Skip to content


       Szűrés lista

A segélyben részesülők 32%-a vállalta a közmunkát

Hódmezővásárhely megyei jogú város, Csongrád megye második legnagyobb népességű és az ország második legnagyobb területű városa, 47 296 lakossal.

Az "Út a munkába" program elfogadása után Lázár János fideszes polgármestere nem sokat tétlenkedett:

2009 január és március között fölmérték az összes segélyezett helyzetét. 834 emberről van szó, akikről teljes egészségügyi és környezettanulmány készült. 240-en vannak, akik tartósan szociális segélyezettek maradnak, mivel betöltötték az 55. életévüket vagy egyéb más okból (pl. egészségügyi) nem képesek dolgozni.

"Aki egészségileg alkalmas, s mégsem akar dolgozni, az semmilyen szociális támogatást nem kap a várostól, és legalább 3 esztendőre kizárjuk minden segélyezési formából. Azt követően újra megkeressük az érintetteket."  - nyilatkozta Lázár

Eddig két szakaszban 315 embert kerestek meg az illetékesek, ebből 52 bizonyult egészségi állapota miatt alkalmatlannak, de csak 84-en (az első körben 121-ből 43-an, a másodikban 194-ből 41-en) vállalták a közcélú munkát. Vagyis 179-en nemet mondtak. A munka parkgondozás, településtisztaság, és 75 ezer forint bér jár érte.

Vagyis a 263 emberből 84 ember vállalta, hogy dolgozna. Úgy, hogy -hát ezen beszarok- becsöngettek hozzájuk személyesen, hogy itt a munka, nesze... Ez 32%-os részvétel. Gyalázatos. Vagyis 10 munkaképes egézsséges munkanélküli emberből 3 (!) hajlandó felemelni a seggét a Mónika-só elöl, és kimenni avart gereblyézni meg füvet nyírni, virágot ültetni, 75 ezer forintért! Alsó hangon: emiatt IS tart itt az ország.

Bakker, nettó 75 ezer forint az bruttó 100 ezer forintos fizetésnek felel meg! De nem kell nekik ez a pénz! Nekik a segély kell! Hát a nagy lófaszt, kedves érintett honfitársaim, a nagy lófaszt. Ha nem akaródzunk dolgozni, mikor szó szerint könyörögnek, hogy ugyan má' fogd meg az a rohadt gereblyét 75 ezerért, akkor éhen tetszenek majd dögleni. Én sem jókedvemből dolgozok, hanem azért, mert a fizetésből élek meg. Döbbenet, mi?! Abból veszem meg a kenyeret, fizetem az albérletet, a csekkeket. És ha felkínálják a munkát, akkor már ugye nem lehet azzal védekezni, hogy jaj, én annyira szeretnék dolgozni, de nincs munka sehol/nem kapok állást mert csúnya vagyok/nagy a fogam/óriás vagyok stb ...

"Ha valaki jó iparosember, festő, lakatos, akkor a városházi építőipari cégeknél is lenne lehetősége dolgozni. Aa város mindent elkövet annak érdekében, hogy semmiféle többlettámogatást ne kapjanak sem az önkormányzattól, sem az államtól azok, akik nem vállalták a munkát. Ez a szabályozás teljes egészében megfelel a jogszabályoknak. Nem hiszem, hogy ma lehetne szociális segélyt adni annak, aki tudna, csak nem akar dolgozni, miközben egyre többen veszítik el a munkahelyüket." - nyilatkozta Lázár.

"2009 elejétől hatályos szociális törvény a korábbi rendszeres szociális segély mellett egy másik támogatásról is rendelkezik. Ez a rendelkezésre állási támogatás, amelyre csak akkor jogosult valaki, ha nem tudnak neki munkát adni. Ha azonban van állás, amit betölthet, azt kötelező elvállalnia, amiért legalább a minimálbér összegét ki kell neki fizetni Segélyért senkivel sem lehet közmunkát végeztetni." - nyilatkozta a munkajogász.

Az a baj ezzel ezzel a módszerrel, hogy azzal nem számoltak szerintem, hogy ilyen sok ember kap szociális segélyt, és ilyen sok embernek kellene közmunkát biztosítani.
Mert hogy tudna Hódmezővásárhely 834-240= 614 embernek közmunkát adni? Sehogy. Se annyi munka, se annyi pénz nincs rá.

De hogy ne csak a szőrős szívű kegyetlen érzéketlen patás fidesznyik várost hozzuk fel példának, itt van Nyíregyháza. Megyeszékhely, 116 ezer lakos. Csabai Lászlóné, MSZP.
Nyíregyházán 1400-an részesültek rendszeres szociális segélyben. Az önkormányzat felülvizsgálta a segélyezettek körét, és megállapította, hogy mindössze 110-en vannak köztük olyanok, akik nem képesek a munkavégzésre, mert fogyatékkal élők, egészségkárosodottak vagy 55 év felettiek. Ők a továbbiakban is megkapják a rendszeres szociális segélyt. Azok azonban, akik tudnak dolgozni, el kell fogadják az önkormányzat, vagy a munkaügyi kirendeltségek által felkínált munkát, ellenkező esetben nem juthatnak hozzá az ún. rendelkezésre állási támogatáshoz. Nyíregyházán a program országos bevezetésénél korábban, már március közepe óta fut a közfoglalkoztatás. Nyíregyházán jelenleg 300-an dolgoznak önkormányzati cégeknél, a cél pedig, hogy 500 embernek sikerüljön munkát biztosítani, legalább három hónapos időtartamra.

Címkék: közélet társadalom válság

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr691079840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.23. 08:34:43

/off
Demcsák Szuzika ma igazán kitett magáért, amikor a TASZ-os csókát próbálta alázni. Hogy a TASZ-os csókét idézzem: "Ha ezt nem érti, akkor az nem engem minősít" :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.23. 08:36:03

@szmoker:

erre keltem fel, ne is mondd ... a FŐ TÉMA a gyilkos gárdistás volt :))

Gerik001 2009.04.23. 08:37:11

Ennyi. És ha azt mondja nem akkor folyik tovább a segély folyó. Norvégok nem dolgoznak? mert nem jut idö akkor bodzát szedni.

kiváncsi vagyok tényleg bevezetik-e a színesfém kereskedők jelentési kötelezettségét. meg hogy utalniuk kell a pénzt.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.23. 08:43:20

@Gerik001:

Nem!

"Aki egészségileg alkalmas, s mégsem akar dolgozni, az semmilyen szociális támogatást nem kap a várostól, és legalább 3 esztendőre kizárjuk minden segélyezési formából. Azt követően újra megkeressük az érintetteket"

Persze nem tudom mi lesz akkor ha nem vállalta a munkát így nem kap segélyt és kimennek a Városháza elé hogy éhesek ...

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.04.23. 08:43:33

Az út a munkához program alapjában jó lenne. Csaj ugye 2 hét alatt dobták össze, és 10 %-át az önkormányzatnak kell állnia a bérnek. És ehhez még hozzájön a munkaruha biztosítása, az eszközök biztosítása, valamint a tizenegynéhány ezer ft-os munkvadélemi oktatás ésatöbbi.
Vagyis nagyon sok önkormányzat nem is tudja kigazdálkodni ezt az összeget...

Tapmancs 2009.04.23. 08:56:15

Most komolyan, ki lepődött meg azon hogy a cigányok nem akarnak dolgozni?

off:
erről lesz poszt? : kuruc.info/r/6/39143/
(Demszky Salgótarjánban videó)

"Érvelünk és vitatkozunk, megalapozott és koherens érvekkel, ezzel próbáljuk meg a különböző világnézetek közti dialógust és különböző politikai nézetek közti dialógus lehetőségét megteremteni."

(közben az öegasszonyt nem engedik be, + a kamerának az öreg Gusztos azt mondja hogy takarodjon)

Demszky folytatja:
"Mi, szabad demokraták, liberálisok abban a meggyőződésben élünk, hogy társadalmi hovátartozástól, kultúrától, életmódtól, vallástól, világnézettől függetlenül egyenlők vagyunk, és ugyanakkor egy dologról bizonyosan lemondunk, a másiknak a megbélyegzéséről, kiközösítéséről, partnernek tekintünk mindenkit, ..."

"... Van egy nagyon fontos kritériuma a deokráciának: demokráciának nevezzük azt az alakulatot ahol a különböző társadalmi igények, elvárások megmérettetődnek a nyilvánosság előtt morális, politikai szempontból, versengve természetesen egymással. "

Ez a faszi nem ebben a világban él, az biztos.

Jim Raynor 2009.04.23. 08:57:53

@BálnaUhr:

így van, ezért aztán sok önkorminak inkább megéri fizetni a RÁT-ot, mint hogy közmunkát adjon........magyarul a programmal adtak a szarnak egy pofont......

nem akarok konspirálni, de azt is elképzelhetőnek tartom, hogy nem véletlenül lett ez így kitalálva........igen, a norvégokra meg az ő híres munkakedvükre gondolok...... a kormány meg mossa kezeit, ők mindent megpróbáltak........

f.m.j. 2009.04.23. 09:00:56

Megmondom miért is nem fog ez működni: mivel az a cigány népességet "sújtja" leginkább, ezért senki nem fogja azt a nyarvékolást, lázadást bevállalni, amit rendezni fognak a jogvédőikkel, meg saját népüktől ellopó felsővezetőikkel együtt... Ez lesz.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.23. 09:05:06

@szmoker: Én is erre keltem. Soha nem nézem a Mokkát, de ma valamiért ez ment a másik szobában és végignéztem csakzsepivelfogommegafaszt zsuzsika vergődését. Szerintem a TASZ-os srác bealázta :D

Majd jött az a másik barom (bocs hogy nem tudom a nevét, szarháziak nem érdemesek arra, hogy felfigyeljek rájuk), aki felhívta a rendőrbácsit, aki világosan elmondta, hogy nem adhat ki semmilyen információt a nyomozással kapcsolatban, és azt is elmondta, hogy semmi köze nincs a Gárdának egy szerelemféltésből elkövetett gyilkossághoz. Mire a címeres barom azért minden kérdése így nézett ki:

-Ugye a gárdához van köze a fiúnak?
-A gárdában vonult fel az első sorban, mit tud erről?
-A gárdában volt ez a fiú?

A TV2 egy szánalomkupac....Na de semmi idegesség 11 óra magasságában ismét elhagyom ezt a trágyadombot pár napra :)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.04.23. 09:06:27

Azért tanárként nem hiszem hogy szivesen mennék el parkot gonodozni, és nem a fizikai munka ellen lenne kifogásom.

a közszférában sok helyen lehetne közhasznúakat alkalmazni, de nem teszik mert akkor lehet hogy rá jönnének, hogy azok a diplomások akik most az utcán vannak jobban teljeseítenének, mint akik be vannak betonozva közalakalmazottnak.

Kórházba sem kell munkanélküli közhasznú, pedig érettségivel el lehetne látni nagyon sok feladatot.

Nem értem,hogy ha közmunka akkor miért mindjárt park gondozás? Annyira földhözragadtak és fantázia nélkül valók azok akik ezt kitalálták, vagy egyszerűen csak papíron akarnak valamit adminisztrálni?

öööö...izé 2009.04.23. 09:07:34

@BálnaUhr: Gyanítom, hogy az önkormányzat által eddig fizetett segély összege helyett a programban a 10% önrész+munkaruha+oktatás még mindig olcsóbb....

házipálesz 2009.04.23. 09:10:41

Ebben semmi meglepő nincs. Bocs, mégis van! Az, hogy 32 % elfogadta a munkát. Ez szerintem haladásnak tekinthető.
Bár az ilyen munkában általában sok köszönet nincs: piszok jól tudják a szerszámnyelet támasztani.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.04.23. 09:19:09

@öööö...izé: Szerintem rosszul gyanítod, mert azt nem az önkormányzatot terheli, csak közvetetetten, hanem az államkasszát.

f.m.j. 2009.04.23. 09:20:04

@Prinzessin Erbsen: ez a réteg, akikről szó van, még a 8 általánost sem végezte el

VillonG 2009.04.23. 09:20:07

Feketén dolgozni jobban megéri, mint 75e-t tisztán, hiszen a megkeresett pénz mellé jön még a segély. DE: ezzel a programmal legalább segélyt nem kell osztogatni boldog-boldogtalannak, és, bármily fájó belegondolni, de azok, akik maradnak a feketézésnél, olyan öregkorra számíthatnak, amit még nekik sem kívánok (nem akarok ijesztgetni senkit, de a nyugdíjrendszerünk az összeomlás szélén van, az öngondoskodás mértéke, igencsak magas lesz az elkövetkezendő évtizedekben). Ami plusz problémát jelent, hogy a feketézők később saját rokonaikra lesznek ráutalva, akik ha hasonló módon élnek, akkor egész családok mehetnek tönkre.

Egy szerény javaslat, mely fejlesztené a felelősségvállalás érzését az emberekben: minden fiatalnak 18 évesen szerződést kell kötnie az állammal, melyben bizonyos dolgokra kötelezettséget vállal az állam, bizonyos dolgokban viszont az állampolgár. Azért lenne erre szükség, mert a megtévedt jogvédők, és hasonlók elérhetik, hogy az egyének saját felelőssége miatt kialakult hátrányokért is az állam vállaljon kockázatot, márpedig ez hosszútávon kihathat az egész társadalomra. PErsze, ha megfelelő lenne az oktatás, és jobban odafigyelnénk a következő generációkra, akkor úgymond belülről fakadóan képesek lennének a felelősségvállalásra, de jelen pillanatban nem látok erre esélyt.

Nem tudom követhető volt-e, amit írtam... :)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.04.23. 09:39:03

@zero:

"...és kimennek a Városháza elé hogy éhesek ..."

majd akkor ott lesz egy embernél a sok gereblye meg lapát, és már kezdődhet is a meló.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.04.23. 09:39:17

@VillonG: Oktatás, oktatás, oktatás.
Enélkül nem megy semmi.
Aki most nem fogadta el a közmunkát, nagy valószínűséggel soha nem is járt iskolába, sőt még a szülei sem.
Lefogadom, nem tudná megmutatni egy térképen, hol van Magyarország.
Ilyenektől ne várd el, hoy olyan dolgokra gondoljanak, mint hogy mi lesz velük 60 éves korukban.
Jó, ha a jövő hónapig képesek előre látni.
Halvány fogalmuk sincs semmiről, nem látják át a rendszert, olyanok, mint ha hároméves gyerekek lennének.
Melyiket választod, Sanyika? Egy almát most, vagy tíz almát holnap? Borítékolható a válasz.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.04.23. 09:42:25

tényleg, ez a mokka valami kirekesztő műsor?
hogy engedik?
hát a neve is rejtett rasszista uszítás! :-)

házipálesz 2009.04.23. 09:47:53

OFF
Hmmm...két napos vívódás után az MG-42-es profilképet inkább lecseréltem. Nehogy Volga guruljon a házam elé.
A biciklis rendőr akció végképp meggyőzött, hogy itt bármi megtörténhet.
ON

öööö...izé 2009.04.23. 09:51:19

@BálnaUhr: összességében minden az államkasszát terheli majdnem...mind1...reméljük, hogy egy fokkal jobb lesz a helyzet így, mint eddig...

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.04.23. 09:55:27

@öööö...izé: Sima, de a különbség, hogy ezt törvény szabályozza, nem helyi rendelet. Érezni a különbséget :)

A lényeg és egyben a szegénységi csapdából való kijutás egyik útja, hogy a munka jobban megérje a segélynél. De ami nálunk szociálpolitika néven fut ebben a kormányban, az egy kibaszott nagy nulla.

moRtiZ 2009.04.23. 09:57:35

Hát, én nem vélem úgy hogy nem tudnak 600-800-1000 embernek közmunkát adni. Ha segély helyett BÉR-ként utalják át, az sem probléma, ha kicsit több, lévén adózó!!! állampolgár lesz, tehát egy része alapból visszafolyik, SŐT hasznos tagja lesz a társadalomnak. Örülnék ha a falvak / városok úgy néznének ki mint Ausztriába. Körül lehet nézni, ott a dolgozó emberek oldják meg a saját lakásuk előtt hogy szép legyen a gyep pl. Itt közmunkából is lehetne.

Prinzessin Erbsen én nem fizikai munkás vagyok (Rendszeradmin), mégis ha elveszíteném a munkámat szívesen mennék parkot rendezni nettó 75-ért amig nem találok másik állást. (Mert azt ugye nem gondolod te sem, hogy a kettő összeegyeztethetetlen?) Rendben hogy lehet képesítéssel mást is csinálni mint parkgondozás / fűültetés / szemétszedés, de ha nincs más azt is el lehet, sőt el is kell valakinek végezni.

De legalább nem a monika sóért fizet az állam, hanem szépül az ország. Én bízom benne hogy így lesz.

Maximio 2009.04.23. 10:03:17

Igaza van zeronak, nem muszáj ám dolgozni, otthon lehet maradni, és éhen lehet dögleni, ha ez az alternatíva szimpatikusabb. De olyan ne legyen már, hogy agyonadóztatott, az utolsó cseppig kifacsart dolgozó emberek tartsanak el olyanokat, akiknek büdös a munka.

Agyalap 2009.04.23. 10:03:32

"Persze nem tudom mi lesz akkor ha nem vállalta a munkát így nem kap segélyt és kimennek a Városháza elé hogy éhesek ... "
És akkor lesz ott pár ember akinél van géppisztoly, és kezdődhet a munka.

jozicsenko 2009.04.23. 10:17:37

hi!

reggel, Slágerrádió, hirek

fentieket elmondták, de az egészből nekem az jött le, hogy

1 HMVhely, polgármester, NÁCI!
2 nyugdíjas tanároknak nincs hely!
3. elveszik a pénzt!

beleszolok 2009.04.23. 10:19:24

@zero:
"Persze nem tudom mi lesz akkor ha nem vállalta a munkát így nem kap segélyt és kimennek a Városháza elé hogy éhesek ... "

Hogy klasszikust idézzek: "Majd megunják, és hazamennek"

:D

Maximio 2009.04.23. 10:27:57

Rendkívüli! (Az Indexen)

index.hu/bulvar/2009/04/23/agyonlottek_egy_roma_ferfit_tiszalokon/

Asszem ma el fog még hangzani a rasszista szó, néhányszor...

Agyalap 2009.04.23. 10:30:18

@Maximio: És hány nem romát lőnek - vernek agyon naponta? Persze az nem hír...

beleszolok 2009.04.23. 10:31:01

@Maximio: ja, ezt én is néztem.
Apa kezdőőőőőőőőődik!

Agyalap 2009.04.23. 10:34:26

@Maximio: Na elolvastam a cikket is, és tele van a Thököly út az egésszel. A tatárszentgyörgyi radiátoros tűz már a támadások között szerepel? Meg az sajátházfelgyújtásos is? Gratulálok.

beleszolok 2009.04.23. 10:37:28

Kár, hogy a fordított előjelű támadások nincsenek felsorolva. Szerintem abból több lenne. És abból a szempontból is érdekes lenne, hogy elvben több mint tízszer annyian vagyunk. Most még.

Marcellusca 2009.04.23. 10:42:46

Vajh, mé van ollan érzésem, hogy az a 3 ember, aki vállalta munkát nem cig őőő roma?
Tudom, tudom! Rohadtszemétnáczifasiszta vagyok. :)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.04.23. 10:43:39

@fmj: nem csak 8 álatlánossal vannak munka nélkül,
8 álatlánossal az oktatást kellene kötelezővé tenni, nem a parkgondozást

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.04.23. 10:44:39

Aki tudna dolgozni, de nem akar, az dögöljön éhen. Mindenféle nemzetiségi hovatartozástól függetlenül. Szóltam!

Maximio 2009.04.23. 10:45:01

@Agyalap:
Biztos a Gárda szellemisége miatt volt kénytelen felgyújtani a saját házát, illetve a radiátor is ezért okozott tüzet.

Az elmaradhatatlan kellék, a fekete terepjáró, már megvan. Jöhet a csuklya, és az árpádsáv. Meg Mohácsi Vikike, plusz Drazsé.

Marcellusca 2009.04.23. 10:46:46

@beleszolok:

Ezzel tök tele a hócipőm, hogy mindig a kettős mérce.
Ha az áldozat roma, akkor azt egyből tudtára kell adni mindenkinek, de ha elkövető, akkor személyiségi jogai vannak.
A magyar áldozatokról és elkövetőkről meg semmit nem lehet tudni. Monogramok és kész. Pedig, lehet, hogy ők is kisebbséghez tartoznak. Pölö örmény, szláv, stb., stb.

Hannibal22 2009.04.23. 10:49:59

@Prinzessin Erbsen: A parkgondozás a 8általánossal(vagy azzal sem)rendelkezőknek van kitalálva.Téged biztos,hogy nem köteleznének erre.

Marcellusca 2009.04.23. 10:52:37

@Prinzessin Erbsen:
Igazad van, de a többség iskolázatlan.
Igen vannak (szép számmal) diplomás munkanélküliek is, de ők általában tesznek ez ellen és nem segélykéből kívánják megoldani az életüket.
Abban is igazad lehet (előző kommented), hogy a közmunkás "kitúrhatja" a régi bútordarabot az önkormányzatnál/hivatalnál, mert kiderülne, hogy lehet azt jobban, hatékonyabban és tisztességesebben is végezni.

Marcellusca 2009.04.23. 10:56:23

@Maximio:

Ja, ja!
És látszik, hogy van értelme a tányéros tévének. :)
Sok krimit tudnak nézni és abból vesznek ötleteket. Lásd: ismét autópálya közelében történt, azaz az elkövetők gondoltak a menekülési útvonalra is. :)

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2009.04.23. 10:57:02

@Prinzessin Erbsen:
Ennél azért bonyolultabb. Senkit meg nem bántva, egy 40-50 éves analfabétával már minek kínlódni? Szakmát fog tanulni, el fog tudni helyezkedni? Nem. Ettől még parkot gondozni, szemetet szedni, árkot tisztítani tud.
Persze, rohadt jó lenne minden 8 általánost végzett embert tovább taníttatni, de egyrészt minek, másrészt miből?
Gyerekek természetesen teljesen más tészta!!!

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.23. 10:58:00

Szegény elnyomott cigányokat nem engedi dolgozni az önkormányzat ha jól látom? Milyen világ az olyan, ahol szegény dolgozni vágyó romát nem engedik dolgozni a szemét önkormányzatok és otthon kell ülnie a segélyre várva? :(

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.04.23. 11:02:09

Úgyse lesz senkiben annyi tökösség, hogy végigcsinálja és tényleg ne adjon segélyt azoknak, akik telibeszarják az egészet.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.04.23. 11:07:30

OFF:
@Marcellusca:
Az a szomorú, hogy ezzel az állandó, és automatikus reflex-rasszistázással sikerült elérniük, hogy a hír olvastán megvonjam a vállam: "Na és? Tuti ez sem igaz."
Ha ez volt a terv, akkor gratulálok, kedves megélhetési jogvégő foshalom libsik.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.23. 11:16:53

Hogy is mondták régen aki nem dolgozik ne is egyék. Faluhelyen meg ellátták közösségen belül a nagyon idős vagy beteg embereket.

Hannibal22 2009.04.23. 11:17:33

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: "Milyen világ az olyan, ahol szegény dolgozni vágyó romát nem engedik dolgozni a szemét önkormányzatok és otthon kell ülnie a segélyre várva? " Ilyenkor a szegíny roma csigázik,bodzázik látástól vakulásig...és ha netán elmenne szórakozni akkor leütik egy sörösüveggel és ráhúznak egy gyilkosságot!

Marcellusca 2009.04.23. 11:19:56

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
Valami ilyesmi. Meg közöny.
Ha csak annyit írnának, hogy saját háza előtt lelőttek egy embert és nyomozás indult az esetben, akkor még fel is kapnám a fejem és marhára fel lennék háborodva és elkeserednék, hogy ilyenek vannak.
De így!

Tündér_Lala 2009.04.23. 11:24:32

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
Egész pontosan így van és egészen ritka kivételtől eltekintve hazugság is.

Tündér_Lala 2009.04.23. 11:34:04

Ma már ott tertunk, hogy a média által elénk tártakat ( un.hírek ) jobban kell szűrni, mint a kommenizmus alatt. Akkor volt egy - aki odafigyelt annak - világos kódnyelv amiből kb. tudhattad, hoy mi van. Ma annyit tudsz, hogy valami történt és azt, hogy amit állítanak az hazugság.
Az igazán lényeges dolgokról persze sem akkor sem ma nem szólnak a híradások. Forgácsok alapján próbál kombinálni az ember, hogy mi is történik.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.23. 11:37:53

@hannibal22(A tények rasszista dolgok!): Vagy egyszerűen felgyújtják a házát úgy hogy be van zárva az összes ajtó és ablak :D

Tündér_Lala 2009.04.23. 11:43:15

@Tündér_Lala: Például majdnem biztos vagyok benne, hogy valami világ politikai játszma folyik amelynek köszönhetjük a Bajnai kormányt. Mert ha jobban megnézzük szinte senkinek nem érdeke az ami most történik az országban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 11:45:38

@Tapmancs:

"Ez a faszi nem ebben a világban él, az biztos."

Miért, szerinted elhiszi azt, amit mond?:P

anarcho78 2009.04.23. 11:46:47

eszem megáll... tesóm 68 ezerért dolgozik a tescoban két éve, egyik ismerősöm 70 ezerért a postán és ezek a dél alföldi emberkék 75-ért nem gereblyéznek? hát húzzanak a pics*ba ebből az országból

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 11:50:05

@Prinzessin Erbsen:

"Azért tanárként nem hiszem hogy szivesen mennék el parkot gonodozni, és nem a fizikai munka ellen lenne kifogásom."

Pedagógus végzettséggel nem is adhatnak neked ilyen munkát, nem véletlenül találták ki a végzettséghez igazított fokozatokat.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.04.23. 11:51:10

@Tündér_Lala: dejó, én is ezt érzem, ez a játék határokon átívelő.A régi, játék határok nélkül, csak módosított formában. És az egész ország játszik.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 11:54:07

@házipálesz:

Na, sikerült is elérniük, hogy félj.:-/ Veres Jani engem már rég följelenthetett volna mondjuk becsületsértésért, de még azóta sem csöngettek a fekete autós srácok az ajtón.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 11:57:23

@Prinzessin Erbsen:

A 8 általánost sem elvégzett 20-30-40 éveseket te hol tanítanád?;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 11:59:01

@Maximio:

És gondosan be is zárta az ajtót, miután a ház belülről kigyulladt. (Mikor is kötött rá biztosítást, csak nem az előző ősszel?:)) Aztán a tűzoltóknak a saját kulcsával kinyitotta.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 12:00:22

@Marcellusca:

Ne is beszéljünk már arról, hogy mi van, ha cigány dobott kézigránátot másik cigányokra.:P Az most rásszizmus, vagy cb?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 12:04:49

@Before:

Persze, mert alkotmányellenességre hivatkozva az egész önkormányzatot feloszlathatják, legalábbis derengő emlékeim szerint. (Szóljon valaki, ha baromságot írtam.)

teknős 2009.04.23. 12:06:26

@VillonG: ezzel csak az a probléma, hogy az okosabbak tudják, kár befizetni a járulékot, semmit sem fogsz érte kapni. Ez eléggé rombolja a fizetési morált.

Be kell végre látni, hogy maga a nyugdíjrendszer egy megbukott kisérlet volt (amelyik jóval többet ártott, mint használt)és vissza kell térni a jól bevált több millió éves "nyugdíjrendszerhez: a gyerekvállaláshoz.
Ha végiggondoljátok, én jobban bízom abban, hogy a gyerekem gondoskodik majd rólam, ha beteg és munkaképtelen leszek, mint egy személytelen nyugdíjalap, ami ki tudja milyen elemeknek van kitéve.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 12:06:46

@zero: Na szép, lenyúltad az avatárom, amit még én nyúltam le tőletek. :P XD

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 12:07:26

@Mj:

Az is a gárda szellemisége, ké punktum. Tehát őket is a rasszistákok (gádzsók) számlájára kell írni.

Pont mint kolompár ügyeit a "magyar könyvelőkére".

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 12:07:48

@Tündér_Lala:

Na pont az ilyen elhullajtott forgácsokból kombinált dolgok szoktak a leginkább félresiklani, és átmenni ősrégi összeesküvés-elméletekbe, pl. mindenről a zsidó világuralmi törekvések tehetnek, a cigányokat a zsidók játsszák ki a magyarok ellen, hogy a fehér fajt elpusztíthassák, stb.:-S

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 12:08:41

@Mj:

Erre őszinte, vagy PC választ vársz?

Marcellusca 2009.04.23. 12:13:05

@Mj:
Ez egy komoly filozófiai kérdés.
Mert a rasszizmus létezik (vagy, ha nem, igény volna rá), de mint tudjuk cb nem létezik. :)

/Mi ez a korai kommentelgetés? Szabadnapos vagy? Vagy lógsz az isiből? :D/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 12:13:15

@teknős:

Sajnos nálunk az a helyzet, hogy amíg a nagymamám élt - 3 gyereket nevelt föl -, addig a húszezres nyugdíjából együtt lakott a kisebbik fiával, aki rokkantnyugdíjas, és havi hatezret tud kajára költeni, ami testvérek között is 200 forint. (Valódi rokkantnyugdíjas, és szeretne dolgozni, de nincs meló, ahol alkalmaznák, közben meg a fejére dől a vályogház.) A lányáék el vannak adósodva, édesapám meg már nem is lakik abban a városban. Úgyhogy ebben az esetben se a nyugdíj, se a gyerek nem tud segíteni.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 12:14:53

@derelyegrádi szellem:

Valóban, igazából a cigányok önmaguktól sosem vetemednének arra, hogy bűnözzenek, csak a magyarok kényszerítik őket erre.:) Nem is értem, hogy milyen rásszista indíttatásból vetődött fel bennem egyáltalán a kérdés.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 12:15:40

@derelyegrádi szellem:

Én a pc-t csak akkor tolerálom, ha az személyi számítógépet jelent.:P

Marcellusca 2009.04.23. 12:17:55

Bocs, Mj Tanár néni, de siettem. :)

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 12:18:03

@Mj:

Hát őszintét meg most nem írok ide. :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 12:18:30

@Marcellusca:

Majd biztos kiderül, hogy az elkövető gárdista cigány volt, és meg van oldva a kérdés.;-)
Milyen figyelmes vagy.:) Annyira nem lógok, hogy még németórám is volt, plusz készülök a hétfői mikrotanításomra is.;-) (Bár lehetnék múzeumi gyakorlaton is, sőt, mennék is, de nem hívtak.:( )

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 12:19:49

@Marcellusca:

Tanár néni még nem vagyok, ha Jancsibohócon múlik, biztos nem is leszek.:P

Maximio 2009.04.23. 12:20:06

@Mj:
Természetesen rasszizmus. Anno megmondta Horváth Aladár, mikor Józsikát ledöfték, hogy Mortimer, cigány származása ellenére is, csak meg akart felelni a mélymagyar elvárásoknak. Ilyen egyszerű ez a világ.:)

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 12:28:18

@Maximio:

Vágod te! :-)

Ez helyzet a két pécsi gránátossal is. Meg kívántak felelni a mélymagyarok elvárásainak, ezért dobták be a gránátot.

De igazából nem is ők voltak, csak magukra terelték a gyanút, szintén mélymagyar elvárások okán.

DArchAngel 2009.04.23. 12:30:26

@Prinzessin Erbsen: dehogynem. Ha oktatást tennénk kötelezővé, akkor arra sem járnának, vagy ha igen, akkor abban aztán nem lenne köszönet.
Akinek lehet munkát adni, de nem vállalja el, dögöljön éhen, vagy kukázzon, gyűjtögessen (bocsánat, kicsit sarkalatos vagyok). Nem vagyunk gazdag ország, nem engedhetjük meg magunknak. Persze a politikusok megengedhetik, de ők más farkával verik a csalánt.
Ha arról szól a jogállam, hogy mindenkinek csak joga van mindenfélére, de kötelessége az állam és a többi polgártárs felé lófütyi, akkor valami baromi nagy gáz van a rendszerben...

Maximio 2009.04.23. 12:31:11

@derelyegrádi szellem:

Ja, kiokosodtam az évek alatt. Annyira ismerem már ezeket a szövegeket, elmehetnék jogvédőnek.:) Na abban szegény cigusoknak nem lenne sok köszönet.:)

Tündér_Lala 2009.04.23. 12:36:47

@Mj: Speciál valami német orosz osztrák összefogást vélek felfedezni. A legfurcsább az volt, hogy a Soros -mikor kiderült a támadása az OTP és a Ft- ellen másnap magát exkluzálva bocsánatot kért. Otthon valószínűleg billegették volna a hátsóját. Egyébként amiről te beszélsz - a tények ismeretében - egyáltalában nem valószerűtlen. Tudod az " összesküvés elmélet" dumával lehet lesöpörni az asztalról olyan dolgokat is, amelyeknek valóság alapjuk van, de el akarjuk lehetetleníteni a gondolatot. Különben tételesen, értelmes érvekkel halálra cáfolnák.
Ennél mélyebben ITT én sem kívánok bele menni a témába.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 12:42:22

@Maximio:

Valóban, mindennek az eredője a mélymagyarok/Magyar Gárda/náczi Jobbik/irredenta Fidesz elvárása.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 12:48:36

@Tündér_Lala:

Az természetes dolog, hogy a Magyarországon érdekeltségeket fenntartó államok vagy nem is csak egyes államokhoz kötődő vállalatok érdekei nem feltétlenül esnek egybe a mi érdekeinkkel. Ez egyáltalán nem összeesküvés-elmélet, hiszen az országunkban kirajzolódó erőviszonyokról szól. Viszont a világban történő dolgok magyarázata a legritkább esetben szokott az lenni, hogy a világhatalmakhoz képest sajnos porszemnyi Magyarországot tönkre akarják tenni. Míg előbbiről érdemes beszélni, utóbbira szerintem kár vesztegetni a szót.

Plutonic 2009.04.23. 12:52:03

Király! Így kell ezt csinálni!
Persze jobb egész nap színes üvegcserepekkel tököt vakargatni, de akkor éhen fognak dögleni.
Elég volt a nyavalygásból.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.23. 13:00:36

@TaTa86.:

bakker, tessék az avatart lecserélni!!!

szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.23. 13:03:27

@Maximio: én azt hittem, hogy a náczifaszista Patásördög Zorbánviktor személyesen tehet róla ;)

Tündér_Lala 2009.04.23. 13:09:59

@Mj: Ne keverjük a szezont a fazonnal. Világpolitikai erőviszonyok és érdek csoportok léteznek - megfelelő érdekekkel és ellen érdekeltségekkel - amelyek országhatároktól függetelnül dolgoznak. Ez a történet nem rólunk szól csak eszközök vagy még inkább területe vagyunk az érdek ütközéseknek. Vezetőink és politikusaink pedig legfeljebb parasztok a sakk játszmában. Nem érdekeljük őket, még annyira sem , hogy tönkre tegyenek bennünket. Legfeljebb valamilyen cél érdekében , szemrebbenés nélkül.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 13:21:18

@Tündér_Lala:

Egyetértek, de ez miért szezon keverése a fazonnal?:)

Tündér_Lala 2009.04.23. 13:38:18

@Mj:"Viszont a világban történő dolgok magyarázata a legritkább esetben szokott az lenni, hogy a világhatalmakhoz képest sajnos porszemnyi Magyarországot tönkre akarják tenni. "
Erre írtam ,elnézést, ha félre érthető voltam.
De mégegyszer: a történet nem rólunk szól.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 13:55:12

@Tündér_Lala:

Ok, így már teljesen érthető, és azt kell mondanom, hogy ebben is egyetérthetünk.

Marcellusca 2009.04.23. 14:38:05

@Mj:

Oszt, mé nem? NETbohóc a hapsid vagy a tanárod? Mer', ha mindkettő, akkor az kicsit gáz. :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 15:06:49

@Marcellusca:

Mittomén mér nem, nem vagyok neki szimpi, túlélem.:P Egyébként egyik sem.:P

Carnivora (törölt) 2009.04.23. 15:22:55

@Mj:

Nem hívtak? :O tanulj a mestertől SZTRÁJKOLJ!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 15:25:55

@Carnivora:

De, azóta már kiderült, hogy egy undormány modern képtárba kell mennem, a Kiscelli Múzeumba.:-/

Carnivora (törölt) 2009.04.23. 15:57:57

Utáltam mindig is a művészetes részét a törinek :P

gidabiga 2009.04.23. 16:11:51

itt vajon kik lehettek az elkövetők?
mert még utalás sincs rá.
de hatan voltak, abból 1 nő és egyet vertek

hvg.hu/itthon/20090423_batonyterenye.aspx

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 16:20:39

@Carnivora:

Nekem a művtöri szakom miatt kell odamennem - azért ez a másik szakom, mert szeretek rajzolni, megjegyzem a képeket, és jól meg lehet élni a töris tudásból -, abból meg a modern művészetet kifejezetten nem tudom megérteni.:-S

Marcellusca 2009.04.23. 16:24:52

@gidabiga:
Mivel nincsenek megjegyezve a kisebbségi hovatartozások, ezért a következőket lehet levonni:
1. a bántalmazott magyar (vagy legalábbis nem visel szemmellátható rassz jegyeket, tehát lehet tót, moldáv, román, sváb,...)
2. a bántalmazók cig őőő romák.

tudi 2009.04.23. 16:26:16

Elmennek ezek az ingyenélők a inkább nem is folytatom. Bakker én kapok kezdőként 75000 Ft bruttót és dolgozom, mert szüleim megnyúznának, ha rajtuk élősködnék. Remélem eljön az ideje annak is, hogy aki segílyt akar az dolgozzon (monoki modell) nem ám, hogy kérik őket és csesznek rá.

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 16:34:39

csoda hogy nem érnek rá dolgozni, meg aztán esetleg el is fáradnának, és ehhez kell a friss erő:

"Az áldozat szerdán este éppen egy helyi kocsma előtt álldogált, mikor megjelent 49 éves haragosa, annak 27 éves fia, valamint még további három férfi és egy nőismerőse. A tanúk szerint először veszekedés kezdődött, majd a 27 éves fiatalember megütötte apja haragosát, akit azután apja egy teleszkópos bottal - viperával - kezdett verni. A társaság nőtagja közben kővel dobálta az áldozatot, a csoport egy másik tagja seprűnyéllel, egy harmadik pedig kutyalánccal szállt be a verekedésbe. A rendőrök az elfogott csapat ellen csoportos garázdaság miatt indítottak eljárást. Meglett a veréshez használt lánc és a seprűnyél is."

Naugye.

gidabiga 2009.04.23. 16:50:36

@tudi:
én sem keresek sokkal többet, pedig dolgozom.
ráadásul a környékünkön rengetegen vannak, akik nálam sokkal kevesebbet keresnek.
minimálbért.
és nem csak papíron.
mégis dolgoznak.

Marcellusca 2009.04.23. 16:51:50

@derelyegrádi szellem:

Én hüjjje meg aztat hittem, hogy az esti konditermi edzést tették át szabadtérire. :)
Ki gondóta vóna, hogy ez munka! Mer' nem rabótak, vitték el a mobilgyát, hanem csakúgy jól megverték.

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 17:12:32

@gidabiga:

Szerintem svéd virágkertészek voltak. A nő kivételével,mert ő egy kanadai régész lehetett, csak csalódott fossziliákban, ezért eldobálta őket.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.23. 17:13:04

@Maximio:

Annak azért sokan örülnétek, ha a még nem létező magyar esélyegyenlőségi/kisebbségügyi miniszter olyan lenne, mint az olasz, Mara Carfagna:
www.maracarfagna.net/index.php/Galleria-Foto.html

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.23. 17:18:51

@derelyegrádi szellem:

Hiszi a piszi! :)

Amúgy hadd kérdezezm, mi a véleményed a Meggyes ügyvédjének irományáról, mert nem nagyon láttam ott a kommentedet.....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:25:01

@tudi:

Van, aki tényleg nem képes dolgozni, és neki bizony kell a segély, amiből valahogy meg tud élni. Mosonmagyaróváron viszont alkotmányjogászok sem tudnak belekötni semmibe, mivel ott nem segélyért kell dolgozni, hanem a közmunkáért munkabért adnak nekik. Persze a nyugati határszélhez közel kicsit könnyebb elérni, hogy egyetlen segélyből élő se legyen.:-/

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 17:25:13

@laspalmas:

Nem olvastam el a postot, és szerintem ma már nem is fogom.

Egyébként mo-n már volt esélyegyenlőségi miniszter. Na ki? Igeeeen, Göncz Kinga! (megyo idejében) És ő sokkal szebb mint ez a lestrapált, frizurátlan, igénytelen mosónő, akit mutogatsz itt nekünk. :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:28:12

@derelyegrádi szellem:

Persze nyilván a seprűnyelet is rendeltetésszerűen szokták használni, amit most kivételesen csak azért nem sikerült, mert a "haragos" náczirásszista uszító volt, és ezt nem lehetett tűrni.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:31:56

@laspalmas:

Őt blokkolta volna Berlusconi?:) Illetve azonnal feleségül venné, ha nem lenne házas?:P

gidabiga 2009.04.23. 17:44:55

@Mj:

de attól még fosok, ha Mosonmagyaróváron este valamiért gyalog kell menni.
nem egy barátságos város sem nappal, sem éjjel.
annyi léhűtőt vidéki városban nem nagyon látni.
és olyanok, hogy inkább átmennék az utca túloldalára, de a túloldalon is olyanok vannak :)

nem ott élek, de elég gyakran járok arra.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:46:25

@derelyegrádi szellem:

Jajj, tőle már akkor kiráz a hideg, amikor belegondolok, hogy ő is nőtársam.:-S

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 17:48:36

Méghogy ők nem tartják fontosnak a munkát:

"A rendőrök őrizetbe vettek egy csépai férfit és feleségét, mert kiderült, hogy kényszerrel maguknál tartottak és dolgoztattak egy férfit, akit ráadásul még decemberben a család fia légpuskával meg is sebesített. Az ügy részleteiről csütörtökön számoltak be a Jász-Nagykun-Szolnok megyei rendőrök."

A csépai leonszió!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:48:43

@gidabiga:

Én elég ritkán voltam arra, úgyhogy csak annyit tehetek, hogy elhiszem.:) Mondjuk azt is érdekes lenne megvizsgálni, hogy mennyivel alacsonyabb ott mondjuk az erőszakos bűncselekmények száma, ahol dolgoznak, és mennyivel magasabb, ha magasabb egyáltalán ott, ahol segélyből élnek.

Marcellusca 2009.04.23. 17:48:56

@laspalmas:

Meg, hát! :D
Blokkolnám, mer' blokkolnám! :D

Ha meg nem engedi, akkor feljelentem straszburgan, hogy még esélyetsenem adott. :)

@Mj: Ja!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:49:44

@derelyegrádi szellem:

Hogy nézne már ki, ha nekik kellene dolgozni.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:51:06

@Marcellusca:

Aztán jól leteremtette az asszony, hogy azonnal kérjen tőle nyilvánosan bocsánatot. Ennek alapján sejtem, hogy ki hordja otthon a gatyót.:)

gidabiga 2009.04.23. 17:51:31

@Mj:

a mostani állapotot nem tudom.
majd megkérdezem.
6-8 éve szinte mindennaposak voltak a verekedések, betörések, késelések.

Marcellusca 2009.04.23. 17:52:01

@derelyegrádi szellem: Hehe! Csépai Leonszió. - LOL!

Mondjuk bőrszín megvan. :)
Lehet, nem véletlen a "brazil gépsor" kifejezés sem. :)

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 17:52:55

@Mj:

Hát az eredeti rabszolgasorsos leonszió sem maga dolgozott, és senki nem mondta rá, hogy megvetné a munkát.

Ez a jog megilleti Kolompár Leonsziót is!

Marcellusca 2009.04.23. 17:57:06

@Mj:

Én nem is értem. Csak őszinte volt. :D

gidabiga 2009.04.23. 17:57:25

@Mj:
ja, és kurvák és futtatóik nem kis számban

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:58:09

@gidabiga:

Ahogy nálunk, Budapesten, a legjobb részeken is.:(

tudi 2009.04.23. 17:58:18

@Mj: vannak olyanok is az tény, de aki tud és felajánlották neki az miért nem megy, voltam én is munka nélkül egy ideig örültem mikor el tudtam menni, jó nem vagyunk egyformák. de még a rendszerváltás idején nagynéném lett a polgármester egy 100-200 lelkes kis faluban és ő már akor felvetette azt a lehetőséget, hogy dolgozzanak a segélyért, most is felvetették Monokon és én azzal értek eggyet. Aki tud dolgozni az igenis dolgozzon, miért mindenről az állam gonoskodjon róluk, ahol élek ott tavaly ment nyugdíjba egy ilyen semmirekellő (nem cigány) a rendszerváltás óta nem dolgozott talán közmunkában résztvett bár nem biztos és még be sem töltötte a nyugdíjkorhatárt mégis több pénzt kapott, mint nagynéném, aki 38 év munkaviszony utánn ment nyugdíjba és ő el volt keseredve, hogy ennyire érte meg neki dolgoznia.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:59:29

@derelyegrádi szellem:

Kolompár Leonszió, hehe, ennél már csak a Kolompár Tomésdzserri a jobb.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 18:00:26

@Marcellusca:

Mármint ő szinte hűséges maradna.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 18:02:44

@tudi:

Ez most költői fölvetés volt? A mentalitás miatt nem akarnak dolgozni, szerintem ezt mindenki tudja. Egyébként meg munkáért járjon munkabér, teljesen rendben van.

Marcellusca 2009.04.23. 18:09:20

@Mj: Az új asszonykához igen. Amíg nem akad újabb kiszemelt áldozat. :)

Hannibal22 2009.04.23. 18:09:28

„Régi híres nemzet cigányok nemzete,
Sötét ó világban vész el eredete;
Azt mondják, Faraó lett vón’ első vajda:
De ma is civódnak a tudósok rajta.

„Akar innen, akar onnan kerültünk is,
Akar - ha mindjárt az égből cseppentünk is:
Dicső nép vagyunk mi, annyi már szentvaló;
Csak az irigyünk sok, hordja el a manó.

„Holmi esküttfélék, sőt falusi bírák,
Szép szabadságunkat nagyon körülnyírák;
Elfajít, elszéleszt a vármegye végre:
Mint valami retket, plántál faluvégre.

„Hagyjuk-e, tűrjük-e, véreim, cigányok,
Hogy erőt vegyenek ezek a zsiványok?
Eltöröljék a föld színéről fajunkat,
Kordovány bőrünket, fekete hajunkat?

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 18:10:13

@Mj: a "mentalitás" az egy szinonímája a rasszizmusnak? Mert akkor egyetértek, és tudom is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 18:33:02

@Marcellusca:

Hát igen, máshol is öregecskednek a feleségek.:)

tudi 2009.04.23. 18:34:48

@Mj: Akár lehet költői fölvetés is.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 18:34:50

@derelyegrádi szellem:

Nocsak, mégis kijön belőled az "anti-pc"?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 18:35:23

@tudi:

Most úgyis olyan verselő hangulatomban vagyok.:)

dr.justice 2009.04.23. 18:42:02

@derelyegrádi szellem:

Látom ismered a klasszikusokat. :)

EdeB 2009.04.23. 18:51:01

"Az a baj ezzel ezzel a módszerrel, hogy azzal nem számoltak szerintem, hogy ilyen sok ember kap szociális segélyt, és ilyen sok embernek kellene közmunkát biztosítani."

Ezzel nagyon nem tudok egyetérteni. Egy nagyobb városban ki hiszi el, hogy nincs munka? A baj az, hogy már mi sem vesszük észre! A legtöbb embert nem zavarják a szemetes utcák, az omladozó középületek, pedig 1000 ember biztosan gyönyörű tisztán tudná tartani Nyíregyháza utcáit és épületeit.
Másrészt, ennek a programnak nem az a lényege, hogy valami hatalmas tettek vigyenek véghez, hanem az, hogy szoktassák őket a munkához, ha az önkormányzatok tényleg tenni akarnának, most megvan a lehetőségük.

Törökszentmiklós városa kb 25000fős, ebből kb 6-7000 a cigány, 1-2000 közötti a felnőtt.
Nem tudom a pontos számot, hogy hányan is dolgoznak közmunkában, de nem sokan.
Ennek az az oka, hogy a polgármestert(fidesz) ez totál nem érdekli, pedig munka lenne rengeteg, onnantól kezdve, h a szemét felszedése a város határaiból és a városból, a cigánytelep kitakarítását is beleértve, az árokásásokon(és csatornázásokon) át, a környező földek belvízproblémáival folytatva, egészen a szörnyűséges állapotban levő önkormányzati épületekig.
Ahelyett, hogy az önkormányzat mindenkit befogott volna ezekre a munkákra nyavalyognak, hogy nincs lehetőség, nem csak itt, hanem majdnem az összes városban.
Biztos vagyok benne, hogy ez nem csak egy város helyzete, sajnos ezek a problémák mindenhol fellelhetők az országban. Munka mindig van, csak meg kellene keresni.

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 19:07:10

@dr.justice:

Jaja.

És csak neked egy igazi klasszikus, csak úgy:

Európa kiadó, Európa kiadó
Olyan már, mint egy menekült tábor
Mindenki itt van, ki nem elég bátor

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.23. 20:02:38

@derelyegrádi szellem:

És mégegy:

"Az Állatkert elszabadult
Nézed a TV-t és ő néz téged
Gazdátlan fény
Nagy Testvéred figyel téged

Nem vagy már egészen jól
A ház előtt sziréna szól
A morzsáid közt aranyrög
Valaki az ajtód mögött
Halk birodalmi ének
Nagy Testvéred eljött érted"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 20:06:40

Na, Kolompár Orbán a "túl sok és túl gyanús összefüggésekről" az ATV-ben...

Hannibal22 2009.04.23. 20:42:49

@Mj: Tudtam én,hogy szerelem lesz ennek a vége,tíz percen belül két nyilvánvaló sor esélyt nem vettem észre,koncentrációm nulla:)Kénytelen vagyok ma befejezni a pókert,ha igy folytatódik segélyes leszek én is és mehetek parkot takaritani:)

dr.justice 2009.04.23. 20:51:52

@derelyegrádi szellem:

( ez a szellemnek )

Néha vér és néha nyál.
Ezt nem kenhetik senkire.
Nekem semmi nem használ,
és nem leszek jó semmire.

Lehet, hogy neked jó ez a harc,
de ne taníts ölni, ha élni akarsz,
lehet, hogy neked jó ez a harc,
de ne taníts ölni, ha élni akarsz,

@laspalmas:

( ez a testnek )

Helló baby, te nyomorult állat!
Soha nem akartam különbet nálad!
Elállom az utad és megszerezlek!
Hihetetlen, hogy nem szeretlek!

Kartal (rezervált) 2009.04.23. 20:59:56

Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy a párom napi 8-9 óra gyári munkával keres navi nettó 30-35E forintot. Leírom, ne legyen félreértés: harminc-harincötezer forint fizetésért végez fizikai munkát öt szakmával! Mert nem kap segélyt, enni kell, és nincs más! Ezek meg nem mozdulnak havi 75E pénzért!!! Hát dögöljenek éhen, a k.rva életbe!
Persze nem ők fognak éhezni, hanem mi, dolgozó, adót fizető hülye barom balekok!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 21:20:34

@Kartal (reloaded):

Ez azért nem normális. Nincs más, jobban fizető, kevésbé megterhelő munka? Nyilván a kérdésben benne van a válasz, de elsőre nem akarom elhinni.:-/

Kartal (rezervált) 2009.04.23. 21:29:10

@Mj:
Nyilván benne van. Nincs. Gondolod hagynám, ha lenne BÁRMI más? Ez vidék 2009 Agyarország Európai Únió. És egy hónap meló után is csak azért jelentették be, mert a főnök fia haver.
Tudnék mesélni. Talán majd blogot indítok én is, csak tartok tőle, hogy kiderül a személyazonosságom, és akkor megnézhetem magam. Egy IP-t nem olyan nehéz lenyomozni...

Horizont 2009.04.23. 22:00:23

Valami pozitívum. A héten kezdtek a munkahelyemen dolgozni a közmunkások. Több cigány fiatalember is dolgozik köztük.Rendesen. Aminek azért örülök.Segédmunka, tereprendezés. Biztos sok van a segélyezettek közt akik nem akarnak dolgozni, de akkor ne legyen segély se.Viszont aki dolgozik azt becsüljük meg és ne lökjük vissza 3 hónap múlva a gödörbe! Már csak az a kérdés motoszkál bennem, hogy mi a jó büdös francra vártak az illetékesek ennyi ideig?? És ha esetleg elkerült volna a világválság akkor minden menne még mindig a régi rend szerint?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.24. 00:54:42

@Kartal (reloaded):

Erre tényleg kíváncsi lennék, hozzáteszem, sajnos.:( Írd le úgy, hogy minden mondatodat névvel tudd vállalni. Én ezt csinálom kb. 1,5 éve, és konkrétan le is szarom, hogy ki tudja a nevemet meg az e-mail címemet, és ki nem.

Maximio 2009.04.24. 01:15:22

@laspalmas:
Nem rossz, majdnem olyan szép, mint Mohácsi Viktória.:))

kulalak 2009.04.24. 02:13:15

ne motoszkaljon a kerdes. Arra vartak, hogy "eleg" rossz legyen a kozhangulat. Az az erzesem, hogy a kozhangulatot nagyon keves igazi politikus erzi tudja es hasznositja, maszopbol szinte senki, szadeszbol neha, mdf-bol mar soha senki, fideszbol olyko-olykor mert kivulallnak. Ugy tunik kormanyon lenni suketulessel jar :) Munkat, kenyeret!

Corry 2009.04.24. 08:08:33

Ezt a 33%-ot borítékolni lehetett. Ennek fényében azért finomítani kell majd a Fideszes elképzelésen, hogy létre kell hozni 1 millió munkahelyet, mert az nem elég. Egymillió új magyar munkavállalót is kell kreálni hozzá és az lesz a nehezebb dió.Már látom előre a következő ciklusban előkerülő demagóg népszavazás kérdését, melyben felteszik, hogy "Egyetért -e Ön azzal, hogy a naplopásí díj az arra lustaságból rászorulóknak alanyi jogon járjon?"

süti beállítások módosítása