Skip to content


       Szűrés lista

A Fidesz-KDNP felszólítja a kormányt, hogy védje meg a rezsicsökkentést!

Újabb "támadás", újabb parlamenti határozat, újabb felszólítás a kormánynak, hogy védje, ne engedjen, harcoljon!

Két remek mondatot ki is emelnék, egyet a határozat szövegéből:
"... az Európai Unióban végül már a magyar családok fizették jövedelmükhöz képest az egyik legmagasabb árat az villamosenergiáért és a gázért."

Egyet pedig az indoklásból:
"...az Európai Bizottság is megállapította, hogy a vásárlóerőhöz viszonyítva a közszolgáltatások ára Magyarországon a rezsicsökkentés előtt - az Európai Unió más tagállamaihoz képest - a legdrágábbak közé tartozott."

A gáz és villany ára nem kiemelkedően magas, de az átlagbérhez képest jelentős tétel.. 
Nyilván itt csak egy megoldás lehetséges, a rezsicsökkentés.

Fónagy János államtitkár még a múlt héten úgy nyilatkozott, hogy "az energiapiacon alkalmazott rendszerhasználati díjakkal szemben emelt kifogást még augusztusban az Európai Bizottság. A brüsszeli testület szakértői a január elsejétől tartó rezsicsökkentés technikai hátterével szemben fogalmaztak meg kérdés formájában kritikát, miszerint a lakosság és a versenyszféra vállalatai nem ugyanannyit fizetnek a rendszerhasználati díjakért. Az EU-nak nem a rezsicsökkentéssel van problémája, mivel ez a magyar kifejezés nem szerepel a levélben."

Ez eszkalálódott az újabb, brüsszeli támadássá.

printscreen_2013.10.14_15h12m08s_009_.jpg

printscreen_2013.10.14_15h12m26s_010_.jpgprintscreen_2013.10.14_15h12m45s_011_.jpg

Címkék: fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr355568089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2013.10.14. 15:39:29

ennyi, ott a fejlécben:
POLITIKAI NYILATKOZAT

nem gazdasági.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.14. 15:49:43

Persze. Arról szó nem lehet, hogy a beszedett pénzeket értelmesebben kéne felhasználni. Mi is lenne akkor! Csakis valakitől elveszünk, megmentünk... Még sarc...
Értelmesebb még senkinek nem jutott eszébe.

Illetve ha már, rossz a szóhasználat. Azt kellett volna, hogy mentsék meg a rezsicsökkentést, máris eltűnt volna az egész :D

Bee-zony 2013.10.14. 17:05:47

„A Fidesz-KDNP felszólítja a kormányt...”
Ez az a rész „A Diktátor” c. filmből, amikor Zoé, a zsidó nő megtanítja Aladeen admirális-generálist önkielégíteni…

A Diktátor/The Dictator | Magyar szinkron
www.youtube.com/watch?v=AmiJ_LxZapA

A diktátor
www.youtube.com/watch?v=E8pD3lYpbPk

2013.10.14. 17:12:54

Harcoljatok ! De nem kéne már végre dolgozni, idióták gyülekezete?
Magyarrszág jobban és többet teljesit ! A lopásban és a hazugságban !
Hülye barmok !

NextGeneration 2013.10.14. 17:26:42

Nem értitek! Már az unió is bevallotta, hogy sarcolja az egyszeri magyar embert a külföldi karvalytőke.
Támadni kell ellenük, és védeni a hátországot, hogy erősek legyünk, és megmutassuk a nyugatnak, hogy a mi gazdaságunk maga az európai csoda.

(még mindig nem tudok ide passzoló verset, de jelezném, hogy a múltkori kommentemért még nem kaptam meg a kitűzőt!)

NYJetsTD 2013.10.14. 17:43:58

Rizsacsökkentés az mikor lesz?

Blázser Bozsó 2013.10.14. 18:12:48

Fónagy - privatizáció:
DR. FÓNAGY JÁNOS gazdasági minisztériumi államtitkár: Köszönöm a szót, elnök úr. Tisztelt Elnök Úr! Tisztelt Képviselő Asszony! Tisztelt Ház! A rendszerváltást követően hivatalba lépő új kormányzat a piacgazdaság kiépítését hirdette meg, ilyen körülmények között természetes és szükségszerű volt, hogy a vállalkozásoknak magántulajdonosai legyenek, ebből következett az energiaszektor privatizációja is.

Nem tartozik szorosan a kérdés lényegéhez, de itt szeretném megjegyezni, hogy a magyar privatizációt mind Nyugat-Európa, mind a világ egyéb haladó országai igen jónak ítélik meg, jó példa erre az Egyesült Államokban a napokban lezajlott értekezlet, ahol a közép- és kelet-európai országok magánosítási folyamatai közül Magyarországot emelték ki, példaként állítva a többiek elé. (Bauer Tamás és Szabados Tamás tapsol.)

Az energiaszektor privatizációja során kiemelt cél volt az olyan valódi tulajdonosi érdek megjelenése, amely a költségekre érzékenyebb, ezáltal hatékonyabb termelést tud megvalósítani. Minden jelenlegi helyzet mellett is úgy véljük, hogy az energetikai társaságokba beruházó nagy európai cégek várhatóan elő fogják segíteni, hogy a magyar érdekeltségeik megállják a helyüket az átalakuló, liberalizálás előtt álló egységes európai energiapiacon.

Fel kell hívnom a képviselő asszony szíves figyelmét arra, hogy az energiaárak és a privatizáció függetlenek egymástól. Az európai mértékkel is korszerűnek mondható magyarországi árszabályozási gyakorlat tulajdonsemleges, vagyis az árak megállapítását nem befolyásolja az a kérdés, hogy a társaságok magán- vagy állami tulajdonban vannak. Tulajdonképpen magában a kérdésben sem a privatizált és nem privatizált rendszereket hasonlította össze a képviselő asszony, hanem a gáz- és a távfűtés viszonyait.

Meggyőződésünk, hogy az energiaszolgáltató rendszerek korszerűsítésével (Az elnök a csengő megkocogtatásával jelzi az idő leteltét.), az ehhez szükséges hitelrendszerek bevezetésével az árakat jelentősen mérsékelni fogjuk.

Köszönöm szépen figyelmüket. (Taps.)

www.parlament.hu/naplo36/037/n037_132.htm

Blázser Bozsó 2013.10.14. 18:14:29

a "Tulajdon és privatizáció" törvényjavaslat egykori előterjesztője,
az Antall kormány Privatizációért felelős kormánybizottságának elnöke,
Matolcsy György

Blázser Bozsó 2013.10.14. 18:16:12

Ezzel szemben a tények: 98-02 szerzett többségi tulajdont az E-On a Tiszántúli, majd az Észak-dunántúli Áramszolgáltató Rt. Azaz az energiaszolgáltatókat a Fidesz adta el.

A többi stimmel.

puszt 2013.10.14. 18:21:54

"A 2010-ben megkezdett rezsicsökkentés miatt a..." Gátlástalan szemét hazudozók! Hol volt itt 2010-ben rezsicsökkentés? Volt adó növelés, volt adó növelés, és volt adó növelés. Ja, meg a nyugdíjpénztár ellopás, meg 5 feletti infláció és tételesen is (!) rezsi emelések!!! Ocsadékok

labrabbit 2013.10.14. 18:36:15

Jók a kommentek. Hol maradnak a rezsiharcosok?

Éhes_ló 2013.10.14. 19:16:38

Szerintem gyűjtsetek a koncesszoroknak.
Aki kevesli, adhat nekik amit csak akar.
Egyszerű, nem?

dr. Aullah 2013.10.14. 19:18:30

@saravad: Ők a bajai posztokhoz vannak kiosztva.

7esbusz 2013.10.14. 20:00:59

Csapataink mikor fognak harcban állni? Ne szarozzunk itt szájkaratéval, küldjük Brüsszelbe a világszínvonalú haderőnket oszt annyi. Akkor aztán lesz nemulass!
Csak azt nem tudom, ha egyszer véletlenül elapadna a brüsszeli pénzcsap, mit fejnének meg a nertársak?

fzs.1933 2013.10.14. 20:19:24

Vastagbőr??? Ehhez nekik nem kell vastagbőr!!!
Tiszta ötvenes évek.

Meridian74 2013.10.14. 22:59:49

Nem értem mit sírtok a rezsicsökkentés okán. Az IGAZI vastagbőr AZ EZ:
kuruc.info/r/2/118994/

Meridian74 2013.10.14. 23:31:47

@puszt: "Ja, meg a nyugdíjpénztár ellopás" ez nettó faszság, ezerszer ki lett tárgyalva. Nem lopták el, csupán csak annyi történt, hogy visszavették az illetéktelen tolvajoktól az illetékes tolvajok.

Egyébként megnéztem az önkéntes kieg nyugdíjpénztári egyenlegemet... növekedésiben 2007.01.01 óta 14% hozam jött össze, 7 év alatt... nyilván ez nem azt jelenti hogy évi 2% csupán (mivel folyamatos befizetés van rá), de az inflációt nem érte el a hozam... ennyi erővel én is megtehhettem volna azt, hogy ezt az összeget 10 évre magyar állampaírba fektetetm kötelező alapon, az is többet hozott volna... na persze, én nem vonogathattam volna le saját zsebre a tőkéből 2,5 - 9,9%-ot kezelési költség címszó alatt...

puszt 2013.10.15. 06:55:26

@Meridian74: "nettó faszság, ezerszer ki lett tárgyalva" De semmiképp lezárva. Az állampapír a gazdasági állapotunk miatt fizet jól. Az elvárt magas kamatok a rosszul működő gazdaság és az inflációk miatt kellenek. Ezeket kellene tervezni 40-45 évre, hogy így marad? Soha nem lesz normális gazdaság? És igenis sokak véleménye szerint bizony ellopták, nem láttam egzakt szavazást, hogy melyik vélemény van többségben, meg egyébként is akinek nem volt, könnyebben mond véleményt. Persze megterhelő volt az országnak, (de akkor miért küldték el a nőket?) de már csak pár év kellett volna, hogy elkezdjen forogni a rendszer. Az hogy magas volt a költsége, az szabályozás kérdése. Szemérmesen hallgatnak arról, hogy az ország költsége is k.va magas, bizonyos társaság miatt. Az pedig, hogy a férfiak tömegével halnak nyugdíj előtt, egyértelműen az örökölhető, és "nem az ablakon kidobott pénz" rendszert teszi szimpatikusabbá. Egyébként is mindig a hozamról megy a blabla, de senki nem tudja mennyi lesz e nyugdíja hiszen látható, hogy ezt így nem tudja fizetni az ország, biztos változás lesz. Ha 20-40 év múlva megkapsz egy semmihez nem köthető összegű nyugdíjat, az milyen hozamot tartalmaz?

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.15. 09:56:13

@jános515:

Magyarország az Orbán-Kormánynak hála, jobban teljesít:

Hollandia : Magyarország
8 : 1

Tudom, hogy közhely, de nem tud bennem megfordulni.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2013.10.15. 10:15:18

Ettől a "magyar családok" dumától mindig ökölbe tud szorulni a kezem. Folyton prüszkölnek a jobbikra, aztán mégis átveszik tőlük ezt a szófordulatot, aminél otrombább kirekesztés kevesebb van. Az egy dolog, hogy ki a magyar - születési hely, származás, lakóhely, vagy állampolgárság a mérvadó - a "család"-tól én jobban felháborodok. Talán nem is a keresztény-konzervatív vetülete miatt, mert hogy a buzikat, az élettársakat, az elváltakat meg a csak együtt lévő párokat nem akarják családnak tekinteni, azt már ismerjük tőlük. De ez alapján például kirekesztik az özvegyeket meg a szüleiktől már külön költözött, de éppen párkapcsolat nélküli fiatalokat is. Akik ugyanúgy szívnak a dolgokkal - s sok már hülyeséget a "magyar családok" is megfizetnek velük, ami valahogy nem olyan fontos a kúrmánynak, mint a rezsidémon.

Jenyei 2013.10.15. 11:00:21

@Blázser Bozsó: Jééééééééééééééééééééééé.

Frőczy Sanyi 2013.10.15. 11:24:16

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott:
Irónia ON:
Magyarország valóban jobban teljesít, aki ezt nem ismeri el az szándékosan hazudik. A Hollandia - Magyarország világbajnoki selejtezõ mérkõzésen összesen 9 gól esett, ez azt jelenti, hogy a csapatok átlagban 4,5 gólt szereztek. Mivel azonban fél gólt nem lehet rúgni, ráadásul az egyik holland gólt is magyar játékos szerezte az este legszebb fejesével, ezért a magyarok átlag 5 gólt szereztek a hollandok ellen. Ilyenre több, mint 20 éve nem volt példa. Aki ezt a teljesítményt nem ismeri el az idegenszívû és a brüsszeli liberálbolsevikek oldalán áll.

Irónia OFF:
Devecseri Szilárd bombafejese a SkySports Fails of the Week összeállításába is bekerült, így már az egész UK és Írország is ezen röhög: www1.skysports.com/watch/video/sports/football/competitions/premier-league/8972307/fails-of-the-week-13th-october

Mindfield 2013.10.15. 11:27:25

"A Fidesz-KDNP felszólítja a kormányt, hogy védje meg a rezsicsökkentést!"

Magyarul Orbán skizofrén.

Melchi Zadok 2013.10.15. 11:30:22

ezek kibaszott kommunisták. aki ezt nem látja az:
a; 86 után született
b; egy idióta kretén
c; mindkettő.

Frőczy Sanyi 2013.10.15. 11:31:11

@Frőczy Sanyi: hogy stílusos legyek és bemutassam mit tanulhattunk az elmúlt években a Giró-Szász - Selmeczi - Zsigó - Kocsis kvartettõl: Magyarország hatalmas sikert ért el, immár London és Dublin is elismeri a magyar emberek teljesítményét.

SemBoga 2013.10.15. 11:35:40

@Meridian74: a 14% az milyen hozam? reálhozam?

vagy esetleg mivel 2007 után lettél tag, kapásból votl egy nagy értékvesztés, majd ez erőteljes növekedésnek indult - éves szintű számokat nem látsz?

Mr. Waszabi 2013.10.15. 11:40:02

Na jó, elég a bohóckodásból. Én szívem szerint megnyitnám Recsket ezeknek az önjelölt, állami pénzen élősködő "harcosoknak", hadd végezzenek valami érdemi munkát is, s hadd szembesüljenek vele, mi a valós teljesítményük, mennyit is ér. Mondjuk 6 hónapra. Aztán majd papolhatnak munka alapú társadalomról, meg hogy hogyan éltek meg a rabszolgabérükből az általuk kialakított mérhetetlen drágaság mellett. Ez a kísérlet kevesebbe kerülne az államháztartásnak is, meg az adófizetőknek is, nem csak költségvetési kiadások tekintetében, de a gazdaság és az gazdasági szereplők tönkretétele tekintetében is. Addig se okoznának kárt az országnak.

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2013.10.15. 11:49:22

@Frőczy Sanyi:

Ajánlanék Önnek egy állást a min.-elnökségi kommunikációs csapatban. Hívja kérem a 06-1-795-5555 telefonszámot és hivatkozzon erre a bejegyzésre.

Üdv.: Á.

csak egy néző 2013.10.15. 11:50:14

Lesz itt birkamenet, megvédendő a rezsicsökkentést. Széles (ingyenenergia) elvtárs lapjában a kommerek szerint lesznek vagy 600.000-en, ha Rákay Philips kollega fogja megszámolni őket, akkor biza meglesz az 2 milla is.

Kandeláber 2013.10.15. 11:53:15

Az ex-rovarirtó Gerendás-após Herényi bátran felveszi a harcot a kormány ellen, a kollaboráns MSZP helyett is.: www.galamuscsoport.hu/tartalom/cikk/333305_retteges_es_felelem?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201310

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.15. 11:53:21

csak szerintem röhejes mikor a Fidesz eljátssza, hogy felszólítja a kormányt, mintha nem ők lennének kormányon??

2013.10.15. 11:56:02

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: Nem igaz , mert győztünk !
Majd a 2/3-ad törvénybe foglalja, hogy a 8 az nem 8, és mi győztünk, mint a szabadságharcban és a parlament megszavazza, a sajtosstanglicsücsökzabáló és csapata bejelenti és kész.
Innentől kezdve lehet ünnepelni a hollandok elleni győzelmet !
Mert Magyarország jobban teljesit ! A lopásban és a hazugságban !

Jut eszembe, Viktor, meddig lehet az iskolásoknak könyv nélkül tanulni ?
Mikor jönnek már meg a gyerekek könyvei, amelyeket a szülők még juliusban kifizettek ?

2013.10.15. 11:59:10

@Meridian74: növekedésiben 2007.01.01 óta 14% hozam jött össze, 7 év alatt...
Ez nem 7 év, még nincs vége 2013-nak. Honnan tudod a 2013-as hozamodat?
Hogyan számoltad ki a 2%-ot? Azt figyelembe vetted-e, hogy minél több tőke halmozódik fel, annál jobb a hozamod? Hogyan korrigáltál a válsággal? Olyan évek hozama ez, amikor a tőzsde bezuhant, ez a tőkéd egy jó évben simán behozhatja a lemaradását. Hisz az is fog hozamot termelni, ami már bent van. Tudod, a hozamemelkedésed kimondottan jó. Csak azt nézd meg, hogy a forint árfolyama hogyan változott. 2010-ben 275 ft/euro, most 295 Ft/Euro.
Tehát , ha csak az első tételt nézzük, elmondhatjuk, nem 7 hanem 6 év alatt értél el 14%-ot, ami durván leegyszerűsítve (egyenlő befizetésekkel számolva, nem figyelve a tőzsdei változásokat a válság miatt, a forint árfolyamát stb) 2, 33% mennyi most a nyugdíjemelés?

jet set 2013.10.15. 12:00:59

Nem lehetne inkább az, hogy olyan fizetést kapok, amiből könnyedén ki tudom fizetni a rezsit, másrészt a szolgáltatók között valódi versenyt létrehozni.

2013.10.15. 12:06:16

@jet set: Nem lehet! mert ha normális fizetést kapnál, akkor meghazudtolnád OV szavait: kínai módra fejlesztjük Magyarországot, márpedig ez nem valósulhat meg csak olcsó munkaerővel, valamint az európai bérszínvonal 90%-ánál bevezetjük az eurót!
Ezt te sem akarhatod komolyan!!!

Tökönrúgott Feleségek 2013.10.15. 12:12:16

@doggfather: nekem is nagy kedvencem, mikor az Orbán vezette Fidesz felszólítja az Orbán vezette kormányt, tegye meg a megfelelő intézkedéseket. Ez olyan Monty Python-os :)))

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.10.15. 12:14:18

Szánalmas majmok, sunyi, álszent, műmagyarok!

Most kérdezze meg a magyar népet a gonosz törpe - akár levélben is- akarunk e milliárdokért új stadionokat?
Fontos kérdés, O. Viktor kérdezd meg a népet, vagy legyen róla népszavazás.

Birkamenet riadóóóó! Jönnek ma az andorraiak, meg kell védeni a csapatunkat.

Jöjjenek a szellentő honvédők is, a kőrözött Hernádi további bújtatásához!

Vádló Bitófa 2013.10.15. 12:19:08

Ha nem loptak volna el minden családtól sok-sok milliót az elmúlt 24 évben, akkor nem lehetne családonként pár tízezer forint visszaadásával választást nyerni.

georgie58 2013.10.15. 12:25:28

@jános515: Erről van szó: az állandó harc. csata, küzdelem, háború csak rombolással járt ezidáig, szinte már nincs is kivétel szektorálisan, legfeljebb néhány ezerr fideszes tányérnyaló házatájékán. BÉKE kell ide, normális munka, hogy alkotni és élni lehessen! ELÉG a háborúkból, elég az elmebeteg vezetésből! A normális emberek ÉLNI szeretnének, nem éhenhalni pár idióta miatt !

csak egy néző 2013.10.15. 12:28:26

@Vádló Bitófa:
Nem kell ide pár tizezer, olcsobban is meglehet azt számítani.
Nem kell semmiféle csaláson gondolkodni Habony Árpinak es bandájának. A tv-ben mutatott egyszerű (mint a faék)
szavazó tömören összefoglalta a lényeget.
Bicajos egyszerű állampolgár érkezik az úton. Riporter megállítja. A rezsicsökkentést abból veszi észre, hogy többet ihat a kocsmában.
-Riporter: Milyen volt a szavazás?
-Egyszerü (mint a faék) bicajos "állampógár": Nagyon jó vót, szórakoztunk, mulattunk elöző este, itt vót Fásy Ádám, a Krisztián a Zámbó, meg a Dzsoni, kaptunk birkapörkőttet, meg pia is vót, szóval jó vót nagyon és hát komálom a cimborát a hogyishíjják Csabát a vagyonőrt, rá is szavaztam, nohát. Hajrá fidesz és tovateker a bicaján.

dimitrij 2013.10.15. 12:33:09

egészen beteges az egész, egyrészt saját magukat interpellálják a Parlamentben, majd a párt vagy a frakció felszólítja a kormányt, erre vagy arra... mintha nem egy szűk csoport irányítaná mind a hármat. :) itt ki is bukik a lényeg: Pr akciók segítségével próbálják a valós kormányzás, politizálás látszatát fenntartani. a frakció meg gombnyomogató birkákból áll, akiken saját gondolataik legfeljebb szexista megnyilvánulások formájában jelennek meg, a parlamenti hozzászólásaikat papírból olvassák fel, melyeket vélhetően egy századvéges tanácsadó ír meg... még szerencse, hogy olvasni tudnak...

más: a rezsicsökkentést hogyan éli meg vajon a három lakóház tulajdonjogával bíró frakcióvezető, Rogán Antal? van neki egy 150 négyzetméteres II. kerületi kecója, egy 100 négyzetméteres szakonyfalui háza, meg egy balatonlellei 130 négyzetméteres lakóháza? neki havi szinten mekkora megtakarítást jelent ez? eléri a havi százezret, meghaladja azt? ebből az összegből mennyi közüzemi tartozással rendelkező honfitársunkon lehetne segíteni? illetve ha az összes szociális értelemben nem rászoruló képviselő, vagyonos ember megtakarítását átforgatnánk, hány ember megélhetési problémáin lehetne segíteni?

tovább szőve a gondolatot: a rögzített árfolyamú végtörlesztés esetében mennyit takarított meg a közel 60 milliós deviza alapú hitelén? illetve a képviselők harmadát érintő probléma kumuláltan mekkora segítséget nyújtana azoknak, akik elvesztették az állásukat, vagy más okból nem képesek fizetni a törlesztőrészleteket.

tudjátok nagyon igaz a mondás: minden szentnek maga felé hajlik a keze... ezeknek a férgeknek is. miközben ők jól járnak az sem baj, ha kicsit mások is. talán ez is erény, de hogy szociális érzékenységük nincs, az sokszor egyértelművé vált már.

ráadásul 2010-re visszahazudni azt, ami 2013-ben kezdődött, olyan szintű hamisítás, ami büntetőjogi felelősséget is felvetne, ha normális büntetőjogi szabályokat alakított volna ki a ki is? :)

ex-dr. vuk 2013.10.15. 12:38:50

"nagyapam, aki komijes, megmondta: a jardat betonozni kell nem harcolni!"

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.10.15. 12:49:51

Nem tudja valaki, hogy ez a garantált 8%-s profit legenda honnan származik?
Ma már boldog-boldogtalan fújja, de senkivel nem találkoztam, aki ne csak hallotta volna.

@Vádló Bitófa:
úgy érted, hogy pénzt kérni a szolgáltatásért lopás?

titan 2013.10.15. 13:02:15

@jános515: a 8 amúgy is csak 0, csak szorosra húzta az övet

Kandeláber 2013.10.15. 13:10:39

Akkora a szegénység az országban, hogy egy ilyen rezsicsökkentéssel választást lehet nyerni.
Erre nincs mit rálicitálni.
Ez van srácok, mondaná Tapsi Hapsi.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.15. 13:11:06

Abszurd társaság ez a koleszos csapat én mondom nektek. Kicsit előbb kapcsolnak, ők lehettek volna a Monty Python csoport. Erről lemaradtak, így ők adják a kormányt.

lyken 2013.10.15. 13:29:25

Én csak szeretnék gratulálni a nagy elszámoltatási hadjáratot pihegő kormányzatnak a világraszoló elszámoltatási sikereikhez: index.hu/belfold/2013/10/15/felmentettek_a_hunvald_weinek-ugy_vadlottjait/

Kandeláber 2013.10.15. 13:33:40

@lyken: Ha nem tévedek, első fokon?
Tehát nem jogerősen.
Ebből még bármi lehet, akár másodfokon marasztalás vagy hatályon kívül helyezés.
A független magyar bíróság szeret hét-nyolc éveket is elrágódni egynémely ügyeken, lásd Kulcsárt, vagy éppen az ároktői figurákat.

ex-dr. vuk 2013.10.15. 13:47:56

@lyken: lassan mostmar sajat magukat is elszamoltathatnak.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.10.15. 13:48:49

@NextGeneration:
Jön a Nyugat! Nem t'om ők-e
Az a hírhedt karvalytőke?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.15. 13:50:22

@Tökönrúgott Feleségek: pláne, hogy a Fidesz képviselőket maga Orbán választotta ki egyesével.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.15. 13:52:47

@ex-dr. vuk:

"lassan mostmar sajat magukat is elszamoltathatnak"

Öket mi fogjuk.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.10.15. 13:59:57

- Hívattál, Viktor!
- Igen, igen... Miért is?
- Biztos valami rezsis.
- Ja, igen! Holnap a frakciód kérje meg a kormányomat, hogy vétózzuk meg a rezsidémont!
- Hogy mit?!
- Ja, nem... Bocs, de ez a holland meccs kicsit meggyurcsányozta az agyamat!
- Sajnállak, de majd amikor a stadionodban a Felcsút Akadémia 8:0-ra megveri az FC. Kisvasutat, elfelejted ezt az egészet! Szóval?
- Megvan! Kérjetek meg minket, hogy védjük meg a rezsicsökkentést!
- Rendben! És...
- Bocs, rohannom kell! Kezdődik az Andorra meccs!

dr kíváncsivagyok 2013.10.15. 14:01:33

Azokból a milliárdokból amibe a rezsicsökkentés került szigetelni lehetett volna a lakóházakat..
...és az nem egy-két évre szólna...

dr kíváncsivagyok 2013.10.15. 14:06:53

@Frady Endre:
"Jön a Nyugat! Nem t'om ők-e
Az a hírhedt karvalytőke? "

Ők az biz'a... (Orvbán ordít )
-Rugdosom az EU tökit...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.10.15. 14:16:42

Ezúton tisztelettel meghívjuk Rákosi Mátyás elvtársat a Rákosi Mátyás elvtárs 60. születésnapja alkalmából rendezett ünnepségre.
üdvözlettel

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.15. 14:17:39

@dr kíváncsivagyok:
A Békemenet mehet Lengyelországba, veszélyben a rezsicsökkentés!
www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/jon_a_gazaremeles_de_a_nagyfogyasztoknak_olcsobb_lesz_lengyelorszagban.567152.html

Nem tudom... olyan messze lennénk Lengyelországtól vagy annyival nagyobb az ország földgázvagyona...

@Kandeláber:
Választást, azt lehet nyerni... de a választás után a valóság (pl.: a világpiaci árak) még mindig kopogtatni fog az ajtón, és azt nem lehet majd efféle kirakatnyilatkozatokkal a határon tartani...

komplikato 2013.10.15. 14:20:09

Azért nem semmi, nyomják a rizsát, hogy hányszor volt áremelés 2002-2010 között, de arról mélyen kussolnak, hogy ki a halál kínja emelte fel 2010 és 2011 végén a hatósági árakat?
Volt régebben egy nyilatkozat valamelyik 1 bites "szóvívőtől", hogy 2011-ben "sajnálatosan" meredeken emelkedtek az árak. A hatósági árak. Amiket ŐK szabtak meg ...

Na most leesett nekik, hogy más képes még a gondolkodásra, ezért a mostani MTVA-s hiradóban már gyorsan az "öt évvel ezelőtti árakahoz képest" volt a téma, nehogy valakinek szemet szúrjon, hogy 2010-ben KEVESEBB volt a rezsi minst MOST. :D

Ez az igazi vastagbőr. Ez a sztori a Fidesz által eladott E-ON-ról, amit rákennek a töketlen MSZP-re, ez meg megérne egy megfilmesítést.

Rátóti Mutyikos 2013.10.15. 14:25:32

"a magyar családok fizették jövedelmükhöz képest az egyik legmagasabb árat az villamosenergiáért és a gázért."

azert en megneznem az arak ado tartalmat is az itthoni es a tobbi orszagban.

Kandeláber 2013.10.15. 14:25:54

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Medgyessy vajon mivel nyert 2002-ban, sztárközgazdászok által aprólékosan kidolgozott pragmatikus programmal?
Más kérdés, hogy az szdsz-ágens Gyurcsány két év múlva megpuccsolta.

Netuddki. 2013.10.15. 14:29:46

Volt egyszer egy South Park epizód. Abban volt amikor a san franciscoiakat fikázták, hogy annyira el vannak magukkal telve, hogy a saját fingjukat szagolgatják
Valamiért ez jutott elsőnek eszembe arról, hogy "a fidesz felszólítja a kormányt, védje meg a rezsicsökkentést"...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.15. 14:31:22

@Kandeláber:
Nem, Medgyessy a 100 napos programok, a béremelés meg a csudavilág ígéretével nyert, ami hat év alatt (+ MSZP-SZDSZ belső harcok + semmittevés + töketlenkedés) szopóágra is küldte az országot, annak rendje és módja szerint. Akkor is a valóság nyert.

Netuddki. 2013.10.15. 14:43:25

"... az Európai Unióban végül már a magyar családok fizették jövedelmükhöz képest az egyik legmagasabb árat az villamosenergiáért és a gázért."

Tegyük hozzá, 27% ÁFA-val. Van még az EU-ban olyan ország ahol ennyi ÁFA lenne a villamosenergán és a gázon?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.10.15. 14:46:56

Teljesen értelmetlen vitát folytattok. Széles Gábor úr megmondotta, hogy még ebben a hónapban jön a másfél mázsás, semmiből energiát kicsatoló berendezés, attól kezdve pedig 500 évig kolbászból lesz a kerítés.
...mondjuk, a vegák megszívják.

Netuddki. 2013.10.15. 14:50:23

Valamelyik balfasz fideszes nemrég volt az mr1 ütközőben. Azt találta mondani, hogy a rezsicsökkentés előtt minden szir-szart elszámoltak a szolgáltatók. Olyanért is felszámítottak díjakat ami valójában az ő feladatuk lett volna. Hálózatkiépítési díjtól kezve még ki tudja mit.
Az csöpper se zavarta a megélhetési ostobáját, hogy ezeket a díjakat valamelyik magyar minisztérium határozza meg már ki tudja mióta. Igen, ezért fizetünk a 0 fogyasztás mellett is a gázért több mint 1000Ft-ot havonta. És igen B+, abban a bizottságban a fideszes delegált is ott meresztette a seggét már a megalakulása óta.
Ezek B+ még a csillagokat is lehazudják az égből, miközben még a szemeteket is kilopják....

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.15. 15:11:26

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

"és azt nem lehet majd efféle kirakatnyilatkozatokkal a határon tartani..."

Gyurcsány Fecó után szabadon (2009):

A válság nem fog begyürüzni az országba.
A válság Nickelsdorfnál tart... :)
A válság begyürüzött.

Kandeláber 2013.10.15. 15:11:56

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): "Hat év alatt". És mi van a fennmaradó kettővel?
Illetve eggyel, mert ugye tudjuk hogy egy év alatt Bajnai több csodát is tett, vizet fakasztott a sziklából meg ilyenek.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.15. 15:16:48

@kovi1970:

"annyira el vannak magukkal telve, hogy a saját fingjukat szagolgatják"

Ezen beszartam :)))) Itt röhögök hangosan :)))) El kellett magyaráznom a germán kollégáknak, hogy minden rendben van, csak "viccet olvastam"... :)))))

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.10.15. 15:33:17

@agresszív kismalac:
Széles második, még zseniálisabb találmánya még csak eztán jön: a szimpla faszverésből kifejlesztett fotonágyú.

csak egy néző 2013.10.15. 15:56:59

Csak csöndben reszelgetem a körmömet és merengek. Hogy is volt az, hogy a szocik alatt csak egy szocit (Zuschlag) került sittre, holmi 20 milláért, aminek az elsíbolásában benne volt a Szijgyártó komája is, csak arról mély kuss van ja és Polt Petinek hívták a főügyészt. A közokirat hamisító Budai elszámoltató (haha) biztos úr (?) 1500- nyi feljelentéséből szinte semmi sem került bíróság elé, vagy, ha igen, akkor is felmentés lett a vége, pedig most is Polt Peti a főügyész. Most pedig kideült, hogy a milliárdok felett döntő földmutyi hivatalban sima köztörvényes bűnözök elsinkófáltak az EU-s lóvéból pár 100 millát?? Vajon kiknek a "zsebjibe" jutott??? Vajon ki nevezte ki e megbízható komákat e mutyi hivatal élére?? Csak nem a Gyúrcsány-Bajnai bukott baloldal?? Hogy fröcsögnek a fidióták, hogy húú, micsoda kár ÉRHETTE (?!) volna az országot, ha összejött VOLNA az a bizonyos Sukoró és, hogy lehet, hogy a libsik még nincsenek kóterban, mert mi lett volna ha???? Akkor most, hogy is van ez regnáló fityeszes elvtársak???

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.15. 15:58:03

@Kandeláber:
A "hat év" a 2002-től 2008-ig, a válság kezdetéig tartó időszak.
Abban a kettőben, amit számonkérsz (bár rajtam ugyan minek...) már csak vergődtünk a szarban.

Bajnai sem fakasztott vizet, ellenben ő volt, aki ha korlátozott ideig és mértékben is, de hajlandó volt érdemben foglalkozni a valósággal, és ezzel sikerült szinten tartania, de legalábbis tompítania a válság hatásait. Amik sokkal súlyosabbak is lehettek volna, ha marad a töketlen, fogalmatlan MSZP-s gárda, akik annyira befostak a saját tehetetlenségüktől, hogy engedték Bajnainak meghozni a politikailag hátrányos intézkedéseket, még választási évben is.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.15. 15:59:07

@Hepci:

Széles éppen egy 80milliárdos beruházást tervez Zala megyében. Na miböl? Hát persze, hogy a "közösböl"...

Kandeláber 2013.10.15. 16:28:51

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Az szdsz pedig előtte ugrott ki a kormányból, gondolom azt hitték taktikusak voltak. :D

Szúrófény 2013.10.15. 17:00:18

@ColT: Jövedelmünk a kizsákmányolás fokától (áldassék az új neve: hatékonyság) és adórendszeredtől függ! 16+7+ 27% =50 a termék árában max 3% bérköltségből!
Csökkentik a rezsidet!

Csökkentik a rezsidet
Szeresd a rezsimet!
Emelik az adódat,
Mindened oda add!
Kedved, lóg mint az ormány,
Ez a legjobb kormány!
Ablakából hülyének néznek,
Ez jó neked, élvezd!

Kandeláber 2013.10.15. 17:18:45

@Szúrófény: Ezt jobban megírta Alfred Döblin a "Berlin, Alexanderplatzban":
"Az állam váltig szerető
atyád,pórázon vezet ő.
És tép és rág okkal-foggal,
eltilt, töm paragrafusokkal.
Első parancs: add a gubádat.
A második: tartsd a pofádat.
Így élsz, és félhomályban ülsz
és ilyen helyzetben elhülyülsz."

komplikato 2013.10.15. 18:00:08

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: Mi a fene??? Akkor széles megvette Dr. Rossitól az eCAT energia cella szabadalmát és/vagy átköltöztetik ide Görögországból az ott soha el nem készűlt Defkalion eCAT gyárat??? :D
Miközben a világ tudósainak 99.99%-a meg van róla győzve, hogy az egy pénzmosoda projekt?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.15. 18:07:22

@Kandeláber:
Az SZDSZ valóban taktikus volt, mint amennyire a patkányok is "taktikusan" menekülnek a süllyedő hajóról. A hiba abban volt, hogy:
a) önálló megmérettetésre alkalmatlan parazitaként vetődtek le a gazdatestről;
b) dettó parazitaként szétrohasztották az elvi alapokat, amire épültek;
c) az MSZP még taktikusabb volt abban, hogy a kudarcaik jelentős részét sikerült rájuk kenni, leginkább azért, mert előre bebiztosítva magukat hagyták olyan vállalhatatlan arcokkal "érvényesülni" az SZDSZ-t, mint Horváth Ágnes;

Ez ellen a három, és még sok egyéb dolog ellen a csoda is kevés lett volna.

csak egy néző 2013.10.15. 18:09:22

@csak egy néző: Javítva!
Csak csöndben reszelgetem a körmömet és merengek. Hogy is volt az, hogy a szocik alatt csak egy szocit (Zuschlag) került sittre, holmi 20 milláért, aminek az elsíbolásában benne volt a Szijgyártó komája is, csak arról mély kuss van ja és Polt Petinek hívták a főügyészt. A közokirat hamisító Budai elszámoltató (haha) biztos úr (?) 1500- nyi feljelentéséből szinte semmi sem került bíróság elé, vagy, ha igen, akkor is felmentés lett a vége, pedig most is Polt Peti a főügyész. Most pedig kideült, hogy a milliárdok felett döntő földmutyi hivatalban sima köztörvényes bűnözök (Budai Gyula szavai) elsinkófálni készültek az EU-s lóvéból pár 100 millát?? Vajon kiknek a "zsebjibe" jutott volna???Vajon ki nevezte ki e megbízható komákat e mutyi hivatal élére?? Csak nem a Gyúrcsány-Bajnai bukott baloldal?? Hogy fröcsögnek a fidióták, hogy húú, micsoda kár érhette (?!) volna az országot, ha összejött volna az a bizonyos Sukoró és, hogy lehet, hogy a libsik még nincsenek kóterban, mert mi lett volna ha???? Akkor most, hogy is van ez regnáló fityeszes elvtársak???

Meridian74 2013.10.15. 19:22:32

@SemBoga: az eredmény az, ami érdekel. A többi nem. Ahogyan egy ügyfelet sem érdekli, hogy miért nem működik pl. egy (műszaki jellegű) szolgáltatás, hanem az, hogy mikor fog működni és hogy mi garantálja azt, hogy a jövőben is zavartalanul működni fog. A többi a szolgáltató dolga.
Nem én vagyok a "pénzügyi szakember", hanem azok, akikre ez a pénz bízva lett.
a 14% úgy jön ki, hogy a tőke és a hozam arányát jelenleg 1,14 szorzóval jelölik a kimutatásomnál.

Meridian74 2013.10.15. 19:29:04

@Könnyen elkaptuk, uram!: mondtam, hogy ez nem évi 2%, nyilván, mert a befizetések havi szinten folytatólagosan történik. De ha kiszámolnám azt, hogyha csak negyedévente csak magyar állampapírokat vásároltam volna saját magam, akkor egy: kisebb működési költségem lett volna, kettő már több lenne a hozam, méghozzá nagyságrendekkel.

Meridian74 2013.10.15. 19:36:46

@Lord_Valdez: "ez a garantált 8%-s profit ez tuti nem urban legend, mert anno '98-99 környékén is szó volt erről. Már a fidesz éra alatt, ahol ezt eltűrték, vagyis asszisztáltak ehhez, mert még hornék indították el.

Akkoriban azon rúgoztak, hogy garantálták a 8%-ot, de ezt keveselték a befeketetők, és azzal trükköztek, hogy egy-egy anyavállalat több leányválallatot is létrehozott, amelyek beszállítóként jelentek meg, ezeket költségként számolták el, ezzel az alaárat felsrófolták, és erre rakódott rá a "magasabb" 8%, továbbá a leányvállalat csupán látszattevékenységet végzett, azza az oda költségként kiadott pénz majdnem tiszta haszonként folyt be végül a külföldi anyavállalathoz. Akkoriban ezen ment a kurvaanyázás...

legeslegujabbkor 2013.10.15. 19:54:34

@Rátóti Mutyikos: Szinte hasonlóan alacsony díjat fizetünk a legutolsó 10 országgal.
Az Elmű már közölte a szolgáltatásának adótartalmát, mikor a kormány éppen harcolt ellene.
Átszámítva százalékra: az áram árában 37,8% az energia ára (MVM-től, ára állam által rögzített), 33,3% a szállítás ára (állam által rögzített), 24,5% az adók, 4,4% a szolgáltatóé.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.10.15. 20:14:10

@Meridian74:
Oké, hogy már a Horn-kormány alatt is beszélték, de soha semmilyen bizonyítékfélét nem tudott még mutatni senki. Sőt, még azt se mondta meg nekem senki, hogy milyen értelemben kell ezt a 8%-t érteni. ROI? ROE? ROIC? Ez már csak azért is érdekes lenne, mert pl. egy 8%-os return on equity egyáltalán nem is számít soknak.

fidesz 6 tagkönyv 2013.10.15. 20:30:15

Mindenkit értesítek,békemenetet rendez megint a cigány összefogás.Legyetek ott,hogy megünnepeljük az ingyenes készpénz felvételt,amit 3 hónapja eltöröltük most megint vehetitek ki a pénzt.A rezsicsökkentésnek is örüljetek az ártatlan embereket agyonverető orbán kormány ezt is csak a kedvetekért csinálta,igaz elöször 2010-óta 3-szor megemelt mindent.Gyertek a fidesz-jobbik rendezvényre mindenkit várunk.Csak óvatosan nehogy megint ártatlanokat agyon verjenek ha nem lesz taps.Esetleg majd egy pár rendőrt letartóztatnak,utána meg kiengedik.

Zeppeliner 2013.10.15. 20:45:40

@Hepci: Baszki én sírok::))))))

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.15. 20:50:18

@Meridian74:
Oké, a kezelési költséget nem tudtad volna kikerülni, de ha utólag ennyire kutyázod a növekedési portfoliót, akkor miért nem a biztonságosba tetetted át magad? Abban 95-99%-ban állampapír volt, azzal elérhetted volna a "nagyságrendekkel nagyobb" jövedelmet.

Ja, hogy "utólag"...

Meridian74 2013.10.15. 21:13:28

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): azért nem teszem át biztonságosba, mert annak is brutális költsége van, azaz kb rögtön 4-5 évre elveszteném az új "biztonságos") portfolió hozamát ( plusz az alap kezelési költség is megmarad a kisebb hozam mellett, ugye). Ha meg pénzintézetet váltanék, na az sem olcsó, és még további bonyodalmakkal is járhat.

2013.10.15. 22:56:39

@Meridian74: És nyílván, ha állampapírt veszel. azért nem számítanak fel számlanyitási költséget, kezelési költséget és váltási jutalékot. Ugye?

2013.10.15. 23:00:03

@Hepci: Nem. Megvan a titok fejtve. Minden munkanélküli kényszermunkás kap egy kalapácsot, és egy piezo-elektromos kristályt. Ezt sorba kötik, és ütemesen kell csapkodni. A kristály másik végén meg kijön a delej! Így horgad a magyar nép!

Meridian74 2013.10.15. 23:52:16

de, de sokkal kevesebbet.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.16. 01:15:51

@Meridian74:
Kíváncsiságból megnéztem három önkéntes pénztárat, a portfolióváltás költsége mindegyiknél az alap 0,1%-a, max. 2.000 forint (értsd: a tranzakciós illeték harmada).

Különben sem az volt a kérdésem, hogy most miért nem teszed át, hanem hogy miért nem tetted át eddig, ha ennyire tudod, hogy mennyivel nagyobb lett volna a hozamod, és ennyire irtózol a kockáztatásból eredő veszteségtől. Ez is csak azért, mert "érdekes" módon kutyát-macskát nem érdekelte, hogy mennyi pénze megy a magánkasszák melyik portfoliójába milyen kezelési költséggel, amíg nem jött a válság, és a Fidesznek égetővé nem vált a magánpénztárak démonizálása, hogy az abból kiszívott pénzzel tudják kompenzálni a kieső adóbevételek hiányát.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.16. 10:28:24

@komplikato:

Ez egy golfpálya projekt lenne Zalában (állítólag).

Persze azt senki nem gondolja, hogy a saját zsebéböl (de még csak nem is a befektetökéböl).

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.16. 10:34:52

@Kandeláber:

"Berlin, Alexanderplatzban"

Akurva (felismerés), ezt olvastam. Csak eredeti nyelven, osztrákul :)))

Meridian74 2013.10.16. 23:31:58

Atyaég, milyen vatagbőr megy most éppen a HírTV... Hunvald kiállt nyilvánosság elé, és megmagyarázza a bizonyítványát (mennyi rendbeli csalás, okirathammisítás, stb? - persze felmenették), és persze letagadja valamennyi síbolt vagyonának egyáltalán a létét is, mondván már az APEHnak már ezt megválaszolta... ahhh...

Ennyit a fidesz elszámoltatásáról.

Ha igazi változást akartok, akkor nincs más lehetőség a Jobbikon kívül. Azok majd előveszik ezeket a nagy szabadságban elpofátlanodott közhivatalnokokat. A mister 10%okat, a 20%-okat a 30%-okat, stb.

Meridian74 2013.10.16. 23:34:25

@Meridian74: a legszebb az egészben, hogy ezt az illetőt még a szocik idejében csukták le...

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.17. 09:17:09

@Meridian74:

"Ha igazi változást akartok, akkor nincs más lehetőség a Jobbikon kívül. Azok majd előveszik ezeket a nagy szabadságban elpofátlanodott közhivatalnokokat. A mister 10%okat, a 20%-okat a 30%-okat, stb."

Olyan fílingem támad a Vonával kapcsolatban, mint 1998-ban a viktori kinyilatkoztatás után: "utánajárunk az olajszökítöknek..." Hát persze :) Azóta is csak úgy járnak :)

Ha bármit is próbálna tenni a Vona, abban a pillanataban az oligarcháktól kezdve az összes hübérúr/kisnemes össztüz alá venné a Jobbikot. Bedarálnák, oszt jónapot.

Egyet tehet a magyar-européer: megtanul egy jól használható idegen nyelvet, aztán go West. Ja, ez mär kettö, de a többi stimmel :)

Meridian74 2013.10.17. 09:34:00

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: most is össztűz alatt vannak, semmi változás nem ezen a területen. Ennek köszönhető pl a csak 15%-os népszerűségük is.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.17. 10:12:30

@Meridian74:
Szerintem meg a 15%-os népszerűségük annak szól, hogy a Jobbik olyan kérdéseket vet fel, amit a társadalom egy része fontos problémának tart (nem feltétlenük előítéletből, hanem tapasztalatból), és mert mások nem teszik fel ugyanezeket a kérdéseket, ezért preferálva ezeket a problémáikat megalkusznak a Jobbik egyéb elveivel is. A fiatalok megtalálják benne azt a lázadást, amit a szüleik, az irányítóik regulája ellen a politikai színtéren is meg tudnak mutatni.

Meg egyébként is biztos sokaknak lehet hallgatni és meggyőződésükké tenni azt a viktimológiai tanulmányt, hogy a magyar az kizárólag "balsorstól tépett" áldozat, mindenki (nevesítve: a zsidók, a cigányok és a buzik) ártalmára tört, tör és törni fog, ezzel intézményesítve a xenofóbiát. Kár, hogy a meglevő vagyon felélésén és megbélyegzésen keresztül vezető erőszakos újraosztásán, a bezárkózáson és a nyugat gyarmata helyett a kelet gyarmatává váláson kívül túl sok válaszuk nincs még a maguk által felvetett kérdésekre sem, nemhogy azokra, amikre nem lehet ilyen "szépen" csengő válaszokat találni.

Érdemes lehet megnézni ezt a kisfilmet, ebben éppen a Jobbik helye és a népszerűségének oka is benne foglaltatik:
index.hu/gazdasag/2013/10/15/dalio_oktatofilm/

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.17. 10:39:16

Rezsicsökkentés élőben, kiárusított párnagáz, ilyesmi:
"Az állam kezébe került földgáztárolók eddig is megálltak a saját lábukon, és ezután is így lesz, az viszont nem zárható ki, hogy a napi ügymenet finanszírozására belső és külső források is szükségesek legyenek, közölte Németh Lászlóné nemzeti fejlesztési miniszter szocialista képviselők írásbeli kérdésére."
index.hu/gazdasag/2013/10/16/nemethne_megallnak_a_labukon_a_gaztarolok/

Hát ez megint mehet a Fidesz bullshit-szótárába :D:
"Megáll a saját lábán" - értsd: belső és külső finanszírozásra szorul.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.17. 12:55:15

@Meridian74:

A 15% oka, hogy a Jobbik szimplán nem normális.

Vagy szerinted az normális, hogy utáljuk a románokat, szlovákokat, szerbeket, kicsit az ukránokat (ezzel ellentétben persze szót nem ejtünk az osztrákokróll - Burgenland ugye)...?

Szerinted az is normális, hogy ha bárkinek a pofája nem tetszik a Jobbiknak, akkor szar-zsidó-buzi-cigány-liberál-komcsi (csak szócsövet, a kuruc.infót idézem)...?

Szerinted az normális, hogy a Jobbik szerint semmi nem a mi hibánk, a kretén magyar ember (a zsellértöl a hübérúrig) semmiért nem felelös? Csak és kizárólag az idegenek?

Ez szerinted normális viselkedés? Ha ez szerinted normális, akkor neked és nekem nincsen miröl beszélnünk.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.17. 12:57:26

@Meridian74:

Amennyiben nincsen miröl tovább beszélnünk, úgy marad a kettes opció: gó weszt. Csak épp múltidöben...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.17. 14:34:43

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott:
Ahogy Orbán Viktor már megmondta:
" Ez egy ismert lélektani jelenség, hogy külső okokat keresünk, vélte Orbán Viktor miniszterelnök pénteken reggel a közrádióban."
index.hu/gazdasag/2013/05/17/orban/

Azt meg azért tartsuk észben, hogy semmilyen probléma, bármi legyen is az (akár a Jobbik létezése, politikai népszerűsége, akár azok, amiken alapulva a Jobbik létrejött és népszerű lehet, kinek-kinek igénye szerint), nem oldódik meg attól, hogy a szavazóképes állampolgárok 15%-a le van hülyézve...

Meridian74 2013.10.17. 17:59:44

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: te ennél a hülyéket beetetjük/megijesztjük/elijesztjük opciónál leragadtál? Hallottál már az oszd meg és uralkodj stratégiáról?

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.17. 18:04:54

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

Ki hülyézett le 15%-ot? Eszméket terjesztöket hülyézek le.

(Egyébként pedig a választókorúak között ez a szám 1.2millió embert jelent ám, várjál-vigyázzál ám)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.17. 18:08:03

@Meridian74:

Ki oszt ki uralkodik?

Egybként pedig a kérdéseimre válaszoljál!

mitmiért? 2013.10.17. 19:02:08

Kérünk még több ilyen, vicckabaré jellegű állásfoglalást Fidesz-KDNP Egypárt/egyhaztol. Parának van igaza, hogy ezeken már mindenki röhög, akinek csak egy kicsit is több esze van, mint egy országgyűlési képviselőnek. A parlamentet nevezzük at Showder Klubnak, Vitya a legjobb stand up komikus. Csak külföldön ne egetne minket szénné

mitmiért? 2013.10.17. 19:05:19

X/2013 számú OGY határozati javaslat:
A magyar NEMZETI foci válogatott 8:1 aranyban legyőzte Hollandiát.

Igen , van aki ezt is elhinné

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.10.17. 23:18:20

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott:
"A 15% oka, hogy a Jobbik szimplán nem normális."

Ezt nem könnyű máshogy érteni, mint hogy a nem normális Jobbikra szavazók is logikusan nem normálisak. Valamiért csak szimpatizálnak egy nem normális párttal, nem?
Azt meg, hogy ez mennyi embert jelent, én is tudom ;-).

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2013.10.18. 09:11:38

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Hááát...!:P

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: Jaja.És ki akarjuk írtani a zsidókat meg a cigányokat.
Az összeset.
Csak úgy!
Még valami baromság?!

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.18. 11:10:58

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Hát erröl beszélek, nyuszómuszó:

A végletekkel-provokáló-megelözö-támadást sikerült jól megtanulnod a Jobbik szócsövétöl, a Kuructól. Na látod, emiatt a kettös beszéd miatt nem fogok a Vonára szavazni, de nem a Vona miatt, hanem te miattad. Ugyanis amíg a Vona -remélhetöleg- rájön, hogy nem minden a "bableves", addig te 2014-ben (18-ban?) ugyanúgy fel fogod gyújtani Budapestet ha neked nem tetszö kormány kerül hatalomra. Ja, és persze mindezt FREIWILLIG.

Fehér ember nem felejt...

redriot77 2013.10.19. 14:29:34

Ebben a rezsicsökkentésben az a szép, hogy mindenkinek jár: csökken a szűkölködő, kommunisták által kisemmizett, tisztességes, keresztény-magyar családok rezsije, de ugyanakkor olcsóbban lehet fűteni a luxusvilla kocsibeállóját a szlovák rendszámú Bentley alatt. Ez igen, ez stílus, ez nagyvonalúság! :)

labrabbit 2013.10.19. 22:16:21

@redriot77:
Ennek az lehet az oka, hogy az 1kulcsos igazsagossa tette a kozteherviselest, mer' aki 10x annyit dolgozik, annak legyen 10x annyi jovedelme. Ez a munkaalapu tarsadalom.
Es biztos igy van, mert maga OV mondta.

global001 2013.10.20. 14:34:55

@saravad: " Ennek az lehet az oka, hogy az 1kulcsos igazsagossa tette a kozteherviselest, mer' aki 10x annyit dolgozik, annak legyen 10x annyi jovedelme. "

Oké!

Bár nem hiszem, hogy orbán vagy lázár többet dolgozik mint egy 3 műszakos melós !!

A melós keres 80-100 ezret lázárék meg juttatásokkal együtt 2-2,5 milliót ...

labrabbit 2013.10.20. 15:56:36

@global001:
:D

Remélem nem hiszed, hogy őszinte elismeréssel adózom urunknak és tettestársainak.
(Már sehogyse adózok.)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.10.20. 22:00:45

A vicc, hogy kiskretén Tonyóka mindezt szemrebbenés nélkül le merte írni ...
Szánalmas alak.

labrabbit 2013.10.20. 23:02:02

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
b+ ez ugyanaz a frakció ahol a tagokat büntetik ha kiszavaznak, a kerekesszékes képviselő leszavazza a Petőt...
Felszólítja a kormányt!
Képviseleti democracy 2013. Mordor.

kifordított nagyanyó 2013.10.21. 09:21:57

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: Hát én is erről beszélek nyuszómuszó!
Ráadásul amikor felgyújtották Budapestet még mszp-s voltam.
Amúgy LOL bazzeg! A műrettegést nagyon szeretem!:))
Akar a faszomse gyújtogatni.
Mondjuk néha akasztani akasztanék.
Mondjuk viktor mehetne fecó mellé a lámpavasra dehát anyagias vagyok.:))
Amúgy vikiéknél bárki jobban tetszene.

Meridian74 2013.10.21. 20:02:56

Addig erőlködtek a baloldalon azzal hogy rásüssék a fideszre azt, hogy választási csalók, hogy végül a szaros bbili a saját fejükre esett, mostmár a liberális baloldal soha nem fogja lemossni magáról azt, hogy aljas kis geci féreg csalók csürhéjéből állnak. Olyan gyönyörű volt nézni ahogy szarhazi, törökzsóti, karácsony, meg a gyurcsánytól magyarázzák a bizonyítványukat, hogy még mindig a földön gurulok a röhögéstől... ezt a pofáraesést...! :D

De ezzel megint bebiztosítottak orbánnak egy 2/3 vagy mostmár inkább egy 3/4-es fölényt a választásokkor. :(

lyken 2013.10.22. 07:35:26

Micsoda ötlet! Nem értem miért kéne összezavarni két jelölttel a választókat. Gondolom ez már 2018 receptje: index.hu/belfold/2013/10/21/megsem_indulhat_az_ellenzek_kozos_jeloltje_bekescsaban/

csak egy néző 2013.10.22. 09:33:30

@Meridian74:
Te kretén guruló kódus,ez a fityeszes videó valóban elérte a célját, a hozzád hasonló baromarcú agymosott simán benyalta, hogy csakis a szocik rendelhették meg a saját lejáratásukra. Te inkább fuvarozd az idióta birkamenetelőket, persze ingyen, ahogy a buszok is ingyen hozzák majd a sok birkát.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.22. 09:48:25

@csak egy néző:

Szecskázzák csak nyugodtan le az mszpt (is). Aki ennyire töketlen párt (párt?...muhaha), hogy nem tud mit kezdeni ezzel a helyzettel sem (ennél egyszerübbel sem, söt a kibaszott magas labdákkal sem), az meg is érdemli, hogy egy újabb 2/3-os pofánbaszást kapjon 2014-töl a fidesz-maffiától.

Csak azt kapja az mszp, amit megérdemel, és ha ehhez egy szar maffia-szekta kell, hát legyen.

Sub bass monster szavaival élve: "az elmúlással egy új majd életre kel".

Meridian74 2013.10.22. 10:26:04

@csak egy néző: te igen sötét barma ennek a világnak. Nem értesültél az "új" hírekről, fejleményekről?
Egy: a videó hamis, azaz megrendezett jelenet volt.
Kettő: a DK egyik embere csináltatta. DK az ugye Gyurcsány pártja.
Három: ezt a felvételt, hogy ne legyen rögtön bukta, nem a DK hozta nyilvánosságra (mert az ő elfogadottságuk csupán 3-4%), hanem ezt a népszerűbb MSZP-re bízták. Szarházi úgy bukott rá mint a kacsa a frissen elévetett nokedlire.
Négy: azzal nem számoltak, hogy pár nap alatt bebukik az egész, ők úgy gondolták legalább egy-két hónapig elhúzódik az ügy, ezalatt annyit lehet "választási-csalózni" a fideszt, hogy szó szeritn ez beleég az emberek tudatába, így amikor a videóról kiderül, hogy nem is volt igazi, már azzal nem foglalkoznak, az emberek csak a "shit"-re emlékeznek majd ezek után... hát, ez most nem jött be.
Öt: mivel a dolog visszájára fordult, most ezerrel próbálnak mindenféle okoskodással magyarázkodni. Mint pl, hogy ez a videó "oktatási" célzattal lett megigényelve, stb stb stb.

Konklúzió: az emberek eddig is tudták, hogy a kommunistáknak mocskos módszereik vannak, lásd ez a hamis videós rágalmazás, vagy lásd kábszer csempészés a szemtelen újságírók "zsebébe" és rendőrségi fülessel megbuktatásuk (haveri kutyás eset, ugye emlékszel még?), amelyből ismét konkrét esetet kaptak. Így aztán nemhogy nem a fideszre vagy másra fognak szavazni majd, hanem épp elennekezőleg. A fideszből most ez az eset mártírt csinál, és mivel nagy garral próbáltal mindenkit lebeszélni a fideszről, márcsak azért is csak a fideszre fognak szavazni azok, akik eddig kétkedtek...
Gratulálok, gyurcsány tényleg egy főnyeremény a fidesz számára!

Meridian74 2013.10.22. 10:29:48

@csak egy néző: a sötét jelzőt pedig duplán kiérdemled.
ezért is:
"Te inkább fuvarozd az idióta birkamenetelőket"

Nem felejtettél el valamit? Pl utánanézni, hogy én nem vagyok taxis? Hmmm? Ez is újdonság neked még? Te, szerencsétlen egybites barom...

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.22. 10:34:50

@Meridian74:

"kommunistáknak mocskos módszereik"

A viktorodra gondolsz?

Meridian74 2013.10.22. 10:51:20

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: nem pont rá... a komcsik az mszp-ben és szórványpártjaikban vannak. És nem feledték el a kádári időkben kifejlesztett módszereket.

csak egy néző 2013.10.22. 11:05:22

@Meridian74: Baromarcú komám, hol állítottam hogy valódi a videó? Mesélj már cserépedény?
Az pedig, hogy a szocik így benyalták az az ő bajuk, Birnbaum és Finkelnstein urak ügyesebbek, ezt el kell ismerni. Tudod kiskancsó az itt a baj, hogy 14-ben három választási lehetőség lesz:
1. Szar
2. Még szarabb
3. Még idiótább
Ennek a lúzer országnak így is, úgy is annyi.

csak egy néző 2013.10.22. 11:14:25

"A fidesz és a KDNP felszólítja (!!!!!) a kormányt, hogy védje meg a rezsicsökkentést! "
Ez olyan, mintha a saját fingjukat szagolgatnák.
Hogy nevezik azt ami F-el kezdődik és sz-re végződik és tele van g...ivel?
FIDESZ.

Meridian74 2013.10.22. 11:40:19

@csak egy néző: "guruló kódus,ez a fityeszes videó"
ebből nekem rögtön lejött az, hogy mélysötét vagy. Nem kell ezt ragozni.

csak egy néző 2013.10.22. 11:57:59

@Meridian74:
Komám az eddigi briliáns hozzászólásaid alapján te se egyél sötétben negrót, mert fényárban úszna a falud.

Meridian74 2013.10.22. 14:51:45

@csak egy néző: mondom, felesleges ezt nekem ragoznod. Már b i z o n y í t o t t á l.
ROFLMAO! :D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2013.10.22. 17:51:32

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: Az,hogy azért mert valaki jobbik szavazó,akkor még nem fúú csúnya gyilkos náczi!

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.10.23. 08:52:02

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Mondanám neked, te kurucon szocializálódott nyomorult, hogy akadj le a megelözö-ön-náczitásról (ami egyébként engem zavarna a legkevésbé), de nem mondom.

Ehelyett ajánlom figyelmedbe, miként is nyírtátok/nyirattátok ki a (szerintem) legsikeresebb politikusototkat, a Csanádot. Igen, nyomorultkám, mégpedig a kurucon keresztül.

Meg azt is ajánlom figyelmedbe, ön-náczizó-provokátor, hogy a Dzsobbik tagjai ezután miként tisztázták magukat az esetleges "zsidó" vérvonaluk miatt. Muhahaha :))) Mert ugye ök sem náczik.

Na kérem szépen, miután ilyen faszán tökön lötted magadat, ezen elmélkedj, mert ugye Te sem vagy náczi. De mint mondtam, engem a "náczi"-ságod zavarna a legkevésbé. Bizony :)

kifordított nagyanyó 2013.10.23. 15:59:37

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: Miért beszélsz így a másik személyiségemmel???
Eddig olyan jól elvoltunk.:))
Csanád ügy nem érdekel,bár furcsa volt ezután a nagy megtérése.
Nekem kábé olyan érthetetlen volt,mint a cigánygyilkosságok.
Egyébként senkinek semmi baja a másik származásával csak az esetlegesen ezzel kapcsolatos viselkedésével,legyen az cigány, zsidó ,magyar stb...

B.Lajos 2013.10.23. 17:43:18

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott:

elgondolkodtál már azon, hogy a zsidózó, cigányozó idiótánál csak a nácizó idióta a sötétebb?

süti beállítások módosítása