Skip to content


       Szűrés lista

Még a személyre szabott törvénymódosítással sem sikerül

A történet röviden:
Zsigó Róbert, Baja polgármestere (és a Fidesz szóvivője), szerette volna, ha az ő jelöltje nyer az Ady Endre Városi Könyvtár és Művelődési Központ igazgatói posztjára kiírt pályázaton. Csakhogy a jelölt nem tudta teljesíteni az elvárt követelményeket, ezért Zsigó Róbert felkereste Halász János kultúráért felelős államtitkárt annak érdekében, hogy a közművelődési magasabb vezetők képesítési követelményeinek jogszabályát [a 150/1992. (XI. 20.) Korm. rendelet 6/A. §-át] megváltoztassák. 

Baja2013nov27-eloterjesztes-01sz.jpg

Csodák csodája, de tavaly novemberben megszületett a 442/2013. (XI. 27.) Korm. rendelet, amivel módosították a képesítési előírásokat. A rendelet módosítása kimondja: „több kulturális intézményi funkciót ellátó költségvetési szerv vezetésére megbízást az a közalkalmazott is kaphat, aki legalább az egyik kulturális intézménytípus intézményvezetőjével szemben támasztott követelményeinek megfelel, feltéve, hogy a kulturális intézményi funkciókat ellátó szervezeti egységeket az adott alapfeladatra vonatkozó felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel rendelkező szakember irányítja.” A dokumentumok a Magyar Narancs közölte.

Ezután Zsigó 2013. november 27-én azt javasolta a bajai képviselő-testületnek, hogy

zsigó1.jpg
Ezután mindenki újra beadta a pályázatot, eredményhirdetés a holnapi ülésen.
Azonban újabb, váratlan fordulat borzolta Zsigó kedélyét.

Zsigó Róbert protezsáltja a 2011 óta a bajai Polgármesteri Kabinetben, tehát Zsigó Róbert polgármester közvetlen környezetében dolgozó Dr. M. Dénesné. (A hölgynek nincs doktori címe, ez a férjezett neve.) Több jel is arra utal, hogy Zsigó Róbert törvénymódosítási kezdeményezésének hátterében éppen Dr. M. Dénesné pályázata állhat. Sajnos azonban valahogy benne maradt a módosítani kívánt kormányrendeletben az 5 éves szakmai gyakorlat követelménye. Így viszont Dr. M. Dénesné pályázata érvénytelennek tűnik, ezt állapította meg a birtokunkba került szakértői vélemény. Nyilván nem emiatt történhetett, hanem teljesen véletlenül, hogy Dr. M. Dénesné valahogy "téves" adatokat írt a pályázatába, mert talán nem emlékezett pontosan, hogy 2, 3 vagy 4 éve hol is dolgozott. A Dr. M. Dénesné által a pályázatban (tévesen!) közölt adatok szerint ugyanis meglett volna az 5 éves szakmai gyakorlata, ámde a bírálatra felkért szakértőnek feltűnt, hogy a Dr. M. Dénesné által a pályázatban közölt dátumok, és pályázathoz csatolt szakképzettségi irományokon közölt dátumok között jelentős eltérések vannak.

Sőt, a szakértő azt is megállapította, hogy nem is volt meg a szakirányú végzettsége, amikor elkezdett művelődésszervezőként dolgozni.
Ejnye ...

szakerto3dat.jpg
Nyilvánvaló Zsigónál nagyobb pancser nincs, még a spanját sem tudja kineveztetni, pedig még egy kormányrendeletet is kapott a segge alá.
Talán itt az ideje egy újabb találkozóra Halász János cimbivel.

Zsigó Róbertnek ajánlanám olvasgatni a Nemzeti Együttműködés Rendszerének programját, vannak benne szép dolgok:


A közrend és a közbiztonság alapja: senki sem állhat a törvények fölött. A magyar emberek elveszítették bizalmukat saját államukban, saját kormányukban, mert úgy érzik, vannak, akik következmények nélkül, a törvényeken felül vagy a törvényeken kívül helyezhetik magukat. Az új kormány legfontosabb feladata lesz a társadalmi bizalom helyreállítása, amely csak akkor lehetséges, ha a törvény előtt mindenki egyforma, legyen akár politikus, polgármester vagy szociálisan hátrányos helyzetű választó. Az új politika lényege, hogy a politikusoknak, közéleti szereplőknek, választott tisztségviselőknek viselniük kell a felelősséget tetteikért. A magyar társadalom joggal követeli a politikai kiváltságok felszámolását, a mentességek megszüntetését. Számunkra nemzeti ügy, hogy a politikusok, választott tisztségviselők az emberek védelmét, az ország szolgálatát tartsák legfontosabbnak és ne a mentelmi jog és a törvény feletti kiváltságok legyenek a közéleti szerepvállalás mozgatórugói. 


A NER nagykönyvébe való ez a történet.

Döntés holnap, zárt ülésen! 
Izgalmas ...

Update:
Időközben a Cink is lehozta a sztorit:
"A Cink információja szerint ugyanis kedden Baján összeült a szakmai bírálóbizottság. Ahol felszólalt Papp Gábor jegyző, és a fideszes abszurd nagyobb dicsőségére elmagyarázta, hogy Munczignénak mégiscsak megvan az 5 éves szakmai gyakorlata, abba ugyanis bele kell számolni a Baja Hangja ügyvezetőjeként eltöltött időt is."

Update2:
Zsigó nyilatkozott a NOL-nak:
"A polgármester elmondta: szó sem volt kivételezésről a jogszabály megváltoztatásakor. Pusztán arra hívta fel Halász János államtitkár figyelmét, hogy érdemes lenne megváltoztatni a törvényt, hogy egyik végzettség is elegendő legyen a poszt betöltéséhez, mert anélkül túl szűk a merítési lehetőség. De a változás után is van garancia a szakmai szempontok érvényesülésére, mert az intézményvezető helyetteseinek rendelkezniük kell a megfelelő szakvégzettséggel."

Update3:
"A Cink tudomása szerint 10 igennel és 4 tartózkodással Zalavári László lett a bajai művelődési központ igazgatója, nem pedig a polgármester embere."

Címkék: baja zsigó

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr885787855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 12:31:51

B A L F A S Z
:D

Még csodálkozunk, miért tartunk itt, amikor az állami szervek vezetőinek jó része úgy kerül pozícióba, hogy fingja nincs az egészről. És ez is pártfüggetlen, kormányfüggetlen.

Johnny336 2014.01.29. 12:33:26

Gondolom Gyurcsány megtorpedózta a kinevezést, meg felbérelte a szakértőt, a Nyugat pénzén - természetesen.

Secnir 2014.01.29. 12:36:00

mandiner címlap. öveket becsatolni!

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2014.01.29. 12:37:36

Még egy szakértő, aki eltűnik majd a süllyesztőben...

Kiváncsi vagyok mikor fogják a szakértőket is államositani :]

Csigataposó 2014.01.29. 12:38:37

Es ki adott engedelyt arra, hogy ezt a palyazatot IGY lehesen elbiralni? Hogy mertek eleve utananezi, meg erdemben foglalkozni vele? Itt szakertelmet, meg szakmai munkat szimatolok. Az meg mint tudjuk bolsevista armany. A NER csak bologat. Itt valami hulye felkert palyazat elbiralo megint kommunista szabotazst gyakorolt, de majd megy o is a foldrajzinevbizottsag tagjai utan az uranbanyba, csak meg ujra kell nyitni.

Secnir 2014.01.29. 12:49:10

zsigó cukrász, ennyi szép tortákat tud készíteni, de amúgy egy ostoba szakmunkás.

Hamajd 2014.01.29. 12:49:22

Jézusom, mi lesz még itt áprilisig, táptalaj van bőven.:((((((

Johnny336 2014.01.29. 12:51:19

@ColT: nem vagyok up-to-date a napi politikában, mostmár őt kell utálni? :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.01.29. 13:00:50

@Johnny336: ColT rosszul írta a sorrendet, első a Gyurcsány, és csak a második a Bajnai. Ezek tehetnek arról, hogy ez a szegény Dénesné ilyen kalamajkába keveredett.

DD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 13:06:03

@Johnny336: @Jani haverja: Mittomén, eddig az volt a standardszöveg. Most akkor lehet hogy már a Feri? Szegény Mesterházyt senki nem utálja?

Conchobar 2014.01.29. 13:11:29

"Nyilvánvaló Zsigónál nagyobb pancser nincs, még a spanját sem tudja kineveztetni" - Dehát kije-mije Zsigónak ez a Dr. M. Dénesné? Mit csinált Zsigónak ez a nő? Van akinek persze annyi is elég magyarázatként, hogy Fidesz. Node ez a történet így elég hézagos ám és meredek. Netán magának Orbánnak is spanja Dr. M. Dénesné (442/2013. (XI. 27.) Korm. rendelet)? Akkora császár lenne ez a Zsigó a Fidesz vezérkaron belül, hogy kormányrendeletet tud módosíttatni a bajai könyvtárosság kapcsán? Az meg már tényleg szőrszálhasogatásnak tűnik, hogy a posztban a címével ellentétben nem törvénymódosításról van szó (de azt meg kell hagyni, így ütősebb és uszítóbb)

InversioN 2014.01.29. 13:15:16

"törvényeken felül vagy a törvényeken kívül helyezhetik magukat."
Semmi törvény felettiség nincs ebben. Az már más kérdés, hogy az a bizonyos törvény miért is született meg.

"feltéve, hogy a kulturális intézményi funkciókat ellátó szervezeti egységeket az adott alapfeladatra vonatkozó felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel rendelkező szakember irányítja."
Most ez azt jelenti, hogy az alkalmazottal szemben magasabbak lesznek az elvárások, mint a főnökkel szemben? Sok türelmet kívánok azoknak a szakembereknek, akik munkájába ezek a kontárok pofáznak bele.

vontod75 2014.01.29. 13:15:35

@Johnny336: Neeem. Mivel bajai, gondolom a Bajnai volt a szemét :) Tréfát félretéve, ez egyszerűen hihetetlen.

jani888 2014.01.29. 13:18:10

Mit is mondhatnánk ? A lóf.sz a s.ggébe az ilyen az ilyen szakértőnek ! Ennyire nincs képben ,hogy a forradalom mit vár el tőle ?

stoppos76 2014.01.29. 13:36:27

@ColT: Mesti annyira béna, hogy bármilyen negatív kampány csak javítana a megítélésén, mert szánalmat éreznél. :)

tryclops 2014.01.29. 13:38:20

"Ahol felszólalt Papp Gábor jegyző, és a fideszes abszurd nagyobb dicsőségére elmagyarázta, hogy Munczignénak mégiscsak megvan az 5 éves szakmai gyakorlata, abba ugyanis bele kell számolni a Baja Hangja ügyvezetőjeként eltöltött időt is."

--- ami így sem jön ki, mert a Baja hangjánál dogozott 1 év 7 hónapot, a szakértő szerint meg van még 3 év 2 hónap gyakorlata, ami együtt még mindig csak 4 év 9 hónap. LOL, de hogy miért várom el egy politikustól, hogy tudjon számolni? Bocsánat. :)

Secnir 2014.01.29. 13:41:02

@Conchobar:
" Dehát kije-mije Zsigónak ez a Dr. M. Dénesné? Mit csinált Zsigónak ez a nő?"
ott kezdődik, hogy helyesen özv. Munczig Dénesné. ugyanis a férje volt Dr., de már elhunyt.
namármost találd ki, hogy egy özvegyasszonynak mit nyújthat zsigó, amiért a hallgatásáért cserébe ad neki zsíros pozíciót...
(nem mellesleg a mi polgármesterünk, aki a falu kanja, szemforgató vérkeresztény, három volt szeretőjét is kinevezte mindenféle helyi muftinak, vízművektől kezdve óvodavezetőnek - nulla hozzáértéssel).

Tücsök1 2014.01.29. 13:50:37

Nincs egy fénykép erről a kiváló úrhölgyről? Azt sem bánom,ha cukormázas. A látvány alapján talán pontosabban meg tudnánk ítélni őszakértősége szakértelmét.

Tücsök1 2014.01.29. 13:51:57

@Secnir: Naugye! Nem kell itt sötétben tapogatózni.Kézenfekvőek az eddig kéznél lévők.

Conchobar 2014.01.29. 13:52:55

@Secnir: "namármost találd ki, hogy egy özvegyasszonynak mit nyújthat zsigó, amiért a hallgatásáért cserébe ad neki zsíros pozíciót..." - Hiszen magam is azt mondtam, hogy ez a poszt túl sokat hagy a képzeletre (' ez a történet így elég hézagos ám és meredek'). Gondolom, te is azok közül való vagy, akiknek épp elég azt írni, hogy: 'Zsigó, Fidesz', és a többit ti már hozzá is képzelitek

Conchobar 2014.01.29. 13:54:35

@Secnir: "nem mellesleg a mi polgármesterünk, aki a falu kanja, szemforgató vérkeresztény, három volt szeretőjét is kinevezte mindenféle helyi muftinak" - Úgy értve, hogy Zsigó a falutok kanja?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 13:57:18

@Conchobar: Ennyire nem lehetsz naív. Ugye nem láttál még elég ilyet, hogy végzettsége, szakmai tapasztalata nincs az illetőnek, de szakmai pozícióba kerül? Esetleg hogy bedöntött egy szervezetet, majd kap egy még zsírosabbat?

Eszem-faszom...

Conchobar 2014.01.29. 14:03:26

@ColT: "Ennyire nem lehetsz naív. Ugye nem láttál még elég ilyet, hogy végzettsége, szakmai tapasztalata nincs az illetőnek" - Az a naivság, ha kételkedünk, és csak a bizonyítékoknak akarunk hinni?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.01.29. 14:04:06

A történet úgy lenne tökéletes, ha a könyvtár Móricz Zsigmondról lenne elnevezve, de így is jár a 9,5/10 pont.

@Conchobar:

Jó érzés, amikor valaki TELJESEN idiótának tetteti magát?
Ha ez munka, vedd úgy, hogy nem szóltam.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.01.29. 14:06:06

@Conchobar:

Egyébként igen, nekem bőven elég információ, hogy "Zsigó Róbert/Fidesz" egyéb információra így az elmúltháromésfélév után nem nagyon van szükség.

Conchobar 2014.01.29. 14:08:36

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "Jó érzés, amikor valaki TELJESEN idiótának tetteti magát?" - Magadtól kérdezd ezt. Mert aki bizonyítékokat mellőzve, pusztán csak emocionális alapon hisz, az valóban nem, lehet más, mint idióta

Conchobar 2014.01.29. 14:09:57

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "Egyébként igen, nekem bőven elég információ, hogy "Zsigó Róbert/Fidesz" egyéb információra így az elmúltháromésfélév után nem nagyon van szükség" - Te tudod (helyesebben, te hiszel)

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.01.29. 14:12:18

@Conchobar:

A bizonyítékok ott vannak a cikk tetején beszkennelve, te hülye fasz.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.01.29. 14:17:17

@Conchobar:

Ha viszont olyan szinten vagy képtelen az elvont gondolkodásra, hogy a fenti, egyébiránt a Napnál világosabb sztorit is képtelen vagy értelmezni, azt a terapeutáddal kéne megbeszélni.

Conchobar 2014.01.29. 14:22:11

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "A bizonyítékok ott vannak a cikk tetején beszkennelve, te hülye fasz" - Ott nincs egy büdös szó se Dr. M. Dénesné-ről. Ráadásul, csodálatosképp a polgármester hosszú lére eresztett önfényezését (ti.ő akkora császár, akkora a brfolyása, hogy kedvéért kormányrendeletet módosítanak) te szemmelláthatóan szó nélkül benyeled

Conchobar 2014.01.29. 14:23:07

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "egyébiránt a Napnál világosabb sztorit is képtelen vagy értelmezni, azt a terapeutáddal kéne megbeszélni" - Ja

Secnir 2014.01.29. 14:24:32

@Conchobar:
"Úgy értve, hogy Zsigó a falutok kanja?"
nem, ez az a falu (névleg már város), ahol én lakom, bajától messze. kdnp-s, de már tanácselnök kora óta vezeti a falut. volt mdf-es, független, fidezses, most kdnp-s, attól függ ugye, merről fúj...

Micimackó, a csekély értelmű medvebocs 2014.01.29. 14:34:08

@Secnir:
" de amúgy egy ostoba szakmunkás"

Ezt fogalmazd át kérlek. Ne bántsuk a szakmunkásokat, a legtöbbje okosabb, mint ez az ostoba fajankó.

Conchobar 2014.01.29. 14:35:47

@Secnir: "nem, ez az a falu (névleg már város), ahol én lakom, bajától messze" - Ennyi erővel azt mondhattad volna, hogy a szomszédodnak fekete a haja, tehát ebből az következik, hogy Zsigó qrvája ez a Dr. M. Dénesné

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.01.29. 14:37:08

@InversioN: Volt már ilyen az 50-es években.

A párttitkár 8 általánossal gyárigazgató lett, és utasította a főmérnököt a baromságokra.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 14:44:31

@Conchobar: Ebben az esetben pontosan az. Nem az első és nem az utolsó eset lenne, hogy egy "nagyember" a haver valakijét akarja pozícióba juttatni. Kb. akármibe merek fogadni, hogy ez az ok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 14:45:53

@Conchobar: Mit nem lehet ezen benyelni, amikor feketén-fehéren le van írva?
Ennyi erővel nincs is Magyarország, hiába van alkotmánya meg határai, az kit érdekel :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 14:49:04

@Conchobar: Te amúgy hol dolgozol? Láttál már igazgatóváltást egy nagyobb szervezetben?
Valahogy megjön az új mufti, és kicsivel később rejtélyes módon kirúgódnak kisfőnökök, meg felvevődnek újak (ha létszámstop van, akkor is). És ezek valahonnan mindig ismerik a nagyfőnököt.
A politikában ugyanígy megy.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.01.29. 14:49:45

@Conchobar:

Elnézést, de Ön hülye Ön?

(Van értelme megkérdeznem, hogy akkor KINEK A KEDVÉÉRT módosították a rendeletet? Hogy Zsigó miért kereste fel Halászt, és miért pont Halászt? Jól értem, hogy noha Zsigó saját bevallása szerint ennek a rendeletnek a módosítása miatt kereste fel Halászt, és a rendeletet később pont Zsigó instrukciói alapján módosították, szóval hogy jól értem-e, hogy szerinted ennek MÉGSINCS semmi köze se Zsigóhoz, se Dr Izénéhez??? Hát ez durva.)

Conchobar 2014.01.29. 14:50:28

@ColT: "Nem az első és nem az utolsó eset lenne, hogy egy 'nagyember' a haver valakijét akarja pozícióba juttatni" - Nem. Volt már olyan, és neked ennyi már elég is. Hinni akarsz, a valóság nem érdekel téged

Conchobar 2014.01.29. 14:51:19

@ColT: "Mit nem lehet ezen benyelni, amikor feketén-fehéren le van írva?" - Mi van odaírva?

Conchobar 2014.01.29. 14:53:04

@ColT: "Láttál már igazgatóváltást egy nagyobb szervezetben?" - Bizonyíts, vagy hallgass! Ne tarts neked szónoklatot igazgatóváltásokról

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.01.29. 14:54:04

@Conchobar:

Egyébként egy dologban igazad van: a MÓDOSÍTOTT kormányrendeletben ÍGY NÉV SZERINT valóban nem tették bele Dr Izénét, ott még azért nem tartunk.

Talán majd augusztusban.

:DDD

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.01.29. 14:56:59

@Conchobar:

Miközben szopok ezzel a buzi online pénztárgépetekkel, az fog erőt adni, hogy közben rád gondolok: van, akinek még nálam is szarabb a melója. :DDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 14:59:29

@Conchobar: ÉN akarok hinni? Te fordítva ülsz, remélem nem a lovon!
Te HISZEL...

Mi van odaírva?
m.cdn.blog.hu/va/vastagbor/image/2014/01/zsig%C3%B31.jpg
Ezen a képen olvasd el a szöveget.
A közérdek az lenne, hogy minél szigorúbb követelmények vonatkozzanak a vezetőkre, mert ugye az biztosítja, hogy annál jobb szakember kerül egy szakmai szervezet élére. Ehhez képest könnyebbé teszik.
És csodák csodájára, egy olyan ember lesz ott a mufti, aki eddig nem volt elég jó, mert nem felelt meg.
Milyen érdekes, ugye?
Jobb helyeken ez hatalommal való visszaélés.

Conchobar 2014.01.29. 15:00:02

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: "és a rendeletet később pont Zsigó instrukciói alapján módosították, szóval hogy jól értem-e, hogy szerinted ennek MÉGSINCS semmi köze se Zsigóhoz, se Dr Izénéhez" - Hogy Zsigó instrukciói alapján történt volna, az pont nincs benne a szkennelt polgármesteri levélben. Ami viszont benne van, az akár jelentheti azt is, hogy a rendelet módosítása már Zsigó jelentkezése előtt is folyamatban volt már. Ami meg izénét illeti, ővele kapcsolatban az nincs egyáltalán bizonyítva, hogyha patronálja is valaki, az éppen Zsigó (és nem a városi képviselőtestületből valaki/valakik)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 15:01:45

@Conchobar: Ott a bizonyíték a postban. Sajnos te nem foghatod fel. Amúgy nem tartottam neked szónoklatot, csak meséltem a valóságról.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 15:03:34

@Conchobar: Különben miért én bizonyítsak?! Te meséld el, hogy pl. Horváth Ágnes hogy lehetett EÜ miniszter?
Lászlóné hogy lehet fejlesztési miniszter?
Ezekre felelj!

Conchobar 2014.01.29. 15:03:34

@ColT: "Te HISZEL... " - MI is az amiben én hiszek? (az offolással meg hagyjál föl)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 15:04:15

@Conchobar: Miért, te vagy itt az admin, vagy mi? Kitiltasz? :D

Conchobar 2014.01.29. 15:04:57

@ColT: "Ott a bizonyíték a postban. Sajnos te nem foghatod fel" - Ja

Conchobar 2014.01.29. 15:05:52

@ColT: "Te meséld el, hogy pl. Horváth Ágnes hogy lehetett EÜ miniszter?" - Hagyd már abba az offolást!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.01.29. 15:06:20

Íme egy kis gyűjtemény azokról a törvényekről, jogszabályokról, amiknek "véletlenül" pont akkor vált fontossá a módosításuk, amikor valakit helyzetbe kellett hozni:
tenytar.hu/elemzes/lex_baratok_es_ellensegek#.UukKZtqCvGg

Ebben a tengerben aztán a "lex Munczigné" az egyik legkisebb hal...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 15:06:27

@Conchobar: Mert? Mi lesz?
Ez kormányfüggetlen, mindegyik magyar kormány csinálja ezt a marhaságot. Felelj a kérdésre!

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.01.29. 15:06:42

Magyar embertől idegen a suskus, ilyen Magyarországon sose volt, tehát itt is elképzelhetetlen, hogy suskus történt volna!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.01.29. 15:12:44

@ColT:
Nem tudom, mert nálam már hetek óta szűrőn van :).
Meg nem is külön neki szántam, csak látom, hogy most azon megy a vita, hogy micsoda fatális véletleenk vannak jogszabály-módosítások területén kies hazánkban.

Conchobar 2014.01.29. 15:14:44

@ColT: "Mert? Mi lesz?" - Mi legyen?

Conchobar 2014.01.29. 15:15:55

@ColT: "Ez kormányfüggetlen, mindegyik magyar kormány csinálja ezt a marhaságot" - Nem érdekel, hogy te mire alapítod a hitedet

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 15:16:29

@Conchobar: Nemtom. Mondjuk gondolkodhatnál.

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Nekem is ezt kéne tennem vele.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.01.29. 15:19:21

@Conchobar:

Értem. Most sajnos mennem kell, odaég a pörköltem. Vannak fontosabb dolgom is, mint a bértroll elvtárs hagymázas levelezésében turkálni.

Gyorgy Nagy 2014.01.29. 15:19:50

Zsigó cukrásznak is SZAR volt! Hazudik reggel, délben, este. Segget nyalni nagyontud.Ő már érzi hogy vállasztások után màr egy SENKI lesz.( most is az ) max kőzmunkás lehet ha egyáltalán letud vizsgázni a szerencsétlen.

Conchobar 2014.01.29. 15:22:14

@ColT: "Nemtom. Mondjuk gondolkodhatnál" - Én vagyok az, aki nem kérdez, nem vár bizonyítást és nem gondolkodi,k pusztán csak emocionális alapon foglal állást, ugye gyerekem?

Conchobar 2014.01.29. 15:23:33

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: " Vannak fontosabb dolgom is, mint a bértroll elvtárs hagymázas levelezésében turkálni" - Ja

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2014.01.29. 15:24:09

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Így van, de szemlátomást egyesek szerint az tök okés, hogy a kormányrendelettel módosítanak egy törvényt, hogy 1 azaz EGY darab ember igazgató lehessen, és a Zsigó még le is írja, hogy ez ügyben megy felkeresni az államtitkárt.

Aki amúgy a parlamentben TAGADTA hogy megváltoztatnák, aztán mégis megváltoztatták...

2013.szep.15:
"a magasabb vezetői beosztás ellátását felsőfokú végzettséghez kötő alapszabályát kiegészítő részletszabályokat a kormányrendelet, ami ehhez a törvényhez kapcsolódik, továbbra is megtartja, annak a 6/A., 6/H. §-aiban továbbra is megtalálhatók, és érvényben maradnak - és ez is a szándékunk - ezek a képesítési előírások."

www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_naplo.naplo_fadat?p_ckl=39&p_uln=302&p_felsz=283&p_szoveg=&p_felszig=283

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2014.01.29. 15:25:39

@Conchobar:

Jajj, csacsi Zsigó Robi, már tényleg lesz a huncutságból! :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 15:28:11

@Conchobar: Ha gondolkodnál, nem írnál olyanokat, hogy nincs bizonyítva. Meg persze ha szabad lenne olyat írnod.

Tücsök1 2014.01.29. 15:28:13

@ColT: Most szedtem ki a szűrő alól,hogy lássam,miről is értekezik. Alacsony vérnyomásra kifejezetten ajánlott.Emlékeim szerint ez az állandó visszakérdezése valami mentális zavar tünete.Másik lehetőség,hogy a lúzert szótagszámra fizetik,mi meg biztosítjuk neki a kiemelt jövedelmet azzal,hogy szóba állunk vele.
Azt hiszem én visszateszem a szita alá,mert még elszabadul itt nekem.

Conchobar 2014.01.29. 15:29:52

@zero: "Jajj, csacsi Zsigó Robi, már tényleg lesz a huncutságból!" - Mit akartál mondani?

sankó panza 2014.01.29. 15:34:10

Szerintem a hölgy hálája jeléül, biztos tesz némi természetbeli juttatást Robi bácsinak a szépirodalom zsé betűjénél...az utókor biztos már csak úgy fogja ismerni a mondást is, hogy "fénylik , mint a Salamon...ööö, izé Robi bácsi töke!"

Conchobar 2014.01.29. 15:34:38

@zero: "Így van, de szemlátomást egyesek szerint az tök okés, hogy a kormányrendelettel módosítanak egy törvényt" - Tehát magad is belátod, hogy a posztod hézagos és meredek. Nem cáfolod te állításomat avval, hogy utólag, kommentekben pótolod a dolgot

Conchobar 2014.01.29. 15:35:56

@ColT: "Ha gondolkodnál, nem írnál olyanokat, hogy nincs bizonyítva" - Nem ugye. Kérdés nélkül benyalnám

SyriusHun 2014.01.29. 15:38:10

A Baja Hangja kft. ügyvezetője hahahaha. :-)
Tessenek csak utána nézni, hogy miféle sikertörténet ez a Bajai Rádiós sztori!
Elképesztő, hogy már megint megtalálták a "legmegfelelőbb" embert.

2014.01.29. 15:39:19

Nyíregyházán a Megyei Könyvtárban is hasonló ügy játszódott. Ott a nem fideszes igazgató ellen névtelen feljelentés érkezett. A város vezetése soron kívül letárgyalta az ügyet, meghozta a döntést(felmentés), mert a döntést követő naptól a feljelentés tárgya a törvényi változás miatt okafogyottá vált. Viszont a névtelen feljelentő elleni majd 1 éve történő eljárás gazdasági ügyben valahogy nem halad. Ott egyáltalán nem fontos a sietség.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.01.29. 15:39:22

A múltkor beidéztem ide a Tartuffe-ből, hogy Pernelle anyó senkinek nem hiszi el, hogy Tartuffe-fel baj lehet, még akkor sem, amikor a saját fia közli vele, hogy a saját szemével látta az esetet...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 15:39:57

@Conchobar: MI VAN? :D

Sajnos ebben az esetben kevés kérdés merül fel. Pl. max. az, hogy mit tud ez az izéné.

Lásd itt : @SyriusHun:

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 15:47:48

@zero: "Így van, de szemlátomást egyesek szerint az tök okés, hogy a kormányrendelettel módosítanak egy törvényt, hogy 1 azaz EGY darab ember igazgató lehessen, és a Zsigó még le is írja, hogy ez ügyben megy felkeresni az államtitkárt."
Kormányrendelettel még Orbanisztánban sem lehet törvényt módosítani (egyelőre), ez mondjuk hülyeség, nem is erről volt szó.

Zsigó elvtárs kitalpalta, hogy módosítsák a KR-t, de ahhoz már hülye volt (vagy dr akárkiné megvezette), hogy megkérdezzen egy személyzetist, hogy így megfelel-e a lieblingje a feltételeknek. Hát,így van ez, ha a kontraszelekció üli a torát a szakmaiság felett. Papp Gábor jegyző meg lázasan dolgozhat azon, hogy egy helyi rádióban (képesítés nélkül) eltöltött idő hogyan számíthat be szakmai tapasztalatnak, de a Gergely-naptár megreformálása is szóba jöhet esetleg, ha ez nem sikerülne.

Conchobar 2014.01.29. 15:47:58

@ColT: "Sajnos ebben az esetben kevés kérdés merül fel." - Én is így látom, de megtoldom annyival, hogy ami kérdés fölmerült, az szinte mind az én kommentjeimben van

Conchobar 2014.01.29. 15:51:28

@ColT: " Pl. max. az, hogy mit tud ez az izéné" - Helyesebben, mi bizonyítja azt, hogy közelebbi kapcsolatban van Zsigóval és hogy Zsigó őérte tette, amit tett

InversioN 2014.01.29. 15:51:38

Szép a mai nap is.

Eltoldi

Szakad a forint: kit tudja hol áll meg?
Ki tudja, hol áll meg s ki hogyan szorul meg?
Fuss, ha futhatsz, magyar! veszélyben a béred!
Nem kapsz te semmit ha eljön nyugdíjas éved!
Elszakadsz, elinalsz a hazai lápból,
Mint ahogy MNB-s szakaember menekül a párttól:
Ki egyet érvekkel halálosan sérte,
Úgy aztán kimarja őt a Fidesz érte.

Elszállt a deviza, és ahol megálla,
Sok embernek lészen vékonyabb tárcája:
Matolcsy döntésére megcsappant reálbére,
És a hűtőbe már a farhát sem fér be.
Jövőjét az állam az orosznak eladta,
Hogy lesz így fiának szakmai papírja,
S ahogy őt már a rezsi sem vigasztalja,
Már veszi is a jegyét Londonba.

Egyéves Önkéntes 2014.01.29. 15:52:05

Már megint a zsigók jártak jól!

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 15:52:19

@Conchobar: "Tehát magad is belátod, hogy a posztod hézagos és meredek. Nem cáfolod te állításomat avval, hogy utólag, kommentekben pótolod a dolgot"

Az összes állításodat tételesen cáfolja a cikk, de ez ne zavarjon. Gyakorlatilag egyébként nem állítottál semmit, csak kötözködsz.

kvadrillio 2014.01.29. 15:54:00

Ádám huncutságaira nyitott érdeklődők
Közzétéve 2012-12-23

Üdvözletem mindenkinek!

Következik: ÉLIÁS ÁDÁM

Ezen a tényfeltáró honlapon mutatjuk be, a VÉSZ nevében – neve alatt – Éliás Ádám által működtetett HITBIZOMÁNYT, mely úgy kezdődik, hogy a vállalkozásokat, alvállalkozókat kisemmizik a megbízások és kivitelezések kapcsán a fővállalkozók.
Ők emiatt segítségért fordulnak a VÉSZ-hez, hogy csákánnyal, vagy a nélkül hajtsa be az elnök a ki nem fizetett jussot. Ők aztán kapnak olyan érdekképviseletet, hogy még a szomszéd néni nyugdíját is kölcsönkérik, hogy befizessék a VÉSZ tagságot, akció költséget, ellátmányi díjat, jutalék előleget – meg egyéb, – az Elnök Úr által meghatározott – ad hoc díjakat, viszont – nagyon kevés kivételtől eltekintve – soha egy fillért nem látnak a pénzükből, a pénzükért.
Így nyújt “érdekképviseletet” Éliás Ádám azoknak, akik hozzá fordulnak segítségért és már egyébként is padlót fogtak s melynek lényege, hogy a VÉSZ tagok fizessenek Éliás Ádámnak a reményért.
Nem keveset. – Inkább sokat.

EZ IS EGY EHTE IZRÁÁELI MUKI....MINT A RÁKOS GYEREKEKÉRT MUKIJA, AKIK ÖSSZECSALJÁK MAGUKAT MILLIOMOSRA ITT MAGYARORSZÁGON ????????????!

kvadrillio 2014.01.29. 15:54:35

Ádám huncutságaira nyitott érdeklődők
Közzétéve 2012-12-23

Üdvözletem mindenkinek!

Következik: ÉLIÁS ÁDÁM

Ezen a tényfeltáró honlapon mutatjuk be, a VÉSZ nevében – neve alatt – Éliás Ádám által működtetett HITBIZOMÁNYT, mely úgy kezdődik, hogy a vállalkozásokat, alvállalkozókat kisemmizik a megbízások és kivitelezések kapcsán a fővállalkozók.
Ők emiatt segítségért fordulnak a VÉSZ-hez, hogy csákánnyal, vagy a nélkül hajtsa be az elnök a ki nem fizetett jussot. Ők aztán kapnak olyan érdekképviseletet, hogy még a szomszéd néni nyugdíját is kölcsönkérik, hogy befizessék a VÉSZ tagságot, akció költséget, ellátmányi díjat, jutalék előleget – meg egyéb, – az Elnök Úr által meghatározott – ad hoc díjakat, viszont – nagyon kevés kivételtől eltekintve – soha egy fillért nem látnak a pénzükből, a pénzükért.
Így nyújt “érdekképviseletet” Éliás Ádám azoknak, akik hozzá fordulnak segítségért és már egyébként is padlót fogtak s melynek lényege, hogy a VÉSZ tagok fizessenek Éliás Ádámnak a reményért.
Nem keveset. – Inkább sokat.

EZ IS EGY EHTE IZRÁÁELI MUKI....MINT A RÁKOS GYEREKEKÉRT MUKIJA, AKIK ÖSSZECSALJÁK MAGUKAT MILLIOMOSRA ITT MAGYARORSZÁGON ????????????!

HOGY A FRANC ÜSSÖN MÁR EZEKBE A CSALÓKBA !!!!!!!!!!!

ésmi nem foglalt 2014.01.29. 15:55:26

Én is nagyon szeretnék törvénymódosítást benyújtani,/hogy miről, az titok/ halaszthatatlan határidővel. Hol kell? Tudom, kérdezzem meg a Róbertet!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 15:56:35

@Conchobar: "Zsigó Róbert protezsáltja a 2011 óta a bajai Polgármesteri Kabinetben, tehát Zsigó Róbert polgármester közvetlen környezetében dolgozó Dr. M. Dénesné. (A hölgynek nincs doktori címe, ez a férjezett neve.) Több jel is arra utal, hogy Zsigó Róbert törvénymódosítási kezdeményezésének hátterében éppen Dr. M. Dénesné pályázata állhat. Sajnos azonban valahogy benne maradt a módosítani kívánt kormányrendeletben az 5 éves szakmai gyakorlat követelménye. Így viszont Dr. M. Dénesné pályázata érvénytelennek tűnik, ezt állapította meg a birtokunkba került szakértői vélemény. Nyilván nem emiatt történhetett, hanem teljesen véletlenül, hogy Dr. M. Dénesné valahogy "téves" adatokat írt a pályázatába, mert talán nem emlékezett pontosan, hogy 2, 3 vagy 4 éve hol is dolgozott. A Dr. M. Dénesné által a pályázatban (tévesen!) közölt adatok szerint ugyanis meglett volna az 5 éves szakmai gyakorlata, ámde a bírálatra felkért szakértőnek feltűnt, hogy a Dr. M. Dénesné által a pályázatban közölt dátumok, és pályázathoz csatolt szakképzettségi irományokon közölt dátumok között jelentős eltérések vannak."

Igazad van. Semmi se. Azt sem értem, miért baj az, ha hazudott a pályázatában. Végülis csak milliókról döntene majd.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 15:57:22

@Conchobar: Pontosítsunk. Az összes hülye kérdés.

Démonmac1 2014.01.29. 15:58:49

Pff, micsoda égés, ez a Fityisznek, már megint:)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.01.29. 15:59:45

@Vombatus Ursinus:
Megmondom én, hogy lesz a rádióból szakmai tapasztalat! Úgy, hogy a kiírásban "vezetői ismereteket nyújtó szakmai végzettség" is szerepel, és hát ugye van-e jobb tanfolyam az életnél?!

Csak hát még ennek belekalkulálásával is csak 4 év 9 hónap jön ki :). Három hónapot meg már csak össze tudnak kaparni neki, mondjuk azzal, hogy a törvényesen járó fizetett szabadságok ne számítsanak a szakmai gyakorlat időtartamába, hiszen az "5 év szakmai tapasztalat" alatt sem töltenek az emberek minden napot munkával :).

Vagy ez, vagy az időkibővítő :).

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 16:01:01

@Magyarország jobban teljesít: Egy éve praktizál ezen az azonosítón, el is jutott már több, mint 2200 hozzászólásig. :)

Conchobar 2014.01.29. 16:01:16

@Vombatus Ursinus: "Az összes állításodat tételesen cáfolja a cikk, de ez ne zavarjon. Gyakorlatilag egyébként nem állítottál semmit, csak kötözködsz." - Ja

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2014.01.29. 16:02:19

@Conchobar: " - Hagyd már abba az offolást! " Jól fizetett fidesznyik, ez azért tőled nagyon vérlázító.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.01.29. 16:02:26

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Asszem a fekete lyukak környékén deformálódik a tér és az idő...

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2014.01.29. 16:04:31

@Jani haverja: Ma értem le arra a szintre hogy szeretnék Albániába költözni. :)

Conchobar 2014.01.29. 16:05:36

@ColT: "Azt sem értem, miért baj az, ha hazudott a pályázatában" - Látjuk, hogy hazudnia kellett, de ettől függetlenítsük magunkat, és rendületlenül állítsuk, hogy miatta változtattak a rendeleten

Tücsök1 2014.01.29. 16:05:41

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): No,most jön a vak vezet világtalant!( Bocs a rossz szóviccért! Nem tudtam kihagyni,mint Attila a kötelet.) Némi kísérletezgetés után most jöttem rá én is. A cikk címe fölött van az,hogy szűrési lista.Arra rákattintassz. Nekem már hárman voltak rajta, de mivel nem tudtam,hogy melyik számsor melyik f...kalapot takarja,amnesztiát hirdettem és feloldottam mindet.
De ne legyetek nyugodtak! Döntésemet bármikor megváltoztathatom.Itt én vagyok kormányon.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.01.29. 16:05:58

@Jani haverja:
Hát, ha az egy légköbméterre jutó hülye ötletek határozzák meg a sűrűséget, akkor már mindent értek :)...

Tök jó, hogy megint itt vagy, hiányzott az erősítés a józan ész oldalán :).

Conchobar 2014.01.29. 16:06:28

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !): "Jól fizetett fidesznyik, ez azért tőled nagyon vérlázító" - Ja

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.01.29. 16:07:57

@Tücsök1:
Köszi!
Ahhoz, hogy ki kicsoda, meg egyszerűen rá kell bökni a számukra, és behozza az adatlapjukat.

Conchobar 2014.01.29. 16:08:00

@Magyarország jobban teljesít: " Új vagy a placcon?" - Ja. Sőt! Fidesztroll

Conchobar 2014.01.29. 16:10:25

@ColT: "Végülis csak milliókról döntene majd" - Ja. Egy kultúrház igazgató és könytárigazgató az milliókról dönt

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.01.29. 16:14:57

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Sok dolgom volt a nyáron, meg az ősszel, csak a posztokat olvastam el a kis szabadidőmben.

jolaca 2014.01.29. 16:16:11

@Conchobar:
Végigrágtam magam ezen a nem rövid eszmecsere-oldalon.
Úgy fest, hogy egy teljesen átlagos kinevezés(kísérlet)ről van szó; ez most, a választások előtti hajrában mindennapos. Biztosra kell menni a birtokolt hatalmi pozícióban, akkor is, ha igen gyér esély van annak elvesztésére. Mondhatnák egyesek, hogy mindenki ezt tenné, bár ez nem igaz. Így és ilyen tömegben semmiképp: ehhez 2/3 kell. Meg környező apátia, állóvíz. Tehát a jól megtapasztalt valóság. Semmi extra.

Téged nem értelek, Te az egész mezőnyből kilógsz.. Te szereted ezt az állapotot. Nyilván nem vagy funkcionális analfabéta, bár annak a jeleit nyújtod. És élvezed. Ezt az élvezetet tartom csak perverznek, de hát hozzáállás dolga. Még csak nem is mondhatom, hogy trollként végzed a dolgod: valamiféle szkeptikust játszol, bár az illetők Társasága ezért a vélekedésért mindkettőnket megkövezne. Felháborító sem vagy, csak kissé idegesítő, de csak azon a szinten, amennyire az infantilizmus az.
Szóval a történetet igen - Téged nem értelek. De jó mulatást!

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 16:17:49

@Conchobar: "Látjuk, hogy hazudnia kellett, de ettől függetlenítsük magunkat, és rendületlenül állítsuk, hogy miatta változtattak a rendeleten"

Szerinted, ha Zsigó kérte a módosítást akkor mi miatt változtattak rajta? Vagy volt ilyen szándék a tárca részéről korábban is?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 16:20:03

@Conchobar: Mondjuk igaz, kedves kormányunk ritkán ad ilyen magas támogatásokat kultúház és könyvtár üzemeltetésére.
De különben szerinted milyen összegekkel működik egy ilyen intézmény?

És neked nem furcsa, hogy egy kultúrház igazgatóját kormányrendelettel kell pozícióba juttatni? :D

@ésmi nem foglalt: A fizetésemelésemről, légy szíves

Conchobar 2014.01.29. 16:20:56

@jolaca: "Úgy fest, hogy egy teljesen átlagos kinevezés(kísérlet)ről van szó" - Azért ennél a "fest"-nél komolyabban meg kellene nézni dolgot, nemde?

Conchobar 2014.01.29. 16:23:28

@jolaca: "valamiféle szkeptikust játszol, bár az illetők Társasága ezért a vélekedésért mindkettőnket megkövezne" - Én falkának nevezem őket, és nem "illetők Társaságának". Tudod, ők fiatalok, és a tevékenységük engem nagyon emlékeztet a 'Legyek ura' c.regényre

Tücsök1 2014.01.29. 16:24:02

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Én is csak most kíséleteztem ki.A poszt címe fölött van az,hogy szűrési lista.Arra rámész.Az enyémen hárman voltak,és mivel nem tudtam,melyik számsor melyik f...kalapot takarja,kiengedtem a kóterból mind a hármat,időlegesen.Ma úgyis front van,meg alacsony a véernyomásom.Majd visszazárom őket a szita alá,mielőtt elpofátlanodnak itt nekem

blogsámán 2014.01.29. 16:26:18

@tryclops: A szakértő értelmezése szerint a Baja hangja egyáltalán nem érdekes, mert a munkakör betöltése, azaz a szakmai tapasztalat és a szükséges iskolai végzettség együttesen számít. Mivel az utóbbit csak 2011. január 17-én szerezte meg, így teljesen indifferens, hogy ez előtt mivel foglalkozott az illető.
Az 5 év akkor és csak akkor viszont kijöhet, hogy azt csak a szakmai tapasztalatra írják elő, mert így a művelődésszervezői munkakörét sem csak 4 hónap 15 nappal kell figyelembe venni, hanem a teljes időszakot 2010. 04.01-től 2011.05.31-ig. Ez pedig 14 hónap. Ehhez lehetne még hozzászámítani a Baja Hangját. Feltéve, hogy a bíráló véleményével ellentétben a szakirányú végzettség 5 éves meglététől eltekintünk.

Tücsök1 2014.01.29. 16:26:40

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Bocs a duplázásért,de az előbb a saját kommentemet nem találtam.úgy látszik leszívta az agyamat ez a conchobar-színvonal.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.01.29. 16:27:20

@Conchobar: Ennek a mondatrészednek, mármint hogy "Tudod, ők fiatalok", el sem tudod képzelni, hogy hogy fog örülni a Vágó Pista :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 16:29:51

@Jani haverja: Mondjuk aki ebben az országban nem fiatal, az nem mond ilyet, hogy majd akkor hiszi, ha bebizonyítják, hanem tudja, mi van a háttérben :D

Conchobar 2014.01.29. 16:30:41

@Vombatus Ursinus: "Szerinted, ha Zsigó kérte a módosítást akkor mi miatt változtattak rajta? Vagy volt ilyen szándék a tárca részéről korábban is?" - Én tulajdonképpen ugyanezt vetettem föl a 2014.01.29. 15:00:02-i kommentemben. Én a magam részéről bizonyíték hiányában nem vetem el, de nem is fogadom el egyik verziót se (se azt. hogy volt ilyen szándék a tárca részéről korábban is, se azt, hogy kizárólag Zsigó kérésére módosítottak)

Conchobar 2014.01.29. 16:31:48

@Jani haverja: "el sem tudod képzelni, hogy hogy fog örülni a Vágó Pista" - Nem. De nem is akarom

Conchobar 2014.01.29. 16:32:22

@Tücsök1: "leszívta az agyamat ez a conchobar-színvonal." - Ja

Conchobar 2014.01.29. 16:33:42

@Jani haverja: ...a mondatom többi része már nem ragadta meg a figyelmedet? (a tevékenységük engem nagyon emlékeztet a 'Legyek ura' c.regényre)

Szelid sunmalac 2014.01.29. 16:36:12

Jol van, jol van. Latom conchobar kitesz magaert, ha a Videki, meg a Larry Silverstein, Lencses Pityu, Batyu es $$$ nincsenek itt. Csak hajra, kemenyen!

béla a görög (törölt) 2014.01.29. 16:40:43

Nem kínos ez a fidesznek, hogy ennyi alulképzett emberük van?
Nyilván nem mert ahhoz ész kéne, hogy kínos legyen...
Esetleg azt kéne törvénybe foglalni, hogy iskolai végzettség nem szükséges csak fidesz hűség.

Conchobar 2014.01.29. 16:41:21

@Szelid sunmalac: "Latom conchobar kitesz magaert" - Ja

Hamajd 2014.01.29. 16:46:40

@béla a görög:

A politika nem az észről szól, hanem a pénzről.

Conchobar 2014.01.29. 16:49:13

@Tücsök1: "Akarsz repülni? Ja!" - Ja

Tücsök1 2014.01.29. 16:52:00

Kissé irigykedve mondom, hogy amennyiben nem cinkelt a fénykép a Cinken,az úrihölgy igen dekoratív jelenség.Igaz,hogy az egyik kezében cigaretta van,a másikban pezsgőspohár.Ó,irgalom anyja nehaggyel!
Mit szól ehhez a szentséges kdnp?

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 16:52:07

@Conchobar: Bazmeg, dehát Zsigó kérte a módosítást a Képviselő-testület megbízásából, a "pályázat eredményes lefolytatása érdekében", ott van a jegyzőkönyv a testületi ülésről! :)

Te tényleg ennyire hülye vagy?

Conchobar 2014.01.29. 16:57:02

@Vombatus Ursinus: " Bazmeg, dehát Zsigó kérte a módosítást a Képviselő-testület megbízásából" - Igen. És? Mit akarsz evvel mondani, azt hogy a képviselőtestület patronálja azt a nőt? Vagy azt, hogy ebből te el tudod dönteni azt, hogy volt már előzőleg szándék a tárca részéről korábban is a módosításra vs. kizárólag Zsigó kérésére módosítottak

mildi 2014.01.29. 17:01:54

ad egy: az én 155 cm-em még így is kevés a magasabb vezető beosztáshoz. pedig diplomám is van, szakirányú!
ad kettő: baszd meg Robi, inkább azt a kurva havat takaríttatnád el. még a múlt heti is ott van, erre ma délelőtt is szakadt, nem lehet közlekedni ebben a kurva városban! vagy süss valamit, azt osztogasd a Béke oppar Szentháromság téren, ha már havat lapátolni meg kinevezni nem tudsz. a sütit legalább szeretjük...

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 17:07:58

@Conchobar: Ebből egyértelműen el lehet dönteni, hogy Zsigó kezdeményezte a módosítást és a képviselő-testület támogatta azt..

Hogy a te birka fejedbe már nem fér bele az, hogy dr. Akárkiné miatt javasolták a kormányrendelet módosítát, akkor nem nálam van a hiba. Áruld már el, hogy pénzért csinálsz magadból hülyét, vagy önszorgalomból? A képviselő-testület patronálja, mert a polgármesteri kabinet kulturális referense. Magyarul: Zsigó egyik hű talpnyalója.

Conchobar 2014.01.29. 17:11:11

@Vombatus Ursinus: "Hogy a te birka fejedbe már nem fér bele az, hogy dr. Akárkiné miatt javasolták a kormányrendelet módosítát" - Tehát ez hit kérdés, ami nem igényel semmiféle bizonyítékot. Aki szkeptikus és bizonyítékot akar, nem tartozik a hívők közé, az birka

Conchobar 2014.01.29. 17:15:40

@Vombatus Ursinus: "A képviselő-testület patronálja, mert a polgármesteri kabinet kulturális referense. Magyarul: Zsigó egyik hű talpnyalója" - Ez úgy tudna logikusan hangzani hogy 'A képviselő-testület patronálja a nőt, mert ő a polgármesteri kabinet kulturális referense, és neki Zsigó az egyik hű talpnyalója'

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 17:18:50

@Conchobar: Én tényeket írtam, te magad is láthatod a cikkben. Te próbálsz hitkérdést csinálni belőle.

Conchobar 2014.01.29. 17:19:50

@A.J. Finkelstein: "gyere be a lendvaiba, elmagyarazom" - Ha itt nem tudod, ott még kevésbé

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 17:20:14

@Conchobar: Ez konkrétan hülyeség, de megértem, hogy írnod kell valamit. :)

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2014.01.29. 17:20:57

@Conchobar: Rád férne egy firmware frissítés. A cimbik egyébként hogy vannak? Tudod, vidéki, malac, enrico, meg a többi féreg.

nincs1itt 2014.01.29. 17:24:01

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Áh, amatőrök vagytok! Az a 4 év 9 hónap, ha fideszes szemmel vizsgálom, akkor jelenthet 4,9 azaz négyegész kilenctized évet is!!! Ugye, hogy az már majdnem 5!! Épp csak 1 tized hiányzik... az meg semmi, tudja ezt minden fideszes, mert a MAtolcsy is megmondta!

Conchobar 2014.01.29. 17:24:56

@Vombatus Ursinus: "Én tényeket írtam, te magad is láthatod a cikkben" - Talán jobban tennéd, ha gondolkodnál azon, hogy mi is van abban a cikkben. A cikkben szereplő állítások ismételgetésétől nég nem válik ténnyé a vád (pl. hogy "dr. Akárkiné miatt javasolták a kormányrendelet módosítát")

Conchobar 2014.01.29. 17:25:35

@Vombatus Ursinus: "Ez konkrétan hülyeség, de megértem, hogy írnod kell valamit" - Mi a hülyeség?

JT_Biopower 2014.01.29. 17:25:58

A favorituk a rendelet és a beadott pályázata alapján nem győzhetett volna. -> Eredménytelenül zárták le a pályázatot, mert többségben van baján a fideszkádéempé és így nem kellett semelyik más pályázóra rábólintani.

A pályáztatás menetrendjében, ha a pályázat nem megfelelő, akkor kizárják, hiánytpótoltatnak, halasztanak, stb. A szóban forgó nőszemély csak évek múlva lenne alkalmas a poszt betöltésére, de nyakunkon a választás! -> A haverral - engedményeket beépíttetendő, hogy a favoritunk már objektíven megfeleljen - megmódosíttatjuk a rendeletet, ezért az új pályázaton bárki is induljon a miénk ellen, hála nekünk, narancs barátainknak és istenünknek biztos a győzelem! ;)

Remélem nemsokára nagy tolongás lesz és majd versengenek, hogy a másikat is hozzájuttassák egy jó zsíros, állami börtöncellához! ;)

Conchobar 2014.01.29. 17:26:22

@nincs_itt: "ezt csak neked!" - Nem vagyok vevő az offolásra

Conchobar 2014.01.29. 17:26:55

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !): " A cimbik egyébként hogy vannak? Tudod, vidéki, malac, enrico, meg a többi féreg" - Ja

nincs1itt 2014.01.29. 17:31:19

@Conchobar: Lennél kedves akkor nem offolni?! Na nem baj, szűrök egyet. Majd jönnek a többiek, vagy te másik név alatt... Te gyanús vagy nekem, a stílus, nem te vagy Putyi?? A Lencsés

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 17:32:31

@Conchobar: A közgyűlés jegyzőkönyvében áll mindaz, amit én megpróbáltam a birka agyadba beletölteni. Nem sikerült, van ilyen. Zsigó kérte a módosítást, Halász módosított, de még így sem lesz okés a kinevezés.

Conchobar 2014.01.29. 17:34:46

@nincs_itt: " Lennél kedves akkor nem offolni?! Na nem baj, szűrök egyet" - Gyerekem én megértelek. Semmi érdemit, vagy legalább értelmeset nem tudsz mondani, viszont demonstrálni szeretnéd, hogy te is a világon vagy és a falkához tartozol

Secnir 2014.01.29. 17:36:41

@Conchobar:
"Egy kultúrház igazgató és könytárigazgató az milliókról dönt "
ööö...
...igen. először nézd meg az szmsz-t, hogy mi a tevékenységi köre www.bajaikonyvtar.hu/sites/default/files/AEVKMK_szmsz_090930.pdf

Conchobar 2014.01.29. 17:37:05

@Vombatus Ursinus: "A közgyűlés jegyzőkönyvében áll mindaz, amit én megpróbáltam a birka agyadba beletölteni" - Melyik jegyzőkönyvben? Hol van az a jegyzőkönyv? Idézzél már belőle

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2014.01.29. 17:39:26

@Szelid sunmalac: "malacz69 rettegés elemző" néven kezdte a szart okádni egy fideszféreg, olyan 2006 környékén.

nincs1itt 2014.01.29. 17:40:37

@Conchobar: Tudod, veled kb olyan vitatkozni, mint Besenyő Pista bá'val. Ha, ismétlem, ha tudnál olvasni, a szövegértés nem haladná meg aképességeidet, valamint a deduktív gondolkodás (www.kislexikon.hu/deduktiv_gondolkodas.html) útjában nem állna az az apróságnak nem nevezhető tudatlanság, akkor esetleg szóba elegyedhetnénk.
Kicsi mázasbögrém, gyereked neked a Dávidka, tudod nem a Mikell andzselló féle, hanem a BKK-s!
Vegyél vissza a pofádból szarházi bér troll... Örülj megtür vendégként a blog gizda és nem rakja ki a szűrödet, az IQ-val megegyező hőmérsékletű kültérre.

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2014.01.29. 17:41:08

@Conchobar: A BIOS-t is frissíteni kell. Én szóljak kuminnak vagy megy magadtól is?

Conchobar 2014.01.29. 17:41:40

@Secnir: ".igen. először nézd meg az szmsz-t, hogy mi a tevékenységi köre" - Dehogy nézem én! Ha alátámasztottan cáfolni akarod az állításomat, akkor majd te idézed abból a pdf-ből az állításodat bizonyító pontot/paragrafust

Conchobar 2014.01.29. 17:43:11

@nincs_itt: "Örülj megtür vendégként a blog gizda és nem rakja ki a szűrödet, az IQ-val megegyező hőmérsékletű kültérre" - Én vagyok a falurossza, ugye gyerekem

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 17:45:02

@Conchobar: "Melyik jegyzőkönyvben? Hol van az a jegyzőkönyv? Idézzél már belőle"

Ott van a posztban. Ha nem tudsz olvasni, akkor kérj meg egy írástudót a környezetedből... Ezekkel az ostoba visszakérdezéseiddel meg csak tovább égeted magad. Nekem mindegy, én jól szórakozom azon, hogy mennyire hülyét tudsz csinálni magadból! :)

Szelid sunmalac 2014.01.29. 17:47:13

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !): Ah. Ot nem ismerem, pedig biztos volt olyan erdekes, mint Conchobar.

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2014.01.29. 17:48:30

Ismét megszólalt Matolcsy, ismét nagyot zuhant a forint. Ezt a pöttyös seggű kancsal elmebeteget nemzeti érdek kiirtani.

jolaca 2014.01.29. 17:49:05

@Conchobar:
Kezdek gyanakodni: "... hogy te is a világon vagy és a falkához tartozol" - ezt Te (nekem válaszolva) a Szkeptikusok Társaságára használtad. Tudomásod van személyi lapjainkról, vagy csak közhelyes a szóhasználatod?

Nevesd már el magad, hogy de jó (és hosszas) poén volt így dühítgetni egy egész hozzászólói társaságot! Kacagd ki azokat, akiket átejtettél! Én nem hiszem, hogy egy hozzád hasonlóan szabatosan fogalmazni tudó humanoid komolyan gondolja mindazt, amit leírsz.

Vagy mégis?

Conchobar 2014.01.29. 17:49:16

@Vombatus Ursinus: "Ott van a posztban" - Melyik posztban, hol?

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2014.01.29. 17:50:38

@Szelid sunmalac: Jobb volt :) Napi szinten írta hogy ahogy a fidesz kerül hatalomra, Magyarország automatikusan kánaán lesz :D

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.01.29. 17:51:05

@nincs_itt:
Matolcsy szerint a 4,9-et elég átfesteni pirosra, és az máris 5 lesz...

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2014.01.29. 17:51:23

@Conchobar: " Conchobar 2014.01.29. 17:49:16
@Vombatus Ursinus: "Ott van a posztban" - Melyik posztban, hol? "

Miért nem takarodsz már a picsába te gyökér?

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 17:54:26

@Conchobar: Na vajon melyik posztban szerepel Zsigó előterjesztése a közgyűléshez? Na? Melyikben? Hát ebben, amihez most kommentelsz drágaaarnyvirágszálam......:)

Conchobar 2014.01.29. 17:55:13

@jolaca: "Nevesd már el magad, hogy de jó (és hosszas) poén volt így dühítgetni egy egész hozzászólói társaságot!" - Tessék már tudomásul venni, aki másokat kóstolgat és dühíteni próbál, az nem én vagyok (bizonyítékül ott a sok beírás, amire tömören egy-egy 'Ja'-val szoktam válaszolni). És tessék már tudomásul venni, attól, hogy biológiailag már felnőttnek számít valaki, még nem jelenti azt, hogy minden tekintetben önálló, a saját érdekét megfogalmazó, a saját véleményét hangoztató egyed

nincs1itt 2014.01.29. 17:58:00

@Conchobar: Nem kicsi mázas agyagedény, te a falu bolondja vagy, azé' nem mindegy!

JT_Biopower 2014.01.29. 17:59:54

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Hogy mennyire nem is hülye ez a matojcsi!
A rezsicsökkentő ródsó alkalmával a rezsidémon ellen küzdő narancs maragyarországot vörös vastag nyilakkal jelzett támadások érik a mocskoktól. Ma láttam egy másik diát, ahol a vörös magyarországba magas gázár és magas áramár volt írva, szimbolizálva a múltat és a leendő jövőt!

Conchobar 2014.01.29. 18:01:06

@Vombatus Ursinus: "Az első bekezdés alatt" - Ennél értelmesebben és érthetőbben nem tudod leírni?

Conchobar 2014.01.29. 18:01:42

@nincs_itt: "Nem kicsi mázas agyagedény, te a falu bolondja vagy, azé' nem mindegy!" - Ja

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 18:02:16

@Conchobar: Nem igazán. Melyik szót nem érted a négyből? Ha tudok, szívesen segítek. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 18:03:47

@Conchobar: Teljesen egyértelmű, hogy ha ez pályázott, egyszer nem volt jó, hirtelen az ottani polgi módosíttatjaa törvényt, és akkor majd jó lesz, akkor vajon miért is történt a módosítás... Na vajon...
Ember, egyáltalán, mitől lehet az, hogy egy állás feltételein könnyítenek?

jolaca 2014.01.29. 18:05:17

@Conchobar:
"tessék már tudomásul venni, attól, hogy biológiailag már felnőttnek számít valaki, még nem jelenti azt, hogy minden tekintetben önálló, a saját érdekét megfogalmazó, a saját véleményét hangoztató egyed" - oké, ezt mondhattad volna mindjárt az elején!

Megértettem, nem vagy egyedül. Akkor nem is vitatkozom többet. Nem tudom, miért, de beugrik egy tegnap, rádióműsorban hallott szöveg: A szóvivő nem azért kapta meg munkáját, mert annyi van a fejében, hanem azért, mert rengeteg benne a hely mások gondolatainak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 18:06:19

@JT_Biopower: Hát belefolytak a piros nyilak.

@Conchobar: Ott van a post elején bevágva.

Conchobar 2014.01.29. 18:07:36

@Vombatus Ursinus: "Nem igazán. Melyik szót nem érted a négyből? Ha tudok, szívesen segítek" - Segíts már abban, hogy megértsd: 1. a posztban a következő sorok: xxx 2. a posztban a következő képfájl: xxx 3.a posztban a következő élőkapocs:xxx Dereng már valami?

Conchobar 2014.01.29. 18:10:13

@ColT: "Ott van a post elején bevágva" - Ha a Baja2013nov27-eloterjesztes-01sz.jpg-re gondolsz, az nem jegyzőkönyv, hanem előterjesztés

Conchobar 2014.01.29. 18:13:45

@jolaca: "Megértettem, nem vagy egyedül" - Épp ellenkezőleg, egyedül vagyok. És ha jól értettem te is (minden tekintetben önálló, a saját érdekét megfogalmazó, a saját véleményét hangoztató egyed)

gnme 2014.01.29. 18:14:15

nemsemmi milf lehet

tutira jól csinál valamit

Conchobar 2014.01.29. 18:17:03

@ColT: "Teljesen egyértelmű, hogy ha ez pályázott, egyszer nem volt jó, hirtelen az ottani polgi módosíttatjaa törvényt" - Az miből jött ki neked, hogy Zsigó minisztériumba menetele előtt már volt pályázat, amin izéné indult és nem nyert

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 18:19:26

@Conchobar: Ne haragudj, de ha nem tudsz megkeresni egy előterjesztést a posztban (úgy, hogy tudod, hogy hol keresd), akkor nem értem, hogy miért kommentelsz?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.01.29. 18:21:36

@Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !):
Ne'már!
Itt vered magad!
Erősödött a forint délutánra, a helyi rádiónk szerint!
Azt nem mondták, hogy merről merre, úgyhogy megnéztem...
310-ről, 309-re... TÉNYLEG!
NA, NA, NA!!!
Szóval egy qrva szavad nem lehet.... :D
ÉLJEN A PÁRT!
CSAK A TÖRPEVEZÉNYLÓ!!!

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 18:23:08

@Conchobar: "Az miből jött ki neked, hogy Zsigó minisztériumba menetele előtt már volt pályázat, amin izéné indult és nem nyert "
A szakvéleményből. Izgalmas lehet úgy kommentelni, hogy azt sem tudod, hogy miről irkálsz.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.29. 18:26:22

ez így olyan szép. Ha könyvben olvasnánk nevetnénk rajta...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.01.29. 18:29:40

@doggfather:
Ha nem itt élnék... akkor, de akkor hülyére röhögném magam, egy olyan marha népen, akik ezt a fostalicska "politikai elitet" megtűrik a nyakukon. :(
MERT MEGÉRDEMELJÜK!

fehérfarkas 2014.01.29. 18:34:23

@Conchobar:
Nyilván, ha az "elmúlt8évben" Gyurcsány vagy Bajnai vagy valamelyik szoci csinált volna ilyet, akkor pont ellentétes lenne a véleményed és már mennél ki TV székházat meg autókat fegyújtani, és utcaköveket feleszedni, hogy a rendőröket dobáljad vele.
Szeretem az ilyen "egyenes" mércét, hogy ennél kevesebbért felgyújtották a fél fővárost, most meg az ilyen dolgokat foggal-körömmel véditek, és azokat tartjátok uszítónak, akik el merik ítélni ezeket, és le merik írni.

DarthVader 2014.01.29. 18:37:00

Nem vagytok normálisak. Leálltok vitatkozni ezzel az idióta hordabarommal, 100 kommentből 95 vagy az övé, vagy vele vitatkozik, amikor az égegyadta világon semmi mondanivalója nincs azon kívül, hogy Zsigó kijafaszom fidesznyikhaj ártatlan. Ha ezért pénzt kap, akkor azért kellene negligálni, nézzen valami munka után,ha pedig meggyőződésből csinálja, akkor meg kurvára értelmetlen neki bármit is mondani.
A post tartalmán meg mit csodálkoztok, a lex-ek sorába nem elfér még egy Lex tökömtuggyakiné?
A Fideszben nem is számít az, akire még nem írtak törvényt.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.01.29. 18:43:21

@fehérfarkas:
No'de kérlek szépen!
Ez a NEMZETI QRMÁNY & SEGGNYALONCA!
Ostoba véglények gyülekezete csak...
Mit vársz tőle, atomfizikus IQ bajnok nem lehet.
Neki is meg kell élnie, Kubatov meg amilyen sóher, nem adja a zsét csak úgy...

fehérfarkas 2014.01.29. 18:44:48

@Conchobar:

Nem emléxem arra, ogy Hagyó vagy Hunvald ügyében is ennyire kérted volna a bizonyítékokat. Tán csak nem azért maradtál ott néma, mert ott szó nélkül elhitted a fideszes nyilatkozók vádjait? Hiszen a bíróságok ítéleteről akkor még semmit sem tudhattál.
Hagyóval kapcsolatban pedig igencsak megéri végignézni melyik bíróságon milyen ítéletek születtek.
Vagy Hunvald esetében is érdemes egy kicsit utánanézni.
Nem védeni akarom őket, csak rámutatni a kettős mércére - és arra, hogy a hozzád hasnlók, mert a védenced fideszesek miatt, mi becsületes adófizetők fizethetjük majd a hagyóféléknek a kártérítéseket, amiért koncepciós pereket kreáltatok ellenük. Legalább a bíróságokon a lábukon megálló valós bizonyítékokat gyűjtötteket volna össze ellenük. De ti még ahhoz is lúzerek és arrogánsok vagytok. Azt hittétek, hogy az 50-es években vagyunk újra, és a koncepciós perek világában? Ha már a 2010-es kampányotokat a Hagyó és Hunvald ügyre hegyeztéte ki, akkor legalább normális, a bíróságokon megállóbizonyítékokat adtatok volna be ellenük. De ti, meg a kézivezérelt ügészségetek még ehhez is lúzerek vagytok. Mi becsületes adófizetők meg majd fizethetjük a hagyóféléknek a kártértéseket (hiszen a mi adónkból lesznek kifizetve, és nem az általatok tőlünk ellapott pénzekből).

Conchobar 2014.01.29. 18:46:16

@Vombatus Ursinus: "A szakvéleményből" - Csakhát a szakvélemény Zsigó minisztérium-járása után született. Nem előtte

qbr 2014.01.29. 18:48:09

@Conchobar: Kedves Conchobar! Kérlek szépen, egy egyszavas válasszal (igen / nem) írd meg a véleményed arról, hogy izéné megfelel-e a kiírás feltételeinek!

A "nem tudom eldönteni" választ, kérlek, mellőzd!

Conchobar 2014.01.29. 18:49:31

@Vombatus Ursinus: "Ne haragudj, de ha nem tudsz megkeresni egy előterjesztést a posztban" - Hogy találnám meg azt az előterjesztést, amit te notóriusan jegyzőkönyvnek nevezel és még a hollétét is képtelen vagy értelmesen megírni

Conchobar 2014.01.29. 18:50:32

@MikeBoy: Mit akarsz mondani avval az élőkapoccsal?

Meridian74 2014.01.29. 18:51:02

A fentiek mind lófasz probléma... inkább ezzel kellene foglalkozni:
totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/29/ehhez_azert_pofa_kell/

Nem elég a 400Ft-os benzinár, ami a magasabb ÁFA és időközben magasabb jövedéki adó miatt ilyen drága, a mocskosul magas és de le is nyúlt parkolási díjak, azért lehet még tovább nyúzni az autósokat...! Közben meg ugye még arra sem képesek, hogy rendes P+R parkolókat építsenek legalább odavetett csontmorzsaként...!

Hát a jó édes kurva anyjukat, ezeknek semmi nem elég?!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.01.29. 18:51:14

@qbr:
Há'deperszehogy... lefety, lefety, lefety... essetunni...
Komolyan, hol van itt a NER kompatibilitás?
Na, áprilistól lesz itt más világ, majd kicsit meg lesznek kínai mintára fingatva a kommentelő kartársak.
É-Korea tezsvéri népe vendégül láthatja a sok kekeckedőt!

Conchobar 2014.01.29. 18:52:47

@fehérfarkas: "Nyilván, ha az 'elmúlt8évben' Gyurcsány vagy Bajnai vagy valamelyik szoci csinált volna ilyet" - Gyerekem, nem zavar téged az, hogy a valósággal való szembenézés helyett nekiálltál képzelődni?

Conchobar 2014.01.29. 18:54:55

@fehérfarkas: "Nem emléxem arra, ogy Hagyó vagy Hunvald ügyében is ennyire kérted volna a bizonyítékokat" - Hagyd már abba ezt a kibaszott kóstolgatást!

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 18:55:14

@Conchobar: Az előterjesztést megtaláltad már?

Meridian74 2014.01.29. 18:56:06

@ColT: "Bajnai!!!! Csak ő lehetett!" Ja, ő az aki MÉG A LIBÁKHOZ SEM ért...? Na, de akkor ennél összetettebb dolgokhoz hogyan is érthetne?!
("ért" -> ezt értsd úgy, hogy nem hozzért vagy hozzányúlt, hanem értelmileg, szalmailag nem értett hozzá... szép nyelv ez a magyar ugye ;) )

Netuddki. 2014.01.29. 18:56:50

Kép a nőről? Érdemes lemenni érte kutyába?

2014.01.29. 18:57:13

@Conchobar:

Tudod erre sok választ adhatnék, habár triviális, hogy egyszerűen rád vonatkozik jelen esetben az ignoratio elenchi, de hagy idézzek tőled, mert ez is a lényeg és rád is vonatkozik, nem csak fehérfarkasra:

"Gyerekem, nem zavar téged az, hogy a valósággal való szembenézés helyett nekiálltál képzelődni? "

És adok egy tanácsot!
Még csak ne is válaszolj, mert megnyomtam a a szűrés gombot.... ;)

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 18:58:04

@Conchobar: "Csakhát a szakvélemény Zsigó minisztérium-járása után született. Nem előtte"
Nahát... Akkor mégis Zsigó rendelte meg a tárcánál a kormányrendelet módosítását? Az előbb mintha még kétségbe vontad volna! :)

Conchobar 2014.01.29. 18:59:36

@qbr: " Kérlek szépen, egy egyszavas válasszal (igen / nem) írd meg a véleményed arról, hogy izéné megfelel-e a kiírás feltételeinek!" - A poszthoz csatolt szakértői vélemény alapján nem

mildi 2014.01.29. 19:00:04

@DarthVader: számból vetted ki a szót

nyomjatok rá egy szűrést, plíz! ha csak magával játszhat, megunja.
nagyot dobna a kommentek összképén...

Conchobar 2014.01.29. 19:01:28

@MikeBoy: "Még csak ne is válaszolj, mert megnyomtam a a szűrés gombot...." - Jól van gyerekem, látom, hogy te is a világon vagy és a falkának is tagja vagy

fehérfarkas 2014.01.29. 19:02:25

@Conchobar:
Zsigó Róbert (polgármester, + a Fidesz szóvivője) ki akarja neveztetni az egyik intézmény igazgatójának "Dr. M. Dénesné. (A hölgynek nincs doktori címe, ez a férjezett neve.)"-t, de a hatályos jogszabályoknak nem felel meg.
Zsigó Róbert (polgármester, + a Fidesz szóvivője) találkozik az illetékes államtitkárral, Halász Jánossal (aki szintén Fidesz tag).
És jéééé, pont az adott jogszabály módosul, hogy a kulturális intézet élére most már alacsonyabb övetelménnyel is ki lehet nevezni.
Hát nem véletlen ez? Aki összefüggést mert feltételezni, az szerinted csak elfogult mocskos uszító lehet.

A sors pikantériája, hogy hiába módosult az adott jogszabály "Dr. M. Dénesné. (A hölgynek nincs doktori címe, ez a férjezett neve.)", az új jogszabálynak sem felel meg egyetlen egy mondatocska miatt. Emiatt az év lúzere Zsigó Róbert.
Vagy pedig direkt szivatták meg a saját párttársai a minisztériumban (direkt úgy módosították a rendeletet, hogy a protezsáltja az újnak se feleljen meg). Ez esetben viszont nem tudom miért védet úgy Zsidót, hiszen ha a sajátjai szivatták meg odafönt, akkor az azt jelenti, hogy ún. "kilövési" engedély van rá, vagyis a pártvezetés levette róla a kezét.
Nem tudom melyik verzó az igaz (lúzerság, vagy direkt megszivatták a sajátjai), ezt döntsd el te magad. De mindkét verzió nagyon gázos.

De "Dr. M. Dénesné. (A hölgynek nincs doktori címe, ez a férjezett neve.)" is nagyon gáz, mivel nemcsak nem felelt meg a feltételeknek, hanem még hazudott is. Sőt, hamis adatokat adott meg. Becsapta a képviselőtestületet, becsapta a városlakókat, és hélyének nézett mindenkit maga körül. Egy erkölcsileg, hiteltelen, gerincetelen, nagy nulla. Ezek utána én akkor sem nevezném ki semminek, ha Eisntsein tudásával rendelkezne - ugyanis egy városlakókat szolgáló közintézmény élére erkölcsi hulla, egy gerinctelen, hazug, csalós, szélhámos féreg ne kerülhessen vezetőnek.

Conchobar 2014.01.29. 19:03:41

@Vombatus Ursinus: "Akkor mégis Zsigó rendelte meg a tárcánál a kormányrendelet módosítását?" - Én sehol állítottam azt, hogy Zsigó a pályázat miatt nem akart kormányrendeletet módosítani

fehérfarkas 2014.01.29. 19:04:54

@Conchobar:
Te kezdtél el kóstolgatni másokat, én csak felhívtam a figyelmedet a kettős mércédre. Úgy látszik nem tetszik neked, ha valaki szembesít téged a saját kettős mércéddel. Pedig szokj hozzá - a blogszfrát még nem a Fidesz uralja, itt még van valamennyi demokrácia és a szólászsabadság. És a kettős mércét használokra rá fogják fognak szólni, hogy vegyenek vissza, és tegyk félre a kettős mércéjüket.

Conchobar 2014.01.29. 19:07:10

@fehérfarkas: "az új jogszabálynak sem felel meg egyetlen egy mondatocska miatt. Emiatt az év lúzere Zsigó Róbert" - Vagy ő lúzer, vagy te. Ha igaz az, hogy Zsigó izénének akart kijárni a minisztériumnál könyvtár és kultárigazgatóságot, akor ő a lúzer, de ha nem, akkor te vagy a lúzer (mert vakon benyaltad a mesét)

Conchobar 2014.01.29. 19:08:17

@fehérfarkas: "Pedig szokj hozzá - a blogszfrát még nem a Fidesz uralja" - És? Mi közöm nekem a Fideszhez? Már megint képzelődsz?

fehérfarkas 2014.01.29. 19:10:26

@Vombatus Ursinus:
Nincs ilyenről szó, elég csak az unortodox matematikát használni, és akkor máris meg van az 5 év szakmai gyakrolar :D :D :D
Ha Matelcsynak lehet unortodoxul számolnia, akkor másnak is, nem? :D :D :D

Conchobar 2014.01.29. 19:10:36

@fehérfarkas: "mivel nemcsak nem felelt meg a feltételeknek, hanem még hazudott is" - Látjuk, hogy nem izénére lett szabva a rendelet (hiszen hazudnia kellett), ennek ellenére rendíthetetlenül állítjuk az ellenkezőjét

hamisnero 2014.01.29. 19:11:26

hagyjátok már ezt a szegény cochobart, küzd azért a kis zséért, különben kib@sszák a pártállásból, muszáj egyszerűen tagadni, és azt hajtogatni, amit eligazításon mondtak neki.

2014.01.29. 19:11:52

@fehérfarkas:

Te ez a kettős mércére való "felhívásod" Conchobar esetén egy nagy ostobaság volt ,maradjon köztünk!
Ugyan azt a hibát követed el, mint ő.
Olyan irányba tereled a kérdést vagy problémát, amibe nincs értelme, de közben nem lehet veled vitatkozni, mert nincs is min.

Ajánlom figyelmedbe neked is:

hu.wikipedia.org/wiki/Ignoratio_elenchi

Először Conchobar valósította meg a cikkel szemben, aztán pedig te vele szemben! :)))

nincs1itt 2014.01.29. 19:12:18

@Conchobar: Nein! Tucc külföldijül is?

nincs1itt 2014.01.29. 19:14:09

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Tudod, az eccerinek, mint ez a Kancsóbár éppen megfelel ottan, Háccsó Hátasztánilag...

fehérfarkas 2014.01.29. 19:15:03

@Conchobar: "Látjuk, hogy nem izénére lett szabva a rendelet (hiszen hazudnia kellett), ennek ellenére rendíthetetlenül állítjuk az ellenkezőjét "

Te most "Dr. M. Dénesné. (A hölgynek nincs doktori címe, ez a férjezett neve.)" hazugságával véded Zsigót? Ezzel most elismerted amit korábban másoknál mág tagadtál, hogy "Dr. M. Dénesné. (A hölgynek nincs doktori címe, ez a férjezett neve.)" hazudott.
Talán jobb lett volna becsületesnek és törvénytisztelőnek lenni. De most már késő bánat. Most már megtörtént a hazugság. Visszacsinálni nem lehet. Max lemondani a jelenlegi állásról is (és elmenni a fideszesek által oly sokra magasztalt közmunkára), és nyilvánosan bocsánatot kérni a város lakosságától és a képviselőtestülettól, akiknek hazudott, akiket átvert.

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 19:15:37

@Conchobar: "Én sehol állítottam azt, hogy Zsigó a pályázat miatt nem akart kormányrendeletet módosítani "

Szánalmas vagy...Ennek a mondatodnak meg nincs értelme. De azért szórakoztat, ahogy minden egyes hozzászólásoddal egyre nagyobb hülyét csinálsz magadból. :)

Conchobar 2014.01.29. 19:16:04

@MikeBoy: "Először Conchobar valósította meg a cikkel szemben" - Mit valósítottam én meg a cikkel szemben szerinted?

Conchobar 2014.01.29. 19:17:24

@Vombatus Ursinus: "Ennek a mondatodnak meg nincs értelme" - Ha nem akarod érteni, akkor nincs értelme, ugye?

nincs1itt 2014.01.29. 19:18:12

@Conchobar: Azt is tudod a "neved" mit is jelent? Hős hazzaffy, fidióta!

őrkutya2 2014.01.29. 19:19:44

@Conchobar:

: "Akkor mégis Zsigó rendelte meg a tárcánál a kormányrendelet módosítását?" - Én sehol állítottam azt, hogy Zsigó a pályázat miatt nem akart kormányrendeletet módosítani "

Hát akkor mi a szent szarról kommentelgetsz itt és vered szét a társalgást? Igaza van @Darth Vadernek, beszélgessen veled a kedves jó nénikéd, aki spiccen táncolt Sanghájban.

Conchobar 2014.01.29. 19:20:53

@fehérfarkas: "Te most "Dr. M. Dénesné. (A hölgynek nincs doktori címe, ez a férjezett neve.)" hazugságával véded Zsigót?" - Miért kellene nekem, vagy bárkinek védenie Zsigót? Fiatal barátom, én önvizsgálatra biztattalak téged, mikor azt írtam, hogy 'Látjuk, hogy nem izénére lett szabva a rendelet (hiszen hazudnia kellett, ennek ellenére rendíthetetlenül állítjuk az ellenkezőjét"

Conchobar 2014.01.29. 19:21:39

@nincs_itt: "Azt is tudod a 'neved' mit is jelent? Hős hazzaffy, fidióta!" - Ja

Conchobar 2014.01.29. 19:23:48

@őrkutya2: "Hát akkor mi a szent szarról kommentelgetsz itt és vered szét a társalgást?" - Milyen társalgást verek én szét? Nem akarod látni a magad példáján, hogy hülye gyerekek akaszkodnak rám sorba?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.01.29. 19:32:26

Segítsen nekem valaki!
KOMOLYAN!
"Pusztán arra hívta fel Halász János államtitkár figyelmét, hogy érdemes lenne megváltoztatni a törvényt, hogy egyik végzettség is elegendő legyen a poszt betöltéséhez, mert anélkül túl szűk a merítési lehetőség. De a változás után is van garancia a szakmai szempontok érvényesülésére, mert az intézményvezető helyetteseinek rendelkezniük kell a megfelelő szakvégzettséggel."

A pöcsért nem lehet pl. a fűtőt akkor kinevezni?

Hisz itt van leírva, hogy ez a szánalmas pi..a úgy sem fog dolgozni lószart sem, "a változás után is van garancia a szakmai szempontok érvényesülésére, mert az intézményvezető helyetteseinek rendelkezniük kell a megfelelő szakvégzettséggel."
Tehát a főnök akár a helyi cipész is lehet (vagy valami GYP-s), csak rendes, megbízható ettárs legyen, ahogy azt a bolsevik párt is anno megkövetelte pl. a Tisza Vegyi Kombinát élére!
Én nem értelek benneteket csak???

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 19:38:10

@Meridian74: Ezt a Fidesz nem tudja :D

@Conchobar: Bőven elég. Egy előterjesztés nem hivatalos dokumentum?
Amúgy tényleg nem kellett az izénéninek előtte pályáznia, lehet hogy menet közben "lett alkalmas" a postban, miután az előző vezetőt nem akarták újra azon a helyen látni. Vagy mert mondjuk Mutyinénak megtetszett a poszt...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.01.29. 19:43:51

@ColT:
Most képzeld el, ha Mutyinénak a pacid legnemesebb része tetszik meg!
Zsigó belekapaszkodik és... Bár a ló legalább lerúgná a parasztját!

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 19:44:22

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Dr Lászlóné, Vass Balázs és a tüzépes Katika megvan? Na ugye, hogy lehet... Nincs itt semmi látnivaló, oszoljanak emberek!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 19:44:55

@Conchobar: "A szakértő közbeszól - ha szabadna a szerzőtől egy kis korrekciót, ami ugyan a jelen helyzetet nem befolyásolja, pusztán kényes vagyok a pontosság(om)ra. Tehát: az előző pályázati körben Letenai Máriát nem a végzettség, hanem a közművelődési gyakorlat hiánya miatt kellett kizárnom. Ennek az volt az oka, hogy az önkormányzat mindkét szakma valamennyi feltételét kérte, így nekem nem volt más választásom. Pont."
Ez a Cinken volt, a bíráló bizottás egyik tagja írta. Na most ha az egyik pályázónál nem jó csak egy végzettésg (aki ráadásul addig el tudta vezetni a cucot) akkor a másiknak miért módosítanak? Ne már hogy egy könyvtár-kultúrház vezetőt ne találjanak ebben a fene nagy munkaerőhiányban megfelelő végzettséggel...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 19:50:03

M1 híradó, 2 hír egymás után :
- Jobbanteljesít, többendolgoznak, mindenjó
- Megkezdődött a Dunaferrnél a leépítés

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 19:53:51

@ColT: Te M1híradót nézel? Te szegény... Én a kereskedelmi rádiókban hallgatom az MTI híreit néha óránként, az se semmi. Ha nincs újdonság, akkor a tegnapi győzelmi jelentéseket ismétlik.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.01.29. 19:56:32

@ColT:
Mert a jobbanteljesítés miatt van, hisz mint azt tudjuk, "a gazdasági növekedés akkor is növekedés, ha történetesen negatív".
Copyright - fideszes Dancsó József parlamenti képviselő.

www.youtube.com/watch?v=yG8uxjtnvd4

Ma pedig már ez a szerencsétlen ostoba faék a Magyar Államkincstár elnöke!
További kérdések??? :((

Micimackó, a csekély értelmű medvebocs 2014.01.29. 19:59:27

@Conchobar:
" És tessék már tudomásul venni, attól, hogy biológiailag már felnőttnek számít valaki, még nem jelenti azt, hogy minden tekintetben önálló, a saját érdekét megfogalmazó, a saját véleményét hangoztató egyed"

Bingó. Ezzel tökéletes pontossággal jellemezted magad.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 19:59:32

@Vombatus Ursinus: Ja! Meg Szőllősi Györgyi vezeti, azért az már jó látványnak. Le kéne venni a hangot.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 20:03:12

@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: De tényleg, ő akkor miért van itt? Az összes post feltétlezésekre épül, tök felesleges őket kommentálnia.

Tücsök1 2014.01.29. 20:06:00

@kovi1970: Szily kitette a Cinken.Még női szemmel is jó bőrben van.Nemúgy mint a cukrász.

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 20:20:51

@Tücsök1: Egy linket, ha kérhetnék... :)

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 22:42:42

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Azannya...

Abszolút suna+, sőt, még annál is análabb... Sandrácska drága! :)

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 22:44:03

@ColT: "Lejárhatott a műszakjuk."

Be is döklött a poszt... :)

Vombatus Ursinus 2014.01.29. 22:46:30

@Vombatus Ursinus: döklött=döglött.

Ma már nem iszom többet, faszomba ezekkel a "zönkés", meg zöngétlen mássalhangzókkal! Egészségetekre! :)))

Bee-zony 2014.01.30. 03:29:20

Már a 2010-es kampányban megmondták, és tetszettek volna odafigyelni: Csak a (maf)Fidesz. Erre tetszettek szavazni többségileg. Beváltották a választási ígéretüket, minden vezető pozícióban csak az ő embereik lehetnek, és a hülyeség nem akadály (pl. Ker(gel)ényi, Eltolcsy), és ha valaki jól néz ki és jól fekszik, az pláne jó, nagy F…sz, nagy élvezet, a Likud testvérpártjától, Arthur J. Finkelstein „a piszkos politika keresztapja” tanácsadásával.

A tegnapi „nagy élvezetek”:

Újra beszakadt a forint
index.hu/gazdasag/2014/01/29/ujra_beszakadt_a_forint/
„Zuhan a forint? Kamatcsökkentés!
Kamatcsökkentés lehetőségéről beszélt Matolcsy György, a Magyar Nemzeti Bank elnöke egy budapesti rendezvényen, miközben a forint egyéves mélypontra süllyedt. Előadása nagy részében a magyar gazdaságpolitika sikeréről beszélt hosszasan, és az ortodox-unortodox közgazdaságtan kérdésköréről értekezett.”
Nincs olyan terület, ahol Eltolcsy ne tudna ártani...

Pofátlan párhuzam: Kövér azt próbálja elhitetni, hogy a pártjára való szavazás egyenlő a haza megvédésével
kuruc.info/r/57/123288/

Megsarcolják a használt autók behozatalát
www.origo.hu/gazdasag/20140129-megsarcoljak-a-hasznaltauto-behozatalt.html?sec-2

Kérdőívvel próbálgatja erejét a Mazsihisz
www.origo.hu/itthon/20140129-internetes-kerdoivben-keri-ki-az-emberek-velemenyet-a-mazsihisz.html?sec-2

Magyarország jobban teljesít; bár élhetetlenségben már eddig is a csúcson volt.

2014 tavaszától előre láthatóan következnek a további 4 év „nagy élvezetei”…

Bee-zony 2014.01.30. 03:40:31

@Bee-zony: …de nincs min csodálkozni, amikor a judeo-kereszténység eleve a szado-mazo valláspáros.
A „miért?” kérdésére is megvan a válasz: a szokásos, uralkodó ideológia és uralkodó körök, pénz- és hatalmi játszmák.

Conchobar 2014.01.30. 08:56:20

@Micimackó, a csekély értelmű medvebocs: "Bingó. Ezzel tökéletes pontossággal jellemezted magad" - Magamat? Nem a falkát?

Conchobar 2014.01.30. 09:07:10

@ColT: "De tényleg, ő akkor miért van itt? Az összes post feltétlezésekre épül, tök felesleges őket kommentálnia" - Összes poszt? Mi a sz@rnak kell ilyen baromságokat irkálni? Ez a poszt biztosan "feltétlezésekre" épül. Ez lenne a kisebbik baj, a nagyobbik az, hogy még feltételezésnek is foghíjas. Hiszen semmi nem gátolta a történet megéneklőjét abban, hogy további feltételezéssel életszerűvé tegye a történetet. Hát valami komolyan vehető indítékot Zsigó részére már igazán feltételezhetne, hogy Zsigónak kije-mije az a nő

Marcellusca 2014.01.30. 09:16:44

BASSZÁTOK MEG!!!
Igen, igen, mindenki, aki eteti ezt a szófosó, gyökér Conchobar trollt!
Nem veszitek észre, hogy nincs semmi a kommentjeiben? Hogy direkt értetlenkedik és kekeckedik?
Úgyhogy mindenki, aki kokettál vele, bekaphatja! Vagy kinyalhatja! Tetszés szerint.

(És most én is jó mélyre hajolok, mert én is ezzel az agyamenttel foglalkozom. :DDDDD)

Conchobar 2014.01.30. 09:26:31

@Marcellusca: "Nem veszitek észre, hogy nincs semmi a kommentjeiben? Hogy direkt értetlenkedik és kekeckedik?" - Hát nem veszitek észre, hogy ez a megátalkodottan kételkedő, másokat örökösen kérdésekkel zaklató fidesztroll a hitünkben ingat meg minket?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.01.30. 09:59:09

Béna idióta gyökerek,arrogáns faszok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.30. 10:54:32

@Conchobar: Hát te mindegyikben csak azt hajtogatod, hogy nincs bizonyíték... Ha meg nincs bizonyíték, akkor minek jársz ide, ahol (szerinted) alaptalan vádaskodásokat tesznek ki Zeroék, és osztod az észt? :D
Amúgy sajnos nem hisszük, hogy a Zsigó a néni miatt akart törvényt módosítani. Annál sokkal egyértelműbb a dolog :)

jolaca 2014.01.30. 12:24:34

@ColT:
"... nem hisszük, hogy a Zsigó a néni miatt akart törvényt módosítani".
Miatta - nem miatta, befuccsolt. Néni nem nyert. Aligazgató befutott.

Persze a módosítás még jól jöhet másoknak. Arra, hogy mely másoknak, figyelni fognak. Jobban.

Sárga Pecsenyekacsa 2014.01.30. 13:16:01

@Conchobar: Ezt a mondatot szabad majd idéznem más, releváns helyeken is?
Mert tetszik. :-)
"aki bizonyítékokat mellőzve, pusztán csak emocionális alapon hisz, az valóban nem, lehet más, mint idióta"
Úgy nagyjából egy Békemenetnyi embert idiótáztál le, minimum.

Sárga Pecsenyekacsa 2014.01.30. 13:38:55

@ColT: Csak gondoltam rávezetem, hogy nem éri meg összevissza vagdalkozva értelmesnek látszó mondatokban ítélkezni, mert könnyen visszafordítható.

Marcellusca 2014.01.30. 13:47:25

@ColT: @Sárga Pecsenyekacsa: Ne erőlködjetek! Úgysem fogja megérteni. :(
Max (szánalmasan) megpróbálja tagonként, szavanként szétcincálni. :)

Micimackó, a csekély értelmű medvebocs 2014.01.30. 15:55:17

@Conchobar:
"Magamat? Nem a falkát? "

Jahogy te vagy az, akivel mindenki szembe megy az autópályán? Bocs, akkor nem szóltam.

szmoker (Homo Trollicus) 2014.01.30. 16:26:20

"A Cink tudomása szerint 10 igennel és 4 tartózkodással Zalavári László lett a bajai művelődési központ igazgatója, nem pedig a polgármester embere."

HERESY!!!
1d4chan.org/wiki/Heresy

Meridian74 2014.01.30. 19:26:53

@Marcellusca: "És most én is jó mélyre hajolok, mert én is ezzel az agyamenttel foglalkozom"

Ejnye-ejnye, ezt a látens buzulást... :D lófaszt sem kapsz a seggedbe (tudod, mint amikor a szadista és a mazoista szexelnének; - Üsss! - Ne-hehehe-he-e-eeem...!)

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.01.30. 20:28:00

Lehet újra Update-elni, Zsigó is reagált az eredményre.
"[...] A képviselő-testület kiírta a pályázatot (amit egyébként ők is megszavaztak), beérkezett három érvényes pályázat, amelyből a testület döntése alapján kiválasztottuk az igazgatót (ez máshol és máskor is így szokott történni). Mit is tett megint a “jószándékú” bajai baloldal? Kitalált egy történetet, gyártott egy rémhírt. Ezzel besároztak köztiszteletben álló, a városért sokat dolgozó embereket és félrevezették az országos médiát. Senkit nem kíméltek. Végül pedig kiderült (Gyurcsány Ferencet idézve), hogy “amit mondtak, az nem igaz”. [...] Az igazgató úrnak pedig gratulálok és további jó munkát kívánok!"
444.hu/2014/01/30/zsigo-a-baloldalt-tamadja-miutan-nem-az-o-embere-nyerte-a-palyazatot/

Meridian74 2014.01.30. 21:56:45

Nocsak, ha valaki beperel valakit, vagy valakiket, és mellette még ráadásnak eljátssza a hattyúk halálát is, akkor talán illene elmenni a saját perére, nem?
444.hu/2013/11/08/ha-orbanrol-kiderulne-hogy-cigany-akkor-ot-inditana-a-fidesz/

Ebből látszik az, milyenek az elvtelen gerinctelen zsidók, akik szerencsére sokkal kevesebben vannak, a rendes zsidóknál, viszont sajnos a hatalom mégis ezen kisebbség kezében összpontosul... persze nem korlátlanul, mint ezt ez az eset is tanúsítja.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.01.31. 00:43:43

@Meridian74:

Azt is olvastad, hogy nem kérnek helyeket, csak garanciát a jogállam visszaállítására?

@poszt: Ez a baj Baja baja. :)

Hamajd 2014.01.31. 11:37:21

@Meridian74: Ha ez a Németh Péter az újságíróklubbos manus, akkor minden OK. :(((((

süti beállítások módosítása