Skip to content


       Szűrés lista

Pontonhíd Budapesten: nem viccelnek, megcsinálják!

Hagyó Miklós pontonhidas ötletén ugye mindenki remekül szórakozott? (Poszt itt és itt.)
Nos, most fagy le a mosoly az arcunkról: ugyanis nagyon úgy néz ki, hogy tényleg megcsinálják.

Máskor hónapokig meg sem moccan az állami gépezet, de most az "isteni szikra" után 2 héttel már meg is volt a helyszíni szemle... Kár, hogy lemaradtunk róla.

A Honvédelmi Minisztérium és a fővárosi önkormányzat szakemberei egész délelőtt különböző műszerekkel vizsgálták a tervezett pontonhíd helyszínét, amely a Kossuth tér déli oldalán lenne. A színjáték résztvevői: Nyers József mérnök ezredesnek, a szentesi MH 37. II. Rákóczi Ferenc Műszaki Zászlóalj parancsnoka,d r. Szeredi Péter, a Honvédelmi Minisztérium kabinetfőnöke, Topor István alezredes, megbízott hadműveleti főnök, és a fővárosi önkormányzat szakemberei.


Íme:

(Jaj, rossz helyen távcsövezik a szaki, ne a cipőknél legyen a híd, nehogy ott legyen!)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
No, húzzuk be azt a hidat ... mondjuk ide ... igen, itt jó lesz!

"A szemrevételezés után Nyers József ezredes elmondta, a honvédség képes a pontonhidat megépíteni a Dunán, ehhez megvan a technikai felszereltsége és tapasztalata."

Ehhez szemrevételezni kellett a Dunát?

"– Háromszázhatvannégy méter – jelenti a Duna szélességét az egyik tiszt Nyers ezredesnek, a lézeres távmérés után. (Plusz-mínusz 10 centi: ennyit tévedhet a műszer)."

Kurva jó ezt tudni ...




És most jön a java:


"A szentesi műszaki zászlóalj parancsnoka szerint a pontonhídon csak egyirányú forgalom valósulhatna meg és a közvilágítás hiánya miatt csak nappal lehetne használni. A hídon egy óra alatt egy irányba mintegy 600-800 autó kelhetne át. A szerkezeten legfeljebb 30 kilométer per órával lehetne áthajtani, 20-30 méteres követési távolsággal.

A híd teljes szélessége mintegy 8 méter, amiből a pályaszélesség 6,5 méter, a hossza 360 méter és 60 tonna a teherbírása

A híd működtetésénél számos veszéllyel is számolni kell, ilyen például áradáskor a hordalék, vagy a télen a jégzajlás, de a vízszint változása is problémás lehet például a le- és felhajtó miatt. Ezzel kapcsolatban az ezredes elmondta, hogy az eddigi tapasztalatok szerint a hidat időnként meg kell nyitni, hogy a hordalékot elengedjék, a le- és felhajtót pedig úgy oldanák meg, hogy nem közvetlenül, hanem egy uszályról építenék ki a hídra vezető rámpát. A hajók átkelésekor a hidat 1-1 órára zárnák le, vagyis 1 órába kerül, amíg megnyitják, s újabb 1 órába, amíg összecsukják."


Egyéb problém is akadtak:
"Az egyik önkormányzati szakember szerint el kell dönteni, hogy az alsó rakpartok zavartalan forgalmát biztosítják, vagy a Dunán való átjutást segítik. A kettő együtt nem megy. A pontonhídon való átkelésre várakozó járművek akár kilométeres sorban is állhatnak, hiszen az áthaladás egyszerre csak egy irányban lehetséges."

És az órási megfejtés, ezért volt hasznos a helyszíni szemle, szintén a HM honlapjáról:
"Mint a parton mindenki számára kiderült – ami egyébként is nyilvánvaló volt – a hadihidat nem ilyen célra találták ki. A hadihíd olyan műtárgy, amelynek rendeltetése hadiutak akadály feletti átvezetése hadi körülmények között, ideiglenes jelleggel. A fő hangsúly itt az ideiglenes szón van."

A legnagyobb arc kétségkívül Becker László fővárosi főmérnök volt, aki kifogásolta az újságírók jelenlétét a helyszíni szemlén, mivel ő szakmai egyeztetésre jött s nem sajtótájékoztatóra, majd a honvédelem szakembereit a saját irodájába invitálta, és távozott a helyszínről. Mégis mi a faszomat gondolt, mi fog történni a Duna-parton? De előtte a sajtó kérdésére válaszolva közölte, hogy "az egyeztetések már megkezdődtek, a tárgyalások pedig hamarosan kezdődnek az összes illetékes bevonásával. Az ötlet alig két hete vetődött fel, így még sok idő kell a kérdés alapos vizsgálatára, a döntés előtt, mert nem kis ügyről van szó."

"Sok idő kell az alapos vizsgálatra" ... idő az rengeteg van, hiszen pontosan 5 hét múlva lezárják a Margit hidat.

Tehát egy nap maximum kb. 12 óráig lenne nyitva a híd, csak egy irányba mennének az autók, és óránként maximum 800 autó. Hány hajó megy el a Parlament előtt naponta? Ha egy hajó miatt 2 óráig nem lesz használható a híd, számolgathatunk, 1 nap kb. hány óráig lesz használható a Miki-híd (jaj, én már el is neveztem!).

Most a Margit hídon ÓRÁNKÉNT 1600-2000 autó halad át. Vagyis naponta 50 000.

Ha egész nap nem nyitják-zárják a hidat, akkor át tud menni a hídon  maximum 12*800 = 9600 autó EGY IRÁNYBA, mindezt napi 20 millió forintért. Az autónként min. 2083 forintba fog nekünk kerülni. Hülyének is megéri ....

A komp Vácnál 1300 forintba kerül.

És mindezt 1 éven keresztül, összesen 7,5 milliárdért.

Igen Hagyó, megcsináljátok ...ó igen, igen igen!

(A TV2-n megvan a vágatlan sajtótájékoztató, egymástól kérdezgetik a fejesek, hogy most akkor mit és hogyan  ... kész ... ilyen ország nincs!)

A kabinetfőnök a bal oldali hippi:


Ezt az EU csatlakozásra felhúzott pontonhidat akarják újra felhúzni, 7,5 milliárdért:



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Óránként 800 autó .. ezen ... :-)

Bátraké a szerencse ...illetve a sikeres átkelés!

És akkor egy kis ötletelés:

A 4-es metró alagútját 207,4 millió euróért építi meg a Bamco. Az alagút 10,5 kilométer hosszú. Vagyis 1 méter alagutat 5,3 millió forintért építenek meg. És két (!) alagutat fúrnak.

Hány méter széles a Duna?
360 méter széles.

360*5,3 millió = 1,9 milliárd forintba kerülne és lenne egy ÁLLANDÓ alagút (2x2 sávos, két külön alagútban) a gépjárműveknek Buda és Pest között, napi 24 órás használatra.

Lehet szétszedni az ötletet ...  

PL.
Lincoln alagút, ami a Hudson folyó alatt összeköti New Yorkot New Jersey-vel. Videó.

Címkék: politika abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr581245712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hetfield 2009.07.15. 13:12:54

Miki-híd :) Inkább Manó-híd. Sőt, Mikimanó-híd!!!! :D

Projectelf 2009.07.15. 13:14:53

Lehetne mondjuk még egyet bérelni szintén ennyiért és azon meg a másik irányban lehetne közlekedni! Há! Jó ötlet nem?

Hetfield 2009.07.15. 13:16:37

Egyébként meg fogják csinálni. Csakazértis!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.15. 13:18:19

Az első kép címe:

"Horváth Csaba főhadnagy, a II. Hídépítő Század parancsnok- helyettese lézeres távmérővel nézi a budai oldalt a Magyar Honvédség műszaki szakembereinek helyszíni szemléjén a Duna-parton."

Nagyon komoly. :))

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.07.15. 13:19:10

"Mivel az összeg hatalmas, így szinte már biztos vagyok benne, hogy meg is valósítják." Baszki és igazad lett LOL :D
Amúgy engem is Mikinek hívnak és kikérem magamnak ;D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.15. 13:20:02

@Hetfield:

Persze, hogy meg. Egy ide, egy amoda, napi negyvenér' + karbantartás. Szinte ingyen van, és még jó is. :)

Mourinho már nem a király 2009.07.15. 13:21:40

A kabinetfőnök a bal oldali hippi:
Na ez fel is tette az i-re a pontot. nc :D

Plutonic 2009.07.15. 13:23:12

?????????
Na most menjenek a faszomba!
Bocs Zero.....

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.07.15. 13:26:28

"Nyers József ezredes elmondta, a honvédség képes a pontonhidat megépíteni a Dunán"
Tiszta szerencse, egy potom 600 éves technológiát azért csak sikerül utólérni Dicsőséges Seregünknek.

beqrock 2009.07.15. 13:26:57

Napalm, atom.... Mittudomén, csak tüntessük már el őket!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 13:28:11

A 4-es metró alagútját 207,4 millió euróért építi meg a Bmaco. Az alagút 10,5 kilométer hosszú. Vagyis 1 méter alagutat 5,3 millió forintért építenek meg. És két (!) alaguta fúrnak.

Hány méter széles a Duna?
360 méter széles.

360*5,3 millió = 1,9 milliárd forintba kerülne és lenne egy ÁLLANDÓ alagút (2x2 sávos, két külön alalgútban) a gépjárműveknek Buda és Pest között, napi 24 órás használatra.

Lehet szétszedni az ötletet ...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.07.15. 13:29:25

Vicces nemzet vagyunk, ismét okot adunk rá, hogy az egész világ rajtunk röhögjön... :-/

mind2 (törölt) 2009.07.15. 13:31:19

@Plutonic: mit kérdőjelezel ? :)))))
Mi nem egyértemű ? Van foteled otthon nem ? Nekem is van. Beleülünk, fröccsöt öntünk, és megnézzük Meseország híradójában ahogy összeszerelik. Pénz van, ember van, ötlet van, világhír is lesz...megint :)))

beqrock 2009.07.15. 13:32:52

@zero: Ötletnek jó, sőt!!! De én nem nagyon szeretnék abban az alagútban autózni, amit ezek építenének... Meg szerintem azért egy alagúthoz nem csak lukat kell fúrni oszt kész...

Agyalap 2009.07.15. 13:33:17

Ki az egyáltalán, aki ezt komolyan tudja venni? Mármint a hozzáértő városvezetésen kívül...

Ivanhoe 2009.07.15. 13:33:21

@turner: Szerintem egy ideje folyamatosan rajtunk röhögnek. Bár lehet, hogy már megszokták és csak pislognak, hogy nálunk mennyire hülyék egyesek.

mind2 (törölt) 2009.07.15. 13:33:57

@turner: de jó nekünk, mi nem fogunk rajta imbolyogni :)))) se gyalog se autóval ;)

Agyalap 2009.07.15. 13:36:22

@zero: Teljesen jó ötlet lehet, hogy ezért nem került még a városvezetés elé...

szmoker (Homo Trollicus) 2009.07.15. 13:36:35

Jajjmár, kis buták... méghogy szakmai szempontok, meg ésszerűség... jövőre választás, szadi kiesik, maszoptól elveszik a mézesköcsögöt, hát valahogy muszáj finanszírozni az efftársak jövőjét.

mind2 (törölt) 2009.07.15. 13:37:23

Csináljunk még egy Margitszigetet, és akkor nem kell ilyen hosszú pontonhíd,csak két picike.
Teljesen komolyan mondom. Le is mérem a helyszínen 7végén, nekünk is van ilyen lézeres távmérőnk itthon.XDXD

papika 2009.07.15. 13:38:09

Azt se felejtsük el, hogy vajon hogyan fognak eljutni az autók a pontonhídig, s merre mennek, ha átkeltek? Pesten a Parlament körül fognak körözni? Budán pedig a Batthyány tér körül, és a Várhegy kis utcáin kanyarognak majd el a Moszka tér fele? Ezt hogy gondolták? Jó, nyilvánvaló, ezt részét egyáltalán nem gondolták át. Tisztára olyanok mint a Bajnai meg az Oszkó, az érdekli őket a legjobban, hogy híresek legyenek.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 13:38:51

@beqrock:

A Bamco 58 milliárdért megépíti a metróalagutat, amibe a metró fut. "Kulcsra készen".

Ha a metrónak jó, akkor az 1200-es Zsigulinak is megteszi :)

De üsse kő, adjuk hozzá a szellőzőberendeztést, biztonsági berendezést, felszíni átépítést, akkor is 4-5 milliárdból megvan ...

fairi 2009.07.15. 13:39:00

@zero:

+a rávezető és elvezető út költségei

de egy alagút építése septébe mennyi időbe telne?

Agyalap 2009.07.15. 13:39:15

@mind2: Ja! És épülhet majd kaszinó az új szigetre, meg türelmi zóna.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 13:40:35

@fairi:

A Szent Gellért térről 6 hét alatt átért fúrópajzs a Fővám térre ..

Persze ezt már régebben kellett volna megcsinálni, nem most kapkodni ...sőt, TÖBB alagutat is építhettek volna, ahogy New Yorkban is van néhány ...

Agyalap 2009.07.15. 13:41:37

@fairi: Miért mindig a "septébe" esetre gondolunk? Nem jönne jól egy alagút a Margit-híddal együtt is?

mry314 2009.07.15. 13:45:32

Üdv Mindenkinek!

Akárhogy számolom, nekem az a 800 autó/óra nem akar kijönni!!!

mind2 (törölt) 2009.07.15. 13:46:00

@Agyalap: megelőztél, ugyanerre gondoltam. Megúszná a Velencei-tó, és lehetne a Duna közepén egy kaszinóállam..
De most komolyan, nincs itt egy szakember, aki elmagyarázná, hogy a híd szétszerelése milyen nehéz ? Mert biztosan nehéz. Azért nem lehet könnyű ilyen elemeket a vízen szétszedni meg megint összerakni. Sodrás, hasonlók.
Nem beszélve arról, hogy mi van, ha valamelyik autó a híd közepén műszaki hibásodik meg ?
Mondjuk én inkább pánikrohamot kapnék ott középen az tuti. Aztán se át, se vissza XD

mry314 2009.07.15. 13:46:37

Üdv Mindenkinek!

Akárhogy számolom, nekem az a 800 autó/óra nem akar kijönni!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 13:46:52

Gigászi fejlesztés New Yorkban: alagút épül a Hudson-folyó alatt

Kezdetét vette az Egyesült Államok eddigi legjelentősebb közlekedési fejlesztése, amelynek során új vasúti alagút épül a Hudson-folyó alatt. A New Yorkba vezető létesítmény a tervek szerint nyolc év alatt készül el.
A 14 kilométer hosszú alagútban két vasúti pálya halad majd, megkönnyítve a New York vonzáskörzetében élők közlekedését. A gigász projekt révén a New Jerseyből New York Citybe ingázók számára akár 40 perccel is lerövidülhet az út. Előzetes felmérések szerint az alagút átadása után megkétszereződhet a vonattal közlekedők száma, és enyhülhetnek a forgalmi dugók.

Mint arról Jon Corzine, New Jersey állam kormányzója beszámolt, a 8,7 milliárd dolláros beruházás hatezer új munkahelyet teremt majd.

arch-tv.hu/archtv/drupal/?q=node/418

picur3ka 2009.07.15. 13:51:37

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
Persze, hogy meg tudjak epiteni.
Ezt csak azert mondta, hogy ne mondja azt peldaul, hogy hulye f&szok vagytok.

Zero, meg jo , hogy irtad ezt:'A kabinetfőnök a bal oldali hippi', mert azt hittem egy irokez ujsagiro Kanadabol, vagy hasonlo.

Mi a baj nehany komppal, lassu, de legalabb biztonsagos. Ja, es ha a muszer tevedett 10 cm-t azt majd palloval megoldjak. S kepzeljuk csak, amikor arad a folyo!

Honnan veszed a 12 orat, zero, nem ertem, sokkal kevesebb lesz az. Otleteddel csak annyi a baj, hogy mire megepitik, addigra a Margit 6-szor osszedolt es megis kell a ManciMano.

Kulonben en ebben egy nagy idegenforgalmi nevezetesseget kezdek latni. Minden turista at fog akarni menni a fura elmeny hidon. A sorok oriasiak lesznek.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.15. 13:52:05

@zero: Egyébként ha még nagyoljuk is akkor sem lenne többe mint 5mrdFt! S akkor már loptak is az efftásak! Szóval gyűjtsunk aláírást népszavazásra!!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 13:53:48

@mind2:

Nézzük meg a MAHART menetrendet, hányszor indul hajó Visegrádba, Esztergomba, Bécsbe.

És honnan indul? A Vigadó térről, a tervezett pontonhíd alól ...egész nap nyitva lenne a híd ...

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2009.07.15. 13:57:49

Nem kell ezen csodálkozni, az elvtársak még most utoljára jól megszedik magukat, a buta ember meg azt hiszi, hogy ez olyan jó neki.

De akkor, ha jól olvasom, legalább nem külföldről hozzák a hidat.

Anomalocharys 2009.07.15. 14:00:55

@The Man Who Laughs:

Így lesz a legdrágább a szállítási költség.
Mert meg kell vele kerülni a Földet, hogy ideérjen... :(

Petrow 2009.07.15. 14:01:25

@zero: zero, bazzeg, nem vigyázol, év végére még a kezedben lesz egy tanácsadói szerződés maszopos barátaidtól :D

mind2 (törölt) 2009.07.15. 14:02:56

@zero: a legújabb, hogy mégsem pontonhíd lesz, hanem utászhíd, mert az magas, és elférnek alatta a hajók ?????
A háború után nem volt hajóközlekedés, tele volt roncsokkkal a folyó.
Most minden hajózó társasággal egyeztetni kéne, hogy igazítsák a menetrendet a hídhoz ?
Mi lenne itt ? Sorba állnának a hajók mint a Panama -csatornánál ?

Shaddam 2009.07.15. 14:03:08

40 fokban 480fős kezelőszemélyzet dolgozik majd egyfolytában....
Vicc az egész, nem hiszem el hogy a katonáknak sincs jobb dolguk mint egy hidat felépíteni.

rolika 2009.07.15. 14:04:07

vágatlan baloldali hippi

kábé ennyi maradt meg

meg annyi, hogy BAZMEG EZEK TÉNYLEG MEGCSINÁLJÁK!!!

Most már kibírjuk féllábon is, ha eddig kibekkeltük ezt a sáskahadat.
Aztán feltereljük őket a hídjukra, és eloldozzuk...

f.m.j. 2009.07.15. 14:07:27

Szerintem bojkottálni kéne, tehát soha senki nem menne át rajta (polgári engedetlenség?)
Ott hidulna üresen, feleslegesen...
és akkor megdughatják a hídjukat...

jobb nem jut eszembe...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 14:08:18

A HM kabinetfőnök, a hippi:
www.hm.gov.hu/adatlap/dr_szeredi_peter

Iskolák, szakképzettségek:

1971-1976. ELTE Bölcsészettudományi Kar, történelem-orosz szak
1983. egyetemi doktori cím
2005. közigazgatási szakvizsga.

Munkahelyek, munkakörök:

1969-1970. MIGÉRT, számlaellenőr
1976-1984. Budapesti Műszaki Egyetem, ösztöndíjas, tanársegéd
1984-1989. MSZMP XI. kerületi Bizottsága, munkatárs
1989. MSZMP KB munkatárs
1989-1990. MSZP Országos Központ, munkatárs
1990-1991. MSZOSZ, szakértő
1991-1994. MSZP Országos Központ, társadalompolitikai referens
1994-1998. Magyar Országgyűlés Hivatala, főosztályvezető, az MSZP frakcióhivatal vezetője
1999-2002. Budapesti Kézműves Kamara, majd Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, főmunkatárs
2002-2004. Miniszterelnöki Hivatal Kormányzati Stratégiai Elemző Központ, vezető
2004-2006. Miniszterelnöki Hivatal, főtanácsadó
2006. június 12-től Honvédelmi Minisztérium, Miniszteri Kabinet, kabinetfőnök

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 14:08:38

Én csak egyet sajálok: Nem a Hagyó Miki lépte le hány méter széles a Duna, és amikor elmerült, nem a Demszky sietett a segítségére.

A híd egyébként jó ötlet. Budapest belvárosa (meg a várnegyed is!) sok helyen még őrzi a világháború nyomait is így 63 év elteltével.

Mindezek a pontonhíddal kiválóan szemléltetik, hogy micsoda világvárost épített nekük ide ez a félidióta Demszky.

f.m.j. 2009.07.15. 14:08:46

@xstranger:

miért, te honnan pötyögsz? esetleg melóhely, ugye?

Mi a szart lehet csinálni? Semmit, akkor se ha csupa negy betűt használok... :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 14:10:01

@mind2:

Szerintem pénzt kellene szedni a hajóktól, hogy átengedjük őket, máris ki lehetne nullaszalldóra hozni .....

f.m.j. 2009.07.15. 14:11:02

@zero:

aha, nagy műszaki ember lehet, az orosz-töris bölcsész párosításával :)...

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 14:11:16

@zero:

úgy látom igazi ejtőernyős pártkáder a hippi csávó. A szokásos.

Csak ennek (meg ezeknek) legyen már vége. KÖNYÖRGÖM!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 14:11:33

@derelyegrádi szellem:

Illetve tökéletes II. világháborús díszlet, majd jön Spielberg meg Tom Hanks forgatni az orosz verzióját az Elit Alakulatnak ...

rolika 2009.07.15. 14:15:01

@zero: Erre mondják mifelénk, hogy lószarrugdosó.

f.m.j. 2009.07.15. 14:15:59

@xstranger:

No, hát akkor adj hálát az Istennek, hogy szerencsésebb országban élsz, vagy bármi okból is vagy ott ;)

Anomalocharys 2009.07.15. 14:16:36

@zero:

Ha már filmadaptáció, akkor inkább a "Híd a Kwai folyón". Tetszőleges részletekkel, mint például kiket kellene kivezényelni hidat építeni és vajon látványosabb-e, ha ott állnak a hídon, amikor a folyóba robbantják...

picur3ka 2009.07.15. 14:17:39

Csak egy kis szorakoztatas:

'új hozzászólás (összesen 60), az utolsó -1 másodperce érkezett'

Rwindx 2009.07.15. 14:17:47

Másik vastagbőr:
sportgeza.hu/futball/2009/07/15/hajtovadaszat_hertha-szurkolokra_budapesten/

Vajon hol voltak azok a "hősies" készenléti "legények" akik oroszlánszívvel emeltek fel brutális fűben üldögélő gárdistákat?
Vagy beszartak, vagy politikailag fontos volt, a Mo-n tomboló "fasiszta erőszak" németországi médiákba juttatása?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 14:18:51

@zero: a "Pacific"-verzió már úgyis készül (vagy el is készült???).

akkor miért maradna ki éppen a keleti front?

Band of Brothers III. - A 13. Gárda Lövészezred viszontagságai a fronton

vagy tökömtuggya :)))

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 14:18:58

@xstranger:

Ebből nem lesz gond, feltéve hogy a csávó tud írni-olasni, ugyanis a jövő évi költségvetést az IMF készíti el. Egy ötödikest is odaültethettek volna.

bellone 2009.07.15. 14:20:35

Értem én, hogy jó érzés megbotránkozni, hogy címeres barmok irányítják az országot, de a címbeli megfogalmazás, csak egy (szerintem téves) következtetés.

Olyan mértékben ömlött be a szar és olyan szinten keverik még így is, hogy egyszerűbb eljátszani a kompetens méricskélést, mint megmondani Hagyó és Szekeres uraknak, hogy más f@szával verjék a csalánt. Marad hát a lézeres távolságmérés, a nyolcvanas évek óta először előkerült fővárosi vezetők álmos pislogása a napfényben, tisztára mint Rátóton. Minden hétre egy csikótojás!

Szakértőkre lehet, hogy még költenek egy keveset, de nem lesz ebből semmi gyerekek...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 14:21:45

@derelyegrádi szellem: ehhez egy adalék: 95. számú Magyar Közlönyben jött ki egy "saláta-törvény" (adó, tao, meg egy valag pénzügyis tv. módosító).

van benne egy bizonytalan hatálybalépési időpont, ami eképpen szól:
"... az Európai Bizottság jóváhagyó határozatának meghozatalát követő második hónap első napján lép hatályba."

kell ezt magyarázni??

mind2 (törölt) 2009.07.15. 14:22:28

@derelyegrádi szellem: én lassan 20 éve csodálkozom a bűnös városon, és nem tudom megfejteni mi a titka ennek a személyi kultusznak,..
egyszerűen nem értem...lélektan ? igénytelenség ? dac ? sznobizmus ? vagy éppen ellenkezőleg : proletárhit ? mi a titok ?
Hogy - kevés rendbenlévő hely kivételével - csak a folyamatos lepusztultsággal, a kosszal, az igénytelenséggel találkozom.. belefájdul az ember szeme...
Kezd hasonlítani Szarajevóra, de könyörgöm, azt a várost sza**á lőtték, és a muszlimok azóta is csak lelakják...
Itt meg béke honolt :(

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 14:22:48

@zero:

Így van. Színészeket sem kell hozniuk, a csizmafejű szovjet káder típusból nálunk van bőven, és hiteles alakítások lennének.

Szerintem pl. a hagyó kirobbanhatatlan lenne ebből szerepből, még világviszonylatban is.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.15. 14:22:59

Nem úgy volt, hogy odamegyünk tömegesen röhögni rajtuk és Zeróéknál sörcsap lesz?

Az EREDETI 2009.07.15. 14:24:52

1,9 milliárdos alagút vs. 20 milliárdos margithíd(+7 milliárdos katonai híd) -> melyikből lehet több pénzt eltüntetni? ha alagút lenne nem kéne híd -> hogy tennék el a pénzt?

szerintetek lesz óránként 800 olyan bátor pesti hogy erre a szarra rámerészkedik?

Anomalocharys 2009.07.15. 14:25:25

@Rwindx:

A sündörség nem is arra való, hogy randalírozókat megfékezzen. Szegényeknek már a békés emberek megfékezése is nehezen megy, az idegesítésük viszont annál jobban.

Tapmancs 2009.07.15. 14:25:56

@zero:

Távol álljon hogy védjem őket, de szerintem hibás a számításod, zero:

"A 4-es metró alagútját 207,4 millió euróért építi meg a Bamco. Az alagút 10,5 kilométer hosszú. Vagyis 1 méter alagutat 5,3 millió forintért építenek meg. És két (!) alagutat fúrnak."

Ebben benne vannak azok az aknák honnana pajzsokat indították, (a pajzsok nincsenek?), és sok olyan kültség ami független a hossztól, mindenképpen meg kell csinálni egyszer. Tehát a rövidebb alagútnál nem lehet a hosszú alagút méterárával számolni, valószínűleg annak a sokszorosa jönne ki.

Ettől függetlenül lehet hogy jobban megérné alagutat fúrni, csak hát ugye azt valahol fel is kell hozni a felszínre, amihez sok-sok hely kell, az meg ott nem nagyon van.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 14:26:34

Ja, zero, valamit kifelejtettél:

nem lesz 12 óráig "nyitva" a híd, ugyanis HAJÓFORGALOM is van a Dunán.

ez úgy nézne ki, hogy 1 óráig tart "szétszedni" a híd egy részét, hogy mehessenek a hajók, 1 óráig mennek, majd 1 óra újra összerakni.

na jó, befejeztem, ettől csak megy fel a vérnyomásom...

remélem hagyómiki éppen alattad fog leszakadni, miközben a tajrészeg sky barátoddal dölöngéltek át a hídavató után, te söpredék...

szmoker (Homo Trollicus) 2009.07.15. 14:27:35

@zero: "Család: nős, felesége Herczog Edit, európai parlamenti képviselő, 5 gyermeke van."

Hű baz+, ez szaporodik :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.15. 14:31:13

@Seduxen: ja, bocs, beleírtad. sokat javítana a helyzeten megtanulni olvasni... ööö...

Plutonic 2009.07.15. 14:31:57

@mind2: Azért azt nem mertem komolyan gondolni, hogy ezt az orbitális ökörséget tényleg megalkotják!
Ha nagyon gyorsan elkezdik, akkor megnézem, mert egy köpésre van tőlem, de inkább azt remélem, hogy már nem leszek itt addigra! XDDDDDDDDDDDDDD
Mondjuk közelebb leszek Hozzád, mint ehhez az elmebetegséghez. :)))))))

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Ebben mondjuk még még van ráció! :)))

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 14:36:32

@mind2: Talán ebben van a titok: ....megtagadta ezeréves múltáját, és vörös rongyokba öltözött.

De több oka van:

1./ demszky a sajtó liblingje volt és némiképp még most is az.

2./ A prolitempó. A jó az úgy is mentalitás.

3./ Sokan (többség) nem szerette volna, ha a kutyaszart tényleg fel kel szednie a kutyája után, nem lehet a szemetét csak úgy kirakni a parkokban, külső kertvárosi részeken, ha valóban XXI. századi kultúrember módjára kell élnie, nem pdig szemétben, koszban, rendetlenségben dagonyázó disznóként.

Mindezekhez Demszky kiválóan passzoló főpolgármester.

Szerintem ez a "titok".

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.15. 14:39:37

@Tapmancs: Teljesen felesleges így matekozni. Milyen széles a Margit? 21,5 m asszem. Legyen a vízfelszín felett 10 méterrel és a Duna legyen ott mondjuk 7 méter mély. Tehát 364x21,5x17= 133.042 m3 beton kell ahhoz, hogy ott legyen egy betonyhasáb-híd. 13.000,- Ft, egy m3 nagyon jómínőségű betony. Azaz az 1.729.546.000 Ft kell betonyra. Ezt szorozzuk meg kettővel, mert bele is kell hordani meg munkadíj meg ilyenek. Szóval én 3,5 milliárdbú csinánák oda betonyból új hidat.

Hívjon akit érdekel...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.15. 14:45:58

A szentesinforól:

"Több mint kétszáz sorkatona teljesített szolgálatot a hídépítés alatt, akik a legnagyobb gonddal figyeltek a biztonságra, és felkészültek az azonnali hídnyitásra, ha nem tud megállni a Margit-sziget feletti folyami zárnál egy hajó."

Azért ez nem lesz olyan egyszerű, ha tele lesz a híd autókkal.

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 14:46:13

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Sok hívásra ne számíts. Majd ha tudsz 30-40 milliárdért valamit, akkor! :-)

Plutonic 2009.07.15. 14:46:34

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Mi meg majd kidekoráljuk grafittivel! :)))))
Mondjuk ebben csak a beton van benne, az nincs, hogy oda is kerüljön, ahova kell... :))

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 14:47:42

@Őrnagy Őrnagy:

dehogynem. Sőt még egyszerűbb, mert akkor majd nem a katonák, hanem a hajó nyitja a hidat.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.15. 14:47:49

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Csak remélni tudom, hogy Hagyó nem olvassa a 'bőrt! xD

Plutonic 2009.07.15. 14:48:06

@derelyegrádi szellem: Ugyanez tízzel felszorozva! :D
Ilyen egyszerű. :)
És máris özönlenek a telefonok. XD

Plutonic 2009.07.15. 14:50:09

@Félkupica_Fehér_Főnök: Ez a faszi tényleg mindenhonnan ötletel... :)))
Tegyünk kopirájtot az "ötleteinkre"? :DDD

öööö...izé 2009.07.15. 14:52:40

@zero: ismét hozzászólnék:

a hippivel már volt szerencsém együtt dolgozni, kevés olyan jó problémamegoldó-, elemző gondolkodású emberrel találkoztam, mint ő....jelenleg kb a legokosabb ember a HM-ben

kis adalék: a csuklóján mindig csuklópánt van (általában piros Csegevarás), hogy takarja a cannabis-tetoválását...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 14:54:02

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Ja, de nem verték nagydobra, hogy mikor lesz ...pedig elmentem volna, még lehet a kérdezhettem si volna ...
-Orvos mit mondott?
-Ön az "ideiglenes pontonhíd" szókapcsolat melyik szavából gondolta, hogy ez 1 évig állhat?
stb.stb.stb

kacsa! 2009.07.15. 14:56:01

Tereljük el a Dunát efftársak! A Strabag megcsinálja!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 14:56:27

@Tapmancs:

igem, valószínűleg nem leht osztani a 58 milliárdot a 10500 méterrel, mert van egy alapköltség, mindegy hogy 300 vagy 3000 méter kel fúrni ... de ezért vannak ott a fejesek, hogy KISZÁMOLJÁK, és utána lehessen választani ...

De az IDEIGLENES pontonhíd vagy az ÁLLANDÓ alagút között nem hiszem hogy nagyon dillemmázni kellene ...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.15. 14:59:09

@Plutonic: Tessék végigolvasni! A beton árát beszoroztam 2-vel.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.15. 14:59:20

@zero: Mert úgye a 4-es metro sohasem készül el. egyből be is lehetne vetni a pajzsokat! :D

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 14:59:29

@öööö...izé:

Hát tudod nekem már a faszom tele van ezekkel az MSZMP-MSZP pártáderekkel mindenféle de szigorúan közpénzből fizett állásokban. Ha "problémamegoldó", ha sem.

A cannabis-tetkó meg a csegevara csuklópánt nem segít ezen,sőt!

Ha ilyen kirány csávó ez hippigyerek, egyszer egy Rudof Höss csuklópántban menjen be a HM-be. Na ugye.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.15. 15:00:18

Hát ennyi.
Még csak nem is az a legnagyobb baj, hogy korrupt, hatalommániás komcsi az összes, hanem az ezzel járó tiszta dilettantizmus.

7.5milliárd. (Az haverok között minimum 10millárd)
Ha valamelyiknek egy hangányi esze, vagy kötelességtudata lett volna, akkor addigra építettek volna pl egy alagutat a Duna alatt. Abból is lehet lopni nem??? Mi az hogy? Nagyon is!
De neeeeem. Inkább a fejüket tövig belenyomták a húgyba, hogy ne lássanak semmit.
Legalább lenne egy fix átkelőhely ennyi pénzért, így meg lesz többért egy pontonhíd, ami egyrészt nem felel meg a célnak, másrészt ha egyszer elkészül a Margit híd, akkor onnantól megy a levesbe.

Szánalmas szar banda, az egész társaság. Tarlósék sem igazán tüntettek, meg zárták le a Margit hídat, vagy tettek akármint, hogy jó ellenzékként felhívják a figyelmet arra, hogy gond van.
Mert úgy tűnik, most már tényleg nem lehet csinálni más. Kb néhány hónap és összedől a híd, ennyi idő alatt pedig tényleg nem lehet mást csinálni mint pontonhidat.

Egyszerűen senkik vagytok!

derelyegrádi szellem 2009.07.15. 15:03:54

@zero:

"De az IDEIGLENES pontonhíd vagy az ÁLLANDÓ alagút között nem hiszem hogy nagyon dillemmázni kellene ..."

Hát az attól függ. Ha egy kukoricatábláról van szó, akkor nincs mese, az alagút a megoldás, de ha egy folyóról, akkor azért már van egy kis dilemma? :-)

mind2 (törölt) 2009.07.15. 15:04:26

@Plutonic: na akkor mindketten tisztes távolból, finom fröccsöt kortyolgatva, nézzük az abszurdot, hogy úszik el a dinnyehéj,... máshol :) Veled vagyok lélekben ;)
@derelyegrádi szellem: de én, mi, itt a közeli s távoli provinciákon csak provinciálisak vagyunk...- mint azt nagyon távoli rokonfajta mondta.
Majd, mikor egyszer meglátogatván őt s alig engedvén be a lakásba - körülményeivel szembesültünk, mely kimerült a konyhából leszakított mosdó-wc kompozíció Picassós töredezettségével, s megjelent a közös lefolyóból terjengó , 3 -4 méter belmagasságban lengedező húgyszag, nos akkor a virágmintes függöny mögé bújva szembesültünk korábbi éveinek kedvenc mondásával : ti ott provinciálisak...
jah, te meg itt gőgös pefti....
....azóta is a függönyön röhögünk, meg azon amit megérdemel ;)

martonx 2009.07.15. 15:05:32

Miért nem egy szimpla komp járna át a két oldal között?

Ez csak egy ötlet, de életszerűbbnek tűnik, mint a pontonhíd.

Plutonic 2009.07.15. 15:08:48

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": KEVÉS!!!! :)))))
@mind2: Holló Színház is felvenné a programjába! :DDDDDD
Mondják: összefújja a "szemetet" a szél! XDDDDDDD

mind2 (törölt) 2009.07.15. 15:09:54

@derelyegrádi szellem: nézd már meg mikor végzett a töri-orosz szakkal... jellemző rájuk, hogy a fidesz alatt elbújtak mindnyájan. Ilyen - olyan kamarákban..stb.
De most komolyan, el tudsz képzelni a Pentagonban egy ilyen kabinetfőnököt, vagy szóvivőt ?
Kiáll csimbókos hajjal a Hair- ből a gyerek, aztán mondja a tutit a Hudson-folyóról....
anyám :))))

kispista2 2009.07.15. 15:19:39

Télen rövidebb ideig van világos, és naponta 2x kell megnyitni a hidat 2 órára. Így egy átkelés inkább 10 e ft-ba kerülne

mind2 (törölt) 2009.07.15. 15:22:10

@kispista2: és télen felnyomják a jeget a jégtörő hajók a hídra ?
Egyébként elég egy részeg szlovák vagy román uszályhajó kapitány, oszt eltolja az egészet Mohácsig :)

picur3ka 2009.07.15. 15:24:36

Ajanlhatnam:

www.acrowusa.com/index.php?page=vehicular-bridges


Acrow Panel 700XS® Bridges can be erected in only days using local labor

picur3ka 2009.07.15. 15:25:51

@mind2:

Hulye! Vagy magyar ugye.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.07.15. 15:31:42

@mind2: ne kiabáld el, nekem a szüleim Pesten laknak :)) Ki tudja... de ha megépül és átmegyek rajta megörökítem az utókor számára mekkora f@szfej vezetőink voltak...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.15. 15:36:18

@martonx:

kevés autó fér fel, ki kell kötni, rámpa le, autók el autók fel, rámpa fel, lekötni a kábeleket ...sok idő, kicsi kapacitás

snorbi 2009.07.15. 15:39:23

@The Man Who Laughs: Persze. Nézd meg a fenti képet, hogy a múltkor is hányan odamentek csak azért, hogy átmehessenek rajta, mert az akkora poén! Komolyan, mint a birkák...

Roxvox 2009.07.15. 15:47:57

@zero:
A fúrás költsége csak magát a lyukat tartalmazza, abba még kell autópályát, világítást, külömböző biztonsági berendezéseket is építeni - úgy mennyibe fáj?

belzebubó 2009.07.15. 15:48:18

A 13 perces sajtótájékoztató alatt a háttérben 3 hajó úszott el,csendesen...
A piros csuklópánt 0:48-nál tényleg befigyel.

elfelejtette 2009.07.15. 15:48:54

Nem ertek a hidakhoz, meg a kompokhoz sem, de a Margit hidat nemsokara lezarjak. Most akarjak kitalalni, hogy amig le lesz zarva, ami legalabb egy ev, mi lesz helyette? Persze jobb kesobb, mint soha, de most mar irtora keso.

Roxvox 2009.07.15. 15:52:32

@kacsa!:" Tereljük el a Dunát efftársak! A Strabag megcsinálja!"
Hát ez az. Mi a fasznak folyik pont Budapesten keresztül a Duna, csak a baj van vele - elvele, máshovafele.

f.m.j. 2009.07.15. 16:01:10

@öööö...izé:

Hát akkor tényleg mi a szarért akadékoskodunk itt össze-vissza?
Ha tényleg Vadai itt az okos, meg a cannabis-os csávó a tutkó ember, akkor hagyjuk őket dolgozni, tényleg tökfeleselegesen idegeskedünk, jó kezekben van az ügy...

Roxvox 2009.07.15. 16:01:45

Már régóta azt pofázom, hogy hidat kell építeni a Dunára, hosszában, mondjuk Bécs és Belgrád között, minden nagyobb településnél lehajtókkal. Megspórólható lenne vele az autópálya, a hajózás, meg az összes híd. Arról nem is beszélve, hogy a Strabag 3000-ig el lenne látva munkával:))))

Johnny336 2009.07.15. 16:02:01

Pont most gondolkoztam rajta, hogy októberben adják át teljes hosszában a budai alsó rakpartot.
Kezdtem örülni, hogy tök jó, Észak-Budáról kényelmesen, dugó nélkül jutok majd le Petőfi-hídig, cirka 10-15 perc alatt.

Azonban ha a pontonhidat félúton begyömöszölik, az mindkét irányba tekintélyes dugót fog okozni - elvégre a pontohídról lehajtóknak elsőbbségük lesz, különben az óránként 80 autót se tudná teljesíteni, nemhogy a 800-at.

Jelenleg túrják egész Budát, mindenhol dugó van, nem tudsz közlekedni. Majd amikor elkészül az út, ami elvezetné a nagy mennyiségű forgalmat, és csökkentené a dugó kockázatát - na azt jól pofánbasszák ezzel a pontohidas faszsággal.

Tiszta világváros bazzeg!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.15. 16:09:31

@Roxvox: Egy részét már úgyis odaadtuk a szlovákoknak. Most adjuk oda az egészet.

Roxvox 2009.07.15. 16:11:57

Az a kabinetfőnők, vagy hippi, vagy mi a fasz szerintem egy hajléktalan, akinek a nevére a Strabag be van jegyezve :)))))

Roxvox 2009.07.15. 16:14:10

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Slotának biztos tetszene és talán nem bántana többet minket.:((

f.m.j. 2009.07.15. 16:20:52

Engem nem győzött meg a videó, hogy ez biztonságos lenne, végülis háborúban, szükség idején használnak ilyet, rövid ideig, nem autók áthaladása a cél, de biztos gyáva vagyok...
Én biztos nem fogom használni, szerintem senkinek se kéne... :)

ErEr 2009.07.15. 16:24:05

""Sok idő kell az alapos vizsgálatra" ... idő az rengeteg van, hiszen pontosan 5 hét múlva lezárják a Margit hidat. "
Viszgálati bizottsági tagnak megéri hetekig lenni a bonusz tagsagi dijak miatt!

f.m.j. 2009.07.15. 16:24:25

Basszus, hadihíd (tudtam, csak furcsa, hogy ki is mondta) Ezek tuti készülnek valamire...

Marcellusca 2009.07.15. 16:37:24

Na, mit mondtam, Embörök!

Meg lehet építeni (ez nem volt kérdés, lásd unijós csatlakozás), de autók által használhatatlan. Ahhoz plusz kialakítás szükséges, melyet (indexes videón) Nyers Jóska szerint nem tud jelenleg a honvédség ilyen feljárót építeni, mert nem rendelkezik hozzá anyaggal. Ez a híd meg nem erre van kitalálva.
Most, hogy már a szakemberek (ha nem is konrétan, de) kimondták, hogy hülyeség, mégiscsak meg fogják építeni? Biztos, mert így még lesz miből lenyúlni egy kis lóvét. Értelme nem lesz, mert az áteresztő képessége a nullához közelít, egyszerre csak egy irányba járható, azaz nem csökkenti a dugók kialakulását. Sőt!

Na, mosmán elóvasom a kommenteket is. :)

Roxvox 2009.07.15. 16:38:16

A kis zsidó cipellőket békén lehet hagyni, eszükbe ne jusson oda tenni a pom-pom hidat.
Holokausztgyalázó pom-pom :)))))

tudi 2009.07.15. 16:58:26

Hát amit látom kis hazánk a lehetőségek országa, aki feldob egy faszságot azt megvalósítják. Csodálkozom, hogy a honvédség nem hajtotta el röhögve eeket a mrhákat, bár ahol szekeres honvédelmi miniszter lehet ott én semmin nem csodálkozom.

Marcellusca 2009.07.15. 16:59:23

@mind2: Jó az észrevétel. Látod, pont ezért (is) kell az állandó jelenlét a hídon. Ez nem a Margit híd, hogy majd kikerülik és egyszercsak jön egy ótómentő ami elviszi. Itt egy lerobbant autó teljesen megbénítja a forgalmat. Állandó hídőrségre van szükség, hogy a felmerülő problémákat azonnal orvosolni tudják.
Na, ezért is kell az üzemeltetéséhez annyi ember.

Marcellusca 2009.07.15. 17:06:27

@picur3ka (a barna szar ellepi az orszagot:
"Kulonben en ebben egy nagy idegenforgalmi nevezetesseget kezdek latni. Minden turista at fog akarni menni a fura elmeny hidon. A sorok oriasiak lesznek." - őőőőő, izé, lehet, hogy nem is mondasz akkora hülyeséget. Jön majd a sok idióta megnézni, hogy a hülye magyarok mekkora ökörséget találtak ki.

Marcellusca 2009.07.15. 17:42:01

@tudi: Az a baj, hogy Nyers Jóska sem elég tökös Szekerest elhajatani!
Pedig a probléma lényegét még Ti is, mint hozzá nem értők, abszolút jól látjátok.

Ebben a qrwa országban mindenki félti a hátsóját meg a munkahelyét. Sajnos.
Ezért lehet az, hogy a katonai szakember nem meri megmondani a miniszterének (sem), hogy hülyeség, amit kitaláltak az idióta civilek, és ehhez a MH nem tud asszisztálni.

tudi 2009.07.15. 17:59:07

@Marcellusca: Igaz bár azért remélem, hogy a leendő pontonhíd nem a cipőkön megy keresztül.:)
Annyira talán nem hülyék (mármint nem a katonák).

Marcellusca 2009.07.15. 18:08:37

@tudi: Az a baj, hogy a katona csak végrehajtja a parancsot. Még, ha tudja is, hogy f@szság. Utána meg majd őket fogják/fogjuk fikázni. Volt benne részem.
Van egy mondás a seregben: A parancsot megb@szni nem érdemes, mert csak szaporodik! :D

törökszultán 2009.07.15. 18:19:16

Mi lenne? Mi lenne, ha keresztbe épitenénk egy jó kis szigetet, de a közepét kihagynánk, mint a Ferencz József Hidról a világitást és a keletkezett rést egy már bevált völgyhiddal oldanánk meg? Jó kis terv mi?!

törökszultán 2009.07.15. 18:26:22

@Marcellusca: Komolyan azon drukkoltam, hogy az ezredes nehogy elröhögje magát!

Marcellusca 2009.07.15. 18:39:20

@törökszultán: Ja, ja! Bár ő pont nem az a tipus, aki csak úgy ellent mondana.
Meg biztos megmondták neki, hogy mit kell mondania.

jozicsenko 2009.07.15. 19:00:56

huhh, ezek az elvtársak készek mint a mateklecke...

még jó hogy nem mondták azt, bocs de két éve adtátok el hulladékvasnak az egészet...

@törökszultán: az oroszok lazák voltak, egy folyón a folyóRA, vele párhuzamosan építettek hidat...

öööö...izé 2009.07.15. 19:53:27

@derelyegrádi szellem: teljesen igazad van, nincs mit hozzáfűzni

@fmj: azért egy napon nem említeném a kettőt:-)más kaliber...

Egy ideje már én is ezen töprengek...gyakorlatilag a hírek egy jó részét innen szerzem be, lazán felbaszom magam, aztán meg csak nekem rossz, felelősök nincsenek, örülni nincs túl sok minek...megéri?...

Marcellusca 2009.07.15. 20:17:36

Franc ebbe az új dizájnba, vagy mijez! Nem írja ki a lap fülére, hogy melyik poszt van megnyitva. Így honnan tudjam, hogy a több, más-más lapon megnyitott poszt közül melyikre kommentelek?

Oszt még várnom is kell két komment között néhány percet.
Vazze, ez qrwa jól sikerült!

szmoker (Homo Trollicus) 2009.07.15. 20:47:22

@Marcellusca: Na de most őszintén, jobbat vártál? :)

Marcellusca 2009.07.15. 20:58:47

@szmoker: Háááát ... Naív-e vagyok-e? :D

Humgor 2009.07.15. 21:37:19

Sziasztok!

Zero!
Te nem is gondolod olyan rosszul. Aki volt már Antwerpenben, az tudja mire gondok. Ott egyetlen híd sincs, viszont több autó-, gyalogos-és biciklis (!) alagút

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.15. 21:51:13

Eszemfaszom megáll. Bazdmeg, ilyen nincs.

Viktus 2009.07.15. 22:29:40

Prágánál is szép nagy alagútak vannak

Win Elen 2009.07.15. 22:39:36

@TaTa86.: mert te biztos vagod. Itt az ido Tom Bobnak gyujteni a 6 milliardjara! :)

redriot77 2009.07.16. 07:09:24

A Kossuth téri cifraházból kéne azt a 386 barmot felsorakoztatni, kinyiffantani őket, és az egymás után kötözött hulláikból készíteni egy fasza kis pontonhidat. Kicsit gusztustalan lenne, mikor a felpüffedt hasukon áthajtva belefinganának a vízbe, de istenem, semmi sem lehet tökéletes. Ez inkább megérne nekem 7.5 milliárdot.

Más: Csingacsguk, a mohikánok bátor törzsfőnöke mióta kabinetfőnök a Magyar Honvédelmi Minisztériumnál? :)

Win Elen 2009.07.16. 09:07:19

@redriot77: szerintem ez alacsony koltsegvetessel is kivetelezheto a feleadat abszolvalasara jelentkezo rengeteg onkentes okan. :)

Passzivista 2009.07.16. 10:17:45

Az ilyen hulye otletekkel Dunat lehet rekeszteni!!! Muhaha!!! :D:D:D

Rorgosh 2009.07.16. 10:51:03

Tulajdonképpen az egyértelmű, hogy a sereg nem akarja ezt a pontonhidas baromságot, ám mivel az ügyben a politika dönt...

Inner Circle 2009.07.16. 10:54:47

Gondoltam, hogy írok ide valami vicceset, de rájöttem, hogy már megírta Moldova György "Az eltörött csavar"-ban, ahol rakéta-légihidat terveznek a sorompó fölé. Meg is építik. (Harminc éve ugyanott tartunk.)

Noname Watanabe 2009.07.16. 12:14:53

Bizony mondom néktek, Szodómia és Gonorrhea ez a város... Mondjuk a pontonhíd még mindig jobb, mintha a félkretén Hagyó és Dempsey kondomhidat akarna építeni, mert félreolvasták a wikipédián...

redriot77 2009.07.16. 12:38:26

@öööö...izé:

"1971-1976. ELTE Bölcsészettudományi Kar,"

Wow, így má' értem: '76-ban elvégezte a bölcsészt, de a sérót úgyfelejtette. :))) Inkább el tudnám képzelni csövesnek, ahogy részegen lejmol egy Deep Purple koncert előtt a parkolóban, mint HM kabinetfőnöknek. :)))

öööö...izé 2009.07.16. 12:41:15

@redriot77: első munkanapján nem akarták beengedni a HM-I-be, aztán ki kellett rakni a képét az obj. ügyeletesi szolgálatnál, hogy nehogy megállítsák:-)

törökszultán 2009.07.16. 14:35:49

A képen látható sajtfőnök nem Csingacsguk, hanem Kohn Winetou, már egyszer találkoztam vele egy viccben...

törökszultán 2009.07.16. 14:37:36

@jozicsenko: Értem én gyermekem! Hát innen fúj a szél!

hematoma 2009.07.16. 15:26:37

eleinte még reménykedtem, hogy ugye nem, lécci lécci.
ezek képesek alulmúlni magukat korlátlan mélységig

Perillustris 2009.07.16. 19:04:04

Abszurd ez az egész. Egyszerűen nem tudok másra gondolni, minthogy tesztelik a népet, meddig lehet elmenni. Rossz hírem van: úgy tűnik, bármeddig.

bellone 2009.07.21. 08:39:07

Ennek a hoaxnak is vége. Pompás zárszóval a végén:
Tegnap Bolgár György faggatta a klubrádión Steiner Pált, hogy mégis miért tartott ki hetekig a téma, mikor a döntés végül senkit nem lepett meg, hiszen mindenki előtt egyértelmű volt(!), hogy drágább a leves, mint a hús. A válasznak viszont az volt a lényege, hogy Einstein közismert képlete is milyen egyszerű, de ha a mélyére nézünk alig néhány ember érti a világon.
(Természetesen eljutottak végül odáig, hogy az ellenzéki hangulatkeltés a legnagyobb probléma, így pedig elég nehéz szakérteni és kompetensen cselekedni.)

Szép volt fiúk!

süti beállítások módosítása