Skip to content


       Szűrés lista

CBA-s körlevél a dolgozóknak, a Békemenetről

A Népszava írta meg, hogy a CBA-boltokban egy körlevélben hívta fel a dolgozók figyelmét a Békemenetre a két tulajdonos, Baldauf László és Lázár Vilmos. Elkértük és meg is kaptuk a Népszavától (aki azóta be is linkelte a cikkébe) a levelet, hogy a saját szemünkkel láthassuk. Íme:

cba.jpg

Se fejléc, se pecsét, se aláírás, tehát lehet, hogy csak vicceskedett valaki, de lehet tényleg igazi is. Mindenki döntse el saját maga, az ítéletidős-plakát ismeretében.

Frissítés: A levél valódi.

cba2.jpg

Címkék: cba békemenet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr45629102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

clegane 2013.11.12. 13:29:28

Baldauf "Barnanyelv" László
Lázár "Szopok is" Vilmos

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.11.12. 13:31:04

Nem csak a plakát volt, hanem egy olyan CBA katalógus is, amelyben Baldauf a fenti levél tartalmához és stílusához hasonló szöveget jelentetett meg az akciós margarin mellett, és ami egészen véletlenül stócban áll a CBA-kban a választás napján a kampánycsend legnagyobb dicsőségére.

Szóval szerintem hiteles.

Virág et. 2013.11.12. 13:35:13

Simán elhiszem, hogy valódi. Ítéletidős izé nélkül is.

Egyébként elég lehangoló az a régi posztotok. Ment a nagy ünneplés, aztán most jogos a kérdés, hogy boldogok vagytok-e.

Marcellusca 2013.11.12. 13:49:49

@Virág et.: Jogos kérdés. :)

Meg furcsa látni a rég eltűnt kommentelőket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.12. 13:54:50

Mily' szép, a legszebb rendszerváltás előtti időket idézi.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2013.11.12. 14:00:23

a levél valódi, Baldauf úr megköszönte a Népszavának az ingyenreklámot!

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.11.12. 14:07:46

Ugye annak idején a rencerváltáskor arra szavaztunk, hogy kivonuljon-e a párt illetve a politika a munkahelyekről...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.11.12. 14:11:24

Bizony, nem kamu, sőt, büszke rá a CBA vezetője:

„Örömmel láttam magánjellegű felhívásom leközlését. Szeretném megköszönni, Önnek azt, hogy gondolataim a közvélemény minél szélesebb rétegeihez eljuthassanak.”

nepszava.hu/document/8/original/CBA_Baldauf.pdf

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.11.12. 14:13:06

Ezen nincs mit csodálkozni, jól működik a pártgépezet.

nandras01 2013.11.12. 14:38:01

azt azért megnézném, hogy egy boldogabb országban, mondjuk alsó- zambia, vagy etiópia- külső, milyen képet vágna egy alkalmazott, ha a tulajdonostól egy hasonló levelet kapna.
mondjuk, az is igaz, hogy bár magyarország jobban teljesít, de azért még nem vagyunk zimbabwe szintjén.
de erősen dolgozunk rajta...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 14:42:12

Hol ezzel a gond? A CBA tulajai közismerten fideszesek, így természetes, hogy alkalmazottaik körében igyekeznek a Fideszt népszerűsíteni. A munkahely nem politikamentes hely.

Agyalap 2013.11.12. 14:52:49

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Persze csak akkor nem, ha a pártközpontban dolgozol.
Egyébként mi keresnivalója is van a politikának a munkahelyen? Gondolom teljesen elfogadott, ha iskolában dolgozom, és ezt szajkózom a kölyköknek. Például.

Virág et. 2013.11.12. 14:53:47

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Ha valakit politikai nézetei miatt a munkahelyén hátrányos megkülönböztetés ér, akkor már gond. "Állítólag" itt ilyen senkit nem ért, de nyilván nehéz elhinni egy ilyen levél után, hogy legalább a vezetőknek ne lenne kötelező a jelenlét és ne lenne valami hátránya a hiányzásnak. Kultúrországokban éppen ezért törekednek arra, hogy a munkahely igenis politikamentes hely legyen. Multiknál sok helyütt előírás, hogy nincs helye politikának a munkahelyen.

A kommunizmus egyik ismérve volt a munkahelyi mozgósítás, nem kéne odáig visszamenni.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 15:03:26

@Agyalap:

Pedig ez van a legtöbb munkahelyen. S nyilván, ha a főnök politizál, annak nagyobb a súlya. A munkahely nincs depolitizálva.

Iskolában is ez van egyébként. Egy-egy tanár hatalmas befolyást tud gyakorolni a gyerekekre.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 15:04:38

@Virág et.:

A hátrányos megkülönböztetés gond, de ez jellemzően olyasmi, amit szinte sosem lehet bizonyítani.

NYJetsTD 2013.11.12. 15:24:32

Nincs mit tenni, ez az ország egy köpedelem. Viszont jókat fogok röhögni, amikor a kör bezárul és sok okádék talpnyaló egymást fogja felzabálni...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.11.12. 15:55:46

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "Hol ezzel a gond? A CBA tulajai közismerten fideszesek, így természetes, hogy alkalmazottaik körében igyekeznek a Fideszt népszerűsíteni."

Itt az a kérdés, hogy hol van nagyobb gond: az országban, a CBA-ban, vagy a fejedben...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 15:57:06

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Én nem látok gondot. A CBA-nak joga van politizálnia, s él ezzel a jogával, ennyi.

dr. Aullah 2013.11.12. 16:02:00

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Remek taktika: Egy nem normális dolgot normálisnak próbálsz bemagyarázni, mintha semmi gond nem lenne ezzel. Gondolom akkor azzal is egyetértesz, hogy az egyik jobbikos polgi ilyen hosszú kérdőívet töltet ki a jelentkezőkkel és csak olyat vesz fel, aki egyetért az ő politikai nézőpontjával.

J. Gusztáv 2013.11.12. 16:08:08

A következő lépés, hogy jövőre orsós buktor, minden magyarok apja születésnapján, testületileg kell felvonulni. A Felvonulási téren újra felhúzzák az emelvényt, ahonnan a nagy vezér integethet híveinek...
Hányadék, rosszabb mint a Kádár, korszak....

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 16:11:44

@dr. Aullah:

Ha a főnökkel összeférhetetlen vagy, mindenhonnan kirúgnak, s ennek megtalálják a törvényes módját. Ez a valóság, akkor is, ha nem pozitív.

Viszont a pártpropaganda terjesztése nem gond.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2013.11.12. 16:12:06

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: a CBA vezetőinek joga van politizálni, de enyhén szólva nem etikus a saját politikai preferenciáit ajánlani az alkalmazottainak, akik tőlük függő viszonyban vannak.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 16:15:25

@Nelson.:

Igen, valóban felmerül etikai probléma, hiszen ezt az alkalmazott nyomásgyakorlásnak érezheti, viszont nem törvényellenes.

Szerintem egyébként az egész kontraproduktív, mert az átlag alkalmazott utálja a főnökét, azaz így a Fideszt is megutálja.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2013.11.12. 16:23:35

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: te kérdezted, hogy hol ezzel a gond. nem volt szó törvényességről, csak arról, hogy ez nem normális.
az viszont igaz, hogy nagy valószínűséggel kontraproduktív.

titan 2013.11.12. 16:37:54

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "jellemzően olyasmi, amit szinte sosem lehet bizonyítani.", és ezért elfogadott? Mert ha nem, akkor bizony meg kell előzni azzal, hogy politikamentes legyen a munkahely. Az meg hogy arra hivatkozol, hogy "de ez nem így van az életben" irreleváns, mert pont arról beszélünk, hogy hogyan _volna_ normális

Tücsök1 2013.11.12. 16:39:07

@J. Gusztáv: Lelőtted a poénomat,de sebaj. Nekem is az jutott eszembe,hogy lesz itt még felvonulás május 31-én,élőképpel,virágcsokrokkal,operai díszelőadással.

Minorkavidor 2013.11.12. 16:40:05

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Csak 1 kérdés: az ún. 4 igenes népszavazáson te, hogy szavaztál arra a kérdésre, hogy kivonuljanak a pártok a munkahelyekről?

@nandras01:

Azokon a helyeken 90 % feletti az analfabéták aránya:))
Más: Jól látom hasonló az avatarod, mint dr. Aullahnak? Érdekes kis szőrpamacs:))

@Hoppácska:
? Baldauf és a Lázár fivérek is igennel szavaztak akkor? Vagy nemmel szavaztak?

@J. Gusztáv:
Ez május 31. Ha elveszed a 3-ast, akkor egy ismert dátumot kapsz:))
A születési idő megváltoztatása a művészvilágban elterjedt szokás:))

titan 2013.11.12. 16:40:10

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: normális főnök olyan alkalmazottal dolgozik, aki jól végzi a munkáját, nem olyannal, aki megfelel a világnézetének. Nem baj, ha a kettő egybeesik, de lényeges, hogy csak a normálisan dolgozó alkalmazott termel profitot.

Zeppeliner 2013.11.12. 16:43:59

Legszerencsétlenebb nemzeti "ünnepünk" az okt 23.Ezért kár volt meghalni annyi embernek.
Itt aztán van ellentmondás bőven.
Kedvencem amikor a Kossuth téren van megemlékezés ahonnan látszik a Szabadság téri(találó elnevezés) szovjet hősi emlékmű, ami pont az amerikai nagykövetség előtt is van.
Ez is olyan tipikus magyarosch. 24 éve elhúztak az oroszok, 15 országra estek szét de senkinek nem volt még mersze eltávolítani onnan. Helyette inkább ott fröcsög körülötte az összes idióta az idők végezetéig. Kicsit olyan ez, mint a ferde kereszt a koronán.

Még szerencse, hogy az én főnököm egyik pártnak sem tagja. Ellenkező esetben lehet, hogy mehetnék én is "ünnepelni". Nevetséges az egész úgy ahogy van, de legalább egy plusz szabadnap.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2013.11.12. 16:46:56

abban mi a kunszt, hogy repostolod a Népszavát?!

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2013.11.12. 16:47:36

plusz ez a post szerepel hírként is a zIndexen. mi a halálnak postolni ezt?! minek olvassa, nézze az ember ugyanazt a hírt 23-szor?!

Zeppeliner 2013.11.12. 16:56:50

Én most látom először. Nem olvasok sem indexet, sem népszavát.

szonár 2013.11.12. 16:57:44

Hehe, Baldauf jól hülyre vette ezt a mérhetetlen ostoba Népszavás csürhét. :P

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2013.11.12. 16:57:51

@rabelais: ne olvasd, nyugodtan kattints tovább. egyszerű az élet, ha nem bonyolítjuk.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2013.11.12. 17:01:02

Akkor van igazán baj, ha kötelezővé teszik, vagy számon tartják, hogy ki nem ment el... mint régen a templomba, majd a pártgyűlésre járást.

ubu1 2013.11.12. 17:07:54

Én elvből nem vásárolok CBA-ban már régóta és mindenki másnak is ezt javaslom. De még így is meglepődtem a híren, úgyhogy ezentúl még jobban elkerülöm ezt a bandát.
Ezentúl világos, hogy aki franchise szerződést köt a CBA-val, az nyilatkozik politikai elkötelezettségéről is. Mindenki ennek tudatában válaszon, hogy hol dolgozik és hol vásárol.

nandras01 2013.11.12. 17:07:55

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
"A munkahely nem politikamentes hely"

mifelénk.
normális országokban, ha a tulaj ilyen levéllel bombázná a dolgozókat, azok először nem is értenék, hogy mit akar a főnök, majd kórusban röhögnék ki.
és, ha a főnöknek esetleg eszébe olyan habókos gondolat, hogy ezt megtorolja, olyan pert akasztanának a nyakába, hogy még az unokája is sírva fizetné a bírságot.
mondom, normális országban. errefelé pedig van, akinek ez természetes...

nandras01 2013.11.12. 17:11:11

@Minorkavidor:
"Jól látom hasonló az avatarod, mint dr. Aullahnak? Érdekes kis szőrpamacs:))"

jól látod.
de nekem előbb volt a grumpy cat az avatarom, mint neki :)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 17:13:44

@titan:

Nem. a megoldásod rosszabb, mint a probléma. Diktatúrákban tilos munkahelyen politizálni.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 17:14:31

@Minorkavidor:

Az más volt. Ott az EGYETLEN párt kivonulásáról volt szó valójában.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 17:15:54

@titan:

Nem teljesen értek egyet ezzel. Ha kölcsönös ellenszenv van, abból semmi jó nem fog kisülni. A munka rovására fog menni.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 17:16:56

@SünBalázs:

Ez nem olyan jellegű kampány. Hiszen nem választás kapcsán történik.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 17:18:05

@nandras01:

Hát, erősen kétlem. Ha nincs kényszerítés, akkor ez nem jogsértő. Miért perelnél? Mert a főnök véleményt mondott? Ez nevetséges.

vikiliksz 2013.11.12. 17:18:52

Nincs is ezzel semmi gond, a cégtulajdonosok azt tesznek a cégükkel amit akarnak (és amit a törvények engednek...)

Nekem meg szívem joga, hogy a jövőben ne vásároljak ebben a ciki pártközértben...

s 2013.11.12. 17:19:04

baldaufra lehet talán azt mondani, hogy annyira hülye, hogy észre sem veszi, miért közölték a kibaszott levelét. Homloklebeny deficites éti csiga, ez az, ami az ember eszébe jut elsőre . . . és aztán sokáig semmi más egyéb már nem . . .

s 2013.11.12. 17:20:48

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Leszámítva a diktátor tömjénezését. Azt gondolom, itt is ez a helyzet.

nandras01 2013.11.12. 17:21:29

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
nevetséges?
meglehet.
de azért javaslom, hogy próbáld meg ezt az esetet elmesélni egy amerikai munkásnak. ha egyáltalán megérti, hogy miről is van szó, és már ezt is erősen kétlem, akkor szerintem erősen a fejét csóválva, csak annyit mondana, hogy "mik meg nem történnek a vadak földjén..."

s 2013.11.12. 17:23:23

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "Itt az a kérdés, hogy hol van nagyobb gond: az országban, a CBA-ban, vagy a fejedben... "
Méricskéled a mérhetetlent, ez a te nagy bajod. :-D

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 17:24:28

@ubu1:

Sok embernek nincs meg ez a lehetősége. ne Budapestből indulj ki! Én konkrétan éltem már olyan környéken, ahol az EGYETLEN normális bolt egy CBA volt.

Ugyanez a munkahely esetében. Ha a legnagyobb munkaadó a CBA a faluban, akkor bizony a munkanélküli nem tud válogatni, ha a CBA állást hirdet.

Egy időben a CBA nagyon nyomta ez a magyarkodós ügyet, Usztics Mátyás horvát nemzetiségű magyarkodó kisebbségivel az élen, Magor vagy mi volt a neve (nem tudom még létezik-e), én bojkottáltam a magoros termékeket, de a CBA-ban bizony kénytelen voltam vásárolni, ha nem akartam utazni 20 km-t.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 17:25:11

@s:

Oké, de nincs jelenleg diktatúra, így ez irreveláns.

ciccaful 2013.11.12. 17:26:48

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: több cégnél is dolgoztam (versenyszféra) már és elég sokkal voltam napi kapcsolatban, de SEHOL nem találkoztam nyílt politizálással.
továbbmegyek.
lövésem sincs, h a vezérigek/tulajok milyen párt szimpatizánsai volt. a saját főnökeimről sem tudtam.
és sztem ez a normális.
a rendszerváltozás erről is szólt.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 17:27:35

@nandras01:

Más szokások. De Európában bizony van ilyen. S nem csak Kelet-Európában! Én személyesen láttam Spanyolországban választási kampány alatt, hogy a boltok pártodosodtak, a tulaj nézetei szerint voltak kiragasztva ilyen vagy olyan választási plakátok a bolt ablakába. Csak a legnagyobb hipermarket-láncok nem csinálták ezt.

szonár 2013.11.12. 17:29:01

Mindenki számára nyilvánvaló, hogy az ellenzéknek az fáj, hgy nem az ő - meglehetősen kínsora sikeredett - rendezvényükre mozgósítottak ilyen módon. :P

nandras01 2013.11.12. 17:32:13

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: és nem lehetne, hogy néha onnan vegyünk példát, ahol az emberek normáliak is tudnak lenni?

elhiszem, láttál ilyesmit spanyolországban, de egy plakát kirakása és az alkalmazottak (enyhén szólva is) presszionálása, azért nem egészen ugyanaz az eset.
mert ne legyen félreértés, a cba- s eset, bizony igen durva presszionálás.

s 2013.11.12. 17:37:50

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: A diktatúra nem igen, vagy nem kérdése. Az egy fokozatos átmenet. Ha a főnök politikai véleményének követése lényeges szempont egy munkahely megtartása esetén a szegényes munkakínálat közepette, akkor ez igenis befolyásolásnak számít. Finoman, de a létezésed feltételeit illetően - jövedelemszerzés - határozottan. Nem arról van szó, hogy lefejeznek, mert felségsértést követsz el, amennyiben nem osztod a főnököd véleményét ebben a kérdésben, de azért elég határozott lépést tesznek ebben az irányban.

Mi, demokraták nem szeretjük az ilyesmit. Te lehet, hogy igen, de mi nem.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 17:40:32

@nandras01:

Alapvetően ezt bunkóságnak tartom én is, de bizony belefér a véleményszabadságba.

Egy másik eset. Az egyházi 1 %-ok összegyűjtésénél egy ismerősöm csinálta a következőt az alkalmazottaival: "figyelj, te nem töltötted ki az 1 %-os nyilatkozatot, elfelejtetted vagy direkt vagy nem érdekel?", s ha az alkalmazott azt mondta, hogy őt az egész nem érdekli, ezért nem nyilatkozott, akkor és csak akkor azt mondta neki "megtennéd, hogy beírod akkor az én egyházamat?" - ezt elfogadhatónak tartom.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 17:42:58

@s:

Ugyanez azonban mindenre igaz. Ha a főnök pl. vegetáriánus, te meg vadász vagy, valószínűleg ebből is előbb-utóbb gondod lesz. Akkor is meg fogja jegyezni, ha egyébként szabadságszerető, rendkívül toleráns ember.

Tücsök1 2013.11.12. 17:44:37

@szonár: Mindenki számára nyilvánvaló,hogy téged szonárral találtak a búvárbéka segge alatt,innen kaptad a neved is.Véleményed, ami számodra nyilvánvaló,minket nemhat meg.

[megmondoember] 2013.11.12. 17:49:03

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: A baj nem az, hogy ez így lejött meg hogy a CBA-főnök ezt megengedte magának, hanem az, hogy a CBA-t nem bojkottálják emiatt országosan a polgárok. Mert a hülye magyarnak az fontosabb, hogy 15 forinttal olcsóbban vegyen margarint, mint hogy egy rendes országot építsen fel. Amiben mellesleg a 200 forinttal drágább margarint is megengedhetné magának a nem létező összefonódások, a korrupció hiánya, stb. révén megspórolt pénzek, alacsonyabb adók miatt.

szonár 2013.11.12. 17:53:10

@Tücsök1: Gondoltam, hogy egy rakás elborult agyú libeárlbolsevistát - aki képtelen túljutni azona szamárságon, hogy diktatúra van itten - nem fogok meghatni, de járnak ide normálisak is.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 17:57:02

@[megmondoember]:

Bojkott nem lehet. Miért? Eleve az emberek többsége fideszes vagy legalábbis nem Fidesz-ellenes. A többiek közül meg sokan olyan helyen élnek, ahol a CBA az egyetlen bolt. Ne a nagyvárosokból indulj ki! Az, hogy egy vékony értelmiségi rétegnek egy része valamit bojkottál: nincs semmi jelentősége.

Tücsök1 2013.11.12. 18:01:48

@szonár: Gyanítom,az nem te vagy! Inkább legyek liberálbolsevista-honnan kölcsönözted ezt a kifejezést?- mint egy békemenetelő,gondolkozni képtelen birka.

szonár 2013.11.12. 18:02:34

@Tücsök1: A liberálbolsevista egy gondolkozni képtelen bírka, tehát, ha így, akkor cseberből vederbe jutottál.

nandras01 2013.11.12. 18:05:40

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: határeset, de még elfogadható. bár, lehet, hogy finnyásabb tájakon, még ezt sem tolerálnák.

nandras01 2013.11.12. 18:10:41

@szonár: nem mintha vitázni lenne kedvem egy agyamputálttal, de azért azt elárulhatnád, hogy mi a rák az a "liberálbolsevista"?
már csak azért, mert a "liberális" és a "bolsevik" eléggé antagonisztikus ellentétben állnak egymással...

Salaxxx 2013.11.12. 18:21:32

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Ez csak félig igaz. Az egyén - természetesen - kifejtheti politikai nézeteit, vallási, világnézeti álláspontját mindaddig, míg evvel nem sérti mások vallási, politikai, világnézeti képét.
Valamely szervezet számára agitációs tevékenységet még szimpátia alapon sem lehet. Ha jól tudom, ezt még érdekvédelmi (szakszervezeti) szinten sem lehet.

Salaxxx 2013.11.12. 18:35:51

@szonár: Te tényleg ennyire nem érted az itt folyó polémiát, vagy szóltak a Pártközpontból, hogy ezt írd?

É2I 2013.11.12. 18:37:23

Jaja, fasza munkahely az ahol megideologizálják melyik politikai irányba tarts, vagy mehetsz a fenébe közmunkásnak.
Csak gratulálni tudok azoknak a majmoknak, akik ezt elfogadhatónak tartják, remélem megélik még a szocialista gulág reinkarnációját: a saját és családtagjaik bőrén. Bár tudom ők lennének az elsők akik a lecumiznák a pártvezérek pélóját egy-egy zsírosabb funkcióért. (Mint ahogy a járási pártelnökök már teszik is ezt)

csárli hárper 2013.11.12. 18:53:18

@É2I: és miközben vagonokba terelik őket, ezt kiabálják: ha ezt orbán kisztitkárelvtársúr látná!...

Le_Penseur 2013.11.12. 19:02:36

A szocializmus legszebb éveit idéző, szervilis már-már Selmeczi szenátorasszony szintjét súroló szöveg. Gratula!
Még mindig ámulatba ejt, ahogyan ez a szélsőbaloldali társaság magát nemzeti érzelmű, igazi hazafinak titulálja!

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.11.12. 19:32:38

@szonár:

Vagyis szerinted sem kamu a levél? Sok helyen azt olvastam, hogy kamu. REMÉLEM!
Mert ha mégsem kamu, az gááááz!

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2013.11.12. 19:39:15

Nekem mától Baldauf László a példaképem!

Messziről látszik az arcán, hogy biztosan nem ugyanilyen elánnal dörgölőzött '90 előtt a párttitkár elvtárs szaros seggéhez.

Szelid sunmalac 2013.11.12. 20:02:49

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Nem tudom. Mifelenk nem normalis, hogy munkahelyen politizalnak. Sot! Kifejezetten tiltjak, meghozza belso szabalyzatban, es nagyon komolyan be is tartatjak. Persze tudom, Bulgariaban mas a helyzet, birkakkal dolgozva meg inkabb, nalad meg aztan vegkepp.

morbiczer 2013.11.12. 20:07:51

Bele se merek gondolni mi lett volna, ha mondjuk Gyurcsány idején a TESCO kiküld egy ilyen levelet az alkalmazottainak, amiben a kormány melletti kiállásra buzdít..

M. Péter 2013.11.12. 20:11:30

@nandras01: Itt van egy cikk arról, hogy az USA-ban is próbálták egyesek rábeszélni az alkalmazottjaikat, hogy ne Obamára, hanem Romney-ra szavazzanak: www.huffingtonpost.com/2012/11/06/ceos-obama_n_2085909.html

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.11.12. 20:13:15

@M. Péter:
Az ilyen MINDEGYIK országban undorító. Ez nem egy relatív dolog, az ilyen politikai mentalitás az egyik legaljabb dolog.

Secnir 2013.11.12. 20:14:22

akkor még egyszer, mert blogmotor benyelte:
kérdésem a következő:
baldauf levelét a dolgozók a fizetési papír mellett találták, vagy kipostázta otthonukba?
ugyanis.
ha a fizetési borítékban volt, akkor baldauf hazudik, miszerint magánemberként küldte, hiszen a cég erőforrásait használta fel erre a célra. emellett felmerül a burkolt fenyegetés (megfélemlítés) is.
ha viszont a dolgozóknak kipostázta OTTHONRA, MAGÁNEMBERKÉNT, akkor viszont felmerül a kérdés: a cba csak nem illetéktelen adatkezelést követett el, amikor átadta a dolgozók listáját a címükkel együtt egy magánembernek? de ezt majd @Virág et.: megválaszolja, ő az ügyvéd ;)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2013.11.12. 20:28:20

@Secnir: ez nem kérdés, ha elolvasod a levelet: a boltvezetőknek küldték és őket kérték meg, hogy tájékoztassák a dolgozókat.

Fidesz-Magyar Tolmácsberendezés 2013.11.12. 20:30:39

@nandras01:
LIBERÁLBOLSEVISTA (melléknév): mindazon személyek általános megbélyegzésére használt kifejezés, akik a PÁRT politikájával kapcsolatban ellenvéleményt, kritikát vagy önálló gondolatot fogalmaznak meg. Ld még: nemzetietlen, hazaáruló.

Kandabula 2013.11.12. 20:33:04

Szarjankók. Méghogy magánemberként... Röhej.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.11.12. 20:34:08

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Ha téged a CBA fizet, az nem mentség, de legalább magyarázat. Ha ingyen csinálod, csak szimplán kibaszott szánalmas.

Persze messze nem annyira, ahogy a másik poszton a két főgyökeret, Baloghot, meg Kövért véded.

Ben Franklin 2013.11.12. 20:38:11

Mi a baj ezzel? Nem is vásárolnék a CBA-ban ha nem irtanák a bolsikat.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.11.12. 20:52:10

Nekem tetszik, hogy a cba dolgozókat meghívták békefelvonulni. Végre volt pár magyar is a románok között.

ekat 2013.11.12. 20:58:02

@Fedor: Na pont azóta nem teszem be a lábam CBA-ba.

béla a görög (törölt) 2013.11.12. 21:12:03

Azzal a magánjellegű kéréssel fordulok azok felé akik rühellik a Fideszt, hogy ezentúl ne (se) vásároljanak CBA-ban. Szabad akaratukból bojkottálják annak termékeit.
Egy szabad és akarattal rendelkező fogyasztó és választó

draft22 2013.11.12. 21:17:51

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Nem látsz gondot? Te vagy Rákosi elbomlott maradványa?

draft22 2013.11.12. 21:19:29

@Nyekenyóka.: A bajai videó kamu volt 8már amennyiben nem a valóságot játszották el, mert akkor doku) a bajai csalás viszont nem, és ez a lényeg.

mohaa 2013.11.12. 21:20:43

Milyen megható és "szellemes" ez a köszönő levél ettől az "izétől". (embernek nem nevezném)
Nagyon szívesen! Eddig sem vásároltam nálatok, ezután sem fogok. Ilyenekhez nem hordom a pénzem.

draft22 2013.11.12. 21:21:59

@Ben Franklin: Szóval öngyilkosságra készülsz, én támogatom.

draft22 2013.11.12. 21:29:21

Baldauf elvtárs a szocializmus legfrekventáltabb élelmiszer boltjának igazgatója volt, kapcsolatai már akkor is kiválóak voltak. Tényleg elmaradt az igazi rendszerváltás.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.11.12. 21:31:09

Nincs elég baja annak, aki CBA/Tesco/Auchan stb. helyeken dolgozik? Most még ez is?
Náci fideSS!

campobaszo 2013.11.12. 21:31:21

@Hoppácska: "Ugye annak idején a rencerváltáskor arra szavaztunk, hogy kivonuljon-e a párt illetve a politika a munkahelyekről... "

Eljött a rendszervisszaváltás ideje!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.12. 21:32:17

@toportyánzsóti:

Pont ellenkezőleg. Az lenne diktatúra, ha egy főnök nem mondhatná el politikai véleményét.

Mr. Waszabi 2013.11.12. 21:37:30

A kurva anyját Lázár Vilmosnak. A fideszimádó kurva anyját. Nem hordott a hátán még hazaárulóbb gecit, mint a CBA tulajdonosát. Szar dolog ezzel szembe nézni, de ez van. Erre legyen büszke egész életében. Már ami hátra van, abban. A kurva anyját az ilyen nemzetárulónak.

niklex 2013.11.12. 21:38:35

"Felkérjük a dolgozó elvtársakat,hogy mindannyian szíveskedjenek megjelenni a május elsejei felvonuláson, ahol dolgozó népünk hitet tesz a szocializmus építése mellett"

És hát ugye Baldauf úr -pontosabban az offshore cége-a boltoknak nem is tulaja, csak franchise adója.
És hát ugye, a királyi TV-ben mindig a CBA sajtófőnöke nyilatkozhat.
Vissza a múltba, fénysebességgel !!!

toportyánzsóti 2013.11.12. 21:45:39

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Így már érthető a szinted,pár tanfolyamot is megpróbálhatol,takarítás is menne,minden zugba benézel.

Jock Ewing 2013.11.12. 21:53:31

@Mr. Waszabi:

Mi van te formátlan kis buzi, pápaszemes kobrakígyó? Berágtál? Mások anyját szidod itt a net-en? Az ilyen hülye állatból mint te vagy, műtrágyát kell készíteni a fehérjefeldolgozóban. Kizárólag ebben az esetben mondhatnád el magadról, hogy hasznos tagja lettél a társadalomnak.

draft22 2013.11.12. 21:54:03

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Te ennyire hülye vagy? Netán Fletó fizet neked, hogy nevetségessé tedd a bolsevista Fideszt?

Secnir 2013.11.12. 21:57:22

@Nelson.:
oppardon, ez benézés tárgya lett.

Bretschneider detektív 2013.11.12. 22:12:02

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Te sem vagy törvényellenes, csak undorító, aztán mégis a szemem elé kerül, amit írsz.

Bretschneider detektív 2013.11.12. 22:15:18

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Épp ezért undorító, amit a főnök csinál. Ha ezt sem érted, akkor ne igyekezz gondolkodni, mert fájni fog.

Bretschneider detektív 2013.11.12. 22:18:09

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Tényleg ezt teszi? Akkor nem csalódtam az ipsében.

Bretschneider detektív 2013.11.12. 22:20:55

@toportyánzsóti: Barika megy a mezőn, szembejön a nyuszi. Hová mégy, barika? Bircaiskolába.
És mit tanultok a bircaiskolában? Hááát... karámból ki, karámba beeee. Meg oroszt.

s 2013.11.12. 22:22:46

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Lófaszt. Sem a főnökeimet nem ismered, sem engem. Nem vagyunk egyformák, de azért jól elvagyunk. Intelligencia kérdése. Talán ezért nem érted a dolgot.

s 2013.11.12. 22:30:15

@béla a görög: Elkéstél, pajtás. Én azért nem vásárolok ott, mert az Auchan az olcsóbb.

dobzse.laci 2013.11.12. 22:33:06

@nandras01:
Te most direkt addig bonyolítod neki, amíg be nem kerül egy végtelen ciklusba?
Azért létezik ám egy állatvédelmi törvény is!

NYJetsTD 2013.11.12. 22:35:33

CBA üzletek Magyarországon kívül:
Szlovákia, Csehország, Románia , Bulgária , Lengyelország és Szerbia.
A mocskos multija... tuti hogy azokban az országokban is külföldi érdekeket szolgálnak ki a népek... a magyar karvalytőke meg betette oda a lábát... a nemzeti érzelmű igazi hazafiak remélem kizavarják onnan őket... : )))

s 2013.11.12. 22:35:59

Elfelejtettem mondani, de végül is soha nem késő.

Mindenki kiszippanthaja a kőkemény faszomat. Többször is, és anyád is jöhet.

vallatas 2013.11.12. 22:45:54

Eddig a közeli CBA-ba jártam, mert hát közel volt, de inkább gyalogolok még két utcát, ezek után, én nem fogom szponzorálni ezt a békamenetes fost.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.11.12. 22:46:08

@s:

Menyi szeszt ittál meg eddig büdösbogár ballib a mai napon??

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.11.12. 22:48:30

Ja hogy a milla, meg lopcsány csemboriain lehet hözöngeni csak a Kormány mellett nem lehet kiállni meg fellépni a gyarmatositók ellen??! Meg akarjátok tiltani ballibsik??!!
A kurva anyátokat!

vallatas 2013.11.12. 22:49:59

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
te nagyon vicces figura vagy, miért nem inkább egy füzetbe irsz, mondjuk csak magadnak?
óvoda bázdmeg.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.11.12. 22:50:03

A CBA egy MAGYAR üzletlánc. Ezt akarják bojkottálni a geci szemétláda hazátlanok. De ezt nem hagyjuk!!
A libsik menjenek csak a tescóba patkányrákta külföldi kenyérér, én inkább megveszem a friss magyart a CBA-ban :)))

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.11.12. 22:52:26

@vallatas:

Még a NYUGATI országokban is teljesen természetes, hogy a KORMÁNY mellett vonulnak fel 100 ezrek. Anglia, Franciaország, USA, Németország, Belgium, stb...itt mindenhol van hatalmas menet ezekben az országokban Kormány mellett is, és nem csak ellenzéki tüntetések!!! Szóval egy kibaszott nagy csúsztatás, hogy csak diktatórikus államokban menetelnek tömegek a kormány mellett!! Ennyit erröl.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.11.12. 22:55:45

@Mr. Waszabi:
A tiéd! Ha nektek anyira jo volt a lopcsányi álmokfutás akkor menjetek el egy lakatlan szigetre, vigyétek magatokkal ezt a mocskos pápaszemes férget azt éljetek ott boldogan, de a MAGYAR embereket hagyjátok már békén a MAGYAROK országában!!

vallatas 2013.11.12. 22:57:20

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
miért lennék hazátlan?
magyarázd már meg kérlek.
Én nem beszéltem diktatórikus államról, csak egyszerűen gusztustalan ez a CBA-s levél, hányinger.
Ne kezdd te is, hogy aki nem békemenetel az már nem is magyar, aki nem a CBA-ban vásárol az meg kifejezetten hazátlan.
Miért rekeszted ki azokat akik esetleg kurvára rossznak ítélik meg a mostani kormány teljesítményét?
És ne gyere a barom ballibezésedel, mert nem mindenki ballib akinek a mostani kormány teljesítménye nem gyere be.
ha meg normálisan nem tudsz válaszolni, mondom írj egy füzetbe.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.11.12. 23:02:21

@vallatas:

AGymosottak vagytok az a baj! Nem veszitek észre azt hogy az itthoni liberálisok más nem csinálnak mint hogy mennek külföldre azt hazudoznak rólunk össze-vissza, meg antiszemétizmust, meg diktatúrát kiáltanak!! DÖGÖLJENEK MÁR MEG AZ ILYENEK!!!
Mint legutobb a svéd tévés eset...Heller banya böffögései...büdös kurva! Hagyják mér békén az Igaz MAgyar embert a saját országában!!! Hagyjanak már békén minket a balliberálisok!!

De nem baj, az nyugtat hogy jövöre ismét fölényes Fidesz-KDNP gyözelem lesz!! :)))

"mert nem mindenki ballib akinek a mostani kormány teljesítménye nem gyere be."

Ezért vagytok agymosottak. Valoszinüleg te sem éltél 1989 elött.

ÉN IGEN!!

Azt lehet moderálni a komentemet, de a véleményem attól még változatlan!!!

Na! Jóéccakát!

vallatas 2013.11.12. 23:06:54

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Miért lennék én agymosott?
Az a fél millió magyar aki elment külföldre, mind liberális volt?
A rossz hírünket keltik? ez komoly?
Tehát ha nem vagyok Fidesz szavazó, akkor agymosott vagyok?
Ez most komoly? :-)
A magyar ember a saját országában, nyomorog bizony, az olyan hívők miatt mint te.
Jól megélnek a tapsikolok az biztos.

Dr.Zomboss 2013.11.12. 23:08:03

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Te nagymagyar! Az miaz, hogy "patkányrákta"? Nem vagy hazaáruló véletlenül, hogy egyszerű szavakat képtelen vagy helyesen leírni?

s 2013.11.12. 23:15:42

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Többet, öregem, mint amennyit te akár csak elképzelni is tudsz. Mi a fasz van egyébként? Szólt anyád, hogy szopni akar? Mondtam hogy jöhet, mi a faszt nem értesz, bazdmeg.

Bee-zony 2013.11.12. 23:18:16

Politikát és pártharcot mindenhova, még az élelmiszerboltba is… durva. Törvényes, de nem etikus – ezt már jónéhányszor el lehetett mondani Magyarországon – és miért pont a hatalmon levők változtatnának ezen, amikor nekik ez így jó, ez így rendben van. Emiatt csak akkor visítanak a kettősmércések, ha ellenzékben vannak. Ellenzékben a cél a szavazatszerzés, hatalmon pedig a hatalom megtartása és kiszélesítése, és a cél szentesíti az eszközt (bár Gandhi már kifejtette, hogy miért nem.).
És hol a perspektíva határa? A dolgozók bevonása után következnek a vásárlók?
(És narancsos bukta kapható-e? – vagy az tilalmi listán van, mert az káros a Fidesz-fanok egészségére?)

Mindenki láthatja, hogy a Fidesz-KDNP egy nyomulós fehérgalléros bűnszervezet, és nincs olyan hét, hogy ne tennének egy-egy lépést a diktatúra irányába.
Van-e ennél rosszabb?
Van.
„Bajnai Gordon: Egy év múlva miniszterelnök leszek”
www.origo.hu/itthon/20131110-egy-ev-mulva-miniszterelnok-leszek-interju-bajnai-gordonnal.html
Ez alapján két eset lehetséges: ha Bajnai nem lesz egy év múlva miniszterelnök, akkor ő egy hazudós hülye – és ez a jobbik eset. Ha viszont egy év múlva miniszterelnök lesz – nem hat hónap múlva, amikor a választás lesz (ha lesz), hanem egy év múlva – akkor ott a kérdés, hogyan? Pl. így: a Fidesz megint megnyeri az o.gy. választást, a nagyondemokratikus ellenzék polgárháborút robbant ki, és behívják az USraeli judeonácikat, és Bajnai lesz a bábkormány miniszterelnöke. Avagy a másik oldal erre behívja az oroszokat, és Magyarországon kezdődik el a harmadik világháború, és megvalósul a nyirkai jóslat, hogy a nép fele elpusztul (remélhetőleg a rosszabbik fele).
Magyarországon jelenleg csak rossz, és még rosszabb van.
Logikus, hogy a lefelé tartó spirál eléri a legmélyebb pontot, a negatív maximumot, és az is látszik, hogy a fehérgalléros bűnözőkben van még kapacitás ebben az irányban.
Mi is a legkisebb rossz ilyen körülmények és kilátások között?
A kivándorlás.
Ilyen szereplőkkel bőven lehet rossz és még rosszabb forgatókönyveket levezetni. Aki viszont elszakad a valóságtól, és azzal jön, hogy szarból milyen jó várat lehet építeni – vö. Hángerien feritél – az vagy hülye, vagy hazudik, vagy mind a kettő.
Ne aggódj, légy boldog, két hét alatt rend lesz – csak az a kérdés, hogy melyik kormány alatt, és melyik évben, és hogy addig hányan maradnak életben.

s 2013.11.12. 23:18:30

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Azok mellett a kormányok mellett talán még én is menetelnék. Kapjál már fényt, pubi! Ami itt van azért legfeljebb elmenetelünk innen a picsába.

s 2013.11.12. 23:21:14

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Azt nem lehetne, hogy ti viszitek magatokkal orbánt egy lakatlan szigetre, ott tetszőleges alkalommal seggbe basszátok - vagy ő titeket, a mocskos részletek nem érdekelnek ennyire - és minket meg hagytok itt egy normális országban élni?

Fidesz-Magyar Tolmácsberendezés 2013.11.12. 23:24:24

CSEMBORIAIT (fn, tsz. acc.): ld. dzsemborijait (ismeretlen eredetű szó, a cserkészek nagygyűléseit hívták eredetileg jamboree-nak)
PATKÁNYRÁKTA (mn.): ld. patkányrágta

draft22 2013.11.12. 23:43:45

@@s: Ne mi, ő menjen a picsába. Az ilyen fideszes bolsi patkányok, rontják a magyarság levegőjét

Gerilgfx 2013.11.13. 01:28:08

most komolyan a cba jobboldali elkötelezettségén lepődnek meg a libsik, miközben ők gyártják a gárdisták egyenruháit?

Tyreo 2013.11.13. 02:15:33

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: ŐŐŐ én személy szerint inkább a helyi pékséget és kisboltot pártolom. Ráadásul undorítónak tartom amit a CBA csinált és bojkottálni fogom. Akkor mi van?

zsg? 2013.11.13. 06:15:27

Egyik állítás, a CBA-s levélből:
"csak összefogva tudunk gátat szabni és kategorikusan elutasítani a posztkommunista, liberális gazemberek mesterkedéseit, akik lépten-nyomon elárulják hazánkat, külföldi multiérdekeket szolgálnak ki, mindezt úgy, hogy a magyar emberek boldogulását, fejlődését is beáldozzák."
és
"Akik hazánk további megerősödését, a kiegyensúlyozott és szisztematikus fejlődését...."

Másik néhány állítás, a napi üzleti életből:
- Az egyik CBA-s cég (REmiz) közel félmiliárdos adótartozással szerepel a NAV szégyenlistán.
- Egy másik CBA-s cég (Delikát) 2011-ben bebukott négymilliárd elcsalt ÁFA-val
- Az FMCG szektorban kiirthatatlanul él és és röhögve terjed a pletyka, hogy a tej-, hús-, gabona-, cukor- és egyéb élelmiszer szektorok fiktív áruutaztatós adócsalásainak központi figurája a CBA.
- A kasszainformatikával foglalkozók között kiirthatatlanul él és röhögve terjed a pletyka, hogy ha egy CBA-s üzletben van négy kassza, abból kettő biztosan nem a fekete dobozra dolgozik.

Szóval volna két tiszteletteljes kérdésem

1) A magasztos hitvallás a "magyar emberek boldogulásáról", meg a "hazánk megerősödéséről" hogyan egyeztethető össze a fentiekkel????
2) Ha az ország egy komoly részét "posztkommunista, liberális gazember" címszóval illetik, akkor miért is hordja hozzájuk a pénzét????

Kandeláber 2013.11.13. 08:03:53

Nem értem, mi az a nagyon nagy gond.
A tulaj írt egy körlevelet az alkalmazottainak, azok elolvasták, és vagy elmentek a békamenetre, vagy nem.
Nem tűnik úgy, hogy jelenléti ívet vezettek, esetleg listát a jelentkezőkről.
Baldauf meg Lázár arra költi a pénzét, amire akarja.
A CBA-t pedig lehet bojkottálni, én személy szerint nem szeretem, és megtehetem hogy mellőzöm, mert a lakóhelyemen egymáshoz egészen közel van egy Interspar, egy Penny Market és egy CBA. Olyan nagyközségben viszont, ahol mondjuk csak egy darab CBA van belátható közelségben meg néhány ún. "kisbolt" (Metróból meg Pennyből beszerzett, a származási helyeknél jóval magasabb áron árusított termékekkel) nem lehet megoldani.
Nem a CBA miatt esik majd pofára a "demokratikus ellenzék" jövőre, hanem a rezsicsökkentés miatt, amelyet sem Gyurcsány, sem Bajnai, sem Meseházy nem tud überelni.
Demagógia? Az.
Populizmus? Az.
De ezzel lehet nyerni Magyarországon.

Minorkavidor 2013.11.13. 08:15:52

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Most is EGYETLEN PÁRT VAN a munkahelyeken:))

Minorkavidor 2013.11.13. 08:29:56

@[megmondoember]:

Ebben így nincs igazad, ui a CBA a legdrágább lánc, nálunk, Bonyhádon 30-40 %-al drágább, mint a többi: Penny, Spar, Tesco, Aldi és a Lidl.

titan 2013.11.13. 09:34:36

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: épp ezért kell kihagyni a munkahelyről a politikát. Hogy ne legyen alapja az ellenszenvnek.

Kopeczky Ákos 2013.11.13. 09:35:15

Érdemes lenne megvizsgálni, hogy a CBA-nak miért is van az m1 híradóban szinte bérelt médiaideje

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 09:40:28

@titan:

Ezzel nem értek egyet. Ez "az orvosság rosszabb a betegségnél" kategória.

titan 2013.11.13. 11:18:19

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: miért?

@Bee-zony: "Ha viszont egy év múlva miniszterelnök lesz – nem hat hónap múlva, amikor a választás lesz (ha lesz), hanem egy év múlva – akkor ott a kérdés, hogyan?". Úgy, hogy ha valaki valamivé válik, akkor addig, amíg másvalamivé nem válik, addig az marad, ami lett. Nem azt olvasom a fenti soraidban, hogy azt mondta volna, akkor VÁLIK miniszterelnökké, hanem, hogy az LESZ akkor.

Bee-zony 2013.11.13. 12:48:03

@titan: Azt értem, hogy a képtelenség valóra válik, 71 évesen válik Barbra Streisand, és négyszáz dolgozótól válik meg a Dunaferr…
Azt is fel tudom fogni, hogy a hernyóból lepke (avagy pillangó) lesz, és ezt úgy is lehet mondani, hogy a hernyó lepkévé válik (szinonima).
Ha viszont arra akarsz kilyukadni, hogy az „egy év múlva miniszterelnök lesz”-ben benne van bármely, az egy évet megelőző időpont is, hát nem, az legfeljebb csak Bajnai és hívei fejében van így, akik nem csak hogy magyarul nem tudnak, de már a logika is relativizálva van a fejükben.
Holnap csütörtök lesz – de ha a „lesz”-ben benne van bármely megelőző időpont is, a holnaphoz és az egy évhez képest, akkor lehet, hogy már ma is csütörtök van, sőt, lehet, hogy már tegnap is csütörtök volt, nemde? De nem ám.
Ha Bajnai egy év múlva miniszterelnök lesz, akkor mikortól lesz miniszterelnök? Egy év múlva, vagy fél év múlva – esetleg mától, vagy már tegnap is az volt, és úgy maradt, sőt, eleve így született.

A Duna-parti kupolás cirkuszt már át kellene festeni sárgára…

titan 2013.11.13. 13:02:07

@Bee-zony: "Holnap csütörtök lesz – de ha a „lesz”-ben benne van bármely megelőző időpont is,", rossz logika, hibás érvelés, nem azt mondtam, hogy BÁRMELY megelőző időpont, hanem hogy a változás időpontjától. Ha azt mondom, hogy holnap délben csütörtök lesz, az megfelel az általam fentebb vázoltaknak, ugyanis a ma 24 órakor, azaz holnap 0 órakor a nap szerdáról csütörtökre változik.

titan 2013.11.13. 13:02:39

@Bee-zony: "A Duna-parti kupolás cirkuszt már át kellene festeni sárgára… " - egyetértek.

lyken 2013.11.13. 13:26:18

index.hu/belfold/2013/11/13/bontopalok/

Mutyiország. Avagy még egy milliárd a haveroknak. Igaz nemrég még 300 millióból elbontották volna.
Mivel az iparág válságban volt-van és ezért jelentősen estek az árai, ezért tök egyértelmű, hogy most háromszor annyiba kerül elbontani. Katasztrófaalapból persze. Nehogy nyíltan terhelje az adófizetőket.

kalaposinas 2013.11.13. 13:59:25

Akié a föld azé a vallás! Jöhet még az első éjszaka joga is.

Bee-zony 2013.11.13. 14:20:03

@titan: Nagyon csűröd-csavarod. Továbbra is úgy mondanám (ha mondanám), hogy egy éven belül már miniszterelnök lesz.
Rövidre zárva ezt, semmilyen időpontban se legyen miniszterelnök, az nem fog fájni. Ha miniszterelnök lesz, az fájni fog, talán még neki is, úgyhogy az nagy ívben kerülendő dolgok közé tartozik.
Annyi józan ész legyen már a szavazókban, hogy a legkevésbé bolondot választják a bolondok közül – és akkor a miniszterelnökséget napóleoni szinten ambicionálók, Vona és Bajnai kiesnek, Őrült Néró El Quró pedig alapból, és marad a kisnapóleon Orbán, és az antikarizmatikus Schiffer, és ő az, aki jellemző módon a legkisebb „tömeget” vonzza.
Minél normálisabb valaki, annál inkább nem kell senkinek. Ez baj. Ha a szavazók a nagyotmondásra és a hülyeségekre ragadnak, mint a legyek a légypapírra… akkor elválnak az útjaink.

Bee-zony 2013.11.13. 14:25:47

@lyken: Tipikus. Magyarországon nem csak az állami építés, hanem a bontás is kb. 3x annyiba kerül, mint amennyibe normálisan, korrupció és hűtlen kezelés nélkül kerülne. Meg az, hogy bontani kell; az elkúrás nagyon megy...
Ezen felül van Josip Tot, Kaya Ibrahim, és a többi cégtemető.
„Cégeket temet a volt sírköves”
index.hu/gazdasag/ado_es_koltsegvetes/2013/11/04/az_orrunk_elott_megy_az_ipari_meretu_csalas/

Ibolya Duna 2013.11.13. 15:13:51

Ejnye Laci, nem gondolod, hogy ezzel csak magadat (magatokat) járatod le. A leveled emlékezteti a velem egykorúakat egy olyan időszakra, amikor megszokott volt, hogy kijelölték azokat, akiknek ott kellett lenni a felvonuláson. Csak az a kár, hogy a jelszavakat nem írtátok oda, pl. Éljen Rá, pardon Orbán, éljen a párt! Nem féltek, hogy a dolgozóitok esetleg egy másik párt képviselőjét fogják éltetni a beszéd alatt, esetleg össze-vissza fognak kiabálni!

Meridian74 2013.11.14. 07:04:14

OK, de mi a baj az egésszel? Nem volt benne fenyegetés, sem szankciónálás kilátásba helyezése, stb. Egy szépen megfogalmazott kérés volt csupán, semmi több.

Ezen hörögni, na az a nevetséges.

lyken 2013.11.14. 09:44:18

"Egy szépen megfogalmazott kérés volt."

:D
Emlékeztek még, mikor szépen megkérték a földrajzinév bizottságot a döntésre Ferihegy ügyben? :D

deruyter 2013.11.14. 15:27:58

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Neked meg ki adta oda a mindentudást? De tényleg. Nyilván marha frusztráló lehet, he nem mindenki gondolja ugyanazt, mint te. Erősen üldözési mániás vagy. De a megnyugtatásodra írom, olyan habzószájú, akiket magaddal szemben látni vélsz, nagyon kevés van. Fölöslegesen hergeled maga amiatt a néhány tucat ember miatt, aki mondjuk nem érti azokat a számodra megkérdőjelezhetetlen elveket, amik neked szentek. A többség csak egyszerűen jóérzésű és a régi szarból sem kér, meg az új szarból sem és nem szereti, ha megetetik vele a szart és még mosolyognia is kell hozzá. Csak, hogy értsd, miről beszélek, idézek neked néhány dolgot, csak a közelmúltból, amit akárhogy csűrsz-csavarsz, semmi jó nincs benne az általad is hőn szeretett magyar haza számára : dohánykoncessziók odaadása politikai megbízhatósági alapon, véletlenül sem hozzártés alapon. Mészáros Lőrinc szégyentelenre gazdagodása hűség alapon. Állami földek átjátszása csak haveroknak, csak politikai hűség alapon véletlenül sem hozzáértés alapján. Tucatjával sorolhatnám ezeket az ügyeket, amik külön külön is mind 10-100 milliárdokba fájnak a rendes magyar embereknek. Poltpeti meg csak néz nagy naív szemekkel. Hidd el az emberek el fognak menni szavazni, és a kevésbé szarra fognak szavazni. Azt meg végképp nem vágom, hogy mi a rákért jó nekünk magyaroknak a CBA, ha olcsóbb, nem jobb sőt általában szarabb, kevesebb adót is fizet és nem is forgalmaz több magyar árut???

Mate Toth 2013.11.15. 09:31:03

@Ibolya Duna: Nem láttad ? A póló feliratot Orbán az isten! Hát kell ennél több?

titan 2013.11.15. 09:39:43

@Bee-zony: aki csűri-csavarja az te vagy, találni akartál valamit, amivel ekézheted Bajnait. A szomorú az, hogy mostanában tett olyan dolgokat, amikkel megfoghattad volna, te mégis csupán bele akartál kötni, belemagyarázni valamit a szavaiba, ami nem volt.

Bee-zony 2013.11.15. 12:31:35

@titan: Helló spin doktor! Ezek az „érveid”:
„aki csűri-csavarja az te vagy,”
„találni akartál valamit, amivel ekézheted Bajnait.”
„A szomorú az,”
„te mégis csupán bele akartál kötni,”
„belemagyarázni valamit a szavaiba,”
„ami nem volt.”

Személyeskedés (argomentum ad hominem) 100%, érv 0%.

Te „jobban tudod”, hogy én mit akartam; és egyébként is nyilván mindenkinél mindent jobban tudsz.
Még egyszer, csak a (szándékosan) negatív IQ-sok kedvéért:
Bajnai ezt állította:
„2013. 11. 11. 06:59
Bajnai Gordon: Egy év múlva miniszterelnök leszek”
www.origo.hu/itthon/20131110-egy-ev-mulva-miniszterelnok-leszek-interju-bajnai-gordonnal.html
Hogyan lesz az? Kifejtés = 0.
Innentől már két eset van: ha nem lesz miniszterelnök, akkor ő egy hazudós hülye, ha viszont valóban miniszterelnök lesz – akár nem csak egy év múlva, hanem egy éven belül – akkor ő előre tudja, hogy őt meg fogja választani a többség, vagy valami potentátok… honnan tudja ezt előre? „Megkártyázta?” „Lezsírozta?” Ha valóban van ilyen „barba-trükk” a tarsolyában, akkor viszont aljas, és nem kicsit, nagyon.

„aki csűri-csavarja az te vagy,”
Vajon ki csűrte-csavarta bele, hogy az „egy év múlva (akármi) leszek”-ben benne van az „egy éven belül bármikor” fogalma is? Te.

Egyébként a magyarul se tudó Bajnai mondott ilyet is: „az alkotmányt rendbe kell rakni a választás után”.
Akinek a tenni és a rakni mindegy, az menjen a teszedő partra rakodni.

Ha ez a sorscsapás valóban miniszterelnök lesz, akkor az amerikai beléfektetőknek a többszörösét fogja visszaadni a ráköltöttnek a magyar adófizetők pénzéből, és akkor még csak azt sem lehet elmondani, hogy legalább a magyar hűbérúr-oligarchiáknál marad a pénz, országon belül.
Lehet még rosszabb is annál, mint ami most van, de ne legyen rosszabb; a legaljának bőven elég a jelenlegi szint, és nem kell bemutatni, hogy Bajnai vezetésével mennyivel nagyobb a baj, akár a polgárháborúig és a világháborúig.

Az egy normális, józan és korrekt ember, aki azt állítja, hogy egy éven belül miniszterelnök lesz, de nincs hozzá semmi kifejtés a hogyanról? – és teszi mindezt csupán annak alapján, hogy indulni akar a 2014-es választáson, és 5%-on felül mérik, és lehet az MSZP csatolt pártja? Ez kevés, kétszeresen is, egyrészt a papírforma az, hogy az MSZP-E14-DK trió is kevés lenne a Fidesz-KDNP-hez képest, másrészt pedig az E-14 kevés az MSZP-hez képest. Ha mindezek ellenére Bajnai miniszterelnök lesz Magyarországon, az csak valamilyen disznóság útján-módján érhető el, és disznóságból már így is bőven van, és legalább már fokozva ne legyen.

Az utolsó „Riszpekt ház”, az ellenzék esélyeinek elemzésével:
„2014: jön a hullám, vagy marad minden”
index.indavideo.hu/video/2014_jon_a_hullam_vagy_marad_minden

Valamint:
„Történelmi sodrásban - Bajnai gázsütőn”
www.flagmagazin.hu/politika/tortenelmi_sodrasban_bajnai_gazsuton

Bajnai a miniszterelnök? - "Ez a vonat már elment"
www.hirado.hu/Hirek/2013/09/25/22/Bajnai_a_miniszterelnok___Ez_a_vonat_mar.aspx
(…) (Boros Tamás) Bajnai Gordon miniszterelnökké választási esélyeiről szólva megállapította: "Ez a vonat már elment, lényegében nincs olyan konstelláció, amelyben Bajnai Gordon miniszterelnök lehetne."
(…)
(Kiszelly Zoltán) „Azt mondta, az MSZP nem érdekelt abban, hogy legyenek más baloldali pártok is. Úgy látja, "Mesterházyék" tanultak az idősebb szocialistáktól, így most Gyurcsányékat "nekivezetik" az 5 százalékos, Bajnaiékat pedig a 10 százalékos választási küszöbnek.
Véleménye szerint az MSZP-nek előbb-utóbb arról is kell majd beszélnie, hogy ha nem jut be Bajnai Gordon és Gyurcsány Ferenc a parlamentbe, és az MSZP egyedül 25-30 százalékon áll, "akkor hogyan lesz kormányváltás". Szerinte ezek olyan "matematikai kérdések", amelyektől a baloldal nem fog tudni megszabadulni ebben a választási rendszerben.”

„Ami nem volt”: a „lesz” jövő idő, még jó hogy nem volt, és ne is legyen – Bajnai már soha és sehogy ne legyen miniszterelnök. Nem kell fokozni a rosszat; és hogy Bajnai és hívei tudnák fokozni, afelől már nincs kétségem.
Hogy Magyarországon jelenleg csak a rossz és a még rosszabb közül lehet választani, ez a tény a szomorú, és nem az, hogy észreveszem.

titan 2013.11.15. 14:36:09

@Bee-zony: aha, kiválogatod a szavaim közül azokat, amik tetszenek, arra hivatkozol, és akkor én, csűrök csavarok, miután TE írsz nekem arról, hogy "csűröm-csavarom". Mondom, sok mindennel meg lehetett volna fogni Bajnait, mert az utóbbi időben a megmozdulásai elég problémásak voltak, de a "miniszterelnök lesz" szóba belekötni, na az csűrés csavarás.

Bee-zony 2013.11.24. 12:55:50

@titan: Akinek nem probléma, hogy valaki bármilyen alátámasztás, bizonyíték nélkül azt állítja, hogy egy év múlva miniszterelnök lesz (hogyan? miért? csak mert, ezt tojja neki a kisnyuszi?), annak legyen Bajnai a miniszterelnöke a zártosztályon – elmeroggyantak egymás közt, az egyik miniszterelnök, a másik Napóleon, aztán cserélnek, demokratikusan, szavazással.
Ami engem zavar, az a 93000 km2-es nyílt elmegyogyó, és hogy ki zárkózzon be ott, ahol elmebetegek vannak többségben...

Bee-zony 2013.11.24. 12:58:03

Meglett a Mariana-árok is a történetben, a fokozhatatlan (mert már nincs ki, és nincs mivel):
„Pogácsázásba torkollt a CBA bojkottja”
index.hu/video/2013/11/20/pogacsazasba_torkollt_a_cba_bojkottja/
A rosszarcú tüntetők egy marék pogácsával megvehetők. Gy. Feri, húzzál bele (a visszacsábításhoz elegendő dupla adag pogácsa), és menjetek a 3,14csába.

Agyalap 2013.11.25. 14:47:38

@Bee-zony: Igazad lehet, mert a Baján VW autókkal cirkáló fidesz kommandósoknak valószínűleg nem csak pogácsa esett le.
Ezen kívül kicsit egyszerű a látásmódod...

süti beállítások módosítása