö házba és utána mennek be. Aki közvetlenül bemegy a tüzbe, az meg ugy járt. Nem a ruha a hibás!!!
A tüzolto tüzet olt. Mily meglepö :DD "

Baszki, te magadtól vagy ilyen hülye vagy utasításba adták?
Szerinted, mikor két-három (négy-sok) szerkocsi (tíz)órákon keresztül küzd a tűzzel, akkor az épületben bentmaradtakkal mi lesz? A tűzoltóbácsik megvárják, míg eloltják a tüzet, aztán meg parvissal felsöprik a bentégtekből maradt hamut? Vagy ha van bent gázpalack, megvárják, míg felrobban? Hát lófaszt, papa! Szépen felveszik a védőruhát, és bemennek az égő házba. Még az olyan pöcsköszörűkért is, mint te. Bizony. És ha közben megégnek, akkor a szar védőruha miatt marad bent valaki a házban, akit más esetben kimenthettek volna. Gondolkozz. Még ha nehéz is.

Ironfist 2013.07.04. 14:17:31

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
1.-A kormány nagybetű, mivel főnév, köznév, és nem pedig tulajdonnév. Magyarkodó gyökér.
2.-Az max a te kormányod, én nem rájuk szavaztam, és soha nem ismertem el őket az én kormányomnak.
3.- Mégis mi az a biboldó, te nagyon "okos"?

Ironfist 2013.07.04. 14:18:52

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
"Aki közvetlenül bemegy a tüzbe, az meg ugy járt. Nem a ruha a hibás!!!"

Ja. Elfogadod akkor, hogy ha rád gyújtom a putridat, akkor érted majd nem mennek be? Igen? Ok, kösz, ennyivel is kevesebb féreg rágja az országunkat.

Foresty 2013.07.04. 14:29:54

@Ironfist: Hagyd a francba, reménytelen.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.07.04. 14:35:42

mno.hu/ahirtvhirei/orban-viktor-az-ep-szerdai-donteserol-1170675

Tiszteletet és egyenlő bánásmódot követel meg az Európai Unió intézményeitől a Fidesz abban a parlamenti határozati javaslatban, amellyel a Tavares-jelentésre válaszol a magyar Országgyűlés. A dokumentum szerint az Európai Parlament túllépte hatáskörét Magyarország elmarasztalásával.

Totof 2013.07.04. 14:42:32

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Ez mennyiben tartozik ide, te szerencsétlen? A Tavares jelentés visszautasításától majd nem égnek meg a semmirevaló ruhában a tűzoltók?
Degeci vagy, degeci.

Ironfist 2013.07.04. 14:46:23

@Foresty:
Látom már. Nem fogok értelmetlenül érvelni egy retardált fideszbzinak, aki azt se fogja fel, hogy jelenleg az, akiket baloldalinak tart, azok kapitalistábbak, mint a teljes mértékben kommunista fidesz, és még röhög is a saját hülyeségén. :D
Már tiltva van. =)

nu pagagyí 2013.07.04. 15:41:12

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Egyenlő a bánásmód. Ha lenne még egy ugyanilyen hülye és aljas kormány, mint a miénk, ugyanezt kapná.

nu pagagyí 2013.07.04. 16:06:23

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Gratulálok az avatarodhoz. Sokáig tarthatott, amíg sikerült az egyéniségedhez legjobban passzolót összehozni. Ajánlok egy kész megoldást is, hogy a többi fizetett alteregódhoz könnyebb legyen képet illeszteni. Ezt: www.blikk.hu/data/cikk/2/10/43/73/cikk_2104373/2_o_orban.jpg

Vombatus Ursinus 2013.07.04. 16:20:51

BBBBB-majom csak szórakozik. Ne ugorjatok rá!

süti beállítások módosítása