Skip to content


       Szűrés lista

Dolgozóival támogattatná Hegedűs Zsuzsa alapítványát a MÁV

Hegedűs Zsuzsa szociológus Orbán Viktor miniszterelnök főtanácsadója 2010. júliusa óta, havi 1 millió forintért. Tanácsadói szerződése szerint társadalmi felzárkóztatással, a társadalmi konfliktusok kezelésével, illetve az ezek megoldására szolgáló stratégiák kidolgozásával, a gyakorlatba való átültetésével foglalkozik. Még 2011 végén adott egy interjút a Népszabadságnak, amit utólag megpróbált letiltani, de a lap mégis megjelentette. Hegedűs elmondta az interjúban, hogy ő zöld-bal, őt a kormány tevékenységéről ne kérdezzék, és ő találta ki a szociális népszavazást. Később az FN24 is interjút kért tőle, ebből csak egy rövidke részt szeretnék idézni:


"- Milyen tanácsokkal látta el Orbán Viktort az elmúlt hetekben?

- Van sztenderd válaszom: a miniszterelnök főtanácsadója attól a pillanattól, hogy tanácsot adott, nem tulajdonosa a tanácsnak, arról magát a miniszterelnököt kell kérdezni."

Hegedűs Zsuzsának van egy alapítványa, a Minden Gyerek Lakjon Jól. Az alapítvány hátrányos helyzetű családoknak vetőmagot és élő állatot oszt, hogy saját maguk élelmiszerellátását meg tudják oldani, az esetleges felesleget eladva pedig kiegészítsék szerény jövedelmüket: Hegedűs megszervezte, hogy a CBA felvásárolja a megtermelt zöldséget és tojást. A program részére a Való Világ-kampány segítségével is összegyűjtöttek az emberek 178 millió forintot. De furcsa hírek is jöttek a projektről: gond volt az adományállatok szállításával, felmerült, hogy némely adományozottak eladták a kapott csirkéket, Hegedűs Zsuzsa kutyája pedig szerelmes volt Orbán Viktorba és szolgálati autóval jár.

Most az egyik nagy állami cég szeretné támogatni az alapítványt, sajátos módon.

Egy olvasónk elküldte, milyen kedves levelet kapott a bérpapírja mellé a munkáltatójától, a MÁV-tól.

máv001.jpg

máv002.jpg

Tehát a MÁV szeretné támogatni a miniszterelnöki főtanácsadó alapítványát, EZÉRT a dolgozók adakozzanak.

Biztos vezetik majd, hogy ki mondott nemet..... Bár igazából tök rendesek, hogy egyáltalán megkérdezik, hisz egyszerűen le is vonhatnák. De ilyen hasonló, "önkéntes" alapon működő céges gyűjtések alighanem a kommunizmus legszebb éveiben voltak.

Persze nem sok a havi 200 forint, meg nem is sajnálja az ember a szegény éhező gyerekektől, de az elv és a módszer kritikán aluli. Sok kicsi kétszázas pedig sokra megy ám, hisz a MÁV Zrt.-nek a június 30-i állapot szerint 16.357 munkavállalója van. Ha mindannyian adnak 200 Ft-ot, akkor havi 3,2 milliót, ha mindenki egy évig, akkor 39,2 milliót kaphat Hegedűs Zsuzsa alapítványa. Ha ez az adománygyűjtés más állami cégeknél is folyik, akkor még többet. Természetesen az összefogás jegyében.

Márpedig a jelenség nem egyedi.

"A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő vezérigazgatója, még a nyáron kezdeményezte, hogy az állam tulajdonában lévő vállalkozások munkavállalói is támogassák az alapítványt. Az akcióhoz elsőként a Munkástanácsokhoz tartozó Postások Független Érdekvédelmi Szövetsége csatlakozott. Arra kérik a postai dolgozókat, hogy aki tud, utaljon át havi 50 forintot.

A Munkástanácsok Országos Szövetsége arra számít, hogy a többi ágazattal együtt évi 60 millió forinttal tudnak így segíteni. Az alapítvány elnöke, Hegedűs Zsuzsa hatalmas segítségnek nevezte a kezdeményezést. Azt is mondta: ahogy legtöbbször, most sem a tehetős emberektől kapnak felajánlásokat. "

Címkék: máv pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr975560776

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.10.10. 14:39:06

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.10. 09:12:39

Folyik. A dolog nem csak a MÁV-ra vonatkozik, hanem az MOSZ tagjainak teljes körére, a bevételi cél pedig 60 millió évente.
www.hirado.hu/Hirek/2013/10/09/20/Tamogatja_az_ehezo_gyerekeket_a_MOSZ.aspx

Az egyébként hogy van, hogy a MÁV 200 forintot kér, a Posta meg 50-et? A vasutasok négyszer olyan jól keresnének, mint a postások?

mruniverzum 2013.10.10. 09:13:25

"Hátrányos helyzetű" - ebben minden benne van. Feneketlen kút.

Én is itt vagyok 2013.10.10. 09:30:15

Esetleg mínusz egy stadion és mindjárt lenne pénz

Marcellusca 2013.10.10. 09:35:44

Ez igen. :(
Mer' ollan qrva jól keresnek a vasutasok. Főleg a fizikai munkát végzők.

Téglajegyet hol lehet előjegyezni?
Kommunista szombat mikortól várható?
:(((

Marcellusca 2013.10.10. 09:38:26

És, ha Hegedűs Zsuzsa is lemondana a "díjazás" feléről, mingyá lenne +6 milka.

(Megélhetéshez meg le tudna csippenteni alapanyagokat az adományokból :DDDDD)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.10. 09:45:50

A cél támogatható, a módszer pedig megint Hoffmann Rózsa örökbecsűjét, a "nem kötelező, csak automatikus"-t idézi, bár még mindig jobb, mint ez :) (angolul tudók és a sorozatot ismerők előnyben:)):
www.youtube.com/watch?v=MxODvIILFq8

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.10. 09:49:41

"adói szerződése szerint társadalmi felzárkóztatással, a társadalmi konfliktusok kezelésével, illetve az ezek megoldására szolgáló stratégiák kidolgozásával, a gyakorlatba való átültetésével foglalkozik."

Akkor illene belehúzni, mert sehol nem tartanak vele... Legalábbis lászatja nincs.

"Tehát a MÁV szeretné támogatni a miniszterelnöki főtanácsadó alapítványát, "
Akkor a MÁV mondjuk a megfelelő összeget átutalhatná egyből, és ennyi. És akkor a MÁV támogatná.
Valóban, szerintem a dolgozók is szívesen adnának, de ez a felszólítás tényleg elég meredek.
Illetve. A MÁV pont olyan k.rva jó helyzetben van, hogy majd támogasson valamit. Előbb nem ártana rendet rakni ott is, hogy ne nyelje (ennyire) a pénzt, és akkor majd jutna az állami költségvetésből pl. rászorulókra.
Annyira bírom, amikor a valódi problémák megoldása helyett ilyen intézkedések folynak. Aztán csodálkozunk, hogy nem megy a szekér.

Illetve. Azért én nem lennék meglepve, ha a főtanácsadó nagysasszony alapítványából valahogy úgy érdekes helyekre távozna a lóvé. Nem életszerűtlen...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.10. 09:50:21

@Marcellusca: +1.
MÁV vezetők bérén egy hónappal simán meglenne az egész támogatás :D

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.10. 09:58:41

Ez annyira nonszensz, hogy húú...basssszameg...

1. Elöljáróban egyébként, hogy valóban "Feneketlen kút".

2. In God we trust. Ha a SAJÁTUNKNAK érezzük az irányt (és itt a "sajátunk" a fontos), akkor talán a sajátunkból kellene lehetöségek szerint finanszírozni.

Az, hogy természetes személyeket (akik egyébként az alkalmazottaim, vagyis hogy alkalmazottak a KÖZÖSBÖL, de komcsi-jogot formálhatok viktorisztánban a seggbekúrásukhoz...madafakk) vegzálhatok, az ö kontójuk stagnálására vagy minuszosítására ki-hogyan azzal a feltétellel, hogy a következö leépítésben Te is benne lehetsz, NA, ehhez kell VASTAGBÖR.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2013.10.10. 10:13:54

"aki tud, utaljon át havi 50 forintot."

100 forint tranzakciós illetékkel... ;-)

alte trottel 2013.10.10. 10:26:48

"A Haza javára, a magad hasznára jegyezz békekölcsönt!"
m.cdn.blog.hu/te/tenytar/image/bekekolcson.jpg

dr. Aullah 2013.10.10. 10:28:49

Hát ez így gyönyörű... nem is nagyon lehet mit hozzáfűzni.

@mruniverzum: Hát igen. Az ilyen mocskos gerinctelen férgek miatt (akik az ilyeneket csinálják) teljesen elmegy az embernek a kedve bárminemű adakozástól.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.10.10. 10:36:49

Csak pár villámkérdés és villámválasz, aztán tök feleslegessé is fog vállni az ezen való elmélkedés:
1. Megtehetik ?
- Meg
2. Meg is teszik ?
- Miért ne tennék!
3. Bárki más tehet ez ellen a lenyúlás ellen?
- Nem
4. Esetleg tüntetni ellen?
- Azt talán lehet!
5.A tüntetést megunni majd hazamenni?
- Kötelező!!!

(Csak be kéne másolni ezt minden 2. Vastagbőr poszt alá, de bárhol megállná a helyét.)

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2013.10.10. 10:54:12

asszem ide illik:

Az állam jobban tudja, mi mennyit ér

Véleményvezér

Tegnap Orbán Viktor arról beszélt Londonban, hogy Magyarország egy laboratórium, ahol a válságkezelés egy újfajta módszerével kísérleteznek.

Sajnos a miniszterelnök tévedett. A módszer ugyan valóban eltér az Európában bevettől, de újnak egyáltalán nem új.

Az alábbi ábra ennek a régi-új válságkezelési módszernek az egyik legfontosabb aspektusát illusztrálja.

Magyarországon tehát a fogyasztói kosárba tartozó termékek majdnem 16%-a hatósági áras, vagyis ezeknek az árát az állam szabályozza.

Az EU-ban nincs olyan, aki akár csak megközelítene minket e mutató tekintetében. Régiós társainkra pedig kétszer-nyolcszor verünk rá. És ebben még nincs benne az ingyenes készpénz felvétel vagy a rezsiháború további lépései.

Aki ebben újdonságot lát, az elfelejtette a 80-as éveket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.10. 11:02:25

@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: Egyáltalán f*szom, lehetőleg nem rajtunk kéne kísérletezni.
Köszi politikusaink.

czjanos 2013.10.10. 11:36:43

A nyolcadik bőrt is le akarják húzni ezekről az emberekről. Adja oda hegedűs Zsuzsa a milliós fizetését!

belekotty 2013.10.10. 11:36:53

Nem tudjátok békekölcsönt hol lehet jegyezni?

ohrana 2013.10.10. 11:37:12

Ha valami, akkor ez aztán gáz.
A MÁV támogatását a MÁV nyereségéből kellene adni (ha van olyan).
De nincs, a MÁV állami csecsen él.
Azaz az embereket arra szólítják föl, hogy az állami csecsből kapott fizetésüket egy magánalapítványnak nyomassák át.
Ha az mszp csinálná, simán bűncselekménynek minősítenék.

Bretschneider detektív 2013.10.10. 11:41:01

Jut eszembe, a csíki gyerekek népviseletben járnak már templomba vasárnaponként? Mert tavaly arra szedtek 100 Ft-ot minden bizonylat nélkül minden általános iskolástól.

iparterves 2013.10.10. 11:43:08

A szakszervezetiek mocskos disznók.

A MÁV vezére sem különb.

HZS-re meg nem is találok szavakat feldúltságomban.

Bogyó 2 2013.10.10. 11:45:56

@alte trottel: Így van, én is ezt akartam írni, lesz itt még békekölcsön is!

Mi nyitja fel még az emberek szemét, hogy lássák, visszatért a kommunizmus? Úgy tűnik semmi. Ezek azok a finomságok, a nyomásgyakorlás apró eszközei, amelyek egy normális demokráciában nem illőek. Hadd döntse el mindenki mire és hova adakozik. Ne adjunk esélyt listák készítésére! De vajon hányan írják ezt alá tényleg önszántukból? Hiszen senki se hülye, aki akart eddig is adakozhatott, mindenki tudhatta, hogy van X alapítvány akinek adhat pénzt, minimum az 1% kapcsán amúgy is felmerült már ez. Azt vajon miért kell titkosan kezelni? Ez senkiben nem merül fel?
De ez, hogy még az is meg van szabva hogy hova? Miért nem a leukémiás gyerekeknek, a rákbetegeknek, a hajléktalanoknak, az állatmenhelyeknek, a tehetséges szegény tanulóknak, az árvízkárosultaknak, sorolhatnánk!
De ha ilyesmivel érvelsz kész a demagóg válasz, nehogy sajnálj már 200 Ft-ot a gyerekektől, illetve nincs itt diktatúra, hiszen nem akasztanak, nincsenek pártok betiltva, padlássöprés sincs, tüntetni is lehet, nem vagy korlátozva semmiben.
Csakhogy a demokrácia sokkal bonyolultabb dolog, mint ami kimerül abban, hogy örüljünk, ha nem akasztanak fel, ha szólni mersz. A 80-as években se volt ilyen, aztán azért senki se állítja, hogy az demokrácia lett volna.
De mindez az emberek többségét nem érdekli igazán, a magyar társadalom megvehető és megalkuvó, lemond az egészséges versenyhelyzetről és a sorsa saját kézbe vételéről, ha kielégítik az alapvető létszükségleteit, ha kap egy kis rezsicsökkentést egy harmadik fél kontójára. Ez éppúgy igaz a szocialista hívekre, akik közül még mindig egy csomóan jónak tartják a Kádár-rendszert, meg a magyarkodásban magukat kiélő jobboldaliakra, akiknek ez elég, s a demokratikus alapértékekre egy csöppet sem érzékenyek, sőt a maguk által vezérelt diktatúrát jobbnak tartják annál. Nem bánják, ha van egy vezér, egy apuci, aki gondoskodik róluk, aki megvédi őket most a csúnya multiktól és Brüsszeltől, aki nyilvánvalóan a saját polgárai ellen dolgozik, de erre még csak a magyarok jöttek rá, a többi nép az mind síkhülye. Erre az attitűdre érzett rá Orbán, s mondta is ki a félázsiai jelzővel, sajnos igaza is van, ezt tartja őt hatalomban minden bizonnyal még jó ideig. A Lajtától innen még mindig nem akarnak az emberek saját maguk dönteni, mert nem érzik ehhez magukat felnőve.
Most már azt is megmondják nekik hova kell adakozniuk, mire költsék a fizetésüket, álszent módon a jóérzésükre appellálva. Lassan teljesen ki lesznek jelölve azok a keretek, ahogyan élhet itt valaki ebben az országban.

Gera 2013.10.10. 11:49:18

Egyébként túl azon, hogy mekkora baromság ez, miért is a nettó bérből kérnek? Nehogy véletlenül ezzel a kicsivel is csökkenjenek az állam bevételei? Ha már felmerült ez a hülyeség, a bruttó bérből vonják le és a MÁV rakja még hozzá az arra rakódó terheket, aztán utalja el az alapítványnak.

funfun 2013.10.10. 11:52:42

Már bocs, de nem az adónkkal kellene az államnak úgy sáfárkodnia, hogy ne legyenek éhező gyerekek? Mert mégis miért adózunk a közösségi szolidaritás jegyében? Az állam és a kormányzat kutya kötelessége, hogy a polgára javára fordítsa. És nem csak a Simicska és a többi válogatott nevű polgár javára. Igen, @Én is itt vagyok: igazad van! Ha otthon éheznek a gyerekeim, akkor nem az a feladatom, hogy mondjuk nyaralóra spóroljak, hanem az, hogy kielégítsem a fizikai szükségleteket.
Azért az is megkérdezem, a befizetett adónkból oly bőkezűen támogatott egyházak valóban 100%-osan kiveszik a részüket ezekből a feladatokból? Valóban szívügyük az egyes emberek és a közjó segítése? Vagy fontosabb a templom cicomázása, a püspöki autók cserélgetése? Kérdem azt is, a civil szervezetek tényleg mindent megtesznek, hogy az államtól kapott normatívából jobbá tegyék a célcsoportjuk életét? Mert azért csordogál ott is elég rendesen ide-oda az állami pénzecske.
A társadalomban jelen lévő szegénység tartósságáról az állam és a kormányzat, az egyházak, valamint a civil szervezetek is vastagon tehetnek a vétkes hanyagságuk miatt.
Hegedűs Zsuzsa meg ne a kutyájának biztosítsa a luxust, a bőr üléseket, hanem mondjuk végezze társadalmi munkában, amit csinál. Mindjárt hitelesebb lesz.
A vasutasokat meg nem irigylem a munkahelyi terror miatt, de a kedves vezérigazgató asszony inkább a mocskos vécék, késő vonatok ügyében tegyen valamit, ne Hegedűs Zsuzsa alapítványán keresztül nyalogassa a Kedves Vezető amúgy is fényesre nyalt ánuszrózsáját.

tobeor 2013.10.10. 12:04:20

basszátok meg 140 milliárd megy stadionokra!!!!!

minden magyarországi lakos 14.000-et ad rá!
de ha csak a felnőtt dolgozókat számoljuk akkor fejenként 45 ezret!!!

citrix 2013.10.10. 12:04:41

Javaslom a kedves Zsuzsának,csapolja meg a kedves főnöke stadionokra és egyéb hasznos baromságokra költendő évi néhány száz milliárdját:máris akár homár és kaviár juthat minden éhező asztalára .A munkavállalók tarhálását (zsarolását) fejezze be a kedves Zsuzsika.Lehet szerényebb autóval is járni mint a fullextrás Audi.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2013.10.10. 12:08:56

@alte trottel: ...amikor az egyszeri melós feleannyit jegyzett, mint tavaly, azt mondta: "most csak a haza javára adok, a magam hasznáról lemondok".

@Bretschneider detektív: Erről is van a vicc, amikor arra gyűjtenek az iskolában fix összeget, hogy Ungabungaföldön a kommunista pártot támogatják. Pistike nem hoz pénzt, mondván: "Apukám nem adott, mert ő úgy tudja, abban az országban nincs is kommunista párt." Egy hét múlva az ungabungaföldi szakszervezet számára van hasonló gyűjtés, Pistike reakciója ugyanez. Rá következő hétre azért kérnek Ungabungaföld javára adományt, mert ott több millió gyerek éhezik. Pistike ekkor tripla pénzt hoz be, és ezzel magyarázza: "Apukám üzeni, hogy tévedett a múltkori alkalmakkor - ahol ennyi gyerek éhezik, ott biztos van kommunista párt és szakszervezet is."

Szelid sunmalac 2013.10.10. 12:09:44

Ez magyaran szolva ADO! Csak epp nem annak hivjak, hanem kotelezo adakozasnak a NETTO berbol! Ado, amit egy allamkozeli cegnek kozvetlen adnak.
Szep!
A modszer arra hasonlit, amikor a munkahelyen minden faszom kolleganak a nevnapjara, szuletesnapjara kvazi kotelezoen venni kell valamit ,es mindenkitol beszednek, meg akkro is, ha epp utalja az illetot. Ha meg nem ad, akkor mindenki mas utalni fogja. Persze itt annyiban mas a helyzet, hogy itt utalat helyett majd talalnak valami indokot, amiert nem tartanak igenyt a munakajara tovabb.

KOPP 2013.10.10. 12:11:03

A huszonvalahány Volán vállalat összes dolgozója megkapta a fent bemutatott levelet...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.10. 12:12:48

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): A vasutasok nagyon jól keresnek, bár a politikai indíttatású sztrájkok idején ezt nem igazán hangoztatták...

Sátán meg a Jocó 2013.10.10. 12:20:11

ja, akkor nekem is kellett voln a posztolni anno, a LISTÁZÁSTÓL VALÓ FÉLELMEMBEN, ugye, hogy a mhelyem miért is akarta annyira támogatni a Bálint-házat... (addig nem is hallottam róla)

De az más, tudjuk, itt most a Patásorbán újabb diktatórikus húzásáról van szó ;)

InversioN 2013.10.10. 12:21:04

Minden céljukhoz minden esetben mások zsebében turkálnak.

A kampányt is a bankok és közműcégek fizetik perpill, árrögzítések stb. Ezek semmibe nem kerülnek nekik. Kezdenek hozzászokni az ingyen ebédhez.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.10. 12:26:54

OFF, de talán potenciális poszt-alapanyag:

Gyám-háziőrizet, államilag kirendelt pótszülő gyerekeknek:
"A szülőnek kötelező lenne együttműködni ezzel a kirendelt pártfogóval, találkozni vele olyan gyakran, ahogy ő jónak látja. A pártfogó felügyelő magatartási szabályokat írna elő a gyereknek. A tervezet szövege szerint például különösen azt mondhatná meg, hogy a gyerek kivel tarthat kapcsolatot, hol és milyen tevékenységgel töltheti a szabadidejét, valamint „életvezetése szempontjából milyen változtatások indokoltak, és ezek megvalósulásához milyen feladatokat kell kitűzni″. A pártfogó felügyelőtől csak akkor szabadulhatna a gyerek, ha legalább fél év eltelt, és a magatartása kedvező irányba változott.

index.hu/belfold/2013/10/09/igy_vagnak_el_csirajaban_a_bunozoi_karriert/

belekotty 2013.10.10. 12:32:33

@Online Távmunkás: Hogy ez nem jutott eszembe! Kiveszem a fizum és úgy megyek a Békemenetre! A tribünön ugye ott fog integetni Pártunk és Kormányunk összes szeretett tagja?
A fiatal koromra emlékeztetnek ezek a szép dolgok.

vape 2013.10.10. 12:44:22

Nem célom sem a MÁV-ot, sem az alapítványt védeni, de... Az én munkahelyem is gyűjtött annakidején a borsodi árvízkárosultaknak, sőt a fukusimai katasztrófa utáni újjáépítés támogatására is (multicégről van szó). Ott megfejelték azzal, hogy amennyi pénzt az alkalmazottak összegyűjtenek, azt a pénzt ugyanakkora összeggel kiegészíti a cég (azaz ha pl. 10e EUR-t gyűjtenek össze, akkor 10+10 = 20e EUR adományt fog továbbutalni a cég segítségként).
Ott is a cégen keresztül adakoztak a dolgozók, tehát ott is nyilvántarthatták volna, ki ad és ki nem. És mégsem rúgtak ki senkit azért, mert nem adott pénzt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.10. 12:47:02

"Hegedűs Zsuzsa szociológus Orbán Viktor miniszterelnök főtanácsadója 2010. júliusa óta"
Ja, a hivatalos. A nem hivatalos meg a Habók Árpy?

@vape: POnt ez a lényeg. Nálunk is vannak gyűjtések, de senki nem nézi, ki és mennyit hoz.

Szelid sunmalac 2013.10.10. 12:48:03

@vape: Allamkozeli alapitvany - allami ceg, allami alkalamazottakkal. Nincs egyeb hozzajarulas a MAV-tol. A MAV nem ad bele, csak a dolgozok, holott azt irjak a MAV akarja tamogatni.
Kicsit mas az alapszitu.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.10.10. 12:54:13

A minap böngésztem a MÁV oldalát, mert szerettem volna Budapestre utazni és érdekelt, h mennyiből jön nekem ki ez a karika. A lényeg:

Én, Mo.-n élő magyar állampolgárként a Magyar Államvasutak -nál semmilyen kedvezményre nem vagyok jó, azaz csak teljes árú jeggyel tehetem meg az utam, ez oda-vissza 8-9000 HUF. (ennyiből majdnem autóval is összehozom az utat)

De, ha Magyar igazolvánnyal rendelkező külföldi diák lennék, akkor automatikusan járna a korlátlan 50% -os jegy.

Ha pedig 6-65 év között Magyar Igazolvánnyal rendelkező, vagy - és most figyel!!! - Hozzátartozó Igazolvánnyal rendelkező külföldi lennék évente 4x 90 % -os kedvezményt vehetnék igénybe külön kérés nélkül.

Na ettől ledobta az agyam az ékszíjat, azt hittem lerúgom az igazságtalanság miatt érzett dühömben a monitort.

Javaslom a MÁV -nak, h ezek kedvezményét nyirbálja meg, - mondjuk támogatom a 0% -os kedvezmény bevezetését - és ha ez megvan a fennmaradó összeg mehet a gyerekeknek. Ezt támogatnám. A 200 FT pedig nem.

Bretschneider detektív 2013.10.10. 12:55:02

@no-night: Ja, ez még Nicaragua volt, arra nekem is kellett úttörőként pénzt adni.

Énbagoly 2013.10.10. 12:59:44

Először hozni kellene Magyarországon egy törvényt, ami nagyon szigorú elszámolásra szólítja fel az alapítványokat. Mert most gyakorlatilag azt csinálnak a kapott pénzzel, amit akarnak.
Nem kell elmondaniuk, hogy mennyi adományt kapnak (csak az 1%-kal kell elszámolni), és annyit fordítanak működési költségre, amennyit csak akarnak. Akár a bevételük 90%-át is.
Ebben az országban mások jószívűségéből sok alapítványban élnek jól az alapítók. És ezek a hiénák lerontják a többi, tisztességesen működő alapítvány hírnevét, és hitelességét is.

Persze, itt is szép duma, hogy a gyerekeknek akarnának segíteni, csak éppen nem nyomon követhető, hogy tételesen mit csináltak eddig. Jobban mondva sok helyen lehetett olvasni, hogy a vetőmagos, kisállatos akció nagyjából semmit nem ért.
A 70.000 gyerek, aki enni kapott, hogy kapta? Egyszer kaptak egy csomagot, vagy rendszeresen segítenek nekik?

És az, hogy ezen a címen szednek pénzt olyan emberektől, akikről mindenféle jogcímen nagyon sok adót, járulékot lehúz az állam.
És azt hiszem, nagyon sokan nem mernek majd nemet mondani. És ez a legszörnyűbb az egészben. Hogy már ettől is tartani kell, mert egészen biztosan számon fogják tartani, hogy ki adott, és ki nem.

béla a görög (törölt) 2013.10.10. 13:11:50

Nem vetted még észre, hogy a kormány attól vesz el akinek kevés van és annak adja oda akinek sok...
- lásd adó
továbbá úgy támogat (még akkor sem ha ez lenne a dolga), hogy nem ő ad hanem mással adat
- lásd családi adókedvezmény (fizessen /több/ adót az akinek nincs gyereke - pedig mint tudjuk az adó a jövedelem után fizetődik nem a gyerek után)
---
itt is az államnak kéne támogatást nyújtani, helyette más f....val vereti a csalánt

halaloszto 2013.10.10. 13:23:59

Kicsit sirhatnekom lett.

Vajk

protézisesh 2013.10.10. 13:26:14

@funfun: erről a mondatról "ahogy legtöbbször, most sem a tehetős emberektől kapnak felajánlásokat." nekem is az jutott eszembe, hogy a bérköltségemből negyedévente kb egymillió forinttal támogatom a rászorulókat. Persze ezen felül adhatnék még 50-200 forintot ide, vagy oda, de ahogy Jörgensen, a svéd bakter mondta: Hát a f@szom nem kéne?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.10. 13:26:22

@Énbagoly: Tök mindegy, milyen törvényeket hoznak, ha alkalomszerűen vannak betartatva, az a baj :(
De mondjuk az tényleg vicc, hogy semmivel nem kell elszámolni.

rezvez 2013.10.10. 13:36:16

Az adót azért szedik, hogy közfeladatot lássanak el belőle. Gazdálkodjanak vele tisztességesen.
(csak viccnek szántam, tudom, nem fog az menni)

Dzoltán55 2013.10.10. 13:37:57

Megérdemli mindenki aki ezekre a szemetekre szavazott.

csavari 2013.10.10. 13:37:59

A mocskos zsidó kurva a szcientológia egyházat utánozza a havi apanázzsal! gyalázat hogy ehhez a MÁV vezetői asszisztálnak! Rögtön ki kell rúgni mindegyiket!

csavari 2013.10.10. 13:40:24

A ribanc zsidó kurva a holokamú pénzekből szedje el a hiányzó pénzét!

bőrmók 2013.10.10. 13:46:45

@Dzoltán55: De ha nem veszik észre, hogy ez mennyire gáz, akkor ugyan mit érdemelnek meg?

kvadrillio 2013.10.10. 13:46:55

az oligarchákat tessenek megkörnyékezni ezzel ! A FELSŐ 20 %-OT...., SIMICSKA MILLIÁRDOST, MÉSZÁROS "'ÚJFÖLDESURAT"'..., ÉS A HOZZÁJUK FÖLZÁRKÓZTATOTT HASONLÓKAT......TERMÉSZETESEN ZSUZSA NÉNIVEL EGYÜTT, MERT MÁR RÉGEN FÖLZÁRKÓZOTT Ő IS !

...kérjük , tájékoztassanak mindenkit Zsuzsa néni alapítványa mennyi állami(egyéb !!!) támogatást kap...

bőrmók 2013.10.10. 13:47:41

@csavari: leülhetsz kisfiam, de előbb itt egy saller

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2013.10.10. 13:48:21

Azért csak megjöttek a zsidózók is - védeni nem tudják, de legalább ideköpnek.. .@Sátán meg a Jocó: olvasd el @Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!): -ot.

CICMÓK 2013.10.10. 13:50:45

A SZOCIALIZMUS IS EGY LABOR KISÉRLET VOLT!
NEM AKAROK MÉGEGYSZER KÍSÉRLETI NYÚL LENNI!

♔bаtyu♔ 2013.10.10. 13:54:30

Ügyes. Pontosan ezt csinálják a zsidók a hitgyüliben is, csak ott komolyabb a gond, ha nem tudják levenni a 10%-ot.

Fogamzásgátlóra, repjegyre amúgy örömmel.

Fekete Dália 2013.10.10. 13:57:40

Aki nem írja alá a papírt, az meg automatikusan a fidesz feketelistájára kerül.
Tanácsadó hmmmm.

16.000 potenciális nyilvántartott.

7esbusz 2013.10.10. 13:57:52

Kicsit off, de, most mindettől függetlenül, azt magyarázza el nekem valaki, hogy hogy a túróba lehet olyan törvény (jogszabályt akármit) alkotni egy ELVILEG szabad piacgazdaságban, a versenyszférában, hogy márpedig holnaptól ingyenes legyen a készpénzfelvétel, úgy, hogy a banktól levonják az adót. (ha nem vonnák le, akkor sem szólhatna bele szerintem...) Komolyan nem értem, vagy nem vagyok az összes infó birtokában? Tehát holnaptól arra is lehetne törvényt hozni, hogy pl az összes élelmiszerlánc (Kivéve CBA) adjon mindenkinek havi 2kg kenyeret és 1l sört ingyen? Ezt most komolyan meg lehet csinálni? Ki mer ezek után itt bármire is vállalkozni aki nem haver?

andraszuzu 2013.10.10. 13:59:58

Mivel a 200 forintos ajanlas a dolgozokra ertendo igy egyertelmu az is hogy a vezetoseg fizetese aranyaban lenyegesen tobb onkentes hozzajarulast ad elen az igazgato asszonnyal. Melyet termeszetesen emelnek az ev kozben felvett negyedeves feleves eves jutalmakkal, peldat mutatva az egyszeru, ugyanakkor kimutatasuk szerint sokkal tobbet adakozo egyszeru dolgozok szamara is. Ha igy haladunk hamarosan felmerul a hanyat fialjon a malac orok kerdese is. Jo egeszseget.

Reggie 2013.10.10. 14:10:22

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Valoszinuleg azert, mert egy vasutas naplopobb, mint egy postas.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.10. 14:12:38

@csavari: Biztos kapnak a MÁV fejesek is vissza belőle

Fekete Dália 2013.10.10. 14:16:57

@ColT:

Több tanácsadó is van és vannak titkosak is.
Pár évvel ezelőtt volt valamelyik kormánynak, kaszinójátékos tanácsadója is volt.Nem mernék megesküdni rá de asszem az is az orbán volt.

streszi 2013.10.10. 14:21:32

A "Vasút a Gyermekekért Alapítványból" szépen kivándorolt a MÁV, mondván nem az a vasúttársaság feladata hogy gyerekeket nyaraltasson, vagy kollégiumokat tartson fenn. Erre ez...

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2013.10.10. 14:23:20

@7esbusz: ugye erre nem most jöttél rá? Az elmúlt három évben példák sora van, a hogyanról, ami épül azt hívják szocializmusnak, esetleg felbővítve nemzeti jelzővel, esetleg elfajzott kommunizmusnak. A kedves vezető is megmondta, ő csak az emberekkel harcolt, nem a rendszerrel ;)

2013.10.10. 14:24:24

Ebből a blogger agybaján kívül, hol jön le, hogy kötelező?

Szelid sunmalac 2013.10.10. 14:27:18

@IKDFA: Latod, a legnagyobb gond az, hogy millioan vannak olyanok, akiknek (ha elolvasnad a kiegeszito hozzaszolasokat) meg igy sem esik le semmi, es meg hoborognek is. Te nyugodtan fizethetned.

Fekete Dália 2013.10.10. 14:27:38

@IKDFA:

Tudod mi jön le ebből?
Az, hogy akik nem fizetnek, azokat egyből nyilvántartják.
Lehet, hogy maholnap minden közszolga kapni fog egy ilyen papírt.

2013.10.10. 14:28:59

@Marcellusca:

Pedig jól keresnek, pl. a mozdonyvezetők közt nemigen van amelyik havi bruttó 350 alatt keresne... diploma nélkül persze.

2013.10.10. 14:30:32

@Fekete Dália:

Te is rettegészetből élsz?

♔bаtyu♔ 2013.10.10. 14:30:50

@Fekete Dália: Na ja, akiknek a segély megy, azokat tilos nyilvántartani.

Fekete Dália 2013.10.10. 14:33:39

@IKDFA:
és te?
Hogy vagy?

@♔bаtyu♔:
Apád faxát!

Csigataposó 2013.10.10. 14:37:42

@7esbusz: Elmeletileg keszpenzfelvetelnek ingyenesnek kene lennie. Hisz az az altalad adott kolcson bank altali torlesztese ha o abbol levonhatja a jogos koltsegeit akkor kb te is levonhatnad a lakas torlesztesbol a te koltsegeidet, kulonben piaici erofolenyrol beszelunk. baszameg rohanok. de ebbe kormany nagyon belerondit az adoval.

♔bаtyu♔ 2013.10.10. 14:38:19

@Fekete Dália: Mi van, valami olyat írtam, ami nem igaz?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.10. 14:40:11

@7esbusz:
Feljebb @Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: idézett egy cikket, mely szerint Magyarországon a fogyasztói kosárba tartozó termékek, szolgáltatások 16%-a hatósági áras. Ez nem a szabad piacgazdaság ismérve.

A kétharmad megtalálta az unortodox propagandát: nekik nem kerül semmibe, a gecimultikat meg a gecibankokat meg úgyis sokan utálják, így azokat nyugodtan lehet szivatni, némi morzsát szórva a híveknek a szavazatért cserébe. Double win! A törvényeket ők hozzák, és amíg ezt a sajtolást, az üzletmenetükbe való extrém beleszólást a cégtulajok vagy az EU meg nem unják, addig ez így is lesz... igaz, ha megunnák, ők is tudják, hogy maximum a szabadságharcos retorikát erősítenék vele, túl sok önmérsékletet nem várhatnak a kormánytól, amelyik szokás szerint azzal kísérletezik, hogy meddig feszítheti a húrt a bizalmi tőke felélésével.

Ott a gáztározók ügye, ahonnan a párnagázt akarják kiárusítani, és a saját volt államtitkáruk minősíti köztörvényes bűncselekménynek: az olcsó gáz egy tök népszerű ötlet, viszont ha alámennek annak az ismeretlen mennyiségnek, ami gondoskodik a felszín megtartásáról, és a gáz nélkül beszakad az egész a picsába, akkor már hiába szaladgálnak fűhöz-fához.

Hazardirozás, az van most.

Általában a gyermeki hiszti és követelőzés is be szokott válni, amíg a következetes szülői nevelés vagy egy váratlan makarenkói pofon el nem csendesíti a kis lurkót.

Szelid sunmalac 2013.10.10. 14:43:43

@♔bаtyu♔: Egyreszt nem igazan ertem hogy jonnek ide azok, akik segelyt kapnak. Masreszt egyre kevesebben vannak ilyenek, mert kell a stadionokra a penz. Harmadreszt egeszen pontosan nyilvan vannak tartva, kulonben nem tudnanak nekik fizetni ugyebar. Mar csak technikai szempontbol is...

Fekete Dália 2013.10.10. 14:47:32

@♔bаtyu♔:
Szerinted a közszolgák segélyből élnek ?

Fekete Dália 2013.10.10. 14:48:38

Egyébként meg Baján pont a közmunkásokat zsarolta kovács csaba a kampánya során.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.10. 14:49:49

@Fekete Dália: Szarkasztikus megjegyzés volt. Rosszul fogalmazhattam, ha nem ment át :)

Vombatus Ursinus 2013.10.10. 14:53:23

Havi egy milláért + egyéb járandóságok, én is ki tudnám találni, hogy tarháljak.

"Tanácsadói szerződése szerint társadalmi felzárkóztatással, a társadalmi konfliktusok kezelésével, illetve az ezek megoldására szolgáló stratégiák kidolgozásával, a gyakorlatba való átültetésével foglalkozik."

Ebben nem látom a "kuncsorgás" nevű feladatot, de majd Zsuzsa néni biztos elmagyarázza, hogy miért a szarért-hugyért dolgozó vasutasoktól akarja összetarhálni azt a pénzt, amit röhögve ki tudna fizetni akár ő is a tanácsadói javadalmazásából.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.10.10. 15:03:02

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Ismerve ezt az országot, meg a formánkat, a következőket prognosztizálom:
1. Tavasszal kétharmaddal nyer a fidesz.
2. Augusztusban ünnepélyes keretek között összeomlanak a gáztározók.
3. Szeptemberben Varga bejelenti a százkulcsos SZJA-t, és hogy minden magyar állampolgárnak kötelező évente cserélni a mosógépét.

És négy évünk ismét elszelelt.

komplikato 2013.10.10. 15:12:43

@dr. Aullah: Most nem azért, de ilyen szövegezésű álláshírdetést hazai hirdetői oldalakon szó szerint látni kb. 2 hetente. Most akkor azokról mire gondoljon az ember ezek után? :D

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.10. 15:52:40

@belekotty: Szóval örök fiatalságot is kapsz, pedig nem is a Kétfarkú Kutya Párt nyert :)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.10. 16:13:42

@alte trottel:
A békekölcsönösdin már rég túl vagyunk, főleg amióta az állam kivételezett megtakarítási formává tette az állampapírokat, természetesen véletlenül sem azért, hogy a bank helyett inkább abba talicskázzák az állampolgárok az esetlegesen még meglevő megtakarításaikat, ami természetesen erőfölénnyel való visszaélés:
index.hu/gazdasag/2013/10/10/rengeteg_penzt_adunk_az_allamnak/

jozsefka1 2013.10.10. 16:15:18

Most már kezdem elhinni, hogy vityesz tényleg volt kádár halálos ágyánál, és beszéltek is. Valószínű, hogy sikerült neki jegyzetelnie, elég nagy baj.

dr kíváncsivagyok 2013.10.10. 16:17:44

"Jól keresnek az orosz trollok
Naponta legalább száz kommentben kell a neten
a kormányt dicsérni, havi 170 ezer forintnyi a bér. "

Vajon nálunk mennyit keresnek ?
némelyikük a hányingerig nyomul mindenhol...

Vádló Bitófa 2013.10.10. 16:44:57

A fizetésünk egy jelentős része eddig is cigány-tenyésztésre ment. Most a MÁV-nál ezt megtoldották 200 Ft-tal.

Aranyos, amikor a "nemzeti" kormány olyan tanácsadónak ad havi 1 milliót, aki egész életében a magyarok kiirtásáért dolgozott.

Bee-zony 2013.10.10. 16:52:56

Off: az azeri baltás haverok már hogy elhúztak a jövőbe látó technikájukkal:
„Egy nappal a választások előtt megvolt az eredmény”
index.hu/kulfold/2013/10/10/egy_nappal_a_valasztasok_elott_megvolt_az_eredmeny/
De Narancsisztán is jön fel…

csavari 2013.10.10. 16:55:57

@bőrmók:

Gyökér akit a kisegítőbe se vettek fel protekcióval se az ne ültessen le senkit és főleg ne osztályozza! Sallert meg anyádnak adj hogy ilyen hulladékot ellett a világra mint te!

Bee-zony 2013.10.10. 17:00:17

Tehát a zsidó Hegedűs Zsuzsa azt mondja bikkfanyelven – lefordítom érthetőbbre – hogy „eladtam Orbánnak a tanácsaimat, kérdezzék meg tőle, hogy mik azok”. Mi lett volna, ha nem tért volna ki a kérdés elől? Akkor kb. ezt kellett volna mondania: olyan tanácsokat adok Orbánnak, mint a szovjet tanácsadók Kádárnak: megmondom, hogy a zsidók helytartójaként hogyan kormányozzon – mert azt ugye nem gondolják komolyan, hogy a Soros György által kiképzett Orbán, és a Likud testvérpártja nem a mi érdekeinket képviseli, és nem a mi irányításunk alatt áll? Mi nem csak Amerikát irányítjuk, hanem a kisebb gyarmatokat is, ahol a gójok voltak olyan ostobák, hogy megválasztottak minket és a strómanjainkat hatalomgyakorlóknak. Nem mintha nagy lett volna a választék abban, hogy kit választhatnak – akárkire szavazol, akkor is ránk szavazol, mert ott vagyunk mindenütt – a Jobbikban is ott voltunk, amíg Szegedi Csanádot ki nem penderítették.
Ez az az alaphelyzet, amiből az összes többi történést le lehet vezetni.

A dolgok lépésről-lépésre:
Első lépés: a zsidó Göncz Kinga az előző hatalmon levő judeonáci pártban, a Kézenfogva Alapítvány, és egy halom egyéb bizottság elnöke és tagja – és már ment is az „x y z veszélyeztetik a térség stabilitását” és hasonló szövegek – John Kerry, Göncz Kinga, Hegedűs Zsuzsa ugyanaz a kaptafa, és ugyanaz a nemzetközi judeonáci bűnszervezet. Csak ezt Göncz Kinga még viszonylag diszkréten csinálta alapítványilag.

Gönczová "az uszító Jobbik gárdistái ellen botot ragadó romákat" védelmezte Strassburgban
kuruc.info/r/26/118782/

Göncz Kinga – a hivatásos hazaáruló
www.tutiblog.com/2013/06/goncz-kinga-hivatasos-hazaarulo.html

Második lépés: a zsidó Hegedűs Zsuzsa a jelenleg hatalmon lévő judeonáci párt embereként és a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány kuratóriumi elnökeként a „társadalmi felzárkóztatás segítését, a társadalmi konfliktusok kezelését és a megoldására szolgáló stratégiák kidolgozását” végzi, ami alatt azt kell érteni, hogy egyrészt megveszi a cigányok szavazatát a többiek, főleg a gójok pénzéből, másrészt pedig azt, hogy ő és társai nem a megoldás, hanem a probléma…

Orbán múmiája nem adja fel: megint naposcsibét osztott kedvenceinek
kuruc.info/r/26/112466/

Harmadik lépésként ugyanez, csak „fortélyos félelem igazgat” módra, az állami cégeknél gürcölők nettó béréből „elkérve” vásárol cigány szavazatokat. Aki nem adakozik, az megy a B-listára, a legközelebbi leépítésnél az elbocsátandók közé.
„Véletlenül” épp leépítések, elbocsátások, kirúgások vannak a MÁV-nál, illetve ami még megmaradt belőle…
Lerövidítve a hosszú kört, ha magyarként nem adsz pénzt a nettó béredből a zsidó banyának, hogy azon cigányokat etessen, és ezáltal szavazatokat szerezzen, akkor felkerülsz a kirúgandók listájára.
Ki van ez találva… és remélem, meglesz az a hasznos mellékhatása is, hogy ezáltal több tízezer, kétszáz forinttal lehúzott ember nem fog a Fideszre szavazni, se semelyik judeonáci pártra.

„Két össze nem tartozó hír:”
Segélyen élő romákért harcol a Fidesz és Bajnaiék
index.hu/belfold/2013/10/10/nem_lenne_jobb_ha_azt_a_penzt_szetosztanak/

Azt pedig hogy gondolta bárki is, hogy a judeonáci állam bármiféle értéket állítana elő? Nem, a judeonáci állam újraeloszt, fosztogat és osztogat, judeonáci szempontok szerint, és oktatást és egészségügyet, és minden olyasmit, ami az ország jó működéséhez fontos, lezülleszt és ellehetetlenít, és erre láthat akárhány példát mindenki.

A Dávid(csillagos) Ilona pedig a Dávid(csillagos) Ibolyára emlékeztet, és nagyon. Régi vasútügyi dinasztia sarja (by Tojó)? Nem, 2005-ben álláshirdetés útján került a MÁV-hoz – a megfelelő pártkáder a zsidók számára, aki mostanra már „levizsgázott vasúti alapismeretekből is”. MÁV vezérigazgatóként nem a vasúthoz kell érteni... Szakértelem, tapasztalat? Nem, egészen mások a szempontok: a megfelelő ember az a megbízható pártfunkci, aki minden judeonáci utasítást teljesít. Miért nem zavarták el a vezérigazgatók a zsidó banyát az alapítványával oda ahová való, a halál faszára? Na miért nem...?
Ezek után még csodálkozik valaki valamin, hogy miért az van, ami?
Ebben a fejétől bűzlő „halban” a fejben mind ugyanazok a fajzatok vannak: bűnszervezeti tagok.
Ha ebből, emiatt nem lesz forradalom, akkor semmiből; és még csak nem is ez a legfontosabb, hanem az, hogy mi lesz utána, mert ha az nem egyértelmű és nem tiszta, akkor csak ugyanúgy beleragad a káoszba a magyar forradalom is, mint az arab; tehát nem csak az a fontos, hogy váltsuk le, hanem hogy mi és hogyan legyen helyette.

Sandor Akarki 2013.10.10. 17:00:52

"De ilyen hasonló, "önkéntes" alapon működő céges gyűjtések alighanem a kommunizmus legszebb éveiben voltak."
Volt úgynevezett "békekölcsön". Kamat nélkül, tárgynyereményekkel, elvileg nem volt kötelező, gyakorlatilag igen. Visszafizették a "kölcsönadóknak", igaz erősen inflálva, nagyanyám szerint akkor már tyúkszart se ért. Az annyival volt "jobb", hogy ott megvolt az illuziója, hogy nyerhetsz és visszakapod.
Csóró ország, csóró megoldások. Mindig így volt és úgy néz ki így is marad.

Bee-zony 2013.10.10. 17:08:54

@Sandor Akarki: Mindezt úgy, hogy jobbak a természeti adottságok, mint pl. Svájcban. Agyilag csóró ország.

jani888 2013.10.10. 17:10:31

A rém nemhogy a saját havi milliójáról mondana le ...

Sandor Akarki 2013.10.10. 17:20:02

@CICMÓK: nem nyúl vagy hanem tehén, fejős tehén, csak nincs legelő és nincs széna

VT Man 2013.10.10. 17:20:55

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
"1. Tavasszal kétharmaddal nyer a fidesz.
2. Augusztusban ünnepélyes keretek között összeomlanak a gáztározók.
3. Szeptemberben Varga bejelenti a százkulcsos SZJA-t, és hogy minden magyar állampolgárnak kötelező évente cserélni a mosógépét."

4. Az MSZP, DK és az Együtt 2014 ellenzékben lesz, de tapsolni fog, hiszen ők is százkulcsos SZJA-t vezettek volna be.

Sandor Akarki 2013.10.10. 17:22:20

@dr kíváncsivagyok: biztos alapítványoknál dolgoznak 1%-ért

VT Man 2013.10.10. 17:23:58

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
"A békekölcsönösdin már rég túl vagyunk, főleg amióta az állam kivételezett megtakarítási formává tette az állampapírokat, természetesen véletlenül sem azért, hogy a bank helyett inkább abba talicskázzák az állampolgárok az esetlegesen még meglevő megtakarításaikat"

Hahaha...

Talán többet kellene ígérniük a bankoknak, mint az állampapírra az állam.
"Minden sorozat a kibocsátáskor meghatározott hónap szerinti infláció, mint kamatbázis felett biztosít változó, jelenleg 2,5 - 5% kamatprémiumot."

Tehát infláció + 2,5%-ot ad az állam. Ez kb. 5,2-6%.

2013.10.10. 17:28:21

Nem tarhálni kell , hanem Gaskótól kell visszavenni amit Viktortól seggnyalásért kapott és Gaskót --jutalom gyanánt--leültetni 10 évre. Természetesen Viktor mellé.
Utána meg a többi "zsebviselőt és Zsebtagot", azaz képviselőt és kormánytagot.
Garantáltan 2 hónapon belül rend lenne !

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.10.10. 17:35:05

@VT Man: Az a hatalmas különbség, hogy a bank piaci alapon adja, az állam meg a tiédből. Te fogod magadnak fizetni a kamatodat. Nagy üzlet, valóban.

Revolutionist 2013.10.10. 17:47:40

Miközben a cigánydiktátor SZÁZMILLIÁRDOKAT HÚZ LE A WC-n egyrészt mert köztörvényes fosztogató bűnöző és a teljes elitje is az, tehet ELLOPJA, másrészt, mert emellett még kivétel nélkül mind dilettáns agyhalott idióta barmok, tehát amit még a közjóért dobnának, pár morzsa, azt is elbasszák, el-szerencsétlenkedik, el-dilettánskodják, el-ámokfutják Matolcsy féle Vitézy féle (és a sor szinte végtelen) nyálcsorgató agyhalott fogyatékos elmebeteg csicskák.. ÉVEK ÓTA A MAGYAR NÉP PÉNZÉT PAZAROLJÁK HERDÁLJÁK LOPJÁK ÉS DŐZSÖLIK EL... ÉS MÉG VAN POFÁJUK ÍGY 200 forintozni.? Szerintem, eljött az idő. Utcára magyar... ezeket a hazaáruló parazita férgeket csak a népharag söpörheti el.. lámpavasra mindet!!!!

Kis ember 2013.10.10. 18:09:46

@VT Man:
"Talán többet kellene ígérniük a bankoknak, mint az állampapírra az állam."
A bankok kapitalista intézmények. Nem ígérgethetnek felelőtlenül, mint a kommunisták.

Te-ve 2013.10.10. 18:19:42

A Dunántúli Regionális Vízmű Zrt.-nél szintén ez van. Szinte kötelező a 200 Ft. Mindenkinek, a minimálbéres fizikai munkásoknak is.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.10. 18:30:52

@VT Man:
Hahaha...

A bank akarhat nagyobb kamatot adni, ha még a nagyobb kamat mellett is jobban megéri az állampapír, ugyanis az állam gondoskodott róla, hogy ne ugyanúgy adózzon a két betéti forma. Ráadásul Matolcsy ingyenhitelével (értsd: az MNB lemond a hitelkihelyezés után járó kamatról; értsd: veszteséget fog termelni az egész, amit találd ki, ki fog fizetni...) kinyírja a banki vállalati hitelezést, amivel együtt még annyira sem fognak a bankok kamatot fizetni, hiszen minek gyűjtenének betétet, ha úgysem tudják sehova kihelyezni. Ehhez még hozzájön a "húrfeszítgetős" alapkamat-csökkentgetés, és akkor kiderül, hogy igazából "csak" három oldalról vannak szarrá fingatva a betéti kamatok államilag.

A +2,5% reálkamatot a gazdaságnak kéne kitermelnie, hogy ne legyen még pluszban veszteséges a dolog, és akkor szeretnék hallani egy listát tőled, hogy szerinted mik azok az aktuális állami befektetések, amik 2,5% reáljövedelmet tudnak termelni.

Az állam pénz veszít az adó- és járulékkedvezményeken, veszít Matolcsy "ingyenhitelén", veszít a kamatkülönbözeten, mindezt úgy, hogy az állam által beszedett pénz kamattöbbletét az adófizetők dobják össze az adófizetőknek. Egyik zsebükből átteszik a pénzt a másikba. Tuti biznisz!... valakinek.

Le_Penseur 2013.10.10. 18:53:02

Nem kedvelem Hegedűs Zsuzsát. Az alapítvány által végzett csirke osztást olcsó pr fogásnak tartom.
A 200 forintos tarhálással is az a gondom, hogy én szeretném eldönteni, hogy melyik alapítványt és mennyivel támogatok! Persze a 200 forint direkt úgy van belőve, hogy én érezzem rosszul magam, ha ennyit nem ajánlok fel a fizumból....

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2013.10.10. 19:45:27

@Le_Penseur: Rossz az egész koncepció. Az érthető, hogy nem halat akarnak adni... de az önmagában nem elég, hogy hálót igen. Vagy halászni kell őket megtanítani, vagy pedig olyasmi dologra, ami a halászoknak is hasznos lehet, és cserébe halat adnak nekik. Ez az önellátás-dolog legfeljebb csak Afrikában működhetne, de még ott is lenne egy nagy hibája: nem tanítja meg eléggé összefogni az embereket, hogy együtt többet és jobban tudnak termelni, meg eladni is. Valahogy erről mindig megfeledkeznek még a legjobb indulatú polgármesterek is... főleg, mert a legsúlyosabb hibájuk nekik is az, mint a falu többi lakójának: nem tudnak tovább látni a településük határánál, és a szomszéd faluban csak riválist látnak. És akkor még optimistán feltételeztük, hogy egy falun belül nincs gyűlölködés, pedig bizony hogy van... és nemcsak faji alapon, hanem magyar és magyar meg cigány és cigány között is!

Horizont 2013.10.10. 19:49:31

Beismerték: vannak az országnak LEGSZEGÉNYEBB régiói, van kb. 200 ezer ALULTÁPLÁLT kisgyerek!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mennyi milliárdot levelezett el a felcsúti eszement? Mennyi ment el ide-oda amoda? Hány éve van kormányon Kormányzóurunk? Miért jár Hegedűs Zsuzsának (iszonyat ez a nő is ) havonta ennyi pénz? Miért is van annyi tanácsadó annyi sok pénzért? Hány gyereket lehetne jóllakatni annyi pénzből? Ésatöbbi , ésatöbbi ...... beszélhetünk levegőztetőgépekről is !! Undorítóak, felháborítóak, szánalmasak! Vastagbőrös patkányok vagy csótányok. Hosszú életűek, túlélnek mindent és kiirthatatlanok!

7esbusz 2013.10.10. 19:49:35

@Csigataposó:
Ezen most lehetne lamentálni, mindkét oldal hozhat érveket. Mivel a bank egy szolgáltatás, tehát ha te odautalod (utaltatod) a béred, egy szolgáltatást vásárolsz, biztonságot, hogy nem kell rohangálnod kp-val stb. Az ugye más kérdés, hogy sok helyen nincs választás, kp-ben nem kaphatsz fizut. Ez viszont, mivel a munkaadód kényszerít, a teljes fizud felvételének költségét a munkaadónak kéne állni (mivel ő megszabadult egy pénztárostól, őrzéstől, külön helyiségtől stb, tehát egy tetemes költségtől)
De - persze szigorúan elméleti szinten - továbbra sem értem, hogy ezt a költséget milyen jogon szabályozza a kormány. Azt meg végképp nem, hogy a bankok (bankszövetség) miért nem csinál valamit ez ellen. Persze a vége az lesz, hogy a bankok kussolnak, ingyenes lesz a kp felvét (vissza a múltba 30 évet, megint mindenki kp-val fog rohangálni. Már látom is a híreket, az élelmesebbje kifigyeli majd hó elején a fizu felvevőket és megszaporodnak a rablások) és a bank máshol behozza a költségét. Aztán ha átlép egy határon ez a szopatás, a bank fogja magát oszt kivonul a francba, leírja a veszteségeit és az életbe nem néz többet erre, Csányi bátyó nagy örömére, mert megint az ő bankja lesz az egyetlen a takszövik mellett és passz. És nemhogy ingyenes számla nem lesz, hanem olyan drága lesz minden, hogy mindenki visszasírja majd a mocskos nyugati bankokat.....

1116001 2013.10.10. 20:05:47

Vasutaseknal meg lesz nagy problema. Ugyanis a kollektiv szerzodes tervezeteben nincs benne a cafeteria. Ami havi -20-30ezer ftot jelent. Ez a vegeken dolgozok tobbsegenek eseteben a havi jovedelem harmada negyede. Munkaltatoi szandek nincs a megtartasara. Koltsegvetesbe sincs betervezve. Gasko, mig ez a kurzus van nem fog mozgolodni.
Erdekes lesz. Plusz par seggnyalo mitugrasz miatt egyes szervezetek pedig lassan ellehetetlenulnek...

Bee-zony 2013.10.10. 20:17:56

Ez a magyarországi pálya is:
„Mi áll az egyiptomi összecsapások mögött?”
index.hu/tudomany/tortenelem/2013/10/10/mi_all_az_egyiptomi_osszecsapasok_mogott/

Egyiptomban először megvolt a többségi megegyezés arról, hogy a Mubarak-rezsimnek mennie kell, tehát lejátszották a dolgot a Mubarak-pártiakkal, és a közös ellenség, avagy a közös nevező le lett váltva. Ezután a Muzulmán Testvériség emberét, Mohamed Murszit és a csapatát is leváltotta a hadsereg, és az egykori szövetségesek hatalmi harcai következtek és tartanak most is – és mindez régóta meglévő világnézeti és életforma-különbségek alapján, úm. iszlám állam kontra szekuláris állam. Az eltérő, egymással nem összeillő és nem összeférő ideológiák és életformák és híveik addig küzdenek egymással, amíg valamelyik győz, és ha közel azonosak az erőviszonyok, abból lehet a legnagyobb harc és pusztulás.
Magyarországon is megvan a leváltandó, mert bűn rossz, megvan a közös ellenség, de a leváltás után a meglévő világnézeti különbségek alapján még további küzdelmek, harcok következnek, akár fegyveres szintre víve, akár választási küzdelemként. Az is nyilvánvaló, hogy kis létszámú csoport nem fog hatalomra kerülni, legyen akármennyire is igaza, és legyen akármennyire fegyveres-erőszakos is; azokat először leterroristázzák, aztán pedig leverik, tehát egy kis létszámú csoport nem oldja meg a fennálló társadalmi problémát, legyen bármennyire erőszakos is – tehát ésszel kell megoldani a problémát, és a cél elérésének működő módja ezzel behatárolt és meghatározott. Nagy Imréék megspórolhattak volna egy sikertelen felkelést… Persze a felkelés látványos, meg hősi halálos, viszont a politikai játszmát győzelemre játsszák, és az nem sikerült – és többet értek volna el ésszel. A judeonácik egy puskalövés nélkül vették át azon országok irányítását, ahol eléggé ostoba volt hozzá a többség, hogy ez lehetséges legyen; ugyanígy kell visszafoglalni is, ahogy a sakkban sem az a győzelem, ha az ellenfélhez vágjuk a sakktáblát… Amíg nincs összehozva valóban normális elvek alapján egy valóban normális párt és árnyékkormány, addig nincs normális ország, hanem csak annak a kaleidoszkóp- és kaméleon-szerű váltakozása, mint ami most van, ugyanazon politikai színház ugyanazon darabjának a sokadik felvonása, amit hiába un már a többség, ha nem képesek a helyébe tenni egy jobbat. Azzal szemben, ami van, nem az a működő alternatíva, ami nincs, hanem csak egy másik olyan rendszer és csapat, ami szintén van; ugyanígy a szavazással szemben nem működő alternatíva a nem-szavazás, mert mindig a szavazók fognak dönteni arról hogy mi legyen, nem pedig a nem-szavazók; és akkor sem ők döntenek, ha ők protest-nem-szavazók; a hallgatás beleegyezést jelent, oszt’ jónapot, a nem szavazó nem oszt és nem szoroz, és főleg nem dönt. Politikai passzivitással és érvénytelen szavazással nem lehet választást nyerni, akkor sem, ha az protest-nem-szavazás, vagy protest érvénytelen szavazás.
Ami kevés, és nem oldja meg a problémát: tüntetés, nem-szavazás.
Ami szintén kevés az elérendő célhoz képest: akasztás, kivégzés, az ellenség megsemmisítése.
A valódi megoldás a probéma-felismerés után a valóban jó elvek (elmélet) alapján felépített valóban jó gyakorlati társadalmi rendszer, ami élősködéstől, ragadozástól, kettősmércétől, igazságtalanságtól mentes. Márpedig a háború kettősmércét jelent, mert mi mindent tudjunk az ellenségről, de ők semmit sem tudjanak rólunk, kémkedés csak az egyik irányba, és az ellenség pusztuljon el teljesen, de mi ne pusztuljunk egyáltalán, és ugyanígy a kettősmérce igazságtalanságot, konfliktust és háborút jelent, mert nem teljesülnek a béke feltételei. A valóban jó rendszernél pedig elvárás, hogy teljesüljenek a béke feltételei, tehát nem lehet kettősmércés. Így lehet és kell kiszűrni a jó és rossz rendszer közötti különbséget.

politologus · http://politologus.blog.hu 2013.10.10. 20:35:28

Az RTL a Való Világ révén pont akkor tömte ezt a - ha jól emlékszem: friss - alapítványt, amikor egy csomó bejelentés érkezett ellenük a médiahatósághoz...

Bee-zony 2013.10.10. 20:38:14

Nem teljesen off:
„Vége a Sólyomnak
index.hu/gazdasag/2013/10/10/fizeteskeptelen_a_solyom/
(…) A Sólyom Airways indulásakor a vezetők egyike sem dolgozott még említésre méltó légitársaságnál, és hátterük is itt-ott bizonytalannak tűnik.” (…)
Ilyet csak magyar állami vállalatnál lehet csinálni, mert a szerencsétlen adófizetők adójából van fedezve minden, amíg csődbe nem megy az ország.

lyken 2013.10.10. 20:48:00

Ha a vidékit nem látnátok pár hétig, azért lehet, mert infarktust kapott és még ápolják.

www.portfolio.hu/gazdasag/visszavonulot_fuj_a_kormany.1.190360.html

"Leegyszerűsítve úgy tűnik, hogy egy három éves kitérő után a magyar költségvetési politika visszatér oda, ahonnan indult."

P.Freddy 2013.10.10. 20:49:10

@ohrana:

"Ha az mszp csinálná, simán bűncselekménynek minősítenék."

Ez így is bűncselekmény, hogy Orbán Viktor csinálja. Nem kell annak minősíteni, EZ AZ.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2013.10.10. 22:13:57

@Bee-zony: A Sólyom nem állami cég volt - össze is omlott.
Ami egyiptomi analógiőádat illeti, a Jobbik játssza itt a Muizulmán Testvériség szerepét, csak szerencsére a többi ellenzéki erő nem ugrik be nekik úgy, mint az egyiptomiak a MT-nek.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.10. 22:29:26

@7esbusz:
A Bankszövetséget mostanra a szememben kb. az különbözteti meg egy WC-csészétől, hogy utóbbi mellett ott van a lehúzó. Ahogy nyolcadszor is naivan pislogva adják elő, hogy jaj, hát most már biztos utoljára szívatja meg őket Orbán, és ez az újabb, a költségvetési tervezetben levő 19%-os különadó tényleg csak egyszeri lesz... Már múltkor írtam itt, remélem a nettó árbevételre vetítve lesz annyi, mert ha azt is benyelik a 208%-os tranzakciósilletékelőirányzat-nemteljesülési adó után, akkor meg is érdemlik.

7esbusz 2013.10.10. 22:39:05

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
Hát ezaz. Én is mondanám, hogy megérdemlik, de azt is csak mi szíjjuk meg. Az eddig totál ingyenes számlám most min 1000ft havonta.... És mindez azért hogy egyel több új stadiont tudjon szétverni a kubatov gárda.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.10. 23:13:44

@7esbusz:
Azért szívjuk meg, mert így van kitalálva a rendszer. Az egész tranzakciós illeték semmi más, mint egy közvetett adó, amit az állam a bankokon keresztül szed be a lakosságtól, és csak azért volt rá szükség, mert az ÁFÁ-t már egyszerűen nem lehet 27% fölé vinni, főleg nem választási évben, a másik oldalon meg mint a gerely beleálltak a 16%-os SZJA-ba, és abból sem engedhetnek presztízsvesztés nélkül. Ugyanez a sok kis szar mikroadó, meg a totyorgás az alapkamattal: a húr feszegetése, és reménykedés, hogy nem pattan el, mert mondjuk a bankok közvetítő szerepe miatt oda lehet dobni a bankokat koncnak, hogy azokon marakodjanak, akinek erre van igénye.

Bee-zony 2013.10.10. 23:14:10

@P.Freddy: Amíg nem te írod a Btk.-t, hiába írod, hogy bűncselekmény, sőt, hiába vezeted le, hogy károkozás, és hogy milyen jól beleillik a bűncselekmények sorába. Levonhatod a következtetést, hogy bűnözők kerültek hatalomra, akik persze nem ítélik el saját magukat. Eddig a megállapításig viszont már jónéhányan eljutottak… de ez még kevés.
A probléma az, hogy ezt a rendszert és bűnszervezetet a bűnözők gründolták össze saját maguknak, így-úgy elfogadtatták a többséggel, és azt is elmondhatják, hogy szabad versenyben kerültek hatalomra, mert mindenkinek jogában állt pártot alapítani 1990-ben, és utána is; persze nem egyenlő vagyoni- és média-feltételekkel… de az elvi lehetőség a hatalom megszerzésére minden politikai csoport számára adott.
(1989) „Március 15-én több tízezres tüntetés volt Budapesten. Beszédet mondott Kis János, Orbán Viktor; Tamás Gáspár Miklós felszólított a Varsói Szerződésből való kilépésre.”
Két zsidó, meg egy fél, a zsidók díszgója, és innentől már csak hatalomátmentésről és módszerváltásról beszélhetünk… kétfelé oszlottak, az egyik lett a kormánypárt, a másik az ellenzék, aztán cseréltek – és éppenséggel a szovjetek voltak azok, akik valamennyire féken tartották ezt a bűnszervezetet. Mindemellett ott van Ralf Dahrendorf örökbecsű mondása is: „Egy politikai rendszert hat hónap alatt le lehet váltani, egy gazdasági rendszert hat év alatt át lehet alakítani, a társadalmihoz hatvan év kell.” A 60 év hiányzik, illetve amennyi még hátra van belőle, több mint a fele. Ezt a rendszert csak egy másik rendszerrel lehet leváltani, és amíg nincs meg a másik rendszer és a kellő számú tagsága és a szavazói, addig nincs leváltás, értelemszerűen, mert nincs mivel és kikkel. Sürgősen fel kell nőni a helyzethez. Vagy megvan a leváltásuk szándéka és képessége kellő számú emberben vagy nincs; ameddig nincs, addig ők diktálják a menüt, és lehet ugyan fintorogni és köpködni, de akkor is csak ez van.

labrabbit 2013.10.10. 23:16:13

Hegedűsnek nagy az ő vétke. Hiteltelenítette sokak szemében azt a módszert ami megélhetést adott volna a legszerencsétlenebbeknek.. Nem GDP szempontból, életbenmaradás szempontból.

Persze ez nem kormanyprogram kene hogy legyen hanem civil program.

A nevem Senki 2013.10.10. 23:31:05

Nem olvastam, hogy kötelező. A cél pedig nemes.

Megdobbent 2013.10.10. 23:47:59

No, mar akkor nincs messze, hogy fizikailag is dolgozzanak nekik, mondjuk nemzeti szombat vagy fidesz szombat szlogennel a jo oreg (veletlenul epp hasznos) KOMMUNISTA SZOMBAT mintajara -- ONKENT!!!

Megerdemlik. Mi is.

dr. Aullah 2013.10.11. 08:33:30

@A nevem Senki: Próbáld újra olvasni és vedd le a szemellenzőt.

Secnir 2013.10.11. 09:20:37

@Bee-zony:
ööö...
...neked valami zsidófóbiád van?

"(…) A Sólyom Airways indulásakor a vezetők egyike sem dolgozott még említésre méltó légitársaságnál, és hátterük is itt-ott bizonytalannak tűnik.” (…)
Ilyet csak magyar állami vállalatnál lehet csinálni"

a sólyom mikor lett állami vállalat?

csavari 2013.10.11. 11:08:33

@Wаgem:

Nektek aztán igazán nem illene náciznotok amikor ti hoztátok létre és üzemeltettétek a fasizmust-nácizmust! Nektek nem kellene a nőket se szájatokra venni mivel csak állatként, másodrendű élőlényként kezelitek őket, csak a fajotok fenntartására használjátok őket!

Bee-zony 2013.10.11. 11:19:07

@Kuviklacz: Minden hasonlat csak egy hasonlat, és nem lehet egy az egyben értelmezni. A muzulmániát a Jobbik esetében be kell helyettesíteni a keresztény-mániával, úgyhogy vannak különbségek, viszont az alaphelyzetet illetően itt is megvannak a feloldhatatlan világnézeti és életmódbeli különbségek.
Egyiptomban – ahogy Szíriában is – már jobban járnak azzal, ha a marakodás helyett területileg elkülönülnek, egy országrész a világiaknak, egy országrész a muzulmánoknak, és éljen mindenki abban a rendszerben, amiben hisz, hogy az jobb, mint a másik. India és Pakisztán ilyen feloldhatatlan világnézeti különbségek miatt vált ketté, és a két lehetőség közül ez volt a kisebbik rossz. Mindenki éljen a sajátjai között, mert a rossz keveredés a legrosszabb. Amíg rossz keveredés van, addig az egyik le akarja győzni a másikát a közös területen, és fordítva. Amikor már nincs közös terület és közösködés, akkor már nem a másikkal vannak elfoglalva, hanem egymással, jobb esetben. Az egymást érdemlők legyenek együtt, ne a különbözők, akkor oldódik a probléma. De hát az szegregáció, és azt nem szeretik az élősködők és ragadozók, ha el vannak választva a zsákmánytól… El kell jutni odáig, hogy a szegregáció vagy a halál között választhatnak, aztán vagy megváltoznak, vagy meghalnak, ennek a problémának ez a megoldása – és az, hogy ne legyél se ragadozó se élősködő, és akkor nincs probléma, egyébként viszont van, és ez a megoldása, ha fáj, ha nem, és az is biztos hogy ez a probléma nem fog végtelen ideig fennmaradni - vagy a probléma megszűnése, vagy a kihalás, és akkor így szűnik meg, ez a két választható lehetőség van a technikai civilizációban.

Bee-zony 2013.10.11. 11:26:27

@Secnir: Gazemberellenességem van, antiszemétizmus, ami ellen a szemetek küzdenek.

Belátom, hogy félálomban levő emberekhez képest túl bonyolult a gondolkodásmódom, úgyhogy ezt most bővebben: ilyet csak magyar állami vállalatnál lehet csinálni, magáncégeknél nem.
Az utóbbi csődbe megy a hozzáértés hiánya és a pénz hiánya miatt, ahogy az várható és ahogy az logikusan következik, az előbbit viszont vezethetik kinevezett pártkáderek, az adófizetők majd finanszírozzák a dilettáns és veszteséges dolgaikat a végsőkig. A szocializmusban is így volt ez, és most is így van.
Egyik rendszer sem bolondbiztos és hülyeség ellen nem nyújt orvosságot, de a magánvállalkozás korrektebb, mert ott ha bukás van, akkor csak a vállalkozáshoz tartozó vállalkozói kör bukik, gyorsan és idejében, és nem az egész ország, lassan de alaposan.
Persze mindez megérdemelt, mert a gengsztereket megszavazta a többség, és még mindig megszavazza, a politikailag aktív kisebbség kevesen van, valóban normális párt még mindig nincs, és ezzel kész is, ennyien és ilyen arányban vannak a politikai szereplők, és így már csak az a kérdés, hogy milyen irányú változás (momentum) van, és milyen gyorsan történik. Egyrészt ártunk és kúrmányunk halad Azerbajdzsán és Észak-Korea irányába – arccal a diktatúra felé –, másrészt növekszik az elégedetlenek száma is, úgyhogy alakulnak a magyar tavasz feltételei, de ez az egész csak lassan; itt minden lassan történik. Mennyi gazemberség kell még, mennyi embernek kell még meghalnia? Soknak, mert lassan eszmélő és lassú reagálású a nép.

Anarchista Nyárspolgár 2013.10.11. 12:04:21

Pedig hány km lakodalmas utat lehetne kikátyúzni ebből a pénzből...

Kandeláber 2013.10.11. 17:03:03

A két kiló az egykori vizitdíj kétharmada.
A vizitdíjat anno a szoci és szadesz szimpatizánsok kéjes örömmel perkálták le, a "semmi sincs ingyen" mantrát ismételgetve.
Sztem rohadjon meg az, aki durván egy liter tej vagy két szál cigi árát sajnálja egy korgó gyomrú kölyöktől.

Kandeláber 2013.10.11. 17:06:49

Bocs, nagyjából négy szál cigi ára, havonta.
Ez aztán a terror.

lyken 2013.10.11. 17:18:52

Mmmmm... Igazi ínyencfalat: index.hu/gazdasag/2013/10/11/gvh/

"Nem vizsgálhatja két cég összefonódását a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), ha a kormány úgy dönt – erről szól a fideszes Koszorús László pénteken a parlamentnek benyújtott javaslata."

"A törvényjavaslat megteremtené annak lehetőségét, hogy a kormány kivonja azokat az egyébként engedélyköteles vállalat-összefonódásokat a GVH eljárása alól, amelyeket rendeletben közérdekből nemzetstratégiai jelentőségűnek minősített."

Bee-zony 2013.10.11. 20:15:27

@Kandeláber: Szóval te még hiszel a mesékben… vagy te írod.

A valóság:
Sok családhoz nem jutnak el a Való Világ adományai
hvg.hu/itthon/20110412_minden_gyerek_lakjon_jol

„Patkányok tizedelték meg a borsodi adományállatokat”
hvg.hu/itthon/20110803_adomany_allatok_minden_gyerek_lakjon_jol

„Malacot osztott Orbán főtanácsadója - videó
Kisebb botrányba fulladt szerdán Hegedűs Zsuzsa ároktői malacosztása, pedig a karitatív akciónak lassan már hagyománya van a településen. Videó.”
hvg.hu/itthon/20120516_hegedus_zsuzsa_malacokat_oszt

Ároktő, miről is ismerős?
„Rajtaütés Svájcban: ezen buktak le az ároktői gyilkosok”
hvg.hu/itthon/20131011_Rajtautes_Svajcban_ezen_csusztak_el_az_ar

Bee-zony 2013.10.11. 20:16:54

@Kandeláber: Sofőrt biztosít a kormány a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány elnökének
www.vg.hu/kozelet/politika/sofort-biztosit-a-kormany-a-minden-gyerek-lakjon-jol-alapitvany-elnokenek-387629

Akinek még minden zsidótrükk új: Róbert bácsi
Feinsilber Róbert
hu.wikipedia.org/wiki/Feinsilber_R%C3%B3bert
M
Most pedig van továbbfejlesztett Zsuzsa néni.

Meridian74 2013.10.11. 21:15:42

most biztos köpdösni fogtok, de ez a zsuzsa nem zsidó véletlenül? Úgy tudom, igen, az. Tipikus "zsidó" módszer az amit csinál. Más faszával a csalánt. Kezditek érteni már, miért zsidóznak annyit a Jobbik köreiben?
("...De ilyen hasonló, "önkéntes" alapon működő céges gyűjtések alighanem a kommunizmus legszebb éveiben voltak....")
Azon felül, hogy a kommunizmust is a zsidók szervezték/irányították, többek között nálunk is.
Amúgy ez persze nem azt jelenti, hogy minden zsidó egy szemét aljas féreg, nem. Ez csak egy szűkebb rétegre igaz, amelyet a többségnek kellene nyilvánosan kivetnie saját maguk közül, de ez nem fog megtörténni sohasem, a következők miatt. Ezek a fehérgalléros -zsidó- bűnözők szervezetten és szervezetben "dolgoznak". Ezzel szemben akik őket megvetik, egyénenként alkotnak véleményt, nem igazán foglalkoznak azzal, hogy szervezetten kellene nekik is fellépniük ezekkel az aljadékokkal szemben. Viszont a következményeket éppen úgy elszenvedik ők is, és tudják egyébként a kiváltó okokat, csak éppen nem ébred bennük elég ösztönző erő, hogy összefogva máglyára küldjék ezeket a mocskokat. Egyelőre megelégszenek azzal a hamis illúzióval, hogy az őket általánosságban köpködőket a különböző médiák hangosan tiltakozva sárral megdobálják... nem veszik észre ezt, hogy ez nem az ő érdekeiket szolgálja (pedig ezt hiszik egyébként), hanem ezeknek a mocskos zavarosban halászó gerinctelen férgekét, akik egyébként nagy ívben szarnak a zsidóságra is, nekik csak a saját érdekeik, pénz és hatalom megszerzése és megtartása bármi áron, az ami számít.

Meridian74 2013.10.11. 21:31:09

@citrix: "... kedves Zsuzsika.Lehet szerényebb autóval is járni mint a fullextrás Audi. "

Der hát ez neki jár! Nem tudtad? És az a komoly, hogy ezt tényleg komolyan így is gondolják, ez nekik jár, mert ők "felsőbbrendűek". Már onnan is látszik ez, hogy te -rendes- melóban izzadsz, ő legfeljebb akkor ha nem működik a légkondi... így gondolják ezt.

Kandeláber 2013.10.12. 10:18:51

@Bee-zony: Én nem hiszek a mesében, de neked úgy tűnik hogy a hvg.hu a Bibliád.
És félreértés ne essék, nem vagyok filoszemita.
@Meridian74: Ide nagyrészt nem jobbikosok írnak, hanem bajnaivárók meg Gyurcsány-fanok, akik szerint az úgynevezett liberális-baloldal az orvosság minden bajra.

2013.10.12. 14:15:40

@Kandeláber: Azt hiszem kicsit eltévedtél. Mert mindenki, aki akar--önkéntesen adakozhat a gyerekeknek, ami nemes és igazi segítség.
De ! Azt hogy Hegedűs Zsuzsa a baráti köréből , haveroktól veszi meg felárral adja tovább, a "segitséget" , ez aztán az igazi segitség--Hegdűsnek önmagának. Mert kevés neki a semmittevésért a havi 1-1, 2 milla. Bizony ebből alig lehet megélni, holott a 47 ezerből pedig több százezer ember dözsöl, dáridózik és mulatozik ! Nagyon sajnálom szegényt--ha lesz rá időm, de most nincs.

A vizitdijat pedig csak azok perkálták le kéjes örömmel, akiknek orvoshoz, vagy kórházban kellett menniük és ott ellátást kaptak. Ha te nem fizettél, akkor örülj neki, de ha majd nem lesz sem orvos, sem kötszer, sem gyógyszer, akkor remélem majd ismét Gyurcsányt, Bajnait, az elmúlt 8 évet szidod, mert ezt könnyebb mint gondolkozni.
Amúgy meg, annak---mármint a vizitdijnak-- legalább lett volna valami előnye,és értelme.
De ennek amit te itt leirsz, már bocs, de semmi köze nincs a valósághoz, és nem is volt.

alte trottel 2013.10.12. 14:18:14

@csavari:
És ha szarfaszú debil náciparódiának nevezlek, akkor meg leszel sértve...

csavari 2013.10.12. 14:31:24

@alte trottel:

Milliószor legyek náci mint egyetlen egyszer is zsidó!

Bee-zony 2013.10.12. 14:41:09

@Meridian74: Ébredőknek jó reggelt, és egy vicc:
„Odamegy egy turista egy kaftános, kalapos, pajeszos öregúrhoz és megkérdi: Elnézést, de nem tudja véletlenül, hogy merre van a zsinagóga?
-- Véletlenül?!”

Zsuzsa nénire is elegendő ránézni (nem is kicsit beltenyészet), hogy tudd, tudja, merre van a zsinagóga, és tud sok minden mást is, pl. hogyan szerezzen pénzt és hatalmat, végtére is nem buta, „csak” aljas, a judeonáci bűnszervezet tagjaként.

Bee-zony 2013.10.12. 14:58:35

@Meridian74: Az ő nézőpontjából jár neki az Audi A6 sofőrrel, mert a Jobbik kivételével ők hozták létre mindegyik Országházba jutott bűnszervezetet 1990 óta, és Orbán helytartó a helikoptert pilótával is megadta volna neki, ha ezt kérte volna. Tehát jár, így és ezért, hadizsákmány, amit az ostobák fizetnek az aljasoknak.
Ha csak annyit tud valaki valamely parlamentbe jutott pártról, illetve pártokról, hogy vannak benne zsidók és ügynökök, akkor abból már levonhatja azt a logikailag hibátlan következtetést, hogy az ügynöktörvény el lesz kaszálva, és hogy osztogatás lesz a haveroknak, a saját bandának, és a többiek fosztogatása, és hogy ha ő nem haver, akkor ő lesz az, akit fosztogatnak.

Ügynöktörvény:
„Ügynöklisták: így sunnyogja el a Fidesz”
index.hu/belfold/2013/10/07/megint_probalkozik_az_ugynokuggyel_az_lmp/

Az osztogatásról és fosztogatásról lenne párszáz link…

Egy fontos kérdés, amiben én tévedtem kb. 10 évvel ezelőttig: béke vagy háború van Magyarországon? Az volt a nézetem, hogy a háború a fegyveres harc, és azt mindenki észrevenné, ha lenne, tehát béke van. Pedig ez nem így van, mert a háborúnak vannak nem fegyveres formái is, a megtévesztés és a különleges műveletek; lásd Spektrum TV, Arzenál blokk, Haditerv (Battleplan) c. sorozat.

Haditerv (18*55)
A történelem kezdete óta vannak háborúk... s amióta ütközeteket, háborúkat vívnak az emberek, azóta létezik haditerv. A haditerveket a stratégák, hadvezérek természetesen az előzőleg megvívott harcok tapasztalataira alapozzák. A valóságban a csatamezőn derül ki, hogy a feltételezések igazolódnak-e, hogy a terv beválik-e, a haditerv szerint fog-e lezajlani az összecsapás. Ha pedig nem, akkor mi volt az ok? Váratlan, előre nem latható körülmények váltották ki a kudarcot, vagy bizonyos, lényeges részleteket figyelmen kívül hagyott a stratéga?

Haditerv (Battleplan, mindegyik rész 49 perces)

1. Villámháború
2. Légideszant hadviselés
3. Megtévesztés - Deception
4. Támadás a tengerről
5. Ellencsapás
6. Blokád
7. Ostrom
8. Tengeri ütközet
9. Megelőző csapásmérés
10. Légifölény
11. Védekező hadviselés
12. A gerilla-hadviselés
13. Utcai harcok
14. A védelem áttörése
15. Rajtaütés
16. Légicsapás
17. Támadás a szárnyon
18. Különleges műveletek - Special Operations

Különleges műveletek pl.: titkos hadviselés, adatgyűjtés, ellenséges állások azonosítása, kulcsfontosságú célpontok elfoglalása, -elpusztítása, terrorizmus elleni harc.
Alapkövetelmények:
Célkitűzés (titkosítás, titokban végrehajtva)
Felépítés (kiképzés, emberek bejuttatása)
Beépülés (titkos akció, ne keltsenek feltűnést)
Végrehajtás (hibátlan végrehajtás kell)

A különítményesek (különleges erők, special forces), ha kell, akcióba lépnek, létrehoznak egy helyi alakulatot és beépítik az ellenséges vonalak mögé.
Beépülés: az erők érkezése nem kelthet feltűnést, és el kell érni a célpontokat.
Ha kell, nagyszabású megtévesztés alkalmazása, bomlasztás, lázadás szítása.

Ezt a két háborús műveletet művelik „békeidőben” a judeonácik John Kerrytől Hegedűs Zsuzsáig és a gój bábjaikig, reggel, éjjel meg este, és délelőtt és délután is.
(Egyébként ugyanez a két eleme a „haditerv”-nek megvan az állatvilágban is, egészen undorító példákkal, ha megtalálom majd belinkelem.)

Másrészt, ha végleg megszűnnek a judeonácik – ahogy lehet – és normális emberek normális pártja kerül hatalomra (tehát nem a másik oldali szélsőség), akkor béke és rend lesz, úgyhogy van egy logikailag ellentétes nézet (és így feloldhatatlan ellentmondás) azügyben, hogy mi a jó és helyes.

Bee-zony 2013.10.12. 15:20:51

@Kandeláber: „Valami rejtélyes okból” az a „Bibliám”, ami-akik írnak róla.
Tessék, van kuruc is.

„Hegedűs Zsuzsa évi 12 milliós "fizetést" kap az adónkból - feladata a cigányimádás”
kuruc.info/r/2/101132/

„Orbán múmiája tovább zabáltatja főnöke kegyeltjeit”
kuruc.info/r/2/100208/

„Így hazudik a fideszes főzsidó”
kuruc.info/r/2/85973/

„Orbán boszorkánya megdolgozik az egymilliós fizetésért: segílycsomagot vitt a borsodi cigóknak
A Jobbik szerint a Fidesz három év alatt a végletekig elszegényítette a borsodiakat, hogy aztán a választásokhoz közeledve egy „szatyor száraztésztával” megvegye őket – hangzott el a párt csütörtöki sajtótájékoztatóján.”
kuruc.info/r/2/114874/

Kandeláber 2013.10.12. 16:14:05

@jános515: "Nem lesz se orvos, se kötszer..." Sőt, még lélegeztetőgép sem. :D
Figyusz, gondolom a becsomagolt bőröndödön ülve pötyögsz ennyi bölcsességet.. Vagy vittél magaddal Londonba itthonról egy billentyűzetet, és a mosogatási szünetekben osztod az észt.
Ez a valóság, kispofi.
Meg legutóbb a Bajnaidról Medgyessy is azt állította, hogy nem közgazdász.
De azért csak imádd.
Ugyanolyan hívők vagytok, mint az orbánisták.
@Bee-zony: Mondtam hogy nem vagyok filoszemita, de sem hvg-t, sem kurucot nem olvasok.
A hvg tele van ugye tudjukkikkel, és nem vagyok arról sem meggyőződve, hogy a kurucot nem ők működtetik többszörös áttételeken keresztül, csak úgy.
Érdemes ezen elgondolkodni.

Bee-zony 2013.10.12. 17:11:30

@Kandeláber: Én meg még Klubrádiót is hallgatok, mert teljes körűen akarok tájékozódni, és pl. manapság „drágabolgárúr” azt meséli, hogy Orbán miket hazudik külföldön (nyomatja a sikerpropagandát), és az különösen vicces, amikor az egyik hazudozó leleplezi a másik hazudozót.
Lehet, hogy van a kurucban „öngyűlölő”, „áruló” zsidó, mert ahol ott tudnak lenni, ott vannak, és igyekeznek lefedni a teljes politikai palettát (ha kilenc zsidó férfi egyetért valamiben, akkor a tizediknek ellenzékben kell lennie – zsidó bölcsesség), de ez már be van kalkulálva nálam. Hogy mivel azonosulok és mivel nem, az már egy másik kérdés.

Bee-zony 2013.10.12. 17:17:59

@Meridian74: Az állatvilági megtévesztés és a különleges műveletek leginkább a parazitizmus címszó alatt találhatók, ami nem csoda, mert az embervilági formájának is leginkább ehhez van köze:

Elemezték az élővilág legkisebb vámpírját
www.origo.hu/tudomany/20111107-mas-bakteriumok-nelkul-elpusztul-a-vampir-bakterium.html

Zombi testőrré alakítja a katicát egy élősködő
www.origo.hu/tudomany/20110623-zombi-testorre-alakitja-a-katicat-egy-gyilkosfurkesz.html

Zombicsigákat figyeltek meg Kaliforniában
Akár egy horrorfilm forgatókönyve is lehetne az a jelenség, amelyet az amerikai Carpinteria sós mocsaras természetvédelmi területén figyeltek meg a Kaliforniai Egyetem kutatói: egy élősködő valóságos pokollá teszi egy csiga életét. Ráadásul a paraziták olyan nagy tömegben vannak jelen a területen, hogy szervesanyag-tömegük az itt élő nagyobb testű állatokéval vetekszik.
www.origo.hu/tudomany/elovilag/20081029-egy-parazita-miatt-zombi-lesz-egy-csigabol-kaliforniaban.html

Parazita szinglik Japánban
www.origo.hu/tudomany/tarsadalom/20040625parazita.html

Bee-zony 2013.10.12. 17:19:30

@Bee-zony: Így nyírják ki a hangyákat a parazita darazsak
www.origo.hu/tudomany/20110830-parazita-darazsak-hangyakra-tamadnak-video.html

A lusta poszméhek elfoglalják a cinkék fészkét
www.origo.hu/tudomany/20130529-tolvajlasi-parazitizmus.html
Egyes poszméhek nem szeretnek fészeképítéssel fáradozni, ezért zümmögésükkel elkergetik odúikból a fészkelő cinkéket, majd beköltöznek a helyükre.
Különös viselkedést, úgynevezett tolvajlási parazitizmust figyeltek meg faodvakban fészkelő poszméheknél a Szöuli Nemzeti Egyetem kutatói. Egyes dongók fenyegető zümmögést hallatnak a szintén odvakban fészkelő kis énekesmadarak, elsősorban cinkék fészkeinél, és ezzel sokszor sikerrel elűzik a fészek építőjét. Ezután elfoglalják a megüresedett fészket.

Magyar tudósok fejtették meg a kakukk titkát
www.origo.hu/tudomany/20101019-allando-evolucios-verseny-zajlik-a-feszekparazita-kakukk-es-a-gazdamadarai.html
(…) ...a kakukkfióka kéregető hangja speciális, nem hasonlít a gazda saját fiókái hangjára, de olyan hatást vált ki a mostohaszülőkben, mellyel a saját fiókáknak járó összes táplálékot az egyedül növekvő kakukkfiókának adja. A mi kakukkgazdáink nem képesek felismerni a parazita fiókát, viszont egyes ausztráliai kakukkfajok gazdái erre képesek, s elhagyják az ilyen fészket. Japán kutatók Ausztráliában lefilmezték ahogy a szülők eltávolítják a fészekből a kakukkfiókát, mely jelenséget két gazdafajnál is megtalálták. Ez is jó példa arra, hogy milyen leleményes megoldások születhetnek a gazdák és költésparaziták közötti evolúciós versenyfutás újabb fejezeteként" - mondta Moskát. (…)

Esze miatt lehet tetvesebb az ember a csimpánznál
www.origo.hu/tudomany/20111027-parazitak-korokozok-agytevekenyseg-az-okosabb-madarak-tetvesebbek.html

Bee-zony 2013.10.12. 17:21:44

@Bee-zony: Zombit találtak az állatvilágban
A parazita és gazdaállata soha nem látott, emberi szemmel nézve hátborzongató példáját figyelték meg biológusok Brazíliában. Egy hernyó, amely saját testével táplálta a benne élősködő, testnedvein hízó darázslárvákat, azok kikelte után valóságos zombivá válik: utolsó erejével is a már testén kívül cseperedő, bebábozódott darazsak életét védi.
www.origo.hu/tudomany/elovilag/20080609-zombihernyo-es-vududarazsak-az-eloskodo-es-a-gazdaallat-furcsa.html

Hangyákat zombivá alakító új gombafajokat fedeztek fel
www.origo.hu/tudomany/20110303-hangyakat-zombiva-alakito-uj-gombafajokat-fedeztek-fel-braziliaban.html

Útonálló legyek akció közben - kép
www.origo.hu/tudomany/elovilag/20090506-kleptoparazita-legyek-akcio-kozben-kep.html

Fellázadnak uraik ellen a rabszolgaként tartott hangyák
A hangyák bonyolultan szervezett világában sok analógia fedezhető fel az emberi társadalmakkal. Az egyik ilyen hasonlóság, hogy egyes hangyáknál is kialakult a rabszolgatartás. A rabszolgatartó hangyák rabló hadjáratokon igyekeznek elrabolni a fészkük fenntartásához szükséges dolgozókat, a megtámadott rabszolgahangyák pedig ádáz küzdelemben védik bábjaikat.
www.origo.hu/tudomany/20110708-rabszolgatarto-hangyak-rabszolgahangyak-vedekezese.html

2013.10.12. 17:30:05

@Kandeláber: Hát öreg, azt hiszem valakivel összekavarsz de nagyon.
Nem ülök bőröndön, nem mosogatok kishaver. Én borsodi vagyok kiscsikó, csak hogy tudd, és nem vagyok egyik pártnak sem a seggnyalója. De azt sem szeretem, mikor a buta, okosnak mondja magát és osztja az észt, azt ami neki sincs szinte semmi.

Hogy ki mit mondott és mikor mondta, azt magasról letojom. Mert ugatni könnyű, azt a kutya is tud. De aki a valóságot elhazudja, annak tényét tagadja, az buta vagy hazudik.
Vagy mind a kettő .

Bee-zony 2013.10.12. 18:10:41

@Meridian74: Amit eddig kifelejtettem a haditerv megtévesztés és különleges műveletek részéből, azt, hogy mi az elérendő cél:
Hosszú távú politikai cél elérése: a kormányzás átvétele.
(Az átmenet a reguláris háborúba kerülendő.)

A judeonácik egyetlen puskalövés nélkül elérték ezt a célt, és 0 veszteséggel. Ki a legzseniálisabb hadvezér? – aki így éri el ezt a célt…
A judeonáciknál ez a sikerszéria 2001. 09. 11-én egyértelműen véget ért, és 2013 szeptemberében eljött a Sztálingrádjuk is az idegháborúban – ami nem csoda, mert pl. Szergej Lavrov már 2012-ben bejelentette, hogy Oroszország a nukleáris háború szintén is kész megvédeni az érdekeit Szíriában.
Civil többségi támogatás már nincs a háborúikhoz, orosz ellenállás viszont van…

De azért eddig a legzseniálisabbak a kínaiak, a népesedési versenyt már megnyerték, és már ott tartanak, hogyan fogják vissza magukat ebben, és a gazdasági versenyt is meg fogják nyerni néhány évtizeden belül. A háborút pedig nem azért kerülik nagy ívben, merthogy buták vagy gyávák lennének, hanem azért, mert már régóta eleget tudnak a háborúról:
SZUN-CE: A HADVISELÉS TÖRVÉNYEI
mek.oszk.hu/01300/01345/01345.htm
Az lesz még az érdekes, hogy amikor első számú gazdasági nagyhatalommá válnak, hogyan kerülik el a katonai-ipari komplexum csapdáját...

Kandeláber 2013.10.12. 18:24:17

@jános515: És hogy borsodi vagy az most érdem, vagy hátrányos helyzet?
@Bee-zony: A Klubrádiót és drágabolgárurat azért nem, az újságíróklubot sem igen szoktam nézni a hitgyülitévén, ha múmiákra vagyok kíváncsi, elmegyek a Nemzeti Múzeumba.

2013.10.12. 19:01:48

@Kandeláber: Nem is érdem és nem is hátrányos helyzet, Csupán tény és valóság. Ja és nem is szégyellem ha erre voltál--lennél kíváncsi !
Csak azt szerettem volna tudatni veled, hogy nem mindenki fotelből, külföldről és Butapestről irogat és nyal..
Ha megemlithetem, olyan helyen lakom, ahol a @Bee-zony ""elvtársai" is csak tanácsokat osztogatnak és ha lejöttek csak buliztak egy jót. De itt dől belólük a jótanács és az okosság.
De innen ebből a környezetből is diplomás lett mindkét fiam . Közgazda és olaj-gázmérnök .

Így talán a valóságot, jobban ismerem,nem a meséből tudom mi a szegénység, és nem a tv-ből látom a nincstelen embereket, a reménytelenséget, a kilátástalanságot, hanem itt élek köztük !

Úgy hogy már bocsánat, de leszarom hogy ki hol mit, mikor és kinek, miért minek hadovál.
Mert hazudni minden politikus tud és szeret. Így véleményük számomra lényegtelen, mint ők maguk is azokká váltak, egy semmittevő, hazug, zsivány , tolvaj társasággá. Nincs kivétel .

Kandeláber 2013.10.12. 20:26:58

@jános515: Voltam már Miskolcon, és lakik is ott ismerősöm.
Szegénység pedig nemcsak ott van, hanem itt Pesten is.
Nagyjából valamennyi pártról és politikusról lesújtó a véleményem.
Önmagamat ismétlem, de egy példa: nem szeretem a spenótot, de a sóskát úgy utálom mint a sz@rt, ha meg kéne ennem, azonnal kihánynám.
A spenótot ezzel szemben ha nehezen is, de meg bírom enni ha más nincs.
A példámban a sóska az úgynevezett "demokratikus ellenzék", bajnaistól, gyurcsányostól, satöbbistől.
Mondjuk hogy a Jobbik meg a spenót.

2013.10.12. 20:46:16

@Kandeláber: Én inkább a "tökfőzeléket" eszem szivesebben meg, mint a zöldségeket.
De én nem Miskolcon lakom. Onnan még egy jó 25-30 km-re.
Amit írtam, ne panasznak vedd, mert nem annak szántam. Csak tényeket soroltam és a valóságot irtam le úgy ahogyan én látom. Nem irom le hogy hol lakom,laktam, mert az ördög nem alszik.
De" .....pata" néven emlegetik azt a helyet, ahonnan nemrég költöztünk el.
Ott az már élhetetlen és nem biztonságos. Igaz itt sem, de ez van.
Ez ma Magyarország, ami sokkal jobban teljesit--csak azt nem tudom hogy hol és mit !

Bee-zony 2013.10.12. 23:37:54

@jános515: A félreértések elkerülése végett, nem az én elvtársaim.
A bulizásaim száma pedig kb. 25 éve 0.
Miskolc felé is kb. ennyi ideje jártam, melósokat szállító Zsukkal és áruszállító IFA-val. Viszont bejártam a fél világot Indiától Kanadáig, mert érdekelt, hogy ott mi van, és hogy hol érdemes letelepedni, és ez ügyben járok még egy kört… Az én tényleges elvtársaimból még kevés van, az idézőjelesek pedig nem az igaziak, enyhén szólva.
Lehet, hogy még bölcsebb leszek, szelektívebb, és hagyom, hogy hülyén haljon meg a tömeg, mert nem hiányoznak a fikázók az életemből. Nem kell nekem ilyen ismétlés: „Ne adjátok azt, ami szent, az ebeknek, se gyöngyeiteket ne hányjátok a disznók elé, hogy meg ne tapossák azokat lábaikkal, és nektek fordulván meg ne szaggassanak titeket.” (Mt. 7:6)

2013.10.13. 05:55:03

@Bee-zony: Akkor bocs, én értettem félre valamit. Elnézést kérek érte.

Kandeláber 2013.10.13. 09:59:46

@jános515: Akkor nem lehet valami kellemes arrafelé.

2013.10.13. 17:08:07

@Bee-zony: Köszönöm és még egyszer elnézést a bakiért, én néztem el, mert nem neked szántam. De ez van. Tudod, eső után .........

@Kandeláber: Hát kellemes az soha nem volt, de most ez már a reménytelenség , a kilátástalanság határa. Innen már csak egy van, nekimenni mindenkinek, aki azt hazudja hogy az ország jobban teljesit, jobban élünk, hogy nem nőtt az adóságállomány, mert az eladott részvények azok töbletet eredményeztek, negativ többletet . És ezt kimondja a hülye politikusa !

De csak gondold el, 1989 óta, amióta a "jólét, a szabadság és a gondoskodó szociálisan érzékeny rablókapitalizmus" jött létre, csak nagyvonalakban az alábbi cégek szüntek meg.
--Borsodi Szénbányák, Digép, LKM, Sajóbábony, Sajókeresztúr, Rudabánya , Miskolc , Sajószentpéter ,Onga, Bőcs, MiskolcHús, az Állami Gazdaságok,, a Termelőszövetkezetek,
a Tsz melléküzemágak, a tejipar, a konzervgyártás, és még tudja a jó ég hogy mit, ki, mikor és hogyan lopott, adott el szarér--húgyér. Leépitett a BC is, szinte alig vannak már a gyárban.
Ez kb olyan 150-- 180 ezer munkahely, ami megszünt a gengszterváltásal párhuzamosan !

Hol van a sok sok munkahely, amit igérgetnek jobbról-baról ? Sehol, mert nincs kereslet, akkor kinek és minek is gyártsanak ? Lehet verebet hajtani, vagy egeret üzgélni, mint a kinaiak.
Itt akinek munkája van, az azért idegeskedik, mert beleszakad és beleőrül a sok tennivalóba, természetesen nem képviselői fizetésért, mert aki azt mondja hogy az fizetések emelkedtek, az hazudik ! Nem kicsit nagyon nagyot.

De amig ilyen ostoba, hazug és képmutató pártjaink, politikusaink , állami vezetőink vannak, addig itt felesleges minden.Mert itt dübörgött a jólét, az ország jobban teljesít, minden növekszik, csak a politikusok gerince tünik el, átmennek csúszómászóba és nő a szegények, a kilátástalanok száma.

Tudod, azt hiszem ezt a megyét, amit úgy hivnak és úgy neveztek el hogy Borsod- Abaúj Zemplén- Megye, még a Jó Isten is elfelejtette hogy létezik, létezünk, hogy vagyunk.
Egy bűnös, pusztuló megye lettünk, a politkusok és pártok, aljas mocskos, hazug játékában.

Na igy élünk mi itt, a végeken. Hogy vajon meddig? Na erre nincs válasz!

Kandeláber 2013.10.14. 05:51:21

@jános515: Sikerült az ipari termelést szinte teljesen megszüntetni a jobb- és baloldali "rendszerváltóknak", akik nem egyebek szimpla kis komprádoroknál.
Összeszerelőüzem-országgá degradálták Magyarországot.
Mindannyian hazaárulók.

antirandom 2016.01.08. 21:51:46

A csökkentett konyhasópótlásra és káliumtúladagolásra felbiztató „Reformkonyha” és „Menzareform” fajirtási célt szolgál!
A bizonyítékait és az önvédelmi módszert lásd: www.tejfalussy.com, Videó, Email könyvek, MEHNAM-intézkedések, „régi honlapok” rovatok!

Röpirat (ropi160206)

süti beállítások módosítása